• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Rose was al bijna instant uitverkocht, heb twee gouden 6S 64gb gereserveerd, wou een derde zilveren reserveren alleen op dat apple id vragen ze om extra verificatie. Er moet een duits telefoonnummer ingevoerd worden en dan krijg je vervolgens een code die je moet invoeren. Vreemd omdat de andere twee id's wel gewoon werkten.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Waar raden jullie straks aan om de iphone 6s in nederland te pre orderen? Wil hem graag los kopen.

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:32
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door TheCeet op 12-09-2015 16:42 . Reden: antw gevonden ]

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 12:52
Vreemd dat nog steeds de iPhone's leverbaar zijn.
Ik handel al 5 jaar in iPhone's bij de release, dit is nog niet eerder gebeurd.

Ondanks dit wel 8 besteld, ik hoop dat straks de levertijden naar 3 weken springen.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Nieuwevolger schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:29:
Waar raden jullie straks aan om de iphone 6s in nederland te pre orderen? Wil hem graag los kopen.
Probeer hem te reserveren in een Apple store, dan heb je bijna 100% zekerheid dat je hem krijgt.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Nieuwevolger
fsfikke schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:40:
[...]

Probeer hem te reserveren in een Apple store, dan heb je bijna 100% zekerheid dat je hem krijgt.
Bedankt voor je reactie. De apple site lijkt mij ook de veiligste plek en ook het snelst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
ThinClientQ schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:37:

Ondanks dit wel 8 besteld, ik hoop dat straks de levertijden naar 3 weken springen.
Kloio

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
ThinClientQ schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:37:

De s versie is nooit zo populair en snel uitveekocht als nieuwe (uiterlijke) modellen, dat zou jij als "handelaar" toch wel moeten weten!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 21-09 12:52
This-is-life schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:59:
[...]

De s versie is nooit zo populair en snel uitveekocht als nieuwe (uiterlijke) modellen, dat zou jij als "handelaar" toch wel moeten weten!
Is in de praktijk niet zo, bij de 4s en 5s heb ik uitstekend gehandeld.

• davee92
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:55
Iphone gereserveerd om op te halen in de winkel.
Mensen ervaring met hoe ze omgaan met Nederlands id of rijbewijs?

En valt me op dat d'r reservering niet in de Apple store app komt te staan als je hem Kl Duitsland ingesteld hebt.
Anderen dit ook? Of hebben due het er wel staan

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je hebt toch een bevestigingsmail? En die vraag over Nederlandse ID's is vandaag al 5 keer voorbij gekomen :)

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:45
This-is-life schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:59:
[...]

Dat is echt de grootste bs die er is, elke iPhone release is alleen maar populairder geweest dan de vorige, s of niet.

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-09 23:24

Erw

Iemand een idee wanneer de 6s uitkomt in Thailand? Ben over een 1.5 maand in Bangkok namelijk😜

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Gaston
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:33
fsfikke schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 13:24:
Zover ik me kan herinneren golden de reservaties vorig jaar vaak voor de hele dag, maar soms was het ook strikter.
Donstil schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 13:42:
[...]

Eerder komen was geen enkel probleem.
Later komen wel.

Wij zagen in Düsseldorf om 18:00 toestellen verkocht worden welke gereserveerd waren met een tijdslot van die morgen (maar dus niet waren opgehaald).

De Apple genius zei dat ze dat heel de dag al deden een paar uur na tijdslot.
Bedankt voor jullie antwoorden. Zou het nut hebben om ze dezelfde nog te bellen dat het wat later wordt? Of kunnen de medewerkers aan de telefoon geen invloed daarop uitoefenen?

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:31
Gastje8 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:30:
[...]

[...]

Bedankt voor jullie antwoorden. Zou het nut hebben om ze dezelfde nog te bellen dat het wat later wordt? Of kunnen de medewerkers aan de telefoon geen invloed daarop uitoefenen?
Proberen kan altijd, maar mijn ervaring is dat ze telefonisch bijzonder slecht bereikbaar zijn op de release dag. Daarna hebben ze natuurlijk zo 10 andere die graag die iPhone 'van jou' willen kopen als jij niet komt opdagen...

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:50
Heb gewacht op de iPhone 6s maar ben niet echt weggeblazen. Sterker nog. Vind het niet echt heel veel beter. Die 3d touch zooi is niks voor mij Denk. Meeste apps werken zonder een menu dus dan valt het al weg. Ga dus maar voor de iphone6. Wel gemerkt dat sommige providers/bedriiven de prijsverlaging nog niet hebben gedaan. Vodafone Is nog steeds even duur. Maar een iPhone 6 64 gb gaat het maar worden

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

jaydenjarno schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:13:
[...]
Wel gemerkt dat sommige providers/bedriiven de prijsverlaging nog niet hebben gedaan. Vodafone Is nog steeds even duur. Maar een iPhone 6 64 gb gaat het maar worden
Waarom ook :p De beste iPhone die je op dit moment en iig nog voor de komende 3 weken kan kopen is de iPhone 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee rond welke tijd de oude iPhone 6's allemaal marktplaats opvliegen?
Is dat vlak voor release (nu) of erna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 00:11:
Iemand enig idee rond welke tijd de oude iPhone 6's allemaal marktplaats opvliegen?
Is dat vlak voor release (nu) of erna?
Waarschijnlijk in de dagen/weken na de Nederlandse release.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 13 september 2015 @ 00:20:
[...]

Waarschijnlijk in de dagen/weken na de Nederlandse release.
Ah oke! Dankje!
Dan wacht ik nog even met kopen, hoe meer iPhones tegelijkertijd verkocht moeten worden, hoe lager de prijzen. :P Misschien dat ik dan een mooie iPhone 6 64gb gold op de kop kan tikken. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 00:39:
[...]

Ah oke! Dankje!
Dan wacht ik nog even met kopen, hoe meer iPhones tegelijkertijd verkocht moeten worden, hoe lager de prijzen. :P Misschien dat ik dan een mooie iPhone 6 64gb gold op de kop kan tikken. }:O
Ook weer een mooi voordeel van kopen in Duitsland. De 2e hands iPhone markt is minder verzadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:04
jaydenjarno schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:13:
Heb gewacht op de iPhone 6s maar ben niet echt weggeblazen. Sterker nog. Vind het niet echt heel veel beter. Die 3d touch zooi is niks voor mij Denk. Meeste apps werken zonder een menu dus dan valt het al weg. Ga dus maar voor de iphone6. Wel gemerkt dat sommige providers/bedriiven de prijsverlaging nog niet hebben gedaan. Vodafone Is nog steeds even duur. Maar een iPhone 6 64 gb gaat het maar worden
Tja weetje wat het is. Het is gewoon heel lastig om een toestel dat al waanzinnig goed is nog beter te maken. Ik word elk jaar ook niet weggeblazen door de nieuwe features. Dat weet ik van te voren. Ik heb tot nu toe vooral geupgradet vanwege de schermresoluties en -grootte (iPhone 4, iPhone 5, iPhone 6 en iPhone 6s Plus) en vanwege de opkomst van 4G. Ik had namelijk echt behoefte aan 4G800 (iPhone 5s). Alleen van de iPhone 4s had ik spijt.

Feit 1: de iPhone 6 is een uitstekende telefoon. Feit 2: de iPhone 6s is een uitstekende telefoon. Jij betaalt liever voor feit 1. Van de iPhone 6 zul je dan ook zeker geen spijt krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:50
Daar heb je Denk helemaal gelijk in. Je kan de telefoon niet veel verder verbeteren totdat er een nieuwe technologie Is. De gewone 6 Is dan al prima voor een lagere prijs. Dat maakt het dat ik daarvoor kies. En misschien haal ik de 7 dan wel. Afhankelijk van wat de verbeteringen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16

OMX2000

By any means necessary...

jaydenjarno schreef op zondag 13 september 2015 @ 09:19:
Daar heb je Denk helemaal gelijk in. Je kan de telefoon niet veel verder verbeteren totdat er een nieuwe technologie Is. De gewone 6 Is dan al prima voor een lagere prijs. Dat maakt het dat ik daarvoor kies. En misschien haal ik de 7 dan wel. Afhankelijk van wat de verbeteringen zijn
De 7 wordt, volgens mij, een stuk anders. Het gerucht is dat ze daar een OLED scherm voor willen gaan gebruiken met een hogere resolutie, vooral omdat Apple onder de indruk was van de beeldkwaliteit van de Apple Watch, en dat ze dan ook weer hogere resoluties kunnen bieden. En, hopelijk kunnen ze de "kin" dan ook smaller maken, waardoor er weer wat bulk aan de onder- en bovenkant afkan.

Ikzelf ben tot nu to steeds voor de S versie gegaan. Vooral omdat dat vaak een volwassenere versie was waar meer kinderziektes uit zijn gehaald.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Ik sta er van te kijken dat je in zowel de UK store als de DE store de doorgaans populairste 6s space gray modellen nog steeds kunt bestellen met levering op 25 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:05:
Ik sta er van te kijken dat je in zowel de UK store als de DE store de doorgaans populairste 6s space gray modellen nog steeds kunt bestellen met levering op 25 september.
Viel mij ook al op.
Er is zelfs nog een hele hoop te reserveren in Duitsland,

iPhone 6s 16 GB Space Grey.
iPhone 6s+ 16 GB Space Grey.
iPhone 6s 16 GB Silver
iPhone 6s+ 16 GB Silver
iPhone 6s 128 GB Silver
iPhone 6s 16 GB Gold
iPhone 6s 64 GB Gold
iPhone 6s 128 GB Gold
iPhone 6s+ 16 GB Gold

Zijn allemaal nog te reserveren bij diverse winkels. Sommige zelfs een hele lijst met winkels.
Eigenlijk lijkt alleen de roze uitvoering niet meer te reserveren, echter is ook deze nog beschikbaar met levering op release in selecte uitvoeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:15
Misschien gewoon meer voorraad voorhanden? Die geruchten zijn er wel, wat ook logisch is na het debacle van huidige versies.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik ben nog niet door heel het topic gegaan, maar is er al meer info over wanneer we hem kunnen krijgen? En als hij beschikbaar is om te bestellen betekend dat dan ook dat ik er direct bv om 00.01 uur die dag (ja ik weet dat het meestal wat later is) dat ze beschikbaar zijn op de webshop kan bestellen? En laatste ding ligt het nu aan mij maar ik dacht dat de prijzen hetzelfde waren gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
thibautb schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:14:
Ik ben nog niet door heel het topic gegaan, maar is er al meer info over wanneer we hem kunnen krijgen? En als hij beschikbaar is om te bestellen betekend dat dan ook dat ik er direct bv om 00.01 uur die dag (ja ik weet dat het meestal wat later is) dat ze beschikbaar zijn op de webshop kan bestellen? En laatste ding ligt het nu aan mij maar ik dacht dat de prijzen hetzelfde waren gebleven?
Als je Nederland bedoelt: Nee dat is nog niet bekend. De pre-ordertijd voor een online bestelling geeft Apple aan op de website wanneer het zover is. Vorig jaar kon je de iPhone 6 al op de maandag voor middernacht plotseling reserveren voor afhalen in een van de drie Apple Stores op de vrijdag. Het advies is dus eigenlijk goed dit topic in de gaten te houden. Voorgaande jaren berichtten sites als iCulture door tipgevers er ook optijd over dat de reserveringspagina werd voorbereid en reserveren op ieder moment mogelijk was.

En ja de 6s is een paar tientjes duurder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
sww89 schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:27:
[...]

Als je Nederland bedoelt: Nee dat is nog niet bekend. De pre-ordertijd voor een online bestelling geeft Apple aan op de website wanneer het zover is. Vorig jaar kon je de iPhone 6 al op de maandag voor middernacht plotseling reserveren voor afhalen in een van de drie Apple Stores op de vrijdag. Het advies is dus eigenlijk goed dit topic in de gaten te houden. Voorgaande jaren berichtten sites als iCulture door tipgevers er ook optijd over dat de reserveringspagina werd voorbereid en reserveren op ieder moment mogelijk was.

En ja de 6s is een paar tientjes duurder geworden.
Eigenlijk is het voor belgie aangezien er eindelijk een apple winkel komt in belgie.... Maar dat is alle jaren hetzelfde als dat van nl geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
thibautb schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:32:
[...]

Eigenlijk is het voor belgie aangezien er eindelijk een apple winkel komt in belgie.... Maar dat is alle jaren hetzelfde als dat van nl geweest.
Ik verwacht komende dagen wel een persbericht van Apple waarin de verkoopsuccessen van afgelopen weekend worden medegedeeld en wanneer de tweede wave landen (oa NL en BE) aan de beurt zijn. Dan weet je ook wanneer en hoe laat je klaar moet zitten. Voor Belgie is dan inderdaad het reserveringssysteem een nieuwigheidje.

Wat voor iedereen nieuw is dit jaar is via de Apple webshop een pre-order plaatsen met de keuze voor online bezorgen of afhalen in een Apple Store naar keuze met bijbehorende voorraad prognose. Het klinkt aannemelijk dat Apple dit in NL en BE ook zo zal gaan doen. De vraag is echter of er voor onze landen ook een pre-order mogelijkheid komt of dat je pas bij de verkoopstart een iPhone kunt kopen/reserveren.

Voorgaande jaren ging het in NL zoals ik in mijn vorige reactie omschreef en stond de reserveringspagina los van de webshoppagina. Waarschijnlijk is het samenvoegen van deze twee zo gedaan omdat de Apple website en webshop onlangs zijn samengevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thibautb schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:14:
Dat laatste ligt aan jou, alleen de Amerikaanse prijzen zijn gelijk gebleven.
Onze hogere prijzen hebben we aan de slechte euro te danken helaas.

De laatste grote release hier in Nederland (De Watch) had geen reservering van te voren. Eerste moment van bestellen was de dag van release, mensen die het horloge vroeg op release online bestelde kregen hem Maandag/dinsdag erna. Hoeft geen zekerheid te zijn voor deze release maar geeft misschien wel een hint naar hoe ze het gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:00
Donstil schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:10:
[...]

Dat laatste ligt aan jou, alleen de Amerikaanse prijzen zijn gelijk gebleven.
Onze hogere prijzen hebben we aan de slechte euro te danken helaas.

De laatste grote release hier in Nederland (De Watch) had geen reservering van te voren. Eerste moment van bestellen was de dag van release, mensen die het horloge vroeg op release online bestelde kregen hem Maandag/dinsdag erna. Hoeft geen zekerheid te zijn voor deze release maar geeft misschien wel een hint naar hoe ze het gaan doen.
Zo gaat het ook met de iPhone volgens mij, heb twee keer besteld en was vaak 1 van de eersten, maar het toestel werd pas de week daarop verstuurd. Een keer dinsdag en donderdag, voor Apple is Nederland gewoon een niet belangrijk land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:00:
[...]

Viel mij ook al op.
Er is zelfs nog een hele hoop te reserveren in Duitsland,

iPhone 6s 16 GB Silver
iPhone 6s+ 16 GB Silver
iPhone 6s 128 GB Silver
iPhone 6s 16 GB Gold
iPhone 6s 64 GB Gold
iPhone 6s 128 GB Gold
iPhone 6s+ 16 GB Gold

Zijn allemaal nog te reserveren bij diverse winkels. Sommige zelfs een hele lijst met winkels.
Eigenlijk lijkt alleen de roze uitvoering niet meer te reserveren, echter is ook deze nog beschikbaar met levering op release in selecte uitvoeringen.
Wanneer wordt de voorraad bij het reserveringssysteem eigenlijk bijgewerkt? Voorgaande jaren was het een vast tijdstip, weet alleen niet meer wanneer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mitchell2805 schreef op maandag 14 september 2015 @ 00:15:
[...]

Wanneer wordt de voorraad bij het reserveringssysteem eigenlijk bijgewerkt? Voorgaande jaren was het een vast tijdstip, weet alleen niet meer wanneer...
Wat je nu nog kunt reserveren is release voorraad. Dat blijft gewoon beschikbaar zolang het nog niet op is.

Daarna gaat elke morgen om 08:00 (Aldus de site source maar ook gezien het verleden) de voorraad voor die dag online.

08:00 reserveren met ophalen die dag. Toestellen die overblijven of niet worden opgehaald komen de volgende morgen 08:00 weer in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 14 september 2015 @ 00:18:
[...]

Wat je nu nog kunt reserveren is release voorraad. Dat blijft gewoon beschikbaar zolang het nog niet op is.

Daarna gaat elke morgen om 08:00 (Aldus de site source maar ook gezien het verleden) de voorraad voor die dag online.

08:00 reserveren met ophalen die dag. Toestellen die overblijven of niet worden opgehaald komen de volgende morgen 08:00 weer in het systeem.
Ik snap alleen niet dat ik net een toestel kon reserveren, dat gisteren niet meer te krijgen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mitchell2805 schreef op maandag 14 september 2015 @ 00:23:
[...]

Ik snap alleen niet dat ik net een toestel kon reserveren, dat gisteren niet meer te krijgen was...
Ooh dat is vreemd ja.

Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 14 september 2015 @ 00:30:
[...]

Ooh dat is vreemd ja.

Welke?
iPhone 6s 64 gold... In Duitsland. Gisteren stond er dat je de 26e weer kon reserveren en nu bij 5 winkels te krijgen. Niet het model dat ik wil, maar toch hoop dat er nog meer voorraad bij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mitchell2805 schreef op maandag 14 september 2015 @ 00:33:
[...]

iPhone 6s 64 gold... In Duitsland. Gisteren stond er dat je de 26e weer kon reserveren en nu bij 5 winkels te krijgen. Niet het model dat ik wil, maar toch hoop dat er nog meer voorraad bij komt?
Mm misschien geannuleerde orders oid.

Ben benieuwd. Heb nu een Plus 64 SG in reservering maar ben ook wel benieuwd naar de gouden, daarom zou een gouden reserveren met een tweede Apple id wel fijn zijn. Kan ik in de winkel even kijken welke ik ophaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
mitchell2805 schreef op maandag 14 september 2015 @ 00:33:
[...]

Je kan bepaalde modellen nog Online reserveren, deze zullen thuis worden bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Donstil schreef op maandag 14 september 2015 @ 00:35:
[...]

Mm misschien geannuleerde orders oid.

Ben benieuwd. Heb nu een Plus 64 SG in reservering maar ben ook wel benieuwd naar de gouden, daarom zou een gouden reserveren met een tweede Apple id wel fijn zijn. Kan ik in de winkel even kijken welke ik ophaal.
Heb ik dus ook gedaan, Rosegold en SP.
Mocht de rosegold toch niet zijn wat ik denk, neem ik die SP! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op maandag 14 september 2015 @ 01:04:
[...]

Je kan bepaalde modellen nog Online reserveren, deze zullen thuis worden bezorgd.
Ook nog steeds met afhalen in winkel hoor, zie mijn lijstje een paar berichten hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Donstil schreef op maandag 14 september 2015 @ 01:09:
[...]

Ook nog steeds met afhalen in winkel hoor, zie mijn lijstje een paar berichten hierboven.
iPhone 6s 16 GB Silver
iPhone 6s+ 16 GB Silver
iPhone 6s 128 GB Silver > Niet meer
iPhone 6s 16 GB Gold
iPhone 6s 64 GB Gold
iPhone 6s 128 GB Gold
iPhone 6s+ 16 GB Gold

De 6S 128 GB Space Grey is nu weer beschikbaar.
Zo is die weer up-to-date hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op maandag 14 september 2015 @ 01:17:
[...]

iPhone 6s 16 GB Silver
iPhone 6s+ 16 GB Silver
iPhone 6s 128 GB Silver > Niet meer
iPhone 6s 16 GB Gold
iPhone 6s 64 GB Gold
iPhone 6s 128 GB Gold
iPhone 6s+ 16 GB Gold

De 6S 128 GB Space Grey is nu weer beschikbaar.
Zo is die weer up-to-date hehe :+
Veranderd dus idd continu en er komen ook nieuwe toestellen bij.
Ik hou het in de gaten :)

Edit: Ik zie de 6s 128 GB Silver nog beschikbaar trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 14-09-2015 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 15:15
Was weekendje weg dus kon niet reserveren. Hopelijk komen er snel na release nog een paar modellen vrij om in Dusseldorf op te pikken. :)
Zelf graag de iPhone 6S space grey of zilver 64GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

SidewalkSuper schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:48:
Was weekendje weg dus kon niet reserveren. Hopelijk komen er snel na release nog een paar modellen vrij om in Dusseldorf op te pikken. :)
Ik denk dat er dusdanig veel dubbele/driedubbele/etc reserveringen geplaatst zijn dat er nog volop iPhones beschikbaar zijn de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ja precies, dat zou _O_ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
SidewalkSuper schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:48:
Buiten dat de kans groot is dat er nog reserveringen vrijkomen, is de kans minder groot dat alleen jij daar van profiteert aangezien je natuurlijk niet de enige bent. Tevens moet je in het achterhoofd houden dat de 6s+ SG 64GB als een van de eerste op was gevolgd door andere 6s+ modellen. Heb hem zelf namelijk besteld en dus ook het verloop in de gaten gehouden uit interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Snap ik. Zaterdags om 08:00 voor de pc zitten is dan het devies geloof ik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Net een orderbevestiging gekregen van Gravis:
Gaat om een iPhone 6S Plus 64GB zilver.
Da die Lieferung einen Bestellartikel umfasst, erfolgt die Lieferung in 4 bis 8 Wochen. Bitte beachten Sie, dass wir Sie ggf. informieren, sofern eine Teillieferung erfolgt
Meer mensen ook al een orderbevestiging binnen gekregen van Gravis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSteve_o
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Hendrikje1 schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:28:

[...]

Ja die heb ik ook gehad vanmiddag. 6S 64GB SG.

XBL: AntichristSupa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
SidewalkSuper schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:20:
Ik denk dat je aardig in de buurt zit. Hopelijk gaat er vandaag nog een persbericht de deur uit als ze in Cupertino eindelijk wakker zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:16
SidewalkSuper schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:20:
6 uur

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 16:25
Zijn de nieuwe modellen nou alleen in applestores in bv. Duitsland te verkrijgen of zal bijvoorbeeld mediamarkt.de ook de 25ste bevoorraad worden?
Die bieden namelijk ook iphones aan die 25 september beschikbaar zouden zijn of is dat een mediamarketing :+ praatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:37

[...]

Yes, vanochtend om 11:28 (besteld op zaterdagochtend 8:50).

Eveneens zelfde verwachting voor wat betreft de levering (waar ik overigens vrij weinig waarde aan hecht).

Hoe laat/wanneer heb jij de bestelling gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSteve_o
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
FrameWork. schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:13:
[...]

Eveneens zelfde verwachting voor wat betreft de levering (waar ik overigens vrij weinig waarde aan hecht).

Besteld zaterdagochtend om 08u50 ook. Andere jaren werden ze bij mij telkens verstuurd op launchdag en geleverd de dinsdag erna.

XBL: AntichristSupa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
FrameWork. schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:13:
[...]

Zaterdagochtend besteld om 9:24. De 6S Plus was wat later te bestellen dan de 6S.
Gaat het in jou geval om een 6S of 6S Plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
DSteve_o schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:22:
[...]

Besteld zaterdagochtend om 08u50 ook. Andere jaren werden ze bij mij telkens verstuurd op launchdag en geleverd de dinsdag erna.
Maar hoe kan je die in NL laten bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Vinnocchio schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:23:
[...]

Maar hoe kan je die in NL laten bezorgen?
Bestellen via Gravis.de is geen enkel probleem. Ze verzenden gewoon naar Nederland.
Bezorging gaat via DHL.

[ Voor 3% gewijzigd door Hendrikje1 op 14-09-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

4 tot 8 weken is toch wel teleurstellend, Apple.De doet dat een heel stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Donstil schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:54:
[...]

4 tot 8 weken is toch wel teleurstellend, Apple.De doet dat een heel stuk sneller.
En die optie van mediamarkt.de die ik een paar posts eerder plaatste, heeft dat nog enige zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:08:
[...]

En die optie van mediamarkt.de die ik een paar posts eerder plaatste, heeft dat nog enige zin?
Dat durf ik je niet te zeggen, geen ervaring met de Mediamarkt op release.

Online bestellen bij Apple en laten doorsturen via Huifkar of Mailbox lijkt mij het snelst als je zelf niet naar de Apple Winkel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:37
Hendrikje1 schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:00:
[...]

Zaterdagochtend besteld om 9:24. De 6S Plus was wat later te bestellen dan de 6S.
Gaat het in jou geval om een 6S of 6S Plus?
2x 6s SG 64gb.
Donstil schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:54:
[...]

Preorder stond standaard 2-3 weken als het goed is, daar komt bij een buitelandzending een week bij. Echter weet ik vrij zeker dat bestellingen van afgelopen zaterdagochtend voor oktober zijn afgehandeld :)

[ Voor 1% gewijzigd door FrameWork. op 14-09-2015 20:21 . Reden: Erased mobiele typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer KPN met de reserveringen begint?
Is dit normaal niet de eerste maandag na de Duitse release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrameWork. schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:14:
[...]

2x 6s SG 64gb.

[...]

Preorder stond standaard 2-3 weken als het goed is, daar komt bij een buitelandzending een week bij. Echter weet ik vrij zeker dat bestellingen van afgelopen zaterdagochtend voor oktober zijn afgehandeld :)
Ik heb zelf geen ervaring met Gravis verder, ken ze alleen van de andere releases.
Toen was het nog wel eens een rommeltje van doorgeschoven orders enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeeemy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10-2023
Kan iemand mij uitleggen hoe Gravis precies werkt? Zit er aan te denken om er eentje te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Als het net zo gaat als de vorige keer dan kun je de mediamarkt/saturn beter vergeten die kregen de eerste weken na de release alleen 16GB modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 21:10

BoGu5

hmmmz

cardwizard schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:12:
Als het net zo gaat als de vorige keer dan kun je de mediamarkt/saturn beter vergeten die kregen de eerste weken na de release alleen 16GB modellen
Ik heb toch echt mijn 64GB SG op releasedag zonder preorder kunnen ophalen bij de mediamarkt.

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Ik hoop de SG 6s plus 64GB ook ergens te scoren , die heb ik niet op voorraad gezien met de pre order

[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 14-09-2015 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Deeeemy schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:48:
Kan iemand mij uitleggen hoe Gravis precies werkt? Zit er aan te denken om er eentje te bestellen.
Het is een gewone winkel, die ook een website heeft. Die kan je 24/7 bezoeken, je kan er een product bestellen, betalen en dan stoppen ze het in een doosje en sturen ze het naar je op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
BoGu5 schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:13:
[...]

Ik heb toch echt mijn 64GB SG op releasedag zonder preorder kunnen ophalen bij de mediamarkt.
Kijk dat is interessant; heb er een bestelling geplaatst voor de plus 64gb. Betalen bij afhalen dus geen risico (ja dat ze niks binnenkrijgen). Is ook wel wat dichter over de grens dus dat is ook mooi. Mochten ze toch niks hebben kan ik altijd cancelen, dan wel langer wachten maar dat zie ik dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
BoGu5 schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:13:
[...]

Mijn ervaring was heel anders jammer genoeg , maakt niet uit hopelijk zijn ze er wel

ik heb een bestelling bij de saturn staan dus ik zie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 21:10

BoGu5

hmmmz

Dit was trouwens wel mediamarkt Nederland, sorry.

Voordeel is dat ze niet aan preorders doen.

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:28
Bij Gravis.de alles inmiddels op, of stond er bij jullie ook 'wordt extra besteld' oid? Wil twee 128gb exemplaren van de 6S bestellen, maar wel nog binnen een week ba release binnen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik wil een grijze 6S bestellen. Kan dit nog via shops als Gravis of ben ik te laat?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Jirachi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:47:
Ik wil een grijze 6S bestellen. Kan dit nog via shops als Gravis of ben ik te laat?
Post erboven staat dat ze op dit moment geen 6S meer hebben.
Maybe dat je via de Apple store nog wat kan reserveren/bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:16
Week na release sowieso wel te krijgen in Duitsland lijkt me, moet je er wel ff heen willen rijden...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Laatst online: 16:23
Dit wordt de eerste keer dat ik bij launch een iPhone ga proberen te halen. Weten jullie of het ook mogelijk is om een abonnement bij de telefoon af te sluiten als je 'm reserveert in de Apple Store wanneer hij straks uit komt in NL? En kun je dan de prijzen van te voren inzien of kom je hier pas op de dag zelf achter? Of verkoopt de Apple Store alleen maar losse telefoons?

Ik zou 'm natuurlijk ook via KPN of een andere webshop kunnen pre-orderen zodra dat mogelijk is, maar biedt het geen voordelen om 'm via de Apple Store te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Micheeels schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:36:
Dit wordt de eerste keer dat ik bij launch een iPhone ga proberen te halen. Weten jullie of het ook mogelijk is om een abonnement bij de telefoon af te sluiten als je 'm reserveert in de Apple Store wanneer hij straks uit komt in NL? En kun je dan de prijzen van te voren inzien of kom je hier pas op de dag zelf achter? Of verkoopt de Apple Store alleen maar losse telefoons?

Ik zou 'm natuurlijk ook via KPN of een andere webshop kunnen pre-orderen zodra dat mogelijk is, maar biedt het geen voordelen om 'm via de Apple Store te kopen?
Je kan ook een abonnement krijgen bij de Apple store. Toen ik de medewerker van een store vorig jaar vertelde dat ik bereids online een hele mooie aanbieding van Vodafone had afgesloten, vertelde hij me dat ik de volgende keer naar hun moest komen, omdat ze ook mee konden gaan met aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
fsfikke schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:52:
[...]

Je kan ook een abonnement krijgen bij de Apple store. Toen ik de medewerker van een store vorig jaar vertelde dat ik bereids online een hele mooie aanbieding van Vodafone had afgesloten, vertelde hij me dat ik de volgende keer naar hun moest komen, omdat ze ook mee konden gaan met aanbiedingen.
Klopt, vriend van mij werkt in de Apple store in Amsterdam, die zei dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
Dank voor de info! En zie je bij het maken van de reservering dan ook al de prijzen in combinatie met het gewenste abonnement of moet je daarvoor wachten tot op de dag zelf in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Micheeels schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:21:
Dank voor de info! En zie je bij het maken van de reservering dan ook al de prijzen in combinatie met het gewenste abonnement of moet je daarvoor wachten tot op de dag zelf in de store?
Je kan online geen abonnement afsluiten bij de Apple Store,
Je kunt dit alleen in de winkel doen.
Van te voren kan je kijken op het internet bij een provider welke aanbiedingen ze hebben, vervolgens ga je na de Apple store en geef je aan dat je zo en zo een abonnement heb gezien.
Die kan je dan vervolgens daar afsluiten.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jieve schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:05:
[...]

Klopt, vriend van mij werkt in de Apple store in Amsterdam, die zei dat ook.
Alleen T-Mobile en Vodafone dacht ik. Geen KPN of virtuele providers.

[ Voor 4% gewijzigd door Jay-v op 16-09-2015 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Jay-v schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:36:
[...]

Oh, dat zou kunnen, geen navraag gedaan welke providers er beschikbaar zijn.

• Micheeels
Jay-v schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:36:
[...]

Ah, je hebt zo te zien gelijk: http://www.allaboutphones...abonnement-kpn-en-hi.html

Dan is de Apple Store dus sowieso geen optie. Jammer. Had van vrienden begrepen dat je garantie beter was wanneer je 'm in de Apple Store haalt.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

2 oktober lijkt de grote dag te worden voor Nederland: nieuws: Gerucht: iPhone 6s komt uit op 2 oktober

Opening klopt al gelijk niet. Tussen de 5 en 5s zat een maand.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Donstil schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:42:
[...]

Opening klopt al gelijk niet. Tussen de 5 en 5s zat een maand.
Tja, artikelen van T.net op de FP over de iPhone zijn meestal van erbarmelijke kwaliteit ;w

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:33
Op macrumors forum hebben sommige die een 6s besteld hebben al Preparing for Shipment en werd hun creditcard gecharged...

Edit: Bewijs --> http://forums.macrumors.c...h-delivery.1915616/page-8

[ Voor 33% gewijzigd door Thiago op 16-09-2015 15:36 ]

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hm bij de bestelstatus-pagina van de Apple Store stond net opeens dat de betaling niet gelukt was, terwijl m'n CC limiet ruim voldoende was. Nogmaals geauthoriseerd en nu lukte het schijnbaar wel. Hopelijk levert dat geen vertraging op :p

Maar ik kan nu ook bevestigen dat Apple m'n cc gecharged heeft :)
En nu preparing for shipment.

[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 16-09-2015 16:09 ]

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Micheeels schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:48:
[...]

Ah, je hebt zo te zien gelijk: http://www.allaboutphones...abonnement-kpn-en-hi.html

Dan is de Apple Store dus sowieso geen optie. Jammer. Had van vrienden begrepen dat je garantie beter was wanneer je 'm in de Apple Store haalt.
Dat klopt ook. In de Apple store kan je na het eerste jaar niet meer terecht indien je het toestel elders aangeschaft hebt en ben je dus aangewezen op je provider. Indien je het toestel in de Apple store haal kan je 2 jaar terecht voor garantie.

[ Voor 5% gewijzigd door Jay-v op 16-09-2015 16:24 ]

• SquareOne
Jay-v schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:23:
[...]

Dat klopt ook. In de Apple store kan je na het eerste jaar niet meer terecht indien je het toestel elders aangeschaft hebt en ben je dus aangewezen op je provider. Indien je het toestel in de Apple store haal kan je 2 jaar terecht voor garantie.
Vaak is een Sim-only + los toestel net zo'n goede deal over twee jaar. Tenzij je niet in één keer €800 op wilt hoesten.

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

SquareOne schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:43:
[...]

Vaak is een Sim-only + los toestel net zo'n goede deal over twee jaar. Tenzij je niet in één keer €800 op wilt hoesten.
Bij KPN scheelt het toch een beetje:

iPhone 6 16GB:
Sim-Only 32.50 * 24 + 699 = 1479
Met toestel 54 * 24 + 49 = 1345

Anyway ik kan mijn telefoonrekening declareren, maar een los toestel niet. Ben dus sowieso aangewezen op KPN in deze :).
fsfikke schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:42:
Hm bij de bestelstatus-pagina van de Apple Store stond net opeens dat de betaling niet gelukt was, terwijl m'n CC limiet ruim voldoende was. Nogmaals geauthoriseerd en nu lukte het schijnbaar wel. Hopelijk levert dat geen vertraging op :p

Maar ik kan nu ook bevestigen dat Apple m'n cc gecharged heeft :)
En nu preparing for shipment.
Ooh goed dat je het zegt, ik moet de mijne nog annuleren.

• swv
Nice mijn 6s+ uit de online UK store wordt ook voorbereid voor verzending en uiteraard is de creditcard belast met 953 euries. Als de prijs in NL echt €969 wordt heb ik mooi de verzendkosten 'eruit' :)
Oke kak mijn orders zijn ook versprongen nu kan ik niet meer annuleren.

Iemand nog een witte 64 GB 6s kopen. Maandag na release binnen 8)7

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:33
Donstil schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:39:

Haha, hier is mijn 64GB Gold 6S Plus ook Preparing for dispatch

EDIT: En mijn credit card is gecharged

[ Voor 6% gewijzigd door Thiago op 16-09-2015 17:42 ]

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

Ik leef met je mee man ;w

• SquareOne
Jay-v schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:06:
[...]

Bij KPN scheelt het toch een beetje:

iPhone 6 16GB:
Sim-Only 32.50 * 24 + 699 = 1479
Met toestel 54 * 24 + 49 = 1345

Anyway ik kan mijn telefoonrekening declareren, maar een los toestel niet. Ben dus sowieso aangewezen op KPN in deze :).
Scheelt toch wel behoorlijk inderdaad. Altijd jammer als je niet heel veel keuzevrijheid hebt. Daar staat natuurlijk tegenover dat je je telefoonrekening kunt declareren.

Ook bij mij staan de twee toestellen op "Preparing for shipment". :)

[ Voor 6% gewijzigd door SquareOne op 16-09-2015 17:57 ]

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Ja PM me maar, dan wil ik hem wel!

Apple | Marantz | B&W

Pagina: 1 ... 112 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.