Gaat mij meer om de abbo prijzen en wat je er eigenlijk voor krijgt qua minuten of bundel.thibautb schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:16:
ik heb 1000 euro betaald voor mijn iphone, wel de 128g, maar dat vond ik het toch waard, want dan is die tegen de 6s nog 750 ongeveer waar, en dan moet ik niet zo veel meer betalen voor mijn nieuwe, en dan kan ik blijven doen zonder en veel te duur contract vast aan te zitten .
iPhone 6 16GB SG binnen! Blij mens nu
Haha. Ik ga jullie verlaten, voor de mensen die met ongeduld wachten op hun toestel; veel succes, als hij binnen is maakt je dat helemaal niets meer uit
Ik had ook op 6 november mijn iPhone 6 64GB SG + leren apple hoes binnen. Het was wel een lage zit na de verzending van apple moet ik zeggen:
besteld: 20/10
verzonden: 29/10
geleverd: 6/11
besteld: 20/10
verzonden: 29/10
geleverd: 6/11
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Gisteren een losse iPhone 6 128GB SG besteld bij studentmobiel. Vanochtend binnen.
Gisteren na 7 weken m'n iphone 6+ ontvangen via belsimpel. Wat een mooi toestel!
Zie dat 64GB plus modellen langzaam maar zeker wat beter reserveerbaar worden bij de Apple stores. Nu had ik er 2x Silver besteld online, wat dus nog een week of 3-4 duurt. Zit nu te twijfelen om maar in een store te reserveren en online af te bestellen. Enige wat me nog een beetje tegen houdt is bendgate... Weet niet of Apple achter de schermen aan een oplossing werkt maar dan zou de 3-4 weken extra levertijd misschien een 'gefixte' telefoon betekenen... Hoe waarschijnlijk is het dat er in het huidige model wat aangepast wordt op korte termijn ?
Donderdagavond de Mediamarkt binnengelopen en met een 6 SG 16GB de deur uitgelopen. Die zijn gewoon op voorraad, dus niks-niets wachten.
Het is in het algemeen bekend dat de 16GB versie overal vrij beschikbaar is.upje schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:27:
Donderdagavond de Mediamarkt binnengelopen en met een 6 SG 16GB de deur uitgelopen. Die zijn gewoon op voorraad, dus niks-niets wachten.
@Martijn voorlopig in ieder geval nog onwaarschijnlijk
Net bij Mediamarkt een 16gb exemplaar opgepikt. Ging ik ook voor. Na aanschaf even navraag gedaan. 64 en 128gb worden de komende weken niet verwacht. Week 50 waarschijnlijk.
Nog geen enkel teken bij Phoneshop. Staat al in bestelling vanaf 15 oktober.
I6 64gb space gray.
I6 64gb space gray.
Ook ik wacht op mijn iPhone6 64GB SG. Via Vodafone besteld
Op de site staat nu: 1-2 weken levertijd.
Betaal nu echt belachelijk veel voor mijn abo, dat woensdag afloopt en ik hoor maar niks..
(Betaal nu €102,30/mnd bij KPN, dat wordt €61/mnd bij Voda waar ik bovendien 6x zoveel data krijg!)
Betaal nu echt belachelijk veel voor mijn abo, dat woensdag afloopt en ik hoor maar niks..
(Betaal nu €102,30/mnd bij KPN, dat wordt €61/mnd bij Voda waar ik bovendien 6x zoveel data krijg!)
[ Voor 7% gewijzigd door Floor-is op 10-11-2014 18:40 ]
Bericht hierboven
Verwijderd
Goedenavond,
Ik heb mijn Iphone 6 besteld via studentmobiel, maar ik vroeg mij af of er direct een nano simkaart bij wordt geleverd of dat ik die zelf moet aanvragen via T-mobile? Iemand die ervaring heeft bij het bestellen bij studentmobiel?
Ik kom namelijk van een iPhone 4S.
Edit: Net contact gehad met studentmobiel en simkaart zit er inderdaad bij.
Ik heb mijn Iphone 6 besteld via studentmobiel, maar ik vroeg mij af of er direct een nano simkaart bij wordt geleverd of dat ik die zelf moet aanvragen via T-mobile? Iemand die ervaring heeft bij het bestellen bij studentmobiel?
Ik kom namelijk van een iPhone 4S.
Edit: Net contact gehad met studentmobiel en simkaart zit er inderdaad bij.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 10:16 ]
iPhone 6+ 128GB SG besteld (in winkel phone house) op 31-10-2014, gisteren (10-11-2014) telefoontje dat hij binnen is en we hem op kunnen halen.
[ Voor 9% gewijzigd door QuasaR op 11-11-2014 08:06 ]
Daddy of 3 :)
Welk abo was dat dan wel niet? De hoogste bundel bij Vodafone is 6gb, dus dan had je nu 1gb bij kpn voor dat bedrag?Floor-is schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:32:
Ook ik wacht op mijn iPhone6 64GB SG. Via Vodafone besteldOp de site staat nu: 1-2 weken levertijd.
I don't have dreams, I have goals!!
De statuswijziging van mijn bestelling bij Belsimpel van 23-10 (I6 64 SG) is gisteren opeens gewijzigd van 'deze order wacht nog op levering van 1 of meerdere producten' in:Status: Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 10-11-2014
Vandaag is deze gewijzigd in: Status: Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 11-11-2014
Is er nu zicht op snelle levering of zijn hier andere ervaringen mee?
Vandaag is deze gewijzigd in: Status: Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 11-11-2014
Voor dat bedrag heb ik twee jaar terug ongelimiteerd bellen+SMS en 1GB data afgenomen.. Dat was destijds niet eens een slechte dealRedondo1982 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:22:
[...]
Welk abo was dat dan wel niet? De hoogste bundel bij Vodafone is 6gb, dus dan had je nu 1gb bij kpn voor dat bedrag?

Nu zou ik inderdaad Vodafone RED super afnemen (met friends&family).
Heb trouwens besteld op 20/10
Zojuist Vodafone gesproken. De winkel geeft aan dat mijn order loopt, Vodafone klantenservice kent mijn order niet.. De winkel verwacht 'een dezer dagen, hooguit volgende week' een toestel voor me. Mijn abonnement moet ik dus nog een maandje langer aanhouden. Beetje jammer van die €40 die me dat kost.
[ Voor 28% gewijzigd door Floor-is op 11-11-2014 13:09 ]
Bericht hierboven
Vodafone? Dat bied vooruitzichten, ik heb op 27-10 besteld.joeri_berg schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:03:
De statuswijziging van mijn bestelling bij Belsimpel van 23-10 (I6 64 SG) is gisteren opeens gewijzigd van 'deze order wacht nog op levering van 1 of meerdere producten' in:Status: Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 10-11-2014
Sorry nee... icm met Hi 2 jarig verlenging ... overigens ben ik niet verbaasd als morgen de status op verwachtte levering bij belsimpel opeens op 12-11 staatRonaldMcDonald schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:14:
[...]
Vodafone? Dat bied vooruitzichten, ik heb op 27-10 besteld.
Raar, vodafone gaf aan dat de 6 - 64gb SG pas vanaf week 46 leverbaar was.
Vorige week 3/11 besteld, 8/11 geleverd.
Leverings problemen voorbij?
Vorige week 3/11 besteld, 8/11 geleverd.
Leverings problemen voorbij?
Zijn er al mensen die een update hebben vanuit Coolblue, tot nu toe gezien dat er één geleverd is hier.
Licht eraan wat je bedoelt. Ik heb vandaag de 128gb besteld en wordt vrijdag geleverd (met abbo).BertP schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:44:
Zijn er al mensen die een update hebben vanuit Coolblue, tot nu toe gezien dat er één geleverd is hier.
De 64gb staat nog steeds daar als op uitverkocht.
Ik wacht inderdaad nog op de 64 GB SG, begin oktober besteld.Ryatzu schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:06:
[...]
Licht eraan wat je bedoelt. Ik heb vandaag de 128gb besteld en wordt vrijdag geleverd (met abbo).
De 64gb staat nog steeds daar als op uitverkocht.
Ik heb op 05-10 besteld bij Belsimpel en heb dezelfde status. (64GB SG + Vodafone)RonaldMcDonald schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:14:
[...]
Vodafone? Dat bied vooruitzichten, ik heb op 27-10 besteld.
Hopen dat hij nu echt deze week geleverd wordt.
Update: Orderstatus: De order is verzonden
[ Voor 7% gewijzigd door psvbart op 11-11-2014 19:58 ]
Verwijderd
Wacht al sinds 19 sept op de 64GB SG, bestelt via the phonehouse.
Ze geven maar geen duidelijkheid, de mensen aan de telefoon kunnen en mogen volgens mij ook niks zeggen. Echt waardeloos
Ze geven maar geen duidelijkheid, de mensen aan de telefoon kunnen en mogen volgens mij ook niks zeggen. Echt waardeloos
Bij vodafone staat nog steeds vanaf week 46. Dus ja er is geen echte idee wanneer en hoeveel ze binnen krijgen.
Ik zit erg te twijfelen of ik een Iphone 6 neem. Ze zeggen tegen mij aangezien ik de 5S heb. Dat qua snelheid echt amper tot geen verschil in zit en als ik het zou nemen, zou alleen het voordeel het grotere scherm zijn.
De verschillen in A7 en A8 is niet echt schrikbarend verschil voor de prijs van het toestel.
Wat raden jullie aan?
De verschillen in A7 en A8 is niet echt schrikbarend verschil voor de prijs van het toestel.
Wat raden jullie aan?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Niet nemen dan.
Als een winkelier je al afraad om een aankoop te maken, dan is er echt geen verbetering...
Als een winkelier je al afraad om een aankoop te maken, dan is er echt geen verbetering...
Ik heb beide iPhones (5S en 6). Maar het klopt inderdaad dat er weinig verschil in zit. Achteraf gezien vind ik het zonde van het geld en had beter deze iPhones 6 niet moeten nemen. Maar wachten op de nieuwe iPhone (6SXtr3me4me schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:36:
Ik zit erg te twijfelen of ik een Iphone 6 neem. Ze zeggen tegen mij aangezien ik de 5S heb. Dat qua snelheid echt amper tot geen verschil in zit en als ik het zou nemen, zou alleen het voordeel het grotere scherm zijn.
Wat raden jullie aan?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Kan je beter wachten op de iPhone 7. Ik verwacht niet dat de 6S tegenover de 6 interessant zal zijn.pinokkia schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:35:
[...]
Ik heb beide iPhones (5S en 6). Maar het klopt inderdaad dat er weinig verschil in zit. Achteraf gezien vind ik het zonde van het geld en had beter deze iPhones 6 niet moeten nemen. Maar wachten op de nieuwe iPhone (6S)
Besteld bij Telenet (Bel) nu met de 100 EUR korting.
Iphone 6 64GB SG
Kan tot 4 weken duren.. wachten maar
Iphone 6 64GB SG
Kan tot 4 weken duren.. wachten maar
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Ik heb mijn 6 64G besteld via de actie van NRC. Gisteren maar even gebeld. De levertijd staat nu op plus twee weken.. Toestellen worden via A-Mac geleverd.
Dat is wel heel erg.Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:48:
Wacht al sinds 19 sept op de 64GB SG, bestelt via the phonehouse.

Via Belsimpel is de levertijd op een Vodafone (verlenging in mijn geval) 14 dagen. Kan meer of minder zijn. Terwijl het toestel op voorraad is. Bij andere providers is de levertijd max 3 dagen... Weet iemand misschien of er een Vodafone winkel is in (de buurt van) Amsterdam met voorraad waar ik de iPhone 6 64gb SG direct kan ophalen met een VF Red Super 6GB (verlenging)? Abo kost via internet 38 euro, toestel 605, wil het liefst in die koers blijven.
Verwijderd
Ik heb mijn iPhone 6 64GB Space Grey op 1 oktober besteld via GSMweb.nl zakelijk. Tot op heden hebben ze me niet één keer kunnen helpen met een bevestigde leverdatum. Keer op keer de mededeling dat ze niet weten wat er wanneer binnen gaat komen.
De verwachting die wel steeds wordt uitgesproken is dat het waarschijnlijk niet lang meer duurt.
De verwachting die wel steeds wordt uitgesproken is dat het waarschijnlijk niet lang meer duurt.
Bij Belsimpel is mijn orderstatus vandaag aangepast van 'verwachtte levering aan belsimpel.nl op 12-11-2014 'naar:
Status: Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 21-11-2014
Ik zie wel wanneer de I6 64gb SG verschijnt (23-10 besteld) en laat het dan weten.
Status: Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 21-11-2014
Ik zie wel wanneer de I6 64gb SG verschijnt (23-10 besteld) en laat het dan weten.
De S versies hebben meestal een flinke snelheidsverhoging. Dan wordt het juist interessant.Recon24 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:36:
[...]
Kan je beter wachten op de iPhone 7. Ik verwacht niet dat de 6S tegenover de 6 interessant zal zijn.
Juiste..... heeft elke nieuwe telefoon dit niet?Safaci schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:51:
[...]
De S versies hebben meestal een flinke snelheidsverhoging. Dan wordt het juist interessant.
100% doen! Het grote scherm is niet zomaar een voordeel, maar een heel groot pluspunt en een overduidelijk verschil met 'kleintje' 5s. Camera vind ik beter, scherm is beter qua kleurweergave etc. Alleen het gebrek aan geoptimaliseerde apps is een minpunt.Xtr3me4me schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:36:
Wat raden jullie aan?
Ik kom ook van een 5s, dus spreek uit ervaring. Binnenkort komt bij ons in het gezin de 6+ erbij en dan beslis ik later met welke ik verder ga werken het aankomend jaar. Ik moest eerst helemaal niks hebben van de 6+, maar ik word er wel steeds nieuwsgieriger naar. Dus nu heb je er misschien wel weer een dilemma bij. Desalniettemin als ik maar één keus zou hebben, zou ik de i6 weer nemen. Dat is de veiligste keus en al een fantastische upgrade tov de 5s en lager.
Niet gepland, maar ik kon vandaag gewoon een Spacegrey iPhone 6 Plus 64Gb meenemen uit de voorraad bij de winkel van Hi. Ik ben er blij mee!
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Verhoging? Ja. Maar een drastische verhoging? Nee.Ryatzu schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:54:
[...]
Juiste..... heeft elke nieuwe telefoon dit niet?
Geekbench 3: 1399 (5S) -> 1610 (6), terwijl 700 (5) -> (5S) een verdubbeling is.
Bron: http://browser.primatelabs.com/ios-benchmarks
Dus bij de 6S verwacht ik een score boven 2500.
[ Voor 7% gewijzigd door Safaci op 12-11-2014 19:59 ]
aerofreak schreef op woensdag 12 november 2014 @ 19:45:
Niet gepland, maar ik kon vandaag gewoon een Spacegrey iPhone 6 Plus 64Gb meenemen uit de voorraad bij de winkel van Hi. Ik ben er blij mee!

Sorry
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Bij Belsimpel nog steeds problemen met de beschikbaarheid van I6 64GB SG:
Uw bestelling bij Belsimpel.nl heeft helaas enige vertraging opgelopen. Uw product is momenteel niet voorradig en wij doen ons uiterste best het product spoedig bij u te bezorgen. Wij kunnen u geen exacte leverdatum aangeven, maar de verwachting is dat het product binnen drie weken naar u toegezonden kan worden.
U ontvangt van ons een bericht per e-mail op het moment dat het product naar u wordt verzonden of indien het product lastig leverbaar blijft. We vragen u dit bericht geduldig af te wachten.
Uw bestelling bij Belsimpel.nl heeft helaas enige vertraging opgelopen. Uw product is momenteel niet voorradig en wij doen ons uiterste best het product spoedig bij u te bezorgen. Wij kunnen u geen exacte leverdatum aangeven, maar de verwachting is dat het product binnen drie weken naar u toegezonden kan worden.
U ontvangt van ons een bericht per e-mail op het moment dat het product naar u wordt verzonden of indien het product lastig leverbaar blijft. We vragen u dit bericht geduldig af te wachten.
Raar, heb ze gisteren gebeld en toen vertelden ze me dat er voorraad was. Zelfde model. Alleen als ik met VF wilde verlengen, dan zou er een wachttijd zijn.joeri_berg schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:40:
Heb er net maar 1 via Marktplaats gekocht, in seal en met bon.
Ik was het wachten zat. Bij Amac is er nog steeds niet één iPhone 6+ 64GB SG binnen gekomen.
Wel een 128GB. Dus die maar gereserveerd en morgen ophalen.
Goede verkooptactiek wel zo: zorgen dat de 128GB beter leverbaar is. Mensen worden het wachten beu en gaan voor een duurdere. In mijn omgeving hebben al 3 mensen dit gedaan.
Wel een 128GB. Dus die maar gereserveerd en morgen ophalen.
Goede verkooptactiek wel zo: zorgen dat de 128GB beter leverbaar is. Mensen worden het wachten beu en gaan voor een duurdere. In mijn omgeving hebben al 3 mensen dit gedaan.
Waarom gaan jullie niet naar de Apple Store dan? 's Ochtends reserveren, dezelfde dag nog ophalen. Niks wachttijd.
Voor mij persoonlijk is de reden dat ik een iPhone 4S én een iPhone 5 in kan ruilen.Pino112 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:49:
Waarom gaan jullie niet naar de Apple Store dan? 's Ochtends reserveren, dezelfde dag nog ophalen. Niks wachttijd.
En ja, via Marktplaats levert dat meer op. Maar met de verkoop van mijn 3GS heb ik zo veel gedonder gehad. Hij was in perfecte werkende staat, maar ik heb 3 maanden vragen, klachten, boze reacties gehad van de koper. Dit wil ik dus nooit meer.
Omdat ik deze icm Hi verlengen abbo 2 jaar heb genomen. Ik kan nog wel even wachten, huidige abbo loopt af eind januari.Pino112 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:49:
Persoonlijk heb ik nooit de "S-line" van de iPhones gehad. Ik begon ook met een 3G en ging van daar naar een 4/5 en nu 6. Voor mij staat het al vast dat mijn volgende een iPhone 7 zal worden.Safaci schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:51:
[...]
De S versies hebben meestal een flinke snelheidsverhoging. Dan wordt het juist interessant.
Voor iemand met een 5S die twijfelt over zijn aankoop, zou ik zeggen...wacht tot de 7 omdat de 6S meer een update tegenover de 6 is, en de 7 weer "iets nieuws".
Verlegen kan ook in de Apple Store, weten veel mensen niet trouwens. Zelfde acties etc. Volgens mij kun je zelfs daarvoor direct naar een store? Of werkt dat ook met reserveringen?joeri_berg schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:25:
[...]
Omdat ik deze icm Hi verlengen abbo 2 jaar heb genomen. Ik kan nog wel even wachten, huidige abbo loopt af eind januari.
Ja, ik heb dat ook weleens gelezen. Maar zou dit ook gelden voor bepaalde scherpe acties vanuit Vodafone, bijv. de verleng2 actie?Dennischo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:21:
[...]
Verlegen kan ook in de Apple Store, weten veel mensen niet trouwens. Zelfde acties etc. Volgens mij kun je zelfs daarvoor direct naar een store? Of werkt dat ook met reserveringen?
Klopt, maar krijg je dan wel de kortingen die je ook krijgt met iemand van Hi aan de telefoon?Dennischo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:21:
[...]
Verlegen kan ook in de Apple Store, weten veel mensen niet trouwens. Zelfde acties etc. Volgens mij kun je zelfs daarvoor direct naar een store? Of werkt dat ook met reserveringen?
Snap niet dat er hier mensen zijn die hem later hebben besteld bij KPN, en hem nu al krijgen? Hi en KPN hebben toch 1 voorraad?
Bij Typhone zelfde model/kleur besteld, 14 oktober besteld, inmiddels dus al haast een maandje. Ook nog steeds geen telefoon gekregen, abo wel actief. Op de leveringslijst van VF staat wel dat ze dit model deze week binnen krijgen, dus ik vraag me af waarom Typhone/Belsimpel/GSMweb etc. dan niet.joeri_berg schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:40:
MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB
Heb net vernomen dat er bij Hi/KPN weer voorraad is iPhone 6 64GB SG en dat ze dinsdag geleverd zullen worden bij de klant.
Ik wilde hem eigenlijk omzetten naar 128GB omdat er staat dat die direct leverbaar zijn. Maar ook deze worden dinsdag afgeleverd, dus heb ik het maar zo gelaten.
Ik wilde hem eigenlijk omzetten naar 128GB omdat er staat dat die direct leverbaar zijn. Maar ook deze worden dinsdag afgeleverd, dus heb ik het maar zo gelaten.
Verwijderd
Ik heb de 128gb SG gekregen voor de prijs van de 64GB SG bij gsmweb, gewoon een beetje zeuren ;-)
Onderste uit de kan dus. Hou ik niet van.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:11:
Ik heb de 128gb SG gekregen voor de prijs van de 64GB SG bij gsmweb, gewoon een beetje zeuren ;-)
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verwijderd
Nee hoor niet eens, na meerdere keren klagen dat de levertijd van de 64gb steeds doorschoof kwamen ze er zelf mee..THE_BASE schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:30:
[...]
Onderste uit de kan dus. Hou ik niet van.
Omdat jij er niet van houdt, heeft hij nu dat voordeel. Een bedankje richting jou is dus wel op zijn plaats.THE_BASE schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:30:
[...]
Onderste uit de kan dus. Hou ik niet van.
Verwijderd
Ook maar eens proberen morgen. Wacht al bijna twee maandenVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:11:

Heb mijn bestelling bij de Hi aangepast van 64Gb>128GB (Abbo verlenging). Mijn 64GB zou 19e binnen zijn, maar de 128GB is nu direct leverbaar. Deze heb ik nu dan dus zaterdag binnen!
Dus voor mensen die hun 64GB SG ook de 19e krijgen en toch nog willen veranderen naar de 128GB, doe dat nu want dan heb je hem zaterdag ;-)!!
Dus voor mensen die hun 64GB SG ook de 19e krijgen en toch nog willen veranderen naar de 128GB, doe dat nu want dan heb je hem zaterdag ;-)!!
Zou bij mij dus niet werken, ze hebben daar alleen de 16 GB's op voorraadVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:11:
MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB
Wilt iemand een iPhone 64GB SG ophalen in Rotterdam bij iCentre? Ik heb een mail gekregen dat ik kon ophalen. Als iemand de order wilt ophalen (je hoeft alleen de nummer te hebben) dan DM me!
Dat is ook precies het probleem. Als ik NU kan reserveren en het dan een paar dagen later kan komen ophalen, bijvoorbeeld in het weekend, dan werkt het. Ik kan gewoon niet opeens diezelfde dag ineens vrij gaan nemen voor een half dagje Amsterdam op en neer, los nog van de extra kosten van benzine, parkeren etc.Pino112 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:49:
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
En duitsland? Is dat niet dichter dan voor jou?BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:35:
[...]
Dat is ook precies het probleem. Als ik NU kan reserveren en het dan een paar dagen later kan komen ophalen, bijvoorbeeld in het weekend, dan werkt het. Ik kan gewoon niet opeens diezelfde dag ineens vrij gaan nemen voor een half dagje Amsterdam op en neer, los nog van de extra kosten van benzine, parkeren etc.
Dixons Leiden Haarlemmerstraat heeft een iPhone 6 64GB SG voor me liggen. Ik heb er al lang een, dus iemand interesse? Hij blijft tot vrijdag voor me liggen volgens de mail die ik kreeg.
PM bij interesse. Vergeven aan een medetweaker. Reactie kan verwijderd worden.
PM bij interesse. Vergeven aan een medetweaker. Reactie kan verwijderd worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Positron op 16-11-2014 08:56 ]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Ik heb 2 iPhone 6 64GB SG Klaar liggen in 2 dixons filialen.
Wie wil ze overnemen?
Wie wil ze overnemen?
Power to the beat.
Verwijderd
Ik heb je een PM gestuurd!ronaldm3 schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:40:
Ik heb 2 iPhone 6 64GB SG Klaar liggen in 2 dixons filialen.
Wie wil ze overnemen?
Ik wacht ook al een poos voor de SG 16Gb bij gsmweb. Sinds 28-10 omgezet van een 16>64Gb.
Stom van mij in dat opzicht dat ik daarmee zelf mijn recht van 30dagen leveren (wet kopen op afstand) heb verlengd. Ik heb ze nu dus de tijd gegeven tot 30 dagen vanaf de wijziging. Maar hoop dat ze deze week kunnen leveren, zou een leuke verrassing zijn
Maar 27-11 is het matje hoor. Dat komen ze maar met een oplossing. Ofdat dat nu 1 maand abbo kosten zijn of een upgrade maakt me niet veel uit meer in dat geval.
Stom van mij in dat opzicht dat ik daarmee zelf mijn recht van 30dagen leveren (wet kopen op afstand) heb verlengd. Ik heb ze nu dus de tijd gegeven tot 30 dagen vanaf de wijziging. Maar hoop dat ze deze week kunnen leveren, zou een leuke verrassing zijn
Maar 27-11 is het matje hoor. Dat komen ze maar met een oplossing. Ofdat dat nu 1 maand abbo kosten zijn of een upgrade maakt me niet veel uit meer in dat geval.
Gisteravond heb ik bij Gsmwijzer.nl een iPhone 6 128GB Goud besteld in combinatie met een Vodafone Red (verlenging).
De deal was: Eenmalig 79,- euro.
Maandbedrag: 57,- euro.
Zojuist de bevestiging gekregen dat het toestel verzonden is via PostNL. (Met Track&Trace)
Ik was er best huiverig over of de voorraadindicatie wel klopte maar gelukkig was dit het geval.
De deal was: Eenmalig 79,- euro.
Maandbedrag: 57,- euro.
Zojuist de bevestiging gekregen dat het toestel verzonden is via PostNL. (Met Track&Trace)
Ik was er best huiverig over of de voorraadindicatie wel klopte maar gelukkig was dit het geval.
Dat is het wel, maar dan nog is het dezelfde dag afhalen waarschijnlijk. En dat past me gewoon niet goed, of ik ben niet bereid een zaterdag helemaal vrij te gaan plannen omdat ik 's morgens misschien een Iphone kan reserveren. Ik wacht wel even tot Apple levertthibautb schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:21:
[...]
En duitsland? Is dat niet dichter dan voor jou?
Dag medetweakers,
Ik heb net als de meeste personen op dit forum de iPhone 6 - 64gb Space Grey besteld.
Dit toestel heb ik icm een bundel-abonnement besteld op 24 september bij GSMWEB. Helaas tot op de dag van vandaag het toestel nog niet mogen ontvangen, waardoor ik mij nu behoorlijk begin te irriteren aan het feit dat het zo lang duurt en aan de houding van GSMWEB.
Ik begrijp dat dit model van de iPhone het meest geliefd is en dus de wachttijd oploopt, maar om nu ruim 7 weken te moeten wachten is absurd. Vooral omdat mij elke keer wordt aangegeven dat ik bovenaan de lijst sta wat ik erg vreemd vind, want dan had ik hem toch allang geleverd moeten hebben. Helaas kan ik het niet annuleren aangezien mijn telefoonnummer al geporteerd is naar de nieuwe provider.
Twee weken geleden had ik al eens gebeld (voor de 4e keer) over de status en dat ik het wachten wel zat was, met de vraag hoe dit opgelost kon worden. Er werd doodleuk gezegd dat er weinig mogelijk was. Het enige wat kon was een stap terug doen naar de 16gb versie. Maar dat is voor mij uitgesloten. Ik kon wel de 128gb versie krijgen maar dan tegen bijbetaling van ruim 100,- euro. Zelfs daarbij werd gezegd dat hij niet op voorraad was maar de levering wel sneller zou zijn en de kans groter was dat ik hem dezelfde week nog zou hebben. Hier heb ik vanaf gezien, omdat ik geen zin had in bijbetalen van 100,- euro en daarbij geen zekerheid had van snelle levering. Verder konden ze niks voor mij betekenen op dat moment.
Vorige week woensdag heb maar weer gebeld. Toen werd mij keihard een belofte gedaan door de helpdeskmedewerker dat er de volgende dag (afgelopen donderdag) een levering zou komen en dat ik vrijdag het toestel zou krijgen. Vanwege het lange wachten zouden ze aan er een gratis cover en screenprotector bij te doen.
Je raadt het al...... geen mail van verzending, vrijdag en zelfs zaterdag geen pakketje ontvangen.
Vandaag voor de zoveelste keer contact gezocht met de helpdesk van GSMWEB (verwacht maar niet dat zij de klant op de hoogte houden van de bestelstatus). De helpdeskmedewerkerster gaf mij te kennen dat er vorige week alsook vandaag geen voorraad is binnen gekomen en dat ze ook niet wist wanneer dit wel het geval zou zijn. Dit standaard verhaaltje heb ik inmiddels al voor de zoveelste keer gehoord. Dus kort gezegd, GSMWEB heeft geen levering gekregen (al ruim 2,5 week niet) van het model 64gb Space Grey.
Heb maar op een vriendelijk manier gevraagd of ze dan het 128gb model willen leveren uit coulance tegen dezelfde voorwaarde als het 64gb model, maar dan zonder de beloofde cover en screenprotector. Dit was niet mogelijk. Zelfs niet nadat ik de afdelingsmanager aan de telefoon heb gehad. Dus het verhaal wat hier eerder is beschreven over het feit dat diegene na wat zeuren de 128gb versie kreeg ipv de 64gb vind ik zelf erg vreemd.
Wat ook niet mogelijk was, is dat de al betaalde abonnementskosten aan de provider inclusief de bundelprijs niet terugbetaald konden worden door GSMWEB. Reden hiervan was dat dit een contract met de provider is en niet met hun.
Tevens heb ik ze aangegeven dat ik hun site al een aantal weken volg en de indicatie van de voorraad totaal niet klopt. Dit is gewoon verkoopmisleiding. Op de site staat (zelfs nu nog) dat de 128gb versie uit voorraad leverbaar is. De helpdeskmedewerkster gaf net zelf doodleuk aan dat het al ruim 2 weken niet op voorraad is.
Dus mensen, bestel niet bij GSMWEB tenzij je het geen probleem vindt om 6 maanden te wachten, of dat je voor de 16gb versie gaat. Maar klantvriendelijkheid is erg ver te zoeken, denken slecht met je mee voor serieze oplossingen en je word totaal niet op de hoogte gehouden van de status mocht de levering wat langer duren. Tevens wordt er ook erg slecht en laat gereageerd op emails. Duurde bij mij de eerste keer 4 dagen en bij de tweede keer zelffs 6 dagen.
Voor mij dus nooit meer een bestelling via GSMWEB, helaas las ik later pas de shopreview en bleek dat het wel vaker voorkomt. Natuurlijk weet ik ook wel dat er alleen slechte ervaringen worden beschreven, maar het zijn wel structureel dezelfde klachten door de jaren heen. Ze leren er dus niks van. Voor mij is dit dus ook weer een les om eerder de shopreviews te lezen.
Ondanks alles hoop ik toch 'snel' een iPhone 6 in ontvangst te mogen nemen. ik zal jullie op de hoogte houden van het verdere verloop.
Ik heb net als de meeste personen op dit forum de iPhone 6 - 64gb Space Grey besteld.
Dit toestel heb ik icm een bundel-abonnement besteld op 24 september bij GSMWEB. Helaas tot op de dag van vandaag het toestel nog niet mogen ontvangen, waardoor ik mij nu behoorlijk begin te irriteren aan het feit dat het zo lang duurt en aan de houding van GSMWEB.
Ik begrijp dat dit model van de iPhone het meest geliefd is en dus de wachttijd oploopt, maar om nu ruim 7 weken te moeten wachten is absurd. Vooral omdat mij elke keer wordt aangegeven dat ik bovenaan de lijst sta wat ik erg vreemd vind, want dan had ik hem toch allang geleverd moeten hebben. Helaas kan ik het niet annuleren aangezien mijn telefoonnummer al geporteerd is naar de nieuwe provider.
Twee weken geleden had ik al eens gebeld (voor de 4e keer) over de status en dat ik het wachten wel zat was, met de vraag hoe dit opgelost kon worden. Er werd doodleuk gezegd dat er weinig mogelijk was. Het enige wat kon was een stap terug doen naar de 16gb versie. Maar dat is voor mij uitgesloten. Ik kon wel de 128gb versie krijgen maar dan tegen bijbetaling van ruim 100,- euro. Zelfs daarbij werd gezegd dat hij niet op voorraad was maar de levering wel sneller zou zijn en de kans groter was dat ik hem dezelfde week nog zou hebben. Hier heb ik vanaf gezien, omdat ik geen zin had in bijbetalen van 100,- euro en daarbij geen zekerheid had van snelle levering. Verder konden ze niks voor mij betekenen op dat moment.
Vorige week woensdag heb maar weer gebeld. Toen werd mij keihard een belofte gedaan door de helpdeskmedewerker dat er de volgende dag (afgelopen donderdag) een levering zou komen en dat ik vrijdag het toestel zou krijgen. Vanwege het lange wachten zouden ze aan er een gratis cover en screenprotector bij te doen.
Je raadt het al...... geen mail van verzending, vrijdag en zelfs zaterdag geen pakketje ontvangen.
Vandaag voor de zoveelste keer contact gezocht met de helpdesk van GSMWEB (verwacht maar niet dat zij de klant op de hoogte houden van de bestelstatus). De helpdeskmedewerkerster gaf mij te kennen dat er vorige week alsook vandaag geen voorraad is binnen gekomen en dat ze ook niet wist wanneer dit wel het geval zou zijn. Dit standaard verhaaltje heb ik inmiddels al voor de zoveelste keer gehoord. Dus kort gezegd, GSMWEB heeft geen levering gekregen (al ruim 2,5 week niet) van het model 64gb Space Grey.
Heb maar op een vriendelijk manier gevraagd of ze dan het 128gb model willen leveren uit coulance tegen dezelfde voorwaarde als het 64gb model, maar dan zonder de beloofde cover en screenprotector. Dit was niet mogelijk. Zelfs niet nadat ik de afdelingsmanager aan de telefoon heb gehad. Dus het verhaal wat hier eerder is beschreven over het feit dat diegene na wat zeuren de 128gb versie kreeg ipv de 64gb vind ik zelf erg vreemd.
Wat ook niet mogelijk was, is dat de al betaalde abonnementskosten aan de provider inclusief de bundelprijs niet terugbetaald konden worden door GSMWEB. Reden hiervan was dat dit een contract met de provider is en niet met hun.
Tevens heb ik ze aangegeven dat ik hun site al een aantal weken volg en de indicatie van de voorraad totaal niet klopt. Dit is gewoon verkoopmisleiding. Op de site staat (zelfs nu nog) dat de 128gb versie uit voorraad leverbaar is. De helpdeskmedewerkster gaf net zelf doodleuk aan dat het al ruim 2 weken niet op voorraad is.
Dus mensen, bestel niet bij GSMWEB tenzij je het geen probleem vindt om 6 maanden te wachten, of dat je voor de 16gb versie gaat. Maar klantvriendelijkheid is erg ver te zoeken, denken slecht met je mee voor serieze oplossingen en je word totaal niet op de hoogte gehouden van de status mocht de levering wat langer duren. Tevens wordt er ook erg slecht en laat gereageerd op emails. Duurde bij mij de eerste keer 4 dagen en bij de tweede keer zelffs 6 dagen.
Voor mij dus nooit meer een bestelling via GSMWEB, helaas las ik later pas de shopreview en bleek dat het wel vaker voorkomt. Natuurlijk weet ik ook wel dat er alleen slechte ervaringen worden beschreven, maar het zijn wel structureel dezelfde klachten door de jaren heen. Ze leren er dus niks van. Voor mij is dit dus ook weer een les om eerder de shopreviews te lezen.
Ondanks alles hoop ik toch 'snel' een iPhone 6 in ontvangst te mogen nemen. ik zal jullie op de hoogte houden van het verdere verloop.
Gisteren gebeld met Studentmobiel en ze krijgen wel weer elke week iPhones binnen maar nog steeds mondjesmaat en slechts één levering per week. Het kan zijn dat ze eind deze week voldoende 128GB Space grey-versies krijgen, dan zit ik er bij. Anders moet ik weer wachten tot eind volgende week.
Verwijderd
Nou, ik heb inmiddels rechtstreeks bij Vodafone een 6-128gb besteld. Direct leverbaar.
Kijken hoe direct direct is....Ik wacht nog met het annuleren van de Phonehouse. Benieuwd wanneer daar de 64gb binnenkomt.
Ik hou u op de hoogte, want vanaf 26/9 wachten vind ik absurd; wiens schuld t ook is...
Kijken hoe direct direct is....Ik wacht nog met het annuleren van de Phonehouse. Benieuwd wanneer daar de 64gb binnenkomt.
Ik hou u op de hoogte, want vanaf 26/9 wachten vind ik absurd; wiens schuld t ook is...
Zojuist een update ontvangen van Coolblue (PDAshop), op dit moment zijn ze de orders van midden september aan het uitleveren. Met name de 64gb SG is ontzettend gewild, we moeten dus nog even geduld hebben.
Dan schieten ze niet echt op, want twee weken geleden waren ze dat ook al aan het doen, zie deze post:Cornelison schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:05:
Zojuist een update ontvangen van Coolblue (PDAshop), op dit moment zijn ze de orders van midden september aan het uitleveren. Met name de 64gb SG is ontzettend gewild, we moeten dus nog even geduld hebben.
Deze is besteld op vrijdag 19 september. Dus dat zou betekenen dat er in twee weken eigenlijk geen echte progressie is. Terwijl als je hem in de online store bij Apple zelf besteld hij er binnen 1,5 week wel is.Cliffie schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:28:
Ja, hier ook eindelijk vandaag verstuurd.....iPhone 64GB SG, Coolblue.
Arggh waarschijnlijk is mijn Iphone 6 die gisteren is aangekomen defect (nog even testen vanavond met het terug zetten van een back-up). Maar het scherm wil helemaal niet meer aan.
Iemand enig idee of je bij een retourzending je weer onderaan de wachtrij komt voor een nieuwe (heb al 4 weken op deze telefoon lopen te wachten...).
Iemand enig idee of je bij een retourzending je weer onderaan de wachtrij komt voor een nieuwe (heb al 4 weken op deze telefoon lopen te wachten...).
Ik heb ook een DOA modelletje gehad van mijn iPhone 6+ 64Gb, enkele weken levertijd op gehad, maar toch na een belletje binnen 4 dagen een nieuwe in huis, dus of er is ergens een stapeltje "voor het geval dat" of je komt inderdaad vooraan te staan bij de lijst.r.e.s schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:39:
Arggh waarschijnlijk is mijn Iphone 6 die gisteren is aangekomen defect (nog even testen vanavond met het terug zetten van een back-up). Maar het scherm wil helemaal niet meer aan.
Dit verhaal speelt zich overigens bij T-Mobile af.
Erg tevreden over die afwikkeling behoudens de mensen in de T-Shop die niks konden doen voor me.
Verwijderd
Hoi,
Ik heb 4 weken geleden de iPhone 6 64GB SG besteld bij de amac, hun kunnen echter niks zeggen over de levertijd hiervan. Kan iemand mij een indicatie geven hoelang in ongeveer nog zal moeten wachten?
Ik heb 4 weken geleden de iPhone 6 64GB SG besteld bij de amac, hun kunnen echter niks zeggen over de levertijd hiervan. Kan iemand mij een indicatie geven hoelang in ongeveer nog zal moeten wachten?
Zelfde bij de NRC actie! Maar gezien die in samenwerking is met Amac zal dit wel van dezelfde stapel komen.. Vorige week aan de telefoon wisten ze mij te melden binnen twee weken, vandaag via de mail hebben ze zelf ook geen idee. Weinig hoopvol dus.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:48:
Hoi,
Daarbovenop maken ze totaal geen melding op hun site dat er problemen zijn met de voorraad en laten mensen gewoon fijn nog gebruik maken van de actie, vermelden ze doodleuk dat hij binnen twee weken geleverd zal worden en men pro-actief geïnformeerd zal worden..
Als ik een andere variant zou willen (die zijn wel op voorraad) dan kan ik mijn bestelling annuleren, moet ik drie werkdagen wachten en kan ik opnieuw bestellen.
Al met al erg jammer dit.
Verwijderd
Met dank aan de post van tweaker Positron geniet ik nu, weken eerder dan verwacht, van mijn i6 64GB SG!!
Ik heb vandaag mijn iPhone 6 SG 64GB ontvangen die ik een maand en een week geleden besteld heb bij GSMwijzer i.c.m. een Hi abonnement. Heb even moeten wachten, maar nu genieten!
Bij belsimpel.nl de iPhone 6 16GB Zwart gratis bij een tele 2 abbo van €37,- per maand (24 maanden lang dezelfde prijs). Daarvoor krijg je 150 min + 500MB. Aanbieding is geldig voor zowel zakelijk gebruik als voor particulieren.
EDIT: En is ook nog op voorraad ;-).
[ Voor 8% gewijzigd door Hammetje op 20-11-2014 09:15 ]
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Dit is echt zo'n abo waarbij mensen alleen kijken naar de iPhone. Wat moet je nou tegenwoordig nog met 500MB? Bovendien zit je ook nog op het T-Mobile netwerk en moet je ook nog voorrang verlenen aan 'echte' T-Mobile klanten. Maarja, misschien heb jij er genoeg aan, geef je niet om de bereikbaarheid en is je het alleen maar te doen om de iPhone. Dan kan het voor jou een goede deal zijn, maar voor andere mensen zou ik het zeker afraden. Betaal iets meer en neem een fatsoenlijk netwerk en databundel.Hammetje schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:15:
Bij belsimpel.nl de iPhone 6 16GB Zwart gratis bij een tele 2 abbo van €37,- per maand (24 maanden lang dezelfde prijs). Daarvoor krijg je 150 min + 500MB. Aanbieding is geldig voor zowel zakelijk gebruik als voor particulieren.
Apple houdt wel woord: Iphone 6+ 64GB van 'dinnetje zou de 20e-24e november verzonden worden, en vanmorgen de SMS dat 'ie onderweg is. Bestelt bij Apple zelf via de site. Zal nu nog wel een paar dagen duren.
Je bent wel heel snel in jouw oordeel. Wat voor jou niet genoeg is, is voor een ander misschien zat. Ik werk fulltime, heb overal waar ik kom in principe WiFi. Inderdaad is dit abonnement niet ideaal voor mobiele grootverbruikers, maar voor mensen die wel een mooi toestel willen is dit een leuke aanbieding.Redondo1982 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:29:
[...]
Dit is echt zo'n abo waarbij mensen alleen kijken naar de iPhone. Wat moet je nou tegenwoordig nog met 500MB? Bovendien zit je ook nog op het T-Mobile netwerk en moet je ook nog voorrang verlenen aan 'echte' T-Mobile klanten. Maarja, misschien heb jij er genoeg aan, geef je niet om de bereikbaarheid en is je het alleen maar te doen om de iPhone. Dan kan het voor jou een goede deal zijn, maar voor andere mensen zou ik het zeker afraden. Betaal iets meer en neem een fatsoenlijk netwerk en databundel.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Deze site is ook nog wel handig voor voorraad http://www.istocknow.com/nl. Niet dat de toestellen er sneller door geleverd worden maar het geeft in ieder geval een indicatie van.
alleen van de apple stores is dit idd een goede indicatie.BertP schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:32:
Deze site is ook nog wel handig voor voorraad http://www.istocknow.com/nl. Niet dat de toestellen er sneller door geleverd worden maar het geeft in ieder geval een indicatie van.
Van het kastje naar de muur lopen...
Ja excuus inderdaad, niet van de Nederlandse retailers dus. Die laten samen met Apple de klanten gewoon nog wat langer wachten.DancePlaza schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:44:
[...]
alleen van de apple stores is dit idd een goede indicatie.
Ik vind dit nogal kort door de bocht. Voor WhatsApp, Telegram en het checken van e-mail is 500MB ruim voldoende. Misschien wat Waze, maar meer ook niet. Ik heb niet de behoefte om in een publieke ruimte waar geen WiFi voor handen is, de hele tijd met mijn neus in een smartphone te zitten. Ik kijk liever om mij heen en heb dan wel of niet echte interactie met de mensen waar ik mee in die publieke ruimte zit. Dat andere mensen dit wel doen, moeten zij weten, maar het is nogal makkelijk om mensen die voor dit abonnement kiezen op jouw manier weg te zetten. Mijn vrouw heeft een iPhone 5C, een soortelijk abonnement bij Tele2 en altijd goed bereik.Redondo1982 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:29:
[...]
Dit is echt zo'n abo waarbij mensen alleen kijken naar de iPhone. Wat moet je nou tegenwoordig nog met 500MB? Bovendien zit je ook nog op het T-Mobile netwerk en moet je ook nog voorrang verlenen aan 'echte' T-Mobile klanten. Maarja, misschien heb jij er genoeg aan, geef je niet om de bereikbaarheid en is je het alleen maar te doen om de iPhone. Dan kan het voor jou een goede deal zijn, maar voor andere mensen zou ik het zeker afraden. Betaal iets meer en neem een fatsoenlijk netwerk en databundel.
Ontopic: Vandaag zou de bestelde iPhone 128GB Space grey toch wel binnen moeten komen bij Studentmobiel, anders kan ik weer een week wachten denk ik.
wel typisch, dat de iphone 6 plus 64 gig gewoon in den haag op voorraad is,
terwijl dixons al vele weken nog steeds op 31 dagen levertijd staat.
Zie er een beetje tegenop om naar den haag te rijden, maar denk dat ik de rit toch maar
ga maken
Zie er een beetje tegenop om naar den haag te rijden, maar denk dat ik de rit toch maar
ga maken
Maandag de iPhone 6 Plus (64GB / Space-Grey) besteld bij de Amac in Roermond. Ben benieuwd!
Is niet typisch hoor. Vanwege het levertekort van verschillende versies geeft Apple voorkeur aan het eerst bevoorraden van hun eigen stores. Persoonlijk denk ik niet dat het een goede zet is, omdat er maar twee Apple stores zijn tegenover honderden winkels met veel meer klanten die nu zeer mondjesmaat of niet geleverd krijgen. Uiteindelijk kun je die winkels/merken de schuld geven, maar het is Apple die gewoon niet levert maar hun eigen stores wel goed bevoorraad.luifel schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:17:
wel typisch, dat de iphone 6 plus 64 gig gewoon in den haag op voorraad is,
ga maken
NvM
Ben het met je antwoord eens, zelfs mediamarkt rotterdam zei dit weekend tegen mij, dat ze dit toestel nog helemaal niet konden leveren! En de store in den haag ligt niet bepaald in een autovriendelijk gebied:-)
Ben het met je antwoord eens, zelfs mediamarkt rotterdam zei dit weekend tegen mij, dat ze dit toestel nog helemaal niet konden leveren! En de store in den haag ligt niet bepaald in een autovriendelijk gebied:-)
Coolblue net aan de lijn gehad, ze mochten niet zeggen welk nummer ik was in de wachtrij maar hij wist me te vertellen (bestelling 3-10) dat het zeker de aankomende weken nog niet geleverd gaat worden. iPhone 6 64 GB Space Grey.
[ Voor 6% gewijzigd door BertP op 21-11-2014 17:20 ]
Vandaag heel Overijssel rondgebeld voor een iPhone 6 64GB SG, maar werkelijk nergens leverbaar. Veel winkels hebben heb hem sowieso nog nooit geleverd gekregen.
Iemand nog tips voor me om er op korte termijn één te bemachtigen i.c.m. een Hi abonnement?
Iemand nog tips voor me om er op korte termijn één te bemachtigen i.c.m. een Hi abonnement?
iPhone 6 SG 64 GB gewoon op voorraad bij belsimpel.nl : http://www.belsimpel.nl/A...e-6-64GB-Black/abonnementDanielson schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:29:
Vandaag heel Overijssel rondgebeld voor een iPhone 6 64GB SG, maar werkelijk nergens leverbaar. Veel winkels hebben heb hem sowieso nog nooit geleverd gekregen.
Dit topic is gesloten.