Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Gister (28 oktober) in de ochtend de gewone 64gb space gray 6 besteld via Apple zelf.
Levertijd staat er nu als volgt:
Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 7-10 business days
Geleverd: 13 Nov, 2014 - 18 Nov, 2014 door Expreslevering
We zijn benieuwd...

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 19:51
miles schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:52:
[...]

Zou er bij dixons niet al te hard op rekenen. Woensdag stond ook op de site dat ze voorraad hadden en de phone de volgende dag leverbaar was. Zelfs mail van gehad, maar de winkel heeft hem gewoon niet en verwacht hem voorlopig ook niet te ontvangen. Tsja, sorry, foutje op de website...
Afgelopen maandagmiddag dus even online gecheckt naar losse voorraad op de site van Dixons. Bleek dat de 6 Plus 16GB Gold nog te bestellen was. Maakte dus een reservering en volgende dag afleveren bij een lokaal filiaal. Zowel in dit topic alswel de verkoopmedewerkers van het filiaal als degene voor wie ik het toestel regelde waren hoogst verbaasd dat het gelukt was en nog wel binnen 24H. >:)
Overigens was mijn alternatief naar dichtstbijzijnde iCentre (zelfde eigenaar als Dixons) rijden omdat online check 2 stuks van hetzelfde model als winkelvoorraad voor dat filiaal aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
joepert schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:40:
Via de site van tweaker Blottle een i6 64 g in amsterdam gereserveerd en opgehaald. Coolblue geannuleerd na sinds 26 sept te hebben gewacht.

Blottle: 👍👍👍
Dit hoop ik vrijdag ook te kunnen doen ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer mensen ervaring hoe lang ze hebben moeten wachten op hun iphone (64gb silver) bij amac vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
12 okt i6+ 128 silver besteld Apple online store, staat nog steeds op leveren tussen 7 en 14 nov. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
Vapid schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:10:
[...]

Je hebt 1 jaar fabrieksgarantie, en het 2e jaar is voor rekening van de verkopende partij (in dit geval Apple dus). Je zou ook een iPhone bij bijvoorbeeld de Amac kunnen bestellen, die geven 3 jaar garantie en leveren zeker net zo snel als Apple ;)
Haha, goeie grap. De amac levert heel slecht. Tot dusver hebben ze nog geen 64gb spacegray gehad..
Mijn advies: bij Apple bestellen, die houden je tenminste wel op de hoogte van je bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Status: bestelling verzonden
Iphone 6 64GB SG besteld 21 oktober bij Apple.
Geschatte bezorgdatum 3 november, wachten is bijna over.

[ Voor 4% gewijzigd door edebee op 30-10-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 16:13

Cliffie

Trompetslet

Wat is het toch ook een kutbedrijf dat Apple. Zelf kunnen ze wel de 64GB SG leveren, maar de retailers laten ze zitten met steeds meer boze klanten. Kansloos.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Cliffie schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:32:
Wat is het toch ook een kutbedrijf dat Apple. Zelf kunnen ze wel de 64GB SG leveren, maar de retailers laten ze zitten met steeds meer boze klanten. Kansloos.
Koop een Galaxy ;)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:13

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als ik via die reserveren twitter feed een telefoon kan reserveren, is het dan standaard de volgende dag afhalen? Of kan het ook bijv. op vrijdag reserveren, en op zondag ophalen worden?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vandaag een iPhone 6 / 64GB / SG besteld bij Belsimpel. M'n verlenging is doorgestuurd naar de provider, maar de telefoon:
"Status: Op voorraad en gereserveerd voor u"
Zou mooi zijn als ie morgen op de post gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 13:44
cmegens schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

Haha, goeie grap. De amac levert heel slecht. Tot dusver hebben ze nog geen 64gb spacegray gehad..
Mijn advies: bij Apple bestellen, die houden je tenminste wel op de hoogte van je bestelling!
Ik heb er toch al aardig wat door mijn handen zien gaan in het filiaal waar ik werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br13an
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 12:28
Zojuist een emailtje ontvangen van Belsimpel. Dit is 4 weken na bestelling (i6+ 64G SG). "Uw bestelling bij Belsimpel.nl heeft helaas enige vertraging opgelopen. Uw product is momenteel niet voorradig en wij doen ons uiterste best het product spoedig bij u te bezorgen. Wij kunnen u geen exacte leverdatum aangeven, maar de verwachting is dat het product binnen twee weken naar u toegezonden kan worden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristelnl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 15:50
Net en iphone 6 64gb silver besteld bij phonevillage.be (via tweakers). Ze zeggen hem op vorraad te hebben. Hij is ook nog een tientje goedkoper, had ik hem voor 17:00 besteld had ik hem morgen kunnen ontvangen. Nu verwacht ik hem maandag. Ik ben benieuwd!

[ Voor 2% gewijzigd door Kristelnl op 31-10-2014 06:44 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:52:
Als ik via die reserveren twitter feed een telefoon kan reserveren, is het dan standaard de volgende dag afhalen? Of kan het ook bijv. op vrijdag reserveren, en op zondag ophalen worden?
Dezelfde dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 17-09 14:16
Tom schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:03:
Vandaag een iPhone 6 / 64GB / SG besteld bij Belsimpel. M'n verlenging is doorgestuurd naar de provider, maar de telefoon:
T-Mobile zeker? Want ik heb afgelopen maandag de iPhone 6/64Gb/SG met Vodafone verlenging besteld en ik moet 4 weken wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Idemdito. Ik heb hem zondag besteld via Belsimpel met een KPN abonnement en verwacht hem vandaag.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

RonaldMcDonald schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:30:
[...]

T-Mobile zeker? Want ik heb afgelopen maandag de iPhone 6/64Gb/SG met Vodafone verlenging besteld en ik moet 4 weken wachten. :(
Yep. Heb nu Vodafone maar stap maar weer over naar T-Mobile voor een jaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:14

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Eindelijk!

De levering stond gepland voor week 46 maar zojuist van Vodafone de melding gekregen dat de iPhone 6 - 64Gb Gold verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 22:03
Hier net mijn twee iPhone 6'en (SG, 64GB) binnen gekregen dus ik ga jullie verlaten. Ik wens iedereen nog veel succes met het bemachtigen van een toestel! :)

Besteld: Maandag 20 Oktober
Verzonden vanuit Apple: Woensdag 29 Oktober
Ontvangen: Vrijdag 31 Oktober

Tracking status UPS:
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/601tu1u2l/iphone_verloop.png

[ Voor 7% gewijzigd door Nano2009 op 31-10-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:23
Mensen al een 64 GB versie vanuit Coolblue mogen ontvangen? Duurt wel lang zo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

BertP schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:07:
Mensen al een 64 GB versie vanuit Coolblue mogen ontvangen? Duurt wel lang zo :'(
Nope. Te kansloos voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

BertP schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:07:
Wanneer en hoe laat heb jij em besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Cliffie schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:15:
[...]

Wanneer en hoe laat heb jij em besteld?
Heb hem niet besteld, ik had een 5 32 gb die na een onderzoekje bij de genius bar een defect bleek te hebben aan het moederbord. Omdat de telefoon 23 maanden oud is/was kon ik er mee naar de originele verkopende partij. In mijn geval Coolblue, deze heeft hem 2x aangeboden bij Dynafix maar die konden het defect niet verhelpen. Vervolgens kreeg ik 2 keuzes, 'even' wachten op de 6 64 gb of direct een 5s 32 gb.

Prima service(!) en mag absoluut niet klagen echter had ik de wachtperiode alleen iets minder lang ingeschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Elke dag kwam er meerdere keren nieuwe voorraad in de Stores en uiteraard de dag dat ik wil halen is er niks *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:34
Nano2009 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:00:
Hier net mijn twee iPhone 6'en (SG, 64GB) binnen gekregen dus ik ga jullie verlaten. Ik wens iedereen nog veel succes met het bemachtigen van een toestel! :)

Besteld: Maandag 20 Oktober
Verzonden vanuit Apple: Woensdag 29 Oktober
Ontvangen: Vrijdag 31 Oktober

Tracking status UPS:
[afbeelding]
Netjes, gefeliciteerd! Ik had ook net als jou op 20/10 besteld maar had er ook nog een leren hoesje bijbesteld en door het samenvoegen ontvang ik het pas maandag 3 nov. :-(

Dus een tip voor anderen die nog gaan bestellen via apple store online; wanneer je een iphone direct wil ontvangen na het verzenden bestel er dan niets bij. Koop accessoires dan gewoon in fysieke winkels of stel verzending van je bestelling zo in dat het de producten apart verzend zodat je niet hoeft te wachten op samenvoegen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 14:58
Ik was ook bang voor een lange levertijd. Vorige week donderdag een iPhone 6 SG 64gb besteld bij KPN en dinsdag kon ik een afleverdatum kiezen. Best netjes.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijnn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 01:09
Heb zojuist mijn Iphone 64GB ontvangen, waar ik natuurlijk erg blij mee bent, maar toen ik contact met Vodafone opnam voor de activatie van mijn simkaart kreeg ik dood leuk te horen dat T-mobile mijn telefoonnummer pas op 01 December vrij wilt geven. Oftewel ik moet nu een maand lang wachten voordat ik mijn Iphone kan gaan gebruiken na al 3 weken te moeten hebben wachten op het toestel zelf.

Erg jammer dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:15
Das niet jammer, maar logisch.
Je kan bij tmbolie winkel ook een micro simkaart aanvragen en dan je iphone gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Net de A-mac (Apeldoorn) ingelopen en de 6 Plus 64GB SG besteld. Ze hadden hem niet op voorraad, maar ze krijgen er per week zo 2 tot 3 binnen, en er waren nog maar 2 wachtenden voor me. Hopelijk heb ik hem dus binnen nu en 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Volgens http://forum.vodafone.nl/...iPhone-6-Plus/td-p/190835 zijn er een hoop 64 gigs onderweg.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
kx22 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 12:56:
Das niet jammer, maar logisch.
Je kan bij tmbolie winkel ook een micro simkaart aanvragen en dan je iphone gebruiken.
Inderdaad, gewoon je contract uitzitten is dit niks meer niks minder. Kan Vodafone ook niks aan doen. Echter zou ik eerder een nano simkaart nemen in plaats van een micro sim ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:48
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Ha mediamarkt... Ik was vandaag nog bij jullie maar hadden helaas niet de telefoon die ik zocht (64gb SG 6 Plus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Vanochtend stond de postbode voor de deur :)
Donderdag besteld, zaterdag binnen. Inclusief overstap naar andere provider (al gaat dat over een maand pas in).
Ook erg tevreden over Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijnn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 01:09
ASNNetworks schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:14:
[...]

Inderdaad, gewoon je contract uitzitten is dit niks meer niks minder. Kan Vodafone ook niks aan doen. Echter zou ik eerder een nano simkaart nemen in plaats van een micro sim ;)
Ja ik heb hier nu een Vodafone nano simkaart liggen, maar is pas vanaf 01 December actief, omdat mijn huidig nummer bij T-mobile dus dan vrij gegeven wordt. Alleen mn huidige T-mobile is micro, dus past niet in de Iphone :)

Uitzitten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

tijnn schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:16:
[...]

Ja ik heb hier nu een Vodafone nano simkaart liggen, maar is pas vanaf 01 December actief, omdat mijn huidig nummer bij T-mobile dus dan vrij gegeven wordt. Alleen mn huidige T-mobile is micro, dus past niet in de Iphone :)

Uitzitten inderdaad.
Je kan een Micro kaart prima op maat knippen voor een nano. Probeer het anders met een oude sim kaart uit als je er een beetje schroom voor hebt. Maar moeilijk is het zeker niet.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Jopth schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:19:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Zwolle idem. Zeiden over de 64/128 dat er in week 47/48 aardig wat binnen zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:37
fsfikke schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:42:
[...]

Je kan een Micro kaart prima op maat knippen voor een nano. Probeer het anders met een oude sim kaart uit als je er een beetje schroom voor hebt. Maar moeilijk is het zeker niet.
Of ff naar de belturk, die hebben zo'n knipdingetje daarvoor waardoor het 99% zeker goed gaat. Kost je 5 euro's.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Laatst online: 21-09 09:55
Hoe zit het met de 5s? Gaat deze er uit op korte termijn? Zal de prijs nog verder kelderen?

Ik denk er sterk over om m'n abonnement met een jaar te verlengen en voor de 5s 32gb te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Robehr schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:47:
Hoe zit het met de 5s? Gaat deze er uit op korte termijn? Zal de prijs nog verder kelderen?

Ik denk er sterk over om m'n abonnement met een jaar te verlengen en voor de 5s 32gb te gaan.
De iphone 5s zal er voorlopig niet uit gaan, en gelet op de geschiedenis 'kelderen' prijzen van iPhones niet echt. Ze dalen wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Zijn er nog mensen die er eentje via de NRC(.next) hebben besteld en een idee hebben hoe lang dat ong. duurt?

Heb er een 64g SG besteld die natuurlijk moeilijk leverbaar zijn, maar ze 'beloven' binnen twee weken, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Waaruit concludeer je dit? Ik heb dit Vodafone topic namelijk niet gevolgd dus wellicht mis ik iets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb vorige week donderdag een iPhone 6 64GB Zilver van Vodafone gekregen, 10 oktober besteld, leverdatum stond eigenlijk ook op week 46+.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

BertP schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:29:
[...]

Waaruit concludeer je dit? Ik heb dit Vodafone topic namelijk niet gevolgd dus wellicht mis ik iets. :)
Uit de flink kleinere tabel :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
VonFoX schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:12:
[...]

Uit de flink kleinere tabel :)
Ah dat heb ik dan inderdaad gemist. Coolblue heeft mij overigens laten weten dat ze nog steeds niks weten over eventuele levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Mijn 64 gig zilver, vodafone, 28-10 besteld, is onderweg :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 17:05
fsfikke schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:42:
[...]

Ik heb gewoon in de T mobile shop een nano simkaart gehaald. Kost een paar euro's, maar dat is alsnog beter dan een maand lang een iPod Touch 6 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

BertP schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:44:
[...]

Ah dat heb ik dan inderdaad gemist. Coolblue heeft mij overigens laten weten dat ze nog steeds niks weten over eventuele levertijden.
Het begint wel aardig genant te worden zo. Ben inmiddels ook not amused meer.

Ze hadden wel iets meer proactief kunnen aangeven hoeveel mensen er uberhaupt voor me zitten qua telefoon. Als dat er nog 3000 zijn, dan cancel ik direct. Nu weet ik dat niet en kan ik net zo goed morgen aan de beurt zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Cliffie op 03-11-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Cliffie schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:10:
[...]

Het begint wel aardig genant te worden zo. Ben inmiddels ook not amused meer.

Ze hadden wel iets meer proactief kunnen aangeven hoeveel mensen er uberhaupt voor me zitten qua telefoon. Als dat er nog 3000 zijn, dan cancel ik direct. Nu weet ik dat niet en kan ik net zo goed morgen aan de beurt zijn.
Of overzichten laten zien zoals Vodafone dat doet... Of inderdaad zoals bijvoorbeeld Dixons dat ze aangeven hoeveel er wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Bijvoorbeeld. Het is nu al zo lang geleden, dat ik overweeg om gewoon nooit meer wat bij die toko te bestellen. Ze komen gewoon niet meer weg met het standaard gelul van dat ze het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 14 oktober de iphone 6 64 GB space grey besteld bij de vodafone winkel maar nog steeds niet binnen levertijd ongeveer na week 46 dit komt mede door een kwestie tussen vodafone en apple maar het is toch moeilijk te begrijpen dat andere providers hem wel uit voorraad leverbaar hebben dus het is nog even wachten voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 14:58
Bij andere Providers is het inzicht in levertijd niet veel beter hoor. Ik heb mijne bij KPN besteld en daar stond: Levertijd meer dan 3 werkdagen. Het waren er uiteindelijk 4, maar het hadden er net zo goed 20 kunnen zijn natuurlijk.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 21:44
Heuj! Zojuist mail gekregen van dixons dat komende week een beperkt aantal sg 64gb iphone 6 telefoons geleverd gaan worden, eindelijk! Met een beetje mazzel zit ik daar ook bij en heb ik hem eindelijk na hem besteld te hebben op 19-9 :*)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Cliffie schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:54:
Bijvoorbeeld. Het is nu al zo lang geleden, dat ik overweeg om gewoon nooit meer wat bij die toko te bestellen. Ze komen gewoon niet meer weg met het standaard gelul van dat ze het ook niet weten.
Ook ik zit al vanaf 15-10 te wachten op mijn i6 64gb space grey. Welliswaar niet bij coolblue of belsimpel maar toch. Ik volg dit topic zo nu en dan, maar mijn conclusie is: dat je er wel heel druk om kan maken of boos worden op die verkoop partijen. Maar het feit blijft dat ze die iphone gewoon niet hebben, en ook niet weten wanneer ze precies komen. Ook hun zijn afhankelijk van derde.
Hun willen het liefst ook die iphone zo snel mogelijk opsturen. Ze zitten ook niet te wachten op zeikende klanten die wachten op hun telefoontje waar minimale marge op zit. Want dat kost ze immers tijd, en tijd kost geld.

Of je annuleert de boel en probeert het ergens anders, of je pakt je pakt je oude mobiel (in mijn geval Galaxy Gio) weer uit het laadje. :z
Mijn iphone komt vanzelf binnen, is het niet nu, dan is het volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
iphone 6 64GB SG , vanmiddag binnengekomen.
Besteld apple store 21 okt. Dit wordt de hele avond spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Thaam schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:54:
[...]

Ook ik zit al vanaf 15-10 te wachten op mijn i6 64gb space grey. Welliswaar niet bij coolblue of belsimpel maar toch. Ik volg dit topic zo nu en dan, maar mijn conclusie is: dat je er wel heel druk om kan maken of boos worden op die verkoop partijen. Maar het feit blijft dat ze die iphone gewoon niet hebben, en ook niet weten wanneer ze precies komen. Ook hun zijn afhankelijk van derde.
Hun willen het liefst ook die iphone zo snel mogelijk opsturen. Ze zitten ook niet te wachten op zeikende klanten die wachten op hun telefoontje waar minimale marge op zit. Want dat kost ze immers tijd, en tijd kost geld.

Of je annuleert de boel en probeert het ergens anders, of je pakt je pakt je oude mobiel (in mijn geval Galaxy Gio) weer uit het laadje. :z
Mijn iphone komt vanzelf binnen, is het niet nu, dan is het volgende week.
Je hebt ook wel gelijk, maar toch. Ik sta ook al vanaf 19-9 te wachten (eigenlijk dus 26-9) en het duurt wel heel lang. Het is gewoon een goede les voor me. De volgende keer niet meer via de pre-order. Dan wacht ik wel een paar maanden langer, maar dan kies ik er voor om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cips2004
  • Laatst online: 07-09 07:59
jfversluis schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:36:
Zijn er nog mensen die er eentje via de NRC(.next) hebben besteld en een idee hebben hoe lang dat ong. duurt?

Heb er een 64g SG besteld die natuurlijk moeilijk leverbaar zijn, maar ze 'beloven' binnen twee weken, dus ben benieuwd.
Ja, ik heb hem afgelopen donderdag via NRC besteld. Tot nu toe alleen een bevestigingsmail ontvangen. Ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik weet dat A-Mac de toestellen levert. Overigens ook de 64G Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie GSMweb vandaag..iphone 6 besteld op 26 september.
Beste meneer Montelly

Hartelijk dank voor uw mail.

De toestellen komen vandaag of morgen bij ons binnen.
Ik ga er dan ook van uit dat u het toestel deze week in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Alledrie de Stores hebben weer voorraad gekregen. Haarlem een uur geleden en Amsterdam en Den Haag zonet.

Vanavond de iPhone 6 64GB SG ophalen in Amsterdam _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:06
cips2004 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:57:
[...]

Ja, ik heb hem afgelopen donderdag via NRC besteld. Tot nu toe alleen een bevestigingsmail ontvangen. Ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik weet dat A-Mac de toestellen levert. Overigens ook de 64G Silver
Als je toch graag een krant leest en in het bijzonder NRC, dan is het wel een goede deal vind ik. Dat doen ze netjes bij NRC.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cips2004
  • Laatst online: 07-09 07:59
Redondo1982 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:15:
[...]

Als je toch graag een krant leest en in het bijzonder NRC, dan is het wel een goede deal vind ik. Dat doen ze netjes bij NRC.
Ja klopt, ik heb een doorrekening gemaakt op NRC Next. Op de totale doorlooptijd van 24 maanden scheelt het 100,-. De digitale editie wilde ik inderdaad toch al

[ Voor 3% gewijzigd door cips2004 op 04-11-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
In Den Haag alle modellen en kleuren beschikbaar van de iPhone 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
cips2004 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:38:
[...]

Ja klopt, ik heb een doorrekening gemaakt op NRC Next. Op de totale doorlooptijd van 24 maanden scheelt het 100,-. De digitale editie wilde ik inderdaad toch al
Jep, same here!
En mijn abonnement van de iPad actie liep net af, dus dat kwam mooi uit ;)

Als ik de A-mac site kijk is er vrij weinig op voorraad, dus áls we daar als iets uit af kunnen leiden is dat weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Jieve schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:46:
In Den Haag alle modellen en kleuren beschikbaar van de iPhone 6.
In Oberhausen, CentrO ook!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Beetje vreemde situatie bij mij, iphone op de 20ste besteld. IPhone was op de 29ste verzonden en 31ste in Keulen. Bij een andere gebruiker die ook 29ste als verzenddatum had werd het de 31ste nog geleverd aan huis.

Maar omdat ik een bestelling met meerdere items had moest ik wachten op het samenvoegen hiervan. In eerste instantie kreeg ik de statusupdate Onderweg naar klant - op schema 3 nov maar op maandag zelf bleek dat de status weer was veranderd naar: Onderweg naar klant – Verzending vertraagd 4 nov.

Een beetje vreemde gang van zaken, de levertijd op hoesjes was veel korter dan op de iphone toen ik bestelde.

5/11 update:
status gewijzigd naar: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid, 4 nov. Volgens mij gaat hier iets niet goed, niet eens meer onderweg naar klant. :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Lasmibalsingh op 05-11-2014 09:45 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
13 okt besteld bij Apple online, blijft maar staan op leveren tussen 7 en 14 november, terwijl ik tussendoor een mail kreeg dat het een week eerder zal worden. Dat het bij mijn apple account niet aangepast is stemt me niet positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@Lasmibalsingh: misschien voegen ze de bestelde artikelen toe, tot 1 pakket?

Mijn stand van zaken met de 6 / zwart / 64GB:

Order geplaatst op 24 oktober en is vanochtend aangekomen in Apeldoorn, om vandaag uitgeleverd te worden naar Zwolle! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakedTea
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 22:46
Vandaag mijn abonnement bij T-Mobile verlengt. Krijg gratis een iPhone 6 16GB SG bij mijn abonnement. *O* Zij geven aan dat de levertijd maximaal 7 dagen bedraagt, maar volgens hen ( sales ) is dit eigenlijk maar 2/3 dagen.
Klopt dit?

[ Voor 3% gewijzigd door TweakedTea op 05-11-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
TweakedTea schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:04:
Vandaag mijn abonnement bij T-Mobile verlengt. Krijg gratis een iPhone 6 16GB SG bij mijn abonnement. *O* Zij geven aan dat de levertijd maximaal 7 dagen bedraagt, maar volgens hen ( sales ) is dit eigenlijk maar 2/3 dagen.
Klopt dit?
De 16GB iPhone's zijn vrij goed te verkrijgen.
Dus je hebt inderdaad kans dat het eerder zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 18:19
tijnn schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:16:
[...]

Uitzitten inderdaad.
Of even via my t mobile een nieuwe sim kaart aanvragen voor ik geloof 5/6 euro in de winkel is deze vele malen duurder.
hoofdcoach schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:00:
[...]

Ik heb gewoon in de T mobile shop een nano simkaart gehaald. Kost een paar euro's, maar dat is alsnog beter dan een maand lang een iPod Touch 6 te hebben.
In de winkel kost je een nieuwe sim 20 euro en on line zelf bestellen zo n 5 euro.

[ Voor 27% gewijzigd door Roos79 op 05-11-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
ck2000nl schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:33:
@Lasmibalsingh: misschien voegen ze de bestelde artikelen toe, tot 1 pakket?

Mijn stand van zaken met de 6 / zwart / 64GB:

Order geplaatst op 24 oktober en is vanochtend aangekomen in Apeldoorn, om vandaag uitgeleverd te worden naar Zwolle! 8)
Netjes, gefeliciteerd. Ja, dat is wel de bedoeling. Ik had vandaag even gebeld en de iphone ligt er inderdaad wel sinds 31 oktober maar het hoesje daar hadden ze problemen mee. Wel lastig als je niets kan volgen bij een multibestelling. De man aan de lijn zei dat ik rekening moet houden met vrijdag als leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Was er geen mogelijkheid om de bestelling alsnog te splitsen?

Bij mij is ie net binnengekomen ^^ Overigens was de leverdatum volgens Apple: 10 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakedTea
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 22:46
Update, er was een Deezerbundel toegvoegd zonder mijn toestemming, deze hebben zij geannuleerd en een nieuwe aangemaakt. Uit coulance hebben zij mij het volgende aanbod gedaan waarmee ik akkoord ben gegaan.

Stel Samen 2 Jaar
90 Minuten
5000MB 120 MBit

Gratis iPhone 6 16GB SG.

Voor 54,00 Per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
ck2000nl schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:41:
Was er geen mogelijkheid om de bestelling alsnog te splitsen?

Bij mij is ie net binnengekomen ^^ Overigens was de leverdatum volgens Apple: 10 november...
De man aan de lijn zei dat qua levertijd niet veel meer zou uitmaken.
De status is nu trouwens al wel veranderd naar:

Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum 5 nov
Gesch. levering 6 november 2014
Vervoerder SYNCREON NL

Echter, ik kan op dit moment nergens op de website van syncreon de zending traceren, misschien kan dat morgenochtend pas. Iemand ervaring met verzending via Synchreon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Cliffie schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:20:
[...]

Je hebt ook wel gelijk, maar toch. Ik sta ook al vanaf 19-9 te wachten (eigenlijk dus 26-9) en het duurt wel heel lang. Het is gewoon een goede les voor me. De volgende keer niet meer via de pre-order. Dan wacht ik wel een paar maanden langer, maar dan kies ik er voor om te wachten.
Ik begrijp jouw ook! Mijn maatje besteld gister via vodafone een i6 128gb space grey en die word morgen al geleverd! 8)7
Dus ik word nu ook ongeduldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Thaam schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:39:
[...]

Ik begrijp jouw ook! Mijn maatje besteld gister via vodafone een i6 128gb space grey en die word morgen al geleverd! 8)7
Dus ik word nu ook ongeduldig! :D
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al geruime tijd...
Op 26-09-14 een 6 64gb sg bij Phone house winkel besteld. Verlenging Vodafone.
Vandaag weer eens gebeld; geen inzicht in leveringen...
Nog meer ervaringen, of mensen met inzicht in leveringen door Phone house?(niet online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 22:33
Had van de week GSMwijzer nog een mail gestuurd. Zij weten natuurlijk ook niet exact wat en wanneer ze geleverd krijgen. Ik was benieuwd of ze konden zien hoeveel wachtenden er voor mij zijn. (iPhone 6 64GB SG), maar dat konden ze helaas niet zien.

Wel stond er in de mail "De verwachting is dat het toestel deze week nog binnen gaat komen." maar heb er niet heel veel vertrouwen in. Heb besteld op 18 oktober.

Ik had tijdens het bestellen al verwacht dat ik even kon wachten, maar het is erg vervelend dat je niet weet hoe lang je nog moet wachten. Zo'n schema als Vodafone heeft geeft in elk geval al een richtlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Eindelijk!

Na bijna 2 maand wachten heeft iCentre mijn iphone 6, 64 GB SG verstuurd. Succes aan allen die nog steeds op de iphone 6 wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Ja, hier ook eindelijk vandaag verstuurd.....iPhone 64GB SG, Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomba175
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-09 10:58
Intruder schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:17:
Eindelijk!

Na bijna 2 maand wachten heeft iCentre mijn iphone 6, 64 GB SG verstuurd. Succes aan allen die nog steeds op de iphone 6 wachten!
Op welke plek stond je? Sta zelf op plek 560. Zou ik hem dit jaar nog krijgen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand überhaupt al een iphone 6 64gb zilver (of andere kleur) ontvangen vanuit a-mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Cliffie schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:28:
Oeh ik heb ook bij Coolblue besteld, nu maar hopen dat ze snel de rest uitleveren :) Je was er redelijk vroeg bij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaadgras
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:46
Vandaag toch maar de stap gewaagd en 's ochtends vroeg een 6+ 64Gb SG besteld bij de Apple Store in A'dam. Meteen opgehaald tussen 10 en 11. Werkt top! Nu lekker pielen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Cliffie schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:28:
_/-\o_ en nu naar de hoesjes topic? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

BertP schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:14:
[...]

Oeh ik heb ook bij Coolblue besteld, nu maar hopen dat ze snel de rest uitleveren :) Je was er redelijk vroeg bij toch?
Vrijdag 19 sept 11:06.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Thaam schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:53:
[...]

_/-\o_ en nu naar de hoesjes topic? :D
Daar was ik al te vinden. Deze besteld:

Afbeeldingslocatie: https://img0.etsystatic.com/030/0/6652187/il_fullxfull.654950850_7292.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Thomba175 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:28:
[...]

Op welke plek stond je? Sta zelf op plek 560. Zou ik hem dit jaar nog krijgen? :9
Ik stond op plek 412 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Zojuist even aan Coolblue gevraagd hoe het zit, ze krijgen voorraad binnen... maar het is incidenteel. Gewoon afwachten dus.. En aan de andere kant het is ook maar een telefoon. Het is een leuk hebbeding maar ik ga me er niet echt druk om maken. Het is leuk om even op de hoogte te blijven van de voorraden enzo maar ik merk ook wel dat ik het groter maak voor mezelf dan het echt is :X
Momenteel zijn dit nog incidenten. Nederland als geheel is erg laag op de voorraad prioriteiten-lijst gezet van Apple. Je krijgt gelijk bericht als de iPhone's kunnen worden uitgeleverd middels een inpak- en verzendbevestiging.
Ik:
Bedankt, ik zag overigens dat ze bij Vodafone een tabel hebben met verwachte levertijden en bij de Dixons kan je inzien hoeveel wachtenden er nog voor je zijn. Wellicht een idee om jullie (goede) dienstverlening hiermee uit te breiden?
Wij hebben hier al wel een systeem voor Bert, maar hier verwachtingen aan koppelen is link. Een harde datum hiervan geven is van behoorlijk wat producten al lastig, maar iPhones al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 22:10
Mijn iPhone 5 Silver 16GB nu ook bijna binnen.

Besteld via Apple.nl op 23 Oktober.

Pakketje is in twee dagen eventjes langs 6 landen geweest :-) Blijft bijzonder.,

China -->Korea-->Kazakstan-->Polen-->Duitsland-->Nederland

PSN ID: RedrumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 11:22
Er komt de afgelopen dagen behoorlijk wat binnen in de Apple stores. Waar de reserveringen voorheen binnen enkele minuten weer uitverkocht waren blijven ze nu makkelijk een half uur beschikbaar.

Dus als je snel een toestel wil bemachtigen:
https://twitter.com/reserverenNL

en

http://www.applestoreinventory.com/in-stock/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander-B schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:31:
Er komt de afgelopen dagen behoorlijk wat binnen in de Apple stores. Waar de reserveringen voorheen binnen enkele minuten weer uitverkocht waren blijven ze nu makkelijk een half uur beschikbaar.

Dus als je snel een toestel wil bemachtigen:
https://twitter.com/reserverenNL

en

http://www.applestoreinventory.com/in-stock/nl
bedankt voor deze tip als ik de 2e site mag geloven heb ik zojuist een iphone 6 64GB SG gereserveerd, en mag ik deze vanmiddag ophalen!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri_berg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 10:57
op 23-10 besteld inclusief verlenging van Hi abbonnement bij Belsimpel. iPhone 6 64GB SG. Gezien deze inmiddels bij KPN/Hi redelijk op voorraad begint te komen ging ik er vanuit dat ze wel zouden leveren omdat Belsimpel zelf aangeeft op de site afhankelijk te zijn van de aanlevering vanuit de providers. Maar even nagevraagd bij Belsimpel en die verwachten echt niet eerder uit te leveren dan eind november. Lekker dan! Zij zitten wel al sinds 23-10 op mijn centen (via ideal).
Tevens vind ik de status ook maar raar gezien zij alle benodigdheden direct van mij hebben ontvangen: Status: Uw aanvraag bij de provider wordt klaargezet door Belsimpel.

Zijn er meer mensen met deze ervaringen bij Belsimpel?

[ Voor 19% gewijzigd door joeri_berg op 06-11-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Vandaag heb ik mijn verlenging gedaan bij de Hi voor een iPhone 6 64GB SG. Deze zou ongeveer rond de 17e geleverd kunnen worden. Jammer genoeg konden ze niet iets meer van het abbo afhalen, want ik wilde best meer betalen voor het toestel, waardoor je maand bedrag wat lager zou zijn. Maargoed nu 249 euro betalen eind van de maand voor het toestel en maand bedrag is dan 45 euro.

Eigenlijk gewoon belachelijke prijzen als je van 17 euro p/m komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 22:10
Recon24 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:53:
Vandaag heb ik mijn verlenging gedaan bij de Hi voor een iPhone 6 64GB SG. Deze zou ongeveer rond de 17e geleverd kunnen worden. Jammer genoeg konden ze niet iets meer van het abbo afhalen, want ik wilde best meer betalen voor het toestel, waardoor je maand bedrag wat lager zou zijn. Maargoed nu 249 euro betalen eind van de maand voor het toestel en maand bedrag is dan 45 euro.

Eigenlijk gewoon belachelijke prijzen als je van 17 euro p/m komt.
Waarom koop je hem dan niet gewoon los met een Sim-only?

PSN ID: RedrumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefjuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 11:21
@joeri_berg ik wacht ongeveer net zo lang als jij, maar vandaag is mijn status toevallig gewijzigd. Ze hebben mijn model nu gereserveerd , dus ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Het gaat om een iphone 6 + 64GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Niek-panna schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:39:
[...]

Waarom koop je hem dan niet gewoon los met een Sim-only?
Omdat ik nu gewoon geen zin heb om weer eens 800 euro neer te tikken in 1x voor een telefoon. Tja ik mag het nog wel belachelijk vinden die prijzen voor wat je eigenlijk krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
ik heb 1000 euro betaald voor mijn iphone, wel de 128g, maar dat vond ik het toch waard, want dan is die tegen de 6s nog 750 ongeveer waar, en dan moet ik niet zo veel meer betalen voor mijn nieuwe, en dan kan ik blijven doen zonder en veel te duur contract vast aan te zitten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 09:14
BertP schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:52:
[...]

Of overzichten laten zien zoals Vodafone dat doet... Of inderdaad zoals bijvoorbeeld Dixons dat ze aangeven hoeveel er wachten.
Die overzichten zeggen dus helemaal niets.... Ik sta al 3 weken op geleverd (dit houdt in dat hij bij VF binnen / op voorraad zou zijn) ik heb nog steeds niets ontvangen.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Pagina: 1 ... 107 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.