Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
Vorige week donderdag bij Typhone.nl m'n Tele2-contract verlengd, waarbij de 6 16gb SG op voorraad stond. Helaas zaterdag toch een mailtje dat de iPhone in bestelling stond en dat hij waarschijnlijk in drie werkdagen leverbaar zou zijn. De verschillende verhalen hier gelezen had ik me al voorbereid op enkele weken in plaats van dagen wachten maar ik kreeg vandaag een mailtje dat ze de iPhone verstuurd hebben en dat ik deze morgen binnen krijg.

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iemand ervaring met belsimpel.nl? Ze claimen de iPhone 6 64GB op voorraad te hebben. Het is goedkoper voor mij fors goedkoper om het hier te kopen samen met een KPN abonnement in plaats van Sim only. Iemand een idee of dit klopt?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 18:08
Heeft iemand hier al een 64 gb iPhone 6 geleverd gekregen vanuit Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zackito
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 09:25
trosje schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:02:
Zijn er hier mensen die een iPhone 16GB SG hebben besteld icm met een abonnement bij de Phone House? Zoja, zou die zijn ervaring willen delen wat betreft communicatie en levertijden?
Zeer, maar dan ook zeer bedroefend.

Alles gaat fout bij phonehouse.

Ik heb mijn iPhone 16GB SG als pre-order geplaatst, waarna ik een belletje heb gedaan naar hun om te vragen of ze deze bij release kunnen uitleveren dit konden ze volgens de telefonisten.
Kreeg vervolgens laat in de middag(op release date) een mail dat ze niet genoeg iPhone's hadden om uit te leveren. Het zou 1-2 weken duren voordat deze uitgeleverd kan worden, na contact proberen te nemen met de helpdesk van phonehouse zowel telefonisch en per mail(Je hebt geluk als je binnen 1 week antwoord hebt) vond ik de iPhone 16GB SG op voorraad bij Coolblue, meteen besteld en een week later binnen inverband met nummerbehoud.

Toen mijn bestelling bij Coolblue geplaatst was heb ik direct een mail gestuurd naar phonehouse met een annuleringsverzoek, je raad het al, een week later kreeg ik pas een bevesting. Na de bevestiging dat mijn order geannuleerd zou wezen kreeg ik 5 minuten later leek het bericht dat mijn bestelling afgeleverd kon worden. Ik maakte me hier niet meer druk om echter kreeg ik 20 minuten later een SMS van AMP Logistics om een afleverafspraak te maken, natuurlijk zelf nooit teruggebeld. Afgelopen dinsdag belde ze zelf op met de mededeling dat mijn Phonehouse bestelling afgeleverd kan worden, zij heeft het toen uiteindelijk definitief geannuleerd.

AMP Logistics heeft mij tweemaal aangegeven dat er niets bij Phonehouse klopt. De courier die ik vanuit Coolblue kreeg gaf inderdaad aan dat Phonehouse een hoop ellende is, dat hij dezelfde dag al meerdere keren voor niets naar een klant gereden was, de bestelling(Phonehouse bestelling) was allang geannuleerd. De telefoniste die ik aan de lijn kreeg van AMP logistics gaf hetzelfde aan, Phonehouse laat niets weten over annuleringen of andere informatie.

Nog een leuk verhaal is dat mijn broertje een iPhone 5s green had besteld bij Phonehouse, deze was echter neit meer leverbaar. Hij heeft dus de blue genomen, afgelopen maandag belt phonehouse leuk op dat ze de iPhone 5s Green kunnen afleveren en dat ze een afspraak willen maken terwijl hij zijn iPhone 5s blue al 3 weken heeft 8)7 8)7 8)7

Of te wel, vermijd phonehouse webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Voor mijn vrouw zondag Vodafone abo afgesloten icm Iphone 6 silver 16 gig. Vandaag bezorgd :) Zelf moet ik nog lang wachten op mijn 64 gig versie vermoed ik :/

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:38

Chrisjuh_15

Facta non verba

Net een iPhone 6 16GB SG weten te reserveren in Haarlem. Vanmiddag ophalen! :) Thanks @ReserverenNL! :)

Krijg je nog een mailtje van Apple ter bevestiging, of is je ID tonen in de store voldoende?

[ Voor 43% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 24-10-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Ik heb een iPhone 6 plus 64gb online besteld bij Apple zelf, dit is zo'n 3 weken geleden, levertijd is 3 a 4 weken geeft Apple Store aan. Nog steeds niks mogen ontvangen. Vreemde is dus dat ze de fysieke Stores wel mondjesmaat bevoorraden, als ook premium resellers, maar vanuit hun eigen site nog niet leveren. Achja, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen. ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:22
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:00:
Net een iPhone 6 16GB SG weten te reserveren in Haarlem. Vanmiddag ophalen! :) Thanks @ReserverenNL! :)

Krijg je nog een mailtje van Apple ter bevestiging, of is je ID tonen in de store voldoende?
ID tonen is voldoende als je hem los koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:00:

Je krijgt een mailtje als bevestiging. In de store hoef je alleen aan te geven dat je een reservering ophaalt en aan de hand van je naam zorgen ze dat je de juiste iPhone in handen krijgt. Zorg er wel voor dat je een identificatiebewijs bij je hebt (1, niet twee zoals in de mail ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008

Chrisjuh_15

Facta non verba

sww89 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:27:
[...]

ID tonen is voldoende als je hem los koopt.
Rub147 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:27:
[...]

Je krijgt een mailtje als bevestiging. In de store hoef je alleen aan te geven dat je een reservering ophaalt en aan de hand van je naam zorgen ze dat je de juiste iPhone in handen krijgt. Zorg er wel voor dat je een identificatiebewijs bij je hebt (1, niet twee zoals in de mail ;-) )
Thanks, dat komt wel goed dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
SuidAkrA schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

Op twitter wordt nu gemeld dat het om een storing op website ging.
Hierdoor zouden enkele modellen een uurtje op voorraad hebben gestaan...

Nou dat wordt weer annuleren, wachten op geld terug en toch maar weer bij Apple bestellen dan :/

Bezorgdatum staat hier nog steeds op vandaag btw.
Vervolg..
Gistermiddag stond de 6plus 16SG tot mijn verbazing gewoon weer 'op voorraad' @ Dixons site en had nog niet geannuleerd.
Maar weer contact opgenomen met Dixons, is nu onderweg en wordt vanmiddag thuis geleverd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 16:13

Cliffie

Trompetslet

BertP schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:12:
Heeft iemand hier al een 64 gb iPhone 6 geleverd gekregen vanuit Coolblue?
Nope, wacht al dik een maand.....

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:33
Ik heb een bestelling staan bij GSMwijzer afgelopen weekend, en de leveringsstatus staat nu op:

Verwacht: Deellevering verwacht week 43/44

Daarmee bedoelen ze neem ik aan dat ze deze of volgende week weer toestellen verwachten binnen te krijgen? Maar misschien niet genoeg om alle bestellingen af te handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
Igor92 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:01:
Ik heb een bestelling staan bij GSMwijzer afgelopen weekend, en de leveringsstatus staat nu op:

Verwacht: Deellevering verwacht week 43/44

Daarmee bedoelen ze neem ik aan dat ze deze of volgende week weer toestellen verwachten binnen te krijgen? Maar misschien niet genoeg om alle bestellingen af te handelen?
Ik heb bij hun sinds 21 september een order uitstaan en ik heb dezelfde status. Zegt volgens mij dus niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
F41R schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Ik heb bij hun sinds 21 september een order uitstaan en ik heb dezelfde status. Zegt volgens mij dus niet zo heel veel.
Oh, dat is niet zo best om te horen dan. Hopelijk komt er wat vaart in dan komende weken. Het gaat bij mij om een iPhone 6 SG 64GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Cliffie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:57:
[...]

Nope, wacht al dik een maand.....
Ik ken het gevoel ja... bij mijn 5 waren ze zo snel :( Denk dat Apple weer een prima marketing campagne aan het voeren is, kan me niet voorstellen dat ze echt zoveel moeite hebben met uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:34
edebee schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:30:
de knoop ook doorgehakt. Zojuist besteld bij Apple iphone 6 64GB SG levering tussen 6 en 11 november
Zelfde verhaal hier, 20/10 besteld en verwachte levering tussen 5 en 10 nov. Ik denk dat we het gelijktijdig binnenkrijgen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F41R schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Ik had op 21 september besteld bij studentmobiel (iphone 6, 16gb sg), en bij orderstatus verwachte (deel)levering "week 44" staan. Kreeg echter net een mailtje dat het pakket verzonden is, er lijkt dus vandaag iig het een en ander binnen te zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F41R
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:40:
[...]

Ik had op 21 september besteld bij studentmobiel (iphone 6, 16gb sg), en bij orderstatus verwachte (deel)levering "week 44" staan. Kreeg echter net een mailtje dat het pakket verzonden is, er lijkt dus vandaag iig het een en ander binnen te zijn gekomen.
Ik heb dezelfde bestelling, alleen dan de zilveren uitvoering. Het is dus maar weer net geluk hebben wat ze binnen krijgen en hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Op 10 oktober mijn abonnement verlengd met een F&F code. De verkoopster keek nog even mijn ordernummer na of de order ook daadwerkelijk goed was aangekomen, en alles was helemaal in orde.

Vorige week gevraagd naar de status... Wat blijkt, order niet terug te vinden in het systeem (terwijl ik wel een orderbevestiging in m'n mail heb gekregen). Dus een onderzoek starten. Nu ben ik ondertussen een anderhalve week verder en ik heb nog geen update hierover, ondanks dat ik meerdere malen contact heb opgenomen wordt mij steeds verteld om te wachten.

Ik begin dit behoorlijk irritant te vinden, aangezien ik deze week al mijn iPhone had moeten hebben, nu kan ik waarschijnlijk weer gaan wachten op de volgende batch aangezien Vodafone niet in 20 seconden kan concluderen dat de bestelling niet terug te vinden is en dat ze de bestelling overnieuw plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Zelfde verhaal hier, 20/10 besteld en verwachte levering tussen 5 en 10 nov. Ik denk dat we het gelijktijdig binnenkrijgen.
hoop ik dat jij hem snel binnen krijgt :*) , status is bij mij : artikelen worden verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:03
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Hier ook op 20/10 besteld en betrap mezelf er al op dat ik meerdere keren per dag de order status check (wat natuurlijk compleet nutteloos is aangezien je een e-mail krijgt als hij verzonden is :+ )

Zou je het kunnen laten weten als die van jou verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F41R schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:06:
[...]

Ik heb dezelfde bestelling, alleen dan de zilveren uitvoering. Het is dus maar weer net geluk hebben wat ze binnen krijgen en hoeveel.
Vreemd, op hun website staat nu dat de silver (als los toestel) gewoon op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trosje
  • Laatst online: 24-10-2023
Zackito schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:46:
[...]

Zeer, maar dan ook zeer bedroefend.

Alles gaat fout bij phonehouse.

Ik heb mijn iPhone 16GB SG als pre-order geplaatst, waarna ik een belletje heb gedaan naar hun om te vragen of ze deze bij release kunnen uitleveren dit konden ze volgens de telefonisten.
Kreeg vervolgens laat in de middag(op release date) een mail dat ze niet genoeg iPhone's hadden om uit te leveren. Het zou 1-2 weken duren voordat deze uitgeleverd kan worden, na contact proberen te nemen met de helpdesk van phonehouse zowel telefonisch en per mail(Je hebt geluk als je binnen 1 week antwoord hebt) vond ik de iPhone 16GB SG op voorraad bij Coolblue, meteen besteld en een week later binnen inverband met nummerbehoud.

Toen mijn bestelling bij Coolblue geplaatst was heb ik direct een mail gestuurd naar phonehouse met een annuleringsverzoek, je raad het al, een week later kreeg ik pas een bevesting. Na de bevestiging dat mijn order geannuleerd zou wezen kreeg ik 5 minuten later leek het bericht dat mijn bestelling afgeleverd kon worden. Ik maakte me hier niet meer druk om echter kreeg ik 20 minuten later een SMS van AMP Logistics om een afleverafspraak te maken, natuurlijk zelf nooit teruggebeld. Afgelopen dinsdag belde ze zelf op met de mededeling dat mijn Phonehouse bestelling afgeleverd kan worden, zij heeft het toen uiteindelijk definitief geannuleerd.

AMP Logistics heeft mij tweemaal aangegeven dat er niets bij Phonehouse klopt. De courier die ik vanuit Coolblue kreeg gaf inderdaad aan dat Phonehouse een hoop ellende is, dat hij dezelfde dag al meerdere keren voor niets naar een klant gereden was, de bestelling(Phonehouse bestelling) was allang geannuleerd. De telefoniste die ik aan de lijn kreeg van AMP logistics gaf hetzelfde aan, Phonehouse laat niets weten over annuleringen of andere informatie.

Nog een leuk verhaal is dat mijn broertje een iPhone 5s green had besteld bij Phonehouse, deze was echter neit meer leverbaar. Hij heeft dus de blue genomen, afgelopen maandag belt phonehouse leuk op dat ze de iPhone 5s Green kunnen afleveren en dat ze een afspraak willen maken terwijl hij zijn iPhone 5s blue al 3 weken heeft 8)7 8)7 8)7

Of te wel, vermijd phonehouse webshop.
Jeetje, ze gaven bij mij twee weken aan. Daarna niks meer gehoord. Vervolgens PhoneHouse via twitter benaderd en dezelfde dag nog gebeld door AMP. Zaterdag komen ze hem brengen :) . Ik heb een hekel aan twitter, maar dit werkt echt een stuk beter dan bellen of mailen naar bedrijven. (iPhone 6 16GB SG icm Tele2 overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F41R
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:32:
[...]

Vreemd, op hun website staat nu dat de silver (als los toestel) gewoon op voorraad is.
En warempel zojuist een bericht gekregen dat e.e.a onderweg is. Als je het over de duivel hebt.....

Mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in een nette IPhone 5 zwart 16GB, hij is te vinden in V&A :)

[ Voor 14% gewijzigd door F41R op 24-10-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 07:33
Vanochtend de tool van medetweaker Pim gebruikt en binnen 1 minuut al een mail met de mededeling dat mijn iPhone 6 64gb SG gevonden was _/-\o_

Net opgehaald in Haarlem! Dank, Pim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Eindelijk is mijn SG 16GB verzonden via GSMwijzer. 1 Maand wachten. :/ Zat vandaag nog te twijfelen om de order te veranderen naar de witte versie, omdat die wel op voorraad is.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ook hier nog immer geen teken van leven van Coolblue. Grappig die rant tegen phonehouse trouwens. Ik liep daar op de releasedag om half twaalf naar binnen en stapte tien minuten later met de zo fel begeerde 64gig SG i6 naar buiten... De bestelling bij Coolblue heb ik laten staan voor mijn vrouw, maar mijn geduld is echt op aan het raken. Zij is niet zo heel eager, maar principieel vind ik het gewoon volstrekt onjuist dat zij al meer dan een maand op mijn 800 euro zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
joepert schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:36:
Ook hier nog immer geen teken van leven van Coolblue. Grappig die rant tegen phonehouse trouwens. Ik liep daar op de releasedag om half twaalf naar binnen en stapte tien minuten later met de zo fel begeerde 64gig SG i6 naar buiten... De bestelling bij Coolblue heb ik laten staan voor mijn vrouw, maar mijn geduld is echt op aan het raken. Zij is niet zo heel eager, maar principieel vind ik het gewoon volstrekt onjuist dat zij al meer dan een maand op mijn 800 euro zitten.
Ik ben het met je eens dat het veels te lang duurt, echter is Apple denk ik hierin de schuldige. Zij willen graag begeerte creëren door leveranciers te laten wachten en fictieve schaarste te simuleren. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een partij die zoveel invloed heeft niet tientallen miljoenen telefoons klaar kan hebben. Wacht overigens zelf ook op de 64 GB SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zackito
  • Laatst online: 18-09 09:25
joepert schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:36:
De fysieke winkels staan los van de phonehouse webshop, een vestiging van phonehouse gaf bij mij ook aan dat ze veel klachten hoort over de webshop.

Stuur gewoon even een mailtje naar Coolblue, ze reageren daar tenminste binnen een aantal uur. De service is gewoon uitstekend bij Coolblue, helaas voor jouw hebben ze het toestel niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb nu alweer spijt van Vodafone. Gisteren Iphone 6 binnen gekregen, maar nog niet kunnen bellen omdat het abo niet volledig is geactiveerd? Is via Friends&family en die klantenservice werkt niet in het weekend. :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 06:15
VonFoX schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 09:03:
Ik heb nu alweer spijt van Vodafone. Gisteren Iphone 6 binnen gekregen, maar nog niet kunnen bellen omdat het abo niet volledig is geactiveerd? Is via Friends&family en die klantenservice werkt niet in het weekend. :(
De winkels zijn wel open vandaag. Die zouden je ook kunnen helpen volgens mij

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Er was een storing ofzo in de activatieserver. Werkt nu.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieBommbarie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-08 13:09
Na het zoveelste telefoontje was ik het beu; na een dikke maand wachten werd er weer een week levertijd beloofd bij studentmobiel voor m'n 64g sg. ze hebben de 128gb versie wel op voorraad dus die maar genomen; dan maar bij lappen. Gister gelijk via iDEAL de resterende €€ overgemaakt.
Nu staat er echter nog steeds niet bij dat m'n telefoon is verzonden. Heeft dat iets met de Vodafone verlenging te maken ofzo?
Ik ga niet weer met ze bellen; kan dat wachtdeuntje echt niet meer aanhoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als ik op Studentmobiel kijk rekenen ze vlot 100 euro bovenop de reguliere Apple prijs, bijv. 999 euro voor een 6+ 64GB. Toch bestellen hier op Tweakers veel mensen bij die site. Komt dat puur omdat ze voorraad hebben dan?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deatheyee
  • Laatst online: 20:44
BeQuietAndDrive schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 00:24:
Als ik op Studentmobiel kijk rekenen ze vlot 100 euro bovenop de reguliere Apple prijs, bijv. 999 euro voor een 6+ 64GB. Toch bestellen hier op Tweakers veel mensen bij die site. Komt dat puur omdat ze voorraad hebben dan?
Waarschijnlijk in combinatie met een abonnement, dan is het (in mijn geval) wel degelijk goedkoper. Geen haar op mijn hoofd dat ik 100 euro extra betaal voor een los toestel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
BeQuietAndDrive schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 00:24:
Ze hadden op het begin een foute prijs, waardoor de toestelprijzen zo'n 200€ lager waren als hoorde. Toen hebben veel mensen een bestelling gedaan, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieBommbarie
Jeroen96 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:43:
[...]

Ze hadden op het begin een foute prijs, waardoor de toestelprijzen zo'n 200€ lager waren als hoorde. Toen hebben veel mensen een bestelling gedaan, vandaar.
Jep; daarom ook daar m'n 6 64gb sg besteld. Zeer goeie deal toen. Hopelijk wordt m'n 128gb versie morgen verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmp1968
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09-2021
Wel merkwaardig dit! Van de week mijn bestelling van GSMweb ontvangen. Deze had ik de 3e week van september besteld. Nu blijkt dat de rekening vd provider al vanaf 25 september is ingegaan! Wat is jullie ervaring hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmp1968 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:17:
Wel merkwaardig dit! Van de week mijn bestelling van GSMweb ontvangen. Deze had ik de 3e week van september besteld. Nu blijkt dat de rekening vd provider al vanaf 25 september is ingegaan! Wat is jullie ervaring hierin?
Ik heb hier precies hetzelfde, mijn abbonement(verlenging) van Tmobile is eind september ingegaan en ik heb nog steeds geen toestel (21ste contract en 26 september besteld).

WE ZIJN ONDERTUSSEN EEN MAAND VERDER EN NOG STEEDS GEEN TOESTEL! :( :( :(

ook bij GSMweb trouwens

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Laatst online: 25-07 08:46
GSMwijzer wat een slecht bedrijf is dat dan pff
Contract had ik laten annuleren en vandaag gevraagd of het weer verder kan gaan met de fouten prijzen.

GSMwjzer prima dat is mogelijk contract binnen afspraak voor morgen staat gepland dat hij dan bezorgd zal worden. helemaal blij blijkt er gewoon dat ze mij twee keer het contract sturen. waar duidelijk staat dat ik 385 moet betalen.

Ik bel er alleen heen om te vragen hoe het zit met mij verzending krijg ik aan me hoofd van hun ja je moet 600 euro betalen aan de deur. ik schrok 600 euro? ja meneer het contract wat wij hebben gestuurd klopt niet.
Nu is het niet mijn fout dat zei het contract sturen met die foute prijzen en dan alles gaan lopen aanpassen als de klant er niks van weet.
nu moet ik opeens 600 euro betalen voor het toestel wat eerst 385 euro was. Ik heb het contract tevens ook gehad waar staat dat ik 385 moet betalen. Dat was ook gelijk het juiste contract waarvoor ik morgen mijn iPhone 6 binnen zal krijgen (dit is nog het prijs van de foute prijzen van hun)
maar volgens hun mogen ze alles aanpassen.

GSMwijzer ga lekker verder liegen en contracten van mensen lopen aanpassen.
Het is jullie fout geweest waarvan de klant de dupe van wordt heel slecht dit...

en dan maar tegen mij lopen zegge 600 euro of anders pech. GSMwijzer je mag dit soort dingen niet aanpassen als ik het contract binnen heb en er al een afspraak voor staat dat jullie morgen langs komen!!

Zeer slechte ervaring met hun zeer slecht bedrijf GSMwijzer nooit meer voor mij.
Beetje lopen aanpassen alles terwijl ik duidelijk het contract heb een afspraak staat ingepland voor levering voor mijn iPhone (morgen) en dan opeens alles omgooien slecht bedrijf wat GSMwijzer is :(

Zo sorry mensen dit moest er even uit
Dan maar binnenkort los kopen bij Apple :o i.p.v. GSMwijzer die de boel lopen te naaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colors schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:39:
Contract had ik laten annuleren en vandaag gevraagd of het weer verder kan gaan met de fouten prijzen.

GSMwjzer prima dat is mogelijk contract binnen afspraak voor morgen staat gepland dat hij dan bezorgd zal worden. helemaal blij blijkt er gewoon dat ze mij twee keer het contract sturen. waar duidelijk staat dat ik 385 moet betalen.

Ik bel er alleen heen om te vragen hoe het zit met mij verzending krijg ik aan me hoofd van hun ja je moet 600 euro betalen aan de deur. ik schrok 600 euro? ja meneer het contract wat wij hebben gestuurd klopt niet.
Nu is het niet mijn fout dat zei het contract sturen met die foute prijzen en dan alles gaan lopen aanpassen als de klant er niks van weet.
nu moet ik opeens 600 euro betalen voor het toestel wat eerst 385 euro was. Ik heb het contract tevens ook gehad waar staat dat ik 385 moet betalen. Dat was ook gelijk het juiste contract waarvoor ik morgen mijn iPhone 6 binnen zal krijgen (dit is nog het prijs van de foute prijzen van hun)

Het is jullie fout geweest waarvan de klant de dupe van wordt heel slecht dit...

en dan maar tegen mij lopen zegge 600 euro of anders pech. GSMwijzer je mag dit soort dingen niet aanpassen als ik het contract binnen heb en er al een afspraak voor staat dat jullie morgen langs komen!!

Zeer slechte ervaring met hun zeer slecht bedrijf GSMwijzer nooit meer voor mij.
Beetje lopen aanpassen alles terwijl ik duidelijk het contract heb een afspraak staat ingepland voor levering voor mijn iPhone (morgen) en dan opeens alles omgooien slecht bedrijf wat GSMwijzer is :(

Dan maar binnenkort los kopen bij Apple :o i.p.v. GSMwijzer die de boel lopen te naaien
Als je toch gewoon een contract hebt kan je ze toch gewoon laten nakomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Los kopen bij Apple kan je ook gewoon lang op wachten hoor, wacht alweer enkele weken op mijn 6+ 128GB silver. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:40
Het kan ook snel gaan.. een vrijdagavond de 64gb SG normale 6 besteld en de maandag erop geleverd (3 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anteros schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:29:
Het kan ook snel gaan.. een vrijdagavond de 64gb SG normale 6 besteld en de maandag erop geleverd (3 dagen).
Bij Apple zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deatheyee
  • Laatst online: 20:44
Colors schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:39:

Bij de mensen die ik gesproken heb (inclusief mezelf) ging het goed met de foutieve prijzen die ze destijds hadden. Ik lees dat je het contract geannuleerd hebt, waarschijnlijk is het daar dus fout gegaan ondanks de afspraak. GSMwijzer mag het nu voor de normale prijs aanbieden. Ik hoop dat je de afspraak op papier hebt staan om nog iets te kunnen proberen. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 19:51
Een familielid uit het buitenland komt vier dagen bij mij over de vloer en vraagt of ik nog een iPhone 6 Plus kan regelen voordat ie weer weg is. Zeg ik dat het Internet en nieuws melden dat alle shops in ieder geval deze maand geen voorraad meer krijgen voor losse verkoop. Heb toch nog even rondgekeken en via Dixons' online voorraadcheck toch een iPhone 6 Plus Gold 16GB kunnen regelen, morgen op te halen in een filiaal naar keuze. Jeah! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Ben ik ook wel benieuwd naar. Elke dag kijk ik even in mijn account of ze niet opeens op voorraad zijn! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Yeps, via Apple Nederland online. Ik had besteld en meteen werd mijn order voorbereid. Ik kon deze derhalve ook niet meer annuleren, mocht ik dat willen. Overigens melde Apple echter dat ik pas op 3 november het toestel zou krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door Anteros op 27-10-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:18:
[...]

Als je toch gewoon een contract hebt kan je ze toch gewoon laten nakomen?
Ja dat doen ze dus niet. Ik heb het contract gewoon in me mail en wordt leuk tegen mij gezegd als wij hem morgen komen leveren moet je gewoon 600 euro betalen echt slecht bedrijf GSMwijzer terwijl ik het contract gewoon heb waar 385 staat gaan hun mijn mailbox 4x een contract sturen waar opeens 600 euro opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
Deatheyee schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:51:
[...]

Bij de mensen die ik gesproken heb (inclusief mezelf) ging het goed met de foutieve prijzen die ze destijds hadden. Ik lees dat je het contract geannuleerd hebt, waarschijnlijk is het daar dus fout gegaan ondanks de afspraak. GSMwijzer mag het nu voor de normale prijs aanbieden. Ik hoop dat je de afspraak op papier hebt staan om nog iets te kunnen proberen. Succes! :)
Ik heb de afspraken op papier staan er is zelfs een contract naar mij gestuurd vandaag waar gewoon 385 euro op staat. Ik belde alleen om te vragen hoelaat hij morgen zal komen en of dat later kan. Word er gewoon tegen mij alleen gezegd ja wij gaan hem niet leveren je moet maar 600 euro betalen. Ik heb gewoon een contract waar staat 385 euro en hun gaan na het telefoon gesprek 4x een contract sturen waar opeens staat dat ik 600 euro moet betalen.

Voor mijn nooit meer GSMwijzer want normaal praten met hun lukt al niet. Ik wist niet dat hun zomaar je contract kunnen aanpassen. Ik heb een mail gestuurd om het nogmaals te vragen maar weet bijna zeker dat ze weer gaan zeggen dat het niet mogelijk is.

Het is gewoon irritant van GSMwijzer ik laat mij order door lopen krijg het nieuwe contract waar duidelijk staat 385 euro. plus afspraak gemaakt wanneer hij binnenkomt bel er alleen heen om te vragen of het op een ander tijdstip kan krijg ik dit gezeur van hun, echt slecht service van GSMwijzer

Erg slecht van GSMwijzer ik wacht gerust op mijn mail af die ik gestuurd heb en hoop dat hun dit normaal kunnen oplossen

[ Voor 6% gewijzigd door Colors op 27-10-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 00:34
Anteros schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:21:
[...]

Yeps, via Apple Nederland online. Ik had besteld en meteen werd mijn order voorbereid. Ik kon deze derhalve ook niet meer annuleren, mocht ik dat willen. Overigens melde Apple echter dat ik pas op 3 november het toestel zou krijgen.
Welke vrijdag had je besteld dan, vorige week of die week daarvoor?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Lasmibalsingh: Niet afgelopen vrijdag maar de week ervoor (17e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Bij Phoneshop verwachten ze eind deze week of volgende week weer een lading Iphones. Dat blijft dus koffiedik kijken. Mijn bestelling staat vanaf 15 oktober.
Ik begin al te twijfelen om voor een 128gb te gaan. Maar ik weet niet of dat zomaar gaat. Aangezien je de telefoon van de maatschappij krijgt. Of begrijp ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49
BellySM schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:57:
Een familielid uit het buitenland komt vier dagen bij mij over de vloer en vraagt of ik nog een iPhone 6 Plus kan regelen voordat ie weer weg is. Zeg ik dat het Internet en nieuws melden dat alle shops in ieder geval deze maand geen voorraad meer krijgen voor losse verkoop. Heb toch nog even rondgekeken en via Dixons' online voorraadcheck toch een iPhone 6 Plus Gold 16GB kunnen regelen, morgen op te halen in een filiaal naar keuze. Jeah! :)F
Zou er bij dixons niet al te hard op rekenen. Woensdag stond ook op de site dat ze voorraad hadden en de phone de volgende dag leverbaar was. Zelfs mail van gehad, maar de winkel heeft hem gewoon niet en verwacht hem voorlopig ook niet te ontvangen. Tsja, sorry, foutje op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Laatst online: 21-09 19:51
miles schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:52:
[...]

Zou er bij dixons niet al te hard op rekenen. Woensdag stond ook op de site dat ze voorraad hadden en de phone de volgende dag leverbaar was. Zelfs mail van gehad, maar de winkel heeft hem gewoon niet en verwacht hem voorlopig ook niet te ontvangen. Tsja, sorry, foutje op de website...
De online voorraadcheck gaf ook nog 3 filialen aan waar het model nog als voorraad in de winkel zou liggen. Ik had die filialen kunnen bellen natuurlijk, maar eenmaal lui deed ik gewoon een reservering en bevestigingsmail gekregen. Enfin, ik merk vanzelf wel of ik morgenavond iemand blij kan maken. Mijn 6Plus SG heb ik al een maand in the (front) pocket *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colors schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:31:
[...]

Ik heb de afspraken op papier staan er is zelfs een contract naar mij gestuurd vandaag waar gewoon 385 euro op staat. Ik belde alleen om te vragen hoelaat hij morgen zal komen en of dat later kan. Word er gewoon tegen mij alleen gezegd ja wij gaan hem niet leveren je moet maar 600 euro betalen. Ik heb gewoon een contract waar staat 385 euro en hun gaan na het telefoon gesprek 4x een contract sturen waar opeens staat dat ik 600 euro moet betalen.

Voor mijn nooit meer GSMwijzer want normaal praten met hun lukt al niet. Ik wist niet dat hun zomaar je contract kunnen aanpassen. Ik heb een mail gestuurd om het nogmaals te vragen maar weet bijna zeker dat ze weer gaan zeggen dat het niet mogelijk is.

Het is gewoon irritant van GSMwijzer ik laat mij order door lopen krijg het nieuwe contract waar duidelijk staat 385 euro. plus afspraak gemaakt wanneer hij binnenkomt bel er alleen heen om te vragen of het op een ander tijdstip kan krijg ik dit gezeur van hun, echt slecht service van GSMwijzer

Erg slecht van GSMwijzer ik wacht gerust op mijn mail af die ik gestuurd heb en hoop dat hun dit normaal kunnen oplossen
Tja je kan ze natuurlijk nog een keer een aangetekende brief sturen (ingebrekestelling blablabla) en hopen dat ze alsnog overgaan tot levering voor de prijs op het contract omdat ze geen gezeik willen, maar of je dat traject (met bijbehorende moeite) in wil gaan is een tweede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
  • Laatst online: 12-05 15:11
Colors schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:31:
[...]

Die 385,- welk toestel icm welke abonnement kreeg je daarvoor? Is misschien lullig voor je, als er een fout is gemaakt en de prijs is niet aannemelijk, dan zal je weinig middelen hebben om de leverancier te 'verzoeken' het toestel tegen de afgesproken prijs te leveren. Als het aanbod nagenoeg overeenkomt met overige gelijksoortige aanbiedingen, dan heb je wel een sterke zaak. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zojuist een abo afgesloten bij Hi met nummerbehoud van VF contract. Krijg ik een mailtje om een leverafspraak te maken (damn, das snel, had ik niet verwacht), wil de afspraak inplannen, foutmelding: "voor dit nummer bestaat al een afspraak".
Is dit een bekend iets? Misschien door nummerbehoud wat nog niet goedgekeurd is? Ik had eigenlijk geen leverafspraak verwacht voor portering goedgekeurd was, maar goed, neem aan dat Hi dan toch niet de order doorzet naar de koerier. Morgenvroeg nog maar eens proberen, maar ik denk eens even vragen hier, wellicht is deze status bekend.

/edit
Net geprobeerd, werkt nu gewoon. Afspraak gemaakt. Ben benieuwd :)

[ Voor 6% gewijzigd door UltraSub op 28-10-2014 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:07
Kan iemand, op basis van de 5S vorig jaar, een inschatting geven wanneer de iPhone 6 een beetje normaal op voorraad zal zijn? Ik heb een hekel aan reserveren (en dik een maand je geld kwijt zijn terwijl je wacht op je telefoon), ik ben geduldig maar nu begint dat geduld een beetje op te raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 09:14
Gister gebeld met Vodafone en er was een iPhone 6 128GB Silver gekoppeld aan mijn bestelling (week geleden besteld F&F), toestel wordt vandaag verzonden dus als het goed is morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Waarom is die 64 gig versie zo slecht leverbaar?

http://forum.vodafone.nl/...iPhone-6-Plus/td-p/190835

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Nu online
Wil hem online bij Apple bestellen, maar ik begrijp uit dit topic dat ze niet binnen 7-10 werkdagen kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:02:
Wil hem online bij Apple bestellen, maar ik begrijp uit dit topic dat ze niet binnen 7-10 werkdagen kunnen leveren?
Ik denk dat, als je de 64GB SG wilt, je van een twee weken levertijd uit kunt gaan... Heb op 20 oktober een bestelling geplaatst in de online apple store maar deze is (helaas) nog steeds niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Valt wel op dat er de laatste dagen weinig toestellen te reserveren zijn via de Apple Store (ophalen dus), hopelijk neemt dat deze week weer wat toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Nu online
Nano2009 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:14:
[...]

Ik denk dat, als je de 64GB SG wilt, je van een twee weken levertijd uit kunt gaan... Heb op 20 oktober een bestelling geplaatst in de online apple store maar deze is (helaas) nog steeds niet verzonden.
Ik wil voor de 6 16GB gaan. Ik check of oberhausen misschien nog voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Ik ben inmiddels ruim een week aan het wachten op mijn bestelling bij GSMwijzer, maar ik wordt er niet vrolijk van als ik sommige berichten hier lees. Ik wacht op een iPhone 6 64GB Space Gray, meer wachtende hier voor dit model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Untouchablezz20 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:02:
Over het algemeen wel hoor. Als je dit topic even doorspit (de volle 424 pages :X ) dan zijn er een aantal mensen die de iPhone uiterlijk na 8 à 9 dagen binnen hadden.
Ikzelf heb op 4/10 besteld en had hem op 22/10 (eigenlijk 23/10 maar dat was de fout van UPS) maar mijn verzending liep vertraging op omdat ik ook nog een extra kabel in dezelfde levering had zitten.
De iPhone werd op 15/10 verzonden, 11 dagen dus na de bestelling.

Het snelst blijkt nog de Apple Stores zelf te zijn m.b.v. de waarschuwing (via mail of twitter) wanneer er nieuwe stock is

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Igor92 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:49:
Ik ben inmiddels ruim een week aan het wachten op mijn bestelling bij GSMwijzer, maar ik wordt er niet vrolijk van als ik sommige berichten hier lees. Ik wacht op een iPhone 6 64GB Space Gray, meer wachtende hier voor dit model?
Dit model is het meest in trek en volgens mij ook het moeilijkst leverbaar. Een weekje wachten is overigens niet heel veel, er zijn mensen die de pre-order bij Coolblue ergens rond de 20e van september hebben gedaan en dus al meer dan 5 weken aan het wachten zijn. Marketing strategie van Apple werkt naar behoren zo te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desapman
  • Laatst online: 16-11-2024
Zelfde ellende bij Belsimpel. iPhone 6 64 GB met verlening Vodafone ge-pre-ordered op 12-09. Levertijden in de gaten gehouden, orderstatus etc. Emails geschreven over de status, iedere keer kwamen ze terug met het verhaal dat op korte termijn er wel weer telefoons geleverd zouden gaan worden... Op 12-10 met ze gebeld, bleek dat deze versie icm Vodafone een probleem was. Erg jammer dat ze dat niet al een week of 2 eerder konden melden toen ze dat ook al wisten :( Toen in overleg naar de 128 GB versie overgestapt, want de levertijd daarvoor was 2-4 werkdagen. Dat is dus 1,5 week geleden...

Wat mij zo stoort is dat ze iedere keer verwijzen naar de orderstatus, wat helemaal geen orderstatus is maar alleen aangeeft waar je in het verkoopproces van Belsimpel zit. Daarnaast wekken ze via de levertijden de indruk dat je binnen een bepaalde tijd (in mijn geval na de overstap max. 4 werkdagen) in bezit van de telefoon zult zijn. Blijkt dat ze dit niet kunnen waarmaken (voor mij niet interessant wie daarvoor verantwoordelijk is, Belsimpel is mijn aanspreekpunt), communiceren daar helemaal niets over en bij navraag wijzen ze naar de leveranciers. Wek geen verwachtingen die je niet kunt waarmaken! En als het dan al fout gaat, communiceer dan pro-actief, open en eerlijk met je klant en geef aan wat je als winkel gaat doen om hier in te compenseren en wanneer het probleem uiterlijk is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
LightStar schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:16:
Gister gebeld met Vodafone en er was een iPhone 6 128GB Silver gekoppeld aan mijn bestelling (week geleden besteld F&F), toestel wordt vandaag verzonden dus als het goed is morgen in huis.
En net de bevestigingsmail gehad dat hij ook daadwerkelijk verzonden is, wellicht dat meer personen met de 128GB versie hem morgen kunnen ontvangen van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefjuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 11:21
Ook ik heb hetzelfde probleem met belsimpel... Slechte manier van communiceren. 2 weken geleden kreeg ik een mail dat ze iphone 6 plus 64 gb binnen een week zouden opsturen , maar nog steeds niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br13an
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 12:28
Tevens heb ik hetzelfde met Belsimpel.
Al hebben ze bij mij toegegeven dat ze niet weten wanneer de iPhones binnen komen, omdat Apple niet duidelijk communiceert over dergelijke levertijden.
Ik wacht inmiddels al bijna 4 weken (1 okt besteld).
Het is maar te hopen dat ze het via Vodafone krijgen die beloofd hebben deze week een levering eruit te kunnen sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisrdam
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-07-2024
Op 17 oktober heb ik bij Belsimpel een Iphone 6 64 GB SG icm met een vodafone RED abbo besteld. Op de 23e toch maar aangepast naar een 6+ 64GB Silver. Mijn orderstatus is al sinds de 17e ongewijzigd en verder niks dan onduidelijkheid....

Communicatie is inderdaad niet hun sterkste kant.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 23:24:
[...]

Tja je kan ze natuurlijk nog een keer een aangetekende brief sturen (ingebrekestelling blablabla) en hopen dat ze alsnog overgaan tot levering voor de prijs op het contract omdat ze geen gezeik willen, maar of je dat traject (met bijbehorende moeite) in wil gaan is een tweede
Ik heb alles op papier staan met zelf de datum van gister en van het contract (27-10-2014) waar duidelijk staat 385 euro ik heb ze zelf een link gestuurd waar duidelijk staat dat het mijn recht is dat ze gaan uitleveren. maar ze blijven weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
-Wing- schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:16:
[...]

Die 385,- welk toestel icm welke abonnement kreeg je daarvoor? Is misschien lullig voor je, als er een fout is gemaakt en de prijs is niet aannemelijk, dan zal je weinig middelen hebben om de leverancier te 'verzoeken' het toestel tegen de afgesproken prijs te leveren. Als het aanbod nagenoeg overeenkomt met overige gelijksoortige aanbiedingen, dan heb je wel een sterke zaak. Succes!
IPhone 6 (16GB) 19,50 voor twee jaar en dan 385 in 1x

Ik ga het proberen en anders dien ik een klacht in want ik heb op meerdere website gelezen dat ze moeten uitleveren en zelfs T-Mobile zegt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Colors schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:58:
[...]

IPhone 6 (16GB) 19,50 voor twee jaar en dan 385 in 1x

Ik ga het proberen en anders dien ik een klacht in want ik heb op meerdere website gelezen dat ze moeten uitleveren en zelfs T-Mobile zegt dat.
Als ik het goed begrijp (en correct me when im wrong) heb jij het contract telefonisch ontbonden en daarbij expliciet gevraagd om de prijzen van de iphone 6 de hanteren zoals ze in het contract vermeld stonden. Nu wordt het natuurlijk een "welles" "nietes" spelletje waarbij er een grote kans bestaat dat jij, zonder tussenkomst van een rechtsbijstandsverzekering, aan het korte eind gaat trekken.Je kunt inmiddels niet aantonen dat je tot een mondelinge overeenkomst bent gekomen met de verkoper aan de telefoon (tenzij je dit gesprek natuurlijk hebt opgenomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
Nano2009 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Als ik het goed begrijp (en correct me when im wrong) heb jij het contract telefonisch ontbonden en daarbij expliciet gevraagd om de prijzen van de iphone 6 de hanteren zoals ze in het contract vermeld stonden. Nu wordt het natuurlijk een "welles" "nietes" spelletje waarbij er een grote kans bestaat dat jij, zonder tussenkomst van een rechtsbijstandsverzekering, aan het korte eind gaat trekken.Je kunt inmiddels niet aantonen dat je tot een mondelinge overeenkomst bent gekomen met de verkoper aan de telefoon (tenzij je dit gesprek natuurlijk hebt opgenomen).
Klopt maar ze heeft mij gister dus het nieuwe contract gestuurd waar duidelijk nog 385 euro op staat met de datum van gister. Hiermee wil ik zeggen dat ik alle bewijs heb in mijn mail dat ik gister (27-10-2014) van GSMwijzer het nieuwe contract heb gekregen waar duidelijk staat 385 euro + aflever afspraak met de datum van gister.

Beste Dhr.,

Uw ordernummer is: 12*****

Nogmaals bedankt voor het plaatsen van uw bestelling bij GSMwijzer.nl. U heeft gekozen voor 24-uurs expresslevering. Dit betekent dat wij uw order direct zullen verwerken en de contractafhandeling pas plaatsvindt op het moment dat de koerier bij u langskomt.
•Uw ordernummer is: 12*****
•Aflevertijdstip: dinsdag 28 oktober 2014 (dagdeel middag 12:30 - 18:00)

Voor uw bestelling bedragen de afleveringskosten (toestelprijs + verzendkosten) € 384,95. U dient dit bedrag per PIN aan de koerier te voldoen.

Later toen ik belde om alleen te vragen of het op een ander tijdstip geleverd kon worden begonnen ze gelijk over dat wij het verkeerde contract hebben gestuurd en dat de prijzen fout zijn. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik het contract al heb en een afspraak staat ingepland wanneer de koerier langs komt. Ik heb ze ook duidelijk gemaakt dat ze dit niet zomaar kunnen aanpassen.

Ik hoop dat GSMwijzer nu wel snapt dat ze de boel niet mogen wijzigen als alles al afgesproken is en tevens dat ik recht heb op het contract.

Bedankt allemaal voor het mee denken super !! _/-\o_

Na wat bellen en bewijzen sturen dat het echt 385 euro naar mij is gestuurd eindelijk gelukt na veel moeite _/-\o_ :D

[ Voor 7% gewijzigd door Colors op 28-10-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieBommbarie
Ik heb afgelopen vrijdag de switch gedaan naar de 128gb sg versie van de 6 (was 64gb sg van 20sept besteld) . Men zou het opsturen vrijdag of zaterdag bij studentmobiel(=gsmwijzer) . Bel ik vandaag maar weer eens waar m'n telefoon blijft; ja meneer we moeten eerst wachten op de goedkeuring van VF over uw verlenging! wtf hoe lang moet zoiets duren. Ik ben al vanaf libertel prepay klant bij Vodafone. Ze zouden me toch moeten kennen. Nu weer de belofte dat ik hem voor het einde van de week in huis moet hebben. Lol is d'r wel af zo! 😭😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Nu online
Jongens, ik sta op het punt om de iPhone 6 te bestellen via de Apple store. Het klopt toch dat als je via Apple bestelt dat je dan 2 jaar Apple garantie krijgt en niet de gebruikelijke 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 13:44
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:16:
Jongens, ik sta op het punt om de iPhone 6 te bestellen via de Apple store. Het klopt toch dat als je via Apple bestelt dat je dan 2 jaar Apple garantie krijgt en niet de gebruikelijke 1 jaar?
Je hebt 1 jaar fabrieksgarantie, en het 2e jaar is voor rekening van de verkopende partij (in dit geval Apple dus). Je zou ook een iPhone bij bijvoorbeeld de Amac kunnen bestellen, die geven 3 jaar garantie en leveren zeker net zo snel als Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vapid schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:10:
[...]

Je hebt 1 jaar fabrieksgarantie, en het 2e jaar is voor rekening van de verkopende partij (in dit geval Apple dus). Je zou ook een iPhone bij bijvoorbeeld de Amac kunnen bestellen, die geven 3 jaar garantie en leveren zeker net zo snel als Apple ;)
uhhh bij amac net zo snel? wacht al vanaf 26 sept bij amac op een iphone 6 64gb silver!!?? iemand een idee hoe amac wordt bevoorraad??

ik krijg namelijk elke keer het excuus dat ze ook niks weten en dat ik maar moet afwachten.... 5 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 07:41:
[...]

uhhh bij amac net zo snel? wacht al vanaf 26 sept bij amac op een iphone 6 64gb silver!!?? iemand een idee hoe amac wordt bevoorraad??

ik krijg namelijk elke keer het excuus dat ze ook niks weten en dat ik maar moet afwachten.... 5 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er zijn veel mensen die 5 weken of meer 'moeten' wachten, Apple levert (bewust) te weinig toestellen. Daar kan Amac niets aan doen. Apple is heel karig met het verstrekken van informatie aan retailers dus zoals ze zeggen, zij weten niet wanneer Apple wél met toestellen komt. Ik heb liever dat de retailers eerlijk zeggen dat ze niet weten waar ze aan toe zijn dan dat ze loze beloftes gaan maken. Geduld is een schone zaak en een wijs iemand zei ooit, het bezit van de zaak is het einde van het vermaak :P Gewoon nog even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 10:44
Vapid schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:10:
[...]

Als je het topic leest, dan had je kunnen weten dat apple gewoon volgens de levertijd op de website levert en Amac zo goed als niet. Dus ik weet niet waar je deze wijsheid vandaan haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Net m'n iPhone 6 SG opgehaald bij de MediaMarkt, ze hadden een hele kast vol. Alleen wel de 16gb modellen in elke kleur... Wel apart dat hun zo veel hebben liggen en veel andere winkels hebben helemaal niks. Verkoper vertelde me wel dat ze steeds vaker de 16gb modellen binnen kregen. Van de 64gb modellen hebben ze er pas 5 binnen gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
64GB is dan ook zeer slecht leverbaar..., daarom heb ik gekozen voor de 128GB welke inmiddels binnen is ! (binnen 1 week)

16GB versie is bij Vodafone ook volop leverbaar.

[ Voor 17% gewijzigd door LightStar op 29-10-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
mark0172 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:15:
Net m'n iPhone 6 SG opgehaald bij de MediaMarkt, ze hadden een hele kast vol. Alleen wel de 16gb modellen in elke kleur... Wel apart dat hun zo veel hebben liggen en veel andere winkels hebben helemaal niks. Verkoper vertelde me wel dat ze steeds vaker de 16gb modellen binnen kregen. Van de 64gb modellen hebben ze er pas 5 binnen gehad..
16 GB sinds dag 1 goed leverbaar bij MM en andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 18:56

duderuud

Sliden is koel

Maar de 16GB variant zal wel niet zo hard lopen. Is toch veel te weinig...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
duderuud schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:04:
Maar de 16GB variant zal wel niet zo hard lopen. Is toch veel te weinig...
Voor u misschien niet, maar voor mij is het meer dan genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
yes , status : verzending wordt voorbereid.
Bestel datum 21 okt apple store , Iphone 6 64GB SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicasius
  • Laatst online: 17-03 10:22
Eergisteren voor het eerst ook maar eens een Iphone besteld.
De 64GB :), echter na het bestellen was ik er minder blij mee toen ik dit topic aan het lezen was haha.
Ik snap deze 'marketing' niet. Het zorgt alleen maar voor frustatie?
Het is playstation all over again.
edebee schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:14:
yes , status : verzending wordt voorbereid.
Bestel datum 21 okt apple store , Iphone 6 64GB SG
Hopelijk gaat het bij mij ook zo snel haha :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Laatst online: 22:16
Vorige week donderdag een iPhone 6, Space Gray, 16GB besteld bij de Amac in Roermond. Zojuist gebeld dat ik 'm vandaag kan afhalen! :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Chalk op 29-10-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
Ik heb mn 64gb SG ook nog niet, 29 september besteld bij GSMWijzer :(

Na mijn klachtmailtje had ik direct reactie gekregen en het aanbod om te wijzigen naar een gold of silver variant. Hier heb ik nog even over nagedacht, maar doe ik toch maar niet. Ik wacht wel.

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicasius
  • Laatst online: 17-03 10:22
Ik heb zojuist mijn bestelling aangepast naar 128GB.
HI vertelde mij dat er op 3 november een zending binnen kwam van Apple maar dat er 380 meer bestellingen uit waren. Het kon dus nog wel even gaan duren :').
128GB was gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Het is ongelooflijk, 25 september is mijn nieuwe abonnement via GSMWEB goedgekeurd en vanmiddag mail dat mijn telefoon is verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Nu online
mark0172 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:15:
Voor 699,-? Op de site staat die voor 799 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankyou
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-08-2023
Bekse schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:56:
Het is ongelooflijk, 25 september is mijn nieuwe abonnement via GSMWEB goedgekeurd en vanmiddag mail dat mijn telefoon is verzonden!
Wil niet onbeleefd zijn door dit te vragen, maar was dit de SpaceGrey 64GB?

MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Ankyou schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:04:
[...]

Wil niet onbeleefd zijn door dit te vragen, maar was dit de SpaceGrey 64GB?
6+ 64 GB Space Grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieBommbarie
Joehoe! Eindelijk een bericht van studentmobiel dat m'n telefoon is verstuurd! Na 5 weken eindelijk m'n 6 binnen. Wat een gedoe voor een telefoon pfff.
Eerste en laatste keer dat ik zoiets doe bij een release van een nieuwe iPhone.
Wordt morgen op de zaak bezorgd... Ben ik ook nog vrij morgen! Doh 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Via de site van tweaker Blottle een i6 64 g in amsterdam gereserveerd en opgehaald. Coolblue geannuleerd na sinds 26 sept te hebben gewacht.

Blottle: 👍👍👍
Pagina: 1 ... 106 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.