Ik ben geen die hard gamer, ik speelde vroeger veel cs 1.6 en nu af en toe is een gamepje als MW3
Een aantal verschillen tussen CS en MW3:
-) Je hebt geen vliegtuigen die je met bommen kunnen killen (heb ik nooit moeten hebben in die game).
-) Je hebt niet dat mensen achter je spawnen, je weet waar de vijand in het begin zit, en hebt veel minder back rapers.
-) Je kan niet als je damage hebt genomen achter een hoekje je HP terug krijgen
Zijn drie zaken waar ik mij erg aan erger in MW3, en andere games die ik online speel. Ik vind die zo `random`. Als ik die games speel heb ik het gevoel dat ze er van die rare zaken insteken zodat iedereen een kill kan halen (we willen niet dat de noob direct quit ...)
Het feit dat mensen perfect Halo en MW3 op de console kunnen spelen, maar dat je voor CS toch een aantal zaken mist, laat toch ook zien dat de game iets meer `skill` vraagt, die niet direct mogelijk is op de console (wat wel te begrijpen is, een muis en toetsenbord is geen controller, al heb ik is op youtube van die pro Halo spelers gezien, en zij kunnen veel beter met hun controller overweg dan ik ooit met mijn toetsenbord zou kunnen spelen).
Ik vind dat alle nieuwere shooters te random, en noob friendly zijn. Iedereen moet minstens een paar kills kunnen halen, en skill komt soms teveel op de 2de plaats imo.
Het feit dat de games ook precies voornamelijk voor de console worden gemaakt, en dan een pc port krijgen, doet ook niet goed aan het feit dat de shooter niet geoptimaliseerd is voor een pc ervaring. CS is origineel voor de PC ontwikkeld en heeft dus daar een ander uitgangspunt.
Ale ik amuseer mij wel met de huidige shooters, maar ik vind toch dat er sommige zaken beter kunnen.
End of rant (btw, ik ben dus geen echte fan van de huidige shooters
[
Voor 5% gewijzigd door
Nactive op 05-09-2012 01:34
]