[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.802 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mavamaarten schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:10:
Pffff, zonet even men eerste games gespeeld en ik vind het echt matig tov css.
Ligt het aan mij of is je aim echt dik fout? Ik schiet er OVERDUIDELIJK naast en krijg headshots, ik schiet overduidelijk door de kop en krijg niks :/

En dan net effe alles op low gezet, en dan is het nog altijd zo.
zie Rynji zijn reactie:
Rynji schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:25:
Voor de mensen die problemen hebben met raak schieten (ak en m4) kijk deze eens.
M4: http://youtu.be/5OwpukOGC7A
AK: http://youtu.be/XpbSkeC4iV4

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 21:03

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend aangeschaft, Eerste indruk is zeer positief.
Eindelijk een game waar ik echt lol aan kan hebben, Ipv constante verveling en irritatie met bv diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

die f-ing AWM/AWP was in 1.6 al irritant, nu helemaal!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Ik vind juist dat ie minder overpowered is dan in 1.6. Het hele "ik-erger-me-kapot-aan-awpers" gevoel is me tot nu toe zeer meegevallen. Dat iemand toevallig veel geluk heeft met unzoomed awp is natuurlijk een ander verhaal. Daarbij is het een filmpje, wie weet hoevaak hij gemist heeft op deze manier.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
AWP is inderdaad nog even goed als in vorige counter strike versies, ze zijn verder ook na het missen vaak wel dood dus, k1n9_n01z3 (moet dat?:P al die cijfertjes) heeft wel gelijk!

Verder de maps vindt ik nog niet zo super.. veels te veel troep in sommige maps imo! in cs 1.6 leek alles ook veel groter wat ik wel mooi vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:30

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Minaaj schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:08:
AWP is inderdaad nog even goed als in vorige counter strike versies, ze zijn verder ook na het missen vaak wel dood dus, k1n9_n01z3 (moet dat?:P al die cijfertjes) heeft wel gelijk!

Verder de maps vindt ik nog niet zo super.. veels te veel troep in sommige maps imo! in cs 1.6 leek alles ook veel groter wat ik wel mooi vond.
Ik vind de maps er juist wel realistisch uit zien, niet van die rechte blokken zonder franje, dat kan echt niet meer anno 2012. Wat ze met source niet bereikten is nu wel gelukt: een realistischer uiterlijk ala battlefield of farcry met de feel van cs 1.6. Zeker voor het geld vind ik het prima :)

Jammer is wel dat de objecten niet gevoelig zijn voor geweerschoten (marktje aan gruzelementen schieten in italy :9 ) maarja dan zouden maar weinig pc's het trekken natuurlijk. En het was weleens tijd geweest voor 2 of 3 goed geteste nieuwe maps in plaats van continu het bekende werk blijven uitmelken. Maar verder topspel!

[ Voor 18% gewijzigd door DeNachtwacht op 28-08-2012 16:49 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Je kan nog steeds de kippen schieten in italy :P
en daarnaast heb je _le versies van de maps. DE_DUST2_LE ofzo iets.
daar hebben ze alle blikjes, stenen etc verwijderd voor een cleaner look and feel

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Ik gok net zoals vroegah sinds 1.3 d8 ik stickertje op je monitor waar je crosshair zit :) en knallen maar.

[ Voor 0% gewijzigd door Phyt_ op 28-08-2012 17:51 . Reden: typo ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:01:
Je kan nog steeds de kippen schieten in italy :P
In de_inferno lopen ze gewoon rond door de gevechten heen :D Zoo droog om te zien !! Alsof er niks aan de hand is ... LOL!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tijd om deze er bij te pakken tot het nerfed is ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.rapidonline.com/catalogueimages/module/M080954P01WL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kleine suggestie voor de TS; zet de ip adressen van de servers er in als plain txt, plaatje is lastig copy/paste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
*Zucht*

Ik vind CS:GO een goede opvolger die goed gebalanceerd is, alleen het joinen van een game is me net een te iets grote uitdaging. Ik speel het liefst op vaste grote (32) servers. Maar als je via die serverbrowser gaat krijg ik bijna altijd een error.

Aaarg

En als je via de play button is dan krijg je niet genoeg filtering naar mijn mening; Daarnet zat ik eerst in een server met 2 mensen en mijn volgende server was eentje van max 10 players. Ik had het geluk om net in een team te zitten met 2 noobs die voortdurend sprayden. Dus die waren er zonder problemen er altijd van tussen en was het dus 5 tegen 3...

Dat is voor mij het grootste verschil bij de oude reeks, daar starte je op, je ging naar één van je favoriete servers en binnen de minuut kon je lekker spelen. Soms voor enkele uren, soms voor 10 minutjes. Als je nu denkt: "hmm ik ga even 10 minuten CS spelen...." vergeet het!

Zelfde met die Weapons Course, denk je dat even snel te doen om je 10 minuten te vermaken. Moet je dat hele kutding van nul beginnen :(

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:59

flexje

got-father

Twee minpunten:

- Aim/recoil AK47 & M4A1;
- SKIN VAN DE DUDES! Kan geen onderscheid maken tussen T en CT haha

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben ik de enige die het idee heeft dat de stemmen van de T's en CT's door elkaar zijn gehaald? Vind de terroristen op Dust2 heel "amerikaans" klinken, terwijl de CT's heel arabisch klinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Voor zover ik weet speel je op dust ook als de Israel Defense Force (CT).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

unfor schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:10:
[...]

Tijd om deze er bij te pakken tot het nerfed is ;)
[afbeelding]
Op mijn matte scherm probeer ik dat toch liever niet :P (Heb zo'n idee dat dat op een glossy screen er makkelijker af gaat)

Maar je weet dat je ook gewoon overlays hebt die hetzelfde doen, alleen dan softwarematig?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Rynji schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:43:
Voor zover ik weet speel je op dust ook als de Israel Defense Force (CT).
Vandaar :) Thanks for de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Compizfox schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:20:
[...]

Op mijn matte scherm probeer ik dat toch liever niet :P (Heb zo'n idee dat dat op een glossy screen er makkelijker af gaat)

Maar je weet dat je ook gewoon overlays hebt die hetzelfde doen, alleen dan softwarematig?
Ik weet niet of vac dat leuk vindt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
DAarom stickertje :)

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

de game blijft bij mij crashen bij serverside map change :( zo frustrerend
game/steam opnieuw geinstalleerd, default settings, low settings, memory veranderd, locale verificatie van bestanden gedaan (waarna game in nld staat). maar blijf crashes houden bij mapchange :'( koop je een game orgineel krijg je nog gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Hoe pas je eigenlijk de size van wapens aan? Vind de meeste er nu wat te lomp uit zien tov 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ergens in de opties (de wat algemenere instellingen) kan je je Weapon Viewmodel o.i.d. op 'Classic' zetten, waardoor de wapens meer in de hoek (ala 1.6) zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Rynji schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:03:
Ergens in de opties (de wat algemenere instellingen) kan je je Weapon Viewmodel o.i.d. op 'Classic' zetten, waardoor de wapens meer in de hoek (ala 1.6) zitten.
Heb je hier een screen van ? want ik kan het zo 1,2,3 niet vinden.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

k1n9_n01z3 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

Staat onder game options volgens mij.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Malfius schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:19:
Hoe pas je eigenlijk de size van wapens aan? Vind de meeste er nu wat te lomp uit zien tov 1.6.
Ik vind de HUD te groot en zowel in de opties als via de console krijg ik de HUD niet klein genoeg :|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
k1n9_n01z3 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uNg98l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Thx goeie tip. Nu nog classic hud geld rechtsonder hehe zoek me rot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
ow haha ik had alleen couch en desktop gezien :P Ik vind btw het verschil wel minimaal.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle MAC gebruikers, de reden dat je niet lekker raakt en vaak te laat bent is omdat LERP nog gelocked staat op 100 milliseconden, dat scheelt echt ontzettend veel! VALVE beloofde laatst op het steam forum om er binnenkort iets aan te doen. Die 100ms lock is er op vrijwel elke steam game namelijk, TF2 en CSS ook dus.. Anders moet je op bootcamp spelen dan heb je dat probleem niet.

En ik raad aan om AA en andere filters af te zetten, Vsync natuurlijk ook en niet met je magic mouse te spelen. Zorg dat je minimaal 60fps stabiel hebt of het dubbelen , zodat je niet achter de feiten aanloopt.

Ik speel zelf op OS X met die 100ms vertraging + ping van 20ms. Dat is vreselijk irritant maar zodra die bug gefixt is heb ik een poos getraind om nog sneller te zijn dan de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Wat is LERP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier leggen ze het uit aan de hand van een day of defeat voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ah ok, het is dus een beetje als de network interpolation slider in battlefield.

van https://developer.valvesoftware.com/wiki/Interpolation
Interpolation adds artificial latency to a player's view of the game world and as such should be kept to the barest minimum. Unfortunately Valve's games still default to a minimum interpolation delay ("lerp") of 100ms, a value tuned for the era of dial-up modems!

wel vrij karig dat ie standaard op 100 staat, zo geef je de "pro" spelers die weten hoe je het verandert nog eens een extra voordeel tegen de casuals (en de mac gebruikers).

[ Voor 17% gewijzigd door haarbal op 29-08-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Even een noobvraag :D

Ik speel sinds een paar dagen CS:GO. Dit bevalt me prima moet ik zeggen. Nu heb ik nog nooit CSS of 1.6 gespeeld, maar wel heb ik een aantal fragmovies gezien waar bij de spectator mode gebruikt wordt. Ik zag dat je dat ook in 'GO' had.

Kan je je game later opzoeken in en spectator mode recorden? Hoe werkt dat?

(zoals dit filmpje bijv.)
YouTube: Restricted CS:GO | A Counter Strike: Global Offensive Frag Movie by biBa

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Minaaj
Dat zijn dus allemaal bots die hij fragged en met movie editing de "killfeed" er bij heeft geplakt (zelfs random namen ingevuld :S) zegt hij ook in description

Want ineye demo's afspelen werkt nog niet goed (geen hud/kill feed) het ziet er verder wel goed gemonteerd uit ja.. maar de enemy's schieten niet en lopen met de vreemdste guns rond

Je kan een demo opnemen met record "demo" in te typen en dan demo kan je je eigen naam geven, met demoui in console later te typen kan je hem weer makkelijk afspelen.. maar het is dus nog helemaal niet af.
Je kan wel spectator mode gaan inderdaad, neem aan dat voor het filmpje 2 gasten zijn gebruikt.

1 op spectator, 1 ineyes met demo, later bij elkaar monteren ;)

En er is geen game replay nee, behalve als er ooit nog eens een HLTV komt die het opneemt en dan moet je nog toegang hebben tot de hltv demo/van een match als die geupload is, je kan natuurlijk wel gewoon zelf servertje maken en freeroamen, plus wat je ook wil.
En ze recorden dan meestal met Dxtory/MSI afterburner/fraps,

[ Voor 18% gewijzigd door Minaaj op 30-08-2012 02:00 ]

• flexje

flexje

got-father

Weet iemand waar je de config file van CS kan aanpassen op een Mac?
Als ik wat veranderingen aanmaak in de terminal in CS zet ie alles weer terug bij het herstarten.

[ Voor 42% gewijzigd door flexje op 30-08-2012 14:08 ]

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:44
Ik zit te twijfelen om cs:go maar in de US store te gaan halen, als ik zo her en der op internet lees kun je hem dan ook gewoon op je normale EU account spelen.

Maar mijn vraag is, kom je dan ook wel samen met andere EU spelers? Anders is het natuurlijk geen doen ivm lag.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
Dersan schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:09:
Ik zit te twijfelen om cs:go maar in de US store te gaan halen, als ik zo her en der op internet lees kun je hem dan ook gewoon op je normale EU account spelen.

Maar mijn vraag is, kom je dan ook wel samen met andere EU spelers? Anders is het natuurlijk geen doen ivm lag.
Tuurlijk, Want je kan elke server joinen die je maar wilt Maar koop hem maar in de US. Veel geluk. Je moet namelijk een USA Paypal hebben of normale bank die in de USA staat. En ik neem aan als je deze vraag stelt dat je dit nog niet wist.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
flexje schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:07:
Weet iemand waar je de config file van CS kan aanpassen op een Mac?
Als ik wat veranderingen aanmaak in de terminal in CS zet ie alles weer terug bij het herstarten.
"/Users/<username>/Library/Application Support/Steam/SteamApps/common/Counter-Strike Global Offensive/csgo/"

• Dersan
Dacuuu schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:14:
[...]

Tuurlijk, Want je kan elke server joinen die je maar wilt Maar koop hem maar in de US. Veel geluk. Je moet namelijk een USA Paypal hebben of normale bank die in de USA staat. En ik neem aan als je deze vraag stelt dat je dit nog niet wist.
Ik koop denk ik gewoon een 20$psn card. De USA account zelf had ik al (weet alleen niet meer waarom).

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Compizfox schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:20:
[...]

sowieso zou ik dat niet gaan doen ;)

Admiral (teamspeak, zou z'n GoT tag niet weten) heeft mij ook overgehaald om CS:GO te gaan spelen, ik ben best wel afgeknapt op CS 1.6 omdat het er zo ontiegelijk verlept uit zag/ziet.

Maar ik ga voor die 15 euro toch maar even GO proberen :)

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Dersan schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

Ik koop denk ik gewoon een 20$psn card. De USA account zelf had ik al (weet alleen niet meer waarom).
ga ik ook maar doen. echt slecht geregeld van playstation europe dat hij hier nog niet online staat

• Dersan
El_V schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:50:
[...]

ga ik ook maar doen. echt slecht geregeld van playstation europe dat hij hier nog niet online staat
Ben hem nu aan het downloaden!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik had ook een USA account aangemaakt, alleen die kaarten kopen... wat belachelijk, 20 dollar voor 22 euro... Nou dan wacht ik nog wel! Ik had al een kaart van 20 euro gehaald speciaal hier voor ! ;(

Blij Met Wilco

• Minaaj
https://twitter.com/jimmywhis/status/240956669872439296
Jimmy Whisenhunt ‏@jimmywhis

By the way, the audio engineer from valve in charge of CS:GO just commented and said "Footstep radius will be the same as 1.6 soon" #winning

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:30
haarbal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:26:
Ah ok, het is dus een beetje als de network interpolation slider in battlefield.

van https://developer.valvesoftware.com/wiki/Interpolation
Interpolation adds artificial latency to a player's view of the game world and as such should be kept to the barest minimum. Unfortunately Valve's games still default to a minimum interpolation delay ("lerp") of 100ms, a value tuned for the era of dial-up modems!

wel vrij karig dat ie standaard op 100 staat, zo geef je de "pro" spelers die weten hoe je het verandert nog eens een extra voordeel tegen de casuals (en de mac gebruikers).
WTF, net verandert en ging van 3/15 naar 15/3

Verwacht je ook echt van een net uitgebracht spel :')

Mijn YouTube

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Ik heb een probleem met alle source (CS: Source, CS: GO, TF2, HL2) games.
Wanneer ik net in-game ben zijn alle fps goed (rond de 140), wanneer ik een stukje loop drop het naar 10 fps.
Vervolgens komt er een actie gedeelte (schieten/ontploffingen/etc), en dan gaat de fps weer naar de 70.

Ik heb al vanalles geprobeerd, bij de launch parameters van steam directx naar 8.1 forceren -> geen effect
alles op laag -> Hoge fps nog steeds drops
-high bij launch parameters -> Geen effect

Specificaties
Medion P6812
Core I6 @ 2.4Ghz
8GB DDR3

Intel kaartje:
Afbeeldingslocatie: http://gpuz.techpowerup.com/12/08/30/bgk.png

GT 555M:
Afbeeldingslocatie: http://gpuz.techpowerup.com/12/08/30/huz.png

Idle:
Afbeeldingslocatie: http://pasteboard.s3.amazonaws.com/images/1346347032140792.png

Na 5 min spelen:
Afbeeldingslocatie: http://pasteboard.s3.amazonaws.com/images/1346348538777835.png

Tijdens een drop staat de cou op 700Mhz? Zou dit het kunnen zijn?

Waar komen die FPS drops vandaan van 120fps naar de 10fps is toch niet goed?

Verwijderd

weet ik zo niet maar vind je IDLE Gpu temp wel erg hoog ?
hier mijn 7770 hd radeon kaart @ 33 gr.
nieuwste drivers? vsync uit? al met AA zonder AA gespeeld?

• haarbal
hm, je zou een andere driver kunnen proberen, andere spellen draaien wel goed?

ik heb trouwens wat waarden geprobeerd om m'n LERP lager te krijgen, hij is nu 17ms ofzo, oranje in de server waar ik net speelde, wat zeggen die kleuren?

[ Voor 50% gewijzigd door haarbal op 30-08-2012 23:33 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kuch Spielerij - Problemen & Vragen
offtopic:
hoe is de prestatie met een andere user? hoe oud is je installatie (bij windows schijnt dat uit te maken ;-)) drivers up2date? machine intern in orde > stof vrij? wat voor shit draait er in de achtergrond? msconfig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:58

CaDje

Framedrops for life

Dat is wel nice, je hoort nu namelijk wel van erg ver de voetstappen.

Is het trouwens nog mogelijk om met "left handed weapon model" te spelen?

Al gevonden: cl_righthand 0

[ Voor 18% gewijzigd door CaDje op 31-08-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Het valt mij 100% mee op de PS3, krijg wel echt het oude CS gevoel. Was wel even aan het schelden op het misbaksel van een buy menu maar na een uurtje had ik dat ook wel onder controle en kon ik vrij snel kopen.

Moet wel zeggen dat het niveau redelijk hoog is online zeg pfff. Snap er niks van, in BF3 en MW/BO en dergelijke heb ik altijd een K:D van 2 maar in CS:GO mag ik blij zijn met 1 tot nu toe :D.

Owja, er zitten ook wel wat kleine veranderingen in de maps, wat extra gangetjes om chokepoints eruit te halen. Had van mij niet gehoeven, maargoed.

15$ waard? Voor mij wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:40:
weet ik zo niet maar vind je IDLE Gpu temp wel erg hoog ?
hier mijn 7770 hd radeon kaart @ 33 gr.
nieuwste drivers? vsync uit? al met AA zonder AA gespeeld?
ik draai momenteel alles al op zijn laagst zonder vsync of AA

Andere spellen draaien wel gewoon soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:27:
Ik heb een probleem met alle source (CS: Source, CS: GO, TF2, HL2) games.
Wanneer ik net in-game ben zijn alle fps goed (rond de 140), wanneer ik een stukje loop drop het naar 10 fps.
Vervolgens komt er een actie gedeelte (schieten/ontploffingen/etc), en dan gaat de fps weer naar de 70.

Ik heb al vanalles geprobeerd, bij de launch parameters van steam directx naar 8.1 forceren -> geen effect
alles op laag -> Hoge fps nog steeds drops
-high bij launch parameters -> Geen effect

Specificaties
Medion P6812
Core I6 @ 2.4Ghz
8GB DDR3

Intel kaartje:
[afbeelding]

GT 555M:
[afbeelding]

Idle:
[afbeelding]

Na 5 min spelen:
[afbeelding]

Tijdens een drop staat de cou op 700Mhz? Zou dit het kunnen zijn?

Waar komen die FPS drops vandaan van 120fps naar de 10fps is toch niet goed?
Ik heb precies hetzelfde helaas. Heb je een PM gestuurd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
edit@Brantje; dacht eigenlijk wel dat het een laptop was, kan je natuurlijk niet echt goed uitstoffen :F misschien kan je op zijn mist met MSI afterburner je videokaart fan speed omhoog zetten (als dat kan met de laptop kaartjes, geen ervaring mee)

Eens je computerlaptop }:O stofvrij maken denk ik.. want die temps zijn niet goed en daardoor kan die performance drop ook gewoon komen, mijn 6870 gaat niet automatisch harder bij hogere temperaturen en die word ook gewoon nog 80c+ in source.
Ook je cpu lijkt me wat hoog trouwens.

Verder is er een update geweest.
Changelog:

Gameplay:
- Adjusted footstep volume fade out and maximum audible distance to match source/1.6.
- Increased default Casual match length to 15 rounds.
- Fixed an issue that caused the AWP to zoom to the wrong level after reloading.
- Tuned flinch aimpunch values.
- Fixed a bug in the penetration code that incorrectly determined the exit spot as being not solid when it was which allowed penetrating much further than it should have.

UI:
- Added x-ray vision of own teammates for dead players.
- Added new spectator UI that shows both team’s active weapon, player name, health, armor, etc, when spectating a 10 player match.
- Added a new convar "sv_competitive_official_5v5" that:
o Forces a match to display 5v5 scoreboards regardless of maxplayers setting ( Allows setting maxplayers to 12 to allow spectators into a 5v5 match ).
o Allows connected spectators to see both teams in x-ray.
- Added support for international characters in play with friends lobby chat.
- Fixed an issue that caused the mouse cursor to reset its mouse position when clicking on the UI when the window didn't have focus.
- Fixed being able to open the radio menu when you were an observer.
- You can't toggle the scoreboard in half-time now
- Fixed the scoreboard win animation firing before the scoreboard was told to come up in the end match state and was usually missed
- The countdown timer now flashes prior to the start of a match.

General:
- Reduced frequency of polling server console to save CPU.
- Fixed a rare crash when applying decals.
- Significantly improved precision of dedicated server frames to match tickrate.
- Clamped dedicated server fps to match quantized tickrate.
- Fixed two exploits. One that would allow players to see out of smoke with much more clarity than players could see them if they were boosted up while inside the smoke volume. Also made the smoke a tad shorter/smaller. Two, fixed players being able to see through a few trains out of the corner of their screens on de_train and de_train_se. Thanks Volcano.
- Fixed messages in scoreboard overlapping at end match.
- To pass a vote in competitive mode, all eligible voters minus one must now vote yes

Community Servers:
- Fixed cases when values of some convars set on community servers would not correctly replicate to clients.
- Game modes configuration file now specifies cfg files to exec instead of keyvalue pairs of convars to make it easier for server operators to configure their game modes. To tweak game modes it would be sufficient to provide gamemode_competitive_server.cfg and _server.cfg files for other game modes which will exec after stock cfg files.
- Linux: running srcds_run with -autoupdate will now update the server during hibernation, in addition to changelevel.
- Fixed an issue that was limiting connectivity to community servers to only 25 players.
- Deprecated mp_ggtr_rounds_per_half. Use mp_maxrounds instead.
- Changed timelimit matches to stop at round end instead of exactly when the limit expires.

[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 31-08-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Sander schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

"/Users/<username>/Library/Application Support/Steam/SteamApps/common/Counter-Strike Global Offensive/csgo/"
Wat raar, deze hele directory (vanaf ...Steam/SteamApps/common/Counter-Strike Global Offensive/csgo/) bestaat niet??

Mountain Lion draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-08 11:47
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/je31leffis991ud/2012-08-31_00001.jpg?dl=1

Beetje te veel beginners op de moment me dunkt...

1) Hoe zalig is de_dust geworden!
2) Eindelijk nog eens een deftige shooter , het counterstrike gevoel is toch nog steeds niet geëvenaard door andere games!
3) Ik mis wel een silencer!!!!!
4) En waar is cs_assualt , mijn lievelings map :(

Ten slotte bevat het Game nog steeds zeer veel bugs ondanks dat er (blijkbaar?) een beta geweest is in december. Het possitieve is wel dat er binnen de week na de release al (enkele?) update(s) geweest zijn. Dus verwacht ik ook dat de meest ergerlijke foutjes snel verdwenen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik zal maar niet beginnen over de Nederlandse taal :P, assault en de silencer mis ik ook trouwens.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Yonni schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:03:
Ik zal maar niet beginnen over de Nederlandse taal :P, assault en de silencer mis ik ook trouwens.
Ja klopt, ik heb hem ook nog in het Nederlands, maar mijn PS3 staat gewoon in het Engels ingesteld? Of komt het doordat mijn account wsl wel Nederland als land van herkomst geregistreerd staat?

Trouwens, wat ik wel nog moet zeggen, ik heb in nog geen 1 PS3 game zo'n goede voice chat gehoord.

Silencer en Assault is inderdaad jammer.

Die Cobra shotgun is trouwens net een BF3 shotgun met slugs.

[ Voor 5% gewijzigd door Dersan op 31-08-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dersan volgens mij had meneer Yonni het over de geweldige roelO met het nederlandse taal verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Mijn comment was gericht op de Nederlandse instellingen van het spel, bijv. "Je hebt gewonnen!". Dat vind ik namelijk erg droog, te droog, gewoon beetje jammer zeg maar ;) . Wel leuk dat je het op de PS3 speelt, gewoon met de controller of heb je een muis + keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:43:
[...]

ik draai momenteel alles al op zijn laagst zonder vsync of AA

Andere spellen draaien wel gewoon soepel
De laatste update heeft mijn problemen weggenomen, constant 100 fps nu op 640x480 alles low (zo speel ik nou eenmaal mijn online shooters, old habbit ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

De beta heb ik gespeeld en de besturing voelde voor mij wat "traag" en "stroperig", twee dingen die ik van 1.6 en Source niet kan herinneren!

9 uur gespeeld, ik bakte er weinig van. Toen de full gespeeld, ik dacht: Zet Vsync eens uit!
Wéreld van verschil, opeens heb ik de directheid in het gevoel weer en maak ik daadwerkelijk kills!!!

Gek, ik draaide met Vsync op 60 FPS, en nu ook! M'n systeem kan de boel makkelijk aan. (7950, 2500K, 8gb, SSD)

Was meteen heerlijk knallen daarna, meteen mn crosshair als dot ingesteld.

Ik speel al jaren shooters en kwam altijd redelijk mee, maar nu stond ik ALTIJD onderaan 8)7 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door RMB op 01-09-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
RMB schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:53:
De beta heb ik gespeeld en de besturing voelde voor mij wat "traag" en "stroperig", twee dingen die ik van 1.6 en Source niet kan herinneren!

9 uur gespeeld, ik bakte er weinig van. Toen de full gespeeld, ik dacht: Zet Vsync eens uit!
Wéreld van verschil, opeens heb ik de directheid in het gevoel weer en maak ik daadwerkelijk kills!!!

Gek, ik draaide met Vsync op 60 FPS, en nu ook! M'n systeem kan de boel makkelijk aan. (7950, 2500K, 8gb, SSD)

Was meteen heerlijk knallen daarna, meteen mn crosshair als dot ingesteld.

Ik speel al jaren shooters en kwam altijd redelijk mee, maar nu stond ik ALTIJD onderaan 8)7 8)7
75hz ipv 60 doet ook wonderen, sowieso vsync altijd uit bij counterstrike

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
hoi,
noob vraagje: ik vroeg me af hoe je precies weet wat je fps waarde in CSGO is, kun je dat in de console zien/activeren? ik ben erg benieuwd wat de mijne is namelijk en schijnbaar kan ik dit nergens vinden.
PC versie

Johan

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
donowitz schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:15:
[...]

75hz ipv 60 doet ook wonderen, sowieso vsync altijd uit bij counterstrike
bij alle shooters bedoel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
UNB1337 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:23:
hoi,
noob vraagje: ik vroeg me af hoe je precies weet wat je fps waarde in CSGO is, kun je dat in de console zien/activeren? ik ben erg benieuwd wat de mijne is namelijk en schijnbaar kan ik dit nergens vinden.
PC versie

Johan
CL_showfps 1
Of
Net_graph 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Yonni schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 10:08:
Mijn comment was gericht op de Nederlandse instellingen van het spel, bijv. "Je hebt gewonnen!". Dat vind ik namelijk erg droog, te droog, gewoon beetje jammer zeg maar ;) . Wel leuk dat je het op de PS3 speelt, gewoon met de controller of heb je een muis + keyboard?
Ah ok, had het niet echt goed door. Maar ik heb dus vroeger echt gigantisch veel 1.6 en source gespeeld, op pubs en in clanverband. Heb geen gamepc meer, alhoewel mijn laptop het waarschijnlijk ook wel had aangekund, maar ik dacht, wat boeit het ook, ik koop hem gewoon voor PS3.

En tot mijn verbazing krijg ik wel echt het counter-strike gevoel. Speel gewoon met de controller, al ben ik wel aan het twijfelen geslagen hoeveel mensen wel niet counter-strike speler op de PS3 met een muis. Eigenlijk nog nooit echt gezien in de MW/COD/BF series op de ps3 maar gisteren zag ik mensen toch frags maken op een manier dat mij vrij onmogelijk lijkt met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
robindboer schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:32:
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.200:27015/b_560_95_1.png

Wie komt er nog meer gamen op de GoT server vanochtend?
Doet iemand mee?

[ Voor 39% gewijzigd door Workaholic op 02-09-2012 17:42 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
You do not have this 3d party mod installed

Gaat steam daar nog iets aan doen? Heb een ticket geschreven maar ze beschrijven vervolgens een oplossing die niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Laatst online: 20:49

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ben lang lang geleden gestopt na CS1.1, maar voor €14,- wilde ik 't best weer eens proberen :) En moet zeggen, heb er best weer lol in. Het is anders, ik mis de skills van vroeger, maar het is leuk om weer in die maps rond te hollen en headshots proberen te maken :P

Alleen als je probeert sneaky te doen en je teammates hollen overal schietend doorheen... da's een beetje jammer. Maar ja, public server, dus wat verwacht je...

[ Voor 23% gewijzigd door Kaastosti op 02-09-2012 20:45 ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik vind het automatische `war` systeem wel goed. Vroeger als je public speelde werd er totaal niet voor objectives gegaan. Heb het gevoel doordat het nu altijd 5v5 is je toch iets meer een gevoel krijgt dat je counter strike speelt zoals het moet gespeeld worden en dat het niet is alsof je op een random pub server speelt zoals vroeger.

Wel jammer dat het ELO systeem nog niet werkt maar dat komt hopelijk snel in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
Nactive schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:47:
Ik vind het automatische `war` systeem wel goed. Vroeger als je public speelde werd er totaal niet voor objectives gegaan. Heb het gevoel doordat het nu altijd 5v5 is je toch iets meer een gevoel krijgt dat je counter strike speelt zoals het moet gespeeld worden en dat het niet is alsof je op een random pub server speelt zoals vroeger.

Wel jammer dat het ELO systeem nog niet werkt maar dat komt hopelijk snel in orde.
Ik heb wel het gevoel dat normale mode makkelijker is dan wanneer je in een volle server zit van met 20man. Elo systeem lijkt te werken met MVP status zover ik het heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik vind 5vs5 wel erg karig, ik zoek liever een community server met 10vs10. Dat brengt voor mij het echte cs gevoel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Ik heb het geprobeerd op de 360 en ik heb hem na 45 minuten per direct weer verwijderd.

Na CS gespeeld te hebben sinds de eerste beta tot 2008 moet ik zeggen dat ik dit echt een blamage vind persoonlijk. Ik zou me kapot schamen als ik als Valve zo een spel op de markt zou brengen puur onder emotie van Cs.

Ik heb source daarna op mijn pc gedownload en ook weer 1.6 en die speelde als vanouds in tegenstelling tot dit gedrocht. Iets van een over geproduceer momentje.

Vind persoonlijk dit spel echt nul komma nul zippo nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Dat mag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
innerchild schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 02:04:
Ik heb het geprobeerd op de 360 en ik heb hem na 45 minuten per direct weer verwijderd.

Na CS gespeeld te hebben sinds de eerste beta tot 2008 moet ik zeggen dat ik dit echt een blamage vind persoonlijk. Ik zou me kapot schamen als ik als Valve zo een spel op de markt zou brengen puur onder emotie van Cs.

Ik heb source daarna op mijn pc gedownload en ook weer 1.6 en die speelde als vanouds in tegenstelling tot dit gedrocht. Iets van een over geproduceer momentje.

Goed beargumenteerd ook, ik snap nu volkomen waarom je er zo'n hekel aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
innerchild schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 02:04:

Je bent wel van de grondige onderbouwing. Met name over de verschillen en bijv het effect dat de besturing die je niet gewend bent voor deze game had op je beleving van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook op de 360 gespeeld en na 45 minuten uitgezet om waarschijnlijk nooit meer op te starten. Ik kan niet zeggen dat het een blamage van Valve is. Wel kan ik zeggen dat ik CS niet tot zijn recht vind komen met controller en in public matches op de Xbox.

Ik speel veel CoD en heb veel BF3 en Halo gespeeld op de Xbox, aan het niet overweg kunnen met een controller ligt het niet. Het spel is simpelweg niet lekker te spelen met controller. Recoil compenseren lukt niet zo goed, snel een hoekje omspringen met crosshair op borsthoogte lukt niet, de besturing werkt met totaal onlogische binds (reload op B ipv X, granaten achter mes wat 3xLB betekent ipv RB dat volgens mij niet eens gebruikt wordt). Het belangrijkste is dat je niet super snel kan rondkijken/mikken. Dat haalt de snelheid en charme uit CS. Iedereen die speelt heeft hetzelfde nadelen en het ligt niet aan oneerlijkheid maar vooral aan niet lekker aanvoelen. Als je (om te vloeken in de kerk) CS vergelijkt met CoD op de console steekt CoD er met kop en schouders bovenuit qua soepele controls en lekker aanvoelen. Ik wil hiermee niet aangeven dat CoD het beste spel allertijden is in het algemeen maar wel een mooie benchmark voor hoe goed shooters kunnen handelen met controllers.

Mogelijk ligt dit er aan hoe lang ik gespeeld heb maar ik gok dat ik gelijk heb met deze stelling: CS:GO is een PC shooter dat niet lekker speelt op de consoles.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:29:
Ik heb hem ook op de 360 gespeeld en na 45 minuten uitgezet om waarschijnlijk nooit meer op te starten. Ik kan niet zeggen dat het een blamage van Valve is. Wel kan ik zeggen dat ik CS niet tot zijn recht vind komen met controller en in public matches op de Xbox.

Ik speel veel CoD en heb veel BF3 en Halo gespeeld op de Xbox, aan het niet overweg kunnen met een controller ligt het niet. Het spel is simpelweg niet lekker te spelen met controller. Recoil compenseren lukt niet zo goed, snel een hoekje omspringen met crosshair op borsthoogte lukt niet, de besturing werkt met totaal onlogische binds (reload op B ipv X, granaten achter mes wat 3xLB betekent ipv RB dat volgens mij niet eens gebruikt wordt). Het belangrijkste is dat je niet super snel kan rondkijken/mikken. Dat haalt de snelheid en charme uit CS. Iedereen die speelt heeft hetzelfde nadelen en het ligt niet aan oneerlijkheid maar vooral aan niet lekker aanvoelen. Als je (om te vloeken in de kerk) CS vergelijkt met CoD op de console steekt CoD er met kop en schouders bovenuit qua soepele controls en lekker aanvoelen. Ik wil hiermee niet aangeven dat CoD het beste spel allertijden is in het algemeen maar wel een mooie benchmark voor hoe goed shooters kunnen handelen met controllers.

Mogelijk ligt dit er aan hoe lang ik gespeeld heb maar ik gok dat ik gelijk heb met deze stelling: CS:GO is een PC shooter dat niet lekker speelt op de consoles.
De binds kun je gewoon veranderen hoor. Heb nu flashbang op rechterpijltje en HE op linkerpijltje, andere granaten gebruik ik toch niet. Reload heb ik ook veranderd btw.

Iedereen mag zijn mening hebben, maar na een paar uurtjes spelen vind ik het juist wel een geslaagde poort naar de ps3. Het was even wennen met de recoil, maar heb dat nu toch echt wel onder controle. Snap dat je het moeilijker vindt dan bij COD, maar daar kun je ook iemand een paar 100 meter verderop kapot sproeien.

En trouwens, wat is het probleem dan met een hoekje omspringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
CS is ook gewoon een PC shooter. Arcade shootes als COD/MW gaan prima op de console. Maar CS op de console moet ik niet aan denken. Ik vind GO echt een prima cs versie (pc dan), ik heb weer helemaal het oude gevoel terug (zeker op goede servers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:16:
CS is ook gewoon een PC shooter. Arcade shootes als COD/MW gaan prima op de console. Maar CS op de console moet ik niet aan denken. Ik vind GO echt een prima cs versie (pc dan), ik heb weer helemaal het oude gevoel terug (zeker op goede servers).
En waarin zou volgens jou CS dan verschillen van een arcade shooter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heb hem gekocht voor de PC, ben niet zo goed, ben PC shooters totaal niet gewend.

Speel tegen bots om te oefenen. Net tegen Hard bots op Dust 2 wel even 27 - 2 weten te halen. Was best trots op mezelf omdat ik dus normaal echt niet kan mikken met die muis :P

Heb sensitivity best laag staan nu.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:30

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:16:
Ik vind het zelfs een tikje realistischer geworden, dus leuker. Het is alleen helaas niet echt vernieuwend meer, ik had graag bijv. nog een andere modus gezien naast bomb of hostages. Zeg bijv. exporteer VIP of iets dergelijks, of bezorg pakketje op punt X. Dat had ik persoonlijk meer gewaardeerd dan de verschillende varianten van bomb/hostage levels nu.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
DeNachtwacht schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:02:
[...]

Ik vind het zelfs een tikje realistischer geworden, dus leuker. Het is alleen helaas niet echt vernieuwend meer, ik had graag bijv. nog een andere modus gezien naast bomb of hostages. Zeg bijv. exporteer VIP of iets dergelijks, of bezorg pakketje op punt X. Dat had ik persoonlijk meer gewaardeerd dan de verschillende varianten van bomb/hostage levels nu.
Vroeger had je in cs ook VIP maps, maar die waren niet echt populair.
Dersan schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:30:
[...]

De recoil en het stukje tactiek dat erbij komt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
T7D_Sneezy schreef op woensdag 05 september 2012 @ 01:03:
[...]

Vroeger had je in cs ook VIP maps, maar die waren niet echt populair.

[...]

De recoil en het stukje tactiek dat erbij komt kijken.
Oilrig, Highrise en Tundra waren altijd wel leuk om te doen.
Ik zou remakes best willen spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
as_oilrig, gave map was dat! Rennen tot aan de chopper :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Dersan schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:30:
[...]

Ik ben geen die hard gamer, ik speelde vroeger veel cs 1.6 en nu af en toe is een gamepje als MW3

Een aantal verschillen tussen CS en MW3:

-) Je hebt geen vliegtuigen die je met bommen kunnen killen (heb ik nooit moeten hebben in die game).
-) Je hebt niet dat mensen achter je spawnen, je weet waar de vijand in het begin zit, en hebt veel minder back rapers.
-) Je kan niet als je damage hebt genomen achter een hoekje je HP terug krijgen

Zijn drie zaken waar ik mij erg aan erger in MW3, en andere games die ik online speel. Ik vind die zo `random`. Als ik die games speel heb ik het gevoel dat ze er van die rare zaken insteken zodat iedereen een kill kan halen (we willen niet dat de noob direct quit ...)

Het feit dat mensen perfect Halo en MW3 op de console kunnen spelen, maar dat je voor CS toch een aantal zaken mist, laat toch ook zien dat de game iets meer `skill` vraagt, die niet direct mogelijk is op de console (wat wel te begrijpen is, een muis en toetsenbord is geen controller, al heb ik is op youtube van die pro Halo spelers gezien, en zij kunnen veel beter met hun controller overweg dan ik ooit met mijn toetsenbord zou kunnen spelen).

Ik vind dat alle nieuwere shooters te random, en noob friendly zijn. Iedereen moet minstens een paar kills kunnen halen, en skill komt soms teveel op de 2de plaats imo.
Het feit dat de games ook precies voornamelijk voor de console worden gemaakt, en dan een pc port krijgen, doet ook niet goed aan het feit dat de shooter niet geoptimaliseerd is voor een pc ervaring. CS is origineel voor de PC ontwikkeld en heeft dus daar een ander uitgangspunt.

Ale ik amuseer mij wel met de huidige shooters, maar ik vind toch dat er sommige zaken beter kunnen.

End of rant (btw, ik ben dus geen echte fan van de huidige shooters ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Nactive op 05-09-2012 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
sws is op console/met een controller gamen zwaar skill-loos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

hardwarejunk schreef op woensdag 05 september 2012 @ 01:36:
Ieder zijn ding he ;)

* Outerspace hoopt dat Valve nu eens van de serverinstellingen gaat afblijven.. Telkens dat ding opnieuw opbouwen is minder leuk :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
hardwarejunk schreef op woensdag 05 september 2012 @ 01:36:
;(

dat jij er niks van bakt moet je niet op de rest doortrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Laatst online: 04-06 06:30
Toch maar gekocht, nu aan het downloaden. Heel benieuwd. De laatste jaren is er geen één game uitgekomen die ook maar in buurt kwam van CS. Overigens komen de laatste jaren totaal geen goede games meer uit in mijn optiek. Zelfs anno hebben ze verpest wat toch wel één van de laatste games was met een beetje niveau.

Dus hopelijk bij CS:GO geen noob friendly bullshit en vliegtuigen/tanks monsters/aliens fantasy en alle andere meuk die tegenwoordig standaard in een game zit.
Oh en een game gemaakt voor de pc, hoe heerlijk is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Ik deel niet de mening dat er de laatste jaren geen goede games zijn uitgekomen. De games die nu uitkomen zijn gewoon anders en eigenlijk kan/mag je ze enkel vergelijken met hun eigen voorgangers. Een VW met een Ferrari vergelijken is ook gewoon fout, ondanks dat een VW best goede wagens heeft.

Ik kan me echt wel goed amuseren met een spel zoals BF3 en evengoed met CS. Maar het amusement gevoel is totaal anders. En dat komt niet alleen doordat BF3 gemaakt is met de consoles in gedachten, want BF2 is ook niet te vergelijken met CS. BF3 speelt gewoon anders dan CS.

Als je het wil vergelijken, vergelijk het dan met CS:Source en op dat vlak is CS:GO best oké, hoewel ik toch enkele oude zaken mis. Het verschil van wapens tussen ct en t, sprays en enkele maps die minder dynamisch zijn (geen barels die je kan omschieten).

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

IStealYourGun schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:29:
..

Als je het wil vergelijken, vergelijk het dan met CS:Source en op dat vlak is CS:GO best oké, hoewel ik toch enkele oude zaken mis. Het verschil van wapens tussen ct en t, sprays en enkele maps die minder dynamisch zijn (geen barels die je kan omschieten).
Ik kan niet echt zeggen dat ik die barrels en kasten, etc nu zo mis, ze waren eerder irritant dan dat het een leuke toevoeging was. Ze werden eerder misbruikt dan gebruikt.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
IStealYourGun schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:29:
Ik deel niet de mening dat er de laatste jaren geen goede games zijn uitgekomen. De games die nu uitkomen zijn gewoon anders en eigenlijk kan/mag je ze enkel vergelijken met hun eigen voorgangers. Een VW met een Ferrari vergelijken is ook gewoon fout, ondanks dat een VW best goede wagens heeft.

Ik kan me echt wel goed amuseren met een spel zoals BF3 en evengoed met CS. Maar het amusement gevoel is totaal anders. En dat komt niet alleen doordat BF3 gemaakt is met de consoles in gedachten, want BF2 is ook niet te vergelijken met CS. BF3 speelt gewoon anders dan CS.

Ohja die sprays, was ik al helemaal weer vergeten. Uren en uren gewerkt een de meest geniale gifjes toendertijd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Laatst online: 04-06 06:30
Paar uurtjes gespeeld. Speelt eigenlijk als vanouds.
Vind de meeste map aanpassingen wel beter, behalve dan bij Aztec.

Wat ik echt niet snap is dat de silencers er compleet uit zijn..
Het votekick systeem is slechter geworden, nu alleen voor eigen team.
Servers zijn erg leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
Bremg schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:57:

Servers zijn erg leeg!
Wat is er anders aan de_aztec dan?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 13-09 08:25
Bremg schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:57:

Servers zijn erg leeg!
Mmye, grafisch vooruitgang, en nog steeds erg leuk, maar 1.6 lijkt nog steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Laatst online: 12-02 09:36
SanderPS3 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:30:
[...]

Wat is er anders aan de_aztec dan?
Bij T spawn geen ramp naar rechts/water. Verder vrij minimaal aangepast afaik, op hier en daar een paar objecten en halve muurtjes na...

Vind het zelf een leuke game, zo'n 90 uur beta gespeeld 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door ihre op 05-09-2012 23:54 ]

• Het Vosje
  • Laatst online: 09-09 11:42
Af en toe bij Arms Race heb ik die hud/progress bar aan de bovenkant van het scherm niet. Soms komt ie een paar deaths later opeens terug, soms als de nieuwe ronde start en soms een aantal games niet.

Ben ik de enige die hier last van heeft?
Pagina: 1 ... 10 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic