[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.797 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Pfff, 32p deathmatch...

Doe mij maar max 12 spelers classic mode zonder bagger plugins.

Ik speel dan ook het liefst op matchmaking servers, dan weet je tenminste zeker dat je geen kiddie admins, sound en andere crappy plugins hebt.
Vanilla of ik ben weg!

[ Voor 48% gewijzigd door unfor op 25-08-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
unfor schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:48:
Pfff, 32p deathmatch...

Doe mij maar max 12 spelers classic mode zonder bagger plugins.
Deathmatch is leuk om weer te wennen aan de diverse wapens. Er zijn ook classic mode servers beschikbaar ;) Maar die zijn een stuk minder populair op dit moment.. (die hosten we ook ,maar zijn vrijwel leeg :()

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hmm, inmiddels de quality etc flink omlaag geschroefd op mijn iMac en nu is de game al veel beter speelbaar. Minder FPS drops etc. Scheelt een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:54
SinergyX schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:21:
http://counterstrikego.co...ch-the-servers-file.1167/

Heb nu precies hetzelfde, nu 2x verify gedaan en steam opnieuw opgestart, blijf die foutmelding krijgen :(
Ook al een keer gehad, volgens mij gaat het gewoon af en toe mis met de communicatie ofzo.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

jekker schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:00:
Tot nu toe echt een top game zeer verslavend, ik heb alleen het idee dat het schieten van headshots volkomen random gaat.

schiet regelmatig 3x van korte afstand op hoofd meestal met pistol, gebeurd er niks.
schiet ik met een AK een short burst op voeten, 70% kans dat je een headshot maakt.
(heeft weinig met echt mikken te maken)
beetje... jammer voorlopig

wat heeft iedereen het toch over 14€ ?
Ik betaalde 9,89 -10% pre order voor cs: GO
staat bij mij nog steeds 10,99€
Die AK en M4 zijn echt een ramp als het om mikken gaat. In CS:S kon ik goed met de wapens overweg (gewoon op of net onder het hoofd aimen en een korte burst, klaar), maar hier kan dat blijkbaar gewoon niet, omdat ze die recoil en bullet spread verschrikkelijk raar hebben gemaakt. Met dezelfde tactiek is mij meermaals het volgende gebeurd; ik schiet met korte bursts van 3-4 kogels mijn magazijn half leeg op iemand, maar dan wordt ik gedood en zie ik in de console dat ik maar 20 dmg ofzo heb gedaan.

Super irritant. Ik gebruik nu vrijwel alleen de AUG en SG 553, en af en toe de AWP of G3/Scar. Lekkere wapens allemaal.

E: Die server file error heb ik ook wel n's, sporadisch. Soms wel soms niet. Bij sommigen ligt het aan de map, bij anderen is het gewoon random, maar het is in ieder geval heel irritant en de game opnieuw installeren heeft geen nut.

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas op 25-08-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 21:03
Hier een stream van CS:GO (NiP speelt)

http://www.twitch.tv/rakakase

Aardige waardeloze tegenstanders tho, misschien komt er nog meer

[ Voor 32% gewijzigd door Minaaj op 25-08-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Geen bekende namen, spelen lui als Heaton en Potti nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

unfor schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:16:
Geen bekende namen, spelen lui als Heaton en Potti nog?
Heaton is de manager.

En Forest en Get_Right noem ik nou niet onbekend (rest zijn CSS spelers volgens mij). We leven niet meer in 2003. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Gundogan schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:20:
[...]

Heaton is de manager.

En Forest en Get_Right noem ik nou niet onbekend (rest zijn CSS spelers volgens mij). We leven niet meer in 2003. ;)
getright heb ik ooit wel eens van gehoord ja, maar ik heb na 2003 cs de rug toegekeerd.
dus toppers van daarna en CSS spelers zijn voor mij allemaal newfags ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Voor de mensen die problemen hebben met raak schieten (ak en m4) kijk deze eens.
M4: http://youtu.be/5OwpukOGC7A
AK: http://youtu.be/XpbSkeC4iV4

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:22:
[...]

getright heb ik ooit wel eens van gehoord ja, maar ik heb na 2003 cs de rug toegekeerd.
dus toppers van daarna en CSS spelers zijn voor mij allemaal newfags ;)
Eensch :) same here
casual 1.6 public afentoe soms na een jaar niet meer spelen :).
nu dan ff cs:go om ouderwets te knallen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57
Rynji schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:25:
Voor de mensen die problemen hebben met raak schieten (ak en m4) kijk deze eens.
M4: http://youtu.be/5OwpukOGC7A
AK: http://youtu.be/XpbSkeC4iV4
leuke filmpjes, had het al geprobeerd om te sprayen met een AK, en dan je muis naar beneden te bewegen, werkte niet echt bij mij, wat wel bij 1.6 goed werkte, maarja heb het spel nog veelste weinig gespeeld om er echt een oordeel over te geven, tot nu toe vind ik het nog wel leuk en geeft toch wel een beetje weer die 1.6 feeling terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Moet trouwens wel zeggen dat op enorm veel servers echt waardeloze spelers te vinden zijn. Ik had op CS:S een paar servers waar ik altijd op speelde, deel ervan heeft nu ook GO servers, daar speelt uitdagend volk op. Met matchmaking, maar ook gewoon servers van grote communities, kom je echt de meest idioot slechte spelers tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:59

flexje

got-father

Hoe is de performance op een Macbook Pro met Intel HD 3000?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant weetje dat ik tegenkwam via het Steam forum:
In de map steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\models\props staan submapjes voor maps die nog niet in het spel zitten, te weten:
- cs_assault
- cs_militia
- de_depot
- de_prodigy

Zou goed nieuws zijn als die eraan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Nice! Nog steeds leuke herinneringen aan cs_assault. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Ik zou het beter vinden als er (meer) volledig nieuwe mappen komen. Kan de game zich meer onderscheiden van de eerdere cs games. En wordt het minder een csgosuxxxcs1.6rulezzz fest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57
flexje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:39:
Hoe is de performance op een Macbook Pro met Intel HD 3000?
redelijk, bij mij stond alles op high, en hoogste resolutie wat prima te spelen was,
Maar heb het nu 1 reso lager gezet en alles op medium om toch ervoor te zorgen geen fps drops te krijgen, waarschijnlijk zet ik het toch op low uiteindelijk, want voor de gfx speel ik het niet :).

alleen waar ik me het ergst aan erger momenteel is de FN knop die op de plek van de ctrl zit, waardoor bukken erg lastig is :(

[ Voor 12% gewijzigd door syntesia op 25-08-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Thomasthomas schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:39:
Moet trouwens wel zeggen dat op enorm veel servers echt waardeloze spelers te vinden zijn. Ik had op CS:S een paar servers waar ik altijd op speelde, deel ervan heeft nu ook GO servers, daar speelt uitdagend volk op. Met matchmaking, maar ook gewoon servers van grote communities, kom je echt de meest idioot slechte spelers tegen.
Het spel is net uit, wat verwacht je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:04:
Interessant weetje dat ik tegenkwam via het Steam forum:
In de map steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\models\props staan submapjes voor maps die nog niet in het spel zitten, te weten:
- cs_assault
- cs_militia
- de_depot
- de_prodigy

Zou goed nieuws zijn als die eraan komen.
Ik wacht al 12 jaar op de terugkeer van ES_Trinity, waar blijft die. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Klein uurtje gespeeld op de iMac, maar ik heb nog geen problemen gehad qua instabiliteit. Verder vind ik het spel een beetje flets en moet ik best aan de besturing wennen. Echt het oude CS-gevoel mis ik een beetje, of ik heb te lang CSS gespeeld ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
1shot1kill schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:40:
[...]

Ik wacht al 12 jaar op de terugkeer van ES_Trinity, waar blijft die. :P
Ik wacht al eeuwen op de terugkeer van de_rotterdam !

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo heb mijn graka binnen raden 7770 draaid als een rakket op 1920x1080 alles hoogste 100+ fps :)
dus net ff geknald en wel ff wennen morgen maar de hele dag oefenen hehe :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
k1n9_n01z3 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:42:
[...]

Ik wacht al eeuwen op de terugkeer van de_rotterdam !
Ik wil cs_arabstreets :(

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

grappig spelletje, maar ik blijf vaak van die pakage version mismatch houden, had gehoopt dat bij orginele game/steam wel beter geregeld zou zijn.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwau5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-03 19:21
himlims_ schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:29:
grappig spelletje, maar ik blijf vaak van die pakage version mismatch houden, had gehoopt dat bij orginele game/steam wel beter geregeld zou zijn.
Vandaag ook voor het eerst last van. Na diverse keren proberen bleef ik eindelijk wel in een server.
Helaas weigert CS:GO nu weer een server te kunnen vinden.
Spel verder niks mis mee, maar op server gebied nog een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:50:
zo heb mijn graka binnen raden 7770 draaid als een rakket op 1920x1080 alles hoogste 100+ fps :)
dus net ff geknald en wel ff wennen morgen maar de hele dag oefenen hehe :d
Wat bij mij wel goed werkte was om tegen bots te spelen, op servers waar het niveau redelijk ben je anders de hele tijd dood in het begin.

Assault rifle strafe, stop, burst, strafe is wel iets waar ik aan moest wennen, in battlefield is de timing minder kritisch, kan gerust wat overlap in zitten, in cs raak je dan geen kont meer. Ook kan je in battlefield gerust een burst van 10 kogels doen, in cs zijn alleen de 1e 3 kogels on target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik wel irritant vind dat ik locaal niet een filter kan instellen voor cs:go wel voor alle andere games.
nu moet ik iedere keer :go opstarten en dan servers browse heel irritant.
Vroeger had je HLSW bestaat zoiets nog?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

himlims_ schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:29:
Moet je non-Valve servers pakken (browse community servers), die doen het wel gewoon. Nadeel dat je daar wel vaak armor moet kopen (valve casual servers heb je dit standaard), maar in iedergeval kan je spelen :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:47

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Haha was helemaal vergeten dat dit spel eraan zou komen.. voor 14 euro'tjes meteen maar ff aangeschaft en nu even kijken of het draait op mijn macbook air uit 2010 :9

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

SinergyX schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:12:
[...]

Moet je non-Valve servers pakken (browse community servers), die doen het wel gewoon. Nadeel dat je daar wel vaak armor moet kopen (valve casual servers heb je dit standaard), maar in iedergeval kan je spelen :D
Dat is geen nadeel imho.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:45:
jo thx voor headsup, ja wil hem morgen ff halen ik weet betaal wel meer maar wel hele weekend game :d
cpu = AMD Phenom II X4 965 Black Edition

hele pc:
inventaris: pc1
Ik heb ook die phenom, met een 6850 draai je op hele hoge settings altijd 150+ fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:16:
[...]

Ik heb ook die phenom, met een 6850 draai je op hele hoge settings altijd 150+ fps
ik heb inmiddels de Saphire 7770 OC erin zitten :) gaat als een rakket ben er zeer blij mee .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:43

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

zelfs met een 5770 gaat het als een speer.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hij draait hier op mijn macbook air 2010 met 1440x900 vrij soepeltjes met alles op normal en AA uit. Kortom erg veeleisend is hij niet, denk dat je met een desktop je niet snel zorgen hoeft te maken

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 08:59

flexje

got-father

Vanmiddag gedownload voor de Mac. Speel op een MBP op 1440x900, AA 2x en rest op hoog wat aardig loopt.

Heb jarenlang CS gespeeld, eigenlijk vanaf het eerste deel.

Op zich is :GO niet verkeerd, vooral omdat ik nu eindelijk weer een game heb voor op mijn Mac.
Wat ik alleen erg jammer vind is de recoil van de AK en de M4A1. Is niet meer mee te knallen joh! :)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

SinergyX schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:12:
[...]

Ik speel meestal op servers waar je gewoon standaard 16k$ krijgt. Vaak zoek ik ze wel uit met AWP restricties, maar ik vind dat gewoon het fijnst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
DeNachtwacht schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:44:
Hij draait hier op mijn macbook air 2010 met 1440x900 vrij soepeltjes met alles op normal en AA uit. Kortom erg veeleisend is hij niet, denk dat je met een desktop je niet snel zorgen hoeft te maken
En hoeveel fps heb je als je in de console net_graph 1 aanzet?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Tiwazz schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:03:
En hoeveel fps heb je als je in de console net_graph 1 aanzet?
In spectator mode tussen de 55 en 60, als je speelt wil het in drukke gebieden in extreme gevallen dalen naar 35 maar blijft meestal boven de 45. Het verbaast mij ook, paar weken terug werd ik al verrast met Diablo 3 op 1440x900@ alles high, maar dit is toch een ander type game. Maargoed ik zal niet klagen :)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:53:
[...]

In spectator mode tussen de 55 en 60, als je speelt wil het in drukke gebieden in extreme gevallen dalen naar 35 maar blijft meestal boven de 45. Het verbaast mij ook, paar weken terug werd ik al verrast met Diablo 3 op 1440x900@ alles high, maar dit is toch een ander type game. Maargoed ik zal niet klagen :)
Vind je dat speelbaar? ik heb op iMac 21,5" van 2011 alles teruggeschroefd naar low en resolutie op 1280*720 zodat ik rond de 100fps blijf hangen, ook in combat. En eigenlijk is dat al te laag voor mijn gevoel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Sander schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:29:
[...]

Vind je dat speelbaar? ik heb op iMac 21,5" van 2011 alles teruggeschroefd naar low en resolutie op 1280*720 zodat ik rond de 100fps blijf hangen, ook in combat. En eigenlijk is dat al te laag voor mijn gevoel :S
Het is inmiddels wel redelijk bewezen dat het menselijk oog heel veel meer boven 60-70FPS niet meer kan waarnemen hoor. Op mijn pc loopt het spel wel iets vloeiender maar mij stoort het niet voldoende om settings naar beneden te gooien. Af en toe 45FPS is nog prima te doen.

Andere vraag: wie heeft een idee wat HUD size doet? Moet die juist hoog of laag zijn voor goede performance en wat maakt het ingame uit?

[ Voor 9% gewijzigd door DeNachtwacht op 26-08-2012 10:53 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:39:
[...]

Het is inmiddels wel redelijk bewezen dat het menselijk oog heel veel meer boven 60-70FPS niet meer kan waarnemen hoor. Op mijn pc loopt het spel wel iets vloeiender maar mij stoort het niet voldoende om settings naar beneden te gooien. Af en toe 45FPS is nog prima te doen.

Andere vraag: wie heeft een idee wat HUD size doet? Moet die juist hoog of laag zijn voor goede performance en wat maakt het ingame uit?
Dat zit ook in COD enzo, volgens mij als je verhoudingen van je scherm anders zijn kun je die goed aanpassen. zodat alles te zien is op je scherm.
Verder gaat het er niet sneller door enzo, dan zou je eerder je resolutie moeten verlagen in-game en de settings naar beneden brengen dan haal je de meeste winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindboer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.201:27015/b_560_95_1.png

Wie komt er nog meer gamen op de GoT server vanochtend?

[ Voor 49% gewijzigd door robindboer op 26-08-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Sander schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:29:
[...]

Het scherm van een iMac 21,5" uit 2011 heeft maar 60hz (oftewel, het beeld wordt maar 60 keer per seconde vernieuwd). Het is dus onmogelijk om verschil tussen 60 of 100fps te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
Het is mischien niet 100% waarneembaar, maar speelbaar is het echt 10x anders, ik vind de game ook gewoon voor geen meter spelen op mijn macbook pro 15 early 11' draait rond de 50 - 70 fps 1280x800 alles op high.
60 - 80 alles op low, maar ik raak geen kut. Toen eens gespeeld op de game pc van een vriend. makkelijk 100+ fps ALLES maxed out. En damn wat is die game dan 10x leuker. Jammer maar helaas. Gaat hem niet worden op mijn macbook.

en heb cs dan ook gespeeld vanaf 1.5 > 1.6 > cz (heel kort) > css (tussendoor 1.6) en nu GO, go doet het goed, maar is gewoonweg niet lekker speelbaar op mijn macbook.

[ Voor 16% gewijzigd door swoutr op 26-08-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik ben met je eens dat een MBP of MBA niet het optimale uit zo'n game gaat halen qua FPS, en het ziet er natuurlijk ook minder mooi uit dan een PC waarop alle specs op Max staan. Maar ik geef je op een briefje dat als je een PC hebt waarop alles steady 60 FPS draait, je geen verschil ziet met een 100 FPS Pc. Waar mogelijk limit ik de FPS dan ook naar 70, scheelt vaak een hoop herrie- en warmteproductie.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:02:
Ik ben met je eens dat een MBP of MBA niet het optimale uit zo'n game gaat halen qua FPS, en het ziet er natuurlijk ook minder mooi uit dan een PC waarop alle specs op Max staan. Maar ik geef je op een briefje dat als je een PC hebt waarop alles steady 60 FPS draait, je geen verschil ziet met een 100 FPS Pc. Waar mogelijk limit ik de FPS dan ook naar 70, scheelt vaak een hoop herrie- en warmteproductie.
Het gaat niet om verschil zien, FPS heeft ook te maken met of je wel of niet een pepernoot raakt (ben beetje uit de materie, maar heb in de goede oude tijd vaak genoeg gemerkt hoe groot het effect was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sander schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:14:
[...]

Het gaat niet om verschil zien, FPS heeft ook te maken met of je wel of niet een pepernoot raakt (ben beetje uit de materie, maar heb in de goede oude tijd vaak genoeg gemerkt hoe groot het effect was).
Dit. Meestal is het een goed idee om de fps te cappen op je cmd en updaterate of misschien een verdubbeling daarvan.

Volgens mij is de cap op cmdrate en updaterate 66 tegenwoordig (server tickrate in ieder geval toch? Dus zelfs al kunnen de rates hoger, veel zal het niet uitmaken), dus 66 of 132fps lijkt me ideaal dan. Plus, een fps cap op een framerate die je altijd haalt geeft ook nog eens een beter muisgevoel (en hier is hogere framerate = beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
robindboer schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:32:
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.201:27015/b_560_95_1.png

Wie komt er nog meer gamen op de GoT server vanochtend?
Deze zit vol en is DM.

de classic variant staat nog niet in de topic start maar is :

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.200:27015/b_560_95_1.png

[ Voor 8% gewijzigd door Workaholic op 26-08-2012 12:47 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ga het vandaag eens op m'n Retina MacBook Pro spelen.
Op dit YouTube filmpje kun je zien dat je alles vol open kunt spelen en dat het dan super draait! :*)

YouTube: Counter-Strike: Global Offensive. MacBook pro with Retina Display

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Het is zeker niet mogelijk om een 2-kleuren classic crosshair te maken of wel?
Bijvoorbeeld lichtblauwe cross en rode dot?

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2z3ueix.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Loopt super smooth op m'n Retina MacBook Pro met de volgende settings. :)

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/453U2t1i160q0t2Y2t2m/Screen%20Shot%202012-08-26%20at%2013.35.31.png

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0J071E3n2W3X0m3y2v3c/Screen%20Shot%202012-08-26%20at%2013.35.47.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heeft iemand misschien een guest pass voor mij? Ik wil het spel wel graag kopen, maar vraag me af hoe goed (of niet) het draait op mijn Macbook pro (2009, Nvidia 9400M). Ik hoor tegenstrijdige berichten namelijk. De één vind het prima draaien, de ander beweert dat hij niet boven de 25FPS komt.

Zou het zonde vinden om 14 euro te betalen om er vervolgens achter te komen dat het amper draait. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Misschien gewoon kopen en dan weer verkopen oid? Geloof niet dat er guest passes zijn voor CS Go

[ Voor 33% gewijzigd door Workaholic op 26-08-2012 13:44 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Reb87 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:44:
Heeft iemand misschien een guest pass voor mij? Ik wil het spel wel graag kopen, maar vraag me af hoe goed (of niet) het draait op mijn Macbook pro (2009, Nvidia 9400M). Ik hoor tegenstrijdige berichten namelijk. De één vind het prima draaien, de ander beweert dat hij niet boven de 25FPS komt.

Zou het zonde vinden om 14 euro te betalen om er vervolgens achter te komen dat het amper draait. :)
Ik denk dat die vrij vergelijkbaar is met mijn Macbook Air 2010 met Geforce 320M. Opzich is het speelbaar met alles op Low, maar de FPS ligt zeker niet continu op 60, eerder rond de 45 met afzakkingen naar beneden. Kortom als je het echt serieus wil gaan doen zou ik het niet aanraden, de 320M is ook iets beter dan de 9400M.
Sander schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:14:
In een iMac met een refresh rate van 60Hz kan er nooit meer uit de monitor komen dan 60FPS. Dus hoe jij dat dan kan 'voelen'... Das hetzelfde als zeggen dat 60km/u rijden in een Mercedes sneller voelt dan in een Ford Ka. Ja inderdaad het kan anders voelen maar sneller gaat het niet.

[ Voor 26% gewijzigd door DeNachtwacht op 26-08-2012 14:02 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
slecht dat hij nog steeds niet op PSN staat voor ons europeanen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:58:
[...]

Ik denk dat die vrij vergelijkbaar is met mijn Macbook Air 2010 met Geforce 320M. Opzich is het speelbaar met alles op Low, maar de FPS ligt zeker niet continu op 60, eerder rond de 45 met afzakkingen naar beneden. Kortom als je het echt serieus wil gaan doen zou ik het niet aanraden, de 320M is ook iets beter dan de 9400M.

[...]

In een iMac met een refresh rate van 60Hz kan er nooit meer uit de monitor komen dan 60FPS. Dus hoe jij dat dan kan 'voelen'... Das hetzelfde als zeggen dat 60km/u rijden in een Mercedes sneller voelt dan in een Ford Ka. Ja inderdaad het kan anders voelen maar sneller gaat het niet.
Bedankt voor je reactie. Heb je dit getest onder OS-X of Windows? Onder Windows zou de FPS namelijk wel iets hoger moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:DIt is het Counterstrike topic en geen wat kan een mens wel of niet zien en horen topic. Terug on topic weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Reb87 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:06:
[...]

Bedankt voor je reactie. Heb je dit getest onder OS-X of Windows? Onder Windows zou de FPS namelijk wel iets hoger moeten zijn. :)
OS X Mountain Lion

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

Opmerkingen en of klachten betreft de moderatie kan in het feedback topic.

[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 26-08-2012 17:08 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik speel nu een dagje en ik moet zeggen dat ik het toch wel een behoorlijke verbetering vind... CS 1.6 vond ik toch superieur over Source, maar qua graphics bleef dat toch altijd 'een spelletje'. GO is erg lekker speelbaar maar ziet er ook nog eens top uit waardoor je eindelijk het meer serieuze gevoel hebt wat ik bij CS miste. Kortom zeker geen slechte aankoop!

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
Weet iemand hoe ik mijn controls kan wijzigen? En dan met name de communication controls? Dus andere keys voor (team) say etc... Ik kan het niet vinden in het menu. Kan dat enkel via binds in console?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
DaTiezl schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:36:
Weet iemand hoe ik mijn controls kan wijzigen? En dan met name de communication controls? Dus andere keys voor (team) say etc... Ik kan het niet vinden in het menu. Kan dat enkel via binds in console?
staat toch gewoon bij options onder mouse/keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
haarbal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:38:
[...]

staat toch gewoon bij options onder mouse/keyboard?
waar dan?
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/613844102343961522/01D2F605A16B79D14577BF08F5B0F46F98B5E749/
EDIT: zoekende op internet schijnt het zo te zijn dat in dit scherm een mogelijkheid is om te scrollen met de muis of up/down pijltjes....kan iemand dit bevestigen want ik kan het nu niet testen...?

Een scrollbar zou hier wel op zijn plaats zijn geweest...

[ Voor 82% gewijzigd door DaTiezl op 27-08-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Na vroeger te zijn begonnen met beta 7.9 / 1.0 1.3 en uiteindelijk 1.6 ben ik toch wel onder de indruk... ik krijg nu al weer het gevoel van 1.6 terug in cs.go.
Zelfs het tweaken van je cfg is weer mogelijk. Alles is aan te passen tot aan je rates. Gewelidig! Kan niet wachten tot er nieuwe maps aan komen.
Heb me cfg al aardig aangepast en moet zeggen dat dat al heeeeeeeeeeel veel scheelt.
Mag ook niet klagen over de performance. Mn 560TI2gb draait ongeveer 150fps.......

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
DaTiezl schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:42:
EDIT: zoekende op internet schijnt het zo te zijn dat in dit scherm een mogelijkheid is om te scrollen met de muis of up/down pijltjes....kan iemand dit bevestigen want ik kan het nu niet testen...?
Ja, scrollen met muiswiel en pijltjes werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik vind het helemaal niets, geef mij toch nogsteeds maar 1.6!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik heb nu ongeveer 20 uren gespeeld met CS GO.
Tot nu toe valt het nog een beetje tegen, laten we toch maar positief beginnen.

- De dust is nu een nog betere map.
- Inferno is ook beter geworden.
- Brandbom!

Dan nu mijn negatieve bevindingen:

- De map Italy is gebugged, lag, lag lag.
- Er is bijna tot geen feedback op de recoil.
- Er is bijna tot geen feedback op de hitindicatie
(Als je bloed ziet is het lang niet altijd een echte hit. Ik heb dus vaak werkelijk geen idee of ik nu wel of niet raak schiet.)
- Aztec achterom bij T is weggehaald (waarom?)
- Het geluid is niet goed, het is de dof.
- Flashbangs zijn gebaseerd op LOS maar niet genoeg op afstand tot ontploffing.
- De grenade is een stomme animatie en damage te laag.
- Spotting via Radar :( (Waarom!??!?)
- Geen silencer meer op de m4a1 / handgun.
- Visuals zijn niet goed, verschil CT - T op afstand is slecht, maar is wellicht iets waar je aan kunt wennen.
- Hitindicatie / detection lijkt niet 100%
- Maar twee nieuwe gungame maps :(
- SMG's zijn te zwak, 10 - 12 hits gemiddeld voor 1 kill (Non hs) 5 - 6 (inc hs) in combinatie met vaak een hogere recoil dan de ak/m4
- Loopanimatie is echt slecht.
- Reloadanimatie loopt niet in sync met het moment waarop je weer kunt schieten, pas 500ms tot 1 sec nadat de reloadanimatie is afgelopen kan je weer schieten.
- Burst is gebugged, 3 burst van Famas telt maar als 1 hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
donowitz schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:11:
Ik vind het helemaal niets, geef mij toch nogsteeds maar 1.6!
en waarom dan ? geef eens wat argumenten.

kijk CS:GO heeft wat dingen die ik in de vorige delen beter waren

1. Recoil feedback is iets minder, maakt het wel wat rustiger voor het oog, maar moeilijker te begrijpen
2. geen silencer op de M4A1
3. je bent heel snel gespot op de radar met een vraag teken erbij.
4. cs_nuke is de achterdeur niet meer aanwezig. dus je kan maar via 1 gang naar B toe
5. nog te weinig custom maps, zoals vroeger Surf TDM, Matrix
6. geen cs_assault :(

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Changemanagement is altijd moeilijk :+ het oude is toch altijd beter! ;)
1.6 is tenslotte ook de meest uitontwikkelde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Vandread schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:56:
Changemanagement is altijd moeilijk :+ het oude is toch altijd beter! ;)
1.6 is tenslotte ook de meest uitontwikkelde versie.
Ok, daar heb je wel gelijk in :P
net zogoed dat ik BF2 nog steeds beter vind dan BF3, maar ik kan dan wel met argumenten komen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Voordeel van Valve is dat je weet dat ze niet na 2 patches stoppen met verder gaan.
Daar blijven ze voorlopig nog wel even aan spijkeren.
De andere grote commerciele jongens houden het na X tijd wel voor gezien of pushen lekker expansion packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Is er eigenlijk ook een GoT Clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Roshnak schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:47:
yep. Zoek op GoT CS:GO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Roshnak schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:47:
Jup ook regelmatig te spotten op 1 van de GoT CS Go servers (zie topic start). Nadeel is dat men vaak een volle server wil joinen en als iedereen dat doet de eigen servers nooit vol lopen. Iemand moet dus het initiatief nemen om even met wat bots te spelen in de avond/weekenden om wat andere spelers uit te nodigen om te joinen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Workaholic op 27-08-2012 19:12 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Gisteren deze game ook gekocht en voor iemand die vanaf CS 1.1 tot aan CS:S (incl Condition Zero) heeft gespeeld, maar inmiddels al wat jaren heeft doorgebracht met een incidenteel potje COD of BF is het echt een feestje!!

Wel merkte ik dat ik blijkbaar nog de buy schema's van vroeger in mijn hoofd heb zitten... B82 is geen Kevlar + Helmet en B43 is ook geen M4 :) maar dat had ik snel genoeg door. Ik weet niet of het echt als CS 1.6 speelt maar zoals ik het mij herinner speelt het meer als 1.6 dan CS:S en dat is positief.

Maar waar ik echt gillend gek van word, en ik weet maar niet waar het in zit is dat ik om de haverklap een 'verbindingsprobleem' heb en daarna melding server time out. Ik heb de poorten toegevoegd aan mijn router, ik heb de firewall uitgezet, ook in Windows. Heb een ping loop laten draaien om te zien of ik halverwege inderdaad mijn connectie verlies maar nee... mijn ping is goed... ik ben een beetje radeloos aan het worden! Ik kan gewoon geen 2 volle potjes voltooien of ik word verbroken. Zowel op community servers als de Valve servers.

Iemand wellicht nog een suggestie waar ik het in kan zoeken?

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 12:17

StM

Je hoeft nergens naar te zoeken, de servers crashen helaas nog regelmatig. Ik weet niet of het met de Windows servers beter is, maar de linux servers zijn nog verre van stabiel. Vooral de laatste update heeft hier de boel flink verergerd. Daarnaast krijg je een zware lagstoot op het moment dat er iemand van de server afgetrapt wordt wegens een vpk mismatch, wat ook een nieuwe bug is. En aangezien een server enkele minuten boottijd heeft door het berekenen van de vpk purity hashes, is hij na een crash ook niet gelijk terug online.

[ Voor 16% gewijzigd door StM op 27-08-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Onze servers draaien al vanaf woensdag rock solid.. (hebben er nu 10 op een windows server 2003 platform). Zal dan wel aan linux liggen?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Hoe kan ik in godsnaam mijn naam veranderen in CS:GO? Kan het nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Als ik daarop zoek krijg ik bijna 7000 hits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 12:17

StM

Workaholic schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:48:
Onze servers draaien al vanaf woensdag rock solid.. (hebben er nu 10 op een windows server 2003 platform). Zal dan wel aan linux liggen?
Ik weet niet of ze vol zitten? Lege servers blijven hier ook wel draaien... Maar goed, het kan best een linux only issue zijn of gekoppeld aan een bepaalde game mode. Het Steam forum staat/stond alleen vol met deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Roshnak schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:50:
Hoe kan ik in godsnaam mijn naam veranderen in CS:GO? Kan het nergens vinden...
In steam zelf ;)

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heel naar dat ik soms een Server package ding mis (die gekke error). Wordt er continu uitgegooid in bepaalde maps.

E: die [GAME]\pak01_00*.vpk error.

[ Voor 16% gewijzigd door Thomas op 27-08-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Thomasthomas schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:33:
Heel naar dat ik soms een Server package ding mis (die gekke error). Wordt er continu uitgegooid in bepaalde maps.

E: die GAME pak\ arror.
Bekend probleem een aantal van onze team leden hebben het ook en steam fora staat er vol mee :(

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

In mijn geval was wat rommelen met de grafische instellingen en een reboot de oplossing.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Ik probeer mijn serverlijst op orde te krijgen, maar op 1 of andere manier kan ik de GoT servers niet vinden? Hij vind na 1 refresh een server of 5000, maar geen NL/BE GoT servers...

Ook als ik de ip's rechtstreeks bij mijn favorieten invoer meldt hij doodleuk "No server running"..
Iemand tips?

[ Voor 13% gewijzigd door Breaker op 27-08-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Waar speelt iedereen? GoT servers zijn altijd leeg..

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg steam groep toe en kijk dan bij friends > groups dan zie je waar iedereen speelt ;).
ik heb ook veel problemen om vanaf windows desktop via steam te joinen > no 3rd party mod installed :\
zelfde via ingame een andere server joinen > hoofdmenu :\

en stopsound werkt niet meer :<

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
DeNachtwacht schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:42:
[...]

In mijn geval was wat rommelen met de grafische instellingen en een reboot de oplossing.
Een tijdelijke fix is steam opnieuw opstarten.. Ik heb er ook last van.

Na vroeger veel cod1 en daarna wat minder cod2, 4 en bf3 te hebben gespeeld heb ik deze n kans gegeven..

Cod2, 4 en bf3 was allemaal niet voor mij.. Maar cs bevalt me wel goed tot nu toe, al heb ik vaak veel meer speeluren nodig voor ik kan zeggen of het echt goed is.. Het leuke hieraan t.o.v. Cod 4 en bf 3 is dat ik bij elke death het gevoel is dat het mijn eigen schuld is.. Bij die anderen had ik vaak het gevoel dat het pech was, omdat er zo veel willekeurige dingen in zitten.. Kill streaks enzo en overdreven veel mogelijkheden en/of clunky controls. Dat maakte het voor mij vaak frustrerend.. Hier heb ik altijd het idee dat ik het kunnen voorkomen door beter op te letten, te richten of betere keuzes te maken... Controls en speelstijl zijn nog behoorlijk wennen, dus ik hoop dat dat wil lukken.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Ik had dit ook, steeds op hetzelfde .vpk bestand. Toen heb ik een vriend die van hem laten opsturen. Verschilde inderdaad in grootte van de mijne, met deze heb ik mijn andere overschreven en sindsdien werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb 't beetje gehad met deze buggy game; bij server map change crashed mijn client, keer op keer opnieuw :r dan nog eens die annoying pak01_000.vpk error. Nadat ik steam locale bestanden nog eens heb laten verifieren lijkt die melding verdwenen.

maar wat kan ik doen zodat er bij een mapchange csgo.exe niet steeds vast loopt? ik heb die memory page file van high > med > low gezet, zoals iemand hier tipte, maar dat maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:29:
[...]

Ik had dit ook, steeds op hetzelfde .vpk bestand. Toen heb ik een vriend die van hem laten opsturen. Verschilde inderdaad in grootte van de mijne, met deze heb ik mijn andere overschreven en sindsdien werkt het perfect.
Ik heb het dus met meerdere .vpk bestanden, de 007.vpk, 000.vpk, misschien nog meer zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
himlims_ schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:36:
ik heb 't beetje gehad met deze buggy game; bij server map change crashed mijn client, keer op keer opnieuw :r dan nog eens die annoying pak01_000.vpk error. Nadat ik steam locale bestanden nog eens heb laten verifieren lijkt die melding verdwenen.

maar wat kan ik doen zodat er bij een mapchange csgo.exe niet steeds vast loopt? ik heb die memory page file van high > med > low gezet, zoals iemand hier tipte, maar dat maakt geen verschil.
Ik had dat ook, na wat gestoei met graphics settings (met name resolutie) kwam ik er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DaTiezl schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:55:
[...]

Ik had dat ook, na wat gestoei met graphics settings (met name resolutie) kwam ik er vanaf.
heb werkelijk alles op low gezet, en ook dat geeft niet gehoopte resultaat; nog steeds client crash bij map-change :'(

BF3 draati bijvoorbeeld wel, niet super goed, maar goed zat om speelbaar te zijn. maar deze game, die grafisch en van de CPU minder vereist blijft crashen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
himlims_ schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:58:
[...]

heb werkelijk alles op low gezet, en ook dat geeft niet gehoopte resultaat; nog steeds client crash bij map-change :'(

BF3 draati bijvoorbeeld wel, niet super goed, maar goed zat om speelbaar te zijn. maar deze game, die grafisch en van de CPU minder vereist blijft crashen :F
Speel je op desktop of laptop (inc extern scherm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben erg ontevreden over de bot's. Ze zijn echt weerzingwekkend dom, heb net voor de lol even een potje arms race gespeeld tegen wat bots (hoogste moeilijkheidsgraad) en het was werkelijk een eitje. Ik ben een ervaren speler, speel sinds de release van CS:S regelmatig, maar dit slaat alles. Toen ik op het golden knife level was heeft een bot van +- 5 meter afstand zijn hele shotgun op me leeggeschoten, en zijn laatste schot was pas raak :S. Mag wel wat aan gedaan worden, als er op servers een aantal bots spelen maken ze vrijwel nooit een kill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Het is meer dat de bots ook als een kip zonder kop door het level gaan rennen waardoor ze zo slecht zijn, qua mikken denk ik dat ze dat nog wel beter doen dan een gemiddelde battlefield speler.

daarnet kreeg ik trouwens een chat request van een of andere klojo die ook de tweakers cs go groep heeft gejoind, maar hij komt met een of andere givaway scam link.

sir ozkr. kan die uit de groep gepleurd worden?

[ Voor 36% gewijzigd door haarbal op 28-08-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DaTiezl schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:00:
[...]

Speel je op desktop of laptop (inc extern scherm)?
Ubuntu Desktop , draait vanwege sommige games windows7. Zolang GO niet onder windows draait, ga ik het onder ubuntu nog niet proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pffff, zonet even men eerste games gespeeld en ik vind het echt matig tov css.
Ligt het aan mij of is je aim echt dik fout? Ik schiet er OVERDUIDELIJK naast en krijg headshots, ik schiet overduidelijk door de kop en krijg niks :/

En dan net effe alles op low gezet, en dan is het nog altijd zo.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Mavamaarten schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:10:
Pffff, zonet even men eerste games gespeeld en ik vind het echt matig tov css.
Ligt het aan mij of is je aim echt dik fout? Ik schiet er OVERDUIDELIJK naast en krijg headshots, ik schiet overduidelijk door de kop en krijg niks :/

En dan net effe alles op low gezet, en dan is het nog altijd zo.
Iedereen mag zijn mening hebben, maar als je al na zo'n korte tijd je oordeel klaar hebt vind ik dat je het spel wel te kort doet. Even wennen aan de nieuwe interface en besturings-aanpassingen (hoe klein die ook zijn) lijkt me wel op z'n plaats.

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1 ... 9 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic