GoT CS:GO steamgroepje 
http://steamcommunity.com/groups/got_csgo/
Joinenjoinenjoinen! Kunnen we samen wat spelen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
offtopic, maar C&B is echt een malafide bedrijf. daar doe ik echt nooit meer zaken meeThomasthomas schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:33:
Aangeschaft. Downloaden. Nu wil ik spelen ook. Wel jammer dat ik een raar probleem had met mijn Click & Buy, waardoor een betaling van Crysis 2 niet goed was verlopen en ik 9 weken niks kan kopen. Heb het nu dus maar op een ander account gekocht...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Mechwarrior Online: Flapdrol
It's Evolution Baby!
Ik zit er ook bijHyperioN schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:47:
GoT CS:GO steamgroepje
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door -Thunder- op 22-08-2012 22:06 ]
Blij Met Wilco
Denk het wel.-Thunder- schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:05:
Gezien ik geen zin heb om wat voor niets te kopen... en ik niet vrolijk word van alle berichten over de console versie... zou het op mijn laptop draaien ?
http://www.kieskeurig.nl/...2ea/specificaties/966251/
Sorry voor het linkje naar kieskeurig, maar dat is even wat ik kan vinden over mijn laptop...
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Blij Met Wilco
Jup, niet alle servers zijn nog niet over naar de nieuwe versie (die van ons ook nog niet).Punaisebal schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:36:
Hmm, bij mij hetzelfde probleem. Lijkt te zijn sinds de update van vandaag? Vanochtend nog gewoon gespeeld, maar net heeft ie de update gedaan en kan ik niks meer joinen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Wat is de server IP?Outerspace schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:51:
[...]
Jup, niet alle servers zijn nog niet over naar de nieuwe versie (die van ons ook nog niet).
Kijk op onlydutch.com daar staan al hun servers listed (css & csgo)
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Daarom vind ik het ook onzin dat:Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 00:14:
Meer iets om je aim te verbeteren niet echt een uitdaging nee, maar in welke game wel
Verwijderd
IngamerX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 00:41:
[...]
Daarom vind ik het ook onzin dat:
A) bots in het spel zitten
en
B ) bots ook daadwerkelijk in servers gebruikt worden
Helaas tellen je kills niet meeVerwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:17:
Wat wel leuk is, is dat je bots kan overnemen als je dood bent via de E toets zodat je niet hoeft te wachten
[...]
Verwijderd
Blijven oefenen. Er zullen best wel wat mensen zijn die al jarenlang CS spelen. Gisteren heb ik voor de eerste keer gespeeld. Vond het niveau nog vrij laag. Alleen gedood door AWP's.haarbal schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 01:21:
behoorlijk wat gasten die te goed zijn in dit spel, af en toe was de enige manier om wat kills te halen als een malle met een shotgun door de gangetjes te rennen.
Verwijderd
redelijk wat.Bermbom schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:33:
Zijn jullie al cheaters tegen gekomen?
Gros die claimen cheaters tegen te komen, spelen gewoon tegen veteran spelers uit CS. Er zitten gewoon een enorm hoeveelheid echt goede spelers in CS.Bermbom schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:33:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weet je hoe goed dat voelt, die luck streaks!SinergyX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:23:
[...]
Gros die claimen cheaters tegen te komen, spelen gewoon tegen veteran spelers uit CS. Er zitten gewoon een enorm hoeveelheid echt goede spelers in CS.
Zelf nog weinig tegengekomen, soms wel wat dodgy hoe iemand precies naar de locatie ging waar een ander zat te campen, maar dat kan ook gewoon ervaring zijn van de maps.
Soms heb ik ook bizar lucky shots, rennend een headshot, halve clip weten te ontwijken of met die shotty 3 man neermaaien en zelf nog ruim 50% health over hebben.
ja, onderschat ook het aantal ghosters niet....SinergyX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:23:
[...]
Gros die claimen cheaters tegen te komen, spelen gewoon tegen veteran spelers uit CS. Er zitten gewoon een enorm hoeveelheid echt goede spelers in CS.
Zelf nog weinig tegengekomen, soms wel wat dodgy hoe iemand precies naar de locatie ging waar een ander zat te campen, maar dat kan ook gewoon ervaring zijn van de maps.
Soms heb ik ook bizar lucky shots, rennend een headshot, halve clip weten te ontwijken of met die shotty 3 man neermaaien en zelf nog ruim 50% health over hebben.
Verwijderd
linkje hiervan ? aub ? in pm liefstRikkiz0r schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:45:
Ik heb afgelopen week ook even een server opgezet, heb meteen even Metamod:Source en Sourcemod erop geinstalleerd zodat de server gemakkelijk te modereren is. Erg handig die addons.
[afbeelding]
Toegevoegd...Rikkiz0r schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:45:
Ik heb afgelopen week ook even een server opgezet, heb meteen even Metamod:Source en Sourcemod erop geinstalleerd zodat de server gemakkelijk te modereren is. Erg handig die addons.
[afbeelding]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Zoals? Imo hebben ze dit namelijk juist gedaan met match making / meer game modes / weapon course.Nuyi schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:38:
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ze wel een aantal goede zaken van nieuwe shooters hadden geimplenteerd.
Ik vind het soms moeilijk om vijanden te zien. Vind het best fijn als je even down sights kan aimen om alles beter te kunnen zien.Bounzz schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:42:
[...]
Zoals? Imo hebben ze dit namelijk juist gedaan met match making / meer game modes / weapon course.
De meerwaarde van dat zoomen down the sight heb ik trouwens nooit gesnapt. In tegenstelling ik vind het maar een nadelige toevoeging. De tegenhanger van dat in CS is gewoon stilstaan terwijl je schiet.
Moet je een aug als wapen nemen, daarmee kan het.Thomasthomas schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:49:
[...]
Ik vind het soms moeilijk om vijanden te zien. Vind het best fijn als je even down sights kan aimen om alles beter te kunnen zien.
GELUKKIG zit dat er niet in. Dat vond ik bij COD juist ene afknapper. Ik ben blij dat CS:GO gewoon lekker standaard is schieten zonder hulp. Je kunt het of je kunt het nietBermbom schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:45:
Nuyi had graag airdrops, turrets, jets en dat soort dingen/troep gezien
Aug is ook een van de betere guns in de game imo voor long range battles!haarbal schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:53:
[...]
Moet je een aug als wapen nemen, daarmee kan het.
[ Voor 20% gewijzigd door Minaaj op 28-08-2012 15:59 ]
Ik zie dit liever in de vorm van goed herkenbare models en geen onnodige fog.Thomasthomas schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:49:
[...]
Ik vind het soms moeilijk om vijanden te zien. Vind het best fijn als je even down sights kan aimen om alles beter te kunnen zien.
In de 73uur die ik er nu op heb zitten (inclusief beta) ben ik één persoon tegengekomen waarvan ik zeker wist dat hij cheatte. Diegene schoot iedereen die hij tegenkwam met een insta-headshot, consistent en onrealistisch snel/vaak.Bermbom schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:33:
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 23-08-2012 18:00 ]
[ Voor 3% gewijzigd door IngamerX op 23-08-2012 18:18 ]
Verwijderd
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ja, vind ik wel. Al helemaal gezien de lage prijs.Nickrsd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:25:
is CS: GO de moeite waard?
Ja, als je van CS houdt. Het is dus wel "werken" (aim, tactiek, skill). Niet spray-n-pray en rondrennen als een kip zonder kop à la CoD en vanuit je helikoptertje iedereen kapot schieten.speelt het lekker weg..?
Kun je op een video toch niet zien joh. Qua feel zit het tussen 1.6 en Source in (naar mijn mening).heb wat videos gekeken, en lijk me niet lekker aanvoelen
[ Voor 28% gewijzigd door Thomas op 23-08-2012 20:09 ]
[ Voor 14% gewijzigd door aicaramba op 23-08-2012 21:21 ]
Dat is waar.. Niet erg duurIngamerX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:23:
aicambra, 13 euro... ik zou zeggen probeer het gewoon?
Ik speel zelf via matchmaking. Op dit moment beschouw ik mezelf als een bescheiden beginner. Geen insane stats, gewoon af en toe een goed potje af en toe een slecht potje. Mijn gemiddelde ligt denk ik zo 1 om 1 atm. Vooral door maps die ik niet goed beheers of niet meer goed ken.
Verwijderd
Verwijderd
Als ervaren CS speler heb ik een paar bedenkingen bij de wapens...Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:01:
Ik vind het een heerlijke upgrade van Source. Andere wapens dan de standaarddingen zijn eindelijk lekker bruikbaar, grafisch ziet het er prima uit en de hele feel klopt gewoon naar mijn idee. De incendiary grenade vind ik een leuke toevoeging. De HUD ziet er veel strakker uit en toont flink wat meer informatie dan voorheen, en de minimap is net wat duidelijker.
Het spel speelt trouwens, net als andere Source games, soepeler wanneer ik multicore rendering uitzet.
Gast waar heb je het over. AWP is een bolt action wapen. 1 kogel per keer dus. Nogal logisch dat hij geen recoil heeft, en dat is ook altijd zo geweest. Daarnaast counteren ze de dmg nu wel aardig door de speler praktisch geen geld voor een kill te geven.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:02:
[...]
Als ervaren CS speler heb ik een paar bedenkingen bij de wapens...
AWP: 0 recoil as well... dmg te groot ( liever een AWP zoals in 1.6 = geen exacte kopie ofc het moet geen 1.6 worden)
[ Voor 7% gewijzigd door Renbro op 24-08-2012 09:50 ]
Verwijderd
P90 recoil is een pak minder recoil ;-)Bounzz schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:47:
[...]
Gast waar heb je het over. AWP is een bolt action wapen. 1 kogel per keer dus. Nogal logisch dat hij geen recoil heeft, en dat is ook altijd zo geweest. Daarnaast counteren ze de dmg nu wel aardig door de speler praktisch geen geld voor een kill te geven.
En de P90 is zover ik mij kan herinneren ook behoorlijk het zelfde dan in vorige versies. Ik vind hem alsnog niet zo boeiend. Te weinig precisie met het eerste schot, en de dmg is ook niet geweldig.
Ik zie ook niet waarom de nieuwe granaten weg moeten. Molotov is goed om rushes te stoppen, maar ook duur om te kopen.
Leg eens uit. Ik heb geen idee wat dit is en kan er via google ook weinig over vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:
over AWP: zet eens headbobbing afen je hebt 0 recoil. En het is toegelaten door alle leagues en het zal ook blijven. En het is niet altijd zo geweest.
Sinds 1.5 fanatiek gespeeld voor iets van 2 jaar. Klopt inderdaad van die leg shot. Enige wat ik eigenlijk weet is dat het er nog in zit (dat je niet dood eraan gaat). Maar wist niet dat er ook een kans is dat dit niet gebeurt. Ik zou daar wel eens bewijs van willen zien. Best wat ik ken is dit filmpje:Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:ik weet niet uit welke versie jij komt maar het is altijd zo geweest dat een leg shot betekende = overleven (ik speel CS al sinds 1.3) in CS GO is het 75% kans dat je er aan sterftAWPen is gewoon veel simpeler geworden. en als ik IRC & meeste fora's van de leagues moet geloven zijn er veel mensen die dat vinden
Hoe is het nu anders dan? Vroeger moest je altijd zoomen wil je kogel recht gaan (kon dan wel weer dusdanig snel dat je de zoom zelf niet zag).Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:
unscopen was vroeger een uitdaging. Nu is het aan de lopende band...
Verwijderd
Waarom die molotovs weg doen? Het vergt misschien enige aanpassing, maar ik vind het wel een toffe toevoeging.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:02:
[...]
P90: waar is mijn recoil naartoe ? is precies een AK74u van COD
AWP: 0 recoil as well... dmg te groot ( liever een AWP zoals in 1.6 = geen exacte kopie ofc het moet geen 1.6 worden)
Voor wars: weg met molotovs/icendiaries & decoy's ...
- Exposed a classic dynamic crosshair style in the options that represents the weapons spread accurately.
- Implemented first person client flinching. Now a player gets aim punched a bit when shot. The amount is based on the damage.
- Increased amount of tagging that results from hits.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 15:34 ]
Verwijderd
er is een commando in go dat noemt: zero headbob. Als je dit aanzet dan heb je iets zoals geen beweging op je aim tijdens het lopen oa. het stabliseerd ook je aim scoped normaal gezien.Bounzz schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:28:
[...]
Leg eens uit. Ik heb geen idee wat dit is en kan er via google ook weinig over vinden.
[...]
Sinds 1.5 fanatiek gespeeld voor iets van 2 jaar. Klopt inderdaad van die leg shot. Enige wat ik eigenlijk weet is dat het er nog in zit (dat je niet dood eraan gaat). Maar wist niet dat er ook een kans is dat dit niet gebeurt. Ik zou daar wel eens bewijs van willen zien. Best wat ik ken is dit filmpje:
YouTube: CS:GO AWP Weapon Guide (Counter Strike: Global Offensive)
[...]
Hoe is het nu anders dan? Vroeger moest je altijd zoomen wil je kogel recht gaan (kon dan wel weer dusdanig snel dat je de zoom zelf niet zag).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 12:11 ]
Ik heb dat ook wel. Daarom doe ik nu ook regelmatig een potje Arms Race en Demolition.T7D_Sneezy schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:48:
toch is het wel grappig dat ik bij mezelf zie dat ik nog steeds fouten maak in het kopen en altijd terug blijf komen bij de "oude goede wapens". Probeer nog steeds de silencer op de M4 te draaien, echt lomp....
Nog steeds weet ik niet wat een beetje de vervanger van de MP5 is.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
een 5450 gaat het idd niet trekken, maar met een 6850 zal je processor al de bottleneck zijn op lage settings. Als je een snelle cpu hebt zit je dan op 200 a 300 fps.Phyt_ schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:46:
zo is niet mee te spelen onboard graka haha 20-30 fps.
ik wil ff simpel videokaartje voor alleen cs:go wat ik speel op de pc, en 1.6 maar die draait al goed.
is dit wat ik draai op 1920x1080p
Sapphire Radeon HD5450 SILENT,2GB
Zit er trouwens geen silencer meer op die m4? of is mouse2 niet gebind default ?
[ Voor 16% gewijzigd door haarbal op 24-08-2012 17:26 ]
Ik mis nu de MP5 alIngamerX schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:08:
Als Valve gewoonweg de weapom handling uit 1.6 had genomen was er niets aan de hand. Ik had er dan ook totaal geen problemen mee. Waarom veranderen als de weapon handling in 1.6 tot de dag van vandaag tot het beste behoort op het gebied van shooters?
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2012 17:34 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Verwijderd
hehe ik weet hoe t werkt speel al CS sinds betaMinaaj schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:50:
Op 1080p is het sowieso niet fijn spelen alsof de engine er niet voor is gemaakt, op 720p is het velen malen beter.. als je FPS problemen hebt moet je beginnen met resolutie te verlagen plus natuurlijk gfx settings.
Volgens mij hebben ze het samen met Valve gemaakt. Hetzelfde geldt trouwens ook voor CSS.SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:31:
[...]
Maar je weet wel dat CS:GO niet door Valve gemaakt is?De balans zelf komt bij Hidden vandaan, volgens mij deden zij ook L4D2?
gewoon nee.
What? Non-native resolutie wil je echt niet op een non-CRT.Minaaj schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:50:
Op 1080p is het sowieso niet fijn spelen alsof de engine er niet voor is gemaakt, op 720p is het velen malen beter.. als je FPS problemen hebt moet je beginnen met resolutie te verlagen plus natuurlijk gfx settings.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 21:18 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Yonni op 24-08-2012 21:01 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 21:57 ]
[ Voor 45% gewijzigd door aicaramba op 25-08-2012 00:33 ]
Jup hier ook, net gekocht en dacht al: Lekker brak. Blijkt het door een update te komen. Heb er offline geen last van. Dat is toch wel ff nuttig om mijn aimbot weer op pijl te krijgenIStealYourGun schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:43:
Misschien dat het al voorbij is gekomen, maar ik krijg vaak: Disconnected, The Session is no linger available.
Dacht eerst dat dit kwam door de beta, maar heb het nog steeds en kan niet meteen een fix vinden...
Rechts klikken op de lijn waar je typt en dan bij language en of wat er ook staat kiezen zolang het geen NL is, dan werkt het gewoon.aicaramba schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:20:
Nou.. Ik heb m gekocht.. Ik ehhh.. suck bigtime.. Ik heb het gevoel nog niet echt, het voelt nog allemaal wat 'mushy'.. Controls voelen nog erg onnatuurlijk voor me, hopen dat ik er aan kan wennen..
Edit: Geen wonder, ik zat in competitive standard ofzo.. Nu zit in in casual standard en sta ik bovenaan -.-
Ik zit nog n beetje met een probleem. Ik kan niets intypen in de console. Als ik de console open en begin te typen, sluit de console weer zodra ik de eerste toets in type.. Is dit normaal?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 25-08-2012 09:33 ]
Verwijderd
leuk als die vol met bots zitWorkaholic schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:32:
Eindelijk aan het downloaden.. heeft een week geduurd voordat mijn steam account weer werkend gemaakt kon worden door steam support (wat zijn die lui langzaam zeg!)
Server voor GoT is up (staat ook in de topic start) Als iemand mee wil doen op de zaterdag ochtend.. !
[ Voor 14% gewijzigd door S.J_84 op 25-08-2012 12:50 ]
Spicy!
[ Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 25-08-2012 13:39 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq