[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.794 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
GoT CS:GO steamgroepje :D
http://steamcommunity.com/groups/got_csgo/

Joinenjoinenjoinen! Kunnen we samen wat spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Thomasthomas schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:33:
Aangeschaft. Downloaden. Nu wil ik spelen ook. Wel jammer dat ik een raar probleem had met mijn Click & Buy, waardoor een betaling van Crysis 2 niet goed was verlopen en ik 9 weken niks kan kopen. Heb het nu dus maar op een ander account gekocht...
offtopic, maar C&B is echt een malafide bedrijf. daar doe ik echt nooit meer zaken mee

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Gejoined :). Ik vind het echt flink kut dat ik hem niet met mn "main" Steam account kan kopen maar ach. C&B is inderdaad verschrikkelijk, ze hebben me zelfs een brief gestuurd, ik moet 40,49 betalen omdat ze de kosten van Crysis (10,49) niet konden afschrijven, en daar ook nog eens 30 euro administratiekosten tegen aan hebben gegooid.

Hier ben ik uiteraard niet van gediend omdat de fout niet bij mij ligt. Mailtje gestuurd dus. Als dat niet genoeg is mogen ze het in de rechtzaal gaan uitvechten, mooi niet dat ik ze ga betalen, daar ben ik principieel tegen, zelfs als het mij meer gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:40
Ik heb de steamgroep ook gejoined (Flapdrol)

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lukt mij maar niet om een server te joinen, :( zowel public als quick. / official

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punaisebal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10-2024
Hmm, bij mij hetzelfde probleem. Lijkt te zijn sinds de update van vandaag? Vanochtend nog gewoon gespeeld, maar net heeft ie de update gedaan en kan ik niks meer joinen.

It's Evolution Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38
Op de Gotlike teamspeak zitten we met veel GoT leden CS GO te spelen ( en andere spellen )

Teamspeak ip: teamspeak.gotbf3.nl

of: http://www.teamspeak.com/invite/teamspeak.gotbf3.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

HyperioN schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:47:
GoT CS:GO steamgroepje :D
http://steamcommunity.com/groups/got_csgo/

Joinenjoinenjoinen! Kunnen we samen wat spelen :)
Ik zit er ook bij ;)

Takashuri is mijn naam daar ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk 1 potje gespeeld lol 40 fps met de onboard graka en raak nog ook hard ;). skillss haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Gezien ik geen zin heb om wat voor niets te kopen... en ik niet vrolijk word van alle berichten over de console versie... zou het op mijn laptop draaien ?

http://www.kieskeurig.nl/...2ea/specificaties/966251/

Sorry voor het linkje naar kieskeurig, maar dat is even wat ik kan vinden over mijn laptop...

[ Voor 3% gewijzigd door -Thunder- op 22-08-2012 22:06 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

-Thunder- schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:05:
Gezien ik geen zin heb om wat voor niets te kopen... en ik niet vrolijk word van alle berichten over de console versie... zou het op mijn laptop draaien ?

http://www.kieskeurig.nl/...2ea/specificaties/966251/

Sorry voor het linkje naar kieskeurig, maar dat is even wat ik kan vinden over mijn laptop...
Denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Ben tussen de soep en de patatten door (zoals ze in België zeggen) de beginpagina aan het uperdaten. Mensen die een bijdrage zillen doen (configs/servers/groups) PM me maar.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
lol. Forget about it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004

-Thunder-

Freude ahm fahren.

hehe, de onboard videokaart zou vast en zeker het grootste probleem zijn, mja.. ach ik ga de gok niet nemen... zou toch 14 euro in de lucht gegooid zijn als hij niet werk. Ik wacht wel rustig af op de PS3.. hang daar dan wel een toetsenbord en muis aan :P....

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik denk serieus dat het wel werkt. Ik zou de graphics gewoon helemaal terugschroeven en de resolutie iets omlaag doen... Als je een PS3 hebt zou ik het idd gewoon daarvoor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Punaisebal schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:36:
Hmm, bij mij hetzelfde probleem. Lijkt te zijn sinds de update van vandaag? Vanochtend nog gewoon gespeeld, maar net heeft ie de update gedaan en kan ik niks meer joinen.
Jup, niet alle servers zijn nog niet over naar de nieuwe versie (die van ons ook nog niet).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Servers joinen geeft bij me ook problemen. Kan bijvoorbeeld geen arms race o.i.d. doen, alleen community servers werken (en dat niet eens altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
Outerspace schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:51:
[...]

Jup, niet alle servers zijn nog niet over naar de nieuwe versie (die van ons ook nog niet).
Wat is de server IP?

• IngamerX
  • Laatst online: 08:25
Kan iemand mij wellicht vertellen wat de toegevoegde waarde van bots is? Ik irriteer me kapot aan die dingen.. totaal geen uitdaging om ze neer te krijgen.

Verwijderd

Meer iets om je aim te verbeteren niet echt een uitdaging nee, maar in welke game wel

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:05

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Kijk op onlydutch.com daar staan al hun servers listed (css & csgo)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• IngamerX
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 00:14:
Meer iets om je aim te verbeteren niet echt een uitdaging nee, maar in welke game wel
Daarom vind ik het ook onzin dat:

A) bots in het spel zitten

en

B ) bots ook daadwerkelijk in servers gebruikt worden

• haarbal
behoorlijk wat gasten die te goed zijn in dit spel, af en toe was de enige manier om wat kills te halen als een malle met een shotgun door de gangetjes te rennen.

Verwijderd

Wat wel leuk is, is dat je bots kan overnemen als je dood bent via de E toets zodat je niet hoeft te wachten
IngamerX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 00:41:
[...]

Daarom vind ik het ook onzin dat:

A) bots in het spel zitten

en

B ) bots ook daadwerkelijk in servers gebruikt worden

• Terranova
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:17:
Wat wel leuk is, is dat je bots kan overnemen als je dood bent via de E toets zodat je niet hoeft te wachten
[...]
Helaas tellen je kills niet mee :( Gister 3 kills achter elkaar mee gemaakt

• HyperioN
Die bots zijn in één van de laatste beta-update-rondes flink afgezwakt.
Kan je vertellen dat een maand geleden die dingen écht goed waren. Beter dan het gemiddelde pub-publiek dus daarom hebben ze ze afgezwakt denk ik :P

• GosuYuri
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik heb het gisteren voor het eerst even gespeeld, uiteraard ook al een beetje in de beta gedaan.

Ik vind het erg leuk om weer eens een shooter te spelen zonder de halve kermisattractie die je voorgeschoteld krijgt in CoD bv tegenwoordig. Wel moet ik zeggen dat ik het erg wennen vond om niet extra te kunnen sprinten of in te zoomen down the sight. Dat zijn zaken die bijna standaard zijn geworden in modern military shooters. Dat is uiteraard puur weer even wennen.

Wat heel duidelijk is voor mij is dat ze eigenlijk gewoon proberen om CS zo authentiek mogelijk te houden t.o.v. het oude, een game die ik niet heel serieus gespeeld heb. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ze wel een aantal goede zaken van nieuwe shooters hadden geimplenteerd. Het blijft echter CS en dat gevoel had ik er meteen bij, zal ongetwijfeld nog een lange periode van tweaken komen, maar voor de echte CS die-hard zal dit ongetwijfeld geweldig zijn. Ik zal het zeker een beetje blijven spelen want ik zit ondertussen sinds CoD4 te wachten op een shooter die weer een competatief element terugbrengt in plaats van het brainless raggen met strike helicopters en paveloads wat CoD sinds MW2 is geworden.

Verwijderd

haarbal schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 01:21:
behoorlijk wat gasten die te goed zijn in dit spel, af en toe was de enige manier om wat kills te halen als een malle met een shotgun door de gangetjes te rennen.
Blijven oefenen. Er zullen best wel wat mensen zijn die al jarenlang CS spelen. Gisteren heb ik voor de eerste keer gespeeld. Vond het niveau nog vrij laag. Alleen gedood door AWP's.

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-08 07:23
Zijn jullie al cheaters tegen gekomen?

Verwijderd

Bermbom schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:33:
redelijk wat.
Er zijn al heel wat hacks beschikbaar enja het is maar 12 euro hé :)
Maar je mag ook niet te snel roepen. heel veel mensen die CS Go spelen komen van de oldschool generatie van 1.3/1.5/1.6/CSS :)

Gisteren voor de eerste keer practice match gedaan met het team. ging lekker. meteen een win :) ESL here we come =D

• Bermbom
Ik heb ook wel weer zin om in een team/clan verband te spelen :D

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gros die claimen cheaters tegen te komen, spelen gewoon tegen veteran spelers uit CS. Er zitten gewoon een enorm hoeveelheid echt goede spelers in CS.

Zelf nog weinig tegengekomen, soms wel wat dodgy hoe iemand precies naar de locatie ging waar een ander zat te campen, maar dat kan ook gewoon ervaring zijn van de maps.

Soms heb ik ook bizar lucky shots, rennend een headshot, halve clip weten te ontwijken of met die shotty 3 man neermaaien en zelf nog ruim 50% health over hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Terranova
  • Laatst online: 23:05
SinergyX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:23:
[...]

Gros die claimen cheaters tegen te komen, spelen gewoon tegen veteran spelers uit CS. Er zitten gewoon een enorm hoeveelheid echt goede spelers in CS.

Zelf nog weinig tegengekomen, soms wel wat dodgy hoe iemand precies naar de locatie ging waar een ander zat te campen, maar dat kan ook gewoon ervaring zijn van de maps.

Soms heb ik ook bizar lucky shots, rennend een headshot, halve clip weten te ontwijken of met die shotty 3 man neermaaien en zelf nog ruim 50% health over hebben.
Weet je hoe goed dat voelt, die luck streaks!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb afgelopen week ook even een server opgezet, heb meteen even Metamod:Source en Sourcemod erop geinstalleerd zodat de server gemakkelijk te modereren is. Erg handig die addons.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/217.120.2.7:27015/b_560_95_1.png

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
SinergyX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:23:
[...]

ja, onderschat ook het aantal ghosters niet....

Maar over het algemeen speel je gewoon vaak tegen cs veteranen die exact de situatie weten in te schatten,

Verwijderd

Rikkiz0r schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:45:
Ik heb afgelopen week ook even een server opgezet, heb meteen even Metamod:Source en Sourcemod erop geinstalleerd zodat de server gemakkelijk te modereren is. Erg handig die addons.

[afbeelding]
linkje hiervan ? aub ? in pm liefst :) dan laat ik het bij mij ook even runnen

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Rikkiz0r schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:45:

[afbeelding]
Toegevoegd...

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38
Lekker knallen met andere GoT members.

[img=500,200]http://i.imgur.com/uN9RN.jpg"%5D[/img]

• Renbro
  • Laatst online: 26-03 20:27
Nuyi schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:38:

Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ze wel een aantal goede zaken van nieuwe shooters hadden geimplenteerd.
Zoals? Imo hebben ze dit namelijk juist gedaan met match making / meer game modes / weapon course.

De meerwaarde van dat zoomen down the sight heb ik trouwens nooit gesnapt. In tegenstelling ik vind het maar een nadelige toevoeging. De tegenhanger van dat in CS is gewoon stilstaan terwijl je schiet.

• Bermbom
Nuyi had graag airdrops, turrets, jets en dat soort dingen/troep gezien :P

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bounzz schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:42:
[...]

Zoals? Imo hebben ze dit namelijk juist gedaan met match making / meer game modes / weapon course.

De meerwaarde van dat zoomen down the sight heb ik trouwens nooit gesnapt. In tegenstelling ik vind het maar een nadelige toevoeging. De tegenhanger van dat in CS is gewoon stilstaan terwijl je schiet.
Ik vind het soms moeilijk om vijanden te zien. Vind het best fijn als je even down sights kan aimen om alles beter te kunnen zien.

• haarbal
Thomasthomas schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:49:
[...]

Ik vind het soms moeilijk om vijanden te zien. Vind het best fijn als je even down sights kan aimen om alles beter te kunnen zien.
Moet je een aug als wapen nemen, daarmee kan het.

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
Bermbom schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:45:
Nuyi had graag airdrops, turrets, jets en dat soort dingen/troep gezien :P
GELUKKIG zit dat er niet in. Dat vond ik bij COD juist ene afknapper. Ik ben blij dat CS:GO gewoon lekker standaard is schieten zonder hulp. Je kunt het of je kunt het niet :9

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 21:03
haarbal schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:53:
[...]

Moet je een aug als wapen nemen, daarmee kan het.
Aug is ook een van de betere guns in de game imo voor long range battles!

[ Voor 20% gewijzigd door Minaaj op 28-08-2012 15:59 ]

• Renbro
Thomasthomas schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:49:
[...]

Ik zie dit liever in de vorm van goed herkenbare models en geen onnodige fog.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
In de 73uur die ik er nu op heb zitten (inclusief beta) ben ik één persoon tegengekomen waarvan ik zeker wist dat hij cheatte. Diegene schoot iedereen die hij tegenkwam met een insta-headshot, consistent en onrealistisch snel/vaak.
Nu kan een goede speler dat ook wel, maar niet zoals die kerel speelde.

Het komt alleen te vaak voor dat mensen cheater gaan roepen als iemand gewoon echt goed is, erg jammer.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
skip deze post als de naam strikerz je niets zegt!
Ik weet dat er hier nog wat Strikerz zitten, maar er huppelen ook vast mensen rond met nicks die destijds anders waren.
Misschien een oldschool strikerz.net steamgroup? Toch wel een van mijn meest memorabele communities uit m'n CS tijd :)
Kwam laatst zelfs nog een foto tegen op facebook van een meeting in Utrecht!

Heb een groep aangemaakt, join als je ooit op strikerz speelde: http://steamcommunity.com/groups/strikerznet
Lijkt mij wel weer eens geinig met de mensen van toen te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 23-08-2012 18:00 ]

Verwijderd

Strikerz.net ken ik zeker nog wel, ook heel vaak gespeeld onder de naam Osiris.

• IngamerX
Mensen praten veel over veterans die goed zijn, maar diezelfde veterans hebben juist moeite met de huidige accuracy van de wapens, dus ik houd het nog steeds bij cheaters/awp gebruikers die insane goeie stats hebben

[ Voor 3% gewijzigd door IngamerX op 23-08-2012 18:18 ]

• Minaaj
De echte top spelers zitten niet eens op publics en die gatheren/mixen 24/7 met vrienden die ook in de top spelen, ook natuurlijk 2on2 spelen.

Zat trouwens laatst op een nederlandse server, typisch nederlandse admins die iedereen kickte die "hackten" volgens hun en ook nog aardig trots op hun admin access.. zelf zo slecht alsof ze het spel voor de eerste keer hadden opgestart.

Je had ze via de voicecom moeten horen praten, ongelooflijk.. ook server settings stonden natuurlijk niet goed met rates etc.
Maarja dat boeide met nog het minste, snel weggegaan daar.. niveau was echt bedroevend laag.

• Renbro
Wie van jullie verkiest überhaupt de community servers boven de match making servers? Ik ben er namelijk nogal van match making gecharmeerd. En dan vooral classic competitieve. Het spel komt voor mij altijd nog het best tot zijn recht in 5v5. De betere community servers hebben 16 spelers rond lopen, maar tegenwoordig lijkt het zovaak 24 of zelfs 32 te zijn. Daarnaast vind ik het ook erg relax dat je echt om de rondes speelt, en niet alleen maar voor de kills.

Een eco ronde op een pub is iets wat ik voor CS: GO toch vrijwel nooit deed.

Verwijderd

Community servers vind ik leuker dan matchmaking, omdat je vaak met dezelfde mensen speelt

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 18:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

is CS: GO de moeite waard? speelt het lekker weg..? heb wat videos gekeken, en lijk me niet lekker aanvoelen

• HyperioN
Ja, vind ik wel. Al helemaal gezien de lage prijs.
speelt het lekker weg..?
Ja, als je van CS houdt. Het is dus wel "werken" (aim, tactiek, skill). Niet spray-n-pray en rondrennen als een kip zonder kop à la CoD en vanuit je helikoptertje iedereen kapot schieten.
heb wat videos gekeken, en lijk me niet lekker aanvoelen
Kun je op een video toch niet zien joh. Qua feel zit het tussen 1.6 en Source in (naar mijn mening).

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind de DumB servers wel goed nu. Je kan ze vinden door dumber in te vullen bij tags... Ik speel vooral op de cs_office server.

Speelt overigens juist heel lekker, maar als je CS:S of 1.6 nog nooit gespeeld hebt is het wennen.

[ Voor 28% gewijzigd door Thomas op 23-08-2012 20:09 ]

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Wat vinden jullie van het spel? Mij spreekt het wel aan, maar ik heb nog nooit fatsoenlijk cs gespeeld..
Maar van wat ik zie lijkt het me wel wat. Geen lvl system, lekker snel, geen iron sights en lekker soepel en irritante killstreaks en perks.
Ik zoek namelijk een waardige vervanger voor cod1/uo (waar ik zelden met de iron sights richtte en met interval schieten lijkt de crosshair van cs behoorlijk op die van cod1 :P)..

[ Voor 14% gewijzigd door aicaramba op 23-08-2012 21:21 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• IngamerX
aicambra, 13 euro... ik zou zeggen probeer het gewoon? ;)

Ik speel zelf via matchmaking. Op dit moment beschouw ik mezelf als een bescheiden beginner. Geen insane stats, gewoon af en toe een goed potje af en toe een slecht potje. Mijn gemiddelde ligt denk ik zo 1 om 1 atm. Vooral door maps die ik niet goed beheers of niet meer goed ken.

• aicaramba
IngamerX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:23:
aicambra, 13 euro... ik zou zeggen probeer het gewoon? ;)

Ik speel zelf via matchmaking. Op dit moment beschouw ik mezelf als een bescheiden beginner. Geen insane stats, gewoon af en toe een goed potje af en toe een slecht potje. Mijn gemiddelde ligt denk ik zo 1 om 1 atm. Vooral door maps die ik niet goed beheers of niet meer goed ken.
Dat is waar.. Niet erg duur :P

Verwijderd

Ik vind het een heerlijke upgrade van Source. Andere wapens dan de standaarddingen zijn eindelijk lekker bruikbaar, grafisch ziet het er prima uit en de hele feel klopt gewoon naar mijn idee. De incendiary grenade vind ik een leuke toevoeging. De HUD ziet er veel strakker uit en toont flink wat meer informatie dan voorheen, en de minimap is net wat duidelijker.

Het spel speelt trouwens, net als andere Source games, soepeler wanneer ik multicore rendering uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:01:
Ik vind het een heerlijke upgrade van Source. Andere wapens dan de standaarddingen zijn eindelijk lekker bruikbaar, grafisch ziet het er prima uit en de hele feel klopt gewoon naar mijn idee. De incendiary grenade vind ik een leuke toevoeging. De HUD ziet er veel strakker uit en toont flink wat meer informatie dan voorheen, en de minimap is net wat duidelijker.

Het spel speelt trouwens, net als andere Source games, soepeler wanneer ik multicore rendering uitzet.
Als ervaren CS speler heb ik een paar bedenkingen bij de wapens...

P90: waar is mijn recoil naartoe ? is precies een AK74u van COD :')
AWP: 0 recoil as well... dmg te groot ( liever een AWP zoals in 1.6 = geen exacte kopie ofc het moet geen 1.6 worden)
Voor wars: weg met molotovs/icendiaries & decoy's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:02:
[...]

Als ervaren CS speler heb ik een paar bedenkingen bij de wapens...

AWP: 0 recoil as well... dmg te groot ( liever een AWP zoals in 1.6 = geen exacte kopie ofc het moet geen 1.6 worden)
Gast waar heb je het over. AWP is een bolt action wapen. 1 kogel per keer dus. Nogal logisch dat hij geen recoil heeft, en dat is ook altijd zo geweest. Daarnaast counteren ze de dmg nu wel aardig door de speler praktisch geen geld voor een kill te geven.

En de P90 is zover ik mij kan herinneren ook behoorlijk het zelfde dan in vorige versies. Ik vind hem alsnog niet zo boeiend. Te weinig precisie met het eerste schot, en de dmg is ook niet geweldig.

Ik zie ook niet waarom de nieuwe granaten weg moeten. Molotov is goed om rushes te stoppen, maar ook duur om te kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Renbro op 24-08-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bounzz schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:47:
[...]

Gast waar heb je het over. AWP is een bolt action wapen. 1 kogel per keer dus. Nogal logisch dat hij geen recoil heeft, en dat is ook altijd zo geweest. Daarnaast counteren ze de dmg nu wel aardig door de speler praktisch geen geld voor een kill te geven.

En de P90 is zover ik mij kan herinneren ook behoorlijk het zelfde dan in vorige versies. Ik vind hem alsnog niet zo boeiend. Te weinig precisie met het eerste schot, en de dmg is ook niet geweldig.

Ik zie ook niet waarom de nieuwe granaten weg moeten. Molotov is goed om rushes te stoppen, maar ook duur om te kopen.
P90 recoil is een pak minder recoil ;-)

over AWP: zet eens headbobbing af ;) en je hebt 0 recoil. En het is toegelaten door alle leagues en het zal ook blijven. En het is niet altijd zo geweest. ik weet niet uit welke versie jij komt maar het is altijd zo geweest dat een leg shot betekende = overleven (ik speel CS al sinds 1.3) in CS GO is het 75% kans dat je er aan sterft :) AWPen is gewoon veel simpeler geworden. en als ik IRC & meeste fora's van de leagues moet geloven zijn er veel mensen die dat vinden :) unscopen was vroeger een uitdaging. Nu is het aan de lopende band...
Dat van het money vond ik alleen maar een goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:

over AWP: zet eens headbobbing af ;) en je hebt 0 recoil. En het is toegelaten door alle leagues en het zal ook blijven. En het is niet altijd zo geweest.
Leg eens uit. Ik heb geen idee wat dit is en kan er via google ook weinig over vinden.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:ik weet niet uit welke versie jij komt maar het is altijd zo geweest dat een leg shot betekende = overleven (ik speel CS al sinds 1.3) in CS GO is het 75% kans dat je er aan sterft :) AWPen is gewoon veel simpeler geworden. en als ik IRC & meeste fora's van de leagues moet geloven zijn er veel mensen die dat vinden :)
Sinds 1.5 fanatiek gespeeld voor iets van 2 jaar. Klopt inderdaad van die leg shot. Enige wat ik eigenlijk weet is dat het er nog in zit (dat je niet dood eraan gaat). Maar wist niet dat er ook een kans is dat dit niet gebeurt. Ik zou daar wel eens bewijs van willen zien. Best wat ik ken is dit filmpje:
YouTube: CS:GO AWP Weapon Guide (Counter Strike: Global Offensive)
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:
unscopen was vroeger een uitdaging. Nu is het aan de lopende band...
Hoe is het nu anders dan? Vroeger moest je altijd zoomen wil je kogel recht gaan (kon dan wel weer dusdanig snel dat je de zoom zelf niet zag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:02:
[...]
P90: waar is mijn recoil naartoe ? is precies een AK74u van COD :')
Voor wars: weg met molotovs/icendiaries & decoy's ...
Waarom die molotovs weg doen? Het vergt misschien enige aanpassing, maar ik vind het wel een toffe toevoeging.
Ik ben het met je eens over de P90. Ergens halverwege dit topic schreef ik al dat ie te krachtig was in de beta (o.a. door de makkelijke recoil), en dat is nog steeds zo.

Ik ben benieuwd of Valve nog een hoop dingen gaat tweaken aan de hand van feedback, en hopelijk nog wat meer oude maps toevoegt (militia en prodigy...). Maar als je kijkt naar hoe ze L4D en TF2 ondersteunen dan zal dat wel goed komen.

Edit: er is nu al een update. De belangrijkste wijzigingen:
- Exposed a classic dynamic crosshair style in the options that represents the weapons spread accurately.
- Implemented first person client flinching. Now a player gets aim punched a bit when shot. The amount is based on the damage.
- Increased amount of tagging that results from hits.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bounzz schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:28:
[...]

Leg eens uit. Ik heb geen idee wat dit is en kan er via google ook weinig over vinden.

[...]

Sinds 1.5 fanatiek gespeeld voor iets van 2 jaar. Klopt inderdaad van die leg shot. Enige wat ik eigenlijk weet is dat het er nog in zit (dat je niet dood eraan gaat). Maar wist niet dat er ook een kans is dat dit niet gebeurt. Ik zou daar wel eens bewijs van willen zien. Best wat ik ken is dit filmpje:
YouTube: CS:GO AWP Weapon Guide (Counter Strike: Global Offensive)

[...]

Hoe is het nu anders dan? Vroeger moest je altijd zoomen wil je kogel recht gaan (kon dan wel weer dusdanig snel dat je de zoom zelf niet zag).
er is een commando in go dat noemt: zero headbob. Als je dit aanzet dan heb je iets zoals geen beweging op je aim tijdens het lopen oa. het stabliseerd ook je aim scoped normaal gezien.

Dat van die awp is uit eigen ondervinding eens getest te hebben. gewoon op men private 1o1 recht tegenover elkaar gaan staan. Zeker met die headbob is het gewoon belachelijk ...
steam zou gwn best die variable cheat protected maken :)

Voor de quickscopers onder ons van in de CS 1.5 tijd is awp nu dus een feest. Als het nog in je vingers zit dan gaat het gewoon vanzelf.

Voor de rest staat het steamforum wel vol met onderbouwde kritiek. maar het is een nieuw spel. CSS was in beta en in early release ook niet HET game :)
Laat me wel zeggen dat ik het game super vind tot nu toe ! :) alleen kleine minpuntjes die misschien eigen smaak zijn maarja :p (het zal het oldschool beest in mij wel zijn ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
In 1.1 en eerdere versies was de AWP ook altijd al one-hit kill, Er is best aan te wennen hoor.

En over de P90, het is waar dat de terugslag erg weinig is, zeker in vergelijking met CS1.6. Echter is het nu juist een stuk realistischer: De echte P90 is een wapen wat juist ontwikkeld is voor zijn handzaamheid.

Het staat echt bekend als een superwapen: het wapen is sterk genoeg om door kogelwerende vesten te schieten, en heeft nagenoeg geen terugslag. Daarnaast is het een erg ergonomisch wapen. Het wapen mag overigens alleen door overheidinstelling gebruikt worden, juist vanwege het gevaarlijke karakter ervan. Door de weinige terugslag kan namelijk iedere middelbare student binnen 3,5 seconde 50 kogels afvuren.

Dus het is niet slecht wat ze met de P90 hebben gedaan, het was eigenlijk slecht hoe hij was uitgewerkt in vorige versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 12-09 20:36
toch is het wel grappig dat ik bij mezelf zie dat ik nog steeds fouten maak in het kopen en altijd terug blijf komen bij de "oude goede wapens". Probeer nog steeds de silencer op de M4 te draaien, echt lomp....
Nog steeds weet ik niet wat een beetje de vervanger van de MP5 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:48:
toch is het wel grappig dat ik bij mezelf zie dat ik nog steeds fouten maak in het kopen en altijd terug blijf komen bij de "oude goede wapens". Probeer nog steeds de silencer op de M4 te draaien, echt lomp....
Nog steeds weet ik niet wat een beetje de vervanger van de MP5 is.
Ik heb dat ook wel. Daarom doe ik nu ook regelmatig een potje Arms Race en Demolition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 18:14

Nickrsd

zal het is proberen dan, maar morgen begin ik aan Guild Wars 2.. dus zal steam is installen.. en cs kopen.
of ik er meteen aan begin, denk het niet.. guild wars2 veel te lang op gewacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Recoil van de AK47 en M4 is IMO inderdaad moeilijk te controleren. Moet zeggen dat als ik "maar wat doe" ik meestal meer geluk heb, dan schiet ik vaker headshots. Ik kies dan ook vaker voor de AUG of die SG 553 i.p.v. de M4 of AK.

Er mag nog wel wat veranderen maar voor de rest, prima game. Vind de AWP minder hinderlijk dan in CSS en de Scar/G3 zijn nu goed te gebruiken en ook niet finaal overpowered. Ik m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
zo is niet mee te spelen onboard graka haha 20-30 fps :D.
ik wil ff simpel videokaartje voor alleen cs:go wat ik speel op de pc, en 1.6 maar die draait al goed.
is dit wat ik draai op 1920x1080p
Sapphire Radeon HD5450 SILENT,2GB

Zit er trouwens geen silencer meer op die m4? of is mouse2 niet gebind default ?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bermbom
Er zit inderdaad geen silencer op de M4 ook niet op de USP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Als Valve gewoonweg de weapom handling uit 1.6 had genomen was er niets aan de hand. Ik had er dan ook totaal geen problemen mee. Waarom veranderen als de weapon handling in 1.6 tot de dag van vandaag tot het beste behoort op het gebied van shooters?

Ik blijf hopen dat er iets aan wordt gedaan. Maar goed, misschien dat Valve expres "luck" in heeft gebouwd, omdat pro's beginners anders door de gehaktmolen halen. Dat geldt ook met de AWP, hoewel die altijd al OP is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Phyt_ schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:46:
zo is niet mee te spelen onboard graka haha 20-30 fps :D.
ik wil ff simpel videokaartje voor alleen cs:go wat ik speel op de pc, en 1.6 maar die draait al goed.
is dit wat ik draai op 1920x1080p
Sapphire Radeon HD5450 SILENT,2GB

Zit er trouwens geen silencer meer op die m4? of is mouse2 niet gebind default ?
een 5450 gaat het idd niet trekken, maar met een 6850 zal je processor al de bottleneck zijn op lage settings. Als je een snelle cpu hebt zit je dan op 200 a 300 fps.

als je goedkoper wilt kan je ook wel een 2ehands kaart overwegen zoals V&A aangeboden: Sapphire HD5750 512MB GDDR5 PCIE

60 inc. bieden ofzo?

[ Voor 16% gewijzigd door haarbal op 24-08-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat voor CPU heb je Phyt_? Een 5450 lijkt me net wat te min inderdaad. 2e hands kaarten op tweakers zat, en je kan er van uit gaan dat die prima zijn (de meeste tweakers die zo'n ding aanbieden onderhouden hun PC goed en verkopen hem omdat ze een upgrade willen, niks mis met de oude dus).

Een 5750 moet het makkelijk trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

IngamerX schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:08:
Als Valve gewoonweg de weapom handling uit 1.6 had genomen was er niets aan de hand. Ik had er dan ook totaal geen problemen mee. Waarom veranderen als de weapon handling in 1.6 tot de dag van vandaag tot het beste behoort op het gebied van shooters?
Ik mis nu de MP5 al :(

En natuurlijk die high-detail weapon mod, daarmee was 1.6 eigelijk best nog goed te spelen.

Maar je weet wel dat CS:GO niet door Valve gemaakt is? ;) De balans zelf komt bij Hidden vandaan, volgens mij deden zij ook L4D2?

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2012 17:34 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jo thx voor headsup, ja wil hem morgen ff halen ik weet betaal wel meer maar wel hele weekend game :d
cpu = AMD Phenom II X4 965 Black Edition

hele pc:
inventaris: pc1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Op 1080p is het sowieso niet fijn spelen alsof de engine er niet voor is gemaakt, op 720p is het velen malen beter.. als je FPS problemen hebt moet je beginnen met resolutie te verlagen plus natuurlijk gfx settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:50:
Op 1080p is het sowieso niet fijn spelen alsof de engine er niet voor is gemaakt, op 720p is het velen malen beter.. als je FPS problemen hebt moet je beginnen met resolutie te verlagen plus natuurlijk gfx settings.
hehe ik weet hoe t werkt speel al CS sinds beta :D, maar zelfs op 1280x1024 alles low trekt een onboard graka het niet.
en ik wil lekker op 1080p kunnen game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
Wat is de command ook alweer om die death animation af te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:31:
[...]

Maar je weet wel dat CS:GO niet door Valve gemaakt is? ;) De balans zelf komt bij Hidden vandaan, volgens mij deden zij ook L4D2?
Volgens mij hebben ze het samen met Valve gemaakt. Hetzelfde geldt trouwens ook voor CSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
Sinds de update sluit het spel bij mij geregeld af helaas. Speel op Mac OSX, iemand ook dit probleem? En evt. een fix?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Misschien dat het al voorbij is gekomen, maar ik krijg vaak: Disconnected, The Session is no linger available.
Dacht eerst dat dit kwam door de beta, maar heb het nog steeds en kan niet meteen een fix vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Minaaj schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:50:
What? Non-native resolutie wil je echt niet op een non-CRT.
Heb 120Hz 1080p, speelt echt lekker. CS:GO is toch een van de spellen waarbij 120Hz echt goed merkt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Wel echt een heerlijk spel, de community is ook leuk, gewoon gezellig een potje rammen :)

Weer lekker een paart uurtjes vermaakt, en wordt steeds beter en leer weer dingen. Smoke vs Snipers is echt effectief middel. Vooral op Nuke en Aztec, waarbij bij Nuke buiten veel gesniped wordt, en bij Aztec.. iedereen overal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de knoop doorgehakt wil een 6570 gaan bestellen.
Sapphire Radeon HD6570,1GB
zal wel goed spelen denk ik?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
@ phyte, ik zou kijken voor een iets hogere kaart. Heb zelf een AMD Phenom X4 955 met een Radeon 5670 silent, draait CS:GO gewoon goed. Niet alles op max of high, maar ik vind het lekker draaien.

/edit: lol, dat gaat zeker goed draaien hoor. Maar nodig is het niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Yonni op 24-08-2012 21:01 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@yonni heb mijn post ff aangepast is idd wat te gek, zeker gezien ik ps3 meeste game maar ja cs = pc game dus die wil afentoe ff op de pc spelen.
+ die powerconsumption van een 7950 heb ik niet nodig nu staat meestal idle/windows surfen. de pc.

dus vandaar dat ik nu deze heb gevonden is op voorraad :
Sapphire Radeon HD6570,1GB

edit een Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD7770 OC 1GB HDMI/2xD besteld
129 vond ik duur zat. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nou.. Ik heb m gekocht.. Ik ehhh.. suck bigtime.. Ik heb het gevoel nog niet echt, het voelt nog allemaal wat 'mushy'.. Controls voelen nog erg onnatuurlijk voor me, hopen dat ik er aan kan wennen..

Edit: Geen wonder, ik zat in competitive standard ofzo.. Nu zit in in casual standard en sta ik bovenaan -.-

Ik zit nog n beetje met een probleem. Ik kan niets intypen in de console. Als ik de console open en begin te typen, sluit de console weer zodra ik de eerste toets in type.. Is dit normaal?

[ Voor 45% gewijzigd door aicaramba op 25-08-2012 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
IStealYourGun schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:43:
Misschien dat het al voorbij is gekomen, maar ik krijg vaak: Disconnected, The Session is no linger available.
Dacht eerst dat dit kwam door de beta, maar heb het nog steeds en kan niet meteen een fix vinden...
Jup hier ook, net gekocht en dacht al: Lekker brak. Blijkt het door een update te komen. Heb er offline geen last van. Dat is toch wel ff nuttig om mijn aimbot weer op pijl te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
aicaramba schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:20:
Nou.. Ik heb m gekocht.. Ik ehhh.. suck bigtime.. Ik heb het gevoel nog niet echt, het voelt nog allemaal wat 'mushy'.. Controls voelen nog erg onnatuurlijk voor me, hopen dat ik er aan kan wennen..

Edit: Geen wonder, ik zat in competitive standard ofzo.. Nu zit in in casual standard en sta ik bovenaan -.-

Ik zit nog n beetje met een probleem. Ik kan niets intypen in de console. Als ik de console open en begin te typen, sluit de console weer zodra ik de eerste toets in type.. Is dit normaal?
Rechts klikken op de lijn waar je typt en dan bij language en of wat er ook staat kiezen zolang het geen NL is, dan werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Of eerst de petter e typen waarschijnlijk zet hij er dan een leesteken op idd ff language aanpassen dan zoals hierboven aangegeven.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Eindelijk aan het downloaden.. heeft een week geduurd voordat mijn steam account weer werkend gemaakt kon worden door steam support (wat zijn die lui langzaam zeg!)

Server voor GoT is up (staat ook in de topic start) Als iemand mee wil doen op de zaterdag ochtend.. !

[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 25-08-2012 09:33 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Workaholic schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:32:
Eindelijk aan het downloaden.. heeft een week geduurd voordat mijn steam account weer werkend gemaakt kon worden door steam support (wat zijn die lui langzaam zeg!)

Server voor GoT is up (staat ook in de topic start) Als iemand mee wil doen op de zaterdag ochtend.. !
leuk als die vol met bots zit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Is er een Steam Groep voor CS:GO? En zijn er mensen die samen willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb de game ook gekocht, voor die kleine 14 euro hoef ik het niet te laten.
Al een paar potjes gespeeld en is erg wennen, denk dat ik nog wat moet spelen met sensitivity van muis en dergelijke.

Hebben jullie nog tips and tricks voor een beginner?

Heb me net even aangemeld bij de GoT groep op steam.
Username: Zer0_ToleranceNL

[ Voor 14% gewijzigd door S.J_84 op 25-08-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:39
Tot nu toe echt een top game zeer verslavend, ik heb alleen het idee dat het schieten van headshots volkomen random gaat.

schiet regelmatig 3x van korte afstand op hoofd meestal met pistol, gebeurd er niks.
schiet ik met een AK een short burst op voeten, 70% kans dat je een headshot maakt.
(heeft weinig met echt mikken te maken)
beetje... jammer voorlopig

wat heeft iedereen het toch over 14€ ?
Ik betaalde 9,89 -10% pre order voor cs: GO
staat bij mij nog steeds 10,99€

Spicy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hmm, kom er nu wel achter waarom een Mac geen optie was toen ik nog veel games speelde. Die Magic Mouse is echt dodelijk irritant om mee te gamen, dus de MX510 weer uit de kast gehaald. Verder is de OSX versie niet echt stabiel en wordt het weer tijd voor een mooie muismat als ik dit ga volhouden :-P

Echt good old fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://counterstrikego.co...ch-the-servers-file.1167/

Heb nu precies hetzelfde, nu 2x verify gedaan en steam opnieuw opgestart, blijf die foutmelding krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Staat ook in de topic start maar heb nu Deatchmatch op de GoT server gezet:

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.201:27015/b_560_95_1.png

Wel grappig :D

[ Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 25-08-2012 13:39 ]

Mijn V&A

Pagina: 1 ... 8 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic