Ik hoop dat er een GO versie komt van militia..... Wat was dat een top map!
Wow, iedere keer weer die flashbacks naar oude maps. Iedere keer weer goede herinneringen, gotta love it!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ik vermaak me steeds meer met spelletje; goed ga wel ongelofelijk veel dood, maar als er keer potje tussen zit met MVP of positieve KD is dat wel erg leuk. Mooie van de game vind ik nog altijd dat je echt zelf verantwoordelijk bent voor je dood - althans vaak wel; domme actie, onhandige positionering etc. Dat is bij een potje COD/BF3 wel anders.
Gister begonnen met de 1e shotgun - jummie wat een beest.
Gister begonnen met de 1e shotgun - jummie wat een beest.
Daar werd toch alleen maar gecampt met een AWP. Ik vind de aanpassingen in Italy juist minder geslaagd, daar is IMO de charme van de map een beetje weg de extra gangen, en je kunt niet meer op dat dakje komen.ihre schreef op woensdag 05 september 2012 @ 23:54:
[...]
Bij T spawn geen ramp naar rechts/water. Verder vrij minimaal aangepast afaik, op hier en daar een paar objecten en halve muurtjes na...
Vind het zelf een leuke game, zo'n 90 uur beta gespeeld
Hmmm, ik vind de flow er in Italy juist beter op geworden.
Ik hoop trouwens dat er binnekort inderdaad meer oude maps worden gereleased zoals idd Militia.
Oilrig zou ook helemaal top zijn, dat is sowieso lang geleden (VIP gamemode anyone?)
Opzich vind ik CS:GO geslaagd. De flow is goed, al krijg ik nog steeds sneller dan bij andere games het gevoel dat hitboxes laggen, net zoals ik dat bij CSS had.
Overigens vind ik Team Deathmatch echt geniaal (deed dat op CSS ook het meest). En dan bedoel ik dus niet Team DM met random respawn waar iedereen zo over klaagt, die gamemode faalt echt hard. Bij meer dan 12 spelers word je iedere minuut gemiddeld 1 x in je rug geschoten.
Gewoon traditionele spawns en dan TDM op een map als Dust2_extended met unlimited HE's (delayed respawn ofc.) Dat, speelt pas heerlijk.
Helaas kan ik nog geen goeie CS:GO server vinden die dit op deze manier draait (net zoals op de oude css.shot.su server)
Ik hoop trouwens dat er binnekort inderdaad meer oude maps worden gereleased zoals idd Militia.
Oilrig zou ook helemaal top zijn, dat is sowieso lang geleden (VIP gamemode anyone?)
Opzich vind ik CS:GO geslaagd. De flow is goed, al krijg ik nog steeds sneller dan bij andere games het gevoel dat hitboxes laggen, net zoals ik dat bij CSS had.
Overigens vind ik Team Deathmatch echt geniaal (deed dat op CSS ook het meest). En dan bedoel ik dus niet Team DM met random respawn waar iedereen zo over klaagt, die gamemode faalt echt hard. Bij meer dan 12 spelers word je iedere minuut gemiddeld 1 x in je rug geschoten.
Gewoon traditionele spawns en dan TDM op een map als Dust2_extended met unlimited HE's (delayed respawn ofc.) Dat, speelt pas heerlijk.
Helaas kan ik nog geen goeie CS:GO server vinden die dit op deze manier draait (net zoals op de oude css.shot.su server)
[ Voor 1% gewijzigd door Da_maniaC op 06-09-2012 18:34 . Reden: Kennelijk maak ik nogal wat typo's als ik op mijn WP zit. :P ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
heb je de hedendaagse shooters nog geprobeerd? Mijn ps3 sixaxis is gesneuveld uit frustratie bij battlefield3, die game klopt gewoon niet als 't gaat om hitboxen. Soms pointblank met shotgun op een liggende sniper .... niets, 0,0 dmg (killcam). Vind CS:GO juist een verademing; duidelijk, helder en accuraat.Da_maniaC schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:31:Opzich vind ik CS:GO geslaag. De flow is goed, al krijg ik nog steeds sneller dan bij andere games het gevoel dat hitboxes laggen, net zoals ik dat CSS had.
Jij vergelijkt CS:GO met BF3himlims_ schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:52:
[...]
heb je de hedendaagse shooters nog geprobeerd? Mijn ps3 sixaxis is gesneuveld uit frustratie bij battlefield3, die game klopt gewoon niet als 't gaat om hitboxen. Soms pointblank met shotgun op een liggende sniper .... niets, 0,0 dmg (killcam). Vind CS:GO juist een verademing; duidelijk, helder en accuraat.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Point taken.himlims_ schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:52:
[...]
heb je de hedendaagse shooters nog geprobeerd? Mijn ps3 sixaxis is gesneuveld uit frustratie bij battlefield3, die game klopt gewoon niet als 't gaat om hitboxen. Soms pointblank met shotgun op een liggende sniper .... niets, 0,0 dmg (killcam). Vind CS:GO juist een verademing; duidelijk, helder en accuraat.
Maar bij technische hoogstandjes als UT3 gaat dit wel anders.
Overigens niet om zomaar te advertisen..... Ik heb zelf nogal wat jaartjes in de project staff gezeten bij Zdaemon. Dat is een source port voor het oude Doom 1 en 2 (natuurgetrouw of limit removing games, wat je wil).
Maar sinds hier wat goede fanatieke coders bij zijn gekomen heeft de game een netcode waar je U tegen zegt en dat voor een freelance game. Het kan dus wel!
[ Voor 0% gewijzigd door Da_maniaC op 06-09-2012 18:33 . Reden: Kennelijk maak ik nogal wat typo's als ik op mijn WP zit. :P ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Even een vraagje betreffende de game zelf. Ik erger mezelf mateloos aan het bericht dat je krijgt naar dat je gedood bent. Ik bedoel dus het bericht "you have been killed by...".
Is er een command of mogelijkheid om dit uit te zetten? Ik kon online zo niks vinden.
Is er een command of mogelijkheid om dit uit te zetten? Ik kon online zo niks vinden.
YouTube: Counter Strike: Global Offensive - How To Turn Off KillCam Tutorial HDsarlo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:40:
Even een vraagje betreffende de game zelf. Ik erger mezelf mateloos aan het bericht dat je krijgt naar dat je gedood bent. Ik bedoel dus het bericht "you have been killed by...".
cl_disablefreezecam 1
?
Nice, ik ergerde mij daar ook dood aan.
Ben je al slecht gezind dat je bent gefragged, en moet je nog 5 seconden op een frozen scherm kijken
Sebiet is instellen \o/
Btw TakeValium, ik speel op http://ukcs.net/ servers. Zijn nog wel redelijk leuk, maar nu ook niet super speciaal.
Ben je al slecht gezind dat je bent gefragged, en moet je nog 5 seconden op een frozen scherm kijken
Sebiet is instellen \o/
Btw TakeValium, ik speel op http://ukcs.net/ servers. Zijn nog wel redelijk leuk, maar nu ook niet super speciaal.
Speel het ook sinds kort, en is zeker vermakelijk! Wel erg wennen natuurlijk, maar ach. Behalve de verschrikkelijke nieuwe crosshair (je kan 'm gelukkig veranderen..), storen me nog een paar dingen:
- Geen silencer..speelde altijd met silencer
- Geen MP5
- Ik wil barrels omschieten!
- De menu's vind ik zelf ook vervelend (team kiezen, telkens bevestiging vragen bij browsen naar community servers)
Voor de rest leuk spel! :-)
- Geen silencer..speelde altijd met silencer
- Geen MP5
- Ik wil barrels omschieten!
- De menu's vind ik zelf ook vervelend (team kiezen, telkens bevestiging vragen bij browsen naar community servers)
Voor de rest leuk spel! :-)
Gisteren de q maar eens op secondary weapon gezet, hele vooruitgang
Leerde me eerst zelf altijd aan om gewoon even kort secondary te kiezen aan het begin van de ronde, maar dat vergat ik toch wel vaak. Toch lullig om je knife te kiezen als je toch echt je secondary wilde kiezen.
Gisteren ook droog. Wilde mijn knife pakken, pakte ik een HE, allebei dood
Gisteren ook droog. Wilde mijn knife pakken, pakte ik een HE, allebei dood
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Got servers zijn al tijden leeg of down (laatste meestal). Sinds week DP18 gejoined;Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:29:
Weet er iemand nog een leuke NL server?
CSgo.DP18.nl:27015
CSgo.DP18.nl:27016
CSgo.DP18.nl:27017
CSgo.DP18.nl:27018
CSgo.DP18.nl:27019
draait HLstats en zijn eigenlijk altijd wel bewoond - zit zelf meestal op server 1
Iemand een idee hoe ik aan CS:GO kan komen via de US account (Ps3) zonder een belachelijk dure prepaid kaart te kopen ? Zag hem op internet staan.. 22 euro voor een 20 dollar kaart...
Of is er al een officiële berichtgeving dat hij nu snel komt ? Ik ben het wachten beu... en je hoort maar niets....
Of is er al een officiële berichtgeving dat hij nu snel komt ? Ik ben het wachten beu... en je hoort maar niets....
Blij Met Wilco
Oldschool QQQQQQQ spammen FTWDamian schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:07:
Gisteren de q maar eens op secondary weapon gezet, hele vooruitgang
Leuke TROLOLOLOL actieGisteren ook droog. Wilde mijn knife pakken, pakte ik een HE, allebei dood
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wat een gaaf spel is dit toch! ben weer helemaal hooked!
Heb niet gekeken en voetbal staat nu op, maar staat het spel nu in PS EU Store? Was zonet wel een overmaat aan kindjes, allemachtig. Continu werden mensen gekickt via de vote en werden mensen geteamkilld. Was zelf ook een paar keer het slachtoffer..
heb het al tijden niet meer gespeeld dus enige training is op zijn plaats, iemand een idee hoe/waar ik kan beginnen om dat een beetje systematisch te doen?
youtube.com/@hisrep
Speel een paar potjes met bots om te wennen aan de recoil, speel daarna casual en daarna competitive, kom je er vanzelf weer in.
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Ik vind de Arms Race een goede manier om even in te komen.DeNachtwacht schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:29:
heb het al tijden niet meer gespeeld dus enige training is op zijn plaats, iemand een idee hoe/waar ik kan beginnen om dat een beetje systematisch te doen?
Kende hem als CS1.6 mod, maar is nu gewoon een default game mode.
Kwam net nog een GoT-er tegen in een random match, Gister gedownload en nu even 2 uurtjes gespeeld, toch weer enorm wennen. Het is zo anders dan hedendaagde shooters.
Vind alleen het gevoel van sommige wapens wat raar, sommige wapens die ook groter zouden moeten zijn zien er juist kleiner uit door hoe het wapen vastgehouden wordt. Oogt gewoon heel raar.
Vind alleen het gevoel van sommige wapens wat raar, sommige wapens die ook groter zouden moeten zijn zien er juist kleiner uit door hoe het wapen vastgehouden wordt. Oogt gewoon heel raar.
Mijn geduld was/is op.. toch maar een 'dure' kaart gekocht voor de US psn account.. hij is aan het downloaden 'p ben zeer benieuwd
Blij Met Wilco
Je kunt het viewmodel_fov aanpassen, waarmee je wapen wat dichterbij of verderaf komt. Default is 54. Max is, volgens mij 65.Sn0wblind schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 14:27:
[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 09-09-2012 10:45 ]
laat je weten hoe het is? als het goed is komt hij deze week oook op psn europe..-Thunder- schreef op zondag 09 september 2012 @ 08:23:
Mijn geduld was/is op.. toch maar een 'dure' kaart gekocht voor de US psn account.. hij is aan het downloaden 'p ben zeer benieuwd
ik ben altijd fervent counter-striker geweest (1.3 t/m 1.6) alleen speel sindsdien eigenlijk vooral op consoles.. ben alleen beetje huiverig voor de vertaling naar console.
Helaas wordt dan de FOV van het beeld zelf ook zo krapfrickY schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:44:
[...]
Je kunt het viewmodel_fov aanpassen, waarmee je wapen wat dichterbij of verderaf komt. Default is 54. Max is, volgens mij 65.
Zelfde verhaal als jou... alles gespeeld.. maar dan t/m source zelfs.. al jaren er uit nu.. maar nu ik het speel op de PS3.. erg wennen maar naar een uurtje kreeg ik de old school feeling wel terugEl_V schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:24:
[...]
laat je weten hoe het is? als het goed is komt hij deze week oook op psn europe..
ik ben altijd fervent counter-striker geweest (1.3 t/m 1.6) alleen speel sindsdien eigenlijk vooral op consoles.. ben alleen beetje huiverig voor de vertaling naar console.
Hij komt inderdaad misschien op het netwerk deze week.. maar dat bericht is wel weg gehaald... dus niets is zeker en ik kon niet meer wachten... nu staat de ps3 tenminste een x weer aan
Ps : Ik speel momenteel met controller.... misschien dat het nog leuker met toetsenbord en muis is, gezien het spel dat ondersteund.
Wat ik wel mis is dat je zelf kan kiezen in welke server je gaat, nu is het maar afwachten waar je terecht komt, je kan wel kiezen tussen de_... en cs_... maar niet wat of hoe. Hopelijk veranderen ze dat wel in de toekomst... en... veel bots.
[ Voor 19% gewijzigd door -Thunder- op 09-09-2012 20:10 ]
Blij Met Wilco
Net voor het eerst de nieuwe maps gespeeld in de non classic gamemodes. erg leuk!! weer eens wat anders dan dust voor de 999e keer
wtf, console is opeens weg. Iemand een tip? staat gewoon aan bij de opties..
Verwijderd
Beste tweakers,
Ik en mijn clanmembers zijn nog opzoek naar een laatste speler voor in onze 5on5 warteam.
Wat we vragen:
Een beetje ervaring met het spel
Stijgende lijn qua aimen
Respect voor het team en tegenstander (dus niet flamen)
Actief online zijn
Het is niet erg als je de mappen/spots niet goed kent. Daar trainen we op en dat komt vanzelf.
Speeltijden zijn in de avonden meestal rond 18.30 - 22.00
Wat wij bieden is:
Een warserver
Leuk en gezellig team
Community die ons sponsort
Als we goed zijn ingespeeld op elkaar dan gaan we ook meedoen aan toernooien denk bijvoorbeeld aan UNGL, ESL en ED.
Wekt dit jou interesse? Dan kan je mij adden op steam: http://steamcommunity.com/id/killiah91
Ik en mijn clanmembers zijn nog opzoek naar een laatste speler voor in onze 5on5 warteam.
Wat we vragen:
Een beetje ervaring met het spel
Stijgende lijn qua aimen
Respect voor het team en tegenstander (dus niet flamen)
Actief online zijn
Het is niet erg als je de mappen/spots niet goed kent. Daar trainen we op en dat komt vanzelf.
Speeltijden zijn in de avonden meestal rond 18.30 - 22.00
Wat wij bieden is:
Een warserver
Leuk en gezellig team
Community die ons sponsort
Als we goed zijn ingespeeld op elkaar dan gaan we ook meedoen aan toernooien denk bijvoorbeeld aan UNGL, ESL en ED.
Wekt dit jou interesse? Dan kan je mij adden op steam: http://steamcommunity.com/id/killiah91
Misschien handig om te melden om welke versie het gaat? De PS3, de PC of de Xbox 360 versie...
Verder vanuit deze kant geen interesse, die tijd is al lang voorbij :-)
Verder vanuit deze kant geen interesse, die tijd is al lang voorbij :-)
Blij Met Wilco
je kan het ook nog op gamelux.nl posten daar zitten veel csersVerwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:12:
Dat is inderdaad handig om te weten, het gaat om de PC versie.
Bedankt
gister heb ik naar aanleiding van dit filmpje ook even op nuke en andere maps lopen wallbangen, in nuke kan je echt bijna nergens doorheen.. ook niet het ramp muurtje
heb daar ondertussen echt al veel clips op geschoten maar had dus allemaal geen baat,
Ben weer een beetje aan het spelen, ben nog lang niet op m'n niveau van cs 1.5 maar 't begint beter te gaan
Blijven oefenen en hopen dat ik weer zo goed wordt met een awm als vroeger
Blijft een leuk spel met een stuk relaxtere sfeer dan vroeger 
Ik speel trouwens gewoon onder m'n GoT nick, dus zwaai maar als je me tegen komt
Ik speel trouwens gewoon onder m'n GoT nick, dus zwaai maar als je me tegen komt
[ Voor 14% gewijzigd door neographikal op 17-09-2012 01:38 ]
Verwijderd
eeuhhhh.Minaaj schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:07:
[...]
je kan het ook nog op gamelux.nl posten daar zitten veel csers
gister heb ik naar aanleiding van dit filmpje ook even op nuke en andere maps lopen wallbangen, in nuke kan je echt bijna nergens doorheen.. ook niet het ramp muurtje
heb daar ondertussen echt al veel clips op geschoten maar had dus allemaal geen baat,
[video]
Je kan van A spot top naar B beneden sprayen... Zelf unscoped AWP shots gingen er makkelijk door.
De bekende wallbangspot van T roof naar inside A top spot werkt ook nog.
Is een beetje aftasten maar hij werkt. Gisteren nog gebruikt door teammate.
Voor de mensen die een team opstarten. Voor CSGO wordt er binnenkort een nieuwe league/cup aangekondigd op prog4mer (meer info verry verry verry soon
http://www.prog4mer.nl
Verwijderd
Je url werkt niet!Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 07:03:
[...]
eeuhhhh.
Je kan van A spot top naar B beneden sprayen... Zelf unscoped AWP shots gingen er makkelijk door.
De bekende wallbangspot van T roof naar inside A top spot werkt ook nog.
Is een beetje aftasten maar hij werkt. Gisteren nog gebruikt door teammate.
Voor de mensen die een team opstarten. Voor CSGO wordt er binnenkort een nieuwe league/cup aangekondigd op prog4mer (meer info verry verry verry soon)
http://www.prog4mer.nl
Erg weinig patches de laatste tijd:
http://store.steampowered...=steam_updates&appids=730
1 minimale patch in bijna een maand tijd. Daarvoor waren er een paar dikke patches in een aantal dagen. Zonde want het spel heeft nog behoorlijk wat dingen die snel hotfixed moeten worden. Daarnaast zijn er ook nog een aantal makkelijke verbeteringen te doen.
Waar zijn bijvoorbeeld de officiële servers die alleen _SE maps draaien. En sowieso mogen die maps wel harder getweaked worden op competitief spel. En ze kunnen het wel kijkend naar de CS: GO versie van de_dust. Zelf zou ik bv. de_aztec meer zoals dit willen:
YouTube: CS:GO Aztec Remake
Hopelijk werken ze aan 1 grote patch. Maar ik betwijfel het. Een groot deel van het team zou wel over gezet zijn op andere projecten.
http://store.steampowered...=steam_updates&appids=730
1 minimale patch in bijna een maand tijd. Daarvoor waren er een paar dikke patches in een aantal dagen. Zonde want het spel heeft nog behoorlijk wat dingen die snel hotfixed moeten worden. Daarnaast zijn er ook nog een aantal makkelijke verbeteringen te doen.
Waar zijn bijvoorbeeld de officiële servers die alleen _SE maps draaien. En sowieso mogen die maps wel harder getweaked worden op competitief spel. En ze kunnen het wel kijkend naar de CS: GO versie van de_dust. Zelf zou ik bv. de_aztec meer zoals dit willen:
YouTube: CS:GO Aztec Remake
Hopelijk werken ze aan 1 grote patch. Maar ik betwijfel het. Een groot deel van het team zou wel over gezet zijn op andere projecten.
Klopt! Dat viel mij ook al op! Maar het blijft natuurlijk wel Valve.. Ik verwacht dat ze zeker binnenkort nog met een grote patch gaan komen
Het blijft Valve inderdaad. Die oneindig hun producten supporten, maar er voor veel wel te lang over doen. Nu zijn ze bij GO wel goed begonnen. Maar ze moeten nog wel hard doorzetten.Trancentral schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:57:
Klopt! Dat viel mij ook al op! Maar het blijft natuurlijk wel Valve.. Ik verwacht dat ze zeker binnenkort nog met een grote patch gaan komen
Enige waar ik me aan erger is die popup menu's en dat de ouderwetse (wel werkende) menu's niet werken als je dood bent.
Het automatisch een server joinen is ook veel te random. De ene keer kom je in een 5vs5 server en dan weer in een 10 vs 10..
Aztec hebben ze nu NOG meer uit balans gehaald door het die extra route vanaf T spawn weg te halen.
Maar goed ik heb een leuke dust 2 server gevonden en speel toch aardig veel dus blijkbaar doen ze ook een hoop wel goed
Het automatisch een server joinen is ook veel te random. De ene keer kom je in een 5vs5 server en dan weer in een 10 vs 10..
Aztec hebben ze nu NOG meer uit balans gehaald door het die extra route vanaf T spawn weg te halen.
Maar goed ik heb een leuke dust 2 server gevonden en speel toch aardig veel dus blijkbaar doen ze ook een hoop wel goed
Kan ik op mn eigen pc een dedicated server starten (in deathmatch mode) en die ook joinen op mn eigen pc?
Wil een aim map spelen in deathmatch tegen bots om te oefenen, maar die deathmatch plugin werkt niet in de gewone client lijkt het.. en in classic mode schiet het niet echt op :-)
Wil een aim map spelen in deathmatch tegen bots om te oefenen, maar die deathmatch plugin werkt niet in de gewone client lijkt het.. en in classic mode schiet het niet echt op :-)
[ Voor 1% gewijzigd door xAndyx op 03-10-2012 12:22 . Reden: Is al gelukt met een youtube video :-) ]
GO community is beetje dood of niet, als ik servers wil browseren is alles leeg..
Als je "has users playing" aanvinkt zie je al die lege servers niet meer.syntesia schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:46:
GO community is beetje dood of niet, als ik servers wil browseren is alles leeg..
Valt mij ook op.. Misschien spelen de meeste mensen via quickplay?syntesia schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:46:
via teamspeak/steam en dan 5on5's inderdaad, je zult bijna geen enkele competitieve speler tegenkomen op een pub, alleen wellicht als het een DM server is!Bremg schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:55:
[...]
Valt mij ook op.. Misschien spelen de meeste mensen via quickplay?
quakenet irc wordt nog veel gezocht
Moet toegeven dat ik laatste tijd ook veel minder speel, en daarvoor merkte ik al dat er steeds minder spelers waren, hoe verder na de release we kwamen.
Er zijn ook gewoon te weinig maps.. er zijn zo veel classics die er niet inzitten, echt zonde. En hopelijk wordt het nog toegevoegd (en dat zal ook wel, maarja laat iig dan nieuws horen dat je er mee bezig bent en fix dingen in patches. Want nu laten ze het echt doodbloeden, zo zonde.
En er zijn nog steeds meer 1.6 spelers en Source spelers, de CS community is echt totaal verdeeld nu. Hele playerbase is dus gewoon wasted...
Er zijn ook gewoon te weinig maps.. er zijn zo veel classics die er niet inzitten, echt zonde. En hopelijk wordt het nog toegevoegd (en dat zal ook wel, maarja laat iig dan nieuws horen dat je er mee bezig bent en fix dingen in patches. Want nu laten ze het echt doodbloeden, zo zonde.
En er zijn nog steeds meer 1.6 spelers en Source spelers, de CS community is echt totaal verdeeld nu. Hele playerbase is dus gewoon wasted...
[ Voor 4% gewijzigd door Il 2 op 25-09-2012 19:30 ]
Ik probeer custom mappen te installeren, in CS:Source was dit heel makkelijk, de map kopieeren en changelevel map en klaar.
In CS:GO gaat dit een stuk moeilijker, de map is aanwezig in de maps folder maar als ik switch begint hij te zeuren over GameTypes, Nu heb ik de map wel toegevoeg in gamemodes.txt alleen dit wilde dus ook niet helpen.
Iemand een idee hoe je dit wel goed doet?
In CS:GO gaat dit een stuk moeilijker, de map is aanwezig in de maps folder maar als ik switch begint hij te zeuren over GameTypes, Nu heb ik de map wel toegevoeg in gamemodes.txt alleen dit wilde dus ook niet helpen.
Iemand een idee hoe je dit wel goed doet?
Klopt inderdaad dat er minder spelers zijn:
http://store.steampowered.com/stats/
Eerst had GO ongeveer even veel als 1.6 en Source. Er zijn bij games gewoon veel gamers die games max 1 maand checken. Die groep is inmiddels weer op naar het volgende spel.
http://store.steampowered.com/stats/
Eerst had GO ongeveer even veel als 1.6 en Source. Er zijn bij games gewoon veel gamers die games max 1 maand checken. Die groep is inmiddels weer op naar het volgende spel.
Sowieso was de split tussen 1.6 en Source al totaal not done. Dit is juist wat GO probeert te fixen. Overigens is er imo nog niks echt verloren. Ze moeten alleen wel hard op GO doorzetten. Zodat het over een half jaar wel klaar is voor pro tournooien.Il 2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:29:
Klopt, bij de release van CSS waren er in het begin ook nog meer spelers die bij 1.6 bleven, maar dat veranderde toch echt wel langzaamaan. Nu merk ik er nog helemaal niets van, er het wordt zo langzamerhand wel tijd..
https://twitter.com/csgo_...51132703972405248/photo/1
Dit gaat onderdeel worden van de komende patch die volgende week komt. Voor de rest is er niks betekend. Ik hoop dat heel het ELO systeem hier ook bij inzit (matchmaking op basis van skill).
Dit gaat onderdeel worden van de komende patch die volgende week komt. Voor de rest is er niks betekend. Ik hoop dat heel het ELO systeem hier ook bij inzit (matchmaking op basis van skill).
zo weer terug van vakantie, en pc geupgrade
, word weer tijd voor Cs:go als steam hem ooit binnen haalt zzz.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Jaja, De_vertigo komt terug
en een andere map.
meer info voor de update a.s. maandag:
http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/09/5240/
meer info voor de update a.s. maandag:
http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/09/5240/
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
vertigo is goed nieuws maar niet erg logisch als je ziet hoeveel populaire maps er nog zijn die niet in GO zitten
de_vertigo
Slechte keuze. Opzich is het wel een leuke fun map, maar zoals gezegd zijn er veel betere maps. De map is ook totaal niet geschikt om wars op te spelen. Of ze moeten hem compleet omgebouwd hebben.
Mooie nu is dat alle de_ maps sterk zijn. Dit in combinatie met classic competitieve en je kan CS spelen zoals het bedoeld is. Ik voorspel dat servers massaal leegstromen als blijkt dat de volgende map vertigo is.

Mooie nu is dat alle de_ maps sterk zijn. Dit in combinatie met classic competitieve en je kan CS spelen zoals het bedoeld is. Ik voorspel dat servers massaal leegstromen als blijkt dat de volgende map vertigo is.
Vertigo is in potentie een goede map. Echter moet je hem wel in competitive spelen zodat je iemand de ladder op kan boosten. Ben benieuwd wat ze verder met de map gedaan hebben.
CS:go vind ik nog steeds top en ik snap niet dat er zoveel mensen aan Source blijven hangen. 1.6 kan ik opzich nog begrijpen (met oude hardware en toch wel een wat andere feel), maar ik zie geen enkele reden om niet van Source naar GO over te stappen....
Persoonlijk kan ik 1.6 ook niet meer spelen, ik vind het gewoon zo verdomde lelijk dat het bijna als belediging voor mijn computer voelt....
Graag zou ik cbble, piranesi of militia terugzien in GO.
CS:go vind ik nog steeds top en ik snap niet dat er zoveel mensen aan Source blijven hangen. 1.6 kan ik opzich nog begrijpen (met oude hardware en toch wel een wat andere feel), maar ik zie geen enkele reden om niet van Source naar GO over te stappen....
Persoonlijk kan ik 1.6 ook niet meer spelen, ik vind het gewoon zo verdomde lelijk dat het bijna als belediging voor mijn computer voelt....
Oh cbble, zeer leuk voor te awp'en!T7D_Sneezy schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:33:
[ Voor 19% gewijzigd door Senn0 op 02-10-2012 16:35 ]
Denk ook wel dat vertigo geen echte waar map is. Maar dat geld ook voor Aztec en die zit ook in cs:go. Op cbble heb ik ook nooit veel wars gespeeld. De map die ik mis is prodgedy ofzo
, vond ik echt een beestige map, ook wel niet echt een war map.
Voor mij is het grootste probleem momenteel met cs:go toch wel de aim. Ik denk dat ze moeten zorgen dat je meer recoil tijdens het lopen hebt.
Soms heb ik ook het gevoel dat ik een halve aim bot heb (schiet echt wel te simpel headshots).
Voor mij is het grootste probleem momenteel met cs:go toch wel de aim. Ik denk dat ze moeten zorgen dat je meer recoil tijdens het lopen hebt.
Soms heb ik ook het gevoel dat ik een halve aim bot heb (schiet echt wel te simpel headshots).
Gisteravond eindelijk weer kunnen spelen na een hele tijd : Echt geweldig om gewoon op een server te spelen met anderen die gewoon constant voor de target/missie spelen
en niet zitten te klooien op een of andere random plek in het level, zoals in BF3 veel te vaak het geval is 
Thank you Valve !!! I totally needed this
Niet dat ik CS 1.6 niet op kan starten of zo, maar EyeFinity speelt gewoon zoveel lekkerder dan 1 scherm dat ik niet meer zonder kan

Niet dat ik CS 1.6 niet op kan starten of zo, maar EyeFinity speelt gewoon zoveel lekkerder dan 1 scherm dat ik niet meer zonder kan
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Helemaal mee eens. Je merkte het ook direct. Gecoördineerde eco rounds op een pubnero355 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:32:
Gisteravond eindelijk weer kunnen spelen na een hele tijd : Echt geweldig om gewoon op een server te spelen met anderen die gewoon constant voor de target/missie spelenen niet zitten te klooien op een of andere random plek in het level, zoals in BF3 veel te vaak het geval is
Goede ideeën maar uitwerking is niet goed genoeg om het uit te brengen:
- Leavers worden niet hard genoeg afgestraft. Mensen snappen nu niet dat je nu matches echt af moet maken waarmee je begint.
- Er is geen vote mogelijkheid om jezelf over te geven. Gisteren moest ik zo een heel potje uitspelen tegen een premade terwijl mijn team half uit bots bestond.
Kan je niet gewoon die bots overnemen als je dood gaat ? of staat dat uit op die server ?Bounzz schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:59:
[...]
...
- Er is geen vote mogelijkheid om jezelf over te geven. Gisteren moest ik zo een heel potje uitspelen tegen een premade terwijl mijn team half uit bots bestond.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
meer als test bedoeld, geen ads enzo! dit is allemaal opgenomen voor de update trouwens, sinds de update kan je weer demo's opnemen en later afspelen!
de bots lopen meestal voorop en gaan echt direct dood, je speelt meestal dan 3tegen5 oidknightofn1 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:16:
[...]
Kan je niet gewoon die bots overnemen als je dood gaat ? of staat dat uit op die server ?

Veel spelers die disconnected zijn hebben ook niet door dat je via main menu "reconnect" kan doen waardoor je weer terug in de matchmaking match komt.
[ Voor 60% gewijzigd door Minaaj op 03-10-2012 13:48 ]
Kan wel maar dat ligt toch echt aan de gebruikers. Het is extreem duidelijk aangegeven in het menu. Daarnaast staat dit ook gewoon in elk stukje uitleg over het nieuwe matchmaking.Minaaj schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:43:
Veel spelers die disconnected zijn hebben ook niet door dat je via main menu "reconnect" kan doen waardoor je weer terug in de matchmaking match komt.
Cool filmpje! Paar heerlijke kills. Zit in de ub maar krijg echt spontaan zin om te spelen nu..Minaaj schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:43:
[video]
meer als test bedoeld, geen ads enzo! dit is allemaal opgenomen voor de update trouwens, sinds de update kan je weer demo's opnemen en later afspelen!
[...]
de bots lopen meestal voorop en gaan echt direct dood, je speelt meestal dan 3tegen5 oidmatchmaking kan nog wel leuk worden wellicht maar er moet nog veel voor worden veranderd.
Welke servers joinen jullie meestal?
Voor de mensen die wat serieuzer willen spelen is er de site cssmixes.eu. Is echt een fijne site waar je snel even 5 vs 5 kan spelen. Ook voor CS GO in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden!
Geen flauwekulletjes
Ga ik zeker checken. Alleen de Steam servers zijn druk zegt hij bij mij dus ik kan niet spelen 
[edit] Settings > Beta modus uitzetten werkte bij mij.
[edit2] Ik kan op een of andere manier geen servers joinen. Ik zie wel mensen in de server zitten verder.. Verdomme, enige avondje vrij en krijg ik dit gezeik.
[edit] Settings > Beta modus uitzetten werkte bij mij.
[edit2] Ik kan op een of andere manier geen servers joinen. Ik zie wel mensen in de server zitten verder.. Verdomme, enige avondje vrij en krijg ik dit gezeik.
[ Voor 53% gewijzigd door Booth op 03-10-2012 20:37 ]
Enige wat ik mij kan bedenken is dat je wat poorten open moet gooien. Alhoewel ik dit niet gedaan heb en ik heb deze problemen nooit gehad.Booth schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:45:
Counter-Strike - Global Offensive requires you to forward the 3478,4379-4380,27000-27050 ports.
Nee ik hiervoor ook nooit. Met geen enkel spel, en CS:GO heeft het altijd goed gedaan.Bounzz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:52:
[...]
Enige wat ik mij kan bedenken is dat je wat poorten open moet gooien. Alhoewel ik dit niet gedaan heb en ik heb deze problemen nooit gehad.
[...]
Ik zie op de steam forums veel mensen met soortgelijke meldingen. Error code 55. Zouden wel tijdelijke problemen geweest zijn.Booth schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:29:
[...]
Nee ik hiervoor ook nooit. Met geen enkel spel, en CS:GO heeft het altijd goed gedaan.
Nee waren het niet. Ik kon CS:GO niet eens meer opstarten gisteren. Heb de local files maar gedelete en opnieuw geinstalleerd; toen deed hij het weer.Bounzz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:28:
[...]
Ik zie op de steam forums veel mensen met soortgelijke meldingen. Error code 55. Zouden wel tijdelijke problemen geweest zijn.
Ze hebben gisteren (vannacht voor ons) een kleine update gedaan:
http://store.steampowered.com/news/9066/
Afgelopen week heb ik niet zoveel kunnen spelen. Gisteren wel het eerste potje Classic Competitive kunnen uitspelen. Jammer genoeg werden we gezet op een Russische server, waardoor iedereen een ping van 70-110 had. Maar voor de rest was dat dus de beste CS ervaring die ik gehad heb op een public server. Het is vergelijkbaar met mixes waar je vroeger naar moest zoeken op IRC.
http://store.steampowered.com/news/9066/
Afgelopen week heb ik niet zoveel kunnen spelen. Gisteren wel het eerste potje Classic Competitive kunnen uitspelen. Jammer genoeg werden we gezet op een Russische server, waardoor iedereen een ping van 70-110 had. Maar voor de rest was dat dus de beste CS ervaring die ik gehad heb op een public server. Het is vergelijkbaar met mixes waar je vroeger naar moest zoeken op IRC.
@serverbeheerders. Hebben jullie ook dat de cfg/txt files worden overschreven na een update van Steam? De instellingen worden weer teruggezet naar default

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Mag nog wel wat verbeterd worden aan dat matchmaking.
Automatische vote of de match verder gaat zodra er één bot meespeelt, hoeft maar één iemand nee te zeggen en je kan weer wachten op de volgende match. En die 15 seconden die je krijgt om een match te accepteren mag ook wel langer, hoeft maar één iemand niet op tijd te zijn en je kan weer wachten.
Automatische vote of de match verder gaat zodra er één bot meespeelt, hoeft maar één iemand nee te zeggen en je kan weer wachten op de volgende match. En die 15 seconden die je krijgt om een match te accepteren mag ook wel langer, hoeft maar één iemand niet op tijd te zijn en je kan weer wachten.
Is er al een GoT CS:GO clan? 
Vandaag idd ook mijn eerste competitive game kunnen uitspelen, en vervolgens nog een bijna uitgespeeld. Maar het gebeurt nog vaak genoeg dat de game binnen 10 minuten eindigt. Jammer dat rates nog steeds niet default goed staan, bijna niemand de ze uberhaupt goed heeft op pubs.
Vandaag idd ook mijn eerste competitive game kunnen uitspelen, en vervolgens nog een bijna uitgespeeld. Maar het gebeurt nog vaak genoeg dat de game binnen 10 minuten eindigt. Jammer dat rates nog steeds niet default goed staan, bijna niemand de ze uberhaupt goed heeft op pubs.
Heb je het hier over je gamemodes.txt? Die kan namelijk inderdaad worden overschreven bij een update. Daarvoor word er ook geadviseerd om gamemodes-server.txt te gebruiken voor je eigen config.Outerspace schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:44:
@serverbeheerders. Hebben jullie ook dat de cfg/txt files worden overschreven na een update van Steam? De instellingen worden weer teruggezet naar default
Als je dat gaat doen dan komt het spel weer minder tot zijn recht. Met een bot is het ook gaar, vandaar is het vote systeem zo. Het idee is heel simpel (en dit wordt ook constant gecommuniceerd); als je een potje classic competatieve start dan moet je hem uitspelen. Kan je dat niet dan moet je iets anders gaan doen, en dat is prima want er zijn genoeg andere opties.Artjuh schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:47:
Volgens mij kunnen ze die bots in de matchmaking trouwens beter afschaffen en vervangen door echte spelers die willen spelen. Zo'n bot voegt niks toe met z'n 0-17 scores.
De maatregelen om te zorgen dat mensen een match uitspelen heb ik geen probleem mee, die mogen nog wel strenger opzich. Maar tot nu toe is het wel vaak zo dat er één speler in het begin van de match verdwijnt. Af en toe wordt er al begonnen met een bot en is er geen vote (zal wel een bug zijn).Bounzz schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:18:
[...]
Als je dat gaat doen dan komt het spel weer minder tot zijn recht. Met een bot is het ook gaar, vandaar is het vote systeem zo. Het idee is heel simpel (en dit wordt ook constant gecommuniceerd); als je een potje classic competatieve start dan moet je hem uitspelen. Kan je dat niet dan moet je iets anders gaan doen, en dat is prima want er zijn genoeg andere opties.
Mijn idee is dat als er gemiddeld 1 op de 10 spelers voortijdig de match verlaten, het beter is om die speler te vervangen met een echte speler in plaats van een bot die niks toevoegt. Met een bot is het gewoon 5v4, wat veel uitmaakt voor de match. Als ze die bots er uit zouden gooien dan neem ik graag de kans van 1/10 op de koop toe dat ik in een match terecht kom die al begonnen is. Denk dat veel mensen liever af en toe in een match terecht komen die (net) bezig is dan dat er bots aanwezig zijn in het spel en de match wordt beeindigt. En als de maatregelen werken dan kom je toch steeds minder vaak in een match terecht die al begonnen is.
Weer een tijdje geleden dat ik nog gespeeld heb. Blijkbaar hebben veel mensen afgehaakt want o.a een server waar ik veel speelde is tegenwoordig dood. Was wel jammer want was één van de weinige waar er tussendoor ook wat gezeverd werd over voice.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Zit wat in, vooral de lage kans dat je in een match komt die al bezig is zou het wel ok. Aan de andere kant is een nieuwe match zo gevonden.Artjuh schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:10:
[...]
Mijn idee is dat als er gemiddeld 1 op de 10 spelers voortijdig de match verlaten, het beter is om die speler te vervangen met een echte speler in plaats van een bot die niks toevoegt. Met een bot is het gewoon 5v4, wat veel uitmaakt voor de match. Als ze die bots er uit zouden gooien dan neem ik graag de kans van 1/10 op de koop toe dat ik in een match terecht kom die al begonnen is. Denk dat veel mensen liever af en toe in een match terecht komen die (net) bezig is dan dat er bots aanwezig zijn in het spel en de match wordt beeindigt. En als de maatregelen werken dan kom je toch steeds minder vaak in een match terecht die al begonnen is.
Maar eigenlijk maakt het allemaal niet uit. De maatregelen werken duidelijk wel. Overigens zit ELO nu al wel in het spel. Jammer genoeg is dit wel verborgen voor de speler. Eigenlijk zou dit visueel sterk aanwezig moeten zijn zodat mensen harder hun best gaan doen om te winnen. En om minder snel te leaven.
Klopt ja. Dit zie je ook in de steam stats terugkomen. Maar eerlijk gezegd is dit ook wel terecht. Qua gameplay is het nog niet genoeg uitgewerkt in vergelijking met de 2 andere versies. Daarnaast heb je de gebruikelijke groep gamers die elk nieuw spel even spelen en dan weer door gaan naar de volgende.IStealYourGun schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:18:
Weer een tijdje geleden dat ik nog gespeeld heb. Blijkbaar hebben veel mensen afgehaakt want o.a een server waar ik veel speelde is tegenwoordig dood. Was wel jammer want was één van de weinige waar er tussendoor ook wat gezeverd werd over voice.
[ Voor 21% gewijzigd door Renbro op 14-10-2012 11:43 ]
Wel jammer dat er veel oude servers weg zijn.
Ik kan me nog herinneren op 1.6 dat er een server was die automatisch screenshots maakte wanneer je iemand een headshot gaf! Kent iemand dit?
Naam was ...gg, of ...pp. Eindigde in ieder geval op een dubbele g of een dubbele p.
Ik kan me nog herinneren op 1.6 dat er een server was die automatisch screenshots maakte wanneer je iemand een headshot gaf! Kent iemand dit?
Naam was ...gg, of ...pp. Eindigde in ieder geval op een dubbele g of een dubbele p.
We hebben speciale .cfg bestanden aangemaakt voor de 4 servers die we hosten. Blijkbaar worden die overschreven en gamemodes_server.txt niet. Problem found iigcastle87 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:29:
[...]
Heb je het hier over je gamemodes.txt? Die kan namelijk inderdaad worden overschreven bij een update. Daarvoor word er ook geadviseerd om gamemodes-server.txt te gebruiken voor je eigen config.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Zijn dit private servers of publics? En zijn ze een beetje goed gezocht?Outerspace schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:52:
[...]
We hebben speciale .cfg bestanden aangemaakt voor de 4 servers die we hosten. Blijkbaar worden die overschreven en gamemodes_server.txt niet. Problem found iig
Beste allemaal,
Dutch Power 18 is een multi-gaming clan.
We spelen veel CS:GO en hebben onze eigen teamspeak en server waar we een 2v2 toernooi op organiseren.
Het toernooi gaat plaatsvinden in November.
Je kan meedoen door je in te schrijven bij Addict1ion/Joey (SteamID: JoeyJump).
Eisen:
-16+
-NL/BE
-Team van 2 spelers
-Headset
-Teamspeak 3
Natuurlijk is er met dit toernooi ook wat te winnen.
- Eeuwige roem
- 3 Maanden reservation slot op alle dp-18 servers
- Eervolle vermelding op DP18 website en de Facebook van DP18
Het begint 19 November en de matches worden in de avond gespeeld.
Tot op het toernooi en vriendelijke groet,
Clan Dutch Power 18,
Addict1ion/Joey
We spelen veel CS:GO en hebben onze eigen teamspeak en server waar we een 2v2 toernooi op organiseren.
Eisen:
-16+
-NL/BE
-Team van 2 spelers
-Headset
-Teamspeak 3
- Eeuwige roem
Clan Dutch Power 18,
Addict1ion/Joey
[ Voor 4% gewijzigd door DP18Joey op 23-10-2012 22:51 . Reden: Details ]
Verwijderd
Voeg mij toe: Meerminman
Ik vind casual een beetje te makkelijk worden, mss mensen die samen competitive willen spelen?
Ik vind casual een beetje te makkelijk worden, mss mensen die samen competitive willen spelen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 22:34 ]
Goed bezig! Op vakantie dus volgende toernooi ben ik dabij!DP18Joey schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:30:
Beste allemaal,
Eisen:
-16+
-NL/BE
-Team van 2 spelers
-Headset
-Teamspeak 3
- Eeuwige roem
Clan Dutch Power 18,
Addict1ion/Joey
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Verwijderd
kijk zocht ik ik doe mee alleen nog ff partner zoekenDP18Joey schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:30:
Beste allemaal,
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 23:06 . Reden: dubbele informatie ]
Verwijderd
Super sick idee!!DP18Joey schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:30:
Beste allemaal,
Eisen:
-16+
-NL/BE
-Team van 2 spelers
-Headset
-Teamspeak 3
- Eeuwige roem
Clan Dutch Power 18,
Addict1ion/Joey
Wordt echt een super 2v2 tournament
ik ben zelf ook dp18 member en speel samen mee met de loonbokker L00n3y
Add me maar op Steam misschien kan ik een medespeler voor je vinden
Ik vind de matchmaking voor classic competitive echt ZEER slecht!
1/10 pogingen levert een speelbaar potje op, echt belachelijk..
Omdat niemand het gebruikt denk ik ??Bremg schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:20:
Gewoon lekker zelf een server uitzoeken
Want? Enige wat soms fout gaat is dat je op een server uitkomt met te hoge ping. Voor de rest ligt het allemaal aan de community. Enige wat Valve daaraan kan doen is de community de goede kant op sturen. En dat doen ze met genoeg uitleg en bans.Bremg schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:20:
Het zijn publics. Er is er een/twee die bijna continu vol zit, de anderen waaronder gungame wordt minder goed bezocht. Onze Sourceserver draait nog steeds het best.Booth schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:21:
[...]
Zijn dit private servers of publics? En zijn ze een beetje goed gezocht?
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 26-10-2012 12:12 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic