[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.805 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Outerspace schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:11:
[...]

Het zijn publics. Er is er een/twee die bijna continu vol zit, de anderen waaronder gungame wordt minder goed bezocht. Onze Sourceserver draait nog steeds het best.
Cool, wat zijn de IP's? Kom ik daar binnenkort ook even een kijkje nemen. Of zijn het de DP18 servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP18Joey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-09-2024
Public 1 20 slots 128tick: 80.69.94.4:27015
Public 2 20 slots 128tick: 80.69.94.4:27016

Dit zijn op het moment onze public servers. We krijgen binnenkort nieuwe servers om in Amsterdam te plaatsen waardoor we 6 publics gaan draaien. O.a. competitive, casual en deathmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
vanaf morgen free weekend CS:GO op steam
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/spotlights/000069d4/spotlight_image_english.png?t=1351789864

[ Voor 58% gewijzigd door DECOY88 op 01-11-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
DP18Joey schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:16:
Public 1 20 slots 128tick: 80.69.94.4:27015
Public 2 20 slots 128tick: 80.69.94.4:27016

Dit zijn op het moment onze public servers. We krijgen binnenkort nieuwe servers om in Amsterdam te plaatsen waardoor we 6 publics gaan draaien. O.a. competitive, casual en deathmatch.
Speel geregeld in jullie server, leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

DECOY88 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:24:
vanaf morgen free weekend CS:GO op steam
[afbeelding]
Vandaag gespeeld, doe vooral arms race want lekker makkelijk :P

Erg geinig wel, misschien dat ik het spel wel ga kopen. Voor nog geen 10 euro een leuke deal. Kon nog wel redelijk meekomen, ondanks dat ik al zowat in geen vijf jaar online op de pc een shooter heb gespeeld :X

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 04-11-2012 18:14 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik heb er een tijd over gedacht om deze te halen, dus ik dacht gisteren 'acht ik haal hem nog even'. Helaas verliep de aanbieding tijdens het checkout process en was de aanbieding over.

Nu heb ik hem nog niet gehaald :/. Aangezien ik het coupon topic niet kan vinden, heeft iemand toevallig nog een coupon voor Valve games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vroeger zeer fanatiek CS gespeeld :). Nog een tijdje nummer 1 van de benelux 2v2 ladder op clanbase gestaan! Is dat CS:GO een beetje wat? Misschien dit weekend maar eens kopen en een beetje kijken of ik nog headies kan poppen ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vind het maar mwah mwah. Ik merk dat onze CSS server(s) populairder zijn dan de CSGO server(s).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 20:27
Outerspace schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:55:
Ik vind het maar mwah mwah. Ik merk dat onze CSS server(s) populairder zijn dan de CSGO server(s).
CSS is ook gewoon populairder. Dat zie je zo aan de steam stats. En 1.6 steekt daar weer met kop en schouders bovenuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wat mij betreft :

CS 1.6
CS:GO
...
..
.
en daar heeeeel ver ergens onder CS:S :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb na jaren geen CS de nieuwe geïnstalleerd en moet zeggen dat het één van de beste CS ervaringen is die ik heb gehad. CS 1.5 was ook geweldig, maar de vernieuwing van GO is wel een grote vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik vond Source altijd heerlijk spelen (ik heb weinig goede woorden over voor 1.6, al dat geprijs van de 'hardcore' spelers, maar je komt er net zover met sproeien als in Source). Maar het is steeds minder geworden na de "Orange Box" update, voornamelijk wat betreft netcode en hit registration. Daarvoor was het nagenoeg altijd zo dat zolang je op een fatsoenlijke server zat, een hit een hit was. En een muur was cover. Tegenwoordig kan je, net zoals in BF oid, alweer 2 meter achter een muur staan, maar je hitbox loopt nog vol buiten cover.

Nog steeds een vermakelijk spel, want het 'schietgevoel' blijft een van de beste voor shooters. Maar ik vind de nieuwe aanpak van GO na een lading updates en met de matchmaking toch ook wel erg leuk worden. Al meerdere leuke competitive 5on5 potjes gedaan via de matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
Sinds de release van competitive matchmaking wijkt ik veel uit naar casual classic. Dit puur omdat ik wil stoppen wanneer ik wil. Gisteren had ik echter een gameavondje. Toch 3 goede potjes kunnen doen. Je merkt elke keer weer dat CS hierbij verweg het best uit de verf komt. Ook goed om te zien dat heel het leave probleem zichzelf heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Zijn er geen tweakers servers meer up?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
Al weer een paar uur in CSGO zitten. Weer helemaal het oude CS gevoel :) speel vooral Office en op de DP18 servers.

Wel jammer dat er verder niet zoveel NL servers zijn waar mensen op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
Hij is vandaag 7 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Renbro op 26-11-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deadterrorist22 schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:50:
Al weer een paar uur in CSGO zitten. Weer helemaal het oude CS gevoel :) speel vooral Office en op de DP18 servers.

Wel jammer dat er verder niet zoveel NL servers zijn waar mensen op zitten.
Ik kom echt bakken met Nederlanders tegen, ook op de Valve servers? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Een nieuwe 32 speler Dusty Dunes NL server zou perfect zijn ;) Iemand daar ooit nog gespeeld CS:S CS1.6 en ouder?

Denk dat ik daar minstens 5 jaar lang 4 dagen in de week aan het knallen ben geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Klinkt bekend :D Op de CS 1.6 server weleens gezeten geloof ik...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindakoek
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 12:53
Die extreme cooldowns verkrachten het spel.
Ik heb zojuist een cooldown gekregen van 24 uur omdat ik leavde in een match waar niemand serieus was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Outerspace schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:55:
Gisteren even op jullie servers CS:GO gespeeld. Helaas is GS:GO ook niet vrij van cheaters... Een van de redenen waarom ik jaren geleden met fps games gestop ben. Blijkbaar is er nog altijd geen oplossing voor.

Weet er iemand hoe je het microfoon volume van anderen kan aanpassen? Ik hoor het zo luid dat ik amper voetstappen, schoten, ... kan horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen. In met name zomby escape merk ik dat ik niet op 'hoge' houten dozen kan springen. De meeste springen er zonder ogenschijnlijke moeite op dit lukt mij niet. Dit lukt wel met "strafe jumpen". Maar dat lukt zo vaak niet dat ik me niet kan voorstellen dat iedereen dat wel zo gemakkelijk af gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Ik weet niet of je het al doet, maar als je bukt (ctrl) inhoud en dan springt kom je net iets hoger, ik denk dat je dit wel op meer dozen kan helpen en ook makkelijker

-
Edit:
Weet iemand nog wat leuke NL servers of een leuke nederlandse community voor cs:go?

[ Voor 22% gewijzigd door MyKey op 04-12-2012 22:04 ]

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 07:12

Silence

Godlike

Ik ga hem vanavond ook maar kopen.
Vroeger veel 1.6 gedaan maar GO ziet er toch wel netjes uit, en dat maar voor 7 euro.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Inrage schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:53:
[...]

Gisteren even op jullie servers CS:GO gespeeld. Helaas is GS:GO ook niet vrij van cheaters... Een van de redenen waarom ik jaren geleden met fps games gestop ben. Blijkbaar is er nog altijd geen oplossing voor.
Dat is inderdaad correct, het komt nog regelmatig voor hoor. Ik zie dagelijk genoeg bans langskomen op onze portal, waar je ook bans kunt submitten, daar tel ik toch zo'n 35% aan cheater-bans.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik speel dit spel nu twee weken en het bevalt me goed.Ik vind de servers van DP18 leuk om op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Gisteren gekocht. Ik heb CS vanaf 1.3 gespeeld. Source heb ik nooit aan kunnen wennen. Gisteren GO dus even geprobeerd en dat beviel wel. Meteen maar even een buyscriptje geschreven. Reg is wel wat gaar op sommig servers. Ik kom ook wel even op wat van de genoemde servers langs :)

Nu maar hopen op een Muppeds On Weed server! :)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ben weer terug naar Source. Ik mis support bij CS:GO, nog steeds geen nieuwe maps (officieel) , geen fixes, geen silencers (ja ik ben daaraan verslaafd :P ) en half lege servers met bots.

Bij source zitten alle mods die ik maar wil, alle vertrouwde servers, grotere community, gewoon overall veel beter.

Ik zie wel potentie in CS:GO maar dan moet Valve het wel gaan ondersteunen, want het is zo zonde dat er nu drie aparte counter strike communities zijn..

• nero355

nero355

Het is de bedoeling dat het 1 grote community wordt dus als er nou meer mensen CS:GO kopen en het ook spelen dan komt het vanzelf wel goed :P

Kip en ei en zo ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 10:18
Ik heb een gamecom 780 headset die 7.1 surround ondersteund. Weet iemand of ik de settings ingame op 5.1 surround moet zetten of op hoofdtelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001

Hu9o

Schokkend

Stvn21 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:45:
Ik heb een gamecom 780 headset die 7.1 surround ondersteund. Weet iemand of ik de settings ingame op 5.1 surround moet zetten of op hoofdtelefoon?
Hoor je niet meteen of je de juiste setting hebt?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• atoMz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 01:02
Heb CS:GO gisteren gekocht en uitgeprobeerd, wat mij betreft blijf ik nog wel bij CS1.6 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

atoMz schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:11:
Heb CS:GO gisteren gekocht en uitgeprobeerd, wat mij betreft blijf ik nog wel bij CS1.6 .
Waarom :? Draait het niet lekker of zo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoMz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 01:02
nero355 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:48:
[...]

Alles voelt anders aan, de wapens/koopmenu/scope blur etc. bevallen me niet.

Maar dat is mijn mening ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
nero355 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:48:
[...]

CS spelers zijn bekend om hun conservatisme :P Verander het gevoel van een wapen en ze zullen de nieuwe versie niet kopen. Hoogstens willen ze 1.6 met betere graphics maar voor de rest NIKS veranderd zien... Anders moeten ze opnieuw leren mikken na jaren van oefening.

Begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ik denk dat z'n 486 het niet zo goed trok :+
Hitboxes in CSGO zijn natuurlijk ook wat kleiner, en dan voelt het ineens vervelend.... want het mag vooral niet te moelijk zijn :P

Iemand de kerst gimmic al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Brutal1ty schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:58:
[...]

CS spelers zijn bekend om hun conservatisme :P Verander het gevoel van een wapen en ze zullen de nieuwe versie niet kopen. Hoogstens willen ze 1.6 met betere graphics maar voor de rest NIKS veranderd zien... Anders moeten ze opnieuw leren mikken na jaren van oefening.

Begrijpelijk.
Mag ik 1.3 terug aub? O-) :P Ik ben toen bij 1.6 gestopt omdat ze de gameplay nogal hadden veranderd (en het niveau 13 jarige scheldende jochies erg hoog werd). Moet zeggen dat in CSGO de sfeer behoorlijk relaxt is op de servers over het algemeen, trekt denk ik wat meer oude rotten aan ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

neographikal schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:48:
Ik ben toen bij 1.6 gestopt omdat ze de gameplay nogal hadden veranderd (en het niveau 13 jarige scheldende jochies erg hoog werd). Moet zeggen dat in CSGO de sfeer behoorlijk relaxt is op de servers over het algemeen, trekt denk ik wat meer oude rotten aan ofzo :)
Dat zijn dus 2 dingen die ik geweldig vind aan CS:GO :)

Daarnaast ben ik ook wel een "Niet 1.6 gameplay dus het zuigt!" mafkees, maar ik vind CS:GO verdomd dichtbij komen + de nieuwe graphics zijn wel een fijne extra dus ik vind het jammer dat mensen het meteen afkraken... het is geen CS:S #EPIC FAIL :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

Vandaag 50% korting op xbox marketplace -> CS:GO voor 600 puntjes

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Laatst online: 27-08-2021
Gister ook maar eens gekocht.
CSS kon me nooit echt bekoren, voelde toch heel anders dan 1.6, maar deze game komt inderdaad weer aardig in de buurt van het 1.6 gevoel.
Party lobbies is ook een leuke toevoeging voor wanneer ik met wat vrienden speel, enige jammere is dat auto join me toch vaak in games gooit die voor de helft vol met bots zitten.

Heb de pubs die hier eerder in dit topic staan maar in m'n favorieten gegooit, iemand verder nog tips voor goeie publics zonder teveel mods erop en het liefst de complete DE mapcycle? Maakt niet zoveel uit of het casual of competitive is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
Ik zit eigenlijk bijna altijd op deze servers: http://www.saigns.de/inde...?do=motd&cl=servers&game=

Vorige week voor het eerst competitive gedaan. Dat was een stuk leuker dan ik dacht. Doe het nu eigenlijk elke keer als ik een csgo "sessie" begin :P Heb al een paar random people in mn friendlist gezet (ontmoet in potje competitive) en speel nu soms met hun een potje competitive. Iedereen is serieuzer dan ik dacht. Al word er over de voice chat soms geouwehoerd en veel gelachen speelt iedereen wel serieus. Tenminste.. dit is mijn ervaring tot nu toe ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ProfaNe op 03-01-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Jammer dat CS:GO zo leeg is vergeleken bij CS:S. Eerst waren er nog servers waar ik vaak op speelde uit CS:S aanwezig in CS:GO (Dumb/Dumber servers), nu zijn die ook allemaal verdwenen :N .

Ach, hopen dat iedereen binnenkort overstapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haantje_de_v
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 22:29
Thomasx4 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 03:09:
Jammer dat CS:GO zo leeg is vergeleken bij CS:S. Eerst waren er nog servers waar ik vaak op speelde uit CS:S aanwezig in CS:GO (Dumb/Dumber servers), nu zijn die ook allemaal verdwenen :N .

Ach, hopen dat iedereen binnenkort overstapt.
Aan de steamstats te zien wordt het langzamerhand wel iets drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Ik speel CS als sinds ik klein ben. Ben begonnen met 1.5. Daarna speelde ik wat andere spellen om uiteindelijke CS:S te gaan spelen. Eergister dan maar is CS:GO aangeschaft. De game valt mij nogal tegen. Mods vond ik het allerleukste bij CS, maar als je kijkt hoe weinig mensen CS:GO spelen vergeleken met CS:S gaat het gewoon nergens over. Er zijn maar een of twee zombieservers die echt vol zitten. Het is gewoon erg jammer en had er toch wat meer van verwacht.

Het ergste vind ik nog wel gungame. Hoe ze dat hebben aangepakt is gewoon om van te gaan huilen. Je hebt ineens pistolen en SMGs ofzo door elkaar. Het gaat gewoon nergens over en ben er zo snel mogelijk mee gestopt. Het enige wat op dit moment wel leuk is, is een grote server van UKCS. Waarschijnlijk ga ik komende week weer lekker CS:S spelen. Lekker gg, mg, surf etc spelen. Daar heb je iig wel keuze uit veel servers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook dust2 only server waar veel nederlanders spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
CS:GO heeft natuurlijk niet direct een grote cummunity als ook 1.6 en Source nog zoveel gespeeld worden. Het duurt denk nog wel even voordat CS:GO echt ingeburgerd is. Moet toegeven dat ik het sinds aanschaf ook niet echt veel gespeeld heb, TF2 MvM heeft mijn aandacht stevig gegrepen.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Michielodc schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 02:02:
Ik speel CS als sinds ik klein ben. Ben begonnen met 1.5. Daarna speelde ik wat andere spellen om uiteindelijke CS:S te gaan spelen. Eergister dan maar is CS:GO aangeschaft. De game valt mij nogal tegen. Mods vond ik het allerleukste bij CS, maar als je kijkt hoe weinig mensen CS:GO spelen vergeleken met CS:S gaat het gewoon nergens over. Er zijn maar een of twee zombieservers die echt vol zitten. Het is gewoon erg jammer en had er toch wat meer van verwacht.

Het ergste vind ik nog wel gungame. Hoe ze dat hebben aangepakt is gewoon om van te gaan huilen. Je hebt ineens pistolen en SMGs ofzo door elkaar. Het gaat gewoon nergens over en ben er zo snel mogelijk mee gestopt. Het enige wat op dit moment wel leuk is, is een grote server van UKCS. Waarschijnlijk ga ik komende week weer lekker CS:S spelen. Lekker gg, mg, surf etc spelen. Daar heb je iig wel keuze uit veel servers....
Als je zombie mods e.d. wilt spelen, speel je dan niet gewoon het verkeerde spel?
Waar ik mij op het laatst kapot aan ergerde bij CS 1.6 en CS:S dat er gewoon amper servers waren die geen idiote mods draaiden.
Ik wil gewoon CS spelen op de manier waar het bedoeld is, en dan ook geen 32 man op een server maar max 16, liefst 10/12. (strikerz.net anyone? :P)
Daarom vind ik competitive mode echt heerlijk, geen onzin, geen ragequitters, gewoon CS zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

unfor schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:38:
Als je zombie mods e.d. wilt spelen, speel je dan niet gewoon het verkeerde spel?
Waar ik mij op het laatst kapot aan ergerde bij CS 1.6 en CS:S dat er gewoon amper servers waren die geen idiote mods draaiden.
Ik wil gewoon CS spelen op de manier waar het bedoeld is, en dan ook geen 32 man op een server maar max 16, liefst 10/12. (strikerz.net anyone? :P)
^^ What he said d:)b

Je kon op een bepaald moment niet eens een server joinen zonder een of andere stomme mod erop :| #RAGE!!!
Daarom vind ik competitive mode echt heerlijk, geen onzin, geen ragequitters, gewoon CS zoals het hoort.
Someone set us up the bomb!/Disarm the bomb FTW!!! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Heren, ik moet jullie wel even gelijk geven. Vanilla spelen is altijd erg prettig, ook in games zoals TF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
[...]

Ik geef je helemaal gelijk. Maar het leukste wat ik aan CS vind zijn de mods. Als je geen zin in een hebt kan je zo switchen naar een andere. Maar CS:GO is een stuk beter met matchmaking en idd met normale matches zoals CS eigenlijk gespeeld hoort te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Ik heb het spel ook weer geinstalleerd, 10 euro is echt een koopje!

Dit spel is zoals het hoort, gewoon een geweer, een mes en een handgranaat, HEERLIJK!!!!

Geen perks en al die onzin.. SCHIETEN SCHIETEN SCHIETEN, en de bom plaatsen...

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

108.61.253.142:27015 mijn server, net gehuurd moet alles nog instellen.
Dus hopelijk wordt 't de server voor ons NLers, add to favorite en vertel je vrienden.
Hopelijk zie ik jullie op de server, als er iets is laat me weten.
Server is 128 tickrate, gameME, loc: Amsterdam, Dust2 24/7, 16k geld.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Ik ga vanavond even kijken! Leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
De nieuwe deatchmatch mode werkt best goed eigenlijk :+

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Weet je 100% dat je de laatste tijd nog wel met randoms classic competitive gespeeld hebt?
Daar leaven maar zat mensen als het eens een paar rondes niet mee zit

En dan heb je er nog wel een paar tussen zitten die gaan blocken, teamflash etc.

Daarom is het ook het beste om met vrienden te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:59:
[...]

Weet je 100% dat je de laatste tijd nog wel met randoms classic competitive gespeeld hebt?

En dan heb je er nog wel een paar tussen zitten die gaan blocken, teamflash etc.

Heb nog niet super vaak gehad dat mensen zomaar leaven. Welk paar keer gehad dat mensen vragen om een kick (of er voor zorgen dat ze gekicked worden door irritant te doen) zodat ze geen ban krijgen van half uur ofzo.

wel vaag dat sinds de update de tec9 op de plaats van deagle zit :P heb al meerdere keren gehad dat het hele team met tec9 liep ipv deagle, wat dan wel weer grappig was :P

En de recoil van sommige wapens (zoals deagle) zijn even wennen...

[ Voor 15% gewijzigd door ProfaNe op 24-01-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:59:
[...]

Ik heb nog geen CS:GO in m'n eentje gedaan, dus nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Ik heb nou al 2x vanavond gehad dat het spel opeens weg is, geen error, niks, alleen de desktop.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik vond het gistere al vaag dat de recoil al anders was, wel beter nu. De prijzen zijn veranderd en de plaatsen van bv deagle staat nu op 5 ipv 4 wat wel even wennen was.

EINDELIJK geven ze een message wanneer de servers down zijn. En uiteindelijk zit er eens een deathmatch mode in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik had telkens een deagle in m'n handen ipv de dual barretta's :P Blijk ik daarmee vrij aardig te kunnen snipen, maar dat lukt met de berretta's ook vrij aardig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icejuh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10-2024
Tijdens de winter sale aangeschaft en zojuist voor het eerst gespeeld, wel weer serieus inkomen hoor. 5 jaar geleden voor het laatst serieus CS gespeeld en vooral het aanschaffen van wapens en de omgeving is ontzettend wennen.
Waar ik in CS nog steeds redelijk mee kom (al is mijn aim wat off), is dit toch echt wennen, al speelt het heerlijk :)
Ik loop wel continu met de verkeerde wapens omdat ik de oude koop bindings nog in mijn hoofd heb zitten, ook gooi ik flashbangs op de plek van de oude CS muren, maar die kaatsen nu dus heerlijk terug.. Zullen toch wat uurtjes in moeten dus .. ;)

#hidw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icejuh schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:03:
Tijdens de winter sale aangeschaft en zojuist voor het eerst gespeeld, wel weer serieus inkomen hoor. 5 jaar geleden voor het laatst serieus CS gespeeld en vooral het aanschaffen van wapens en de omgeving is ontzettend wennen.
Waar ik in CS nog steeds redelijk mee kom (al is mijn aim wat off), is dit toch echt wennen, al speelt het heerlijk :)
Ik loop wel continu met de verkeerde wapens omdat ik de oude koop bindings nog in mijn hoofd heb zitten, ook gooi ik flashbangs op de plek van de oude CS muren, maar die kaatsen nu dus heerlijk terug.. Zullen toch wat uurtjes in moeten dus .. ;)
Dat met die nades gooien raak je zo aan gewend, en ze hebben nu de maps dus toch aangepast met de SE versies wat een stuk beter is dan de design die cs go eerst had op die mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit nog steeds met buyscripts zoals in de oude tijd?
En settings voor het kleiner maken van je crosshair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:14:
is dit nog steeds met buyscripts zoals in de oude tijd?
En settings voor het kleiner maken van je crosshair
Dat heb je allemaal nog steeds ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:03
icejuh schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:03:
Hey Jul!

Ja het is wel even wennen met CS:GO maar dat komt vanzelf wel ;) Hier alweer een tijdje geleden dat ik GO heb aangeraakt, dit weekend maar weer eens wat potjes doen :P

#hidw jaren waren mooie tijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke game, ondanks m'n leeftijd (27) nog regelmatig aan 't CS'en, blijft stiekem toch wel leuk, tot grote ergernis van me partner overigens :)

Zit eigenlijk alleen op de officiële Valve servers. Nu alleen wachten op meer maps en natuurlijk de silencers, maar die komen in ieder geval nog!

Trouwens weet iemand hoe je in GO je fps kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net_graph (1,2 of 3 in console typen, net_graph 0 om het weer uit te zetten).

Ik zie graag meer mensen op mijn server hoor mensen --> 108.61.253.142:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 02:14:
net_graph (1,2 of 3 in console typen, net_graph 0 om het weer uit te zetten).

Ik zie graag meer mensen op mijn server hoor mensen --> 108.61.253.142:27015
Ik add em in mn server list ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 02:00:
Heerlijke game, ondanks m'n leeftijd (27) nog regelmatig aan 't CS'en, blijft stiekem toch wel leuk, tot grote ergernis van me partner overigens :)
Precies wat jij zegt.. Heb jaren CS 1.5 en 1.6 gespeeld.. CS:S heeft mij nooit kunnen overtuigen.
Ga toch overwegen om weer te beginnen, en CS:GO aan te schaffen.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 02:00:

Zit eigenlijk alleen op de officiële Valve servers. Nu alleen wachten op meer maps en natuurlijk de silencers, maar die komen in ieder geval nog!

Trouwens weet iemand hoe je in GO je fps kan zien?
Hah "ondanks m'n leeftijd". ;)
Games zijn over het algemeen voor volwassenen gemaakt, en ik verwacht tot mijn dood lekker te gamen hoor.
Ik ben nu 30, wel bizar dat het al 13 jaar geleden is dat ik voor 't eerst CS speelde. Time flies when you're having fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik merk alleen wel dat CS:GO nog niet echt heeft aangeslaan, zoals CS:S en 1.6. Ook de servers die wij hosten zijn redelijk leeg itt de CS:S servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:00:
Ik merk alleen wel dat CS:GO nog niet echt heeft aangeslaan, zoals CS:S en 1.6. Ook de servers die wij hosten zijn redelijk leeg itt de CS:S servers.
Het heeft ook zo zn tijd nodig, aangezien de meeste mensen nog tevreden zijn met wat het is. Zodra cs go met nog meer grotere updates komt voor bijvoorbeeld movement, krijg ik wel het idee dat meer mensen de nut er wel van zien om over te stappen.

Graag zie ik zelf nog wel een change in wapen models, een upgraded versie model van de 1.6 guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:13:
[...]

Hah "ondanks m'n leeftijd". ;)
Games zijn over het algemeen voor volwassenen gemaakt, en ik verwacht tot mijn dood lekker te gamen hoor.
Ik ben nu 30, wel bizar dat het al 13 jaar geleden is dat ik voor 't eerst CS speelde. Time flies when you're having fun! :)
Haha ja dat is natuurlijk ook zo! Gamen is gewoon een heerlijke manier om te ontspannen en de drukte van het 'echte leven' even te ontvluchten.

@Arai: merci voor je console command voor de fps. Zal je server snel eens bezoeken!

@ricjuh: moet je zeker doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Als je nu kijkt in de steam hubs, dan zie je het volgende:

CS:GO 22,755
CS:S 26,764
CS 39,077
CoD:BO2 24,671
Borderlands2 13,143
TF2 41,272

GO doet het best netjes voor een game die net gereleased is.

edit: hier had ik ook gewoon een lijstje vandaan kunnen halen ;) http://store.steampowered.com/stats/

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 30-01-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Er zijn ook veel spelers die louter via matchmaking spelen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Ben ik de enige die het jammer blijft vinden dat de nadruk vaak op dust2 ligt? Vind het een goed gebalanceerde map hoor maar ik word hem na een tiental ronden wel zat, het lijkt alsof ik iedere keer hetzelfde riedeltje meemaak, zowel als T als CT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was bij CS:S ook al zo, ik kan sowieso maar weinig servers vinden die een map rotation hebben :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Vind het echt weer top om lekker shooter te spelen :)
Source voor een goed 5 jaar gespeeld en na een jaar niet echt te gamen GO opgepakt.

Ik zoek eigenlijk ook gelijk een community/team om mee te spelen. Enige tips waar ik Benelux teams kan vinden of zijn er Tweakers die weleens een war doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:05
Ik heb voor CS:GO ooit een keer 1.6 gespeeld, maar nooit echt competitief. Sinds December speel ik GO en eindelijk eens een shooter zonder rare fratsen als perks en die onzin. Gewoon knallen dus. Speel zelf met jongens uit voornamelijk de USA, Canada en de UK. Met servers in New York prima te doen (80-90 ping). Na jaren geen shooters te hebben gespeeld moet ik wel zeggen dat het wennen is, maar ik denk dat ik eindelijk een beetje de juiste settings te pakken heb.

Sinds de laatste update is de Deagle trouwens wel verkloot. Jammer.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een servertje aan het opzetten.
Gewoon een classic casual, max. 20 players, ff off, etc.

Mijn vraag aan jullie is, welke maps zou je graag in de rotatie hebben?
Server is vanaf vanavond online.

Ik heb tevens een steam groepje gestart voor Nederlandse CSGO-ers.
Gewoon een beetje knallen met elkaar.
We hebben al 5 leden, dus laat even weten als je een invite wil !

Groetjes,
Pew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Doe gek, invite me maar, zelfde nick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
@Pewpew,

Ik wil ook wel graag meedoen, ik heb zelfde nickname

Mijn favo mappen zijn:
Dust1, dust 2, office, Italy, safehouse, bank en lake.

[ Voor 10% gewijzigd door Opperclowntje op 04-02-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt begin van de avond jullie kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 03:43
de_train, de_nuke, de_aztec mogen er van mij ook wel bij, er gaat niks boven de klassiekers! Wat is het IP van de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wil ook wel de IP weten. Mijn ingame name is op het moment Hipster Doofus a.k.a. KRAMER (:')).

Merk dat ik heel veel belgen en nederlanders tegenkom. Altijd gezeik, altijd ruzie... Mis mijn oude servertje van CS:S, enkel Office, max 2 AWP's per team... Dat waren tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IP: 108.61.253.157:27015
[NL] LPT ------> LongPaperTip | de_dust & de_dust2

Steam group: LPT.

Zojuist online gegaan, momenteel even met een dust en dust 2 rotatie (en wat botjes).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Soms loopt CS:GO even vast, waarna hij weer normaal gaat lopen maar dat de textures verneukt zijn:

http://imgur.com/j4Rp9W7,...S,zzfwi0B,ZW3l5fB,NNCtrPr

Andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou even de repair draaien.

En anders je videokaart drivers ff updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Nu 15 (competitive) matches gewonnen.. Laatste 3 potjes elke keer rank omhoog gegaan. Ben momenteel Master Guardian 2. Ook niet als te veel bijzonders die ranks neem ik aan :')

Zal ook binnenkort kijkje nemen op de server hierboven geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Net ook cs:go aangeschaft. Mijn beeld ziet er zo uit als ik het spel opstart:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/fpbku8.jpg

Schrok me dood, dacht dat m'n videokaart overleden was. PC is net 2 weken oud. Heb een GT660TI met de laatste drivers. 310.90.

Iemand enig idee wat het kan zijn? andere games doen het wel gewoon, al speel ik niet veel meer. (farcry 3 en Planetside 2 werken beide prima)
Kan ook niks vinden over dit probleem, wel veel over BSOD tijdens het opstarten, maar dat is het niet.

even css aan het downloaden, kijken of het misschien aan de source engine gerelateerd is.

[ Voor 8% gewijzigd door Rudolf op 07-02-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

07-02-2013 update van Valve, heeft ook de servers verneukt.

Steam: Arai (rode logo) voor degene die me willen toevoegen.
Server is altijd leeg, toch wil ik liever een eigen server hebben.
Lijkt wel of niet veel NLers CSGO spelen, vooral de DE/FR gasten spelen 't veel.

108.61.253.142:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 04:32:
07-02-2013 update van Valve, heeft ook de servers verneukt.
Waarom heeft het de servers verneukt? De owner van de servers moeten gewoon mee updaten en dan werkt het als een zonnetje. Wel is het zo dat het wederom een update is waarbij Sourcemod crashed. Weet niet of er inmiddels al een nieuwe snapshot uit is omdat ik nog geen tijd heb gehad om mijn servers uberhaupt te updaten.

Zit nu op 44 gewonnen competitive games trouwens. Nog steeds Gold Nova II, ondanks ik er al tig achter elkaar heb gewonnen en toch ook goed mee doe met de rest van mijn team.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Die clasic competitive mode loopt wel aardig nu. Hoef nooit lang te wachten :). Schijnt wel dat de hoogste ranks vooral hackers zijn, dus die spelen mooi tegen elkaar dankzij de matchmaking :D.

Maar even geleden bleef GO crashen toen een nieuwe match begon. Wat ophield toen ik de local files had geverifieerd. Waarna ik die match join bij een stand van 3-1. Match uitgespeeld en gewonnen, maar toch kreeg ik een cooldown van 1,5 uur, omdat ik er niet in was geslaagt te reconnecten :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 20:11
Zoals de meesten hier uit nostalgie ook de boel aangeschaft. Heb de afgelopen 5 jaar op TF2 gezeten dus ik kan er geen klote meer van (Speelde 13 jaar terug echt veel CS). Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke server (qua spelers) met een volledige maprotatie. Veel servers die fatsoenlijk zijn draaien dust(2) only, maar ik vind juist die afwisseling leuk en ik word leip treurig van dat gesnipe door de deur op dust2.

edit: oh ja, geen bots, geen 32 players (max 12/16), liefst NL

[ Voor 7% gewijzigd door MrAngry op 10-02-2013 04:14 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Deze laatst ook maar aangeschaft met de aanbieding van Steam. Het is wel te merken dat ik heel wat mag gaan oefenen om het weer een beetje bij te benen zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Stoute Valve, een beetje CS_Assault met de laatste patch meenemen en er niet uitgebreid over vertellen! Heerlijk om weer te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Oeh wtf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
cs_assault in GO? w0000000000000t!!!!

:D

* Yonni start Steam op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Probleempje met m'n beeld opgelost. Speel nu al weer een paar dagen cs:go

moet zeggen dat het erg lekker speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
SpankmasterC schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:21:
Stoute Valve, een beetje CS_Assault met de laatste patch meenemen en er niet uitgebreid over vertellen! Heerlijk om weer te spelen!
Dat zie je toch als je de game opstart (Ik bedoel dus in het main menu) !

en assault is zeer netjes gedaan, al zeg ik het zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 11-02-2013 19:01 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Pagina: 1 ... 12 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic