Ze hebben het er in 1 zinnetje over, de rest van het bericht gaat over de Maps Workshop. Het is dus redelijk stilletjes toegevoegd.k1n9_n01z3 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:55:
[...]
Dat zie je toch als je de game opstart (Ik bedoel dus in het main menu) !
en assault is zeer netjes gedaan, al zeg ik het zelf.
Ja ik doelde meer op het feit dat het enigste plaatje wat je zag in het "update news" een plaatje van asault was.SpankmasterC schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:01:
[...]
Ze hebben het er in 1 zinnetje over, de rest van het bericht gaat over de Maps Workshop. Het is dus redelijk stilletjes toegevoegd.
Hoe word eigelijk je skill berekend na die 10 gewonnen wedstrijden ?
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Assault is een behoorlijk one sided map helaas. Hoop dat Valve daar nog verbeteringen in aan gaat brengen. Ik heb het overigens van horen-zeggen, speel zelf amper hostage maps omdat ik dat niet leuk vind. Gijzelaartjes doodknallen, campen en wachten tot tijd voorbij is. Woohoo, leuk.
Je skill in matchmaking is gebaseerd op het aantal winst en verliespartijen. Of er meer dingen zijn die een rol spelen weet ik overigens niet zeker.
Je skill in matchmaking is gebaseerd op het aantal winst en verliespartijen. Of er meer dingen zijn die een rol spelen weet ik overigens niet zeker.
Assault was altijd al erg one sided, dat maakt het ook wel een echte stand-off map. T's die lekker kunnen campen, CT's die ballen moeten hebben. Flashbang onder de garagedeur door wil wel helpen. Ik vind het nu wel erg gaaf dat je ramen op het dak hebt die je kapot kan maken, ook de extra ingang aan de rechterkant (vanaf CT spawn gezien) is mooi.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Extra ingang? Die heb ik nog niet gezien!Yonni schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:32:
Assault was altijd al erg one sided, dat maakt het ook wel een echte stand-off map. T's die lekker kunnen campen, CT's die ballen moeten hebben. Flashbang onder de garagedeur door wil wel helpen. Ik vind het nu wel erg gaaf dat je ramen op het dak hebt die je kapot kan maken, ook de extra ingang aan de rechterkant (vanaf CT spawn gezien) is mooi.
Wat ik zelf erg fijn vind zijn de crates die nu de ingang via de trap blokkeren, zodat je daar naar binnen kunt komen zonder meteen doodgesniped te worden
Probeerde net jullie server te joinen, lukt dat niet:Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:46:
IP: 108.61.253.157:27015
[NL] LPT ------> LongPaperTip | de_dust & de_dust2
Steam group: LPT.
Zojuist online gegaan, momenteel even met een dust en dust 2 rotatie (en wat botjes).
Server moet geupdate worden?Connecting to public(108.61.253.157:27015) ...
822.047: Sending UDP connect to public IP 108.61.253.157:27015
Invalid GetHostVersion(), expecting 12222, got 12221
Unknown command "joingame"
Ik kwam er net gewoon op (108.61.253.157:27015). Jammer genoeg was er geen GoT'er, enkel een BoT'er. :,
Nu ik hier verder toch ben, zijn er enige GoT'ers die er wat serieuzer werk van maken? Bijvoorbeeld in een clan zitten of veel classic competitive (misschien wel ESEA). Ik ben op zoek naar een groep die wat meer competitief wil spelen. (Wordt af en toe gek van de random mensen op classic competitive matchmaking.)
Nu ik hier verder toch ben, zijn er enige GoT'ers die er wat serieuzer werk van maken? Bijvoorbeeld in een clan zitten of veel classic competitive (misschien wel ESEA). Ik ben op zoek naar een groep die wat meer competitief wil spelen. (Wordt af en toe gek van de random mensen op classic competitive matchmaking.)
[ Voor 60% gewijzigd door g0ulash op 14-02-2013 21:48 ]
Ik wil ook wel met een vast groepje wat spelen. Ben zelf niet zo super actief als vroeger toen ik nog op school zat, maar speel toch wel een paar wedstrijdjes per week. m.n. op woensdag / donderdagg0ulash schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:02:
Ik kwam er net gewoon op (108.61.253.157:27015). Jammer genoeg was er geen GoT'er, enkel een BoT'er. :,
Vanaf beta 5.0 alle versies gespeeld. Vanaf Source niet meer competitief. Geen noemenswaardige resultaten behaald
Moet nog wel een beetje wennen aan de maps die allemaal net wat verandert zijn t.o.v. het orgineel.
laat maar weten.
We kunnen het in ieder geval proberen. Voeg me maar toe met mijn account die je via PM kunt krijgen. Iedereen die zin heeft in een wat tactischer potje CS:GO mag me ook toevoegen (ook als je dat niet hebt natuurlijk).
[ Voor 9% gewijzigd door g0ulash op 03-04-2013 20:19 ]
bah, wat ik vooral bij CC heb, is dat ik word ingedeeld meet utter neebz. Word een beetje lastig winnen als het andere team wel goed samenspeelt, tewijl je eigen team maar een beetje in de ronde loopt. Mischien moeten we een Steam group aanmaken ? Ik ben iig te vinden onder de nick KNz, voeg me maar toe als je wel weet wat "tacs" betekenen en graag een potje cc wilt winnen.
Steam Inventaris
Toch maar weer CS:GO aan het installeren en dat maar weer eens spelen tot 1.6 weer speelbaar is.. Zijn de silencers/USP al terug?
nope, en de usp komt niet meer terug, die is vervangen.
Steam Inventaris
Ik vind ongeveer 5 pagina's met KNz, was is je account name? Dan voeg ik die ff toe. En misschien is een steam group wel interessant inderdaad.
Misschien een beetje en gekke vraag, maar als ik Global Offensive voor de PS3 koop, kan ik hem dan ook met steam op mijn pc spelen? Of andersom, als ik het op Steam koop? Het spel kan namelijk multiplayer tegen elkaar en zag laatst op steam iets voorbij komen met inloggen met je ps3 account?!
Inloggen met je PS3 account kan, maar dat is alleen voor games waar je de PC versie gratis bij krijgt. Dat is bij CS:GO, naar mijn weten, niet het geval. Dat was vooral voor Portal 2, omdat Gabe Newell ontzettende fanboy van Sony geworden was, kreeg elke PS3 gamer een PC versie er gratis bij. 
Ook kun je geen cross-platform, wat wel beloofd was.
Ook kun je geen cross-platform, wat wel beloofd was.
Ai, goed dat ik dat laatste weet. Juist de cross-platform multiplayer in combinatie met tobo en muis op de PS3 maakte het zo interessant. Mijn laptop trekt het spel namelijk net niet denk ik.
Ok ik heb een groep aangemaakt, url = http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT
Steam Inventaris
Verwijderd
Onze server is inmiddels al weer ff geupdate en online. We zijn afgestapt van dust/dust 2 only, en hebben nu gewoon een maprotatie lopen. Er zit geregeld een man of 5-10 in.g0ulash schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:02:
Ben zelf ook begonnen vorige week met CC te spelen. Nu 5 potjes gewonnen van de 8 ofzo. Waar ik me wel aan stoor; al paar keer werd ik gedisconnect (in een winnende pot), vervolgens kon ik niet meer re-connecten. Een keer kreeg ik na X pogingen zelfs een penalty van 2uur

Je moet een beetje geluk hebben met je team, of met een groepje joinen.
M'n steam is: 'thasmoker'.
Dus voeg me maar ff toe als je wilt
Join de steam group dan even die we hebben aangemaakt (paar posts hierboven), maakt het allemaal een stuk makkelijker.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:19:
[...]
Onze server is inmiddels al weer ff geupdate en online. We zijn afgestapt van dust/dust 2 only, en hebben nu gewoon een maprotatie lopen. Er zit geregeld een man of 5-10 in.
Ben zelf ook begonnen vorige week met CC te spelen. Nu 5 potjes gewonnen van de 8 ofzo. Waar ik me wel aan stoor; al paar keer werd ik gedisconnect (in een winnende pot), vervolgens kon ik niet meer re-connecten. Een keer kreeg ik na X pogingen zelfs een penalty van 2uurbeetje jammer Valve!
Je moet een beetje geluk hebben met je team, of met een groepje joinen.
M'n steam is: 'thasmoker'.
Dus voeg me maar ff toe als je wiltBen vanavond zowiezo online en in voor wat potjes!
Zou iemand die ook even bij de OP kunnen voegen ?
Steam Inventaris
Dit weekend is er een grote CS:GO LAN. Mocht je die willen volgen voor wat leuke streams van pro teams: hltv.org.
Ik zit er ook ink1n9_n01z3 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:41:
Ok ik heb een groep aangemaakt, url = http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT
Ik ook, wel vrij rustig groepje nog zie ik 
ik speel onder de naam 'snuifje'
steeds meer met een semi vast clubje vrienden, dat is wel een stuk leuker merk ik. Hoe meer hoe beter, tis het beste als je met 5 nederlanders die wat serieuzer zijn in een server komt dan met 3 + 2 russen oid :-)
dus laten we vooral allemaal in elkaars vriendenlijst gaan staan
add me maar wie wil
ik speel onder de naam 'snuifje'
steeds meer met een semi vast clubje vrienden, dat is wel een stuk leuker merk ik. Hoe meer hoe beter, tis het beste als je met 5 nederlanders die wat serieuzer zijn in een server komt dan met 3 + 2 russen oid :-)
dus laten we vooral allemaal in elkaars vriendenlijst gaan staan
[ Voor 79% gewijzigd door Boefmans op 08-03-2013 15:16 ]
mixing a drink and music
Deze week wat mensen uit de GoT groep op Steam toegevoegd, helaas nog niet de kans gehad om te spelen
Spelen lukt wel, alleen competitive matchmaking,
gisteren met 5 man geprobeerd te matchen, na 45 minuten: laat maar hangen...
mixing a drink and music
Ja steam/matchmaking heeft hier idd tegenwoordig veel last van. Achja het is alleen bij classic comp. dus je kan altijd nog classic cas. spelen
Steam Inventaris
Ik vind casual niet zo heel erg leuk :-) is toch wat dommig raggen enzo, geen communicatie, veel fragscoorders. Als ik aan mijn aim wil werken speel ik liever meteen DM (zeker nodig nu met een nieuwe muis en dito installingen :-P).
wie weet vanavond, hoorde dat het nu beter zou moeten zijn.
wie weet vanavond, hoorde dat het nu beter zou moeten zijn.
mixing a drink and music
Weet iemand waarom Global Offensive in de EU/NL playstation store niet te vinden is en in de US wel? Ik zag wel dat vlak na de release ergens in augustus er nog problemen waren, maar het is nu al maart...
Haal 'm op de PCReb87 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:14:
Weet iemand waarom Global Offensive in de EU/NL playstation store niet te vinden is en in de US wel? Ik zag wel dat vlak na de release ergens in augustus er nog problemen waren, maar het is nu al maart...
http://www.systemrequirementslab.com/cyri Kun je altijd even proberen. Las ergens dat als je Portal 2 kunt draaien, dan CS:GO ook 
Maar sowieso is het slecht geregeld met de EU PS3 store, loopt altijd achter.
Maar sowieso is het slecht geregeld met de EU PS3 store, loopt altijd achter.
Verwijderd
Ik heb em zojuist maar op de PC gekocht, ga niet meer wachten. Mocht ie zo goed bevallen dan kan ik em alsnog ook voor de PS3 kopen (kost maar 14 euro dus...) Maar voorlopig verwacht ik daar niet zo veel vanReb87 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:14:
Het is echt heel gek inderdaad, heb ook nog nooit een verklaring oid gehoord vanuit Valve of Sony waarom we de game hier niet kunnen spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:37:
[...]
Ik heb em zojuist maar op de PC gekocht, ga niet meer wachten. Mocht ie zo goed bevallen dan kan ik em alsnog ook voor de PS3 kopen (kost maar 14 euro dus...) Maar voorlopig verwacht ik daar niet zo veel van
Verwijderd
In de US is ie wel uit op PSN of niet?
Ik heb em zojuist een uurtje op de PC gedaan, eerste indruk; VETTE GAME!!
Lekker old school CS
Ik krijg bij CS:GO meer het ouderwetsche CS gevoel terug dan bij CS:S. Daarnaast is het 'matchmaking' systeem ideaal om snel even ene potje te joinen. Dit is iets wat ik bij CS:S wel heb gemist, als mijn favo servers daar leeg waren o.i.d. dan was het vaak een pain in the ass om een goede game te vinden.
Ik heb em zojuist een uurtje op de PC gedaan, eerste indruk; VETTE GAME!!
Lekker old school CS
Ik krijg bij CS:GO meer het ouderwetsche CS gevoel terug dan bij CS:S. Daarnaast is het 'matchmaking' systeem ideaal om snel even ene potje te joinen. Dit is iets wat ik bij CS:S wel heb gemist, als mijn favo servers daar leeg waren o.i.d. dan was het vaak een pain in the ass om een goede game te vinden.
Ja, dat maakt het zo gek. Ook het feit dat hij op de 360 wel gewoon in Europa is gelanceerdVerwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:28:
In de US is ie wel uit op PSN of niet?
wooow nieuwe update !! voor de oldskoolers onder ons hebben ze militia geremaked !

Valve has sent out a patch for Counter-Strike: Global Offensive that focuses on tweaking Hostage Rescue rules for stronger balance and to entice players away from the long-favored Bomb Defusal. Most notably, CTs have now adopted the tactical doctrine of draping hostages across their shoulders like a squishy scarf, and only a single rescue is needed to secure a win for the good guys.
You'll need to interact with a hostage for a lengthy four seconds to get him to hop on for a ride, and a new "rescue kit" shortens pickup time to a single second by presumably wowing hostages with attractively padded and comfortable-looking shoulder guards to rest on. Taking a note of influence from community-made maps such as cs_motel, hostage spawns are now randomized per match.
Valve is also continuing to stock GO's maps with updated versions of classic Counter-Strike levels, with cs_militia being the latest addition. It's structured similarly to cs_assault, where Ts benefit from an entrenched interior location to bunker in while CTs attempt rescue through multiple points of entry.
Defusing bombs got a small but significant change as well: turning too far away from a bomb while defusing it will cancel the process, a jump in risk and exposure for CTs trying for the win while Ts yet linger to guard the bomb. They could sure use one of those hostage-capes for extra protection.
Oh, and the rumored Support Pass for a community map rotation on official servers isn't happening. Valve even pokes fun at earlier reports of the pass with a new data string, "CSGO_Ticket_CommunitySeasonOneSpring2013_Leak," and its single-word description: "lol." Oh, Valve. Don't ever change.
[ Voor 91% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 23-03-2013 17:53 ]
Steam Inventaris
Random hostage spawn... not sure if like or not
Neemt een stukje voorspelbaarheid weg...
Voor de rest allemaal leuke nieuwe dingen
Voor de rest allemaal leuke nieuwe dingen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Er zijn 4 vaste plekken waar 2 hostages over spawnen.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6ZFCAfyJ0mo]k1n9_n01z3 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:48:
wooow nieuwe update !! voor de oldskoolers onder ons hebben ze militia geremaked !
Na weer een aantal keren Enemy Territory gespeeld te hebben (jaren niet meer gespeeld) twijfel ik nu om misschien Counter Strike eens te proberen. Alleen nu zie ik op steam dat CS:GO goedkoper is dan CS:S. Wat is de reden hiervoor? Ik weet ook niet of mijn laptop GO wel makkelijk kan spelen en een maat van mij heeft Source, dus ik neig misschien toch meer naar die versie. (Laptop: Dell XPS 15, i7-2630QM, nVidia 525M)
Ik hoor ook dat steam regelmatig aanbiedingen heeft (heb al jaren geen steam meer gebruikt..) Kan ik ergens vinden wat de prijs van CS:S of CS:GO was toen deze in de aanbieding was? Of weet iemand van jullie dat misschien?
Ik hoor ook dat steam regelmatig aanbiedingen heeft (heb al jaren geen steam meer gebruikt..) Kan ik ergens vinden wat de prijs van CS:S of CS:GO was toen deze in de aanbieding was? Of weet iemand van jullie dat misschien?
Verwijderd
Als hij in de sale is heb je meestal 50% korting. Vrij weinig dus gezien hoe goedkoop die al is. En de rest dat CS:GO zo goedkoop is heeft niks met de kwaliteit van het spel te maken, Valve wilt gewoon dat mensen CS:GO gaan spelen.Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:35:
Na weer een aantal keren Enemy Territory gespeeld te hebben (jaren niet meer gespeeld) twijfel ik nu om misschien Counter Strike eens te proberen. Alleen nu zie ik op steam dat CS:GO goedkoper is dan CS:S. Wat is de reden hiervoor? Ik weet ook niet of mijn laptop GO wel makkelijk kan spelen en een maat van mij heeft Source, dus ik neig misschien toch meer naar die versie. (Laptop: Dell XPS 15, i7-2630QM, nVidia 525M)
Als jouw laptop het trekt dan zou ik ook gewoon voor CS:GO gaan. Zeker voor nieuwe spelers is dit verweg de beste keuze.
Lekker dan die hostage aanpassingen, als je je achievements nog moet halen (zoals ik
).
Heeft iemand misschien een guest pass voor mij? Dan kan ik global offensive even proberen alvorens ik het koop. Weet namelijk niet zeker of het wel werkt op mijn "nieuwe" 2e hands laptop...
Ook ff CS:GO gekocht. Is nu maar 14 euries op steam dus waarom niet. Het is een lekkere snelle shooter, daar hou ik wel van. Ik speel al enige tijd een aantal shooters dus echt moeilijk is het niet als je met andere spellen ervaring hebt. Dat bleek ook wel uit mijn killstreak in mijn allereerste ronde DM. Het is zijn dan eigenlijk ook alleen de maps die voor de afwisseling zorgen met andere shooters.
Als iemand er 2 heeft, ik wil ook wel eens kijken of mijn laptop het aan kan (zie ook mijn bericht hierboven)Reb87 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:11:
Heeft iemand misschien een guest pass voor mij? Dan kan ik global offensive even proberen alvorens ik het koop. Weet namelijk niet zeker of het wel werkt op mijn "nieuwe" 2e hands laptop...
Nooit problemen gehad met matchmaking, met groups van 3-4 of 5.
http://www.twitch.tv/enoq/c/2083174
nice job robert
http://www.twitch.tv/enoq/c/2083174
nice job robert
Ik heb er eigelijk best vaak last van, matchmaking die vastloopt.
Steam Inventaris
Verwijderd
Hoepla, 10de competitive win is binnen!
M'n skillgroup is iets van silver elite master. Is dat goed?
Geen idee, maar je wilt als beginner niet een hoge rang hebbenVerwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:18:
Hoepla, 10de competitive win is binnen!M'n skillgroup is iets van silver elite master. Is dat goed?
Ik kreeg meteen legendary eagle, en werd steeds geplaatst tegen gasten die veel beter waren..
Blijf nu steeds op distinguished master guardian hangen, hoeft van mij niet hoger.

Verwijderd
Lol daaamn ik zuig als ik die rankings bekijkunfor schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:25:
[...]
Geen idee, maar je wilt als beginner niet een hoge rang hebben
Ik kreeg meteen legendary eagle, en werd steeds geplaatst tegen gasten die veel beter waren..
Blijf nu steeds op distinguished master guardian hangen, hoeft van mij niet hoger.
[afbeelding]
Het zegt niet zoveel, ik speel alleen CS:GO competitive als er vrienden meespelen.Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:26:
[...]
Lol daaamn ik zuig als ik die rankings bekijk
Als je in je eentje speelt zul je ook niet snel een hoge rang krijgen.
Wait whut
Medals/ranks ?! This is Counter-Strike !!! We don't like that CoD/BF like crap 
Is dit iets sinds de laatste patch of zo ?? Nog nooit gezien ...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Is een rating voor competitive mode, zodat je tegen spelers met dezelfde rating word gematched.nero355 schreef op maandag 01 april 2013 @ 04:01:
Wait whutMedals/ranks ?! This is Counter-Strike !!! We don't like that CoD/BF like crap
Jah werkt wel goed hoor.
Behalve soms als je via via in een clubje meedoet met 7ranks hoger, ik had het wel zwaar
wel leerzaam :-d
Nieuwe nostalgie methode is Ff wennen maar best leuk, vooral in militia. Leuk dat die map er weer is, al heb je weinig aan oude ervaring aangezien die totaal anders aanvoelt.
Behalve soms als je via via in een clubje meedoet met 7ranks hoger, ik had het wel zwaar
Nieuwe nostalgie methode is Ff wennen maar best leuk, vooral in militia. Leuk dat die map er weer is, al heb je weinig aan oude ervaring aangezien die totaal anders aanvoelt.
mixing a drink and music
Welke modus kun je allemaal kiezen bij CS:S en CS:GO? Alleen een soort last man standing? (of hoe dat ook heet, dat je 1x respawnt tot iedereen dood is van een van de twee teams) Of heb je ook andere modi?
Heb je bijvoorbeeld ook zoiets als bij Enemy Territory, gewoon 2 teams tegen elkaar met spawns om de zoveel seconden. Stel je gaat dood, dan moet je wachten tot de volgende spawn. En dan objectives om te maken en degene met de meeste punten wint uiteindelijk na zoveel minuten of alle objectives moeten gehaald zijn.
Heb je bijvoorbeeld ook zoiets als bij Enemy Territory, gewoon 2 teams tegen elkaar met spawns om de zoveel seconden. Stel je gaat dood, dan moet je wachten tot de volgende spawn. En dan objectives om te maken en degene met de meeste punten wint uiteindelijk na zoveel minuten of alle objectives moeten gehaald zijn.
Verwijderd
Ik heb alleen maar ervaring met CSGO, en daar heb je deathmatch, arms race, demolition, classic casual en classic competitive. Bij die laatste drie is het inderdaad last man standing, ga je dood dan moet je wachten tot de volgende ronde (gemiddeld een minuutje ofzo) om opnieuw mee te doen. Bij deze game mode's moet je telkens een bom planten, dus het is redelijk objective-based.Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 01 april 2013 @ 12:01:
Welke modus kun je allemaal kiezen bij CS:S en CS:GO? Alleen een soort last man standing? (of hoe dat ook heet, dat je 1x respawnt tot iedereen dood is van een van de twee teams) Of heb je ook andere modi?
Bij deathmatch en arms race is het eigenlijk gewoon 2 teams tegen elkaar en de persoon met de meeste kills wint, bij deathmatch mag je je wapen zelf kiezen, bij arms race krijg je een nieuw wapen elke keer je een kill maakt. Deze twee game mode's zijn leuk als opwarmertje en goed om aan je aim te werken
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2013 12:31 . Reden: typoz ]
Niet te snel oordelen, dit zijn de ranks voor competitive matchmaking.nero355 schreef op maandag 01 april 2013 @ 04:01:
Wait whutMedals/ranks ?! This is Counter-Strike !!! We don't like that CoD/BF like crap
Speel zelf steeds vaker matchmaking, omdat het gewoon echt leuk is.
Er zijn hedendaags ook veel minder leavers dan toen matchmaking met ranks er net in zat merk ik.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Voordeel is dat je een beetje met je eigen niveau speelt, zodat je niet compleet wordt afgeslacht of het andere team afslacht. Het werkt op de daluren niet zo briljant, gister speelde ik met m'n twee sterretjes met een stel beginners mee. Best leuk, maar je veegt wel continue de map leeg :P\
Gisteren ook nog met een paar Engelse droogkloten meegespeeld, ik heb me helemaal krom gelachen met die gasten. Toen er ééntje een ronde z'n wapen wilde redden heb ik een uitgebreide tour van de_dust gehad, compleet met toeristische informatie.
Gisteren ook nog met een paar Engelse droogkloten meegespeeld, ik heb me helemaal krom gelachen met die gasten. Toen er ééntje een ronde z'n wapen wilde redden heb ik een uitgebreide tour van de_dust gehad, compleet met toeristische informatie.

[ Voor 30% gewijzigd door neographikal op 01-04-2013 13:57 ]
Hij wilde wat preciesneographikal schreef op maandag 01 april 2013 @ 13:53:
Was de info nog een beetje nuttig ??
Als iedereen in je team dood is en de tegenstander heeft nog 3+ man, dan is het niet verstandig om ze op te zoeken want dan ga je sowieso dood. Handiger om contact te vermijden zodat je de volgende ronde nog je wapen hebt en niet weeeeeer centen uit moeten geven voor je awpnero355 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 00:37:
[...]
Hij wilde wat precies
Was de info nog een beetje nuttig ??Dat is wel droog ja!
Ah OK ik snap hem
Momenteel Gold Nova III, ondanks dat ik voor November nooit een CS game heb aangeraakt, op die 50 minuten CS 1.6 na. Het valt mij op dat wanneer ik random een competitive doe, dat ik de laatste tijd ruim 30 kills en minder dan 15 deaths heb. Het is best leuk om de beste te zijn van de hele server, maar je wint er niets mee als de rest van het team slecht is. Moet ik elke ronde gaan acen, schiet voor mij ook niet echt op. Regelmatig potjes met Master Guardian Elite's en hoger meegespeeld, en ook daar kon ik goed mee. 20/17 kdr, wat zeker niet slecht is. Ik heb het gevoel in een veel te lage rank te staan daardoor. Toch lukt het ranken niet, ondanks mijn persoonlijke resultaten in gedurende de matches. Als de rest van het team niet kan schieten, verlies je je pot en is het bijna onmogelijk om te ranken. Ook als ik wel met een groep zit te schieten die wél kan schieten en dus tegen Master Guardian Elite's zit en die match win rank ik niet... Ik hecht er dus niet teveel waarde meer aan... Heb er momenteel 96 gewonnen trouwens.
Speel je veel? Komt qua rang ongeveer overeen metons clubjeVerwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:18:
Hoepla, 10de competitive win is binnen!M'n skillgroup is iets van silver elite master. Is dat goed?
mixing a drink and music
Niet altijd slim, team krijgt minder geld bij een survive zonder bomplant of hostage rescue.SpankmasterC schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 02:53:
[...]
Als iedereen in je team dood is en de tegenstander heeft nog 3+ man, dan is het niet verstandig om ze op te zoeken want dan ga je sowieso dood. Handiger om contact te vermijden zodat je de volgende ronde nog je wapen hebt en niet weeeeeer centen uit moeten geven voor je awp
mixing a drink and music
Is dat echt zo? Volgens mij krijgt alleen degene die overleeft $0 in de volgende ronde, en de rest van het team het standaardbedrag van iets van $1700 toch? Het verschil met een m4+armour ($4100) is dan wel genoeg om expres de tijd af te laten lopen. Nooit doen in de laatste ronde van een helft! Deed ik laatst, stond een beetje voor aap.Boefmans schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:54:
[...]
Niet altijd slim, team krijgt minder geld bij een survive zonder bomplant of hostage rescue.

Een save als T is in de meeste gevallen niet de moeite waard. In close games, wanneer je in je eentje tegenover 5 man staat en je team is krap bij kas kan het wel eens handig zijn om een wapen te saven. Alleen de persoon met het wapen krijgt geen geld, de rest wel. Standaard krijg je 1.4k bij verlies. Bij CT's ligt dat ietwat hoger, maar de wapens zijn dan ook duurder. Aan de kant van CT's is het in sommige gevallen slimmer om te saven, je krijgt toch je geld wel, maar je houdt ook je wapen.
Het hangt dus grotendeels af van de situatie.
Hostage doe ik overigens niet aan. Niet leuk, geen uitdaging. Doe mij maar DM en Defuse.
Hostage doe ik overigens niet aan. Niet leuk, geen uitdaging. Doe mij maar DM en Defuse.
Waarom is een save als T het niet waard? Een armor (1k) plus een AK (2.7k) en eventueel nog wat nades is toch al meer dan je ooit kan krijgen door dood te gaan. Laat staan als je een AWP hebt.Eyon schreef op woensdag 03 april 2013 @ 01:01:
Een save als T is in de meeste gevallen niet de moeite waard. In close games, wanneer je in je eentje tegenover 5 man staat en je team is krap bij kas kan het wel eens handig zijn om een wapen te saven. Alleen de persoon met het wapen krijgt geen geld, de rest wel. Standaard krijg je 1.4k bij verlies. Bij CT's ligt dat ietwat hoger, maar de wapens zijn dan ook duurder. Aan de kant van CT's is het in sommige gevallen slimmer om te saven, je krijgt toch je geld wel, maar je houdt ook je wapen.
Het is alleen wel zo dat je steeds meer geld krijgt hoe vaker je verliest. Met een cap op 3.4k (bij CT iig)
10100111001
Een save als T is weinig waard omdat je geen cent krijgt als je saved. In de meeste gevallen heb je al nades weggegooid, plus het feit dat je in het slechtste geval moet zorgen dat je voor 1,5 minuut niet gevonden wordt. Je kan beter een eco ronde doen en dan de ronde erna weer volledig kopen. Teamplay is daarbij natuurlijk wel essentieel, want een eco ronde betekend lang niet altijd dat je verliest. Ik heb met enige regelmaat een eco ronde gewonnen, mede doordat de Glock zo overpowered is.
Het is het simpelweg niet waard om als T te saven, ook je AWP niet. Wat ga je, terwijl jij als enige een AWP hebt, uitrichten tegen 5 man met wapens, terwijl jouw team alleen een Glock of P250 heeft? Wou je passief gaan spelen met een pistol als T?
Daarnaast zie je ook zelden een save op T side bij de professionals, juist om bovengenoemde redenen. Money management is essentieel en een ronde geen geld kan dus betekenen dat wanneer jij de volgende ronde dood gaat, nog steeds niets kan kopen, terwijl de rest weer een AK kan kopen - daar sta je simpelweg zwak mee.
Nog iets om te vertellen over money management; Wanneer je de pistol round verliest kom je vaak tegenover SMGs te staan. Koop zelf niets tot de 4e ronde, tenzij je toch de 2e ronde pakt en dus 1-1 maakt. Dan koop je SMGs en heeft de tegenpartij vaak weer pistols omdat ze geen geld hebben om te kopen. Komt vrij weinig voor, maar het kan gebeuren. Lees je goed in voor wat betreft het hele money management. Het is het belangrijkste aspect in Counter-Strike. Anders kun je net zo goed Call of Duty gaan spelen, waar je geen geld hebt.
Het is het simpelweg niet waard om als T te saven, ook je AWP niet. Wat ga je, terwijl jij als enige een AWP hebt, uitrichten tegen 5 man met wapens, terwijl jouw team alleen een Glock of P250 heeft? Wou je passief gaan spelen met een pistol als T?
Daarnaast zie je ook zelden een save op T side bij de professionals, juist om bovengenoemde redenen. Money management is essentieel en een ronde geen geld kan dus betekenen dat wanneer jij de volgende ronde dood gaat, nog steeds niets kan kopen, terwijl de rest weer een AK kan kopen - daar sta je simpelweg zwak mee.
Nog iets om te vertellen over money management; Wanneer je de pistol round verliest kom je vaak tegenover SMGs te staan. Koop zelf niets tot de 4e ronde, tenzij je toch de 2e ronde pakt en dus 1-1 maakt. Dan koop je SMGs en heeft de tegenpartij vaak weer pistols omdat ze geen geld hebben om te kopen. Komt vrij weinig voor, maar het kan gebeuren. Lees je goed in voor wat betreft het hele money management. Het is het belangrijkste aspect in Counter-Strike. Anders kun je net zo goed Call of Duty gaan spelen, waar je geen geld hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door eXec op 03-04-2013 20:26 . Reden: Lelijke typo ]
@Eyon, ja de rest had ik al wel door qua money management.
Ik had er eigenlijk alleen nooit bij stil gestaan dat T save geen zin had. Misschien ook omdat dat sowieso vrij weinig voorkomt dat je in de gelegenheid bent om te saven als T.
Thanks voor de uitgebreide uitleg.
Helpt misschien ook niet dat ik alleen Matchmaking speel. Want daar is het niveau niet echt bijster hoog heb ik het idee. ([..] Guardian Elite). Misschien dat dat later nog komt als je bij de hogere rangen zit
Ik had er eigenlijk alleen nooit bij stil gestaan dat T save geen zin had. Misschien ook omdat dat sowieso vrij weinig voorkomt dat je in de gelegenheid bent om te saven als T.
Thanks voor de uitgebreide uitleg.
Helpt misschien ook niet dat ik alleen Matchmaking speel. Want daar is het niveau niet echt bijster hoog heb ik het idee. ([..] Guardian Elite). Misschien dat dat later nog komt als je bij de hogere rangen zit
10100111001
Moet eerlijk zeggen dat ik ook alleen maar matchmaking speel en wat DM tussendoor als warming up. Wil wel ESEA gaan spelen trouwens. Het niveau in dat matchmaking varieert enorm. De ene keer doe ik mee met (veel) hogere ranks dan ik zelf ben en heb ik verreweg de beste statistieken en de volgende keer doe ik mee met wat randoms in de (veel) lagere ranks en heb ik het moeilijk. Het hangt er enorm van af in welk team je beland.
Vanmiddag nog met een paar van hier een pugje gespeeld, maar ik had het zeker niet makkelijk. De ranks waren nou niet bepaald bijster hoog ook. Ook positiespel van je zelf speelt natuurlijk mee. Zo speel ik op Inferno het liefste bij B, maar als daar al 2 gasten staan heeft het voor mij weinig zin om B te staan, dus speel ik A vanuit pit/graveyard/appartments. Maar positiespel daar vind ik een stuk lastiger dan op B.
Vanmiddag nog met een paar van hier een pugje gespeeld, maar ik had het zeker niet makkelijk. De ranks waren nou niet bepaald bijster hoog ook. Ook positiespel van je zelf speelt natuurlijk mee. Zo speel ik op Inferno het liefste bij B, maar als daar al 2 gasten staan heeft het voor mij weinig zin om B te staan, dus speel ik A vanuit pit/graveyard/appartments. Maar positiespel daar vind ik een stuk lastiger dan op B.
Ik zit zelf ook op het moment te overwegen om ESEA te gaan nemen. Ik denk dat dat wel een goede stap is om echt beter te worden. En daarnaast dan ben je af van die crappy 64 tick servers.
Ik ga het waarschijnlijk wel proberen. Op z'n minst eens proberen een week pass te scoren.
Het scheelt inderdaad zo erg in wat voor team je zit. Nu net bv zat ik met gasten die waren niet heel erg goed, maar iedereen gebruikte z'n microfoon, dat scheelt al minstens de helft. En de andere keer zit je met allemaal gasten die veel hogere rang zijn en iedereen wordt weggespeeld omdat niemand ook maar iets van tactics doet.
Ik snap precies wat je bedoeld met Inferno, mijn favo spot is ook B. Veel prof matches gekeken en beetje die tactiek proberen toe te passen en dat werkt dan wel goed. En dan op A is het altijd beetje onwennig. Al probeer ik wel om daar af en toe ook expres te gaan staan om dat ook te leren.
Maar ja je er zit maar zoveel tijd in een dag dat je niet alles in no-time kan leren
Wat ik trouwens wel tegen vind vallen is om de pro-tactiek in MM toe te passen. Als ik dat dan beetje analyseer, zie je altijd dat ze bv smoke ergens gooien en dan komt er zo goed als nooit iemand doorheen rennen dus dan hoef je die side veel minder te coveren. Maar in MM komen ze vaak juist wel door de smoke rennen
Als je er dan wel op zit te aimen heb je weer paar mooie frags. Maar het speelt wel veel anders, veel chaotischer heb ik het idee. (of misschien lijkt dat maar zo, omdat je bij profs achterover gezakt in je stoel zit te kijken en anders moet je het zelf opknappen)
Ik ga het waarschijnlijk wel proberen. Op z'n minst eens proberen een week pass te scoren.
Het scheelt inderdaad zo erg in wat voor team je zit. Nu net bv zat ik met gasten die waren niet heel erg goed, maar iedereen gebruikte z'n microfoon, dat scheelt al minstens de helft. En de andere keer zit je met allemaal gasten die veel hogere rang zijn en iedereen wordt weggespeeld omdat niemand ook maar iets van tactics doet.
Ik snap precies wat je bedoeld met Inferno, mijn favo spot is ook B. Veel prof matches gekeken en beetje die tactiek proberen toe te passen en dat werkt dan wel goed. En dan op A is het altijd beetje onwennig. Al probeer ik wel om daar af en toe ook expres te gaan staan om dat ook te leren.
Maar ja je er zit maar zoveel tijd in een dag dat je niet alles in no-time kan leren
Wat ik trouwens wel tegen vind vallen is om de pro-tactiek in MM toe te passen. Als ik dat dan beetje analyseer, zie je altijd dat ze bv smoke ergens gooien en dan komt er zo goed als nooit iemand doorheen rennen dus dan hoef je die side veel minder te coveren. Maar in MM komen ze vaak juist wel door de smoke rennen
Als je er dan wel op zit te aimen heb je weer paar mooie frags. Maar het speelt wel veel anders, veel chaotischer heb ik het idee. (of misschien lijkt dat maar zo, omdat je bij profs achterover gezakt in je stoel zit te kijken en anders moet je het zelf opknappen)
10100111001
Probeer vooral ESL Wired eens, is een ESEA tegenhanger en gratis. Skillgroup is ongeveer hetzelfde, maar helaas geen NiP, VG, VP, WW, ESC en Na'Vi tegen je, die spelen wel ESEA. Ik zou daar in ieder geval mee beginnen, dan heb je tenminste nog callers. Ik vind matchmaking ook iets te random worden inderdaad.
Een microfoon maakt inderdaad een hoop uit. Ook maakt het uit of je een goede caller in je team hebt of niet. Nu doe ik zelf meestal de calls in mijn team, gewoonweg omdat dat in mijn bloed zit op de een of andere manier. Al jaren doe ik de strats callen, dus wat dat betreft is het bij CS:GO niet anders. Boos worden doe ik dan ook op die gasten die totaal niet luisteren, zeker als ik zeg dat ze niet moeten pushen in de Tunnels als CT bij B. Dan heb ik soms de neiging om ze gewoon te backstabben met mijn knife. Met wapens moet je gewoon ietwat passiever spelen en zeker niet door de smoke pushen.
Wat betreft de smokes waar Dark Lord het over heeft klopt inderdaad. Het is chaotisch en ongeorganiseerd, dus rennen ze als kippen zonder kop door de smoke heen. Ik doe het zelf zelden - tenzij ik op een eco round zit en ze wil verrassen, alleen dan wil ik het nog wel eens doen. Ik raak om de een of andere reden altijd mijn oriëntatie kwijt in de smoke, dus ik doe het niet al te vaak.
Ken gelukkig wat gasten die ook ESEA spelen, dus een week pass is voor mij zo geregeld. Nadeel voor mij is dat de ESEA website regelmatig down lijkt te zijn voor mij, of in ieder geval enorm slecht bereikbaar is. Geen idee waardoor het komt overigens.
We hebben het er in mijn team wel over gehad om ESEA te gaan spelen, maar momenteel ziet het er naar uit dat, dat feestje niet door gaat omdat de boel wat dood lijkt te gaan de laatste weken. Nadeel is ook nog eens dat deze jongens allemaal aan de andere kant van de Oceaan zitten (Canada, USA), dus ik heb een ping van 100-110, al is dat wel gewoon speelbaar. Tijden zijn voor mij alleen wat lastig, dus feitelijk ben ik op zoek naar een team in Europa dat of in het Engels dan wel Nederlands communiceert maar minstens net zo goed is.
Wat betreft het ESL Wired, speel je daar ook gewoon PUGs zoals bij ESEA of is dat echt alleen met een team? Kom er zelf niet echt uit met ESL, vind de website wat chaotisch eerlijk gezegd.
Voor de jongens (en meiden) onder ons die wat beter willen leren aimen is dit een goede video om eens te checken. Het is dan geen CS:GO, maar CS:S... Het principe is het zelfde.
Wat betreft de smokes waar Dark Lord het over heeft klopt inderdaad. Het is chaotisch en ongeorganiseerd, dus rennen ze als kippen zonder kop door de smoke heen. Ik doe het zelf zelden - tenzij ik op een eco round zit en ze wil verrassen, alleen dan wil ik het nog wel eens doen. Ik raak om de een of andere reden altijd mijn oriëntatie kwijt in de smoke, dus ik doe het niet al te vaak.
Ken gelukkig wat gasten die ook ESEA spelen, dus een week pass is voor mij zo geregeld. Nadeel voor mij is dat de ESEA website regelmatig down lijkt te zijn voor mij, of in ieder geval enorm slecht bereikbaar is. Geen idee waardoor het komt overigens.
We hebben het er in mijn team wel over gehad om ESEA te gaan spelen, maar momenteel ziet het er naar uit dat, dat feestje niet door gaat omdat de boel wat dood lijkt te gaan de laatste weken. Nadeel is ook nog eens dat deze jongens allemaal aan de andere kant van de Oceaan zitten (Canada, USA), dus ik heb een ping van 100-110, al is dat wel gewoon speelbaar. Tijden zijn voor mij alleen wat lastig, dus feitelijk ben ik op zoek naar een team in Europa dat of in het Engels dan wel Nederlands communiceert maar minstens net zo goed is.
Wat betreft het ESL Wired, speel je daar ook gewoon PUGs zoals bij ESEA of is dat echt alleen met een team? Kom er zelf niet echt uit met ESL, vind de website wat chaotisch eerlijk gezegd.
Voor de jongens (en meiden) onder ons die wat beter willen leren aimen is dit een goede video om eens te checken. Het is dan geen CS:GO, maar CS:S... Het principe is het zelfde.
Ik bedoelde ESL Versus, dat beschermd wordt door ESL Wired - sorry, komt door al die bans in het nieuws de laatste tijd dat ik zo verward ben. Ik ga het zo even uitzoeken.
Trouwens even terugkomend op je uitspraak dat saven bij T nooit zoveel zin heeft: volgens mij krijgt T ook 1900 als ze verliezen - zelfs meer als je alleen al de bomb plant -, maar niet als je de tijd om laat lopen, dan krijg je 0 volgens mij.
Trouwens even terugkomend op je uitspraak dat saven bij T nooit zoveel zin heeft: volgens mij krijgt T ook 1900 als ze verliezen - zelfs meer als je alleen al de bomb plant -, maar niet als je de tijd om laat lopen, dan krijg je 0 volgens mij.
T krijgt standaard 1400 bij verlies. Bij een bomb plant krijgen ze 800 extra en de bomb planter nog eens 300 extra. Daarom is het dus ook belangrijk om de bomb soms te plaatsen wanneer je al gewonnen hebt. De tijd om laten lopen is als T niet verstandig omdat je dan idd geen geld krijgt.
We zoeken nog 2-3 mensen om met enige regelmaat competitive matchmaking te doen, eventueel later ESL Versus of ESEA. We zitten ongeveer in skill group Master Guardian 2, dus als je daar in de buurt komt neem dan even contact op. We zitten ook in de GoT steam group die eerder in dit forum is genoemd. Overigens staan we ook open voor andere teams die nog leden zoeken, we hebben namelijk niet echt vaste dagen waarop we spelen.
Zit sinds vandaag weer aan Gold Nova II, iets dat voor mij simpel weg te laag ligt. Motivatie om door te stomen naar een hogere skill level binnen dat hele elo systeem is dan ook moeilijk te vinden momenteel. Van mij zelf weet ik dat ik eigenlijk minimaal in de Master Guardian groep thuis hoor. Speel te vaak met te lage ranks (Silver 3-Silver Elite). Als ik alles in mijn eentje moet opknappen gaat het natuurlijk nooit lukken en al helemaal niet wanneer die gasten in mijn team niet luisteren en doen waar ze zin in hebben.
Vind overigens dat het hele rank systeem weinig zegt over het daadwerkelijk presteren in een game. Zeker als je tegen andere teams gaat spelen in de toekomst. Het rank systeem is niets waard in mijn ogen.
Ik heb je overigens al op steam (eXec/Fishbowl), dus zie maar of je me eens invite of niet, ik blijf gestaag zoeken tot ik wat heb gevonden
.
Vind overigens dat het hele rank systeem weinig zegt over het daadwerkelijk presteren in een game. Zeker als je tegen andere teams gaat spelen in de toekomst. Het rank systeem is niets waard in mijn ogen.
Ik heb je overigens al op steam (eXec/Fishbowl), dus zie maar of je me eens invite of niet, ik blijf gestaag zoeken tot ik wat heb gevonden
Eyon, ik heb jou idd op steam. Vanavond rond 18:30 uur ben ik online en zal ik je even inviten.
Over die skill groups: ik merk dat ik nooit met alleen maar mensen van dezelfde skill in een team zit, er zijn altijd wel mensen lager of hoger (meestal lager). De verwachting is dan ook dat dit systeem langzaam maar zeker meer nauwkeurig wordt.
Over die skill groups: ik merk dat ik nooit met alleen maar mensen van dezelfde skill in een team zit, er zijn altijd wel mensen lager of hoger (meestal lager). De verwachting is dan ook dat dit systeem langzaam maar zeker meer nauwkeurig wordt.
Ik vind dat elo ranking systeem ook maar hard zuigen. Vaak zie je dat er mensen zijn die door andere omhoog gelift zijn en vervolgens donkey balls zuigen als ze samen met jou spelen en niet luisteren. Daarom wil ik ook graag ESL/ESEA spelen.
Bij de weg: iemand gisteren de StarLadder finals gezien? (Na'vi vs. Virtus.Pro en NiP vs ESC).
Vandaag komen er in ieder geval matches van Mad Catz Birmingham (o.a. VG, Anexis, WW, k1ck). Check in ieder geval hltv.org als je de matches wilt volgen (staan aan de rechterkant).
Bij de weg: iemand gisteren de StarLadder finals gezien? (Na'vi vs. Virtus.Pro en NiP vs ESC).
Vandaag komen er in ieder geval matches van Mad Catz Birmingham (o.a. VG, Anexis, WW, k1ck). Check in ieder geval hltv.org als je de matches wilt volgen (staan aan de rechterkant).
Verwijderd
Het is me opgevallen dat deze game nog niet in Europa is uitgebracht op de PS3. Iemand enig idee waarom?
dat ranking systeem vind ik wel redelijk gaan. Maar scheelt wss dat ik zelden alleen matchmaking doe, en altijd met minimaal 2 vrienden (en meestal 4
) competitive doe.
mixing a drink and music
Ik ben ook op zoek naar wat spelers om mee samen te werken in MM, het is nu wel erg random vaak.
Steam profiel: http://steamcommunity.com/id/artjuh/
Op zich werkt de ranking bij mij wel aardig, ik ben bijna nooit duidelijk de beste of slechtste van m'n team.
Steam profiel: http://steamcommunity.com/id/artjuh/
Op zich werkt de ranking bij mij wel aardig, ik ben bijna nooit duidelijk de beste of slechtste van m'n team.
artjuh, join de steam group en spreek daar wat mensen aan
. Btw over die ranking weet ik niet wat ik moet denken. Je kunt bijv. als je in je eentje speelt 5x achter elkaar bij "noobs" komen en dus 5x achter elkaar dik verliezen. Kun je zeggen dat je de beste van het team bent, maar het gaat primair om wins (om sneller te "ranken" moet dit dus tegen hogere ranks, zie wikipedia over ELO), dus voor de ranking ben je dan net zo slecht, als de mensen waarmee je speelt. Ik vind dit niet echt een goeie manier om iemand z'n skill in te delen.
Steam Inventaris
ah ja.
Trouwens, ik heb ook wel eens een rank verloren terwijl we dik hadden gewonnen, maar ik qua punten de 4e speler in het team was.
Trouwens, ik heb ook wel eens een rank verloren terwijl we dik hadden gewonnen, maar ik qua punten de 4e speler in het team was.
http://www.g2play.net/sto...-Offensive-Steam-Key.html
Voor de mensen die om een aanbieding vroegen een aantal wat posts geleden (dus een eurotje of 4 korting...)
Voor de mensen die om een aanbieding vroegen een aantal wat posts geleden (dus een eurotje of 4 korting...)
Steam Inventaris
Ik heb me aangemeld bij ESEA en vandaag een aantal potjes gespeeld. Is echt zo veel leuker daar dan met MM.
In het begin wel erg wennen. Want het skill niveau is wel aardig hoger. Maar ik heb in ieder geval niet elk potje laatste gestaan en ook een aantal matches gewonnen. En ook wat meer maps. Ik vond Mirage altijd al erg vet, dus die kan ik nu ook weer spelen. En daarnaast de _se maps, ook echt een verademing om niet meer die stomme fog te hebben.
Maar die 128 tick servers schieten zoveel beter. Dus nu kan ik echt geen excuses verzinnen waarom ik ben doodgegaan behalve mijn eigen aim.
In het begin wel erg wennen. Want het skill niveau is wel aardig hoger. Maar ik heb in ieder geval niet elk potje laatste gestaan en ook een aantal matches gewonnen. En ook wat meer maps. Ik vond Mirage altijd al erg vet, dus die kan ik nu ook weer spelen. En daarnaast de _se maps, ook echt een verademing om niet meer die stomme fog te hebben.
Maar die 128 tick servers schieten zoveel beter. Dus nu kan ik echt geen excuses verzinnen waarom ik ben doodgegaan behalve mijn eigen aim.
[ Voor 14% gewijzigd door Dark Lord op 06-04-2013 02:34 ]
10100111001
Hoeveel kost dat dan ?Dark Lord schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 02:33:
Ik heb me aangemeld bij ESEA en vandaag een aantal potjes gespeeld. Is echt zo veel leuker daar dan met MM.
Steam Inventaris
Heb counterstrike GO tijdens de sale (tijdens kerst volgens mij) gekocht, echter nog nooit opgestart!
Nu bezig met installeren, ben benieuwd
Heb me altijd erg vermaakt met CS 1.6.. Niet echt op niveau, maar vond het erg leuk om te doen..
Nu bezig met installeren, ben benieuwd
De lol gaat er snel van af als je met MM 3x op rij tegen/met overduidelijke hackers speelt
. En nu begin ik me af te vragen of die echt goeie spelers ook niet stiekem hacken
.
6.95 pro monat. Valt opzich best wel mee, als je kijkt wat je ervoor terugkrijgt.
Ik denk dat ik na mijn tentamen week ook maar eens ESEA aan ga schaffen.
Mja dat hoor je dat al snel en mensen denken het ook erg snel. Ik schiet op basis van het geluid ook wel eens een halve sec voordat iemand door de kogelregen komt lopen. Of dat je op dust 2 hoort dat ze vanaf mid naar A lopen via CT base en dan gewoon exact kijken waar ze aan komen lopen en ze direct door de kop knallen. Gisteren schoot ik met een five seven 4 man met een AK af met 3 headies en 2 kogels: cheater!Artjuh schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 19:39:
De lol gaat er snel van af als je met MM 3x op rij tegen/met overduidelijke hackers speelt. En nu begin ik me af te vragen of die echt goeie spelers ook niet stiekem hacken
.
Soms is het ook gewoon een kwestie van opletten en wat geluk. Ergste is dat ik nog niet half zo goed ben als wat ik in <1.6 ooit was maargoed
[ Voor 5% gewijzigd door neographikal op 07-04-2013 15:06 ]
Met overduidelijke cheaters bedoel ik dat er geen enkele twijfel is
. Als T van dust2 spawn iedere CT die naar B loopt een headshot geven met Deagle bijvoorbeeld. Of spelers door de smoke heen gericht neerschieten.
Maar mensen zeuren wel veel te snel dat er iemand cheat, ipv dat ze zich gewoon op het spel zelf focussen.
Maar mensen zeuren wel veel te snel dat er iemand cheat, ipv dat ze zich gewoon op het spel zelf focussen.
Ja inderdaad 6,95 dollar. Dus net even iets meer dan 5 euro.g0ulash schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 22:08:
[...]
6.95 pro monat. Valt opzich best wel mee, als je kijkt wat je ervoor terugkrijgt.
Ik denk dat ik na mijn tentamen week ook maar eens ESEA aan ga schaffen.
Je krijgt er best veel servers voor, met knappe ping. Soms is het wel eventjes wat langer wachten dan met MM. Maar het langste tot nu toe was 5 a 10 minuten.
Ik zag overigens nog wel een thread op reddit met een alternatief voor ESEA: http://www.leetway.com/
Oh ja en op het moment speelt NiP tegen Virtus.pro op LAN:
http://www.twitch.tv/nipgamingtv
10100111001
Cool thanks voor de tip, leuk en leerzaam, spannende eerste pot zeg
Misschien dat maar eens proberen dan. Ga het waarschijnlijk vrijdag proberen, dan zijn mijn meeste tentamens afgelopen.Dark Lord schreef op zondag 07 april 2013 @ 16:43:
[...]
Ja inderdaad 6,95 dollar. Dus net even iets meer dan 5 euro.
Je krijgt er best veel servers voor, met knappe ping. Soms is het wel eventjes wat langer wachten dan met MM. Maar het langste tot nu toe was 5 a 10 minuten.
Ik zag overigens nog wel een thread op reddit met een alternatief voor ESEA: http://www.leetway.com/
Oh ja en op het moment speelt NiP tegen Virtus.pro op LAN:
http://www.twitch.tv/nipgamingtv
En ja, ik heb de SL Finals gezien van VP vs. NiP. Ik moest toch wel even een traantje wegpinken hoor... Ja, ik ben een grote NiP fanboy.

Ja ik zou dat zeker eens proberen. Ik moet wel zeggen dat er af en toe potjes bij zijn waar gasten bij zitten die mij compleet wegspelen en dat m'n team me loopt uit te schelden. Maar ja dan denk ik ook maar, het zijn maar pugs en ik moet het toch leren. Zitten wel veel gasten tussen die zich zelf wel erg goed vinden.g0ulash schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:43:
[...]
Misschien dat maar eens proberen dan. Ga het waarschijnlijk vrijdag proberen, dan zijn mijn meeste tentamens afgelopen.
Maar een andere keer speel ik wel gewoon 'goed'.
Ik wil in ieder geval niet meer terug naar MM.
Ja ik ben zelf ook erg fan van NiP, dit had ik echt niet verwacht. Maar misschien is het wel goed voor de CSGO eSport scene. Ze waren natuurlijk al meer dan een jaar onverslagen (op LAN) en op een gegeven moment wordt het dan ook saai als er geen spanning meer in zit omdat NiP alles wint. En spanning was er zat in de final!En ja, ik heb de SL Finals gezien van VP vs. NiP. Ik moest toch wel even een traantje wegpinken hoor... Ja, ik ben een grote NiP fanboy.
10100111001
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic