Ik ben wel benieuwd dan, naar die pugs. Trouwens, CS:GO is pas sinds augustus uit dus een jaar is een beetje overdreven, maar ik begrijp wat je bedoelt. Gisteren is Western Wolves trouwens met 2-1 verslagen door het deense team Xapso. (Deze shizzle volg ik op: hltv.org)Dark Lord schreef op donderdag 11 april 2013 @ 08:40:
[...]
Ja ik zou dat zeker eens proberen. Ik moet wel zeggen dat er af en toe potjes bij zijn waar gasten bij zitten die mij compleet wegspelen en dat m'n team me loopt uit te schelden. Maar ja dan denk ik ook maar, het zijn maar pugs en ik moet het toch leren. Zitten wel veel gasten tussen die zich zelf wel erg goed vinden.
Maar een andere keer speel ik wel gewoon 'goed'.
Ik wil in ieder geval niet meer terug naar MM.
[...]
Ja ik ben zelf ook erg fan van NiP, dit had ik echt niet verwacht. Maar misschien is het wel goed voor de CSGO eSport scene. Ze waren natuurlijk al meer dan een jaar onverslagen (op LAN) en op een gegeven moment wordt het dan ook saai als er geen spanning meer in zit omdat NiP alles wint. En spanning was er zat in de final!
Ja ok, beetje overdrijven maakt de zaak duidelijk 
Ik zat die match gister te kijken. Werd ook weer gecast door NiP TV op Twitch.
Xapso speelde echt heel goed. Van te voren had ik echt wel verwacht dat WW zou winnen, op CPH speelde ze ook echt goed.
Maar ik hoorde ook iets van dat msl ziekig was en een andere die zat niet thuis maar ergens met crappy verbinding. Dus misschien dat dat ook niet mee hielp.
Maar alsnog speelde Xapso echt goed. Nadat WW de eerste helft als CT bij Nuke gepakt had met ruime voorsprong (12-3 of 11-4 uit m'n hoofd) Had ik echt verwacht dat het piece of cake zou zijn voor WW. Maar ze kwamen echt ongelooflijk hard terug. Wel een hele spannende pot.
Ik vind NiP TV ook wel heel leuk. Paar weken terug zat Heaton er ook een paar keer bij. Dat was ook wel tof. Dat is toch wel een legende. En ze zeiden gister dat ze binnenkort ook weer van plan waren om een paar andere oud spelers er bij te halen om te casten.
Xapso speelde echt heel goed. Van te voren had ik echt wel verwacht dat WW zou winnen, op CPH speelde ze ook echt goed.
Maar ik hoorde ook iets van dat msl ziekig was en een andere die zat niet thuis maar ergens met crappy verbinding. Dus misschien dat dat ook niet mee hielp.
Maar alsnog speelde Xapso echt goed. Nadat WW de eerste helft als CT bij Nuke gepakt had met ruime voorsprong (12-3 of 11-4 uit m'n hoofd) Had ik echt verwacht dat het piece of cake zou zijn voor WW. Maar ze kwamen echt ongelooflijk hard terug. Wel een hele spannende pot.
Ik vind NiP TV ook wel heel leuk. Paar weken terug zat Heaton er ook een paar keer bij. Dat was ook wel tof. Dat is toch wel een legende. En ze zeiden gister dat ze binnenkort ook weer van plan waren om een paar andere oud spelers er bij te halen om te casten.
10100111001
yep, heaton is ook de manager van nip tegenwoordig
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Niet echt vergelijkbaar qua niveau natuurlijk
, maar met matchmaking ervaar ik ook vaak dat de eerste helft het T team op Nuke ruim verliest, met 11-4 bijv, maar dat zij dat goed kunnen maken in de tweede helft.
Ik ben van de week ook overstag gegaan en heb ook maar een abonnement op ESEA genomen. Het niveau ligt een stuk hoger en het heeft voor mij wel wat tijd nodig om me bij dat niveau te kunnen onderscheiden. Voorlopig nog maar een paar PUGs gedaan en één scrim. Ik moet wel wat beter gaan worden in ieder geval.
Matchmaking speel ik nog voor de leuk overigens. Vanavond ook even een paar gedaan, net als gisteren. Zo gisteren met Neographikal en zijn jongens en vandaag met een maat en KNz met zijn jongens. Hoewel ik gister een off-day had, had ik vandaag wel een redelijke dag. Met een gemiddelde KDR van 2.5 gok ik zo. Niveau ligt voor mij eigenlijk wat te laag, maar het is maar voor de fun.
Toch blijft het leuk om voor cheater uit gemaakt te worden als in je eentje 3 gasten moet weg spelen en hun geen schijn van kans maken. Op Teamspeak gaan ze juichen en dan gaat de tegenpartij een potje lopen schelden en reporten. Geweldig gewoon.
Matchmaking speel ik nog voor de leuk overigens. Vanavond ook even een paar gedaan, net als gisteren. Zo gisteren met Neographikal en zijn jongens en vandaag met een maat en KNz met zijn jongens. Hoewel ik gister een off-day had, had ik vandaag wel een redelijke dag. Met een gemiddelde KDR van 2.5 gok ik zo. Niveau ligt voor mij eigenlijk wat te laag, maar het is maar voor de fun.
Toch blijft het leuk om voor cheater uit gemaakt te worden als in je eentje 3 gasten moet weg spelen en hun geen schijn van kans maken. Op Teamspeak gaan ze juichen en dan gaat de tegenpartij een potje lopen schelden en reporten. Geweldig gewoon.
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen CSS en GO? Wat is nu populairder? Kun je gewoon public spelen in GO?
En oja, hoe zit het met het cheatgehalte?
[ Voor 16% gewijzigd door GrazendeKoe op 12-04-2013 14:18 ]
Public kan gewoon en cheaters ben ik tot op heden nog niet tegengekomen denk ik. Wel paar verdachte gevalletjes gezien, maar die maakten vervolgens zulke fouten dat ik het maar als mazzel heb afgedaan
Jep, spannende pot zeker! En zoals al gezegd werd is HeatoN nu manager van NiP. Morgen is ESL RaidCall EMS One finals in Cologne. Wordt volgens mij ook weer gestreamed door NiPTV, maaaaar ESL TV is heel gaaf met ReDeYe en Joe Miller.Dark Lord schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:52:
Ja ok, beetje overdrijven maakt de zaak duidelijk
Cheat gehalte is vrij laag. Er zit er zo nu en dan wel eentje tussen op de Valve servers zelf, maar ben ze nog niet tegen gekomen op de Community servers waar ik op speel.GrazendeKoe schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:18:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen CSS en GO? Wat is nu populairder? Kun je gewoon public spelen in GO?
Het verschil tussen CSS en GO is dat GO wat moeilijker is door de spray patterns. Ik heb CSS eigenlijk pas 2 weken geleden gekregen van een maat van me, dus ruim nadat ik GO begon te spelen. Kan er niet meer over zeggen dan dat ik CSS een stuk makkelijker vind. De uitdaging zit 'm dan ook in GO voor mij.
Of je (veel) cheaters tegenkomt op de Valve servers met matchmaking hangt ook af van je rank. Die cheaters winnen zo makkelijk/scoren zo veel, dat ze heel snel bij de hoogste ranks zitten. In de lagere ranks kom je ze af en toe tegen omdat ze dan nog niet bij de hoogste ranks zitten.
Sinds ik zelf de op één na hoogste rank heb, ben ik elke match minimaal één cheater tegen gekomen. En dan heb ik het alleen nog over de cheaters die niet (goed) verbergen dat ze cheaten.
Ik houd het waarschijnlijk voor gezien met de matchmaking en ga ook maar eens de alternatieven proberen en weer eens TF2 spelen.
Sinds ik zelf de op één na hoogste rank heb, ben ik elke match minimaal één cheater tegen gekomen. En dan heb ik het alleen nog over de cheaters die niet (goed) verbergen dat ze cheaten.
Ik houd het waarschijnlijk voor gezien met de matchmaking en ga ook maar eens de alternatieven proberen en weer eens TF2 spelen.
Net de match maar eens teruggekeken van NiP vs. Virtus en het begint dan toch wel weer te kriebelen!
Helaas heb ik gemerkt dat ik het aimen na zoveel jaar toch aardig verleerd ben.
Haalde in CS 1.5 en 1.6 een goed niveau maar raak nu geen ene pepernoot meer.
Misschien morgen maar weer eens oefenen...
Helaas heb ik gemerkt dat ik het aimen na zoveel jaar toch aardig verleerd ben.
Haalde in CS 1.5 en 1.6 een goed niveau maar raak nu geen ene pepernoot meer.
Heeeel veel DeathMatch en AIM/AWP server spelen! Dat scheelt zoveel. Je moet wel een server hebben met fatsoenlijke ping en rates, anders heeft het weinig nut. Ik heb trouwens voor de mensen die het interessant vinden een .cfg om te oefenen met bots, dat werkt ook lekker, omdat je dan niet op je score aan het letten bent.superbassie schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 01:32:
Net de match maar eens teruggekeken van NiP vs. Virtus en het begint dan toch wel weer te kriebelen!![]()
Helaas heb ik gemerkt dat ik het aimen na zoveel jaar toch aardig verleerd ben.![]()
Haalde in CS 1.5 en 1.6 een goed niveau maar raak nu geen ene pepernoot meer.Misschien morgen maar weer eens oefenen...
Cfgtje: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8250258/botdmct.cfg
Wat je doet:
Start een DeathMatch offline match met bots, op de map die je wilt hebben. Start match ZONDER bots, vervolgens als je in de map zit, kies je T side. In console doe je "exec botdmct" en geef je jezelf een wapen naar keuze ("give weapon_ak47", "give weapon_awp", "give weapon_m4a1" etc.)
Een tip hier is wel om het in een AIM/AWP map te doen, die je kunt downloaden vanuit de Workshop (als je map kiest, bovenaan rechtse tab).
EDIT: Om 11u beginnen n!faculty en Absolute Legends tegen elkaar te spelen voor de RaidCall EMS One finals. Een goede stream: http://www.twitch.tv/esltv_cs
[ Voor 5% gewijzigd door g0ulash op 13-04-2013 10:59 ]
Thanks, dit werkt wel fijn.g0ulash schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 10:31:
Cfgtje: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8250258/botdmct.cfg
Wat je doet:
Start een DeathMatch offline match met bots, op de map die je wilt hebben. Start match ZONDER bots, vervolgens als je in de map zit, kies je T side. In console doe je "exec botdmct" en geef je jezelf een wapen naar keuze ("give weapon_ak47", "give weapon_awp", "give weapon_m4a1" etc.)
Een tip hier is wel om het in een AIM/AWP map te doen, die je kunt downloaden vanuit de Workshop (als je map kiest, bovenaan rechtse tab).
Nu kijken of ik m'n eigen config nog een beetje kan aanpassen.
Was vroeger altijd in de weer met configs van bekende spelers (SpawN enz).
Hoe zit het bij Global Offensive trouwens met servers die allerlei mods hebben? Bij Source weerhoud mij het vaak om te gaan spelen, omdat elke server die ik aan klik altijd wel iets heeft zoals custom sounds, gemodificeerde maps etc. Duurt allemaal eeuwen eer je een keer kan spelen...
Ben er nog geen tegen gekomen, maar het kan best zo zijn dat jij net weer die eene server vindt die het wel heeft
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Haha, gelukkig niet @Nero355. Net het spel gekocht. Ik kon direct in alle servers, zonder enige mods oid.
Wel even wennen met GO. Het is echt wel iets anders dan Source. Wel leuk iig!
Wel even wennen met GO. Het is echt wel iets anders dan Source. Wel leuk iig!
De matchmaking servers van valve hebben (natuurlijk) geen mods. De community server kunnen dat wel hebben.
Steam Inventaris
er zijn wel mods ja. bijvoorbeeld de wat ignewikkelde prison mod :-) ik snapte er niet veel van in het begin lol.
cs-go voelt meer aan als 1.6 (en de oudere bèta's ook) dan css. Maar dan met een nieuw jasje :-) zitten wat handige extraatjes in, zoals een ingebouwde DM keuze (hoef je niet naar servers te zoeken handmatig), matchmaking natuurlijk en een handig public systeem (valt mij bijvoorbeeld op dat als ik cs-go me met een public server laat connecten ik vaak bij mensen uit mijn vriendenlijst terecht kom).
QUa cheaters: valt idd wel mee. Een paar gezien, mijn rank is sowieso te laag om het echt tegen te komen. Nadeel van MM is dat als je alleen speelt (zponder vrienden) je soms in de meest idiote teams terecht komt...
cs-go voelt meer aan als 1.6 (en de oudere bèta's ook) dan css. Maar dan met een nieuw jasje :-) zitten wat handige extraatjes in, zoals een ingebouwde DM keuze (hoef je niet naar servers te zoeken handmatig), matchmaking natuurlijk en een handig public systeem (valt mij bijvoorbeeld op dat als ik cs-go me met een public server laat connecten ik vaak bij mensen uit mijn vriendenlijst terecht kom).
QUa cheaters: valt idd wel mee. Een paar gezien, mijn rank is sowieso te laag om het echt tegen te komen. Nadeel van MM is dat als je alleen speelt (zponder vrienden) je soms in de meest idiote teams terecht komt...
mixing a drink and music
Ik probeer vaak ook configs uit van de bekende spelers van nu, GeT_RiGhT, f0rest, friberg, fifflaren, ScreaM, Xizt et cetera, maar ik kom er toch elke keer achter dat het fijner is je eigen config/crosshair te maken.superbassie schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:27:
[...]
Thanks, dit werkt wel fijn.Heb al weer wat uurtjes kunnen oefenen op deze manier.
Nu kijken of ik m'n eigen config nog een beetje kan aanpassen.
Was vroeger altijd in de weer met configs van bekende spelers (SpawN enz).Geen idee of ze ook echt van die spelers waren, maar het speelde wel lekker, soort placebo effect.
Wat wel leuk is om te proberen is om een andere GUI/HUD te gebruiken: http://www.spddl.de/csgo/hud/competitivehud
Werkt erg fijn moet ik zeggen!
Andere GUI is ideaal, ik heb nu de get_right gui (daarmee kun je de plek van de informatie op je scherm aanpassen, dat is vooral het voordeel).
daarnaast heb ik een modje erop gezet waardoor de radar 25% qua grootte is. Maw, de hele map staat op de radar, dan ben je van die driehoekjes af. Na even wennen zie je dan precies waar wat is (met name handig bij gedropte bommen enzo).
Geluid is inderdaad wel onderschat door velen. Maak best vaak mee dat ik dood ben, meekijk met iemand en denk: LINKS LINKS en die dude het zelf gewoon niet hoort. Goede headphone is wel handig
daarnaast heb ik een modje erop gezet waardoor de radar 25% qua grootte is. Maw, de hele map staat op de radar, dan ben je van die driehoekjes af. Na even wennen zie je dan precies waar wat is (met name handig bij gedropte bommen enzo).
Geluid is inderdaad wel onderschat door velen. Maak best vaak mee dat ik dood ben, meekijk met iemand en denk: LINKS LINKS en die dude het zelf gewoon niet hoort. Goede headphone is wel handig
mixing a drink and music
Goede koptelefoon is echt een must, ook geen flut-ding van 30 euro gebruiken, maar gewoon een fatsoenlijke scheelt echt mijlen. Ik had gister mijn portable wallhack (Beyer Dynamic DT990) al ingepakt in de auto zitten en speelde op mijn AKG oordoppen (niet eens de minste). Het verschil in plaatsing is echt dramatisch
Ohja ik zal de competitive hud (legaal bij MM, ESL, ESEA, CEVO) even bij de startpost voegen. Mischien kan boefmans ook links geven voor de radar mod en de "get_right" gui ?
Steam Inventaris
Die radar mod is niet legaal bij ESEA toch?k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:08:
Ohja ik zal de competitive hud (legaal bij MM, ESL, ESEA, CEVO) even bij de startpost voegen. Mischien kan boefmans ook links geven voor de radar mod en de "get_right" gui ?
Ik heb ook zelf een keybind gemaakt als in (even uit m'n hoofd, ook niet deze exacte waarden):
bind "f" "toggle mat_gamma 0.8 0.6;toggle crosshair_alpha 255 150;"
En deze gebruik ik dan om bv op dust2 als ik bombspot B defend en de hall moet inkijken waar het donker is om m'n brightness heel hoog te zetten en m'n crosshair minder fel te maken.
Maar is zo'n bind legaal (bij ESEA)? De waarden op zich zelf mag je natuurlijk gewoon zetten zoals je wilt, maar mag je die tijdens een match ook op zo'n manier veranderen?
10100111001
Ik heb geen idee. Als je bij een lan een toernooi gaat spelen krijg je meestal een document waar alle illegale waardes in staan. Helaas speel ik geen esea dus mischien dat iemand anders het weet ?
[ Voor 0% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 19-04-2013 13:35 . Reden: typo ]
Steam Inventaris
Veel pro's spelen ook gewoon met oordoppen hoor. Kijk maar naar de foto's van RaidCall EMS One. Het is gewoon net wat je gewend bent.neographikal schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:06:
Goede koptelefoon is echt een must, ook geen flut-ding van 30 euro gebruiken, maar gewoon een fatsoenlijke scheelt echt mijlen. Ik had gister mijn portable wallhack (Beyer Dynamic DT990) al ingepakt in de auto zitten en speelde op mijn AKG oordoppen (niet eens de minste). Het verschil in plaatsing is echt dramatisch
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar waarom gebruik je die instelling niet altijd? Te fel?Dark Lord schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:00:
[...]
Die radar mod is niet legaal bij ESEA toch?
Ik heb ook zelf een keybind gemaakt als in (even uit m'n hoofd, ook niet deze exacte waarden):
bind "f" "toggle mat_gamma 0.8 0.6;toggle crosshair_alpha 255 150;"
En deze gebruik ik dan om bv op dust2 als ik bombspot B defend en de hall moet inkijken waar het donker is om m'n brightness heel hoog te zetten en m'n crosshair minder fel te maken.
Maar is zo'n bind legaal (bij ESEA)? De waarden op zich zelf mag je natuurlijk gewoon zetten zoals je wilt, maar mag je die tijdens een match ook op zo'n manier veranderen?
Wat veel pro spelers ook doen is hun Digital Vibrance/Saturation heel hoog zetten, om alle kleuren goed te kunnen onderscheiden.
die shit bij de raidcall ems one was heel wierd. Volgens mij speelde elke clan met oordoppen met daaroverheen veiligheids demp dingen (weet niet meer hoe ze heten) terwijl ze de headset in de nek hadden liggen. Ik heb ik de openingspost 2 documenten staan met instellingen en hardware van de pro's en daar zie je hele andere dingen.g0ulash schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:55:
[...]
Veel pro's spelen ook gewoon met oordoppen hoor. Kijk maar naar de foto's van RaidCall EMS One. Het is gewoon net wat je gewend bent.Maar het is wel een must dat je genoeg kan horen.
[...]
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar waarom gebruik je die instelling niet altijd? Te fel?
Wat veel pro spelers ook doen is hun Digital Vibrance/Saturation heel hoog zetten, om alle kleuren goed te kunnen onderscheiden.
Het nadeel van een te hoge gamma (aka gammah4x) is natuurlijk dat je ietsje langer geflashed blijft.
Steam Inventaris
Om altijd gamma laag te zetten zou wel kunnen. Maar ik vind het vooral handig om m'n crosshair minder fel te maken als het donker is. Iets prettiger/makkelijker om pixels te zien veranderen binnen je crosshair vond ik.g0ulash schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:55:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar waarom gebruik je die instelling niet altijd? Te fel?
Maar als het juist weer buiten is in dust2 bv, dan vind ik zo'n "fel" crosshair wel weer lekker.
Ik zat laatst wel te spelen met de saturation (ati/amd heb ik) maar ik moet daar nog even een goede waarde mee vinden.
Dat vroeg ik mij inderdaad ook nog af. Leek wel alsof die (3M was het geloof ik) headsets op moesten van de organisatie. Maar voor het geluid gebruikte sommige (niet allemaal) wel earplugs. En inderdaad wel allemaal hun gewone gesponserde headset om hun nek.k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:06:
[...]
die shit bij de raidcall ems one was heel wierd. Volgens mij speelde elke clan met oordoppen met daaroverheen veiligheids demp dingen (weet niet meer hoe ze heten) terwijl ze de headset in de nek hadden liggen. Ik heb ik de openingspost 2 documenten staan met instellingen en hardware van de pro's en daar zie je hele andere dingen.
Het nadeel van een te hoge gamma (aka gammah4x) is natuurlijk dat je ietsje langer geflashed blijft.
Zal wel sponsor gedoe zijn
10100111001
Ik denk dat de reden voor die oorkappen was omdat ze in een studio zitten. Ten eerste is die studio zeer luidruchtig omdat er heel veel mensen tussen zitten. Ten tweede is de studio ook meteen een live uitzending van de stream, omdat er ook publiek zit. Ik denk dat de oorkappen dus vooral zijn om niet te kunnen cheaten. Ik zie ze namelijk ook alleen maar tevoorschijn worden gehaald als er wedstrijden voor EMS One gespeeld worden. 
(Hier hoor je op een gegeven moment ook ReDeYe praten, tijdens de defuse van kennyS, vanaf 1:49
YouTube: RaidCall EMS One Spring Finals: NiP vs VeryGames )
Wat betreft de crosshair, ik zou gewoon even de regels van ESEA erop nalezen. Ik weet vrijwel zeker dat het er daar heel specifiek in staat.
(Hier hoor je op een gegeven moment ook ReDeYe praten, tijdens de defuse van kennyS, vanaf 1:49
YouTube: RaidCall EMS One Spring Finals: NiP vs VeryGames )
Wat betreft de crosshair, ik zou gewoon even de regels van ESEA erop nalezen. Ik weet vrijwel zeker dat het er daar heel specifiek in staat.
[ Voor 17% gewijzigd door g0ulash op 19-04-2013 21:52 ]
Earplugs zijn echt de dood voor je sound stage, zowel met muziek als met games. Het verschil in plaatsing tussen een goede koptelefoon en goede doppen is merkbaar. Ik speel met de doppen niet slecht, maar met de koptelefoon gaat het absoluut beter 
Enige uitzondering is zoals ik vanavond zat te gamen in een groep, dan wil je je afsluiten en dat lukt gewoon niet met een open koptelefoon.
Enige uitzondering is zoals ik vanavond zat te gamen in een groep, dan wil je je afsluiten en dat lukt gewoon niet met een open koptelefoon.
De pro's spelen er toch niet slechter onder. Misschien hadden ze wel hele goede earphones. 
(SteelSeries Flux In-Ear Pro gebruikten ze vooral.)
(SteelSeries Flux In-Ear Pro gebruikten ze vooral.)
Weet iemand of er ook nog een site is waar je je kan zoeken naar een CS:GO team voor competitive play. Ik kom zelf uit de CoD4 scene, maar deze is (imo) een beetje verleden tijd. Ik weet dat je voor CoD4 teams kon vinden op tek-9. Maar heeft CS:GO ook zoiets?
Ik weet het zo niet echt. Ik weet dat er op hltv.org wat topics zijn voor mensen die een team zoeken. Deze site wordt wel het allermeest bekeken van alle sites.Cazure schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:35:
Weet iemand of er ook nog een site is waar je je kan zoeken naar een CS:GO team voor competitive play. Ik kom zelf uit de CoD4 scene, maar deze is (imo) een beetje verleden tijd. Ik weet dat je voor CoD4 teams kon vinden op tek-9. Maar heeft CS:GO ook zoiets?
Maar misschien is het slim eerst een beetje je naam te vestigen? Probeer vooral ESEA.net of ESL Versus uit. Daar spelen de betere spelers wel tussen. Probeer wat vrienden te maken en langzaamaan rol je wel het wereldje in. Over het algemeen zijn CS spelers wel redelijk terughoudend en niet al te open (zeker de 1.6 spelers richting andere versies), dus vandaar dat ik dit aanraad.;)
Je mag mij ook toevoegen op steam, PM me even als je dat wilt. We hebben zelfs een community voor GoT CS:GO aangemaakt, misschien kun je me beter via daar toevoegen. (Had laatst iemand die me at random toevoegde op steam, omdat hij toevallig op google op mijn naam kwam via GoT. ><)
Www.spddl.de/csgo/hud/tweaks (en dan onderste dingetje)k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:08:
En
http://csgo.gamebanana.com/guis/cats/2242
Edit: net de competitive hud geprobeerd, ziet er nog wel strakker uit. Nadeel is alleen dat je de positie van de informatie niet zelf kunt regelen.
Grootste voordeel bijna is dat je meteen ziet hoeveel maten en enemies er nog over zijn, scheelt toch weer paar keer tabben
[ Voor 25% gewijzigd door Boefmans op 21-04-2013 19:35 ]
mixing a drink and music
Match making is vanavond behoorlijk van slag, duurt lang en net zaten we op een server in washington te spelen, ping van 300+

is het weer zover 
lijkt wel of er om de paar weken een dik matchmaking probleem is. Kennelijk kunnen ze de polen/chinezen/wie dan ook de matchmaking doet niet blijvend motiveren om hun best te doen bij het combineren van spelers en zoeken naar goede servers.
lijkt wel of er om de paar weken een dik matchmaking probleem is. Kennelijk kunnen ze de polen/chinezen/wie dan ook de matchmaking doet niet blijvend motiveren om hun best te doen bij het combineren van spelers en zoeken naar goede servers.
mixing a drink and music
jij was anders de enige met behoorlijke lagneographikal schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:15:
Match making is vanavond behoorlijk van slag, duurt lang en net zaten we op een server in washington te spelen, ping van 300+
Dat was vanwege de geweldige belgische connectie hier
Maar de rest zat ook op 100+ pings.
Gisteren weer eens lekker gespeeld, met vrienden dus, Pfff wat scheelt dt een bak, wat samenspel. Ook weer randje terugverdiend.
Snap trouwens geen bal van wat je rank bepaald, hoor daar ook tegenstrijdige berichten over
Snap trouwens geen bal van wat je rank bepaald, hoor daar ook tegenstrijdige berichten over
mixing a drink and music
“Operation Payback” http://blog.counter-strike.net/index.php/2013/04/6907/
Ben benieuwd hoe populair dit gaat worden, ben niet erg happig op betalen voor maps.
Maar dat gezegd, Favela is trouwens wel een leuke map.
meer berichtgeving:
http://www.polygon.com/20...ve-operation-payback-with
Ben benieuwd hoe populair dit gaat worden, ben niet erg happig op betalen voor maps.
Maar dat gezegd, Favela is trouwens wel een leuke map.
meer berichtgeving:
http://www.polygon.com/20...ve-operation-payback-with
stuck in Silver Hell
Leek me wel grappig om te doen, maar je moet eerst weer geld op een steam wallet zetten en daarna kun je pas aftikken. Dus niet, ik ga geen geld bij Valve wegzetten, als ze geld willen hebben dan boeken ze het maar fijn direct van de CC af 
Als het kwalitatief goede maps zijn vind ik 2,80 nog wel te doen, niet alles hoeft gratis te zijn, zolang ze het redelijk houden en niet elke kleine uitbreiding payware wordt.
Als het kwalitatief goede maps zijn vind ik 2,80 nog wel te doen, niet alles hoeft gratis te zijn, zolang ze het redelijk houden en niet elke kleine uitbreiding payware wordt.
[ Voor 26% gewijzigd door neographikal op 26-04-2013 11:11 ]
je kunt de maps ook gewoon gratis spelen trouwens. het is meer om de makers te helpen zeg maar.
dat wallet gedoe begrijp ik overigens ook niet zo. Ik vertrouw valve nog wel (nooit het idee dat ze puur om de pingping gaan a la EA); dit kan echter wel een eerste stapje zijn op een glibberig pad van ingame transactions enzo. we gaan het wel zien!
dat wallet gedoe begrijp ik overigens ook niet zo. Ik vertrouw valve nog wel (nooit het idee dat ze puur om de pingping gaan a la EA); dit kan echter wel een eerste stapje zijn op een glibberig pad van ingame transactions enzo. we gaan het wel zien!
mixing a drink and music
Heb dat ding wel gekocht, vooral voor het leuke embleempje
Vind het wel leuk, geen gezeik, gewoon spelen.
Jammer wel dat het alleen voor Classic Casual is, speel eigenlijk alleen competitive...
tsjah het is een beetje een rare actie, als je het niet koopt mis je niks. Daarbij draait het uiteindelijk om competitive, waar deze maps niet voorkomen. Ik denk dat ik mn geld dit keer gewoon op mn rekening laat staan...
Steam Inventaris
Zit somehow op Gold Nova Master, ik ben dan wel geen beginner maar spel vaak tegen mensen van dezelfde of hogere rang, wat meestal in een negatieve k/d resulteert. zou liever wat lager hebben.unfor schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:25:
[...]
Geen idee, maar je wilt als beginner niet een hoge rang hebben
Ik kreeg meteen legendary eagle, en werd steeds geplaatst tegen gasten die veel beter waren..
Blijf nu steeds op distinguished master guardian hangen, hoeft van mij niet hoger.
[afbeelding]
Als je blijft verliezen (van lagere ranks) komt dat vanzelfThomasx4 schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:19:
[...]
Zit somehow op Gold Nova Master, ik ben dan wel geen beginner maar spel vaak tegen mensen van dezelfde of hogere rang, wat meestal in een negatieve k/d resulteert. zou liever wat lager hebben.
Steam Inventaris
Probleem is dat we meestal niet verliezen maar mijn k/d wel erg laag is. Heb nu trouwens een 7 day penalty
. Domme ik, altijd disconnecten.
Ik heb toch maar besloten om het wel te doen, om de community een beetje te steunen, het is tenslotte maar 2,79 ofzo. Je kunt gewoon met ideal betalen en het gaat inderdaad om een in-game wallet, waar het geld op komt. Je kunt minimaal 5 euro storten dus daar ga je alBoefmans schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:13:
je kunt de maps ook gewoon gratis spelen trouwens. het is meer om de makers te helpen zeg maar.

Ik heb btw ook een paar matches op leetway gespeeld. Het is allemaal gratis maar mischien komen er in de toekomst betaalde leagues. De london server speelt fijn en de stockholm server speelt goed ookal is mn mijn daar +- 20ms hoger. Maarja dat heb je met 128 tickservers. Natuurlijk na afloop met stats en zelf een demo van de match !
Steam Inventaris
Ik heb Operation Payback ook gekocht, zoals eerder iemand al zei vooral vanwege het embleempje 
Maar wat een slechte maps zeg (imo). In bv Favela zweeft er zo veel troep rond dat je bijna amper nog mannetjes kan zien. En daarnaast had ik daar ook last van gras dat in ene popupt als je binnen bepaalde range komt. Wat er in resulteerde dat ik daarop ging schieten
Daarnaast vind ik de maps ook niet echt lekker gebalanceerd en bij de meeste zit je binnen een paar seconde al op elkaar te schieten, heel minimaal (of helemaal niet) posities innemen. En te veel hostage, ik haat hostage.
Ook alleen Classic Casual, dan zit je soms weer 10v10, wat in de meeste van deze kleine maps gewoon te crowded is.
Ik wilde eigenlijk nog graag dat het embleem goud werd, maar daar moet je 50 uur voor spelen op die maps (silver 10 uur) en dat is mij echt iets te veel.
Ik had dit al wel redelijk verwacht. Maar voor 2,79 ga ik ook niet moeilijk doen.
Misschien als het populair wordt dat er dan uiteindelijk weleens een map pack komt met competitieve (en meest belangrijk dan, gebalanceerde) maps.
Ik blijf lekker op de 128 tick DM servers en daarnaast de PUGs op ESEA.
Maar wat een slechte maps zeg (imo). In bv Favela zweeft er zo veel troep rond dat je bijna amper nog mannetjes kan zien. En daarnaast had ik daar ook last van gras dat in ene popupt als je binnen bepaalde range komt. Wat er in resulteerde dat ik daarop ging schieten

Daarnaast vind ik de maps ook niet echt lekker gebalanceerd en bij de meeste zit je binnen een paar seconde al op elkaar te schieten, heel minimaal (of helemaal niet) posities innemen. En te veel hostage, ik haat hostage.
Ook alleen Classic Casual, dan zit je soms weer 10v10, wat in de meeste van deze kleine maps gewoon te crowded is.
Ik wilde eigenlijk nog graag dat het embleem goud werd, maar daar moet je 50 uur voor spelen op die maps (silver 10 uur) en dat is mij echt iets te veel.
Ik had dit al wel redelijk verwacht. Maar voor 2,79 ga ik ook niet moeilijk doen.
Misschien als het populair wordt dat er dan uiteindelijk weleens een map pack komt met competitieve (en meest belangrijk dan, gebalanceerde) maps.
10100111001
Hmm, ik zit er ook naar te kijken maar ik speel eigenlijk aleen maar Comp., AR & Demolition. Laat hem maar voorbijgaan, denk ik.Dark Lord schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:04:
Ik heb Operation Payback ook gekocht, zoals eerder iemand al zei vooral vanwege het embleempje
Verwijderd
http://www.reddit.com/r/G...aming_league_esea_admins/
Voor wie ESEA speelt, I would get that shit checked out.
Verwijderd
Heb ik dus gehad, en ben daarom gestopt met CS:GO, esl wire heeft er ook een handje van btw 
Bijna elke 3rd party app, gebruikt energie van je pc voor botcoining, tegenwoordig willen bedrijven/hosts hun geld zo dik verdubbelen
kan je nagaan wat een host bedrijf KAN verdienen achter je rug om?
Bijna elke 3rd party app, gebruikt energie van je pc voor botcoining, tegenwoordig willen bedrijven/hosts hun geld zo dik verdubbelen
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2013 15:55 ]
Het is handig als je zulke domespraak voorziet van wat bewijs, want om zomaar alles en iedereen als boeven te bestempelen lijkt mi jniet handigVerwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:54:
Heb ik dus gehad, en ben daarom gestopt met CS:GO, esl wire heeft er ook een handje van btw
Over het algemeen had ik de ESEA client alleen aanstaan als ik ook echt er mee bezig was. En sloot ik het af als ik er mee klaar was. Dus ik ben niet heel erg getroffen. Maar van het weekend viel het me al wel op dat ik de fans in m'n PC echt heel hard hoorde blazen. Terwijl ik dat normaal niet eens heb na paar uur gamen.Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:52:
http://www.reddit.com/r/G...aming_league_esea_admins/
Ik weet niet meer of ik op dat moment de client had draaien.. Maar het lijkt me wel een veilige conclusie om te zeggen van wel.
Als je een beetje research doet dan zie je al wel dat ESEA niet echt bekend staat om hun klant vriendelijkheid en dat de admins nogal onredelijk handelen.
Maar ze bieden wel de beste service om CS(GO) te spelen. Dus wat dat betreft wil ik er ook niet zo maar weg gaan. Want dan zou ik weer terug moeten naar MM, wat gewoon echt niet relax speelt. (imo)
Anyway, deze toestand is sowieso niet leuk. Maar we krijgen nu wel een maand gratis.
Speaking about MM, nieuwe patch, 2 flashbangs! Eerste stap richting de default competitive setup.
Nu nog rondetijden van 1:45, _se maps en 128 tick servers. Al zie ik dat allemaal niet zo snel gebeuren.
En daarnaast ook deagle en UMP buff. Vanavond eens kijken of het wat is.
En nog meer goed nieuws (voor mij persoonlijk dan,) mijn nieuwe muis is binnen sinds gister. De Zowie FK. Flinke stap voorwaarts tov Razer Copperhead.
10100111001
Ben wel benieuwd, ik meed de deagle inmiddels standaard omdat het ding gewoon klote schoot. De UMP was al best accuraat voor m'n gevoel, je kunt er best vlot headies mee schieten.
Mijn favoriete handguns zijn de five-seven en de glock, of bij CT de P250 met weinig geld
[ Voor 20% gewijzigd door neographikal op 02-05-2013 13:12 ]
volledige rls notes van de patch:
Release Notes for 5/1/2013
[ GAMEPLAY ]
-Tweaked weapons
DEAGLE: Reduced inaccuracy.
Mag-7: Increased cycletime. Increased cost.
XM-1014: Increased ArmorRatio. Increased cycletime.
UMP-45: Reduced price. Reduced recoil angle variance.
Mac-10: Increased maxspeed. Reduced price.
-Classic Competitive now allows 2 flashbangs and 4 grenades total.
-Implemented bodygroups penetration for maximum damage, now shooting through arms at the enemies head will apply headshot damage, or shooting through arms at the stomach will apply stomach damage multiplier.
-Removed aimpunch resulting from getting shot in the arms or legs.
-Auto switch when dropping a weapon (or after throwing a grenade) avoids weapons with 0 bullets in the clip.
-Reduced environment fog when scoped with a weapon.
[ MAPS ]
-CS_Militia: Fixed collision in CT spawn, added radar names
-CS_Assault: Added radar names
-CS_Museum: Fixed and updated radar and overview scales.
-DE_Library: Fixed bug where some clients would crash on bomb explosion.
-DE_Favela: Fixed bug were a prop was causing server lag, other gameplay tweaks
-DE_Seaside: Fixed bug were players would get stuck near Terrorist spawn.
[ MISC ]
-Weapon inventory HUD now displays the number of grenades held of a single type.
-Fixed a sound bug that resulted in ghost footsteps when taking over bots.
-Fixed player money getting set to the wrong value if the player took over a bot in competitive and survived to the end of the round.
-Added a server convar "sv_maxusrcmdprocessticks" to limit maximum number of user commands backlog, defaulting at 3; observed player speed by others will now always be within max movement speed even when user is cheating, experiencing high packet loss or exteremely low fps.
-Vote kick will record user's SteamID in the banlist and remove user from ongoing competitive match even if the user disconnected from game server before required number of votes have been collected.
-Spectating Operation Payback games via GOTV is now allowed without Operation Payback pass.
-Fixed crash on exit.
Release Notes for 5/1/2013
[ GAMEPLAY ]
-Tweaked weapons
DEAGLE: Reduced inaccuracy.
Mag-7: Increased cycletime. Increased cost.
XM-1014: Increased ArmorRatio. Increased cycletime.
UMP-45: Reduced price. Reduced recoil angle variance.
Mac-10: Increased maxspeed. Reduced price.
-Classic Competitive now allows 2 flashbangs and 4 grenades total.
-Implemented bodygroups penetration for maximum damage, now shooting through arms at the enemies head will apply headshot damage, or shooting through arms at the stomach will apply stomach damage multiplier.
-Removed aimpunch resulting from getting shot in the arms or legs.
-Auto switch when dropping a weapon (or after throwing a grenade) avoids weapons with 0 bullets in the clip.
-Reduced environment fog when scoped with a weapon.
[ MAPS ]
-CS_Militia: Fixed collision in CT spawn, added radar names
-CS_Assault: Added radar names
-CS_Museum: Fixed and updated radar and overview scales.
-DE_Library: Fixed bug where some clients would crash on bomb explosion.
-DE_Favela: Fixed bug were a prop was causing server lag, other gameplay tweaks
-DE_Seaside: Fixed bug were players would get stuck near Terrorist spawn.
[ MISC ]
-Weapon inventory HUD now displays the number of grenades held of a single type.
-Fixed a sound bug that resulted in ghost footsteps when taking over bots.
-Fixed player money getting set to the wrong value if the player took over a bot in competitive and survived to the end of the round.
-Added a server convar "sv_maxusrcmdprocessticks" to limit maximum number of user commands backlog, defaulting at 3; observed player speed by others will now always be within max movement speed even when user is cheating, experiencing high packet loss or exteremely low fps.
-Vote kick will record user's SteamID in the banlist and remove user from ongoing competitive match even if the user disconnected from game server before required number of votes have been collected.
-Spectating Operation Payback games via GOTV is now allowed without Operation Payback pass.
-Fixed crash on exit.
Steam Inventaris
Ik had de client alleen aan staan als ik ESEA speelde, dus wat dat betreft weinig last gehad. Wel merkte ik dat mijn connectie naar de ESEA servers wat instabiel was. Kon diverse servers niet joinen of ik had een ping van 500+. Zelfs op servers in de US moet ik gewoon rond de 100 stabiel zitten, wat dus gewoon speelbaar is op een normale manier. Speelbaar was het dus niet altijd. Wel een gratis maand ESEA dus, wat mij dan wel goed uit komt deze maand in verband met de inschrijving voor komend seizoen. Elke kleine beetjes helpen zeg maar
.
Ben ook blij met de recente updates van CS:GO zelf trouwens. Gister direct na de update ramde ik op mijn buybind (die geoptimaliseerd is op ESEA, dus 2 flashes een smoke en een HE nade) toen ik ineens een lach op mijn gezicht getoverd kreeg omdat ik 2 flashes had tijdens een rondje matchmaking. Helaas had de tegenpartij het ook door op den duur
. Nu kost een full buy mij op T dus 4.7 en op CT 5.5. Iets om dus weer rekening mee te houden.
Nu de servers nog naar 128 tick en/of _se maps. Dan zijn we waar we willen zijn! Ben benieuwd wanneer er weer een grote update komt.
Ben ook blij met de recente updates van CS:GO zelf trouwens. Gister direct na de update ramde ik op mijn buybind (die geoptimaliseerd is op ESEA, dus 2 flashes een smoke en een HE nade) toen ik ineens een lach op mijn gezicht getoverd kreeg omdat ik 2 flashes had tijdens een rondje matchmaking. Helaas had de tegenpartij het ook door op den duur
Nu de servers nog naar 128 tick en/of _se maps. Dan zijn we waar we willen zijn! Ben benieuwd wanneer er weer een grote update komt.
Sinds de laatste update ervaar ik lag en glitches op servers. Geluid wat soms niet synchroon loopt met schoten, vertraging tussen schot en dood en animaties die foutjes vertonen. Eerste server die ik probeerde voelde het alsof ik door stroop zat te rennen.
Op een andere server een paar keer opeens dit gehad:
YouTube: CSGO - Stutter Step
Wat tenminste één keer leek te stoppen omdat iemand de server verliet.
Staan ook aardig wat soortgelijke klachten in de steam forums.
Ik dacht al dat het aan de server lag waar ik op zat. Dit is echt super irritant, want ik had wel gewoon een ping van <20ms. Maar het laggde als een malle. Dit verklaart het dan. Lijkt af en toe net alsof je in slow motion aan het spelen ben.Artjuh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:12:
Sinds de laatste update ervaar ik lag en glitches op servers. Geluid wat soms niet synchroon loopt met schoten, vertraging tussen schot en dood en animaties die foutjes vertonen. Eerste server die ik probeerde voelde het alsof ik door stroop zat te rennen.
Hopelijk fixen ze dit snel, want het is zo echt onspeelbaar.
Dit was trouwens op een ESEA server, toen ik daarna community DM server joinde was er niks aan de hand.
Ik vraag me af wat dit dan veroorzaakt en of je het kan vermijden.
edit:
Extreme “rubberbanding” caused by sv_maxusrcmdprocessticks
http://64bitvps.com/csgo/...sv_maxusrcmdprocessticks/
Als ik dit zo lees, dan lijkt dit een server var te zijn om speedhackers tegen te gaan. Wat op zich goed is, alleen mogen ze de implementatie wel even wat aanpassen
Wat daar staat over dat het alleen is bij slechte internet connectie klopt alleen niet helemaal. Want ik heb toch wel een knappe/stabiele lijn hier met goede ping.
[ Voor 17% gewijzigd door Dark Lord op 02-05-2013 22:49 ]
10100111001
Ohja gister was er een ama met gooseman op reddit 
http://www.reddit.com/r/I...ooseman_cocreator_of_the/
Jammer dat z'n nieuwe spel (TI) niet te spelen is in euro ATM.
Steam Inventaris
Join de steam group ! url staat in de openingspost.himlims_ schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:35:
lijkt me wel leuk keer meer tweakers te spelen,
dit is me steam id
Steam Inventaris
Ik vraag me af of het jammer is.. Als ik het zo zie is het niet te vergelijken met CS(GO).k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:09:
Ohja gister was er een ama met gooseman op reddit
Voertuigen, honden, perks, abonnementen op wapens kopen (pay2win?) Dat is gewoon alles wat ik niet tof vind in een FPS multiplayer game..
Wel een geinige AMA voor de rest.
10100111001
Ondanks alle berichten dat TI niet te spelen is in Europa, heb ik het toch gedownload. Nu bezig aan een update. Eens kijken of ik de checks op de een of andere manier toch kan omzeilen.
Edit; Workaround heeft gewerkt. Vlak voor het opstarten gebruik maken van een VPN naar Noord Amerika en voor je op play drukt de VPN weer uitschakelen. Het heeft voor mij gewerkt.
Moet zeggen dat ik er niet echt warm van word. Voelt erg goedkoop aan (Het is immers gratis). Enemy Territory voelde destijds toch een stuk beter aan. Nee, dit is niet te vergelijken met CS:GO, CS:S of CS 1.6. Het is echt totaal anders. Vind het eerlijk gezegd wat sloppy aanvoelen. Verder leuk om te hebben, maar om het nou competitief te gaan spelen, nee. Niet voor mij weggelegd. Ik hou het gewoon bij CS:GO.
Krijg ook een behoorlijk instabiele FPS bij TI. Geen idee waarom. Mijn PC moet een game als dit gewoon prima aankunnen.
Edit; Workaround heeft gewerkt. Vlak voor het opstarten gebruik maken van een VPN naar Noord Amerika en voor je op play drukt de VPN weer uitschakelen. Het heeft voor mij gewerkt.
Moet zeggen dat ik er niet echt warm van word. Voelt erg goedkoop aan (Het is immers gratis). Enemy Territory voelde destijds toch een stuk beter aan. Nee, dit is niet te vergelijken met CS:GO, CS:S of CS 1.6. Het is echt totaal anders. Vind het eerlijk gezegd wat sloppy aanvoelen. Verder leuk om te hebben, maar om het nou competitief te gaan spelen, nee. Niet voor mij weggelegd. Ik hou het gewoon bij CS:GO.
Krijg ook een behoorlijk instabiele FPS bij TI. Geen idee waarom. Mijn PC moet een game als dit gewoon prima aankunnen.
[ Voor 68% gewijzigd door eXec op 04-05-2013 05:28 ]
Sinds gisteren gebruik ik een BenQ XL2411T in plaats van een Dell Ultrasharp U2312HM. Het speelt een stuk soepeler op 120hz en het voelt min of meer als spelen op een CRT scherm
. De kwaliteit van de kleuren is wel duidelijk minder, hoewel het een stuk beter is met aangepaste settings.
Ik heb 'm besteld via Amazon voor 285 euro, toch zo 40 euro goedkoper dan in de pricewatch.
http://www.amazon.co.uk/B...80-3D-Ready/dp/B00A2KZ2XS
Ik heb 'm besteld via Amazon voor 285 euro, toch zo 40 euro goedkoper dan in de pricewatch.
Ik zit er ook al naar te kijken, ik speel nu op de laptop (ook 120hz) omdat mijn 27" Dell achterlijk veel input lag heeft. Ik ben alleen erg bang voor de grafische kwaliteiten van die 120hz TN schermen, vooral omdat ik - zeker in vergelijking met mijn 2709 - de 2312HM al niet al te best vond (probably door de 6bit dithering).
En is het wel "speelbaar" zonder met echt geld wapens te kopen? Of is het een serieuze pay2win game?Eyon schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 04:47:
Ondanks alle berichten dat TI niet te spelen is in Europa, heb ik het toch gedownload. Nu bezig aan een update. Eens kijken of ik de checks op de een of andere manier toch kan omzeilen.
Ik heb ook zo'n Dell Ultrasharp U2312H, zit ook al tijdje te kijken naar die XL2411T (of iig een 120hz scherm). Maar vind het zo zonde om iets te vervangen wat in principe gewoon nog goed functioneert... dilemma..Artjuh schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 13:34:
Sinds gisteren gebruik ik een BenQ XL2411T in plaats van een Dell Ultrasharp U2312HM. Het speelt een stuk soepeler op 120hz en het voelt min of meer als spelen op een CRT scherm. De kwaliteit van de kleuren is wel duidelijk minder, hoewel het een stuk beter is met aangepaste settings.
Btw die XL2411T kan toch op 144hz?
Ik had vandaag nog even Operation Payback gespeeld, en tussen competitive matches door is het opzich toch wel grappig. Als je net even in een server zit waar het 5v5 is en geen 12v12. Daarnaast wordt het alleen door clowns gespeeld dus geeft het ook meteen een goed gevoel over jezelf als je net een competitive potje verloren hebt
Er is ook één map bij, Library, en die is 20 bij 20 vierkante meter, de terroristen spawnen op de bombspot en dan loopt iedereen met een Negev.. Dat ga ik het vervolg wel proberen te vermijden
10100111001
Zo ver heb ik eerlijk gezegd niet gekeken. Maar voor zover ik de features heb bekeken is het op dit moment nog niet echt pay2win...Dark Lord schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 23:05:
[...]
En is het wel "speelbaar" zonder met echt geld wapens te kopen? Of is het een serieuze pay2win game?
Vraagje: de skins werken bij mij niet meer sinds update (ook na reinstall).
Die competitive skin doet gewoon niets, de radar skin maakt dat het spel niet meer opstart.
weet iemand of dit know iets is?
Die competitive skin doet gewoon niets, de radar skin maakt dat het spel niet meer opstart.
weet iemand of dit know iets is?
mixing a drink and music
Bedoel je de GUI's? If so, dan moet je de nieuwste versie downloaden. Ik gebruik de Right versie en die werkt na een update gewoon.
Overigens na het gezeik met ESEA mijn abonnement opgezegd. Speel nu maar Leetway bij gebrek aan betere en betrouwbare providers...
Overigens na het gezeik met ESEA mijn abonnement opgezegd. Speel nu maar Leetway bij gebrek aan betere en betrouwbare providers...
[ Voor 33% gewijzigd door eXec op 08-05-2013 20:02 ]
Je kunt ook ESL proberen.
Voor de skins zou ik gewoon even je Game cache veryfien (lol, kutwoord) en dan een nieuwe erin zetten (www.spddl.de). Zorg er wel voor dat je een backup van je config en autoexec hebt
Voor de skins zou ik gewoon even je Game cache veryfien (lol, kutwoord) en dan een nieuwe erin zetten (www.spddl.de). Zorg er wel voor dat je een backup van je config en autoexec hebt
Mijn radarh4x doen het anders nogsteeds 
update rls notes
Release Notes for 5/8/2013
[ GAMEPLAY ]
- Mag7 - reduced cost to 1800.
- Mac10 - increased price to 1050.
- XM1014 - reduced damage to 20.
- Body parts penetration code will not register headshot damage when penetrating into the neck hitbox through the chest hitbox, only chest damage will be dealt in this case.
[ MAPS ]
- Updated de_favela to latest version.
- Fixed some bugs in de_inferno where the player could get stuck on geometry, fixed some minor bugs (Thanks Wλve!).
[ MISC ]
- If a player was vote kicked from too many recent competitive games the matchmaking system will assign them a competitive cooldown.
- Added sever command line support for -net_port_try 1 to prevent servers from trying to climb ports if the request port was busy.
- Fixed a rare grenade physics interaction that could cause grenades to spin in place when thrown at certain kinds of physics props or players.
- Adjusted default value of sv_maxusrcmdprocessticks server convar to 16 for community servers with default settings to successfully process all user commands from even lowest tickrate and framerate clients.
- When going to overtime players who survived in the last round will start with empty inventory even though teams don't switch sides.
- Fixed flashbang number not updating on the hud if you had set "close after buy."
update rls notes
Release Notes for 5/8/2013
[ GAMEPLAY ]
- Mag7 - reduced cost to 1800.
- Mac10 - increased price to 1050.
- XM1014 - reduced damage to 20.
- Body parts penetration code will not register headshot damage when penetrating into the neck hitbox through the chest hitbox, only chest damage will be dealt in this case.
[ MAPS ]
- Updated de_favela to latest version.
- Fixed some bugs in de_inferno where the player could get stuck on geometry, fixed some minor bugs (Thanks Wλve!).
[ MISC ]
- If a player was vote kicked from too many recent competitive games the matchmaking system will assign them a competitive cooldown.
- Added sever command line support for -net_port_try 1 to prevent servers from trying to climb ports if the request port was busy.
- Fixed a rare grenade physics interaction that could cause grenades to spin in place when thrown at certain kinds of physics props or players.
- Adjusted default value of sv_maxusrcmdprocessticks server convar to 16 for community servers with default settings to successfully process all user commands from even lowest tickrate and framerate clients.
- When going to overtime players who survived in the last round will start with empty inventory even though teams don't switch sides.
- Fixed flashbang number not updating on the hud if you had set "close after buy."
[ Voor 94% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 09-05-2013 14:22 ]
Steam Inventaris
Ja, en op 144hz speelt het ook prima. Of je echt wat aan die extra 24hz hebt weet ik niet. Maar 144hz kan er voor zorgen dat het beeld gaat flikkeren, bij bepaalde omstandigheden/settings (niet ingame gemerkt).Dark Lord schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 23:05:
[...]
Ik heb ook zo'n Dell Ultrasharp U2312H, zit ook al tijdje te kijken naar die XL2411T (of iig een 120hz scherm). Maar vind het zo zonde om iets te vervangen wat in principe gewoon nog goed functioneert... dilemma..
Btw die XL2411T kan toch op 144hz?
Vandaag eens mijn glazen muismat (mooie, oude Icemat) weggedaan voor een cloth van Roccat. Wat een wereld van verschil is dat zeg. Heerlijk, en wat is 455mm x 370mm ook een ongelofelijke heerlijke grote
Ik speel gewoon direct op mijn bureau?
Paar krasjes, maar speel wel lekker, hele grote muismat
Dat deed ik eerst ook Neo, maar omdat ik wat brandgaten in het plastic van mijn bureau heb gekregen (Askegels die het nalaten te blijven zitten op mijn sigaret) heb ik toch maar een Razer Goliathus Cloth Speed gehaald. Maar wat een wereld van verschil is dat. Héérlijk. Heb altijd direct op mijn bureau gespeeld, maar dat dus nooit meer. Muismat is gewoon heilig!
Oh, en vandaag eindelijk maar toch ook mijn Master Guardian I behaald in Matchmaking. Waren paar mooie potjes Neo!
Oh, en vandaag eindelijk maar toch ook mijn Master Guardian I behaald in Matchmaking. Waren paar mooie potjes Neo!
plakbandje over de 'voetjes' van je muist, ding vliegtEyon schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 04:14:
Dat deed ik eerst ook Neo, maar omdat ik wat brandgaten in het plastic van mijn bureau heb gekregen (Askegels die het nalaten te blijven zitten op mijn sigaret) heb ik toch maar een Razer Goliathus Cloth Speed gehaald. Maar wat een wereld van verschil is dat. Héérlijk. Heb altijd direct op mijn bureau gespeeld, maar dat dus nooit meer. Muismat is gewoon heilig!
Het heeft nooit dezelfde feeling als mijn Goliathus. Bovendien ga ik geen plakbandjes plakken op een muis van 60 euro... Haal ik liever een muismat van 2 tientjes erbij.
Ging best lekker ja, soms zit je ook gewoon in een goede flow ofzoEyon schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 04:14:
ja je kan natuurlijk ook mouseskates/glides of hoe ze ook worden genoemd halen. Ik heb zelf nogsteeds mn steelseries S&S, blijft een epische hardpad.
Steam Inventaris
Wat betreft muismatten heb ik er door de jaren heen ook wel een aantal geprobeerd icm met Logitech MX500, 510 en G400 (huidige muis)
Icemat (€30/40) - glas (2 weken gebruikt)
Steelseries 3s (€25) - staal (1 jaar gebruikt)
Steelseries 4D (€30) - plastic (2 jaar gebruikt)
Steelseries QCK(+) (€10 / €15) - stof (6 jaar gebruikt)
Tot nu toe ben ik het meest tevreden geweest met de Steelseries QCK (+). Persoonlijk vind ik een stoffen muismat het prettigst. Vooral omdat ik de harde muismatten net te glad vind, waardoor ik minder controle heb over de muis bewegingen. Daarnaast kwam ook nog steeds de aanschaf van mouseskates (€€€) en een plastic/staal/glas mat is een stuk luidruchtiger. Ook de slijtage van de plastic 4D viel mij tegen.
QCK+ bied erg veel ruimte tegen een lage prijs van ongeveer €15, daarnaast heeft het voor mij precies de juiste relief om voldoende frictie te hebben voor gecontroleerde bewegingen (Qck is allerminst stroef).
Als je niet de ruimte hebt voor QCK+ kun je ook de gewone Qck nemen, deze heb ik ook een lange tijd gebruikt tot dat mijn bureau groter werd
.
Over de Razer goliath hoor ik goede verhalen, maar de prijs is wel een stuk hoger tenopzichte de Qck(+), waardoor ik deze nooit geprobeerd heb. De Qck kan ik iedereen van harte aanbevelen en zeker als je onder de €20 wil blijven.
Om mijn ervaring in perspectief te plaatsen: ik gebruik een sensitivity van 2.6 en DPI 400, geen acceleratie en raw input.
Zelf ben ik nog wel erg nieuwsgierig naar de ervaring van een 120hz scherm. De laatste keer dat ik op een CRT heb gespeeld was 2003 dus daar kan ik me weinig van herinneren om een vergelijking te maken met 60hz LCD's. Nu speel ik op een Dell U2312hm wat me prima bevalt (1024*786 @ 75hz).
Helaas zijn er geen 120hz IPS schermen, en ik voel er weinig voor om mijn IPS scherm om te ruilen voor een 120hz TN paneel.
Tot nu toe ben ik het meest tevreden geweest met de Steelseries QCK (+). Persoonlijk vind ik een stoffen muismat het prettigst. Vooral omdat ik de harde muismatten net te glad vind, waardoor ik minder controle heb over de muis bewegingen. Daarnaast kwam ook nog steeds de aanschaf van mouseskates (€€€) en een plastic/staal/glas mat is een stuk luidruchtiger. Ook de slijtage van de plastic 4D viel mij tegen.
QCK+ bied erg veel ruimte tegen een lage prijs van ongeveer €15, daarnaast heeft het voor mij precies de juiste relief om voldoende frictie te hebben voor gecontroleerde bewegingen (Qck is allerminst stroef).
Als je niet de ruimte hebt voor QCK+ kun je ook de gewone Qck nemen, deze heb ik ook een lange tijd gebruikt tot dat mijn bureau groter werd
Over de Razer goliath hoor ik goede verhalen, maar de prijs is wel een stuk hoger tenopzichte de Qck(+), waardoor ik deze nooit geprobeerd heb. De Qck kan ik iedereen van harte aanbevelen en zeker als je onder de €20 wil blijven.
Om mijn ervaring in perspectief te plaatsen: ik gebruik een sensitivity van 2.6 en DPI 400, geen acceleratie en raw input.
Zelf ben ik nog wel erg nieuwsgierig naar de ervaring van een 120hz scherm. De laatste keer dat ik op een CRT heb gespeeld was 2003 dus daar kan ik me weinig van herinneren om een vergelijking te maken met 60hz LCD's. Nu speel ik op een Dell U2312hm wat me prima bevalt (1024*786 @ 75hz).
Helaas zijn er geen 120hz IPS schermen, en ik voel er weinig voor om mijn IPS scherm om te ruilen voor een 120hz TN paneel.
Het fijne aan de QcK+ of uberhaupt stoffe matten, is dat je ze heel behendig neer kan leggen. Dus ook al heb je niet alle ruimte voor een QcK+, je kunt ze over andere dingen heen leggen en zo toch vrijwel alle ruimte gebruiken (die mat is echt heel flexibel). Ik heb op het moment een Roccat Taito King Size, van 3mm dik. Heb toevallig deze gehaald omdat ik hem voor een zacht prijsje mee kon nemen. Ik weet verder niet of er echt een verschil zit tussen stoffen matten.JcHm schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:52:
Wat betreft muismatten heb ik er door de jaren heen ook wel een aantal geprobeerd icm met Logitech MX500, 510 en G400 (huidige muis)
Als je niet de ruimte hebt voor QCK+ kun je ook de gewone Qck nemen, deze heb ik ook een lange tijd gebruikt tot dat mijn bureau groter werd.
Verder ben ik ook echt benieuwd naar 120Hz. Ik speel op dit moment op een TN paneel, met 60Hz, maar ik wacht eigenlijk op de dag dat er een 120Hz IPS paneel komt - Eizo, please??? Als dit niet snel genoeg komt ga ik waarschijnlijk zo'n mooie BenQ kopen.
Een 120hz scherm is op zich wel erg prettig, zeker omdat ze vaak ook nog eens weinig input lag hebben (iets waar de U2312HM overigens in uitblinkt). Als je in de buurt van Arnhem zit mag je best eens komen kijken, m'n laptop heeft een 120hz scherm (waar ik dus altijd op speel).
Ik krijg echt zin om teJcHm schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:52:
Doe jezelf een lol en verhoog je DPI en verlaag je ingame sensitivity : Je "skipt" dan minder pixels met je crosshair ingame => Zo kan je nog beter richten
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Sorry, zou ik niet doen. Elke pro gebruikt een DPI van 400 en een lagere sensitivity.nero355 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 01:00:
[...]
Ik krijg echt zin om teals ik dit soort posts zie van iemand met enigzins leuke muisspulletjes
Doe jezelf een lol en verhoog je DPI en verlaag je ingame sensitivity : Je "skipt" dan minder pixels met je crosshair ingame => Zo kan je nog beter richten
(Lees: http://www.overclock.net/t/951894/the-truthful-mouse-guide en http://www.reddit.com/r/G..._what_is_better_for_csgo/ ). Daarnaast is het altijd natuurlijk een kwestie van smaak.
Ikzelf: Logitech G500, 400 DPI, 2.14 sens, rawinput/mouseaccell OFF, 0.60 zoom sensitivity
[ Voor 17% gewijzigd door g0ulash op 16-05-2013 01:38 ]
Kwestie van smaak OK, maar alsjeblieft negeer al die "pro" crap : Dan zouden we allen op 640x480 moeten gamen, want dat is zogenaamd beterg0ulash schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 01:35:
Sorry, zou ik niet doen. Elke pro gebruikt een DPI van 400 en een lagere sensitivity.
(Lees: http://www.overclock.net/t/951894/the-truthful-mouse-guide en http://www.reddit.com/r/G..._what_is_better_for_csgo/ ). Daarnaast is het altijd natuurlijk een kwestie van smaak.
Nou ehh ik heb liever een wat hogere resolutie en maak graag gebruik van mijn hardware in plaats van alles uit de neus te laten vreten om het maar zo te zeggen
Ik speel op 1024x768 puur omdat ik het gewend ben. Er is op dit moment in CS:GO geen reden waarom je met een 4:3 resolutie zou spelen, behalve wanneer je het zelf fijner vindt. Echter, in CS 1.6 maakte een resolutie van 4:3 wel degelijk verschil. Omdat de game gemaakt was voor 4:3 resoluties werden de hitboxes groter bij een 4:3 resolutie. En aangezien veel mensen die resolutie gewend zijn vanuit CS 1.6, spelen ze daar nog steeds mee. Including me.nero355 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 04:19:
[...]
Kwestie van smaak OK, maar alsjeblieft negeer al die "pro" crap : Dan zouden we allen op 640x480 moeten gamen, want dat is zogenaamd beter
Nou ehh ik heb liever een wat hogere resolutie en maak graag gebruik van mijn hardware in plaats van alles uit de neus te laten vreten om het maar zo te zeggen
Ik zit ook bij de G500 op de laagste DPI, rawinput AAN (anders krijg ik die muis acceleratie crap van Windows erdoor, dat is pas echt onspeelbaar) en sens van 4.6. Maak met rawinput de muissnelheid in Windows nog wat uit (wat anders dan acceleratie, dat is echt nasty).g0ulash schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 01:35:
[...]
Sorry, zou ik niet doen. Elke pro gebruikt een DPI van 400 en een lagere sensitivity.
Ikzelf: Logitech G500, 400 DPI, 2.14 sens, rawinput/mouseaccell OFF, 0.60 zoom sensitivity
Ik heb de rawinput uit, maar ik merk er eerlijk gezegd niks van. En het is nou niet dat ik geen headshots schiet :xneographikal schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:57:
[...]
Ik zit ook bij de G500 op de laagste DPI, rawinput AAN (anders krijg ik die muis acceleratie crap van Windows erdoor, dat is pas echt onspeelbaar) en sens van 4.6. Maak met rawinput de muissnelheid in Windows nog wat uit (wat anders dan acceleratie, dat is echt nasty).
Je stelt je muis toch zo in wat je zelf het fijnste vindt en waarmee je de beste headshots schiet in iedere game.ik heb mijn mij G500 800 dpi en game sens ingame is 3.5 even uit mijn hoofd.
Angelo NL / Global Cargo VTC
@neographikal, thanks voor het aanbod! Voorlopig verwacht ik niet in de buurt van Arnhem te komen, maar ik PM je zeker even wanneer dit wel het geval is.
@nero355, ik heb wel eens hogere dpi geprobeerd, maar boven de 800 krijg je van die vreemde sensitivity waarden.
2.6 * 400dpi = 1040
1.3 * 800dpi = 1040
0.8666.... * 1200dpi = 1040
Praktisch gezien heb ik nimmer verschil gemerkt. Daarnaast denk ik dat als het zo onomstotelijk bewezen is dat je echt meer voordeel uit hogere DPI haalt ook de prof's de overstap zouden maken. Ofwel dat hogere DPI gebruikers duidelijk een betere aim vertonen dan lage DPI gebruikers. In CS is dit tot op heden niet het geval.
@Julesk, ik speel op 4:3 omdat mijn radar anders te ver uit mijn ooghoek staat en ik teveel van het midden van mijn scherm af moet kijken om actie rondom mijn crosshair in de gaten te houden.
Raw-input uit wil niet persee zeggen dat je ook van acceleratie gebruik maakt. Dit kun je ook uitzetten via launch options commands of windows registry values, danwel muis driver settings.
Zo ging dat "vroeger" nu heb je gewoon Raw input.... heerlijk:). Acceleratie wil je trouwens uit omdat jou muis bewegingen en reflexen zijn gebaseerd op muscle memory. Jij weet onbewust hoeveel afstand je met de muis af moet leggen om een bepaalde afstand op het beeld te bewegen. Met acceleratie aan word de afstand die jij beweegt op het scherm bepaald door de snelheid waarmee je de muis over de mat beweegt en niet de afstand. Daardoor word het voor jou brein een stuk lastiger om onbewust te onthouden hoeveel je moet bewegen met je muis voor een bepaalde afstand op het beeld.
@Pykow, dat is zeker waar, het is vooral een kwestie van gewenning. Een vuistregel die wel makkelijk is om te hanteren waar de meeste mensen zowel voldoende bewegingssnelheid hebben en precisie is de volgende:
Wanneer je op je muismat van links naar rechts beweegd, maak je op het scherm tussen de 180 en 360 graden. Voor mij is de muismat referentie hier de gewone Qck die 32cm breed is.
Een andere manier om verschillende sensitivities + dpi te vergelijken is door deze met elkaar te vermenigvuldigen.
Dpi * sens = x
Een waarde x die voor veel mensen prettig werkt is tussen de 800 en 1400. Dit is dan ook wat ik uit persoonlijke ervaring en research aanraad voor counter-strike. Gegeven is dan wel dat je ook een muismat hebt van minimaal ong. 30cm breed, wat de meeste competatieve gamers toch wel hebben.
@nero355, ik heb wel eens hogere dpi geprobeerd, maar boven de 800 krijg je van die vreemde sensitivity waarden.
2.6 * 400dpi = 1040
1.3 * 800dpi = 1040
Praktisch gezien heb ik nimmer verschil gemerkt. Daarnaast denk ik dat als het zo onomstotelijk bewezen is dat je echt meer voordeel uit hogere DPI haalt ook de prof's de overstap zouden maken. Ofwel dat hogere DPI gebruikers duidelijk een betere aim vertonen dan lage DPI gebruikers. In CS is dit tot op heden niet het geval.
@Julesk, ik speel op 4:3 omdat mijn radar anders te ver uit mijn ooghoek staat en ik teveel van het midden van mijn scherm af moet kijken om actie rondom mijn crosshair in de gaten te houden.
Raw-input uit wil niet persee zeggen dat je ook van acceleratie gebruik maakt. Dit kun je ook uitzetten via launch options commands of windows registry values, danwel muis driver settings.
Zo ging dat "vroeger" nu heb je gewoon Raw input.... heerlijk:). Acceleratie wil je trouwens uit omdat jou muis bewegingen en reflexen zijn gebaseerd op muscle memory. Jij weet onbewust hoeveel afstand je met de muis af moet leggen om een bepaalde afstand op het beeld te bewegen. Met acceleratie aan word de afstand die jij beweegt op het scherm bepaald door de snelheid waarmee je de muis over de mat beweegt en niet de afstand. Daardoor word het voor jou brein een stuk lastiger om onbewust te onthouden hoeveel je moet bewegen met je muis voor een bepaalde afstand op het beeld.
@Pykow, dat is zeker waar, het is vooral een kwestie van gewenning. Een vuistregel die wel makkelijk is om te hanteren waar de meeste mensen zowel voldoende bewegingssnelheid hebben en precisie is de volgende:
Wanneer je op je muismat van links naar rechts beweegd, maak je op het scherm tussen de 180 en 360 graden. Voor mij is de muismat referentie hier de gewone Qck die 32cm breed is.
Een andere manier om verschillende sensitivities + dpi te vergelijken is door deze met elkaar te vermenigvuldigen.
Dpi * sens = x
Een waarde x die voor veel mensen prettig werkt is tussen de 800 en 1400. Dit is dan ook wat ik uit persoonlijke ervaring en research aanraad voor counter-strike. Gegeven is dan wel dat je ook een muismat hebt van minimaal ong. 30cm breed, wat de meeste competatieve gamers toch wel hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door JcHm op 16-05-2013 11:32 ]
Daar heb ik dus heel sterk last van met acceleratie, gisteren ook wat "flick" shots met de awm gemaakt, puur op reflex, dat lukt me met mouse acceleration voor geen meter. Vooral in een schrikreactie tol ik met muisacceleratie een paar keer om m'n as
Maar maakt raw input dan zoveel verschil? Ik weet dat met die acceleratie echt voor geen ene fuck te spelen valt, maar zonder raw input lukt het me toch wel aardig.
Zou ik ter referentie ook jullie PC specs, reso en gemiddelde fps mogen?
Ik wil over een tijdje een nieuwe PC kopen, maar ik heb echt geen flauw idee wat. Zit nu met een faptop met GT540M.
Zou ik ter referentie ook jullie PC specs, reso en gemiddelde fps mogen?

[ Voor 38% gewijzigd door g0ulash op 16-05-2013 11:48 ]
Ik speel op een laptop met een GT555m op 1920x1080. Ik wil eigenlijk weer op m'n desktop gaan spelen, maar dan moet er een nieuw (120hz) scherm gaan komen dus dat wordt hem nu even niet
Met de GPU zo'n 25% overgeklokt en de grafische opties verder op laag haal ik 90-150 fps. Enkele keer een drop naar 50 wanneer er veel smokes in beeld zijn waar ik doorheen ren
[ Voor 32% gewijzigd door neographikal op 16-05-2013 11:55 ]
als ik mijn pols naar links draai en dan naar rechts (en andersom) moet ik 3/4 gedraaid zijn in mijn game.
9 van de 10x zit ik dan goed met me aim en dan is het alleen nog fine tunen dat soms weken kan duren.
je moet iedere setting minimaal 1 week getest hebben.
9 van de 10x zit ik dan goed met me aim en dan is het alleen nog fine tunen dat soms weken kan duren.
je moet iedere setting minimaal 1 week getest hebben.
Angelo NL / Global Cargo VTC
@Julesk, Raw input maakt volgens mij nagenoeg geen verschil als je acceleratie maar uit hebt staan, dat is mijn inziens het belangrijkste.
Echter in eerdere CS versies zat Raw input niet ingebakken, dus moest je via andere trucjes ervoor zorgen dat je geen acceleratie had. Met raw input is het heel makkelijk, alle softwarematige instelling van bijv. windows worden genegeerd. Dus nu kun je in settings selecteren, Raw input aan - acceleratie uit en hopla in 2 seconden je settings goed.
Probeer het anders eens, merk je duidelijk verschil? Dan gebruik je waarschijnlijk acceleratie of andere apparte mousedriver / windows settings.
Zoals eerder aangegeven speel ik met de volgende configuratie:
AMD A10 5800k
8GB @ 2133mhz
Dell u2312hm - 1024*768 @ 75hz
Alle grafische settings op low - MSAA 4x - AF 4x - geen FXAA
Fps 128 constant, in smokes drops naar 70 fps.
Op FullHD met MSAA disabled heb ik 100fps, smokes 60. Dus wil je FullHD CS:GO spelen op 128fps of meer dan heb je een sterkere PC nodig.
Echter in eerdere CS versies zat Raw input niet ingebakken, dus moest je via andere trucjes ervoor zorgen dat je geen acceleratie had. Met raw input is het heel makkelijk, alle softwarematige instelling van bijv. windows worden genegeerd. Dus nu kun je in settings selecteren, Raw input aan - acceleratie uit en hopla in 2 seconden je settings goed.
Probeer het anders eens, merk je duidelijk verschil? Dan gebruik je waarschijnlijk acceleratie of andere apparte mousedriver / windows settings.
AMD A10 5800k
8GB @ 2133mhz
Op FullHD met MSAA disabled heb ik 100fps, smokes 60. Dus wil je FullHD CS:GO spelen op 128fps of meer dan heb je een sterkere PC nodig.
Ik ga het eens proberen, dankjewel.JcHm schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:13:
@Julesk, Raw input maakt volgens mij nagenoeg geen verschil als je acceleratie maar uit hebt staan, dat is mijn inziens het belangrijkste.
AMD A10 5800k
8GB @ 2133mhz
Ik zit op het moment te twijfelen om een FX-8320 i.c.m. HD7950 te nemen. Misschien de 8320 nog een beetje overklokken, maar is niet eens nodig denk ik. Ik heb nu met mijn laptop ook wel drops naar 80-90 FPS, maar dat is gewoon echt irritant. Dat verschil merk ik te goed. Speel verder wel op 1024*768.
1600 DPI 720p 1.5 sens
1090T @ 3.8, 560 ti 448, 4 gig ram
is zo'n 160 fps+
1090T @ 3.8, 560 ti 448, 4 gig ram
is zo'n 160 fps+
Steam Inventaris
Heb even raw input geprobeerd. Heb wel mijn sens naar beneden moeten gooien, maar ik raak er nu wel aan gewend.
Heerlijk toch ?! Heel wat games gaan niet lager dan 1 als sensitivity en in de Counter-Strike games kan je gewoon lekker een waarde in de console gooien die je fijn vindtJcHm schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:25:
2.6 * 400dpi = 1040
1.3 * 800dpi = 1040
Ik zeg ook niet dat je er beter van wordt spontaan, maar je hebt wel minder last van "skippen" van pixels door je crosshair dus beweegt je crosshair ook smoother in feite en wanneer nodig ook preciezerPraktisch gezien heb ik nimmer verschil gemerkt. Daarnaast denk ik dat als het zo onomstotelijk bewezen is dat je echt meer voordeel uit hogere DPI haalt ook de prof's de overstap zouden maken. Ofwel dat hogere DPI gebruikers duidelijk een betere aim vertonen dan lage DPI gebruikers. In CS is dit tot op heden niet het geval.
Nooit gehad dat je de crosshair net niet lekker op een bepaalde plek krijgt ? Dat komt door een te hoge sensitivity !! En om je muis weer net zo snel te laten bewegen op een lage sensitivity heb je weer meer "scansnelheid" van je muis nodig wat meestal weer hoger wordt door een hogere DPI waarde.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic