[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.814 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
mijn setup
met een fps_max van 240 zit ik daar wel meestal op. In smoke wilt het weleens dalen naar minimaal 180. (speel altijd met net_graph open)

edit: vergeten te melden, ik speel met een resolutie van 1920x1080.

Wat betreft muis, je moet eigenlijk even kijken wat de native DPI waarden van je muis zijn en bij welke polling frequency (en de combo van dpi/hz) je de beste resultaten krijgt.
Bij bepaalde snelheid van je muis bewegen kan je rare waarden krijgen, dat kan per dpi/hz verschillen van 3m/s tot 4m/s bij mijn muis bv.

Ik heb de Zowie FK muis, ik speel op 1150 dpi met 500hz polling. Ingame sensitivity is 0.8 met raw_input 1.
(1150 * 0.8 = 920, wat neerkomt op +/- 44cm voor 360 graden)

Wat betreft andere randapparatuur, ik gebruik ook de Razer BlackWidow Ultimate 2013. Dat is een mechanisch toetsenbord. Dat raad ik echt iedereen aan, dat typt zo ongelooflijk lekker. De feedback die je krijgt van je toetsen is echt heel goed merkbaar, waardoor je (naar mijn idee) veel beter kan stutter steppen, doordat je meteen weet dat de knop geactiveerd is en je weer kan loslaten.
En naast game gebruik typt het in het algemeen echt heel veel beter en sneller.

Al had ik voor deze nooit gaming toetsenborden gehad met "gewone" knoppen. Maar van die standaard Microsoft/Dell/Apple toetsenborden.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 23:05
Trouwens Free weekend voor CS:GO. Laat de hackers maar komen :(.

Anyway, ik speel met een Logitech G400 (Heerlijke muis overigens!) met een DPI van 400, 1000hz polling, raw input uiteraard aan en 2.4 sensitivity in game. Ik draai zo'n 270 graden op 444 milimeter (Razer Goliathus dus). Ookal is het niet nodig, ik heb alle acceleratie van het hele muis gebeuren ook in Windows helemaal uit gegooid. Doordat ik twee schermen naast elkaar heb staan verschijn bij het snel naar rechts draaien mijn windows muis op mijn rechter beeldscherm. Wanneer ik dan klikte om te schieten werd mijn game geminimaliseerd en was ik dus dood.

Hier overigens niet echt een denderende PC van een jaar of 4 oud schat ik. Een AMD Phenom X4 9650 @ 2.3 GHz, 4 GB DDR2, Asus bordje en een 240 GT 1GB. Ik haal er zo'n 90 fps stabiel mee, met in de smokes drops tot zo'n 30 fps, wat niet echt lekker is, maargoed. Heb een 1 of andere random LCD scherm van Hanns-G die op 1440x900 75 Hz haalt, dus mijn fps staat gelocked op 76.

Ik heb overwogen om met een lagere of zelfs een 4:3 resolutie te spelen, maar omdat je dan een behoorlijk kleinere kijkhoek hebt doe ik dat dus niet: http://ineye-media.de/myH...012/08/csgo_vergleich.png

Hoewel ik nu meer informatie tot mij moet nemen, is het een dusdanig groot verschil dat ik het niet doe. Er zal er maar eentje zijn die net buiten je beeld valt en je wordt geraakt. Maar doordat je 'm niet gelijk ziet kun je niet terug schieten. Dat is zuur. Tijd voor een nieuw systeem en gelijk maar Eyefinity erbij: http://imageshack.us/a/img546/9901/imag0207o.jpg _/-\o_

Oh ja, hier trouwens gewoon een 15 euro toetsenbordje van Logitech. Werkt prima.

[ Voor 5% gewijzigd door eXec op 17-05-2013 09:00 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Hier ook de g400 op dpi 3600 met ingame sense 0.250. Dit icm apple wired keyboard (nog nooit een toetsenbord gehad dat het zolang heeft volgehouden als deze).

i3570k met hd7850 en max fps op 181.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37
Eyon schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:55:
Trouwens Free weekend voor CS:GO. Laat de hackers maar komen :(.

Anyway, ik speel met een Logitech G400 (Heerlijke muis overigens!) met een DPI van 400, 1000hz polling, raw input uiteraard aan en 2.4 sensitivity in game. Ik draai zo'n 270 graden op 444 milimeter (Razer Goliathus dus). Ookal is het niet nodig, ik heb alle acceleratie van het hele muis gebeuren ook in Windows helemaal uit gegooid. Doordat ik twee schermen naast elkaar heb staan verschijn bij het snel naar rechts draaien mijn windows muis op mijn rechter beeldscherm. Wanneer ik dan klikte om te schieten werd mijn game geminimaliseerd en was ik dus dood.

Hier overigens niet echt een denderende PC van een jaar of 4 oud schat ik. Een AMD Phenom X4 9650 @ 2.3 GHz, 4 GB DDR2, Asus bordje en een 240 GT 1GB. Ik haal er zo'n 90 fps stabiel mee, met in de smokes drops tot zo'n 30 fps, wat niet echt lekker is, maargoed. Heb een 1 of andere random LCD scherm van Hanns-G die op 1440x900 75 Hz haalt, dus mijn fps staat gelocked op 76.

Ik heb overwogen om met een lagere of zelfs een 4:3 resolutie te spelen, maar omdat je dan een behoorlijk kleinere kijkhoek hebt doe ik dat dus niet: http://ineye-media.de/myH...012/08/csgo_vergleich.png

Hoewel ik nu meer informatie tot mij moet nemen, is het een dusdanig groot verschil dat ik het niet doe. Er zal er maar eentje zijn die net buiten je beeld valt en je wordt geraakt. Maar doordat je 'm niet gelijk ziet kun je niet terug schieten. Dat is zuur. Tijd voor een nieuw systeem en gelijk maar Eyefinity erbij: http://imageshack.us/a/img546/9901/imag0207o.jpg _/-\o_

Oh ja, hier trouwens gewoon een 15 euro toetsenbordje van Logitech. Werkt prima.
Ik vind dat juist bij 4:3 fijner. Als het goed is hoef jij al die mensen om je heen niet te zien, want die hoor je OF je teammate heeft verteld waar hij zat. En ik vind het voordeel van een radar dichterbij hebben toch een stuk groter dan dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:17
Is er eigenlijk nog steeds een voordeel in CS:GO om met een lage resolutie te spelen? Bij 1.6 gaf dat iets betere resultaten. Iemand die dit weet? Speel nu op max resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
frye schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:05:
Is er eigenlijk nog steeds een voordeel in CS:GO om met een lage resolutie te spelen? Bij 1.6 gaf dat iets betere resultaten. Iemand die dit weet? Speel nu op max resolutie.
Nope. Totaal niks. CS:GO is ook gemaakt voor hogere resoluties, waar dat bij 1.6 niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 15:31
g0ulash schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:22:
[...]

Nope. Totaal niks. CS:GO is ook gemaakt voor hogere resoluties, waar dat bij 1.6 niet zo was.
Sterker nog, vanuit het Field of Vision perspectief kun je beter een 16:9 resolutie hebben. Aangezien je extra beeld in de breedte krijgt tov 4:3. Echter voor mij persoonlijk is het een nadeel, omdat ik 40cm met mijn hoofd van mijn 23 inch scherm af zit. (zie link van Eyon)

Om dat regelmatig je radar te kijken is behoorlijk lastig zonder je crosshair uit het oog te verliezen. Met andere woorden met 4:3 heb ik beter overzicht. De extra FOV die ik in de breedte niet heb mis ik nauwelijks. In de praktijk komt het zelden voor dat ik die breedte mis. Misschien als je veel public speelt de extra Fov een voordeel is. Van mijn teammates krijg ik iig genoeg informatie om 90% van de tijd met de neus de goede kant op te staan. :9

Heb je zelf het gevoel wel makkelijk de radar te kunnen checken op 16:9 en je hebt stabiel 128fps, zie ik geen voordelen om 4:3 te gebruiken. Hooguit dat je 4:3 op 75hz kunt doen en FullHD maar 60hz, maar die vlieger gaat ook niet op als je een 120hz display hebt:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Eyon schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:55:
Trouwens Free weekend voor CS:GO. Laat de hackers maar komen :(
Leuk! Ga ik effe spammen bij iedereen die ik ken, zodat ik met een beetje geluk van dat BF3 gedoe af ben elke keer :+
Tijd voor een nieuw systeem en gelijk maar Eyefinity erbij: http://imageshack.us/a/img546/9901/imag0207o.jpg _/-\o_
Dat is inderdaad heel leuk alleen heb ik nog steeds 2 dingen waar ik me aan erger :

- De HUD is echt vreselijk groot :|
- De HUD is ook niet centered dus zit ik constant links en rechts naar de hoeken te kijken in plaats van naar mijn omgeving te staren !!

De chat bijvoorbeeld neemt gewoon 1/3 van mijn linker scherm in :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Volgens mij moet je je hud enigszins kunnen aanpassen, al weet ik dat niet zeker.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Is trade van badges voor die tradingcards in dit topic mogelijk? Heb een IDF 2x als iemand intresse heeft.
Afbeeldingslocatie: http://rootgamer.com/wp-content/uploads/2013/05/screenshot_steam_badges_counterstrike_linux-207x300.jpeg
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 18-05-2013 16:56 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Geen idee wat die kaarten zijn en hoe ze werken? :p Ik kan ze ook niet vinden in mijn inventory ofzo..

Zijn er trouwens mensen die zin hebben om voor de fun mee te doen aan de NK-Gaming qualifier? Ik en een maat van mij zoeken nog 3 mensen. Verwacht er niet te veel van, maar aangezien het niveau in Nederland redelijk laag zit maken we misschien wel kans. (De enige dag dat ik kan is trouwens woensdag.) Het liefst zoek ik natuurlijk wel wat skilled mensen. :+

[ Voor 6% gewijzigd door g0ulash op 19-05-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 05-09 21:23
himlims_ schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:54:
Is trade van badges voor die tradingcards in dit topic mogelijk? Heb een IDF 2x als iemand intresse heeft.
[afbeelding]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
zou wel leuk zijn ja als we ergens die kaarten konden ruilen :D, ikzelf heb nog een foil kaart van hl2 ¬¬...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Ik heb nog een IDF en een FBI nodig, maar ik heb van die andere geen dubbele (?)

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Best wazig trouwens, ik had gister een paar borreltjes op en eigenlijk speelde ik alleen maar beter. Ik heb dat effect wel eens vaker gemerkt, met een beetje alcohol dat het allemaal soepeler speelt, het denken lijkt sneller te gaan. Heel wazig, ik denk dan nog verder vooruit dan ik normaal al doe.

Na de eerste twee-drie borrels gaat het overigens heel hard achteruit qua niveau van spelen, maar wordt het wel gezelliger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
wodka-cola/cola-wodka h4x ftw !

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
NiP, Virtus.Pro, VG. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
What about them?

Helaas heb ik morgen avond een etentje van het werk, had graag aan die qualifier mee gedaan. Al is het maar om eens te zien hoe sterk LowLandLions is (als we zover zouden komen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Als je een beetje hltv.org volgt dan snap je hem wel. LLL is uit elkaar, chrisJ zit nu bij n!faculty.

En vanavond was RaidCall EMS One Cup #2. NiP is verslagen door WW, Virtus.Pro door aL en VG door Na'Vi. fnatic heeft ook CPH Wolves verslagen. Wat een beestenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
Goeiemorgen en heb dat heb ik allemaal gemist 8)7 ......
Wist niet dat EMS Raidcall vanavond zou zijn.

Hier een overzicht van het verloop voor de geinteresseerde:
http://en.csgo.raidcall-emsone.com/summer-2013/cup2/

NIP lijkt wat uit vorm na hun vakantie, maar 16-3 is wel erg weinig voor de Zweden.
Meeste interessante toernooi word toch DreamHack in Juni, dan zien we weer hoe offline de vlag er bij hangt.

Hopelijk gaat ESC een succesje gaan boeken, las toenstraks dat ze al 4 maanden zonder salaris spelen. Spijtig voor een team van zo'n oude rotten.

[ Voor 15% gewijzigd door JcHm op 21-05-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Je hebt echt inderdaad een ongelofelijke avond gemist. Die cups zijn de aankomende weken elke dinsdag en woensdag. Heerlijk genot!

Ben benieuwd inderdaad wat de 'Golden Five' gaan flikken. Ik merkte al dat Neo niet gemotiveerd was de laatste tijd. Je zag hem namelijk zo hard shinen in de All-Star match bij de ESEA Finals, en daarna in ESC weer gewoon keihard falen. Die gast wilde gewoon even een vinger opsteken naar die mensen boven hem denk ik. Ik hoop echt dat ze weer motivatie gaan krijgen. :) CS:GO wordt echt zo interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb zelf geen CS : GO maar heeft iemand al een mening over "Overwatch"?

http://blog.counter-strike.net/index.php/overwatch/

What is the Overwatch?
The Overwatch lets the CS:GO community regulate itself by allowing qualified and experienced members of the community (‘investigators‘) to review reports of disruptive behavior, determine whether those reports are valid, and apply temporary bans if appropriate.

Ik weet niet of dit zo goed uitpakt. De kans op abuse is vrij groot en je moet haast een masochist zijn als je bereid bent om tijd en moeite te steken om meerdere cases achter elkaar te beoordelen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
CapTVK schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:15:
Ik heb zelf geen CS : GO maar heeft iemand al een mening over "Overwatch"?

http://blog.counter-strike.net/index.php/overwatch/

What is the Overwatch?
The Overwatch lets the CS:GO community regulate itself by allowing qualified and experienced members of the community (‘investigators‘) to review reports of disruptive behavior, determine whether those reports are valid, and apply temporary bans if appropriate.

Ik weet niet of dit zo goed uitpakt. De kans op abuse is vrij groot en je moet haast een masochist zijn als je bereid bent om tijd en moeite te steken om meerdere cases achter elkaar te beoordelen.
Ik denk dat dit zeker wel goed uit kan pakken. Gelijke systemen heb je ook in LoL en andere games. Waarschijnlijk is het zo, dat de views die serieus zijn worden behandeld door de admins. Het zou dus als een soort filter kunnen dienen.

Daarnaast wil ik graag een keertje wat views doen hoor, geen enkel probleem. Als ik ook eis dat ik kan reporten, moet je er ook iets voor terug doen denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik denk ook wel dat het goed uit kan pakken, mits het systeem goed in de gaten wordt gehouden en dat mensen die gebanned worden ook een soort protest kunnen aantekenen. Er zullen ook vast genoeg mensen bereid zijn om mee te werken.

Het lijkt me niet te doen voor Valve zelf om reports na te gaan lopen. Goed idee om de spelers er zelf bij te betrekken. Als een behoorlijk aantal mensen actief gaat meewerken kan dat veel resultaat opleveren, zonder dat ze per persoon veel werk hoeven te doen :) . Ik ben zelf ook redelijk positief over dingens als Steambans en heb daar zelf vroeger best veel cheaters gemeld. Hoewel er toen ook wel eens iemand een ban kreeg, waar ik zelf later over ben gaan twijfelen. Dus foutloos zal het ook niet zijn.

Ik vraag me wel af hoe ze mensen selecteren voor die Overwatch. Of het risico niet bestaat dat echt goede spelers niet worden geselecteerd, omdat ze ten onrechte reports hebben gekregen. En soms is iemand zo goed dat die persoon best een cheater kan zijn, maar dan weet je het nog niet zeker. Als minder goede spelers dat moeten gaan beoordelen is de kans op onterechte bans wellicht weer groter.

Zal vanavond eens kijken of ik geselecteerd ben, ben erg benieuwd hoe het werkt.

-
Er was nog een kleine update trouwens:
- Added two new convars, cl_crosshair_drawoutline and cl_crosshair_outlinethickness, that will enable a black outline to draw around the classic crosshair pips for better visibility.
Zo'n zwart lijntje om de groene crosshair heen is een kleine maar erg nuttige toevoeging volgens mij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
In essentie is het een goed idee, of het in de praktijk ook net zo rechtvaardig gaat werken zullen we moeten afwachten.

Aimbotters zijn vaak erg makkelijk te spotten, maar wallhackers die niet door 3 muren al op iemand richten gaat een stuk lastiger worden. Daarnaast kun je als "judge" ook niet weten wat er bijvoorbeeld aan informatie via ventrilo word doorgegeven. Stel dat jij met je maatje op een public speelt en op ventrilo zit. Je speelt beide voor het andere team en als de 1 sterft geeft hij de posities van de tegenstanders door.

Dit is natuurlijk erg lame en enigzins spelbedervend voor anderen, maar zo'n actie kan goed leiden tot een verdenking van wallhack en eventueel een ban. Dat zou ik in dit specifieke geval een te zware straf vinden.

Ook kunnen demo's laggy / buggy zijn waardoor ze een vertekend beeld kunnen geven van een actie. Om nog maar te zwijgen over die dagen dat "elke" prefire wel kassa is, terwijl je de dag erna geen enkele kill met prefire pakt.

Daarnaast mag je hopen dat er geen bugs in de "judge" selectie zitten, zodat perongelijk toch alleen (veel) lager gerankte spelers, jou case beoordelen.

Zelf hoop ik dat het een erg goede keuze van Valve blijkt om dit in te voeren, maar tot dat dit zichzelf bewezen heeft blijf ik wel sceptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
Wat ik raar vind is dat de reviewers blijkbaar alle spelers in het spel door de muren heen kan zien. Het lijkt me logischer dat je spelers probeert te beoordelen met behulp van de gegevens die ze zelf hadden. Zo'n fragment als YouTube: CS Highlights (Pre-season, spring 2013): NG*simpLex pistol round 4K lijkt nu al verdacht omdat je als kijker de andere spelers ziet.

En ik hoop maar dat de meeste reviewers ook proberen om te 'bewijzen' dat de speler niet cheat. Als je alleen focused op de verdachte momentjes kan je makkelijker voor je zelf 'bewijzen' dat iemand cheat, terwijl dat niet zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Ik vind het anders redelijke standaard picks (de eerste niet meegeteld), upper + mid + boxes

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
^ Maak dat maar aan iemand wijs die niet serieus spelen, maar gewoon casual. En dan genoeg casual om geselecteerd te worden voor Overwatch... Dat gaat je niet lukken. Bij vele Matchmaking games wordt ik ook als cheater uitgemaakt en dan met name voor wallhacker. En omdat het niet eens is, maar redelijk vaak, en zeker wanneer ik op Inferno in de 4e ronde met een Famas op B sta als CT en vervolgens de hele T neermaai met 25 kogels en ervoor een nade door de smoke verdenken ze je al heel snel. Ronde was trouwens binnen 20 seconden afgelopen, lol. Bij veel dingen is het gewoon de gamesense, timing en een beetje aim. 2 rondes later sta ik in mijn eentje tegen 5 man bij arches. Bom komt mid richting arches, gaat down. Dan is het ook niet moeilijk om te acen als je vervolgens nog 3 anderen pakt en de laatste de bom pakt en plant om uiteindelijk in de pit te gaan campen voor speedway. Als je dan een headdie pakt en dus wederom een ace in dezelfde pot, zie dan maar eens om niet voor cheater uitgemaakt te worden. Ik vind het in iedergeval wel leuk. Het geeft mij toch best wel een ego boost, maar om nou te zeggen dat ik echt goed ben... Nah, dat valt wel mee.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Jamaar als het goed is krijgen toch alleen de "leetste" mensen toegang tot de beta ? Iemand van hier toevallig ?

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik had het vanmiddag ook weer, ik hoor ze vanaf plateau op dust2 de hoek omkomen in de tunnel en begin net te prefiren: 3 down. Uiteraard meteen weer voor cheater uitgemaakt.

Blijft jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
k1n9_n01z3 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:14:
Jamaar als het goed is krijgen toch alleen de "leetste" mensen toegang tot de beta ? Iemand van hier toevallig ?
Nope. Iedereen kan geselecteerd worden voor de beta. Heb Gold Nova III's gezien die er aan meedoen met maar 26 wins en 100 uur op CS:GO. Ik zit zelf op 500+ uur en Master Guardian Elite en geen beta hier.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een tijdje geleden CS GO geïnstalleerd (vroeger veel 1.3 t/m 1.5 en daarna nog kort 1.6 gespeeld) op mn BTO 15m39 (http://nl.hardware.info/r...eelzijdige-basis-de-basis)

Ik heb echter om de 3/4 minuten een drop van gemiddeld 130-155 fps (1280 x 780 reso, alles op laag et cetera) naar 30-45 fps, volledig random, dit houdt dan ongeveer 3/4 minuten aan waarna het weer naar 130-155fps gaat tot het weer dropt. Heb energiebeheer et cetera allemaal op maximale prestatie staan maar ik word onderhand een beetje gek van deze drops want een halfuurtje normaal ff csen zit er niet in :(

M'n laptop zou het als ik het zo vergelijk met anderen op het internet gewoon moeten trekken, iemand nog tips voor me?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
Misschien kan je tijdens de drops eens kijken in de task manager of er niet een ander programma is dat op dat moment je laptop belast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:15:
Heb zelf een tijdje geleden CS GO geïnstalleerd (vroeger veel 1.3 t/m 1.5 en daarna nog kort 1.6 gespeeld) op mn BTO 15m39 (http://nl.hardware.info/r...eelzijdige-basis-de-basis)

Ik heb echter om de 3/4 minuten een drop van gemiddeld 130-155 fps (1280 x 780 reso, alles op laag et cetera) naar 30-45 fps, volledig random, dit houdt dan ongeveer 3/4 minuten aan waarna het weer naar 130-155fps gaat tot het weer dropt. Heb energiebeheer et cetera allemaal op maximale prestatie staan maar ik word onderhand een beetje gek van deze drops want een halfuurtje normaal ff csen zit er niet in :(

M'n laptop zou het als ik het zo vergelijk met anderen op het internet gewoon moeten trekken, iemand nog tips voor me?
Welke drivers heb je? Zag op reddit/r/GlobalOffensive dat de 320-drivers voor dips zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie niets opmerkelijks bij taskmanager ten tijde van de drops.

Ik heb stuurprogrammaversie 314.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
@manzano13, kijk eens naar de temperaturen en clocksnelheid van je CPU/GPU. Klinkt namelijk alsof je CPU of GPU throttled door de warmte en na het afkoelen weer terug omhoog schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JcHm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:11:
@manzano13, kijk eens naar de temperaturen en clocksnelheid van je CPU/GPU. Klinkt namelijk alsof je CPU of GPU throttled door de warmte en na het afkoelen weer terug omhoog schiet.
Ik heb de temperaturen van de GPU en CPU ten tijde vna de drops bekeken en die zijn voor de GPU 92 C en de CPU was 74 graden

Verder heb ik de nieuwste drivers, reinstall, zoveel mogelijk achtergrondtoepassingen sluiten et cetera gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik denk dat je GPU die 92 graden niet leuk vindt. Heb je de laptop al lang ? Effe ontstoffen dan :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Artjuh schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:56:
Wat ik raar vind is dat de reviewers blijkbaar alle spelers in het spel door de muren heen kan zien. Het lijkt me logischer dat je spelers probeert te beoordelen met behulp van de gegevens die ze zelf hadden. Zo'n fragment als YouTube: CS Highlights (Pre-season, spring 2013): NG*simpLex pistol round 4K lijkt nu al verdacht omdat je als kijker de andere spelers ziet.

En ik hoop maar dat de meeste reviewers ook proberen om te 'bewijzen' dat de speler niet cheat. Als je alleen focused op de verdachte momentjes kan je makkelijker voor je zelf 'bewijzen' dat iemand cheat, terwijl dat niet zeker is.
Waar men het meest bang voor is, is dat mensen die gewoon erg goed spelen (en niet cheaten), gebanned worden omdat minder geskillde spelers het als cheaten zien.

Ik las ergens op Reddit dat soms ook "test" cases worden gestuurd van top spelers (bv uit NiP), en die zijn allemaal afgehandeld op "not enough evidence" en dus niet als banned beoordeeld. Dat geeft al enigzins hoop, lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Booth schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:13:
[...]

Waar men het meest bang voor is, is dat mensen die gewoon erg goed spelen (en niet cheaten), gebanned worden omdat minder geskillde spelers het als cheaten zien.
Tja, maar echt goede spelers kom je eigenlijk niet tegen in casual games, en in competitive hebben ze gewoon een hogere rank dan mindere spelers waardoor het ook zeer onwaarschijnlijk is dat je een véél betere speler tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Thomasx4 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:08:
[...]

Tja, maar echt goede spelers kom je eigenlijk niet tegen in casual games, en in competitive hebben ze gewoon een hogere rank dan mindere spelers waardoor het ook zeer onwaarschijnlijk is dat je een véél betere speler tegenkomt.
Is niet helemaal waar natuurlijk, als jij met een master gardian gaat spelen, gaat mm ook zoeken naar 1 of 2 gelijkwaardige spelers voor de tegenstander. Maarja de echte highskillers spelen idd gewoon l33tway of esl ofzoiets.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Heb zojuist ook een dedicated server opgezet, maar nu zoek ik nog een admin plugin. Mani Mod CS:GO is alleen voor Windows, er draait CentOS 6.4 op mijn VPS. MetaMod draait wel, echter de Basic Admin Tool plugin wil jammer genoeg niet inladen.

Weet iemand een alternatief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Thomasx4 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:08:
[...]

Ik doelde op minder geskillde spelers die in Overwatch mogen beslissen of een goede speler een cheater is of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik zoek nog wat medespelers voor competitive mode, vaak hebben we net 3-4 man en spelen met randoms is ook niet altijd een lolletje.
Enige wat ik van je verwacht is dat je wel kan mee komen met mensen van ongeveer "distinguished master guardian" niveau.
Spraakzaam zijn is ook wel prettig in CS ;)

Mijn steam account staat in m'n sig, en dm sturen kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Heb je toegevoegd. Momenteel schommelend tussen Master Guardian II en Master Guardian Elite. Hangt een beetje van de teammates af of ik mee kom of niet. Ik wil graag wat serieuzer spelen al is een grapje natuurlijk ook wel eens leuk. Er vanuit gaande dat jullie natuurlijk ook gewoon een extern voice programma als TS of Ventrilo gebruiken.

Als iemand mij trouwens eens kan helpen. Mijn microfoon is op TeamSpeak/Ventrilo of whatever gewoon goed. Ook als ik in de Steam opties zelf luister naar mijn mic is 'ie goed. Maar zodra ik in game praat is mijn microfoon gewoon bagger. Ik ben zo'n beetje de enige die er last van heeft en het kraakt en doet aan alle kanten. Het is enorm vervelend. Uiteraard geen mic boost en zelfs de volume nog wat lager gezet, maar het maakt geen verschil. Drivers e.d. zijn uiteraard gewoon op orde - op TeamSpeak is mijn mic gewoon perfect. Iemand nog een idee waar het uberhaupt aan kan liggen? Behalve aan de bagger codecs die Valve bij GO gebruikt...

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
unfor schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:13:
Ik zoek nog wat medespelers voor competitive mode, vaak hebben we net 3-4 man en spelen met randoms is ook niet altijd een lolletje.
Enige wat ik van je verwacht is dat je wel kan mee komen met mensen van ongeveer "distinguished master guardian" niveau.
Spraakzaam zijn is ook wel prettig in CS ;)

Mijn steam account staat in m'n sig, en dm sturen kan ook.
Ik heb je toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Release Notes for 6/5/2013

[ OVERWATCH ]
- Added more investigators to the Overwatch Beta.

[ MISC ]
- Added an explanation for no binary signature validation for clients running in -insecure mode.
- Fixed an exploit where clients could bypass network convar restrictions using setinfo.
- The crosshair gap size will no longer change when switching weapons while using "Classic Static" (cl_crosshairstyle 4) -- other crosshair styles are unaffected.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
k1n9_n01z3 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 04:13:
Release Notes for 6/5/2013

[ OVERWATCH ]
- Added more investigators to the Overwatch Beta.

[ MISC ]
- Added an explanation for no binary signature validation for clients running in -insecure mode.
- Fixed an exploit where clients could bypass network convar restrictions using setinfo.
- The crosshair gap size will no longer change when switching weapons while using "Classic Static" (cl_crosshairstyle 4) -- other crosshair styles are unaffected.
Ik dacht al waarom ik ineens een case had staan. Was overigens best een lastige bij de eerste die ik voor mijn kiezen kreeg. Geen aimbot, wel een wallhack. Probeer het maar eens te vinden wanneer die gast het probeert te verstoppen... Knap lastig. Wallhack werd op een gegeven moment best obvious toen hij op Dust II vanaf T spawn ging AWPen trouwens.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Maar dat doet iedereen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Maar raken is wat anders.

Overigens net die gold Payback badge gehaald, fucking 50 uur in de maps gestoken. Vond dat ik knap veel gespeeld heb de laatste tijd, maar er waren ook gasten die het ding 2 á 3 weken terug al hadden 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik schiet vanaf daar met competative ook regelmatig mensen kapot door de deuren, werkt uitstekend. Vooral met een autosniper kan het daar hard gaan als je met twee T's de deuren even spamt :P

Gister weer gespeeld en man wat onderschatten mensen geluid toch. Weer voor wallhacker uitgemaakt, terwijl ze als een olifant door de maps stampen. En dat heeft dan twee ak's als rank 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Raken is heel wat anders. Het is een ander verhaal als je met z'n tweeën staat, maar hij stond alleen, schoot precies tussen de deuren door en elke keer raak. Keiharde wallhack dus. |:(

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7TkoTQx.png
Lekker weer dit, gelukkig is het mooi weer buiten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

toetboink schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:12:
[afbeelding]
Lekker weer dit, gelukkig is het mooi weer buiten _/-\o_
Had een keer 7 dagen. Ik ga dus mooi nooit meer weg uit die matches.

Merk wel dat competitive altijd 1000x moeilijker is dan casual. Vind casual absoluut niet uitdagend, heb altijd wel een positieve k/d, wordt best saai na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
De hoogste cooldown die ik heb gehad is "slechts" 2 uurtjes. Paar keer 30 minuten en een keer 2 uur dus. Kon er in geen gevallen iets aan doen. Iets met een BSOD en server fails enzo... Gelukkig hebben we Leetway en dergelijke services nog.

En gister voor aimbotter uitgemaakt trouwens. Heerlijk als je op nuke op de Silo buiten staat. Een teammate wordt gekilled in de lobby en ziet via de deathcam dat 'ie via de trap uit de lobby naar boven probeert te sneaken. Ik draai me dus om en geef 'm een jumping headshot. Heerlijk moment om dan voor cheater uitgemaakt te worden. _/-\o_ Het geeft zo'n lekker ego gevoel, lol.

Edit: Volgende week komt Mirage eindelijk uit voor Matchmaking. Zo op het eerste gezicht weet ik niet wat ik van de map moet vinden. Ik denk dat ik de classic Mirage beter vind dan hetgeen wat Valve er nu van heeft gemaakt. Eerst maar een potje spelen volgende week en dan een oordeel vellen.

[ Voor 63% gewijzigd door eXec op 08-06-2013 03:53 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Hebben ze em aangepast ? Waar slaat dat nou weer op ?!

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
De gameplay schijnt hetzelfde te blijven op Mirage, maar vooral visueel zijn er dingen veranderd. Klik voor de screenshots van Mirage.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
oh nice ! wow het ziet er wel anders uit zo.. maarja zoals je zei, eerst spelen dan oordelen.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Iemand vandaag nog op het http://www.dutchgamingfestival.nl te vinden?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Jongens jongens, laten we deze thread niet sterven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Ik heb een aantal jaren terug veel CS1.6 gespeeld, source nooit in kunnen komen eigenlijk. Toen ook gestopt ivm met andere prioriteiten.

Ik speel nu wel weer geregeld mijn potjes GO, maar dan voornamelijk offline tegen bots. Eigenlijk vooral omdat ik geen zin heb in schreeuwende kinderen in mijn headsets en overdreven gescheld, maar is dit terecht? Ik zou namelijk graag online weer een potje willen knallen.

Ben trouwens ook niet echt een geweldenaar in dit spel, maar het lijkt me leuk om zo nu en dan eens een potje te spelen. Kan ik dan beter zoeken naar een potje classic casual of classic competitive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nope; werkelijk niets van meegekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
JanW schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:14:
Ik heb een aantal jaren terug veel CS1.6 gespeeld, source nooit in kunnen komen eigenlijk. Toen ook gestopt ivm met andere prioriteiten.

Ik speel nu wel weer geregeld mijn potjes GO, maar dan voornamelijk offline tegen bots. Eigenlijk vooral omdat ik geen zin heb in schreeuwende kinderen in mijn headsets en overdreven gescheld, maar is dit terecht? Ik zou namelijk graag online weer een potje willen knallen.

Ben trouwens ook niet echt een geweldenaar in dit spel, maar het lijkt me leuk om zo nu en dan eens een potje te spelen. Kan ik dan beter zoeken naar een potje classic casual of classic competitive?
Valt wel mee, en anders mute je ze gewoon.

Als je gewoon lekker wilt knallen net als in de public servers van 1.6/source -> Casual.
Als je een wat serieuzer potje wilt spelen -> Competitive.

Casual heeft een lagere skilldrempel, omdat het dus minder tactisch gespeeld wordt. Als je wat meer van het tactische bent dan ga je je al snel frustreren in Casual hoor. :)
himlims_ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:46:
[...]

nope; werkelijk niets van meegekregen
Dat dacht ik dus al, het is zó slecht gecommuniceerd. Ik was daar, en er waren letterlijk maximaal 200 man. Terwijl eSports toch wel ietsjes groter is dan dat in Nederland, lijkt me zo.

[ Voor 13% gewijzigd door g0ulash op 12-06-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
@Julesk, ik heb er wel wat over gelezen. Net als van de kwalifacties voor het CS:GO toernooi. Naar mijn idee is de CS scene in Nederland behoorlijk uitgestorven. Voor de kwalificaties hebben nog geen 6 teams zich ingeschreven.

Veel bekende LAN party's zijn verdwenen en andere shooters hebben aan populariteit gewonnen (COD, BF3).
Daarnaast was het afgelopen weekend aangenamer om buiten te zijn dan weer binnen te zitten.

De benelux heeft geen "belangrijke" LANs of Cups meer en eigenlijk ook weinig serieuze teams die zich willen bewijzen (en een hoger niveau hebben). En ik vind dat ook niet zo vreemd, CS:GO is niet zo populair onder de <18 jeugd. En de bovenkant van de community word steeds ouder, met de daarbij komende verplichtingen en minder tijd om te gamen.

Voor iedereen die graag op een wat hoger niveau wil spelen raad ik aan om ESEA, leetway of ESLwire te spelen. Zelf heb ik ook pas anderhalve maand ESEA, maar hier krijg ik toch nog meer het idee van een CS community.

[ Voor 3% gewijzigd door JcHm op 13-06-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
JcHm schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:21:
@Julesk, ik heb er wel wat over gelezen. Net als van de kwalifacties voor het CS:GO toernooi. Naar mijn idee is de CS scene in Nederland behoorlijk uitgestorven. Voor de kwalificaties hebben nog geen 6 teams zich ingeschreven.

Veel bekende LAN party's zijn verdwenen en andere shooters hebben aan populariteit gewonnen (COD, BF3).
Daarnaast was het afgelopen weekend aangenamer om buiten te zijn dan weer binnen te zitten.

De benelux heeft geen "belangrijke" LANs of Cups meer en eigenlijk ook weinig serieuze teams die zich willen bewijzen (en een hoger niveau hebben). En ik vind dat ook niet zo vreemd, CS:GO is niet zo populair onder de <18 jeugd. En de bovenkant van de community word steeds ouder, met de daarbij komende verplichtingen en minder tijd om te gamen.

Voor iedereen die graag op een wat hoger niveau wil spelen raad ik aan om ESEA, leetway of ESLwire te spelen. Zelf heb ik ook pas anderhalve maand ESEA, maar hier krijg ik toch nog meer het idee van een CS community.
Je hebt helemaal gelijk, maar daar baal ik zo van. Ik ben al een tijdje hier en daar proberen binnen te komen bij de organisatoren van dit soort evenementen, maar ook die mensen zijn redelijk gesloten. Het is alsof ze het niet willen. Het DGF was heel gezellig, maar meer dan de Retro Game Beurs was het écht niet. Terwijl de organisatoren dan toch vol trots vertellen dat alles perfecte gelopen is (er zijn genoeg dingen mis gegaan).

Zelfs bij het NK-Gaming voor CS:GO kwam het 2e team dat was gekwalificeerd niet opdagen! De Nederlandse Kampioenen zijn dus kampioen geworden door een default-win! Wat een lekkere shit zeg!

Ik blijf me daarom focussen op de community in het buitenland, die begrijpen tenminste wel waar het over gaat. En ik zal nog steeds mijn droom van een drukbezocht, megagroot gamecafé/arcadehal in Nederland blijven achtervolgen en proberen te vervullen. :p

[ Voor 6% gewijzigd door g0ulash op 13-06-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Zoals bekend zou Mirage met deze update eindelijk uitkomen. En hij is er... Eindelijk...

Ik heb even snel een potje deathmatch op de_Mirage gespeeld en vind het in de verste verte niet op de classic Mirage lijken. Ook de gameplay op Mirage is totaal niet gelijk aan de classic Mirage in mijn ogen. Het simplistische van de classic Mirage is helemaal weg, er staan rare objecten op plaatsen waar je het niet verwacht. Ook de boxen bij de CT stairs zijn verdwenen waardoor de A site nog moeilijker te verdedigen is. Ik vrees dat men bij Valve te ver is doorgeslagen. Beter was geweest om de classic Mirage te gebruiken in plaats van deze versie. Man, man, man. Een heerlijke vernaggelde versie van Mirage. Mijn favoriet is het zeker niet.

Eerst maar eens een competitive match doen op Mirage om te ervaren hoe dat is, maar ik verwacht er niet veel meer van eerlijk gezegd... :(

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Release Notes for 6/12/2013

[ MAPS ]
- Added de_mirage.
- Added console command to help players plan strategic grenades. Set sv_grenade_trajectory 1 (cheat convar) to see a visual arc in-game.

[ OVERWATCH ]
- Overwatch Investigators are now required to submit more detailed verdict reports after reviewing evidence.
- Fixed interpolation issues during GOTV and Overwatch demo playback which caused the weapon of a shooting player to visually appear several ticks behind the moment a victim was hit.
- Overwatch FAQ updated. http://blog.counter-strike.net/index.php/overwatch/

[ OPERATION PAYBACK ]
- Operation Payback Pass on sale for $0.99 until Monday 6/17.

[ UI ]
- Added links to top streams on the main menu.
- Added an audio option to reduce game music volume when Steam Overlay is activated.

[ MISC ]
- Restored the "retry" console command.
- Players can only submit griefing reports for teammates.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=P6zv5UZ5gFY&hd=1]

[ Voor 7% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 14-06-2013 03:02 ]

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

k1n9_n01z3 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:46:

- Restored the "retry" console command.
EINDELIJK! Heb zo vaak vergeefs retry ingetypt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
Eyon schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:44:
Zoals bekend zou Mirage met deze update eindelijk uitkomen. En hij is er... Eindelijk...

Ik heb even snel een potje deathmatch op de_Mirage gespeeld en vind het in de verste verte niet op de classic Mirage lijken. Ook de gameplay op Mirage is totaal niet gelijk aan de classic Mirage in mijn ogen. Het simplistische van de classic Mirage is helemaal weg, er staan rare objecten op plaatsen waar je het niet verwacht. Ook de boxen bij de CT stairs zijn verdwenen waardoor de A site nog moeilijker te verdedigen is. Ik vrees dat men bij Valve te ver is doorgeslagen. Beter was geweest om de classic Mirage te gebruiken in plaats van deze versie. Man, man, man. Een heerlijke vernaggelde versie van Mirage. Mijn favoriet is het zeker niet.

Eerst maar eens een competitive match doen op Mirage om te ervaren hoe dat is, maar ik verwacht er niet veel meer van eerlijk gezegd... :(
Gek verhaal, op de blog leek het alsof ze de map basically hetzelfde hebben gelaten alleen wat andere dingen neer hebben gezet (een hooiberg ipv een box). Zal hem ook eens opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Inmiddels een paar potjes op Mirage gespeeld, waarvan 2 gewonnen (Eentje 16-0 en eentje 16-9) en 2 verloren. Vind het nog steeds heel erg wennen dat de gameplay totaal anders is. De ervaring op Mirage is voor mij gewoonweg niet hetzelfde als op de Classic versie. Moet wel zeggen dat ik blij ben dat er eindelijk weer een nieuwe map bij de Matchmaking cycle zit. Zorgt tenminste voor wat afwisseling.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Het leuke aan de nieuwe mirage is dat je niet een bombsite kan wegsmoken door maar 2 smokes te gooien. Zeker bij A->CT Spawn hebben ze dat echt heel goed gedaan. Dit zorgt ervoor dat de A-site niet zo snel meer overgenomen kan worden (lees: je moet nu 4 perfecte smokes gooien) en zelfs dan kan de CT er nog wat makkelijker in. Dit zorgt ervoor dat de map wat dynamischer gespeeld moet worden. Ditzelfde geldt voor veel meer hoeken vind ik, zoals Delpan->B en de tralies bij CT Window zijn gelukkig ook weg! Ik moet zeggen, ik had veel meer fog en kippen verwacht, maar ben toch blij verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Het gekke is alleen dat ze bij Valve hebben gezegd dat de gameplay hetzelfde blijft en daar hebben ze keihard in gefaald. De gameplay is door de bredere gangen en diverse aanpassingen zodanig aangepast dat je een heel andere speelstyle moet gaan spelen. De tralies bij CT Window mogen wat mij betreft terug of er moet een stuk minder contrast komen in Window. De map was perfect gebalanceerd, maar hierdoor trekt het mijns inziens naar een CT sided map en dat vind ik jammer. Want het perfect gebalanceerde is er uit.

Overigens kan connector nog steeds met 1 perfecte smoke gesmoked worden. Het enige is de trap dat dan in de weg staat. Heel hinderlijk in mijn ogen. Doe die transformator kastjes terug daar met wat boxen. Stukken beter.

[ Voor 13% gewijzigd door eXec op 14-06-2013 02:58 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Eyon schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 02:57:
Het gekke is alleen dat ze bij Valve hebben gezegd dat de gameplay hetzelfde blijft en daar hebben ze keihard in gefaald. De gameplay is door de bredere gangen en diverse aanpassingen zodanig aangepast dat je een heel andere speelstyle moet gaan spelen. De tralies bij CT Window mogen wat mij betreft terug of er moet een stuk minder contrast komen in Window. De map was perfect gebalanceerd, maar hierdoor trekt het mijns inziens naar een CT sided map en dat vind ik jammer. Want het perfect gebalanceerde is er uit.

Overigens kan connector nog steeds met 1 perfecte smoke gesmoked worden. Het enige is de trap dat dan in de weg staat. Heel hinderlijk in mijn ogen. Doe die transformator kastjes terug daar met wat boxen. Stukken beter.
Het was op een zodanige manier gebalanceerd dat T heel makkelijk bombsite A over kon nemen en heel moeilijk bombsite B. In dit geval hebben ze beide bombsites wat meer naar elkaar toe willen trekken, waardoor het in het geheel nog steeds gebalanceerd is. Je kunt niet na een dag al zeggen of de map gebalanceerd is of niet, daar moeten nog wel wat meer matches overheen. Ik bedoel, je hebt niet eens alle smokes geleerd die er zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
Ik heb net voor het eerst een paar pugs op ESEA gespeelt. Die servers zijn zeker fijner dan de MM servers, maar ik mis wel dat matchmaking systeem. Alsof je met MM betere (random) spelers treft dan met ESEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Artjuh schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 00:20:
Ik heb net voor het eerst een paar pugs op ESEA gespeelt. Die servers zijn zeker fijner dan de MM servers, maar ik mis wel dat matchmaking systeem. Alsof je met MM betere (random) spelers treft dan met ESEA.
De community van ESEA is niet super groot en je zult altijd wel servers vinden waarin je van sommige mensen weet hoe goed ze zijn. Dat vergt wat tijd. :)

Ik moet zeggen dat ik weer van ESEA aan het afstappen ben, omdat weinig van mijn vrienden het spelen speel ik dusdanig veel MM dat het mijn geld niet waard is. En de MM servers beginnen me steeds meer te liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Zaterdag heb ik één match van Dreamhack gekeken en dat was NiP tegen Team X (voormalig Absolute Legends). Ik heb er maar één woord voor. Waanzinnig! Hier terug te kijken.

Ik ben de laatste tijd behoorlijk wisselvallig in mijn persoonlijke spel trouwens. De ene keer raak ik alles en de andere keer mis ik alles. Wel speel ik veel met dezelfde jongens, die mij gelukkig helpen wanneer het niet gaat. Ik denk dat we één op de vijf potjes verliezen of gelijk spelen en de rest winnen, wat op zich niet slecht is denk ik. Laatste paar dagen overigens wel heel veel potjes op Mirage gedaan en daar echt heel weinig verloren. Ik heb het gevoel dat Mirage toch enigzins een T map is geworden, al is het slechts een gevoel dat ik er bij heb. Kan natuurlijk ook zijn omdat anderen de map zo weinig hebben gespeeld dat ze de spots niet kennen enzo. Ik weet het niet, maar meestal lopen wij op T side behoorlijk uit en winnen we door onze sterke T side, waar we, hoe gek het ook is, meestal een split B doen.
Er wordt gezegd dat de B side moeilijk te veroveren is, maar makkelijk te houden. Nou is het zo dat de meeste teams slechts 1 iemand op B neerzetten, eentje op mid/window en de rest op A. Maar ook als er 2 op B staan hebben wij de B side vrij snel in handen. Ik weet het niet... Ik neig nog steeds meer naar classic Mirage voor wat betreft gameplay (en FPS!)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Eyon schreef op maandag 17 juni 2013 @ 03:49:
Zaterdag heb ik één match van Dreamhack gekeken en dat was NiP tegen Team X (voormalig Absolute Legends). Ik heb er maar één woord voor. Waanzinnig! Hier terug te kijken.

Ik ben de laatste tijd behoorlijk wisselvallig in mijn persoonlijke spel trouwens. De ene keer raak ik alles en de andere keer mis ik alles. Wel speel ik veel met dezelfde jongens, die mij gelukkig helpen wanneer het niet gaat. Ik denk dat we één op de vijf potjes verliezen of gelijk spelen en de rest winnen, wat op zich niet slecht is denk ik. Laatste paar dagen overigens wel heel veel potjes op Mirage gedaan en daar echt heel weinig verloren. Ik heb het gevoel dat Mirage toch enigzins een T map is geworden, al is het slechts een gevoel dat ik er bij heb. Kan natuurlijk ook zijn omdat anderen de map zo weinig hebben gespeeld dat ze de spots niet kennen enzo. Ik weet het niet, maar meestal lopen wij op T side behoorlijk uit en winnen we door onze sterke T side, waar we, hoe gek het ook is, meestal een split B doen.
Er wordt gezegd dat de B side moeilijk te veroveren is, maar makkelijk te houden. Nou is het zo dat de meeste teams slechts 1 iemand op B neerzetten, eentje op mid/window en de rest op A. Maar ook als er 2 op B staan hebben wij de B side vrij snel in handen. Ik weet het niet... Ik neig nog steeds meer naar classic Mirage voor wat betreft gameplay (en FPS!)
Dan heb je inderdaad ook meteen de spannendste match gezien! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik zat op het puntje van mijn stoel. Ik had eerlijk gezegd nooit meer verwacht dat NiP zou winnen... Tot de ninja defuse van Xizt, wat hun uiteindelijk de overwinning heeft opgeleverd.

[ Voor 17% gewijzigd door eXec op 17-06-2013 15:26 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
zometeen de finale van dr33mh4x, de nipjes vs epsilon net als gister :P

http://www.twitch.tv/dreamhackcs

[ Voor 20% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 17-06-2013 16:45 ]

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Vond de finale niet echt spannend te noemen. NiP was gefocust en was duidelijk de bovenliggende partij. NiP is back. :)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Indeed, maar moet ik wel zeggen dat er redelijk veel teams bijgekomen zijn die echt een goed niveau hebben. Lemondogs, Epsilon, ESC (ze beginnen eindelijk weer een beetje), Cph Wolves...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik heb gister gelezen dat er geruchten zijn dat er bij ESC twee mensen vervangen worden. Lord en Kuben zouden dan worden vervangen. Wel vreemd, omdat ik Lord een van de betere vond dit toernooi.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Eyon schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:39:
Ik heb gister gelezen dat er geruchten zijn dat er bij ESC twee mensen vervangen worden. Lord en Kuben zouden dan worden vervangen. Wel vreemd, omdat ik Lord een van de betere vond dit toernooi.
No way dat de Golden Five uit elkaar gaan. Ik geloof er geen kut van. Het is óf allemaal weg óf niemand.
Zoals je zelf al zei, lrd speelde een ongelofelijk goed toernooi en was bijna wel de MVP van ESC. Kuben deed het ook goed. Eigenlijk zijn ze allemaal niet slecht, maar ze zijn niet gemotiveerd (hebben sinds januari al geen salaris gehad van QPad) en spelen daarom waarschijnlijk gewoon niet optimaal.

[ Voor 27% gewijzigd door g0ulash op 18-06-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Eyon schreef op maandag 17 juni 2013 @ 03:49:
Thanks, die had ik gemist! Toch nog even bekeken en idd, waanzinnig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Release Notes for 6/19/2013

[ WEAPONS ]
- Tuned the AUG and SG553 to function more effectively as a rifle/sniper hybrid.

[ MAPS ]
- de_mirage: Fixed see-through crates at bombsites, various other bugfixes.
- Fixed kv files packaged in workshop maps not loading correctly, which could display incorrect player models and arms.

[ OVERWATCH ]
- Improved interpolation during Overwatch evidence playback.

[ MISC ]
- Added classic competitive map to in-game friends list information text.
- Fixed rare uninitialized text "Target Area" appearing on-screen when watching GOTV.
- Fixed sv_grenade_trajectory linux crash
- Added new sv_grenade_trajectory convars to display a dashed line and to adjust line thickness and duration.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
Iemand een idee wat de tuning inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
SpankmasterC schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:19:
Geen idee, ga het morgen/vanavond eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SpankmasterC schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:19:
ik denk de random spray
- Fixed sv_grenade_trajectory linux crash
gimme the damn linux beta access (2mnd nog waarschijnlijK)

[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 20-06-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Eyon schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:26:
Ik zat op het puntje van mijn stoel. Ik had eerlijk gezegd nooit meer verwacht dat NiP zou winnen... Tot de ninja defuse van Xizt, wat hun uiteindelijk de overwinning heeft opgeleverd.
het is teken van skill en kunde wanneer je uit zo'n situatie je koppie cool kunt houden, en dan toch nog kunt winnen.

Gister tijdens competative stonden we 8 ronden achter, na ruim een uur hadden we gewonnen. Schreeuwen roepen en juichen over dteamspeak. Erg leuk momentje van euforie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Ok hier de details van de tuning : http://www.reddit.com/r/G...nterstrike_global/cambv9z

Oh en root, het gaat om de linux server (sv_).

[ Voor 14% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 20-06-2013 14:44 ]

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
himlims_ schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:34:
het is teken van skill en kunde wanneer je uit zo'n situatie je koppie cool kunt houden, en dan toch nog kunt winnen.
Klopt. Maar je speelt op een T sided map als CT met 4 ronden achterstand. Het is gewoon heel knap hoe ze het doen.

Zo heb ik op Dust 2 ook wel eens 14-1 achter gestaan en alsnog gewonnen met 14-16 na een switch naar T. Maar zo heb ik ook regelmatig 15-0 als CT gespeeld en de pistolronde op T gewonnen wat dus een 16-0 maakt. Desalniettemin vond ik Team X gewoon beter dan NiP die match. NiP ging op een gegeven moment met hun hersenen spelen en daarmee heeft NiP gewoon gewonnen.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

na 7 jaar CS-loos, CS:GO geïnstalleerd. En ik moet zeggen dat het me erg bevalt. Zeker de competitieve matches zijn erg leuk. Daarin merk je wel erg sterk dat als er niet gecommuniceerd je kans op winnen laag word.

Nog meer mensen hier die vanaf het begin CS franchise spelen? <1.6
Zelf vond ik v1.3 de beste versie die er was.

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
NaLiN schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:37:
na 7 jaar CS-loos, CS:GO geïnstalleerd. En ik moet zeggen dat het me erg bevalt. Zeker de competitieve matches zijn erg leuk. Daarin merk je wel erg sterk dat als er niet gecommuniceerd je kans op winnen laag word.

Jep, vanaf beta 3.
Ik herinner me jouw naam nog, speelde je ook wel eens op strikerz.net servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

unfor schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:45:
[...]

Jep, vanaf beta 3.
Ik herinner me jouw naam nog, speelde je ook wel eens op strikerz.net servers?
Ik moest even googelen, waren vroeger de tweaker servers ja. Wel eens op gespeelt ja maar niet actief.
Rond versie 1.3 voornamelijk actief in clanverband (Innominis) en goede resultaten behaald.

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
NaLiN schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:58:
[...]

Ik moest even googelen, waren vroeger de tweaker servers ja. Wel eens op gespeelt ja maar niet actief.
Rond versie 1.3 voornamelijk actief in clanverband (Innominis) en goede resultaten behaald.
Ah ja, daar ken ik je van. Clanbase :) Mijn clannetje was stt.nl
http://clanbase.ggl.com/c...?wars=1&cid=79158&lid=226
http://clanbase.ggl.com/c...?wars=1&cid=79158&lid=225

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 20-06-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Clanbase! Wat een vergane glorie! :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10-2024
Vind daar 4 matches tegen mijn oude clan definitely~ terug haha :P
http://clanbase.ggl.com/c...wars=1&cid=119645&lid=226
Wij hadden de meeste matches gespeeld op NL Ladder en ik denk niet dat we nog ooit ingehaald zijn. Ik stoorde mij er in die tijd al aan dat veel teams alleen pcw wilden spelen en niet officieel via clanbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31

NaLiN, ik zie het alweer, ouwe garde komt weer samen :p

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:14

Voor mij geldt zo'n beetje hetzelfde. Laatste keer CS was denk ik een jaar of 5(?) geleden (1.6). Ik heb nooit CZ en Source gespeeld, en nu net weer begonnen met CS:GO. Heerlijk weer af en toe schieten en de herinneringen eraan.
Ik was vooral actief op public servers van counter-strike.nl, Patatje Oorlog en de Pizzahut servers. Heb wel wat via Clanbase gedaan maar niet ontzettend veel. PCW-tjes via mIRC bijvoorbeeld was al cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Op de vraag welke beta, ik heb de allereerste beta (als cdeetje bij 1 of ander blad) al gespeeld :). Maar de hoogtepunten waren toch wel van 1.3 tot 1.6, met ClanBase en NationsCup enz. Heb alle screenies nog op mn backup HDD staan. Heb soms echt zin om weer lekker kansloos op mn zolderkamertje te zitten en gewoon een paar uur dom te knallen.

Do what you love, do it often

Pagina: 1 ... 15 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic