[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.815 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vind het raar dat "mijn" clan er niet tussen staat. Ik weet wel zeker dat we ooit tegen jullie hebben gespeeld, staat namelijk op beeld ;)

Overigens heb ik geen pc meer om op te gamen dus speel ik het niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hah super! Ik was inderdaad ook op die Netgamez.
Filmpje nooit gezien, zal het de rest van de boys ook eens door sturen. (toen was er nog geen YT)
Zij gamen overigens niet meer volgens mij.

Dit soort dingen gingen overigens niet via clanbase, dus klopt dat dat er niet op staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
OOOww mischien toch tuscan(mill) in de july update ?!

http://www.hltv.org/news/...scan-set-for-july-release

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37
HO! Wacht! Verwar nou Mill niet met Tuscan he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 23:05
Als ik het goed lees is het gewoon community werk en zal de map dus niet beschikbaar zijn voor Matchmaking, helaas...

Valve moet echt een hoop veranderen willen ze Matchmaking beter maken. (128 tick, _se maps, community maps, ...)

[ Voor 4% gewijzigd door eXec op 25-06-2013 15:58 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

werkt comp bij jullie? bij mij zegt ie 0 players / servers

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

************************************ 24 uur penalty, waarom? Kreeg tijdens zo'n game zo'n .pak error, dat je "verify integrity" moet doen. Dat duurt zo 6-7 minuten in totaal, dus ja, dan ben je snel weg. De 2 uur en het half uur welke hiervoor waren kwamen door dezelfde error. Pfft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Thomasx4 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:36:
************************************ 24 uur penalty, waarom? Kreeg tijdens zo'n game zo'n .pak error, dat je "verify integrity" moet doen. Dat duurt zo 6-7 minuten in totaal, dus ja, dan ben je snel weg. De 2 uur en het half uur welke hiervoor waren kwamen door dezelfde error. Pfft.
Maak in ieder geval een ticket aan bij Valve!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
g0ulash schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:19:
[...]

Maak in ieder geval een ticket aan bij Valve!
Die gaan er dus niks aan doen. Heb ook met een aantal situaties gezeten oa. met servers waar ik een ping van 180 heb (onspeelbaar dus). Heb uitgelegd dat het probleem bij hun in hun netwerk ligt. Willen ze van mij een dxdiag en alle logs van mijn pc hebben en dat terwijl mijn ping naar het datacenter wel gewoon redelijk was (80 gemiddeld). Aangetoond middels diverse traceroutes vanaf mijn pc, modem en andere apparaten hier uit huis. Toch wilden ze die logs. Mooi niet dus. Ze hebben een mooie convar om een max ping aan te geven voor matchmaking servers en dat staat bij mij op 85. Als je dan toch servers krijgt waar je een ping hebt van 180+... tja.

Ook hetzelfde probleem als hierboven beschreven gehad trouwens. Gelukkig was ik in staat wel op tijd terug te keren. Mede door mijn laptop aan te gooien dat de installaties up to date had. Had alleen maar 10 FPS, maar het heeft mij die 24 uurs ban gescheeld. _/-\o_

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Release Notes for 6/26/2013

[ WEAPONS ]
- Further adjustments to the AUG/SG553.

[ MAPS ]
- de_mirage: Minor bugfixes.
- de_vertigo: Fixed bombsite naming, other minor bugfixes.

[ OVERWATCH ]
- Improved Overwatch test case distribution system.

[ MISC ]
- Whitelisted convars sv_vote_issue_kick_allowed and sv_vote_kick_ban_duration.
- Added a server concommand "removeallids" to unban all user IDs.
- Keybindings are no longer processed in front end when not connected to a server, fixes unexpected keybindings processing in main menu and when chatting in play with friends lobby.
- Fixed players in invalid Steam purchase regions getting error dialogs during play.
- Fixed votes incorrectly displaying player names with formatting symbols.
- Fixed a rare bug where friendly fire damage could count raw damage inflicted instead of actual health points subtracted towards warning or kicking for too much team damage.
- Official classic competitive matches will always allow players to connect even in rare cases when they were kicked and banned from the same game server instance during a previous classic casual game.
- When a player receives a cooldown for being kicked from too many matches it will show up on their main menu immediately and will not be delayed until the competitive match end.
- Adjusted the competitive cooldown for being kicked from too many matches to correspond to the violator's offense level starting at 30 minutes if it was the first competitive violation and following same cooldown computation rules as other types of cooldowns.
- A player who was matchmaking solo and was kicked by a party of 4 teammates will not receive a competitive cooldown for being kicked from too many matches.
- Exposed cl_interpolate convar, allows to disable entity interpolation during demo playback or on listen servers, interpolation is enabled regardless of client setting when connected to dedicated servers.
- Added grenade trajectories when in spectator mode with glows on. Set sv_grenade_trajectory_time_spectator 1 to turn them on.
- Fixed a crash on OSX 10.6.8 when downloading custom maps resources from community servers.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
k1n9_n01z3 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 02:14:
Release Notes for 6/26/2013

[ WEAPONS ]
- Further adjustments to the AUG/SG553.

[ MAPS ]
- de_mirage: Minor bugfixes.
- de_vertigo: Fixed bombsite naming, other minor bugfixes.

[ OVERWATCH ]
- Improved Overwatch test case distribution system.

[ MISC ]
- Whitelisted convars sv_vote_issue_kick_allowed and sv_vote_kick_ban_duration.
- Added a server concommand "removeallids" to unban all user IDs.
- Keybindings are no longer processed in front end when not connected to a server, fixes unexpected keybindings processing in main menu and when chatting in play with friends lobby.
- Fixed players in invalid Steam purchase regions getting error dialogs during play.
- Fixed votes incorrectly displaying player names with formatting symbols.
- Fixed a rare bug where friendly fire damage could count raw damage inflicted instead of actual health points subtracted towards warning or kicking for too much team damage.
- Official classic competitive matches will always allow players to connect even in rare cases when they were kicked and banned from the same game server instance during a previous classic casual game.
- When a player receives a cooldown for being kicked from too many matches it will show up on their main menu immediately and will not be delayed until the competitive match end.
- Adjusted the competitive cooldown for being kicked from too many matches to correspond to the violator's offense level starting at 30 minutes if it was the first competitive violation and following same cooldown computation rules as other types of cooldowns.
- A player who was matchmaking solo and was kicked by a party of 4 teammates will not receive a competitive cooldown for being kicked from too many matches.
- Exposed cl_interpolate convar, allows to disable entity interpolation during demo playback or on listen servers, interpolation is enabled regardless of client setting when connected to dedicated servers.
- Added grenade trajectories when in spectator mode with glows on. Set sv_grenade_trajectory_time_spectator 1 to turn them on.
- Fixed a crash on OSX 10.6.8 when downloading custom maps resources from community servers.
Mmmm doesn't sound that intereseting again. Ze zijn op zijn minst weer een beetje frequent aan het updaten. Iemand enig idee wat de rest van de tweaks op de aug/krieg zijn? Heb al een paar keer ermee gespeeld en moet zeggen dat ze zeker niet slecht waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Dat zijn 2 goede updates waar ik eerlijk gezegd best blij mee ben. Nu de updates voor de matchmaking servers naar 128 tick, _se maps, etc nog. Het word wel steeds beter.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Zijn hier nog mensen die t leuk vinden af en toe casual competitive te spelen via de invite functie? Ik ben geen aardig novice maar hou wel van communicatie, dus af en toe met semi bekenden spelen zonder de verplichtingen van een clan te hebben is best relaxed. Kan alleen nog wel wat extra CS-GO spelers in mn friends list gebruiken. Anyway, add me op steam, Snuurtje is de naam (avatar met cartoonpilootje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Zelfde nick als op steam, ik doe wel een potje mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Vandaag in een ESEA match met GeT_RiGhT en Devilwalk gezeten. Damn wat is die GTR goed man, niet normaal. Heb hem wel een paar keer kunnen schieten, maar toch :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 15:31
@Jules,

Dat zijn toch de matches die het waard maken om ESEA te nemen. Om af en toe te proeven hoe goed de pro's zijn. 2 weken terug had ik 2 matches tegen Guardian, ondanks dat wel 2 keer gewonnen, maar tegen 5 van zo'n gasten win je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
screens or it didn't happen !! :P

Na laatst mn laatste silver (cheevo) gehaald te hebben, zit ik nu ook eindelijk in de overwatch.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Waarghh soms heb je van die momenten, 3 man om je heen op match point, gebombardeerd worden met flashes, 2 afknallen en de laatste 1hp over :'( Dat was zooo mooi geweest :P

[ Voor 4% gewijzigd door neographikal op 01-07-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
k1n9_n01z3 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:40:
screens or it didn't happen !! :P

Na laatst mn laatste silver (cheevo) gehaald te hebben, zit ik nu ook eindelijk in de overwatch.
Sorry, geen screens. Misschien kun je gtr zijn stream terugkijken? :p

Hoe krijg je die badges eigenlijk? Snap daar echt geen reet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Ik wou vandaag even CS:GO gaan spelen en krijg een melding dat ik banned ben van VAC Secured servers?

First seen as banned (CET) - 2013-03-20 06:00:23

Kan me niet herinneren dat ik om 6 uur in de ochtend CS:GO gespeeld heb.

Iemand enig idee hoe ik deze ban moet aankaarten? Heb verder SteamGuard aanstaan, dus het lijkt me sterk dat iemand anders op mijn account heeft gespeeld.

edit: al een ticket submitted.

[ Voor 19% gewijzigd door Baiko op 01-07-2013 21:01 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
GTR heeft vandaag één ESEA pug gespeeld en wat meer Valve Matchmaking. Toch leuk dat ze, al is het af-en-toe, ook random pugs joinen zodat je ook een kans hebt om tegen die gasten te spelen. En daar was Devilwalk (Epsilon) dus ook bij. Lekker om dat tegen je te hebben Jules ^^.

@Baiko; VAC is altijd een delayed ban en dat verschilt. Kan 2 weken geleden dus zijn, maar ook 3 of 4 weken geleden. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je banned bent om niks, maar daar ga ik niet over oordelen. Over het algemeen is een VAC ban gewoon omdat je hebt gecheat... Al is het maar een bunnyhop tool of anti-recoil tool.

[ Voor 6% gewijzigd door eXec op 02-07-2013 00:25 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Eyon schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:23:
GTR heeft vandaag één ESEA pug gespeeld en wat meer Valve Matchmaking. Toch leuk dat ze, al is het af-en-toe, ook random pugs joinen zodat je ook een kans hebt om tegen die gasten te spelen. En daar was Devilwalk (Epsilon) dus ook bij. Lekker om dat tegen je te hebben Jules ^^.
Ja, dat ik daar niet aan gedacht heb, om als bewijs te voeren!
En zoals je ziet was ik de enige van mijn team die een beetje tactisch speelde, vandaar dat mijn Round Win Shares het hoogst was van allemaal. (2x 1v2 en ik plantte vaak de bomb) Ook onze eerste ronde, nadat we er 7 achter stonden, werd gewonnen door mij, omdat ik 3k met AWP had (Devilwalk én GTR uitgeschakeld daarmee :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Zeer leet g0ulash, jammer dat gtr waarschijnlijk een global elite ranking heeft, en de normale go spelert hem op mm nooit zal tegenkomen.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
k1n9_n01z3 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:07:
Zeer leet g0ulash, jammer dat gtr waarschijnlijk een global elite ranking heeft, en de normale go spelert hem op mm nooit zal tegenkomen.
Nee, hij is geen Global Elite. Hij is Legendary Eagle Master. Ze (GTR, zijn vriendin, friberg en 2 andere gasten) zijn nu trouwens weer aan het spelen op Matchmaking (met een paar Distinguished Master Guardians, dus ik zou ze in theorie tegen kunnen komen als ik alleen speel).

Edit: Hij is een rank omhoog gegaan. Zowel friberg als GTR nu Supreme master first class.

[ Voor 12% gewijzigd door eXec op 02-07-2013 23:59 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Eyon schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:23:

@Baiko; VAC is altijd een delayed ban en dat verschilt. Kan 2 weken geleden dus zijn, maar ook 3 of 4 weken geleden. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je banned bent om niks, maar daar ga ik niet over oordelen. Over het algemeen is een VAC ban gewoon omdat je hebt gecheat... Al is het maar een bunnyhop tool of anti-recoil tool.
Ja dat lijkt mij inderdaad ook, alleen het leuke is dat ik het dus niet gespeeld heb. Goed is en blijft "mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten" verhaal, niemand zal je geloven. Blijft lastig te bewijzen dit soort dingen, misschien de NSA maar even vragen of ze het kunnen bewijzen :D

Ik snap inderdaad dat dit forum niet bedoeld is als klaagbak. Vind het alleen erg lullig dat ik het spel dus opnieuw moet gaan kopen voor iets wat ik niet gedaan heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Baiko op 03-07-2013 04:14 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Eyon schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 23:33:
[...]

Nee, hij is geen Global Elite. Hij is Legendary Eagle Master. Ze (GTR, zijn vriendin, friberg en 2 andere gasten) zijn nu trouwens weer aan het spelen op Matchmaking (met een paar Distinguished Master Guardians, dus ik zou ze in theorie tegen kunnen komen als ik alleen speel).

Edit: Hij is een rank omhoog gegaan. Zowel friberg als GTR nu Supreme master first class.
Dan zal ik hem ook nog wel eens tegen kunnen komen, maar heb nog steeds gewoon ESEA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Begin echt een hekel te krijgen aan competitive. Ik vind het leuk als ik in een goed team zit, en tegen een goed team speel, ik heb er een hekel aan als ik tegen een ontzettend dom team spel of bij idioten in het team zit. Als ik bij een stel idioten zit die op geen enkele manier overleggen en altijd maar "wat doen", dan kan ik dus niet winnen en heb ik er ook geen lol in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Ja het blijft een beetje een gok als je in je eentje speelt. Ik invite je ook vaker als we nog iemand nodig hebben maar dan ben je er meestal niet.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
ik kan ook wel meer comp vriendjes gebruiken, invite maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
neo je bent er nooit meer man, ga ens wat meer spelen man !

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik speel vaak zat man :P Vanavond weer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Release notes for 7/4/2013:
[ MISC ]
- Playing a demo recorded on a workshop map will attempt to automatically download and display that workshop map.
- Added a convar cl_download_demoplayer to control whether demo player is allowed to download external resources, defaults to 1 allowing downloads from workshop, allows 2 for downloading all other external resources that could be referenced by community server.
- Added engine support for versioning official maps, so demo playback will seamlessly download and load matching version of the map when playing back older demos. ( Currently supports Nuke, Inferno, Dust2 )
- Fixed rare crashes in HUD when game events were received before HUD elements were fully loaded.

[ GAMEPLAY ]
- Additional minor buffs to the Aug and Sig.
- Smoke grenades have been adjusted to make their view-obscuring overlay match the smoke volume shape more precisely as well as some other minor fixes.

[ SPECTATING ]
- Spectating a flashed player via GOTV now shows an additional effect and icon to indicate blindness without obscuring the spectators view.
- Fixed a case where GOTV spectator would get the round radar template instead of the square one.
- Grenade trajectories are now on by default in spectator x-ray view. Convar sv_grenade_trajectory_time_spectator will adjust visible trail duration.

[ MAPS ]
- Made a pass at incorporating some lessons learned from Mirage to original maps. Also, bug fixes.
De_Inferno:
- Widened apartment hallway near A
- Replaced red car in middle with solid cover
- Fixed radar naming on haycart
- Improved visibility
De_Nuke:
- Added radar names
Bug fixes
- Improved visibility
De_Dust2:
- Improved visibility
- Bug fixes
De_Aztec:
- Improved visibility
De_Train:
- Improved visibility

Zou dit dus betekenen dat de fog weg is?????
En smoke size kleiner?? :DDD
There's one way to find out!

EDIT_{after playing}: OMFG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Wederom een goede update, al wacht ik nog altijd op de 128 tick servers, _se en custom maps in matchmaking.

Voor wat betreft de smokes. Vooral op Nuke is dat wat mij betreft een enorme verbetering. Smoke op hut en je was zo goed als blind in de hut, terwijl CTs je gewoon overduidelijk konden zien. Hetzelfde geldt voor secret. Ook daar was je blind door de smokes die buiten lagen, voor main en garage. Hoewel het mijn speelstijl op A ook iets aantast, vind ik het een waardige update. Mijn smokes gaan voortaan IN de hut, inplaats van erop ;).

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Eyon schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:01:
Wederom een goede update, al wacht ik nog altijd op de 128 tick servers, _se en custom maps in matchmaking.

Voor wat betreft de smokes. Vooral op Nuke is dat wat mij betreft een enorme verbetering. Smoke op hut en je was zo goed als blind in de hut, terwijl CTs je gewoon overduidelijk konden zien. Hetzelfde geldt voor secret. Ook daar was je blind door de smokes die buiten lagen, voor main en garage. Hoewel het mijn speelstijl op A ook iets aantast, vind ik het een waardige update. Mijn smokes gaan voortaan IN de hut, inplaats van erop ;).
Ik moet zeggen dat ik het sowieso fijner vond om de smokes voor de hut te gooien, omdat je zo makkelijker in de gaten houdt wie eruit komt. Over het algemeen zijn de meeste dan te bang om eruit te komen. :D
Maar ik moet inderdaad even kijken of Garage in Yard een beetje fatsoenlijk gedekt blijft tegen AWP'ers. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Normaal heb je een teammate die Squeeky door/window in de gaten houdt en iemand voor de uitgang van de hut. Dat laatste doe ik wel eens, maar dan ging de smoke op de hut, omdat men in de hut helemaal niets kon zien, maar ik kon hun wel heel duidelijk zien. Maar als ik het zo zie van het filmpje hier boven, is dat dus niet meer aan de orde en moet de smoke gewoon in de hut. Ook om te voorkomen dat ze door window naar main gaan knallen...

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
nog een filmpje waar dit duidelijk te zien is (op b tunnels):

En ja de fog is niet echt weg, het is gewoon heel veel minder. Thank god for that btw.

[ Voor 26% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 04-07-2013 17:49 ]

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Nu nog 128tick servers, glock nerf, deagle boost, zorgen dat het strafing minder wordt (dat ge-ADAD word ik echt gek van) en dan beginnen we in de buurt te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ow als je gewoon je gafische opties lekker laag hebt staan heb je sowieso geen last van de fog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
neographikal schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:45:
Ow als je gewoon je gafische opties lekker laag hebt staan heb je sowieso geen last van de fog :P
Hmm, ikke wel moet ik zeggen. Die _se maps zijn vele malen beter kwa zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
g0ulash schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 06:54:
Nu nog 128tick servers, glock nerf, deagle boost, zorgen dat het strafing minder wordt (dat ge-ADAD word ik echt gek van) en dan beginnen we in de buurt te komen!
strafe-burst is cs eigen, zal altijd blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik heb niet het gevoel dat het ADADADAD gespam ooit zo erg is geweest in welke CS serie dan ook. Ik heb welliswaar nooit CS gespeeld voor GO, maar wel ET. Daar was het ADADADAD gespam vele malen erger.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
unfor schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 21:10:
[...]
strafe-burst is cs eigen, zal altijd blijven
Maar zoals Eyon het zegt, is het nog nooit zo erg geweest als in GO. In GO vlieg je gewoon rond als je op AD tapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Goed voor het reactievermogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Het zorgt er bij mij voor dat mijn aim helemaal naar de klote gaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
*gun stats linkje bij de fp toegevoegd.

Ik moet trouwens zeggen dat ik niet veel adadadadada spammers tegenkom, meer in DM dan in MM. Ook vind ik het vreemd dat iedereen (vooral op reddit dus) doet alsof het het simpelste ding in cs is.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand die mij aan een CS:GO swat card kan helpen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Release Notes for 7/10/2013

[ GAMEPLAY ]
- Adjusted the function that mapped movement speed to weapon inaccuracy. The linear portion of this function is now exponential.

[ MAPS ]
- de_dust2: Fixed collision bug in Bombsite B, tweaked fog, fixed navmesh naming.

[ MISC ]
- Added support for more Unicode characters in player names.
- Fixed a rare incorrect name truncation in the death notice feed, scoreboard and main menu.
- Fixed truncation of the competitive maps selection when all maps were selected.
- Smoke volume is now cheaper to render.
- Players that spawn and don't move for longer than sv_spawn_afk_bomb_drop_time (default 15 seconds) will automatically drop the bomb. Thanks GreenTea!

Niet echt een grote update, hoewel het erop lijkt dat het ADADADADAD spam gebeuren gaat verminderen. Ben benieuwd...

[ Voor 5% gewijzigd door eXec op 11-07-2013 05:06 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
himlims_ schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:55:
iemand die mij aan een CS:GO swat card kan helpen?
Sorry, ben ze zelf ook aan het sparen. :D

@Eyon, ze zijn inderdaad bezig met dat spammen te verminderen, maar zoals ik op hltv.org las, valt het nog best tegen. Maar ze zijn in ieder geval op de goede weg!

[ Voor 28% gewijzigd door g0ulash op 11-07-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Summersale @steam, 4.75 voor GO, tja dat doe ik wel. Is die hardstikke overbezet op dit moment, en loopt nog 6 uur die aanbieding. Heb ik nog geluk dat ik niet zo naar bed moet.
pardon: verkeerde topic vermoed ik..

[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 11-07-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Sinds gister ben ik wat meer matches via IRC gaan spelen. Man, man, man. Wat een verademing tegenover Matchmaking. Geen rage als je owned gewoon. Plus de 128 tick servers natuurlijk. Vind het een stuk beter spelen met zijn 5en op Teamspeak en gewoon een mixje via IRC opzoeken.

...Om daarna een matchmaking te doen op mijn 2e account waar ik weinig uren op heb staan, en dan voor cheater uitgemaakt te worden omdat je 2 mensen op de radar ziet staan tegen de muur van main/mini op Nuke. Dan beginnen met wallbangen en je pakt er ééntje met een headshot. Radar geeft ongelooflijk veel info, als je er maar op let. Daarom heb ik mijn HUD ook op de kleinst mogelijke stand staan, zodat het dichter bij is op mijn 19" random beeldscherm. :9~

[ Voor 9% gewijzigd door eXec op 12-07-2013 03:55 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Eyon schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 03:55:
Sinds gister ben ik wat meer matches via IRC gaan spelen. Man, man, man. Wat een verademing tegenover Matchmaking. Geen rage als je owned gewoon. Plus de 128 tick servers natuurlijk. Vind het een stuk beter spelen met zijn 5en op Teamspeak en gewoon een mixje via IRC opzoeken.

...Om daarna een matchmaking te doen op mijn 2e account waar ik weinig uren op heb staan, en dan voor cheater uitgemaakt te worden omdat je 2 mensen op de radar ziet staan tegen de muur van main/mini op Nuke. Dan beginnen met wallbangen en je pakt er ééntje met een headshot. Radar geeft ongelooflijk veel info, als je er maar op let. Daarom heb ik mijn HUD ook op de kleinst mogelijke stand staan, zodat het dichter bij is op mijn 19" random beeldscherm. :9~
Heb ik jou op Steam? Wil wel graag meespelen, ik vind IRC-mixes heel erg leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
g0ulash schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:32:
[...]

Heb ik jou op Steam? Wil wel graag meespelen, ik vind IRC-mixes heel erg leuk. :)
Dat is exec :o

Hier nog een filmpje over de laatste update

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Eyon schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 03:55:

Server/kanaal? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Vandaag/vannacht een paar leuke games gespeeld waarvan de meeste gewonnen. Vooral de laatste op Nuke vond ik een heerlijke match. 11-4 achter op T-Side om vervolgens met 12-0 op CT side te winnen samen met Julesk, KNz en nog 2 anderen.

Ik zoek de mixes via #5on5.csgo op Quakenet (Oldskool!). Ik zoek ze echter alleen als we met 5 man zijn die enigszins serieus spelen en ook gameknowledge + aim hebben. Ben eerlijk gezegd best selectief als het om IRC matches gaat. Heb niks aan mensen die alleen lopen te lachen, gieren en te brullen. Wil op den duur wat hoger op en wellicht op de open toernooien inschrijven. Dus als we een leuk teampje kunnen samenstellen, zou fijn zijn! :)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Eyon schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 02:45:
Vandaag/vannacht een paar leuke games gespeeld waarvan de meeste gewonnen. Vooral de laatste op Nuke vond ik een heerlijke match. 11-4 achter op T-Side om vervolgens met 12-0 op CT side te winnen samen met Julesk, KNz en nog 2 anderen.

Ik zoek de mixes via #5on5.csgo op Quakenet (Oldskool!). Ik zoek ze echter alleen als we met 5 man zijn die enigszins serieus spelen en ook gameknowledge + aim hebben. Ben eerlijk gezegd best selectief als het om IRC matches gaat. Heb niks aan mensen die alleen lopen te lachen, gieren en te brullen. Wil op den duur wat hoger op en wellicht op de open toernooien inschrijven. Dus als we een leuk teampje kunnen samenstellen, zou fijn zijn! :)
Count me in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Die operation payback, dat is een soort van mappack. Maar die kan je ook spelen zonder te betalen. Ik heb hem net wel aangeschaft voor €0,80. Maar wat is het nut hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
dat je geld doneert aan de mapmakers om zo de mapmaking scene in leven te houden.

Hier nog een filmpje van de fog update van de laatste update:

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
k1n9_n01z3 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:59:
dat je geld doneert aan de mapmakers om zo de mapmaking scene in leven te houden.

Hier nog een filmpje van de fog update van de laatste update:
[video]
Oke, dus verder niks te maken of je de mappen wel of niet kan spelen. Ik heb ze in ieder geval gekocht. Wel een lelijk icoontje achter de naam |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:35
Beste medespelers :D. Ik ben op zoek naar mensen met ongeveer dezelfde "skill" als ik. Ik ben nog redelijk nep ik heb pas 50 uur met CS GO erop zitten maar heb wel aardig wat uurtjes getikt op Source. Ik ben rank Master Guardian 1 qua matchmaking.

Mijn steamprofiel: Trixh

Hoor graag van jullie :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Add me maar, Trixh. Zorg er voor dat je TS3 hebt geïnstalleerd, want wij gebruiken liever TS3 dan de in game voice comms ;).

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
Mag ik uw steam profiel hebben dat add wat makkelijker. En ik heb alle voiceapps nog ken niemand die in-game gebruikt :D.

[ Voor 62% gewijzigd door Trixh op 13-07-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Staat in mijn signature, maar klik en gij zult vinden :).

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel gekocht, 2 potjes gespeeld en beide moeten opgeven doordat we met 3/4 bots kwamen te zitten, zonde. Tof spel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Vanmiddag mezelf weer gruwelijk zitten ergeren, pot lang alleen maar cheater uitgemaakt worden. Pot daarna tegenover paar overduidelijke cheaters, niks aan te doen. Ik begin steeds meer te neigen richting ESEA om van het gezeik en de cheaters af te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik kan niet geloven dat we dit hebben verloren :(. Ik ging als een gek tekeer in deze pot, maar om de een of andere reden miste ik mijn beslissende schot. Shit happens, maar het is de eerste keer dat ik een Supreme Master First Class tegen kom in Matchmaking. Kom zelden Eagles tegen, laat staan zulke ranks. Uiteraard wel voor cheater uitgemaakt bij die game. Schoot er geloof ik 3 neer door de smoke. Eentje tops mid/catwalk bij barrels met een M4 en de andere op dezelfde plek met een awp en de laatste een luckshot door dubbele deuren terwijl ik op iemand anders schoot. Had het in eerste instantie niet eens door dat ik 'm dood had.

[ Voor 28% gewijzigd door eXec op 15-07-2013 00:15 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand samen wil gamen in CSGO voeg me toe op steam L0ne_Gunman. Avatar met de de panda en 2 pistolen in zijn hand :)
Ik ben vooral in de weekenden actief
Invite me maar voor comp of casual het maakt me niet uit. Graag zou ik wel op teamspeak oid spelen wanneer comp gespeeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Eyon schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:10:
Ik kan niet geloven dat we dit hebben verloren :(. Ik ging als een gek tekeer in deze pot, maar om de een of andere reden miste ik mijn beslissende schot. Shit happens, maar het is de eerste keer dat ik een Supreme Master First Class tegen kom in Matchmaking. Kom zelden Eagles tegen, laat staan zulke ranks. Uiteraard wel voor cheater uitgemaakt bij die game. Schoot er geloof ik 3 neer door de smoke. Eentje tops mid/catwalk bij barrels met een M4 en de andere op dezelfde plek met een awp en de laatste een luckshot door dubbele deuren terwijl ik op iemand anders schoot. Had het in eerste instantie niet eens door dat ik 'm dood had.
Nice! Je hebt toch een lekkere score gehaald dan :)
neographikal schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:39:
Vanmiddag mezelf weer gruwelijk zitten ergeren, pot lang alleen maar cheater uitgemaakt worden. Pot daarna tegenover paar overduidelijke cheaters, niks aan te doen. Ik begin steeds meer te neigen richting ESEA om van het gezeik en de cheaters af te zijn :)
Ik ben juist weer aan het denken om ESEA op te zeggen (ook vanwege dat bitcoin schandaal). Zoveel mensen spelen niet en vaak zijn er ook mensen die niet eens tactisch spelen. Als je wat meer van de échte game wil proeven moet je gewoon 5 man zoeken en op IRC gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door g0ulash op 15-07-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bij mij kriebelt het ook wel, om weer eens wat serieuzer te gaan samen spelen met een vast groepje. Waar ik wel aan twijfel is of ik er genoeg tijd voor heb. Op zich wel, maar ik word nu vaak net op het verkeerde moment uitgenodigt voor matches..

Voor de mensen die serieus met elkaar CSGO spelen, spelen jullie af en toe samen als er 'toevallig' genoeg mensen op 'n avond zijn? Of worden er ook afspraken gemaakt om op bepaalde dagen/tijden te spelen? In dat laatste geval zou ik beter beschikbaar zijn. En hoeveel tijd zou je ervoor moeten vrijhouden in 'n week?
Niet dat ik m'n hele week vast plan, juist niet, waardoor er in het verleden vaak niet van kwam om mee te spelen :P.

Als ik denk dat het te doen is, zou ik me graag bij wat serieuzere spelers aansluiten die in dit topic rondlopen. Heb het wel gehad met de randoms. M'n MM rank wisselt, tussen Legendary eagle master en Supreme master first class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 15:49
Voor de mensen die vaak met 2/3/4 mensen spelen en nog een betrouwbare speler erbij willen willen hebben in comp MM ben ik beschikbaar. Mijn skillgroup is Supreme Master First Class.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197970871743/ of accountnaam: vd_mystic

Add me alleen als je enige ervaring hebt :P

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
g0ulash schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:31:
Als je wat meer van de échte game wil proeven moet je gewoon 5 man zoeken en op IRC gaan.
Dit is precies de kant die ik op wil. Maar dan moeten er wel regelmatig 5 man beschikbaar zijn die ook daadwerkelijk IRC matches willen spelen (en dus niet geven om hun MM rank).

Met Matchmaking carry ik heel vaak, dus heb het gevoel dat mijn rank wel hoger moet liggen dan Master Guardian Elite. IRC matches zijn vele malen leuker, zeker als je gewoon een vaste in game leader hebt die callt. _/-\o_

Oh, en ik voel me te slecht om met jongens als Artjuh en Y3LLoW te matchmaken. |:(

[ Voor 6% gewijzigd door eXec op 15-07-2013 17:46 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Dag mede CS:Go Tweakers , even een voorzichtige vraag is er hier ruimte voor recruitment of is dit een complete NO GO

alvast bedankt voor een reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Volgens mij kun je hier prima een oproepje plaatsen. Er zijn jongens hier die een teampje zoeken om verder mee te gaan knallen. (Waaronder ik).

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Echt nice, een paar pagina's terug kregen we hier nog met moeite een pagina vol omdat we maar met een klein groepje waren, maar ik zie dat er steeds meer CS spelertjes bij komen. Mooi om te zien. Nu moet Valve alleen nog meer updaten en dan ben ik helemaal vrolijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Removed

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eyon schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 02:45:

count in in asswel, heb zelf HEEL veel ervaring in cs1.6 en nu redelijk veel in CS:GO.
ik weet alles tactics en heb behoorlijk goede aim haha.

SteamID: matthew_v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
Eyon schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 03:16:
Volgens mij kun je hier prima een oproepje plaatsen. Er zijn jongens hier die een teampje zoeken om verder mee te gaan knallen. (Waaronder ik).
Bedankt voor je reactie Eyon , "Here Goes" onze recruitment post (1 malig uiteraard)
--------------------------------------------------------
Afbeeldingslocatie: http://doubledutchdragons.com/media/k2/items/cache/4d8c9898b5bb88437f053c8b957f47f3_M.jpg

Ben jij een CS:GO speler en ben je op zoek naar een leuk team? Heb jij zin om samen met je team online ladders en offline events te gaan spelen? Prijzen te winnen en zichtbaar te groeien en professioneler te worden? Dan is DoubleDutch Dragons misschien wel wat voor jou!

Wie zoeken we?
Wij zijn op zoek naar spelers die een team willen vormen, of al een compleet team zijn, die graag beter willen worden in CS:GO. Wij zoeken géén eSports spelers of teams die al jaren op hoog niveau spelen, maar juist de spelers en teams die nu wel eens meer competitief willen spelen dan alleen maar mixen of in een public server spelen.

Wie zijn wij?
DoubleDutch Dragons is een community die een laag vormt tussen het fun gamen en e-Sports. We willen gamers meer bekend maken met het competitief gamen door juist daar de focus op te leggen. Wij staan bekend om een goed gestructureerde en eerlijke organisatie die ondersteunt wordt door verschillende sponsoren.

Wat bieden wij:
Als onderdeel van Digital Sports (het overkoepelende orgaan van onder meer LowLandLions en Western Wolves) kun je rekenen op ervaren mensen en de nodige kennis om alles in goede banen te leiden. Bij DoubleDutch Dragons krijg je professionele ondersteuning en begeleiding op verschillende vlakken.

In ons management zitten verscheidene veteranen uit de LAN events en eSports wereld die alle ins en outs kennen, je goed kunnen supporten en bijstaan wanneer er problemen of vragen zijn.

Spelers of teams, die goed presteren en groei laten zien binnen onze organisatie, kunnen ook support in de vorm van hardware en/of financiële tegemoetkoming verwachten.

Heb jij dus zin om meer competitief te spelen, de online ladders op te gaan en op offline events te presteren? bekijk dan onze website en facebook voor meer info:
http://www.doubledutchdragons.com/.
https://www.facebook.com/Doubledutchdragons

Mocht je ge-intereseerd zijn, neem dan contact op via info@doubledutchdragons.com of kom langs op onze Teamspeak: ts.doubledutchdragons.com (tussen 20.00 en 22.00 uur)

Met vriendelijk groet,

De bazen van DoubleDutch Dragons

[ Voor 5% gewijzigd door Saint_One op 16-07-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
welke skill/rank zoeken jullie ?

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
k1n9_n01z3 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:26:
welke skill/rank zoeken jullie ?
med/high.

iig competitief gericht en al ervaring in wars.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik kom morgen eens langs hoppen op jullie Teamspeak. Zelf ben ik med+ schat ik zo. Competitief ingericht, weinig tot geen ervaring in wars met CS, wel met een andere game. Zit wat dat betreft wel goed gok ik zo.
g0ulash schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:45:
Echt nice, een paar pagina's terug kregen we hier nog met moeite een pagina vol omdat we maar met een klein groepje waren, maar ik zie dat er steeds meer CS spelertjes bij komen. Mooi om te zien. Nu moet Valve alleen nog meer updaten en dan ben ik helemaal vrolijk :D
Het is een hele mooie vooruitgang om te zien hoe dit topic tot leven komt :).

[ Voor 52% gewijzigd door eXec op 16-07-2013 20:57 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
Saint_One schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:31:
[...]

med/high.

iig competitief gericht en al ervaring in wars.

;)
En hoeveel tijd verwacht je van spelers dat ze per week aan de clan besteden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
Artjuh schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:41:
[...]

En hoeveel tijd verwacht je van spelers dat ze per week aan de clan besteden?
Gemiddeld 2 a 3 avonden per week , 1 van die avonden zouden we graag zien dat je meedoet met een ladder / cup zoals Prog4mer of esea , go4lol etc
we willen graag dat spelers beter worden in hun spel .... uiteraard is winnen het doel van elk team maar inzet vinden we net zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Saint_One schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:59:
uiteraard is winnen het doel van elk team maar inzet vinden we net zo belangrijk.
Winnen is het doel van elk spel toch? Als je niet wil winnen speel je niet. :*)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 03:43
Gister een aantal mooie potjes gespeeld met eXec en een aantal andere GoT'ers waar ik de nick niet van ken ;-) Ging erg goed moet ik zeggen! Tactics ging erg soepel via TS en qua niveau zaten we ook allemaal in de buurt. Laten we dat vaker doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Vanaf 7:04:00 begint de_dust2 met Rickus, Trixh, Stillen, Burp en ik. Klik! Chat was nogal chaotisch, let daar maar niet op. Vond dit de mooiste game van de avond en voor ons wat nieuwe dingen uitgeprobeerd op CT side. Geen vaste spots, maar elke keer roteren aan de hand van je spawn. Doordat iedereen een bepaalde spot anders speelt, is er geen speld aan vast te knopen voor de tegenstander waar de defensie zwak is. Ook de voorspelbaarheid neemt hierdoor af en blijf je gefocussed omdat je elke keer een nieuwe positie speelt.

Stream is overigens niet van al te beste kwaliteit. Meer dan 480p en mijn framerates droppen teveel om te kunnen spelen. Het is iig te zien :).

[ Voor 20% gewijzigd door eXec op 17-07-2013 14:08 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 03:43
eXec schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:06:
Vanaf 7:04:00 begint de_dust2 met Rickus, Trixh, Stillen, Burp en ik. Klik! Chat was nogal chaotisch, let daar maar niet op. Vond dit de mooiste game van de avond en voor ons wat nieuwe dingen uitgeprobeerd op CT side. Geen vaste spots, maar elke keer roteren aan de hand van je spawn. Doordat iedereen een bepaalde spot anders speelt, is er geen speld aan vast te knopen voor de tegenstander waar de defensie zwak is. Ook de voorspelbaarheid neemt hierdoor af en blijf je gefocussed omdat je elke keer een nieuwe positie speelt.

Stream is overigens niet van al te beste kwaliteit. Meer dan 480p en mijn framerates droppen teveel om te kunnen spelen. Het is iig te zien :).
Tof! Rond 06:00:00 is trouwens eerst nog de_nuke, ging ook wel lekker (afgezien het begin toen ik wat problemen met ping had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash

Haha netjes. Alleen misschien zorgt die HUD/GUI ervoor dat je zoveel FPS drops hebt? Lijkt mij nogal afleidend ook trouwens. :p
(Dat geflame is wat minder btw.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh

Leuk om die matches ff terug te zien. Alleen die chat :D. Tijdens het spelen had ik het niet eens door. Ik heb in-game voice ook uit dus dat miste ik ook gewoon allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
g0ulash schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:20:
[...]
Haha netjes. Alleen misschien zorgt die HUD/GUI ervoor dat je zoveel FPS drops hebt? Lijkt mij nogal afleidend ook trouwens. :p
(Dat geflame is wat minder btw.)
Die GUI vind ik gewoon veel duidelijker dan de standaard GUI. Plus het feit dat ik de eigenlijke HP status van mijn teammaten gewoon onderin heb staan is een voordeel tegenover een simpel balkje. Voor mij geen andere GUI meer. :9~

Dat geflame moet ook niet, emoties spelen nogal parten als men zo gaat doen. Was er maar een manier om de chat uit te zetten, net zoals in-game voice. Op het geflame na vond ik dust2 de beste match overigens.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Zal het vanavond tijdens het tekenen terugkijken.
Leer ik vast nog wel wat zodat ik mijn bedroevende rank wat kan opkrikken :-)

-johan
(a.k.a. Prisoner 523)

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Zijn er hier nog mensen die interesse hebben om even wat potjes vanavond te doen?
Ik heb zo'n 2 jaar lang niet meer gespeeld (voorheen css), en ik word zo triest van die public potjes.

Even een paar games op een goed niveau zou mij goed doen om mn draai weer te vinden..

Je kunt me adden op steam: sneaky536
Liefst gewoon ff wat serieuze gasten die een 5e missen voor vanavond oid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
eXec schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:19:
[...]

Die GUI vind ik gewoon veel duidelijker dan de standaard GUI. Plus het feit dat ik de eigenlijke HP status van mijn teammaten gewoon onderin heb staan is een voordeel tegenover een simpel balkje. Voor mij geen andere GUI meer. :9~

Dat geflame moet ook niet, emoties spelen nogal parten als men zo gaat doen. Was er maar een manier om de chat uit te zetten, net zoals in-game voice. Op het geflame na vond ik dust2 de beste match overigens.
Welke GUI is dat?

En je kan elke speler afzonderlijk muten via het scoreboard, zie je ook hun chat niet meer. Heb weleens iedereen moeten muten - ook m'n random teammates - vanwege het gescheld enzo. Werd toch niet echt samengewerkt via de voice, dus speelde wel lekker rustig verder :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
eXec schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 01:32:
[...]

Winnen is het doel van elk spel toch? Als je niet wil winnen speel je niet. :*)
true !,

Op een ladder/compo mee doen als nieuw team , kun je niet direct de hoofdprijs verwachten die inzet die je toont vinden wij gewoon ook heel belangrijk dat is de groei die we graag willen bevorderen dat is ons doel, daarmee onderscheiden we ons ook als orga ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Artjuh schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:42:
Welke GUI is dat?

En je kan elke speler afzonderlijk muten via het scoreboard, zie je ook hun chat niet meer. Heb weleens iedereen moeten muten - ook m'n random teammates - vanwege het gescheld enzo. Werd toch niet echt samengewerkt via de voice, dus speelde wel lekker rustig verder :) .
Het is de righT.GUI. Ook te vinden in de OP.

Ik heb nog nooit iemand gemute ingame, dus wist niet dat de chat ook werk geblokkeerd. Goed om te weten!

Edit; Eindelijk de Distinguished Master Guardian behaald. Laatste 2 avonden goeie games gehad en alleen maar gewonnen. Op naar Legendary Eagle. _/-\o_

En trouwens even snel een highlightje van vanavond gepakt. Had wel wat meer leuke dingen, maar het streamen zelf ging niet helemaal lekker op het begin. Als je vergeet de scene naar game te zetten ben je done. Had een leuke ronde, 3rd round buy als T op de_mirage na een bomb plant in de eerste ronde. Knal er eerst 2 neer, waarna ik zie dat aud!o en ik als enige nog over zijn. Aud!o wordt op short kapot geschoten, sta je daar in jail, met een geplante bomb in je eentje tegen 3 gasten. 1v3 Clutch + ace.

[ Voor 37% gewijzigd door eXec op 18-07-2013 01:58 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
eXec schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:33:
[...]

Het is de righT.GUI. Ook te vinden in de OP.

Ik heb nog nooit iemand gemute ingame, dus wist niet dat de chat ook werk geblokkeerd. Goed om te weten!

Edit; Eindelijk de Distinguished Master Guardian behaald. Laatste 2 avonden goeie games gehad en alleen maar gewonnen. Op naar Legendary Eagle. _/-\o_

En trouwens even snel een highlightje van vanavond gepakt. Had wel wat meer leuke dingen, maar het streamen zelf ging niet helemaal lekker op het begin. Als je vergeet de scene naar game te zetten ben je done. Had een leuke ronde, 3rd round buy als T op de_mirage na een bomb plant in de eerste ronde. Knal er eerst 2 neer, waarna ik zie dat aud!o en ik als enige nog over zijn. Aud!o wordt op short kapot geschoten, sta je daar in jail, met een geplante bomb in je eentje tegen 3 gasten. 1v3 Clutch + ace.
Als je de Eagle wilt krijgen zul je echt meer met mensen van een hogere rang moeten spelen. Ik speel de laatste tijd met jullie dan (no offence), maar ook altijd top-frag ik altijd, ik krijg nooit een hogere rang. :/

Welk programma gebruik jij trouwens om te streamen? Ik gebruik Open Broadcast Software en dat werkt prima. (Heb een FX-8320 en HD7950, dus dat is ook niet het minste aan hardware.)

Mijn favoriete GUI: http://www.spddl.de/csgo/hud/competitivehud

[ Voor 6% gewijzigd door g0ulash op 18-07-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
We waren gister met zijn drieëen naar Distinguished geranked. Gewoon blijven winnen en dan rank je vanzelf naar Eagle hoop ik. Als je met Master Guardians of lager speelt gaat het een stuk langer duren door de ranks van de tegenstander die geen Distinguished hebben waarschijnlijk.

Ik gebruik ook OBS. Geeft de minste aanslag op mijn FPS. Blijf nog wel wat aanklooien met de settings en wil ook kijken of ik wat met de audio kanalen kan doen, maar dat is voor latere zorg. Heb een 5 jaar oude pc staan met verouderde hardware en dus ook een verouderde graka. Nu met OBS aan het streamen zit op op 75 fps stabiel (gecapped).

Voor wat betreft de competitive hud, die heb ik ook gebruikt. Alleen is het probleem dat ik niet in 1 oogopslag kan zien hoeveel HP mijn teammates hebben. Dat vond ik toch een nadeel aan die GUI. Wil nog wel eens posities wisselen met iemand die low hp is wanneer ik 100 hp heb. En omdat ik meestal call is het gewoon iets dat ik mis.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DRAMA THURSDAY:

www.hltv.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

g0ulash schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:00:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DRAMA THURSDAY:

www.hltv.org
valt toch wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
18-07-2013 NEVER FORGET !!!

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Pagina: 1 ... 16 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic