[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.825 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
lol ik ga even douchen en meteen alweer een nieuw team !

Astana Dragons:

Dauren "AdreN" Kystaubayev
Kirill "ANGE1" Karasiow
Mihail "Dosia" Stolyarov
Ioann "Edward" Sukhariev
Yegor "markeloff" Markelov

Ziet er goed uit !

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:40:
lol ik ga even douchen en meteen alweer een nieuw team !

Astana Dragons:

Dauren "AdreN" Kystaubayev
Kirill "ANGE1" Karasiow
Mihail "Dosia" Stolyarov
Ioann "Edward" Sukhariev
Yegor "markeloff" Markelov

Ziet er goed uit !
Jep, begrijp alleen niet waarom ze GuardiaN geditched hebben. Die gast kan elk team dragen man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:57
Doei NiP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 23:05
Was sinds gisteravond even in Amsterdam voor wat dingen, kom thuis en sta gewoon perplex van wat er is gebeurd gister en vandaag. WOW.

NiP zal nu hun spel moeten gaan verbeteren of wat aan de line-up moeten veranderen. Fifflaren kan maar moeilijk mee met de rest, dus JW wellicht een optie daar? Oei oei oei.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
eXec schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 00:07:
Was sinds gisteravond even in Amsterdam voor wat dingen, kom thuis en sta gewoon perplex van wat er is gebeurd gister en vandaag. WOW.

NiP zal nu hun spel moeten gaan verbeteren of wat aan de line-up moeten veranderen. Fifflaren kan maar moeilijk mee met de rest, dus JW wellicht een optie daar? Oei oei oei.
Nee, NiP heeft het afgelopen jaar vrijwel altijd dezelfde tactics gebruikt. Nu het vakantie is kunnen ze fatsoenlijk rollen switchen, en niet zo half als de het vorige half jaar gegaan is. Vergeet niet dat AD (de draakjes) zich ook compleet zullen moeten aanpassen en het alles behalve makkelijker hebben dan NiP. Ik weet niet in hoeverre de chemistry van AD goed gaat worden, maar in den beginne zullen de wins nog voor NiP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Wil terloops nog een bericht achterlaten over een 3 wekelijkse Prog4mer Steelseries Challenge voor CS:GO Benelux

Prog4mer organiseert elke 3 week een cup voor CS:GO waar mee je punten verdient voor offline finales deze cup wordt gesponsord door steelseries.

Het leuke van deze cup is dat niet alleen de top teams punten winnen maar ook onder alle spelers die meedoen elke week 2 x steelseries hardware wordt verloot.

De cup is gericht op de Benelux scene en niet alleen op de Pro teams maar ook Mix teams e.d. doen met enige regelmaat mee.

De eerst volgende (tevens de 1e van de challenges) is aankomende Woensdag de 24ste

Bij interesse kun je hier inschrijven met een team :
http://prog4mer.com/cs-go-steelseries-challenge--1#info

Afbeeldingslocatie: http://prog4mer.com/files/tinymce/SteelSeries_Heatorange_cupimage_609x243.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Saint_One schreef op zondag 21 juli 2013 @ 16:33:
Wil terloops nog een bericht achterlaten over een 3 wekelijkse Prog4mer Steelseries Challenge voor CS:GO Benelux

Prog4mer organiseert elke 3 week een cup voor CS:GO waar mee je punten verdient voor offline finales deze cup wordt gesponsord door steelseries.

Het leuke van deze cup is dat niet alleen de top teams punten winnen maar ook onder alle spelers die meedoen elke week 2 x steelseries hardware wordt verloot.

De cup is gericht op de Benelux scene en niet alleen op de Pro teams maar ook Mix teams e.d. doen met enige regelmaat mee.

De eerst volgende (tevens de 1e van de challenges) is aankomende Woensdag de 24ste

Bij interesse kun je hier inschrijven met een team :
http://prog4mer.com/cs-go-steelseries-challenge--1#info

[afbeelding]
Hmmmm, sounds interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 15:31
@JulesK, interesse om hier een team voor te vormen as woensdag? Klinkt als een aardige cup, maar de maatjes waar ik normaal mee speel gaan hier geen tijd voor hebben.

Hopelijk komen er 16 teams, het is richting een sponsor ook goed als de CS:GO community enig teken van leven laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
JcHm schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:03:
@JulesK, interesse om hier een team voor te vormen as woensdag? Klinkt als een aardige cup, maar de maatjes waar ik normaal mee speel gaan hier geen tijd voor hebben.

Hopelijk komen er 16 teams, het is richting een sponsor ook goed als de CS:GO community enig teken van leven laat zien.
Heb ik jou op Steam? (Sorry, kan echt het overzicht niet meer bewaren. :F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
Nope, ik zit gewoon in de GoT steam group, maar heb niemand persoonlijk toegevoegd.
Mijn steamprofiel: http://steamcommunity.com/profiles/76561197960521500/

Maar meestal speel ik op ESEA, daar heb ik je laatst wel geadd: nickname Rosselair

Mocht je vanavond online zijn en interesse hebben, dan kunnen we wel even spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Die cup lijkt mij ook best interessant. Zou leuk zijn als we wat jongens bij elkaar kunnen schrapen hiervoor :).

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
Woensdagavond ben ik er graag bij. eXec, zullen we een teampje vormen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
JcHm, eXec, rickuss, moi en dan gaan we dus op zoek naar nog iemand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Mischien iets voor trixh ?

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Ook een goede inderdaad. Dunno if he's up for it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Mochten jullie een backup speler(s) nodig hebben stel ik me daar wel voor in.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:58
Zeker iets voor mij. Kan er alleen waarschijnlijk niet bij zijn. Ik werk woensdag gewoon tot 18:00 en het begint al om 19:00. Je kan mij natuurlijk wel als back-up speler laten signen want ik kan na de 1ste match gewoon joinen. (er van uitgaand dat we de 1ste ronde door komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Voor zover hebben we dan JcHm, Julesk, eXec, Rickus, KNz en Trixh. Waarvan KNz en Trixh als backup zijn op dit moment.

Julesk is ook nog niet 100% zeker momenteel.

Edit; Ik heb nog iemand weten te regelen die ook klaar staat om ons te helpen. _/-\o_ Kan dus concluderen dat we het team in principe compleet hebben? :*)

[ Voor 32% gewijzigd door eXec op 22-07-2013 17:28 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
Zozo die line-up heeft zich snel gevuld. Ik heb ook nog een maatje (Een legendary Eagle Master) die woensdag zeker kan en waar ik zelf veelvuldig mee samenspeel.

Daarnaast zijn hij en ik vanavond online, geld dit voor meerdere mensen? Dan kunnen we inschrijven en ander overleg plegen.

Gr. Jochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Leuk dat jullie een team bij elkaar hebben , mocht je nog meer info over de cup willen , mag je mij wel adden op steam (saintonenl) voor algemene vragen of Shark0killer (rubke94) die is de compo admin (en heb je ook nodig tijdens de compo) vergeet trouwens ook niet dat je TS nodig bent voor de korte lijntjes en communicatie binnen de teams met admin ;)

Succes heren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
JcHm schreef op maandag 22 juli 2013 @ 17:55:
Zozo die line-up heeft zich snel gevuld. Ik heb ook nog een maatje (Een legendary Eagle Master) die woensdag zeker kan en waar ik zelf veelvuldig mee samenspeel.

Daarnaast zijn hij en ik vanavond online, geld dit voor meerdere mensen? Dan kunnen we inschrijven en ander overleg plegen.

Gr. Jochem
Ik ben zeker online vanavond. Heb je reeds toegevoegd op Steam. Wat betreft de matchmaking ranks; daar moet je niet naar kijken en is irrelevant aan deze cup die jongens als chrisJ bevat. :+ Overigens wel goed als we er ook iemand bij hebben waar jij regelmatig mee speelt! :)

[ Voor 6% gewijzigd door eXec op 22-07-2013 19:31 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
eXec schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:12:
[...]

Ik ben zeker online vanavond. Heb je reeds toegevoegd op Steam. Wat betreft de matchmaking ranks; daar moet je niet naar kijken en is irrelevant aan deze cup die jongens als chrisJ bevat. :+
Hoop dat het geen mister lagJ wordt die avond. :p

Ik ben bijna zeker op tijd, maar het kan net een 5 minuutjes later uitlopen. Aangezien we gewoon back-up hebben moet dat zeker geen probleem zijn! Ben vanavond tot 8u online, en dan vanaf 12u waarschijnlijk weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
good luck guys !

Heb het plezier gehad om met enkele van jullie te spelen en zal zeker woensdag via de stream kijken.

Het lijkt supergaaf en als ik wat verder omhoog ga met rank zal ik dit op termijn gaan doen.

-Johan

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec

Zomaar even een highlightje gepakt met een 1v2 clutch en een ace (tevens clutch). Daarna hebben we nog aardig wat rondes gepakt. Helaas liep het fout bij 11-15 dacht ik. Jammer dat niet iedereen raakte wat ze moesten raken. Wel een leerzame avond geweest. Elke dag leren we weer bij. Moet wel zeggen dat ik beide keren lucky was. Als ik een lot had gekocht had ik de miljoen gewonnen. Helaas moet ik daar nog steeds op wachten.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
eXec schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 01:07:
[video]

Zomaar even een highlightje gepakt met een 1v2 clutch en een ace (tevens clutch). Daarna hebben we nog aardig wat rondes gepakt. Helaas liep het fout bij 11-15 dacht ik. Jammer dat niet iedereen raakte wat ze moesten raken. Wel een leerzame avond geweest. Elke dag leren we weer bij. Moet wel zeggen dat ik beide keren lucky was. Als ik een lot had gekocht had ik de miljoen gewonnen. Helaas moet ik daar nog steeds op wachten.
Netjes :)

Geen highlights van onze de_train match gepakt?^^ Kan me herinneren dat ik daar nog wat clutches had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Na een lange tijd geen Source gedaan te hebben heb ik dit spel in de sales aangeschaft, maar het speelt wel lekker. Na een 2,5 uur gamen heb ik maar eens een officiele match gedaan.

Man, wat een simpele zielen speelde ik tegen. De botjes die er kwamen omdat er players leavde waren nog moeilijker dan dat. Eindigde iets met 26 kills en 2 deaths of iets dergelijks.

Misschien vanavond maar weer proberen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
iCy schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:50:
Na een lange tijd geen Source gedaan te hebben heb ik dit spel in de sales aangeschaft, maar het speelt wel lekker. Na een 2,5 uur gamen heb ik maar eens een officiele match gedaan.

Man, wat een simpele zielen speelde ik tegen. De botjes die er kwamen omdat er players leavde waren nog moeilijker dan dat. Eindigde iets met 26 kills en 2 deaths of iets dergelijks.

Misschien vanavond maar weer proberen.
Als je door die 10 wins heen bent kom je tegen wat betere tegenstanders. Die mensen waar je in het begin tegen speelt hebben volgens mij niet echt door dat bewegen en schieten tegelijk niet erg goed samen gaat
vanaf een lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
g0ulash schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:04:
[...]

Netjes :)

Geen highlights van onze de_train match gepakt?^^ Kan me herinneren dat ik daar nog wat clutches had.
Moet eens zien of ik daar beelden van heb. Weet niet zeker of ik dat heb gestreamed. 8)7

Inmiddels zijn er trouwens 6 teams, waaronder wij ingeschreven voor die cup van Woensdag. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door eXec op 23-07-2013 20:56 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
eXec, JulesK en Rickus, jullie dienen je ook hier te registeren: http://ungl.org
En daar ook het anti cheat programma Libra te downloaden.

Ga dan naar deze pagina: http://ungl.org/Team/12925 en apply voor een spot in het team.

[ Voor 24% gewijzigd door JcHm op 23-07-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Done van mijn kant. Libra staat klaar voor morgen!

De righT.GUI is trouwens legaal, mocht iemand die GUI ook gebruiken.

[ Voor 41% gewijzigd door eXec op 23-07-2013 21:33 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:06
Ik had 2 x een Operation Payback Pass gekocht, 1 voor me zelf en 1 voor mijn broertje. Nu vind ik alleen de optie om de pass te verkopen. Maar ik wil hem schenken. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Dacuuu schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:55:
Ik had 2 x een Operation Payback Pass gekocht, 1 voor me zelf en 1 voor mijn broertje. Nu vind ik alleen de optie om de pass te verkopen. Maar ik wil hem schenken. Kan dat?
Is de pass niet tradable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
JcHm schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:22:
eXec, JulesK en Rickus, jullie dienen je ook hier te registeren: http://ungl.org
En daar ook het anti cheat programma Libra te downloaden.

Ga dan naar deze pagina: http://ungl.org/Team/12925 en apply voor een spot in het team.
Nog even ter herinnering voor Rickus en de backups (KNz en Trixh). Graag ook nog even inschrijven op de prog4mer website, indien je dat nog niet gedaan hebt. Alles moet vanavond vanmiddag voor 17:00 geregeld zijn. Als dat niet het geval is, kunnen we nog iemand regelen. Na 18:30 uur moet de line-up compleet zijn, zowel op ungl voor Libra als op prog4mer.com.

Ik heb er in iedergeval veel zin in.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
Yes, ik heb KNz en Rickus al geaccepteerd op UNGL. Ik heb wel nog jullie steamID's nodig!
Stuur ze maar via pm:)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
Heb me al ingeschreven bij Prog4mer en UNGL. Zit op m'n werk dus heb m'n steam ID niet bij de hand. Kan iemand dat misschien checken?
Verder alleen nog even snel Libra downloaden en dan ben ik er rond 18:00 uur klaar voor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
Ik denk dat ik je steam ID heb gevonden. Doen hem om 6 uur wel ff dubble checken;).
Heb hem nu vast erin gezet, zal vast wel kloppen;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog op zoek naar een team voor Prog4mer, mijn skill is med+ en heel ervaring met Counter-strike scene.
Ik weet tactics en vrijwel alle spots.

als je me nodig hebt stuur me even een steam invite en vraag maar raak.

SteamID: matthew_v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik heb een tijd geleden een command of tweak gebruikt dat m'n hud centreert.
Nu wil ik het graag weer terug hebben aan de uitersten van m'n scherm, echter ik kan me niet meer voor de geest halen welk commando dit deed...

Iemand?

Hier is een screenshot:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=163341962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
g0ulash schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:10:
[...]

Is de pass niet tradable?
Niet dat ik kan zien. Ik heb alleen de optie om hem te verkopen. Of kijk ik verkeerd?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rwl6B04.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Dacuuu schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:31:
[...]

Niet dat ik kan zien. Ik heb alleen de optie om hem te verkopen. Of kijk ik verkeerd?
[afbeelding]
Hij is ruilbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ja. Maar waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
trade in steam chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Ik heb gisteren een server besteld op http://www.vilayer.com, € 4,20/maand. Ik moet hem nog even goed instellen, scripts goedzetten et cetera, maar dan zouden meerdere mensen er gebruik van kunnen maken. Ik zal niet iedereen het rcon password enzo geven, maar als je een keer wilt warren en de server is leeg, dan mag dat altijd natuurlijk!

IP: 37.59.90.95:27035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ja dat was hem! Wel omslachtig zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
Dacuuu schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:25:
[...]

Ja dat was hem! Wel omslachtig zeg :o
Mooi dat het je gelukt is. En Julesk kon geen verbinding maken nog dus ik neem aan dat hij nog niet draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 14:30
g0ulash schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:56:
Ik heb gisteren een server besteld op http://www.vilayer.com, € 4,20/maand. Ik moet hem nog even goed instellen, scripts goedzetten et cetera, maar dan zouden meerdere mensen er gebruik van kunnen maken. Ik zal niet iedereen het rcon password enzo geven, maar als je een keer wilt warren en de server is leeg, dan mag dat altijd natuurlijk!

ik kom er zeker eens kijken! ook nog een leuk maandbedrag!

Ik ben echt weer helemaal hooked aan CS:GO, je merkt gewoon dat je er weer wat uren in moet steken voordat je weer op niveau bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
g0ulash schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:56:

Je weet me te vinden als je hulp nodig hebt voor de configs en andere zooi als het om de server draait.

Vanavond vier ik even rustig mijn verjaardag met een paar vrienden en familie, daarvoor en daarna ben ik beschikbaar! _/-\o_

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Deze Reddit cup lijkt me wel lachen. Anderen ook interesse (en tijd!) om mee te doen aan deze cup?

Edit; Server draait nu de workshop maps. :*)

[ Voor 11% gewijzigd door eXec op 27-07-2013 19:26 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
na twee dagen weer de game eraf gepleurd ;)
geen zin om er veel tijd in te steken met te veel nolifers die het spel nog hebben gespeeld.
daarnaast is CS:GO slechter als CS:Source vooral met hostage.
Was ook wel te verwachten natuurlijk, heeft een hoge instap als je meer dan 5 jaar niet meer hebt gespeeld :P en ook nog eens een nieuwe muis gebruik

[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 27-07-2013 20:40 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
Pykow schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 20:36:
na twee dagen weer de game eraf gepleurd ;)
geen zin om er veel tijd in te steken met te veel nolifers die het spel nog hebben gespeeld.
daarnaast is CS:GO slechter als CS:Source vooral met hostage.
Was ook wel te verwachten natuurlijk, heeft een hoge instap als je meer dan 5 jaar niet meer hebt gespeeld :P en ook nog eens een nieuwe muis gebruik
Niet zo snel opgeven man. Ik heb er minder dan 100 uur op zitten en kan toch aardig mee draaien met de rest. Als je veel source ervaring hebt dan heb je binnen 30 uur al weer aardig wat van je skill terug. Gewoon ff heads blijven klikken aangezien source dood aan het gaan is. Als je wilt kan je ook wel helpen met wat tips en tricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Dat zou ik zeer op prijs stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ik heb je toegevoegd en ook nog eens een Training aim map gedownload.
ik was vergeten dat je veel meer rust moet nemen.
probleem is nog het verplaatsen van Rechts en dan klein tikje op A geven en vica versa om gelijk stil te komen staan.Dat kost me weer een paar uurtjes voordat ik het onder de knie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Oh er is een workaround voor de fps-drop-bug:
Try adding -processheap to your command line when launching the game. This should fix most of the long playing slowdowns people have been experiencing lately. The next update we release will also address these issues, but this should help in the meantime. If this doesn't have any affect, then you have something going on that we aren't aware of and you should email me (wood@valvesoftware.com) and let us do a trace on your machine.
Using -processheap will avoid running some code that is currently causing most of the known slowdowns on long-running games. However, the -processheap paths can be overall slower than without, so there's a chance it might cause a different slowdown. The good thing is that it's is easy to test: just play a game like normal and observe the frame rate, then restart with -processheap and see if there is a significant difference. If the difference is small enough for you, then use it until we get the new update out. Once we release an update with the real fixes, you should definitely remove this.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
eXec schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 01:50:
Deze Reddit cup lijkt me wel lachen. Anderen ook interesse (en tijd!) om mee te doen aan deze cup?

Edit; Server draait nu de workshop maps. :*)
Ik ga deze vrijdag op vakantie, dan kom ik die donderdag erna terug maar ben ik die dagen erna waarschijnlijk ook weg. Sorry mate, we kunnen ons misschien erna wel voorbereiden op de andere SteelSeries CS:GO Cup?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 19:52

Silence

Godlike

Ik heb hem ook maar eens gekocht.

Speel al jaren 1.6 en source, meestal wel elke avond online.

Add me op Steam: http://steamcommunity.com/id/hoaxr/

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Na een tijd Source gespeeld te hebben (jaren terug) nu ook GO aangeschaft. Net even zo een awp_aim level, man man :') Ik werd echt van alle kanten overhoop geschoten. Weer even inkomen hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Gisteren even geoefend met Trixh ging daarna lekker 1e potje 44-9. Daarna alleen tot half 2 snachts Competitive zitten spelen, en weer veel te vroeg eruit om te werken:(

[ Voor 3% gewijzigd door Silence op 30-07-2013 12:54 ]

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Silencex schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:54:
Gisteren even geoefend met Trixh ging daarna lekker 1e potje 44-9. Daarna alleen tot half 2 snachts Competitive zitten spelen, en weer veel te vroeg eruit om te werken:(
Dat fenomeen herken ik! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Trixh schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:23:
[...]

Niet zo snel opgeven man. Ik heb er minder dan 100 uur op zitten en kan toch aardig mee draaien met de rest. Als je veel source ervaring hebt dan heb je binnen 30 uur al weer aardig wat van je skill terug. Gewoon ff heads blijven klikken aangezien source dood aan het gaan is. Als je wilt kan je ook wel helpen met wat tips en tricks.
Mij mag je ook wel helpen met wat tips en tricks! :D
Ik ben een vervend bf3 speler en heb laatst CS GO geïnstalleerd. Het is de eerst CS die ik speel en heb wel door dat iemand neerhalen toch even wat anders is.
Volgens mij ben ik jou trouwens een aantal maal tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Fonta schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:04:
[...]

Mij mag je ook wel helpen met wat tips en tricks! :D
Ik ben een vervend bf3 speler en heb laatst CS GO geïnstalleerd. Het is de eerst CS die ik speel en heb wel door dat iemand neerhalen toch even wat anders is.
Volgens mij ben ik jou trouwens een aantal maal tegen gekomen.
+1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:57
Het grote verschil tussen CS en een andere shooter, is veelal de recoil. Elk wapen heeft een ander spray patroon. Als je dus de muis in de tegengestelde richting van dit patroon beweegt komen alle kogels vrijwel op dezelfde plek.

Handig hierbij is deze imgur, alle wapens, alle spray patterns. En het spiegelbeeld erbij, hoe je de muis dus moet bewegen.

http://imgur.com/a/SRlML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
Vergeet niet het stoppen voor het schieten want on the move hit je zo goed als niks vanaf mid range.

[ Voor 6% gewijzigd door Trixh op 03-08-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Deze stond al in de startpost, maar toch bedankt.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 08:09
Toch maar even weer een paar competive potjes gespeeld.. De maps zijn te gedetailleerd, in dust 2 kan ik de terroristen amper zien omdat ze zo ongeveer dezelfde kleur hebben als de map zelf.. De balance tussen de glock en de usp klopt voor geen hol, waarom kun je überhaupt geen glock kopen als CT?

Ik zie ook regelmatig mensen runengunnen met de P90 en MP7 en alsnog headshot na headshot maken =/

En waarom komt er muziek als er nog 10 seconden over is, zeer frustrerend als je in een 1 vs 1 situatie zit.. Heb het tijdens de beta gespeeld en toen vond ik het al niks, nu weer geprobeeerd en vind het nog steeds niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
JordyPSC schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:11:
Toch maar even weer een paar competive potjes gespeeld.. De maps zijn te gedetailleerd, in dust 2 kan ik de terroristen amper zien omdat ze zo ongeveer dezelfde kleur hebben als de map zelf.. De balance tussen de glock en de usp klopt voor geen hol, waarom kun je überhaupt geen glock kopen als CT?

Ik zie ook regelmatig mensen runengunnen met de P90 en MP7 en alsnog headshot na headshot maken =/

En waarom komt er muziek als er nog 10 seconden over is, zeer frustrerend als je in een 1 vs 1 situatie zit.. Heb het tijdens de beta gespeeld en toen vond ik het al niks, nu weer geprobeeerd en vind het nog steeds niks :+
- T pistol is inderdaad 10x beter dan CT pistol.

1. Droge redenatie maar still valid. Jij speelt straks ook als T-side dus het balanced elkaar toch nog.
2. Ik denk dat ze de T wapens in het algemeen beter gemaakt hebben dan CT in vergelijking met Source. Vroegah was de m4 zonder silencer toch wel "bijna" altijd een 1 headshot kill. Tegenwoordig heb je er toch echt 2 hits voor nodig. (headshot + bodyshot) De reden waarom ze dit gedaan hebben is denk ik omdat de CT's vaak de T's op kunnen vangen.(campen) Terwijl de T's toch de push moeten maken.

Submachine guns waren altijd al deadly wapens (mp5 uit source) voor close to mid. Op lange afstand leg je het echt wel af tegen een ak of m4.

En als laatste ik zou niet weten waarom je muziek aan hebt staan als je een "serieus" potje wilt gaan knallen.

Maar dit is puur mijn mening natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
Trixh schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:21:
[...]

- T pistol is inderdaad 10x beter dan CT pistol.

1. Droge redenatie maar still valid. Jij speelt straks ook als T-side dus het balanced elkaar toch nog.
2. Ik denk dat ze de T wapens in het algemeen beter gemaakt hebben dan CT in vergelijking met Source. Vroegah was de m4 zonder silencer toch wel "bijna" altijd een 1 headshot kill. Tegenwoordig heb je er toch echt 2 hits voor nodig. (headshot + bodyshot) De reden waarom ze dit gedaan hebben is denk ik omdat de CT's vaak de T's op kunnen vangen.(campen) Terwijl de T's toch de push moeten maken.

Submachine guns waren altijd al deadly wapens (mp5 uit source) voor close to mid. Op lange afstand leg je het echt wel af tegen een ak of m4.

En als laatste ik zou niet weten waarom je muziek aan hebt staan als je een "serieus" potje wilt gaan knallen.

Maar dit is puur mijn mening natuurlijk.
Naja ik kijk het van een 1.6 oogpunt, ik vind daar de balance een stuk beter, nagenoeg perfect.
En het is zo lekker simpel, geen rommel in de maps, geen chickens (op italy na) en de characters zijn simpel maar duidelijk.

En die muziek doe ik niet, die begint gewoon als de timer op de 0.10 seconden staan, dan komt er een "spannend" muziekje :9

CS:GO is natuurlijk geen 1.6, maar die mensen die beweren dat het net als 1.6 is alleen dan mooier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Je moet CS:GO ook helemaal niet vergelijken met welke CS dan ook. CS:GO is een andere game, met dezelfde opzet.

Voor wat betreft het muziek; snd_musicvolume 0

Voor wie geinteresseerd is mijn config; Hier kan je 'm vandaan halen.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou als CT dolgraag de glock willen hebben, als ik de kans krijg pak ik 'em mee. Enige die in de buurt komt is de five-seven, met dat ding kun je echt heerlijk maaien als het moet :P Van de week ook weer eens met de dual baretta's bezig geweest, ook dat is prima te spelen, maar je hebt geen geld meer voor een nade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
in dust 2 kan ik de terroristen amper zien omdat ze zo ongeveer dezelfde kleur hebben als de map zelf..
2 woorden: Digital Vibrance

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hier voor de Noobs nog een Tips & Tricks video:

[ Voor 121% gewijzigd door beuker19 op 07-08-2013 01:40 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Gewoon je settings op low zetten dan gaat het weer richting CS:S en zie je ze veel beter. (had het zelfde probleem).

Zijn er nog mensen die achievements halen? Zit nu op 91% van het totaal dus nog paar te gaan.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ik heb het toch opgegeven om het weer onder de knie te krijgen.
1. minder tijd door me vrienden
2. minder tijd door me werk
3. minder zin om alles opnieuw te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een cs_docks versie voor CS:GO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:55:
Ja tis geen CoD wat je in 1 uur al doorhebt.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:55:
Cs is meer skilled dan battlefield m8 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Silencex schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:34:
[...]

Ja tis geen CoD wat je in 1 uur al doorhebt.
haha gelukkig niet, dan zal het pas een bagger spel zijn whaha.
Dacuuu schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:11:
[...]

Cs is meer skilled dan battlefield m8 :9
ow zeker, maar ik ben het verleert en dus speel ik liever games met wat makkelijkere input.
Me agenda zit dit jaar ook vol met games. GTA V en Battlefield 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
Gisteren nog even gespeeld, wat wel lekker werkt is op dust2 een MP7 lang push door naar kort :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oude tijden herleven! Vroeger CS helemaal kapotgespeeld vanaf de beta tot aan 1.6, nu heb ik hem sinds een tijdje gekocht alleen nog niet zo veel gespeeld. Ga toch weer eens beginnen op de avonden om te kijken of er nog wat inzit >:)
Je kunt me toevoegen op steam: larskov007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Ik zou graag de nieuwe mensen willen attenderen op de steamgroup: http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT .

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
Shameless self-promotion:

Ben bezig een vast team in elkaar te zetten. Dus iets meer commitment dan ff een potje hier en daar spelen.

Wat ik zoek:

- Spelers van low tot mid skill die nog ver door kunnen groeien.
- Spelers die bereid zijn om elke dag toch wel een uurtje of 2 aanwezig willen zijn (uitzondering daar gelaten)
- Serieuze mensen die de tijd erin willen steken om beter te worden als team en als individu.

Mocht u hieraan voldoen en bent u op zoek naar een team dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
*Meldt zich @ Trixh.*

Wellicht heb ik nog wel een ideetje Trixh, leg het je via Steam wel uit.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
We hebben inmiddels een team van 3 man sterk en zoeken graag nog versterking.

- Dedicated awper
- Agressive Rifler

We zoeken in totaal zo'n 7 man. Dus er is nog plek :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
- Skill level: low/mid
- Gamesense;
- Goede set-up. Dwz; Headset, werkende hardware en ruimte;
- Actief zijn;
- Goede communicatie;
- Geen whiner;
- Geen ADHDer met hele levensverhalen tijdens een game (Slechte ervaringen);
- Serieus kunnen zijn, al is een lolletje zo nu en dan niet verkeerd;
- Geen cheat historie op CS en niet aan gelinked zijn aan cheaters;
- Willen leren en dus ook op trainingen verschijnen en ze serieus nemen;
- Toch wel volwassen zijn en tegen (opbouwende) kritiek (na de game) kunnen.

Zoals gezegd dus nog zo'n 4 man nodig.

Contact mij of Trixh maar op Steam als je interesse hebt :). De bedoeling is om op den duur ook ladders en leagues te spelen.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
eXec schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:28:
- Skill level: low/mid
- Gamesense;
- Goede set-up. Dwz; Headset, werkende hardware en ruimte;
- Actief zijn;
- Goede communicatie;
- Geen whiner;
- Geen ADHDer met hele levensverhalen tijdens een game (Slechte ervaringen);
- Serieus kunnen zijn, al is een lolletje zo nu en dan niet verkeerd;
- Geen cheat historie op CS en niet aan gelinked zijn aan cheaters;
- Willen leren en dus ook op trainingen verschijnen en ze serieus nemen;
- Toch wel volwassen zijn en tegen (opbouwende) kritiek (na de game) kunnen.

Zoals gezegd dus nog zo'n 4 man nodig.

Contact mij of Trixh maar op Steam als je interesse hebt :). De bedoeling is om op den duur ook ladders en leagues te spelen.
En je nodigt mij niet uit? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
g0ulash schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:24:
[...]

je loopt nu al the whine :P nee geinjuh haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijk spel is het toch! :)

Deze week weer opgepakt, begin de CS schwung alweer aardig te pakken te krijgen (sinds 1.5 niet heel serieus meer gespeeld, alleen af en toe wat CS:S)

Vanavond maar eens kijken wat ik kan gaan bereiken in Competitive mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trixh schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:14:
We hebben inmiddels een team van 3 man sterk en zoeken graag nog versterking.

- Dedicated awper
- Agressive Rifler

We zoeken in totaal zo'n 7 man. Dus er is nog plek :D.
Ik wil wel joinen ;)!
Ik kan beiden spelen, Awp skills zijn heerlijk.
en Agressive rifler kan ik ook wel goed doen :o
Ik hoor het wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
g0ulash schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:24:
[...]

Jij weet dat jij altijd welkom bent! En jij komt ook gewoon! :*)

Heb je alleen nog niet gesproken omdat je vakantie hebt/had whatever 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:46:
[...]

Ik wil wel joinen ;)!
Ik kan beiden spelen, Awp skills zijn heerlijk.
en Agressive rifler kan ik ook wel goed doen :o
Ik hoor het wel !
Contact ons maar! ;)

Edit: We hebben nu 6 man, waarvan 4 vanaf man Tweakers. :*) Het probleem is dat wij geen van allen echt AWPers zijn. Ik kan er wel wat mee op bepaalde maps, maar te weinig om de AWP als primaire wapen te gebruiken. Wij zijn dus alleen nog op zoek naar een dedicated AWPer die ook bij ons in het team past. Voel je, je geroepen, contacteer ons dan via Steam. Mijn Steam account staat in mijn signature.

Het is geen noodzaak dat wij die AWPer er direct bij hebben, dus wij gaan niet pushen dat we je willen hebben. Gewoon zelf naar ons toe komen. Wij bijten niet. Hoewel... Trixh misschien ;).

Wij hebben inmiddels onze eigen Teamspeak server ook geregeld. Hop gerust eens langs. Details via Steam of DM.

[ Voor 85% gewijzigd door eXec op 10-08-2013 03:41 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
eXec schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:32:
[...]

Jij weet dat jij altijd welkom bent! En jij komt ook gewoon! :*)

Heb je alleen nog niet gesproken omdat je vakantie hebt/had whatever 8)

[...]

Contact ons maar! ;)

Edit: We hebben nu 6 man, waarvan 4 vanaf man Tweakers. :*) Het probleem is dat wij geen van allen echt AWPers zijn. Ik kan er wel wat mee op bepaalde maps, maar te weinig om de AWP als primaire wapen te gebruiken. Wij zijn dus alleen nog op zoek naar een dedicated AWPer die ook bij ons in het team past. Voel je, je geroepen, contacteer ons dan via Steam. Mijn Steam account staat in mijn signature.

Het is geen noodzaak dat wij die AWPer er direct bij hebben, dus wij gaan niet pushen dat we je willen hebben. Gewoon zelf naar ons toe komen. Wij bijten niet. Hoewel... Trixh misschien ;).

Wij hebben inmiddels onze eigen Teamspeak server ook geregeld. Hop gerust eens langs. Details via Steam of DM.
Wat dacht je van mijn mate Tomb? Misschien kunnen we hem eens vragen mee te doen, kijken hoe hij erbij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Succes !

Met al dit groepsvorming (zoals hierboven)is het dan misschien een idee
om een soort "tweakers league" op te richten ?

Dit zou dan handig zijn:
a) om onderling te oefenen met vaste teams(iets waar volgens mij veel mensen wel behoefte aan hebben)
b) de 'mindere goden' (zoals mijzelf) wat meer te laten wennen aan teamplay(wederom komt hier het voordeel van vaste teams)

Ondertussen speel ik voornamelijk regelmatig op maandag, dinsdag en woensdagavond van ongeveer 20:00 tot 00:00

er zijn mensen waar ik af en toe met speel maar iets reguliere groep zou fijn zijn.
ik hoor graag feedback.

-Johan

Steam Naam: Prisoner 523

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
UNB1337 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:01:
Succes !

Met al dit groepsvorming (zoals hierboven)is het dan misschien een idee
om een soort "tweakers league" op te richten ?

Dit zou dan handig zijn:
a) om onderling te oefenen met vaste teams(iets waar volgens mij veel mensen wel behoefte aan hebben)
b) de 'mindere goden' (zoals mijzelf) wat meer te laten wennen aan teamplay(wederom komt hier het voordeel van vaste teams)

Ondertussen speel ik voornamelijk regelmatig op maandag, dinsdag en woensdagavond van ongeveer 20:00 tot 00:00

er zijn mensen waar ik af en toe met speel maar iets reguliere groep zou fijn zijn.
ik hoor graag feedback.

-Johan

Steam Naam: Prisoner 523
Heb je geadd. Dit kan natuurlijk nooit kwaad. Helemaal als beide teams een beetje aan elkaar gewaagd zijn. Wij hebben op dit moment ook al beschikking over een server waarop we deze potjes kunnen doen. We praten nog wel over de details op steam :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://o.twimg.com/2/proxy.jpg?t=HBgtaHR0cDovL3N0YXRpYy5vdy5seS9waG90b3Mvb3JpZ2luYWwvMlFOSzMuanBnABYAEgA&s=ZHpFSPKIEzCfxKrSo1zlH82txa54NsCI5E9jwlFKU1g

Ben echt benieuwd wat er allemaal in deze update zit. Laten we hopen dat ie deze week komt !

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik zou graag met ander (serieus) spelen, dagelijks wel online dus dat is geen issue

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Heel de CS:GO community staat op ontploffen. Ben heel benieuwd wat voor verassingen er nog gaan komen.

Wat nu in ieder geval bekend is;

- Nieuwe wapens. Een nieuwe M4 erbij met 20 kogels en een silencer voor $3000. Ook komt de USP (Met silencer!) terug.
- Inventory items. Een box, een kist, sleutels en wat er nog meer moet komen. Het lijkt erop dat CS:GO free to play gaat worden omdat deze items alleen bij andere F2P als TF2 beschikbaar zijn.
- Wapen skins.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
eXec schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 05:34:
Heel de CS:GO community staat op ontploffen. Ben heel benieuwd wat voor verassingen er nog gaan komen.

Wat nu in ieder geval bekend is;

- Nieuwe wapens. Een nieuwe M4 erbij met 20 kogels en een silencer voor $3000. Ook komt de USP (Met silencer!) terug.
- Inventory items. Een box, een kist, sleutels en wat er nog meer moet komen. Het lijkt erop dat CS:GO free to play gaat worden omdat deze items alleen bij andere F2P als TF2 beschikbaar zijn.
- Wapen skins.
Is dit dan dé update waar op aan het wachten waren?????? >:)
Pagina: 1 ... 17 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic