Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Steam Inventaris
Hoezo zucht?
Met de opbrengsten van die skins kunnen tournaments hogere prijzen bieden wat mij alleen maar gunstig lijkt voor de pro scene en dus ook de populariteit van CS:GO.
Dat je skins onzin vind kan ik inkomen, maar je hoeft ze niet te gebruiken en je zult er ook geen last van hebben (zolang het bij dingen als wapen skins blijft).
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Zie inderdaad de schade er niet van in zolang het hierbij blijft. De CS Go community zit over het algemeen niet te springen om dit soort dingen dus denk dat het ook niet al te veel gaat opleveren. Maarja wie ben ikRynji schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:00:
[...]
Hoezo zucht?
Met de opbrengsten van die skins kunnen tournaments hogere prijzen bieden wat mij alleen maar gunstig lijkt voor de pro scene en dus ook de populariteit van CS:GO.
Dat je skins onzin vind kan ik inkomen, maar je hoeft ze niet te gebruiken en je zult er ook geen last van hebben (zolang het bij dingen als wapen skins blijft).

Zelf kan ik er nog wel lachen maar CS:GO begeeft zich hiermee wel op een hellend vlak.
Laat de TF2 demopan een waarschuwing zijn.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
Team Fortress 2 heb ik nog nooit begrepen...
Toen ik ergens in 2006 de eerste beelden voorbij zag komen leek het me wel vet, maar de ontiegelijke toony b***sh*t die ze er uiteindelijk van hebben gemaakt slaat echt nergens op (mijn mening dan he
Daarnaast zit ik ook helemaal niet te wachten op al die meuk die je via Steam omtrent TF2 op je af geslingerd krijgt (ookal speel je de game helemaal niet)
/rant
Ontopic
Mocht CS:GO dezelfde kant op gaan (verwacht het eigenlijk van niet) dan hop ik gewoon weer terug naar CS:S of CS1.6
hier wat leaked screens (als ze echt zijn, that is)
http://imgur.com/a/7oDIW
edit: ok blijkbaar zijn ze aan het testen met NiP

[ Voor 31% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 14-08-2013 14:34 ]
Steam Inventaris
Lekker conservatief ook.Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:19:
rant
Team Fortress 2 heb ik nog nooit begrepen...
Toen ik ergens in 2006 de eerste beelden voorbij zag komen leek het me wel vet, maar de ontiegelijke toony b***sh*t die ze er uiteindelijk van hebben gemaakt slaat echt nergens op (mijn mening dan he)
Daarnaast zit ik ook helemaal niet te wachten op al die meuk die je via Steam omtrent TF2 op je af geslingerd krijgt (ookal speel je de game helemaal niet)
/rant
Ontopic
Mocht CS:GO dezelfde kant op gaan (verwacht het eigenlijk van niet) dan hop ik gewoon weer terug naar CS:S of CS1.6
Ik snap niet dat mensen in die spiraal van 1.6 en Source blijven zitten. Stel dat ze microtransactions toe willen voegen, zal dat waarschijnlijk zijn voor een groot CS:GO toernooi. De énige manier waarop CS:GO echt groot kan worden is door eenzelfde soort format als bij TI3.
Verwijderd
Dan verschillen onze visies; van mij hoeft CS:GO helemaal niet groot te worden. Als het blijft zoals het is vind ik het prima (ja lekker conservatief dusg0ulash schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:47:
[...]
Lekker conservatief ook.
Ik snap niet dat mensen in die spiraal van 1.6 en Source blijven zitten. Stel dat ze microtransactions toe willen voegen, zal dat waarschijnlijk zijn voor een groot CS:GO toernooi. De énige manier waarop CS:GO echt groot kan worden is door eenzelfde soort format als bij TI3.
Toernooien zal ik van mijn leven niet aan meedoen (gebrek aan tijd/skill) dus daar hoef ik dan ook niet aan mee te sponsoren.
Ik heb mijn eerste weapon skin binnen, van de SCAR, die is de marketplace op gegaan. Ik hoef die onzin niet.
Steam Inventaris
Skins/items: ik heb er niets op tegen, maar vind het zelf niet interessant. Zolang ik maar niet verplicht naar de skins van een ander hoef te kijken heb ik er vrede mee. Daarnaast is de toevoeging om middel item verkoop prijzenpotten te kunnen sponsoren geen slecht idee. Daar staat dan tegenover dat de items die je koopt om prijzenpotten te sponsoren wel interessant moeten zijn. Over wat ik zelf de moeite waard vind om te kopen heb ik nog niet idee over.
M4A1-S: Gisteren 45 minuten in een deathmatch gespeeld, wat schiet die gun de eerste paar kogels kaarsrecht en de recoil is echt eenvoudig. Vijf kogels meer prima, maar ik snap wel waarom ze deze gun geen dertig gegeven hebben. Daarnaast is het geluid vanwege de silencer ook flink gedempt, meer voor mijn gevoel dan in 1.6. Op nuke in garage of op bomspots in inferno zul je wel aardig verstoppertje kunnen spelen.
Waar ik mij vooral aan stoor is de manier waarop je in-game de gun moet loaden of unloaden. Dit kan niet terwijl je leeft. Je kunt niet aan het begin van de ronde beslissen welke m4 je neemt, maar moet dit op voorhand in het menu bepalen. Echt verschrikkelijk irritant, waarom niet gewoon een extra optie in het buymenu?
Als je graag iets wil lezen over de gedachtegang van de Valve developers om nieuwe wapens toe te voegen ipv enkel de silencer lees dit: http://www.nip-gaming.se/2013/08/14/counter-strike-evolving/
Schijnbaar wil men dat er met veel meer verschillende wapens in de game gespeeld word. Wat ik dan niet begrijp is de wapen set-up van de Terrorists. De AK steekt er met kop en schouders boven de rifles uit. De galil koop je alleen als je echt geen centen hebt. De SG553, duurder en volgens mij brengt de zoom functie niet bijzonder veel voordelen.
Zelf heb ik het gevoel dat met deze update, een deel van de in mijn ogen prachtige eenvoud in Counter-strike is aangetast. Vooral doelend op het gedeelte wapen moeten loaden. Het zal mij niet verbazen als we nog meer guns in de game krijgen die je vooraf in je buymenu moet swappen voor een ander wapen.
We wachten het maar weer af.... en mijn god, die bugs die gisteren ook met de update mee zijn gekomen

Dat met die drops vind ik wel gaar hoor. Ik kreeg zo'n eSports-case drop, maar die zie ik niet terug in m'n inventory. Zal wel een bug zijn..(?)
Ik had alvast wel een key gekocht om de scene te supporten (oid)
10100111001
[ Voor 4% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 16-08-2013 14:45 ]
Steam Inventaris
Tuurlijk is die genoeg voor een kill. De silencer M4A4 is trouwens voor de meer geskillde mensen, en hij heeft stukken minder recoil. Ik vind het prettig werken, en al helemaal datie wat minder bullets heeft. Zo heb je minder sprayers.Artjuh schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:49:
Die M4A1-S is een fijn wapen. Snap alleen niet dat ie maar 20 kogels heeft, terwijl 1 headshot niet eens genoeg is voor een kill.
Zijn eigenlijk geen voordelen aan de m4-s. In echte matches krijg je toch zo goed als geen "stealth" kills dus wat je eigenlijk hebt is een gun met minder kogels die hetzelfde dmg doet met iets makkelijkere recoil. Maarja een pattern is een pattern dus heel veel maakt het allemaal niet uit. Je kan net zo goed sprayen met een ak als met een m4/m4-s.BuzzeW schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:52:
[...]
Tuurlijk is die genoeg voor een kill. De silencer M4A4 is trouwens voor de meer geskillde mensen, en hij heeft stukken minder recoil. Ik vind het prettig werken, en al helemaal datie wat minder bullets heeft. Zo heb je minder sprayers.
Maar je word niet zichtbaar op de minimap toch? En het geluid komt veel minder ver. Dat is wel prettig. Het is altijd beter als de vijand niet exact weet waar je zit, dan dat ze er niet eens over hoeven na te denken.Trixh schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:23:
[...]
Zijn eigenlijk geen voordelen aan de m4-s. In echte matches krijg je toch zo goed als geen "stealth" kills dus wat je eigenlijk hebt is een gun met minder kogels die hetzelfde dmg doet met iets makkelijkere recoil. Maarja een pattern is een pattern dus heel veel maakt het allemaal niet uit. Je kan net zo goed sprayen met een ak als met een m4/m4-s.
Daarnaast kan je nog steeds met 2 shots iemand doden.
Alleen als T besluit ergens een rush te doen met 5 man, dan heb je misschien wel wat te weinig kogels.
Als je vaak voor de sprays gaat dan is het wel minder praktisch.
10100111001
Xizt was (eer)gisteren zichtbaar in de smoke op de radar, terwijl hij niet rende en niet schoot. Er was geen enkele mogelijkheid voor Skadoodle dat hij hem kon zien, maar doordat hij in de richting van hem keek kwam hij zichtbaar op de radar... Xizt was neer en de ronde was verloren. Beetje een lelijke bug om eerlijk te zijn.eXec schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:35:
Je bent volgens mij uberhaupt niet zichtbaar op de minimap, ook niet als je schiet met de M4A4 of AK. Je bent alleen zichtbaar als je gespot bent op een of andere manier.
Gebeurde dus ook bij GeT_RiGhT. Inderdaad een heel lelijke bug, maar iets voor ons om aandacht aan te schenken.g0ulash schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:13:
[...]
Xizt was (eer)gisteren zichtbaar in de smoke op de radar, terwijl hij niet rende en niet schoot. Er was geen enkele mogelijkheid voor Skadoodle dat hij hem kon zien, maar doordat hij in de richting van hem keek kwam hij zichtbaar op de radar... Xizt was neer en de ronde was verloren. Beetje een lelijke bug om eerlijk te zijn.
Zit het een en ander aan topics in te halen en moest net echt heel hard lachen om deze postCapTVK schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:37:
Wie denkt dat het allemaal wel zal meevallen.
[afbeelding]
Zelf kan ik er nog wel lachen maar CS:GO begeeft zich hiermee wel op een hellend vlak.
Laat de TF2 demopan een waarschuwing zijn.
Stiekem ben ik er trouwens ook heel erg bang voor dat CS:GO de TF2 kant op gaat, maar laten we hopen dat het niet gebeurt !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Steam Inventaris
Btw hier meer info
[ Voor 19% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 22-08-2013 13:41 ]
Steam Inventaris
YouTube: CS:GO: How to Idle Boost for Item Drops
Lijkt TF2 wel
Ik heb nog een Aug wings of MP7 Skulls die ik niet ga gebruiken en best wil traden voor wat anders.
Van de volgende wapens vind ik een skin wel interessant:
Glock
P2000
USP
P250
Dual Beretta's
UMP45
P90
Famas
M4A4
M4A1-s
AK47
AWP
SCAR
[ Voor 24% gewijzigd door JcHm op 22-08-2013 15:48 ]
Enige waar ik beetje bang voor ben is een soort vorm van gokverslaving. In het TF2 wereldje zijn er ook verhalen van mensen die "verslaafd" zijn of geweest zijn aan het unboxen van crates. Wie op youtube gaat zoeken op "unbox"en "TF2" komt talloze videos tegen. Nu zijn de meeste mensen die die videos maken natuurlijk niet verslaafd maar zorgwekkend is het af en toe wel.
Als ik het unbox "fruitautomaat"-mechanisme zo zie van CS:GO kan het daar ook gebeuren.
YouTube: CS:GO - Grand Case Opening!
Voor wie er over nadenkt om keys te kopen en zo'n crate (case) te openen voor een bepaalde skin/wapen. Doe het niet! Je bent veel goedkoper uit door de steam market te gebruiken of anders gewoon een online trading site zoals tf2outpost (ze zullen binnenkort wel met CS:GO items beginnen).
Anyway, ik verkoop al mijn items en koop daar over een paar weken van wat ik wil hebben via de market, zoals een Stattrak Red Laminate AK en een Stattrak AWP Boom of Lightning. Dat is alles wat ik wil hebben.
In veel situaties heb ik gek genoeg liever een galil hoor...JcHm schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:51:
Hmm de nieuwe update, ik heb er zelf gemengde gevoelens over.
Skins/items: ik heb er niets op tegen, maar vind het zelf niet interessant. Zolang ik maar niet verplicht naar de skins van een ander hoef te kijken heb ik er vrede mee. Daarnaast is de toevoeging om middel item verkoop prijzenpotten te kunnen sponsoren geen slecht idee. Daar staat dan tegenover dat de items die je koopt om prijzenpotten te sponsoren wel interessant moeten zijn. Over wat ik zelf de moeite waard vind om te kopen heb ik nog niet idee over.
M4A1-S: Gisteren 45 minuten in een deathmatch gespeeld, wat schiet die gun de eerste paar kogels kaarsrecht en de recoil is echt eenvoudig. Vijf kogels meer prima, maar ik snap wel waarom ze deze gun geen dertig gegeven hebben. Daarnaast is het geluid vanwege de silencer ook flink gedempt, meer voor mijn gevoel dan in 1.6. Op nuke in garage of op bomspots in inferno zul je wel aardig verstoppertje kunnen spelen.
Waar ik mij vooral aan stoor is de manier waarop je in-game de gun moet loaden of unloaden. Dit kan niet terwijl je leeft. Je kunt niet aan het begin van de ronde beslissen welke m4 je neemt, maar moet dit op voorhand in het menu bepalen. Echt verschrikkelijk irritant, waarom niet gewoon een extra optie in het buymenu?
Als je graag iets wil lezen over de gedachtegang van de Valve developers om nieuwe wapens toe te voegen ipv enkel de silencer lees dit: http://www.nip-gaming.se/2013/08/14/counter-strike-evolving/
Schijnbaar wil men dat er met veel meer verschillende wapens in de game gespeeld word. Wat ik dan niet begrijp is de wapen set-up van de Terrorists. De AK steekt er met kop en schouders boven de rifles uit. De galil koop je alleen als je echt geen centen hebt. De SG553, duurder en volgens mij brengt de zoom functie niet bijzonder veel voordelen.
Zelf heb ik het gevoel dat met deze update, een deel van de in mijn ogen prachtige eenvoud in Counter-strike is aangetast. Vooral doelend op het gedeelte wapen moeten loaden. Het zal mij niet verbazen als we nog meer guns in de game krijgen die je vooraf in je buymenu moet swappen voor een ander wapen.
We wachten het maar weer af.... en mijn god, die bugs die gisteren ook met de update mee zijn gekomen.
mixing a drink and music
Interessant, nu ben ik ook benieuwd waarom:). En dan bedoel je liever een galil dan AK?Boefmans schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:05:
[...]
In veel situaties heb ik gek genoeg liever een galil hoor...
Product Update - Valve
Release Notes for 8/21/2013
[GAMEPLAY]
- SSG08:
-- Reduced price from 2500 to 2000.
-- Reduced standing and crouching accuracy recovery times.
- Reduced Molotov price from 500 to 400.
- Reduced Incendiary Grenade price from 850 to 600.
- Reduced Glock damage from 33 to 28.
- Fixed bug that NiP discovered where the aimpunch experienced when compensating for recoil was incorrect.
- Third person silenced muzzleflash light brightness is no longer a portion of unsilenced brightness, instead it is now completely removed.
- Chickens are no longer scared when moving silently near them or shooting near them with silenced weapons.
- Fixed a bug where removing/adding a silencer would also drop a magazine on the ground.
[MAPS]
- Fixed map placed weapons not working properly.
Aztec:
--New connector between A and B bombsites.
--More cover in underpass.
--More cover in overpass.
--More cover at bombsite A.
--Changed cover at CT side of bridge.
--Removed railings on bridge.
--Added player collision inside large vegetation models.
--Removed collision on some props.
--Clipped stairs.
--Reduced fog.
--Reduced noise in textures.
Train:
--Tweaked shower room.
--Moved ladders to ends of traincars.
--Made T entrance into bombsite A wider.
--Reduced size of CT sniper position.
--Removed some cover from CT sniper position.
--Blocked visibility under electrical box at bombsite A.
--Blocked visibility through yellow barrels at bombsite A.
--Brightened textures near bombsite A.
--Removed some wires at bombsite A.
--Blocked visibility under traincars.
--Rearranged trains at bombsite B.
--Widened back of bombsite B, T side.
--Replaced cover at back of bombsite B, T side.
--Clipped stairs.
--Optimizations.
--Fixed radar naming.
--Blocked visibility through concrete bags near Ivy.
--Brightened door near Ivy.
--Removed railing at top of ladder.
--Brightened environment light.
--Reduced fog.
Inferno:
--Fixed missing collision in an area in mid.
--Made railing at back of bombsite A easier to see through.
--Widened doors in construction.
--Reduced wall penetration in construction.
--Removed wall supports in apartments hallway.
--Increased C4 explosion radius to make it consistent with other maps.
Nuke:
--Fixed a bug in ramp room.
--Widened door in rafters.
--Fixed some radar naming bugs.
--Increased C4 explosion radius to make it consistent with other maps.
Mirage:
--Added more light to CT window into bombsite B.
--Fixed some graphical bugs.
--Removed small trashbags that could be mistaken for players.
Dust2:
--Made it easier to spot enemies at back of long A, CT side.
--Removed center scaffolding in tunnels.
[UI]
- Added warning message for when there is a new update available.
- Fixed Main Menu for 21x9 monitors.
- Weapon Case Unlock Animation:
-- Fixed animation stopping on an item when the connection to the item server is actually unresponsive.
-- Fixed animation not closing if error dialog occurs.
-- Fixed animation restarting if space bar was pressed.
- In-game previews of StatTrak™ weapons and unusual knives now correctly display those attributes in the name.
- Weapon target ID text now colors the weapon the color of its rarity.
- Fixed StatTrak HUD element for knives hiding.
- Fixed Tooltip backgrounds disappearing when browsing Workshop maps.
- Fixed Matchmaking 'ACCEPT' button not reappearing after you accept a match and not everyone accepts.
- Fixed spectator player panels were showing up when they shouldn't be (wrong team, wrong mode, etc).
- Fixed the spectator panel not using the new knife icons properly.
- Moved the “flashed” icon from the center of the screen, made it more subtle and added fringe fades for when your target is flashed when connected via GOTV.
- Fixed Rescue Kit displaying as Defuse Kit in hostage maps.
- Fixed pause menu missing entries.
- Fixed item drops displaying for 'Unknown' players.
- Fixed formatting of AWP kill award text in Classic Competitive.
- Teammate’s names now always show overhead during freeze time.
- Additional work on inventory, addressing edge cases where HUD positions would not update properly after a weapon had been added or removed.
[MISC]
- Added "Five Year Veteran Coin" awarded to players who were a member of the Counter-Strike community for over 5 years.
- Fixed Overwatch not displaying new cases after viewing one case.
- Fixed extended delay in the end of Classic Competitive games that had GOTV spectators.
- While watching matches in GOTV, the Autodirector is paused, not deactivated, if the spectator follows a specific player.
- Added weapon_m4a1_silencer and weapon_usp_silencer FGD entries for map makers.
- Fixed several exploits affecting dedicated servers.
- Added a server convar sv_quota_stringcmdspersecond to allow rate-limiting client string commands.
- Reduced memory usage on dedicated server.
- Fixed weapon switch and knife swing animations being choppy at low ping.
- Stability fixes in shaders
- Identified a memory allocation bug involving nVidia Geforce Drivers version 320.49 or earlier. We suggest that you update to the latest beta driver version 326.80.
Steam Inventaris
Verder eindelijk wat balans in die OP glock, nu nog de deagle terug naar wat het was..
[ Voor 43% gewijzigd door unfor op 22-08-2013 21:09 ]
http://www.hltv.org/blog/7028-country-skins-v1
CS:GO is daardoor onspeelbaar geworden momenteel. Zo kon ik eerst streamen zonder dat ik aan het laggen was, maar zodra ik nu OBS aan zet, ga ik laggen als een motherfucker, terwijl ik niets heb aangepast in welke instellingen dan ook. Ook het updaten naar de nieuwe beta driver van Nvidia, dat VALVe had aangeraden heeft geen moer geholpen.
Ik ben blij dat ik hopelijk komende week mijn nieuwe PC krijg, maar of dat heel veel verschil gaat maken is nog maar de vraag. Veel mensen met een high-end PC schijnen ook last te hebben van deze verschrikkelijke FPS drops, dus ik vrees het ergste.
Sinds Arms deal update heb ik low fps met SLI aan, als ik het uit zet haal ik weer 200.
Was dat maar waar. Zit momenteel met een AMD Phenom 9650 2.3 GHz icm. een GT 240. Volgende week een i7 3770 icm. (volgens mij) een GTX650Ti. Dus een aardige vooruitgang.unfor schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:19:
Heb je toevallig SLI/CFX?
Sinds Arms deal update heb ik low fps met SLI aan, als ik het uit zet haal ik weer 200.
Het slaat gewoon nergens op dat ik nu ineens FPS drops krijg waar ik voorheen gewoon 120+ stabiel haalde...
Ik heb de video zelf gemaakt dus het engels is niet vlekkeloos
Leuk, maar als je info geeft, zorg dan dat het correct is. Maximaal 2 drops per dag met een maximum van 4 per week.elpookie schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:43:
Voor de mensen die meer informatie willen over de arms deal update en hoe ze camos kunnen krijgen.
video
Ik heb de video zelf gemaakt dus het engels is niet vlekkeloos
Overigens hier ook geen inventory.
Dacht al, heb de game net 1 dag, de nodige uurtjes erin gegooid, zou ik nu al zoveel zooi hebben verzameld dat ze me resetten!? Verkeerde servers gejoined ofzo?!
Leuk spelletje hoor, maar ik moet zeggen dat ik het toch erg weinig veranderd vind tov CS:S. De maps, guns, models, alles is wel aangepast, maar het is zo weinig verder vooruit gegaan dat het bijna 1:1 lijkt.
Van mij hadden ze wel wat meer mogen vernieuwen. Eigenlijk puur het spel gekocht omdat die wapens erin zitten. Leuke touch aan een oud concept en een fijne manier om al spelende toch weer een paar euro in je wallet te krijgen.
Deathmatch is ook grappig gedaan met random weapons en bonus weapons plus diens respawn.
Maar alles bij elkaar is het niets dat niet in CS:S zat of kon. Het is nu alleen "oficieel" en op goed gebalance-de maps. Waar er voor Demo / Arms Race meteen wel weer meer van mogen komen wat mij betreft.
Overigens alweer een stuk of 7 van die skins verzameld. Één crate verkopen kan je al snel een leuke verzameling common skins opleveren. Een sleuteltje erbij halen en em zelf openen resulteerd toch zo'n beetje 70% van de tijd één zo'n item... En stattrack is leuk en aardig, maar daar geef ik nog niet zo om. Misschien later, maar ook dan pik ik liever zelf m'n favo van de market.
Daarnaast, ligt het aan mij of zijn veel van die zeldzamere items een beetje belachelijk "gedipt". Kan aan mij liggen, maar ik zou nooit m'n eigen wapens contrast sprayen. Zwarte patroontjes erop zou ik nog tot daar aan toe vinden, maar sommige camo slaat gewoon nergens op. Nee, ik wil geen regenboogje op m'n glock. Waarom kost zo'n ding €100?! Omdat het zeldzaam is!? gekte.
[UI]
- Added ability to rename a weapon’s name with a custom engraved nameplate via Name Tags.
- Simplified trading with other players by adding a Start Chat button to CS:GO profiles.
[GAMEPLAY]
- Chicken changes based on pro feedback:
-- Reduced chicken sounds dBs and volume.
-- Reduced idle clucking rate.
-- Reduced range that scares chickens when running.
[MISC]
- Adjusted Weapon Case Key and Payback Pass prices for foreign currencies based on current international exchange rates.
- Fixed an issue causing poor rendering performance, especially for SLI/Crossfire users.
- Fixed M4A4 loadout selection not saving correctly between sessions.
- Fixed competitive round backups restoring M4A1-S as M4A4 and USP-S as P2000.
- Fixed observers seeing smoke screen overlay when a smoke grenade popped on their last alive position.
- Fixed bomb activate/plant/defuse sounds not playing if the bomb was out of view
- Fixed Payback Coin description incorrectly displaying the number of hours logged in game.
- Fixed missing localization for Payback map maker Coins.
- Fixed an empty item panel sometimes showing on the scoreboard.
- Fixed Elite world model physics.
- Added flipping sound to inspecting the Desert Eagle.
Steam Inventaris
[ Voor 64% gewijzigd door SpankmasterC op 30-08-2013 06:37 ]
En inderdaad als de kippen erbij
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Steam Inventaris
ik ben goud nova 3 van elo
Via csgo_servers:
Operation:Payback has ended.
Steam Inventaris
Misschien kunnen we ruilen???Silencex schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:48:
Gisteren 7 boxes geopend 5x een mp7 skulls en nog 2 wapen die je nooit gebruikt. Dat doen we dus ook niet meer...
Ben wel benieuwd naar de 95 en 99% likelihoods voor het krijgen van de zeldzamere items & stattrack items en knifes natuurlijk.
Ware het niet dat ik dit al wilde doen vorige week maar ik niet genoeg van deze items heb zien droppen in videos tot nu toe. 2 Knifes op 320 crates lijkt het op, maar ik wil er 4 a 5 zien voordat ik er iets mee wil doen en Crate open series moeten minimaal 5~7 crates per video bevatten.
Één ding is duidelijk, 95% van alles wat je krijgt uit de crates is "common", dus zo'n blauwe skin, al dan niet met stattrack. Van alle drops zijn gezien de market, zo'n beetje 7.5% van de items stattrack.
Prijzen op de market kloppen redelijk wat betreft de skins. Alleen die van de knifes zijn natuurlijk vaak onzinnig... Net als van de andere 1:1000 items zoals de Lightning strike Stattrack enzo.
P250 stat-trak, AWP Boom, AK47 case hardened uit de kisten gehaald.
En gisteren kreeg ik ineens een Deagle skin die 14 euro waard was, niet uit een kist btw
Heb de AWP en Deagle verkocht.
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 03-09-2013 20:43 ]
Check de vids van Tweeday, die heeft er ongeveer 7 ofzo waar hij 50 per filmpje opentdjunicron schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:50:
Zal binnenkort eens middels diverse youtube videos wat statistiek loslaten op die cases.
Ben wel benieuwd naar de 95 en 99% likelihoods voor het krijgen van de zeldzamere items & stattrack items en knifes natuurlijk.
Ware het niet dat ik dit al wilde doen vorige week maar ik niet genoeg van deze items heb zien droppen in videos tot nu toe. 2 Knifes op 320 crates lijkt het op, maar ik wil er 4 a 5 zien voordat ik er iets mee wil doen en Crate open series moeten minimaal 5~7 crates per video bevatten.
Één ding is duidelijk, 95% van alles wat je krijgt uit de crates is "common", dus zo'n blauwe skin, al dan niet met stattrack. Van alle drops zijn gezien de market, zo'n beetje 7.5% van de items stattrack.
Prijzen op de market kloppen redelijk wat betreft de skins. Alleen die van de knifes zijn natuurlijk vaak onzinnig... Net als van de andere 1:1000 items zoals de Lightning strike Stattrack enzo.
Ik heb verder al mijn items elke keer gewoon verkocht. Heb nu 2 AWP Booms en 0,20 in mijn Steam Wallet. 1 AWP Boom heb ik getrade voor een AK Black Laminate en de andere Boom heb ik gekocht voor 9,08. Beide AWP Booms gaan weer getrade worden voor iets dat weer iets meer waard is of gaan de market op zodra ze meer dan 10 euro opleveren.
Edit: As we speak net een AWP Boom verkocht!
[ Voor 4% gewijzigd door eXec op 04-09-2013 06:12 ]
Je kan ze kopen of krijgen na het einde van een ronde.tsjiller schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:32:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom je aan die boxes?
Ik denk de CS:GO crate nu redelijk uitgeplozen te hebben. Hiervoor heb ik nu genoeg om met een redelijke 90% zekerheidsschatting van de verdeling te komen.
Het ziet er naar uit dat de loottable van Valve als volgt is:
30% Skulls
25% Wings
20% Ultraviolet
7% USPS Darkwater
6% Glock Dragon
5% M4A1S Darkwater
2% AK Case Hardened
2% Deagle Hypno
2% AWP Lightning
1% Knife
Voor alle items geld dat je ~7.5% kans hebt op een StatTrak versie.
De esports cases lijken wel minder (geen?) knifes te geven, ik heb nog geen video gespot waarbij iemand er daar één uit haalt. (zal vast wel gebeuren, maar goed) En dat zijn dan 129 esports cases. (en 123 cs:go crates)
De investeringswaarde (huidige market prijzen, laagste qualiteit gekozen) van een 100 CS:GO crates zit op €1.51
Een case kost zelf 0.64 in de market (Dus ~0.50 cent als je em zelf krijgt) en de key kost €1.79.
Oftewel beter roulette gaan spelen, daar is je "investeringswaarde" hoger (op 250 rondjes hetzelfde inzetten op nummers = 0.98*inzet) (*Disclaimer: Casino's pikken het niet als je werkelijk zo speelt)
Het ziet er trouwens naar uit dat niemand ooit een StatTrack knife heeft verkocht? Ze worden niet onder de 79 euro aangeboden en ook dus niet verkocht? (Geen price history te zien) Ik ben hiervoor maar uitgegaan van een waarde van €60 (en voor de rest een max van €40 - ik zie ook niemand zomaar €58 betalen voor een Stattrak AWP Boom ofzo).
Bij een 500 cases uit video's kom ik nog wel weer eens met cijfers.
Wil jij weten of je de beste van de Benelux bent?
Schrijf je dan snel in op : http://prog4mer.com/csgo-steelseries-challenge-3#comp
Mocht je niet de beste zijn, worden er onder de deelnemers ook 2 mooie hardware prijzen weggegeven van SteelSeries.
Dus waar wacht je nog op?
Vrije tijd om deze game naast andere te spelenshark0killer schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:10:
Vanavond is er weer een Steelseries CS:GO challenge op prog4mer.
Wil jij weten of je de beste van de Benelux bent?
Schrijf je dan snel in op : http://prog4mer.com/csgo-steelseries-challenge-3#comp
Mocht je niet de beste zijn, worden er onder de deelnemers ook 2 mooie hardware prijzen weggegeven van SteelSeries.
Dus waar wacht je nog op?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Die StatTrak Knifes worden wel verkocht voor hoge prijzen, alleen ze zijn zó zeldzaam dat het aanbod echt minimaal is. Een price history wordt ook niet weergegeven bij minder dan een x aantal sales.djunicron schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:07:
Het ziet er trouwens naar uit dat niemand ooit een StatTrack knife heeft verkocht? Ze worden niet onder de 79 euro aangeboden en ook dus niet verkocht? (Geen price history te zien) Ik ben hiervoor maar uitgegaan van een waarde van €60 (en voor de rest een max van €40 - ik zie ook niemand zomaar €58 betalen voor een Stattrak AWP Boom ofzo).
StatTrak AWP Booms zijn weggegaan voor meer dan 60 euro. Factory new zelfs voor 174 euro. Gaan nu weg voor meer dan 100 euro.
Verwijderd
Link: http://www.twitch.tv/tasticsowns/
Klopt helemaal, maar dat is reden te meer ze niet zwaar te laten meewegen in deze analyse voorlopig, gezien de toch nog wel kleine samplesize.eXec schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:49:
[...]
Die StatTrak Knifes worden wel verkocht voor hoge prijzen, alleen ze zijn zó zeldzaam dat het aanbod echt minimaal is. Een price history wordt ook niet weergegeven bij minder dan een x aantal sales.
StatTrak AWP Booms zijn weggegaan voor meer dan 60 euro. Factory new zelfs voor 174 euro. Gaan nu weg voor meer dan 100 euro.
Als je NU zou "investeren" in een lading cases, is dit waarvan ik vanuit ga dat je kunt verwachten (in monetaire waardes).
Veel van de common skins waren een goede 2 weken geleden ook nog heel anders geprijst, maar ondertussen zij die nog maar erg weinig waard, en dat zal wellicht nog verder doorzetten (hoewel ze bijna op de price floor zitten!). Neem b.v. de M4A1 Faded Zebra, die kon je 2 weken terug nog voor 50 cent verpatsen, maar nu zit dat op de 6-20 cent.
De vraag super gewilde zeer zeldzame items als de AWP Boom stattrak Fact New is natuurlijk iets wat niet zo snel zal afnemen, maar toch denk ik dat hoe langer je wacht steeds minder mensen richting de €100 gaan betalen daarvoor, al was het maar dat de nieuwigheid eraf is of mensen nu al genoegen hebben genomen met "mindere" skins. (B.v. zonder de stat)
Ik kan vanaf vanavond overigens ook weer mijn games (met oa. g0ulash) gaan streamen hoop ik. Ik krijg straks mijn nieuwe PC binnen en dan heb ik hopelijk 300+ FPS, in tegenstelling tot nu met slechts 80 instabiel na die Arms Deal update.
Verwijderd
Laat gerust weten hoeveel fps je uiteindelijk haalt alsook de specs van je nieuwe pc
Kan me mogelijks helpen om enkele knopen door te hakken m.b.t mijn nieuwe build van binnenkort
Alvast bedankt
Daarnaast is het toch leuk dat er wat customisatie is nu? Ze moeten het niet zo gek maken als in TF2, maar wat mij betreft kunnen ze stuff blijven toevoegen hoor.
En als het je koud laat hoe je skins eruit zien, dan kan je altijd nog gewoon alle zooi verkopen die je krijgt, gratis steam wallet funds is nooit mis.
Gezien hoe hard de prijzen alleen toch in blijven storten van common items en crates, vraag ik mij af hoe lang deze serie "interessant" blijft. De afgelopen week zijn de minder zeldzame stattrak skins zo'n beetje in prijs gehalveerd, zijn er erg veel bodemprijzen bij gekomen en zijn de crates zelf ook weer 30% minder waard geworden.
Voor de prijs van de keys momenteel kan je ze beter laten liggen, of je moet een gokje willen wagen.
Hoe staat het overigens met de verzamel drift hier? Iemand al een noemswaardige collectie?
Zelf nu 10 skins geloof ik, enkel blijvertjes nog. Daarnaast m'n Aug wings voor een stattrak versie verwisseld. (voor de prijs van 2 crates, dat is veel minder dan hoe zeldzaam het ding eigenlijk is statistisch gezien) Nu nog eens een Stattrak Skull proberen op te duiken.
Ik bewaar eigenlijk alleen skins voor de wapens die ik gebruik, tenzij ik skins krijg die amper waarde hebben.djunicron schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:38:
Hoe staat het overigens met de verzamel drift hier? Iemand al een noemswaardige collectie?
Zelf nu 10 skins geloof ik, enkel blijvertjes nog. Daarnaast m'n Aug wings voor een stattrak versie verwisseld. (voor de prijs van 2 crates, dat is veel minder dan hoe zeldzaam het ding eigenlijk is statistisch gezien) Nu nog eens een Stattrak Skull proberen op te duiken.
Gebruik nog een P250 stat-track en een AK47 case hardened, ik vind het zonde om dure skins voor andere wapens te bewaren.
De prijs zakt toch alleen maar.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 07-09-2013 19:09 ]

Steam Inventaris
En godverdomme, wat mis ik de Deagle

[ Voor 39% gewijzigd door unfor op 08-09-2013 15:51 ]
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Je gaat toch niet serieus DM spelen? Geinig voor een potje tussendoor, maar om daar nou specifiek een server voor te zoeken?Khiu schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:10:
Kennen jullie Europese deathmatch servers zonder spawn protection en reloaden?

Mwah, ik vind eigenlijk DM / AR / Dem wel erg leuk om te spelen.unfor schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:55:
[...]
Je gaat toch niet serieus DM spelen? Geinig voor een potje tussendoor, maar om daar nou specifiek een server voor te zoeken?
Eens wat anders dan alleen maar bedachtzaam spelen. En er komt meer kijken bij CS:GO TDM dan bij de meeste shooters, maar met hetzelfde onvergevelijke tempo wat je zoekt bij een CS titel.
DM zonder spawn prot is alleen erg vervelend, mensen gaan je er dan opwachten. Ik heb er wel op één gespeeld maar dat was het niet helemaal, te vaak wordt je dan gespawnkilled. Het alternatief in de officiele versie is ook niet ideaal, met een AK of diverse pistolen kan je bij spawnen ook al wordt je gezien gewoon één gratis kill meepakken wegens de invis.
De juiste vorm die je zoekt is een 2 sec invis periode, welke op diverse community servers wel te vinden is. Pak een goede workshop map en kies die via de "officiele" games interface voor DM. Je vind dan soms (net zo vaak niet) wel een server met prettigere instellingen.
Wat de één een leuke server vind vind de ander weer helemaal niets, beetje moeilijk aan te raden denk ik zo.
Ik zit momenteel stabiel op 130+ FPS, 1440x900 alles verder low terwijl ik aan het streamen ben. Meer FPS heb ik ook niet nodig.Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:52:
eXec,
Laat gerust weten hoeveel fps je uiteindelijk haalt alsook de specs van je nieuwe pc
Kan me mogelijks helpen om enkele knopen door te hakken m.b.t mijn nieuwe build van binnenkort
Alvast bedankt
Als je browse community servers doet, zit ik meestal op BrutalCS DM. Ik moet wel zeggen dat het niveau daar redelijk hoog ligt, omdat veel pro's daar ook inschieten (GTR, friberg, devilwalk, etc.etc.). Verder heb je nog de DM servers van Team VeryGames, maar die hebben soms vervelende spawns. Alleen altijd beter nog dan die 64tick servers van Valve. -_-'Khiu schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:10:
Kennen jullie Europese deathmatch servers zonder spawn protection en reloaden?
Ook niet echt veel, ik zit tegen de 500 aan. (heb je niks aan eigenlijkeXec schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 02:00:
[...]
Ik zit momenteel stabiel op 130+ FPS, 1440x900 alles verder low terwijl ik aan het streamen ben. Meer FPS heb ik ook niet nodig.
Die servers zijn ook vaak beter met 128tick versus de 64tick van Valve, maar ze zijn daarmee een slechte voorbereiding op de Competitive 64tick servers..
Het fijnste zijn de servers waar je in de buurt van teammates spawned, zonder spawn protection. Die paar keer dat je gespawnkilled wordt, moet je maar aan wennen. Spawnprotection is het irritantste wat er is, dat je iemand ziet, maar nog niet neer kan knallen.
Dit zijn een paar uit m'n favoriete lijstje, zit één free for all bij, ook leuk
91.205.193.61:27015 [NL] Creativehosting.nl :: CS:GO #2 :: Dust 2 DM
85.114.155.105:27015 n!faculty CS:GO DM -dust2 only - bygameserver.gamed.de
93.186.198.51:27615 V3n0mTV Deathmatch | Everyone vs. Everyone | 128tick | NoBlo
89.163.166.151:27015 [WCFAN] Deathmatch #1 Dust2 [FastDL|HLstatsX]
93.186.192.147:27045 De_dust2 128Tick DeathMatch 24/7 - by EliteHunterZ - |RANK
edit:
Ik heb ook wel eens op de BrutalCS DM en TeamVerygames gespeelt. Maar die BrutalCS is voor mij een waardeloze onstabiele server, slechte sv/var waardes in net_graph plus fpsdrops. Waardoor ik vaak mis schiet als ik goed probeer te aimen en het meer spray & pray word.
Waarom Verygames op m'n blacklist staat, weet ik niet meer.
[ Voor 13% gewijzigd door Artjuh op 10-09-2013 14:33 ]
Moet zeggen dat ik ik trouwens wel al heel veel goede custom maps heb gespeeld in CS:GO. Vaak mooier en beter doordacht dat veel van de custom maps uit CS:S.
Alleen die Op Payback maps ben ik nooit comfortabel mee geworden, die zijn allemaal zo vreselijk klein en open. Beetje jammer ook dat ik die pass pas gekocht had een week voordat dat afgelopen was.
Inderdaad niet echt veel. Ik ga er ook geen moeite voor doen om mijn FPS beter te krijgen. Ik denk dat ik met mijn set-up 250-300 FPS moet kunnen halen, maar ik heb toch niks aan meer dan 130 FPS. En dan heb ik ook slechts een 75 Hz scherm.Silencex schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:43:
[...]
Ook niet echt veel, ik zit tegen de 500 aan. (heb je niks aan eigenlijk)
Voor mij is het in ieder geval een enorme verbetering. Ik heb geen last meer van FPS drops en ook geen last van andere rare fratsen als frames overslaan dat ik sinds de Arms Deal update had op mijn oude PC. Wil op den duur overigens nog wel de videokaart upgraden, een SSDtje erin zetten en een 120 Hz scherm bij nemen, maar mijn situatie staat dat niet toe om dat direct te doen. Voor 450 euro vond ik dit wat ik nu heb een hele mooie deal in ieder geval.
Nu ik deze nieuwe PC heb staan kan ik ook eindelijk gaan DMmen op de niet-valve servers. Ben er nog niet echt aan toe gekomen, maar ga zeker bovenstaande IPs proberen.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic