Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.823 views

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:56
goeie teamspelers :) iemand die vaak guns dropt en goeie info doorgeeft, met iet wat brain kan al een behoorlijk eind komen, ik was zelf van silver 4 naar mg gegaan 2 weken nadat ik het spel had geinstalleerd bedoel komop, dat mag eigenlijk ook niet kunnen.

[ Voor 85% gewijzigd door Ambition88 op 31-01-2015 14:34 ]

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:59
Ambition88 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:33:
goeie teamspelers :) iemand die vaak guns dropt en goeie info doorgeeft, met iet wat brain kan al een behoorlijk eind komen, ik was zelf van silver 4 naar mg gegaan 2 weken nadat ik het spel had geinstalleerd bedoel komop, dat mag eigenlijk ook niet kunnen.
Nou die zeer zeker niet, want het zijn altijd baiters die wachten tot de laatste 30 seconde of tot de rest van het team dood is, dan wat exit/safe kills pakken, bovenaan het scorebord komen en zich dan heel erg goed voelen.

• Ambition88
daar heb je nie veel aan nee :P
hey niet zo neerbuigend naar de silvers toe he. :(
ben zelf SEM maarja mij maakt mn rank niks uit. ik weet van mezelf dat als ik gwn mn best doe ik menig SEM/MG eruit schiet :)

Steam: Ryada.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik trek het echt nietmeer, competitive met schreeuwende kleuters, mensen die me willen kicken omdat ik zeg dat ze taktiek moeten volgen, al heb ik een KD van 15/3 en staan zij allemaal zwaar negatief.
Het is zo echt niet leuk meer.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
markdm schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:30:
[...]

Ik weet dat het verboden is, maar is dit iets waar ze je op af zouden rekenen?
Ik leer je de silo solo boost wel vanavond, of deze week als we online zijn. Of oefen hem zelf vast door de workshop map jump training te downloaden

www.webshopmasters.nl

Berktoppie schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:51:
[...]

Ik leer je de silo solo boost wel vanavond, of deze week als we online zijn. Of oefen hem zelf vast door de workshop map jump training te downloaden
leer mij hem zondag dan even ;) ben vandaag niet online moet dingeons en dragons spelen met vrienden.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:07
Hier nog een paar filmpjes met leuke acties :)

Op dit filmpje maak ik een geinige (lucky) no scope. Niet heel bijzonder voor de rest:

Mooie AWP actie :)

Nog een mooie AWP actie, met name de laatste kill :P

[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 31-01-2015 16:22 ]

• hexta
Yeahhhhh fuck dit. Ik speel geen Competitive meer. :r

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Junia schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:20:
Hier nog een paar filmpjes met leuke acties :)

Op dit filmpje maak ik een geinige (lucky) no scope. Niet heel bijzonder voor de rest:
[video]

Mooie AWP actie :)
[video]

Nog een mooie AWP actie, met name de laatste kill :P

[video]
Leuke kills!
Welke rank ben je dan eigenlijk? Als nova 2 (ik weiger mezelf SEM te noemen) krijg ik bijna nooit zulke acties.

steam: failsnail, Letterbox

• Junia
markdm schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:07:
[...]

Leuke kills!
Welke rank ben je dan eigenlijk? Als nova 2 (ik weiger mezelf SEM te noemen) krijg ik bijna nooit zulke acties.
Bedankt! :)
Mijn main account is nu DMG. Het account dat je op de filmpjes ziet is AK of double AK. Dit account gebruik ik om met mijn maatjes te spelen die +- in gold nova 3 en/of 4 zitten.

Ik speel pas weer sinds 2.5 weken CSGO. Hiervoor ben ik een jaar of 2 gestopt geweest.

• markdm
Junia schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:16:
[...]

Mijn main account is nu DMG. Het account dat je op de filmpjes ziet is AK of double AK. Dit account gebruik ik om met mijn maatjes te spelen die +- in gold nova 3 en/of 4 zitten.

Ik speel pas weer sinds 2.5 weken CSGO. Hiervoor ben ik een jaar of 2 gestopt geweest.
Een smurf account :N , gewoon spelen met ja main account, zoveel maakt het echt niet uit hoor. Ik speel ook vaak genoeg met mg en dat veroorzaakt dan ook geen enkele problemen.

• Junia
markdm schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:45:
[...]

Een smurf account :N , gewoon spelen met ja main account, zoveel maakt het echt niet uit hoor. Ik speel ook vaak genoeg met mg en dat veroorzaakt dan ook geen enkele problemen.
Helaas lijkt het niet zo goed te werken. We hebben het een aantal keer gedaan en telkens werd het 16-5 voor de enemy. Waarom? Omdat wij met 3 nova 2 mensen en 1 silver elite master (en ik) tegen 3 a 4 DMG's + random komen te staan.

Hoewel verliezen mij niet veel interesseert is het erg frustrerend voor mijn maatjes om compleet kansloos te zijn. Tevens zit mijn smurf ook 'maar' 2 ranks onder mijn main account.

Ik begrijp echter goed waarom mensen een hekel hebben aan smurfs.

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:39
Ik heb sterk het gevoel dat met één van de laatste updates de matchmaking vooral gefixt is voor randoms teams, die lijken in mijn potten beter op elkaar afgestemd, maar juist compleet gesloopt voor premades... De teams waar wij als premades soms tegen spelen slaan echt nergens op qua ranks. Helemaal als er dan ook nog eens een smurf in zit :(

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Junia schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:16:
[...]

Dat die filmpjes van een smurf account komen, maakt ze wel een stuk minder knap/boeiend :P.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
1 vs 1 live stream http://www.twitch.tv/berktoppie

www.webshopmasters.nl

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Ik heb een vraag over trading.. Geen idee of ik dan hier terecht moet. Voor het eerst heb ik eens iets uit een kist gekregen wat meer waard is dan een euro :p

Ik heb de Kartel AK uit de chroma kist gekregen. 7,16 euro. (minimal wear)

Kan ik deze lang houden? Of denken jullie dat deze snel weer minder waard wordt?

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
DeBers schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:32:
Of denken jullie dat deze snel weer minder waard wordt?
Als ik zo een dingen wist zat ik hier niet maar op één of ander mooi eiland. :+

Serieus: Chroma cases zijn er nog maar enkele weken(?) dus ik vermoed dat de prijzen van wapens nog wel zullen dalen. Hoeveel en hoe lang dat gaat duren weet niemand (zie zin 1 :+ ).

Steam: Grim

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

DeBers schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:32:
Ik heb een vraag over trading.. Geen idee of ik dan hier terecht moet. Voor het eerst heb ik eens iets uit een kist gekregen wat meer waard is dan een euro :p

Ik heb de Kartel AK uit de chroma kist gekregen. 7,16 euro. (minimal wear)

Kan ik deze lang houden? Of denken jullie dat deze snel weer minder waard wordt?
Als je nu een mooi aanbod krijgt moet je het meteen doen. De kans is groot dat je AK binnenkort omlaag gaat. Het ging ook zo met de vanguard cases. Momenteel gaan de Chroma cases nog voor ongeveer 1 euro. Zodra die ook rond de €0,10 komen zal de prijs van de skins gaan zakken.

In ander nieuws: I'm back! Heb weer een nieuw toetsenbord dus kan weer fatsoenlijk spelen. Een Steelseries 6GV2!

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• pray2win
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

Waarom behoud de Chroma case zijn waarde zo lang? normaal zouden de prijzen van kisten nu al op 0,30 zitten. wat is er anders aan de chroma case? meer mooie skins?

Ik heb het bidden opgegeven

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
pray2win schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:09:
Waarom behoud de Chroma case zijn waarde zo lang? normaal zouden de prijzen van kisten nu al op 0,30 zitten. wat is er anders aan de chroma case? meer mooie skins?
Relatief lage droprate en meer CS:GO spelers dan ooit te voren is denk ik de verklaring daarvoor.

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:04
Junia schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:11:
[...]

Thanks... I guess ;)
Dunno hoe je op basis van een fragment van 15 seconden kan zeggen dat ik veelste slecht speel :p

edit: het zijn allemaal legitieme acties. De deagle hs was gewoon bijzonder lucky waardoor het op hacks leek, vandaar dat ik het voor de grap heb gepost.
Was vergeten te reageren :(

Dus je wilde complimenten vangen :)

Eerste filmpje vond ik dat je laat reageerde op de eerste, die had je mooi, tweede was luck, en op spot was ook mooi schot.
Volgende filmpje had je ook een luck bij ct, en die andere (wat ik had verwacht silence aimbot).

Je awp skills zijn niet verkeerd, maar op deze momenten heb je vaak luck zeg maar.
En je Enemy team waren silvers? :P

Zelf ben ik Global*

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:46

Releases

Ja maar!

Graag wil ik deze even met jullie delen: https://www.dropbox.com/s...pnamen%20CS%20GO.mp4?dl=0

Was vorige week, heerlijk eerste ronde op CT. Hoor graag op of aanmerkingen.

• Ambition88
blackspeedy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:24:
[...]

Was vergeten te reageren :(

Dus je wilde complimenten vangen :)

Eerste filmpje vond ik dat je laat reageerde op de eerste, die had je mooi, tweede was luck, en op spot was ook mooi schot.
Volgende filmpje had je ook een luck bij ct, en die andere (wat ik had verwacht silence aimbot).

Je awp skills zijn niet verkeerd, maar op deze momenten heb je vaak luck zeg maar.
En je Enemy team waren silvers? :P

Zelf ben ik Global*
Alleen al vanwege het feit dat een echte global, nooit over zo een filmpje aimbot zou roepen, weet ik al dat je niet eerlijk bent over je rank, voor elke decent LEM speler zijn de acties in deze filmpjes gewoon een dagelijks ritueel, jammer.
Releases schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:32:
Graag wil ik deze even met jullie delen: https://www.dropbox.com/s...pnamen%20CS%20GO.mp4?dl=0

Was vorige week, heerlijk eerste ronde op CT. Hoor graag op of aanmerkingen.
Als die gast die je flankte gewoon had geschoten was je dood :P

• Releases

Releases

Ja maar!

wambamNL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:34:
[...]

Als die gast die je flankte gewoon had geschoten was je dood :P
Hij schoot wel en vervolgens door ze clip heen. Ik schakelde snel over op knife i.v.m. geen ammo lol.
Releases schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:35:
[...]

Hij schoot wel en vervolgens door ze clip heen. Ik schakelde snel over op knife i.v.m. geen ammo lol.
Ok ik heb zonder audio geluisterd dus dat wist ik niet, had hij beter moeten aimen :P
Maar nu ff niet partypooper zijn was een nette ronde.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 02-02-2015 12:36 ]

• Releases

Releases

Ja maar!

wambamNL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:36:
[...]

Ok ik heb zonder audio geluisterd dus dat wist ik niet, had hij beter moeten aimen :P
Maar nu ff niet partypooper zijn was een nette ronde.
Na deze ronde was het gelijk weer een geschreeuw van jewelste. Hacks, aimbot bla bla.
Zit ook nog op lage divisie dus zou wel daardoor komen.

• blackspeedy
Ambition88 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:32:
[...]

Alleen al vanwege het feit dat een echte global, nooit over zo een filmpje aimbot zou roepen, weet ik al dat je niet eerlijk bent over je rank, voor elke decent LEM speler zijn de acties in deze filmpjes gewoon een dagelijks ritueel, jammer.
Alleen al vanwege het feit dat jij zo reageert, ga ik er vanuit dat jij mijn eerste post niet heb gelezen.

Er wordt geroepen over (verdachte acties) waarop ik eigenlijk zeg dat niks hacks is, en 1 awp ' waarschijnlijk' silence aimbot is.
Releases schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:37:
[...]

Na deze ronde was het gelijk weer een geschreeuw van jewelste. Hacks, aimbot bla bla.
Zit ook nog op lage divisie dus zou wel daardoor komen.
Welke divisie als ik vragen mag?

Ik open net ff 20 euro aan cases voor de grap in mn pauze op mn stage en ik ben nog nooit zo blij geweest:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dEDLnBN.png
Factory new AK vulcan.
meteen mn leftover stickers erop gezet en een naam gegeven die met de leukste sticker te maken had :+

• blackspeedy
wambamNL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:41:
[...]

Welke divisie als ik vragen mag?

Ik open net ff 20 euro aan cases voor de grap in mn pauze op mn stage en ik ben nog nooit zo blij geweest:
[afbeelding]
Factory new AK vulcan.
meteen mn leftover stickers erop gezet en een naam gegeven die met de leukste sticker te maken had :+
wow, dat begrijp ik wel :O
Ik heb cases openen al opgegeven:P
blackspeedy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:42:
[...]

wow, dat begrijp ik wel :O
Ik heb cases openen al opgegeven:P
Eerste nuttige ding wat ik uit mn cases kreeg hoor :)
Maarja het leuke was dat ik ook een vulcan wou hebben ^^

• blackspeedy
wambamNL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:47:
[...]

Eerste nuttige ding wat ik uit mn cases kreeg hoor :)
Maarja het leuke was dat ik ook een vulcan wou hebben ^^
Zit er wel eens over na te denken om hem te kopen maar om 40-50 euro te betalen voor een minimal :P
Nee bedankt, en heb jij heb factory new.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Vulcan is een leuke skin. Ik had er 2 een tijdje geleden. Inmiddels zit ik weer met een Redline. Ziet er mooi uit dus ben tevreden :D

blackspeedy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:48:
[...]

Zit er wel eens over na te denken om hem te kopen maar om 40-50 euro te betalen voor een minimal :P
Factory new is 70 euro dus ik ben er zeker blij mee, uit de rest van mn cases kreeg ik geen ene hol.

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-11 23:35
blackspeedy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:48:
[...]

Als iemand er echt over denkt om iets te kopen qua skins kan je het beter niet via steammarket doen maar via http://www.reddit.com/r/globaloffensivetrade

Daar verkopen ook vaak vertrouwde traders keys voor 1.7$ per key of 1.5euro, heb dit nog nooit zelf gedaan maar als ik ooit eens bv 50keys zou kopen doe ik dat wel.

Dit is ook hoe je snel een grote inventory kan krijgen opzich, je koopt bijvoorbeeld 75keys voor 112euro (steamwaarde 150euro) en gaat dan via csgolounge alleen quicksales doen, er zijn altijd gasten die 1/2 keys minder voor een item niet erg vinden zodat ze de keys direct krijgen.

Zelf had ik eens 150keys in inventory en een trade opgezet met butterfly fade/crimson web(mw) en elke dag dat ik de trade open had kwamen er bids binnen die telkens 5keys minder vroegen dan de vorige.
Quicksell kopen op csgolounge kan goed werken.

Zelf heb ik veel keys kunnen regelen van currency uit een ander spel, en dat kan weer via forums. (denk dan bv aan d2 items/wow gold) Maar als je goed bent in poker kan je in op dat forum ook bv pokeren voor je inventory ;) ) Dit is bijvoorbeeld zo'n site, als het niet mag haal maar weg maar is volgens mij totaal legaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Minaaj op 02-02-2015 14:19 ]

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een goede FPS shooter en kwam uit op Counterstrike: GO. Aangezien call of duty mij de laatste jaren een beetje teleurstelt. Ik heb echter geen idee hoe Counterstrike in elkaar zit dus ik heb een paar vraagjes, hoeplijk vinden jullie het niet erg om deze te beantwoorden:

1. Moet ik alle andere Counterstrike spellen hebben om Global Offensive te spelen?

2. Ik zie op youtube dat er maar 4 game modes zijn klopt dat? Want vond dat wel aan de lage kant voor zo'n beroemd spel.

3. Hoe zit dat precies met je profiel progressie? heb je ranks, lvls ofzo?

4. Ik hoor heel vaak dat GO erg competitief is. Is dit een soort uitbreidingspakket voor betere spelers en spelen de normale spelers gewoon nog de oude versies? Ik ga er nameijk vanuit dat GO de nieuwste versie van counterstrike is en deze dus gewoon iedereen speelt?

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:03
N.Uckerman schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:21:
Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een goede FPS shooter en kwam uit op Counterstrike: GO. Aangezien call of duty mij de laatste jaren een beetje teleurstelt. Ik heb echter geen idee hoe Counterstrike in elkaar zit dus ik heb een paar vraagjes, hoeplijk vinden jullie het niet erg om deze te beantwoorden:

1. Moet ik alle andere Counterstrike spellen hebben om Global Offensive te spelen?
je hebt alleen CS:GO nodig om te spelen

2. Ik zie op youtube dat er maar 4 game modes zijn klopt dat? Want vond dat wel aan de lage kant voor zo'n beroemd spel.
Er zijn wat meerdere modes maar de mode die altijd wordt gespeeld althans competitive is gewoon de S&D van cod. andere game modes worden vaak niet gespeeld althans voor fun gamers.

Je hebt een matchmaking systeem daarmee heb je ranks en met die ranks tegen je tegen spelers van de zelfde rank spelen.

4. Ik hoor heel vaak dat GO erg competitief is. Is dit een soort uitbreidingspakket voor betere spelers en spelen de normale spelers gewoon nog de oude versies? Ik ga er nameijk vanuit dat GO de nieuwste versie van counterstrike is en deze dus gewoon iedereen speelt?
CSGO is de competitiveste shooter die er is. vele oldschoolers zijn vanaf beta tot 1.6 en source naar cs:go gegaan. Iedereen speelt cs:go atm en wat random russen nog veel 1.6 en source maar dat is vrijwel dood. Om goed te worden hoef je geen ervaring te hebben met ze vorige versies althans dat heb ik meegemaakt met een vriend, beetje talent en snel alles oppakken en je bent snel goed.

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:39
Ik heb sinds een paar dagen last van flinke FPS drops... Normaal is de framerate makkelijk ergens tussen de 150 en 250 op dust2, maar de laatste dagen dropt ie zonder waarschuwing af en toe ineens naar 50 fps. Helaas natuurlijk precies tijdens een confrontatie enzo, dus erg frustrerend.

Ik heb al:
- CS GO + Steam verwijderd en schoon geinstalleerd, incl schone config files
- GFX drivers geupdate (Sapphire HD7950)
- Realtek Audio drivers geupdate
- temperaturen en voltages gecheckt
- overbodige processen uitgeschakeld zoals Chrome

Ik draai verder windows 8.1, waar recent wel wat updates voor gekomen zijn. Misschien dat daar iets in zit? Hoop dat jullie nog suggesties hebben, dit speelt echt voor geen meter :/

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
N.Uckerman schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:21:
Hallo iedereen,

Nee, alleen csgo

Je gaat er maar 2 spelen, casual/mm of deathmatch. Geloof me. :)

Je hebt ranks, maar dan moet je match making competitive spelen. Verder wordt het spel niet 'verziekt' door unlocks.

Het is idd de meest competitive shooter die er is, geen random bullshit, alles is je eigen fout of je eigen verdienste. CS 1.6/ CSS is compleet niet meer im frage.

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
EINDELIJK! uit silver2 haha.
er was een game tegen 5 MG's nodig om te ranken, natuurlijk hakte we ze compleet in de pan met ons team!

met een beetje hulp van Xeome

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

prestige93 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:59:
er was een game tegen 5 MG's nodig om te ranken, natuurlijk hakte we ze compleet in de pan met ons team!

Wat ben je toch gemeen, wrijf het er maar lekker in dat ik na 3 games nog geen rank up ben :P

• prestige93
wambamNL schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:12:
[...]

Wat ben je toch gemeen, wrijf het er maar lekker in dat ik na 3 games nog geen rank up ben :P
34 games lang silver 2 marteling! mijn god wat ben ik slecht.
het scheelt dat ik nu tegen veel hogere ranks speel door ons team. van mij wordt niet verwacht dat ik een MG kill en de game win dus zal mijn rank sneller stijgen.

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Eindelijk mijn 10 games gespeeld gewonnen. Volgens mij heeft het spel mij wel wat te hoog geranked.... Gold Nova 2. Gisteren wel een epic clutch op inferno waar ik als enige T alle 5 de ct's pak :D.

[ Voor 4% gewijzigd door mathiasv91 op 03-02-2015 10:52 ]

Killboard--Eve-Board

• markdm
prestige93 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:59:

Echt raar dat dat nu pas gebeurt, als wij als groepje met tegen nova 2/3 spelen winnen we vaak en speel jij gewoon gemiddeld mee, dan hoor je echt SEM of nova 1 te worden.
Ik zit zelf ook al de hele tijd vast op SEM waar ik ook echt vanaf wil, ik speel inderdaad soms echt waardeloos maar ik speel vaak meer dan goed genoeg mee tegen hogere ranks.

• prestige93
markdm schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:36:
[...]

Echt raar dat dat nu pas gebeurt, als wij als groepje met tegen nova 2/3 spelen winnen we vaak en speel jij gewoon gemiddeld mee, dan hoor je echt SEM of nova 1 te worden.
Ik zit zelf ook al de hele tijd vast op SEM waar ik ook echt vanaf wil, ik speel inderdaad soms echt waardeloos maar ik speel vaak meer dan goed genoeg mee tegen hogere ranks.
klopt, misschien is het wispelturige presteren een reden dat het niet zo snel ging.
nu speel ik stukken constanter waardoor ik waarschijnlijk sneller zal ranken.

• Scrtz
xeoMe en ik gaan avondje op onze smurfs spelen (main op global)

add
http://steamcommunity.com/id/43576126535345/
en
http://steamcommunity.com/id/xeoMe

als jullie mee willen doen :)

• xeoMe
+2 voor matchmaking

Zoek nog nieuwe tweaker vrienden voor m'n smurf:
http://steamcommunity.com/id/xeoMe

• Ambition88
WTF! ik word net midden in een ranked match op mn smurf gekickt door VAC authentication error?

kreeg deze link in beeld https://support.steampowe...le.php?ref=2117-ILZV-2837

heb die repair via run modes uitgevoerd, maar werd nog steeds gekicked toen ik probeerde te reconnecten. wat is dit voor onzin dan :( heb helemaal niks gedownload of veranderd aan mijn cs folder, iemand hier ervaring mee?

• xeoMe
Ambition88 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:32:
WTF! ik word net midden in een ranked match op mn smurf gekickt door VAC authentication error?

heb die repair via run modes uitgevoerd, maar werd nog steeds gekicked toen ik probeerde te reconnecten. wat is dit voor onzin dan :( heb helemaal niks gedownload of veranderd aan mijn cs folder, iemand hier ervaring mee?
Bij paar vrienden van me ook gebeurd, oplossing geen idee meestal ff verify cache ofzo doen of reinstall easyway

• Ambition88
reinstall neeee mn settings :'( wauw zo random ook echt djezus nice 24 uur cd ook joepie -.-

• xeoMe
Ambition88 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:36:
reinstall neeee mn settings :'( wauw zo random ook echt djezus nice 24 uur cd ook joepie -.-
Sla ff je config.cfg en autoexec of userconfig op en je video.txt voor video settings.

Reinstall go

• Ambition88
xeoMe schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:41:
[...]

Sla ff je config.cfg en autoexec of userconfig op en je video.txt voor video settings.

Reinstall go
oh goeie, thanks hopelijk is het dan gefixed schrok me de pleuris dacht eerst dat ik een vac ban had gekregen, had net een ad blocker geinstalleerd op mn chrome ;w

hoe ik die die 1e optie die je zei btw? eerst ffe kijken of dat werkt met mn cache?

[ Voor 9% gewijzigd door Ambition88 op 03-02-2015 20:44 ]

• xeoMe
Ambition88 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:43:
[...]

oh goeie, thanks hopelijk is het dan gefixed schrok me de pleuris dacht eerst dat ik een vac ban had gekregen, had net een ad blocker geinstalleerd op mn chrome ;w

hoe ik die die 1e optie die je zei btw? eerst ffe kijken of dat werkt met mn cache?
Hmmm vanuit mijn hoofd @ work.

Open libary> Counterstrike Global Offensive > Rechtermuisknop> Properties > Local Files > Verify Game Cache

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Minaaj schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:17:
[...]

Als iemand er echt over denkt om iets te kopen qua skins kan je het beter niet via steammarket doen maar via http://www.reddit.com/r/globaloffensivetrade

Daar verkopen ook vaak vertrouwde traders keys voor 1.7$ per key of 1.5euro, heb dit nog nooit zelf gedaan maar als ik ooit eens bv 50keys zou kopen doe ik dat wel.

Dit is ook hoe je snel een grote inventory kan krijgen opzich, je koopt bijvoorbeeld 75keys voor 112euro (steamwaarde 150euro) en gaat dan via csgolounge alleen quicksales doen, er zijn altijd gasten die 1/2 keys minder voor een item niet erg vinden zodat ze de keys direct krijgen.

Zelf had ik eens 150keys in inventory en een trade opgezet met butterfly fade/crimson web(mw) en elke dag dat ik de trade open had kwamen er bids binnen die telkens 5keys minder vroegen dan de vorige.
Quicksell kopen op csgolounge kan goed werken.

Zelf heb ik veel keys kunnen regelen van currency uit een ander spel, en dat kan weer via forums. (denk dan bv aan d2 items/wow gold) Maar als je goed bent in poker kan je in op dat forum ook bv pokeren voor je inventory ;) ) Dit is bijvoorbeeld zo'n site, als het niet mag haal maar weg maar is volgens mij totaal legaal.
GlobalOffensiveTrade kan ik wel adviseren ja, ondanks dat het steeds drukker en drukker aan het worden is en dan reddit systeem eigenlijk niet zo heel prettig werkt voor trades (populaire traders krijgen vaak meer upvotes en laatste tijd zijn er irritantjes alle nieuwe trades aan het downvoten :/)

Overigens verkoop ik zelf ook keys (1.50eu p/s, ~400 in voorraad atm) als iemand interesse heeft in een Nederlandse verkoper (ik ben te vinden onder Xant0r of Praise the Gaben in de GOT steamgroep of je kunt me even pm sturen en dan voeg ik je wel toe). Ik heb zelf geen hele bijzondere cashrep, omdat ik eigenlijk nooit keys heb gekocht of verkocht voorheen, bijna mijn hele inventory value komt uit trades en bets, dus cashrep opbouwen heb ik nooit hoeven te doen. Inmiddels aan meerdere tweakers verkocht zonder problemen, dus probeer langzaam aan wat rep op te bouwen :)

• Luukwa
  • Laatst online: 21-11 15:27

Luukwa

o/

Xant0r schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:30:
[...]

GlobalOffensiveTrade kan ik wel adviseren ja, ondanks dat het steeds drukker en drukker aan het worden is en dan reddit systeem eigenlijk niet zo heel prettig werkt voor trades (populaire traders krijgen vaak meer upvotes en laatste tijd zijn er irritantjes alle nieuwe trades aan het downvoten :/)

Overigens verkoop ik zelf ook keys (1.50eu p/s, ~400 in voorraad atm) als iemand interesse heeft in een Nederlandse verkoper (ik ben te vinden onder Xant0r of Praise the Gaben in de GOT steamgroep of je kunt me even pm sturen en dan voeg ik je wel toe). Ik heb zelf geen hele bijzondere cashrep, omdat ik eigenlijk nooit keys heb gekocht of verkocht voorheen, bijna mijn hele inventory value komt uit trades en bets, dus cashrep opbouwen heb ik nooit hoeven te doen. Inmiddels aan meerdere tweakers verkocht zonder problemen, dus probeer langzaam aan wat rep op te bouwen :)
Kan ik keys kopen via paypal bij jou?

Soundcloud!

• Xant0r
Luukwa schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:00:
[...]

Kan ik keys kopen via paypal bij jou?
Ja hoor, bank of paypal mag allebij. Stuur me anders even een pm met je steamprofiel, voeg ik je als ik thuis kom (~17:00) wel even toe aan mijn friendslist :)

• Terranova
  • Laatst online: 00:26
Wat ik me nou afvraag, hoe kan je in godsnaam keys onder de normale prijs verkopen.

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

ik had dit probleem ook, DEP ingeschakeld, pc reboot en alles was weer ok.

in cmd doe je
bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOn

let wel op dat je cmd moet starten als administrator.

Killboard--Eve-Board

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

HamburgerHenk schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:27:
Wat ik me nou afvraag, hoe kan je in godsnaam keys onder de normale prijs verkopen.
Black market, meeste van deze keys zijn gestolen van andermans account, en dan maakt het niet uit dat je ze onder de aankoopprijs verkoopt elke cent is 100% winst.

Andere manier is CSGO betting, keys wedden op matches en meer keys terugkrijgen.

Killboard--Eve-Board

• Luukwa
  • Laatst online: 21-11 15:27

Luukwa

o/

Zijn er goede sites voor skin giveaways?

Soundcloud!

• xeoMe
Luukwa schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:15:
Zijn er goede sites voor skin giveaways?
twitch.tv zijn genoeg streamers die giveaways doen dat is de enigste site die ik eigenlijk echt ken.

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56

Bezig geweest met hacks die in ring0 draaien?
Zie namelijk niet echt een andere reden waarom een normale gebruiker DEP uit zou hebben staan (Laat staan zelf uitgezet).

• markdm
tummeke393 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:34:
Ik heb sinds een paar dagen last van flinke FPS drops... Normaal is de framerate makkelijk ergens tussen de 150 en 250 op dust2, maar de laatste dagen dropt ie zonder waarschuwing af en toe ineens naar 50 fps. Helaas natuurlijk precies tijdens een confrontatie enzo, dus erg frustrerend.

Ik heb al:
- CS GO + Steam verwijderd en schoon geinstalleerd, incl schone config files
- GFX drivers geupdate (Sapphire HD7950)
- Realtek Audio drivers geupdate
- temperaturen en voltages gecheckt
- overbodige processen uitgeschakeld zoals Chrome

Ik draai verder windows 8.1, waar recent wel wat updates voor gekomen zijn. Misschien dat daar iets in zit? Hoop dat jullie nog suggesties hebben, dit speelt echt voor geen meter :/
Had ik laatst ook heel erge last van, ik heb al deze dingen ook gedaan maar het werkte allemaal niet. Bij mij bleek de fan kapot te zijn zodat mijn gpu al oververhit raakte bij het laden van mijnenveger. Nu hij vervangen is werkt het gelukkig wel goed.

Misschien als het bij jouw kan toch proberen csgo op je intel kaart te draaien in plaats van op je grafische en denk eraan om de launch options in steam aan te passen, ik weet ze niet allemaal maar hieronder staan 3 handige. Ik kijk zelf wel wat ik thuis heb ingesteld.
-novid -high -threads <hier vul je je aantal cores in>

markdm schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:52:
[...]

Had ik laatst ook heel erge last van, ik heb al deze dingen ook gedaan maar het werkte allemaal niet. Bij mij bleek de fan kapot te zijn zodat mijn gpu alk oververhit raakte bij het laden van mijnenveger. Nu hij vervangen is werkt het gelukkig wel goed.

Misschien als het bij jouw kan toch proberen csgo op je intel kaart te draaien in plaats van op je grafische en denk eraan om de launch options in steam aan te passen, ik weet ze niet allemaal maar hieronder staan 3 handige. Ik kijk zelf wel wat ik thuis heb ingesteld.
-novid -high -threads <hier vul je je aantal cores in>
high moet je alleen gebruiken als je geen andere belangrijke applicaties draait op het moment dat je CSGO gaat spelen.
threads schijnt eigenlijk niet te werken omdat je performance veel minder stabiel word over het algemeen (veel meer frame drops dan als je het niet doet en het maakt je input lagg hoger dan je zou willen, iig was dit zo in mijn geval)

• markdm
wambamNL schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:55:
[...]

high moet je alleen gebruiken als je geen andere belangrijke applicaties draait op het moment dat je CSGO gaat spelen.
threads schijnt eigenlijk niet te werken omdat je performance veel minder stabiel word over het algemeen (veel meer frame drops dan als je het niet doet en het maakt je input lagg hoger dan je zou willen, iig was dit zo in mijn geval)
Als dat het geval is haal ik ze wel weg als ik thuiskom om te kijken of dat beter werkt.

• pray2win

pray2win

ik ben denk eenv an de weinige die cs:go draait in window mode. ik heb tijdens het wachten in de competitive lobby hele lage framedrops en sound-haperingen. tijdens het spel nergens last van. beetje raar probleem

pray2win schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:59:
ik ben denk eenv an de weinige die cs:go draait in window mode. ik heb tijdens het wachten in de competitive lobby hele lage framedrops en sound-haperingen. tijdens het spel nergens last van. beetje raar probleem
ik heb het ook maar ik moet hem in windowed mode runnen heb namelijk een surround setup van 6040x1080 resolutie en csgo werkt daar niet fijn op. dus dan maar windowed full hd

@mark
ik spreek uit eigen ervaring. maar het kan mss voor iedereen anders zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 04-02-2015 15:09 ]

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
In windowed mode heb je merkbare (input) lag. Als je zonder windowed mode kan spelen is dat zeker aan te raden.

• Minaaj
Zoals ik al eerder aangaf, er zijn verschillende manieren om aan keys te komen (ook door zelf niet te kopen)

Er zijn extreme lucky gasten die na 2/3 boxes een knife openen terwaarde van 6000keys.
Er zijn traders die veel winst maken door knifes/items te "sharken" van mensen die er geen verstand van hebben.
Er zijn lui die een steam-market bot runnen die automatisch alle dure knifes die onder de 10euro geplaatst worden direct kopen.
Er zijn dus ook mensen die bijvoorbeeld veel items in diablo 2/3 of WoW/PoE hadden en dat hebben getraded tegen cs:go keys.
Er zijn dus ook gokkers die duizenden euro's maken door skins te betten, die skins verkopen ze weer voor keys en die keys verkopen ze weer.

En er zal ook nog wel een partijtje scammers rondlopen, en de enige manier om dus "safe" je cs-go inventory te liquidaten is dus via items > keys > paypal/bank/bitcoin.

:9
dylanvana schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:13:
In windowed mode heb je merkbare (input) lag. Als je zonder windowed mode kan spelen is dat zeker aan te raden.
Zal ik eens proberen om csgo niet te laten stretchen als ik in fullscreen zit (windowed borderless is zowieso al streched tegenwoordig)

• Xant0r
Omdat het voor steammarketprijs weinig zin heeft om met echt geld te handelen, kan je net zo goed je steam wallet aanvullen en geen risico lopen op scams.

De 1.50€ min of meer de originele prijs voor traders om keys te verkopen en/of te kopen. hiervoor was keyprijs in de steamshop 1,79€ en je haalt er dus 15% vanaf wat je normal gesproken in market zou hebben. Nu zijn de prijzen in de store inmiddels gestegen naar 2,15€ per key, maar de keyprijs is in mijn ogen min of meer gewoon gelijk gebleven ook met traden.

Sommige traders hebben echt honderden euros aan inventories of keys, ipv dat allemaal aan nutteloze games uit te geven kan je dus ook je items verkopen onder de marketprijs voor echt geld, aangezien je je steamwallet niet kan terugstorten naar je eigen rekening.

Mijn keys zijn legit, grootste gedeelte heb ik zelf gekocht in steamshop na verkopen van bet winsten :). Scammers die snel keys willen lozen doen dat op achterlijke prijzen zoals 1,10$ per key.

• Crotchy
Ik heb zojuist een vrij duur mes gekregen, Huntsman vanilla stattrak!
Uiteraard heel blij, maar heeft iemand een idee waar ik deze kan verkopen voor echt geld?
Via csgolounge krijg ik echt ALLEEN maar scammers.

[ Voor 13% gewijzigd door Crotchy op 04-02-2015 17:21 ]

• Terranova
  • Laatst online: 00:26
Xant0r schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:18:
[...]

Omdat het voor steammarketprijs weinig zin heeft om met echt geld te handelen, kan je net zo goed je steam wallet aanvullen en geen risico lopen op scams.

De 1.50€ min of meer de originele prijs voor traders om keys te verkopen en/of te kopen. hiervoor was keyprijs in de steamshop 1,79€ en je haalt er dus 15% vanaf wat je normal gesproken in market zou hebben. Nu zijn de prijzen in de store inmiddels gestegen naar 2,15€ per key, maar de keyprijs is in mijn ogen min of meer gewoon gelijk gebleven ook met traden.

Sommige traders hebben echt honderden euros aan inventories of keys, ipv dat allemaal aan nutteloze games uit te geven kan je dus ook je items verkopen onder de marketprijs voor echt geld, aangezien je je steamwallet niet kan terugstorten naar je eigen rekening.

Mijn keys zijn legit, grootste gedeelte heb ik zelf gekocht in steamshop na verkopen van bet winsten :). Scammers die snel keys willen lozen doen dat op achterlijke prijzen zoals 1,10$ per key.
Ja daar dacht ik later ook aan ja, opzich wel logisch.
Crotchy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:20:
Uiteraard heel blij, maar heeft iemand een idee waar ik deze kan verkopen voor echt geld?
wat is dat ding ongeveer waard als ik zo vrij mag zijn?

• Crotchy
wambamNL schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:23:
[...]

wat is dat ding ongeveer waard als ik zo vrij mag zijn?
Momenteel staat die op 210 euro.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:47

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Crotchy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:25:
[...]

Je zou het op reddit kunnen proberen, maar ook daar moet je voorzichtig zijn met scammers. Ik trade zelf ook maar heb nog geen van mijn items uitgecashed dus daar kan ik je niet mee helpen. Verder natuurlijk in je trade nooit eerst gaan. Eerst jij geld, dan pas je mes weg traden.

[ Voor 11% gewijzigd door Lawwie op 04-02-2015 17:30 ]

[...]

dat is best veel. :)
veel succes met hem proberen uit te cashen man.

• Bone
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-06-2024

Bone

wwwwwwwwwwwwwwwww

Zonet even een GoT scrim gespeeld met 9 anderen van het forum.
Zeker voor herhaling vatbaar :3

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-11 16:49
Bone schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:54:
Zonet even een GoT scrim gespeeld met 9 anderen van het forum.
Zeker voor herhaling vatbaar :3
Ik zou zeker nog een keer willen mee doen :D

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• markdm
Was echt heel leuk ja! Wel jammer dat ik zo slecht speelde en dat iemand van mijn team zo flauw was om jullie teamspeak te bespioneren ;)

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Een of andere gozer met een hond als profielfoto ofzo, jammer genoeg merkten we het ook niet door de 'user joined your channel' melding in TS.

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08
[...]

Ruilen voor keys, dat vervolgens verkopen á $1.7-1.8 per stuk.

Een mes in één keer verkopen loop je gewoonweg een risico op.

Anderzijds, als je 'm safe wil verkopen, wil ik 'm ook wel van je overnemen, maar uiteraard niet voor de volle prijs. Zeker wanneer het om echt geld gaat (bankrekening of paypal, wat jij wil) ligt de value een stuk lager. Bovendien is het een Stattrak, dus sowieso lastig om door te traden. Either way, mocht je interesse hebben, mijn link staat in mijn signature.

eXec op Steam

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:44
Hoezo is een stattrak nou weer lastig om door te verkopen? :?

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:47

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

EnoRM94 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 23:40:
Hoezo is een stattrak nou weer lastig om door te verkopen? :?
stattrak knives zijn niet erg gewild, deze zijn dus lastiger door te verkopen.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Uhum , mijn halve inventory heb ik te danken aan twitch streamers ^^, heb er ook veel vrienden gemaakt tho... gewoon omdat ze awesome en relaxed waren met streamen (reden dat ik daar ook mod ben xD).

[ Voor 3% gewijzigd door TheAnthonyNL op 05-02-2015 06:47 ]

Add me on Steam

• pray2win

pray2win

dylanvana schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:13:
Maar ik haat fullscreen. ik hou van ez alt-tabbing. ik haat het dat je scherm 10 seconden zwart word zodra je alt tabbed bij full screen. ook kan ik tijdens het browsen gewoon zien wanneer de volgende ronde begint. als ik dat op de gok moet doen staan jullie alle rondes 10 uur te wachten. ik doe al aan alt-tabben sinds 15 jaar geleden ofzo. toen kreeg je met full screen games ook wel black window maar dit was veel korter (soldier of fortune @ 2000?) en dna kon ik lekker snel alt-tabben naar msn
Minaaj schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:20:
[...]

Er zijn lui die een steam-market bot runnen die automatisch alle dure knifes die onder de 10euro geplaatst worden direct kopen.
dit zit toch tegenwoordig in de market zelf? gewoon de hoogste autobuy plaatsen. zelf ook eens aan gedacht me meer te verdiepen. maar ik heb al moeite met dingen op de market te zetten. momenteel +- 590 items in mijn inventory.
Lawwie schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 23:43:
[...]

stattrak knives zijn niet erg gewild, deze zijn dus lastiger door te verkopen.
ik heb vooral iets met stattrak. misschien is het omdat ik zoveel van getallen houd.

[ Voor 24% gewijzigd door pray2win op 05-02-2015 08:25 ]

• Scrtz
pray2win schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:15:
[...]

Maar ik haat fullscreen. ik hou van ez alt-tabbing. ik haat het dat je scherm 10 seconden zwart word zodra je alt tabbed bij full screen. ook kan ik tijdens het browsen gewoon zien wanneer de volgende ronde begint. als ik dat op de gok moet doen staan jullie alle rondes 10 uur te wachten. ik doe al aan alt-tabben sinds 15 jaar geleden ofzo. toen kreeg je met full screen games ook wel black window maar dit was veel korter (soldier of fortune @ 2000?) en dna kon ik lekker snel alt-tabben naar msn

[...]

dit zit toch tegenwoordig in de market zelf? gewoon de hoogste autobuy plaatsen. zelf ook eens aan gedacht me meer te verdiepen. maar ik heb al moeite met dingen op de market te zetten. momenteel +- 590 items in mijn inventory.

[...]

ik heb vooral iets met stattrak. misschien is het omdat ik zoveel van getallen houd.
Je kunt eventueel ook de browser ingame gebruiken. Gaat alt-tabben niet sneller als je csgo in de native resolutie draait?

Klopt je kunt tegenwoordig gewoon buy orders plaatsen.

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Crotchy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:28:
[...]

Bezig geweest met hacks die in ring0 draaien?
Zie namelijk niet echt een andere reden waarom een normale gebruiker DEP uit zou hebben staan (Laat staan zelf uitgezet).
Ik zie hem toch echt nergens zeggen dat hij DEP heeft uitgezet dus waarom deze aanname?
Heb het probleem zelf ook gehad, kwam echt uit het niets ineens mid game bij mij ook
Heb toen de Repair Steam service gedraaid en daarna werkte alles weer.
Heel wazig
Voor de mensen die gister op mijn server hebben gespeeld heb ik de demos geupload zodat als jullie willen die trug kunnen kijken.
Demo1:
https://mega.co.nz/#!4coH...lrm_qOkfnUt1_rcVIvCKh24GI
Demo2:
https://mega.co.nz/#!1MRD...dkpT37trdvteqSjnDujl_TLqI

Jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn maar ik zat in de bios :(

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Crotchy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:20:
Vertrouw gewoon NEVER EVER iemand online. Ook al staat hij al jaren in je vriendenlijst enz.
Het beste is gewoon iemand van hier te vinden en hem via bank te verkopen. Je kan dan mooi geld krijgen ipv dat het op je Steamwallet staat. Ik had het geluk met iemand van GoT en hebben een mooie deal gemaakt.

Voor keys had ik geen geduld ;)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Minaaj
pray2win schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:15:
[...]

Nah de market-bot waar ik het overheb is illegaal en daar wordt ook zeker wel naar gezocht door valve en op gescanned.

Wat ze doen is ze huren een server, laten daar dus een soort van bot/script de market afzoeken naar "deals", soms zie je wel eens dat er een 300euro+ knife wordt verkocht voor 1/2 euro, die market-bots scannen continue met low latency op de steammarket naar dat soort foutjes van mensen. 0.1ms later heeft de bot dus een knife gekocht voor 1euro, een normale user kan hier niet tegen winnen.

Iemand die een marketbot had voor TF2 had een AMA gedaan op reddit, die had duizenden euro's winst.
http://www.reddit.com/r/t..._writer_who_recently_got/

En dat items zo goedkoop er soms opkomen is natuurlijk doordat mensen missclicken en niet double checken voordat ze iets op de market zetten, of gasten zijn die niet weten wat de waarde is.

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Minaaj schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:00:
[...]

Nah de market-bot waar ik het overheb is illegaal en daar wordt ook zeker wel naar gezocht door valve en op gescanned.

Wat ze doen is ze huren een server, laten daar dus een soort van bot/script de market afzoeken naar "deals", soms zie je wel eens dat er een 300euro+ knife wordt verkocht voor 1/2 euro, die market-bots scannen continue met low latency op de steammarket naar dat soort foutjes van mensen. 0.1ms later heeft de bot dus een knife gekocht voor 1euro, een normale user kan hier niet tegen winnen.

Iemand die een marketbot had voor TF2 had een AMA gedaan op reddit, die had duizenden euro's winst.
http://www.reddit.com/r/t..._writer_who_recently_got/

En dat items zo goedkoop er soms opkomen is natuurlijk doordat mensen missclicken en niet double checken voordat ze iets op de market zetten, of gasten zijn die niet weten wat de waarde is.
Dan ben je zuur zeg als je misclicked en je item is al weg :|

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• hexta
Is er eigenlijk een trading topic op Tweakers?

• Tumbler
Ik weet niet of ik iets verkeerd doe, maar het lukt me niet om de hele wedstrijden te zien? Doe ik zelf dan wat fout, of zijn de demo's niet helemaal geupload?
Tumbler schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:38:
Ik weet niet of ik iets verkeerd doe, maar het lukt me niet om de hele wedstrijden te zien? Doe ik zelf dan wat fout, of zijn de demo's niet helemaal geupload?
Bedoel je de demo's die ik geupload heb?
of bedoel je demo's in het algemeen?

• Tumbler
wambamNL schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:43:
[...]

Bedoel je de demo's die ik geupload heb?
of bedoel je demo's in het algemeen?
De demo's die jij geupload heb, ik zie het begin niet, maar het kan best aan mij liggen :X
Tumbler schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:56:
[...]

De demo's die jij geupload heb, ik zie het begin niet, maar het kan best aan mij liggen :X
raar bij mij doen ze het gwn. zal er straks wel ff naar kijken.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

hexta schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:27:
Is er eigenlijk een trading topic op Tweakers?
Nee, maar misschien kunnen we het aan om van het bet topic ook een trading topic te maken?

• Tumbler
wambamNL schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:15:
[...]

raar bij mij doen ze het gwn. zal er straks wel ff naar kijken.
Het zal vast wel aan mij liggen :P
Pagina: 1 ... 77 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic