Als iemand er echt over denkt om iets te kopen qua skins kan je het beter niet via steammarket doen maar via
http://www.reddit.com/r/globaloffensivetrade
Daar verkopen ook vaak vertrouwde traders keys voor 1.7$ per key of 1.5euro, heb dit nog nooit zelf gedaan maar als ik ooit eens bv 50keys zou kopen doe ik dat wel.
Dit is ook hoe je snel een grote inventory kan krijgen opzich, je koopt bijvoorbeeld 75keys voor 112euro (steamwaarde 150euro) en gaat dan via csgolounge alleen quicksales doen, er zijn altijd gasten die 1/2 keys minder voor een item niet erg vinden zodat ze de keys direct krijgen.
Zelf had ik eens 150keys in inventory en een trade opgezet met butterfly fade/crimson web(mw) en elke dag dat ik de trade open had kwamen er bids binnen die telkens 5keys minder vroegen dan de vorige.
Quicksell kopen op csgolounge kan goed werken.
Zelf heb ik veel keys kunnen regelen van currency uit een ander spel, en dat kan weer via forums. (denk dan bv aan d2 items/wow gold) Maar als je goed bent in poker kan je in op dat forum ook bv pokeren voor je inventory

)
Dit is bijvoorbeeld zo'n site, als het niet mag haal maar weg maar is volgens mij totaal legaal.
[
Voor 8% gewijzigd door
Minaaj op 02-02-2015 14:19
]