Tof dat jullie dit gaan doen! Captain Qwark gaat jullie volgen en moedigt jullie aan. Succes alvast! ;-)
als er mensen zijn die mij af en toe willen bootcampen op csgo om mij klaar te stomen voor de lan party hoor ik het graag
Steam: Ryada.
niet zo ikke ikke jij! wij willen ook een graantje meepikkenwambamNL schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:11:
als er mensen zijn die mij af en toe willen bootcampen op csgo om mij klaar te stomen voor de lan party hoor ik het graag
voor 10€ per uur leer ik jullie brainplays en clutchen ^^prestige93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:13:
[...]
niet zo ikke ikke jij! wij willen ook een graantje meepikken
Oi! meepikken is niet mijn zuur verdiende geld uitgevenak0nnmgn schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:23:
[...]
voor 10€ per uur leer ik jullie brainplays en clutchen ^^
nog evenak0nnmgn schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:23:
[...]
voor 10€ per uur leer ik jullie brainplays en clutchen ^^
maarja vanavond wel weer even proberen om mijn aim te trainen.
Ik heb het bidden opgegeven
3 dagen CSGO spelen zonder zeurende vriendin... ik zie niet hoe ik kan verliezenteupje schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:47:
[...]
Top jongens! Succes ermee op the Party
Zal wel heel erg lastig worden maar winnen is zilver en meedoen is goud in dit geval!
[ Voor 14% gewijzigd door Berktoppie op 27-01-2015 14:42 ]
www.webshopmasters.nl
Lastig om te bepalen waar jullie gezien de tijd op moeten focussen, hoe wordt de mapkeuze bepaald?
Prioriteit lijkt me focussen op sterke T-sides aangezien daar meestal het verschil wordt gemaakt. Met goede samenwerking en perfecte grenades/flashes/smokes kan je een hele hoop aimskill compenseren. Ook rollen toekenning, elke speler de hele tijd dezelfde spot defenden of aanvallen om te oefenen helpt enorm.
ps. Owja, gesloten koptelefoons zijn een must op lans.
Prioriteit lijkt me focussen op sterke T-sides aangezien daar meestal het verschil wordt gemaakt. Met goede samenwerking en perfecte grenades/flashes/smokes kan je een hele hoop aimskill compenseren. Ook rollen toekenning, elke speler de hele tijd dezelfde spot defenden of aanvallen om te oefenen helpt enorm.
[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 27-01-2015 14:50 ]
Gelukkig heb ik een redelijk gesloten koptelefoon, ben op ditm oment zowieso naar een geluidskaart aan het kijken aangezien mijn huidige headset een ingebouwde geluidskaart heeft om de 7.1 surround te kunnen emuleren.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:49:
Lastig om te bepalen waar jullie gezien de tijd op moeten focussen, hoe wordt de mapkeuze bepaald?
Nieuwe headset en geluidskaart incoming XD
Mocht jullie team nog iemand kunnen gebruiken om op te oefenen. Snail je weet me te vinden, ik pop die heady's op je
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En hier nog een.hmr schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:08:
Mocht jullie team nog iemand kunnen gebruiken om op te oefenen. Snail je weet me te vinden, ik pop die heady's op je
Uhm, ik weet niet hoe
[ Voor 4% gewijzigd door hexta op 27-01-2015 16:15 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
cheers boys! als het goed is kunnen jullie wambam toevoegen en ik heb die van mij ook in mijn signature staan
Snail heeft mij in zijn friends staan
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Hebben jullie vanavond een server waar jullie op spelen? Misschien dat ik dan ook even langskom.
Dan kan ik wel wat feedback geven
Dan kan ik wel wat feedback geven
wambam heb jij het ip voor bovenstaande?
Ik zou niet te veel focussen op ingewikkelde strats, maar meer zorgen dat je de communicatie op orde krijgt.
qua aim en gamesense zal je toch moeten roeien met de riemen die je hebt, maar met goeie duidelijke calls en geen onnodig geblaat in je oor voorkom je onnodige rotations en zo kan je op korte termijn wel winst boeken.
hoeveel tegenstanders, waar gespot, welke wapens, hoeveel HP, bom ja/nee.
in mijn call of duty tijd was de regel 'dead guys don't talk' op hele simpele info over de tegenstander na. als je iets te zeggen hebt wat niet voor de huidige ronde relevant is heb je mooi tijd om te typen ipv te praten.
klinkt makkelijker dan het is, trouwens. zakelijk 'AWP on short, low HP' callen ipv 'wat de fuck ga dooood!' schreeuwen nadat je een duel verliest vergt óók oefening
csgo speel ik op veel lager niveau, maar het aantal rondes dat verloren wordt omdat mensen simpelweg A roepen omdat ze 1 enkel terroristje hebben gespot en vervolgens iedereen van B naar A hobbelt (terwijl de andere 4 T's onderweg zijn naar B ) is schrikbarend hoog.
succes!
qua aim en gamesense zal je toch moeten roeien met de riemen die je hebt, maar met goeie duidelijke calls en geen onnodig geblaat in je oor voorkom je onnodige rotations en zo kan je op korte termijn wel winst boeken.
hoeveel tegenstanders, waar gespot, welke wapens, hoeveel HP, bom ja/nee.
in mijn call of duty tijd was de regel 'dead guys don't talk' op hele simpele info over de tegenstander na. als je iets te zeggen hebt wat niet voor de huidige ronde relevant is heb je mooi tijd om te typen ipv te praten.
klinkt makkelijker dan het is, trouwens. zakelijk 'AWP on short, low HP' callen ipv 'wat de fuck ga dooood!' schreeuwen nadat je een duel verliest vergt óók oefening
csgo speel ik op veel lager niveau, maar het aantal rondes dat verloren wordt omdat mensen simpelweg A roepen omdat ze 1 enkel terroristje hebben gespot en vervolgens iedereen van B naar A hobbelt (terwijl de andere 4 T's onderweg zijn naar B ) is schrikbarend hoog.
succes!
... not as I do.
ik zal het ip straks posten als ik thuis ben.prestige93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:58:
[...]
wambam heb jij het ip voor bovenstaande?
ken het ip niet uit mn hoofd.
inderdaad de A its A call komt vaak voor, doe het zelf alleen als ik echt 5 man tel.
anders call ik altijd aantal of bomb a mid ramp b etc.
dit doen we allemaal al netjes gelukkig!
behalve als ik in paniek raak xd dan gebeurt het nog wel eens dat ik vergeet te melden hoeveel er nou warenprestige93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:15:
[...]
inderdaad de A its A call komt vaak voor, doe het zelf alleen als ik echt 5 man tel.
anders call ik altijd aantal of bomb a mid ramp b etc.
dit doen we allemaal al netjes gelukkig!
Toegevoegd..ak0nnmgn schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:43:
zijn er relaxte mensen met skill level rondom DMG? no hate over skill levels ofzo. we zijn meestal elke avond met 3/4 man en zoeken dus nog minimaal een 5e die wat raakt en het spelletje snapt. Elke avond wordt er gespeeld en we zijn een vrij hecht groepje wat veel samenspeelt, geen team.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197963669553/
DMG - LE
Gisteren weer een beetje cs opgepakt toch weer een klein maandje gestopt ongeveer en dat merk je gelijk.
Rank was al verdwenen dus dat houd in toch zo'n 4weken+ neem ik aan.
Even langzaam weer om gang komen jammer dat ik het MLG toernooi heb gemist maarja genoeg volgen.
Even langzaam weer om gang komen jammer dat ik het MLG toernooi heb gemist maarja genoeg volgen.
Welkom terugxeoMe schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:09:
Gisteren weer een beetje cs opgepakt toch weer een klein maandje gestopt ongeveer en dat merk je gelijk.
Hoe was je game gister trouwens verlopen?
Ik kon helaas niet meedoen wat bezig met Hearthstone
Voeg mij maar toe op steam voor MM games speel CSGO nu paar weken.
http://csgo-stats.com/76561198152055065/
http://csgo-stats.com/76561198152055065/
Redelijk, eerste verloren 14-16 daarna gewonnen 16-7 met 37-18 ofzo was direct alweer een cheaterwambamNL schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:16:
[...]
Welkom terug
Hoe was je game gister trouwens verlopen?
Ik kon helaas niet meedoen wat bezig met Hearthstone(slecht excuse i know CS blijft toch beter)
Haha, naja zolang je het zonder cheats doet is het een complimentxeoMe schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:28:
[...]
Redelijk, eerste verloren 14-16 daarna gewonnen 16-7 met 37-18 ofzo was direct alweer een cheater
Zelf was ik gister echt totaal niet on point teveel misde ik, achja kijken of ik vanavond beter speel dan gister.
Want dat was echt rampzalig, 5 kills max over 28 rounds als ik het me goed herinner.
Cooldown op competitive 
Ben wel voor cheater uitgemaakt.
Ben wel voor cheater uitgemaakt.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
gisteren ging het weer super. .... 2e match vond ik de hits van de tegenpartij al dubieus en wat viel het op toen ik eenmaal een report had ingediend. ..... Ze raakten geen ene @#$&! meer.....Helaas had mijn team incluis ik het toen al opgegeven dus alsnog een loss
stuck in Silver Hell
report werkt niet direct hoor.UNB1337 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:44:
gisteren ging het weer super. .... 2e match vond ik de hits van de tegenpartij al dubieus en wat viel het op toen ik eenmaal een report had ingediend. ..... Ze raakten geen ene @#$&! meer.....Helaas had mijn team incluis ik het toen al opgegeven dus alsnog een loss
en tegenwoordig raged iedereen wanneer er een kill wordt gemaakt die gewoon possible is alleen 90% luck is.
ik maak zelden iemand uit voor cheater, cs is gewoon een game waarin mensen die het spel een beetje snappen pre aimen op de plekken waar de meeste zitten te kamperen.
ik heb vrienden die letterlijk iedereen voor cheater uitmaken. vooral de term wallhack word veel gebruikt. Sound + standaard spot bestaat natuurlijk niet. +ik spray vaak genoeg door smokes. en ja soms kil je wat ;-). De ene keer in de 1000 games dat ik positief sta word ik zelfs voor hacker uitgemaakt
Ik heb het bidden opgegeven
Verwijderd
Ik kom ook bijna nooit cheaters tegen. Wel leuk dat je nu in CS:GO cheaters kan beoordelen in die overwatch. Van de 5x ben ik 4 cheaters tegengekomen. De meeste daarvan zijn echt zwaar overduidelijk. Met name dat je ziet dat iemand niet bang dat er ergens een tegenstander loopt en dat hij precies weet waar iemand om een hoekje wacht. + kills door smoke +flash +deuren. En dat niet 1x in de match.
Het is gewoon erg grappig om te kijken
http://blog.counter-strike.net/index.php/overwatch/HamburgerHenk schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:36:
Hoe kom je in overwatch trouwens?
[ Voor 15% gewijzigd door TheRecklezz op 28-01-2015 14:38 . Reden: Linkje toegevoegd ]
Ik heb toch het gevoel dat er in de hogere ranks (valve matchmaking) er genoeg 'legit' cheatertjes zijn
Gelukkig heb je dan faceit en esea. Dan valt het toch op dat die 'lucky' shots een stuk minder zijn :-P
Gelukkig heb je dan faceit en esea. Dan valt het toch op dat die 'lucky' shots een stuk minder zijn :-P
die 5e kan er ook een zijn, echt goede cheaters zijn niet tot bijna niet te herkennen.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:34:
Ik kom ook bijna nooit cheaters tegen. Wel leuk dat je nu in CS:GO cheaters kan beoordelen in die overwatch. Van de 5x ben ik 4 cheaters tegengekomen. De meeste daarvan zijn echt zwaar overduidelijk. Met name dat je ziet dat iemand niet bang dat er ergens een tegenstander loopt en dat hij precies weet waar iemand om een hoekje wacht. + kills door smoke +flash +deuren. En dat niet 1x in de match.
Nog even los van het feit dat meest geavanceerde, private, cheats op dit moment Overwatch schijnen te kunnen omzeilen....
Als ik de captain obvious mensen eruit kan filteren is het alweer 1tje extra.
De mensen die door overwatch heen komen, a la..
Als ik mijn goede taak maar weer heb volbracht
De mensen die door overwatch heen komen, a la..
Als ik mijn goede taak maar weer heb volbracht
lol hoe laag is de droprate van een nice item wel niet?
open in die simulator voor 1k dollar kistjes haal er 1 knife uit en voor de rest alleen maar troep skins en af en toe een semi nice skin van rond de 5-7 dollar.
damn zo jammer dat er niet een nicere manier is om aan een mooi mes te komen.
vandaag de vanguard pass gekocht voor die missies nou daar krijg ik ook alleen maar troep da la creme
damn zo jammer dat er niet een nicere manier is om aan een mooi mes te komen.
vandaag de vanguard pass gekocht voor die missies nou daar krijg ik ook alleen maar troep da la creme
Zijn er nog personen die graag comp willen spelen? Ik ben zelf nu gold nova 1 (was 4) maar ik heb geen zin meer om met agressieve russische idioten te spelen die ik voor geen drol versta. Ik speel voornamelijk D2 en daar weet ik alle trics wel qua nades en calls. Als je interesse heb kun je mij toevoegen op steam genaamd Ronalddsk ik hoop graag dat er mensen zijn die een potje met me willen knallen. (Verwacht niet te veel de ene keer speel ik als PaschaBiceps en de andere keer als een silver)
http://kotaku.com/you-pro...ter-strike-wea-1609120881Ambition88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:22:
lol hoe laag is de droprate van een nice item wel niet?
Titel zegt al genoeg.
Ik verkoop de kistjes, en spaar daarmee in de loop van de tijd wat centjes op voor een paar leuke skins. De rest verdien ik met betten
Overwatch is ook geen anti-cheat, het laat mensen een 'verdachte' beoordelen als er genoeg spelers zijn die de persoon in kwestie verdacht vinden en gemeld hebben.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:52:
Nog even los van het feit dat meest geavanceerde, private, cheats op dit moment Overwatch schijnen te kunnen omzeilen....
VAC (valve anti cheat) is de anti cheat die omzeilt wordt.
gewoon public cheats ook hoor(aimware.net), komt ook door de 16tick van overwatch waar ze misbruik van maken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:52:
als ik de csgo gerelateerde informatie lees op die cheatsite word ik misselijk, triest om zo te moeten spelen.
stuck in Silver Hell
Is het nou zo dat als ze gepakt worden dat ze een gehele steam ban krijgen? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Verder denk ik dat de "lol" van het cheaten alleen maar het irriteren van mensen is. Dat ze daar voldoening uit halen.
Verder denk ik dat de "lol" van het cheaten alleen maar het irriteren van mensen is. Dat ze daar voldoening uit halen.
Een gehele CS:GO ban op het betreffende steam account.Piekartz87 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:53:
Is het nou zo dat als ze gepakt worden dat ze een gehele steam ban krijgen? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Nee hoor, alleen een VAC-ban voor het betreffende spel, in dit geval cs:go, de rest blijft gewoon speelbaar.Piekartz87 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:53:
Het was toch een engine ban, of is dat veranderd bij CSGO? Bij CS 1.6 kreeg je een ban op alle half life engine games, bij source op alle source engine games.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:59:
[...]
Nee hoor, alleen een VAC-ban voor het betreffende spel, in dit geval cs:go, de rest blijft gewoon speelbaar.
Ik kan het verkeerd hebben, maar alle half-life games waren eigenlijk mods gekoppeld aan je half-life cd key, volgens mij gold voor de source games hetzelfde principe. CS:GO is voor zover ik weet in steam niet gekoppeld aan andere source engine games.Scrtz schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:26:
[...]
Het was toch een engine ban, of is dat veranderd bij CSGO? Bij CS 1.6 kreeg je een ban op alle half life engine games, bij source op alle source engine games.
Daarom, met die legit mode aan is het amper te herkennen aim op body enzo, moeilijk om te zeggen dat er iemand hackt of nietUNB1337 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:39:
als ik de csgo gerelateerde informatie lees op die cheatsite word ik misselijk, triest om zo te moeten spelen.
Er zijn ook haaks waarbij bijvoorbeeld random een kogel richting het hoofd gaat. Bijvoorbeeld als je sprayed gaat er willekeurig een kogel vanaf de 5de richting het hoofd. Dit zijn cheats die heel moeilijk te detecteren zijn en dan moet je echt puur op spray patronen gaan letten.
Steam: Grim
half life,CS:CZ, blue shift en opposing force hadden ieder een eigen CDkey. Je kon echter dit ook allemaal (op CS:CZ na) met twee CDkeys (half life en opposing force) activeren als je Half Life: Generations kocht. Je kreeg dan ook team fortress classic, day of defeat classic, half life deathmatch en ricochet erbij.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:54:
[...]
Ik kan het verkeerd hebben, maar alle half-life games waren eigenlijk mods gekoppeld aan je half-life cd key, volgens mij gold voor de source games hetzelfde principe. CS:GO is voor zover ik weet in steam niet gekoppeld aan andere source engine games.
half life viel, nadat het een stand-alone game werd, onder je half life CD key. Source heeft een aparte key.
Thanks voor het uitzoeken, het is een aardige tijd geleden haha, maar wat een tijd.... Zo'n game ervaring als met HL 1 krijg ik nooit weer.... Enfin, ik heb Generations nooit gekocht, alleen Half-Life en Opposing Force. Op een gegeven moment kwam alles in steam in één keer beschikbaar, vandaar dat ik er van uitging dat alles aan de HL key was gebonden. I stand corrected.Aekaz schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:02:
[...]
half life,CS:CZ, blue shift en opposing force hadden ieder een eigen CDkey. Je kon echter dit ook allemaal (op CS:CZ na) met twee CDkeys (half life en opposing force) activeren als je Half Life: Generations kocht. Je kreeg dan ook team fortress classic, day of defeat classic, half life deathmatch en ricochet erbij.
half life viel, nadat het een stand-alone game werd, onder je half life CD key. Source heeft een aparte key.
Verwijderd
Als ik dit zo lees zijn dit soort cheats niet te herkennen. ik weet niet precies wat die Legit mode is maar als ik je reactie goed lees zorgt dit ervoor dat je geen verschil ziet tussen een goede speler en een cheater. Dus hoe kan je dit dan Ingame bij iemand zien/herkennen?Silence schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:38:
[...]
Daarom, met die legit mode aan is het amper te herkennen aim op body enzo, moeilijk om te zeggen dat er iemand hackt of niet
Iedereen maakt soms ongeloofelijke vreemde kills waar veel luck bij speelt. Ben je dan ook een cheater?
In de overwatch kom je inderdaad overduidelijke cheaters tegen die meestal niet eens de moeite doen om het te verbergen. Maar als iemand nu eenmaal goed speelt en logische goede kills maakt.....dat kan deze speler toch gewoon beter zijn?
Valt mij op dat veel mensen meteen om cheaters roepen (ook in de groep waarin in game) terwijl ze gewoon overklast worden door iemand.
Veel mensen zijn er nogal snel mee om cheater te roepen. "Pre-shooting!" tja.. dat is een normaal element in dit spel waar je ook veel op geluid speelt.
Daarnaast heb je ook nog mensen die bij elkaar op TS zitten natuurlijk.
Het enige waar ik wel last van heb is de brakke registratie van de servers.
Daarnaast heb je ook nog mensen die bij elkaar op TS zitten natuurlijk.
Het enige waar ik wel last van heb is de brakke registratie van de servers.
Je kan het dan vaak afleiden aan movement en crosshairplacement. Als iemand wel consequent de kills maakt van iemand die heel goed is, maar iets te vaak op onlogische of 'domme' plekken zit/loopt/etc. en de crosshair placement niet consequent goed heeft, dan is het 9 vd 10 keer een hack.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:13:
[...]
Als ik dit zo lees zijn dit soort cheats niet te herkennen. ik weet niet precies wat die Legit mode is maar als ik je reactie goed lees zorgt dit ervoor dat je geen verschil ziet tussen een goede speler en een cheater. Dus hoe kan je dit dan Ingame bij iemand zien/herkennen?
Iedereen maakt soms ongeloofelijke vreemde kills waar veel luck bij speelt. Ben je dan ook een cheater?
In de overwatch kom je inderdaad overduidelijke cheaters tegen die meestal niet eens de moeite doen om het te verbergen. Maar als iemand nu eenmaal goed speelt en logische goede kills maakt.....dat kan deze speler toch gewoon beter zijn?
Valt mij op dat veel mensen meteen om cheaters roepen (ook in de groep waarin in game) terwijl ze gewoon overklast worden door iemand.
Eén of twee keer kan iemand uiteraard geluk hebben, heel goed zelfs. Maar vaak 'voel' je wel alsof iets normaal is of niet. Zelfde met zoiets subtiel als uitsluitend een radar hack, als je de hele tijd, ronde na ronde, in een drie of 4 stack loopt dan weet je dat er iets niet in de haak is.
Dat er te snel cheats wordt geschreeuwd ben ik helemaal met je eens, maar de hoeveelheid blatant cheaters die we tegen kwamen met maatjes in de DMG/LE/LEM ranks is echt bizar. Nu ik lekker hard ben gedowngrade na een lang weekend met veel drank, is het spelen echt weer een genot. Enorme aanrader.
Hier een paar records van 'bijzondere' acties. Mijn excuses voor de crappy kwaliteit 
Niet zeer denderend, maar zeker niet gek:
Dit lijkt echt bizar veel op cheaten (de deagle actie)
Zelfde filmpje als hierboven, maar dan op 1/2 speed.
Verwijderd
Ik doelde meer op het feit als iemand gewoon goed is en speelt met soms net even de "triggerbot" aanzet om net die ene ronde binnen te halen. Dat soort mensen vallen niet op als het constante level hoog is.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:22:
[...]
Je kan het dan vaak afleiden aan movement en crosshairplacement. Als iemand wel consequent de kills maakt van iemand die heel goed is, maar iets te vaak op onlogische of 'domme' plekken zit/loopt/etc. en de crosshair placement niet consequent goed heeft, dan is het 9 vd 10 keer een hack.
Eén of twee keer kan iemand uiteraard geluk hebben, heel goed zelfs. Maar vaak 'voel' je wel alsof iets normaal is of niet. Zelfde met zoiets subtiel als uitsluitend een radar hack, als je de hele tijd, ronde na ronde, in een drie of 4 stack loopt dan weet je dat er iets niet in de haak is.
Dat er te snel cheats wordt geschreeuwd ben ik helemaal met je eens, maar de hoeveelheid blatant cheaters die we tegen kwamen met maatjes in de DMG/LE/LEM ranks is echt bizar. Nu ik lekker hard ben gedowngrade na een lang weekend met veel drank, is het spelen echt weer een genot. Enorme aanrader.
Het klopt dat een cheater het snelst opvalt door movement en vreemde posities. Gisteren speelde ik zelf behoorlijk matig maar maakte wel 2x toe een kill door de smoke. Puur vanwege instinct dat ik die kill maak maar qua gameplay kan de tegenstander dat niet weten (ik speelde echt heeel erg slecht:))
Ik speel vaak met een vast groepje van 6 personen. 1 kan dan niet meedoen en wil dan nog wel eens meekijken, hij kan meteen spotten of iemand een radarhack heeft. Dit werkt wel goed en kan je zo iemand meteen reporten. Probleem is alleen dat overwatch dit nooit kan zien.
Downranken werkt inderdaad goed met alcohol. Ben daar zelf ook de laatste week achter gekomen. (vriendin is 2 weken het huis uit
\Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:33:
[...]
Ik doelde meer op het feit als iemand gewoon goed is en speelt met soms net even de "triggerbot" aanzet om net die ene ronde binnen te halen. Dat soort mensen vallen niet op als het constante level hoog is.
Het klopt dat een cheater het snelst opvalt door movement en vreemde posities. Gisteren speelde ik zelf behoorlijk matig maar maakte wel 2x toe een kill door de smoke. Puur vanwege instinct dat ik die kill maak maar qua gameplay kan de tegenstander dat niet weten (ik speelde echt heeel erg slecht:))
Ik speel vaak met een vast groepje van 6 personen. 1 kan dan niet meedoen en wil dan nog wel eens meekijken, hij kan meteen spotten of iemand een radarhack heeft. Dit werkt wel goed en kan je zo iemand meteen reporten. Probleem is alleen dat overwatch dit nooit kan zien.
Downranken werkt inderdaad goed met alcohol. Ben daar zelf ook de laatste week achter gekomen. (vriendin is 2 weken het huis uit)
True, true! Net zoals je geen in-game comms erbij hoort (laat staan skype/ts/mumble). Goede callouts zijn effectiever dan welke radarhack dan ook.
Maar na het lachend en lallend downranken, van MG2 naar Nova 1 in één dag/nacht was een taaie, was het upranken wel weer even wennen en zelfs lastig. Je wordt echt helemaal gek van de meest onlogische spots, rushes, flashes, campers etc. Om van het complete tactische onbenul van teveel teamgenoten maar te zwijgen. Maar zo rond Nova 4 begint het wel weer lekker te spelen. Goed mogelijk om te topfraggen en het gros van het team communiceert weer.
In de MG ranks wordt gelijk weer zo vaak gescholden omdat iedereen zo snel mogelijk naar DMG wil en iedereen zichzelf fantastisch vind spelen, maar het is uitsluitend de schuld van het team uiteraard dat ze zelf niet global zijn.
Verwijderd
Die deagle is zeker een hack. Hij zit met zijn aim nog niet eens op zijn lichaam. Die eerste is dubieus maar gezien het 2e filmpje dezelfde speler is....= haxJunia schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:28:
Hier een paar records van 'bijzondere' acties. Mijn excuses voor de crappy kwaliteit
Volgens mij is dat Junia zelf?Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:52:
[...]
Die deagle is zeker een hack. Hij zit met zijn aim nog niet eens op zijn lichaam. Die eerste is dubieus maar gezien het 2e filmpje dezelfde speler is....= hax
Aim hoeft niet altijd op het lichaam te zitten voor een kill hoor. laat staan deagle shots die zijn vaak nieteens recht...
Jij moet nog veel leren als je al denkt dat dat hax zijn.. kan gewoon hoor als je even je 'momentje' hebt, niks geks aan een paar rare shots, heb ik en zoveel anderen ook zovaak, of dacht je dat pro's alleen maar zo'n situaties uit mogen/kunnen spelen?Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:33:
[...]
Ik doelde meer op het feit als iemand gewoon goed is en speelt met soms net even de "triggerbot" aanzet om net die ene ronde binnen te halen. Dat soort mensen vallen niet op als het constante level hoog is.
Downranken werkt inderdaad goed met alcohol. Ben daar zelf ook de laatste week achter gekomen. (vriendin is 2 weken het huis uit)
Verwijderd
wat is dat achterlijk afkoeltijd gedoe telkens nu moet ik weer 20 uur wachten ... wtf hoe vergalg je iemands spel plezier.
Ik vind het idd zoveel lastiger spelen als ik weer eens gedownranked ben naar Nova 1 dan op m'n huidige Nova 3 (randje 4 nu). Je komt zoveel smurfs tegen in de lagere Nova ranks! Of dan zit je weer eens in een team met spelers die hun sterren/AK's geboost hebben gekregen en met hun silver strats je alleen maar frustreren. Echt 1 uit 2 games (zo niet meer) zijn gewoon pure frustratie up dat niveau, terwijl het met GN3/4/MG niveau vooral ontspannen en sportief spelen is.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:43:
[...]
\
Maar na het lachend en lallend downranken, van MG2 naar Nova 1 in één dag/nacht was een taaie, was het upranken wel weer even wennen en zelfs lastig. Je wordt echt helemaal gek van de meest onlogische spots, rushes, flashes, campers etc. Om van het complete tactische onbenul van teveel teamgenoten maar te zwijgen. Maar zo rond Nova 4 begint het wel weer lekker te spelen. Goed mogelijk om te topfraggen en het gros van het team communiceert weer.
Laatst trouwens ook bijna gekickt voor cheaten door m'n eigen team. We waren toch al aan het winnen, dus had m'n mooie scout Acid Fade erbij gepakt en in de 2e scout ronde meteen 4 headshots, waarvan 3 instant. Echt even zo'n momentje dat je er helemaal in zit, en dan die volgende ronde ook nog lekker knalt. De 'CHEATS!!' vlogen me om de oren, maar de votekick kwam net 1 stem tekort gelukkig
Vooralsnog blijft vooral inconsistentie ook het probleem. Als ik warm ben (en dan vooral mijn ijsklompen van handen!) kan ik het team best aardig carryen, maar andere keren lukt de hele pot echt voor geen meter. En dan ben je eens lekker aan het carryen, verlies je alsnog omdat de rest van het team niks killt
Np, heb de doosjes beneden liggen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:12:
[...]
Thanks voor het uitzoeken, het is een aardige tijd geleden haha, maar wat een tijd.... Zo'n game ervaring als met HL 1 krijg ik nooit weer.... Enfin, ik heb Generations nooit gekocht, alleen Half-Life en Opposing Force. Op een gegeven moment kwam alles in steam in één keer beschikbaar, vandaar dat ik er van uitging dat alles aan de HL key was gebonden. I stand corrected.
Verwijderd
Wat een achterlijk gedoe, met die die afkoelings periode... Ze hebben niet de logic van een vulcan iedergeval
Als je een klein beetje opzoek werk zou verrichten kom je te weten dat je dit krijgt na 2 wins op 1 dag zolang je unranked ben. Blijkbaar zou dit cheaters en smurfs tegen moeten gaan.
zijn er mensen die aankomende zondag voor schietschijf willen spelen? 
ik ben op zoek naar 5 mensen om tegen te oefenen met het team waarmee we naar de lan party gaan, we willen op een paar maps onze teamplay gaan verhogen.
dit lukt ons niet in comp omdat we daar met tijdsdruk te maken hebben en dus niet even op ons gemak een push of hold of een rotation kunnen instuderen.
zijn hiwr misschien een aantal mensen die hieraan mee zouden willen doen en ons advies geven over hoe het beter kan?
ik ben op zoek naar 5 mensen om tegen te oefenen met het team waarmee we naar de lan party gaan, we willen op een paar maps onze teamplay gaan verhogen.
dit lukt ons niet in comp omdat we daar met tijdsdruk te maken hebben en dus niet even op ons gemak een push of hold of een rotation kunnen instuderen.
zijn hiwr misschien een aantal mensen die hieraan mee zouden willen doen en ons advies geven over hoe het beter kan?
[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 30-01-2015 08:41 ]
Verwijderd
Ik ben met 2 vrienden met een lan party bezig dus wij zullen wel te porren zijnwambamNL schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:40:
Welke lan party?Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:45:
[...]
Ik ben met 2 vrienden met een lan party bezig dus wij zullen wel te porren zijnDe andere 2 die nodig zijn kunnen we er wel bijvinden. Hoe laat gaan jullie ongeveer?
maar wij zullen ongeveer om 8 uur beginnen denk ik.
het zal niet veel speciaals zijn want we gaan gewoon oefenen ipv echt proberen de bom neer te krijgen gaan we ons richten op het taken van bombsites. en van long mid short control bijv.
Verwijderd
Bij mij thuis
Maar om 8 uur zullen ze weer naar huis zijn gok ik. Vanaf vanavond 8 uur tot zondag in de middag zullen we wel online zijn.
Maar om 8 uur zullen ze weer naar huis zijn gok ik. Vanaf vanavond 8 uur tot zondag in de middag zullen we wel online zijn.
das jammer want wij hebben zondag pas tijdVerwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:52:
Bij mij thuis![]()
Die Deagle lijkt inderdaad op hacks, maar vergeet niet dat we naar een demo kijken en dat de movement niet 1:1 is met hoe er daadwerkelijk gespeeld wordt. Het kan zo zijn dat de beweging van de speler niet synchroon loopt met de schoten en dat hij daardoor ver ernaast mikte maar toch raak schoot.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:52:
[...]
Die deagle is zeker een hack. Hij zit met zijn aim nog niet eens op zijn lichaam. Die eerste is dubieus maar gezien het 2e filmpje dezelfde speler is....= hax
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik wel! Gewoon inviten als je me nodig hebtwambamNL schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:40:
Tering he...die gozer is nonstop headshotsxeoMe schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:17:
Area richting pepsilon.
https://www.youtube.com/watch?v=c7fnjzGzEAs
Not confirmed yet.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Ik vind het maar een raar filmpje, zijn gewoon meerdere clips achter elkaar van verschillende potjes. Waar slaat die headshot-teller dan op? En dan ook nog versneld afgespeeld en kutmuziek erachter. Je kunt van elke redelijke goede CS speler wel zo'n filmpje maken.
Grotman schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:45:
Ik vind het maar een raar filmpje, zijn gewoon meerdere clips achter elkaar van verschillende potjes. Waar slaat die headshot-teller dan op? En dan ook nog versneld afgespeeld en kutmuziek erachter. Je kunt van elke redelijke goede CS speler wel zo'n filmpje maken.
Waarom springt de crosshair zo'n 10 keer heen en weer binnen een seconde voor de laatste awp kill?Junia schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:28:
[video]
[video]
MouseliftingKser schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:49:
[...]
Waarom springt de crosshair zo'n 10 keer heen en weer binnen een seconde voor de laatste awp kill?
Hahah ik was zo 'flabbergasted' toen ik de deagle HS maakte waardoor ik op TS zat te lachen en een beetje met mijn aim zat te klooien. Ik wist dat de bom down was op lang (de eerste die ik killde dropte hem) en ik wist dat de laatste op A spot ergens zatKser schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:49:
[...]
Waarom springt de crosshair zo'n 10 keer heen en weer binnen een seconde voor de laatste awp kill?
Grotman schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:45:
mwa, deagle is gewoon luck, ook omdat hij loopt en al zou die hacks hebben(aimbot) moet hij stil staan.iLikeNoobies schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:09:
[...]
Die Deagle lijkt inderdaad op hacks, maar vergeet niet dat we naar een demo kijken en dat de movement niet 1:1 is met hoe er daadwerkelijk gespeeld wordt. Het kan zo zijn dat de beweging van de speler niet synchroon loopt met de schoten en dat hij daardoor ver ernaast mikte maar toch raak schoot.
Die awp, lijkt sterk op silence aimbot..hij speelt veel te slecht voor zulke kils.
Thanks... I guessblackspeedy schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:28:
[...]
mwa, deagle is gewoon luck, ook omdat hij loopt en al zou die hacks hebben(aimbot) moet hij stil staan.
Die awp, lijkt sterk op silence aimbot..hij speelt veel te slecht voor zulke kils.
Dunno hoe je op basis van een fragment van 15 seconden kan zeggen dat ik veelste slecht speel
edit: het zijn allemaal legitieme acties. De deagle hs was gewoon bijzonder lucky waardoor het op hacks leek, vandaar dat ik het voor de grap heb gepost.
[ Voor 15% gewijzigd door Junia op 30-01-2015 17:16 ]
Had graag geholpen, maar s'avonds andere plannen. Als het nou iets eerder waswambamNL schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:55:
[...]
das jammer want wij hebben zondag pas tijd
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ja ik moet op zondag werken anders had ik het ook best eerder willen plannenhmr schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:13:
[...]
Had graag geholpen, maar s'avonds andere plannen. Als het nou iets eerder was
Extragratis AWP tip; als je bukt is hij niet ingescoped behoorlijk accuraat. Met een crosshair op 't scherm getaped of zo'n standaard crosshair van gaming schermen, kan je al bukkend heel aardig close range no-scopen met een AWP.blackspeedy schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:28:
[...]
noscopen, bij 1.6 met een scout ging dat nog maar nu toch niet meer. close distance met een shitload aan luck misschien.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:38:
[...]
Extragratis AWP tip; als je bukt is hij niet ingescoped behoorlijk accuraat. Met een crosshair op 't scherm getaped of zo'n standaard crosshair van gaming schermen, kan je al bukkend heel aardig close range no-scopen met een AWP.
Scoutzknivez!ak0nnmgn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:16:
[...]
noscopen, bij 1.6 met een scout ging dat nog maar nu toch niet meer. close distance met een shitload aan luck misschien.
Hallo CSGO vrienden ik en een vriend hebben een mooi trucje op DE_Nuke gevonden om daar snel op de silo te komen zonder teveel moeite.(geen strafe jump) Hier is de link naar de video enjoy.
https://www.youtube.com/watch?v=NMIzE7835FQ
Dat ziet er echt heel handig uit, de silo jump is me namelijk nog nooit gelukt. Dan ga ik straks ook proberen.plientje schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:22:
Hallo CSGO vrienden ik en een vriend hebben een mooi trucje op DE_Nuke gevonden om daar snel op de silo te komen zonder teveel moeite.(geen strafe jump) Hier is de link naar de video enjoy.
Let wel op dat pixelwalking officieel verboden is, in faceit etc mag het dus niet. Wel handig voor MM inderdaad.markdm schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:54:
[...]
Dat ziet er echt heel handig uit, de silo jump is me namelijk nog nooit gelukt. Dan ga ik straks ook proberen.
Ik weet dat het verboden is, maar is dit iets waar ze je op af zouden rekenen?Scrtz schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:13:
[...]
Let wel op dat pixelwalking officieel verboden is, in faceit etc mag het dus niet. Wel handig voor MM inderdaad.
In MM niet nee , maar zoals werd aangegeven mag dit in faceit niet.markdm schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:30:
[...]
Ik weet dat het verboden is, maar is dit iets waar ze je op af zouden rekenen?
Dus voel je vrij om te doen wat je maar wil in MM. (behalve cheaten dan natuurlijk
Als jullie dit gaan gebruiken op The Party (mocht het niet gepatched worden) dan zit de kans er dik in dat jullie de match als verlies krijgen of gediskwalificeerd worden.markdm schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:30:
[...]
Ik weet dat het verboden is, maar is dit iets waar ze je op af zouden rekenen?
Doe ik een keer een potje alleen kom ik met 4 waardeloze russen terecht die echt helemaal niks kunnen tegen veel betere tegenstanders.
Ik hierbij in een ronde 4 tegenstanders vermoorden en bij de laatste facking 90 damage
, bijna een ace. En die ronde hadden we ook nog eens verloren....
Ik hierbij in een ronde 4 tegenstanders vermoorden en bij de laatste facking 90 damage
Grappig die nuke 'exploit' werkt ook nog......
stuck in Silver Hell
Silvers zijn al heeeeeel slecht hoor. Vind Master Guardian zelfs vrij slechte spelers.markdm schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:06:
[...]
Silver? Brons zul je bedoelen, vaak zijn 90% van de spelers waardeloos en 10% kan nog wel goed spelen met soms best goeden er tussen. Doordat je met zoveel speelt is het ook compleet anders dan competitive.
Ach, zelfs op legendary eagle master/eagle zitten nog genoeg mensen waarvan ik af vraag hoe ze ooit op die rang gekomen zijn.Timmo70 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:36:
[...]
Silvers zijn al heeeeeel slecht hoor. Vind Master Guardian zelfs vrij slechte spelers.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic