Welke rank ben je?Deadterrorist22 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:25:
[...]
Was een prima potjeMoest wel even inkomen, had die dag nog niet gespeeld
Vanavond weer?
Is er trouwens een manier om na elk potje automatisch screenshot te nemen van score?
Ah helaas. Ik zal trouwens ook de volgende keer van te voren koffie zetten ghehewambamNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:28:
[...]
Helaas kan ik nooito p donderdag, vrijdag en zaterdag
Gold nova 1 sinds gisteren. Speel meestal public
[ Voor 28% gewijzigd door ProfaNe op 22-01-2015 10:30 ]
Maar ik drink geen koffieDeadterrorist22 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:29:
[...]
Ah helaas. Ik zal trouwens ook de volgende keer van te voren koffie zetten ghehe
Maar idd potje was wel gezellig op het gescheld op mezelf na omdat ik een schot mis
Communicatie was in principe ook wel te doen.
Was ook wel mooi ik ben door de game weer in SEM gekomen ^^.
1 game gespeeld in SE en meteen weer een promote
[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 22-01-2015 10:34 ]
Steam: Ryada.
Was ook maar goed dat ze niet vaak B kwamen, want ik speelde echt belabberd haha. Jij had de MG rol in dat potjewambamNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:58:
Gister een leuk potje gespeeld met Nijn, Sooj, Magikarp en deadterrorist waarin ik het beter deed dan onze MG*whoop whoop* (2nd fragger ^.^ beetje on eerlijk want ze gingen maar 2x B en onze MG was B aan het holden.)
http://steamcommunity.com/id/nijn
Dat viel nog wel mee.Faberge schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:17:
[...]
Was ook maar goed dat ze niet vaak B kwamen, want ik speelde echt belabberd haha. Jij had de MG rol in dat potje
Deadterrorist stond boven mij
maar hij had ook een slow start maar daarna gingen we lekker.
Scheelde niet veel:wambamNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:25:
[...]
Dat viel nog wel mee.
Deadterrorist stond boven mij
maar hij had ook een slow start maar daarna gingen we lekker.
Uit mijn hoofd:
DeadTerrorist GN1
Wambam NL SEM
sooJ[NL] GN3
Nijn MG
MagikarpXL S4?
DeadTerrorist GN1
Wambam NL SEM
sooJ[NL] GN3
Nijn MG
MagikarpXL S4?
http://steamcommunity.com/id/nijn
Klopt helemaal die ranks.Faberge schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:53:
Uit mijn hoofd:
DeadTerrorist GN1
Wambam NL SEM
sooJ[NL] GN3
Nijn MG
MagikarpXL S4?
Maar in die game was ik nog SE he
Das een stuk dichterbij dan ik in eerste instantie dacht.
Dacht dat scheelt wel een punt of 20.
http://steamcommunity.com/id/YouR1994/
add me maar als je wil spelen, zit nu een beetje vast op GN3, men aim is de ene keer geweldig en dan weer 10 keer niks, heel frustrerend haha.
Ik speel het liefst met de awp
add me maar als je wil spelen, zit nu een beetje vast op GN3, men aim is de ene keer geweldig en dan weer 10 keer niks, heel frustrerend haha.
Ik speel het liefst met de awp
Is goed, heb je geaddjeroendj2 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:19:
Iemand hier rond de gn2?
Heb wel zin om vanavond ff competitive te doen
add me: http://steamcommunity.com/id/JA7
EDIT: GN1 trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door Bone op 22-01-2015 15:24 ]
Ik ben zelf gn3.jeroendj2 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:19:
Iemand hier rond de gn2?
Heb wel zin om vanavond ff competitive te doen
add me: http://steamcommunity.com/id/JA7
Heb ook wel ff zin om comp te doen Kappa
Heb je geadd (Unassigned)
http://steamcommunity.com/profiles/76561197992282479/
Jullie mogen mij ook adden. Alleen gister pas mijn eerste 2 potjes ranked gedaan, dus ik ben nog niet zo goed.
Jullie mogen mij ook adden. Alleen gister pas mijn eerste 2 potjes ranked gedaan, dus ik ben nog niet zo goed.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Woop woop!
Karambit Stained MW 1:1 Huntsman Crimson Web MW.
De Karambit ging over de afgelopen 4 weken voor gemiddeld zo'n €196,10. De Huntsman ging voor gemiddeld €224,33 over de toonbank. Das een goede €28 winst met een enkele trade.
Ik moet zeggen dat ik het traden bijna leuker begin te vinden dan het spel met deze resultaten.
Karambit Stained MW 1:1 Huntsman Crimson Web MW.
De Karambit ging over de afgelopen 4 weken voor gemiddeld zo'n €196,10. De Huntsman ging voor gemiddeld €224,33 over de toonbank. Das een goede €28 winst met een enkele trade.
Ik moet zeggen dat ik het traden bijna leuker begin te vinden dan het spel met deze resultaten.
[ Voor 17% gewijzigd door iLikeNoobies op 22-01-2015 15:41 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Geweldig, ik heb geen idee waarom hij denkt dat hij er zoveel voor kan vragen.
Er zitten niet zulke geweldige stickers op (sticker value is 1 euro max bij elkaar) dus komt het op een 2 euro wapen max.
Fuck, nu heb ik voor de 3e keer een p250 cartel. Leuk voor trade up, maar ik had liever andere lightpaarse guns
Zoiets gebeurt heel vaak, ze hopen gewoon dat er ooit een zo stom is om te klikken en dan winst te maken. Gewoon negeren en geneens proberen eerlijk met hun te handelen, werkt toch niet.wambamNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:06:
[afbeelding]
Geweldig, ik heb geen idee waarom hij denkt dat hij er zoveel voor kan vragen.
Er zitten niet zulke geweldige stickers op (sticker value is 1 euro max bij elkaar) dus komt het op een 2 euro wapen max.
Stickers op wapens zijn niets waard.
Silver 4 n00b meld zich
. Ik ben MagikarpXL op Steam. Ging wel lekker inderdaad gisteren.
Ik zou hem wel willen hebben hoorHamburgerHenk schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:24:
Fuck, nu heb ik voor de 3e keer een p250 cartel. Leuk voor trade up, maar ik had liever andere lightpaarse guns
Helemaal mee eens.iLikeNoobies schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:36:
Maarja sommige mensen denken er anders over helaas.
[ Voor 29% gewijzigd door Ryada op 22-01-2015 18:57 ]
En vandaag lekker 3 keer cobblestone gespeeld voor een missie en kreeg een facking scar-20 storm WW
.
En tijdens het spelen, ook op andere maps, weer lekker mijn naam eer aan gedaan (FAILsnail voor wie niet zo slim is). Echt niks ging raak, altijd over aimen en recoil slecht compenseren.
Maar ook even op awp-only (lego) maps gespeeld en dat was echt heel leuk, ga ik echt vaker doen. Ik heb op een of andere reden wel het gevoel dat ik daar 100 keer zo goed aim als op normale servers.
En dat allemaal terwijl ik morgen 2 proefwerken heb.....
En tijdens het spelen, ook op andere maps, weer lekker mijn naam eer aan gedaan (FAILsnail voor wie niet zo slim is). Echt niks ging raak, altijd over aimen en recoil slecht compenseren.
Maar ook even op awp-only (lego) maps gespeeld en dat was echt heel leuk, ga ik echt vaker doen. Ik heb op een of andere reden wel het gevoel dat ik daar 100 keer zo goed aim als op normale servers.
En dat allemaal terwijl ik morgen 2 proefwerken heb.....
[ Voor 9% gewijzigd door markdm op 22-01-2015 22:11 ]
Hier ging het anders ook voor geen meter, tot ik het uiteindelijk lekker warm had... Toen nog wat potjes gewonnen met een random team. Helaas ook weer 1x met grievers, maar over het algemeen valt het me de laatste tijd mee hoe leuk die random matchup nog is.
Overigens wel erg tevreden over m'n Zowie FK1 :-) Ff wennen nog wel, maar hij ligt veel beter in de hand dan m'n Deathadder en is lekker licht, en heeel nauwkeurig.
Overigens wel erg tevreden over m'n Zowie FK1 :-) Ff wennen nog wel, maar hij ligt veel beter in de hand dan m'n Deathadder en is lekker licht, en heeel nauwkeurig.
Niet waar, ze zijn waard wat de gek er voor geeft zoals met alle skins.iLikeNoobies schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:36:
Als je een sticker van Mousesports op een wapen met statrack hebt zitten of je hebt die mouzsesport sticker los zou ik er zo een extra key voor geven
www.webshopmasters.nl
Ik heb een zeer vreemd probleem.
Had zo'n 30 tot 40 items op csgolounge staan.
Deze heb ik allemaal terug gehaald en zie in de ruilaanbiedingen dat alles geaccepteerd is.
Op csgolounge staan nu geen items meer maar ik zie ze ook niet in mijn inventory.
Iemand een idee?
Had zo'n 30 tot 40 items op csgolounge staan.
Deze heb ik allemaal terug gehaald en zie in de ruilaanbiedingen dat alles geaccepteerd is.
Op csgolounge staan nu geen items meer maar ik zie ze ook niet in mijn inventory.
Iemand een idee?
Eensch. Maar met die gedachte kan een een €0,04 skin ook voor €50 gaan omdat er een Titan Katowice sticker op zit. De kans dat het gebeurt is echter heel klein.Berktoppie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:39:
[...]
Niet waar, ze zijn waard wat de gek er voor geeft zoals met alle skins.
Als je een sticker van Mousesports op een wapen met statrack hebt zitten of je hebt die mouzsesport sticker los zou ik er zo een extra key voor geven
hij had er 4 stickers op die 10 cent per stuk waard waren.iLikeNoobies schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:45:
[...]
Eensch. Maar met die gedachte kan een een €0,04 skin ook voor €50 gaan omdat er een Titan Katowice sticker op zit. De kans dat het gebeurt is echter heel klein.
dus ik zou er geen 6 euro voor geven.
zou eerder op 1.5 euro komen.
maarja tis wat de gek ervoor geeft en ik ga niet zoveel skins die voor mij duur zijn weg geven.
je bent alleen zelf behoorlijk stom als je meer geeft voor een gun met stickers erop. als iemand je met een trade erop wijst dat er stickers op zitten en dat hij er meer voor wilt vanwege de stickers moet je gewoon zeggen dat die stickers er toch af gaan en dat je anders wel bij iemand anders de gun trade.
een skin van 1 euro plus sticker van 1 euro maakt geen skin van 2 euro.. Inderdaad.
Maar als je die skins voor een 1 euro kan kopen, en die met die 1 euro sticker er op. voor maar 1.01€ welke koop je dan? Als jezelf de sticker leuk vind en het je wapen uniek maakt. Maar dat is persoonlijk, sommige willen liever voor 1€ zonder sticker. Ik heb er wel een cent meer voor over, (wat de "gek" er voor geeft) maar misschien wel iemand die 1,02€ zou betalen... en zo werkt deze markt..
Onthoud goed dat ALLE skins en ALLE Stickers helemaal niks waard zijn, het zijn nulletjes en eentjes op je computer op de server van Valve. Die wanneer CSGO oud en stoffig in de kast naast source en 1.6 staat helemaal geen waarde meer representeren.
Wat is 100 gold waard in het spel Coin Dozer ? Voor mij helemaal niks, sommige betalen er steeds 2.95€ voor..
Maar als je die skins voor een 1 euro kan kopen, en die met die 1 euro sticker er op. voor maar 1.01€ welke koop je dan? Als jezelf de sticker leuk vind en het je wapen uniek maakt. Maar dat is persoonlijk, sommige willen liever voor 1€ zonder sticker. Ik heb er wel een cent meer voor over, (wat de "gek" er voor geeft) maar misschien wel iemand die 1,02€ zou betalen... en zo werkt deze markt..
Onthoud goed dat ALLE skins en ALLE Stickers helemaal niks waard zijn, het zijn nulletjes en eentjes op je computer op de server van Valve. Die wanneer CSGO oud en stoffig in de kast naast source en 1.6 staat helemaal geen waarde meer representeren.
Wat is 100 gold waard in het spel Coin Dozer ? Voor mij helemaal niks, sommige betalen er steeds 2.95€ voor..
[ Voor 28% gewijzigd door Berktoppie op 23-01-2015 09:48 ]
www.webshopmasters.nl
Hebben jullie allemaal alle operations aangeschaft? Ik nog nooit eigenlijk. Het is niet veel geld maar ik lees er slechte dingen over en heb moeite om over mijn bezwaren betreffende -DLC binnen een paid game- heen te stappen.
Je krijgt er niks voor terughexta schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:48:
Hebben jullie allemaal alle operations aangeschaft? Ik nog nooit eigenlijk. Het is niet veel geld maar ik lees er slechte dingen over en heb moeite om over mijn bezwaren betreffende -DLC binnen een paid game- heen te stappen.
Wat je wel voor "terug" krijgt, is dat je missies kan spelen.
Missies als, maak 100 deagle kills op dust 2 deatmatch. Kill 10 chickens in map X. Win 16 rounds on....
En als je dan een missie gehaald hebt, dan krijg je een missie reward (vaak skins van 0,04 cent of vanguard kistjes).
Sommig mensen (zoals ik) hebben heel veel geluk en krijgen iets duurs gedropped na een missie, maar 90% maak je verlies als je het puur voor de skins zou doen.
En je kan onrelevante statistieken zien
Ik heb Vanguard met alle uitbreidingen gewoon gekocht
Totaal iets van 40€ gekost mijn complete CSGO game, inclusief alle uitbreidingen en skins die ik heb.
[ Voor 15% gewijzigd door Berktoppie op 23-01-2015 09:54 ]
www.webshopmasters.nl
Het belonen van mensen die maps maken vind ik geen probleem.Berktoppie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:52:
[...]
Je krijgt er niks voor terugJe moet het alleen doen als je de game makers wil bedanken en wat geld wilt doneren.
Wat je wel voor "terug" krijgt, is dat je missies kan spelen.
Missies als, maak 100 deagle kills op dust 2 deatmatch. Kill 10 chickens in map X. Win 16 rounds on....
En als je dan een missie gehaald hebt, dan krijg je een missie reward (vaak skins van 0,04 cent of vanguard kistjes).
Sommig mensen (zoals ik) hebben heel veel geluk en krijgen iets duurs gedropped na een missie, maar 90% maak je verlies als je het puur voor de skins zou doen.
En je kan onrelevante statistieken zien
Zijn die operations tijdelijk, of gewoon eeuwig op je account?
Tijdelijk!, Ik zou nu vanguard niet meer kopen aangezien hij begin februari al afgelopen is dacht ik. over paar maanden is er weer een nieuwe kans voor valve om ons te melkenhexta schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:53:
[...]
Het belonen van mensen die maps maken vind ik geen probleem.
Zijn die operations tijdelijk, of gewoon eeuwig op je account?
www.webshopmasters.nl
Oh, dat is wel echt debiel.Berktoppie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:55:
[...]
Tijdelijk!, Ik zou nu vanguard niet meer kopen aangezien hij begin februari al afgelopen is dacht ik. over paar maanden is er weer een nieuwe kans voor valve om ons te melkenno worries
Ik wilde hem al aanschaffen voordat ik hier de vragen kwam stellen. Goed dat ik het even gechecked heb. Bedankt voor de waarschuwing
[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 23-01-2015 09:57 ]
Die operations van nu zijn het wel waard hoor, maar je moet ze vanaf dag 1 kopen zodat je cases en skins van missies krijgt die nog relatief waarde hebben, als je dan 10 kistjes voor 40-50 cent verkoopt in de eerste paar weken heb je de kosten van de operation al eruit.
Tevens heb je bij deze operation kans bij sommige missies op een awp dragon lore, met een waarde van 3-400 euro oid niet verkeerd, alhoewel de kans uiteraard nihiel is.
Tevens heb je bij deze operation kans bij sommige missies op een awp dragon lore, met een waarde van 3-400 euro oid niet verkeerd, alhoewel de kans uiteraard nihiel is.
Ik las dat factory new Dragon lore zelfs kan oplopen tot 2000 (wel dollar..), maar ja, de kans is ook wel heel klein.Scrtz schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:06:
Die operations van nu zijn het wel waard hoor, maar je moet ze vanaf dag 1 kopen zodat je cases en skins van missies krijgt die nog relatief waarde hebben, als je dan 10 kistjes voor 40-50 cent verkoopt in de eerste paar weken heb je de kosten van de operation al eruit.
Hoera! Mijn eerste knife gekocht met betting winnings van csgolounge.
Flip Knife | Case Hardened | Minimal Wear
Flip Knife | Case Hardened | Minimal Wear
Wat ben je er mee van plan? Traden ofzo om meer geld van te maken?
Wow kippenvel bij die MLG - LDLC match. Geweldig zeg! Go Tarik en Ptr!
Inderdaad, voor hetzelfde geld was het OT. CLG had nog 2 spelers met low HP die zo neer konden gaan door pistol. Leuk voor de mensen die een gokje hadden gewaagd op CLG met betten.
Steam: Grim
Voor betting:
Het Grote CS:GO Betting Topic
Het Grote CS:GO Betting Topic
Niet helemaal waar.. Ik heb uiteindelijk zelfs alle 4 de missies aangeschaft bij Vanguard, aangezien de drops per missie het zeker waard zijn. Als je ze goed uitspeelt haal je die paar euro er wel uit. Zeker in het begin inderdaad, kun je 1 case van zo'n operation al verkopen voor de aanschafprijs. Over het algemeen moet ik zeggen dat ik vooral winst maak op dergelijke missies, dus zou zeker aanraden om ze te kopen ALS je ze voor 90-100% ook uit kunt spelen voor het einde.Berktoppie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:52:
[...]
Je krijgt er niks voor terugJe moet het alleen doen als je de game makers wil bedanken en wat geld wilt doneren.
Ik heb ook winst gehaald uit de cases, en bovenop dat zijn de missies ook leuk doordat ze wat variatie en doelen geven. Dus ik ga hem volgende keer weer gewoon kopen.
Ik begrijp de ranks ook echt niet, een paar dagen geleden speelde ik 3 rondes achter elkaar bottom fragger met andere van rond de sem/nova 1 en ging ik omhoog naar nova 2. Nu een paar rondes een gemiddelde/hoge score tegen nova 3/4 en dan ben ik terug naar Sem. Wtf volvo
Ik begrijp de ranks ook echt niet, een paar dagen geleden speelde ik 3 rondes achter elkaar bottom fragger met andere van rond de sem/nova 1 en ging ik omhoog naar nova 2. Nu een paar rondes een gemiddelde/hoge score tegen nova 3/4 en dan ben ik terug naar Sem. Wtf volvo
dus nu niet meer kopen in elk geval?tummeke393 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 23:40:
[...]
Niet helemaal waar.. Ik heb uiteindelijk zelfs alle 4 de missies aangeschaft bij Vanguard, aangezien de drops per missie het zeker waard zijn. Als je ze goed uitspeelt haal je die paar euro er wel uit. Zeker in het begin inderdaad, kun je 1 case van zo'n operation al verkopen voor de aanschafprijs. Over het algemeen moet ik zeggen dat ik vooral winst maak op dergelijke missies, dus zou zeker aanraden om ze te kopen ALS je ze voor 90-100% ook uit kunt spelen voor het einde.
Nu zeker niet kopen, op 10 februari loopt de missie af dus dan kan je echt niks meer daarvoor doen.
Ik ben sowieso wel genezen van die missies. De enige manier om je investering terug te verdienen is door direct de operation te kopen als hij uitkomt. Weekje te laat? Dan wordt t al verdomd lastig.
En diegenen die missies als content zien snap ik al helemaal niet. Tis puur grinden voor drops imo.
En diegenen die missies als content zien snap ik al helemaal niet. Tis puur grinden voor drops imo.
Maar wel leuk en soms gewoon hilarisch zoals slacht 30 kippen op dust 2 xD, eerste week zat je gewoon met heel de server kippen te hunten xD.Stoffa schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:53:
Ik ben sowieso wel genezen van die missies. De enige manier om je investering terug te verdienen is door direct de operation te kopen als hij uitkomt. Weekje te laat? Dan wordt t al verdomd lastig.
Nee hoor, je krijgt gewoon de missies met terugwerkende kracht als je de operatie aanschaft. Als je dus nog genoeg tijd hebt om voor 10 februari al die missies achter elkaar uit te spelen kan het zeker nog de moeite lonen. Probeer gewoon het pad met de beste drops te kiezen en de minste cases, dan kun je makkelijk quitte spelen of beter.markdm schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:04:
[...]
Nu zeker niet kopen, op 10 februari loopt de missie af dus dan kan je echt niks meer daarvoor doen.
Ik had gisteren nog een M4A1-s Nitro drop a 4 euro uit een simpele beginnersmissie. Je kunt eens mazzel hebben zo met de drops
Hey mensen, weet iemand misschien hoe ik plugins op een cs go server doen?
Ik wil graag autobhop op mijn server als plugin hebben om mee te surfen met vrienden.
Kan iemand mij misschien daar mee helpen?
Ik wil graag autobhop op mijn server als plugin hebben om mee te surfen met vrienden.
Kan iemand mij misschien daar mee helpen?
net 75 euro aan Chroma cases HELEMAAL NIETS.... 2 keer 1 MM naast AWP Man O War maar Gaben wil me niets geven..
Wut. Ik heb hem op dag 1 gekocht en ben nog ver verwijderd van alle missies uitgespeeld hebben. En dat terwijl ik toch bijna elke keer missies snel volbracht wanneer ze vrijkwamen.markdm schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:04:
op 10 februari loopt de missie af
Als je die 2 extra maps er bij kocht mag je ook veel vaker missies spelenSublimnAll schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:17:
[...]
Wut. Ik heb hem op dag 1 gekocht en ben nog ver verwijderd van alle missies uitgespeeld hebben. En dat terwijl ik toch bijna elke keer missies snel volbracht wanneer ze vrijkwamen.
www.webshopmasters.nl
Heb ik gedaan. Desondanks heb ik het bij verre niet gehaald.Berktoppie schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:27:
Als je die 2 extra maps er bij kocht mag je ook veel vaker missies spelen
Een tijd geleden ben ik op een oude usb schijf een map tegen gekomen welke boordevol oude counter-strike movies staat. Dit weekend heb ik de tijd gevonden om deze op YouTube te zetten.
Voor de liefhebber: Oldskool CS Movies
Je kunt ook niet ALLE missies volbrengen, maar sowieso makkelijk genoeg sterren voor een gold badge, en daarna ga je gewoon selecteren welke missies de beste drops geven. Cases sowieso links laten liggen, maar juist gaan voor de missies waar de hoogst mogelijke wapenklasse in zit, of zo min mogelijk 4 cent troep... Dat geeft je de meeste kans op een hoge opbrengst!SublimnAll schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:09:
[...]
Heb ik gedaan. Desondanks heb ik het bij verre niet gehaald.
Ja die 2 missies voor dragon lore mag je sowieso niet vergetentummeke393 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:58:
[...]
Je kunt ook niet ALLE missies volbrengen, maar sowieso makkelijk genoeg sterren voor een gold badge, en daarna ga je gewoon selecteren welke missies de beste drops geven. Cases sowieso links laten liggen, maar juist gaan voor de missies waar de hoogst mogelijke wapenklasse in zit, of zo min mogelijk 4 cent troep... Dat geeft je de meeste kans op een hoge opbrengst!
Overigens kun je binnen 1 week al gold coin hebben als je de missies slim aan pakt
Doen de TS servers het niet meer?
Toch jammer, voelt voor mij als iets kopen en het niet volledig mogen opgebruiken.tummeke393 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:58:
Je kunt ook niet ALLE missies volbrengen, maar sowieso makkelijk genoeg sterren voor een gold badge, en daarna ga je gewoon selecteren welke missies de beste drops geven.
Gold badge heb ik inderdaad al wel een tijdje binnen
Mwa veel operations worden verlengd, grote kans dat dat bij deze operation ook zo is, zodat iedereen alle missies kan afronden.SublimnAll schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:00:
[...]
Toch jammer, voelt voor mij als iets kopen en het niet volledig mogen opgebruiken.
Gold badge heb ik inderdaad al wel een tijdje binnen
Hallo iedereen,
Zijn er toevallig mensen die samen met mij wat potjes ranked willen spelen? Heb nu 4op4 gewonnen (nog steeds unranked dus), maar stond altijd wel laatst of voorlaatste in de ranking van mijn team. Communicatie is er blijkbaar niet. Enkel typte ze waar ze doodgingen... Zoek een paar mensen die mij wat tactics e.d. willen leren. Is er trouwens een lijst met alle benamingen op een map? Soms zegge mensen ramp / secret door en ik weet niet wat ze bedoelen en dan worden ze kwaad op mij.....
edit: mijn stats link
Zijn er toevallig mensen die samen met mij wat potjes ranked willen spelen? Heb nu 4op4 gewonnen (nog steeds unranked dus), maar stond altijd wel laatst of voorlaatste in de ranking van mijn team. Communicatie is er blijkbaar niet. Enkel typte ze waar ze doodgingen... Zoek een paar mensen die mij wat tactics e.d. willen leren. Is er trouwens een lijst met alle benamingen op een map? Soms zegge mensen ramp / secret door en ik weet niet wat ze bedoelen en dan worden ze kwaad op mij.....
[ Voor 8% gewijzigd door mathiasv91 op 26-01-2015 13:34 ]
posities heb ik geleerd door gwn naar pro matches te kijken en op google "naam map" + callouts te zoeken.mathiasv91 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:09:
Hallo iedereen,
ik ben best berijd om straks na mijn examen een paar potjes met je te spelen (moet vandaag weer ff warm worden had net een ace in pistol round, helaas 3 russen in het team die niet luisteren naar mijn calls. dus is uiteindelijk een tie geworden.) maar mijn steam staat in mijn signature dus voeg me maar toe.
ook een goeie is om tutorial filmpjes van 'the warowl' op youtube te kijken of gewoon bijna al zijn filmpjes xd.
Hey, ik voeg je zeker toe vanavondwambamNL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:46:
[...]
posities heb ik geleerd door gwn naar pro matches te kijken en op google "naam map" + callouts te zoeken.
ik ben best berijd om straks na mijn examen een paar potjes met je te spelen (moet vandaag weer ff warm worden had net een ace in pistol round, helaas 3 russen in het team die niet luisteren naar mijn calls. dus is uiteindelijk een tie geworden.) maar mijn steam staat in mijn signature dus voeg me maar toe.
ook een goeie is om tutorial filmpjes van 'the warowl' op youtube te kijken of gewoon bijna al zijn filmpjes xd.
vanavond hebben we toevallig ook een training moment, kun je mooi meeliften.mathiasv91 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:48:
[...]
Hey, ik voeg je zeker toe vanavond. Examens gaan zeker voor we zien wel wanneer je tijd hebt.
Als er plek over is ook een comp meespelen
AdreN is beter als je echt goed wilt gaan spelen. Thewarowl is inderdaad heel goed voor beginners.wambamNL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:46:
[...]
posities heb ik geleerd door gwn naar pro matches te kijken en op google "naam map" + callouts te zoeken.
Linkje met alle map callouts:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=157442340
En nog iets gevonden op reddit wat ook leuk (voor iedereen) kan zijn: http://www.playbookl2p.co.uk/#page/1
Een ebook met heel veel informatie over csgo.
Een Tweak clan? Of gewoon een clan?prestige93 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:02:
[...]
vanavond hebben we toevallig ook een training moment, kun je mooi meeliften.
we zijn een team gestart omdat we met een groep naar een lanparty in eindhoven gaan.
dit team gaat meerdere lan's spelen
oke, maar geen globale tweakersclan dusprestige93 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:14:
[...]
we zijn een team gestart omdat we met een groep naar een lanparty in eindhoven gaan.
dit team gaat meerdere lan's spelen
het team zelf zal los staan van tweakers maar bestaat wel uit 5 tweakers.
Ben nu silver elite met 92 uren in het spel.. en moet bekennen dat ik nu pas de posities goed leer kennen.
Ook weet ik nu pas hoe je een beetje een headshot kan maken.
Des al niet te min ben ik nog steeds newbie x)
Heel veel oefenen, klinkt basic en standaard maar dat helpt het beste, om het leuk te houden kun je heel afwisselend oefenen op verschillende manieren.Luukwa schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:26:
Ben nu silver elite met 92 uren in het spel.. en moet bekennen dat ik nu pas de posities goed leer kennen.
Soepel bewegen in het spel leer je door surf te spelen (erg fun als je eenmaal door hebt)
Headshots maken leer je door aim mappen veel te spelen en te oefenen.
Posities leer je door o.a. naar pro matches te kijken, maar ook naar je eigen positie toen je dood ging.
Stond je in een open veld? had je cover ? had je weg kunnen komen? Had je moeten terug zakken ipv peeken etc ?
Zelf vind ik sommige warm up maps en training maps erg leuk om te doen: http://gfycat.com/PlayfulKindlyElephantseal
Om beter met AWP te worden kun je AWP mappen spelen, AWP lego vind ik door de vele actie erg leuk.
Maar ook Pistol maps is zeker aan te raden tijd in te stoppen. Zo kun je door al deze "minigames" je game skills op specifieke punten trainen zonder dat het saai wordt. En zorg je ervoor dat je heel vaak een situatie nabootst die je normaal maar paar keer in een uur tegen komt. Zo train je sneller en efficiënter.
Ik zou daarna pas aan comp gaan beginnen, als je al die dingen een beetje getrained en onder de knie hebt, en dan nog open ik vaak deze "minigames" ter afwisseling en blijvende progressie van mn skills.
[ Voor 12% gewijzigd door Berktoppie op 26-01-2015 14:53 ]
www.webshopmasters.nl
hory shet, wat een nostalgieneonite schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 23:22:
Een tijd geleden ben ik op een oude usb schijf een map tegen gekomen welke boordevol oude counter-strike movies staat. Dit weekend heb ik de tijd gevonden om deze op YouTube te zetten.
Ben vrijwel na 10 uur begonnen met Comp, met een vriend die ongeveer het zelfde niveau als ik zit.Berktoppie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:50:
[...]
Heel veel oefenen, klinkt basic en standaard maar dat helpt het beste, om het leuk te houden kun je heel afwisselend oefenen op verschillende manieren.
Soepel bewegen in het spel leer je door surf te spelen (erg fun als je eenmaal door hebt)
Headshots maken leer je door aim mappen veel te spelen en te oefenen.
Posities leer je door o.a. naar pro matches te kijken, maar ook naar je eigen positie toen je dood ging.
Stond je in een open veld? had je cover ? had je weg kunnen komen? Had je moeten terug zakken ipv peeken etc ?
Zelf vind ik sommige warm up maps en training maps erg leuk om te doen: http://gfycat.com/PlayfulKindlyElephantseal
Om beter met AWP te worden kun je AWP mappen spelen, AWP lego vind ik door de vele actie erg leuk.
Maar ook Pistol maps is zeker aan te raden tijd in te stoppen. Zo kun je door al deze "minigames" je game skills op specifieke punten trainen zonder dat het saai wordt. En zorg je ervoor dat je heel vaak een situatie nabootst die je normaal maar paar keer in een uur tegen komt. Zo train je sneller en efficiënter.
Ik zou daarna pas aan comp gaan beginnen, als je al die dingen een beetje getrained en onder de knie hebt, en dan nog open ik vaak deze "minigames" ter afwisseling en blijvende progressie van mn skills.
Begonnen op silver 3 en nu langzaam omhoog aan het kruipen.
Je kan meteen al beginnen met Comp, alleen zul je veel sneller beter worden als je daarnaast die community mappen speelt. Niet alleen comp, omdat je daar maar heel weinig situaties per uur krijgt, en dus veel minder training momenten.Luukwa schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:20:
[...]
Ben vrijwel na 10 uur begonnen met Comp, met een vriend die ongeveer het zelfde niveau als ik zit.
Begonnen op silver 3 en nu langzaam omhoog aan het kruipen.
Beetje als bij voetbal, je kan meteen beginnen met een potje, maar als je nog geen bal kan raken is losse trap en schiet oefeningen geen verkeerde basis, omdat je dan 100x in een uur kan proberen de bal goed te raken, en in een wedstrijd maar 10x
www.webshopmasters.nl
Ik zou wel wat vaker Comp willen spelen met een team die een beetje weten wat ze doen.
Hoeven niet pers'e goede spelers te zijn, maar niet dat je met het hele team naar A gaat en de kerel met de bomb toch solo B gaat proberen te pakken en dat soort dingen.
Ik heb niet echt tijd om een vaste avond aan te stellen hiervoor, meer -wanneer er mensen online zijn die zin hebben-.
Maar ik heb maar een paar mensen in mijn vriendenlijst die afentoe CSGO spelen.
Zijn er meer mensen die dit leuk zouden vinden?
Hoeven niet pers'e goede spelers te zijn, maar niet dat je met het hele team naar A gaat en de kerel met de bomb toch solo B gaat proberen te pakken en dat soort dingen.
Ik heb niet echt tijd om een vaste avond aan te stellen hiervoor, meer -wanneer er mensen online zijn die zin hebben-.
Maar ik heb maar een paar mensen in mijn vriendenlijst die afentoe CSGO spelen.
Zijn er meer mensen die dit leuk zouden vinden?
voeg mij maar toe op steam ik ben altijd wel in voor een potje als ik tijd heb.
link staat in mn signature.
berk ik ben vanaf minuut 1 in comp gedoken wat doe ik fout
maar klopt wel je kan beter eerst oefenen op verschillende punten eer je aan comp begint.
ondertussen al bijna 20p uur in csgo wat gaat de tijd snel zeg.
link staat in mn signature.
berk ik ben vanaf minuut 1 in comp gedoken wat doe ik fout
maar klopt wel je kan beter eerst oefenen op verschillende punten eer je aan comp begint.
ondertussen al bijna 20p uur in csgo wat gaat de tijd snel zeg.
Ben het helemaal met je eens, maar met mijn vrienden 2 potjes comp per uur is toch wel erg leuk!Berktoppie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:47:
[...]
Je kan meteen al beginnen met Comp, alleen zul je veel sneller beter worden als je daarnaast die community mappen speelt. Niet alleen comp, omdat je daar maar heel weinig situaties per uur krijgt, en dus veel minder training momenten.
Beetje als bij voetbal, je kan meteen beginnen met een potje, maar als je nog geen bal kan raken is losse trap en schiet oefeningen geen verkeerde basis, omdat je dan 100x in een uur kan proberen de bal goed te raken, en in een wedstrijd maar 10x
Ik je zeker toevoegen, heb veel uur in CS 1.6, CSS enzo zitten maar gewoon nooit competitive.prestige93 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:02:
[...]
vanavond hebben we toevallig ook een training moment, kun je mooi meeliften.
aangezien we 1 man zeker missen tijdens de training ben je een zeer welkome practice dummymathiasv91 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:29:
[...]
Ik je zeker toevoegen, heb veel uur in CS 1.6, CSS enzo zitten maar gewoon nooit competitive.
Braxton “swag” Pierce : https://www.facebook.com/BraxtonswagPierce
Keven “AZK” Larivière https://www.facebook.com/AZKcs?fref=ts
Joshua “Steel” Nissan https://www.facebook.com/Steelcss?fref=ts
En daar gaan weer 3 bekende namen.
nog ongeveer 2 maanden te gaan en dan is het tijd voor Wambam Berktoppie Failsnail Flash en mij om te laten zien wat wij er als team van af kunnen brengen op The Party in Eindhoven.
ECvisualize die vorig jaar gewonnen heeft is er dit jaar weer bij dus dan weten we wat we kunnen verwachten.
mensen die zich aanbieden om ons te helpen trainen of tips voor ons hebben zijn zeer welkom!
ECvisualize die vorig jaar gewonnen heeft is er dit jaar weer bij dus dan weten we wat we kunnen verwachten.
mensen die zich aanbieden om ons te helpen trainen of tips voor ons hebben zijn zeer welkom!
Ik wil me wel aanmelden als crashtestdummy voor trainingenprestige93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:45:
nog ongeveer 2 maanden te gaan en dan is het tijd voor Wambam Berktoppie Failsnail Flash en mij om te laten zien wat wij er als team van af kunnen brengen op The Party in Eindhoven.
TEAM SILVERRR LEGGOOOOOOprestige93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:45:
niet allemaal
Poppen jullie ook al die insta headshots? Of valt dat nog mee?prestige93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:08:
[...]
niet allemaalmaar we spelen steeds sterker in teamverband en dat maakt ons alles behalve silvers
Ja dus?
Samen spelen gaat juist erom om te verbeteren en gewoon voor het plezier. Dan vind ik het niet erg dat we nog niet "die insta headshots poppen".
we raken ze al wel steeds vaker hoor!markdm schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:24:
[...]
Ja dus?![]()
Samen spelen gaat juist erom om te verbeteren en gewoon voor het plezier. Dan vind ik het niet erg dat we nog niet "die insta headshots poppen".
Mooi, ik schat jullie kansen op 30-70. Ik zou small/med bet op jullie plaatsen.
Ik heb gisteren met een aantal gespeeld.
We moesten allemaal even opwarmen, maar uiteindelijk wel fair gewonnen toen we balanced team tegenover ons hadden.
Als de inschrijving niet vol zit met globals dan hebben ze nog aardig kans
We moesten allemaal even opwarmen, maar uiteindelijk wel fair gewonnen toen we balanced team tegenover ons hadden.
Mooi, good riddance. Stelletje idioten, hopelijk blijft het hier niet bij.rolandos582 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:40:
Braxton “swag” Pierce : https://www.facebook.com/BraxtonswagPierce
Twee maanden wordt krap als jullie rond silver zitten om consistent samen te spelen.prestige93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:45:
thanks Deshmir! als ik zo kijk is ECvisualize een soort esports / acadamy dus wordt nog spannendDeshmir schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:00:
Ik heb gisteren met een aantal gespeeld.
2 maande is inderdaad krap maar dat is juist de uitdaging, we spelen nu 2/3 keer per week samen.
[ Voor 9% gewijzigd door prestige93 op 27-01-2015 10:06 ]
Bij mij gebeurd dat wel steeds vaker.rolandos582 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:15:
[...]
Poppen jullie ook al die insta headshots? Of valt dat nog mee?
Steam: Grim
Verwijderd
Krik dat aantal per week even op. Zorg dat iedereen een rol krijgt binnen het team en leer een variatie in maps te spelen. Leer vervolgens de calls op die maps en de taktiek.prestige93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:05:
[...]
thanks Deshmir! als ik zo kijk is ECvisualize een soort esports / acadamy dus wordt nog spannend
2 maande is inderdaad krap maar dat is juist de uitdaging, we spelen nu 2/3 keer per week samen.
En natuurlijk jezelf trainen op de standaard dingen: aim, positie, communicatie, placement enz.
zijn er relaxte mensen met skill level rondom DMG? no hate over skill levels ofzo. we zijn meestal elke avond met 3/4 man en zoeken dus nog minimaal een 5e die wat raakt en het spelletje snapt. Elke avond wordt er gespeeld en we zijn een vrij hecht groepje wat veel samenspeelt, geen team.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197963669553/
http://steamcommunity.com/profiles/76561197963669553/
[ Voor 8% gewijzigd door ak0nnmgn op 27-01-2015 12:17 ]
onze prive planningen laten meer niet toe helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:39:
[...]
Krik dat aantal per week even op. Zorg dat iedereen een rol krijgt binnen het team en leer een variatie in maps te spelen. Leer vervolgens de calls op die maps en de taktiek.
En natuurlijk jezelf trainen op de standaard dingen: aim, positie, communicatie, placement enz.
we wisselen de maps per dag af, gisteren 3 games nuke gespeeld en een goede verbetering gezien in teamplay en strats.
Top jongens! Succes ermee op the Partyprestige93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:07:
[...]
onze prive planningen laten meer niet toe helaas.
we wisselen de maps per dag af, gisteren 3 games nuke gespeeld en een goede verbetering gezien in teamplay en strats.
Zal wel heel erg lastig worden maar winnen is zilver en meedoen is goud in dit geval!
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Dankje! het is onze eerste Lan party als team dus is het meedoen inderdaad het belangrijkste.teupje schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:47:
[...]
Top jongens! Succes ermee op the Party
Zal wel heel erg lastig worden maar winnen is zilver en meedoen is goud in dit geval!
mochten we wat winnen is dat natuurlijk geweldig!
tijdens The Party zullen we blogs en streams gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze ontwikkelingen.
Verder is er bijna een 2e team voor CS:GO bij elkaar.
misschien interessant voor die mensen om contact met elkaar te zoeken en het team op gang te brengen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic