[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.823 views

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Gisteravond 2 leuke potjes gehad, leuk team wat lekker samen speelde. Eerste potje op Nuke als T al 11-4 voorstaan is al lekker, daarna potje Dust 2 met dezelfde gasten en ook gewonnen. Denk binnenkort weer GN 2 :)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Crotchy schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:34:
Voor de 2e ronde kun je het beste voor een goedkope SMG gaan naar keuze (Bizon, ump, mac10).
Andere mogelijkheden zijn een shotgun, of een scout.
No love voor de MP7? Is iets duurder dan de andere genoemde SMGs maar ik ben echt verliefd op dat ding. Ik ben slechts een Silver III en niet de beste aimer, maar ik kan als een idioot strafen en toch redelijk raak blijven schieten. Gebeurt zelfs regelmatig dat ik op langere afstanden lui met AK's, M4's en zelfs AWP'ers eruit schiet met hele korte bursts en veel heen en weer strafen. Zodra ze echt goed worden met die wapens is winnen op lange afstand uiteraard een stuk moeilijker.

Voordeel is ook dat je hem aan beide sides kan gebruiken, en ten opzichte van alle geweren redelijk goedkoop is. Spaar al snel aardig wat geld op wat ik kan gebruiken om teamleden te supporten met wapens wanneer zij krap bij kas zitten.

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
Gister in Season ging ik maar niet dood. Ik had 17-0 en toen zei ik een keer in de chat, ik ga maar niet dood.
Daarna meteen 3x dood natuurlijk :')

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

ik besef me nu pas dat ik vannacht droomde over cs:go en daarin weer silver elite master bleek te zijn. Ben ik dan zo verslaafd? ;-)

Ik heb het bidden opgegeven

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:09
SublimnAll schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:12:
[...]

No love voor de MP7? Is iets duurder dan de andere genoemde SMGs maar ik ben echt verliefd op dat ding. Ik ben slechts een Silver III en niet de beste aimer, maar ik kan als een idioot strafen en toch redelijk raak blijven schieten. Gebeurt zelfs regelmatig dat ik op langere afstanden lui met AK's, M4's en zelfs AWP'ers eruit schiet met hele korte bursts en veel heen en weer strafen. Zodra ze echt goed worden met die wapens is winnen op lange afstand uiteraard een stuk moeilijker.

Voordeel is ook dat je hem aan beide sides kan gebruiken, en ten opzichte van alle geweren redelijk goedkoop is. Spaar al snel aardig wat geld op wat ik kan gebruiken om teamleden te supporten met wapens wanneer zij krap bij kas zitten.
UMP > Bizon > MAC10 > MP7 > P90. Afhankelijk hoeveel pistol kills je pakt. Met 2-3 kills pak ik altijd pro90 of m4/ak. Als je geen kills pakt, bizon of mp7.

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:46

Releases

Ja maar!

pray2win schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:06:
ik besef me nu pas dat ik vannacht droomde over cs:go en daarin weer silver elite master bleek te zijn. Ben ik dan zo verslaafd? ;-)
Mjah, dat zou kunnen. Ik heb tijden gehad dat ik eerder uit bed ging om nog te kunnen spelen voor school. 'savonds na het eten gelijk weer spelen tot na 24.00 en de volgende dag weer verder. Allemaal in het CS Source tijdperk.

• pray2win

pray2win

Releases schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:11:
[...]

Mjah, dat zou kunnen. Ik heb tijden gehad dat ik eerder uit bed ging om nog te kunnen spelen voor school. 'savonds na het eten gelijk weer spelen tot na 24.00 en de volgende dag weer verder. Allemaal in het CS Source tijdperk.
ik stond vroeger altijd 05:00 op om te gamen. elke dag. game-de toen zelfs met de 6 uur school per dag 10+ uur per dag gemiddeld. ik heb er uiteindelijk maar me werk van gemaakt om vroeg op te staan en ben een ochtendkrant gaan nemen, ik game nu tussen 07:00 en schooltijd en na school tot slaap. alleen wanneer iemand vraagt om iets anders te doen of uitgaan krijg je me er met alle leifde weg. ik kan het heel makkelijk laten liggen. Alleen dan moet je me wel iets geven om te doen (wat niet huis opruimen is)

• Releases

Releases

Ja maar!

pray2win schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:18:
[...]

ik stond vroeger altijd 05:00 op om te gamen. elke dag. game-de toen zelfs met de 6 uur school per dag 10+ uur per dag gemiddeld. ik heb er uiteindelijk maar me werk van gemaakt om vroeg op te staan en ben een ochtendkrant gaan nemen, ik game nu tussen 07:00 en schooltijd en na school tot slaap. alleen wanneer iemand vraagt om iets anders te doen of uitgaan krijg je me er met alle leifde weg. ik kan het heel makkelijk laten liggen. Alleen dan moet je me wel iets geven om te doen (wat niet huis opruimen is)
Zelfde gelde voor mij inderdaad, ben ook lekker de Telegraaf gaan lopen.
Nu gewoon een full-time job en een relatie dus heel veel tijd blijft er niet over om serieuze uren te maken.

• teupje
Ik zal nooit daarvoor me bed uit kunnen komen s'ochtends, mijn probleem is meer dat als ik bezig ben ik gewoon zo lang mogelijk wil blijven spelen s'avonds. Dat ik de volgende dag weer moet werken vergeet ik dan even. Heb sowieso niet heel veel tijd, misschien een paar uurtjes in de week dus wil er van profiteren ook dan ;)

Verwijderd

pray2win schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:18:
[...]

Hoe bedoel je vroeger? je zit nog steeds op school ;)
10+ uur per dag is behoorlijk veel.

Ik game alleen in de avond na mijn werk. En dat voor ongeveer 3/4 dagen in de week.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Vroeg opstaan om te gaan gamen? Mij niet gezien, lijkt me echt helemaal niks aan. Ik speel voornamelijk smiddags en savonds. Dus vaak savonds tussen 20:00 en 22:30 en dan smiddags nog 1 a 2 uur, ligt eraan hoeveel tijd en zin ik heb. Ik vind na 00:00 gamen ook bijna nooit leuk, dan ben ik nog niet echt moe maar wil ik niet iets 'intensiefs' doen zoals gamen, kijk ik liever een leuke film. Ik speel inderdaad best veel maar alleen wanneer ik het kan. Ik geef wel toe dat het toch nog te veel is.
Maar mijn ouders vinden mij ook heel erg gameverslaafd :P.

[ Voor 10% gewijzigd door markdm op 20-01-2015 12:53 ]

steam: failsnail, Letterbox

• pray2win

pray2win

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:56:
[...]

Hoe bedoel je vroeger? je zit nog steeds op school ;)
10+ uur per dag is behoorlijk veel.

Ik game alleen in de avond na mijn werk. En dat voor ongeveer 3/4 dagen in de week.
vroeger was er toch een heel stuk meer vrije tijd. ging om basisschool tijd. nu moet ik buiten school ook nog werken, me eten maken en heb gewoon niet zoveel energie als vroeger. 6 uur slapen is niet meer genoeg. 8 uur per dag heb ik nu nodig.

markdm schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:44:
Vroeg opstaan om te gaan gamen? Mij niet gezien, lijkt me echt helemaal niks aan. Ik speel voornamelijk smiddags en savonds. Dus vaak savonds tussen 20:00 en 22:30 en dan smiddags nog 1 a 2 uur, ligt eraan hoeveel tijd en zin ik heb. Ik vind na 00:00 gamen ook bijna nooit leuk, dan ben ik nog niet echt moe maar wil ik niet iets 'intensiefs' doen zoals gamen, kijk ik liever een leuke film. Ik speel inderdaad best veel maar alleen wanneer ik het kan. Ik geef wel toe dat het toch nog te veel is.
Maar mijn ouders vinden mij ook heel erg gameverslaafd :P.
Kom ik aanzetten met toen ik nog niet werkte elk weekend za op zondag doorhalen XD en dan zondag om 10 uur gaan slapen.
Maarja sinds ik werk in het weekend heb en stage door de weeks ben ik veel minder gaan gamen.
Voorheen rond de 70+ uur per week, en dan deed ik mn huiswerk ook nog gewoon, naar de 40 45 uur gegaan.
Nogsteeds vinden mn ouders en familie mij verslaafd maarja niks aan te doen zit ook hele dag op stage achter de pc om te programmeren. :P

Steam: Ryada.

Verwijderd

Zo dat zijn nog eens aantallen wambam.. 40-45 uur is nog steeds behoorlijk hoor ;) Das een hele werkweek.
Toen ik nog thuis woonde en WoW speelde redde ik dat ook wel. Maar ja, eigen huis, sport, vriendin en je gametijd verdampt als sneeuw voor de zon.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:25:
Zo dat zijn nog eens aantallen wambam.. 40-45 uur is nog steeds behoorlijk hoor ;) Das een hele werkweek.
Toen ik nog thuis woonde en WoW speelde redde ik dat ook wel. Maar ja, eigen huis, sport, vriendin en je gametijd verdampt als sneeuw voor de zon.
Ja het is nogsteeds een aantal maarja ik heb ook een hoop dingen niet zoals: een relatie, een eigen huis en dergelijken.
Binnenkort word het wel weer wat minder aangezien ik aan boogschieten ga doen dus dan valt er weer een avond weg

Verwijderd

wambamNL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:31:
[...]

Ja het is nogsteeds een aantal maarja ik heb ook een hoop dingen niet zoals: een relatie, een eigen huis en dergelijken.
Binnenkort word het wel weer wat minder aangezien ik aan boogschieten ga doen dus dan valt er weer een avond weg
Buiten spelen is er dus niet meer met deze jeugd ;) >:)

Even voor de context: hoe oud ben je eigenlijk?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:51:
[...]

Volgens mij issie 18.

Enne, buiten? wasda

• Piekartz87
lol, ik game zo'n 10 tot 15 uur per week en dat vindt ik al behoorlijk veel.
Ik ben 27 trouwens. Gamen is leuk, maar echt veel voldoening geeft het uiteindelijk niet.
Een biertje drinken met vrienden geeft mij veel meer voldoening.

Toch blijft gamen verslavend :P

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-12 10:04

rSNNN

Titel ondertitel

Werk, sport, vriendin, vrienden en nog steeds 55 uur in 2 weken ...

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• Piekartz87
Je werkt 20 uur, je vriendin wil dat je meer aandacht aan haar besteed en je vrienden kennen je eigenlijk niet meer? :P (geintje)

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-12 10:04

rSNNN

Titel ondertitel

Piekartz87 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:05:
Je werkt 20 uur, je vriendin wil dat je meer aandacht aan haar besteed en je vrienden kennen je eigenlijk niet meer? :P (geintje)
40 uur, zij heeft ook haar verplichtingen en vrienden gamen ook bijna elke avond ;) haha

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:01
Ik ga de draad in CS GO oppakken. Tijd lang geen cs meer gespeeld (speel het al 12 jaar)
Heb er + 5000 uren in denkik dus eens zien wat dat nu geeft in GO :)

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

SmokingSig schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:18:
Ik ga de draad in CS GO oppakken. Tijd lang geen cs meer gespeeld (speel het al 12 jaar)
Heb er + 5000 uren in denkik dus eens zien wat dat nu geeft in GO :)
Ik al 1200 in 1 jaar 8)7 laat staan als ik cs:go 12 jaar zou gaan spelen.

Inventaris - Steam

• SmokingSig
Silencex schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:19:
[...]

Ik al 1200 in 1 jaar 8)7 laat staan als ik cs:go 12 jaar zou gaan spelen.
Nja ik weet het niet op 12 j begon ik met 1.6, daar stak toch al 3000 uur in. vanaf HL2 cs source gespeeld tot vorig jaar..

Ondertussen ook andere shooters offcourse :p

Wil het ni weten hoeveel uren :D

• pray2win

pray2win

Mijn xfire geeft veel meer uren op 1.6, cz, source aan dan steam. volgens mij omdat ze pas later begonnen met tellen van uren???

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:51:
[...]

voor de context: ik ben 18 sinds september (voel me nogsteeds 12 :P)

Maar ik ben eind vorig jaar begonnen met CS:GO en heb nu al 170 uur in CS:GO denk ik.
Ik wil gewoon beter worden ^^ helaas is die drang te groot.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
pray2win schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:32:
Mijn xfire geeft veel meer uren op 1.6, cz, source aan dan steam. volgens mij omdat ze pas later begonnen met tellen van uren???
Klopt, daarom is er ook alleen maar een 5 year veteran badge in plaats van 11/12 year veterans (al spelen de echte veteranen het al sinds 1999 uiteraard) :P, eerder kunnen ze het niet terug herleiden.

• Piekartz87
Ik weet nog dat cs naar steam ging, dus een totaaloverzicht lijkt me lastig om te krijgen.
Ik heb nog 1.0 gespeeld :P
Het enige wat ik even fanatiek heb gedaan was 1.6.
En nu sinds kort weer redelijk vaak.

• A.W.E.S.O.M.-0
Piekartz87 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:50:
Ik weet nog dat cs naar steam ging, dus een totaaloverzicht lijkt me lastig om te krijgen.
Ik heb nog 1.0 gespeeld :P
Het enige wat ik even fanatiek heb gedaan was 1.6.
En nu sinds kort weer redelijk vaak.
Met 1.0 werd steam volgens mij zo'n beetje gereleased en vanaf dat moment heb ik ook weinig cs meer gespeeld, CS werd met elke patch minder wat mij betreft. Beta 5.0 vond ik het hoogtepunt. :)

• Piekartz87
Nice, ik heb alleen de beta's van Day of Defeat gespeeld. Jammer dat er geen DoD GO is :P

• A.W.E.S.O.M.-0
Piekartz87 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:02:
Nice, ik heb alleen de beta's van Day of Defeat gespeeld. Jammer dat er geen DoD GO is :P
Oe daar zeg je wat. Een DoD:GO zou ik ook erg goed trekken! Heel wat uurtjes besteed op Avalanche met MG42 :D. Maarja dan ga je studeren, werken en dan pak je cs:go pas weer een kleine tien jaar later op wanneer alle huidige shooters buggy/QTE drama's zijn....

• Ianovski
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-03-2024

Ianovski

Rawr!

Mooi spel dat CS GO, ben ooit van cod4 afgestapt op zoek naar een nieuwe shooter en kwam toen hier uit. Heb er nu bijna 500 uur in zitten en casual begint al saai te worden...

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/545267653728783913/99DC6FBC0723BA08A24E3FFF9817E44049AD13DC/

Helaas zit school nu in de weg dus heb ik wat minder tijd maar speel her en der nog wel eens een potje, misschien zo'n 15 uur per week. Hoe dan ook, het is een goede vervanger voor cod4!

Ianovski Designs

• markdm
Casual is soms ook heel makkelijk, ik speelde het eerst ook veel maar nadat ik meer comp ben gaan spelen ben ik er helemaal mee gestopt, op missies na.

• Djmaddox
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Casual is ook wel heel erg makkelijk ja. :')

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
Ja het niveau van casual kan je vergelijken met silver tot gold nova of MG op competitive en dan nog leer je op casual foute dingen die je in comp de das zullen omdoen.

• markdm
Timmo70 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:04:
Ja het niveau van casual kan je vergelijken met silver tot gold nova of MG op competitive en dan nog leer je op casual foute dingen die je in comp de das zullen omdoen.
Silver? Brons zul je bedoelen, vaak zijn 90% van de spelers waardeloos en 10% kan nog wel goed spelen met soms best goeden er tussen. Doordat je met zoveel speelt is het ook compleet anders dan competitive.

• Ianovski
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-03-2024

Ianovski

Rawr!

Haha ja klopt wel, dit was ook niet eens zo heel serieus. Gelukkig zit ik met comp nu op MGE, helaas deranked van DMG. Ik wil echt weer vaker spelen, volgende week vrij dus dan gaan we los! :P

Ianovski Designs

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11 16:45

Plainside

I browse when I'm at work

WAAROM HEB IK GEEN FKING TIJD VOOR CS:GO!
Sigh... zal een poging doen om vanavond misschien wat te spelen dat zou mooi zijn :3
gister weer 2 potjes gespeeld nadat ik maandag alles verloor en naar silver elite ben gedemote.
queue ik met nijn en sooj: was een redelijk simpele match, helaas was het mijn eerste game op 400DPI dus was ik wat clunky, ging beter naarmate er meer tijd verstreek.
toch nog aardig met gold nova 3/4 mee kunnen komen ^.^ aardig tevreden met het resultaat.

daarna gequeued met dery en power2all:
ging ook wel lekker en hebben een ez win binnengesleept. enige nadeel was dat ik veel minder on point was dan ik normaal ben. heel veel ez headshots die ik makkelijk zou moeten raken gingen mis.

was gezellig beide matches bedankt aan degene die met mij gequeued hebben.

even een vraag aan iedereen hier.
welke DPI + ingamesens gebruijken jullie?
en welke graphical settings gebruiken jullie?

• Plainside

Plainside

wambamNL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:23:
even een vraag aan iedereen hier.
welke DPI + ingamesens gebruijken jullie?
en welke graphical settings gebruiken jullie?
800 DPI 1 ingame ofzo... tijdje geleden dat ik heb gespeeld.
grafische settings.... geen flauw benul xD
Plainside schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:36:
[...]

800 DPI 1 ingame ofzo... tijdje geleden dat ik heb gespeeld.
grafische settings.... geen flauw benul xD
ik speel nu op 400/1.5 ongeveer.
en graphics staat alles op het laagst behalve AA en shadows.

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-11 12:32
800 en iets van 2.5
Grafisch volgensmij fullhd, shadows en 2xAA

• markdm
600 DPI en 1,5 ingame dacht ik.
En over mijn graphics, nu speel ik lekker op mijn *** desktop dus alles op z'n laagst en met een 4/3 verhouding van 800x600 pixels :P
Nog steeds een inconsistente 30 frames per seconde, die toevallig altijd naar 20 zakt als ik een tegenstander zie. :+

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
800 dpi 1 sens
1920x1080 max graphics 200 capped fps

• Silence

Silence

Godlike

Gisteren met full eagle / LEM team tegen 1 LEM 1 silver en 3 non ranks, tijd geleden dat het zo makkelijk ging 16-0 never forget :p

Inventaris - Steam

aardig verschil in dpi en graphics tussen de verschillemde personen.
mijn muscle memory is wel zwaar off op het moment omdat ik nog 800/1.5 gewend ben.

Verwijderd

2560x1080 res,
5 windows sens,
800 dpi,
2.1 ingame
Alles op low, want het is toch al geen mooi spel.

edit: Overigens dacht ik dat ik bij RPG's etc het meeste effect van ultra-wide zou hebben... Nee, CSGO. Ik zie zoveel meer :D

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 09:03 ]

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 11:15
Gisteren gebeurde mij iets raar en ik twijfel nog steeds aan mezelf;
Ik kreeg een Chroma case en besloot om deze te openen in plaats van te verkopen. Gelukkig was het de gok waard want ik kreeg een M4a4 Dragon King. Toen ik in mijn inventory keek stond er ook nog "factory new", een vriend die bij mij was heeft dit ook gezien.
Omdat het gewoon een ontiegelijk lelijke skin is besloot ik hem te verkopen, toen ik hem op de marketplace wilde plaatsen was hij opeens "Field tested"?! Natuurlijk een stuk minder waard. Helaas mocht een paar keer opnieuw opstarten (weet ook niet precies wat ik daarvan verwachtte) ook niet baten en bleef hij field tested.
Is dit een bugje in het spel, hebben meer mensen dit meegemaakt?

• Releases

Releases

Ja maar!

T7D_Sneezy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:17:
Gisteren gebeurde mij iets raar en ik twijfel nog steeds aan mezelf;
Ik kreeg een Chroma case en besloot om deze te openen in plaats van te verkopen. Gelukkig was het de gok waard want ik kreeg een M4a4 Dragon King. Toen ik in mijn inventory keek stond er ook nog "factory new", een vriend die bij mij was heeft dit ook gezien.
Omdat het gewoon een ontiegelijk lelijke skin is besloot ik hem te verkopen, toen ik hem op de marketplace wilde plaatsen was hij opeens "Field tested"?! Natuurlijk een stuk minder waard. Helaas mocht een paar keer opnieuw opstarten (weet ook niet precies wat ik daarvan verwachtte) ook niet baten en bleef hij field tested.
Is dit een bugje in het spel, hebben meer mensen dit meegemaakt?
Is het niet zo dat als je hem 1 x equiped dat die field tested word?

• Plainside

Plainside

Releases schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:22:
[...]

Nope.
Wanneer je iets FN krijgt blijft die voor altijd FN.

Verwijderd

Releases schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:22:
[...]

Waarom zou dat zo werken, dan heb je helemaal niks aan skins?

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:23:
[...]

Waarom zou dat zo werken, dan heb je helemaal niks aan skins?
Ik had deze vraag ook gesteld toen skins net uit kwamen, zou me tevens niks verwachten van die geldkloppers!

Verwijderd

xeoMe schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:24:
[...]

Ik had deze vraag ook gesteld toen skins net uit kwamen, zou me tevens niks verwachten van die geldkloppers!
|:( ff rustig hé.

• Piekartz87
Niet om te stoken maar ik vindt het een mooi verdienmodel die skins. Je hebt er natuurlijk verder helemaal niks aan.

• xeoMe
  • Laatst online: 22:50
Ben niet boos hoor 8)

Al een paar weken geen cs meer aangeraakt volgens mij, m'n vriendin heeft het meer dan mij gespeeld de laatste 2 weken |:(

• Releases

Releases

Ja maar!

Heb zelf nog helemaal geen mooie of waardevolle gehad. Zo'n 10 cases open gemaakt maar niks van goede waarde.

• Silence

Silence

Godlike

Heb al 50 euro aan keys uitgegeven alleen maar 3 cent skins

Keys zijn te duur vind ik zelf 50 cent / 1 euro was leuk geweest.

[ Voor 36% gewijzigd door Silence op 21-01-2015 09:33 ]

Inventaris - Steam

Verwijderd

Releases schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:32:
Heb zelf nog helemaal geen mooie of waardevolle gehad. Zo'n 10 cases open gemaakt maar niks van goede waarde.
... Er is zo'n emulator voor cases, ik had na $2000,- 2 knives 3 reds en in totaal $400,- terug. Das 1600,- verlies.

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:33:
[...]

... Er is zo'n emulator voor cases, ik had na $2000,- 2 knives 3 reds en in totaal $400,- terug. Das 1600,- verlies.
Ja maar dat is niet gekoppeld met steam oid is gewoon door iemand gemaakt.

Inventaris - Steam

Verwijderd

Silencex schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:35:
[...]

Ja maar dat is niet gekoppeld met steam oid is gewoon door iemand gemaakt.
Maar geeft wel weer wat je er voor terug krijgt. (niks)

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Cases openen moet je ook niet doen voor winst, nog erger als het casino zoiets.

Steam: Grim

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:33:
[...]

Ja ik koop meestal de skins ook gewoon, als je geen extreem zeldzame skins wilt dan het is altijd goedkoper.
Redline, Guardian, Cartel, Nitro zijn allemaal prima zo te betalen.

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:37:
[...]

Ja ik koop meestal de skins ook gewoon, als je geen extreem zeldzame skins wilt dan het is altijd goedkoper.
Redline, Guardian, Cartel, Nitro zijn allemaal prima zo te betalen.
Ja idd.

Eerlijk gezegd, als ik ooit pro zou worden (nee), zou ik alles op standaard skins zetten.

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:36:
[...]

Maar geeft wel weer wat je er voor terug krijgt. (niks)
Ken iemand die heeft maar paar 10tjes uitgegeven en heeft al 5 knifes.
Andere vriend kreeg ook 1 van 300 deze week, het is gewoon geluk hebben.

Inventaris - Steam

Verwijderd

Het huis wint altijd jongens.

Ik verkoop de boxes altijd meteen en als ik er uiteindelijk een leuk bedrag voor heb da kan ik er een game van kopen op steam.

En de kleine skins van 0,4 - 0,25 cent die gooi ik op cs:go lounge om mee te betten. En als ik daar dan een leuke heb gekregen verkoop ik die.

Ga er zelf geen geld insteken.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik krijg nog niet eens boxes :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• markdm
Ik heb die case opening simulator ook een keer gedaan, gewoon vaak klikken en er niet op letten terwijl ik op reddit of tweakers zat. Uiteindelijk daar dan 2000 cases in geopend en geen knife, de uitkomst was maar 25% van de waarde van wat er dus in ging (als ik het in het echt deed).

Maar ik vind het wel een leuk verdien model, het is geen pay-to-win en geeft helemaal geen voordeel maar is toch leuk.

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:37:
[...]

Ja idd.

Eerlijk gezegd, als ik ooit pro zou worden (nee), zou ik alles op standaard skins zetten.
Ik kan ook geen enkele rationele reden verzinnen om geld uit te geven aan skins, maar toch doe ik het 8)7

• frye
  • Laatst online: 22:47
Spelen er nog mensen op ESEA pugs?

Ik speelde het vroeger wel eens (+- jaar of 2 geleden) en wou er terug mee beginnen.
Gisteren dus de esea client geupdate en zag aantal nieuwe dingen.

Weet dat men vroeger een serverlist zag met pugs?
Is dit eruit gehaald of is het gewoon niet meer actief als vroeger?

Dan toch na enkele minuten in een pug geraakt via solo matchmaking maar ben het overzicht kwijt van actieve pugs etc.

• Piekartz87
Ik vindt wel serieus dat ze er alles aan doen om kinderen (14 tot 18) hooked te krijgen aan die skins. Het zit zo goed in elkaar dat de wat gevoeligere mensen geen schijn van kans maken.

Je ziet namelijk mensen lopen met aparte skins en je denkt dan, wtf is dat? hoe krijg ik dat?
Het openen van die cases is verder net zo'n fruitmachine, ze laten zien wat voor een moois je uit zo'n kist kan halen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Geld verdienen hiermee kan alleen maar door slim te traden, met het openen van kisten maak je namelijk nog minder kans op iets waardevols dan in het café met een fruitmachine.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

markdm schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:39:
Ik heb die case opening simulator ook een keer gedaan, gewoon vaak klikken en er niet op letten terwijl ik op reddit of tweakers zat. Uiteindelijk daar dan 2000 cases in geopend en geen knife, de uitkomst was maar 25% van de waarde van wat er dus in ging (als ik het in het echt deed).

Maar ik vind het wel een leuk verdien model, het is geen pay-to-win en geeft helemaal geen voordeel maar is toch leuk.
Ben het helemaal met je eens! Traden is ook een leuke manier om de werkdag door te komen :P

Ik heb zo'n €30,00 aan CS:GO gespendeerd en zit inmiddels op zo'n €220 aan inventory. Het fluctueert een beetje omdat de prijs van mijn knife schommelt tussen de €190 en €210.

Ik heb in het begin gewoon ontzettend veel mazzel gehad door een Karambit te unboxen. Met geld maak je geld, dat telt ook voor CS:GO.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:48:
aardig verschil in dpi en graphics tussen de verschillemde personen.
mijn muscle memory is wel zwaar off op het moment omdat ik nog 800/1.5 gewend ben.
Ga je aub niet doodstaren op settings ;). Ik weet nog vanuit het "oude" CS dat men zelfs configs en weet ik veel wat overnam van pro-spelers om zo maar de hoop te hebben net zo goed te kunnen spelen. De settings waarmee je start en je aan gewend bent geraakt zijn prima. Zolang de game maar goed aanvoelt voor jou.

Muis-settings bijv. Ik speel altijd met een vrij lage setting, terwijl een maat van mij juist met een extreem hoge setting speelt. Qua scores gaan we altijd vrij gelijk op, over het algemeen maak je daar niet het verschil in een shooter. Brightness en contrast echter wel.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• SmokingSig
Idd speel het jaren en zat vroeger nog op Clanbase top 15 EU.

Ik speel helemaal niet met een lage resolutie of een lage sensivity.
Damienx2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:06:
[...]

Ga je aub niet doodstaren op settings ;). Ik weet nog vanuit het "oude" CS dat men zelfs configs en weet ik veel wat overnam van pro-spelers om zo maar de hoop te hebben net zo goed te kunnen spelen. De settings waarmee je start en je aan gewend bent geraakt zijn prima. Zolang de game maar goed aanvoelt voor jou.

Muis-settings bijv. Ik speel altijd met een vrij lage setting, terwijl een maat van mij juist met een extreem hoge setting speelt. Qua scores gaan we altijd vrij gelijk op, over het algemeen maak je daar niet het verschil in een shooter. Brightness en contrast echter wel.
Doe ik ook neit echt ;)
Wou gewoon weten wat iedereen voor settings gebruikt.
Ik vind 400DPI fijn alleen moet ik er nog aan wennen ivm mijn muscle memory ^.^

Enige wat ik gekopieerd heb is mijn Crosshair, daarvan gebruik ik die van Fifflaren.
Zit niet echt een speciale reden achter, gewoon omdat ik weinig zin had om hem zelf te configureren en omdat ik hem het beste vond spelen en imdat het gwn een fijne crosshair is.

[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 21-01-2015 13:25 ]

• markdm
iLikeNoobies schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:08:
[...]

Ben het helemaal met je eens! Traden is ook een leuke manier om de werkdag door te komen :P

Ik heb zo'n €30,00 aan CS:GO gespendeerd en zit inmiddels op zo'n €220 aan inventory. Het fluctueert een beetje omdat de prijs van mijn knife schommelt tussen de €190 en €210.

Ik heb in het begin gewoon ontzettend veel mazzel gehad door een Karambit te unboxen. Met geld maak je geld, dat telt ook voor CS:GO.
Ik doe juist gewoon alleen aan hele goedkope skins, ruilen gaat mij toch niet goed af.

• Grim
[...]
Ik weet nog vanuit het "oude" CS dat men zelfs configs en weet ik veel wat overnam van pro-spelers om zo maar de hoop te hebben net zo goed te kunnen spelen.
Werd vroeger veel gedaan en wordt nu nog steeds veel gedaan.

• A.W.E.S.O.M.-0
[...]

Qua rates zou ik wel willen dat meer mensen configs over zouden nemen, hoe vaak je wel niet tegen mensen speelt die stikken van de losses of chokes.......

Verder helemaal mee eens, al zijn er links en rechts nog wel wat listige trucjes mogelijk in de config die het spelen wel iets makkelijker kunnen maken.

• Grim
Nieuwe portie huiswerk is gearriveerd.
http://www.reddit.com/r/G...kes_tactics_and_gameplay/

• teupje
Vanavond grotendeel van de avond online en beschikbaar voor een paar potjes :)
GN 1, mochten er mensen in ongeveer dezelfde rank vallen.

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zo'n custom radar, werkt dat echt zonder dat je een VAC-ban krijgt? :o

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12 08:33
Skins? Boxes? knives? Ben toch echt een CS'er van de oude stempel. Enige wat ik doe is spel opstarten en knallen :p blijkbaar is er een hoop veranderd sinds CS 1.x en CS Source wat ik nog niet heb ontdekt.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Grim
Heb zelf ook helemaal niets met skins, enkel afleiding in mijn ogen. Gewoon stock wapen in het zwart. :)

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:19

JoSchaap

Had a life, got a modem..

indien men nutteloos wil knallen of opwarmen, ik heb een FFA DM servertje opgezet. gewoon, omdat het kon :)

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/7days.johanschaap.nl:27045/b_560_95_1.png

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Piekartz87
NoepZor schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:24:
Skins? Boxes? knives? Ben toch echt een CS'er van de oude stempel. Enige wat ik doe is spel opstarten en knallen :p blijkbaar is er een hoop veranderd sinds CS 1.x en CS Source wat ik nog niet heb ontdekt.
Same here, ik zag de ct in Frankrijk en Belgie laatst ook niet met stickers en kleurtjes op hun wapens.

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
JoSchaap schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:49:
indien men nutteloos wil knallen of opwarmen, ik heb een FFA DM servertje opgezet. gewoon, omdat het kon :)

[afbeelding]
Aah tof man! Van de DayZ opperhoofd _/-\o_ Vanavond gelijk testen!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12 08:33
In call of duty kun je wel je wapens en outfit aanpassen, opzich wel leuk en kon je met gamen verdienen. Lees hier over bedragen in euro's over skins, volgens mij gaat er dan wat mis :P

Wat ik nog wel kwijt wil is dat ik meestal in "community servers" speel, gewoon potje DM of iets dergelijks. Volgens mij zit aan de officiele servers een ranking systeem gekoppeld, maar nog niet in verdiept :P vond de badges die je de laatste jaren kon verdienen in CS source al onzin.

[ Voor 43% gewijzigd door NoepZor op 21-01-2015 16:52 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:59
Piekartz87 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:08:
[...]

Same here, ik zag de ct in Frankrijk en Belgie laatst ook niet met stickers en kleurtjes op hun wapens.
Wees juist blij, die hele markt heeft CSGO tot een ongekend hoog niveau geblazen qua populariteit, hiermee worden ook de kwartaalse 250.000 dollar toernooien gehouden (sponsored by Valve) wat de populariteit alleen maar meer laat groeien.

• Terranova
  • Laatst online: 01-12 00:26
NoepZor schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:46:
In call of duty kun je wel je wapens en outfit aanpassen, opzich wel leuk en kon je met gamen verdienen. Lees hier over bedragen in euro's over skins, volgens mij gaat er dan wat mis :P
Ja ach, als het spel daarom bij livegang 12 euro kon zijn tov 40-60 euro is het toch prima? Je bent niet verplicht geld uit te geven.

• Piekartz87
Scrtz schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:52:
[...]

Wees juist blij, die hele markt heeft CSGO tot een ongekend hoog niveau geblazen qua populariteit, hiermee worden ook de kwartaalse 250.000 dollar toernooien gehouden (sponsored by Valve) wat de populariteit alleen maar meer laat groeien.
I know that, hopelijk steken ze wat geld daarvan in Half life 3 :P xD
Ik dacht altijd dat de USPS een 1 headshot kill was.
Blijkbaar moet je 2 keer in iemand zn kop schieten.

• markdm
wambamNL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:13:
Ik dacht altijd dat de USPS een 1 headshot kill was.
Blijkbaar moet je 2 keer in iemand zn kop schieten.
Is een instant headshot zonder armor, met armor heb je er twee nodig.

• Grim
markdm schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:26:
[...]

Is een instant headshot zonder armor, met armor heb je er twee nodig.
+helmet(!)

Gewoon armor is body, helmet is voor je hoofd. :+

ah whoops was vergeten dat deathmatch iedereen armor + helmet geeft.
grote faal van mij.

• Grim
Even terugkomend op het overnemen van settings (resolutie in dit geval) van pro spelers. Een leuk prentje.

Gister een leuk potje gespeeld met Nijn, Sooj, Magikarp en deadterrorist waarin ik het beter deed dan onze MG :+ *whoop whoop* (2nd fragger ^.^ beetje on eerlijk want ze gingen maar 2x B en onze MG was B aan het holden.)
Nee maar het potje ging lekker en ik heb veel plezier gehad.
Een paar keer een clutch die ik makkelijk had moeten winnen niet gewonnen.
Bijv: een 2v1 op a site, ik heb de bomb geplant en ik hoor er 1 via ramp komen en ik weet dat er 1 via short me aan het pushen is dus ik ga on site naar ramp kijken en pre fire.
Ik kill degene die ramp pushede en dan ging ik meteen dod door degene die via short kwam, helaas kwam dit vanwege het feit dat ik geen armor had die ronde omdat ik een eco deed. Wel de ronde daarna mn AWP kunnen krijgen en mensen de terror van mid laten zien :+

Failsnail nog mijn excuses dat je niet mee kon doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 22-01-2015 10:04 ]

• markdm
wambamNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:58:
Gister een leuk potje gespeeld met Nijn, Sooj, Magikarp en deadterrorist waarin ik het beter deed dan onze MG :+ *whoop whoop* (2nd fragger ^.^ beetje on eerlijk want ze gingen maar 2x B en onze MG was B aan het holden.)
Nee maar het potje ging lekker en ik heb veel plezier gehad.
Een paar keer een clutch die ik makkelijk had moeten winnen niet gewonnen.
Bijv: een 2v1 op a site, ik heb de bomb geplant en ik hoor er 1 via ramp komen en ik weet dat er 1 via short me aan het pushen is dus ik ga on site naar ramp kijken en pre fire.
Ik kill degene die ramp pushede en dan ging ik meteen dod door degene die via short kwam, helaas kwam dit vanwege het feit dat ik geen armor had die ronde omdat ik een eco deed. Wel de ronde daarna mn AWP kunnen krijgen en mensen de terror van mid laten zien :+

Failsnail nog mijn excuses dat je niet mee kon doen.
Kan gebeuren, als iemand vlak voor mij joinde dan kan je er niks aan doen.

Maar zulke verkeerde clutches heb ik ook echt de hele tijd, vaak net een verkeerde timing qua flashes, schieten, omdraaien etc.

markdm schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:10:
[...]

Kan gebeuren, als iemand vlak voor mij joinde dan kan je er niks aan doen.

Maar zulke verkeerde clutches heb ik ook echt de hele tijd, vaak net een verkeerde timing qua flashes, schieten, omdraaien etc.
Ach niks aan te doen maarja.
Was ook weer op 400DPI aan het spelen, dat uiteindelijk maar op 600 gezet en het ging een stuk beter.
Ik raakte opeens zoveel meer :D

• JayDz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 12:23
Iemand hier rond de gn2?
Heb wel zin om vanavond ff competitive te doen :)
add me: http://steamcommunity.com/id/JA7

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
wambamNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:11:
[...]

Ach niks aan te doen maarja.
Was ook weer op 400DPI aan het spelen, dat uiteindelijk maar op 600 gezet en het ging een stuk beter.
Ik raakte opeens zoveel meer :D
Was een prima potje :) Moest wel even inkomen, had die dag nog niet gespeeld :9 Vanavond weer?

Is er trouwens een manier om na elk potje automatisch screenshot te nemen van score?

[ Voor 18% gewijzigd door ProfaNe op 22-01-2015 10:28 ]

Deadterrorist22 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:25:
[...]

Was een prima potje :) Moest wel even inkomen, had die dag nog niet gespeeld :9 Vanavond weer?

Is er trouwens een manier om na elk potje automatisch screenshot te nemen van score?
Helaas kan ik nooito p donderdag, vrijdag en zaterdag :(

Pagina: 1 ... 74 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic