[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.823 views

• Power2All
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-03 15:45
WARCRAFT 3 server online op 80.82.70.210:27018
Zit geen wachtwoord op, iedereen kan joinen en levelen.

[Edit]
Port veranderd naar 27018

[ Voor 16% gewijzigd door Power2All op 16-01-2015 11:12 ]

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:47
Eindelijk sinds kort een beetje een inventory opgebouwd.
Door een case te openen een awp aiismov field tested gedropt gekregen.

Hiermee met csgolounge wat uitgebouwd met bets.

http://csgobackpack.net/?nick=76561197967399052

& we gaan verder! ;)

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
pros spelen 800x600 omdat dit de beste optie was op een hoge hz CRT monitor.

Op lcd is al bewezen dat je een nadeel hebt als je lage resolutie speelt. Omdat je scherm wordt uitgerekt. Maar het blijft altijd persoonlijke voorkeur. Heb tijden gespeelt met 800x600 maar toch maar overstag gegaan naar hoge resolutie

Verwijderd

ik sta erbij hoor 0nyx is me game naam.. als je competitief gaat invite me maar, skill zwerft rond MG2 op dit moment

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Junia schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:28:
NeHoX, indien mogelijk zou ik graag eens gebruik willen maken van één van je servers. Een aantal maatjes van me zijn net begonnen met CS en kunnen wel wat training gebruiken. Een private server zou hier natuurlijk ideaal voor zijn :D

Of heb ik je aanbod verkeerd begrepen?
Voeg me even toe op steam: NeHoX!? Plaatje van een bil 8)7

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Power2All
NeHoX schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:27:
[...]

Je hebt nog niet gereageerd wat ik zei ;)
Waar zijn je server(s) gesitueerd ?
Staan ze in een datacenter of host je ze thuis ?

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Power2All schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:29:
[...]

Je hebt nog niet gereageerd wat ik zei ;)
Waar zijn je server(s) gesitueerd ?
Staan ze in een datacenter of host je ze thuis ?
Draaien op een ongebruikte 100mbit consumenten glasvezellijn. Erg lage, maar inderdaad niet de laagste pingtijden. wel goede hitreg 128 tick stabiel. Teamspeak draait wel in een datacenter.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Power2All
NeHoX schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:57:
[...]

Draaien op een ongebruikte 100mbit consumenten glasvezellijn. Erg lage, maar inderdaad niet de laagste pingtijden. wel goede hitreg 128 tick stabiel. Teamspeak draait wel in een datacenter.
mmmm ok.
Server van ons draait op 1gbit unmetered.
Misschien iets fijner gezien we minder router hops hebben hier (direct naar AMSIX).
Maar nice, ik wil ook nog steeds glasfiber >_<

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:07
NeHoX schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:27:
[...]

Alrighty, ik zal je vanmiddag even toevoegen! :)

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-12 10:04

rSNNN

Titel ondertitel

Junia schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:06:
[...]

Alrighty, ik zal je vanmiddag even toevoegen! :)
Ken je het al een beetje Julien? :P

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
zijn hier nog mensen die interesse hebben in een Lan-party, momenteel zijn er nog veel mensen die reismaatjes zoeken en natuurlijk willen we met zo veel mogelijk tweakers op de stoep staan daar!

voor vragen of aanmeldingen ga even naar: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1621042

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

• Power2All
hostname: GoT Server: WARCRAFT 3 MOD
version : 1.34.6.8/13468 5906 secure
udp/ip : 80.82.70.210:27016 (public ip: 80.82.70.210)
type : community dedicated
map : de_dust2
players : 0 humans, 0 bots (32/0 max) (hibernating)

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:36
Power2All schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:46:
hostname: GoT Server: WARCRAFT 3 MOD
version : 1.34.6.8/13468 5906 secure
udp/ip : 80.82.70.210:27016 (public ip: 80.82.70.210)
type : community dedicated
map : de_dust2
players : 0 humans, 0 bots (32/0 max) (hibernating)
Zal deze info ook op de CSGO tweakers groep zetten. Is het misschien ook mogelijk om een servertje met de volgende mod op te zwieren? Moet maar max 10 man zijn ofzo. :+

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2234885

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• Power2All
Kreekje schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:02:
[...]

Zal deze info ook op de CSGO tweakers groep zetten. Is het misschien ook mogelijk om een servertje met de volgende mod op te zwieren? Moet maar max 10 man zijn ofzo. :+

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2234885
Kunnen mensen effe checken naar de WARCRAFT 3 server ?
Heb gisteren al even gekeken, maar heb nu nog even het e.e.a. aan gefixed.
Specials horen te werken, en hij hoort alles in MySQL op te slaan.
Maar moet dit even weten, dus als mensen effe wat kan spelen erin, zou ik op prijs stellen.

@Kreekje ik zal even kijken of ik een optioneel aanzet optie kan maken ervan.

• matrix14
brush zal meer succesvol worden dan een warcraft 3 server. Warcraft 3 is 1 van de minst gespeelde mods. Denk dat je hier ook weinig animo krijgt omdat mensen zich hier focussen op MM.

Surf/zombie>minigame>bhop>rest

Brush is echt ideaal om bepaalde spots leren te defenden! Wat een geweldige tijden heb ik op brush gehad. De grootste lol kan je daarmee hebben

• Power2All
Mja, alleen ik ken weer veel vrienden die warcraft 3 mod juist uitdagender vinden, gezien de moeilijkheid hoger ligt.
Zoals ik in het verleden bij CampZone al eens meemaakte.
Battlefield Vietnam, bots op extreme zetten, spelen, en na de bots ge0wned te kunnen krijgen, op een speler server spelen, en ineens gaat de moeilijkheid omlaag omdat je cheatende bots gewent bent xD

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Power2All schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:12:
[...]

Kunnen mensen effe checken naar de WARCRAFT 3 server ?
Heb gisteren al even gekeken, maar heb nu nog even het e.e.a. aan gefixed.
Specials horen te werken, en hij hoort alles in MySQL op te slaan.
Maar moet dit even weten, dus als mensen effe wat kan spelen erin, zou ik op prijs stellen.

@Kreekje ik zal even kijken of ik een optioneel aanzet optie kan maken ervan.
Gisteren gespeeld, level 7 gehaald zonder problemen. Toen kwam er achter dat je 30 level punten kunt uitdelen onder je races en was de top level zo gehaald :'(

Bot een paar levels hoger zetten is ook aan te raden.

www.webshopmasters.nl

• Power2All
Berktoppie schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:30:
[...]

Gisteren gespeeld, level 7 gehaald zonder problemen. Toen kwam er achter dat je 30 level punten kunt uitdelen onder je races en was de top level zo gehaald :'(

Bot een paar levels hoger zetten is ook aan te raden.
Denk dat dat nu gereset is nu ik SQL gebruik.
Maar moet even kijken of hij dit ook saved.
Moeilijkheid zal ik nog aftweaken.
Zou iemand mijn server nog even willen nakijken heb em perongeluk verwijderd en nu opnieuw opgezet maar ik weet niet of hij het nou wel of niet doet.

Steam: Ryada.

• Kreekje
matrix14 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:18:
brush zal meer succesvol worden dan een warcraft 3 server. Warcraft 3 is 1 van de minst gespeelde mods. Denk dat je hier ook weinig animo krijgt omdat mensen zich hier focussen op MM.

Surf/zombie>minigame>bhop>rest

Brush is echt ideaal om bepaalde spots leren te defenden! Wat een geweldige tijden heb ik op brush gehad. De grootste lol kan je daarmee hebben
Ja, persoonlijk vind ik brush ook zalig. Vooral als je het met een paar man van tweakers / vrienden doet. Zo leer je tenminste hoe je spots moet houden en wat de beste aanvalsmogelijkheden / verdedegingsmethodes zijn.

Voor de mensen die niet weten wat brush is: http://www.netcodeguides.com/brush/

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• Power2All
Kreekje schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Ja, persoonlijk vind ik brush ook zalig. Vooral als je het met een paar man van tweakers / vrienden doet. Zo leer je tenminste hoe je spots moet houden en wat de beste aanvalsmogelijkheden / verdedegingsmethodes zijn.

Voor de mensen die niet weten wat brush is: http://www.netcodeguides.com/brush/
Warning: mysqli::mysqli(): (28000/1045): Access denied for user 'netcode_gobrush'@'localhost' (using password: YES) in /home/netcode/public_html/brush/core/Loader.php on line 39

Warning: mysqli::prepare(): Couldn't fetch mysqli in /home/netcode/public_html/brush/modules/brush/controllers/brush.php on line 31

Fatal error: Call to a member function execute() on a non-object in /home/netcode/public_html/brush/modules/brush/controllers/brush.php on line 33

vette site xD

Ik ga mani-mod installen, dan kunnen we switchen tussen W3C en die Brush mod.

• matrix14
dat ligt niet aan de site... je moet ingelogd zijn

• Power2All
Die errors zijn best knullig...

• jeffreygek1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-11 20:45
ik speel nu sinds 2 maanden cs go en heb er nu zo'n honderd uur inzitten en sweef rond SE en SE Master maar ik wil ook graag met wat mensen van got spelen. ik heb de steam groups al gejoint maar kan niet echt iemand vinden om mee te spelen. zijn er anders ook nog bepaalde ts servers of csgo servers die ik kan joinen?

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:39
Dat brush klinkt op zich best goed.. Ik heb zo'n grafhekel aan standaard Deathmatch gekregen vanwege die enorm frustrerende spawns af en toe (of van die gasten die recht voor je neus spawnen, waar je alleen maar recht door heen kunt schieten tot ze je headshotten). Zal het eens gaan proberen dat Brush :)

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
jeffreygek1 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:55:
zijn er anders ook nog bepaalde ts servers?
ts3.nehox.nl

Steam: Grim

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 30-11 20:13
tummeke393 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:04:
Dat brush klinkt op zich best goed.. Ik heb zo'n grafhekel aan standaard Deathmatch gekregen vanwege die enorm frustrerende spawns af en toe (of van die gasten die recht voor je neus spawnen, waar je alleen maar recht door heen kunt schieten tot ze je headshotten). Zal het eens gaan proberen dat Brush :)
ik speelde DM eerst om te winnen, nu speel ik het om in te spelen en de spawns caren met echt niet meer. DM kan je niet spelen om te winnen omdat je 9/10 x voor een enemy spawnt.

IMO is DM het beste om jezelf een beetje in te schieten omdat er constant action is.

• matrix14
Alleen moet je oppassen dat je niet gaat sprayen in DM want dan ga je ook tijdens MM sprayen ;p. Dus je kan in DM beter vaak doodgaan en met tappen inkomen dan om de score spelen idd
matrix14 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:07:
Alleen moet je oppassen dat je niet gaat sprayen in DM want dan ga je ook tijdens MM sprayen ;p. Dus je kan in DM beter vaak doodgaan en met tappen inkomen dan om de score spelen idd
Je kan prima sprayen, maar je moet wel controle houden over je spray..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• prestige93
ik heb in DM juist geleerd hoe ik mijn spray moet controleren!
vaak wel handig tegen een B rush op dust 2

prestige93 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:55:
ik heb in DM juist geleerd hoe ik mijn spray moet controleren!
vaak wel handig tegen een B rush op dust 2
of je gooit een AWP naar mjj en ze vallen 1 voor 1 neer :+

• pray2win
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

Ik haat de missie waarin ik een arms race moet winnen. ik kan niet schieten ja! :(

Ik heb het bidden opgegeven

• matrix14
hmr schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:34:
[...]

Je kan prima sprayen, maar je moet wel controle houden over je spray..
ja leuk voor close combat maar op hoog niveau heb je bijna geen spray battles meer... alles is burst fire. Zie vaak genoeg als ik met DMG of lager speel dat ze alles proberen te sprayen en daarmee ga je echt niet winnen op mijn niveau of je moet zon lucky bastard zijn die alles 1hit sprayed.

• Power2All
Warcraft 3 server zal ik Deathmatch uitzetten.
Het zal dan puur een competitive worden.
Wel kan je levelen, en net gecheckt, levels worden in SQL opgeslagen, en zal binnenkort een page online gooien waar je je levels terug kan vinden e.d.

• pray2win

pray2win

Power2All schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:13:
Warcraft 3 server zal ik Deathmatch uitzetten.
Het zal dan puur een competitive worden.
Wel kan je levelen, en net gecheckt, levels worden in SQL opgeslagen, en zal binnenkort een page online gooien waar je je levels terug kan vinden e.d.
iik zal gaan kijken als ik thuis ben. vooral omdat ik wc3 in cs source goed gespeeld heb

Verwijderd

matrix14 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:13:
[...]

ja leuk voor close combat maar op hoog niveau heb je bijna geen spray battles meer... alles is burst fire. Zie vaak genoeg als ik met DMG of lager speel dat ze alles proberen te sprayen en daarmee ga je echt niet winnen op mijn niveau of je moet zon lucky bastard zijn die alles 1hit sprayed.
Ik probeer zelf alles onder 10kogels te houden (met ak/m4 anyway) Want die spray is goed te controleren.

• matrix14
Ben trouwens vanavond wel beschikbaar op mijn smurf als mensen 2 matches een boost nodig hebben.

• Power2All
WARCRAFT 3 server draait in casual gamemode, team versus team dus, respawn na een volle ronde.
Kan iemand dat ook even voor mij verifieren, gezien ik op mijn werk zit ;)
Brush server zal wellicht op Roderick's server geinstalled worden die optioneel aan te zetten is door hem of degene die admin rechten mogen krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Power2All op 16-01-2015 11:42 ]

• prestige93
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:24:
[...]

Ik probeer zelf alles onder 10kogels te houden (met ak/m4 anyway) Want die spray is goed te controleren.
het lukt me steeds vaker om een full clip the sprayen en daar meerdere kills mee te krijgen gisteren cache b site 4 man met 1 clip in een spray.

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
Ik keek gister naar finales tussen nip en virtus pro. En het sprayen hangt natuurlijk sterk af van het wapen en de afstand. Er wordt dus wel degelijk gesprayd in pro matches. Die lui weten echter precies hoe je dat moet controleren.

Verwijderd

Sprayen kan in principe alleen maar op korte en middel-korte afstanden.
Ik zeg niet dat ik er heel goed in ben, maar als je een beetje naar beneden richt gaat er al gauw wat raak.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Waarom heb ik nou meestal dat er in het andere team iemand zit die ALTIJD 100% aim heeft ... echt dat comp system met smurfs werkt gewoon ruk...

Add me on Steam

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:21:
Waarom heb ik nou meestal dat er in het andere team iemand zit die ALTIJD 100% aim heeft ... echt dat comp system met smurfs werkt gewoon ruk...
Ga zelf smurfen, dat zal ze leren :+

Maar ik vind dat ook heel irritant, ik heb vaak genoeg verloren door 1 tegenstander, die vaak maar 30 uur ingame had....

steam: failsnail, Letterbox

• TheAnthonyNL
markdm schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:49:
[...]

Ga zelf smurfen, dat zal ze leren :+

Maar ik vind dat ook heel irritant, ik heb vaak genoeg verloren door 1 tegenstander, die vaak maar 30 uur ingame had....
He ho he hi, dat krijg je niet kado, lala lalala lala lala la....

Maargoed morgen half 4 tot 10 uur comp anyone???

Add me on Steam

• markdm
Ik wil een lijst maken met flashes, smokes, tips etc. op alle mappen en met sommige algemene tips, lijkt me heel handig om te oefenen en niet elke keer het op te hoeven zoeken. Ik ben nog bezig om voornamelijk tactische filmpjes te zoeken en veel algemene tips.

Dit is de lijst van filmpjes die ik nu heb:
https://www.youtube.com/p...WlMWXdO61zDNSvKcndI7bCAjH
Ik weet dat het veel filmpje over Nuke en Dust_2 zijn maar ik vond ze allemaal wel handig.

En mij vraag is dus: weten jullie nog filmpjes met geweldige tips, smokes, tactics etc die ik niet mag missen?

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:07
tummeke393 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:04:
`
Ik begrijp de frustratie, echter moet je bij deathmatch totaal niet kijken naar je KDA maar gewoon puur focussen op het 'oefenen'. Ikzelf pak gewoon een gun (tec9/deagle/awp/m4/ak) en stel gewoon een doel vast. Met de rifles is het eigenlijk altijd proberen HS only en 'nooit' sproeien en met handguns gewoon proberen om 1v1's tegen mensen met rifles te winnen.

• markdm
Junia schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:00:
[...]

`
Ik begrijp de frustratie, echter moet je bij deathmatch totaal niet kijken naar je KDA maar gewoon puur focussen op het 'oefenen'. Ikzelf pak gewoon een gun (tec9/deagle/awp/m4/ak) en stel gewoon een doel vast. Met de rifles is het eigenlijk altijd proberen HS only en 'nooit' sproeien en met handguns gewoon proberen om 1v1's tegen mensen met rifles te winnen.
Inderdaad, als ik dm speel val ik vaak terug op mijn CoD (ik weet het, slecht) gewoonte om gewoon zo veel mogelijk kills te krijgen, maar daar leer je niet zo veel van. Ik hoort eigenlijk mezelf te dwingen altijd headshots te maken en "nooit" meer dan 6 kogels in een keer te schieten. Je gaat dan wel veel vaker dood maar je leert er wel meer van.

• TheAnthonyNL
Iemand die comp wilt doen nu ... zit om mensen verlegen...

Add me on Steam

• mystiqu
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik zou willen... Maar middenhandsbeentje gebroken :(

• tummeke393
Ik kom straks online voor potje Comp, nu eerst even eten...

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Steam is down?

• frye
Het lukt me maar niet om te upranken van DMG naar LE...
Telkens na een winstreak van 4-5 wins krijg ik meestal een verlies rond mijn oren... :(

Speel sinds kort niet meer solo en dit gaat me beter af!

• Piekartz87
Gister met een maat cs gedaan, bij dust als CT de hele gang dicht gegooid met smoke, daarna met 2 machineguns er doorheen rennen al schietend :P
Niet super effectief maar wel lachen.

Hebben mensen hier ook een favoriet wapen? Bij mij zijn het er meerdere. p90, colt en awp.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
AWP > AK > P250

www.webshopmasters.nl

AWP, m4, five-seven.

• Kreekje
AWP, M4A1-S, AK

• TheAnthonyNL
AWP (scout ook), AK, M4(s ook), five-seven, tec-9... en pro90

Add me on Steam

• N11BzR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 20:16
AK.. best weapon in the game ;)

Steam

Verwijderd

M4a4, M4-a1s, tec9 en de CZ voor de nerf.

• reletivity
  • Laatst online: 23-08-2021
M4A4, AK

• markdm
AWP, M4A4, Five-seven of tec-9.
De five-seven is fijner om als tweede wapen te hebben maar in een eco/pistol round is de tec-9 fijner door het grotere magazijn.

• prestige93
M4a(4/1-s), AK, USP-s, tec-9

• frye
CZ is terug beetje bespeelbaar ;)

Verwijderd

frye schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:52:
[...]

CZ is terug beetje bespeelbaar ;)
Issie weer gedenerfed dan?

• frye
08-01-2015
– Reverted CZ nerf to ammo and fire rate.

Niet zo zware impact maar het is al een begin.
Vooral close range terug doenbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door frye op 19-01-2015 12:45 ]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
bison _O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 00:26
wow wat een kut gun is dat.

• Piekartz87
Haha de bison is af en toe best gaaf :P Enorm magazijn en geen recoil, zolang je op het hoofd mikt is de dmg ook wel te doen.

De laatste tijd kom ik snel zonder kogels te zitten met de m4a1-s. Misschien toch maar die andere pakken, ik probeer vaak door deuren te schieten als alles op een kluitje staat.
De scout kan ik dan weer helemaal niks mee.

• markdm
De Bizon is bij de tweede ronde echt heel fijn, lekker veel kogels en lekker sprayen. Maar de armor penetration is niet goed genoeg om later in het spel te gebruiken, dan moet je de tegenstander echt 10 keer raken.

Verwijderd

markdm schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:33:
De Bizon is bij de tweede ronde echt heel fijn, lekker veel kogels en lekker sprayen. Maar de armor penetration is niet goed genoeg om later in het spel te gebruiken, dan moet je de tegenstander echt 10 keer raken.
Liever de ump, die ik gewoon vergeten ben!

Heb een tijd lang alleen maar nuke gespeeld, waar ik met de UMP toch wel heer en meester was in elke ronde. (silver1/2, dus telt niet echt, maar toch)

Verwijderd

markdm schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:33:
Ik koop eigenlijk de 2e ronde altijd de P90. Deze kan je namelijk in de latere rondes gebruiken. Want, zoals je zelf al aangeeft, is de bizon niet handig tegen armor. P90 is daarentegen iets krachtiger en spuugt sneller kogels uit.

Gisteren een rush op B in mijn eentje tegengehouden met de P90 + handgun. En dat zou mij niet gelukt zijn met een bizon.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:40:
[...]

dat zou mij niet gelukt zijn.
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:40:
[...]

Ik koop eigenlijk de 2e ronde altijd de P90. Deze kan je namelijk in de latere rondes gebruiken. Want, zoals je zelf al aangeeft, is de bizon niet handig tegen armor. P90 is daarentegen iets krachtiger en spuugt sneller kogels uit.

Gisteren een rush op B in mijn eentje tegengehouden met de P90 + handgun. En dat zou mij niet gelukt zijn met een bizon.
Maar dan kom je op het feit aan dat als je dood gaat met de p90 je je eigen team in het nadeel brengt omdat de p90 betere armor pen heeft en de meeste mensen armor kopen in de 2de ronde (behalveh et ecoende team)
Bizon heeft daar geen last van want ga je dood dan is jou team alsnog in het voordel ivm armor vs no armor.
En dan nog het feit dat je 300 money krijgt van een kill met P90 en met de Bizon krijg je 600 per kill dit is toch een groot verschil en maakt de ak/m4 buy de volgende ronde goed.

Verwijderd

wambamNL schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:57:
[...]
En dan nog het feit dat je 300 money krijgt van een kill met P90 en met de Bizon krijg je 600 per kill dit is toch een groot verschil en maakt de ak/m4 buy de volgende ronde goed.
Daar denk ik nou nooit bij na, goed om een keer in te verdiepen.

• reletivity
[...]

Maar dan kom je op het feit aan dat als je dood gaat met de p90 je je eigen team in het nadeel brengt omdat de p90 betere armor pen heeft en de meeste mensen armor kopen in de 2de ronde (behalveh et ecoende team)
Bizon heeft daar geen last van want ga je dood dan is jou team alsnog in het voordel ivm armor vs no armor.
mac-10 master race

Verwijderd

Ik dacht dat dat wapen er alleen voor skins in zat reletivity?

• reletivity
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:02:
Ik dacht dat dat wapen er alleen voor skins in zat reletivity?
Goedkoop wapen, kan je frags mee pakken en is geen ramp als de enemy team jouw mac-10 oppakt. Heerlijk wapen imo.
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:58:
[...]

Daar denk ik nou nooit bij na, goed om een keer in te verdiepen.
Misschien is handig om dit te bekijken:
http://strike-counter.com/cs-go-stats/weapons-stats

Verwijderd

Ah, daarom gebruiken mensen shotguns.
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:06:
[...]

Ah, daarom gebruiken mensen shotguns.
Dat en je kan een oneshot headshot in close range krijgen. + een hoge kill reward, heb je 2 kills heb je een primary de volgende ronde ;)
Website klopt overigens niet 100% loopt een paar patches achter maar het grootste gedeelte van de website klopt nog.

P90 vs Bizon
Tegen non armored targets heb je pas vanaf 1500 range een damage drop van 3 damage.
Op een range van 500 doe je ongeveer evenveel damage met de bizon als met de p90 als de enemy geen armor aan heeft, dat scheelt namelijk nog niet eens 1 damage.
Tegen armor doe je inderdaad veel minder damage

Ook dit verschil is aanwezig:
2nd round Bizon buy:
Full buy: Nades, Smokes, Flashes, Primary weapon, Armor, Defuse kit en evt een secondary.

2nd round P90 buy:
geen full buy (armor prioriteit): Armor, Primary, Defuse kit, max 1 decoy.

Vanwege deze feiten is 2de ronde bizon eigenlijk al beter (als je mijn vorige argumenten meetelt).

[ Voor 9% gewijzigd door Ryada op 19-01-2015 14:13 ]

Verwijderd

[...]

Ik ga eigenlijk vrijwel nooit dood in de 2e/3e ronde. Zij hebben eco en proberen te rushen en dan is het een kwestie van afmaken. Wat geld betreft heb je wel gelijk, alleen leef ik langer met een p90 (lees ik maak zelf meer kills). Ieder zijn meug :)

• Piekartz87
Ik vindt het wel interessant om dit te lezen, ik kan met beide overweg maar ik heb er niet aan gedacht aan de armor kwestie bijvoorbeeld. Ik zal het eens aanhouden om in de 2de ronde voor de bizon te gaan en daarna p90.
Met name met office is de p90 echt awesome :P
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:18:
[...]

Ik ga eigenlijk vrijwel nooit dood in de 2e/3e ronde. Zij hebben eco en proberen te rushen en dan is het een kwestie van afmaken. Wat geld betreft heb je wel gelijk, alleen leef ik langer met een p90 (lees ik maak zelf meer kills). Ieder zijn meug :)
Ik bedoel het niet aanvallend ik zeg alleen maar waarom IK en meerdere personen een bizon 2nd round beter vinden.
Ook kan je een push makkelijker van je af houden als je smokes en flashes hebt die je met p90 niet hebt.
Maar idd ieder zijn eigen keize en voorkeur :)

Verwijderd

wambamNL schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:26:
[...]

Ik bedoel het niet aanvallend ik zeg alleen maar waarom IK en meerdere personen een bizon 2nd round beter vinden.
Ook kan je een push makkelijker van je af houden als je smokes en flashes hebt die je met p90 niet hebt.
Maar idd ieder zijn eigen keize en voorkeur :)
Maar even serieus, JCking is echt te goed met de P90.
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:28:
[...]

Maar even serieus, JCking is echt te goed met de P90.
Ik bedoelde het niet op die manier :P
maar zeker in de lagere regionen heb ik liever dat mijn teamleden een andere SMG pakken dan de P90 gewoon omdat het te vaak gebeurd dat ze dood gaan en de enemy wint omdat ze een p90 hebben.
Of ze kopen een AK in de 2de ronde en gaan dan als eerste dood.

Verwijderd

wambamNL schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:31:
[...]

Ik bedoelde het niet op die manier :P
maar zeker in de lagere regionen heb ik liever dat mijn teamleden een andere SMG pakken dan de P90 gewoon omdat het te vaak gebeurd dat ze dood gaan en de enemy wint omdat ze een p90 hebben.
Of ze kopen een AK in de 2de ronde en gaan dan als eerste dood.
Ik weet dat je dat niet bedoelde, ik zei het alleen :D

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
P90 kopen 2e ronde is gewoon niet slim om de redenen die eerder beschreven zijn.
Voor de 2e ronde kun je het beste voor een goedkope SMG gaan naar keuze (Bizon, ump, mac10).
Andere mogelijkheden zijn een shotgun, of een scout.
Targets zonder armor maken geen schijn van kans tegen een nova van niet al te ver af.

Sinds kort een 144Hz BenQ (Geen enkele reden om nog voor CRT te gaan!) en gaat me steeds beter af.
Inmiddels trouwens LEM, begin echt weer dat zelfde gevoel te krijgen bij CSGO als vroeger bij CS 1.6 en CSS.

Geweldige game! :D

[ Voor 10% gewijzigd door Crotchy op 19-01-2015 14:35 ]

• pray2win

pray2win

p2000 vanwege de meer kogels. USP schiet soms lekkerder maar te vaak het gevoel dat ik kogels tekort kom
FiveSeven als upgrade in camp situaties en dual baretta's als rush wapen.

glock is echt een wapen waar ik niet mee kan leven. ding doet gewoon geen damage.
Bizon is een redelijke smg maar als de enemy geld heeft ga ik liever voor de p90
voor de guns weet ik het niet helemaal, de ene keer voelt een m4-s beter andere keer niet. de 20 kogels van de m4-s is soms te weinig en ik hou van me asiimov skin is veel cooler.
AK is altijd goed, maar soms heb ik liever een sg553 dagje.
AWP vind ik een hele leuke wapen maar is voor mij map afhankelijk. d2 en mirage vind ik ze erg fijn.
bij shotguns heb ik nooit het gevoel dat ze raken. ik raak er vaker mee op lange afstand dan op korte afstand.

• tummeke393
Mooie discussies... Ik slacht regelmatig bijna de hele T-rush af op dust2 B site met de Bizon, of rek op zn minst zoveel tijd dat die plant er niet meer gaat komen. Vaak de beste ronde van m'n hele spel. Heerlijke gun die Bizon, heb die met betten gewonnen Antique skin dus ook maar equipped tegenwoordig, maakt het nog leuker :) P90 is af en toe ook wel heerlijk, als je Rifle aim nèt even niet top genoeg is om ze te outaimen en je beter agressive kan gaan. Lekker dansen met de P90 kan dan echt een verademing zijn!

Overigens net een Zowie FK1 besteld. Was even helemaal klaar met m'n Deathadder en z'n random presses terwijl ik die knop niet eens aanraak. Had er steeds vaker last van dat ik ineens unscope met AWP en dergelijke. Daarbij is deze eigenlijk helemaal niet zo geschikt voor m'n fingertip grip, dus na goed rondlezen toch maar aan de Zowie! Ben benieuwd 8)

[ Voor 12% gewijzigd door tummeke393 op 19-01-2015 15:12 ]

tummeke393 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:10:
Mooie discussies... Ik slacht regelmatig bijna de hele T-rush af op dust2 B site met de Bizon, of rek op zn minst zoveel tijd dat die plant er niet meer gaat komen. Vaak de beste ronde van m'n hele spel. Heerlijke gun die Bizon, heb die met betten gewonnen Antique skin dus ook maar equipped tegenwoordig, maakt het nog leuker :) P90 is af en toe ook wel heerlijk, als je Rifle aim nèt even niet top genoeg is om ze te outaimen en je beter agressive kan gaan. Lekker dansen met de P90 kan dan echt een verademing zijn!

Overigens net een Zowie FK1 besteld. Was even helemaal klaar met m'n Deathadder en z'n random presses terwijl ik die knop niet eens aanraak. Had er steeds vaker last van dat ik ineens unscope met AWP en dergelijke. Daarbij is deze eigenlijk helemaal niet zo geschikt voor m'n fingertip grip, dus na goed rondlezen toch maar aan de Zowie! Ben benieuwd 8)
De discussie is na een discussie met argumenten naar een mening en ervaring discussie gegaan ;)
Antique skin heb ik ook vind het wel een mooie skin opzich.

• markdm
Osiris ftw!
Ik vind de bizon Osiris FN er echt prachtig uitzien, een van mijn favoriete skins, en is toch even duur als de Antique, maar 75 cent.

markdm schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:51:
Osiris ftw!
Ik vind de bizon Osiris FN er echt prachtig uitzien, een van mijn favoriete skins, en is toch even duur als de Antique, maar 75 cent.
Als je iets uit een kistje krijgt is ie ook gewoon veel mooier :P
Er zit nu al emotionele waarde op mijn Antique skin dus ik ga niet die osiris ervoor nemen :P

• TheAnthonyNL
markdm schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:51:
Osiris ftw!
Ik herinner nog goed dat iemand op dust 2 comp zei dat ik met die bizon echt geen kills maak... instant double kill bij short a ... say what :D.

Add me on Steam

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Yay! Karambit Stained MW!

Heb geluk gehad. Ben de afgelopen 2 weken flink omhoog gegaan met trades.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• markdm
iLikeNoobies schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:00:
Yay! Karambit Stained MW!

Heb geluk gehad. Ben de afgelopen 2 weken flink omhoog gegaan met trades.
Nice! Jaloers. Met hoeveel was je dan begonnen met het traden?

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb in het begin mazzel gehad door een karambit scorched uit een kistje te halen. Heb in totaal zo'n 20 tot 30 euro gespendeerd. Afgelopen 2 weken ben ik van een butterfly scorched bs naar een karambit stained mw gegaan. Heb mazzel gehad op csgolounge met mensen die graag wouden downgraden.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:46

Releases

Ja maar!

Gisteren heerlijk potje gedaan op op dust2. Ging heerlijk. Begin nu eindelijk een betere k/d te krijgen dan voorheen. Uiteindelijk met het team de pot gewonnen en ik stond zelfs bovenaan. Meteen weer een Case gekregen, helaas niks bijzonders in.
doe je het beter dan mij.
gister 2 potjes dust 2 beide verloren en een demote naar Silver Elite.
maarja ik ga vanavond maar weer gewoon spelen misschien kan ik weer in SEM komen.

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:46

Releases

Ja maar!

wambamNL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:28:
doe je het beter dan mij.
gister 2 potjes dust 2 beide verloren en een demote naar Silver Elite.
maarja ik ga vanavond maar weer gewoon spelen misschien kan ik weer in SEM komen.
Heb pas 30 a 35 uur in CS GO zitten, geen idee in welke klasse ik nu zit, zal het vanavond is even bekijken.
Moet ook nog wachten totdat de 30 dagen lock er vanaf is zodat ik ook de marketplace kan gebruiken.
Pagina: 1 ... 73 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic