T7D_Sneezy schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:04:
[...]
800x600 doet gewoon pijn aan mijn ogen. Veel pro's spelen ook met lage resolutie, maar dat is puur gewenning uit de oude CS-tijd.
Ik speelde altijd op 1376*768 maar sinds ik een nieuwe monitor heb speel ik gewoon op 1080p. De meningen zijn er ook over verdeeld, het komt denk ik voor een groot deel op voorkeur en gewenning aan.
De crosshair kan je configuren zoals je wilt, daar zijn genoeg online hulpjes voor te vinden.
Wat heb je nog meer in je config veranderd?
Het ziet er inderdaad niet uit, waarschijnlijk ga ik nog een paar stappen weer omhoog omdat het oog ook wat wil. Maar de non widescreen verhouding vindt ik wel fijn. Moet je wel zorgen dat je videokaart het niet stretcht. Zelf had ik die resolutie ook in de oude CS tijd.
Wat heb ik verder verandert... er stond nog ergens een muis acceleratie optie aan, die staat nu uit.
De rate "128000" heb ik er ook maar tussen gezet.
Daarnaast ben ik sinds kort over naar een tragere muisgevoeligheid, ik speelde hem te hoog om precies headshots te kunnen maken.
Ik heb gewoon een pro config naast de mijne gehouden en overgenomen wat mij wel handig leek.
Nog even over die verhouding, ik heb zelf een 27" IPS scherm, niet echt geschikt voor gaming dus.
Op 1080p is het scherm me eigenlijk te groot om alles te kunnen zien, met de smallere verhouding is het voor mij dus een stuk beter te doen.