Steam: Ryada.
2.15..wambamNL schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:45:
keys zijn sinds kort 2 euro 20 jammer genoeg.
ipv de 2 euro die ze eerst kosten.
dit gaat er dus voor zorgen dat ik minder keys ga kopen.
helaas valve maar dit is gewoon jammer.
en daarnaast, ze waren eerst veel goedkoper nog .. ik heb ze ook nog voor 1,8 gekocht en ze zijn vast lager geweest
[ Voor 16% gewijzigd door MisterEagle op 12-01-2015 17:53 ]
misschien omdat kissies te snel veel waard worden? nu kan je dus minder kissies openen voor hetzelfde geld betekend dus minder openen. en minder handel in kisten en dat betekend daling prijs kisten? en meer schaarsheid van items dus worden items meer waard?MisterEagle schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:52:
[...]
2.15..
en daarnaast, ze waren eerst veel goedkoper nog .. ik heb ze ook nog voor 1,8 gekocht en ze zijn vast lager geweest
maar voor de meeste mensen betekent het meer geld uitgeven aan sleutels omdat je dezelfde drang heb om ze te openen.
Ik heb het bidden opgegeven
Wellicht kunnen mensen hun rank in hun nickname opnemen zodat teammates om mee te spelen makkelijk te vinden zijn.
TS3.NEHOX.NL
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Verwijderd
Ik ben erg in jullie teleurgesteld... 1Ak, allemaal gold en weet ik het, speel ik als silver3 topfrag.markdm schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:44:
Net weer 3 gezellige potjes gedaan, maar mijn laptop is nu ingepakt en wordt morgen voor reperatie naar MSI gestuurd. Dus die waren ook de laatste voor voorlopig. Gelukkig ben ik dan over een tijdje eindelijk van mijn problemen af maar ik kan wel een tijd niet spelen.Maar misschien ga ik dan eindelijk het huiswerk doen wat ik al veel te lang uitstel
(waarschijnlijk niet)
Smurf haha grapje, als steam normaal deed kon ik meedoen op season... die halve gare eendjes.Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 01:41:
[...]
Ik ben erg in jullie teleurgesteld... 1Ak, allemaal gold en weet ik het, speel ik als silver3 topfrag.
Verwijderd
MuteknopjeTheAnthonyNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 06:54:
[...]
Smurf haha grapje, als steam normaal deed kon ik meedoen op season... die halve gare eendjes.
Op dit moment DMG en klaar om te upranken naar LE.
Speel vooral 's avonds.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197967399052
Verwijderd
Wie kiest er dan ook zo'n gekke map?!Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 01:41:
[...]
Ik ben erg in jullie teleurgesteld... 1Ak, allemaal gold en weet ik het, speel ik als silver3 topfrag.
Gewoon de klassiekers en dan komt het goed.
Verwijderd
Excuucjes!Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:10:
[...]
Wie kiest er dan ook zo'n gekke map?!
Gewoon de klassiekers en dan komt het goed.
Volgende keer komt mijn Swek je wel carry-en.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Weet iemand trouwens een filmpje waarin een aantal goeie smokes flashes en derelijke op Dust2 worden uitgelegd.
Ik heb er een aantal bekeken maar ik vond ze niet echt veel informatie bevatten.
Die we daarna op Dust speelde was wel erg leuk, alleen beetje jammer dat ik halverwege ineens weg moest... Was wel blij te horen dat jullie alsnog gewonnen hadden.
Als je maar niet zo slecht speelt als laatst
http://steamcommunity.com/id/nijn
Verwijderd
En dat met een BOTFaberge schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:21:
Season was inderdaad een lastig potje.
Die we daarna op Dust speelde was wel erg leuk, alleen beetje jammer dat ik halverwege ineens weg moest... Was wel blij te horen dat jullie alsnog gewonnen hadden.
Waren trouwens ook nederlanders, wel een grappig potje.
Potje daarna trouwens volledig ingemaakt.
Hehe zal je altijd zien heVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:30:
[...]
En dat met een BOTWe hebben jou niet eens meer nodig Nijn
![]()
Waren trouwens ook nederlanders, wel een grappig potje.
Potje daarna trouwens volledig ingemaakt.
Ik vond het al vreemd dat ik je niet meer op LoL zagwambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:45:
Moet wambam anders maar weer is een keer jullie carryen
Weet iemand trouwens een filmpje waarin een aantal goeie smokes flashes en derelijke op Dust2 worden uitgelegd.
Ik heb er een aantal bekeken maar ik vond ze niet echt veel informatie bevatten.
Ik kan maar niet wennen aan deze CS clone. Het verschilt in zoveel punten met het "oude" CS (1.1b en hoger).
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Jij bent een van de weinigen die ik nog een beetje mis vanuit LoLDamienx2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:11:
[...]
Ik vond het al vreemd dat ik je niet meer op LoL zag. Dus je bent hier nu aan het ranken? Wat voor rank heb je inmiddels? Ik heb zelf vorige week even weer een game gedaan om mijn rank weer actief te maken. Zit in Master Guardian Elite.
Ik kan maar niet wennen aan deze CS clone. Het verschilt in zoveel punten met het "oude" CS (1.1b en hoger).
Maar ik ben sinds eind van het jaar begonnen met Counterstike en zweef steeds tussen SEM en GN2.
Ik moet iig nog veel bijleren maar helaas wil ik te snel leren
Misschien samen eens een keer een game spelen?
Ik heb nog nooit een andere CS gespeeld dan deze "Kloon" dus ik heb geen idee XD
Is goed hoorwambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:14:
[...]
Jij bent een van de weinigen die ik nog een beetje mis vanuit LoL
Maar ik ben sinds eind van het jaar begonnen met Counterstike en zweef steeds tussen SEM en GN2.
Ik moet iig nog veel bijleren maar helaas wil ik te snel leren(net als met LoL XD)
Misschien samen eens een keer een game spelen?
Ik heb nog nooit een andere CS gespeeld dan deze "Kloon" dus ik heb geen idee XD
Oh dus we kunnen er weer een gezellige boel van makenDamienx2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:17:
[...]
Is goed hoor. Zijn nog een aantal LoL-spelers die ook CS:Go spelen en ranken (BigCheeze & Rordarok). Ik stuur wel even een DM met mijn steamnaam.
Maarja ik heb van CS:GO geleerd dat rank niks zegt (iets wat ik helaas niet optijd doorhad ondanks dat jij het meerdere keren hebt gezegt toen ik LoL speelde)
Zodra ik thuis ben van stage voeg ik je toe op Steam ^^
in sommige gevallen zegt een rank niks, op het niveau onder MGE klopt alles wel een beetje. als je op dat niveau in MM niet iedereen aan flarden schiet ben je simpelweg niet goed genoeg.wambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:19:
[...]
Oh dus we kunnen er weer een gezellige boel van maken
Maarja ik heb van CS:GO geleerd dat rank niks zegt (iets wat ik helaas niet optijd doorhad ondanks dat jij het meerdere keren hebt gezegt toen ik LoL speelde)
Zodra ik thuis ben van stage voeg ik je toe op Steam ^^
Ik denk dat 'niet goed genoeg' alles een beetje generaliseerd.ak0nnmgn schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:11:
[...]
in sommige gevallen zegt een rank niks, op het niveau onder MGE klopt alles wel een beetje. als je op dat niveau in MM niet iedereen aan flarden schiet ben je simpelweg niet goed genoeg.
Want er zijn meerdere factoren als je goed kan aimen en dus op dat punt goed bent dan kan het ook zijn dat diegene zo laag komt omdat zijn decisionmaking bagger is of dat zijn strats slecht zijn.
Ik zelf ben op dit moment slecht met aimen op mijn random flagen van pro skills (een 1v5 acen
Maar er zijn echt wel meerdere dingen die meetelen dan goed kunnen aimen en iedereen aan flarden schieten.
een goede aimer met snelle brains is imo een goede speler, die zie je niet terug rond het gold niveau tenzij het een smurf is.wambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:15:
[...]
Ik denk dat 'niet goed genoeg' alles een beetje generaliseerd.
Want er zijn meerdere factoren als je goed kan aimen en dus op dat punt goed bent dan kan het ook zijn dat diegene zo laag komt omdat zijn decisionmaking bagger is of dat zijn strats slecht zijn.
Ik zelf ben op dit moment slecht met aimen op mijn random flagen van pro skills (een 1v5 acen) maar ik steek veel moeite in het beter worden van mijn aim want ik weet dat het shotcallen bij mij wel goed zit in CS:GO, over het algemeen kan ik wel redelijk goeie decisions maken rond mijn niveau.
Maar er zijn echt wel meerdere dingen die meetelen dan goed kunnen aimen en iedereen aan flarden schieten.
als je brains en een sterke aim hebt kom je wel hoger dan een gold of silver rank.
Waarvan aim te trainen is en je brain ook dus om iemand meteen als een slechte speler neer te zetten is dan ook weer een beetje te veel van het goede.ak0nnmgn schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:50:
[...]
een goede aimer met snelle brains is imo een goede speler, die zie je niet terug rond het gold niveau tenzij het een smurf is.
als je brains en een sterke aim hebt kom je wel hoger dan een gold of silver rank.
Ik geef je gelijk dat die kwaliteiten je een goede speler maken maar om dan meteen te zeggen dat de ander slecht is is een beetje te.
Ik zelf zit in SEM met maar 50 uur in MM en 140 uur totaal gespeeld, Hierbij zitten ook Aim maps en Surf maps.
ik heb nergens iemand slecht genoemd ^^.wambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:56:
[...]
Waarvan aim te trainen is en je brain ook dus om iemand meteen als een slechte speler neer te zetten is dan ook weer een beetje te veel van het goede.
Ik geef je gelijk dat die kwaliteiten je een goede speler maken maar om dan meteen te zeggen dat de ander slecht is is een beetje te.
Ik zelf zit in SEM met maar 50 uur in MM en 140 uur totaal gespeeld, Hierbij zitten ook Aim maps en Surf maps.
Verwijderd
Volgens mij denk je zelf dat wij (lees: andere) jou slecht vinden. Dat is echt niet zo. Volgens mij zit je zelf er een beetje mee dat je, voor jouw gevoel, te laag zit in rank.wambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:56:
[...]
Waarvan aim te trainen is en je brain ook dus om iemand meteen als een slechte speler neer te zetten is dan ook weer een beetje te veel van het goede.
Het klopt dat als je MGE of hoger bent je in no time uit de silver en nova ranks moet zijn. En wat mij betreft klopt het dan ook als je lang in een bepaalde rank blijft zitten dat daar een reden voor is. Voornamelijk zal die reden bij jezelf liggen. Maar wat maakt dat uit? Ik denk dat niemand hier een ander slecht noemt maar dat je dat zelf wel denkt.
Zolang je maar plezier hebt
(behalve als er opeens een map als season gekozen is
(beware dit kan een beetje hard overkomen maar is niet zo bedoeld, dit is bedoeld om uit te leggen waarom ik gezegd heb wat ik gezegd heb
"een goede aimer met snelle brains is imo een goede speler, die zie je niet terug rond het gold niveau tenzij het een smurf is."
Volgens deze zin zeg jij dit:
Iemand met een goede aim EN met snelle brains == een goede speler.
Iemand met een goede aim =/= een goede speler.
Iemand met snelle brains =/= een goede speler.
Iemand die beide kwalieiten niet bezig =/= een goede speler.
Oftewel als iemand NIET beide kwaliteiten bezit is het GEEN goede speler.
Ook stel jij dat iedereen rond gold geen goede speler is tenzij het een smurf is.
En als je geen goede speler bent wat ben je dan? een slechte speler
Dus in weze als je de zin goed leest zeg jij dat iedereen die die kwaliteiten niet bezit OF in gold of lager niveau zit een slechte speler is.
Overigens is dit niet als een aanval op jou bedoelt, ik laat alleen zien dat zoals jij het verwoord hebt er misverstanden kunnen ontstaan zoals nu het geval is
Hmm zou best kunnen maar ikzelf vind dat ik best prima in SEM zit met een 60% winrate en mijn heel erg wisselvalende prestaties.Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:17:
[...]
Volgens mij denk je zelf dat wij (lees: andere) jou slecht vinden. Dat is echt niet zo. Volgens mij zit je zelf er een beetje mee dat je, voor jouw gevoel, te laag zit in rank.
Het klopt dat als je MGE of hoger bent je in no time uit de silver en nova ranks moet zijn. En wat mij betreft klopt het dan ook als je lang in een bepaalde rank blijft zitten dat daar een reden voor is. Voornamelijk zal die reden bij jezelf liggen. Maar wat maakt dat uit? Ik denk dat niemand hier een ander slecht noemt maar dat je dat zelf wel denkt.
Zolang je maar plezier hebtEn dat zit met de tweakers vaak wel goed.
![]()
(behalve als er opeens een map als season gekozen is![]()
)
Ik ben gewoon niet consistent genoeg om hoger te komen en daar ben ik op het moment bezig om daar verandering in te brengen door veel te oefenen en te leren.
Ook mogen mensen mij slecht noemen zoveel ze willen
Tuurlijk als je MGE of hoger bent kan je makkelijk uit silver komen en makkelijk uit de lower nova ranks. Ik ben gewoon heel erg op de kleine details gefocust met nederlands waardoor ik zoals ik hierboven uitgelegd hebt eruit opmaakte dat hij bedoelde dat iedereen die niet een goeie aim of brains heeft een slechte speler.
Dit was mijn fout en daar mogen mensen mij best terecht op wijzen.
Maar dan wil ik altijd wel mijn kant van het verhaal laten horen met uitleg waarom ik dat dacht
[ Voor 45% gewijzigd door Ryada op 13-01-2015 15:22 ]
Verwijderd
Als je geen goede speler bent dan ben je gewoon een speler. Jij bent een pessimistwambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:17:
[...]
Ook stel jij dat iedereen rond gold geen goede speler is tenzij het een smurf is.
Zwart / Wit bla bla je kent het wel
Klopt helemaal en kan ik je geen ongelijk in gevenVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:22:
[...]
Als je geen goede speler bent dan ben je gewoon een speler. Jij bent een pessimist![]()
Zwart / Wit bla bla je kent het wel
Ik als dmg zal als ik op silver 1 begin ook door de ranks heen vliegen en binnen no-time weer dmg zijn.
De "trolls en russen" (most common excuse) hebben daar weinig tot geen invloed op.
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
beetje rare gedachtengang, maargoed het zal wel.wambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:17:
[...]
(beware dit kan een beetje hard overkomen maar is niet zo bedoeld, dit is bedoeld om uit te leggen waarom ik gezegd heb wat ik gezegd heb
"een goede aimer met snelle brains is imo een goede speler, die zie je niet terug rond het gold niveau tenzij het een smurf is."
Volgens deze zin zeg jij dit:
Iemand met een goede aim EN met snelle brains == een goede speler.
Iemand met een goede aim =/= een goede speler.
Iemand met snelle brains =/= een goede speler.
Dus in weze als je de zin goed leest zeg jij dat iedereen die die kwaliteiten niet bezit OF in gold of lager niveau zit een slechte speler is.
Overigens is dit niet als een aanval op jou bedoelt, ik laat alleen zien dat zoals jij het verwoord hebt er misverstanden kunnen ontstaan zoals nu het geval is
[...]
Hmm zou best kunnen maar ikzelf vind dat ik best prima in SEM zit met een 60% winrate en mijn heel erg wisselvalende prestaties.
Ik ben gewoon niet consistent genoeg om hoger te komen en daar ben ik op het moment bezig om daar verandering in te brengen door veel te oefenen en te leren.
Ook mogen mensen mij slecht noemen zoveel ze willenik speel voor mijn plezier en daar draait het om.
Tuurlijk als je MGE of hoger bent kan je makkelijk uit silver komen en makkelijk uit de lower nova ranks. Ik ben gewoon heel erg op de kleine details gefocust met nederlands waardoor ik zoals ik hierboven uitgelegd hebt eruit opmaakte dat hij bedoelde dat iedereen die niet een goeie aim of brains heeft een slechte speler.
Dit was mijn fout en daar mogen mensen mij best terecht op wijzen.
Maar dan wil ik altijd wel mijn kant van het verhaal laten horen met uitleg waarom ik dat dachtvind ik wel zo eerlijk.
Als je op het niveau silver/gold speelt, en zelfs wanneer je alleen speelt met 4 randoms je nog niet alles ownt wat los en vast zit van het silver/gold niveau behoor je gewoon niet een hogere rank.
Er word veel gesproken over dat het hele MM systeem niet werkt bla bla bla allemaal gezeik, ben je silver of gold en je bent al 3 maanden die rank behoor je tot die rank, simpel.
Ik ben ook wel eens gedownranked en zit binnen 2 dagen weer op me normale rank.
Ik geef je ook gelijk nu ik erover nadenk vind ik het ook een rare gedachtengang mijn excuses dat ik er zon probleem van heb gemaakt.
Klopt maar als ik in een game zit met 4 fransen en ik word op de laatste ronde gekicked omdat ik 1 awp shot misde de vorige ronde dan vind ik dat ik daardoor bestwel mag zeggen dat dat dor die fransen kwamsheez88 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:24:
HIj zegt gewoon, dat als je veel beter bent dan waar je nu zit dan promoot je.
Ik als dmg zal als ik op silver 1 begin ook door de ranks heen vliegen en binnen no-time weer dmg zijn.
De "trolls en russen" (most common excuse) hebben daar weinig tot geen invloed op.
Ik weet niet zeker of ik jou al op steam heb zo niet zoek op google:Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:25:
Ik ga vanavond wel weer een potje doen. Add me dan maar ff.
"Wambam NL steam profile" zonder de "".
Dan zal het als ik het goed heb de eerste hit zijn.
(geen idee waarom ik als 1 vd weinige via google te vinden ben op steam.
[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 13-01-2015 15:29 ]
gebeurt dikgedrukte elke match? nee, zijn er elke match russen die alles verneuqen? nee.wambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:27:
[...]
Klopt maar als ik in een game zit met 4 fransen en ik word op de laatste ronde gekicked omdat ik 1 awp shot misde de vorige ronde dan vind ik dat ik daardoor bestwel mag zeggen dat dat dor die fransen kwam
[...]
Ik weet niet zeker of ik jou al op steam heb zo niet zoek op google:
Nope was 1 game dat dat gebeurde dus ik heb alleen het recht om te zeggen dat ik die game heb verloren door fransenak0nnmgn schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:28:
[...]
gebeurt dikgedrukte elke match? nee, zijn er elke match russen die alles verneuqen? nee.
Daarna ff 10 minuten youtube kijken en dan weer fris en fruitig een nieuwe MM match induiken
wambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:29:
[...]
Nope was 1 game dat dat gebeurde dus ik heb alleen het recht om te zeggen dat ik die game heb verloren door fransen
Daarna ff 10 minuten youtube kijken en dan weer fris en fruitig een nieuwe MM match induiken
Ik bedoelde ook niet dat ik zulke dingen niet tegen zou komen of alles win.wambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:27:
@hierboven:
Ik geef je ook gelijk nu ik erover nadenk vind ik het ook een rare gedachtengang mijn excuses dat ik er zon probleem van heb gemaakt.
[...]
Klopt maar als ik in een game zit met 4 fransen en ik word op de laatste ronde gekicked omdat ik 1 awp shot misde de vorige ronde dan vind ik dat ik daardoor bestwel mag zeggen dat dat dor die fransen kwam
[...]
Ik weet niet zeker of ik jou al op steam heb zo niet zoek op google:
Maar in de lange run (on average) win ik vanaf silver 1 >80% met een goede kdr, wat ervoor zorgt dat ik snel door de ranks vlieg ONDANKS trolls en russen.
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Ah ok ja ik snap hem.sheez88 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:31:
[...]
[...]
Ik bedoelde ook niet dat ik zulke dingen niet zou tegen kom of alles win.
Maar in de lange run (on average) win ik vanaf silver 1 >80% met een goede kdr en dat zorgt ervoor dat ik snel rank ONDANKS trolls en russen.
Maar nu even een andere vraag voordat de discussie uit de hand gaat lopen,
Wat is de beste manier om je aim consistenter te maken of om je aim te trainen dat het consistenter word.
De ene ronde raak ik namelijk alles en dan de ronde(s) erop raak ik echt geen enkele kogel van al mijn magazijnen.
Ik denk consistentie? Muscle memory? Pre aimen op vooraf bekende camp spots. Ik merk dat ik steeds beter ga spelen naar mate ik bijvoorbeeld ook met hetzelfde team speel. Ik weet dat andere spelers hun rol goed uitvoeren en hoef me minder zorgen te maken over andere ongedekte spots. Kan me daardoor beter concentreren op mijn taakwambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:34:
[...]
Ah ok ja ik snap hem.
Maar nu even een andere vraag voordat de discussie uit de hand gaat lopen,
Wat is de beste manier om je aim consistenter te maken of om je aim te trainen dat het consistenter word.
De ene ronde raak ik namelijk alles en dan de ronde(s) erop raak ik echt geen enkele kogel van al mijn magazijnen.
bl44t
yup ik probeer mijn consistentie te verbeteren.YaaD schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:38:
[...]
Ik denk consistentie? Muscle memory? Pre aimen op vooraf bekende camp spots. Ik merk dat ik steeds beter ga spelen naar mate ik bijvoorbeeld ook met hetzelfde team speel. Ik weet dat andere spelers hun rol goed uitvoeren en hoef me minder zorgen te maken over andere ongedekte spots. Kan me daardoor beter concentreren op mijn taak
Helaaas gaat dat lastig aangezien ik niet vaak met dezelfde groep speel ondanks dat ik dat best wel zou willen.
Muscle memory moet nog komen aangezien ik nog maar 100 uur in matches heb zitten (het andere aantal uur zit in surf maps.
Maarja vanavond even kijken of ik weer een leuik groepje kan maken of dat een leuk groepje mij weer eens uitnodigt.
Ik speel vanavond in ieder geval weer mocht je mee willen doen kan dat altijd.wambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:45:
[...]
yup ik probeer mijn consistentie te verbeteren.
Helaaas gaat dat lastig aangezien ik niet vaak met dezelfde groep speel ondanks dat ik dat best wel zou willen.
Muscle memory moet nog komen aangezien ik nog maar 100 uur in matches heb zitten (het andere aantal uur zit in surf maps.
Maarja vanavond even kijken of ik weer een leuik groepje kan maken of dat een leuk groepje mij weer eens uitnodigt.
wij spelen vaak met een vast groepje (niet altijd helemaal nederlands).
Ik zal wel even kijken of ik dan niet al in een game zit je kan me altijd inviten als ik online ben.prestige93 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:50:
[...]
Ik speel vanavond in ieder geval weer mocht je mee willen doen kan dat altijd.
wij spelen vaak met een vast groepje (niet altijd helemaal nederlands).
Als ik beschikbaar ben join ik dan wel als ik een invite heb gekregen ^^.
heb je vast toegevoegdwambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:55:
[...]
Ik zal wel even kijken of ik dan niet al in een game zit je kan me altijd inviten als ik online ben.
Als ik beschikbaar ben join ik dan wel als ik een invite heb gekregen ^^.
Precies, movement en pre-aimen is eigenlijk al 80% in CS, die andere 20% is het kunnen aimen. Eigenlijk is aimen maar een klein stukje uit het vergaren van 'skill' in CS, kennis is juist de aller belangrijkste factor. Die kennis biedt jou als speler juist weer movement en het kunnen pre-aimen en inschatten van standaard spots en spots waar de enemy zich wellicht bevindt.YaaD schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:38:
[...]
Ik denk consistentie? Muscle memory? Pre aimen op vooraf bekende camp spots. Ik merk dat ik steeds beter ga spelen naar mate ik bijvoorbeeld ook met hetzelfde team speel. Ik weet dat andere spelers hun rol goed uitvoeren en hoef me minder zorgen te maken over andere ongedekte spots. Kan me daardoor beter concentreren op mijn taak
Door de jaren heen genoeg spelers gezien die een aim van een 50 jarige hadden maar zich prima konden redden omdat ze iedereen eruit speelde brainwise.
zal ik je als ik thuis ben accepteren
nou dab moet ik nog veel kennis vergaren want ik denk niet dat je dat binnen een paar weken weet.Scrtz schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:57:
[...]
Precies, movement en pre-aimen is eigenlijk al 80% in CS, die andere 20% is het kunnen aimen. Eigenlijk is aimen maar een klein stukje uit het vergaren van 'skill' in CS, kennis is juist de aller belangrijkste factor. Die kennis biedt jou als speler juist weer movement en het kunnen pre-aimen en inschatten van standaard spots en spots waar de enemy zich wellicht bevindt.
Door de jaren heen genoeg spelers gezien die een aim van een 50 jarige hadden maar zich prima konden redden omdat ze iedereen eruit speelde brainwise.
naja ik leer wel bij door de matches die ik met tweakers speelt en door ervaring. ^.^
brains = alles.wambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:01:
[...]
zal ik je als ik thuis ben accepteren
[...]
nou dab moet ik nog veel kennis vergaren want ik denk niet dat je dat binnen een paar weken weet.
naja ik leer wel bij door de matches die ik met tweakers speelt en door ervaring. ^.^
Ik heb 9 jaar 1.6 gespeeld, toen 1.6 echt dood was en go in trek kwam ben ik gestopt met cs. (die hardnekkige 1.6'ers toch)
Op een gegeven moment heb ik toch maar GO gekocht en toen ik eenmaal gewend was aan het nieuwe nade/flash systeem en de movement kon ik het spel weer waarderen.
Ik heb nu 270 uur in GO zitten, me aim is echt achteruit gegaan tegenover 1.6 maar de brains blijf je houden. zoals gezegd is pre-aimen al 80%.
Verder moet je leren om de mind games te spelen, zo maak je clutches en zo win je ook rondes.
ik sta vaak op de 3/4/5e plek op het scoreboard, maar heb daarentegen wel de minste deaths, overal inrennen en niet nadenken voor je wat doet is de grootste fout die ik veel cs'ers zie maken.
ik sta ook meestal lager op de scoreboard op die ene paar matches dat ik bovenaan sta na.ak0nnmgn schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:07:
[...]
brains = alles.
Ik heb 9 jaar 1.6 gespeeld, toen 1.6 echt dood was en go in trek kwam ben ik gestopt met cs. (die hardnekkige 1.6'ers toch)
Op een gegeven moment heb ik toch maar GO gekocht en toen ik eenmaal gewend was aan het nieuwe nade/flash systeem en de movement kon ik het spel weer waarderen.
Ik heb nu 270 uur in GO zitten, me aim is echt achteruit gegaan tegenover 1.6 maar de brains blijf je houden. zoals gezegd is pre-aimen al 80%.
Verder moet je leren om de mind games te spelen, zo maak je clutches en zo win je ook rondes.
ik sta vaak op de 3/4/5e plek op het scoreboard, maar heb daarentegen wel de minste deaths, overal inrennen en niet nadenken voor je wat doet is de grootste fout die ik veel cs'ers zie maken.
zowieso ga je nooit in je 1tje rushen tenzij je een split doet en zeker weet dat je andere 4 teamleden iedereen afleiden.
brains is idd ook een heel groot gedeelte van de game en juist daarom vind ik het een geweldige shooter. die gelukkig heel anders is dan CoD.
Ik vind ook wel dat ik mijn rank verdien, ik zou graag hoger willen komen maar mijn gamesens en mijn aim is nog veel te slecht maar ik denk dat dat wel komt.
- M4A1-S Guardian MW (€4,90 en stijgende)
- ST Bizon Blue Streak FN (€20 en zeer zeldzaam)
- AWP BOOM FT (€13)
Totaal dus ongeveer €38 waarde, voor mijn FT Cyrex van ongeveer €32 waarde en dalende.
Lijkt me op zich dus een goede deal qua value, maar wat zijn nu de valkuilen? Kan ik die Bizon straks nog kwijt? Hoe verder te traden enzo?
Iets in mij schreeuwt: DOE HET NIET! Die Cyrex is namelijk wel heel gaaf en gewild... En hoe dat met de rest zit...
net zoals elke andere skin de waardes veranderen van tijd... ene keer hoger andere keer lager... 1 item is makkelijker te ruilen (ivm awesomeness) dan de ander.
Ik zou zeggen niet doen.
nee helemaal niet.prestige93 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:57:
Beste Quote 13-1-2015: "Dont Jinx it"!
Best Tweaker Quote 2015: "Don't JINX It!"
Toch echt een geweldige game was dat,
De comeback was zo real ^^ maar die laatste ronde maakten de enemy zoveel fouten anders had het een tie kunnen worden want ik zat nog op 8 hp na een tag door de deur.
Blijft toch heerlijk om een de laatste kill te schieten uit een vage reflex haha
Heb ik ook een paar keer gehad,prestige93 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:32:
Haha ja klopt! Ach als je het op geeft verdien je niet om te winnen of een tie.
Blijft toch heerlijk om een de laatste kill te schieten uit een vage reflex haha
Bijvoorbeeld de 1 op long en de 2 in CT,
Ik had die op long en ct uit een of andere vage reflex met mn awp neer.
Toen misde ik de derde helaas met 99 damage done
Of de rush op b ik sta in window en ik shiet er 2 neer door een of ander reflex schot was best grappig eigenlijk.
Niemand anders met een reactie? De trade wacht.... Kan het niet heel lang uitstellentummeke393 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:51:
Ik heb een concrete tradingvraag voor jullie...
Jammer alleen dat ik met 30 kills een ace en 4 sterren weer geen rank up ben
Edit: Het filmpje krijgen jullie niet te zien, de tegenstand was wel heel erg
[ Voor 14% gewijzigd door Terranova op 13-01-2015 22:45 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Als ik je 1 tip mag geven van de ruim 10 jaar dat ik CS heb gespeeld. Ga niet geforceerd zitten spelen. Met name als jij op punten gaat letten als je aim of waar je exact je flash/HE wilt gooien dan gaat het mis. Ga lekker relaxed erbij zitten en ga gewoon wat knallen op een aim-map. Naar verloop van tijd krijg je het juiste gevoel waar te aimen. Voeg er dan wat strafe movement bij in, en je gaat je prima vermaken in de game.wambamNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:01:
[...]
Heb ik ook een paar keer gehad,
Bijvoorbeeld de 1 op long en de 2 in CT,
Ik had die op long en ct uit een of andere vage reflex met mn awp neer.
Toen misde ik de derde helaas met 99 damage done
Of de rush op b ik sta in window en ik shiet er 2 neer door een of ander reflex schot was best grappig eigenlijk.
Game-ervaring met shooters zijn over het algemeen natuurlijk altijd mooi meegenomen, maar er is een hoop dat je jezelf makkelijk kunt aanleren. Simpele dingen als niet met je cursor naar de grond zitten te staren als je aan het lopen bent maar al op hoofdhoogte rondbewegen (dit zie je gewoon nog extreem vaak in games). Als je hoekjes omgaat met je wapen meebewegen en niet gewoon lukraak links en rechtsom lopen. En verder is het inderdaad een hoop mindgames.
En wat betreft rank, dat is bijzaak. Dat komt vanzelf wel naarmate je meer speelt. Tevens is het totaal onbelangrijk zoals ik je gisteren ook al aangaf, je gaat het niet op je CV zetten
Verwijderd
Denk jij ja, volgens mij was het wambam z'n doen om prof te wordenDamienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:13:
[...]
En wat betreft rank, dat is bijzaak. Dat komt vanzelf wel naarmate je meer speelt. Tevens is het totaal onbelangrijk zoals ik je gisteren ook al aangaf, je gaat het niet op je CV zetten(mag ik hopen
)
Mijn advies voor dat zou zijn: "Don't quit your day job". Er valt meer te verdienen door een leuke entertainende streamer te zijn (en ik weet dat Wambam hier al een opzetje voor heeft staan) of een regulaire baan te hebben dan een pro te zijn die gemiddeld 8 ~15 uur per dag moet trainen om zo bij de top te blijven omdat het team/sponsor dat van hem/haar verwacht.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:23:
[...]
Denk jij ja, volgens mij was het wambam z'n doen om prof te worden
Het is een leuke ervaring, maar ik zou me daar niet op doodstaren.
Verwijderd
Meh, naar mijn idee is de hele streaming markt, net als youtube (wat al 2/3 jaar zo is) behoorlijk oververzadigd. Kun je beter gewoon een baan gaan zoeken.Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:30:
[...]
Mijn advies voor dat zou zijn: "Don't quit your day job". Er valt meer te verdienen door een leuke entertainende streamer te zijn (en ik weet dat Wambam hier al een opzetje voor heeft staan) of een regulaire baan te hebben dan een pro te zijn die gemiddeld 8 ~15 uur per dag moet trainen om zo bij de top te blijven omdat het team/sponsor dat van hem/haar verwacht.
Het is een leuke ervaring, maar ik zou me daar niet op doodstaren.
Trouwens, hoe kan ik al die duitsers op twitch uitzetten? Blijkbaar heeft heel 10-16jarig duitsland twitch uitgevonden 2 weken geleden, en zijn alle topkanalen nu duits.
Daar ben ik het wel mee eens inderdaad. Het is ook lastig om nu bij de populaire games (LoL, Dota, CS:GO) eventjes een grote fanbase aan te leggen, aangezien er al genoeg populaire streamers zijn. Nu is het wel handig dat Twitch tegenwoordig "Kanalen in het Nederlands" heeft. Zo krijg je toch iets sneller kijkers dan voorheen als kleine streamer.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:32:
[...]
Meh, naar mijn idee is de hele streaming markt, net als youtube (wat al 2/3 jaar zo is) behoorlijk oververzadigd. Kun je beter gewoon een baan gaan zoeken.
Trouwens, hoe kan ik al die duitsers op twitch uitzetten? Blijkbaar heeft heel 10-16jarig duitsland twitch uitgevonden 2 weken geleden, en zijn alle topkanalen nu duits.
Woon je toevallig dichtbij de Duitse grens?
Verwijderd
Ik zie nederlandse kanalen, tenzij het meisjes met weinig kleren zijn, bijna nooit boven 100views. Die duitsers zitten (veel minecraft minigames etc) vaak gewoon op 10.000+Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:36:
[...]
Daar ben ik het wel mee eens inderdaad. Het is ook lastig om nu bij de populaire games (LoL, Dota, CS:GO) eventjes een grote fanbase aan te leggen, aangezien er al genoeg populaire streamers zijn. Nu is het wel handig dat Twitch tegenwoordig "Kanalen in het Nederlands" heeft. Zo krijg je toch iets sneller kijkers dan voorheen als kleine streamer.
Woon je toevallig dichtbij de Duitse grens?En is het niet zoals ik hierboven beschreef dat het puur de "Kanalen in het Duits" zijn? Dan hoef je simpelweg even het pijltje aan te klikken en dan zie je de daadwerkelijk populaire streams.
Apeldoorn, niet super dichtbij, daar heeft het weinig mee te maken.
je kan toch horen dat ik niet uut 't oosten kom
Ah ok, ik selecteer meestal gewoon de game waarvan ik de streams wil zien. Denk dat dat daar het verschil zit.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:38:
[...]
Ik zie nederlandse kanalen, tenzij het meisjes met weinig kleren zijn, bijna nooit boven 100views. Die duitsers zitten (veel minecraft minigames etc) vaak gewoon op 10.000+
Apeldoorn, niet super dichtbij, daar heeft het weinig mee te maken.
je kan toch horen dat ik niet uut 't oosten kom![]()
Ik heb ook zo'n knife, alleen met 2 webs aan beide kanten.iLikeNoobies schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:33:
Vandaag dit mesje gescoord. Iemand enig idee hoeveel deze waard is? Het is een field tested model en volgens mij ziet die er voor die toestand best mooi uit. Hij heeft 3 webs.
http://i.imgur.com/jDkeVyG.jpg?1
http://i.imgur.com/dDjqn5u.jpg?1
Je kan er wel wat leuks voor krijgen hoor, hij ziet er Minimal Wear uit. Ik gok zo rond 120-150 euro, ergens in de midden.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Dat zijn 3 tips lieve schatDamienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:13:
[...]
Als ik je 1 tip mag geven van de ruim 10 jaar dat ik CS heb gespeeld. Ga niet geforceerd zitten spelen. Met name als jij op punten gaat letten als je aim of waar je exact je flash/HE wilt gooien dan gaat het mis. Ga lekker relaxed erbij zitten en ga gewoon wat knallen op een aim-map. Naar verloop van tijd krijg je het juiste gevoel waar te aimen. Voeg er dan wat strafe movement bij in, en je gaat je prima vermaken in de game.
Game-ervaring met shooters zijn over het algemeen natuurlijk altijd mooi meegenomen, maar er is een hoop dat je jezelf makkelijk kunt aanleren. Simpele dingen als niet met je cursor naar de grond zitten te staren als je aan het lopen bent maar al op hoofdhoogte rondbewegen (dit zie je gewoon nog extreem vaak in games). Als je hoekjes omgaat met je wapen meebewegen en niet gewoon lukraak links en rechtsom lopen. En verder is het inderdaad een hoop mindgames.
En wat betreft rank, dat is bijzaak. Dat komt vanzelf wel naarmate je meer speelt. Tevens is het totaal onbelangrijk zoals ik je gisteren ook al aangaf, je gaat het niet op je CV zetten(mag ik hopen
). Game-plezier is het belangrijkste, en dat ervaar je alleen door niet meer naar rank te kijken en simpelweg te spelen. Ik geloof ook niet dat er hier mensen zitten die roepen dat bepaalde ranks slecht zijn of wat dan ook (iets wat nog wel eens is gebeurt in het LoL-topic
).
Maar je hebt helemaal gelijk ik was gewoon zo blij die game dat we een 6 14? achterstand naar een 16 14 victory hebben gebracht door met het hele team goed te spelen en lekker lol te hebben.
Toch best grappig dat de laatste ronde het enige wat over TS gezegd werd "DONT JINX IT!" was en dat meerdere keren.
Het gaat ook vooral de lol en idd puur voor de ervaring zou ik ooit een keer op een podium tegen JW willen staan maar dat zal toch niet meer gebeuren dus ik ga het nu maar gewoon voor de lol spelen en ik zie wel wat voor rank ik uiteindelijk op ga komen.
Qua het streamen klopt het ook wel dat de markt overzadigd is en dat is een van de redenen dat ik zo weinig stream op het moment, want elke keer als er 1 watcher bij komt gaat die na 10 seconden alweer weg. (kan ook zijn dat ik gewoon teveel kleren aanheb of dat ik niet enterainend ben
Was btw vanavond plan om mijn nieuwe CS:GO layout te testen en zal dus ook even kijken of mijn nieuwe OBS settings goed werken (heb win 8.1 moeten herinstaleren vanwege nieuwe mobo
Dus was al mijn settings kwijt hopelijk kan mijn verbinding het aan ^^.
had gisteren helaas mijn dag niet echt (echt finaal mis schieten) en ook nog eens de 1e helft "Gejinxed"
lijkt me leuk om dit soort games op te zetten tussen tweakers (2 teams van tweakers).
hier kan iedereen neem ik aan veel van leren.
interested anyone?
Sommige streamers mogen wat mij betreft best meer kleren aantrekken hoor, desnoods een zak over hun kop doen of gewoon de cam uitzetten...wambamNL schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:51:
[...]
Dat zijn 3 tips lieve schat(
)
Maar je hebt helemaal gelijk ik was gewoon zo blij die game dat we een 6 14? achterstand naar een 16 14 victory hebben gebracht door met het hele team goed te spelen en lekker lol te hebben.
Toch best grappig dat de laatste ronde het enige wat over TS gezegd werd "DONT JINX IT!" was en dat meerdere keren.
Het gaat ook vooral de lol en idd puur voor de ervaring zou ik ooit een keer op een podium tegen JW willen staan maar dat zal toch niet meer gebeuren dus ik ga het nu maar gewoon voor de lol spelen en ik zie wel wat voor rank ik uiteindelijk op ga komen.
Qua het streamen klopt het ook wel dat de markt overzadigd is en dat is een van de redenen dat ik zo weinig stream op het moment, want elke keer als er 1 watcher bij komt gaat die na 10 seconden alweer weg. (kan ook zijn dat ik gewoon teveel kleren aanheb of dat ik niet enterainend ben
Was btw vanavond plan om mijn nieuwe CS:GO layout te testen en zal dus ook even kijken of mijn nieuwe OBS settings goed werken (heb win 8.1 moeten herinstaleren vanwege nieuwe mobo)
Dus was al mijn settings kwijt hopelijk kan mijn verbinding het aan ^^.
Ik ga denk ik over een weekje weer eens wat tijd in CS:Go steken.
Ik ben voor ^^prestige93 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:00:
het was inderdaad een heerlijke comeback en een leuk team!
had gisteren helaas mijn dag niet echt (echt finaal mis schieten) en ook nog eens de 1e helft "Gejinxed"
lijkt me leuk om dit soort games op te zetten tussen tweakers (2 teams van tweakers).
interested anyone?
Ok ik zal een zak over mijn kop doenDamienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:01:
[...]
Sommige streamers mogen wat mij betreft best meer kleren aantrekken hoor, desnoods een zak over hun kop doen of gewoon de cam uitzetten...
Ik ga denk ik over een weekje weer eens wat tijd in CS:Go steken.
Maar je hebt echt wel gelijk hoor, ik snap niet dat ze zo voor de wereld zichtbaar willen zijn maargoed dat ben ik XD
Maar ik ga denk ik zodra ik mijn OBS settings goed heb zodat ik geen lage fps krijg tijdens het gamen of input lag krijg ik veel meer zal gaan streamen.
En dan doen we over een week samen wel een game
Dat had ik ook al een keer geopperd, weet niet of het ooit nog gebeurd is eigenlijk. Weet wel dat er een aantal mensen mee bezig waren om het te proberen.prestige93 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:00:
interested anyone?
Mocht het ooit een keer gebeuren heb ik ook wel interesse, mits ik kan uiteraard
Gisteravond na lange tijd weer is gespeeld en weer terug op GN 1 na 2 potjes
Verwijderd
Hebben we al 2 x gedaan. We blijven alleen afhankelijk van een server. En onze ervaring is dat de Ranks vrij uiteenlopen.prestige93 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:00:
interested anyone?
Ook viel het mij op dat er steeds meer animo voor is en dus steeds meer mensen moeten teleurstellen.
Maar we kunnen het best nog een keertje opzetten. Blijft leuk namelijk.
Het moet te doen zijn lijkt me, zeker als ik zie hoe het aantal gebruikers hier stijgt.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:11:
[...]
Hebben we al 2 x gedaan. We blijven alleen afhankelijk van een server. En onze ervaring is dat de Ranks vrij uiteenlopen.
Ook viel het mij op dat er steeds meer animo voor is en dus steeds meer mensen moeten teleurstellen.
Maar we kunnen het best nog een keertje opzetten. Blijft leuk namelijk.
we gebruiken de Teamspeak van NeHox op het moment steeds vaker, zou ook voor zo'n "Scrim" een mooie toevoeging zijn.
ook maakt het verschil in ranks niet veel uit lijkt me, hier leer je alleen maar meer van.
Ik zal kijken of ik vanuit mijn steamgroup een activiteit kan organiseren.
invites coming soon!
[ Voor 3% gewijzigd door prestige93 op 14-01-2015 10:15 ]
Dit hebben we al 2 keer gedaan en het was heel leuk, alleen we waren niet altijd even serieus bezig.prestige93 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:00:
interested anyone?
NeHox heeft een goede teamspeak server en had dacht ik ook een goede cs:go server waarop we allebei de keren gespeeld hebben. Ik stel voor om gewoon een datum af te spreken en dan een lijstje het forum af laten gaan waar je je naam bij kan zetten als je mee wilt doen, vorige keren werkte dit ook goed.
Ik kan niet meedoen omdat mijn laptop nu bij MSI zit.
-edit-
We hadden er zelfs een speciale tweakers groep voor gemaakt, http://steamcommunity.com/groups/gotpn
Maar ik denk dat het beter zou zijn om het gewoon in de normale groep te posten. Is er dan een mogelijkheid om iedereen in de groep een berichtje te sturen via de groep? Lijkt me dan wel handig om snel deelnemers te krijgen.
[ Voor 20% gewijzigd door markdm op 14-01-2015 10:40 ]
Laat hier anders ook even een berichtje achter.
http://steamcommunity.com...events/121928836996172110
Top mark! denk dat iedereen daar dankbaar gebruik van wil maken!
[ Voor 20% gewijzigd door prestige93 op 14-01-2015 10:26 ]
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Als een admin oid het evenement aan wil maken is dat natuurlijk een goede optie.markdm schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:24:
[...]
-edit-
We hadden er zelfs een speciale tweakers groep voor gemaakt, http://steamcommunity.com/groups/gotpn
Maar ik denk dat het beter zou zijn om het gewoon in de normale groep te posten. Is er dan een mogelijkheid om iedereen in de groep een berichtje te sturen via de groep? Lijkt me dan wel handig om snel deelnemers te krijgen.
het evenement staat nu in ieder geval tijdelijk hier.
Als er nog mensen moderator willen worden op de csgo groep dan moet je het maar vragen. Momenteel is het enkel TheAnthony en ik die het zijn.prestige93 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:52:
[...]
Als een admin oid het evenement aan wil maken is dat natuurlijk een goede optie.
het evenement staat nu in ieder geval tijdelijk hier.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
ik zou dit graag doen, if thats okay with you!Kreekje schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:13:
[...]
Als er nog mensen moderator willen worden op de csgo groep dan moet je het maar vragen. Momenteel is het enkel TheAnthony en ik die het zijn.
Ik zou best wel moderator willen worden dan.Kreekje schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:13:
[...]
Als er nog mensen moderator willen worden op de csgo groep dan moet je het maar vragen. Momenteel is het enkel TheAnthony en ik die het zijn.
Ik zal dan namelijk kijken of ik een weekelijkse scrim kan opzetten of misschien zelfs een keer een toernooitje
^^ this, inderdaad met regelmaat tegen/met elkaar spelen of iets als een toernooi lijkt mij een heel goed idee.wambamNL schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:14:
[...]
Ik zou best wel moderator willen worden dan.
Ik zal dan namelijk kijken of ik een weekelijkse scrim kan opzetten of misschien zelfs een keer een toernooitje
voor een wekelijks event moet er wel genoeg animo zijn. dit ook omdat niet altijd iedereen kan.
Daarom zeg ik dat ik ernaar zal kijkenprestige93 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:17:
[...]
^^ this, inderdaad met regelmaat tegen/met elkaar spelen of iets als een toernooi lijkt mij een heel goed idee.
voor een wekelijks event moet er wel genoeg animo zijn. dit ook omdat niet altijd iedereen kan.
Misschien moeten we anders samen even kijken of we dit kunnen opzetten met zn 2en zodat het minder stress is en als de 1 bijv ziek is niet alles stil valt
i volunteer as tributewambamNL schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Daarom zeg ik dat ik ernaar zal kijkenen het zal proberen
Misschien moeten we anders samen even kijken of we dit kunnen opzetten met zn 2en zodat het minder stress is en als de 1 bijv ziek is niet alles stil valt
het is inderdaad makkelijker om dit samen op te zetten als alleen.
dus als wij beide mod rechten zouden krijgen kan ik het evenement verplaatsen naar de GOT groep.
Verwijderd
Ik ben nieuw op het forum. Lang geleden speelde ik cs 1.5 en 1.6 en heel eventjes source maar die was ruk.
Nu sinds kort CS-GO waar ik dus direct weer verslaafd aan ben.
Ik ben een beetje opzoek naar gasten die savonds of na het werk/school een potje willen doen.
Dit omdat ik echt helemaal gek word van die stink russen, ik denk dat jullie dit wel herkennen.
ik zag al een teamspeak server voorbij komen, ik zal vanaf vandaag het forum een in de gaten houden en een beetje meelullen op het forum;)
We zitten allemaal in deze steam groep:Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:24:
hee gasten,
Ik ben nieuw op het forum. Lang geleden speelde ik cs 1.5 en 1.6 en heel eventjes source maar die was ruk.
Nu sinds kort CS-GO waar ik dus direct weer verslaafd aan ben.
Ik ben een beetje opzoek naar gasten die savonds of na het werk/school een potje willen doen.
Dit omdat ik echt helemaal gek word van die stink russen, ik denk dat jullie dit wel herkennen.
ik zag al een teamspeak server voorbij komen, ik zal vanaf vandaag het forum een in de gaten houden en een beetje meelullen op het forum;)
http://steamcommunity.com/groups/got-csgo
Je zou iedereen uit deze groep kunnen inviten of een friend request sturen (zoals ik zorgt alleen voor een hoop berichtjes met: "wie ben jij?")
Teamspeak gebruiken we over het algemeen alleen op het moment dat mensen dat willen soms gebruiken we ook de ingame chat
Iig hoe meer zielen hoe meer plezier ^.^
Ziet ernaar uit dat hoe meer mensen joinen hoe waarschijnlijker we een soort van toernooi kunnen organiseren, en een weekelijkse skrim
Welkom!4b!er schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:34:
Ik zal me ook eens aanmelden (kosmetdesnor). Moet alleen nog door die max 2 win per day competitive gedoe heen. En nog even wachten op mijn nieuwe Razer muis. Heb de bekende maps al aardig door via casual play. Is alleen zo anders dan competitive, omdat je een rush met 5 man toch nooit tegen kan houden (ik niet iig).
voel je vrij om mensen toe te voegen op steam.
5 man rush stoppen is ook zeker niet makkelijk, soms heb ik het geluk dat er een paar kogels het hoofd vinden waardoor er zo 3 of 4 neer gaan maar daar blijft het vaak wel bij.
Gezellig ^.^4b!er schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:34:
Ik zal me ook eens aanmelden (kosmetdesnor). Moet alleen nog door die max 2 win per day competitive gedoe heen. En nog even wachten op mijn nieuwe Razer muis. Heb de bekende maps al aardig door via casual play. Is alleen zo anders dan competitive, omdat je een rush met 5 man toch nooit tegen kan houden (ik niet iig).
Ik moet vandaag na mn stage werk langs de media markt de razer naga die ik voor mn verjaardag heb gekregen daar is de sensor van stuk gegaan dus als ik mn muis optil dan gaat de calibratie opnieuw af en dan beweegt hij niet meer als ik hem neerzet, en aangezien CS een spel is waar je vaak je muis bij optilt is dat zeer vervelend.
Een 5 man rush is tegen te houden maar dat hangt van de manier hoe ze rushen af en hoe ze zichzelf linen en welk wapen jij gebruikt of hoe breed de doorgang is.
Dus het is afhankelijk van meerdere dingen en van je geluk dus je moet jezelf er niet boos over maken^^.
Ik zelf kan het ook nog niet zo super goed maarja ik speel ook pas 150 uur
Aan alle nieuwe mensen voeg mij maar toe op steam mijn steam profile staat in mijn signature over een paarm inuten
Verwijderd
Als ze een site rushen, en ze daadwerkelijk met 5 zo goed als tegelijk binnenkomen, houd bijna niemand ze tegen. Sowieso niet indezelfde skillgroep.wambamNL schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:38:
[...]
Gezellig ^.^
Ik moet vandaag na mn stage werk langs de media markt de razer naga die ik voor mn verjaardag heb gekregen daar is de sensor van stuk gegaan dus als ik mn muis optil dan gaat de calibratie opnieuw af en dan beweegt hij niet meer als ik hem neerzet, en aangezien CS een spel is waar je vaak je muis bij optilt is dat zeer vervelend.
Een 5 man rush is tegen te houden maar dat hangt van de manier hoe ze rushen af en hoe ze zichzelf linen en welk wapen jij gebruikt of hoe breed de doorgang is.
Dus het is afhankelijk van meerdere dingen en van je geluk dus je moet jezelf er niet boos over maken^^.
Ik zelf kan het ook nog niet zo super goed maarja ik speel ook pas 150 uur
Aan alle nieuwe mensen voeg mij maar toe op steam mijn steam profile staat in mijn signature over een paarm inuten
Daarom zeg ik ook dat het van veel dingen afhankelijk is en dan nog als alle variabelen goed zijn moet je nog geluk hebbenVerwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:42:
[...]
Als ze een site rushen, en ze daadwerkelijk met 5 zo goed als tegelijk binnenkomen, houd bijna niemand ze tegen. Sowieso niet indezelfde skillgroep.
Verwijderd
Smoke + P90's = WINVerwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:42:
[...]
Als ze een site rushen, en ze daadwerkelijk met 5 zo goed als tegelijk binnenkomen, houd bijna niemand ze tegen. Sowieso niet indezelfde skillgroep.
Pre-fire werkt ook goed.
Leer het de mensen dan wel goed aan he.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:46:
[...]
Smoke + P90's = WIN![]()
Pre-fire werkt ook goed.
Het is geen P90 het is de Pro90
dust 2 B rush, ik was boven op de crate gaan zitten links van de doorgang.
Verwijderd
Pfff N00bwambamNL schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:48:
[...]
Leer het de mensen dan wel goed aan he.
Het is geen P90 het is de Pro90
Jij zegt zeker ook Desert Eagle?
CZ is trouwens weer iets beter geworden met de laatste update!
Heeft er iemand hier de mogelijkheid om een server te hosten? Zou nog mooi zijn als we dit konden doen: https://forums.alliedmods...hread.php?t=253014&page=2
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Nee ik zeg gwn een DeagleVerwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:01:
[...]
Pfff N00b![]()
Jij zegt zeker ook Desert Eagle?![]()
![]()
CZ is trouwens weer iets beter geworden met de laatste update!
CZ vind ik sinds de laatste update best chill om te gebruiken enige nadeel is dat je snel door je kogels heen bent.
Ik heb de CZ alleen op T side en ik heb gwn de 5-7 op CT side vanwege de ammo, zodat ik een push met meer man makkelijker kan afhouden
MOH:AA, wat was dat vet zeg online. Onder die brug met de bom, weet even niet meer hoe die map heet.4b!er schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:02:
Ik bedoelde met zo'n rush ook meer dat er minder serieus gespeeld wordt op casual en het allemaal te onvoorspelbaar is, omdat niemand ergens om geeft. En de spanning van competitive is dan leuker. Heb "vroeger" aardig wat MOH:AA gespeeld en dan altijd met de bom ontmantelen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic