oh ik weet al wat je bedoelt. je moet gewoon even een paar rondes wachten en dan komt de knife round waarmee het pas begint. ik dacht na 4 rondes dat het begint.
Steam: Ryada.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
oh ik weet al wat je bedoelt. je moet gewoon even een paar rondes wachten en dan komt de knife round waarmee het pas begint. ik dacht na 4 rondes dat het begint.
Ik gooi wel een balletje op daar.iLikeNoobies schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:32:
[...]
Nee, maar misschien kunnen we het aan om van het bet topic ook een trading topic te maken?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ja genoegN.Uckerman schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 03:30:
hey mensen wil het spel gaan kopen, maar zitten er hackers in counterstrike go?
Tja, Russen.......Brogala schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 10:25:
[...]
En als kerst op de taart ben ik de laatste competitive match ook nog gekicked door vier russen terwijl ik fucking tweede stond. Doei Russen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Weekje wachten en dan kan het welDutchredgaming schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 16:03:
[...]
Tja, Russen.......
==============================================================================
Ik heb perongelijk een andere key gekocht, maar kan niet verkopen![]()
![]()
Wat kan ik doen??
Anoniem: 632581
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 632581 op 08-02-2015 19:17 ]
Wil je het echt voordeel zou ik voor een 1/2 ms scherm gaan voor het uber voordeel 144hzAnoniem: 632581 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:14:
Is het verstandig om cs go op een 6/5 ms scherm te spelen?
pricewatch: AOC i2476Vwm Zilver, Zwart
pricewatch: Dell S2415H Zilver, Zwart
pricewatch: Asus MX239H Aluminium, Zilver, Zwart
En welke van de 3 raden jullie mij aan heb het liefst een IPS scherm.
Anoniem: 632581
Ben geen pro gamer ofso dat niet wil het ook niet wordenxeoMe schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:39:
[...]
Wil je het echt voordeel zou ik voor een 1/2 ms scherm gaan voor het uber voordeel 144hz![]()
Wil je niet competitive spelen moet je lekker voor een IPS scherm gaan als je een colorfreak bent als je wel competitive wilt spelen is een 144Hz een must.
60Hz 15ms kan zelfs al goed genoeg zijn maar je blijft een nadeel hebben tegen veel tegenstanders maar als dat niks uitmaakt.Anoniem: 632581 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:53:
[...]
Ben geen pro gamer ofso dat niet wil het ook niet wordenmaar zou de asus 75 hz 5ms ips ook goed kunnen zijn?
Ik heb deze en heb meer dan een week geleden perongelijk gekochtTheAnthonyNL schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:05:
[...]
Weekje wachten en dan kan het wel. also welke key is het en wat heb je nodig?
[ Voor 20% gewijzigd door Dutchredgaming op 09-02-2015 22:35 ]
Als er geen tradeban op zit (7 dagen) dan wil ik best die key voor je swappen, welke heb je nodig?Dutchredgaming schreef op zondag 08 februari 2015 @ 21:12:
[...]
Ik heb deze en heb meer dan een week geleden perongelijk gekocht
[afbeelding]
Kan niet ruilen en verkopen
Phoenix, maar ik kan niet ruilen en heb nog nooit een ban gehad.Xant0r schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:35:
[...]
Als er geen tradeban op zit (7 dagen) dan wil ik best die key voor je swappen, welke heb je nodig?
Als je net nieuwe funds op steam hebt gezet, of veranderd van betaalmiddel dan krijg je een 7 dagen tradeban op gekochte items, dit kan je terug zien in je inventory als je op de key klikt. Als hier niks over een tradelock staat dan zou je in principe die key gewoon traden lijkt me.Dutchredgaming schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:53:
[...]
Phoenix, maar ik kan niet ruilen en heb nog nooit een ban gehad.
Er staat "niet-verhandelbaar"Xant0r schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:08:
[...]
Als je net nieuwe funds op steam hebt gezet, of veranderd van betaalmiddel dan krijg je een 7 dagen tradeban op gekochte items, dit kan je terug zien in je inventory als je op de key klikt. Als hier niks over een tradelock staat dan zou je in principe die key gewoon traden lijkt me.
Stuur me anders even een pm met je steamprofiel, kijken we even of het lukt
Heb sinds het begin van CS:GO (mijn eerste CS) met een 75Hz 8ms scherm geschoten, maar damn wat is die traag. 1,5 week geleden mijn BenQ XL2411Z binnen gekregen, man man man, waarom heb ik niet eerder een deel van mijn inventory uitbetaald?xeoMe schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:57:
[...]
60Hz 15ms kan zelfs al goed genoeg zijn maar je blijft een nadeel hebben tegen veel tegenstanders maar als dat niks uitmaakt.
Voorheen ook jaren met een 75Hz 2ms gespeeld werkte goed genoeg.
Omdat je niet goed genoeg bent voor een hogere rankPantoffelKnager schreef op maandag 09 februari 2015 @ 03:08:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik na 300 uur speeltijd en inmiddels 97 comp wins nog steeds S2 ben? Hahaha.
[ Voor 31% gewijzigd door Berktoppie op 09-02-2015 05:45 ]
www.webshopmasters.nl
Ik heb mijn toenmalige 100hz CRT pas verruild toen de samsung 2233rz 120hz uitkwam, zeker in cs 1.6 was de 100hz advantage nog groter als bij csgo. Inmiddels een benq xl2420t 144hz, heerlijk scherm.eXec schreef op maandag 09 februari 2015 @ 02:51:
[...]
Heb sinds het begin van CS:GO (mijn eerste CS) met een 75Hz 8ms scherm geschoten, maar damn wat is die traag. 1,5 week geleden mijn BenQ XL2411Z binnen gekregen, man man man, waarom heb ik niet eerder een deel van mijn inventory uitbetaald?
Ik ben er niet beter door geworden, al lijkt het wel zo. Ik hit gewoon meer omdat het veel soepeler loopt.
Heb mijn oude 75Hz scherm er nog naast staan, maar man man man. Dat verschil... Merk gelijk de delay enzo. Eigenlijk vind ik het best knap dat ik daar nog Supreme mee ben geworden.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ja. Maar goed ik speel dan ook al zo'n 9 jaar. Het is gewoon een stuk vloeiender, wil niet zeggen dat je er nu echt zoveel beter van gaat spelen, wel een must have als je een beetje respectabel cs speler wil zijn.iLikeNoobies schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:46:
Ik zit nog steeds op mijn 6 jaar oude 75Hz 5ms pricewatch: HP w2007v Zwart
Speelt prima. Heb verder geen ervaring met betere monitoren dus ik weet waarschijnlijk niet wat ik mis. Is het echt zo'n grote verbetering?
Weer niet wat je MM rank is, maar casual en MM zijn echt niet te vergelijken qua skillniveau. Verder zijn er in casual ook veel meer (domme) enemies en dus meer kans op kills terwijl je wel nog steeds maar 1x per ronde dood kunt gaan.Piekartz87 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:55:
2 competitive potjes gedaan en 2 wallhackers tegengekomen lol..
Het blijkt dat ik me nog lang niet op mijn gemak voel in zo'n potje, waardoor ik achter de feiten aan loop en mis schiet op de cruciale momenten.
In casual voel ik me wel helemaal op mijn gemak en had ik vlak na dat potje nog een score van 15-5.
Steam: Grim
Scrtz schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:20:
[...]
wel een must have als je een beetje respectabel cs speler wil zijn.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja, dat daar verschil in zit was al sinds cs 1.0. En elk ander spelNuCl3aR schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:09:
[...]
Weer niet wat je MM rank is, maar casual en MM zijn echt niet te vergelijken qua skillniveau. Verder zijn er in casual ook veel meer (domme) enemies en dus meer kans op kills terwijl je wel nog steeds maar 1x per ronde dood kunt gaan.
dat krijg je met randoms, speel dan gewoon met mensen van Tweakers of vrienden. wel eerst een rank hebben dan.Piekartz87 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:57:
[...]
Ja, dat daar verschil in zit was al sinds cs 1.0. En elk ander spelNo offence
Ik heb overigens geen rank, het was mijn 3de competitive potje. 2 wins en een draw.
2x een cheater en 2x iemand afk in mijn team.
Tot nu toe bevalt het me nog maar weinig.
met zo'n 20 potjes waar ik eigenlijk bijna altijd 1e van mijn team sta en zelden verlies sta ik ook nog S2, moet dan gewoon meer potjes doen ofzo?Berktoppie schreef op maandag 09 februari 2015 @ 05:42:
[...]
Omdat je niet goed genoeg bent voor een hogere rank![]()
Kijk wat jezelf verkeerd doet en pas dat aan, lees de noobie guides een keer door, veel mensen pakken csgo verkeerd aan omdat ze denken dat het werkt zoals COD etc. kijk eens op youtube naar tutorials van pro's als je wilt verbeteren.
Ja natuurlijk alang al gedaan, 9 vd 10 keer ook MVP, en 4 aces tijdens VanguardBerktoppie schreef op maandag 09 februari 2015 @ 05:42:
[...]
Omdat je niet goed genoeg bent voor een hogere rank![]()
Kijk wat jezelf verkeerd doet en pas dat aan, lees de noobie guides een keer door, veel mensen pakken csgo verkeerd aan omdat ze denken dat het werkt zoals COD etc. kijk eens op youtube naar tutorials van pro's als je wilt verbeteren.
Duidelijk nog nooit op 100hz of hoger gespeeld
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Komt er kort en goed op neer dat sommige mensen denken dat je skills kunt kopen dmv, monitor, muis, keyboard.hmr schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:40:
Jawel hoor, ik vind jouw stelligheid alleen vermakelijk.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Bedankt voor het verwoorden van mijn gedachtenDamienx2 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:04:
[...]
Komt er kort en goed op neer dat sommige mensen denken dat je skills kunt kopen dmv, monitor, muis, keyboard.
Terwijl menigeen op een 21" CRT monitor zat te spelen met hun Microsoft Intelimouse 3.0 en hun sennheiser headsetjes, verloeg een maat van mij de 1 na de andere op zijn 14" 60hz CRT monitor met daarbij een 5 euro muis en keyboard.
Ja het maakt de game vloeiender voor je, maar niet meer dan dat. Je reactievermorgen komt nog steeds uit je eigen bovenkamer en niet vanaf het beeldscherm.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Tuurlijk, ik kan ook iedereen verslaan met een balletjes muis en een 15" 60hz tft als diegene pas een paar jaar CS speelt. Beetje een kromme vergelijking dus. Als je 2 ongeveer gelijke spelers tegenover elkaar zet dan kunnen de uitkomsten wel gaan verschillen in bijvoorbeeld een fatsoenlijke muis die niet bij een te snelle beweging flipt, en een goedkope muis die dat wel doet.Piekartz87 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:25:
100 Hz is natuurlijk wel fijner voor zoiets als CS. Zo snel mogelijk iemand uitschakelen is belangrijk, maar het is ook belangrijk dat je er voor zorgt dat je tegenstander je niet aan ziet komen. Als jij naast je tegenstander uitkomt dan heb je sowieso meer tijd om hem af te knallen.
Een maat van mij heeft zo'n game monitor met 100Hz, ikzelf heb een IPS scherm (goede kleuren maar trage refreshrate). Het verschil is wel degelijk te merken.
Dat betekend niet dat je niet verder kan komen met een 60Hz monitor.
[ Voor 58% gewijzigd door Scrtz op 09-02-2015 14:07 ]
Ik was blij dat ik destijds van de CRT monitoren af kon. Man, man, man, wat kreeg ik een hoofdpijn van die dingen.Scrtz schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:01:
[...]
Ik heb mijn toenmalige 100hz CRT pas verruild toen de samsung 2233rz 120hz uitkwam, zeker in cs 1.6 was de 100hz advantage nog groter als bij csgo. Inmiddels een benq xl2420t 144hz, heerlijk scherm.
Enigste nadeel aan de benqs is de ronduit belachelijk slechte kleurweergave.
Ik maakte die vergelijking volgens mij ook nergens hoorScrtz schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:57:
[...]
Tuurlijk, ik kan ook iedereen verslaan met een balletjes muis en een 15" 60hz tft als diegene pas een paar jaar CS speelt. Beetje een kromme vergelijking dus.
Doelde meer op hmr met mijn reactie.Piekartz87 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:09:
[...]
Ik maakte die vergelijking volgens mij ook nergens hoor
Maar inderdaad, als je een fanatiek CS'er bent, waarom zou je jezelf dan niet het beste materiaal gunnen.
Je zei het eerst alleen anders
Ik zit wel in een lastig parket, ik wil niet zonder een IPS scherm voor andere toepassingen.. Die hebben (nog) geen hoge Hz.
Om er nu een dure monitor bij te halen voor een spel... hmm..
en ik nog steeds geen rank upmarkdm schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:59:
En weer eens twee leuke potjes gewonnen, heb in ze allebei ook een ace gehad
is idd een soort van tv die gemaakt is voor console's dus heb maar een 15ms tv scherm.xeoMe schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:25:
@wambamNL lol 100Hz 32" die heb ik niet voorbij zien komen TV ofzo?
75Hz ipv 60Hz is al een verschil naar 100 of meer gaan nog beter!
Weet niet welke hdmi die ondersteund maar zal wellicht niet voldoende bandwith halen voor 1080p 100hz.wambamNL schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:45:
[...]
is idd een soort van tv die gemaakt is voor console's dus heb maar een 15ms tv scherm.
doet helaas niks op stofhappen na op het moment en ik wil van mn triplescreen setup af. dus ik zit het echt te overwegen. enige nadeel heeft alleen maar hdmi dacht ik.
ok dan ga ik dat doen bedankt voor de hulp.xeoMe schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 00:33:
[...]
Weet niet welke hdmi die ondersteund maar zal wellicht niet voldoende bandwith halen voor 1080p 100hz.
Ook die 15ms geen idee hoeveel dat verschilt met een 2ms 75hz scherm.
Ik zou gewoon ff doorspelen tot dat je een 144hz hebt.
valt best mee, ik zal dan wat verder van het scherm af gaan zitten dan dat ik nu doe.NuCl3aR schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:44:
Is een 32" scherm ook niet een beetje te veel van het goede om een competitieve shooter te spelen? Als in het scherm is te groot dat je dingen makkelijker gaat missen.
[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 10-02-2015 10:07 ]
Heb een tijd lang gespeeld op een 42" TV, en op MG 2 niveau is dat prima te doen..wambamNL schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:22:
[...]
en ik nog steeds geen rank up
wel kut dat ik in de 2de game geen sound en mic meer kon gebruiken maar toch hebben we nog gewonnen^.^
btw wat vinden mensen van gamen op een 32 inch scherm heb er namelijk nog 1 liggen met 100hz en 1080p, nu gebruik ik een 24 inch 60hz 1080p.
weet niet of het verstandig is.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoever zat je dan van het scherm af?hmr schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:51:
[...]
Heb een tijd lang gespeeld op een 42" TV, en op MG 2 niveau is dat prima te doen..
gebruikte het gewoon als computerscherm op mijn bureauwambamNL schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:30:
[...]
Hoever zat je dan van het scherm af?
(ik zit in SEM en kom maar niet hoger ben een noob XD)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Anoniem: 377816
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Dutchredgaming schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:31:
Ik heb net phoenix een raad eens wat heb ik............
Darude Tec-9 Sandstorm Field Tested.
Ik ga nooit meer cases doen.
Me geld helemaal ********
Dat is niet waar, er zijn veel meer lage rank speler dan hoge ranks spelers, hoe hoger de rank des te dunner de spelers poel. 1.00.000 silver spelers* of 100 global elites*. Als ze allemaal cases openen zullen er idd van de 1000 mesjes er 999 bij de silver ranks eindigen.Minaaj schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:43:
[...]
Denk ook dat het door me rank komt, alleen lowranks krijgen leuke dingen
[ Voor 33% gewijzigd door Berktoppie op 10-02-2015 23:38 ]
www.webshopmasters.nl
Beide toegevoegdMJN schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:02:
Hey EnoRM94. Je kunt je aansluiten bij de Steam-groep CS:GO - GoT. Je kunt mij (Captain Qwarkey) sowieso ook toevoegen voor een leuk potje.
Weet inderdaad dat het gewoon RNG blijft, maar toch is het vreemd dat meerdere vrienden (supreme/global) er tevens niks uithalen, terwijl ik ook nog wel wat lagere rank friends heb die wel rustig na 10cases een mes er uit halenBerktoppie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:35:
[...]
Dat is niet waar, er zijn veel meer lage rank speler dan hoge ranks spelers, hoe hoger de rank des te dunner de spelers poel. 1.00.000 silver spelers* of 100 global elites*. Als ze allemaal cases openen zullen er idd van de 1000 mesjes er 999 bij de silver ranks eindigen.
*Cijfers zijn verzonnen ter voorbeeld*
Denk je dat Valve de moeite heeft genomen om een of ander ziek algoritme heeft ingebouwd wat de kans verhoogd dat spelers blijven spelen en geld uitgeven door middel van hun drops te controleren? Ik denk het persoonlijk van niet.Minaaj schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:16:
[...]
Weet inderdaad dat het gewoon RNG blijft, maar toch is het vreemd dat meerdere vrienden (supreme/global) er tevens niks uithalen, terwijl ik ook nog wel wat lagere rank friends heb die wel rustig na 10cases een mes er uit halen![]()
1 van me maatjes(global/supreme) zijn case opening lijkt wel gebugged (hij krijgt 80% autosnipers) en ja hij opent al cases sinds dat ze uitkwamen (tevens rond de 350~euro uitgegeven, nooit een knife of ook een awp skin unboxed)
Er zijn ook streamers die juist op lower ranked accounts cases gingen unboxen omdat ze daar meer geluk meer hebben.het zal vast een place-bo blijven.
In TF2 heeft Valve een methode gebruikt die tijdgebonden was aan bepaalde items. (dus als je bv een case unlocked op 12:00:03 dat je dan een knife telkens kon krijgen)
http://www.toptiertactics.com/476/goldengate-the-engineer-update-scandal/#axzz3RRg7N8qp
Atm zegt 50% van csgo dat cases predetermined zijn en een deel gelooft nog dat het tijdsgebonden is. (zelf geloof ik nog wel dat het deels account gebonden kan zijn dus)
Klopt, als er een algoritme qua eerlijkheid achter zou hangen hadden we het ook echt wel gemerkt, ook in de prijzen van items natuurlijk. Maar zelf ben ik nog wel benieuwd hoe de items determined worden bij de opening, ik wil best geloven dat het vast staat per case die iemand ontvangt/koopt.Scrtz schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:19:
[...]
Denk je dat Valve de moeite heeft genomen om een of ander ziek algoritme heeft ingebouwd wat de kans verhoogd dat spelers blijven spelen en geld uitgeven door middel van hun drops te controleren? Ik denk het persoonlijk van niet.
Ze verdienen genoeg geld aan al die kistjes die worden geopend en dan nog eens genoeg aan het % dat je moet 'afgeven' als je iets verkoopt via de marketplace. Zo'n 'algoritmes' hebben ze helemaal niet nodig.
Klopt, maar die drop percentages van waardevolle items zijn extra zo laag, anders zou de markt veel te snel in overvloed raken. Zeker omdat er meerdere nieuwe cases en skins worden toegevoegd per jaar, samen met de operations en de vele spelers(= veel casedrops) zorgen ervoor dat die droprates laag moeten blijven, anders zou niks meer waardevast zijn.Minaaj schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:28:
[...]
Klopt, als er een algoritme qua eerlijkheid achter zou hangen hadden we het ook echt wel gemerkt, ook in de prijzen van items natuurlijk. Maar zelf ben ik nog wel benieuwd hoe de items determined worden bij de opening, ik wil best geloven dat het vast staat per case die iemand ontvangt/koopt.
Wat ik wel kan vertellen is dat het 97% van de tijd waste of money is voor de meesten.
Potje kan tot 90 minuten duren, en ja keys kun je alleen kopen.MeltedForest schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:25:
Ik speel regelmatig een half uurtje CSGO maar alleen demolition mode omdat dat lekker korte potjes zijn. Hoelang duurt een gemiddeld potje competetive? Ik wil er wel mee beginnen maar als ik dan uren achter elkaar moet spelen heb ik er niet echt tijd voor.
En de enige manier om die kisten te openen is zeker zo'n key a 2 euro kopen? Er is geen andere manier om keys te verdienen?
Dat staat er in CSGO zelf, maar dan moet je echt al 15-15 spelen en elke ronde tot de laatste seconde spelen wat NOOIT gebeurd. Realistischere max speeltijd zoals hierboven al vernoemd is ongeveer 60 minuten als het 15-15 gelijkspel wordt.Lawwie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:26:
[...]
Potje kan tot 90 minuten duren, en ja keys kun je alleen kopen.
Voor hoeveel heb je die trouwens verkocht aangezien je nu een Gut knife Fade hebt?teupje schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:39:
Mijn ervaring met cases zijn dan juist weer redelijk goed.
Met m'n 2e case had ik een Karambit Fade FN en heb ook redelijk vaak leuke items. Van de week voor 25euro een paar cases geopend en dat was dan weer helemaal bagger. Die 25euro doe ik eens in de zoveel maanden gewoon een keer proberen. Voor de rest verkoop ik me items voor keys en open ik nog een paar cases. Zal nog steeds licht winst staan dankzij m'n knife, maar ik denk dat het veel meer loont om je geld te sparen en op ten duur een knife te kopen
Dat is wel een leuke item om te openen jateupje schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:39:
Mijn ervaring met cases zijn dan juist weer redelijk goed.
Met m'n 2e case had ik een Karambit Fade FN en heb ook redelijk vaak leuke items. Van de week voor 25euro een paar cases geopend en dat was dan weer helemaal bagger. Die 25euro doe ik eens in de zoveel maanden gewoon een keer proberen. Voor de rest verkoop ik me items voor keys en open ik nog een paar cases. Zal nog steeds licht winst staan dankzij m'n knife, maar ik denk dat het veel meer loont om je geld te sparen en op ten duur een knife te kopen
Heb een deal gemaakt met iemand van hier. Die wilde een Slaughter hebben dus heb met iemand getrade en ongeveer voor 150euro aan items + Slaughter een deal gemaakt. Slaughter heb ik voor cash doorverkocht aan een Tweaker (rond 400) en van die 150 aan items een beetje getrade en verschillende knifes gehad.xeoMe schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:50:
[...]
Voor hoeveel heb je die trouwens verkocht aangezien je nu een Gut knife Fade hebt?
Lichte winst dankzij je knife? ik denk wel veel winst Kara fade FN is aardig wat geld volgens mij.
[ Voor 14% gewijzigd door Berktoppie op 11-02-2015 18:59 ]
www.webshopmasters.nl
Yo, dat was echt ziek! Die 1v4 clutch was onmogelijkxeoMe schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:32:
Zojuist m'n eerste ninja defuse ooit gedaan volgens mij, 1v4 was redelijk nice maar ze verlieten de bombsite wel erg snel.
Daarna nog een grappige ace met 1v4 clutch
Eerste week wel daarna niet meer ... ivm prijzen die kelderen plus je kan je investering moeilijker terugkrijgen ... of je moet geluk hebben met de skins die je krijgt.
Dat krijg je op gold nova 2xeoMe schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:32:
Zojuist m'n eerste ninja defuse ooit gedaan volgens mij, 1v4 was redelijk nice maar ze verlieten de bombsite wel erg snel.
Daarna nog een grappige ace met 1v4 clutch
Het zoeken van patronen en het blijven zoeken naar een manier om zelf een aandeel te hebben in de verminderde willekeur kan juist iets heel positiefs zijn.Berktoppie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:57:
In reactie op alle speculaties betreft de cases openings en de resultaten daarvan...
Dit is allemaal grote onzin, zoals in mijn poker tijd jongens dachten dan hun account gedoomed was en creerde daarom elke week een nieuwe pokerstars account. Of dat sommige vrienden van me dachten dat je bij sommige tabak zaken betere krasloten krijgt als ergens anders. Of een gokker die in het Casino een favoriete automaat heeft die volgens hem vaker geld geeft.
Allemaal bijgeloof, op een of andere redenen vind het menselijk brein het moeilijk om willekeur te erkennen en zoeken ze overal een reden of verklaring bij. Het is gewoon 100% random!
bijgeloof houdt je tegen jezelf te ontwikkelen. het is niet productief en in mijn idee zelfs destructief!
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
[ Voor 16% gewijzigd door teupje op 12-02-2015 13:49 ]
Maar je moet nog wel keys kopen voor die case drops die je krijgt neem ik aan?TheAnthonyNL schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:00:
[...]
Eerste week wel daarna niet meer ... ivm prijzen die kelderen plus je kan je investering moeilijker terugkrijgen ... of je moet geluk hebben met de skins die je krijgt.
Ik heb er nog wel 3 overteupje schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:37:
Ben nu net ook iets geupgradeButterfly knife die 10 euro meer waard is voor mijn Gut fade. Nu op naar een leuke M9
Heeft er iemand trouwens keys te koop hier?
Ik heb het bidden opgegeven
..... Koop een loterijlot zou ik zeggen.pray2win schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:28:
Mag ik dan van geluk spreken dat ik in mijn eerste 20 kissies 2 knives gevonden heb ;-)
m9 bayonet fade FN
en een gut knife urban masked
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq