[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.827 views

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
En weer terug bij Gold Nova 2 :)

Bijna 20 games gespeeld dit weekend en ging super lekker

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Berktoppie schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:44:
En weer terug bij Gold Nova 2 :)

Bijna 20 games gespeeld dit weekend en ging super lekker
Een aantal... :P

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
En nadat ik mijn videodrivers weer heb geüpdatet ging het weer goed. Heb nog een potje gespeeld met gemiddeld 85fps, wat wel genoeg is.

En zo erg is gamen op een laptop nou ook weer niet, ik weet dat het niet ideaal is maar het gaat nog wel goed. Los van deze framerate drops en de problemen met mijn wifi, die ik OOK nog eens heb. (Door de bouw van mijn huis is het haast onmogelijk om goed een kabel te gebruiken).

steam: failsnail, Letterbox

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-12 16:30

D4NG3R

kiwi

:)

Trek via een buitenmuur de kabel? Shooters gaan imho niet lekker over WiFi, de tijd die je hebt om te reageren word alleen maar kleiner naarmate de delays en pings groter worden. :+

Ligt er natuurlijk ook/wel aan op welk niveau je speelt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Berktoppie
Tja, ik moest van silver 4 terug komen, dus na paar weken aim_redline en work out maps gespeeld te hebben vond ik het tijd voor een weekend knallen.

TLDR: vriendin was niet thuis, time to play games >:)

www.webshopmasters.nl

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11 16:45

Plainside

I browse when I'm at work

Na 2 weken niet actief te zijn geweest ben ik er weer :D!
Zal vanavond even kijken of ik er nog wat van kan.
Zijn er nog Game breaking patches uit gekomen toen ik lekker aan het niksen was?

Verwijderd

Plainside schreef op maandag 05 januari 2015 @ 07:55:
Na 2 weken niet actief te zijn geweest ben ik er weer :D!
Zal vanavond even kijken of ik er nog wat van kan.
Zijn er nog Game breaking patches uit gekomen toen ik lekker aan het niksen was?
tenzij je de CZ nerf gemist hebt nee, niet echt.

• Plainside

Plainside

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:34:
[...]

tenzij je de CZ nerf gemist hebt nee, niet echt.
CZ was ik bij dus niks verandert naast dat de mappen waarschijnlijk geen kerst verlichting meer hebben.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:35
Was de CZ zo goed dan? Leek me juist al vrij vervelen met 3x schieten en dan reload.

• Plainside

Plainside

HamburgerHenk schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:37:
Was de CZ zo goed dan? Leek me juist al vrij vervelen met 3x schieten en dan reload.
haha CZ was OP als fk voor de nerf was gewoon belachelijk.
magazijn capaciteit is gehalveerd en de switch tijd verhoogt(dus van primary naard side arm) ook is de reload aangepast.

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:37:
Als je kon mikken was het de TOGO. Koste niks, insta heads, genoeg over voor een nade of smoke met pistol rounds. En meer dan genoeg kogels voor een ace.

• Plainside

Plainside

owja ook een nieuw bureau gekregen... of de oude die eerst in de woon kamer stond eerder gezegd.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dYnkj/4bf0ac31d4.png screen shotje er van(negeer de rotzooi ahah....)
De monitor stand is net wat te van het goede dus dat is nu mooi een plekje voor zooi en spul dat ik daar op kan zetten.
+ uitschuifbaar bureaublad dat gelijk staat met mijn toetsenbord en muis in plaats dat dat 10-20cm hoger zit dan mijn armleuningen.
Kan ik eindelijk goed gaan zitten zonder problemen zich in mijn rug voor doen :D

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
CZ had alles wat je nodig had. insta hs kill, accuraat als je tapte, koste niks, snelle weapon switch.
Ik zie laatste tijd steeds weer meer de p2000 is daar een update voor geweest of speelt iedereen die nu omdat de profs ze gebruiken op stream?

Forever supreme telkens als ik bijna global ben komt karma de hoek om met trollers, cheaters, afkers. Valve ban heeft kort geduurd want er zijn weer nieuwe undetected cheats op de markt

• Terranova
Plainside schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:39:
[...]

haha CZ was OP als fk voor de nerf was gewoon belachelijk.
magazijn capaciteit is gehalveerd en de switch tijd verhoogt(dus van primary naard side arm) ook is de reload aangepast.
Ahh die magazijn capaciteit moet het dan zijn geweest. Kon me wel voorstellen dat het met meer kogels een fijner wapen was. Ik ben zelf altijd wel fan van de USP-S(al komt het misschien door mijn caiman skin) maar headshots lukken mij er ook altijd wel mee, al zou ik zo maar een pistol round pro kunnen zijn, ik haal de meeste 4k rondes in de pistol rounds :o

Verwijderd

matrix14 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:53:
CZ had alles wat je nodig had. insta hs kill, accuraat als je tapte, koste niks, snelle weapon switch.
Ik zie laatste tijd steeds weer meer de p2000 is daar een update voor geweest of speelt iedereen die nu omdat de profs ze gebruiken op stream?

Forever supreme telkens als ik bijna global ben komt karma de hoek om met trollers, cheaters, afkers. Valve ban heeft kort geduurd want er zijn weer nieuwe undetected cheats op de markt
Ik zie juist veel tec-9's. Maar lang niet zoveel als de CZ 'toendertijd'

Verwijderd

Tec9 schiet wel aardig, groot magazijn ook. P2000 is nooit een slechte optie geweest, ik prefereer de glock omdat die iets makkelijker spamt met een groter magazijn, maar de p2000 is behoorlijk accuraat en heeft weinig recoil. In de latere ronden speel ik vaak awp met daarbij een five seven, dat ding is erg leuk als ze op je af komen stormen: het is me al vaker gebeurd dat met 1 mag van dat ding 4 man lag, ding is echt snel leeg te knallen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2015 10:02 ]

• N11BzR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 20:16
Mensen ervaring met een geluidskaart en cs go? maakt het wat verschil met geluid? kan je beter horen waar ze vandaan komen?

Steam

• matrix14
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:57:
[...]

Ik zie juist veel tec-9's. Maar lang niet zoveel als de CZ 'toendertijd'
tec9 is de beste rush wapen die er bestaat op moment... zoveel kogels en toch zoveel dmg...

@n11

idk... ik heb een oude 30 euro headset en ik hoor meer dan de meeste horen. Ik heb vaak genoeg dat ik wel plants of voetstappen hoor die anderen niet horen op verre afstand. Maar dit zijn onderwerpen waar je alleen maar over kan speculeren aangezien er zoveel headsets zijn en zoveel geluidskaarten. Niemand gaat dat even uitgebreid testen.

Ik zeg het ligt aan de juiste combinatie van headset chip en compabiliteit van je hardware. Maar tegenwoordig zijn de usb chips ook rete goed dusja

[ Voor 3% gewijzigd door matrix14 op 05-01-2015 10:11 ]

• N11BzR
matrix14 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:11:
[...]

tec9 is de beste rush wapen die er bestaat op moment... zoveel kogels en toch zoveel dmg...

@n11

idk... ik heb een oude 30 euro headset en ik hoor meer dan de meeste horen. Ik heb vaak genoeg dat ik wel plants of voetstappen hoor die anderen niet horen op verre afstand. Maar dit zijn onderwerpen waar je alleen maar over kan speculeren aangezien er zoveel headsets zijn en zoveel geluidskaarten. Niemand gaat dat even uitgebreid testen.

Ik zeg het ligt aan de juiste combinatie van headset chip en compabiliteit van je hardware. Maar tegenwoordig zijn de usb chips ook rete goed dusja
Heb een Astro A50 met ASUS SABERTOOTH Z77 moederbord op dit moment zit te denken aan een geluidskaartje Creative Labs Sound Blaster Audigy Rx. zou denk ik wel beter geluid hebben dan neem ik aan.

Steam

Verwijderd

N11BzR schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:02:
Mensen ervaring met een geluidskaart en cs go? maakt het wat verschil met geluid? kan je beter horen waar ze vandaan komen?
Ik speel met de onboard en een goede koptelefoon, plaatsing gebeurt in software, werkt als een trein :)

• matrix14
Ik gebruik ook gewoon onboard jacks met creative fatality headset. Ik heb geluidskaarten altijd meer gevonden als je het uiterste uit je dure headset of boxen wilt gebruiken.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-12 19:59
N11BzR schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:02:
CSGO heeft echt een waardeloze positioning van geluid, investeren in een dure geluidskaart zou ik dus niet adviseren, je hebt er geen zak aan. In 1.6 kon het wel handig zijn omdat je daar heel erg goed hoorde waar geluid vanaf kwam, in csgo is er amper onderscheid tussen verdiepingen etc.. vreselijk.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
markdm schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:02:
[...]

En nadat ik mijn videodrivers weer heb geüpdatet ging het weer goed. Heb nog een potje gespeeld met gemiddeld 85fps, wat wel genoeg is.

En zo erg is gamen op een laptop nou ook weer niet, ik weet dat het niet ideaal is maar het gaat nog wel goed. Los van deze framerate drops en de problemen met mijn wifi, die ik OOK nog eens heb. (Door de bouw van mijn huis is het haast onmogelijk om goed een kabel te gebruiken).
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=268030869 misschien een optie?

Add me on Steam

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

5.1 plaatsing in CS:GO is inderdaad niet echt goed te noemen, maar het werkt opzich wel. Ben persoonlijk meer van de stereo hoofdtelefoons.

Ik wordt heel boos van vrijwel iedere onboard geluidskaart wat betreft S/N, dus voor mij bij voorkeur een extern bakje. De simpelste die ik in huis heb is voldoende voor CS:GO (ESI U46 - 24bit 96Khz) maar zorgt wel voor wat CPU overhead. Het volume verschil met goede hoofdtelefoon op voldoende volume is ruim genoeg om afstand en positie mee te schatten.

Ben persoonlijk weer even afgehaakt, toen Valve de hackers aanpakte was ik er weer even, maar ondertussen gaat het weer regelmatig fout, lijkt wel alsof ze nu nog vervelendere hacks hebben?
Al m'n skins tijdens de sale de deur uitgedaan.

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik speel zelf met een pricewatch: Turtle Beach Ear Force P11 en dat bevalt me prima. Qua geluid ben ik het inderdaad eensch dat je het verschil tussen onder, boven of gelijkvloers niet heel goed kan horen, maar daar kom je vaak met logisch denken nog wel uit.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• markdm
Bedankt voor de link, maar gelukkig werkt het als weer goed.

En ik raad het iedereen aan om dit filmpje te kijken, erg handig en leerzaam. Zo te zien heeft hij ook nog andere filmpjes die erg nuttig zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door markdm op 05-01-2015 12:21 ]

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
markdm schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:14:
[...]

Bedankt voor de link, maar gelukkig werkt het als weer goed.

En ik raad het iedereen aan om dit filmpje te kijken, erg handig en leerzaam. Zo te zien heeft hij ook nog andere filmpjes die erg nuttig zijn.
.... filmpje heet "How to aim better" ... Heb 7 minuten gekeken en het enige waarover hij het heeft is crosshair placement, hoekjes clearen en eventueel pre firen, niets over aim.

Gevalletje goede video guide gezien op youtube, tijdens een livestream wat demonstreren en vervolgens als "guide" op youtube plaatsen.

• Releases
  • Laatst online: 20:07

Releases

Ja maar!

Kser schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:24:
[...]

.... filmpje heet "How to aim better" ... Heb 7 minuten gekeken en het enige waarover hij het heeft is crosshair placement, hoekjes clearen en eventueel pre firen, niets over aim.

Gevalletje goede video guide gezien op youtube, tijdens een livestream wat demonstreren en vervolgens als "guide" op youtube plaatsen.
Denk dat het zeker wel van toepassing kan zijn op mensen die nooit een FPS game spelen en zo beter de dynamiek van het spel kunnen leren.

• Kser
Releases schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:40:
[...]
Denk dat het zeker wel van toepassing kan zijn op mensen die nooit een FPS game spelen en zo beter de dynamiek van het spel kunnen leren.
Ja, maar dan is beter om ze direct naar goede video guide te sturen dan een half gare rip-off.

https://www.youtube.com/watch?v=U9mvXfnY8wU

AdreN maakt goede videos, to the point, duidelijke uitleg.
TheWarOwl probeert het wat sensationeler over te brengen, redelijk goede videos.

Maar dat andere filmpje was gewoon slecht voorbereid. Opgenomen van een livestream, met subscriber overlays en geluid, steam friend requests, console commands herhaaldelijk verkeerd intypen tot zelfs pauzes om na te denken waarover te praten.
Natuurlijk, dat kan en past bij een livesteam, maar post het dan niet vervolgens als een "video guide" op youtube, dat is gewoon een belediging naar de mensen die wel degelijke videos produceren, en tijdsverspiling van mensen die een degelijke guide verwachten.

[ Voor 45% gewijzigd door Kser op 05-01-2015 14:53 ]

• Releases

Releases

Ja maar!

D
Kser schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:43:
[...]

Ja, maar dan is beter om ze direct naar goede video guide te sturen dan een half gare rip-off.

Die is zeker een stuk duidelijker!

• markdm
[...]

AdreN maakt goede videos, to the point, duidelijke uitleg.
TheWarOwl probeert het wat sensationeler over te brengen, redelijk goede videos.

Maar dat andere filmpje was gewoon slecht voorbereid. Opgenomen van een livestream, met subscriber overlays en geluid, steam friend requests, console commands herhaaldelijk verkeerd intypen tot zelfs pauzes om na te denken waarover te praten.
Natuurlijk, dat kan en past bij een livesteam, maar post het dan niet vervolgens als een "video guide" op youtube, dat is gewoon een belediging naar de mensen die wel degelijke videos produceren, en tijdsverspiling van mensen die een degelijke guide verwachten.
Dat filmpje was inderdaad slordig, maar ik vond hem wel behulpzaam dus poste hem maar hier. Die van jou is inderdaad een stuk beter.

• Berktoppie
[...]

Waar het om ging was dat tijdens de livestream van Steel hij heel veel vragen kreeg over zijn mening over de videos van WarOwl. Steel gaf toen aan dat hij het kwalijk vond dat WarOwl veel dingen verkeerd uitlegt, of juist dingen uitlegt waar beginners niks aan hebben.

Ook al had Warowl een video over prefire en Crosshair placement. In de andere videos deed de Warowl het weer verkeerd voor door niet een ruitme te clearen maar gewoon als kip zonder kop te pushen etc. Allemaal verkeerde voorbeelden die beginners niet over zouden moeten nemen.

Volgens steel is het belangrijkste cross hair placement goede angles nemen, hoeken clearen etc. En is dat veel belangrijker om continue te herhalen voor beginnens ipv 1000 verschillende hints/tricks te horen te krijgen die ze toch niet onthouden.

Daardoor vroeg iedereen uiteraard welke tips wel handig zijn, hoe het dan wel moet etc... Waarop Steel de tijd nam om alles uit te leggen en voor te doen in zijn livestream.

Reddit zag dit als BASH naar WarOwl en de CSGO hyper hype machine ging draaien.

Steel's statement: http://www.reddit.com/r/G...mments/2r85e5/steel_here/
WarOwl's statement: http://www.reddit.com/r/G...ments/2rbfab/warowl_here/

Geweldig alle Drama rondom CSGO _/-\o_

www.webshopmasters.nl

• Kser
Beetje onhandig van die Steel.

WarOwl is een redelijk goede gamer en een entertainer. Hij is geen professionele CS speler en zijn videos zijn ook niet bedoeld voor spelers die de top willen bereiken of op professionele niveau willen spelen. Beginners en gevorderden die wat tips willen, maar vooral kijkers die vermaakt willen worden, dat is zijn doelgroep.
Spelers die meer serieus hun spel willen verbeteren vinden wel de guides en videos van de profs.

In Steel's statement vertelt hij dat de WarOwl voor zijn videos maar eens een prof moet inhuren alvorens een video te maken. Daarmee laat hij zien dat hij totaal niet weet wat de WarOwl's doelgroep is en waarvoor zijn videos zijn.

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Plainside schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:53:
owja ook een nieuw bureau gekregen... of de oude die eerst in de woon kamer stond eerder gezegd.
[afbeelding] screen shotje er van(negeer de rotzooi ahah....)
De monitor stand is net wat te van het goede dus dat is nu mooi een plekje voor zooi en spul dat ik daar op kan zetten.
+ uitschuifbaar bureaublad dat gelijk staat met mijn toetsenbord en muis in plaats dat dat 10-20cm hoger zit dan mijn armleuningen.
Kan ik eindelijk goed gaan zitten zonder problemen zich in mijn rug voor doen :D
Wat een tering bende :D :>

• Plainside

Plainside

Drop dead :(
Is inmiddels al lang weer weg haha

• matrix14
Zucht gisteravond weer een overduidelijke cheater die geen eens zn cheats verbergt. En je kan er gewoon niks tegen doen want reporten helpt niet omdat ze overwatch gewoon bypassen. I will never be global

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Gisteravond heb ik juist een heerlijke game gehad, wij hebben voortaan 4 man premade.
dit maakt het spel zeker een stuk leuker.
uiteindelijk de 1e helft bijna onsterfelijk gespeeld met 23-3, 2e helft gingen we iets te veel lol maken waardoor ik eindigde op 35-26 (oeps :+ )

het is en blijft een aanrader om met vrienden of andere gezellige mensen te spelen die je onderweg tegen komt. PRO TIP: In een goede mood speel je altijd beter.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

• Releases

Releases

Ja maar!

Toen CS:GO uitkwam heb ik denk ik een half uurtje online gespeeld en vervolgens niet meer aangeraakt. Gisteren weer zin gekregen om een potje te doen. Zo gezegd zo gedaan .CSGO geïnstalleerd.

Maar jeetje wat een tegenvaller, moet echt helemaal inkomen. CS Source pak ik zo weer op en haal ik een heerlijke k/d maar bij CSGO moet ik toch nog even me plekje vinden.

Hoe ervaren jullie dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Releases op 06-01-2015 08:43 ]

• Berktoppie
hmm, ik had dat juist met source, terwijl ik jaren counterstrike condition zero heb gespeeld vond ik source daarna raar aanvoelen. 5 Jaar niet gegamed en bij lancering van CSGO toch nieuwsgierig geworden. 1e game voelde vertrouwd en vanouds aan zoals 1.6/CZ aanvoelde een beetje.

www.webshopmasters.nl

• matrix14
Releases schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:43:
Toen CS:GO uitkwam heb ik denk ik een half uurtje online gespeeld en vervolgens niet meer aangeraakt. Gisteren weer zin gekregen om een potje te doen. Zo gezegd zo gedaan .CSGO geïnstalleerd.

Maar jeetje wat een tegenvaller, moet echt helemaal inkomen. CS Source pak ik zo weer op en haal ik een heerlijke k/d maar bij CSGO moet ik toch nog even me plekje vinden.

Hoe ervaren jullie dat?
Grootste verandering van css naar csgo was de recoil verandering. Je kan gewoon niet meer sprayen zoals in css. en in csgo moet je inderdaad meer uren stoppen wil je hoog niveau bereiken, css was makkelijker :)\
Enige wat ik mis uit css is de snelheid van AWP en de feel van deagle.

Maar vind je de game een tegenvaller of vond je jezelf een tegenvaller?

[ Voor 4% gewijzigd door matrix14 op 06-01-2015 08:55 ]

• Releases

Releases

Ja maar!

Vind inderdaad mezelf een tegenvaller, had verwacht dat ik het sneller onder de knie had. Maar kennelijk dus veel veranderingen in-game waar ik aan moet wennen. Het speelt wel lekker weg maar heb nog wat moeite met een beetje K/D te halen. Allemaal een beetje 1:1 nu.

Verwijderd

Misschien handige tip als je net met cs:go begint: Niet lopen en schieten. Dit kan wel bij andere schooters maar niet in deze game.

Verder veel filmpjes bekijken met guides. Linkjes staan ergens in dit topic. En begin eerst maar lekker te knallen op de casual servers, daarmee leer je de mappen wat en kan je oefenen met aim, recoil, placement. Als je het gevoel een beetje hebt kan je wel beginnen met MM games. En wie weet kan je met wat tweakers spelen die altijd veel tips geven :)

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:31
Gisteren een nieuwe muis gehaald, na 12 jaar trouwe dienst mag mijn G5 met pensioen. Nu een G502, ligt lekker in de hand maar man, dat is wel wennen zeg even een andere muis..

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
MisterEagle schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:16:
Gisteren een nieuwe muis gehaald, na 12 jaar trouwe dienst mag mijn G5 met pensioen. Nu een G502, ligt lekker in de hand maar man, dat is wel wennen zeg even een andere muis..
Ergste is om met een nieuwe muis een fijne sensivity te vinden. Daarna wennen aan muis inderdaad.

Add me on Steam

• matrix14
CSGO wordt nog steeds aangepast, maar groot nadeel van Matchmaking is de servers... Je wordt vaak op kut wijze gekilled omdat iemand die om de hoek komt voordeel heeft. Ook zijn de smokes en flashes nog steeds client sided en heeft iedereen met een andere resolutie,video kaart dus andere soort smoke of flash effect.

Zolang je onder DMG blijft kwa rank heb je het meeste plezier aan dit spel. Als ik nog paar keer een cheater tegen kom op Supreme niveau stop ik met die en ga ik lekker smurfen vanaf silver of iets haha.

[ Voor 24% gewijzigd door matrix14 op 06-01-2015 09:26 ]

• Releases

Releases

Ja maar!

Ik ga is lekker wat guides volgen. Leek allemaal zo van zelf sprekend.
Zal ik dan via de custom servers gaan of via die automatische matchmaking?

• matrix14
Releases schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:27:
Ik ga is lekker wat guides volgen. Leek allemaal zo van zelf sprekend.
Zal ik dan via de custom servers gaan of via die automatische matchmaking?
Gewoon MM spelen, je wordt vanzelf beter

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12 13:43
heb nu een kleine 250 uur in go zitten, heb 8 jaar 1.6 gespeeld en ben toen 1.6 echt aan het eind van zijn latijn was gestopt met cs.

ben nu soms met vlagen weer veel csgo aan het spelen maar het is echt een wereld van verschil, qua maps hetzelfde maar qua recoil is het een heel ander spel.

ben nu wel redelijk gewend maar nog lang niet op niveau van 1.6 toen. zit constant op MGE kom maar niet hoger ;D

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
matrix14 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:28:
[...]

Gewoon MM spelen, je wordt vanzelf beter
Streams kijken werkt ook goed, dan zie je wat de ervaren spelers normaliter doen in bepaalde situaties.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:43
Ik gebruik de pricewatch: Astro A50 Wireless icm pricewatch: Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER

Werkt erg goed, ik hoor mensen van zieke afstand. Sta je ergens op mid, dan hoor je de plant op A ook gewoon. De rage ik tegen mijn teamleden, hoor je die plant op A niet? Nee nee. ohh. Dan ben ik alweer teveel gewend aan de luxe.

• matrix14
teupje schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:53:
[...]

Streams kijken werkt ook goed, dan zie je wat de ervaren spelers normaliter doen in bepaalde situaties.
streams kijken helpt idd maar kijk wel naar iemand waar je de playstyle van leuk vind.

• prestige93
rolandos582 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:01:
Ik gebruik de pricewatch: Astro A50 Wireless icm pricewatch: Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER

Werkt erg goed, ik hoor mensen van zieke afstand. Sta je ergens op mid, dan hoor je de plant op A ook gewoon. De rage ik tegen mijn teamleden, hoor je die plant op A niet? Nee nee. ohh. Dan ben ik alweer teveel gewend aan de luxe.
^Dit, ik kan me hier helemaal bij aansluiten, ik heb een MSI H97 Gaming 3 mobo en een Big Ben Gaming HS10. ik hoor ook alles wat andere missen.
bij csgo blijft geluid een van de belangrijkste dingen, als jij weet waar de vijand vandaan komt heb je een groot voordeel.

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-11 12:32
dan toch maar eens mijn headset aansluiten i.p.v. de speakers(Roccat kova icm MSI H77 mobo). Eens kijken of dat echt zoveel scheelt.

• prestige93
Voor mij maakt het veel verschil, ik heb een leuke setje speakers staan maar die kunnen mij niet de details laten horen die ik door mijn headset wel hoor. en dan heb ik nog niet werelds beste headset.

het belangrijkste is wel dat je er ook naar luistert, anders heb je er nog niet veel aan.
5/10 kills maak ik toch wel door het goed luisteren en het in de gaten houden van de map.
Situational awareness is key.

• markdm
matrix14 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:22:
CSGO wordt nog steeds aangepast, maar groot nadeel van Matchmaking is de servers... Je wordt vaak op kut wijze gekilled omdat iemand die om de hoek komt voordeel heeft. Ook zijn de smokes en flashes nog steeds client sided en heeft iedereen met een andere resolutie,video kaart dus andere soort smoke of flash effect.

Zolang je onder DMG blijft kwa rank heb je het meeste plezier aan dit spel. Als ik nog paar keer een cheater tegen kom op Supreme niveau stop ik met die en ga ik lekker smurfen vanaf silver of iets haha.
Ga dan gewoon met ons meespelen. Als Supreme met 4 nova's kom je gemiddeld tegen mg's denk ik, dus dat zou wel leuk zijn. :)

Ik heb nu ook een (gemiddelde) headset maar ik heb nog steeds moeite met echt de locatie van tegenstanders te bepalen, zal wel door mijzelf komen.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Een leuke (en lange) post op Reddit over het hele Global Elite gebeuren. De comments zijn ook de moeite waard om te lezen.

http://www.reddit.com/r/G...lings_about_being_global/

Steam: Grim

• Berktoppie
Bijna elke avond speel ik met andere Tweakers CSGO, dit is erg vermakelijk en super leuk maar door steeds met andere mensen te spelen raak je nooit echt op elkaar ingespeeld. Ook gaan de strats niet veel verder dan een side en snelheid te kiezen (wat logisch is als je elkaar niet goed kent). Ik heb de leukste avonden met de meeste van jullie gehad, maar denk dat ik nog meer plezier ervaar wanneer ik in een goed georganiseerd en op elkaar ingespeeld team speel.

Daarom wil ik nu een eigen clan opstarten zodat ik elke avond met dezelfde groep kan spelen. Zodat we daadwerkelijk samen kunnen werken aan nieuwe strats, werken aan vaste posities en bepaalde rollen verdeeld in het team: AWP'er, opening fragger etc... ipv dat iedereen maar net doet waar hij zin in heeft.

Ik zoek dus nog 4 mensen, eventueel een vijfde als stand-in. Heb je interesse ?

Check de volgende aanmeldpost: http://steamcommunity.com...ons/0/627457521136633952/

www.webshopmasters.nl

• Grim
Berktoppie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:36:
Bijna elke avond speel ik met andere Tweakers CSGO, dit is erg vermakelijk en super leuk maar door steeds met andere mensen te spelen raak je nooit echt op elkaar ingespeeld. Ook gaan de strats niet veel verder dan een side en snelheid te kiezen (wat logisch is als je elkaar niet goed kent). Ik heb de leukste avonden met de meeste van jullie gehad, maar denk dat ik nog meer plezier ervaar wanneer ik in een goed georganiseerd en op elkaar ingespeeld team speel.

Daarom wil ik nu een eigen clan opstarten zodat ik elke avond met dezelfde groep kan spelen. Zodat we daadwerkelijk samen kunnen werken aan nieuwe strats, werken aan vaste posities en bepaalde rollen verdeeld in het team: AWP'er, opening fragger etc... ipv dat iedereen maar net doet waar hij zin in heeft.

Check de volgende aanmeldpost: http://steamcommunity.com...ons/0/627457521136633952/
Kijk ook eens een keertje op http://csgoteamfinder.com/

• prestige93

ik heb een klein team bij elkaar die dit allemaal wel zien zitten, zijn op dit moment redelijk aan het leren hoe we als een team moeten spelen maar het gaat steeds beter.
ik heb helaas zelf maar weinig tijd 2 á 3 keer per week maar de rest is actiever.

we kunnen altijd tegen elkaar oefenen in de vorm van een scrim als hier interesse in is.

voor geinteresseerde: http://steamcommunity.com/groups/BeVicEU

• Scrtz
NuCl3aR schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:27:
Een leuke (en lange) post op Reddit over het hele Global Elite gebeuren. De comments zijn ook de moeite waard om te lezen.

http://www.reddit.com/r/G...lings_about_being_global/
Tuurlijk, wat verwacht je dan? Veel serieuze CSers steken geeneens tijd in MM omdat het 64 tick is en er relatief veel cheaters zijn. Het hele rank gebeuren wil dan ook niks zeggen over jou 'skill', eigenlijk de grootste fout die ik veel (beginnende) csers zie maken.

Verwijderd

Zijn er op dingen als ESEA zoveel minder cheaters dan?

• Grim
Scrtz schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:25:
[...]eigenlijk de grootste fout die ik veel (beginnende) csers zie maken.
Daarom dat ik het hier ook post, omdat hier veel beginnende CS'ers zitten die dit soort dingen niet weten.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:28:
Vermoed van wel (geen ervaring mee) en je moet op deze diensten ook 'moeite' doen om je te registreren en dergelijke. Op deze diensten zitten vaak spelers die meer hun mic gebruiken en beter samenspelen. De gemiddelde persoon komt op deze websites niet zomaar uit aangezien deze personen gewoon het ingebouwde MM gebruiken. Enkel bij het verdiepen in competitief spelen kom je op websites als ESEA/CEVO/Face It uit.

• Scrtz
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:28:
Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar ESEA en ESL hebben iig weer hun eigen anti cheat wat wel het een en ander kan schelen.

Aan de andere kant is Valve de laatste tijd wel hard op weg om VAC te verbeteren aangezien de voorgaande jaren VAC eigenlijk voor vrijwel niks stond. ( in de cs 1.6 tijd kon je de eerste de beste google hit cheat gebruiken zonder ge vac'd te worden. )

Verwijderd

Plus een maandelijks bedrag toch? Dat weerhoud mij er vooral van. Ik speel het lang niet genoeg (gewoonweg geen tijd) om er zo bezig mee te zijn.

• Grim
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:34:
Plus een maandelijks bedrag toch? Dat weerhoud mij er vooral van. Ik speel het lang niet genoeg (gewoonweg geen tijd) om er zo bezig mee te zijn.
Diensten als CEVO/Face It zijn gewoon gratis te gebruiken. Er is een mogelijkheid tot het nemen van een premium dienst maar totaal niet vereist om 'pick up games' te spelen.

• MisterEagle

Vaste rollen lijkt mij echt niet handig.. natuurlijk iedereen heeft een plek waar hij / zij het beste tot zijn / haar recht komt. Echter, wat als daar iemand dood gaat? dan moet je toch ook weten hoe en wat. Daarom zou ik je niet volledig op 1 gebiedje focussen..

Maar daarnaast kan ik je inderdaad wel van harte aanbevelen zo veel mogelijk met dezelfde mensen te spelen.

ESEA betaal je maandelijks voor. Zijn weinig cheaters die dat interessant vinden. De mensen daar zijn sowieso een stuk serieuzer bezig. (de cooldowns zijn ietwat heftiger dan in MM zeg maar)

• Grim
MisterEagle schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:35:
[...]
ESEA betaal je maandelijks voor. Zijn weinig cheaters die dat interessant vinden. De mensen daar zijn sowieso een stuk serieuzer bezig. (de cooldowns zijn ietwat heftiger dan in MM zeg maar)
Zie deze comment op het eerder vermelde Global Elite topic op reddit.

• Scrtz
[...]

Vaste rollen lijkt mij echt niet handig.. natuurlijk iedereen heeft een plek waar hij / zij het beste tot zijn / haar recht komt. Echter, wat als daar iemand dood gaat? dan moet je toch ook weten hoe en wat. Daarom zou ik je niet volledig op 1 gebiedje focussen..

Maar daarnaast kan ik je inderdaad wel van harte aanbevelen zo veel mogelijk met dezelfde mensen te spelen.

Mwa kan wel handig zijn in het begin maar uiteindelijk moet je eigenlijk alles kunnen houden dus overal kunnen staan, daar leer je het meeste van.

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Die Supreme soundchip die op dat bord zit is ook echt meesterlijk. Meeste mensen zitten vast aan een Realtek chip, die vaak gewoon zorgt voor fps stutter. Ik kom er dan nog redelijk goed mee weg met een VIA chip (Gigabyte Z77X-D3H) :P

• 3nvy
  • Laatst online: 31-08 10:27
[...]

en daarbij ligt de gemiddelde skill level op ESEA een stuk hoger en zou ik het pas aanraden als je mm rank rond mg2/mge is. omdat de gemiddelde speler anders gewoon veel beter is en daardoor zal je bijna ieder duel wat je aangaat verliezen.

• rolandos582
Kimi-Alonso schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:44:
[...]

Die Supreme soundchip die op dat bord zit is ook echt meesterlijk. Meeste mensen zitten vast aan een Realtek chip, die vaak gewoon zorgt voor fps stutter. Ik kom er dan nog redelijk goed mee weg met een VIA chip (Gigabyte Z77X-D3H) :P
Supreme soundchip is geweldig. Realtek had ik hiervoor, dat zit op cheap bordjes. Supreme is ook echt supreme. Wat een geweldig ding!

• Berktoppie
[...]

Daar heb je een goed punt, maar denk je dat als iemand altijd dezelfde spot oefent, hij niet heel vaak mee maakt dat er iemand anders dood gaat en hij moet rotaten? Dat trained hij dan ook door heel vaak te oefenen toch?

In voetbal hebben ze ook vaste posities, verdedigers oefenen meer op verdedigen en aanvallers meer op schieten en scoren. Dat wil niet zeggen dat wanneer een verdediger voor aan de bal komt heeft hij niet kan scoren.

100% focussen op 1 spot is zeker een overkill, maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?

www.webshopmasters.nl

• 3nvy
Berktoppie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:52:
[...]

Daar heb je een goed punt, maar denk je dat als iemand altijd dezelfde spot oefent, hij niet heel vaak mee maakt dat er iemand anders dood gaat en hij moet rotaten? Dat trained hij dan ook door heel vaak te oefenen toch?

In voetbal hebben ze ook vaste posities, verdedigers oefenen meer op verdedigen en aanvallers meer op schieten en scoren. Dat wil niet zeggen dat wanneer een verdediger voor aan de bal komt heeft hij niet kan scoren.

100% focussen op 1 spot is zeker een overkill, maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?
ik begrijp wat jij hier bedoeld dat zijn de zogenaamde "default" spots waar je de ronde in begint alvorens je de start gaat callen. Zo gebeurt het in de meeste teams. bijvoorbeeld dust2 t side wil je er 1 bij a lang hebben 1 lower b 1 upper b en een awper mid voor de mid controll de 5de kan dan proberen short controll te krijgen, van daaruit call je vervolgens de strat.

zoals je hier ook kan zien op de video van adreN https://www.youtube.com/watch?v=j8qHbFkzkOU

[ Voor 4% gewijzigd door 3nvy op 06-01-2015 14:05 ]

• Scrtz
Ah op die fiets, ja het is wel makkelijk om een 'standaard' te hebben inderdaad als je geen rush of iets dergelijks wilt doen. Waar ik vaak in voorgaande teams afspraken over maakte was als ik geen strat callde iedereen op hun standaard spot moest gaan staan en afhouden, van daaruit of nadat iemand een entry kill maakt ga je daar dan op in spelen.

Zo kun je inderdaad makkelijk een basis vormen als je vaste stratcaller wil worden, ook kun je dan makkelijk en snel verschillende tactieken ' on the fly ' verzinnen.

• 3nvy
Scrtz schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:14:
Ah op die fiets, ja het is wel makkelijk om een 'standaard' te hebben inderdaad als je geen rush of iets dergelijks wilt doen. Waar ik vaak in voorgaande teams afspraken over maakte was als ik geen strat callde iedereen op hun standaard spot moest gaan staan en afhouden, van daaruit of nadat iemand een entry kill maakt ga je daar dan op in spelen.

Zo kun je inderdaad makkelijk een basis vormen als je vaste stratcaller wil worden, ook kun je dan makkelijk en snel verschillende tactieken ' on the fly ' verzinnen.
bedankt voor het aanvullen! is een beetje moeilijk overzicht houden op mijn mobiel van wat ik er al wel in heb staan en niet :P

• Berktoppie
3nvy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:02:
[...]

ik begrijp wat jij hier bedoeld dat zijn de zogenaamde "default" spots waar je de ronde in begint alvorens je de start gaat callen. Zo gebeurt het in de meeste teams. bijvoorbeeld dust2 t side wil je er 1 bij a lang hebben 1 lower b 1 upper b en een awper mid voor de mid controll de 5de kan dan proberen short controll te krijgen, van daaruit call je vervolgens de strat.

zoals je hier ook kan zien op de video van adreN https://www.youtube.com/watch?v=j8qHbFkzkOU
Juist jij snapt wat ik bedoel! Sorry als ik mensen verwar door het vaag uit te leggen :) O-)

www.webshopmasters.nl

• rolandos582
Scrtz schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:14:

Er is niks vervelender als mensen die roteren op positie. Iemand die 8 rondes B speelt en dan opeens op A long gaat spelen waardoor we opeens maar 1 B hebben ipv 2. Gebeurt veel met random russen.

• Scrtz
rolandos582 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:44:
[...]

Er is niks vervelender als mensen die roteren op positie. Iemand die 8 rondes B speelt en dan opeens op A long gaat spelen waardoor we opeens maar 1 B hebben ipv 2. Gebeurt veel met random russen.
Ja klopt maar doelde ook vooral op de T side, op de B site is het uiteraard handig om dezelfde mensen op dezelfde spots te hebben, onderling wisselen voor een evt awp peak kan dan uiteraard ook nog.

• rolandos582
Scrtz schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:46:
[...]

Ja klopt maar doelde ook vooral op de T side, op de B site is het uiteraard handig om dezelfde mensen op dezelfde spots te hebben, onderling wisselen voor een evt awp peak kan dan uiteraard ook nog.
Tuurlijk, maar ik doel meer op het feit dat sommige mafkezen gewoon zoiets hebben, ik heb geen zin meer in B. En lopen vervolgens maar een beetje op A rond. Niks melden en B staat dus solo. T rusht B > En B is dan clear. 8)7

• Terranova
rolandos582 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:44:
[...]

Ik snap het wel hoor, ik heb er ook een scheithekel aan om constant op dezelfde plek te staan, zeker als de tegenstander amper over jouw kant gaat en dan opeens met 5 man. Dan win je misschien wel(of juist niet) maar zijn je eigen stats dramatisch. Ook niet bepaald leuk om te spelen.
rolandos582 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:54:
[...]

Tuurlijk, maar ik doel meer op het feit dat sommige mafkezen gewoon zoiets hebben, ik heb geen zin meer in B. En lopen vervolgens maar een beetje op A rond. Niks melden en B staat dus solo. T rusht B > En B is dan clear. 8)7
En natuurlijk wel melden dan :9

[ Voor 24% gewijzigd door Terranova op 06-01-2015 14:55 ]

• prestige93
Dust 2, b site kun je juist een goede push doen met 2 man, een via upper naar lower en de 2e gaat via mid to b en push dubble doors. hierdoor weet je zeker dat b site clear is. en kun je verder pushen richting a short en long.

op het punt dat je short pushed kom je waarschijnlijk wel iemand tegen mochten ze A gaan.

zo zorg je voor een goede verdeling om een rush te stoppen of te verzwakken en mogelijk te flanken als ze short of long gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door prestige93 op 06-01-2015 14:58 ]

• matrix14
De echte goede betaalde hacks zijn geen eens op lan te spotten en worden door geen één anti cheat gevonden. Dus er zitten genoeg hackers op esea etc alleen spot je ze minder snel omdat ze het zoals die cheaters in de pro scene deden. :) Ze weten hoe ze moeten cheaten

• 3nvy
matrix14 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:00:
De echte goede betaalde hacks zijn geen eens op lan te spotten en worden door geen één anti cheat gevonden. Dus er zitten genoeg hackers op esea etc alleen spot je ze minder snel omdat ze het zoals die cheaters in de pro scene deden. :) Ze weten hoe ze moeten cheaten
daar heb je zeker gelijk in. echter is het niet valve die de cheat van KQLY ontdekt heeft maar de anticheat van ESEA dus deze is dus wel echt beter en kan private hacks detecteren.

• matrix14
3nvy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:04:
[...]

daar heb je zeker gelijk in. echter is het niet valve die de cheat van KQLY ontdekt heeft maar de anticheat van ESEA dus deze is dus wel echt beter en kan private hacks detecteren.
Die zijn geband door trackrecord. Oftewel ze vielen op en zijn daardoor in de gaten gehouden. Er zijn nog mensen die die hack gebruiken en niet zijn gebanned ;)

• Scrtz
En onze maat SF met 2 digit.. Dat account is wel wat waard, ofja was.

• 3nvy
matrix14 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:27:
[...]

Die zijn geband door trackrecord. Oftewel ze vielen op en zijn daardoor in de gaten gehouden. Er zijn nog mensen die die hack gebruiken en niet zijn gebanned ;)
ze hebben niet allemaal de zelfde hack erzijn meerdere versies van private hacks deze is gevonden doordat smn hem op de esea client gebruikt heeft. en esea deze infromatie later aan valve gegeven heeft en die is vervolgens bij KQLY en SF gedetecteerd heeft.

• prestige93
er is ook speculatie dat pro's op lan events via een workshopmap hun hacks verkrijgen.
geen idee wat hier waar van is hoor.

• 3nvy
prestige93 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:31:
er is ook speculatie dat pro's op lan events via een workshopmap hun hacks verkrijgen.
geen idee wat hier waar van is hoor.
dat klopt dat is zeer waarschijnlijk ook de wijze hoe de cheat van kqly op zijn pc's beschikbaar was

• prestige93
als het echt zo is ben ik benieuwd hoe het werkt.

puur om van te leren natuurlijk :+

• N11BzR
prestige93 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:35:

je log in activeer en je kan het gebruiken ;) something like that i think.

Steam

• matrix14
prestige93 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:35:

proces dat wordt verstopt en niet te scannen valt. Dus niet in je taskmanager te zien valt.

ik denk dat ze het zo hebben gevonden: Dus wordt er naar bijzondere data gekeken wat niet menselijk kan zijn. Een bepaalde ritme kwa gegevens die alleen door een externe programma kan worden ingevoerd.

• prestige93
N11BzR schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:38:
[...]

je log in activeer en je kan het gebruiken ;) something like that i think.
ja maar ik ben benieuwd naar het script op de achtergrond, het is best vernuftig om het op deze manier te doen.

• MisterEagle
prestige93 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:40:
[...]

ja maar ik ben benieuwd naar het script op de achtergrond, het is best vernuftig om het op deze manier te doen.
Je wil niet weten hoe veel ze kunnen in branches waar zeer veel geld in om gaat

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12 13:43
ik ben wel in voor een vast(er) team. heb 1.6 veel in teamverband gespeeld ben MGE maar dat zegt natuurlijk niks.

pm me je steam, dan add ik je.

• prestige93
Daar heb je inderdaad wel een punt. zou net zo goed een inside job kunnen zijn.

• Numilex
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-10 20:23
Dag mensen, eerste post hier. Is er ook een Tweakers team voor mensen in de Gold Nova ranks?

• Berktoppie
ak0nnmgn schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:42:
ik ben wel in voor een vast(er) team. heb 1.6 veel in teamverband gespeeld ben MGE maar dat zegt natuurlijk niks.

pm me je steam, dan add ik je.
Verstuurd!
prestige93 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:42:
Daar heb je inderdaad wel een punt. zou net zo goed een inside job kunnen zijn.
Lol, Valve team die zelf Cheats maakt om te verkopen ;) Tja de brandweer zit ook vol pyromanen ;)
Numilex schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:07:
Dag mensen, eerste post hier. Is er ook een Tweakers team voor mensen in de Gold Nova ranks?
Welkom,
Check de steam group vol tweakers: http://steamcommunity.com/groups/got-csgo of http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT

Als je echt een vaste clan zoekt: Ben bezig nieuwe clan/team te maken dus als je wilt aanmelden voor try outs http://steamcommunity.com/groups/Dutch-Terrorist

[ Voor 2% gewijzigd door Berktoppie op 06-01-2015 16:13 . Reden: verkeerde link ]

www.webshopmasters.nl

• zwiep
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:31

• Berktoppie
Dit is de meeste actieve inderdaad, mijn fout, heb mn post aangepast.

www.webshopmasters.nl

• Kser
matrix14 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:38:
[...]
proces dat wordt verstopt en niet te scannen valt. Dus niet in je taskmanager te zien valt.

ik denk dat ze het zo hebben gevonden: Dus wordt er naar bijzondere data gekeken wat niet menselijk kan zijn. Een bepaalde ritme kwa gegevens die alleen door een externe programma kan worden ingevoerd.
VAC werkt niet zo. Wellicht dat er een paar checks in zitten maar VAC zoekt naar bewijzen, dingen die overeenkomen met wat bekend is over bestaande cheats.

Als je bijvoorbeeld een koekkruimel vindt, dan kun je er zeker van zijn dat het afkomstig is van een koekje.
(En iemand die op dieet is heeft geen goede reden om in het bezit te zijn van een koekkruimel!)

Cheats detecteren op basis van wat menselijk is of wat statistisch gezien mogelijk is, is vrij achterhaald. De cheats van tegenwoordig zijn zodanig geprogrammeerd dat ze niet opvallen.
Pro spelers zijn nog steeds goed, de cheats zorgen er alleen voor dat ze net iets beter zijn. De verdachte kills kunnen toe te schrijven zijn aan hun timing, game sense, aim, spray controle etcetc.
Ze kunnen gewoon een burst schieten of sprayen door smoke of muren, de cheat hoeft slechts bij een van al die kogels maar even te helpen om het hoofdje te raken. Cheat? Skill? Luck? Niemand kan het met zekerheid zeggen.

Stel je eens voor, voor elke wapen is er een setting waar je kunt kiezen welke kogels tijdens een burst of spray worden geholpen door de aimbot. Uiteraard zal elke 3 kogel statistisch gezien opvallen. In plaats daarvan kies je een range van kogels en de aimbot kiest telkens random een kogel om te helpen. En de kogels die geholpen worden hebben dan ook nog eens een setting om te kiezen met welke kans welk lichaamsdeel wordt geraakt. Met al deze settings en randomness, probeer maar eens statistisch te bewijzen dat er met cheats wordt gespeeld.
Pagina: 1 ... 68 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic