markdm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:05:
Weten jullie de reden voor sommige prijsstijgingen? Sommige stijgen nu best wel maar ik weet niet waardoor. Mijn USP-S royal blue FT is nu bijvoorbeeld €0,34 en was eerst €0,15!! Mijn bizon osiris was eerst €0,50 en nu €0,80. Veel van mijn andere zijn ook omhoog gegaan, helemaal niet veel maar wel omhoog. Als laatste voorbeeld mijn Fams Pulse, eerst rond de €0,75 en nu ineens €1,20. Zal ik ze verkopen en later terugkopen of zal ik ze houden?
1,20 - 15% = €1.02
Dan moet je +- 2-3 maandjes wachten om 25 cent winst te maken per skin.
Ik had voor de kerst mijn complete inventory te koop gezet, alles voor veel hoger dan de market stond. Mijn STAT AK blue laminate voor 7€ gekocht en voor 15€ verkocht, stat awp corterica voor 19,50 gekocht en voor 39,95 verkocht etc. Helaas zit de stat AK blue laminate nog steeds rond de 15€.
Verkoop nu alle skins die nog overprized zijn (vergelijk met periode net voor de vanguard release ongv). En koop ze bij de release van de volgende operation weer terug aangezien dan steeds een price drop is.
Ben zelf met 20€ op steam begonnen (om stat ak en stat m4 te kopen) en sta nu op 101€ steam tegoed, een inventory van +-15 €en nog eens +- 50€ op de market te koop staan. Ik wilde instantie elke gun met stat track maar ben ze steeds weer aan het verkopen als de prijzen omhoog gaan omdat ik geen nee kan zeggen tegen gratis geld.
Ik vind de economy van de market best een interessant iets, maar kijk als een soort ramp toerist uit naar een nieuwe versie van counterstrike. Moet je de paniek voorstellen bij alle skins verzamelaars zodra het nieuws over een nieuwe counterstrike naar buiten wordt gebracht. Deze hele markt gaat nog een keer instorten.