[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.827 views

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Vroeger met GTA deed ik altijd cheats om in leven te blijven, gratis geld, alle wapens etc etc.

Pas jaren later, ooit GTA gespeeld zonder cheats, al het geld zelf moeten verdienen, elke kogel eerlijk bij ammu nation gehaald en 10x meer plezier gehad aan gta dan doelloos rond knallen (wat ook leuk is).

Dit idee geeft mij voldoening als ik tegen cheaters zit, uiteindelijk heb ik meer plezier in het spel dan hun.

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Berktoppie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:42:
Vroeger met GTA deed ik altijd cheats om in leven te blijven, gratis geld, alle wapens etc etc.

Pas jaren later, ooit GTA gespeeld zonder cheats, al het geld zelf moeten verdienen, elke kogel eerlijk bij ammu nation gehaald en 10x meer plezier gehad aan gta dan doelloos rond knallen (wat ook leuk is).

Dit idee geeft mij voldoening als ik tegen cheaters zit, uiteindelijk heb ik meer plezier in het spel dan hun.
Klopt, maar wat als jij geld gaat verdienen met CS:GO?
Kijk naar de tour de france.....rest my case. Zolang de belangen toenemen zal men cheaten.
Wij (lees gewone gamers) hebben geen baat bij om te cheaten en willen daar ook geen geld aan uitgeven.

+ er is ook een verschil in cheaten in Singleplayer en Multi.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Berktoppie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:42:

Heb je daarvoor je VAC-ban 2500 dagen geleden gekregen? ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:49:
[...]

Klopt, maar wat als jij geld gaat verdienen met CS:GO?
Kijk naar de tour de france.....rest my case. Zolang de belangen toenemen zal men cheaten.
Wij (lees gewone gamers) hebben geen baat bij om te cheaten en willen daar ook geen geld aan uitgeven.

+ er is ook een verschil in cheaten in Singleplayer en Multi.
Er zijn ook genoeg cheaters in MM die geen geld verdienen. Een van de stomme dingen van cheaten is dat het eigenlijk niks oplevert, je hebt nog steeds dezelfde irritaties wanneer je dood gaat. Na een tijdje kom je in een hogere rank en dan verlies je nog steeds alleen tegen betere spelers, cheats lossen dit echt niet op. Je moet plezier beleven door het spelen en niet door het winnen. Na een tijdje denk ik ook dat je er gewend aan raakt, dan voelen de hacks normaal voor jouw aan en heb je er dus niks meer aan.

steam: failsnail, Letterbox

• Berktoppie
markdm schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:07:
[...]

Heb je daarvoor je VAC-ban 2500 dagen geleden gekregen? ;)
Nee hoor haha, dat is een ban voor 1.6.

7 Jaar geleden alweer, een jaar nadat ik gestopt was met 1.6 spelen. Zat toen op ICT opleiding en we deden op vrijdag middag vaak klote/game etc. 1 klasgenoot had auto aim voor cs 1.6, en liet het ons zien en ik dacht dat wil ik ook proberen. Hebben 2 uur lopen cheaten op public servers en kreeg toen een VAC ban.

Omdat ik toch geen cs meer speelde en steam in die tijd alleen voor counterstrike was gaf ik er helemaal niks om. Toen ik CSGO kocht vond ik die ban niet eens de moeite waard een nieuwe account aan te maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Berktoppie op 06-01-2015 19:04 ]

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Counter-strike is wel een chill spel,dan te bedenken dat het ooit een HL1 mod was. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 08:15 ]

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Counterstrike is het enige spel die mij al vanaf 2004 bezighoudt xd

counterstrike 1.6, day of defeat, css, en nu csgo

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
matrix14 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:19:
Counterstrike is het enige spel die mij al vanaf 2004 bezighoudt xd

counterstrike 1.6, day of defeat, css, en nu csgo
Day of defeat heb ik destijds bij source gekregen, hele leuke game heb ik veel uren in gestoken.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

• matrix14
prestige93 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Day of defeat heb ik destijds bij source gekregen, hele leuke game heb ik veel uren in gestoken.
ik speelde destijds meer day of defeat dan 1.6 haha, wat een geweldige game was dat!

• prestige93
ja zeker! geen idee meer hoe de map heet, groot ravijn met een brug in het midden.
was een hele leuke snipermap destijds. die map zitten ook bijna al mijn uren op.

EDIT: volgens mij was dat DOD_SNOW_BRIDGE

[ Voor 16% gewijzigd door prestige93 op 07-01-2015 11:51 ]

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-12 19:59
we haken een beetje af van het topic maar ik vond avalanche altijd een heerlijke map :P

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 22:50
Scrtz schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:19:
we haken een beetje af van het topic maar ik vond avalanche altijd een heerlijke map :P
True beste map in dod.

• matrix14
de dust2 van dod. Lekker huis rushen en die geweldige jump boosts op dak haha! Helaas was bij dod source het snelle gevoel helemaal weg en kon dat maar niet leuk vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door matrix14 op 07-01-2015 12:43 ]

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Zijn hier nog mensen die op ESEA spelen? Ik zoek nog enkele buddies om mee te teamen :-)
Die tick128 servers zijn gewoon O-) _/-\o_
Kreeg laatst weer opmerkingen dat ik een smurf was/mijn account gekocht had... (5-digit met maar 200 uur op CS:GO)...

Grap wil dat mijn smurf op dit moment unranked is maar ik wel op DMG niveau word ingedeeld.. Mijn smurf is dus hoger dan mijn main :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12 13:43
hmr schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:44:
Kreeg laatst weer opmerkingen dat ik een smurf was/mijn account gekocht had... (5-digit met maar 200 uur op CS:GO)...

Grap wil dat mijn smurf op dit moment unranked is maar ik wel op DMG niveau word ingedeeld.. Mijn smurf is dus hoger dan mijn main :P
ja ik had laatst ook een smurf acc gekocht, moet je potver eerst 10 wins hebben. ik dacht doe ik wel even.

eerste match tegen noobs, flink gecarryd had last van me rug en easy win. tweede kom ik tegen dmg's, mijn team zat vol met noobers en na de match die we flink verloren zag je alleen :

lol no rank

• N11BzR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 20:16
ak0nnmgn schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:52:
[...]

ja ik had laatst ook een smurf acc gekocht, moet je potver eerst 10 wins hebben. ik dacht doe ik wel even.

eerste match tegen noobs, flink gecarryd had last van me rug en easy win. tweede kom ik tegen dmg's, mijn team zat vol met noobers en na de match die we flink verloren zag je alleen :

lol no rank
Dat krijg je met een smurf account, ik heb ook altijd die cooldown van 24 uur als je een dikke score hebt.

Steam

• ak0nnmgn
N11BzR schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:58:
[...]

Dat krijg je met een smurf account, ik heb ook altijd die cooldown van 24 uur als je een dikke score hebt.
als je geen rank hebt kan je maar 2 matches per 24 uur winnen.

• N11BzR
ak0nnmgn schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:00:
[...]

als je geen rank hebt kan je maar 2 matches per 24 uur winnen.
is dat de reden.. wist ik niet :)

Steam

• matrix14
N11BzR schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:03:
[...]

is dat de reden.. wist ik niet :)
hahahahah dacht je echt dat je cooldown kreeg omdat je dikke score had 8)7

• markdm
Weten jullie de reden voor sommige prijsstijgingen? Sommige stijgen nu best wel maar ik weet niet waardoor. Mijn USP-S royal blue FT is nu bijvoorbeeld €0,34 en was eerst €0,15!! Mijn bizon osiris was eerst €0,50 en nu €0,80. Veel van mijn andere zijn ook omhoog gegaan, helemaal niet veel maar wel omhoog. Als laatste voorbeeld mijn Fams Pulse, eerst rond de €0,75 en nu ineens €1,20. Zal ik ze verkopen en later terugkopen of zal ik ze houden?

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
markdm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:05:
Weten jullie de reden voor sommige prijsstijgingen? Sommige stijgen nu best wel maar ik weet niet waardoor. Mijn USP-S royal blue FT is nu bijvoorbeeld €0,34 en was eerst €0,15!! Mijn bizon osiris was eerst €0,50 en nu €0,80. Veel van mijn andere zijn ook omhoog gegaan, helemaal niet veel maar wel omhoog. Als laatste voorbeeld mijn Fams Pulse, eerst rond de €0,75 en nu ineens €1,20. Zal ik ze verkopen en later terugkopen of zal ik ze houden?
Kan aan de feestdagen liggen.

VAC bans > nieuwe accounts
Steam sale > nieuwe accounts
Kerstcadeaus > nieuwe accounts + steam wallet voor skins

• Berktoppie
markdm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:05:
1,20 - 15% = €1.02

Dan moet je +- 2-3 maandjes wachten om 25 cent winst te maken per skin.

Ik had voor de kerst mijn complete inventory te koop gezet, alles voor veel hoger dan de market stond. Mijn STAT AK blue laminate voor 7€ gekocht en voor 15€ verkocht, stat awp corterica voor 19,50 gekocht en voor 39,95 verkocht etc. Helaas zit de stat AK blue laminate nog steeds rond de 15€.

Verkoop nu alle skins die nog overprized zijn (vergelijk met periode net voor de vanguard release ongv). En koop ze bij de release van de volgende operation weer terug aangezien dan steeds een price drop is.

Ben zelf met 20€ op steam begonnen (om stat ak en stat m4 te kopen) en sta nu op 101€ steam tegoed, een inventory van +-15 €en nog eens +- 50€ op de market te koop staan. Ik wilde instantie elke gun met stat track maar ben ze steeds weer aan het verkopen als de prijzen omhoog gaan omdat ik geen nee kan zeggen tegen gratis geld.

Ik vind de economy van de market best een interessant iets, maar kijk als een soort ramp toerist uit naar een nieuwe versie van counterstrike. Moet je de paniek voorstellen bij alle skins verzamelaars zodra het nieuws over een nieuwe counterstrike naar buiten wordt gebracht. Deze hele markt gaat nog een keer instorten.

www.webshopmasters.nl

• markdm
Dan doe ik wel niks, ik zie ook al dat de prijzen weer terug zijn naar normaal.

Ik wordt soms echt pissig van dit spel. Net weer een potje verloren en voor het eerst weer terug naar silver elite master, heb 'wel' 3 loses achter elkaar. :( Ik speel bijna elke keer tegen gold nova 3 ofzo en wordt gemiddeld 2e of 3e uit het team. Dus dan gok ik dat ik daar dan thuis zou horen. En nu speel ik dus een potje slecht door een lage framerate en ook nog met 3 complete idioten en dan ga ik omlaag. WTF
En waarom ga ik dan niet omhoog als ik een keer goed met mg's speel? Dat gebeurt even vaak als dit.

[ Voor 16% gewijzigd door markdm op 07-01-2015 22:43 ]

• N11BzR
matrix14 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:48:
[...]

hahahahah dacht je echt dat je cooldown kreeg omdat je dikke score had 8)7
haha, yeps :D helaas ;)

Steam

• matrix14
Ik haat het zo als je bij een 4 man premade terecht komt...

Ik was de enige reden dat we de achterstand nog tot 6-9 konden beperken. Gaan mn eigen teammaten mij een wallhacker noemen. Op T zijnde moest ik perse naar hun luisteren terwijl ze allemaal negatief stonden. Word ik gekicked omdat ik naar B ging terwijl er 4 enemies op A stonden.

• N11BzR
matrix14 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:34:
Ik haat het zo als je bij een 4 man premade terecht komt...

Ik was de enige reden dat we de achterstand nog tot 6-9 konden beperken. Gaan mn eigen teammaten mij een wallhacker noemen. Op T zijnde moest ik perse naar hun luisteren terwijl ze allemaal negatief stonden. Word ik gekicked omdat ik naar B ging terwijl er 4 enemies op A stonden.
Gewoon ignore en je ding doen, kan je niks tegen doen helaas..

Steam

• matrix14
N11BzR schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:35:
[...]

Gewoon ignore en je ding doen, kan je niks tegen doen helaas..
Ik werd gekicked... dus dan kan je niet meer joinen haha dus is het sws een dikke loss voor mij

• N11BzR
matrix14 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:36:
[...]

Ik werd gekicked... dus dan kan je niet meer joinen haha dus is het sws een dikke loss voor mij
Ja maar je doe er niks tegen als ze met zn 4e zijn

Steam

Verwijderd

markdm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:42:
[...]

Ik wordt soms echt pissig van dit spel. Net weer een potje verloren en voor het eerst weer terug naar silver elite master, heb 'wel' 3 loses achter elkaar. :( Ik speel bijna elke keer tegen gold nova 3 ofzo en wordt gemiddeld 2e of 3e uit het team. Dus dan gok ik dat ik daar dan thuis zou horen. En nu speel ik dus een potje slecht door een lage framerate en ook nog met 3 complete idioten en dan ga ik omlaag. WTF
En waarom ga ik dan niet omhoog als ik een keer goed met mg's speel? Dat gebeurt even vaak als dit.
Alleen nog maar spelen met vrienden (tweakers)! Daardoor is het al een stuk leuker en is de kans groter dat je wint.

Maar als je 3 x verliest dan zit je toch terecht in die rank?
En ik moet eerlijk zeggen dat het niveau tussen gold 1 en 3 niet veel verschilt, tussen nova 4 en mg2 ook niet.

Althans dat is mijn ervaring.

• matrix14
Omdat het matchmaking systeem kapot is ;) het is het oude systeem van league of legends. En die hebben het niet voor niks weg gedaan omdat je sneller daalt dan stijgt

• ak0nnmgn
binnenkort maar paar mensen overhalen voor esea, wordt strontziek van MM, dan start je een party met 4 man krijg je een haantje de voorste als 5e man die denkt natuurlijk dat wij ook mixers zijn en gaat dan lekker zijn eigen gang pubstyle door de map cruisen.

denk dat betalen om te spelen toch de meest serieuze mensen aantrekt, MM is 0,0 communicatie.
Failsnail, je moet je niet zo druk maken om je rank! Het boeit echt geen klote welke rank je bent!

Ik speel gewoon voor de lol met tweakers en win lang niet alles. Het maakt mij dan ook niet uit als er silvers in mijn team zitten (zolang ik ze maar "ken").

Die rank komt wel failsnail, ik sweef nu al weken tussen mg en mg2 ongeacht winst of verlies met tweakers..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Heb de laastste week dat mijn Steam ergens in CS:GO crashed en dan moet ik CS afsluiten en het hele zooitje opnieuw opstarten.
Lijkt alleen te gebeuren in MM (wat vrij irritant is tijdens pistol round oid)

Kan misschien ook zijn omdat ik Windows 10 draai maar dat doe ik al 3 maanden en nergens last van gehad.

Iemand nog een tip anders doe ik wel weer een herinstall dit weekend.

Inventaris - Steam

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

zijn er nog mensen die met mij willen spelen?

ik ben silver 4 (soms silver elite (master)) en heb 1000+ uren erop zitten.

Speel vaak/meerendeels alleen en dan is er dus geen communicatie.
+ik ben gewoon een noob

dus als je van gewoon gezellig in de avond 1-3 potjes te spelen vooral tussen 19:00 en 22:00 voeg me dan toe pray2win (kolonel de slak) op steam

Ik heb het bidden opgegeven

• Silence

Silence

Godlike

pray2win schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:01:

+ik ben gewoon een noob

dus als je van gewoon gezellig in de avond 1-3 potjes te spelen vooral tussen 19:00 en 22:00 voeg me dan toe pray2win (kolonel de slak) op steam
Wow 1000+ uren en nog silver?

Inventaris - Steam

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-12 15:21
pray2win schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:01:

+ik ben gewoon een noob

Gewoon die groep joinen, je rank in de topic posten en dan passen ze het aan in de lijst. Dan kan je ook snel zien welke ranks de andere hebben en die toevoegen. ;)

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• pray2win

pray2win

Silencex schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:06:
[...]

Wow 1000+ uren en nog silver?
ben nooit goed in shooters, enkel Quake en UT en Soldier of Fortune vroeger. Waar minder tactics nodig waren en gewoon springen en schieten.

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Weet niet of het hier mag eigenlijk, beetje offtopic;
Nog iemand die wil traden voor een leuke knife? Kan eventueel zelf ook wel wat bij doen als jouw knife beter is.

Heb een Huntsman CW Field Tested knife.
http://i.imgur.com/jDkeVyG.jpg?1
http://i.imgur.com/dDjqn5u.jpg?1

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Silence

Silence

Godlike

pray2win schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:18:
[...]

ben nooit goed in shooters, enkel Quake en UT en Soldier of Fortune vroeger. Waar minder tactics nodig waren en gewoon springen en schieten.
Dan nog hangt een groot deel af van aimen en dat zou je toch wel kunnen na al die FPS games die je noemt

Inventaris - Steam

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Silencex schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:27:
[...]

Dan nog hangt een groot deel af van aimen en dat zou je toch wel kunnen na al die FPS games die je noemt
Ik ben ook nog steeds silver hoor na 550+ csgo uurtjes... maargoed mij boeit rank niet echt al wil ik wel weg uit silver :D.

Meestal sta ik eerst 5 tot 8 rondes zowat als topfragger / goed te spelen en dan ineens alsof de duivel er mee speelt speel ik kansloos en slecht...

Add me on Steam

• pray2win

pray2win

[...]

Meh. i blame recoil. Maar in al die andere games was ik nog vrij jong

• N11BzR
Recoil is juist het leuke van deze game. niet zo kansloos sprayen maar control er overhouden!

Steam

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Goh zijn er toch meer die nog in silver blijven....heb dit jaar alweer (!) 9 mm matches gespeeld, 5 wins, 4 losses, om en om. zucht. vanavond speel ik vanaf ongeveer 7 uur, als er iemand samen wil gamen add me dan via de groep.
Prisoner523
(silver3)

stuck in Silver Hell

• matrix14
[...]

Dat is onzin ;) Ik zuig met quake, ik zuig met cod... het zijn totaal verschillende shooters die je niet kan vergelijken met elkaar. Als jij niet moeite instopt om dingen te leren of op te zoeken zul je niet op hoog niveau komen. Er zijn zoveel tips en tricks die een situatie kunnen bepalen in dit spel.

• Silence

Silence

Godlike

matrix14 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:43:
[...]

Dat is onzin ;) Ik zuig met quake, ik zuig met cod... het zijn totaal verschillende shooters die je niet kan vergelijken met elkaar. Als jij niet moeite instopt om dingen te leren of op te zoeken zul je niet op hoog niveau komen. Er zijn zoveel tips en tricks die een situatie kunnen bepalen in dit spel.
Ja klopt, maar ik schiet zelf niet altijd raak en ben eagle / eagle master..

Inventaris - Steam

• matrix14
Silencex schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:46:
[...]

Ja klopt, maar ik schiet zelf niet altijd raak en ben eagle / eagle master..
zoals ik al eerder zei Matchmaking systeem is kapot... er zitten mensen in gold nova die even goed kunnen schieten als een LEM of supreme... er zitten mensen in lem en supreme die beter kunnnen schieten dan global elites. Rank zegt totaal niks in dit spel

• N11BzR
ik ben wel voor ESEA, 7 dollar per maand had ik gehoord, enigste probleem is heb niet zo veel tijd om te spelen :)

Steam

• Kreekje
matrix14 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:48:
[...]

zoals ik al eerder zei Matchmaking systeem is kapot... er zitten mensen in gold nova die even goed kunnen schieten als een LEM of supreme... er zitten mensen in lem en supreme die beter kunnnen schieten dan global elites. Rank zegt totaal niks in dit spel
Bwa.. Rank zegt niet alles maar is wel een indicator. Dat je zegt dat er LEM's of supreme's hard raken dan een global geloof ik nog, maar dat je gaat zeggen dat er nova's rondlopen die hard headies poppen dan een LEM of supreme geloof ik niet.

Als je niet topfragger bent bij silvers dan hoor je gewoon bij silvers. Bij nova's is dat net hetzelfde. Als je genoeg wint dan zal je wel stijgen. Hoewel het bij supreme gewoon 15x na elkaar winnen is, is het bij nova's maar een match of 5 winnen.

Ik ben zelf LE momenteel en speel af en toe met men vrienden op een smurf. Die was begonnen op nova 2 ( niet 100% zeker ) en ik zit nu toch ook al MG2. En dat door elke match te carry'en en af en toe eens te slacken :D

Maar Nova's die harder raken dan een LEM of supreme, no way.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• matrix14
Ik ben zelf supreme en heb een smurf dus waarom zou ik lullen? Ik vind supreme echt een kut rank om te zijn..

[ Voor 27% gewijzigd door matrix14 op 08-01-2015 13:28 ]

• Kreekje
matrix14 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:27:
Ik ben zelf supreme en heb een smurf dus waarom zou ik lullen? Ik vind supreme echt een kut rank om te zijn..
Geen idee waarom je lult maar nova's raken echt niet hard dan supreme's ( buiten als ze geboost zijn of accje gekocht hebben ).

• xeoMe
  • Laatst online: 01-12 22:50
Nova's raken niet harder dan supreme's in de meeste gevallen maar het nadeel van low ranks is dat ze heel random spelen ze doen acties die je totaal niet verwacht en daardoor lose je, althans ik in de meeste gevallen dan.
Als je ze dan daarna spect in een demo o.i.d. denk je wtf is dit voor noob.

• N11BzR
Hij bedoelt dat sommige nova's eigelijks zo goed spelen als lmg of lmg2 maar dat deze gewoon niet lucky zijn met de teams die ze krijgen.

Steam

• matrix14
N11BzR schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:47:
Hij bedoelt dat sommige nova's eigelijks zo goed spelen als lmg of lmg2 maar dat deze gewoon niet lucky zijn met de teams die ze krijgen.
Dit dus... als ik 5-6x een troller team krijg demote ik ook gewoon. Al zou je hogere rank aankunnen. Random blijft random en sommige mensen hebben echt niet geluk.

Wil je weten hoe ik supreme ben geworden? 1 map te spelen waar je alle in and outs van weet. Waar retaken makkelijker is. Bij mij was dat dus mirage :) Als ik dust 2 speel bak ik er niks van

[ Voor 18% gewijzigd door matrix14 op 08-01-2015 13:56 ]

• Kreekje
matrix14 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:54:
[...]

Dit dus... als ik 5-6x een troller team krijg demote ik ook gewoon. Al zou je hogere rank aankunnen. Random blijft random en sommige mensen hebben echt niet geluk.

Wil je weten hoe ik supreme ben geworden? 1 map te spelen waar je alle in and outs van weet. Waar retaken makkelijker is. Bij mij was dat dus mirage :) Als ik dust 2 speel bak ik er niks van
Ja natuurlijk ga je deranken als je met 4 trollen speelt. Dat gebeurd op elke rank. Maar als je een paar keer met een trol team uitkomt dan denk ik niet dat je nog een 3de keer gaat spelen en zak je max 1 of 2 ranks.

Dus dan lijkt het me toch straf dat als je een nova bent dat je kan poppen zoals ze op LEM doen.

Btw, ik ben eagle geworden door een lose. >:)

• TheAnthonyNL
matrix14 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:54:
[...]

Potje Mirage vanavond dan met je smurf of is die hoger als nova?

Add me on Steam

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-12 11:31
Als er nog plek is voor een Silver 4 dan hou ik me aanbevolen :)

bl44t

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:58
ik kan wel meespelen op een unranked account vanavond of op een MGE account, add me op steam: MaartenMx

• Terranova
  • Laatst online: 18:35
Mirage is ook mijn favorite, dus ik wil ook wel

• markdm
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:06:
[...]

Alleen nog maar spelen met vrienden (tweakers)! Daardoor is het al een stuk leuker en is de kans groter dat je wint.

Maar als je 3 x verliest dan zit je toch terecht in die rank?
En ik moet eerlijk zeggen dat het niveau tussen gold 1 en 3 niet veel verschilt, tussen nova 4 en mg2 ook niet.

Althans dat is mijn ervaring.
Ik speel ook bijna alleen met tweakers, dit was gewoon een uitzondering. Een vriend van school zei dat je sneller uprankt als je solo of maar met z'n tweeën speelt. Heb het dus geprobeerd maar eerst ging ik tegen smurfs en de tweede met idioten. En ik vind niet dat je al na 3x verliezen al omlaag moet, ik heb ook genoeg gewonnen. Zoals ik al zei speel ik ook vaak tegen hogere ranks en dan speel ik gemiddeld mee, wat ook wel iets aan zou moeten geven.
hmr schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:20:
Failsnail, je moet je niet zo druk maken om je rank! Het boeit echt geen klote welke rank je bent!

Ik speel gewoon voor de lol met tweakers en win lang niet alles. Het maakt mij dan ook niet uit als er silvers in mijn team zitten (zolang ik ze maar "ken").

Die rank komt wel failsnail, ik sweef nu al weken tussen mg en mg2 ongeacht winst of verlies met tweakers..
Welles. :( Ik geef om niks om met welke rank ik speel maar ik vind dat ik toch wel iets hoger dan N1 of SEM hoor te zijn, ik zou toch graag omhoog willen. Ik weet dat ranks niet al te veel zeggen maar ze geven wel een indicatie van hoe goed je bent. Er is wel een verschil tussen silver, nova, mg en global.

-edit-
En iedereen kan me gewoon toevoegen, zolang je maar af en toe een potje bereid bent te spelen. De rank maakt me niks uit, alles tussen silver 1 en global is goed. :+

[ Voor 5% gewijzigd door markdm op 08-01-2015 14:52 ]

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11 16:45

Plainside

I browse when I'm at work

Mirage moet verwijderd worden uit CSGO!

• TheAnthonyNL
Plainside schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:48:
En waarom dan wel?

Add me on Steam

• Plainside

Plainside

kut map vind ik.

• TheAnthonyNL
Vind ik nou van Dust2 :). ik weet zeker dat 99% het met me eens is :P

Add me on Steam

• Kreekje
Mirage, inferno en overpass zijn bazemaps. Jammer dat ik nog niet goed genoeg ben op overpass. :(

• Plainside

Plainside

TheAnthonyNL schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:51:
[...]

Dust2 is geweldig vind ik

Verwijderd

[...]

Lijkt me dus niet, aangezien dat de meestgespeeld map is.

• Terranova
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:55:
[...]

Daarom is het dus een scheit map, je zit altijd wel met mensen die de map beter kennen :+

• Kreekje
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:55:
[...]

Ligt eraan hoe je het bekijkt. Voor public te spelen vind ik het ook wel een zalige map. Lekker open, lekker licht, ... Maar voor op MM te spelen kies ik toch liever voor andere mappen. Zal ook wel komen dat ik DD2 al beu ben gespeeld. Het blijft een goede map, enkel wat afgezaagd :D

• N11BzR
[...]

idd.. Dust2 teveel gespeeld. ik vind cache de leukste

Steam

Verwijderd

Mirage en Dust 2 zijn heerlijke maps.
Ik heb juist een hekel aan Nuke. Die map ligt mij gewoon niet.

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11 10:56
d2 is de leukste map ook al heb ik die het vaakst gespeeld
inferno is dan weer de kutste map
maar ik heb sowieso alle "officiele" maps supervaak gespeeld (tel 1.6 er ook bij)

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• matrix14
Stuur mij een pm met je accountnaam waar ik je op kan vinden en dan voeg ik je wel toe ik ga vanaaf wel even op mn smurf dan

Verwijderd

Hoeveel maps zijn er dan??

• teupje
[...]

Ik haat Dust 2...Geef mij maar Nuke..als ik tijd heb voor een potje speel ik meestal ook Nuke.

• markdm
Ik vind Dust2 wel leuk maar het wordt te veel gespeeld, mirage en nuke zijn ook wel leuke maps. De paar keer dat ik Seasson gespeeld heb was hij ook heel leuk, maar heb hem te weinig gedaan om echt een oordeel te geven.
Mijn lijstje:
1. Dust2
2. Mirage
3. Nuke
4. Inferno
5. Workout
.
.
.
.
.
.
.
999999. Cobblestone, echt wat een ****** map

• teupje
Cobblestone..idd nog zo'n verschrikkelijke map haha

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Cobblestone kan opzich wel leuk zijn, alleen het is zo verdomd moeilijk om T side te spelen. Wij spelen meestal met 1 spotter op A, 3 man close bij drop en awper/auto achterin B. Zo kan je met 3 man tegelijk snel van bombsite rotaten als T side ubertraag speelt en als ze snelle B rush doen heb je in elk geval al 3 man + sniper op de bombsite. Als T team dan ook weinig nog geen goeie smokes of flashes gebruikt dan gaan de rondjes op CT side wel heel hard.

Ander nadeel van Cobblestone vind ik de kleuren, soms zie echt iemand over het hoofd.

Verwijderd

Ik heb Cobblestone de laatste dagen veel gespeeld i.v.m. die achterlijke missies.

Vind het wel een vette map, eigenlijk. Alleen mijn ervaring tot nu toe is dat een B rush (T) wel erg easy is, ongeacht wapens. Als T een instant all-in doet op B, dan ben je als CT gewoon te laat. Ja, je hebt wel zicht op de bomb site, maar wel vanuit zeer beperkte posities.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:43
Die nieuwe m9 bayonet blue ziet er wel donders geil uit. De 2e rij van nieuwe knives bedoel ik dan.
Vind sommige wel vet, maar lang niet allemaal.

Chroma case gaat ook lekker atm. Streamers hadden er 50usd voor betaald, atm zijn ze 14.39 ps.

http://imgur.com/a/HF8kE
http://imgur.com/IVed5sV

[ Voor 9% gewijzigd door rolandos582 op 09-01-2015 06:32 ]

• prestige93
Vanavond ga ik en een of meerdere vrienden een goede game sessie houden.
Iemand interesse om mee te doen? voeg me maar toe op steam of wordt lid van onze steamgroep.
http://steamcommunity.com/id/Prestige93
http://steamcommunity.com/groups/BeVicEU

• ak0nnmgn
cobblestone, de_cbble in cs 1.6 was echt een bazenmap in 1.6. heb 'm nog niet in csgo competitief gespeeld.

Ben zelf fan van dust2, speel cs al zo lang en d2 is sowieso de meest gespeelde map ooit, mirage is de nieuwe d2. Vetste map van de "nieuwere" maps is cache.

• markdm
Omg, die nieuwe case. Ik bid tot GabeN dat ik hem straks krijg als ik terug van school kom.

• matrix14
de 2 bazen mappen ...

de_tuscan/cpl_de_mill .
De_cbble was veel beter dan deze versie
Oude Mirage was ook veel beter dan de huidige

Wat mis ik die maps toch

Ik snap niet waarom ze extra details stoppen in de maps. Ook al die nieuwe maps ze zien gewoon dat niemand ze speelt in MM. Als ze over de top maps willen laat ze lekker callofduty spelen. Wil echt weer die retro looks terug van de mappen. Dan heb je dat gezeur niet dat je soms de hoofden niet goed ziet etc

• prestige93
Het niet goed kunnen onderscheiden of het wel of geen hoofd is wat je ziet ken ik ook.
Heb ik wel kunnen oplossen door de brightness iets omlaag te halen zorgt voor iets meer contrast.

• tsjiller
  • Laatst online: 02-12 14:53
Beste maps naar mijn mening:

dust, dust2, mirage en nuke

En vroeger vond ik de_aztec ook helemaal geweldig maar in cs:go is die wel heel donker geworden.

Leukste funmaps vond ik fy_iceworld en awp_bycastor32, in 1.5 helemaal grijs gespeeld haha

• TheAnthonyNL
http://blog.counter-strike.net/index.php/2015/01/11109/

skins zijn lelijk over het algemeen ...

Add me on Steam

• Terranova
tsjiller schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:36:
Beste maps naar mijn mening:

dust, dust2, mirage en nuke

En vroeger vond ik de_aztec ook helemaal geweldig maar in cs:go is die wel heel donker geworden.

Leukste funmaps vond ik fy_iceworld en awp_bycastor32, in 1.5 helemaal grijs gespeeld haha
fy_poolparty :o

• teupje
Ik vind die Bayo Tiger Tooth wel vet eigenlijk :9~

• TheAnthonyNL
teupje schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:58:
[...]

Ik vind die Bayo Tiger Tooth wel vet eigenlijk :9~
Had het natuurlijk niet over de knifes...

Add me on Steam

• teupje
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:06:
[...]

Had het natuurlijk niet over de knifes...
Aan die AK zie je inderdaad bijna niks bijvoorbeeld, vind de rest ook wel tegenvallen eigenlijk..

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-12 19:59
Met zoveel nieuwe knife skin finishes vraag ik me af wat de droprate is bij de chroma case, alhoewel volvo kennende dat wel hetzelfde zal zijn gebleken..

• Berktoppie
Prices van oude knifes zijn nog niet echt gezakt so far. Markt lijkt stabiel te blijven helaas maar misschien dat de er in de loop van tijd meer kisten droppen en alsnog een opschudding veroorzaken op de market. Lets hope it

www.webshopmasters.nl

• TheAnthonyNL
Berktoppie schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:20:
Prices van oude knifes zijn nog niet echt gezakt so far. Markt lijkt stabiel te blijven helaas maar misschien dat de er in de loop van tijd meer kisten droppen en alsnog een opschudding veroorzaken op de market. Lets hope it
Ze droppen gewoon totaal niet ....

Add me on Steam

• Berktoppie
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:33:
[...]

Ze droppen gewoon totaal niet ....
Komt omdat het aantal spelers van csgo heel hard groeit, en het aantal unieke skins/knifes niet zo hard meer groeit als het aantal nieuwe spelers. Vraag stijgt ten aanzien van het aanbod, en ondanks dat het aanbod vergroot wordt, de vraag is ook stukken groter geworden.

www.webshopmasters.nl

• TheAnthonyNL
Berktoppie schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:38:
[...]

Komt omdat het aantal spelers van csgo heel hard groeit, en het aantal unieke skins/knifes niet zo hard meer groeit als het aantal nieuwe spelers. Vraag stijgt ten aanzien van het aanbod, en ondanks dat het aanbod vergroot wordt, de vraag is ook stukken groter geworden.
Dan nog... 4 uur steady aant spelen en geen een case drop... of skin ¬¬/

Add me on Steam

• teupje
Is het nou trouwens ook zo dat je meer kans heb op een drop aan het eind van een potje als je regelmatig cases opent? Ik heb zowat elk potje wel iets wat dropt voor me op de 1 of andere manier.
Nu trouwens nog niet hoor, zit op werk ;)

• Terranova
teupje schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
Is het nou trouwens ook zo dat je meer kans heb op een drop aan het eind van een potje als je regelmatig cases opent? Ik heb zowat elk potje wel iets wat dropt voor me op de 1 of andere manier.
Nu trouwens nog niet hoor, zit op werk ;)
Precies, ik krijg ook best aardig wat drops, maar ik open ook wel veel.

• Silence

Silence

Godlike

Je krijgt toch maar 3/4 drops per week? en dat is dan meestal alles op maandag bij mij.

Inventaris - Steam

• Numilex
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-10 20:23
Wat vinden jullie van die p250 nerf? Vindt het zelf erg jammer, was verder niet overpowered ofzo.

• TheAnthonyNL
Numilex schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:18:
Wat vinden jullie van die p250 nerf? Vindt het zelf erg jammer, was verder niet overpowered ofzo.
five-seven ftw.

Add me on Steam

Pagina: 1 ... 69 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic