[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.827 views

Verwijderd

muuuh? Volgens CSGO stats heb ik 1082 wins, en ik heb er ongeveer 70u in zitten?

http://csgo-stats.net/?user=merrybike&site=overview

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:08:
muuuh? Volgens CSGO stats heb ik 1082 wins, en ik heb er ongeveer 70u in zitten?

http://csgo-stats.net/?user=merrybike&site=overview
dat is t aantal gewonnen rondjes, niet matches en ook niet alleen comp. maar ook casual

Verwijderd

MisterEagle schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:09:
[...]

dat is t aantal gewonnen rondjes, niet matches en ook niet alleen comp. maar ook casual
Ah, deathmatch, offline en armsrace etc. ook dan? Leek me al wat vaag.

edit: Las nog steeds rounds vekeerd, aha, ik snap m nu!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2014 16:10 ]

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:31
jup, alles naar mijn weten

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:43
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:09:
[...]

Ah, deathmatch, offline en armsrace etc. ook dan? Leek me al wat vaag.
Alles ja. Totale rondes
Laatste match 19-16 met 3 mvps.

Verwijderd

Dus 300 van de 500 rounds is zeker weer rondjes, en niet matches (op nuke?)
rolandos582 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:10:
[...]

Alles ja. Totale rondes
Laatste match 19-16 met 3 mvps.
Wat is er met mijn laatste match dat je dat vermeld?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2014 16:12 ]

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
@Berktoppie

ik doel niet zozeer dat iedereen frags moet maken, maar dat je juist wel moet bijdragen aan een goede samenwerking zodat je tot een overwinning komt.

Add me on Steam

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
MisterEagle schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:03:
[...]

Ik denk dat het wel relevant is want wat ik dan niet begrijp he, en zie het niet als bashing ofzo zo bedoel ik het niet, als je het allemaal zo goed kan verklaren, begrijpt en kritisch bent etc. hoe zit je dan in silver? Ik heb een smurf account met een paar anderen hadden we het idee om wel even silver te worden maar het lukt gewoon niet?
En dat is, denk ik, juist doordat we wel eerst een hoekje checken voordat we er daadwerkelijk omheen lopen en andere dingen die je zelf ook zegt. Waar komen ze etc. niet zomaar rushen etc.
Als jij al dat soort dingen weet (en dat doe je, want je typt ze als advies naar anderen) hoe ben je dan silver?
Dat vroeg ik me ook af een paar werken terug, daardoor ben ik over het hele spelletje zoveel gaan nadenken en analyseren. Vaak ga ik savond's weer spelen en houdt me ik niet aan m'n eigen afspraken. Meteen MM starten zonder warm up als vb. Ik speel nooit op vaste tijden en een vast team is dan ook erg lastig. Als ik van te voren al merk dat een MM kansloos is heb ik bijna geen motivatie. (ook al weet ik beter en zou ik iedereen adviseren je best te blijven doen, ik ga uit eindelijk ook gewoon kansloos p90 rushen) you get my point?

Ik heb het spelletje sinds ik het weer speel meer gezien als entertainment in de avonduren. Dus mezelf van begin af aan al niet competitief opgesteld. Mijn RSI als (vals) excuus gebruikt toch niet goed te kunnen worden.

Vervolgens lang tegen mezelf gelogen dat ik best wel goed was, en als ik echt mijn best deed ik zo hoger op kan komen. Maar vervolgens nooit echt mijn best gedaan om dit ook te bewijzen. Ik zat prima op Gn2 en vond dat niveau heel leuk om te spelen. Je wint makkelijk, en als je aan de verliezende hand bent ff iets beter je best doen en je wint alsnog. Alsof je met opzet onder je niveau blijft spelen uit luiheid/gemakzucht. Prima entertainment _/-\o_

Na een lose streak door kut MM potjes helemaal naar silver gegaan.
Silver = voor Lul dus ik wil er uit, dus voor het eerst in die 1000 uur moet ik serieus me best gaan doen.
vervolgens lukt het niet en dan komt de frustratie. Vervolgens acceptatie dat je niet zo goed was als je dacht en kun je beginnen aan jezelf te werken en beter te worden.

Ik zal geen pro worden, maar ik wil nu aan mezelf bewijzen dat ik echt het niveau kan halen dat ik zelf dacht te kunnen halen. Zodra ik dat gehaald heb ga ik weer in chill modus. Ondertussen deel ik al mijn wijsheid en ervaring van 1000 uur falen.

Van wie wil je advies? Iemand met zoveel talent die na 60 uur al global elite is? Of iemand die 1000 uur gefaald heeft en zowat alles fout heeft gedaan wat je fout kan doen ? Ik weet hoe het niet moet ;) En sterker nog , ik weet hoe het wel moet ;) Een gebrek aan motivatie en discipline staat me vooral in de weg dat ook daadwerkelijk toe te passen.

But I'm working on that ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Berktoppie op 30-12-2014 16:38 ]

www.webshopmasters.nl

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Rank boeit mij echt vrij weinig. De ene week ben je MG, vervolgens zit je bijna weer in silver... Ik ga gewoon voor de epische potjes die je puur als team wint.

Ik speel ook regelmatig met dezelfde mensen. Na een tijdje leer je elkaars speelstijl kennen en kan je daar beter op inspelen.

Shout-outs naar vaste CS crew :D

failsnail
hmr
nevatar
nijn
saint hugo
mike
wassup
ilikenoobies
yuri vodka
plainside
sooj
wambam

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Kimi-Alonso schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:44:
Rank boeit mij echt vrij weinig. De ene week ben je MG, vervolgens zit je bijna weer in silver... Ik ga gewoon voor de epische potjes die je puur als team wint.

Ik speel ook regelmatig met dezelfde mensen. Na een tijdje leer je elkaars speelstijl kennen en kan je daar beter op inspelen.

Shout-outs naar vaste CS crew :D

failsnail
hmr
nevatar
nijn
saint hugo
mike
wassup
ilikenoobies
yuri vodka
plainside
sooj
wambam
Failsnail bovenaan oOo
Dit is ook ongeveer het lijstje waar ik het meeste mee speel, maar er zijn ook heel veel andere waar ik af en toe een potje mee doe. Alleen ik heb al een paar weken niks meer van Mike gehoord.

En tegen yuri, waarom speel je dan zo veel alleen? Er zal bijna altijd wel iemand van deze lijst of van het forum bereid zijn om te spelen, behalve als je om 4 uur 's nachts gaat ofcourse.

steam: failsnail, Letterbox

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-12 13:14
teupje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:35:
Hier staat het volgende wat bij sommige mensen helpt:

(1) Exit steam (2) run steam as admin (3) library > right click cs go > properties > local files > verify cache (4) wait (5) launch cs go (6) if this doesnt work try and try again. It finally worked for me when i did it for the 3rd time so im thinking running as administrator was a big part of it working.

Geen idee of het voor jou werkt maar je kan het altijd proberen ;-)
Thanks maar dit had ik ook al geprobeerd een paar weken geleden. Sorry niet vermeld maar ik heb al zoveel geprobeerd dat ik het ook niet meer weet ;)

Anyway was zelf ook nog bezig geweest en het viel me op dat ik mijn router webpage niet meer kon benaderen. Ook niet na een powercycle of een reset en wellicht dat het hier iets mee te maken heeft.
Ik heb dus mijn firmware geupdate, nadat ik eerst de verkeerde firmware had geupload en de router had gebricked :P, lijkt het nu weer gelukkig te werken inclusief laatste firmware.

Ik hou het even in de gaten, dit probleem had regelmatig last van, dus als het niet is opgelost dan komt het binnen een paar dagen/weken weer terug. Dan kan ik eens testen of mijn router weer zo vreemd doet.
Kser schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:06:
[...]

Probeer:
Steam > Settings > In-game > In-game server browser Max pings / minute > 1000

Staat default op 5000, kan eventueel ook op 250 testen, maar bij mij werkt 1000 prima.
Thanks, deze kon ik nog niet. Voor de rest zie hierboven. Mocht het straks weer niet werken zal ik zeker dit gedachte houden.

• Berktoppie
markdm schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:54:
[...]

En tegen yuri, waarom speel je dan zo veel alleen? Er zal bijna altijd wel iemand van deze lijst of van het forum bereid zijn om te spelen, behalve als je om 4 uur 's nachts gaat ofcourse.
komt makkelijker uit vaak, maar ik spring bij de tweakers game zodra er plek is. Vaak stoppen de meeste hier rond 23.00 en dan ben ik pas net lekker bezig

[ Voor 8% gewijzigd door Berktoppie op 30-12-2014 17:40 ]

www.webshopmasters.nl

• rolandos582
markdm schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:54:
[...]

van deze lijst of van het forum bereid zijn om te spelen, behalve als je om 4 uur 's nachts gaat ofcourse.
Dan ben ik net warm en ben ik lekker aan het knallen. Vanaf 00:00 tot 06:00 speel ik wel vaak (: :?

Verwijderd

Net met markdm gespeeld, was best leuk. Ging goed man *kuch*

• markdm
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 20:36:
Net met markdm gespeeld, was best leuk. Ging goed man *kuch*
GING COMPLEET WAARDELOOS. ECHT GEWOON KLOTE, NIKS GING GOED.

Verwijderd

markdm schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 20:44:
[...]

hahahahah, en die banana maar boos zijn

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:35
[...]

Leuk zijn die potjes he

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Heb me items weer terug!! :-) na 1 maand geduld eindelijk een reactie!

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Verwijderd

teupje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:12:
Tof!

• rolandos582
[...]

Een 16-0tje om de broek gekregen?
teupje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:12:
Lekker man, duurt ff maar heb je ook wat.

Verwijderd

rolandos582 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:43:
[...]

nee we hadden wel gewonnen. 2 silvers, mark(goldnova?) volgens mij een S4 en een dubAK smurf (nu unranked) tegen 4S4 en 1iets anders ofzo.

• markdm
rolandos582 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:43:
[...]

We hadden nog wel gewonnen maar ik was waardeloos bezig. Kreeg door smokes en flashes nooit de kans om een kill te krijgen en als ik de kans kreeg was mijn aim slecht. En nog meer kleine fouten en stommiteiten.

• Terranova
WAT EEN GODSGRUWELIJKE TYFUS RUSSEN de hele tijd. 2 man premade die alles compleet verneuken. Nu maar een 2 uur cooldown omdat ik die fucking tyfus retards heb lopen team killen. Dit is zo ongeloofelijk kut, zo kom ik nooit uit die zilveren hell omdat meer dan de helft van de potjes die ik speel met zulke kut retards is. Dit was zelfs op de EU west server, dus ze deden het bewust. Jammer dat je niets kan aangeven bij valve bij report.

Verwijderd

gewoon veel trainen op dm en aim maps dan komt het vanzelf goed hoe hoger je kom hoe minder retrards

• Terranova
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 00:58:
gewoon veel trainen op dm en aim maps dan komt het vanzelf goed hoe hoger je kom hoe minder retrards
Oh dat is het probleem niet, ik speel alleen vaak solo queue en dan is de helft van de potjes al met trolls/retards of mensen die er compleet niets van snappen. Elke keer als ik weer een goede reeks heb(vaak bovenaan enzo) dan komen er weer 2 potjes zoals dit langs en gelijk weer ver van promotie. Al is het wel mijn eigen schuld door niet echt serieus met de eerste 10 wins te zijn toen het spel net uit kwam.

Ik speel ook nog wel eens met wat andere gasten waar de laagste silver elite is en de rest een flink stuk hoger en in die potjes sta ik vaak rond plek 2 of 3 van het team, dus echt aan het niveau zal het niet liggen.

Verwijderd

ben zelf 4 weken geleden op silver2 begonnen en nu mg2 moet wel zeggen dat ik veel gespeeld heb 120 wins nu en ook nog veel dm en aim maps dus lekker trainen dan komt het wel

• rolandos582
https://www.youtube.com/watch?v=dkH7rdkFcXE

Dit zal je maar gebeuren, RIP RIP RIP.

https://www.youtube.com/watch?v=lpeiRddrt8s
https://www.youtube.com/watch?v=lMMtQ5KhJTs
2x FN drop door missions. Dat ding dropt dus nog wel

• rolandos582
--- Double post. |:(

[ Voor 92% gewijzigd door rolandos582 op 31-12-2014 04:53 ]

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-12 09:14
Gister de game weer is opgestart en met een maatje wat gespeeld. Zat er best lekker in (nee niet ranked)
Zal binnenkort is even in de steamgroup langs komen om te kijken of er mensen zijn waarmee ik eindelijk is een rank kan gaan halen pas 6 potjes gespeeld als ik het me goed herinner en 2 van gewonnnen xD

PSN: Brwmaster

Verwijderd

Ik blijf een lag houden in MM. En ook alleen in MM. In casual is het prima en ook armsrace loopt goed. Echter als ik een MM opstart dan na paar seconden begint de lag. Aan verbinding kan het niet liggen. Ik zie meerdere mensen die dit probleem ook hebben maar vooralsnog geen oplossingen:(

Kan ik trouwens cs:go er gewoon opnieuw installeren? Misschien dat ik hem dan op mijn ssd installeer, hopelijk helpt dat want nu speel ik eigenlijk niet meer ivm de lag.

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:45:
Kan ik trouwens cs:go er gewoon opnieuw installeren? Misschien dat ik hem dan op mijn ssd installeer, hopelijk helpt dat want nu speel ik eigenlijk niet meer ivm de lag.
Je data staat gesaved in de cloud, als je dat bedoelt.

• Berktoppie
Bij deze iedereen bedankt voor alle leuke CSGO avonden dit jaar!
Heb via dit topic veel nieuwe mensen ontmoet en al heel wat mooie uurtjes mee gemaakt.
En kijk er naar uit om in 2015 lekker verder de knallen met zn allen!

Fijne jaarwisseling vanavond!

www.webshopmasters.nl

Bij deze dan ook iedereen bedankt voor de gezellige potjes en de vrolijkheid van iedereen in de 2 weken dat ik hier bij de club ben gekomen.
Laten we met zn allen lekker het jaar afsluiten en volgend jaar lekker er weer tegenaan gaan.

Fijne jaarwisseling vanavond!

Steam: Ryada.

• 4b!er
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-12 12:08
Ik ben ook onlangs begonnen met spelen. Heb al wat kunnen oefenen op casual. Eén potje ranked gespeelt en gewonnen :) Ik zal me volgend jaar eens aanmelden voor het tweakers-team.

Fijne jaarwisseling!

• MJN
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12-2020

MJN

Captain Qwarkey (Silver Elite) zegt: Fijne jaarwisseling vanavond en veel GL&HF in 2015! ;-)

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 01:48

Draven

It wasn't me

En ook StevieWonder @Steam wenst jullie een voorspoedig 2015! Gisteravond laat nog even de laatste comp.win voor een rank weten te pakken ondanks een soloque (en dat met alleen maar russen), dus die is ook *kuch*eindelijk*kuch* in de pocket.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• rolandos582
Sowieso weer maximaal knallend het nieuwjaar in! Allemaal een fijne jaarwisseling en een gelukkig, knallend en succesvol 2015 :)

• markdm
En ook namens failsnail iedereen een gelukkig nieuwjaar! Moge het aantal hackers en Russen laag zijn en de aantal mvps hoog komend jaar!

• rolandos582
http://cloud-4.steamuserc...52C2F92E8C0E96446E5AE31F/

http://cloud-4.steamuserc...C417ED141B971F8D9D10236E/

2 asiimov's en bijna 3 in a row uit phoenix boxes. Had wat geld gewonnen met staatsloterij. Not bad, uiteindelijk met 50 keys nog winst gemaakt ook :)

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

rolandos582 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 04:41:
http://cloud-4.steamuserc...52C2F92E8C0E96446E5AE31F/

http://cloud-4.steamuserc...C417ED141B971F8D9D10236E/

2 asiimov's en bijna 3 in a row uit phoenix boxes. Had wat geld gewonnen met staatsloterij. Not bad, uiteindelijk met 50 keys nog winst gemaakt ook :)
Trade je ze ook? Ik zoek er nog een die er goed uitziet. heh

• rolandos582
Djmaddox schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 13:10:
[...]

Trade je ze ook? Ik zoek er nog een die er goed uitziet. heh
Zijn verkocht, ik koop straks als ik thuis ben ff een Stattrak Awp Asiimov <3 ben beetje flauw van mijn stattrak awp redline. Dat ding is overigens wel flink gestegen.

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Mijn jaar is ook al goed begonnen.
Ik had een trade openstaan op Csgolounge, voor mijn Bayonet case hardened field tested (~140e)
Krijg ik ineens een trade offer op steam van een gozer, met een stattrak ak redline minimal wear (~115e),
en een stattrak hunstman knife scorched field-tested (90e). Zal wel een missclick van hem zijn, maar ik heb nu even snel 60-70 euro winst gemaakt. :D

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:43
Lekker begin van het nieuwe jaar, Rank up naar NOVA 2. Op naar de top :)

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:13

Sorbo

Uw hulp in huis!

En zo heb ik mijn jaar goed afgesloten, gisteren nog op de valreep Gold Nova 1 geworden :D
Gisteren was ik naar SEM gedemote en toch nog net aan Goldnova1 kunnen halen.
Dus toch nog met een goed gevoel het jaar kunnen afsluiten.

• rolandos582
Na 10 wins MGE geworden. Als ik nou niet met al silvers had gespeeld was ik wel hoger. Maja nu kan ik niet meer silvers spelen omdat ik weer te hoog ben. Vind het wel lachen met silvers spelen. Maar soms ook erg frusterend als ze die izi kills missen :P Ik moet dan bij wijze van elke ronde 3 kills pakken zodat we winnen.
En als je dan 4 kills pakt, en dus eigenlijk 4 man over zijn voor 1 dude. Verliezen we soms ook nog 8)7

Als iemand nog wil spelen, ik ben vanavond/vannacht wel weer bezig en beschikbaar op mijn smurf.
http://steamcommunity.com/id/IHateRuski

[ Voor 31% gewijzigd door rolandos582 op 01-01-2015 17:18 ]

Verwijderd

Heb een probleem met csgo competitie en casual etc, hij zoekt te lang naar servers, net of die geen verbinding kan maken, heb al rondgezocht op internet maar kom er niet echt uit.alles geupdate etc..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2015 17:24 ]

• rolandos582
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 17:23:
Heb een probleem met csgo competitie en casual etc, hij zoekt te lang naar servers, net of die geen verbinding kan maken, heb al rondgezocht op internet maar kom er niet echt uit.alles geupdate etc..
Raven__NL schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:02:
Ik krijg alweer een paar dagen geen matches toegewezen. Matchmaking blijft maar zoeken totdat hij het uiteindelijk opgeeft met de error 'matchmaking failed'. Ik begin het ondertussen een beetje spuugzat want ik heb dit probleem 1x in de zoveel tijd. De keren dat het wel goed werkt heb ik binnen 20seconden een match. Ik vraag me wel af wat nu het probleem is want ik zie genoeg andere spelen. Mijn verbinding ligt het toch niet aan want alles werkt goed en heeft ook goed gewerkt terwijl er niets veranderd is. De standaard cs:go valve troubleshoot heb ik al doorgelopen zonder succes.

Ik vraag me af of andere hier ook regelmatig last van hebben. En mocht het een probleem zijn aan Valve zijn kant dan snap ik niet waarom ze dat niet kenbaar maken in de gameclient ofzo
Dit probleem toevallig? |:(

Verwijderd

ja klopt zelfde probleem

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-12 19:59
wambamNL schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:55:
Gisteren was ik naar SEM gedemote en toch nog net aan Goldnova1 kunnen halen.
Dus toch nog met een goed gevoel het jaar kunnen afsluiten.
Je moet proberen wat meer inzicht te krijgen als teammates 'contact' maken met tegenstanders, probeer hun te helpen crossfires op te stellen in plaats van afhoudend te zijn en te wachten tot je teammates kills pakken of worden gekilled, daar bereik je op de lange termijn niks mee.

Overigens voor geinteresseerden heb ik gisteren nog een csgo account gekocht, emma watsoff kunnen jullie toevoegen. Ben supreme/global op main. Andere account wat ik laatst linkede sharede ik met een maat. (Unexpected op steam)
Scrtz schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 17:38:
[...]

Je moet proberen wat meer inzicht te krijgen als teammates 'contact' maken met tegenstanders, probeer hun te helpen crossfires op te stellen in plaats van afhoudend te zijn en te wachten tot je teammates kills pakken of worden gekilled, daar bereik je op de lange termijn niks mee.

Overigens voor geinteresseerden heb ik gisteren nog een csgo account gekocht, emma watsoff kunnen jullie toevoegen. Ben supreme/global op main. Andere account wat ik laatst linkede sharede ik met een maat. (Unexpected op steam)
Dan mijn volgende vraag.
Hoe zet je een fatsoenlijke crossfire op?
Ja ik ben nog dom met alles over counterstrike maar wat verwacht je na 125 uur ;)

• rolandos582
wambamNL schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 18:46:
[...]

Dan mijn volgende vraag.
Ja ik ben nog dom met alles over counterstrike maar wat verwacht je na 125 uur ;)
Bijvoorbeeld Inferno mid, 1 short en 1 Along heb je perfecte crossfire.

• Scrtz
rolandos582 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 19:21:
[...]

Bijvoorbeeld Inferno mid, 1 short en 1 Along heb je perfecte crossfire.
Ja inderdaad, en met de crossfire basis kun je heel veel doen, bijv dat de een bait en de ander dan toeslaat, dat de een flasht en de ander direct in peakt, en ga zo maar door. :P

Crossfire betekent eigenlijk dat he vanuit dezelfde lijn een spot houdt, bijv ook inferno b vanuit ct en spot, als een terrorist dan doorloopt dat die direct 2 ct's tegen zich krijgt ipv eerst de een en dan de ander pas. Met 2 man maak je uiteraard veel meer kans en kun je ook niet 'baiten'.

[ Voor 28% gewijzigd door Scrtz op 01-01-2015 19:45 ]

• Kser
  • Laatst online: 22-11 13:24
wambamNL schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 18:46:
[...]
Dan mijn volgende vraag.
Met mapkennis. De makkelijkste manier is om videos te bekijken. Vaak worden goede CT spots aangewezen, wat je wel en niet moet doen. Ga dan in game en bekijk deze spots. Bekijk het ook vanuit de andere perspectief.

Als je weet wat voor zicht je hebt vanuit welk punt, dan kun je vanuit een andere positie deze persoon helpen.

Voorbeeld:
Dust2, CT, bomb spot A. Vaak staat er iemand op de bombspot tussen de kisten, kijkend naar short. Een team mate die kan bij de auto op long staan. De team mate bij de auto ziet pas vijanden als deze halverwege over de CT spawn lopen. De CT bij de kisten moet zich dus zodanig verbergen dat hij niet zichtbaar wordt voor Ts totdat zij ook zichtbaar zijn voor de team mate bij de auto.

Oftewel, leer posities, weet wat je kunt zien vanuit allerlei posities en wees bewust van de positie van je team mates en plaats jezelf zodanig dat je mee kunt schieten wanneer je team mate dat doet.
Soms is dat niet mogelijk, dan is er meestal sprake van een team mate die onvoorzichtig is of teveel risico neemt.

Vaak zijn er posities die goed zijn als je alleen bent, dan heb jij bijvoorbeeld eerder zicht op de vijanden dan je team mates, of je zit heel goed verstopt. Krijg je dan backup van een team mate, wees bewust van welke kant hij je helpt, wat hij wel of niet kan zien.... EN hoe jij je vanuit jou plaats je moet bewegen zodat je samen op vijanden kunt schieten.

Voorbeeld dust2, A spot, kijkend naar short, dat kan een hele goede spot zijn als je alleen bent en zeer snelle reactie hebt, maar heb je backup, zorg dan voor cross fire.

Voorbeeld Dust2, B bomspot, een vaak gebruikte plek om alleen de B site te houden is op de bom spot, ver achterin terwijl je tegenaan de plateau zit (maar niet erop). Je kunt Ts die de gang uitkomen niet zien, maar wel zodra ze naar de auto lopen of de plateau op willen. Je gebruikt het muurtje en de grote box als cover.
Krijg je backup, en gaat deze team mate naar de window, dan moet hij zich zodanig opstellen dat hij de vijanden oppikt die de plateau op willen lopen, dan hoef jij alleen maar naar de auto te kijken. (Maar loopt deze team mate te ver de bom site op, dan is hij zichtbaar vanuit de tunnel, en moet jij uit je verstopplaats lopen om zo ook zicht op de tunnel te hebben)
Komt je backup vanuit de deur, dan is het beste dat deze naar de grote box kijkt en T's probeert te schieten die de plateau op willen. Jij kan dan naar de auto kijken. Loopt deze team mate de deur door de site op, dan is hij veel meer zichtbaar, en moet jij ook uit je verstopplaats komen.

Bekijk videos, leer posities, leer hoeken, pas je aan aan je team mates.

• rolandos582
Scrtz schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 19:39:
[...]

Ja inderdaad, en met de crossfire basis kun je heel veel doen, bijv dat de een bait en de ander dan toeslaat, dat de een flasht en de ander direct in peakt, en ga zo maar door. :P
Afbeeldingslocatie: http://operationl2p.com/assets/de_inferno-fb0980ad0803ecc9fe3499f866b7ab91.png

Dit is een prima map, als je 1 op mid hebt om te baiten. De 3e man van A, en dan vervolgens een crossfire hebt. Dan heb je een izi ronde (:
Ik begin het nu een beetje te snappen iig bedankt voor alle uitleg dat stel ik zeer op prijs :)
Zal er voortaan proberen rekening mee te houden voor zover dat voor mij mogelijk is.

• Djmaddox
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Best leuk, 2 weken geleden een M4A1-S Knight FN verkregen toen hij nog ~125euro was, ondertussen staat hij al weer op 160euro op de market. Gister ook nog een Bayonet Crimson Web FT verkregen door het te ruilen voor wat items(die ik zelf gratis had gekregen) op een Minecraft server. :+

• rolandos582
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/26226449317458364/C0EAF91694AF68ECC7E65F6487C99F693530AA20/

Dit systeem klopt ook van geen kant 8)7 8)7 8)7

Verwijderd

Ik vraag me vooral af waarom je een ronde kwijt bent

edit:

alhoewel laatst met 1EMG en 1Gn en 3 silvers ofzo toch tegen een op rank afgaande betere partij gewonnen. En zelf als silver2 helemaal niet slecht gespeeld! Rank zegt ook niet alles...

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2015 09:35 ]

• N11BzR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 20:16
Ik denk dat hij waarschijnlijk nog een beetje last had van oud en nieuwe ;)

Steam

• TheAnthonyNL
BOT Fred = OP :D.

Add me on Steam

• TheAnthonyNL
Djmaddox schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:34:
Best leuk, 2 weken geleden een M4A1-S Knight FN verkregen toen hij nog ~125euro was, ondertussen staat hij al weer op 160euro op de market. Gister ook nog een Bayonet Crimson Web FT verkregen door het te ruilen voor wat items(die ik zelf gratis had gekregen) op een Minecraft server. :+
Wat heb jij een geluk zeg :D.

Add me on Steam

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Zie hoop trade gerelateerde posts, hoe zit dat met de regels hier over (kan niks vinden in topicstart bijv).

Heb namelijk zelf een inventory met 300 keys op voorraad oid, dus als er iemand is die nog een batch aan keys (75% van marketprijs) wilt overnemen stuur me even een pm!

Verwijderd

Xant0r schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:49:
Zie hoop trade gerelateerde posts, hoe zit dat met de regels hier over (kan niks vinden in topicstart bijv).

Heb namelijk zelf een inventory met 300 keys op voorraad oid, dus als er iemand is die nog een batch aan keys (75% van marketprijs) wilt overnemen stuur me even een pm!
Ken je ze beter gewoon op de marketplace zetten, ben je ze binnen een kwartier kwijt, helemaal tegen zo'n prijs.

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Ik zie dat er ook hier een actieve CS:GO community is! Leuk!

Vanuit de BuG (Benelux United Gaming, http://www.bug-community.com) ontstond het idee om een toernooitje te organiseren. Gewoon lekker knallen in random teams. Indeling kan denk ik aardig gedaan worden op basis van MM rank.

Wat ik mij dus afvroeg was of er animo binnen dit topic is voor een onderling toernooitje. Prijzengeld kunnen we met z'n allen regelen als men dat wilt (denk aan 5 euro p.p of wat dan ook.) We kunnen er imo iets heel erg leuks van maken!

Laat het maar weten in de reacties of er animo is of stuur mij even een PM.

• markdm
NielsEngelman schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:28:
Ik zie dat er ook hier een actieve CS:GO community is! Leuk!

Vanuit de BuG (Benelux United Gaming, http://www.bug-community.com) ontstond het idee om een toernooitje te organiseren. Gewoon lekker knallen in random teams. Indeling kan denk ik aardig gedaan worden op basis van MM rank.

Wat ik mij dus afvroeg was of er animo binnen dit topic is voor een onderling toernooitje. Prijzengeld kunnen we met z'n allen regelen als men dat wilt (denk aan 5 euro p.p of wat dan ook.) We kunnen er imo iets heel erg leuks van maken!

Laat het maar weten in de reacties of er animo is of stuur mij even een PM.
Ik vind het een heel leuk idee! Alleen ik vraag me af hoeveel teams we dan zouden kunnen vullen. Verder hoef ik zelf niet zo nodig een prijzenpot te hebben, maar ik weet niet wat de rest wil.

• Xant0r
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:12:
[...]

Ken je ze beter gewoon op de marketplace zetten, ben je ze binnen een kwartier kwijt, helemaal tegen zo'n prijs.
`
Het gaat niet om steam wallet te vullen, maar mijn eigen :+

Verwijderd

markdm schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:45:
[...]

Ik vind het een heel leuk idee! Alleen ik vraag me af hoeveel teams we dan zouden kunnen vullen. Verder hoef ik zelf niet zo nodig een prijzenpot te hebben, maar ik weet niet wat de rest wil.
Mee eens, plus hoe lullig ook, ik ga niet zomaar geld overmaken aan iemand die wat op internet zet :+

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:50:
[...]

Mee eens, plus hoe lullig ook, ik ga niet zomaar geld overmaken aan iemand die wat op internet zet :+
Haha, begrijp ik. Mijn intentie was ook om het zonder prijzenpot te doen, maar als dat voor de grote groep de motivatie weg zou halen is het een optie om het met te doen.

• TheAnthonyNL
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:50:
[...]

Kan ook met skins doen natuurlijk ... daar hebben we er allemaal tenslotte genoeg van of niet :D.

anyway @Xant0r heb je dm gestuurd.

Add me on Steam

• rolandos582
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:03:
Ik vraag me vooral af waarom je een ronde kwijt bent

edit:

alhoewel laatst met 1EMG en 1Gn en 3 silvers ofzo toch tegen een op rank afgaande betere partij gewonnen. En zelf als silver2 helemaal niet slecht gespeeld! Rank zegt ook niet alles...
Omdat we zo hard aan trollen waren dat we nog failden ook. Gewoon 8 rondes met deagle only gespeeld. En only knife en noem het maar op. Als wij dan met 5 deagles op T spawn afrennen en ze staan daar met 3 awps dan eindigt dat niet goed :P

Verwijderd

rolandos582 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:35:
[...]

Omdat we zo hard aan trollen waren dat we nog failden ook. Gewoon 8 rondes met deagle only gespeeld. En only knife en noem het maar op. Als wij dan met 5 deagles op T spawn afrennen en ze staan daar met 3 awps dan eindigt dat niet goed :P
Hoezo, ken je niet mikken ofzo :+

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024

Dus €1.50 per key? Heb je een cash thread? Heb miss wel interesse.

Also, @ toernooi ideetje hierboven, ik heb ook wel interesse mocht het van de grond komen. En ik heb een zooitje clanleden die ook wel interesse zullen hebben.

En weer daarnaast, ik heb een BTA Butterfly Night MW sinds vandaag :D

[ Voor 21% gewijzigd door mystiqu op 02-01-2015 18:13 ]

• rolandos582
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:54:
[...]

Hoezo, ken je niet mikken ofzo :+
Jawel hoor, maar het punt is dat als je hem voor -83 doet en de instant headshot mist op 1000 meter. Die awp je een instant geeft. Maja, shit happends. 16-1 is prima :P

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08

Heb misschien wel interesse om een aantal keys over te nemen. Heb een cash thread, moet geen probleem zijn. Hangt alleen even af wat er morgen en zondag nog gaat gebeuren.

eXec op Steam

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-12 19:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb gehoord dat je eerst paar cases moet openen om een knife te krijgen, klopt dat?
Of kan je de eerste case openen met een knife (Dan heb je veel geluk :D )

Review QNAP TS-230 NAS

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-12 06:59

two

Kan iemand mij uitleggen hoe je kan traden op CS:GO? Weet iemand nog goeie tuts, etc?

Signature

• Scrtz
Dutchredgaming schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:28:
Ik heb gehoord dat je eerst paar cases moet openen om een knife te krijgen, klopt dat?
Puur geluk ja, ik heb er al tig geopend en nog geen knife tot op heden.

• Kser
Dutchredgaming schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:28:
Bekijk deze eens:
https://www.youtube.com/watch?v=9WShmC8L1TU

Let wel op dat het een simulator is, de daadwerkelijk drop rate kan anders zijn dan in de simulator.

edit: Zojuist toch maar geprobeerd een knife te krijgen in de simulator:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/vymxab.png

$82 knife, heeft totaal $668 gekost en $293 opgebracht.

[ Voor 17% gewijzigd door Kser op 03-01-2015 17:30 ]

• Xant0r

• Berktoppie
Game met de tweakers aan het streamen 4 fun
http://www.twitch.tv/berktoppie

www.webshopmasters.nl

• markdm
Ik heb nu ineens last van een waardeloze framerate, ik heb meer dan genoeg qua hardware (pricewatch: MSI Classic CX70 0NF-213NL) maar op aller laagste settings met een lagere resolutie haal ik maar 30 frames per seconde, terwijl ik eerst makkelijk 100 haalde met alles gemiddeld. Ter vergelijking, op deze laptop kan ik far cry 3 op high met 40fps aan. Wtf moet ik doen? :?

• Kser
markdm schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:10:
Ik heb nu ineens last van een waardeloze framerate, ik heb meer dan genoeg qua hardware (pricewatch: MSI Classic CX70 0NF-213NL) maar op aller laagste settings met een lagere resolutie haal ik maar 30 frames per seconde, terwijl ik eerst makkelijk 100 haalde met alles gemiddeld. Ter vergelijking, op deze laptop kan ik far cry 3 op high met 40fps aan. Wtf moet ik doen? :?
Is je stroomkabel aangesloten?
Staat je laptop op Power saving mode?
Schakelt hij over op de GFX kaart wanneer je CS draait?

Verwijderd

Wss idd dat laatste, even zorgen dat ie dGPU gebruikt en niet iGPU.

• markdm
Kser schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:46:
[...]

Is je stroomkabel aangesloten?
Staat je laptop op Power saving mode?
Schakelt hij over op de GFX kaart wanneer je CS draait?
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:59:
Wss idd dat laatste, even zorgen dat ie dGPU gebruikt en niet iGPU.
Mijn stroomkabel is aangesloten, zit niet in power saving mode en hij draait gewoon op nvidea in plaats van de Intel kaart. Ik ben nu bezig met mijn realtek audio up daten omdat de eerste suggestie van reddit zei dat voor betere framerates kan zorgen, hoop maar dat het werkt.

Verwijderd

Maar je had hier gister geen last van toch? dat maakt het nog vreemder... Goeie reboot gedaan? (ik ga er vanuit, maar toch)

• markdm
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 20:27:
Maar je had hier gister geen last van toch? dat maakt het nog vreemder... Goeie reboot gedaan? (ik ga er vanuit, maar toch)
Gisteren had ik er veel minder last van, ik heb wel vaker last van lage framerates bij counter strike, maar normaal blijf ik hoog boven de 50. Alleen net ineens één match waarbij de framerates tussen de 20 en de 35 schommelde, terwijl ik alles omlaag zette. Vanmiddag speelde ik ook even en toen ging alles gewoon goed, maar toen ineens een match zwaar klote. Echt heel raar.

Verwijderd

markdm schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:05:
[...]

Gisteren had ik er veel minder last van, ik heb wel vaker last van lage framerates bij counter strike, maar normaal blijf ik hoog boven de 50. Alleen net ineens één match waarbij de framerates tussen de 20 en de 35 schommelde, terwijl ik alles omlaag zette. Vanmiddag speelde ik ook even en toen ging alles gewoon goed, maar toen ineens een match zwaar klote. Echt heel raar.
Geen zware thermal trottle? En is CSGO niet meer Cpu dependent? Internet (vooral chrome) openstaan met 8tabs ofzo?

• markdm
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:11:
[...]

Geen zware thermal trottle? En is CSGO niet meer Cpu dependent? Internet (vooral chrome) openstaan met 8tabs ofzo?
Nee, niks. Maar na dit geprobeerd te hebben ziet het er weer goed uit en krijg ik weer constant rond de 80 fps.

En over die case simulator, ik heb hem ook geprobeerd maar heb niet echt veel geluk. Er in totaal 450 cases in opengemaakt, wat dus €1785,95 gekost zou hebben. De winst zou dan €894,99 zijn en er zat geen enkele knife tussen. De moraal van het verhaal is dus dat ik NOOIT cases ga unboxen.

[ Voor 49% gewijzigd door markdm op 04-01-2015 12:23 ]

• Xant0r
Je kunt proberen om in je launchoptions te zetten: -threads x (x staat voor het aantal fysieke cores), hier zijn verschillende meningen over of het nou wel of niet werkt, als ik het weghaal uit mijn launchoptions dan merk ik gewoon dat ik op bepaalde maps minder fps haal. Valt in elk geval te proberen, werkt het niet dan kan je het ook gewoon weer weghalen :).

• markdm
Xant0r schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:29:
Je kunt proberen om in je launchoptions te zetten: -threads x (x staat voor het aantal fysieke cores), hier zijn verschillende meningen over of het nou wel of niet werkt, als ik het weghaal uit mijn launchoptions dan merk ik gewoon dat ik op bepaalde maps minder fps haal. Valt in elk geval te proberen, werkt het niet dan kan je het ook gewoon weer weghalen :).
Ik heb het er al instaan voor een paar weken. De eerste keer leek het wel te werken.

-edit-
En weer 20fps, zucht.... :(
Ik ga mijn computer wel helemaal opschonen, maar dat betekend dat ik een paar dagen niet kan spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door markdm op 04-01-2015 18:10 ]

Verwijderd

markdm schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:50:
[...]

Nee, niks. Maar na dit geprobeerd te hebben ziet het er weer goed uit en krijg ik weer constant rond de 80 fps.

En over die case simulator, ik heb hem ook geprobeerd maar heb niet echt veel geluk. Er in totaal 450 cases in opengemaakt, wat dus €1785,95 gekost zou hebben. De winst zou dan €894,99 zijn en er zat geen enkele knife tussen. De moraal van het verhaal is dus dat ik NOOIT cases ga unboxen.
ik had na 200,- een karambit en een paar rooie, kwam uit op 220,-. Vanaf daar downhill.

• rolandos582
markdm schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:36:
[...]

Ik heb het er al instaan voor een paar weken. De eerste keer leek het wel te werken.

-edit-
Ik ga mijn computer wel helemaal opschonen, maar dat betekend dat ik een paar dagen niet kan spelen.
Shiiit, ik heb 400fps met alles op maximaal. :) Ben blij dat ik dit haal, 20fps is gewoon niet speelbaar.

Verwijderd

rolandos582 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:57:
[...]

Shiiit, ik heb 400fps met alles op maximaal. :) Ben blij dat ik dit haal, 20fps is gewoon niet speelbaar.
Mja, hij zit op een laptop met een 665(?)m. Das ff een stukje minder dan dat jij hebt ;)

Verwijderd

markdm schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:36:
[...]

-edit-
Ik ga je missen ;w

• rolandos582
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:04:
[...]

Mja, hij zit op een laptop met een 665(?)m. Das ff een stukje minder dan dat jij hebt ;)
Laptop + gamen is sowieso al 10x niks.

Verwijderd

rolandos582 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:17:
[...]

Laptop + gamen is sowieso al 10x niks.
Ik heb er anders niet zo'n probleem mee.

• Scrtz
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:19:
[...]

Ik heb er anders niet zo'n probleem mee.
Dat ligt dan meer aan het feit dat jij in verhouding weinig gewend bent en met minder genoegen neemt dan het feit dat laptops inderdaad 10x niks zijn om mee te gamen.

Neem een laptop van 1200 euro en je hebt net 50-100 fps in CSGO, neem een pc van 1200 euro en je hebt 4-600fps.

Verwijderd

Scrtz schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:22:
[...]

Dat ligt dan meer aan het feit dat jij in verhouding weinig gewend bent en met minder genoegen neemt dan het feit dat laptops inderdaad 10x niks zijn om mee te gamen.

Neem een laptop van 1200 euro en je hebt net 50-100 fps in CSGO, neem een pc van 1200 euro en je hebt 4-600fps.
Nee absoluut, maar ik haal anders ook gewoon 300fps op medium/high. (2560x1080).
Laptops zijn prijs/fps gezien altijd de onderkant, maar nieuwere laptops kunnen echt prima meedraaien. Heb je de nieuwe 970m en 980m gezien?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-12 16:30

D4NG3R

kiwi

:)

Scrtz schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:22:
[...]

Of je moet je verwachtingen bijstellen. Ik heb gegamed op de dikste systemen met de mooiste instellingen en de hoogste resoluties, en kan me toch prima vermaken wanneer ik de graphics omlaag zou moeten schroeven. Daarnaast maakt jouw mening nog geen feiten.

Anyhow: Knal er een High/MaxFPS config op, iets wat sowieso veel word gedaan in comp.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 04-01-2015 22:34 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1 ... 67 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic