Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:46:
[...]
Ik snap dat het als whinen overkomt, maar tegenovergesteld, dat was het niet. Vroegâh dacht ik dat iedereen hackte, nu weet ik het gewoon niet meer. Aangezien ik zelf ook van die rare come-backs maak. Het was mss een beetje raar verwoord, geef ik toe.
[...]
Sorry, Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, Ik bedoelde het niet zo aanvallend naar jou toe of iets dergelijks. Ik bedoelde letterlijk, dat als ik tegenwoordig verlies ik al snel vermoed dat het smurf's/hackers zijn en als ik win, de game een fair game is. Dus zijn er in mijn beleving weinig fair games die ik verlies...
Het is menselijk om de blame ergens anders neer te leggen dan je zelf als je verliest, dit houd wel je persoonlijke ontwikkeling tegen als speler. Want ipv het gevoel verloren te hebben creeer je een nep gevoel van >Als hij niet gecheat had hadden we gewonnen > en dus: ik ben beter als tegenstander > Ik doe het goed...
Zelf heb ik dit heel erg, (mischien omdat ik veel ranks gezakt ben en nu in silver ergens rondhang) maar hoe dan ook zal dit altijd blijven. En of je nu daadwerkelijk cheaters tegen had of niet... maakt eigenlijk niet uit.
Als je echt beter wilt worden kun je het BESTE van uit gaan: dat iedere speler 100% legit is, iedereen keer dat je dood gaat je tegestander je simpelweg outplayed/outaimed heeft. En iedere keer als je een match verliest heeft je tegestander beter zijn best gedaan/beter gespeeld/meer focus etc.
Stap 2 is nadenken hoe je dit de volgende ronde kan voorkomen, of beter nog: hoe kun je de info uit deze ronde gebruiken als voordeel in de volgende ronde?
TLDR: Onterecht het gevoel tegen cheaters te zitten als je verliest creëer je onbewust en houdt je persoonlijke ontwikkeling tegen.
P.S. mischien zat ik een beetje offtopic, aangezien het om comebacks gaat: Is de simpele verklaring daar niet gewoon voor dat bepaalde maps erg CT sided zijn? Potjes met 13-2 in de 1e helft. eindelijk met 13-16 winnen is niet een super zeldzaam iets.
[
Voor 6% gewijzigd door
Berktoppie op 29-12-2014 13:55
]