[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.827 views
rolandos582 schreef op zondag 28 december 2014 @ 17:37:
[...]

Ook nog geen armor? Haha lekker hoor. Wel nice natuurlijk.
Yup ook geen armor zoals ik al zij was dit een eco/save round,
Moet eens mn best gaan doen en kijken hoe dicht ik bij global kan komen ^^ (wambams levensdoel is global bereiken)
[quote]

Steam: Ryada.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Tegen de tijd dat ik global ben is er al counter-strike 3 ofzo xD...

Add me on Steam

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
TheAnthonyNL schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:32:
Tegen de tijd dat ik global ben is er al counter-strike 3 ofzo xD...
Dat is er vanuit gaande dat je ooit Global Elite wordt, maar global elite wordt je niet alleen omdat je de game veel speelt. Hangt nog van wat andere zaken af bijvoorbeeld dem skillz of hoe lang je hacks undetected blijven. :+
true ervan uitgaande dat ik ooit global word xd.
ach ik zie wel hoe hoog ik kan komen laten we het doel eerst maar eens op mg zetten want dat is mogelijk denk ik.
gister in mn laatste game naar GN2 gepromote ^.^

[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 29-12-2014 09:55 ]

Verwijderd

TheRecklezz schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:46:
[...]
hoe lang je hacks undetected blijven. :+
lol'd

Ik vind het trouwens steeds lastiger om door te krijgen of iemand nou smurfd/gewoon echt heel goed is, of hacked. Eerste paar potjes alleen maar overlijden en verliezen, en zodra het team achterstaat kei goed worden, maar wel domme fouten maken zoals niet om hoekjes kijken, of achter de box bij lower-tunnel (dust2)...

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
[quote]Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:57:
[...]
Als ik win waren ze goed, als ik verlies waren het smurfs of hacks

[ Voor 78% gewijzigd door Berktoppie op 29-12-2014 10:26 ]

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

don't know if serious? Lijkt me niet handig om zulke regels te hanteren.

Het vervelende is dat ik ook potjes heb waar ik voor de wissel nauwelijks punten maak, en de tweede helft opeens top fragger word.

Bij dust2 heb ik vaak dat de eerste groep die goeie wapens krijgt vaak het potje domineerd. ECO tegen 2 AWPS en 3 m4/aks is niet echt te doen.

• Berktoppie
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:25:

Het vervelende is dat ik ook potjes heb waar ik voor de wissel nauwelijks punten maak, en de tweede helft opeens top fragger word.

Bij dust2 heb ik vaak dat de eerste groep die goeie wapens krijgt vaak het potje domineerd. ECO tegen 2 AWPS en 3 m4/aks is niet echt te doen.
Ofc not, post al aangepast om mn punt duidelijker te maken ;)

Maar wat je hebt, herken ik zelf ook. Maar let eens op of het "toevallig" vaak de zelfde "sides" zijn waar je beter/slechter speelt ?

Ik zelf had dit ook heel erg op nuke bijv/, totdat het me opviel dat ik vooral aan de T-side slechte K/D haalde (4-12 oid) en als CT alles goedmaakte en alsnog topfragger eindigen.

Uiteraard is CT side "makkelijker" maar houdt niet in dat je T side zo slecht hoeft te zijn. Ik ben toen T-side gaan oefenen door Deatmatch die opening frags te oefenen op nuke. Ben voorzichtiger gaan spelen als T, en voor de ronde begint al een plan van aanpak verzonnen.

Nog steeds gaat T side niet zo super, maar al veel beter als voorheen waardoor ik niet zo nutteloos meer ben voor een halve match. en minder inconsistent

www.webshopmasters.nl

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:25:

valt mee ik heb vaak genoeg een ecp round gewonnen.
then again weet niet op welk niveau je speelt maar ik speel nu rond gn1 en gn2 maar heb het ook een keer gehad tegen 3 mg's (filmpje staat hier op het forum)

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:57:
[...]

lol'd

Ik vind het trouwens steeds lastiger om door te krijgen of iemand nou smurfd/gewoon echt heel goed is, of hacked. Eerste paar potjes alleen maar overlijden en verliezen, en zodra het team achterstaat kei goed worden, maar wel domme fouten maken zoals niet om hoekjes kijken, of achter de box bij lower-tunnel (dust2)...
Ik spoor smurfen altijd zo op:
Ten eerste check je z'n CS GO profile. Hoeveel achievements heeft ie gehaald en hoeveel comments heeft diegene? Vanuit z'n CS GO profile kun je ook naar z'n steamprofile, waar je kunt zien hoeveel tijd hij aan CS GO heeft besteed. Uit die informatie + zijn gedrag op het speelveld, kun je een smurf vrij snel herkennen.

Persoonlijk kan ik mij best wel ergeren aan smurfs, maar het is wel een kans om tegen tegenstanders te spelen die écht beter zijn. Daar kun je van leren. Maar het is vaak enkel headshots incasseren...

Verwijderd

Berktoppie schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:22:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:57:
[...]
Als ik win waren ze goed, als ik verlies waren het smurfs of hacks
Ik snap dat het als whinen overkomt, maar tegenovergesteld, dat was het niet. Vroegâh dacht ik dat iedereen hackte, nu weet ik het gewoon niet meer. Aangezien ik zelf ook van die rare come-backs maak. Het was mss een beetje raar verwoord, geef ik toe.

edit: het ging me trouwens vooral om de comebacks van sommigen. 2/10 achterstaan en dan opeens winnen, dat vind ik opvallend. 16/5 winnen omdat ze gewoon beter zijn, geen probleem mee.
Barista schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:35:
[...]

Ik spoor smurfen altijd zo op:
Ten eerste check je z'n CS GO profile. Hoeveel achievements heeft ie gehaald en hoeveel comments heeft diegene? Vanuit z'n CS GO profile kun je ook naar z'n steamprofile, waar je kunt zien hoeveel tijd hij aan CS GO heeft besteed. Uit die informatie + zijn gedrag op het speelveld, kun je een smurf vrij snel herkennen.

Persoonlijk kan ik mij best wel ergeren aan smurfs, maar het is wel een kans om tegen tegenstanders te spelen die écht beter zijn. Daar kun je van leren. Maar het is vaak enkel headshots incasseren...
True, vooral dat laatste. Het is lastig om beter te worden als je dood gaat binnen 30 seconden :P.

Ik speel trouwens nog liever tegen hackers, dan tegen smurfs. Smurfs zijn gewoon goed en ik kan er niet tegenop, maar hackers maken silver-fouten en weten waar je loopt, die kun je tenminste nog prefiren of beter aimen oid.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2014 10:50 ]

• TheAnthonyNL
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:57:
[...]

lol'd

Zo'n potje had ik gisteren nou ook, staan we 3-0 voor komen die pannenkoeken ineens met hun wallhacks aan ¬¬/ daag game (verloren met 16-8) ..
TheRecklezz schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:46:
[...]

Dat is er vanuit gaande dat je ooit Global Elite wordt, maar global elite wordt je niet alleen omdat je de game veel speelt. Hangt nog van wat andere zaken af bijvoorbeeld dem skillz of hoe lang je hacks undetected blijven. :+
... daarom zal ik nooit global worden want 1: skills kunnen beter, 2: ik gebruik geen hacks en zal dat ook nooit gaan doen (meeste mensen doen het voor de big money maar als je legit blijft krijg je dat ook.. dus so what)

Add me on Steam

• Berktoppie
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:46:
[...]

Ik snap dat het als whinen overkomt, maar tegenovergesteld, dat was het niet. Vroegâh dacht ik dat iedereen hackte, nu weet ik het gewoon niet meer. Aangezien ik zelf ook van die rare come-backs maak. Het was mss een beetje raar verwoord, geef ik toe.
[...]
Sorry, Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, Ik bedoelde het niet zo aanvallend naar jou toe of iets dergelijks. Ik bedoelde letterlijk, dat als ik tegenwoordig verlies ik al snel vermoed dat het smurf's/hackers zijn en als ik win, de game een fair game is. Dus zijn er in mijn beleving weinig fair games die ik verlies...

Het is menselijk om de blame ergens anders neer te leggen dan je zelf als je verliest, dit houd wel je persoonlijke ontwikkeling tegen als speler. Want ipv het gevoel verloren te hebben creeer je een nep gevoel van >Als hij niet gecheat had hadden we gewonnen > en dus: ik ben beter als tegenstander > Ik doe het goed...

Zelf heb ik dit heel erg, (mischien omdat ik veel ranks gezakt ben en nu in silver ergens rondhang) maar hoe dan ook zal dit altijd blijven. En of je nu daadwerkelijk cheaters tegen had of niet... maakt eigenlijk niet uit.

Als je echt beter wilt worden kun je het BESTE van uit gaan: dat iedere speler 100% legit is, iedereen keer dat je dood gaat je tegestander je simpelweg outplayed/outaimed heeft. En iedere keer als je een match verliest heeft je tegestander beter zijn best gedaan/beter gespeeld/meer focus etc.

Stap 2 is nadenken hoe je dit de volgende ronde kan voorkomen, of beter nog: hoe kun je de info uit deze ronde gebruiken als voordeel in de volgende ronde?

TLDR: Onterecht het gevoel tegen cheaters te zitten als je verliest creëer je onbewust en houdt je persoonlijke ontwikkeling tegen.

P.S. mischien zat ik een beetje offtopic, aangezien het om comebacks gaat: Is de simpele verklaring daar niet gewoon voor dat bepaalde maps erg CT sided zijn? Potjes met 13-2 in de 1e helft. eindelijk met 13-16 winnen is niet een super zeldzaam iets.

[ Voor 6% gewijzigd door Berktoppie op 29-12-2014 13:55 ]

www.webshopmasters.nl

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-12 19:59
Tja als je nagaat dat CS er al sinds 1999 (beta) en 2000 officieel is zijn er genoeg personen bij die al meer dan 10 jaar spelen (ikzelf nu bijna 9 jaar). Dan zijn er dus genoeg mensen bij die gewoonweg heel erg goed zijn geworden door de jaren heen.

Verwijderd

Berktoppie schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:52:
[...]

Sorry, Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, Ik bedoelde het niet zo aanvallend naar jou toe of iets dergelijks. Ik bedoelde letterlijk, dat als ik tegenwoordig verlies ik al snel vermoed dat het smurf's/hackers zijn en als ik win, de game een fair game is. Dus zijn er in mijn beleving weinig fair games die ik verlies...
Vekeerd begrepen idd :P Np!

Maar idd, ik zit nu silver 2 door veels te veel matches stoppen (vanwege cheaters, en niet tegen verlies kunnen) en in de eerste paar matches om een rank te bepalen absoluut het spel niet spelen maar gewoon een beetje stom doen. (lange tijd terug, hoera jeugd.)

Dat gezegd speel ik bijna altijd top-fragger en irriteer ik me dan ook aan mensen die beter zijn, dan moet er wel iets niet kloppen :P

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-11 14:47
Nu mijn vaste speelmaatjes op vakantie zijn, heb ik behoefte om toch premades te kunnen spelen. Daarom even toegevoegd aan de steamgroups. Verwarrend, dat het er 2 zijn. Welke is het meest actueel? Is het geen idee om ze samen te voegen?

http://steamcommunity.com/groups/got-csgo
http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT

You are not a beautiful and unique snowflake.

• Berktoppie
Zartos schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:09:
Nu mijn vaste speelmaatjes op vakantie zijn, heb ik behoefte om toch premades te kunnen spelen. Daarom even toegevoegd aan de steamgroups. Verwarrend, dat het er 2 zijn. Welke is het meest actueel? Is het geen idee om ze samen te voegen?

http://steamcommunity.com/groups/got-csgo
http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT
Deze is meest actief: http://steamcommunity.com/groups/got-csgo

Samenvoegen heeft geen zin, aangezien bovenstaande alle tweakers bevat die NU nog actief zijn en opzoek naar speelmaatjes.

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Berktoppie schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:52:
[...]

Het is menselijk om de blame ergens anders neer te leggen dan je zelf als je verliest, dit houd wel je persoonlijke ontwikkeling tegen als speler. Want ipv het gevoel verloren te hebben creeer je een nep gevoel van >Als hij niet gecheat had hadden we gewonnen > en dus: ik ben beter als tegenstander > Ik doe het goed...

*knip*
Dan ben je in je leven niet echt realitisch naar jezelf? Als jij denkt dat de schuld altijd bij andere ligt (daar komt het namelijk op neer), loop je dan niet vaak tegen kritiek aan? Of vindt jij jezelf dan zo geweldig dat je niks fout kan doen :?

Ik heb juist vaak dat ik mijzelf verwijt als ik potjes verlies. Ik kom volgens mij zelden cheaters tegen waarvan ik het 90-100% zeker weet. En helemaal als je op silver speelt dan ligt het probleem toch echt bij jezelf en niet bij de tegenstander.

Stel wij (lees tweakers) spelen tegen jou een potje en jij verliest. Zijn wij dan cheaters? of ben jij (no offence) niet goed genoeg? Ik sta er best wel van te kijken dat jij zo weinig zelfreflectie hebt. Ik zit momenteel in een bad flow maar dat ligt toch echt aan mijzelf. ;(

Verwijderd

Ik denk, nadruk op denk, dat het niet een feit was, maar een gevoel wat je krijgt als je verliest. Het niet tegen verlies kunnen, dus de schuld aan iemand anders willen geven. Niet dat persee doen.

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Ai, blijkbaar een hoop Tweakers die spelen, dus snel maar eens de group ge-joined. Ben wel op zoek naar wat CS-vriendjes om eindelijk eens van mij GN3/4 af te komen ;)

Nog meer mensen rond die rank?

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 01:48

Draven

It wasn't me

wambamNL schreef op zondag 28 december 2014 @ 17:21:

Ik kan de hele dag niks raken en dan dit jammer genoeg was iemand gemeen en mocht ik geen ace hebben :+
Hahaha ik zei wel al gelijk netjes sorry :p Maar kon zo'n lekkere headshot niet zomaar voorbij laten lopen.

Nog 1 win te gaan en dan heb ik m'n rank, jeej!
Beginnen we misschien 2015 zowaar met 'n rank.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:23
Ik zit nu op GN3, langzaam stijgende komend vanaf SEM :) Nog maar weer even mijn profiel dan voor tweakers met ongeveer dezelfde rank. Kunnen altijd nog wel speler bij in onze potjes.

http://steamcommunity.com/id/nevatar/
Ik zit nu op GN2 maar zal wss weer naar GN1 gedemote worden.
Vandaag is er namelijk wat mis met mn aim :+

Verwijderd

Hoeveel potjes spelen jullie per dag?
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:58:
Ik speel er ongeveer 5 per dag als ik vrij ben.
Maar dat kan oplopen tot 12 potjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 29-12-2014 14:58 ]

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12 10:48
Scrtz schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:58:
Tja als je nagaat dat CS er al sinds 1999 (beta) en 2000 officieel is zijn er genoeg personen bij die al meer dan 10 jaar spelen (ikzelf nu bijna 9 jaar). Dan zijn er dus genoeg mensen bij die gewoonweg heel erg goed zijn geworden door de jaren heen.
13 jaar en counting, jezus wat een tijdverspilling!

Verwijderd

haha, van al die cases en skins die je gewonnen hebt moet je zo onderhand wel een leven kunnen kopen toch?

en @wamknal, 12 per dag? jesus. Ik speel er hooguit 3.
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:00:
haha, van al die cases en skins die je gewonnen hebt moet je zo onderhand wel een leven kunnen kopen toch?

en @wamknal, 12 per dag? jesus. Ik speel er hooguit 3.
ja 12 per dag soms maar ik vind het ook een heel leuk spel om te spelen ^^

Verwijderd

wambamNL schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:01:
[...]

ja 12 per dag soms maar ik vind het ook een heel leuk spel om te spelen ^^
Dat hebben we al door ja :+

• tummeke393
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:58:
Ongeveer 0,4.... :P Ik speel veel te weinig om écht goed te worden. Al speel ik al wel sinds 1.5, maar met een grote pauze bij geheel Source.
Haha ach met mijn 120 uur in CS GO vind ik GN2 best een prestatie.

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

tummeke393 schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:53:
Ik zit nu op GN3, langzaam stijgende komend vanaf SEM :) Nog maar weer even mijn profiel dan voor tweakers met ongeveer dezelfde rank. Kunnen altijd nog wel speler bij in onze potjes.

http://steamcommunity.com/id/nevatar/
Toegevoegd =)

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-12 17:43
Het meest irritant is het feit dat jij of ik top fragger ben met 30+ kills . En dan gewoon 2 man in je team met 4/5/6 kills. Weet ik altijd direct waarom ik verloren heb.

Verwijderd

Trouwens, de russen hebben ook die banana tool gevonden hoor... Laatste 2 matches met 4 ruskos in mijn team, dus ik vroeg hoe dat kon, ja we hebben ons op EU-west gezet. ;w

• Berktoppie
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:37:
[...]

Dan ben je in je leven niet echt realitisch naar jezelf? Als jij denkt dat de schuld altijd bij andere ligt (daar komt het namelijk op neer), loop je dan niet vaak tegen kritiek aan? Of vindt jij jezelf dan zo geweldig dat je niks fout kan doen :?
Sorry als ik verkeerd over ben gekomen, ik ben juist wel realistisch naar mezelf en leg uiteraard de schuld bij me zelf neer.

Ik realiseer: Onbewust houden mensen zichzelf regelmatig voor de gek om maar een "goed" gevoel over zichzelf te houden. Denken dat je tegen Cheaters zit als je verliest is 1 zo'n "verzonnen" voorbeeld.

Door te realiseren dat ik "onbewust" "menselijke" foute aannames in mijn mind-set toelaat die negatief effect hebben op mijn spel. Ben ik naar mijn gevoel juist zeer kritisch naar mijn eigen toe.
Ik denk, nadruk op denk, dat het niet een feit was, maar een gevoel wat je krijgt als je verliest. Het niet tegen verlies kunnen, dus de schuld aan iemand anders willen geven. Niet dat persee doen.
Dank u, het gaat inderdaad om dat "gevoel", ook al kun je nog zo realistisch naar je zelf kijken en weten wat eigenlijk "het beste" is. Toch maken wij mensen niet altijd op een rationele manier de juiste keuze omdat we onze gedachten te veel laten beïnvloeden door emotie.

Mischien dat sommige uitgangs punten van mij raar overkomen. Vroeger veel gepokerd en ben jaren zeer geïnteresseerd in het gehele mindset gebeuren rondom poker. Ook in CSGO is een juiste mindset key tot snelle vooruitgang of jaren kansloos proberen.

Ik wilde al een soort CSGO Mindset guide voor mezelf te maken om alles op een rijtje te krijgen zodat ik mijn eigen ideeén ook daadwerkelijk toe kan ga passen ipv doelloos filosoferen. Maar als er interesse is wil ik hem wel door PM'en

[ Voor 18% gewijzigd door Berktoppie op 29-12-2014 16:03 ]

www.webshopmasters.nl

• Zartos
  • Laatst online: 03-11 14:47
Hmm... wat is de makkelijkste manier om met mensen uit de steamgroup te spelen? Werkt dat echt alleen als je steamvrienden wordt?

You are not a beautiful and unique snowflake.

Zartos schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:19:
Hmm... wat is de makkelijkste manier om met mensen uit de steamgroup te spelen? Werkt dat echt alleen als je steamvrienden wordt?
ja werkt alleen als je steamvrienden word.
Beste is om iemand die actief is in dit topic toe te voegen en dan als je met hem gaat queuen dan worden er 9 vd 10 keer wel veel tweakers invite en kan je die zo toevoegen :)

• N11BzR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 20:16
rolandos582 schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:41:
Het meest irritant is het feit dat jij of ik top fragger ben met 30+ kills . En dan gewoon 2 man in je team met 4/5/6 kills. Weet ik altijd direct waarom ik verloren heb.
Misschien wel door jezelf gaat niet altijd om frags...

Steam

• TheAnthonyNL
N11BzR schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:00:
[...]

Tja team carry noemen ze dat... naar ja het klopt je wilt wel dat ieder teamlid een steentje bijdraagt.

Add me on Steam

• Berktoppie
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:35:
[...]

Tja team carry noemen ze dat... naar ja het klopt je wilt wel dat ieder teamlid een steentje bijdraagt.
Dus als ik als voorbeeld 0 uit 6 sta terwijl de match 3-3 staat ik niet mijn steentje bij heb gedragen?

Voorbeeld:

Ik speel vaak scout eerste paar ronde's, zodra ik iemand geraakt heb call ik dat uit zodat mijn team weet waar er een tegenstander kwetsbaar is. Ik heb genoeg ronde's meegemaakt dat ik 4 spelers raak zonder er 1 te doden. Mijn team maakt vervolgens de easy kills doordat alle battles 30 hp vs 100 hp worden.
Ik sta na ronde 6 op 0 kills, maar heb wel 10 assists en 1 keer de bomb defused. 1 ronde had ik als enige een smoke gekocht, en door mijn smoke op CT konden we via mid B rushen en de ronden binnen slepen.
Omdat ik een goedkope scout heb, heb ik genoeg geld om mijn teamgenoten die vaker dood zijn gegaan te voorzien van een wapen.

Heb ik dan mijn steentje niet bijgedragen? of zou je mij moeten bedanken dat ik bewust voor de team win ga en niet mijn persoonlijke frags?

Werkelijkheid is dat er dan de 6e ronde al over gaat om iemand te kicken omdat hij geen kills heeft

Bovestaande is maar een verzonnen voorbeeld, zo zijn er nog veel meer te verzinnen waarbij je zonder frags zelfs alles bepalend kan zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Berktoppie op 30-12-2014 08:58 ]

www.webshopmasters.nl

• N11BzR
Berktoppie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:54:
[...]

Dus als ik als voorbeeld 0 uit 6 sta terwijl de match 3-3 staat ik niet mijn steentje bij heb gedragen?

Voorbeeld:

Ik speel vaak scout eerste paar ronde's, zodra ik iemand geraakt heb call ik dat uit zodat mijn team weet waar er een tegenstander kwetsbaar is. Ik heb genoeg ronde's meegemaakt dat ik 4 spelers raak zonder er 1 te doden. Mijn team maakt vervolgens de easy kills doordat alle battles 30 hp vs 100 hp worden.
Ik sta na ronde 6 op 0 kills, maar heb wel 10 assists en 1 keer de bomb defused. 1 ronde had ik als enige een smoke gekocht, en door mijn smoke op CT konden we via mid B rushen en de ronden binnen slepen.
Omdat ik een goedkope scout heb, heb ik genoeg geld om mijn teamgenoten die vaker dood zijn gegaan te voorzien van een wapen.

Heb ik dan mijn steentje niet bijgedragen? of zou je mij moeten bedanken dat ik bewust voor de team win ga en niet mijn persoonlijke frags?

Werkelijkheid is dat er dan de 6e ronde al over gaat om iemand te kicken omdat hij geen kills heeft

Bovestaande is maar een verzonnen voorbeeld, zo zijn er nog veel meer te verzinnen waarbij je zonder frags zelfs alles bepalend kan zijn.
Kills maken is belangrijk maar scouten voor je team ook zeker, misschien AWP nemen ? 1 hit in het boven lichaam en dood? denk dat je daar beter mee kan oefenen dan de scout.
Ben het me je eens dat het niet om de frags daar ook defuses en plants.. misschien aim maps oefenen voor je aim is ook goed.

Steam

Verwijderd

N11BzR schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:56:
[...]

Kills maken is belangrijk maar scouten voor je team ook zeker, misschien AWP nemen ? 1 hit in het boven lichaam en dood? denk dat je daar beter mee kan oefenen dan de scout.
Ben het me je eens dat het niet om de frags daar ook defuses en plants.. misschien aim maps oefenen voor je aim is ook goed.
Ik speel vaak scout eerste paar ronde's
heb jij geld na 1 ronde voor een awp dan O-)
Ben het me je eens dat het niet om de frags daar ook defuses en plants
En dat probeerd hij nou juist duidelijk te maken. :X

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2014 10:09 ]

• N11BzR
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:08:
[...]

[...]
heb jij geld na 1 ronde voor een awp dan O-)
ja hoor met 2 knive kills np! ;)
En dat probeerd hij nou juist duidelijk te maken. :X
ik weet bevestig het.

[ Voor 3% gewijzigd door N11BzR op 30-12-2014 10:14 ]

Steam

Verwijderd

N11BzR schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:13:
[...]

ja hoor met 2 knive kills np! ;)

[...]

ik weet bevestig het.
Ah, leek alsof jullie rondjes om elkaar heen liepen, proberen die awp te halen in de eerste ronde maar allebij missend. _/-\o_

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:31
Scout is OP.. jumpshots for the win :-) Maar dan wel totdat ze dood zijn

Verwijderd

Overigens gister voor het eerst met een (aardige!) smurf gespeeld. dubbel AK was zn main, 2 potjes want net een nieuwe account. Maar veel geleerd.

Het enige wat ik nog lastig vind, waar ik dan ook veel op verlies, zijn eco's/eerste paar rondjes waar geld een probleem is.

Wat zijn jullie to-go buys en tips voor mij? Ik vind het moeilijk te balanceren tussen meteen doodgaan omdat geen wapens/armor of de volgende ronde weer arm zijn...

• N11BzR
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:18:
Overigens gister voor het eerst met een (aardige!) smurf gespeeld. dubbel AK was zn main, 2 potjes want net een nieuwe account. Maar veel geleerd.

Het enige wat ik nog lastig vind, waar ik dan ook veel op verlies, zijn eco's/eerste paar rondjes waar geld een probleem is.

Wat zijn jullie to-go buys en tips voor mij? Ik vind het moeilijk te balanceren tussen meteen doodgaan omdat geen wapens/armor of de volgende ronde weer arm zijn...
als je de eerste ronde verlies tot de 3de ronde eco niks kopen geen armor eventueel een pistool. Proberen met ze alleen te rushen om een paar kills + wapens van hun te pakken.

Steam

• Berktoppie
Daarom vind ik een AWP niet zo fijn, de prijs is enorm, vooral als je dan nog armor, kit en nades moet kopen breekt het je hele ecenomy. Als je dan je 1e shot niet raakt en je gaat dood, ben je die ronde 6000-7000 kwijt terwijl je dat geld de volgende rondes nog heel hard nodig hebt.

Ook omdat dit de druk op de AWP om die 1e hit te raken zo groot maakt vind ik hem niet fijn spelen, zeker niet de 1e 6 ronde's. Pas als ik meer als 10.000 bank heb durf ik het aan een AWP te kopen omdat ik dan minder financiële druk heb.

maar dat is voor iedereen anders uiteraard.

Als ik een AWP koop speel ik minder goed, dan wanneer ik een AWP aan einde van de ronde oppak.
Of dit toeval is, of dat die financiële druk nu weg is daadwerkelijk zo'n impact heeft weet ik niet.

Gewoon de Nederlandse manier van AWP, niet kopen en pas als je gratis kan oppakken gebruiken omdat het te duur is :P

Let wel, als je mega goed bent met de AWP en je zelfverzekerder bent over je first shots kan een AWP game breaking zijn, ik erken gewoon eerlijk dat ik dat nog niet ben en daardoor de AWP te duur wordt.
Ik zeg niet dat de AWP te duur is....hij is te duur voor mij(n skills)

[ Voor 38% gewijzigd door Berktoppie op 30-12-2014 10:28 ]

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Thanks, meer mensen met tips?

In silver 1/2 deed ik bijna elke ronde armor/ump en dan had je na wins en losses geld zat, 2200 voor wapen/armor is prima, maar hogerop begint iedereen opeens te mikken en op maps anders dan nuke is accuracy belangrijker dan snel om een hoekje lopen, dus dat werkt niet meer.

Vandaar dat ik tips zoek!

• MisterEagle
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:27:
Thanks, meer mensen met tips?

In silver 1/2 deed ik bijna elke ronde armor/ump en dan had je na wins en losses geld zat, 2200 voor wapen/armor is prima, maar hogerop begint iedereen opeens te mikken en op maps anders dan nuke is accuracy belangrijker dan snel om een hoekje lopen, dus dat werkt niet meer.

Vandaar dat ik tips zoek!
Ken je de Warowl? Youtube channel.. daar staan een paar handige filmpjes

Verwijderd

MisterEagle schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:31:
[...]

Ken je de Warowl? Youtube channel.. daar staan een paar handige filmpjes
yes yes, hij en anderen maken goeie filmpjes, maar ik hoor ook graag van anderen die NIET op youtube staan. Ik neem niet klakkeloos over, vandaar dat ik veel mensen om tips vraag!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:33:
[...]

yes yes, hij en anderen maken goeie filmpjes, maar ik hoor ook graag van anderen die NIET op youtube staan. Ik neem niet klakkeloos over, vandaar dat ik veel mensen om tips vraag!
Wat is jouw steam naam dan en rank? Anders kunnen we wel een paar potjes samen spelen.

(Ik ben gold nova 2 1 :( )

steam: failsnail, Letterbox

Verwijderd

Gisteren even een potje gedaan met 2 tweakers. Maar ik heb steeds last van een enorme lag. Ik freez 1 seconde en kan daarna pas verder. Het komt nu ook steeds vaker. Aan mijn pc kan het niet liggen eigenlijk. Videokaart is up-to-date en ik heb het ook pas 1,5 week. Iemand anders hier ook last van?
Of iemand een idee waar het aan kan liggen? Want zo is het niet speelbaar namelijk. :/

Verwijderd

markdm schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:35:
[...]

Wat is jouw steam naam dan en rank? Anders kunnen we wel een paar potjes samen spelen.

(Ik ben gold nova 2 1 :( )
nu weer silver 2 :+ (ragequit, russians, hayo!)

merijnlive heet ik volgens mij, op steam.

• YaaD
  • Laatst online: 02-12 11:31
Wie speelt er vanavond? Ik heb me aangemeld voor de CS-GO GoT groep dus wil wel met wat tweakers spelen. liefst TS of ventrilo. ingame comm vind ik kak :P

bl44t

• MisterEagle
Dat zijn dingen waar je als eerste aan moet werken, stoppen met ragequiten, de game straft je daarop af.
Tegen russen, zorgen dat je met premade party speelt. Er zijn hier genoeg mensen die samen willen spelen.

Ik wil best wat potjes spelen maar dan speel ik wel met mn 2e account (nova 2, lager krijg ik niet voor elkaar)
http://steamcommunity.com/profiles/76561198156129388

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:35:
Gisteren even een potje gedaan met 2 tweakers. Maar ik heb steeds last van een enorme lag. Ik freez 1 seconde en kan daarna pas verder. Het komt nu ook steeds vaker. Aan mijn pc kan het niet liggen eigenlijk. Videokaart is up-to-date en ik heb het ook pas 1,5 week. Iemand anders hier ook last van?
Of iemand een idee waar het aan kan liggen? Want zo is het niet speelbaar namelijk. :/
Ik had dit probleem ook vorige week. Ik dacht eerst dat het aan mijn internet lag maar bleek uiteindelijk wel een videokaart issue te zijn. Het probleem trad op wanneer ik enemy's tegenkwam. Ik heb het verholpen door nieuwe drivers te installeren en wat te spelen met de cs/windows/catalyst settings.

Mss helpt dit ook?: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=199958323

[ Voor 5% gewijzigd door Kimi-Alonso op 30-12-2014 10:59 ]

Verwijderd

MisterEagle schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:54:
Dat zijn dingen waar je als eerste aan moet werken, stoppen met ragequiten, de game straft je daarop af.
Tegen russen, zorgen dat je met premade party speelt. Er zijn hier genoeg mensen die samen willen spelen.

Ik wil best wat potjes spelen maar dan speel ik wel met mn 2e account (nova 2, lager krijg ik niet voor elkaar)
http://steamcommunity.com/profiles/76561198156129388
Tja, ik moet maar eens vriendjes maken dan. Die bananatool thingy werkt voor geen meter, jammer genoeg.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Bananatool werkt niet (meer) omdat veel Russen hem ondertussen ook gebruiken en hun eigen servers blokkeren zodat ze ook op EU-West terecht komen. :)

Steam: Grim

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Gisteren eens mijn geluk getest met het grote rad van fortuin.
het rad bleek mij goed gezind 1e case die ik ooit geopend heb M4a4 Bullet Rain factory new en case nummer 3: AK-47 Redline field-tested.

nooit verwacht dat ik hier geluk mee zou hebben!

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Verwijderd

3 redlines? damn
nvm, case o3

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2014 11:37 ]

• prestige93
aangepast voor de duidelijkheid :+

• MisterEagle
prestige93 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:31:
Gisteren eens mijn geluk getest met het grote rad van fortuin.
het rad bleek mij goed gezind 1e case die ik ooit geopend heb M4a4 Bullet Rain factory new en case 3 AK-47 Redline field-tested.

nooit verwacht dat ik hier geluk mee zou hebben!
haha zo'n unboxing had ik vorige week ook, 3 redlines, toch leuk :-)

• prestige93
het leuke is dat ik maar 3 cases geopend heb, en het geld voor de keys heb ik verdient door ingame verdiende skins te verkopen.

koste me dus niks extra :)

• MisterEagle
oh haha ik had er iets meer uitgepakt. Maar dan ook 3 redlines gekregen.

• prestige93
MisterEagle schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:41:
oh haha ik had er iets meer uitgepakt. Maar dan ook 3 redlines gekregen.
ik had maar 1 Redline, zin was niet heel logisch opgebouwd door mij.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Pfftss, das niks.. Ik krijg tenminste de mooiere skins. Tec9 Sandstorm, Negev Bratatata e.d. die wil iedereen toch?

I'm an Ironman!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Madstorm schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:33:
Pfftss, das niks.. Ik krijg tenminste de mooiere skins. Tec9 Sandstorm, Negev Bratatata e.d. die wil iedereen toch?
Dat zijn de mooitjes inderdaad.
Daar heb ik er ook wel een paar van. :9~

• tummeke393
Mag-7 Sand Dune 8)

[ Voor 11% gewijzigd door tummeke393 op 30-12-2014 12:47 ]

• prestige93
Ump labyrinth battleworn maakt me altijd gelukkig!

• MisterEagle
Madstorm schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:33:
dan heb ik er nog wel een paar voor je hoor, ruilen voor die awp van je? >:)

• Berktoppie
Heb grote deel van mijn skins verkocht, vanwege kerst waren alle skins stuk duurder (vooral de duurdere zoals awp stat corterica etc) ooit gekocht voor 23, nu verkocht voor 36 na fee. AK blue laminate stat gekocht voor 6,50 en verkocht vorige week voor 13,95 na steam fee en zo nog een paar meer. Heb weer meer als 100€ op mn steam staan. Ff wachten tot de prijzen zakken en alles terug kopen :) Gratis steam geld

Leukste blijft mijn StatTrak™ Glock-18 | Water Elemental al 2 keer verkocht voor +-23€ en terug gekocht voor ongv 10-12€

Tip: Zet je skins te koop nu de inflatie nog in gang is, misschien wachten tot max mid januari om te kijken of de prijzen nog stijgen. Zodra de nieuwe operation of kisten serie wordt toegevoegd krijg je weer een dikke daling in de prijzen en kun je weer inslaan :)

[ Voor 33% gewijzigd door Berktoppie op 30-12-2014 13:09 ]

www.webshopmasters.nl

• rolandos582
N11BzR schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:00:
[...]

Wat is dit voor kansloze opmerking dan? Tuurlijk gaat het niet enkel om frags, maar frags telt zeker mee voor 50% . Als jij constant de openingfrag krijgt op B waar 2 man zit. Heb je grote kans om die side te pakken.
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:35:
[...]

Dat lijkt me inderdaad wel, maar ik zie tevaak dat ik win of verlies met 16-14. Ik 30+ kills heb en dat er gewoon mensen in mijn team zitten die na 32 rondes nog 7 kills hebben en 28 deaths.
Berktoppie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:54:
[...]

Ik doel meer op het feit dat het gaat om het einde van de game dat mensen na 32 rondes 6 kills hebben.

• MisterEagle
rolandos582 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:40:
[...]

Dat lijkt me inderdaad wel, maar ik zie tevaak dat ik win of verlies met 16-14. Ik 30+ kills heb en dat er gewoon mensen in mijn team zitten die na 32 rondes nog 7 kills hebben en 28 deaths.

[...]

Ik doel meer op het feit dat het gaat om het einde van de game dat mensen na 32 rondes 6 kills hebben.
welke comp speel jij met 32 rondes? :P Overigens ben ik t wel met je eens hoor

• rolandos582
MisterEagle schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:47:
[...]

welke comp speel jij met 32 rondes? :P Overigens ben ik t wel met je eens hoor
Ja soz. 16-14 = 30 rondes. Verkeerd geteld, maar je snapt weer ik op doel. Gewoon 30+ kills pakken in de hele game, en dan heb je iemand van dezelfde rank die dan vervolgens 6 kills pakt. Daardoor verlies je dan de game, omdat die dude gewoon te weinig frags pakt. En dan tellen frags wel. 1-1 of 1-2 (beide 10hp) en dan gewoon verliezen. Terwijl hij die met gemak had kunnen winnen als die beetje kan aimen.

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-12 13:14
Ik krijg alweer een paar dagen geen matches toegewezen. Matchmaking blijft maar zoeken totdat hij het uiteindelijk opgeeft met de error 'matchmaking failed'. Ik begin het ondertussen een beetje spuugzat want ik heb dit probleem 1x in de zoveel tijd. De keren dat het wel goed werkt heb ik binnen 20seconden een match. Ik vraag me wel af wat nu het probleem is want ik zie genoeg andere spelen. Mijn verbinding ligt het toch niet aan want alles werkt goed en heeft ook goed gewerkt terwijl er niets veranderd is. De standaard cs:go valve troubleshoot heb ik al doorgelopen zonder succes.

Ik vraag me af of andere hier ook regelmatig last van hebben. En mocht het een probleem zijn aan Valve zijn kant dan snap ik niet waarom ze dat niet kenbaar maken in de gameclient ofzo

• MisterEagle
Als je zoekt, wat zie je dan staan? connecting to matchmaking servers? Dan kan je meteen annuleren en opnieuw starten met zoeken, want dan doet ie t niet. Als je ziet searching players dan kan je hem laten gaan en vind hij wel wat.

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Raven__NL schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:02:
Ik krijg alweer een paar dagen geen matches toegewezen. Matchmaking blijft maar zoeken totdat hij het uiteindelijk opgeeft met de error 'matchmaking failed'. Ik begin het ondertussen een beetje spuugzat want ik heb dit probleem 1x in de zoveel tijd. De keren dat het wel goed werkt heb ik binnen 20seconden een match. Ik vraag me wel af wat nu het probleem is want ik zie genoeg andere spelen. Mijn verbinding ligt het toch niet aan want alles werkt goed en heeft ook goed gewerkt terwijl er niets veranderd is. De standaard cs:go valve troubleshoot heb ik al doorgelopen zonder succes.

Ik vraag me af of andere hier ook regelmatig last van hebben. En mocht het een probleem zijn aan Valve zijn kant dan snap ik niet waarom ze dat niet kenbaar maken in de gameclient ofzo
Heb het ook een keer gehad en toen bleek mijn CS GO niet te zijn geupdate in Steam.
Anders Firewall enz even checken?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Berktoppie
rolandos582 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:49:
[...]

Ja soz. 16-14 = 30 rondes. Verkeerd geteld, maar je snapt weer ik op doel. Gewoon 30+ kills pakken in de hele game, en dan heb je iemand van dezelfde rank die dan vervolgens 6 kills pakt. Daardoor verlies je dan de game, omdat die dude gewoon te weinig frags pakt. En dan tellen frags wel. 1-1 of 1-2 (beide 10hp) en dan gewoon verliezen. Terwijl hij die met gemak had kunnen winnen als die beetje kan aimen.
ik snap je frustratie alleen denk ik niet dat het productief is om je er aan te storen. Je kan beter verzinnen hoe je deze mensen op tijd kan herkennen, en met welke tips je er voor kan zorgen dat ze minder snel dood gaan/ wel easy kills krijgen/ wel nuttig zijn oid.

Ik leg niet de schuld bij jou neer, wel de oplossing

[ Voor 45% gewijzigd door Berktoppie op 30-12-2014 14:19 ]

www.webshopmasters.nl

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 12:09
Zijn er nog mensen (MG1 tot MGE) waar ik een keer mee kan knallen? Veel van mij vrienden spelen op een veel te laag niveau.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• rolandos582
Berktoppie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:18:
[...]

ik snap je frustratie alleen denk ik niet dat het productief is om je er aan te storen. Je kan beter verzinnen hoe je deze mensen op tijd kan herkennen, en met welke tips je er voor kan zorgen dat ze minder snel dood gaan/ wel easy kills krijgen/ wel nuttig zijn oid.

Ik leg niet de schuld bij jou neer, wel de oplossing
Hoe kun je een slecht persoon beter maken. Ik zeg dat ze eraan komen , maar vervolgens schieten ze naar de hemel ipv op zijn hoofd. Je hoort hem stampen, ik zeg : He is around the corner, just hold this angle. En toch vertikt hij het om raak te schieten.

• teupje
Ach jah...niet iedereen is zo goed als jij rolandos...;)

• rolandos582
teupje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:26:
Ach jah...niet iedereen is zo goed als jij rolandos...;)
Dat klopt natuurlijk wel weer. O-)

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-12 13:14
MisterEagle schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:08:
Als je zoekt, wat zie je dan staan? connecting to matchmaking servers? Dan kan je meteen annuleren en opnieuw starten met zoeken, want dan doet ie t niet. Als je ziet searching players dan kan je hem laten gaan en vind hij wel wat.
Searching for players and servers.

En na 5minuten komt er:

You failed to located official servers with acceptable ping. Please, try increasing your 'maximum acceptable matchmaking ping' in options > game settings and try again.

Matchmaking ping staat al op max.
teupje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:17:
[...]

Heb het ook een keer gehad en toen bleek mijn CS GO niet te zijn geupdate in Steam.
Anders Firewall enz even checken?
Zo ver ik weet is er geen update geweest afgelopen paar dagen?

Zoals aangegeven alle standaard TS heb ik al uitgevoerd, misschien een beetje kort door de bocht.

* Firewall aan/uit gezet
* Cs:go verwijderd en opnieuw geinstalleerd
* steam verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
* steam taal naar NL gezet
* Download regio naar NL gezet (of ja, stond er al op)
* Live matches gekeken in cs:go client - werkt zonder problemen
* Gespeeld op NON-official cs:go servers = werkt goed, zelfs een lage 10ms ping gezien daar.
* Andere online games gespeeld = Normale ping daar.

Zoals ik al zei ik ben clueless, dit is een probleem wat regelmatig terugkomt. Als ik nog een paar dagen wacht zal die het wel weer doen uiteindelijk tot de volgende keer. Maar ik ben het nu onderhand spuugzat want elke keer als ik eens zin en vooral tijd heb kan ik weer eens niet spelen :@

• teupje
Hier staat het volgende wat bij sommige mensen helpt:

(1) Exit steam (2) run steam as admin (3) library > right click cs go > properties > local files > verify cache (4) wait (5) launch cs go (6) if this doesnt work try and try again. It finally worked for me when i did it for the 3rd time so im thinking running as administrator was a big part of it working.

Geen idee of het voor jou werkt maar je kan het altijd proberen ;-)

• N11BzR
Xitro schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:21:
Zijn er nog mensen (MG1 tot MGE) waar ik een keer mee kan knallen? Veel van mij vrienden spelen op een veel te laag niveau.
yeap add me maar n11bzr ;) met een kuikentje als plaatje

Steam

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
Xitro schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:21:
Ik ben te vinden onder de naam Th0mas B1gfield, mijn rank is MG2 maar tijdelijk op inactief gezet door drukte met werk. 1 competitive match zou hem weer actief moeten maken ;)

• Berktoppie
rolandos582 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:25:
[...]

Hoe kun je een slecht persoon beter maken. Ik zeg dat ze eraan komen , maar vervolgens schieten ze naar de hemel ipv op zijn hoofd. Je hoort hem stampen, ik zeg : He is around the corner, just hold this angle. En toch vertikt hij het om raak te schieten.
Stel deze speler rushed elke keer long en gaat dood, heb je meer aan die speler als hij mid achter de deur gaat "campen" en in leven blijft en zelfs nog een mid rush tegen kan houden. Hij wordt niet beter, hij wordt nuttiger /effectiever. Of op zn minst minder nutteloos.

Om maar een voorbeeld te verzinnen.

Of je iedere game zoveel moeite wilt doen om alle noobs steeds te helpen is aan jou, als je dat niet wilt kunt je beter 1x investeren in een goed team te vinden en continue met hun samen spelen. Nog steeds moet je elkaar helpen, alleen hoef je niet alles iedere game te blijven herhalen ;)

www.webshopmasters.nl

• rolandos582
Berktoppie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:56:
[...]

Stel deze speler rushed elke keer long en gaat dood, heb je meer aan die speler als hij mid achter de deur gaat "campen" en in leven blijft en zelfs nog een mid rush tegen kan houden. Hij wordt niet beter, hij wordt nuttiger /effectiever. Of op zn minst minder nutteloos.

Om maar een voorbeeld te verzinnen.

Of je iedere game zoveel moeite wilt doen om alle noobs steeds te helpen is aan jou, als je dat niet wilt kunt je beter 1x investeren in een goed team te vinden en continue met hun samen spelen. Nog steeds moet je elkaar helpen, alleen hoef je niet alles iedere game te blijven herhalen ;)
Dat team heb ik ook wel, maar het probleem is dat ik variërende tijden heb waarop ik werk. Laatste tijd veel tot 2300. Waardoor ik pas rond 2330 kan spelen, en veel mensen gaan dan alweer slapen. Terwijl dan pas alles voor mij begint. Ik speel dan veel 's nachts en daar heb ik geen team voor. Speel ik weer solo met 4 russen.

De moeite ga ik er niet voor doen, ze luisteren toch niet, zeg je : Don't rush long, and you hold passive. > SUKAA BLYAATTT. Daarom heb ik nu een smurf, dan boeit me rank niet.

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
Raven__NL schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:30:
Searching for players and servers.

En na 5minuten komt er:

You failed to located official servers with acceptable ping. Please, try increasing your 'maximum acceptable matchmaking ping' in options > game settings and try again.

Matchmaking ping staat al op max.
Probeer:
Steam > Settings > In-game > In-game server browser Max pings / minute > 1000

Staat default op 5000, kan eventueel ook op 250 testen, maar bij mij werkt 1000 prima.

• Chrisz
N11BzR schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:43:
[...]

yeap add me maar n11bzr ;) met een kuikentje als plaatje
Ik kan je niet vinden. Th0mas B1gfield heb ik inmiddels toegevoegd.

Zelf ben ik van MGE naar GN3 gezakt ivm inactiviteit, mezelf nu weer naar MG2 gebracht. Zal vanwege de feestdagen momenteel ook niet veel spelen, maar vanaf begin januari wel weer.

Voeg mij anders toe: xitro01 met een rottweiler als plaatje :)

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
Xitro schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:08:
[...]

Ik kan je niet vinden. Th0mas B1gfield heb ik inmiddels toegevoegd.

Zelf ben ik van MGE naar GN3 gezakt ivm inactiviteit, mezelf nu weer naar MG2 gebracht. Zal vanwege de feestdagen momenteel ook niet veel spelen, maar vanaf begin januari wel weer.

Voeg mij anders toe: xitro01 met een rottweiler als plaatje :)
ik heb je geaccepteerd :) ik ben gedurende januari soms te porren voor een potje, maar zal waarschijnlijk pas vanaf februari actiever worden :'(

• Berktoppie
rolandos582 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:04:
[...]

Dat team heb ik ook wel, maar het probleem is dat ik variërende tijden heb waarop ik werk. Laatste tijd veel tot 2300. Waardoor ik pas rond 2330 kan spelen, en veel mensen gaan dan alweer slapen. Terwijl dan pas alles voor mij begint. Ik speel dan veel 's nachts en daar heb ik geen team voor. Speel ik weer solo met 4 russen.

De moeite ga ik er niet voor doen, ze luisteren toch niet, zeg je : Don't rush long, and you hold passive. > SUKAA BLYAATTT. Daarom heb ik nu een smurf, dan boeit me rank niet.
Simpel, leer dit uit spreken:
будьте осторожны России. нет водка для вас, если вы не будете слушать

Spreek je uit als: bud'te ostorozhny Rossii . net vodka dlya vas, yesli vy ne budete slushat'

www.webshopmasters.nl

• rolandos582
Berktoppie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:15:
[...]

Spreek je uit als: bud'te ostorozhny Rossii . net vodka dlya vas, yesli vy ne budete slushat'
Jij bent gek 8)7 8)7
pas op voor Rusland. geen wodka voor u als u niet luisteren 8)7 Google translate ftw

[ Voor 5% gewijzigd door rolandos582 op 30-12-2014 15:23 ]

Verwijderd

Geen wodka :C

• Chrisz
Berktoppie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:15:
[...]

Mijn antwoord zou zijn: KURWA!

• MisterEagle
Xitro schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:30:
[...]

Mijn antwoord zou zijn: KURWA!
ik heb eigenlijk maar een vraag, met al die wijsheid, welke rank is Yuri dan wel niet?

overigens zei iemand net, kies een paar vaste spelers en speel enkel met hun. Ik kan je vertellen ik speel redelijk met dezelfde mensen en daar zit duidelijk wel verbetering in qua samenspel enzo. Dat kan ik iedereen aanraden.

• Chrisz
MisterEagle schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:34:
[...]

ik heb eigenlijk maar een vraag, met al die wijsheid, welke rank is Yuri dan wel niet?

overigens zei iemand net, kies een paar vaste spelers en speel enkel met hun. Ik kan je vertellen ik speel redelijk met dezelfde mensen en daar zit duidelijk wel verbetering in qua samenspel enzo. Dat kan ik iedereen aanraden.
Wel één van de redenen dat ik niet zomaar op mijn main account speel, win bijna ieder potje met MG2 als rank, met goede teammates.

Op mijn smurf verlies ik zo nu en dan wel eens een pot, dan speel ik solo of met een vriend die heel laag geranked is. Geen wonder dat dat account dan ook Gold Nova 2 is. Mijn andere twee smurfs zijn MG1, vreemd genoeg.

• Berktoppie
MisterEagle schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:34:
[...]

Lekker relevante vraag.

Zit nu op Silver Elite, maar schommelde lang tussen GN 3 en 4 voor mijn solo q avontuur.

Ik herkende me gewoon in problemen waar sommige spelers tegen aanlopen, en wilde graag mijn mogelijke oplossing ter discussie stellen om ze op weg te helpen positief te blijven bekijken. Jammer dat je het niet kan waarderen.

Wat is mijn CSGO ervaring? 921 uur en 305 competitieve wins.

Rank wil niks zeggen, zeker als je alleen s'avonds na je werk, met een lekkere pot bier en een jointje in je muil een beetje wil knallen. Of ik nu tegen silver's of global elite's speel boeit me niet ik pas me wel aan. Zodra de teams maar een beetje eerlijk verdeeld zijn.

Heb vroeger veel 1.6 gespeeld en daar ook nog wel wat van mee gekregen.

Genoeg Counterstrike ervaring om mee te mogen praten over het spelletje als het dat is wat je in twijfel trekt.

Welke idee/gedachten van mij vond je dan zo slecht dat je me openbaar in twijfel trekt?

[ Voor 29% gewijzigd door Berktoppie op 30-12-2014 16:01 ]

www.webshopmasters.nl

• MisterEagle
Berktoppie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:54:
[...]

Lekker relevante vraag.

Zit nu op Silver Elite, maar schommelde lang tussen GN 3 en 4 voor mijn solo q avontuur.

Ik herkende me gewoon in problemen waar sommige spelers tegen aanlopen, en wilde graag mijn mogelijke oplossing ter discussie stellen om ze op weg te helpen positief te blijven bekijken. Jammer dat je het niet kan waarderen.

Wat is mijn CSGO ervaring? 921 uur en 305 competitieve wins.

Rank wil niks zeggen, zeker als je alleen s'avonds na je werk, met een lekkere pot bier en een jointje in je muil een beetje wil knallen. Of ik nu tegen silver's of global elite's speel boeit me niet ik pas me wel aan. Zodra de teams maar een beetje eerlijk verdeeld zijn .
Ik denk dat het wel relevant is want wat ik dan niet begrijp he, en zie het niet als bashing ofzo zo bedoel ik het niet, als je het allemaal zo goed kan verklaren, begrijpt en kritisch bent etc. hoe zit je dan in silver? Ik heb een smurf account met een paar anderen hadden we het idee om wel even silver te worden maar het lukt gewoon niet?
En dat is, denk ik, juist doordat we wel eerst een hoekje checken voordat we er daadwerkelijk omheen lopen en andere dingen die je zelf ook zegt. Waar komen ze etc. niet zomaar rushen etc.
Als jij al dat soort dingen weet (en dat doe je, want je typt ze als advies naar anderen) hoe ben je dan silver?

Even expliciet nogmaals vermelden dat ik je niet in twijfel trek, in veel dingen die je zegt kan ik me vinden als ik er over na denk, maar ik kan er niet bij hoe jij dan in silver kan zitten)

[ Voor 6% gewijzigd door MisterEagle op 30-12-2014 16:05 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic