[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.827 views

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
prestige93 schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:27:
ik heb een vraag omtrent het ranking systeem, ik en 2 vrienden spelen altijd samen en van onze laatste 30 games hebben we er 5 of 6 verloren, ook allemaal met een positieve K/D meerdere plants en defuses.

toch zitten we nog steeds vast in silver 2, is dit normaal?
Het kan zijn dat Silver 2 precies jullie niveau is. Als je goed speelt, dan laat MM je vanzelf tegen betere spelers spelen, win je die, dan ben je een stap dichterbij een promotie. Maar laat dat nou precies steeds de match zijn die je verliest, dan denkt de MM dat Silver 3 te hoog gegrepen is voor je en dat je in S2 thuis hoort.

Het gaat niet alleen om het winnen van meer games, het is meer belangrijk om te winnen van hoge gerankte tegenstanders.

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
ik zie ook games waar ik tegen SE en S3 speel en deze winnen wij gewoon.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Scrtz schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:57:
[...]

Speel ik wel met het andere team, om het gelijk te maken ;)
Maar zij hebben ilikenoobies al ;)
wambamNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:58:
vanavond dan een tweakers game doen?
om 8 uur ofzo?

tweakers die meedoen:
WambamNL | Silver Elite
Vanavond kan ik pas na 21:00

steam: failsnail, Letterbox

zien we dan wel hoelaat we gaan ;)
maar meer zo van dat we weten wie mee doet.

Steam: Ryada.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-12 19:59
markdm schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:16:
[...]

[...]

Vanavond kan ik pas na 21:00
wie is dat dan ? :P

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

N11BzR schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:03:
[...]

Heb je ook DayZ gespeeld met de boys? ken je volgens mij daar van :)
Ja klopt, heb een tijdje actief op DDB/DGB ge-dayz'd
markdm schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:16:
[...]

:+

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:52
Kser schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:14:
[...]

Het kan zijn dat Silver 2 precies jullie niveau is. Als je goed speelt, dan laat MM je vanzelf tegen betere spelers spelen, win je die, dan ben je een stap dichterbij een promotie. Maar laat dat nou precies steeds de match zijn die je verliest, dan denkt de MM dat Silver 3 te hoog gegrepen is voor je en dat je in S2 thuis hoort.

Het gaat niet alleen om het winnen van meer games, het is meer belangrijk om te winnen van hoge gerankte tegenstanders.
Ik speel ook al een tijdje silver2 en rank ook niet. Het systeem laat mij echter ook niet spelen tegen hogere dan silver2 en dat is frustrerend. Laatste tijd geen match meer verloren en zowat altijd 1ste of 2de.

• prestige93
Viperke schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:35:
[...]

Ik speel ook al een tijdje silver2 en rank ook niet. Het systeem laat mij echter ook niet spelen tegen hogere dan silver2 en dat is frustrerend. Laatste tijd geen match meer verloren en zowat altijd 1ste of 2de.
I know that feeling.. komt vanzelf gewoon veel spelen neem ik aan.

• Scrtz
Jullie kunnen http://steamcommunity.com/profiles/76561198167008730 toevoegen mijn smurf account, kan af en toe wel boosten ;) dat acount is DMG nu dacht ik, maat van me ( ook global ) speelt daar ook vaker op.

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 22:50
Scrtz schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:43:
Jullie kunnen http://steamcommunity.com/profiles/76561198167008730 toevoegen mijn smurf account, kan af en toe wel boosten ;) dat acount is DMG nu dacht ik, maat van me ( ook global ) speelt daar ook vaker op.
Wat houd "ook global" in? Dat jij ook global bent? ohh nee.. haha maat! >:)

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Wat zeggen jullie zal ik de Sensei Raw (rubberrized) van steelseries nemen of een andere uit : http://www.mycom.nl/deskt...izen/muizen/gaming-muizen ?

Ben namelijk op zoek naar andere muis voor cs:go ... speel momenteel nog met cooler master sentinel storm advance...

Add me on Steam

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
TheAnthonyNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:11:
Wat zeggen jullie zal ik de Sensei Raw (rubberrized) van steelseries nemen of een andere uit : http://www.mycom.nl/deskt...izen/muizen/gaming-muizen ?

Ben namelijk op zoek naar andere muis voor cs:go ... speel momenteel nog met cooler master sentinel storm advance...
Logitech g100s super sensor!

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• N11BzR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 20:16
zowie fk1 heb ik is ook echt super fijn is nu ook een fk2 deze is iets kleiner.

Steam

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

TheAnthonyNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:11:

Steelseries Sensei FTW!
pricewatch: Steelseries Sensei

Ik heb hem inmiddels 2,5 jaar en ben er super blij mee. Mijn eerste ging na iets meer dan 2 jaar kapot (waarschijnlijk door er hard mee te slaan/gooien), en ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd van Steelseries. De garantietermijn van 2 jaar was verstreken, en de bon had ik niet meer, maar ik kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd. Nog voordat mijn oude op hun kantoor was aangekomen!

Afgezien van de Steelseries service is het ook gewoon een goede muis! >:)

• TheAnthonyNL
iLikeNoobies schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:33:
[...]

Steelseries Sensei FTW!
pricewatch: Steelseries Sensei

Ik heb hem inmiddels 2,5 jaar en ben er super blij mee. Mijn eerste ging na iets meer dan 2 jaar kapot (waarschijnlijk door er hard mee te slaan/gooien), en ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd van Steelseries. De garantietermijn van 2 jaar was verstreken, en de bon had ik niet meer, maar ik kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd. Nog voordat mijn oude op hun kantoor was aangekomen!

Afgezien van de Steelseries service is het ook gewoon een goede muis! >:)
Jij hebt de normale sensei (iets duurder) dan de raw versie... enige verschil dat ik zie is DCPI http://steelseries.com/products/mice/steelseries-sensei-raw

Add me on Steam

Verwijderd

Ik gebruik de Deathadder. Enorm tevreden mee. Ging meteen 2 ranks omhoog ;)
Ik gebruik de Naga mmo muis werkt goed vind ik persoonlijk.

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 07:39
Inmiddels weer wat getrade. Ik heb nu een ★ M9 Bayonet | Scorched (Field-Tested), iemand biedt daar nu een StatTrak™ P250 | Mehndi (Factory New) op. Nu zocht ik die even op SteamAnalyst op en daar zag ik dat die belachelijk snel stijgt. Is dit dan wel een goed idee om te ruilen?

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Na 0ldsk00l een potje cs 1.6 te hebben gedaan, stelde iemand voor om cs go te spelen.. Ik had hem niet dus gekocht, geinstalleerd..... nee doe mij maar gewoon oldsk00l cs 1.6 :s

Verwijderd

beyazz06 schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:51:
Na 0ldsk00l een potje cs 1.6 te hebben gedaan, stelde iemand voor om cs go te spelen.. Ik had hem niet dus gekocht, geinstalleerd..... nee doe mij maar gewoon oldsk00l cs 1.6 :s
Het is gewoon even wennen. Ik heb hetzelfde verhaal als jij. Een maat zegt dat cs:go leuk is e.d. maar de eerste potjes waren ***. Daarna begon ik het wel te waarderen. Nu speel ik het een aantal keer in de week.

Dus geef het maar gewoon wat tijd.

• prestige93
same here, heeft bij mij lang geduurt voor dat ik er alleen al aan dacht om over te stappen van source naar cs:go

nu blij dat ik het gedaan heb :)

[ Voor 13% gewijzigd door prestige93 op 22-12-2014 15:55 ]

en dan ben ik een noob die is begonnen met cs go :s

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Royenroy schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:50:
Inmiddels weer wat getrade. Ik heb nu een ★ M9 Bayonet | Scorched (Field-Tested), iemand biedt daar nu een StatTrak™ P250 | Mehndi (Factory New) op. Nu zocht ik die even op SteamAnalyst op en daar zag ik dat die belachelijk snel stijgt. Is dit dan wel een goed idee om te ruilen?
Ik zou lekker je knife houden. De Mehndi wordt nu voor meer verkocht, maar ik denk dat je die weer moeilijker kan ruilen voor wat anders. Ik denk dat men liever een knife dan een stattrack p250 heeft.

• Kser
TheAnthonyNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:41:
[...]

Jij hebt de normale sensei (iets duurder) dan de raw versie... enige verschil dat ik zie is DCPI http://steelseries.com/products/mice/steelseries-sensei-raw
De duurdere heeft een processor aan boord, voor de DCPI en LEDs, beetje overbodig.
De sensei heeft een Avago ADNS-A9500 sensor, schijnt last te hebben van een beetje acceleratie. Mijn G500 heeft dezelfde sensor, ik kan mij herinneren dat in het begin ik er veel last van had, maar ben er nu een beetje gewend aan, oh wacht eens, misschien is dat waaarom mijn aim zo slecht is. Hmm..

Let ook op waar de sensor geplaatst is. Soms is het precies in het midden, soms meer aan de zijkant, of juist meer naar boven zoals bij mijn G500. Vaak wordt er bij reviews heel weinig over gezegd, maar het kan heel anders aanvoelen als de positie van de sensor verandert ten opzichte van je huidige muis.

In ieder geval, er is een hele gaming muis topic hier: Gamingmuizen [Deel 2]

Het ligt er maar aan wat je nodig hebt, wat bij je past.

[ Voor 15% gewijzigd door Kser op 22-12-2014 16:07 ]

Verwijderd

wambamNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:57:
en dan ben ik een noob die is begonnen met cs go :s
Klopt! :)

Ik denk dat het meerendeel hier wel veel uren (lees: teveel) in 1.6 heeft zitten.

• TheAnthonyNL
Kser schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:59:
[...]

De duurdere heeft een processor aan boord, voor de DCPI en LEDs, beetje overbodig.
De sensei heeft een Avago ADNS-A9500 sensor, schijnt last te hebben van een beetje acceleratie. Mijn G500 heeft dezelfde sensor, ik kan mij herinneren dat in het begin ik er veel last van had, maar ben er nu een beetje gewend aan, oh wacht eens, misschien is dat waaarom mijn aim zo slecht is. Hmm..

Let ook op waar de sensor geplaatst is. Soms is het precies in het midden, soms meer aan de zijkant, of juist meer naar boven zoals bij mijn G500. Vaak wordt er bij reviews heel weinig over gezegd, maar het kan heel anders aanvoelen als de positie van de sensor verandert ten opzichte van je huidige muis.

In ieder geval, er is een hele gaming muis topic hier: Gamingmuizen [Deel 2]

Het ligt er maar aan wat je nodig hebt, wat bij je past.
Ja ok maar die acceleratie kan je ook uitzetten right?

Add me on Steam

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:08:
[...]

Ik denk dat het meerendeel hier wel veel uren (lees: teveel) in 1.6 heeft zitten.
Ik heb in de week dat ik ben begonnem met cs go al 80 uur erin gestoken :s dit gaat nog wel eens meer tijd opslokken dan ik hoopte :s

• Kser
TheAnthonyNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:09:
[...]
Ja ok maar die acceleratie kan je ook uitzetten right?
Nee, daarom is het een probleem, het is een fout in de sensor zelf. Je kunt in de OS en drivers acceleratie helemaal uitzetten, en alsnog ervaar je (alhoewel uiterst minimaal) acceleratie.

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:54:
[...]

Het is gewoon even wennen. Ik heb hetzelfde verhaal als jij. Een maat zegt dat cs:go leuk is e.d. maar de eerste potjes waren ***. Daarna begon ik het wel te waarderen. Nu speel ik het een aantal keer in de week.

Dus geef het maar gewoon wat tijd.
Ik weet het niet hoor, ik vond het totaal niet fijn spelen.. Al ligt dat ook aan mijn hardware.. Maar goed, een pro in cs 1.6 een noob in cs:go = niet leuk :P :9

• prestige93
na 2 weken had ik geen last meer van de verschillen en vind ik cs:go in sommige aspecten zelfs fijner!

• markdm
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:08:
[...]

Ik heb ook geen 1.6 gespeeld voordat ik met cs:go begon, ben er aan het einde van de zomervakantie mee begonnen. Maar ik heb tijdens informatica vorige maand ook een paar keer 1.6 gespeeld toen ik me verveelde, en ik vind GO toch leuker.

En over de muizen: ik heb nu de Logitech g502 en het is een hele fijne muis, alleen ik hoor van heel weinig mensen dat ze hiermee counter strike spelen. De meeste pros spelen volgens mij met de Steelseries Sensei en daar hoor ik ook hele goede dingen over.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Haha heerlijk spel blijft het( |:( ) vorige week wonnen we alles iedereen LEM rank, afgelopen weekend zag ik dat de cheat providers hun aimbot weer hadden gefixt.(na de update van vorige week werkte deze niet).
Nu nog 1 loss en ik ben weer DMG. Vanmiddag nog tegen iemand gespeeld die een reclame bandje afspeeld bij de warmup over csgo boosting, en in ze naam stond de website.

gg

Inventaris - Steam

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:23
markdm schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:51:
[...]

Inderdaad, bij comp is mijn aim waardeloos en schiet ik echt alles naast. Maar bij deathmatch beland ik bijna altijd in de top 3 speler, vaak zelfs eerste.
Om even terug te komen hierop... Heeft iemand dus nog een goede Deathmatch server waarop wat betere ranks spelen? Helpt met oefenen :)

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:11
tummeke393 schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:46:
[...]

Om even terug te komen hierop... Heeft iemand dus nog een goede Deathmatch server waarop wat betere ranks spelen? Helpt met oefenen :)
Ja je moet ff zoeken naar de DM servers van "Alternate" daar is het niveau meestal wel redelijk.

• TheAnthonyNL
Ik ga deze http://www.mycom.nl/deskt.../512349/steelseries-rival halen :D. Mocht iemand anders hem hebben laat je mening erover uit.

Add me on Steam

• xeoMe
  • Laatst online: 01-12 22:50
TheAnthonyNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:39:
Ik ga deze http://www.mycom.nl/deskt.../512349/steelseries-rival halen :D. Mocht iemand anders hem hebben laat je mening erover uit.
Sensor is iedergeval wel goed ik heb de Mionix naos 7000 die heeft dezelfde sensor als de Rival, geen issues :D

• HowsMyApple
Iemand in voor wat potjes? Mag hier reageren of join de chat in de steamgroup :)

• markdm
HowsMyApple schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:36:
Iemand in voor wat potjes? Mag hier reageren of join de chat in de steamgroup :)
Wat is dan je steam naam? Dan voeg ik je wel toe

• HowsMyApple
markdm schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:53:
[...]

Wat is dan je steam naam? Dan voeg ik je wel toe
Tis een smurfaccount, mn login is xpolafxp2

• markdm
HowsMyApple schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:55:
[...]

Heb bij steam geen resultaten gevonden.
Heb hem al.

[ Voor 7% gewijzigd door markdm op 22-12-2014 23:06 ]

• Terranova
  • Laatst online: 02-12 18:35
WHAT THE MOTHERFUCKING FUCK.

Een 30 min cooldown omdat ik teveel spelers heb gekicked? Zijn allemaal afkers of dikke laggers en ik krijg er een cooldown voor.

[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 22-12-2014 23:43 ]

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
We hebben nu ook onze eigen Gathering of Tweakers channel op ts63.gameservers.com:9143 :D

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-12 17:43
HowsMyApple schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:55:
[...]

GG WP :9
HamburgerHenk schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:34:
WHAT THE MOTHERFUCKING FUCK.

Een 30 min cooldown omdat ik teveel spelers heb gekicked? Zijn allemaal afkers of dikke laggers en ik krijg er een cooldown voor.
Kreeg er 24h uur voor vorige week.

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:44
Wat zijn op dit moment de top clans in CS:GO?
Ik ben nog van het 1.5/1.6 tijdperk met NiP, SK, NoA, Mouz, Virtus.Pro enz...
SpawN, HeatoN, dat soort gasten waar ik vroeger tegenop keek. :P

• HowsMyApple
rolandos582 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:53:
[...]

[...]

Nou dat potje ging echt nergens over 8)7

Net gelukkig wel even goed gemaakt door tegen 3x supremes wel gewoon te winnen :)

• rolandos582
HowsMyApple schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:56:
[...]

Net gelukkig wel even goed gemaakt door tegen 3x supremes wel gewoon te winnen :)
Ik zal de screen onze community hier besparen.
ik ben weer blij vandaag.
ondanks alle tegenslagen heb ik mij weer tot de SEM mogen toevoegen.
nu proberen om weer in gn1 te komen en daar te blijven.

ik heb vandaag op de alternate servers aim maps en hs mod ffa matches gespeeld waar ik wel goed uitkwam uiteindelijk. ben erachter gekomen dat ik wat meer tijd moet nemen om te schieten om meer hoofden te raken ipv mn 1ste burst te missen.
ook moet ik beter leren strafen en van de reload na een kill trekjes die ik can CoD heb overgehouden afkomen.

• markdm
HowsMyApple schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:56:
[...]

Sorry :(
Maar wel heel raar dat ik het niveau niet erg omlaag getrokken had. Wij speelde voornamelijk als dmg en ik als nova 1 zou er echt voor moeten zorgen dat we tegen (een paar met) een lagere rank geplaatst zouden worden. Was niet het geval, ze waren zelfs een stuk beter. :?

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
zo gisteren toch aangeschaft, nu is de steam CS weer compleet ;) gisteren even vanaf de bank wat mensjes geslacht. alleen kwamen ze ook achter mij aan ;)

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
superbassie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:55:
Wat zijn op dit moment de top clans in CS:GO?
Ik ben nog van het 1.5/1.6 tijdperk met NiP, SK, NoA, Mouz, Virtus.Pro enz...
SpawN, HeatoN, dat soort gasten waar ik vroeger tegenop keek. :P
Meeste van die teams zijn nog actief , NIP heeft CSGO de eerste 2 jaar overheerst. Pas het laatste jaar is het spannend tussen de top 10 en is het skill verschill minder groot tussen de teams.

Beste clans op dit moment (random)

-NIP
-Titan
-Virtus Pro
-Fnatic
-Cloud9
-Epsilon
-Mouz
-LDLC
-Na'Vi
-IBuyPower

Tegenwoordig zitten veel counterstrikers op www,csgolounge.com met wapenskins te wedden op wedstrijden. meer info: Tweakers CSGO betting

Hier kun je ook met Livestream de wedstrijden volgen. 4 keer per jaar is er een Major waarbij de top teams tegen elkaar strijden voor 100.000$ (1e prijs of totaal prijzen pot) Check bijvoorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=Gq5kmdI3TN0

Beste Nederlandse Counterstriker die voor een top clan speelt is ChrisJ (OnlineJ) (voor Mouz)
Verder zitten er ook geen NL spelers in een top team dat ik zo weet
TheAnthonyNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:39:
Yes, ik heb hem 2 weken geleden gekocht en ben er super super blij mee.
Hij is wat groter als gemiddeld en ook iets zwaarder wat ik erg stabiel vind spelen.
Wel deed de muis het niet goed op de meeste muismatten die ik thuis had liggen, dus heb ik er speciaal de Steelseries HD9 bij gekocht. Al zijn de QCK (stoffen muismatten) nog beter voor met de Rival. (ik vind dat stoffen gewoon niet fijn aan voelen dus ben voor de HD9 gegaan)

Dus dikke aanrader! maar zorg voor een goede muismat!

[ Voor 31% gewijzigd door Berktoppie op 23-12-2014 09:52 ]

www.webshopmasters.nl

• N11BzR
Mis je cloud9 niet?

Steam

• Berktoppie

www.webshopmasters.nl

• N11BzR
Oké ik zie hem nu idd. blinde kip hier

Steam

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Berktoppie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:44:
Reason speelt ook erg goed de laatste tijd.

• rolandos582
markdm schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:32:
[...]

[...]

Sorry :(
Maar wel heel raar dat ik het niveau niet erg omlaag getrokken had. Wij speelde voornamelijk als dmg en ik als nova 1 zou er echt voor moeten zorgen dat we tegen (een paar met) een lagere rank geplaatst zouden worden. Was niet het geval, ze waren zelfs een stuk beter. :?
2x dmg en 2x eagle + 1 nova zorgt wel vaak voor 5 DMG of 3DMG 2MGE of 2eagle + 3 MGE/DMG ofzo

• prestige93
Reason speelde inderdaad niet slecht tegen VP

• Scrtz
Berktoppie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:44:
[...]

Meeste van die teams zijn nog actief , NIP heeft CSGO de eerste 2 jaar overheerst. Pas het laatste jaar is het spannend tussen de top 10 en is het skill verschill minder groot tussen de teams.

-NIP
-Titan
-Virtus Pro
-Fnatic
-Cloud9
-Epsilon
-Mouz
-LDLC
-Na'Vi
-IBuyPower

Tegenwoordig zitten veel counterstrikers op www,csgolounge.com met wapenskins te wedden op wedstrijden. meer info: Tweakers CSGO betting

Hier kun je ook met Livestream de wedstrijden volgen. 4 keer per jaar is er een Major waarbij de top teams tegen elkaar strijden voor 100.000$ (1e prijs of totaal prijzen pot) Check bijvoorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=Gq5kmdI3TN0

Beste Nederlandse Counterstriker die voor een top clan speelt is ChrisJ (OnlineJ) (voor Mouz)
Verder zitten er ook geen NL spelers in een top team dat ik zo weet

[...]

Yes, ik heb hem 2 weken geleden gekocht en ben er super super blij mee.
Hij is wat groter als gemiddeld en ook iets zwaarder wat ik erg stabiel vind spelen.
Wel deed de muis het niet goed op de meeste muismatten die ik thuis had liggen, dus heb ik er speciaal de Steelseries HD9 bij gekocht. Al zijn de QCK (stoffen muismatten) nog beter voor met de Rival. (ik vind dat stoffen gewoon niet fijn aan voelen dus ben voor de HD9 gegaan)

Dus dikke aanrader! maar zorg voor een goede muismat!
Chris is inderdaad de enige beneluxer die nog redelijk ver is gekomen, in 1.6 had je seezung die nog voor een aantal duitse teams heeeft gespeeld, voor de rest is eer nooit echt een NL top geweest, ook in CSGO is het een grote grap.

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12 05:57
In Counter-Strike:Source heb je een tijd lang een volledig nederlands team gehad wat de source scene volledig domineerde. Dat team bestond uit Darky, Blaze, Proph, AirRaid en xertion. Die zijn alleen allemaal gestopt met spelen voordat CS:GO uitkwam.

• markdm
rolandos582 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:56:
[...]

2x dmg en 2x eagle + 1 nova zorgt wel vaak voor 5 DMG of 3DMG 2MGE of 2eagle + 3 MGE/DMG ofzo
raar, want eagle is 1 rank boven dmg terwijl nova 1 er 7 ranks onder zit.
Scrtz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:22:
[...]

Chris is inderdaad de enige beneluxer die nog redelijk ver is gekomen, in 1.6 had je seezung die nog voor een aantal duitse teams heeeft gespeeld, voor de rest is eer nooit echt een NL top geweest, ook in CSGO is het een grote grap.
Dan gaan wij daar verandering in maken ;)

Doordat ik nu op een andere locatie in mijn huis ben gaan gamen kan ik eindelijk mijn Qck Mini muismat vervangen door een grotere. Doordat ik hem wel fijn aan vind voelen denk ik aan de grotere broer ervan, de Qck+. Wat dus bijna 4 keer zo groot is :D . Alleen mijn Qck mini heeft nu al een paar wittere vlekken gekregen (ligt waarschijnlijk aan mij zelf) zodat ik twijfel of ik toch geen andere kan nemen.
Alleen welke muismat gebruiken jullie dan en welke raden jullie mij aan?

• Terranova
rolandos582 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:53:
[...]

[...]

WTF 24h terwijl je eigenlijk het slachtoffer bent? Blij dat valve niet de politie is.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

markdm schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:46:
Alleen mijn Qck mini heeft nu al een paar wittere vlekken gekregen (ligt waarschijnlijk aan mij zelf)
Goh, wat doe jij met je mousepad? :+

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11 10:56
[...]

als ik met mijn smurf (mge) met mijn vrienden speel (zijn allemaal rond de silver 4) dan krijgen wij altijd nova 3 en nova2 tegen. Dus 4 man in mijn team die zon 5-6 ranks lager zijn dan het enemy team en ik ben dan zon 5 ranks hoger dan zij, nog vrij lastig om te winnen.

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Ik heb eindelijk een rang... alleen hij is ongelofelijk slecht :9

Namelijk SilverII.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Brogala schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:52:
Ik heb eindelijk een rang... alleen hij is ongelofelijk slecht :9

Namelijk SilverII.
Daar ben ik anderhalve maand geleden ook gestart. Zit inmiddels op Gold Nova 3.

FF doorzetten en je bent zo omhoog

• Scrtz
K
[...]

[...]

Dan gaan wij daar verandering in maken ;)

Doordat ik nu op een andere locatie in mijn huis ben gaan gamen kan ik eindelijk mijn Qck Mini muismat vervangen door een grotere. Doordat ik hem wel fijn aan vind voelen denk ik aan de grotere broer ervan, de Qck+. Wat dus bijna 4 keer zo groot is :D . Alleen mijn Qck mini heeft nu al een paar wittere vlekken gekregen (ligt waarschijnlijk aan mij zelf) zodat ik twijfel of ik toch geen andere kan nemen.
Alleen welke muismat gebruiken jullie dan en welke raden jullie mij aan?
als je eenmaal zo'n grotr muismat gewend bent wil je niks anders meer, ook alleen al heerlijk om als arm/pols 'kussen' te gebruiken.

De qck+ is prima, heb zelf de heavy ( is wat dikker ). Enigste nadeel van de qcks is dat ze wat stroef worden na verloop van tijd, maar veel mensen merken dat geeneens. Kocht vroeger bijna jaarlijks een nieuwe om die reden.

Mocht je wat gladders willen kun je ook kiezen voor de razer goliathus, heb ik ook nog liggen maar enigste nadeel vond ik dat die in lengte net wat te kort doet (350 of 370mm ipv de 400 van de qck +/heavy ) aangezien ik grotendeels bovenaan de muismat gebruik en mijn arm op de muismat laat rusten.

• N11BzR
iLikeNoobies schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:58:
[...]

Idd we beginnen allemaal daar, veel comp spelen dan komt het vanzelf helemaal goed.

Steam

iLikeNoobies schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:58:
[...]

Ja ik ben nu even bezig met recoil control, dacht dat ik AK47 en M4A4 onder controle had maar er gaat toch nog veel mis, en op long range lukken die headshots maar niet.

Ik gebruik nu de crosshair van Scream, weet iemand hoe je ervoor zorgt dat er een klein puntje precies in het midden van de crosshair komt? Dat kan misschien helpen.

• SublimnAll
Ben een beginnend CS speler (ooit een enkele keer 1.6 gespeeld, maar verder nul ervaring) en ben comp begonnen op Silver I. Vrij snel gestegen naar Silver II maar na zo'n 45 wins zit ik nog steeds daar. Nu ben ik allesbehalve goed maar ik win gemiddeld gezien toch stukken meer dan dat ik verlies.
Waar wordt die rank allemaal precies op gebaseerd?

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Brogala schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:49:
[...]

Ja ik ben nu even bezig met recoil control, dacht dat ik AK47 en M4A4 onder controle had maar er gaat toch nog veel mis, en op long range lukken die headshots maar niet.

Ik gebruik nu de crosshair van Scream, weet iemand hoe je ervoor zorgt dat er een klein puntje precies in het midden van de crosshair komt? Dat kan misschien helpen.
http://tools.dathost.net/
Gebruik deze is, ik heb daar ook me crosshair gemaakt net zolang todat deze goed was. Code gewoon in je console gooien en offline tegen bots testen wat je fijn vind.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

teupje schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:03:
[...]

Gebruik deze is, ik heb daar ook me crosshair gemaakt net zolang todat deze goed was. Code gewoon in je console gooien en offline tegen bots testen wat je fijn vind.
dit precies.
ik heb dan de crosshair van fifflaren gepakt want die vond ik het fijnste werken.
amaar dit is persoonlijke voorkeur.

• markdm
teupje schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:03:
[...]

Ik gebruik deze custom map: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=308490450, het werkt heel fijn en je kan het resultaat meteen zien. Ik heb die van Chrisj hierbij gepakt, maar ik twijfel nog heel erg over mijn crosshair.

-edit- de link kopiëren werkte even niet, bedankt ilikenoobies.

[ Voor 9% gewijzigd door markdm op 23-12-2014 14:21 ]

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik gok dat Mark deze bedoelt: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=308490450

Deze map moet je gewoon offline zonder bots laden en dan kan je je crosshair aanpassen. Saven doet die automatisch als je uit de map gaat.

ik weet niet wat het is maar vandaag kan ik echt niks raken.
Elke keer ga ik dood zonder iets in die ronde te hebben gedaan.
Helaas zorgt dat voor flame van mijn team op mij wat dan er weer voor zorgt dat ik niet beter ga spelen.
Achja gewoon door blijven spelen misschien word het beter naarmate de dag vordert

• N11BzR
wambamNL schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:23:
Helaas zorgt dat voor flame van mijn team op mij wat dan er weer voor zorgt dat ik niet beter ga spelen.
Achja gewoon door blijven spelen misschien word het beter naarmate de dag vordert
Beetje sneaky spelen dan, beetje op kut spots gaan staan waar ze bijna niet kijken en dan maar sprayen ipv mikken.

Steam

• markdm
wambamNL schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:23:
Ik heb deze tip al eerder gezegd, maar gewoon afwachtend spelen. Zorg ervoor dat de tegenstanders in jouw crosshair lopen, hoef je niet meer op hun te aimen :P . Je kan ook proberen meer als support te spelen door veel flashes en smokes te kopen.

• xDiglett
  • Laatst online: 03-11 12:11
Eerst je aim oefenen op deathmatch servers.
xDiglett schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:35:
Eerst je aim oefenen op deathmatch servers.
Maar op een DM server is mn aim wel goed :s

• prestige93
wambamNL schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:38:
[...]

Maar op een DM server is mn aim wel goed :s
probeer net zo ontspannen te spelen tijdens MM als in de DM games?
misschien is het de druk om te "Moeten" presteren

• Berktoppie
Veel water drinken werkt ook goed. Ik ga ook vaak dood, maar zodra ik nodig moet plassen lijkt het wel alsof ik ineens alle rondes overleef en iedereen kill (en maar niet kan gaan plassen).

Zodra ik dan toch de short break heb genomen, ga ik iedere ronde weer meteen dood en zit ik met onnodig wachttijd die ik perfect had kunnen opvullen met een plas pauze.

[ Voor 31% gewijzigd door Berktoppie op 23-12-2014 14:49 ]

www.webshopmasters.nl

Thanks guys :) Ik probeer nu de 'crosshair maker' map en die site. En ik heb nog een 'aim training map' gevonden... Hoewel het wel goed zit met mijn aim.

• markdm
iLikeNoobies schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:54:
[...]

Goh, wat doe jij met je mousepad? :+
Hahaha, besef nu pas dat het verkeerd kon klinken, maar ik bedoel gewoon te veel stof en misschien een heel klein beetje gemorst drinken. :+
Berktoppie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:48:
Veel water drinken werkt ook goed. Ik ga ook vaak dood, maar zodra ik nodig moet plassen lijkt het wel alsof ik ineens alle rondes overleef en iedereen kill (en maar niet kan gaan plassen).

Zodra ik dan toch de short break heb genomen, ga ik iedere ronde weer meteen dood en zit ik met onnodig wachttijd die ik perfect had kunnen opvullen met een plas pauze.
Wut? :/ Dit is misschien het raarste advies wat ik ooit gehoord heb.. Maar ik zal het maar een keer proberen, kijken of het werkt :D

[ Voor 5% gewijzigd door markdm op 23-12-2014 14:54 ]

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12 19:30
Ik lees hier en daar dat als je jump op mousewheel zet, je beter kunt bhoppen. Is dit waar? Wil het namelijk een keer gaan oefenen :p Spatie werkt toch ook gewoon goed?

Ook zie, bijv in pro matches, dat granaten heel zacht kunnen worden gegooid. Hoe doen ze dat?

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Michielodc schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:11:
Ik lees hier en daar dat als je jump op mousewheel zet, je beter kunt bhoppen. Is dit waar? Wil het namelijk een keer gaan oefenen :p Spatie werkt toch ook gewoon goed?

Ook zie, bijv in pro matches, dat granaten heel zacht kunnen worden gegooid. Hoe doen ze dat?
Met jump op je scrollwheel kan je inderdaad makkelijker bunnyhoppen. Met spatie kan het ook maar dat is minder consistent. Granaten kan je zacht gooien met je rechtermuisknop. Dan gooi je de granaat onderhands.

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-12 10:04

rSNNN

Titel ondertitel

Zoeken voor nu +2 iemand die wilt spelen?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

rSNNN schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:18:
Zoeken voor nu +2 iemand die wilt spelen?
Als je een paar minuten hebt wil ik wel meedoen.
Zit nu in een match die 11-10 staat voor CT

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-12 10:04

rSNNN

Titel ondertitel

nog +1 dan

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Ik heb nu een Friberg crosshair die wat dikker is en gewoon groen is. Speelt erg fijn! Die van ScreaM was toch wat te klein waardoor ik hem af en toe uit het oog verloor, dan heb ik nu niet meer _/-\o_

Op deathmatch ben ik nu met de AK-47 alleen voor headshots aan het gaan en het gaat erg goed, denk dat ik maar eens een competitive potje SilverII ga spelen en kijken hoe dat gaat.

Weet iemand wanneer je promoot? Moet je dan minstens 10 competitive potjes hebben gespeeld? Of is het minder?

• SublimnAll
Brogala schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:32:
Op deathmatch ben ik nu met de AK-47 alleen voor headshots aan het gaan en het gaat erg goed, denk dat ik maar eens een competitive potje SilverII ga spelen en kijken hoe dat gaat.
Ben ook Silver II dus ik vermoed ongeveer van hetzelfde niveau. AK-47 is en blijft moeilijk te hanteren, en in Comp lijk ik nog de tijd tekort te komen om met een AK dusdanig goed te mikken.
Daarentegen gebruik ik vaak de MP7, en om de een of andere reden vind ik die heerlijk om mee te spelen. Kun je ook eens proberen. Hij is stukken goedkoper, laat je sneller bewegen, en blijft zelfs redelijk accuraat als je nog strafet tijdens het schieten, wat je moeilijker te raken maakt voor de tegenstander.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12 19:30
iLikeNoobies schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:14:
[...]

Met jump op je scrollwheel kan je inderdaad makkelijker bunnyhoppen. Met spatie kan het ook maar dat is minder consistent. Granaten kan je zacht gooien met je rechtermuisknop. Dan gooi je de granaat onderhands.
Thx!

• v1nc
  • Laatst online: 21-11 14:47
Als er nog mensen willen samenspelen mogen ze mij toevoegen zit op GN3
zKyt3e

• matrix14
  • Laatst online: 10-06-2024
Na 3 dagen weer van LE naar Supreme gekomen. Road to global in sight

Wel aardig wat hacker matches gehad helaas :(

• Makkie7
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2021
Ik heb even een vraagje, ik heb merkte net tijdens een Deathmatch op dat de movement van andere spelers in de game soms een beetje haperde of dat ik niet eens de benen zag bewegen. Heel vaag en nog niet eerder gehad. Ping is gewoon steady laag en fps op 128 gelocked. Iemand dit eerder meegemaakt en wellicht een oplossing hiervoor?

• Terranova
wow nu 2 uur competitive ban voor nog een kick. WTF man, die gozert was 3x dood na 7 lost rounds. Totaal niet mee doen aan't spel. Vervolgens leaved er nog eentje 11-11. Verlies ik al voor de 6e fucking keer op rij en weer met 20+ kills

• Kser
Team rent overal heen en valt dood neer. Met slechte aim op DMG toch een 1v5 Ace vandaag.

vandaag echt geweldig.
de matches waarin ik er geen zak van kan winnen we.
en de matches waarin ik echt lekker bezig ben verliezen we.
waar slaat dit op.

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:38:
vandaag echt geweldig.
de matches waarin ik er geen zak van kan winnen we.
en de matches waarin ik echt lekker bezig ben verliezen we.
waar slaat dit op.
Welcome to my csgo life... heb precies hetzelfde.

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:11:
[...]

Welcome to my csgo life... heb precies hetzelfde.
het is echt zo vervelend.
achja ik blijf gwn doorgaan en we komen er wel ooit uiteindelijk misschien hopelijk. xd

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:47
pssst, ik wil een nieuwe muismat/muis combo gaan kopen, aangezien ik erachter ben gekomen dat mijn g400s eigenlijk niet het meest geschikt is voor mijn grip:p ik heb een fingertip grip.

ik gebruik momenteel logitech g400s met een steelpad 4s. heb even wat gezocht en zit te denken om deze combo aan te schaffen.

steelpad qck ft roccat savu. i know dat het natuurlijk per persoon verschilt maar toch :p hou eigenlijk wel van een smooth ondergrond voor fps games, wat is jullie setup?

[ Voor 8% gewijzigd door Ambition88 op 23-12-2014 23:29 ]

• N11BzR
Kser schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:26:
Team rent overal heen en valt dood neer. Met slechte aim op DMG toch een 1v5 Ace vandaag.

[video]
lekker hoor!!!

Steam

Pagina: 1 ... 64 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic