Steam: Grim
Heb hem ook gezien, echt geniaal hoe slecht die zijnNuCl3aR schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:49:
Zie deze juist op reddit voorbij komen.
[video]
![]()
gister weer een wisselende avond, toch wel mijn fout, was niet erg scherp.
stuck in Silver Hell
Tja, silvers...Plainside schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:29:
[...]
CT's horen ook niet zo te rushen, ze dachten wss dat daar niemand was aangezien ze niks hoorde.
NuCl3aR schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:49:
[video]
![]()
Zit op smurf account met wat buddys rank gold nova 1, echte account eagle master alle ranks zijn welkom ^^
[ Voor 53% gewijzigd door bloedboer op 19-12-2014 22:59 ]
En nu we toch bezig zijn: de USP-S of de P2000? Ik vind zelf de USP-S vele malen fijner aanvoelen.
USP instant headshots, daar ben ik al een tijdje op overgestapt. M4a1 of M4a4 is puur voorkeur. M4a4 is moeilijker om te controleren, m4a1 vind ik zelf fijner.markdm schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:01:
En nog een vraagje aan iedereen: welke gebruiken jullie, de m4a4 of de m4a1-s? Eerst gebruikte ik altijd de m4a1-s maar nu die in prijs gestegen is begin ik erg te twijfelen en ben ik voorlopig overgestapt naar de m4a4.
En nu we toch bezig zijn: de USP-S of de P2000? Ik vind zelf de USP-S vele malen fijner aanvoelen.
gisteren overgestapt op de USP-S want ik heb een p2000 stattrak skinmarkdm schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:01:
En nog een vraagje aan iedereen: welke gebruiken jullie, de m4a4 of de m4a1-s? Eerst gebruikte ik altijd de m4a1-s maar nu die in prijs gestegen is begin ik erg te twijfelen en ben ik voorlopig overgestapt naar de m4a4.
guster eindelijk mn m4a1 omgeruild voor de m4a4, vind hem een stuk makkelijker en fijner tegenover de m4a1.
de m4a1 alleen gebruikt omdat hij goedkoper was maar dat telt nu niet meer
Steam: Ryada.
Ik denk dat het meer afhangt van de rol die je speelt. De m4a1-s heeft minder recoil en spread, je kunt er vrij precies mee bursten, maar je hebt niet al teveel ammo. Ook maakt het weinig geluid, indien je goed verstopt bent, kun je je vijanden verrassen en doden voordat ze door hebben dat je er bent en op hun schiet. Het is dus vrij goed als support wapen, terwijl je team mate geluid maakt en aandacht trekt, schiet jij ze neer vanaf de zijkant.markdm schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:01:
De m4a4 is beter wanneer je gebruik wil maken van prefire, wallbang, door rook schieten en suppressing fire. Met de grotere mag is het ook beter om een push tegen te houden. Probeer maar eens een 5 man push te stoppen met 20 kogels van een m4a1-s, dan heb je toch echter liever 10 kogels meer voordat je naar je sidearm moet overschakelen.
Als je niet stealthy hoeft te zijn, neem gewoon de m4a4 en switch naar een AK als je de kans krijgt.
Of neem de M4a1-s om de keuze te behouden of je stealthy wilt spelen en schakel over naar een gedropte AK or m4a4 als de situatie erom vraagt.
Verder eindelijk weer een stapje omhoog in de trading scene! Heb nu een Butterfly stained FT en Ak47 vulcan WW. 😃
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
OMG epic!NuCl3aR schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:49:
[video]
![]()
Dat hele CT team had zeker het geluid uit staan ofzo.
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
Waarom zou je CSGO willen spelen op 4k? Gewoon terugzetten naar 1920/1080 of lagerDeNachtwacht schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:08:
Heeft er iemand hier ervaring met 4K resolutie? Ben benieuwd hoe dit draait en wat voor GPU je daarvoor nodig hebt met CS:GO.
cs go op 4k is mooi als je je graphics op het hoogste wilt.DeNachtwacht schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:08:
Heeft er iemand hier ervaring met 4K resolutie? Ben benieuwd hoe dit draait en wat voor GPU je daarvoor nodig hebt met CS:GO.
het is mooier dan 1080p vanwege de hogere pixels per inch en het aantal pixels (ik leg het ff in leken taal uit)
je gpu zal niet zo bijsterend goed moeten zijn denk dat je met een gtx 970 al uit de voeten kan.
het schijnt goede 4k ondersteuning te hebben maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 20-12-2014 17:26 ]
Dan moet je denken aan 2x/3x/4x GTX980. Je hebt zoveel rekenkracht daarvoor nodig.DeNachtwacht schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:08:
Ik heb een GTX980 maar zelfs daarmee ga ik op 4k geen goede frames halen. Dan zit ik te spelen met 20FPS ofzo.
Welke raden jullie aan voor CSGO? Ik heb nu de logitech mx518
Ik vind mijn huidige muis erg fijn, maar het zou best beter kunnen schat ik zo.
[ Voor 23% gewijzigd door Terranova op 20-12-2014 18:20 ]
Grappenmaker, check dit even : http://steamcommunity.com...4867924640/?insideModal=1Thomasx4 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:01:
Met een GTX980 zou je in CS:GO best op 4K kunnen gamen lijkt me? Je zou het even kunnen proberen met een virtueel scherm, ik denk dat als je de settings op high hebt het dan best moet lukken. Ik heb een oude AMD HD5850, en daar heb ik ook niet alles max omdat ik het idee heb dat alles wat beter te zien is met iets lagere settings, en daar haal ik op FHD toch wel rond de 120fps mee. Denk dat als ik alles op low zou zetten ik nog met 4k zou kunnen gamen met die oude GPU.
EDIT : misschien heb je wat meer geluk, https://forums.geforce.co...nology-thread-uhd-gaming/ maar een oude GPU gaat hem echt niet worden.
[ Voor 11% gewijzigd door rolandos582 op 20-12-2014 18:28 ]
dat valt best nog wel mee.rolandos582 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:19:
[...]
Grappenmaker, check dit even : http://steamcommunity.com...4867924640/?insideModal=1
EDIT : misschien heb je wat meer geluk, https://forums.geforce.co...nology-thread-uhd-gaming/ maar een oude GPU gaat hem echt niet worden.
ikzelf heb een gtx 660 en een desktop res van 6040x1080 en als ik op alle 3 de schermen dus native res speel kom ik op 100 fps. en dat is dan op 3 4de aantal pixels van 4k.
het enige waar ik aan ga twijfelen is of de vram het aankan om 4k textures te kunnen hebben. 3gb is namelijk minimaal wat je nodig hebt om de textures te kunnen hebben zonder een vram bottleneck te kunnen hebben.
als je meerdere gpu's gaat draaien zal je niet meer vram gaan krijgen dit blijft hetzelfde als met 1 gpu het enige verschil is dat je meerdere relencores gaat krijgen waardoor de berekeningen sneller worden.
zoals ik al zei moet cs go op 1 enkele 970 makkelijk te redden zijn met 4k.
ps dit is geen persoonlijke aanval op jou.
Ik speel op 4k met een r9 290 met settings op max, daarmee haal ik 120+ fps.wambamNL schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:01:
[...]
dat valt best nog wel mee.
ikzelf heb een gtx 660 en een desktop res van 6040x1080 en als ik op alle 3 de schermen dus native res speel kom ik op 100 fps. en dat is dan op 3 4de aantal pixels van 4k.
het enige waar ik aan ga twijfelen is of de vram het aankan om 4k textures te kunnen hebben. 3gb is namelijk minimaal wat je nodig hebt om de textures te kunnen hebben zonder een vram bottleneck te kunnen hebben.
als je meerdere gpu's gaat draaien zal je niet meer vram gaan krijgen dit blijft hetzelfde als met 1 gpu het enige verschil is dat je meerdere relencores gaat krijgen waardoor de berekeningen sneller worden.
Hmm vreemd, CS:GO trekt blijkbaar niks. Speel je een fatsoenlijk spel ga je zelfs met 2x 980 nog geen 60fps halen op 4k. Daar is de hardware atm gewoon nog niet goed genoeg voor.wambamNL schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:01:
[...]
dat valt best nog wel mee.
ps dit is geen persoonlijke aanval op jou.
Maar CS:GO daarin is dus niet zo waar, en dat klopt dan ook wel weer.
klopt.rolandos582 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:04:
[...]
Hmm vreemd, CS:GO trekt blijkbaar niks. Speel je een fatsoenlijk spel ga je zelfs met 2x 980 nog geen 60fps halen op 4k. Daar is de hardware atm gewoon nog niet goed genoeg voor.
Maar CS:GO daarin is dus niet zo waar, en dat klopt dan ook wel weer.
cs go is een cpu depemdent spel.
ik maak veel goed door met een 4.3GHz i5 te spelen (overgeclocked vanaf 3.4)
maar inderdaad met een normaal spel red je het niet met 1 video kaart op degelijke graphics.
@sonna welke cpu heb je dan? en hoeveel ram? want doe 2 maken voor cs go soms ook nog wel uit.
ben btw van plan om overtestappen op 3x 1440p en 3x gtx 970
[ Voor 14% gewijzigd door Ryada op 20-12-2014 19:16 ]
Een i7 2600k en 8 GB ram (DDR3-1600) en een mx100 SSD mocht dat nog uitmaken.wambamNL schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:11:
[...]
klopt.
maar inderdaad met een normaal spel red je het niet met 1 video kaart op degelijke graphics.
@sonna welke cpu heb je dan? en hoeveel ram? want doe 2 maken voor cs go soms ook nog wel uit.
ben btw van plan om overtestappen op 3x 1440p en 3x gtx 970ik moet iets doen met mijn geld.
Far Cry 4 is overigens te doen op 4k met mid-high instellingen, zeker als je de kaart een beetje overklokt.
Very high is niet meer speelbaar en Ultra is kansloos.
Maar het is een leuke ervaring, gamen op 4k.
Maar weer ontopic:
Ik zie af en toe mensen disconnecten aan het einde van een competitive match met bijvoorbeeld een steam logon error. Zijn dit trucs om te zorgen dat je geen loss on record krijgt of? Zijn er uberhaubt trucs om dit te voorkomen? Lijkt mij dat dit aardig is dichtgetimmerd..
Ik heb nu 1x1440p en 2x1080p geen gezicht. Binnenkort mijn 2e 1440p, wellicht ooit een 3e. Maar voor cs is dit toch niet fijn. Ik heb nu 1x 980, en in de toekomst sws een 2e.wambamNL schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:11:
[...]
klopt.
ben btw van plan om overtestappen op 3x 1440p en 3x gtx 970ik moet iets doen met mijn geld.
Zelf een I5 op 4,9GHz
Vanavond ook maar eens een autoexec gemaakt.
Voor de liefhebbers:
http://pastebin.com/5n9w07HR
Redelijk irritant want dan ben je na 2 potjes helemaal ingekomen en dan wil je in de avond nog een potje doen maar dat kan dan niet
Jup, maar 2 wins per dag. Ik ken meerdere die daar ook last van hadden en het is echt heel irritant ja.Brogala schreef op zondag 21 december 2014 @ 10:45:
Even een vraagje; is 't echt zo dat je elke keer als je 2 competitive matches achter elkaar wint je een 24 uur cooldown krijgt?
Redelijk irritant want dan ben je na 2 potjes helemaal ingekomen en dan wil je in de avond nog een potje doen maar dat kan dan niet
Nooo :cmarkdm schreef op zondag 21 december 2014 @ 12:03:
[...]
Jup, maar 2 wins per dag. Ik ken meerdere die daar ook last van hadden en het is echt heel irritant ja.
Is dit tegen hackers of doen ze er echt 24 uur over om je skill group te berekenen na 2 wins?
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Als jij die knife mooier vind en wil gebruiker zou ik het doen. Anders schiet je er niks mee op, je moet natuurlijk wel winst maken. Zou gewoon voor pure keys verkopen of 30 keys ~ goede addsRoyenroy schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:21:
Hoihoi Tweakers! Ik heb met ernstig veel geluk in mijn eerste 5 cases een knife gekregen, maar ik probeer hem nu weg te traden. Het gaat om de Huntsman | Urban Masked | MW. Nu heb ik hem op CSGL gezet, en kreeg ik als offer een Gut knife | Night | MW + 4 keys. Mijn knife is 37 keys waard volgens Steamanalyst.com, en zijn offer is ook 33+4=37 keys. Wat is wijsheid hier? Wachten op andere offers, declinen of iets anders?
Gisteravond kreeg ik een Huntsman Boreal Forest WW + AWP Asiimov BS als offer. Helaas was het offer al weg toen ik vanochtend opstond.rolandos582 schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:26:
[...]
Als jij die knife mooier vind en wil gebruiker zou ik het doen. Anders schiet je er niks mee op, je moet natuurlijk wel winst maken. Zou gewoon voor pure keys verkopen of 30 keys ~ goede adds
Die had je wel kunnen accepten ja, awp = 31€, boreal = 58€. Jouw knife = 79€.Royenroy schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:30:
[...]
Gisteravond kreeg ik een Huntsman Boreal Forest WW + AWP Asiimov BS als offer. Helaas was het offer al weg toen ik vanochtend opstond.
31+58 = 89. 10tje winst
wat pistols betreft ik neigde altijd naar de p250 maar ik heb laatst de five-seven gekocht en damn daar kan je ook lekker mee knallen zeg, welk pistool is nou echt het ''best'' althans het meest allround?
ik raak btw geen drol met glock
Edit: deagle vind ik ook wel 'n leuke maar dan moet je wel zowat zeker zijn van de headshot + hij is niet accurate als je snel achter elkaar schiet + lopen terwijl je schiet met de deagle is een no-go.
[ Voor 49% gewijzigd door Brogala op 21-12-2014 15:17 ]
USP heeft ook mijn voorkeur boven de P2000rolandos582 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:45:
[...]
USP instant headshots, daar ben ik al een tijdje op overgestapt. M4a1 of M4a4 is puur voorkeur. M4a4 is moeilijker om te controleren, m4a1 vind ik zelf fijner.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gs1273VWXTk]
Hier nog een filmpje van een wallhacker die me wilde knifen maar per ongeluk een stapje zette:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Wqb4K5wC7uA]
Is het normaal dat ik niet kon horen dat ie z'n knife pakte? Als ik het vanuit mijn perspectief bekijk, hoor ik het wel, terwijl ik het niet hoorde tijdens de match zelf.
met welke pistol doe je de meeste DPS (damage per second) even ervan uitgaand dat je aim gewoon redelijk is. p250 ja? five seven heeft wel meer armor pen geloof ik en vind het wel chill dat je super veel bullets hebt.
ik vraag het voornamelijk omdat ik vaak awp koop maar dichtbij ben ik nog best wel slecht dus ik wil het compenseren met decent pistol dat ik wel een nice combo heb.
btw ik dacht ik koop ffe een cheap knife maar ze zijn blijkbaar allemaal duur
[ Voor 21% gewijzigd door Ambition88 op 21-12-2014 15:38 ]
40 eu de goedkoopste ongeveer.Ambition88 schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:34:
EDIT :
★ Gut Knife | Safari Mesh 32,20€
[ Voor 10% gewijzigd door rolandos582 op 21-12-2014 15:43 ]
Five Seven en Tec-9 allday everyday.Ambition88 schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:34:
ja misschien moet ik mijn vraag anders formuleren want dat een pistool ''leuk'' is ja dat zal best ik voel me ook een pro de manier waarop je je deagle tevoorschijn tovert maar als je je eerste kogel mist het is al het snel klaar.
met welke pistol doe je de meeste DPS (damage per second) even ervan uitgaand dat je aim gewoon redelijk is. p250 ja? five seven heeft wel meer armor pen geloof ik en vind het wel chill dat je super veel bullets hebt.
ik vraag het voornamelijk omdat ik vaak awp koop maar dichtbij ben ik nog best wel slecht dus ik wil het compenseren met decent pistol dat ik wel een nice combo heb.
De Tec-9 heeft praktisch perfecte first shot accuracy zelfs als je rent en de five seven kan je ook rennend hard spammen en accuraat.
Gisteren en vandaag wat zitten spelen en gisteren 2 ninja's gelukt, maar natuurlijk niet gedownload en nu staat ie er niet meer tussen
"dps" is niet belangrijk.Ambition88 schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:34:
Beide guns kunnen een 1shot headshot maken tegen een vijand met helm.
P250 doet ietsjes meer dmg vs unarmored, en de five seven doet ietjes meer dmg vs armored.
De fiveseven kost 200 meer, oftewel een flashbang, maar als je weinig geld hebt kan 200 het verschil zijn tussen de volgende ronde kunnen kopen of niet. Daarentegen als CT probeer je een site te houden, de extra kogels in de mag zou goed kunnen helpen als de Ts binnenstormen.
Vergeet ook niet dat een goed geplaatste flash in combinatie met een P250 ook heel erg effectief kan zijn.
Als sidearm voor awp zijn beide wapens geschikt. Met AWP moet je zo veel mogelijk afstand houden van je vijanden. Maak je een legshot dan zijn beide wapens net zo geschikt om met 1 kogel de vijand af te maken. De extra kogels in de Five seven maken niet zoveel uit, de P250 heeft genoeg om een vijand van je af te schieten. Word je gepushed dan knal je ze of neer, of jij gaat dood. Zijn het er veels te veel en denk je "shit ik had meer kogels nodig", denk dan niet meteen "five seven is beter, want het heeft meer kogels". Je had de situatie kunnen voorkomen door onder andere voldoende afstand te houden, raak te schieten met je AWP, raak te schieten met de 13 kogels in je P250, en of zelfs op tijd terug trekken zodat je de hele confrontatie vermijdt.
In principe zijn beide wapens een goede keuze, maar er valt meer voordeel uit je spel te halen dan het kiezen voor een specifieke wapen.
Dan moet je switchen naar een van de rifles op de grond.Ambition88 schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:44:
ja true hangt idd veel van de situatie af vind het altijd zo kut als ik 1v1 over ben als ct zijnde en ik bijv b moet ''rushen'' met een awp dan heb ik veelste weinig vertrouwen in mijn close combat sniping skills dus kom ik vaak zielig met mijn pistooltje daarom wil ik wel wat vuurkracht hebben maar anderzijds is het ook wel weer zo dat ik ook gewoon mijn awp skills kan improven
Same ik heb hetzelfde probleem gehad vorige week.Tumbler schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:07:
Ik heb nu 4 potjes competitive gewonnen, maar wat is die cooldown ontzettend irritant zeg
het is ff doorbijten5 dagen maar daarna kan je zoveel spelen als je maar wilt.
Na je 10 wins heb je een rank en kun je doen wat je wil.Brogala schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:13:
Huh, die cooldown is er dus na een tijdje niet? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Oh dacht al wtf Valve, maar gelukkig. Alleen heb ik pas 4 wins :crolandos582 schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:15:
[...]
Na je 10 wins heb je een rank en kun je doen wat je wil.
3 dagen , 2 wins per dag pakken. Kun je donderdag onbeperkt spelen.Brogala schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:20:
[...]
Oh dacht al wtf Valve, maar gelukkig. Alleen heb ik pas 4 wins :c
Ga ik doen. Thanksrolandos582 schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:50:
[...]
3 dagen , 2 wins per dag pakken. Kun je donderdag onbeperkt spelen.
Verder kom ik sinds de ping filter op 40 sta gelukkig weinig Russen tegen
Erge is ook dat ze totaal geen Engels (I have no English
Edit: Ja hoor na 3 fucked up matchmakings gelijk weer een rank naar beneden. Echt fucking ongeloofelijk.
Edit 2: Potje er na gelijk weer een disconnecter na 2 rondes...en een team wat weigerde te surrenderen met 7-0 achter en 4 man...
[ Voor 40% gewijzigd door Terranova op 21-12-2014 23:55 ]
Speel sinds een dag of 4-5 geen enkele match nog solo.
Ik heb in totaal 4 matches alleen gedaan en wil het nooit meer doen, ben geen enkele keer in een leuk team gekomen.NuCl3aR schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:41:
Gewoon met enkele tweakers spelen.![]()
Speel sinds een dag of 4-5 geen enkele match nog solo.
sorry dat ik niet reageerde meer op steam.markdm schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:47:
[...]
Ik heb in totaal 4 matches alleen gedaan en wil het nooit meer doen, ben geen enkele keer in een leuk team gekomen.
ik zou nog 1 match met een team doen en daarna met jou een potje doen.
kreeg ik in dat potje een stroomstoring (zit nu al een paar uur op mn mobiel mn foto's door te bladeren)
en zijn matches met feeder wambam wel leuk dan?
[ Voor 5% gewijzigd door Ryada op 22-12-2014 00:51 ]
Ik had wel verwacht had het zoiets als een stroomstoring zou zijn, vroeg het nog aan grim maar die wist ook niet wat er was.wambamNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:50:
[...]
sorry dat ik niet reageerde meer op steam.
ik zou nog 1 match met een team doen en daarna met jou een potje doen.
kreeg ik in dat potje een stroomstoring (zit nu al een paar uur op mn mobiel mn foto's door te bladeren)
Die zijn kei leuk en gezelligwambamNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:50:
en zijn matches met feeder smurf wambam wel leuk dan?
Momenteel MG2, dus iedereen rond die rank voeg me gerust toe op steam - kubusx
steamcommunity.com/id/kubusx
Meestal krijg je een cooldown als je veel hoger score dan de rest van je team. Ze gaan dan je rank aanpassen naar je skill.. is leuk als je ga smurfen na elke ronden een cooldownTumbler schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:07:
Ik heb nu 4 potjes competitive gewonnen, maar wat is die cooldown ontzettend irritant zeg
ja ik had het ook even aan grim door gegeven via steam op mn mobiel.markdm schreef op maandag 22 december 2014 @ 01:17:
[...]
Ik had wel verwacht had het zoiets als een stroomstoring zou zijn, vroeg het nog aan grim maar die wist ook niet wat er was.
[...]
Die zijn kei leuk en gezellig
was echt vet jammer we waren lekker gezellig bezig.
nou ok dan gaan we vanavond een leuke match doen
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Solo queue in de lagere ranks is wel een hell, zeker omdat ik er gewoon echt niet uit kom door af en toe van die verschrikkelijke kut potjes op rij. Ik win anders echt niet elke keer maar heb zelfs in de slechtere potjes dan nog wel een acceptabele score. Alleen dan heb je 3 van die potjes op rij en dan drop je weer als een gek.Oggy schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:38:
Ik solo queue eigenlijk altijd nooit echt problemen mee. Zit nu op DMG met totaal 85 wins volgens mij
Toen hij het vroeg was je nog niet online via je mobiel. Daarna had ik het enkel via teampseak doorgegeven aan het team.wambamNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:24:
[...]
ja ik had het ook even aan grim door gegeven via steam op mn mobiel.
was echt vet jammer we waren lekker gezellig bezig.
nou ok dan gaan we vanavond een leuke match doen
Juist even gekeken, we hebben die game verloren met 13-16. Allemaal uw schuld.
als ik er was hadden we makkelijk gewonnen.NuCl3aR schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:30:
[...]
Toen hij het vroeg was je nog niet online via je mobiel. Daarna had ik het enkel via teampseak doorgegeven aan het team.
Juist even gekeken, we hebben die game verloren met 13-16. Allemaal uw schuld.
wambam carry
helaas nogmaals excuses voor die match.
toch zitten we nog steeds vast in silver 2, is dit normaal?
Ook al heb je een positieve K/D, het schijn dat losses harder meetellen dan wins.
16/14 verliezen kost minder 'punten' dan "16/3 met een 50/5/12 score".
Skillups krijg je m.i. het snelst door veel 16-laag te winnen en te zorgen dat je minimaal +1 op je k/d hebt staan.
moet denk ik met wat hoger niveau mee spelen dat zal voor mij wel helpen om sneller beter te worden en hopelijk wat ranks omhoog te gaan.
Verwijderd
Mijn aim is trager, misschien ouderdom
Na 1 dag zo spelen al meteen 3 ranks hoger!
Dus als je wilt upranken! This is the trick!:
[ Voor 4% gewijzigd door Berktoppie op 22-12-2014 12:15 ]
www.webshopmasters.nl
Ik kan full auto gaan en weet de recoil wel, maar 'in praktijk' bak ik er niks van. En ook bursten werkt niet, geen flauw benul waarom... met 3 shots in iemand z'n borst is hij toch wel dood?
edit: oh bedenk nu dat ik ook kan terugkijken, zal eens kijken wat ik nou weer verkeerd deed
[ Voor 13% gewijzigd door Brogala op 22-12-2014 12:29 ]
stuck in Silver Hell
Waarschijnlijk stond je nog niet helemaal still toen je met de spray en of burst begonBrogala schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:28:
Tering wat faal ik met de AK-47... iemand een goed filmpje? Had er een paar gevonden maar vond ze persoonlijk erg vaag.
Ik kan full auto gaan en weet de recoil wel, maar 'in praktijk' bak ik er niks van. En ook bursten werkt niet, geen flauw benul waarom... met 3 shots in iemand z'n borst is hij toch wel dood?
edit: oh bedenk nu dat ik ook kan terugkijken, zal eens kijken wat ik nou weer verkeerd deed
Nou ja ik zal de match eens even opzoeken.
Ja geef mij maar weer de schuldDeshmir schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:49:
Ik ben na wat potjes met Wambam e.d. (GN1 en lager) ook snel gedemote van MG1 naar GN3 (ook al had ik het merendeel van de potjes een positieve score, maar gewoon dik verloren soms).
Ook al heb je een positieve K/D, het schijn dat losses harder meetellen dan wins.
16/14 verliezen kost minder 'punten' dan "16/3 met een 50/5/12 score".
Skillups krijg je m.i. het snelst door veel 16-laag te winnen en te zorgen dat je minimaal +1 op je k/d hebt staan.
Maar ik heb het ok zit nu in silver elite door een aantal demotes terwijl ik een positieve win rate heb
Ik daag je uit! Jij met het team en markdmwambamNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:36:
[...]
als ik er was hadden we makkelijk gewonnen.
wambam carry
helaas nogmaals excuses voor die match.
tegen mijn samengesteld teampje met : Dery, Coyote, Noobies en nog wat mensen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
dat heeft mij in ieder geval geholpen.
we kunnen trouwens altijd nog wat leuke mensen gebruiken die mee willen spelen.
[ Voor 22% gewijzigd door prestige93 op 22-12-2014 13:02 ]
Verwijderd
Ik doe mee met HMRhmr schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:58:
[...]
Ik daag je uit! Jij met het team en markdm
Als ik zo vrij mag zijn.
Uiteraard JckingVerwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:12:
[...]
Ik doe mee met HMR![]()
Als ik zo vrij mag zijn.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik zuig echt in cs go ookal wil ik beter worden.
heb er nog maar effectief 40 uur ingestoken (rest is surfing)
Ja, kei eerlijk qua rankshmr schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:58:
[...]
Ik daag je uit! Jij met het team en markdm
Dan nodig ik xeome uit om met ons te spelen
Verwijderd
Oke dan mogen jullie de map kiezen. Eerlijk toch?markdm schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:33:
[...]
Ja, kei eerlijk qua ranks
Wat jij wilt. Overigens variëren onze ranks van zilver 3 tot MG (dat ben ik, en ik ben dat niet waard). Gister hadden we een mix van:markdm schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:33:
[...]
MG
GN 4
GN 2
GN 2
Silver 3
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik richt altijd voor de eerste kogel op het hoofd, dan naar de voeten. De recoil is best kut maar meestal raak je dan wel zatBrogala schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:44:
Ik stond dus echt helemaal stil, dat was wel weer een beetje stom want daardoor maakte die pro mij in 1 headshot dood, maar daarvoor had ik echt 3 shots in 'm gestopt...
Nou ja ik zal de match eens even opzoeken.
Ik ben GN2 niet waard, ben meer Global Elitehmr schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:43:
[...]
Wat jij wilt. Overigens variëren onze ranks van zilver 3 tot MG (dat ben ik, en ik ben dat niet waard). Gister hadden we een mix van:
MG
GN 4
GN 2
GN 2
Silver 3
Gisteren ging best wel lekker maar het laatste potje raakte ik nog geen olifant op een meter afstand.
Speel ik wel met het andere team, om het gelijk te makenmarkdm schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:33:
[...]
om 8 uur ofzo?
tweakers die meedoen:
WambamNL | Silver Elite
Heb je ook DayZ gespeeld met de boys? ken je volgens mij daar vaniLikeNoobies schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:00:
Ben vanavond helaas wat later thuis i.v.m. een etentje. Weet niet of ik daarna nog ga spelen. Mocht ik wel nog een rondje gaan knallen, dan ben ik er waarschijnlijk rond 21:30/22:00
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic