De reden waarom ik me op mijn rank focus is omdat ik het gevoel heb veel beter te zijn dat dat ik nu speel. Als ik op mn aller aller best ben zou ik in de buurt van Master Gardian Elite's spelen. Vroeger veel 1.6 gespeeld en naar mijn idee was ik toen veel beter als dan ik nu speel.
Dit kunnen verschillende dingen zijn:
-Na mn 17e niet meer gegamed tot mijn 23e
-RSI klachten in mn pols, vingers, nek en zelfs rug vanwege 24/7 achter mn PC te zitten voor werk/baan.
-Perspectief van een 16 jarig, Mischien was ik toen helemaal niet zo goed maar dacht ik dat omdat ik jong/naief was?
-Ik speel nooit zonder een jointje gerookt te hebben
-Verlies wel ooit mijn focus, vooral als we verliezen is mn focus ver te zoeken.
PRO ga ik nooit worden, dus meedoen aan de top, de beste te worden is absoluut niet mijn doel. Mijn doel is om aan mezelf te bewijzen dat ik daadwerkelijk zo goed ben als ik dacht. En bewijzen dat ik mezelf niet overschat. Vandaar dat het ooit frustrerend het is als het allemaal niet lukt. Eigenlijk omdat je opdat moment beseft dat je "slecht bent etc. Nu is het de kunst positief te blijven denken en met plezier door te spelen. (daar doe je het ook voor)
Mijn skill "plaffond" zal rond de MGE zijn, en me doel is dat te bereiken. En zo goed mogelijk spelen op dat niveau. Maar ik ben bang nog een lange weg te gaan te hebben
Paar belangrijkste punten om beter te worden voor mij:
Beter cover zoeken tijdens defense, ik wordt als ct nog vaak insta HS dood geschoten zodra de T binnen rushed.
Ik ging altijd voor de body kill, (1e shot borst, 2e tm 5e kogels sprayde ik terwijl ik omlaag ging met CH) nu probeer ik steeds vaker voor de HS te gaan, vind het nog erg lastig maar door AIM_redline te spelen wordt het al beter.
Drink geen bier meer tijdens csgo, pas na mn laatste mm
Nog beter callen, en vaker de Leiding nemen als niemand dat doet.