[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.827 views
matrix14 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:51:
@ wambam

Wat markdm net zegt niet de confrontatie gaan opzoeken. Ga op sound spelen en laat je hersenen keer het werk doen ipv je aim ;p het is wat saaier soms maarja. Ik ben ook nog lang niet op mn niveau kwam ik eergisteren achter.

Ik zit toch weer te twijfelen mn resolutie weer terug te zetten want kan gewoon niet aan mn muis wennen met lage resolutie. Iemand nog tips voor muis settings met 1280 resolutie? Ik heb mn dpi 400 en al lage sens maar hij blijft soms te snel accelereren. Had eerst altijd heel smooth. Heb g500 muis met zwaarste gewichten erin
zal ik dat eens gaan doen.

weet je zeker dat je in windows acceleration in je mouse driver acceleration en in de game acceleration uit heb staan en dat je raw input aan hebt staan?

Steam: Ryada.

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 22:50
matrix14 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:51:
@ wambam

Wat markdm net zegt niet de confrontatie gaan opzoeken. Ga op sound spelen en laat je hersenen keer het werk doen ipv je aim ;p het is wat saaier soms maarja. Ik ben ook nog lang niet op mn niveau kwam ik eergisteren achter.

Ik zit toch weer te twijfelen mn resolutie weer terug te zetten want kan gewoon niet aan mn muis wennen met lage resolutie. Iemand nog tips voor muis settings met 1280 resolutie? Ik heb mn dpi 400 en al lage sens maar hij blijft soms te snel accelereren. Had eerst altijd heel smooth. Heb g500 muis met zwaarste gewichten erin
Alex, mouse accel wel uit? tevens de muisaccel goed uit Windows gehaald met Mark C Mousefix?
http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html

Mouse acceleration uit windows en uit CSGO halen helpt al enorm maar vaak blijft er nog een beetje achter ik merk dat altijd direct daarom moet je dan de MarkC Fix uitvoeren dan is serieus alle mouse accel weg.
Hardware mouse acceleration bestaat ook nogeens maarja ik ga niet te diep.

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
xeoMe schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:55:
[...]

Alex, mouse accel wel uit? tevens de muisaccel goed uit Windows gehaald met Mark C Mousefix?
http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html

Mouse acceleration uit windows en uit CSGO halen helpt al enorm maar vaak blijft er nog een beetje achter ik merk dat altijd direct daarom moet je dan de MarkC Fix uitvoeren dan is serieus alle mouse accel weg.
Hardware mouse acceleration bestaat ook nogeens maarja ik ga niet te diep.
ja het is sinds ik csgo opnieuw heb geinstalleerd..

Heb altijd markc fix gehad en na csgo ook voor de zekerheid weer opnieuw gedaan. Ik ga vanavond resolutie veranderen en mn hele config file doorlopen op mouse settings.

Het probleem is gewoon dat mn aim heel schokkerig is nu.. echt alsof er lag in mn aim zit. Terwijl ik gewoon weer wil dat hij in 1 rechte lijn beweegt. Ik merk gewoon dat ik hierdoor stomme matches verlies omdat ik mn aim niet onder controle kan houden nu en niet smooth kan tappen met rifle.

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11 16:45

Plainside

I browse when I'm at work

matrix14 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:02:
[...]

ja het is sinds ik csgo opnieuw heb geinstalleerd..

Heb altijd markc fix gehad en na csgo ook voor de zekerheid weer opnieuw gedaan. Ik ga vanavond resolutie veranderen en mn hele config file doorlopen op mouse settings.

Het probleem is gewoon dat mn aim heel schokkerig is nu.. echt alsof er lag in mn aim zit. Terwijl ik gewoon weer wil dat hij in 1 rechte lijn beweegt. Ik merk gewoon dat ik hierdoor stomme matches verlies omdat ik mn aim niet onder controle kan houden nu en niet smooth kan tappen met rifle.
CHeck of je de polling rate van de muis wel op 1000 hebt staan.
Echt ik ben nu een potje aan het spelen willen ze me vote kicken omdat ik 1 ronde verloor door een domme fout van mij.
Waarom zijn sommige mensen zo snel op hun tenen getrapt.
En het dan zelf niet beter doen dat vind ik nog het mooiste van allemaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Ryada op 18-12-2014 10:17 ]

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
wambamNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:35:
ik kan helaas nooit op een donderdag meedoen.
maar laat dat jullie niet belemeren om een gezellige avond op te zetten.
gister was mn aim echt bagger. wat doen jullie als je aim te wensen overlaat om je aim weer terug te krijgen?
Wat ik laatst heb gedaan is mijn sensitiviteit een stuk lager gezet. Hoge sensitiviteit heeft toch geen nut. Als iemand van achter komt of van je zijkant is het vaak toch te laat om om te keren. Als je goed oplet waar iedereen loopt en goed luistert hoef je vaak weinig snel een kant op te mikken. Lager sensitiviteit heeft bij mij wel geholpen. Verder speel ik veel public om aim te oefenen.

Laatste tijd speel ik eigenlijk alleen maar public. Ben het zat om met random gasten een frustrerend potje mm te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door ProfaNe op 18-12-2014 10:21 ]

Verwijderd

wambamNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:16:
Echt ik ben nu een potje aan het spelen willen ze me vote kicken omdat ik 1 ronde verloor door een domme fout van mij.
Waarom zijn sommige mensen zo snel op hun tenen getrapt.
En het dan zelf niet beter doen dat vind ik nog het mooiste van allemaal.
Ik ben nu op dag 2 van mijn 8 dagen ban, omdat ik gekicked werd door ruskis na een ACE te maken _/-\o_

Verwijderd

Deadterrorist22 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:19:
[...]

Wat ik laatst heb gedaan is mijn sensitiviteit een stuk lager gezet. Hoge sensitiviteit heeft toch geen nut. Als iemand van achter komt of van je zijkant is het vaak toch te laat om om te keren. Als je goed oplet waar iedereen loopt en goed luistert hoef je vaak weinig snel een kant op te mikken. Lager sensitiviteit heeft bij mij wel geholpen. Verder speel ik veel public om aim te oefenen.
Helemaal als je kijkt naar goeie spelers, 1/3 schoten, helemaal als je niet weet dat ze er zijn, en je bent doei. Als je dan kan omdraaien en een goed schot kan lossen ben je of heeeel goed of ze zijn echt heeel slecht.
Deadterrorist22 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:19:
[...]

Laatste tijd speel ik eigenlijk alleen maar public. Ben het zat om met random gasten een frustrerend potje mm te spelen.
Ik speel nu op 1000DPI en 1.5 sensetivity ingame wat al veel lager is dan ik normaal heb maar mn muismat is te klein om een lagere dpi te hebben.

• Plainside

Plainside

wambamNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:23:
[...]

Ik speel nu op 1000DPI en 1.5 sensetivity ingame wat al veel lager is dan ik normaal heb maar mn muismat is te klein om een lagere dpi te hebben.
Mijn muispad is ook klein heb nog steeds 800 dpi en 1.- sens

Verwijderd

800 en 2.1, windows sens staat redelijk laag, alle accel uit en polling op 1000hz. (logitech 402)

• reletivity
  • Laatst online: 23-08-2021
Ik speel op 800 dpi en 2 sensitivity, logitech g400s.

• ProfaNe
  • Niet online
wambamNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:23:
[...]

Ahh oke ik zit op 400DPI 2.5 sens. Ik zat altijd op 800 dpi en 3.5. Heb geen muismat haha ruimte zat :9

Verder is aim gewoon oefenen. En gebruik je een headset? Goed luisteren = weten waar ze zitten = een groot voordeel ;)

• matrix14
400dpi is wel het beste op lange termijn. zit tussen 1-2 sens

Verwijderd

Deadterrorist22 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:27:
[...]

Ahh oke ik zit op 400DPI 2.5 sens. Ik zat altijd op 800 dpi en 3.5. Heb geen muismat haha ruimte zat :9

Verder is aim gewoon oefenen. En gebruik je een headset? Goed luisteren = weten waar ze zitten = een groot voordeel ;)
Ik heb mezelf echt vooruit gepushed door gewoon met pistol op deathmatch servers te spelen, proberen medium/longrange headshots te maken, en toen dat redelijk ging overstappen naar AK etc. En ik hield vol dat mijn kills niet telde tenzij het headshots waren. Helpt echt werelddelen!

Ik raad trouwens af om tegen PC/aimmaps te doen, echte spelers (incl lag!) zijn altijd veel onvoorspelbaarder!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 10:29 ]

Ja ik gebruik de gamescom 780 als ik het goed heb.
mijn polling rate is 1000hz ben van plan om met 400DPI te gaan trainen maar dat is nog best lastig.

• ProfaNe
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:28:
Ik heb mezelf echt vooruit gepushed door gewoon met pistol op deathmatch servers te spelen, proberen medium/longrange headshots te maken, en toen dat redelijk ging overstappen naar AK etc. En ik hield vol dat mijn kills niet telde tenzij het headshots waren. Helpt echt werelddelen!
Ik ga dat ook is proberen vanavond alleen dan op casual server. Heb een hekel aan deathmatch :9

• matrix14
Wambam hoe kan ik beste mn polling rate checken en veranderen?

Verwijderd

Deadterrorist22 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:30:
[...]

Ik ga dat ook is proberen vanavond alleen dan op casual server. Heb een hekel aan deathmatch :9
Voordeel van dedmets is dat je gewoon respawned en door kan gaan!

Verwijderd

matrix14 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:31:
Wss de software van je muis...
matrix14 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:31:
Mouse software ;)
Ik heb de razer naga 2014 mmo edition ;)

Het potje van net toch nog weten te winnen.
Gelukkig waren wij op t side goed bezig en hebben we alleen de pistol round weg gegeven.

[ Voor 31% gewijzigd door Ryada op 18-12-2014 10:45 ]

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Ik heb een Logitech g100s van 30 euro met 1000 dpi en 0.8 sens.

Wat ik merk als ik echt een off-day heb, dat het pas na een potje of 2-3 goed begint te gaan.

Ben afgelopen dagen gederanked van DMG naar MGE. Erg zonde maar het kom voor 80% van de tijd door m'n team mates. En ben niet goed genoeg om een DMG game te Carry-en.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• ProfaNe
  • Niet online
Dit zijn de ip adressen voor de russische matchmaking servers. Als je deze blocked kom je als het goed is niet (of iig minder) bij de russen met een matchmaking potje.

146.66.156.0-146.66.156.255
146.66.157.0-146.66.157.255
185.25.180.0-185.25.180.255
185.25.181.0-185.25.181.255

Source: http://www.reddit.com/r/G...atchmaking_server_picker/

[ Voor 4% gewijzigd door ProfaNe op 18-12-2014 11:01 ]

• N11BzR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 20:16

Steam

• matrix14
Dat is een checker geen modifier. Heb al gelezen je moet je usb poort aanpassen. ik hoop maar dat setpoint de functie gewoon heeft
Daarnet ben ik gekicked, denk omdat ik te noob was? Was m'n eerste competitive match :'(
Dacht dat ik na veel casual matches wel eens een potje competitive kon doen maar ik kwam terecht bij wat butthurt Russen ofzo, veel gehuil en gescheld dat we weer verloren hadden.

Ik vond zelf dat ik goed bezig was met m'n AWP/Deagle combinatie, had met een flashbang 2 mensen 'geflashed' en was gepushed naar de bom maar toen werd ik alweer door de AK47 gekilled. Ben liever terrorist omdat je dan de AK47 hebt die ongelofelijk goed is.

De reden waarom ik gekicked werd weet ik niet, de eerste match faalde ik inderdaad hard maar daarna kreeg ik een idee waar de bom zo ongeveer was op die map...

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Russen is de grootste ergernis van heel Europa spelend CS:GO dus je bent niet de enigste. :)

Deagle is enkel goed als je echt netjes keer op keer bij de eerste kogel headshot doet.
AK-47 is inderdaad een sterk wapen maar de spray control is ontzettend moeilijk voor een beginner.

Op de vorige pagina (of paar terug) staat een link naar mijn profiel, als je wilt mag je me toevoegen en kunnen we straks eens spelen.

Steam: Grim

Verwijderd

NuCl3aR schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:13:
Russen is de grootste ergernis van heel Europa spelend CS:GO dus je bent niet de enigste. :)

Deagle is enkel goed als je echt netjes keer op keer bij de eerste kogel headshot doet.
AK-47 is inderdaad een sterk wapen maar de spray control is ontzettend moeilijk voor een beginner.

Op de vorige pagina (of paar terug) staat een link naar mijn profiel, als je wilt mag je me toevoegen en kunnen we straks eens spelen.
Pak ipv die deagle maar een 57 oid, eerste schot (iig pistol round) headshot is deaud, en schiet stukke fijner als de beagle.

• matrix14
Ik zou sws als je competetive niet gewend bent eerst maar heeel veeeeeel filmpjes van goede streamers of profs kijken. Er zijn zoveel tips uitgelegd op youtube.

Van aimcontrol tot benamingen op de maps ;)

Ik zou niet deagle gaan spelen in competetive als je beginner bent haha.

[ Voor 15% gewijzigd door matrix14 op 18-12-2014 11:17 ]

Oké begrepen, filmpjes kijken enzo en mensen toevoegen :) Zal eerst eens wat filmpjes kijken. En ik zal bij casual eens wat van die wapens proberen.

CS:GO heeft kennerlijk hele moeilijke mechanics, bij bv BF4 fimpjes kijken heeft nauwelijks zin.

• N11BzR
matrix14 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:03:
[...]

Dat is een checker geen modifier. Heb al gelezen je moet je usb poort aanpassen. ik hoop maar dat setpoint de functie gewoon heeft
Het zit of in je muis software zelf of je moet een toets (mouse 3) indrukken en dan aansluiten in het USB poortje om deze te veranderen.

bij zowie muizen dan. weet niet of je het via je USB kan aanpassen.

[ Voor 4% gewijzigd door N11BzR op 18-12-2014 11:25 . Reden: wat veranderd ]

Steam

• reletivity
Brogala schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:20:
CS:GO heeft kennerlijk hele moeilijke mechanics, bij bv BF4 fimpjes kijken heeft nauwelijks zin.
Voetbal kijken om meer teweten te komen over handbal werkt ook niet nee :)

Verwijderd

reletivity schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:22:
[...]

Hij bedoeld dat je niet beter word in BF4 door filmpjes, waarbij CSGO er meer dan schieten in het spel zit...
reletivity schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:22:
[...]

Bedoelde meer dat als je meer te weten wilt komen van BF4 filmpjes kijken weinig zin heeft, tenminste naar mijn ervaring :P Daar ben ik gewoon gaan spelen.

edit: wat @merryb zegt. Vooral die spread moet ik meer van weten, kan verklaren waarom mijn kogels overal behalve in het hoofd van de tegenstander komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Brogala op 18-12-2014 11:23 ]

Verwijderd

Brogala schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:23:
[...]

Bedoelde meer dat als je meer te weten wilt komen van BF4 filmpjes kijken weinig zin heeft, tenminste naar mijn ervaring :P Daar ben ik gewoon gaan spelen.

edit: wat @merryb zegt. Vooral die spread moet ik meer van weten, kan verklaren waarom mijn kogels overal behalve in het hoofd van de tegenstander komen.
Dat moet je gewoon oefenen op muren, dat is namelijk puur 'feel'. Ik weet nu ongeveer dat ik mijn muis naar onder/rechts moet bewegen voor de eerste AK schoten, maar dat is echt een musclememory die je moet kweken!

Verwijderd

Apart. Gisteren een rank omhoog gegaan terwijl ik al een paar dagen enorm slecht speel. Wel aantal potjes gewonnen maar ook niet allemaal. Toch een rank omhoog gegaan :?

Verder niet erg natuurlijk. Al moet ik mij nu wat meer gaan concentreren. 8)

• matrix14
Brogala schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:23:
[...]

Brogala schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:20:
Oké begrepen, filmpjes kijken enzo en mensen toevoegen :) Zal eerst eens wat filmpjes kijken. En ik zal bij casual eens wat van die wapens proberen.

omdat bf4 een casual game is met open maps.

Cs heeft gesloten, kleine maps en standaard punten waar je van beschoten word en standaard plekken waar je heen moet peaken. Je moet gewoon al die plekken kennen per map anders kan je nog zon goede aim hebben maar als je niet weet waar je beschoten wordt tjaa...

Verwijderd

Idd, weten waar iemand vandaan kan komen is rete belangrijk.
Net een hele mooie draw gemaakt we stonden achter als T zijnde. met 9/6 en toen hebben we dat als ct naar 11/9 omgedraaid toen begonnen hun weer rounds te maken en in de laatste 2 rondes een geweldige clutch als ct zijnde omgezet naar een win van die round uiteindelijk 15/15 geindigd en een heel leuk potje achter de rug gehad met mensen die gezellig waren en voor de verandering geen russen.
Ik was top fragger voor de verandering (geen idee hoe maargoed)

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Ben benieuwd, ben ik de enige die met mouse acc; aan speelt?
Ik vind het echt veeeeeel beter spelen, als je die snelheid waarmee je de muis beweegt gewoon door hebt kun je toch sneller aimen?
Ik heb eens een weekje met mouse acc; uit gespeeld, maar ik vond dit niet lekker spelen.

I'm an Ironman!

Madstorm schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:57:
Ik vind het echt veeeeeel beter spelen, als je die snelheid waarmee je de muis beweegt gewoon door hebt kun je toch sneller aimen?
Ik heb eens een weekje met mouse acc; uit gespeeld, maar ik vond dit niet lekker spelen.
Je zet het vooral uit zodat je niet gaat overaimen.
Mouse accel zorgt ervoor dat door bepaalde algoritmes je muissnelheid afneemt in een dalende lijn als ik het goed heb.
Om zo precis mogelijk te aimen zet je dit uit.

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Klopt. Mouse acc. uit geeft je een lineaire controle over je muis en daarmee meer precisie.

• Plainside

Plainside

gaat niet om snel aimen het gaat om precies spelen.
Mouse acceleration zorgt er voor dat je 9 van de 10 keer overschiet.
Dus wanneer je 1 cm ver wilt kom je meestal 10cm verder.

Verwijderd

Plainside schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:06:
[...]

gaat niet om snel aimen het gaat om precies spelen.
Mouse acceleration zorgt er voor dat je 9 van de 10 keer overschiet.
Dus wanneer je 1 cm ver wilt kom je meestal 10cm verder.
BS. Als hij het fijn vind en de mouse ACC consistent blijft, kan het goed zijn dat hij er net zo goed mee schiet. Blijft dat no mouse acc wss accurater is, maar dan nog. 9/10x mis is een beetje overdreven, niet?

• reletivity
Ik heb vroeger jaren competitive CoD1 gespeeld met mouse acceleration, en nooit problemen gehad met overaimen oid. Het is maar waar je aan gewent bent. Het is zeker niet slecht en je bent zeker niet de enigste die er mee speelt.

• xeoMe
  • Laatst online: 01-12 22:50
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:08:
[...]

BS. Als hij het fijn vind en de mouse ACC consistent blijft, kan het goed zijn dat hij er net zo goed mee schiet. Blijft dat no mouse acc wss accurater is, maar dan nog. 9/10x mis is een beetje overdreven, niet?
Meeste mensen spelen met de acceleratie uit met genoeg mensen ook met de accel aan.
Kijk maar naar Swag van IBP dude speelt met Mouse Accel :') te funny ik zou het nooit kunnen

Verwijderd

Het hangt er gewoon vanaf of die accel consistent is, als die dat niet is ga je uiteraard missen. Anders is het gewoon muscle memory...

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-12 19:59
xeoMe schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:12:
[...]

Meeste mensen spelen met de acceleratie uit met genoeg mensen ook met de accel aan.
Kijk maar naar Swag van IBP dude speelt met Mouse Accel :') te funny ik zou het nooit kunnen
Ja maikelele ook van NiP als ik zijn twitch profile mag geloven, ik zou het ook echt nooit kunnen.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Afgelopen weekend eindelijk Eagle geworden. LEM ook wel weer in zicht aangezien we nog steeds alles winnen. Gisteren met 16-8 gewonnen tegen supreme's.
Voor mij is het wel duidelijk DMG is de meest kutte rank die je kan hebben (teveel verschillende skill groepen met die rank) daar boven word het weer een stuk makkelijker.

En vandaag me nieuwe headset binnen gekregen HyperX Cloud, als ik de reviews mag geloven is het de beste in die price range en laat SS en Razer ver achter zich.
Nog 2 uur werken en dan snel testen thuis ben benieuwd.

[ Voor 25% gewijzigd door Silence op 18-12-2014 14:42 ]

Inventaris - Steam

• Terranova
  • Laatst online: 02-12 18:35
Geweldig, vergeet 1x mijn russen filter aan te zetten. Kom ik bij 2 russen en 2 polen die elkaar de hele pot aan het fucken zijn.
M'n eerste competitive potje helemaal gespeeld _/-\o_ Met maar 1 rus in m'n team die niet aan 't flamen was en goed speelde :9

Ik speel nu Dust only, zodat ik die map iig goed ken. We hebben met 2 wins meer gewonnen, erg spannend. Ik weet al wat meer over de spread etc nu, hoewel ik vooral met wapens met een scope speel.

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:47
even een vraagje heren en dames(?) ik gebruik een logitech g400s en ik speel op 1800dpi met een sense van 0.38 waarom gebruikt iederen 400dpi? wat is het verschil precies want ik vind dit opzich wel super chill spelen

• Silence

Silence

Godlike

Ambition88 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:51:
even een vraagje heren en dames(?) ik gebruik een logitech g400s en ik speel op 1800dpi met een sense van 0.38 waarom gebruikt iederen 400dpi? wat is het verschil precies want ik vind dit opzich wel super chill spelen
Gewoon gebruiken wat je zelf lekker vind, ik speel zelf met 500dpi en 1.65 sens.

Inventaris - Steam

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 12:44
De pro's komen van 1.6 -> toen was er alleen maar 400 DPI -> pro's spelen daarom nog nog steeds met 400 DPI (you know, don't fix it if it ain't broken) -> iedereen aapt de instellingen van de pro's na.

:+

Ik speel lekker op een hoge DPI trouwens, 1800 dacht ik :p

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 16:27

Bananenspin

Omdat het kan

Het idee erachter is dat je muis vaak gemaakt is voor een bepaalde DPI maar deze met een truucje hardwarematig/softwarematig weer een hogere DPI kan hebben. De theorie is dus als je je muis op de dpi zet waarvoor die gemaakt is (bv 400 dpi) hij het beste reageert en mocht je dit willen compenseren dat kan jij natuurlijk je sens ingame ook weer veel hoger zetten.

HOI.

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:47
hmm okay dus waar het eigenlijk op neer komt dat het dus eigenlijk geen zak uitmaakt welke dpi je gebruikt behalve dat je dan je sensitivity moet aanpassen hoger/lager?

• Silence

Silence

Godlike

Ik heb pas deze zitten volgen:
https://www.youtube.com/watch?v=uxBuiD11WDM

Maar al die berekeningen kwamen me strot uit dus ben gewoon bij me oude instellingen gebleven.

Inventaris - Steam

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:37
Silencex schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:39:
Afgelopen weekend eindelijk Eagle geworden. LEM ook wel weer in zicht aangezien we nog steeds alles winnen. Gisteren met 16-8 gewonnen tegen supreme's.
Voor mij is het wel duidelijk DMG is de meest kutte rank die je kan hebben (teveel verschillende skill groepen met die rank) daar boven word het weer een stuk makkelijker.

En vandaag me nieuwe headset binnen gekregen HyperX Cloud, als ik de reviews mag geloven is het de beste in die price range en laat SS en Razer ver achter zich.
Nog 2 uur werken en dan snel testen thuis ben benieuwd.
Sommige 5 DMG's zijn zieke pro's en horen gewoon in LEM. Sommige zijn zo noob dat ze eerder GN4 zijn. Het verschilt enorm, ook duurt het volgens mij het langst om van DMG > LE te gaan.

• Silence

Silence

Godlike

rolandos582 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:40:
[...]

Sommige 5 DMG's zijn zieke pro's en horen gewoon in LEM. Sommige zijn zo noob dat ze eerder GN4 zijn. Het verschilt enorm, ook duurt het volgens mij het langst om van DMG > LE te gaan.
Inderdaad, daar in tegen heb ik tegen LEM gespeeld die volgens mij dubbel AK moesten zijn (hadden alleen de 1e pistol round gewonnen en daarna de 2 eco rounds, 16-3 voor ons geworden uiteindelijke)

Inventaris - Steam

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
xeoMe schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:12:
[...]

Volgens mij was dat gewoon een grap of om cool te doen... Swag speelt al heel lang niet meer met mouseaccel aan en is ook niet terug te vinden in zijn config.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:37
Silencex schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:45:
[...]

Inderdaad, daar in tegen heb ik tegen LEM gespeeld die volgens mij dubbel AK moesten zijn (hadden alleen de 1e pistol round gewonnen en daarna de 2 eco rounds, 16-3 voor ons geworden uiteindelijke)
Ik heb de laatste tijd dat we op een zieke CT map, overpass/nuke oid. Verliezen we 6-9 CT side en winnen we vervolgens 16-12 op T side. Gebeurd me nu echt al 10x ofzo.

En inderdaad gewoon bottom fraggers in mijn team die dan gewoon eagle zijn en ik mezelf dan afvragen hoe ze daar uberhaupt gekomen zijn.

• Terranova
Wat vinden jullie van Mirage trouwens? Ik speel die vrijwel exclusief momenteel :P

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
HamburgerHenk schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:38:
Wat vinden jullie van Mirage trouwens? Ik speel die vrijwel exclusief momenteel :P
Ik vind Mirage een hele leuke leuke map, maar soms vind ik hem wel moeilijk. Ik weet bijvoorbeeld niet goed welke tactics daar echt goed zijn en wat de beste plaatsen zijn om te staan of te flashen. Laatst had ik nog twee hele goede potjes op die map, allebei de keren had ik een keer een 4 kill ronde toen ik als laatste over was en was ik (bijna) top fragger.

Maar niet iedereen vind Mirage geweldig, he Plainside :P

En gaan we vanavond nu 5v5 tweakers doen zoals Plainside en matrix al voorstelde? Dan stel ik voor om gewoon gebruikelijk rond 8 uur te beginnen.

[ Voor 10% gewijzigd door markdm op 18-12-2014 17:55 ]

steam: failsnail, Letterbox

Verwijderd

Nuke is mijn absoluut beste map, dust heb ik een hekel aan (omdat iedereen er zo goed op is, en ik niet :P) en ik ben wel fan van de nieuwe train!

• matrix14
Kan iemand mij even ip van ts geven?

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-12 19:59
Xant0r schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:28:
[...]

Volgens mij was dat gewoon een grap of om cool te doen... Swag speelt al heel lang niet meer met mouseaccel aan en is ook niet terug te vinden in zijn config.
hmm maar mouseaccel staat standaard aan via windows, dno of de optie in CSGO dat overruled of niet tho.

Ken buiten maikelele eigenlijk ook geen pro's die met mouse accel spelen, kan het me ook bijna niet voorstellen.

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-12 10:04

rSNNN

Titel ondertitel

Zoeken +2 voor nu. Rank maakt niet zoveel uit, tussen Nova 1 en MG 2 ofzo

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
Oooh csgo topic :)

Ben nu dmg maar blijf er een beetje hangen jammer genoeg hoop van die russen die niets anders kunnen dan flamen :{

http://csgo-stats.com/strifejah/

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

• mu89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik ben ook vrij recent begonnen met matchmaking. Zit nu na een aantal potjes op gold nova 1 en kan niet wachten om verder door te ranken. Alleen doe ik dat vanaf nu liever met mensen op TS ipv trollers/smurfs, die gaan rambo'en waardoor we verliezen. Voeg me toe op steam: R0yal (Nederlands vlaggetje met iets over battlefield 4 in bio)

• tsjiller
  • Laatst online: 02-12 14:53
Goedemorgen,

Hier na 13 wins ook op GN1 beland. Ik zal vanavond eens wat mensen gaan toevoegen aan mn friendslist, lijkt me leuk om een keer met nederlanders te spelen :P

Hoe werkt dat? Doen jullie calls in het nederlands? "Bom naar A lang"? :D:D

Stats: http://csgo-stats.com/76561197975721652/

• Harvem
tsjiller schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:09:
Goedemorgen,

Hier na 13 wins ook op GN1 beland. Ik zal vanavond eens wat mensen gaan toevoegen aan mn friendslist, lijkt me leuk om een keer met nederlanders te spelen :P

Hoe werkt dat? Doen jullie calls in het nederlands? "Bom naar A lang"? :D:D

Stats: http://csgo-stats.com/76561197975721652/
Haha dat klinkt echt slecht :+. Wij in onze clan doen calls in combinatie Engels/Nederland. "Allemaal op long!" :p

Fun momentje tijdens een match gisteren trouwens. Altijd de bom droppen voor je als eerste peakt, maar liefst niet zo :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uUQ2oGBJE-s]

• N11BzR
Dancing Lobster schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:22:
[...]

Haha dat klinkt echt slecht :+. Wij in onze clan doen calls in combinatie Engels/Nederland. "Allemaal op long!" :p

Fun momentje tijdens een match gisteren trouwens. Altijd de bom droppen voor je als eerste peakt, maar liefst niet zo :+

[video]
Dat is ook een kunst hoor hahaha...

Steam

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Je kan er wel komen met een tweede man, maar het is niet erg handig neergegooid nee :D

• Harvem
Xant0r schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:58:
Je kan er wel komen met een tweede man, maar het is niet erg handig neergegooid nee :D
Haha ja zou alleen fijn zijn als de CT's niet zo ver zouden rushen :p. Volgende keer maar gewoon vermijden dat de bom daar terecht komt :p

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Dancing Lobster schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:02:
[...]

Haha ja zou alleen fijn zijn als de CT's niet zo ver zouden rushen :p. Volgende keer maar gewoon vermijden dat de bom daar terecht komt :p
De bom meer bij tspawn droppen is sowieso beter. Tussen double doors is sowieso niet erg handig.
Als de enemy daar pushed ben je hem meteen kwijt...
TheRecklezz schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:09:
[...]

De bom meer bij tspawn droppen is sowieso beter. Tussen double doors is sowieso niet erg handig.
Als de enemy daar pushed ben je hem meteen kwijt...
zelfde als je de bom bij t spawn dropped en je teammate pakt hem meteen op en gaat dan double doors peaken en is meteen dood.
ben je ook meteen de bom kwijt, gister een paar mensen gingen gwn headsfurst erin met de bom.
maar wat zijn nu eigenlijk de musts voor competetive of om hoger te gaan ranken in comp.

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11 10:56
0. gear(goede muis(mat), headset, 120fps+ stabiel)
1. crosshair placement
2. aim
3. map knowledge
4. communicatie
5. rationeel en positief blijven denken (mensen uitmaken voor cheaters of lopen janken over russen word je niet beter van)

Ff zo uit mijn hoofd, op volgorde van belangrijkheid
Als je dat allemaal hebt of verbertert ben je zo mge

[ Voor 41% gewijzigd door TI_Observer op 19-12-2014 11:29 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• matrix14
Ben achter gekomen waardoor mn aim zo schokkerig was. polling hz stond wel gewoon op 1000hz maar las dat de g500 er niet goed mee overweg kan. Nu op 500hz gezet en mn aim is weer smooth. Ook maar weer terug gegaan naar 16:9 speelt toch fijner

Gisteren gelijk maar weer even paar potjes lopen Carien haha lekker gaimen van het weekend tot supreme global

Gear is het minst belangrijke van allemaal. Ik heb jaren met een standaard muis gespeeld(voordat ik de g500 kocht) die ik bij mn laptop kreeg. Gear geeft je een kleine boost echt minimaal. Heb standaard 10 euro keyboard, 30€ headset, 45 euro muis.

[ Voor 26% gewijzigd door matrix14 op 19-12-2014 11:28 ]

• TI_Observer
Het gaat erom dat je een goede basis moet hebben, zeker in silver en gold spelen mensen met non gaming muizen en als je dan een fatsoenlijke muis hebt (kan al vanaf 20 euro) en gewoon een headset (om voetstappen goed te horen en te kunnen communiceren) dan neemt je voordeel behoorlijk hard toe. Op de hogere levels heeft iedereen dit natuurlijk en dan is het minder belangrijk, maar je skill begint bij een goede basis.

sheez88 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:23:
0. gear(goede muis(mat), headset, 120fps+ stabiel)
1. crosshair placement
2. aim
3. map knowledge
4. communicatie
5. rationeel en positief blijven denken (mensen uitmaken voor cheaters of lopen janken over russen word je niet beter van)

Ff zo uit mijn hoofd, op volgorde van belangrijkheid
Als je dat allemaal hebt of verbertert ben je zo mge
checklijst:
0. heb ik mechanisch tobo, game muis, 250+ fps zonder drops, 7.1 headset.
1. is nog niet goed genoeg. het ene moment is oe wel goed en het andere moment zit ik er totaal naast.
2. niet goed genoeg. ik moet meer wennen aan op hoofden mikken en zorgen dat ik hoofden raak met tap shooting.
3. dust2, mirage, inferno ken ik ondertussen na wat studeren uit mn hoofd qua calls/rotations/ tactics.
4. ik ben 9 vd 10 keer de enige die praat en als er mensen praten lopen ze te vloeken omdat ik een domme fout maak.
5. ik heb een keer tegen een LEM gespeeld dus ik noem niemand meer een cheater :+ (tenminste niet in counterstrike)

• TI_Observer
Dan ben je iig op de goede weg! Misschien als je tijd hebt, zon 10-20 min deathmatch doen elke dag?

• matrix14
Als je een beginner bent is faceit een goede aanrader.

• N11BzR
Aim maps doen.

Steam

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-11 16:13

-ko-

Leidend Voorwerp

Jullie hebben het heel de tijd over deathmatch voor beginners, ik doe eigenlijk altijd armsrace. Is deadmatch beter?

Ben aan het oefenen, soms gaat het redelijk, soms gaat het slecht. We komen er wel. :-)

Wa Doede Nou

• TI_Observer
arms race is onhandig omdat je dan met teveel verschillende wapens gaat spelen.

belangrijkste wapens zijn: ak/m4 awp glock/usp, met dm speel je dan telkens met ak/m4 of awp

[ Voor 15% gewijzigd door TI_Observer op 19-12-2014 11:46 ]

matrix14 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:42:
Als je een beginner bent is faceit een goede aanrader.
wat is faceit?

ik speel over het algemeen naast de comp matches elke dag een half uur deathmatch op verschillende maps om zoveel mogelijk maps te leren kennen.

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:23
Wat me altijd opvalt is dat de deathmatch servers zo makkelijk zijn.. Daar out(pre)aim ik praktisch iedereen, terwijl het dan tijdens MM's ineens zoveel moeilijker is.

Zijn er geen deathmatch servers waar wat betere spelers komen zodat je hiermee beter kunt trainen? Ik heb het idee dat ik met de standaard servers niet meer verder kom maar eerder lui word omdat toch niemand daar realistische tegenstand biedt.

• matrix14
sheez88 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:44:
arms race is onhandig omdat je dan met teveel verschillende wapens gaat spelen.

belangrijkste wapens zijn: ak/m4 awp glock/usp
Het is juist niet onhandig. Arms race trainde ik gigantisch snel mn reflexen mee op counterstrike source. En natuurlijk is armsrace leuker dan deathmatch. Je moet oefenen ook geen sleur maken.

En zal ik je een geheimpje verklappen ;)

De meeste hoge ranks op deze forum zoals ik hebben of cs 1.6 lang gespeeld of CS:S lang gespeeld. Je moet gewoon lekker het spelletje spelen en niet druk maken om je rank. Rank komt vanzelf.

Snap ook niet waarom daar zo op wordt gehamerd hiero. Je bent dan het spel zo zat als je op rank gaat focussen. Maak gewoon lekker plezier ga publics spelen leer mensen kennen ga met die mensen matchmaking doen. De meeste plezier had ik toen ik net met CS:S begon je bent noob en alles is leuk en nieuw. Lekker in drukke public zitten met nederlanders en lol maken.

Er zijn ook minigame,surf,climb,zombie servers waar je je in kunt verdiepen.

https://www.gametracker.com/search/csgo/
matrix14 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:53:
[...]

Het is juist niet onhandig. Arms race trainde ik gigantisch snel mn reflexen mee op counterstrike source. En natuurlijk is armsrace leuker dan deathmatch. Je moet oefenen ook geen sleur maken.

En zal ik je een geheimpje verklappen ;)

De meeste hoge ranks op deze forum zoals ik hebben of cs 1.6 lang gespeeld of CS:S lang gespeeld. Je moet gewoon lekker het spelletje spelen en niet druk maken om je rank. Rank komt vanzelf.

Snap ook niet waarom daar zo op wordt gehamerd hiero. Je bent dan het spel zo zat als je op rank gaat focussen. Maak gewoon lekker plezier ga publics spelen leer mensen kennen ga met die mensen matchmaking doen. De meeste plezier had ik toen ik net met CS:S begon je bent noob en alles is leuk en nieuw. Lekker in drukke public zitten met nederlanders en lol maken.

Er zijn ook minigame,surf,climb,zombie servers waar je je in kunt verdiepen.

https://www.gametracker.com/search/csgo/
ik focus mij redelijk op rank omdat ik heel competatief ingesteld ben.
ik vind het altijd leuk om mezelf te verbeteren en merlen dat ik beter word.
ook ben ik van plan om voor de lol een cs go team op te zetten en kijken of we ergens kunnen komen.
daarom zit ik altijd te kijken hoe ik hoger kan komen zodat ik meer uitdaging zal gaan krijgen.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
tummeke393 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:53:
Wat me altijd opvalt is dat de deathmatch servers zo makkelijk zijn.. Daar out(pre)aim ik praktisch iedereen, terwijl het dan tijdens MM's ineens zoveel moeilijker is.

Zijn er geen deathmatch servers waar wat betere spelers komen zodat je hiermee beter kunt trainen? Ik heb het idee dat ik met de standaard servers niet meer verder kom maar eerder lui word omdat toch niemand daar realistische tegenstand biedt.
Inderdaad, bij comp is mijn aim waardeloos en schiet ik echt alles naast. Maar bij deathmatch beland ik bijna altijd in de top 3 speler, vaak zelfs eerste.

steam: failsnail, Letterbox

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Er mist iets op die checklist. Uren maken. Ik zie hier af en toe posts van mensen die 40/50 uur gespeeld hebben. Ik zou zeggen koop een g500 of deathadder en maak eerst eens 1000 uur.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
De reden waarom ik me op mijn rank focus is omdat ik het gevoel heb veel beter te zijn dat dat ik nu speel. Als ik op mn aller aller best ben zou ik in de buurt van Master Gardian Elite's spelen. Vroeger veel 1.6 gespeeld en naar mijn idee was ik toen veel beter als dan ik nu speel.

Dit kunnen verschillende dingen zijn:

-Na mn 17e niet meer gegamed tot mijn 23e
-RSI klachten in mn pols, vingers, nek en zelfs rug vanwege 24/7 achter mn PC te zitten voor werk/baan.
-Perspectief van een 16 jarig, Mischien was ik toen helemaal niet zo goed maar dacht ik dat omdat ik jong/naief was?
-Ik speel nooit zonder een jointje gerookt te hebben
-Verlies wel ooit mijn focus, vooral als we verliezen is mn focus ver te zoeken.

PRO ga ik nooit worden, dus meedoen aan de top, de beste te worden is absoluut niet mijn doel. Mijn doel is om aan mezelf te bewijzen dat ik daadwerkelijk zo goed ben als ik dacht. En bewijzen dat ik mezelf niet overschat. Vandaar dat het ooit frustrerend het is als het allemaal niet lukt. Eigenlijk omdat je opdat moment beseft dat je "slecht bent etc. Nu is het de kunst positief te blijven denken en met plezier door te spelen. (daar doe je het ook voor)

Mijn skill "plaffond" zal rond de MGE zijn, en me doel is dat te bereiken. En zo goed mogelijk spelen op dat niveau. Maar ik ben bang nog een lange weg te gaan te hebben :)

Paar belangrijkste punten om beter te worden voor mij:
Beter cover zoeken tijdens defense, ik wordt als ct nog vaak insta HS dood geschoten zodra de T binnen rushed.
Ik ging altijd voor de body kill, (1e shot borst, 2e tm 5e kogels sprayde ik terwijl ik omlaag ging met CH) nu probeer ik steeds vaker voor de HS te gaan, vind het nog erg lastig maar door AIM_redline te spelen wordt het al beter.
Drink geen bier meer tijdens csgo, pas na mn laatste mm
Nog beter callen, en vaker de Leiding nemen als niemand dat doet.

www.webshopmasters.nl

• Plainside

Plainside

Dancing Lobster schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:02:
[...]

CT's horen ook niet zo te rushen, ze dachten wss dat daar niemand was aangezien ze niks hoorde.

Verwijderd

<- vanavond online voor wat knalwerk vanaf ca. 20:00 uur!
Zit in in de GoT groep, nick is Willie Wartaal, rank GN2 :)

• Terranova
Ja hoor, zit ik weer met een stelletje kut polen. Alleen maar gekurwa en ik kreeg natuurlijk uit het niets opeens een kick. En dan zat ik nog op de EU west server. Tijd dat er echt wat gaat gebeuren aan die idioten.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Berktoppie schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:56:
PRO ga ik nooit worden, dus meedoen aan de top, de beste te worden is absoluut niet mijn doel. Mijn doel is om aan mezelf te bewijzen dat ik daadwerkelijk zo goed ben als ik dacht. En bewijzen dat ik mezelf niet overschat. Vandaar dat het ooit frustrerend het is als het allemaal niet lukt. Eigenlijk omdat je opdat moment beseft dat je "slecht bent etc. Nu is het de kunst positief te blijven denken en met plezier door te spelen. (daar doe je het ook voor)

Mijn skill "plaffond" zal rond de MGE zijn, en me doel is dat te bereiken. En zo goed mogelijk spelen op dat niveau. Maar ik ben bang nog een lange weg te gaan te hebben :)

Paar belangrijkste punten om beter te worden voor mij:
Beter cover zoeken tijdens defense, ik wordt als ct nog vaak insta HS dood geschoten zodra de T binnen rushed.
Ik ging altijd voor de body kill, (1e shot borst, 2e tm 5e kogels sprayde ik terwijl ik omlaag ging met CH) nu probeer ik steeds vaker voor de HS te gaan, vind het nog erg lastig maar door AIM_redline te spelen wordt het al beter.
Drink geen bier meer tijdens csgo, pas na mn laatste mm
Nog beter callen, en vaker de Leiding nemen als niemand dat doet.
Hoezo zou MGE jouw plafond zijn?

Ontspannen blijven, geduld hebben, off-angles bezetten als CT, al even in je hoofd bedenken wat er kan gebeuren en hoe je moet reageren op de mogelijke encounters.

CS zit zo ontzettend vol nuances na 1000 uur ben je nog steeds niet uitgeleerd, gewoon 1 aspect per keer verbeteren en leuke potjes spelen met vrienden en je stijgt vanzelf. De een sneller dan de ander, maar als je bereid bent om te leren van je fouten, waarom zou het dan niet lukken?

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:33:
[...]

Hoezo zou MGE jouw plafond zijn?

Ontspannen blijven, geduld hebben, off-angles bezetten als CT, al even in je hoofd bedenken wat er kan gebeuren en hoe je moet reageren op de mogelijke encounters.

CS zit zo ontzettend vol nuances na 1000 uur ben je nog steeds niet uitgeleerd, gewoon 1 aspect per keer verbeteren en leuke potjes spelen met vrienden en je stijgt vanzelf. De een sneller dan de ander, maar als je bereid bent om te leren van je fouten, waarom zou het dan niet lukken?
Omdat het hoger als MGE echt op mili secondes aan kan komen, wie net iets sneller is etc. Dat zou me zoveel inspanning kosten dat bij te houden dat ik het dan niet meer leuk ga vinden. Als ik MGE daadwerkelijk haal en het blijkt goed te gaan. Kan ik mn doelen altijd bijstellen.

www.webshopmasters.nl

Tering wat ga ik goed nu ik een Russen/Oost-Europeanen filter heb aanstaan _/-\o_ Als ik nu als bomb carrier zeg 'All go B' dan gaan we dat ook echt allemaal.

Ik speel veel lekkerder sinds ik even met de meeste guns (vooral AK47 en M4A4) heb geschoten op een muur.

Wel erg jammer dat ik gisteren 2x achter elkaar een competitive match heb gewonnen waardoor ik 24 uur moest wachten... en nu weer 2x achter elkaar dus kan ik weer 24 uur gaan wachten.

Tot nu toe 4 uit 5 gehaald qua wins.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Berktoppie schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:43:
[...]
Omdat het hoger als MGE echt op mili secondes aan kan komen, wie net iets sneller is etc. Dat zou me zoveel inspanning kosten dat bij te houden dat ik het dan niet meer leuk ga vinden. Als ik MGE daadwerkelijk haal en het blijkt goed te gaan. Kan ik mn doelen altijd bijstellen.
Mwa, dat het op milisecondes scheelt durf ik wel te betwijfelen eerlijk gezegd. Dat onderscheid zit veel meer tussen crosshair placement, positie, stutterstep, pre-fire, geduld hebben en geen domme fouten maken. Ik denk dat de hogere ranks hier dat ook wel zullen beamen.

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Je kunt ook mm_dedicated_search_maxping op 40 of 30 zetten dan weet je ook bijna zeker dat je niet op Oost Europese servers terecht komt.
Pagina: 1 ... 62 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic