[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.827 views
Paranoidnl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:56:
[...]

ik doe al veel DM maar dit wil niet echt vlotten, veel wapens die me boven de pet gaan.
hetzelfde voor bepaalde situaties, ben games als COD gewent waar ADS Standaard is...
ik ben als competetive cod gamer (mw2 bo2) naar cs go gegaan en tutorials van TheWarOwl op youtube kijken hielpen ook heel erg.
het is gewoon veel oefenen, veel cod gewoontes afleren (zoals herladen als je geschoten hebt waar ik zalf ook nog last van heb)
en doorzetten dan kom je er wel.

Steam: Ryada.

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Paranoidnl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:53:
CS:GO noob hier, wat is iets om te doen om echt even goed te snappen wat er aan de hand is in CS:GO?
Beginnen bij het begin zeg ik altijd maar.

-Meest gespeelde maps uit je hoofd kennen, dit kan je bijvoorbeeld gewoon op casual leren ondertussen kan je ook klein beetje trainen op je recoil control. Je kunt dit ook in deathmatch doen, maar ik vind persoonlijk dat je dan niet echt de flow van de map leert kennen.
-Movement onder controle krijgen, dit is een van de belangrijkste aspecten die je onder de knie moet hebben wil je accuraat kunnen schieten (iedereen die FPS ervaring heeft kan wel aimen, maar lopen tijdens het schieten is in CSGO echt funest). Wilt niet weten hoe vaak ik dit nog zie zelfs bij DMG/LEs en vervolgens klagen dat spel voor geen kant klopt :-)
-Veel afkijken van anderen, hier kan je het snelst door leren. Vooral goede smokes en flashes kan je hier door oppikken.

Als je dit onder de knie hebt kan je beginnen met ervaring opbouwen, door veel te spelen (het liefst met anderen die je kent), de flow van de game herkennen per map. Ik zou zeggen als je de basis onder de knie hebt dan is het gewoon een kwestie van tijd, hoe meer je speelt hoe meer je leert. Afkijken bij pro's en semipro's is een handige tool om sneller te leren. Kijk vooral naar hoe zij bepaalde situaties aanpakken (clutches, retakes na bombplant, openen van bombside als Terrorists, etc).

• Paranoidnl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11 12:09

Paranoidnl

denkt teveel na over kippen

Xant0r schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:02:
[...]

Beginnen bij het begin zeg ik altijd maar.

-Meest gespeelde maps uit je hoofd kennen, dit kan je bijvoorbeeld gewoon op casual leren ondertussen kan je ook klein beetje trainen op je recoil control. Je kunt dit ook in deathmatch doen, maar ik vind persoonlijk dat je dan niet echt de flow van de map leert kennen.
-Movement onder controle krijgen, dit is een van de belangrijkste aspecten die je onder de knie moet hebben wil je accuraat kunnen schieten (iedereen die FPS ervaring heeft kan wel aimen, maar lopen tijdens het schieten is in CSGO echt funest). Wilt niet weten hoe vaak ik dit nog zie zelfs bij DMG/LEs en vervolgens klagen dat spel voor geen kant klopt :-)
-Veel afkijken van anderen, hier kan je het snelst door leren. Vooral goede smokes en flashes kan je hier door oppikken.

Als je dit onder de knie hebt kan je beginnen met ervaring opbouwen, door veel te spelen (het liefst met anderen die je kent), de flow van de game herkennen per map. Ik zou zeggen als je de basis onder de knie hebt dan is het gewoon een kwestie van tijd, hoe meer je speelt hoe meer je leert. Afkijken bij pro's en semipro's is een handige tool om sneller te leren. Kijk vooral naar hoe zij bepaalde situaties aanpakken (clutches, retakes na bombplant, openen van bombside als Terrorists, etc).
als ik een dota2 hiernaast zou zetten, wat is de learning curve?
ik heb vroeger veel COD mw 2 en 3 gespeeld in YARR servers en sinds pas heb ik Black ops 2 gekocht in steam saletje en toen kon ik al meteen goed meekomen al heb ik misschien half jaar niet gespeeld.

ik ben niet iemand met veel geduld wat dat soort dingen betreft.

Who are we to question why the chicken crosses the road?

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Ik speel al CoD 1 op de pc, en CoD 2 op de ps2. Heb alle CoD's gespeeld op de playstation. Waarin ik op Ghost nummer 10 alltime was op domination en ook veel te veel genolifed hebt. Nu ben ik ook DMG op CS:GO. Als je aanleg hebt voor shooters, pak je CS zo op.

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:25:
Ik speel al CoD 1 op de pc, en CoD 2 op de ps2. Heb alle CoD's gespeeld op de playstation. Waarin ik op Ghost nummer 10 alltime was op domination en ook veel te veel genolifed hebt. Nu ben ik ook DMG op CS:GO. Als je aanleg hebt voor shooters, pak je CS zo op.
Nog altijd cod1? :D

• rolandos582
  • Nu online
Ja nu niet meer. Als ik daar 2 seconden naar krijg, krijg ik spontaan een ziekte in mijn ogen. Wat ziet dat er toch slecht uit atm op 1440p

• reletivity
rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:28:
[...]

Ja nu niet meer. Als ik daar 2 seconden naar krijg, krijg ik spontaan een ziekte in mijn ogen. Wat ziet dat er toch slecht uit atm op 1440p
Balen, ik speel het nog regelmatig namelijk. De overgang van 1 naar csgo vond ik ook niet echt spannend.

• rolandos582
  • Nu online
reletivity schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:29:
[...]

Balen, ik speel het nog regelmatig namelijk. De overgang van 1 naar csgo vond ik ook niet echt spannend.
De graphics. Om te janken, laatst had ik bij een kameraad een ps2 aangeslingerd met CoD 2. Ook om te janken, CoD 4 ging nog wel.

• reletivity
rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:30:
[...]

De graphics. Om te janken, laatst had ik bij een kameraad een ps2 aangeslingerd met CoD 2. Ook om te janken, CoD 4 ging nog wel.
Ben er al jaren aan gewent, ik kijk er ook langsheen met andere games nu.

• Xant0r
Paranoidnl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:09:
[...]

als ik een dota2 hiernaast zou zetten, wat is de learning curve?
ik heb vroeger veel COD mw 2 en 3 gespeeld in YARR servers en sinds pas heb ik Black ops 2 gekocht in steam saletje en toen kon ik al meteen goed meekomen al heb ik misschien half jaar niet gespeeld.

ik ben niet iemand met veel geduld wat dat soort dingen betreft.
Dota2? Geen flauw idee, ik speel bijna exclusief FPS en racegames :).

Als je veel ervaring hebt met FPS dan is CSGO niet veel anders dan een andere FPS maar de learning curve van CSGO is wel degelijk hoger dan menig ander FPS. Meeste FPS zijn run&gun games, maar wat ik al aangaf in CS(GO) is dit funest, als je schiet moet je per definitie gewoon stil staan met de normale rifles (AK/M4/AWP) om 100% accuraat te zijn. Als je loopt tijdens het schieten krijg je een zware penalty waarbij je kogels ergens anders landen dan je daadwerkelijk wilt, dit is echt iets wat je in je kop moet stampen en aan moet leren. Voor de 1 is dit zo aangeleerd, voor een ander is dit iets waar ze moeite mee blijven hebben en dus bij de basis al een probleem hebben en deze spelers blijven dan ook vaak in een lage rank hangen en spelen het meer voor de fun (waar niks mee is). Maar wil je beetje serieus spelen, samen met vrienden en een bepaalde rank bemachtigen dan zal je dit spel gewoon veel moeten spelen.

In begin had ik zelf altijd "paniekaanvallen" als ik bijv 1v1 of 1vX speelde en gevoel had dat je hele team meekijkt (wat dus ook zo is :+) waardoor ik vaak niet prettig voelde in dit soort situaties. Nu ben ik bijna 1000 uur verder en heb ik er geen enkel probleem mee als ik als laatste over ben. Ik doe gewoon mijn ding en dat pakt vaak positief uit, zo niet... volgende ronde beter. Maw de ervaring leert.

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11 16:45

Plainside

I browse when I'm at work

rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:35:
[...]

Je hoort hem wel stampen als een gek. Die silvers lopen niet stil, die doen stamp stamp stamp. Het lastige is dat ze onvoorspelbare dingen doen als op rare plekken zitten / pushen.
Zeg je tegen een silver die shift constant indrukt :P

• Paranoidnl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11 12:09

Paranoidnl

denkt teveel na over kippen

Xant0r schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:34:
[...]

Dota2? Geen flauw idee, ik speel bijna exclusief FPS en racegames :).

Als je veel ervaring hebt met FPS dan is CSGO niet veel anders dan een andere FPS maar de learning curve van CSGO is wel degelijk hoger dan menig ander FPS. Meeste FPS zijn run&gun games, maar wat ik al aangaf in CS(GO) is dit funest, als je schiet moet je per definitie gewoon stil staan met de normale rifles (AK/M4/AWP) om 100% accuraat te zijn. Als je loopt tijdens het schieten krijg je een zware penalty waarbij je kogels ergens anders landen dan je daadwerkelijk wilt, dit is echt iets wat je in je kop moet stampen en aan moet leren. Voor de 1 is dit zo aangeleerd, voor een ander is dit iets waar ze moeite mee blijven hebben en dus bij de basis al een probleem hebben en deze spelers blijven dan ook vaak in een lage rank hangen en spelen het meer voor de fun (waar niks mee is). Maar wil je beetje serieus spelen, samen met vrienden en een bepaalde rank bemachtigen dan zal je dit spel gewoon veel moeten spelen.

In begin had ik zelf altijd "paniekaanvallen" als ik bijv 1v1 of 1vX speelde en gevoel had dat je hele team meekijkt (wat dus ook zo is :+) waardoor ik vaak niet prettig voelde in dit soort situaties. Nu ben ik bijna 1000 uur verder en heb ik er geen enkel probleem mee als ik als laatste over ben. Ik doe gewoon mijn ding en dat pakt vaak positief uit, zo niet... volgende ronde beter. Maw de ervaring leert.
het is meer dat mijn de community van CS:GO leuk lijkt en dat ik gewoon wat breder wil gaan gamen.
ik ben niet van plan om Ranked games te spelen waar je met grijze haren van de stress zit. ik game voor mijn plezier en ontstpanning

Who are we to question why the chicken crosses the road?

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:47
wat vinden jullie de beste manier om te springen? ik gebruik zelf space voor jump en caps voor crouch maar ik mis nog tevaak easy jumps dus zit te overwegen om te springen met mouse wheel down, hopelijk helpt dat iets :p

• Plainside

Plainside

Ambition88 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:38:
wat vinden jullie de beste manier om te springen? ik gebruik zelf space voor jump en caps voor crouch maar ik mis nog tevaak easy jumps dus zit te overwegen om te springen met mouse wheel down, hopelijk helpt dat iets :p
Crouch hoor je niet te gebruiken in comp.

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb jump op space, crouch op shift en langzaam lopen op ctrl. In source had ik springen op mijn scrollwheel ivm bunnyhop, maar dat gaat me in GO wat minder goed af.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Ambition88
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:42:
[...]

wat bedoel je precies?

• Plainside

Plainside

Crouch is onhandig.
Ja beter aim en ja makkelijker doelwit probeer maar eens weg te komen met crouchen wanneer je gepusht word.
gaat je niet lukken.

• Ambition88
ja maar ik heb het puur over het springen he niet over fights sommige jumps haal je niet zonder crouch en ik vind space/crouch tegelijk vrij onhandig spelen dus vandaar dat ik benieuwd ben of er nog meer mensen met muiswiel springen en of dat ''soepeler'' speelt

• Xant0r
Paranoidnl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:38:
[...]

het is meer dat mijn de community van CS:GO leuk lijkt en dat ik gewoon wat breder wil gaan gamen.
ik ben niet van plan om Ranked games te spelen waar je met grijze haren van de stress zit. ik game voor mijn plezier en ontstpanning
Je kunt in CSGO prima plezier hebben, ook als onervaren CS speler. Gemiddelde niveau op casual (pub games) is meestal niet bijzonder hoog en er zijn natuurlijk meerdere opties om je plezier te halen. Zo surf ik zelf ook regelmatig als ik geen zin heb om te fraggen.
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:42:
[...]

Dat is nou net zo makkelijk zeggen als die andere kerel met ik heb mijn crouch geunbind, er handig als je achter cover staat waar net je hoofd uitsteekt en dus kunt voorkomen door even te bukken. Crouchen kan zowel positief als negatief werken, heb zelf vaak genoeg mee gemaakt dat je iemand letterlijk tegen komt op 1 meter afstand omdat je net een hoek omloopt, die persoon doet snel een crouch terwijl je aanlijnt om op zijn kop te schieten, hij crouched...jij mist en je verliest het duel. Op afstand is het niet erg handig om dat je dan te statisch bent, maar dichtbij is crouchen soms rete irritant omdat je als schutter dan je aim moet aanpassen, die split milliseconde kan je een AK kogel door je kop kosten. :)

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-12 19:59
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:44:
[...]

Crouch is onhandig.
Ja beter aim en ja makkelijker doelwit probeer maar eens weg te komen met crouchen wanneer je gepusht word.
gaat je niet lukken.
Hoelang speel jij cs, 2 weken? Klinklare onzin waar je over praat man, Crouch kan zeker handig zijn in bepaalde situaties.

• Plainside

Plainside

Scrtz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:50:
[...]

Hoelang speel jij cs, 2 weken? Klinklare onzin waar je over praat man, Crouch kan zeker handig zijn in bepaalde situaties.
nope verspilling van een ronde

• Scrtz
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:51:
[...]

Zult wel een silver zijn dan als je dat al niet begrijpt ;)

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 07:55:
gisteren een geweldige match gehad.
0-16 win met tweakers rond GN1 niveau.
Eindigde top fragger dacht ik was opzich wel vet haha.

Oh jah ik wou dat er een manier was om je matches te bekijken zonder dat je in game hoeft te gaan
Ja, dat was bruut :D haha, te ernstig. Match erna weer ingemaakt als ik me niet vergis.
:)

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• Plainside

Plainside

Scrtz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:51:
[...]

Zult wel een silver zijn dan als je dat al niet begrijpt ;)
silver ja en toch op MGE niveau makelijk mee kunnen spelen.
Crouch = waardeloos

• Scrtz
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:53:
[...]

silver ja en toch op MGE niveau makelijk mee kunnen spelen.
Crouch = waardeloos
Dat vind jij, wil niet zeggen dat dat voor anderen ook zo is. Als je een kill bijv niet krijgt kun je beter crouchen, soms op bepaalde punten peaken kan crouchend ook net dat verschil bieden.

Ben Global btw ;)

• Plainside

Plainside

Scrtz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:54:
[...]

Dat vind jij, wil niet zeggen dat dat voor anderen ook zo is. Als je een kill bijv niet krijgt kun je beter crouchen, soms op bepaalde punten peaken kan crouchend ook net dat verschil bieden.

Ben Global btw ;)
En nog steeds probeer je mij te laten accepteren dat crouch goed is ofterwijl jij probeer jouw MENING op mij af te drukken.

• Ambition88
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:51:
[...]

ik vind crouch juist handig in sommige situaties, gebeurt zovaak dat ik bijv op dust van ct a spot op kom gelopen en 1 iemand achter dat kistje zit op de spot zelf en net boven die ramp aimt en ipv dat je als een kip zonder kop zijn crosshair in loopt gewoon via het kistje op het andere kistje en dna sta je inenes boven hem hallo ;w

• Scrtz
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:55:
[...]

En nog steeds probeer je mij te laten accepteren dat crouch goed is ofterwijl jij probeer jouw MENING op mij af te drukken.
Omdat jij hier in dit topic zegt alsof niemand crouch moet gebruiken, het is gewoon mogelijk in CS en dus ook een bijdrage in het spel, je verdraait zelf de feiten.

• Plainside

Plainside

Scrtz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:57:
[...]

Omdat jij hier in dit topic zegt alsof niemand crouch moet gebruiken, het is gewoon mogelijk in CS en dus ook een bijdrage in het spel, je verdraait zelf de feiten.
Ik heb nooit gezegt dat niemand crouch moet gebruiken.
Ik heb gezegt dat het niet in Comp thuis hoort.

• reletivity
Het hoort wel degelijk in comp thuis :)

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 12:44
Paranoidnl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:56:
[...]

ik doe al veel DM maar dit wil niet echt vlotten, veel wapens die me boven de pet gaan.
hetzelfde voor bepaalde situaties, ben games als COD gewent waar ADS Standaard is...
- Enkel M4 en AK47 oefenen in het begin
- Niet sprayen, ga enkel voor headshots en tap shooting.
- Ga in een offline server zonder bots en leer de spray patterns en hoe je ze kunt counteren. Van zodra je de spray patterns van de M4 en de AK een beetje kent kan je in deatmatch op kort en middellange afstand gaan bursten.
- Altijd stilstaan als je schiet, in tegenstelling tot CoD ben je allesbehalve accuraat als je lopend schiet.

• Scrtz
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:58:
[...]

Een beetje CSer speelt wel competitief dus je zegt wel degelijk dat niemand het moet gebruiken.

Verder vind ik dat je verre van de ervaring hebt om hier überhaupt een inhoudelijke mening over te kunnen hebben als silver, je hebt nog heel wat te leren.

Verwijderd

Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:58:
[...]

Misschien omdat jij nooit crouch gebruikt zit je nog in zilver :+ >:)

• Plainside

Plainside

Scrtz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:01:
[...]

Een beetje CSer speelt wel competitief dus je zegt wel degelijk dat niemand het moet gebruiken.

Verder vind ik dat je verre van de ervaring hebt om hier überhaupt een inhoudelijke mening over te kunnen hebben als silver, je hebt nog heel wat te leren.
En omdat jij global elite bent moet ik maar dom weg naar jou luistern en van een brug afspringen nee dankje ik speel wel gewoon op mijn manier

• Scrtz
ga jij dan leren om op een normale manier reacties te posten?

[ Voor 80% gewijzigd door BM op 17-12-2014 14:47 ]

• Ambition88
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:02:
[...]

En omdat jij global elite bent moet ik maar dom weg naar jou luistern en van een brug afspringen nee dankje ik speel wel gewoon op mijn manier
dat is appels met peren vergelijken, als jij op je 1e werkdag wordt ingewerkt door iemand die het al 10 jaar doet zeg je dan ook oh nee jij werkt hier al jaren dus ik moet maar naar jou luisteren? ja inderdaad dat ''moet'' je

want hij heeft een betere understanding van de game anders zou hij niet tig ranks hoger zijn, je komt een beetje over als een struisvogel.

• Plainside

Plainside

Eigewijs ja.
En ik ga niet domweg naar iemand luisteren omdat die claimt dat die Global Elite is.
Voorzover ik weet ben jij een norank en kan je net zo goed geboost zijn.
En wat leer ik er van als ik alles doe wat jij me zegt?
NIKS.
HEt is gewoon achterlijk om iemand met een hogere rank te volgen.
Iemand op LEM kan net zogoed een fucking silver 3 zijn met een boosted account.
Rank = usless

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 17-12-2014 14:47 ]

• matrix14
  • Laatst online: 10-06-2024
plainside stop eens met jezelf nog meer integraven... Crouch is altijd een hot item geweest in elke Counterstrike game en het is tijden een gamebreaker geweest door crouchbug.

Jij suggeerde degelijk wel door te zeggen crouch hoort niet thuis in comp. Dan had je een mening moet geven door te zeggen ik vind crouch niet thuishoren in comp om deze redenen. Maar jij gaat eigenwijs verdedigen en nonsens uitkramen

Ik gebruik crouch bijna constant

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 17-12-2014 14:48 ]

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-12 19:41
Ik speel al jaren (vanaf 1.5) en crouch heeft zijn voor en na-delen.
Ik gebruik het vaak & het hoort zeker in competitieve matches thuis.

Het is ook wat je gewend bent...

Speel gewoon je eigen spel. :)

• Ambition88
dat hij niet op mijn post reageert zegt genoeg, i hit the nail on the head. :p maargoed ik ga vanavond eens jump met mousewheel down testen kijken hoe me dat afgaat :)

• matrix14
Ambition88 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:09:
dat hij niet op mijn post reageert zegt genoeg, i hit the nail on the head. :p maargoed ik ga vanavond eens jump met mousewheel down testen kijken hoe me dat afgaat :)
Ik ben een trikzjumper/bhopper/climber elite. Meer dan 1000+ uren in dit soort maps ;p
Ik heb jump op mousewheelup zitten en crouch op C. Dit omdat ik graag snel wil doorlopen met wasd. Ik gebruik vaak combinaties van W+a+mousewheelup+crouch zeg maar. Ik moet gewoon lekker alles dichtbij mn wasda hebben zitten.

Ik heb z,x,c,f,e,q allemaal met belangrijke dingen gebind.

[ Voor 4% gewijzigd door matrix14 op 17-12-2014 13:16 ]

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik gebruik geregeld crouch. Niet zozeer tijdens het schieten maar vooral om mijzelf iets meer verdekt op te stellen achter een box o.i.d.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:07:
[...]

Eigewijs ja.
En ik ga niet domweg naar iemand luisteren omdat die claimt dat die Global Elite is.
Voorzover ik weet ben jij een norank en kan je net zo goed geboost zijn.
En wat leer ik er van als ik alles doe wat jij me zegt?
NIKS.
HEt is gewoon achterlijk om iemand met een hogere rank te volgen.
Iemand op LEM kan net zogoed een fucking silver 3 zijn met een boosted account.
Rank = usless
Enigsinds eens met hem, ik kijk heel veel pro games maar af en toe zitten er ploegen tussen die spelen als Silvers, je moet spelen zoals je het zelf wilt, je hoeft dan ook niet te luisteren naar de "pro's"

Het komt vaak genoeg voor dat pro's op T side door harde pushes van CT zwaar onder druk staan en gaan choken.. Ja crouch is handig voor het moment dat je full spray gaat doen of als je iemand zwaar in je visier hebt, heb je maar een headshot nodig, maar vooralsnog zijn er spelers die dit niet doen en het ook prima lukt oftewel; er zijn pro spelers die het gebruiken, en er zijn pro spelers die het minder of bijna niet gebruiken, anders spelen dan anders heeft vaker zijn voordelen.

Pls stop flamewars, 't lijkt wel alsof het hier vol zit met silvers. O+

[ Voor 6% gewijzigd door CykkVii op 17-12-2014 14:11 ]

• N11BzR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 20:16
Zijn er misschien mensen die morgen middag / avond ff een paar potjes willen met rond de rand mg ben zelf mg 2 word er alleen gek van die scheeuwende mensen en mensen zonder een mic. voeg me toe N11BzR

Steam

Helaas ik zit op GN1 ook al zou ik morgen middag mee willen doen.

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 22:50
Vorige keer met die Scrtz gespeeld echt een beginner hij denkt alles te weten hij heeft in vertrouwen gezegd dat hij sinds juli 2014 begonnen is met CS.

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 17-12-2014 14:48 ]

• rolandos582
  • Nu online
CykkVii schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:01:
[...]
Het merendeel is hier ook silver/gn1
xeoMe schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:25:
Vorige keer met die Scrtz gespeeld echt een beginner hij denkt alles te weten hij heeft in vertrouwen gezegd dat hij sinds juli 2014 begonnen is met CS.
Wie is scrtz?

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 17-12-2014 14:48 ]

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Crouch ftw gvd, ik crabwalk mijn way to global als het moet ... :D
Wat een discussie zeg .. haha :D

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Kunnen we hier allemaal een beetje op het taalgebruik letten alsjeblieft? Zou het fijn vinden als het hier gewoon allemaal vriendelijk blijft.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:29:
[...]

Het merendeel is hier ook silver/gn1

[...]

Wie is scrtz?
Mensen met een G-star rank neem ik überhaupt niet serieus!

On-topic. Fnatic gebruikt crouch > dus ik gebruik crouch :+

Speel lekker hoe je wil spelen en zorg dat je beter wordt op de manier waarop jij graag speelt. Het is belangrijker om gamesense te ontwikkelen en goed te kunnen pre-aimen, dan wel of niet crouchen.

* hmr speelt al heeeeeeeeullll lang en heeft een lage 5 digit steamid (trots).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• rolandos582
  • Nu online
hmr schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:57:
[...]

Mensen met een G-star rank neem ik überhaupt niet serieus!

On-topic. Fnatic gebruikt crouch > dus ik gebruik crouch :+

Speel lekker hoe je wil spelen en zorg dat je beter wordt op de manier waarop jij graag speelt. Het is belangrijker om gamesense te ontwikkelen en goed te kunnen pre-aimen, dan wel of niet crouchen.

* hmr speelt al heeeeeeeeullll lang en heeft een lage 5 digit steamid (trots).
Kijk hem nou trots zijn op z'n ster. Die had ik allang moeten hebben maar ik heb mijn account vernieuwd. Mijn oude account kwijtgeraakt :(
rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:00:
[...]

Kijk hem nou trots zijn op z'n ster. Die had ik allang moeten hebben maar ik heb mijn account vernieuwd. Mijn oude account kwijtgeraakt :(
Dat riekt naar een VACation Rolandos

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• rolandos582
  • Nu online
hmr schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:01:
[...]

Dat riekt naar een VACation Rolandos
Kom maar op, is er eigenlijk ergens te checken hoelang het nog duurt voor je die 5 jaars badge krijgt?

• Plainside

Plainside

Wat houd zo'n 5 digit steam id nou weer in dan?
http://puu.sh/dyo7G/f9f08f0b15.png
lol snap em niet

[ Voor 9% gewijzigd door Plainside op 17-12-2014 15:19 ]

• rolandos582
  • Nu online
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:18:
Wat houd zo'n 5 digit steam id nou weer in dan?
http://puu.sh/dyo7G/f9f08f0b15.png
lol snap em niet
Link doet het niet. 8)7

• Plainside

Plainside

Doet het goed hier :D

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:57
het zijn er iig meer dan 5 ^^

• matrix14
1 digit is steam_0:0:1-9
2 digit is steam_0:0:10-99
etc
etc

is gewoon userid... als die heel laag is heb je gewoon super oude account en daar zit waarde aan.

• Deshmir
STEAM_0:0:2083394 -> 7 digit -> slacker? :+
(Feb 2004 trouwens)

[ Voor 19% gewijzigd door Deshmir op 17-12-2014 15:32 ]

• Plainside

Plainside

http://www.pcgamer.com/what-makes-a-good-game-gun/
me like article.
@Matrix hmm misschien dat ik m'n aller eerste account nog kan terug vissen die is nog van 2005-ish.

• Jasperlamers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-11 18:47

Jasperlamers

Carpe Diem!

STEAM_0:0:19791943 Hmm 8 digits... wel lang actief ;P
Afbeeldingslocatie: http://badges.steamprofile.com/profile/default/steam/76561197999849614.png test,,,

[ Voor 56% gewijzigd door Jasperlamers op 17-12-2014 15:37 ]

. MacBook Pro 13"  iPad (2017)  iPhone XS  AirPods

• matrix14
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:30:
http://www.pcgamer.com/what-makes-a-good-game-gun/
me like article.
@Matrix hmm misschien dat ik m'n aller eerste account nog kan terug vissen die is nog van 2005-ish.
heb account uit 2004 maar op 1 of andere manier is die super hoge digit in de 6-7 helaas :( Terwijl steam online ging ergens eind 2003 als goed is. Wou eigenlijk deze account gebruiken maar moet dan weer csgo kopen miss keer als smurf gebruiken

[ Voor 26% gewijzigd door matrix14 op 17-12-2014 15:40 ]

• rolandos582
  • Nu online
Jasperlamers schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:35:
STEAM_0:0:19791943 Hmm 8 digits... wel lang actief ;P
[afbeelding] test,,,
Waar kun je die steam digits zien dan? O.o

• Scrtz
xeoMe schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:25:
Vorige keer met die Scrtz gespeeld echt een [mbr]beginner[/] hij denkt alles te weten hij heeft in vertrouwen gezegd dat hij sinds juli 2014 begonnen is met CS.
Hahaha maat, als ik dit jaar pas was begonnen was ik wel echt een talent geweest! :D

Ot: ja 13 of 15 september 2003 zo uit mijn hoofd kwam steam online dacht ik.

• rolandos582
  • Nu online
Scrtz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:43:
[...]

Hahaha maat, als ik dit jaar pas was begonnen was ik wel echt een talent geweest! :D

Ot: ja 13 of 15 september 2003 zo uit mijn hoofd kwam steam online dacht ik.
1 digit (usually a valve employee/friend, so 2002-2003)
2 digit (2004)
3 digit (2004)
4 digit (2004, Valve forces users to switch to Steam, WON is now defunct so alot of IDs imported from WON to Steam were 4-6 digits)
5 digit (2004)
6 digit (2004)
7 digit (2005)
8 digit (2006-present)

• Jasperlamers

Jasperlamers

Carpe Diem!

Je community link hierin zetten http://steamidfinder.com/ mijn profiel link is bijvoorbeeld http://steamcommunity.com/id/Japp024/
rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:42:
[...]

Waar kun je die steam digits zien dan? O.o

STEAM_0:0:50517

;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• rolandos582
  • Nu online
Dan kom ik op je steam profile, maar waar zie je dan die screen die je net liet zien?

• Scrtz
Of status typen in console terwijl je in een server zit ( niet local met bots ) zie je jou en andere steamids van medespelers.

• rolandos582
  • Nu online
Scrtz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:46:
Of status typen in console terwijl je in een server zit ( niet local met bots ) zie je jou en andere steamids van medespelers.
STEAM_0:0:70031982 O.o O.o O.o, maar kun je dan ook zien wanneer hij created is? Of kan dat alleen ign.

• Jasperlamers

Jasperlamers

Carpe Diem!

Je bedoeld de profile forum tag ook via die website ;) en dan het forum tag
rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:45:
[...]

Dan kom ik op je steam profile, maar waar zie je dan die screen die je net liet zien?

• Jasperlamers

Jasperlamers

Carpe Diem!

• Scrtz
rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:46:
[...]

STEAM_0:0:70031982 O.o O.o O.o, maar kun je dan ook zien wanneer hij created is? Of kan dat alleen ign.
Op je steamcommunity profiel kun je zien wanneer je account is aangemaakt.

• Jasperlamers

Jasperlamers

Carpe Diem!

Profiel STEAM_0:0:70031982 is aangemaakt op 27 juli 2013.
rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:46:
[...]

• rolandos582
  • Nu online
Jasperlamers schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:50:
Profiel STEAM_0:0:70031982 is aangemaakt op 27 juli 2013.
[...]
Aha, 1.5 jaar. Not bad, klopt wel. Toen ging ik weer steam games spelen. Wou inloggen op me 2007 account maar die wist ik niet meer :(

• Scrtz
http://csgo-stats.com/scrtz/
Ook wel een leuke stats site trouwens, 63,8% headshots ^^

• rolandos582
  • Nu online
Scrtz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:53:
http://csgo-stats.com/scrtz/
Ook wel een leuke stats site trouwens, 63,8% headshots ^^
http://csgo-stats.net/?user=scrtz vind deze veel leuker. Wapens/maps etc allemaal te zien.

• Scrtz
rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:44:
[...]

2 digit (2004)
3 digit (2004)
4 digit (2004, Valve forces users to switch to Steam, WON is now defunct so alot of IDs imported from WON to Steam were 4-6 digits)
5 digit (2004)
6 digit (2004)
7 digit (2005)
8 digit (2006-present)
Die lijst klopt niet helemaal, http://steamcommunity.com/id/43576126535345/badges/1
En dat is mijn eerste acc met 6 digit ( zit op mobile dus kan nu niet nakijken welke ). Veel andere csers hebben ook allemaal accounts uit 2003, behalve xeome, die heeft zn account gekocht :D

• Deshmir
Member since 13 February, 2004. met een 7digit dus :+

Ik heb trouwens in mijn steamnaam mijn rank gezet.
Als je samen wil spelen en je bent Silver/GN, mag je ook toevoegen hoor.
Tis meer dat je van te voren weet wat er kan komen qua queue time en matchmaking voordat je me invite :+

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12 18:35
rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:44:
[...]

2 digit (2004)
3 digit (2004)
5 digit (2004)
6 digit (2004)
7 digit (2005)
8 digit (2006-present)
7 digits, al meer dan 10 jaar op steam. Dus dat lijstje klopt niet.

Edit: Oh stond hier boven ook al :P

[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 17-12-2014 16:15 ]

Klopt idd niet, ik kom uit 2003 :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Plainside

Plainside

http://puu.sh/dyrRA/b785eb84a3.jpg
I got 999 kills but an awp ain't one.

Om terug te komen op de match van gister avond:
http://puu.sh/dys0y/3f2522de06.png

[ Voor 37% gewijzigd door Plainside op 17-12-2014 16:34 ]

• Scrtz
CykkVii schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:01:
[...]

Enigsinds eens met hem, ik kijk heel veel pro games maar af en toe zitten er ploegen tussen die spelen als Silvers, je moet spelen zoals je het zelf wilt, je hoeft dan ook niet te luisteren naar de "pro's"

Het komt vaak genoeg voor dat pro's op T side door harde pushes van CT zwaar onder druk staan en gaan choken.. Ja crouch is handig voor het moment dat je full spray gaat doen of als je iemand zwaar in je visier hebt, heb je maar een headshot nodig, maar vooralsnog zijn er spelers die dit niet doen en het ook prima lukt oftewel; er zijn pro spelers die het gebruiken, en er zijn pro spelers die het minder of bijna niet gebruiken, anders spelen dan anders heeft vaker zijn voordelen.

Om hier nog even op terug te komen aangezien ik op de telefoon en niet kon multiquoten,
Volg zelf ook al sinds 2006-2007 zowat alle grote toernooien omtrent cs 1.6 en tegenwoordig CSGO, denk dat mijn mening gecombineerd met eigen ervaring en het zien van honderdtallen professionele matches toch wel genoeg materiaal is om te mogen praten als een feit.

Buiten dat is het jammer dat sommigen onder ons in dit topic het niet mogelijk achten om fatsoenlijke argumenten te benoemen maar zich direct aangevallen voelen.
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:31:
http://puu.sh/dyrRA/b785eb84a3.jpg
I got 999 kills but an awp ain't one.

Om terug te komen op de match van gister avond:
http://puu.sh/dys0y/3f2522de06.png
Als er iets is wat niet belangrijk is in CS, dan is het wel je k/d verhouding.
rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:57:
[...]

http://csgo-stats.net/?user=scrtz vind deze veel leuker. Wapens/maps etc allemaal te zien.
Hmm ja inderdaad, die .com is een beetje vreemd dat je per operation kan kijken, niet zo heel erg boeiend

[ Voor 19% gewijzigd door Scrtz op 17-12-2014 16:41 ]

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 12:44
De .com heeft vooral ook het probleem dat die de competetive stats al een tijdje niet meer kan updaten. Geeft bij mij 18 rounds played aan :'). Geeft de .net trouwens enkel competetive stats aan of tels die casuals matches ook mee?

• Scrtz
Dancing Lobster schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:23:
De .com heeft vooral ook het probleem dat die de competetive stats al een tijdje niet meer kan updaten. Geeft bij mij 18 rounds played aan :'). Geeft de .net trouwens enkel competetive stats aan of tels die casuals matches ook mee?
Ja dat vraag ik me dus ook al langer af, onduidelijk wat er allemaal meegeteld wordt.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-12 20:59
Ik heb een 4 digit steamaccount (5524) en die komt inderdaad uit 2003 toen steam net online kwam.
Vroeger toen ik nog CS speelde op de Engelse clanbase ladder werden er vaak flinke bedragen geboden voor mijn steamaccount.

Weet iemand wanneer steam is gaan bijhouden hoeveel uur je een spel gespeeld hebt?
Ik heb ontzettend veel uren in 0.8 tot1.6 en source gespeeld. In het begin ook in CS:GO maar toen ik klaar was met studeren helaas veel minder tijd ervoor. Heb sinds de "telling" iets meer dan 80 uur gespeeld en pas 5 matchmaking potjes (4 ervan gewonnen) en ga snel door om mijn rank te kunnen krijgen. Lijkt me leuk om eens met tweakers te spelen. Ben nog unranked maar durf wel te zeggen dat ik bovengemiddeld ben.

• Scrtz
Volgens mij kwam dat pas in 2010 ofzo, heb inderdaad ook echt heel erg veel 1.6 uren gespeeld maar dat was grotendeels voordat de counter begon ( met counter 2 accs ong goed voor samen 1300 uur )

Goede tijd op de middelbare, 40 uur cs per week spelen ofzo haha

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Dat schema van hierboven klopt niet? Mijn steam account dateert van 14/09/2003 en ik heb een ID met 6 digits: STEAM_0:0:153417 // http://steamcommunity.com/id/phaex87/

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Vandaag mijn eerste ace gehad! oOo
Als ik er achter kom hoe je het makkelijk op YouTube kan uploaden doe ik het.

En weer over de smurf discussie: ****** irritant, ze winnen dik van je en je kan er niks echt tegen doen. Vandaag weer, verpest het spel soms wel enorm.

steam: failsnail, Letterbox

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Vandaag geranked naar silver 4. :) Alhoewel de meeste zeggen dat ik hoger hoor (dat zeggen ze allemaal :+ ).

Als er mensen willen spelen mag je me adden en als ik online ben gewoon even vragen of ik wil mee doen. Ik bijt niet. O-)

http://steamcommunity.com/profiles/76561197991345721

Steam: Grim

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Ik zag de discussie en was toch benieuwd.........Member since 7 November, 2005.

en ik ga deze http://csgo.gamebanana.com/tools/5684
maar eens proberen, ik heb gisteravond iets teveel gevloekt naar het schijnt :)

stuck in Silver Hell

• Plainside

Plainside

markdm schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:11:

Als ik er achter kom hoe je het makkelijk op YouTube kan uploaden doe ik het.
stuur even een DM kan ik zo de bestands grote van 1GB+ naar 100MB+/- brengen :P.

• matrix14
Vanavond tweakersavond? of iemand die rond eaglemaster zit die samen wilt? Heb keer hele avond de tijd en wil even ranken

• Plainside

Plainside

ff een vraag.
Aangezien de meeste hier op het topic meestal op Donderdag avond kunnen spelen zullen we dan vanaf nu een standaard zetten dat we elke donderdag rond 20:00-21:00 standaard Nehox's server kapen om daar een paar potjes tegen elkaar te spelen?

• markdm
matrix14 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:38:
Vanavond tweakersavond? of iemand die rond eaglemaster zit die samen wilt? Heb keer hele avond de tijd en wil even ranken
Plainside schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:18:
ff een vraag.
Aangezien de meeste hier op het topic meestal op Donderdag avond kunnen spelen zullen we dan vanaf nu een standaard zetten dat we elke donderdag rond 20:00-21:00 standaard Nehox's server kapen om daar een paar potjes tegen elkaar te spelen?
Ik doe vanavond weer mee (#facknederlandshuiswerk), ik weet niet of dat ik elke donderdag zou kunnen maar aangezien de tweakers groep nu wel aardig vol zit denk ik dat we elke donderdag wel een volle server kunnen krijgen.

ik kan helaas nooit op een donderdag meedoen.
maar laat dat jullie niet belemeren om een gezellige avond op te zetten.
gister was mn aim echt bagger. wat doen jullie als je aim te wensen overlaat om je aim weer terug te krijgen?

• matrix14
wambamNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:35:
gister was mn aim echt bagger. wat doen jullie als je aim te wensen overlaat om je aim weer terug te krijgen?
even pauze nemen, ander spelletje doen voor 30min, fappen, instellingen veranderen en dan denken ben nu nog slechter dat je genoegen neemt met je slechte aim voor die dag.
matrix14 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:37:
[...]

even pauze nemen, ander spelletje doen voor 30min, fappen, instellingen veranderen en dan denken ben nu nog slechter dat je genoegen neemt met je slechte aim voor die dag.
hmm ik bleef gister gwn doorspelen wat een aantal losses heeft veroorzaakt.
laatste game was ik wel weer in top vorm maar was lastig om 9 rondes die een 5v1 waren voor mij te winnen (ondanks dat ik er 4 gewonnen heb)

• markdm
wambamNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:35:
Jammer dat je niet mee kan doen, we zullen ook wel eens op een andere dag kunnen spelen.

En wat ik doe als mijn aim bagger is: dat is het altijd. Maar als mijn aim een keer extra bagger is dan probeer ik rustiger en afwachtend te spelen. Als je een hoekje goed preaimt dan hoef je alleen maar te klikken wanneer ze aan komen lopen, hoef je niet al te veel te aimen. Maar zelfs dit lukt me niet altijd :+ . Een andere goede techniek is dan gewoon volledig pro90 te gaan :)

• matrix14
@ wambam

Wat markdm net zegt niet de confrontatie gaan opzoeken. Ga op sound spelen en laat je hersenen keer het werk doen ipv je aim ;p het is wat saaier soms maarja. Ik ben ook nog lang niet op mn niveau kwam ik eergisteren achter.

Ik zit toch weer te twijfelen mn resolutie weer terug te zetten want kan gewoon niet aan mn muis wennen met lage resolutie. Iemand nog tips voor muis settings met 1280 resolutie? Ik heb mn dpi 400 en al lage sens maar hij blijft soms te snel accelereren. Had eerst altijd heel smooth. Heb g500 muis met zwaarste gewichten erin
Pagina: 1 ... 61 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic