[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.827 views

Verwijderd

Probeer iig te vertellen waar je doodging en hoeveel mensen daar liepen, precies waar is niet belangrijk, zeg zoiets als: Behind forklift on A site, of theyre near CT spawn now, going B.

Waar ze zijn en waar ze naar toelopen (globale richting) doet echt heel veel.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Zit nu op zo'n 7 win streak, met een solid team nu. Winnen 16-2 tegen LEM team en bijna elke match dat soort ronde scores. Dus hopelijk niet lang meer voor een eagle rank.

Inventaris - Steam

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11 16:45

Plainside

I browse when I'm at work

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:38:
Een mic is absoluut handig. Al vind ik het geen must op de meeste niveaus. Je radar vertelt je al een hele hoop. En als je moet callen typ je ff snel wat. Geen probleem
en tijdens het typen dood gaan nope.
Mic is een MUST HAVE.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Plainside schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:23:
[...]

Mic is een MUST HAVE.
En iets zeggen en horen gaat ook vele malen sneller dan typen en lezen. Zonder mic kan je niet echt fatsoenlijk comp spelen.

steam: failsnail, Letterbox

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Plainside schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:23:
[...]

Mic is een MUST HAVE.
Eens. Ze zouden een "mic check one two" iets moeten inbouwen voor je zoekt. Dan kunnen ze kneuzen zonder mic bij elkaar in 't team gooien. :) Krijg je iig geen mensen zonder mic in je team. :D

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Verwijderd

Als je het goed wilt spelen wel. Ik heb t niet nodig in ieder geval op gold nova.

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:57
wambamNL schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:24:
[...]

Ach ik heb er nu 43 uur inzitten en ben in SEM terecht gekomen dus ik vind dat al een hele prestatie.
Vooral aangezien ik hiervoor CoD compettetive heb gespeeld.
Aim ben ik ook nu mee bezig om het te verbeteren de ene keer raak ik alles en de andere keer kus ik elke ronde de grond.
Het hangt er echt vanaf tegen wat ik speel en hoe ik de game inkom helaas.
Nog veel ruimte voor verbetering dus ;)
Welke CoD heb je competitive gespeeld? Misschien ken ik je (:

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Daarbij komt dat veel mensen onder het spelen de chat niet bijhouden, te geconcentreerd.

Ik snap dat sommige het vervelend vinden dat niet iedereen zijn microfoon genoeg gebruikt, maar k vind het 10x vervelender wanneer iemand zijn microfoon te veel gebruikt. Niet nuttige info, langdradige info, oude info, of nog vervelender klagen dat ze dood zijn geshoten, als in: WTF dit kan echt niet, waarom ik, aargh hij zit met AWP op mid!! (terwijl daar al 10 rondes achter elkaar een AWP staat) .

of mensen die A LONG roepen, zodra er 1 Terrorist komt peeken, waardoor B te snel terug valt naar A.
Of mensen die gewoon een gesprek gaan houden als ze dood/levend zijn terwijl de rest probeert te concentreren.

Of als je in je eentje (of 2e) overblijft en je dooie teamgenoten je gaan vertellen wat je moet doen, of hoe je het moet doen.

Ik speel zelf op geluid, en ik hoef hier niet uit te leggen HOE belangrijk sound is..

Als ik als CT midden sta, en iemand wordt lower tunnel dood geschoten, hoeft hij mij dat niet te vertellen hoor. Ik zie het op de radar, ik en heb het al gehoord. Ik wil nu die gast van lower tunnel aan horen komen lopen. of horen dat hij terug naar upper tunnel loopt. Niet iemand horen roepen door een krakande microfoon dat er 1tje lower tunnel zit!!! en dat ik hem snel moet killen wat hij heeft maar 80 HP over.... terwijl ik nu niet meer weet of hij upper gaat of lower en welke kant ik hem moet verwachten. (gouden info dus kwijt, nutteloze info voor terug)

Dus voor mij hoeven niet persee "MEER" mensen hun MIC te gebruiken, maar de mensen die het doen beter over nadenken over de info die ze geven en die ze ontvangen.

[ Voor 16% gewijzigd door Berktoppie op 15-12-2014 11:48 ]

www.webshopmasters.nl

HowsMyApple schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:41:
[...]

Welke CoD heb je competitive gespeeld? Misschien ken ik je (:
Blops 2 en MW2 ;)

Steam: Ryada.

• HowsMyApple
Wordt/werd dat competitive gespeeld op de PC ja? Voor zover ik weet is de "pro" scene van CoD nog steeds bij CoD4. Ik heb CoD4 ieder geval jarenlang competitive gespeeld.

Heb nu sinds half jaartje csgo en speel af en toe wat MM potjes, ben op dit moment Supreme.
HowsMyApple schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:54:
[...]

Wordt/werd dat competitive gespeeld op de PC ja? Voor zover ik weet is de "pro" scene van CoD nog steeds bij CoD4. Ik heb CoD4 ieder geval jarenlang competitive gespeeld.

Heb nu sinds half jaartje csgo en speel af en toe wat MM potjes, ben op dit moment Supreme.
Het werd competetive gespeeld maar op een kleinere schaal dan CoD4.
Ik speel CS nu zon anderhalve week ofzo.

Verwijderd

Berktoppie schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:42:

*KNIP*
of mensen die A LONG roepen, zodra er 1 Terrorist komt peeken, waardoor B te snel terug valt naar A.
Of mensen die gewoon een gesprek gaan houden als ze dood/levend zijn terwijl de rest probeert te concentreren.
Dit is ook mijn ergste frustratie. Iemand die in paniek LONG LONG LONG roept en ik zie er zelf ook 1 rood stipje bij B dan ga ik niet terug rennen. Helaas doet de rest van het team dit wel waardoor ik opeens tegen 4 man op B sta want er was er toch maar 1tje op LONG.... |:(

En vervolgens zeuren zie mensen vaak ook dat mensen te langzaam rotaten. Nu neemt dit gedrag gelukkig wel af als je uit de Nova zone komt.

Verwijderd

Als ik report dan vaak met het aantal erbij. Bijv. Long 1 of B all

• Berktoppie
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:31:
[...]

En vervolgens zeuren zie mensen vaak ook dat mensen te langzaam rotaten. Nu neemt dit gedrag gelukkig wel af als je uit de Nova zone komt.
Volgens mij is de nova 1 net als drijfzand, als je er in zit kom je er ook niet meer uit, en hoe meer je je best doet er uit te komen hoe dieper je er in verzeilt raakt.

Begin er over na te denken om aan een cheater te vragen mij te boosten naar een rank waar normaal csgo gespeeld wordt. nu weer gezakt naar silver elite na 8 solo que mm games achter elkaar verloren te hebben. Kut spel, slaat nergens op, ik kan tijdens premade 5 vs 5 waar het gemiddelde rank Guardian master Elite makkelijk mee doen, en regelmatig zelfs als top fragger eindigen, maar hoger ranken als gold nova 1 lukt me niet.

Sommige collega's vrienden of zelfs andere tweakers die ik zelf zonder enige vorm van arrogantie minder goed vind spelen als mij, hebben van begin af aan al Master Guardian rank en blijven daar ook hangen. Nu 299 competitieve wins, en fucking silver terwijl ik wel continue probeer mn spel te verbeteren en misschien wel meer met het spelletje bezig ben als de gemiddelde poster hier.

Snap dat rank niks moet boeien, maar soms kan het zo frustrerend zijn

Ben zelfs in staat om alle skins te verkopen en te deinstalleren, als ik nu nog zo zuig in het spel, zal ik wel een kansloze noob blijven en nooit kunnen genieten van t spel

www.webshopmasters.nl

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12 18:35
Berktoppie schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:21:
[...]

Volgens mij is de nova 1 net als drijfzand, als je er in zit kom je er ook niet meer uit, en hoe meer je je best doet er uit te komen hoe dieper je er in verzeilt raakt.

Begin er over na te denken om aan een cheater te vragen mij te boosten naar een rank waar normaal csgo gespeeld wordt. nu weer gezakt naar silver elite na 8 solo que mm games achter elkaar verloren te hebben. Kut spel, slaat nergens op, ik kan tijdens premade 5 vs 5 waar het gemiddelde rank Guardian master Elite makkelijk mee doen, en regelmatig zelfs als top fragger eindigen, maar hoger ranken als gold nova 1 lukt me niet.

Sommige collega's vrienden of zelfs andere tweakers die ik zelf zonder enige vorm van arrogantie minder goed vind spelen als mij, hebben van begin af aan al Master Guardian rank en blijven daar ook hangen. Nu 299 competitieve wins, en fucking silver terwijl ik wel continue probeer mn spel te verbeteren en misschien wel meer met het spelletje bezig ben als de gemiddelde poster hier.

Snap dat rank niks moet boeien, maar soms kan het zo frustrerend zijn

Ben zelfs in staat om alle skins te verkopen en te deinstalleren, als ik nu nog zo zuig in het spel, zal ik wel een kansloze noob blijven en nooit kunnen genieten van t spel
Vervelend is dat he. Ik ben ooit begonnen met competitive zonder echt serieus te spelen(3x minimal 1 disconnecter int team) ja dan kom je uiteindelijk op silver 3 terecht. Terwijl ik nu dus ongeveer elk potje bovenaan sta en sterren bij elkaar hark lukt het me maar niet echt om goed omhoog te gaan. Je hebt altijd wel wat kut potjes er tussen waardoor je weer terugvalt.

• HowsMyApple
De oplossing is heel simpel: Niet meer solo queuen :) Al speel je maar met 2 maten dan is het al zo veel makkelijker allemaal.

• Berktoppie
HamburgerHenk schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:25:
[...]

Vervelend is dat he. Ik ben ooit begonnen met competitive zonder echt serieus te spelen(3x minimal 1 disconnecter int team) ja dan kom je uiteindelijk op silver 3 terecht. Terwijl ik nu dus ongeveer elk potje bovenaan sta en sterren bij elkaar hark lukt het me maar niet echt om goed omhoog te gaan. Je hebt altijd wel wat kut potjes er tussen waardoor je weer terugvalt.
Tja, ik probeer geconcentreerd te blijven spelen, maak zelfs een ace in de match, als enige van mn team weet ik elke ronde wel 1 of zelfs 2 kills te maken, Eindig met 30-13 en iets van 7 mvp's en derank daarna gewoon weer. alsof je continue gestraft wordt, en mijn team zit ook vol silvers die ook echt in silver thuis horen. En mn tegenstanders 5 premade smufs...

baal echt dat ik al zo lang geen leuke game meer heb gehad. En t gaat me niet om t winnen of verliezen.
Al verlies ik de volgende 100 wedstrijden met 16-14 dat heb ik liever dan dat ik 50 wedstrijden met 16-1 win en de andere 50 met 16-1 verlies.

www.webshopmasters.nl

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
In je eentje ga je het moeilijkst omhoog in ranks ;) Altijd beste om een schietmaatje te vinden rond dezelfde rank en daarmee proberen goed te worden. Met zn 2en kan je easy games carrien als je goed samenspeelt

Verwijderd

Voeg gewoon wat tweakers toe in Steam en dan rank je vanzelf wel met ze mee.

Ik heb zelf weinig problemen gehad met het ranken. Als ik lang goed speel ga ik snel omhoog, speel ik paar keer slecht dan rank ik naar beneden. Maar tegenwoordig zweef ik tussen MG1,2 en nova 4 soms.

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
markdm schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:33:
En iets zeggen en horen gaat ook vele malen sneller dan typen en lezen. Zonder mic kan je niet echt fatsoenlijk comp spelen.
Over welk niveau hebben we het dan? Ik hoor hier wel wat ranks voorbij komen maar ik ben zelf bijvoorbeeld nog maar Silver 2 of zo met een stuk of 35 wins. Al is het hebben van minimaal één persoon met mic wel handig, ik heb ook potjes gespeeld waar je met een team zonder één enkele mic nog zulk goed teamwork verricht dat je makkelijk wint.

En ja, ik zeg altijd waar ik dood ben gegaan, en hoeveel vijanden ik welke kant op zie gaan.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Ik ben net voor het weekend naar MG2 gegaan, en zit inmiddels dicht bij MGE. Ik weet niet wat er veranderd is (op mijn nieuwe 144Hz, 1ms response beeldscherm na (kom vanaf 60Hz, 8ms), maar ik ga de laatste tijd wel goed. Meeste potjes sta ik boven aan, of speel ik erg lekker.
Daarnaast heb ik ook een voordeel dat ik meestal wel een team heb, vaak met een man of 3 a 4 soms zelf een vol team. Dus dat maakt het ook een stukje makkelijker.
[...]
Sommige collega's vrienden of zelfs andere tweakers die ik zelf zonder enige vorm van arrogantie minder goed vind spelen als mij, hebben van begin af aan al Master Guardian rank en blijven daar ook hangen.
Geloof me, het is beter om vanaf GN1 naar MG te gaan dan meteen daar te beginnen. Ik heb ook al een paar keer met wat mensen gespeeld die meteen MG werden, maar die kennen het spel dan echt niet zo goed als iemand die van GN1 komt. Ik ben ook van GN1 naar waar ik nu ben gegaan, het duurt even maar dan heb je ook wat :)

I'm an Ironman!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Madstorm schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:51:
Geloof me, het is beter om vanaf GN1 naar MG te gaan dan meteen daar te beginnen. Ik heb ook al een paar keer met wat mensen gespeeld die meteen MG werden, maar die kennen het spel dan echt niet zo goed als iemand die van GN1 komt. Ik ben ook van GN1 naar waar ik nu ben gegaan, het duurt even maar dan heb je ook wat :)
Deels mee eens, als je altijd goed bent geweest in shooters in het algemeen dan is MG1/MG2 een beetje de rank waar je in begint, maar uit de MG ranks komen kost tijd erg veel tijd. Zo veel slechte gewoontes die je af moet leren, grenades aan te leren, onmogelijke teammates etc. etc. :)

• Berktoppie
Madstorm schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:51:

[...]

True that, bij het typen over die loses kwam ff de frustratie van die game naar boven. Klagen op tweakers helpt toch stiekem wel een beetje om van je frustratie af te komen :) Thnx voor understanding!

www.webshopmasters.nl

• Plainside

Plainside

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:58:
[...]

Deels mee eens, als je altijd goed bent geweest in shooters in het algemeen dan is MG1/MG2 een beetje de rank waar je in begint, maar uit de MG ranks komen kost tijd erg veel tijd. Zo veel slechte gewoontes die je af moet leren, grenades aan te leren, onmogelijke teammates etc. etc. :)
Ik ben redelijk goed in shooters kwam nog steeds terecht in silver 4 na 10 wins.
maakt niet uit of je goed bent al je fucking team fucking slecht is ben je zelf ook de klos.

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24

Ik heb je toegevoegd op mn smurf. Mijn main account zit op DMG, mijn smurf op dit moment MGE. Ik kan je spectaten, grove schatting van je rank maken en tips geven om in MG-MGE te komen.

Silver Elite en Gold Nova is tricky, er zijn veel smurfs in die ranks, maar als je vaak genoeg speelt balanceert het zich in beide richtingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kser op 15-12-2014 14:29 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
Plainside schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:06:
[...]
Ik ben redelijk goed in shooters kwam nog steeds terecht in silver 4 na 10 wins.
maakt niet uit of je goed bent al je fucking team fucking slecht is ben je zelf ook de klos.
Als jij makkelijk op MG niveau kan spelen, dan wordt je er niet als silver gerankt of je moet toch tenminste binnen no-time de silver ranks uit kunnen komen lijkt me? De kans dat het enemy team net zulke slechte teamspelers/russen/faalberen toegewezen krijgt als je eigen team is 100% op de lange termijn.

Alleen al op crosshair placement, geluid en recoil control moet je in je eentje doorgaans wel 2 a 3 mensen tegen kunnen houden op een bombsite of kunnen killen op een bombsite? Dan zou je toch vrij snel op moeten ranken (in theorie).

Dat mensen klemvast zitten op een rank lees ik veel, ben benieuwd hoe dat kan want ik zwabber juist als een dolle tussen ranks heen en weer, dat kan zo twee ranks verschillen op een avondje afhankelijk van hoe lekker het gaat of hoeveel ik drink/zit te kloten. :)

Verwijderd

't is idd wel vervelend als je zelf gewoon goed speelt, maar of het andere team uit 1 team bestaat (incl de nodige smurfs/hacks) en je eigen uit een stel AFK russen... :P Meeste verliezende potjes die ik speel ik vaak als enige van mijn team k/d gelijk met een score die tussen het andere team past...

Behoorlijk demotiverend, dat wel.

• Berktoppie
Kser schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:21:
[...]

Ik heb je toegevoegd op mn smurf. Mijn main account zit op DMG, mijn smurf op dit moment MGE. Ik kan je spectaten, grove schatting van je rank maken en tips geven om in MG-MGE te komen.

Silver Elite en Gold Nova is tricky, er zijn veel smurfs in die ranks, maar als je vaak genoeg speelt balanceert het zich in beide richtingen.
Thanks! Zal vanavond meteen online zijn! Kan wat feedback zeer goed waarderen!

www.webshopmasters.nl

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik ben zelf begonnen op Silver 2. Kwam voornamelijk omdat ik toen nog niet met Tweakers speelde maar lekker ging solo queuen. Uiteraard ben ik een paar keer weggegaan omdat ik dacht dat het geen schade aan kon richten.

Inmiddels zit ik in Nova 1 en verwacht ik binnenkort weer wat omhoog te gaan. Speel meestal wel redelijk mee met allerlei soorten ranks.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• xeoMe
  • Laatst online: 01-12 22:50
Probeer niet teveel naar scores te kijken, ook vaak slechtere spelers boven me gehad maar dat zegt natuurlijk niks.
Als ze zelden richting B gaan en vrijwel altijd naar A gaan kan dat al effect hebben. Baiten kan ook al een aardige killing source zijn.
Kijk vaak naar de gameplay van iemand dus ze movement, crosshair placement spraycontrol etc. daaruit kan je wel echt bepalen of diegene goed is of niet.
K/D ratio heeft weinig meerwaarde. Je kan makkelijk onderaan staan met alle important clutch rounds te winnen of een goede introfragger met weinig kills maar door jouw kill wel de ronde pakken zulke plays zijn toch belangrijker.
Echt sommige mensen moeten eens leren dat schreeuwen door de mic als ik in een 1v3 zit niet helpt.
Ik kan dan geen sounds horen waardoor ik niet goed kan aimen.
Zovaak een ronde daardoor verloren.

• Madstorm
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

xeoMe schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:56:
Probeer niet teveel naar scores te kijken, ook vaak slechtere spelers boven me gehad maar dat zegt natuurlijk niks.
Als ze zelden richting B gaan en vrijwel altijd naar A gaan kan dat al effect hebben. Baiten kan ook al een aardige killing source zijn.
Kijk vaak naar de gameplay van iemand dus ze movement, crosshair placement spraycontrol etc. daaruit kan je wel echt bepalen of diegene goed is of niet.
K/D ratio heeft weinig meerwaarde. Je kan makkelijk onderaan staan met alle important clutch rounds te winnen of een goede introfragger met weinig kills maar door jouw kill wel de ronde pakken zulke plays zijn toch belangrijker.
QFT
Toch betrap ik mij er soms ook wel op met qoutes als: JAWEL, topfragged als een malle ;) (oid)
Ach blijft meer als grap dan :9

I'm an Ironman!

• xeoMe
  • Laatst online: 01-12 22:50
wambamNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:00:
Echt sommige mensen moeten eens leren dat schreeuwen door de mic als ik in een 1v3 zit niet helpt.
Ik kan dan geen sounds horen waardoor ik niet goed kan aimen.
Zovaak een ronde daardoor verloren.
voice_scale "0.3"

Ik heb ingame voice en teamspeak voice altijd lager dan mijn ingame sounds die vind ik vaak toch iets belangrijker.
xeoMe schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:03:
[...]

voice_scale "0.3"

Ik heb ingame voice en teamspeak voice altijd lager dan mijn ingame sounds die vind ik vaak toch iets belangrijker.
Al het geluid leid toch af van de dingen die je moet horen.
Ach ik heb nu elke game een scheeuwerd in mijn team en kan steeds niet winnen.
Ben bang dat ik uit SEM ga droppen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryada op 15-12-2014 15:08 ]

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:57
Ik ben begonnen op GN4, tijd lang rond GN2 en 3 geschommeld en toen samen met mijn broertje gaan spelen.

Veelal dezelfde maps (nuke, inferno, mirage en de vanguard mappen), en we zijn samen naar MG1 gegaan.
Duurde wel lang voordat ik van GN3 naar 4 ging, maar er zit een stijgende lijn in.

Het is dus idd aan te raden om te groupen met steeds dezelfde mensen die qua niveau op hetzelfde zitten of iig MG1 en hoger.
Zo wen je aan elkaar en heb je meer kans om games te winnen (imo).

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:14
Dat potje bakte ik er niet veel van nee, maar daarvoor heb ik 3 games russen moeten carryen omdat ze er niks van bakken. 1e 4 rondes moest ik al een 4k maken om de ronde uberhaupt te pakken. Dus had ik na 4 rondes al 16 kills :P
En toen werd ik gepromote ipv gedemote 0.0
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DhRc5rf.jpg

• markdm
[...]

Ik merk ook dat wanneer ik met Master Gardians (Meester Verdedigers voor Rolandos ;) ) speel ik ook goed genoeg mee kan komen. Ik kom vaak nog best hoog uit, maar er zijn ook potjes waarbij ik letterlijk geen kip kan raken, speel echt heel afwisselend. :+

Maar het valt me ook heel erg op dat er veel smurfs in de Nova range zitten of mensen die veel te laag zitten. De tegenstanders in MG zijn vaak even goed als in Nova, en dan is het inderdaad moeilijk om omhoog te komen.
wambamNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:23:
[afbeelding]
Mooi! Nu maar hopen dat je me niet inhaalt :P

• rolandos582
wambamNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:23:
[afbeelding]
Hoe minder rounds hun pakken. Hoe meer punten jij krijgt. Hoe meer punten hoe sneller rankup
rolandos582 schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:35:
[...]

Hoe minder rounds hun pakken. Hoe meer punten jij krijgt. Hoe meer punten hoe sneller rankup
Maar de 2 games daarvoor waren loses van jewelste.
Daarin verloren we 4-16 omdat we tegen nova 2 mosten met alleen maar silver.
Ach die games heb je ook ik leer ervan en daar gaat het mij om.

Even een vraag aan jullie; zou een 144hertz monitor veel uitmaken voor CS:GO? Vooral bij headshots leek me dit heel handig.

Het gaat natuurlijk vooral heel veel om skill, maar ik hoor zo veel verhalen over hoe fijn een 144hertz monitor is....

natuurlijk komt het idee om een 144herz monitor te kopen niet doordat ik ben gestart met CS:GO spelen (dacht er al langer over na maar was 't een tijdje vergeten)

[ Voor 12% gewijzigd door Brogala op 15-12-2014 18:14 ]

• rolandos582
Brogala schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:13:
Even een vraag aan jullie; zou een 144hertz monitor veel uitmaken voor CS:GO? Vooral bij headshots leek me dit heel handig.

Het gaat natuurlijk vooral heel veel om skill, maar ik hoor zo veel verhalen over hoe fijn een 144hertz monitor is....

natuurlijk komt het idee om een 144herz monitor te kopen niet doordat ik ben gestart met CS:GO spelen (dacht er al langer over na maar was 't een tijdje vergeten)
Heb nu 2 weken de pricewatch: Asus Republic Of Gamers Swift PG278Q Zwart
Man man man, wat een vooruitgang op 75Hz. Je ziet alles gewoon veel beter.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Het aantal Hz gaat evenredig omhoog met de prijs. :+

Steam: Grim

rolandos582 schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:18:
[...]

Ik was van plan om na een systeem update 3 van deze schermen te halen :)
Prijs is wel duur maar ja ik moet toch iets hebben.

on another note een quad kill in mn laatste match:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0eD7MCKeXBE]

[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 15-12-2014 18:22 ]

• HowsMyApple
markdm schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:35:
[...]

Ik merk ook dat wanneer ik met Master Gardians (Meester Verdedigers voor Rolandos ;) ) speel ik ook goed genoeg mee kan komen. Ik kom vaak nog best hoog uit, maar er zijn ook potjes waarbij ik letterlijk geen kip kan raken, speel echt heel afwisselend. :+

Maar het valt me ook heel erg op dat er veel smurfs in de Nova range zitten of mensen die veel te laag zitten. De tegenstanders in MG zijn vaak even goed als in Nova, en dan is het inderdaad moeilijk om omhoog te komen.

[...]

Mooi! Nu maar hopen dat je me niet inhaalt :P
Een "smurf" die een nova rank heeft is de term smurf niet echt waardig vind ik. Onder smurf versta ik een Supreme/Global die rond de DMG rank speelt. Maar goed, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk :9

• rolandos582
wambamNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:22:
[...]

Ik was van plan om na een systeem update 3 van deze schermen te halen :)
Prijs is wel duur maar ja ik moet toch iets hebben.

on another note een quad kill in mn laatste match:
[video]
Lijkt me een prima plan! Ik verkoop mijn 2 extra schermen en dan heb ik ruimte voor een 2e
rolandos582 schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:27:
[...]

Lijkt me een prima plan! Ik verkoop mijn 2 extra schermen en dan heb ik ruimte voor een 2e
Heb nu al een 1920x1080x3 60hz stup maar wil toch wat groter gaan :+

• markdm
HowsMyApple schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:25:
[...]

Een "smurf" die een nova rank heeft is de term smurf niet echt waardig vind ik. Onder smurf versta ik een Supreme/Global die rond de DMG rank speelt. Maar goed, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk :9
Dat is dus iemand die zo'n 5 ranks lager speelt dan hij hoort te spelen. Als een DMG als Nova 2 speelt is het even erg, zo niet erger. Bij DMG kan je het nog gedeeltelijk verhelpen door erg als een team te spelen, terwijl de russen op nova dat niet echt willen.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-12 12:47

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Iemand geinteresseerd in een M4A1-S Cyrex Minimal Wear? Direct message me dan even.

[ Voor 20% gewijzigd door Lawwie op 15-12-2014 18:33 ]

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Yesh, wat had je in gedachten als trade?

• Lawwie
  • Laatst online: 01-12 12:47

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Phaex schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:34:
Yesh, wat had je in gedachten als trade?
ik dacht aan een WW AWP Asiimov, dan krijg je de cyrex en 4 keys van mijn kant

[ Voor 9% gewijzigd door Lawwie op 15-12-2014 19:00 ]

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
smurfs zijn :/

Eerlijk gezegd is CSGO een beetje verneukt door alle sales, super veel mensen kopen CSGO voor een nieuw account om zo hoog mogelijk proberen te komen.. Ik zelf zeg: blijf lekker doorspelen op je echte niveau zodat je omhoog klimt met werkelijke ervaring, geen games met twee vingers in de neus.

• HowsMyApple
CykkVii schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:55:
smurfs zijn :/

Eerlijk gezegd is CSGO een beetje verneukt door alle sales, super veel mensen kopen CSGO voor een nieuw account om zo hoog mogelijk proberen te komen.. Ik zelf zeg: blijf lekker doorspelen op je echte niveau zodat je omhoog klimt met werkelijke ervaring, geen games met twee vingers in de neus.
Smurfs zie ik niet zo als een probleem eerlijk gezegd. Als je beetje goed ben dan ben je na een paar games toch zo weer bij je normale rank.

Hetgeen ik vooral vervelend vind aan die sales is dat cheaters voor een paar euro weer lekker verder kunnen cheaten totdat ze weer een keer gebust worden.

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Smurfs verzieken wel degelijk de game van veel mensen, als je net als ik maar tijd heb voor een paar potjes in de week en dan van die irritante lui krijg is het gewoon frustrerend, hetzelfde geldt uiteraard voor cheaters ;)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
mss handig om een lijste te maken met steam accounts van tweakerts die samen willen spelen? Of bestaat zo'n lijstje al?

Steam - Rank

GZA/GENIUS - Unranked
SAWYER schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:21:
mss handig om een lijste te maken met steam accounts van tweakerts die samen willen spelen? Of bestaat zo'n lijstje al?

Steam - Rank

GZA/GENIUS - Unranked
We hebben al een steam group waarin de meeste mensen die CS:GO spelen zitten.
Steam groep
Daarin word volgens mij ook bijgehouden wie welke rank heeft ongeveer.

rolandos582 schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:18:
[...]

[klein beetje offtopic]
Dat soort verhalen hoor ik te vaak :> Vandaar het idee om een 144hertz monitor te kopen. Ik heb een half jaar geleden ook nog een IPS monitor gekocht, die kan ik dan als second gebruiken _/-\o_

En dan te bedenken dat ik maar 60 hertz heb. Hoewel dat scherm nou weer net wat te duur wordt...
[/klein beetje offtopic]

• rolandos582
Brogala schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:39:
[...]

[klein beetje offtopic]
Dat soort verhalen hoor ik te vaak :> Vandaar het idee om een 144hertz monitor te kopen. Ik heb een half jaar geleden ook nog een IPS monitor gekocht, die kan ik dan als second gebruiken _/-\o_

En dan te bedenken dat ik maar 60 hertz heb. Hoewel dat scherm nou weer net wat te duur wordt...
\[/klein beetje offtopic]
Ik heb 2x 27'' 75Hz en 1x 27'' 144Hz nu. Je ziet duidelijk het verschil en het is veel fijner.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12 19:30
Ik ben de steam group ook maar eens in gegaan! Dus als iemand wil spelen, laat het maar weten.Heb nu 69uur gespeeld (waarvan 30 a 40 in mods in het begin) en vandaag ben ik Gold Nova geworden!! Echt een heerlijk spel. Heb vooral dota gespeeld en had in het begin verwacht dat competitive spelen niet zo vet kon zijn met csgo.

• Plainside

Plainside

rolandos582 schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:46:
[...]

Ik heb 2x 27'' 75Hz en 1x 27'' 144Hz nu. Je ziet duidelijk het verschil en het is veel fijner.
Als je die 2 27" toch weggooit gooi er maar een mijn kant op :+

• markdm
Ik krijg ineens deze melding:
Note: Starting in the next few days, items purchased for Counter-Strike: Global Offensive either in-game or on the Steam Community Market will not be tradable or marketable for one week after purchase. We are making this change to combat fraud and scams, and to help maintain a safe and healthy item economy within Counter-Strike: Global Offensive.

Ik denk dat ik hier niet zo veel last van ga hebben, maar er zijn genoeg die echt volop ruilen, en voor hun zou het wel klote zijn.

En ik ben ook weer terug naar Nova 1, jeej -O-

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-11 16:26
wambamNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:53:
[...]

We hebben al een steam group waarin de meeste mensen die CS:GO spelen zitten.
Steam groep
Die groep ga ik is ff joinen dan :9

Speel sinds kort weer af en toe cs:go, maar heb nooit echt gekeken in dit forum topic :+

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

markdm schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:48:
Ik krijg ineens deze melding:
Note: Starting in the next few days, items purchased for Counter-Strike: Global Offensive either in-game or on the Steam Community Market will not be tradable or marketable for one week after purchase. We are making this change to combat fraud and scams, and to help maintain a safe and healthy item economy within Counter-Strike: Global Offensive.

Ik denk dat ik hier niet zo veel last van ga hebben, maar er zijn genoeg die echt volop ruilen, en voor hun zou het wel klote zijn.

En ik ben ook weer terug naar Nova 1, jeej -O-
Dat zal denk ik wel meevallen. Zoals ik het interpreteer gaat het alleen over aankopen op de markt of stickers/keys ingame. Onderling ruilen blijft dus gewoon mogelijk maar iets kopen en dat direct verruilen niet.

• Plainside

Plainside

iLikeNoobies schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:10:
[...]

Dat zal denk ik wel meevallen. Zoals ik het interpreteer gaat het alleen over aankopen op de markt of stickers/keys ingame. Onderling ruilen blijft dus gewoon mogelijk maar iets kopen en dat direct verruilen niet.
Ze gaan het ruilen niet aanpassen hoor.
Daar verdienen ze nog het meest mee.

• Berktoppie
Plainside schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:18:
[...]

Ze gaan het ruilen niet aanpassen hoor.
Daar verdienen ze nog het meest mee.
Aan ruilen verdienen ze niks, alleen als je het verkoopt op de market krijgt steam een fee

www.webshopmasters.nl

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:47
[...]

Sorry maar dit vind ik altijd zo een onzin, een vriend van me is LEM als hij met en tegen allemaal novas speelt carried hij die hele game 1v5. Zelfde geldt voor league of legends waar ik diamond 3 ben
als ik dan premade doe met wat silver/gold mates carry ik die game ook in mn uppie, of tewel als je echt zo goed bent als je zegt dan zou je makkelijk rank up moeten gaan.

zelf van s3 naar nova4 in 10 dagen tijd gegaan en ja, ook ik krijg wel eens shit teams, dus man up stop met zoeke naar smoesjes en focus op jezelf op de rest heb je toch geen invloed.

• rolandos582
Ik zit nu met een zieke winstreak in DMG. Maar dat duurt lang voor je eindelijk LE bent.

• A.W.E.S.O.M.-0
iLikeNoobies schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:10:
[...]

Ze beperken de nieuwe accounts wel steeds meer en ook al snap ik het wel, ik merk dat ik er toch al wel veel hinder van ondervind. Zo kan je als unranked ook niet meer met MG2 of hoger samen spelen (tenzij 5 man premade), dus als ik een vriend over heb gehaald om ook te gaan CSsen, dan kan ik eerst weer demoten en 5 dagen op MG 1 zitten (dit gaat niet altijd even bewust haha) want ja, hij kan maar 2 competitive wins per dag doen.

Wil ik dan met LEM's samen spelen in diezelfde periode samen spelen, tsja, dat gaat ook niet, want ja te groot rankverschil en moeten ze weer met smurf accounts spelen, die dus niet gerankt zijn en dan hebben we weer hetzelfde probleem.

Ook skins etc doneren aan nieuwe spelers kan niet, behoorlijk irritant, ik zwem in die dingen en als het er voor zorgt dat het vrienden die nieuw zijn met cs er meer lol in hebben dan deel ik dat graag.

Aan de andere kant, ik heb nu een 200+ euro mesje op de marketplace en de hoeveelheid friendverzoeken van scammers is sinds de update drastisch afgenomen van 10 tot 40 per dag tot nog maar een stuk of 3, dus dat scheelt een hele hoop blokkeren elke dag. :)

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:29
SAWYER schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:21:

Steam - Rank

GZA/GENIUS - Unranked
Is er inderdaad al zoals wambam zegt.
teupje schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:09:
Smurfs verzieken wel degelijk de game van veel mensen, als je net als ik maar tijd heb voor een paar potjes in de week en dan van die irritante lui krijg is het gewoon frustrerend, hetzelfde geldt uiteraard voor cheaters ;)
Ach, ik speel zelf ook op een smurf. Heb paar vrienden van me die helaas niet zo goed zijn maar ik speel liever met hun dan met vier random russen. En aangezien volvo het niet meer toelaat om met lowbobs te MM'en moet je wel een smurf hebben. En aan de andere kant zou het helemaal niet chill zijn voor men vrienden als ze tegen DMG's, LE en LEM's moeten spelen gewoon omdat ik dan de gemiddelde rank omhoog breng...

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• Plainside

Plainside

Gisteren een potje gedaan met tweakers... zonder mic.
en typen ging me te sloom en irritant.
Nieuwe headset ligt bij mij thuis dus YAY!
Speelde met 2 golden ak 1 nova 2(dacht ik) en nog iemand dan ik nog silver elite :D.
2nd top fragger tegen GN4's

• Berktoppie
Ambition88 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:45:
[...]
Sorry maar dit vind ik altijd zo een onzin, een vriend van me is LEM als hij met en tegen allemaal novas speelt carried hij die hele game 1v5. Zelfde geldt voor league of legends waar ik diamond 3 ben
als ik dan premade doe met wat silver/gold mates carry ik die game ook in mn uppie, of tewel als je echt zo goed bent als je zegt dan zou je makkelijk rank up moeten gaan.

zelf van s3 naar nova4 in 10 dagen tijd gegaan en ja, ook ik krijg wel eens shit teams, dus man up stop met zoeke naar smoesjes en focus op jezelf op de rest heb je toch geen invloed.
Is geen onzin, ik zal er een gedichtje van maken

Als iets niet lukt terwijl je blijft proberen.
zul je vroeg of laat kapot frustreren
op dat moment wil je niet nog meer leren
nee je wilt schelden smijten en klagen
Maak zeker niet zelf de schuld verdragen.

En misschien is dat wel niet zoals ik wens,
Helaas werkt zo de emotie van de mens.
Na een dag rust en relativeren,
besef ik dat ik nog heel veel kan leren.

Gisteren heeft Kser meegekeken met mijn spel.
Wat ik fout doe, besef ik nu wel.
Er is niet veel fout, met hoe ik aim.
Als zijn mijn long distance shots nogal lame.

Terwijl ik voorheen rende als kip zonder kop.
Zal ik nu als CT zorgen dat ik me verstop.
En als ik een vuur gevecht wil overleven.
Zal ik meer moeten gaan strafen.

Nu stop ik met dichten, want ik wordt moe,
hier is een }:O

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Lol :)

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Heee CSGOers van tweakers.

Ik ben opzoek naar mensen die rare skins hebben en die ze willen verkopen / ruilen. Ik weet niet of dit mag maar als dit niet het geval is mag deze post weer verwijderd worden.

Ik zoek skins zoals

- Knives
- Cyrex
- Stattrack weapons (Redline/CH/Assi)

Mocht je wat leuks hebben en geef je niet veel om skins. PM me even.

• Berktoppie
bulefy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:12:
Heee CSGOers van tweakers.

Ik ben opzoek naar mensen die rare skins hebben en die ze willen verkopen / ruilen. Ik weet niet of dit mag maar als dit niet het geval is mag deze post weer verwijderd worden.

Ik zoek skins zoals

- Knives
- Cyrex
- Stattrack weapons (Redline/CH/Assi)

Mocht je wat leuks hebben en geef je niet veel om skins. PM me even.
Heb van alles: http://steamcommunity.com/id/yurivodka/inventory/

Pm sent

[ Voor 192% gewijzigd door Berktoppie op 16-12-2014 14:27 ]

www.webshopmasters.nl

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Je mag mijn knife kopen voor 200% market value :D

Butterfly Scorched BS. :p

-edit-

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie duurste skins zijn. Ik heb mijn top 5 hieronder opgesomd.

(BS) ★ Butterfly Knife | Scorched €87,49
(WW) StatTrak™ Glock-18 | Water Elemental €22,97
(MW) AK-47 | Redline €20,24
(FN) StatTrak™ USP-S | Guardian €6,68
(FT) AWP | Redline €5,33

Totaal: €142,71

[ Voor 72% gewijzigd door iLikeNoobies op 16-12-2014 14:47 ]

• Berktoppie
Is beetje mijn inventory die ik ingame gebruik

StatTrak Flip Knife | Urban Masked (Well-Worn) 60€
StatTrak AWP | Corticera (Minimal Wear) 28€
StatTrak Glock-18 | Water Elemental (Field-Tested) €17.50
StatTrak M4A1-S | Bright Water (Minimal Wear) €12.65
StatTrak AK-47 | Blue Laminate (Field-Tested) 11€

www.webshopmasters.nl

• Plainside

Plainside

http://csgobackpack.net/?nick=plainside
Ga nou niet moeilijk doen he....

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-11 10:56

Nutellaah

Bits N Sites

Zag net dit topic, ik wil gerust ook wel eens samen spelen. Liever met enkele Tweakers dan met onbekenden.
Wel nog niet erg veel gespeeld (35 uren?).
Mijn eerste rank die ik gekregen heb is Master Guardian II.
Ken cs wel van de 1.3 en 1.6 van zo'n 8 jaar geleden.
Pm maar als je eens wilt spelen :)

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• HowsMyApple
Ik heb nog wel paar smurfjes die DMG/LE zijn. Zal daar de groep wel eens keer mee joinen om wat potjes te spelen :)

• rolandos582
Ik speel hele avond. Atm DMG maar close to LE

Mr_Rolandos ingame

[ Voor 19% gewijzigd door rolandos582 op 16-12-2014 17:27 ]

ik weet niet tot hoelaat maar ik zal vanavond ook meedoen zit nu op gn1

ign is hetzelfde als mn tweakers nick (ongeveer)

[ Voor 26% gewijzigd door Ryada op 16-12-2014 18:15 ]

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:19
-zip-

[ Voor 94% gewijzigd door Tha_T op 16-12-2014 18:03 ]

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
ik speel vanavond ook nog wel, maar pas ná 22:00 . dus als iemand dan nog wil/kan.....

steam: Prisoner523 (silver3)

(binnenkort een filmpje van gisteravond linken, dat ging wel heel lekker ! )

stuck in Silver Hell

• bulefy
Zoek mensen om mee te spelen DMG rank

@ me op bulefy1 (steam account)

[ Voor 32% gewijzigd door bulefy op 16-12-2014 20:11 ]

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-11 16:13

-ko-

Leidend Voorwerp

Heb de Steam group ook maar eens gejoined. Speel nu vooral arms race om er weer in te komen, maar wil snel naar het echte team werk.

Dit slaat zowaar helemaal nergens op, soms. :-)

Wa Doede Nou

• rolandos582
bulefy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:09:
Zoek mensen om mee te spelen DMG rank

@ me op bulefy1 (steam account)
There are no users that match your search

Andere naam dus. Je login naam moet je opgeven.

• bulefy
WhynotZoidberg srry dat is ingame name :D

• Plainside

Plainside

gisteren een geweldige match gehad.
0-16 win met tweakers rond GN1 niveau.
Eindigde top fragger dacht ik was opzich wel vet haha.

Oh jah ik wou dat er een manier was om je matches te bekijken zonder dat je in game hoeft te gaan

[ Voor 27% gewijzigd door Plainside op 17-12-2014 07:56 ]

Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 07:55:

Oh jah ik wou dat er een manier was om je matches te bekijken zonder dat je in game hoeft te gaan
gisteren had ik ook een game met tweakers gedaan. volgens mij zaten we op dust2?
helaas verloren maar ik was gister ook niet echt op mijn normale niveau bezig.
ik moet leren aimen op hoofden en beter leten strafen want die 2 dingen doe ik nu vooral fout.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 07:55:

+1 Epic match! Dat ging echt helemaal nergens over 8)7

• Plainside

Plainside

iLikeNoobies schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:33:
[...]

+1 Epic match! Dat ging echt helemaal nergens over 8)7
yep en m'n apwing was spot on :D

• rolandos582
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:34:
[...]

yep en m'n apwing was spot on :D
Tegen silvers toevallig? Ik speelde laatst ook met noobs mee, tegen 4 silvers en 1 mg. Bijna 50 kills 8)7 8)7 dat doe ik ook nooit weer, ging helemaal nergens over. Normaal speel je dan wel tegen meerdere mg's of gn's

• Plainside

Plainside

rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:21:
[...]

Tegen silvers toevallig? Ik speelde laatst ook met noobs mee, tegen 4 silvers en 1 mg. Bijna 50 kills 8)7 8)7 dat doe ik ook nooit weer, ging helemaal nergens over. Normaal speel je dan wel tegen meerdere mg's of gn's
waren allemaal in gold nova dacht ik.
dus ja silvers xD

• rolandos582
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:24:
[...]

waren allemaal in gold nova dacht ik.
dus ja silvers xD
Allemaal noobs, free killzzzz :O

• Plainside

Plainside

rolandos582 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:25:
[...]

Allemaal noobs, free killzzzz :O
tenzij je nog in spawn bent je kijkt double doors een pusht mid en die hoor je niet haha xD

• rolandos582
Plainside schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:32:
[...]

tenzij je nog in spawn bent je kijkt double doors een pusht mid en die hoor je niet haha xD
Je hoort hem wel stampen als een gek. Die silvers lopen niet stil, die doen stamp stamp stamp. Het lastige is dat ze onvoorspelbare dingen doen als op rare plekken zitten / pushen.

• Paranoidnl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11 12:09

Paranoidnl

denkt teveel na over kippen

CS:GO noob hier, wat is iets om te doen om echt even goed te snappen wat er aan de hand is in CS:GO?

Who are we to question why the chicken crosses the road?

Paranoidnl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:53:
CS:GO noob hier, wat is iets om te doen om echt even goed te snappen wat er aan de hand is in CS:GO?
dreamhack kijken, streams kijken en deathmatch spelen.
dat is hoe ik ben begonnen.

• Paranoidnl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11 12:09

Paranoidnl

denkt teveel na over kippen

wambamNL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:54:
[...]

dreamhack kijken, streams kijken en deathmatch spelen.
dat is hoe ik ben begonnen.
ik doe al veel DM maar dit wil niet echt vlotten, veel wapens die me boven de pet gaan.
hetzelfde voor bepaalde situaties, ben games als COD gewent waar ADS Standaard is...

Who are we to question why the chicken crosses the road?

Pagina: 1 ... 60 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic