[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.829 views

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-12 11:48
Minaaj schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:48:
[...]http://www.hltv.org/blog/8956-the-truth-about-the-coder-me-and-the-infamous-baking-bread-cheat
Alles bijeen is dat precies zelf ook wel een zielig ventje, zoveel tijd daarin steken, mensen zwart maken ook al is hij zelf niet zeker en dan zo'n bladzijden "eindrapport" typen. Als dat allemaal je hele leven gaat beheersen is het toch eens tijd voor iets anders.

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12 13:53
unfor schreef op zondag 23 november 2014 @ 22:24:
Kijk deze van Flusha ook eens op 0.25x speed, op normale snelheid lijkt het een lucky stray bullet.
YouTube: CS:GO Craziest M4A1 Frag Ever? Fnatic Flusha vs LGB eSports @ EMSONE Katowice
Dat is onmenselijk, je schiet op iemand, en dan lock je in split second op iemand anders terwijl je eerste target nog niet dood is?
http://gyazo.com/be7d04b780a27f5ecf2785c56ce5a064

Deze is ook wel vreemd te noemen, zeker omdat hij hem maar liefst 4keer raakt voor totaal van 6damage en natuurlijk echt precies op hem zit O-)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Minaaj schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:24:
[...]

http://gyazo.com/be7d04b780a27f5ecf2785c56ce5a064

Deze is ook wel vreemd te noemen, zeker omdat hij hem maar liefst 4keer raakt voor totaal van 6damage en natuurlijk echt precies op hem zit O-)
What the fuck, die is wel heel bizar.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
kevz schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:32:
[...]

Ja, ik vind het ook wazig. Maar ik kan wel begrijpen waarom. Er is een reden waarom er ineens geen VAC bans meer uitgedeeld worden, en ik denk zelf dat Dreamhack daar wat mee te maken heeft :P

edit; 't Lijkt erop dat HLTV.org klaar staat voor de volgende ban wave. De hype vormt zich nu rondom het feit dat er Mousesports en dAT stickers zijn toegevoegt voor DHW. Dus dat word een fnatic ban + een ander team? LDLC? :+
Link naar hype please.... want ik zie geen sticker updates hoor.

Add me on Steam

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Iedereen kan ook wel roepen dat het te maken heeft met de tickrate van de demo's. En ik kan me nog best voorstellen dat dat een vertekend beeld geeft, maar kom op zeg... Flusha is toch wel heel duidelijk een cheater. Je kan wel eens een vreemde lucky shot hebben, maar die gozer is nu op zo'n 7 a 8 filmpjes toch wel onthult. Door smokes en boxes heen random op mensen locken.

Die "lock" op Dust2 A-Platform + smoke + box + random kogel op niet zichtbare enemy z'n hoofd is toch wel heel erg obvious. Ik heb ondertussen best wat verhalen gehoord, maar dat kan je echt niet uitleggen als random of luck of skill.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

markdm schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:01:
[...]

Zullen we nog iets gaan doen met deze server of een andere? Misschien met z'n allen deathmatch of een potje 5v5?
Ik ben erbij.

Even een datum en tijd kiezen?
Donderdag komt mij het beste uit (vrijdag lekker vrij).

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:20

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:48:
[...]

Ik ben erbij.

Even een datum en tijd kiezen?
Donderdag komt mij het beste uit (vrijdag lekker vrij).
Ik doe ook mee :)

Heb nu weer wat meer tijd

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11 16:45

Plainside

I browse when I'm at work

Ik doe ook wel mee
Als we 5v5 kunnen krijgen awesome :D

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ben er dan ook bij!

Verwijderd

Donderdag vanaf 20:00
5 vs 5 CS:GO tweakers.

Aanwezig:
Jcking GN4
Kimi-Alonso ?
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1

Graag even aanvullen:)

Edit: ranks

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2014 12:45 ]

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:02:

Aanwezig:
Jcking GN4
Kimi-Alonso ?
Hu9o GN3?
Plainside GN1?

Failsnail is in the house! d:)b (GN1 maar :( )
Maar ik dacht dat Dery (Kimi-Alonso) GN3 was, maar weet het niet zeker.

[ Voor 11% gewijzigd door markdm op 24-11-2014 12:06 ]

steam: failsnail, Letterbox

• Plainside

Plainside

Aanwezig:
Jcking GN4
Kimi-Alonso ?
Hu9o GN3?
Plainside GN1??

Silver Elite de struggle is real.
Meeste mensen denken dat ik hoger ben dan normaal dus zou niet veel uit moeten maken tenzij we geen 5v5 kunnen krijgen.

Verwijderd

4 vs 4 met 2 bots kan ook natuurlijk:)

• Plainside

Plainside

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:43:
4 vs 4 met 2 bots kan ook natuurlijk:)
Had het eerder over de nieuwe matchmaking bullshit

Verwijderd

Maakt toch niet uit als we het op onze eigen server doen?

Verwijderd

Aanwezig:
Jcking GN4
Kimi-Alonso ?
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1

MERC (is geen tweaker maar speelt vaak met ons mee) GN3/4

Edit: ranks

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-12 23:23
Ik heb erg weinig tijd komende periode, maar ben misschien later die avond wel online (GN1 a 2, afhankelijk van hoeveel we met GoT verliezen :P).

• Plainside

Plainside

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:58:
Maakt toch niet uit als we het op onze eigen server doen?
true but het nieuwe mm zuigt nog steeds als de pest.

welke server btw :x

misschien dat NeHox zijn server beschikbaar stelt(?) :+

[ Voor 10% gewijzigd door Plainside op 24-11-2014 13:18 ]

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Lucky me. Van het weekend een StatTrak AK47 Wasteland Rebel (Minimal Wear) unboxed :D

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Het valt me wel op dat er relatief veel tweakers hier spelen met lage ranks. Niet dat ik zo'n hoogvlieger ben, maar het lijkt me dat met een aantal relatief eenvoudige oefeningen/handelingen je in no-time uit de Silver/Gold league zou moeten komen. Doen jullie onderstaande wel?

-Alle muisacceleratie uit en je 'perfecte sensitivity' vinden: http://www.youtube.com/watch?v=uxBuiD11WDM
-Crosshairplacement altijd op hoofdhoogte op de juiste plaats: http://www.youtube.com/watch?v=U9mvXfnY8wU
-Pas schieten (tenzij pal tegenover elkaar natuurlijk) als je echt stil staat en niet bukken: http://www.youtube.com/watch?v=tCtal_f8nJI
-Met de AK-47 schieten in bursts van 7 kogels, na de eerste 2 kogels langzaam de crosshair richting de enkels van de vijand trekken
-Met de M4 schieten in bursts van maximaal 10, na de eerste 3 kogels langzaam de crosshair richting de knieën trekken
-Beginnen met Dust2, Inferno, Mirage, Nuke en pas later de andere mappen leren kennen
-Alleen flashen/grenades gooien als je zeker weet dat je iemand gaat of kan raken
-Spelen met headset en aangeven wat je gaat/wilt doen
-Niet rennen als er vijanden KUNNEN zijn
-Corners zo ruim mogelijk nemen, niet walken (tenzij AWP) en niet te ver de hoek voorbij stappen zodat je je maar aan 1 vijand tegelijk bloot stelt
-Niet pushen als CT tenzij je zeker weet dat je ze in de rug kan pakken (en sneller/veiliger dan dat je kan rotaten naar de bombsite die wordt aangevallen)
-Niet pushen door smoke

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12 18:35
Solo spelers lijken mij toch iets meer moeite te hebben bij het omhoog komen. Ik ben zelf ook maar silver III terwijl ik dikwijls boven aan public servers/competitive potjes mee draai. Alleen ik weet wel dat ik bij de competitive potjes in het begin wat pech had qua team en zelf ook iet super speelde.

Dan kom je inderdaad wel wat lager. Nou ben ik zelf al weer iets omhoog geklommen, maar ik heb niet het idee dat ik ook maar een beetje op het niveau zit van waar ik hoor te zitten.

Maar is er ook plek voor de wat lagere silver spelers voor dat potje donderdag? :P

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-12 23:05
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:42:
Het valt me wel op dat er relatief veel tweakers hier spelen met lage ranks. Niet dat ik zo'n hoogvlieger ben, maar het lijkt me dat met een aantal relatief eenvoudige oefeningen/handelingen je in no-time uit de Silver/Gold league zou moeten komen. Doen jullie onderstaande wel?

-Alle muisacceleratie uit en je 'perfecte sensitivity' vinden: http://www.youtube.com/watch?v=uxBuiD11WDM
-Crosshairplacement altijd op hoofdhoogte op de juiste plaats: http://www.youtube.com/watch?v=U9mvXfnY8wU
-Pas schieten (tenzij pal tegenover elkaar natuurlijk) als je echt stil staat en niet bukken: http://www.youtube.com/watch?v=tCtal_f8nJI
-Met de AK-47 schieten in bursts van 7 kogels, na de eerste 2 kogels langzaam de crosshair richting de enkels van de vijand trekken
-Met de M4 schieten in bursts van maximaal 10, na de eerste 3 kogels langzaam de crosshair richting de knieën trekken
-Beginnen met Dust2, Inferno, Mirage, Nuke en pas later de andere mappen leren kennen
-Alleen flashen/grenades gooien als je zeker weet dat je iemand gaat of kan raken
-Corners zo ruim mogelijk nemen, niet walken (tenzij AWP) en niet te ver de hoek voorbij stappen zodat je je maar aan 1 vijand tegelijk bloot stelt
-Niet pushen als CT tenzij je zeker weet dat je ze in de rug kan pakken (en sneller/veiliger dan dat je kan rotaten naar de bombsite die wordt aangevallen)
-Niet pushen door smoke
Dat niet bukken krijg ik er nooit meer uit denk ik, dat doe ik al generaties CS. :P

Wat ik vervelend vind, is ik speel niet zoveel compet meer maar was MG1, dan speel je even niet en verdwijnt je rank, doe je weer 2 potjes om wat vrienden te helpen een full team te krijgen, en wordt ik ingedeeld op GN3 ofzo. Dan moet ik weer 2-3 potjes spelen voor ik weer MG1 ben. Die ik erna weer kwijt raak omdat ik te weinig speel en gaat het rondje opnieuw.

Dat was nooit een probleem maar nu met de nieuwe compet manier wel want als GN3 kan ik niet altijd mee doen omdat het verschil te groot is.

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Sinds gisteren MG :D

Aanwezig:
Jcking GN4
Dery MG
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1

[ Voor 13% gewijzigd door Kimi-Alonso op 24-11-2014 14:01 ]

• Plainside

Plainside

Kimi-Alonso schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:00:
Sinds gisteren MG :D

Aanwezig:
Jcking GN4
Dery MG
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1

en anders 5 man pub stomping

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 12:44

-Niet pushen door smoke
Ik doe het allemaal (of ten minste dat probeer ik) maar ben toch maar silver 3 :p. Nja ben ook nog nieuw in CS, heb er slechts 60u en 12 competetive wins opstaan B)

• A.W.E.S.O.M.-0
chaoscontrol schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:59:
[...]

Dat niet bukken krijg ik er nooit meer uit denk ik, dat doe ik al generaties CS. :P

Wat ik vervelend vind, is ik speel niet zoveel compet meer maar was MG1, dan speel je even niet en verdwijnt je rank, doe je weer 2 potjes om wat vrienden te helpen een full team te krijgen, en wordt ik ingedeeld op GN3 ofzo. Dan moet ik weer 2-3 potjes spelen voor ik weer MG1 ben. Die ik erna weer kwijt raak omdat ik te weinig speel en gaat het rondje opnieuw.

Dat was nooit een probleem maar nu met de nieuwe compet manier wel want als GN3 kan ik niet altijd mee doen omdat het verschil te groot is.
Ik hannes ook een beetje rond tussen MG1 en MGE afhankelijk van de mazzel met met de teams en de alcoholconsumptie en ken het weer moeten ranken na tijdje niet spelen maar al te goed helaas :).

Maar inderdaad, dat nieuwe MM systeem is nog verre van ideaal, ook dat je nu wordt gematched op basis van de hoogste rank in je party, dat is niet ideaal. Vooral omdat ik af en toe nog wel eens samen wil spelen met LEM's/Supreme's en dan sta je daar met je goede gedrag. Dat is deels taai omdat de tegenstanders vaker echt beter zijn, maar tegelijkertijd, de hoeveelheid cheaters in de DMG - Supreme regionen.... Zo verschrikkelijk vaak dat er wel een stuk of 3 verdeeld zijn over beide teams, vrijwel elk potje tegenwoordig.

Met als gevolg dat best veel buddies met hogere ranks nu hetzij actief aan het downranken zijn of CS:GO geheel deïnstalleren omdat het aantal leuke potjes zo zeldzaam wordt.

Wat dat betreft zijn die hogere ranks verre van zaligmakend en is spelen in de middenmoot niet vervelend. :)

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Heb ook al van alles geprobeerd, maar bij mij is het gewoon gebrek aan tijd om in de hogere ranks te komen. Gisteravond speelde ik ook weer een potje voor het eerst in 2 weken en dan raak je echt geen reet gewoon. Vanavond na 11en ga ik nog wel even. Momenteel ook verslaafd aan FM2015 ;)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-12 11:48
..
Veel mensen lijken me ook doof, of zonder headset te spelen: "luisteren" kan zoveel info opleveren in de lagere klassen omdat iedereen maar rond huppelt als een kudde olifanten.

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
anessie schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:30:
[...]

Veel mensen lijken me ook doof, of zonder headset te spelen: "luisteren" kan zoveel info opleveren in de lagere klassen omdat iedereen maar rond huppelt als een kudde olifanten.
En de csgo economy leren helpt ook, when what why.

• Plainside

Plainside

Weetje wat pas irritant is wanneer je team constant zit te zeiken wanneer je als laatste over bent.
en vooral als ze verdomme hun bek niet houden nadat je het meerdere keren zegt, throw de ronde meestal wanneer ze dit doen luisteren ze aan het eind wel(met verrekte veel geluk).

• A.W.E.S.O.M.-0
Plainside schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:35:
Weetje wat pas irritant is wanneer je team constant zit te zeiken wanneer je als laatste over bent.
en vooral als ze verdomme hun bek niet houden nadat je het meerdere keren zegt, throw de ronde meestal wanneer ze dit doen luisteren ze aan het eind wel(met verrekte veel geluk).
Dan heb ik een gouden tip voor je:

In de console: bind "key naar keuze" "incrementvar voice_enable 0 1 1"

Hopla, direct alle voice gemute, kan je heerlijk rustig de ronde uit spelen. Werkt heerlijk rustgevend, ook als je team vanaf de eerste ronde loopt te zeiken. Wel oppassen dat je hem wel weer aan zet, die rust is af en toe zo verslavend dat ik pas na een halve ronde denk, hé wat gek, niemand gebruikt voice, owja. :)

Verwijderd

De reden waardoor ik niet doorrank naar MG en hoger is vooral omdat ik soms gewoon leuke relaxte potjes heb met een vriend waardoor we gewoon voor de lol spelen en niet voor de rank.

Bij mij gaat het uiteindelijk om de lol. Ik deed vorige week ook een potje met de silvers van tweakers maar dat was best lachen:) En tja dat mijn rank dat niet zo leuk vind maakt mij niet uit.

En als ik merk dat mijn team het niet kan/wil dan ga ik ook niet proberen serieus te spelen en doe ik maar mee met trollen en hoop ik op een leuke kill ratio. Winnen lukt dan toch zelden. Daarom is deze tweakers groep ook een leuke uitkomst als je wel serieus wilt gamen.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik ben nu silver 4 en kom ook niet verder omhoog. Ik sta meestal bovenaan het scorebord, ongeacht of we winnen of niet. Sta inmiddels op de 56 wins o.i.d.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Verwijderd

Tip: Ga minder vaak dood:)

Is slecht voor je ranking :+

• Plainside

Plainside

elke match wissel ik van kd
dan 20-30 kills dan 10kills met 20 deaths...

• Terranova
Plainside schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:52:
elke match wissel ik van kd
dan 20-30 kills dan 10kills met 20 deaths...
Dan hoef ik me niet zo slecht te voelen gelukkig ;-)

Toch maar eens mee gaan doen donderdag.

• xeoMe
  • Laatst online: 01-12 22:50

Aanwezig:
Jcking GN4
Dery MG
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1
xeoMe Supreme

[ Voor 6% gewijzigd door xeoMe op 24-11-2014 15:03 ]

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12 13:53
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:48:
Tip: Ga minder vaak dood:)

Is slecht voor je ranking :+
doodgaan heeft niet veel invloed op je rank, mvp stars wel zoals defuse/bombplant en natuurlijk gewoon de punten die je naar top of scoreboard brengen

• Plainside

Plainside

Minaaj schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:12:
[...]

doodgaan heeft niet veel invloed op je rank, mvp stars wel zoals defuse/bombplant en natuurlijk gewoon de punten die je naar top of scoreboard brengen
DAn had ik allang een rank up moeten gaan :9
heb bijna elke game wel rond de 5 mvp stars

• A.W.E.S.O.M.-0
iLikeNoobies schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:47:
Ik ben nu silver 4 en kom ook niet verder omhoog. Ik sta meestal bovenaan het scorebord, ongeacht of we winnen of niet. Sta inmiddels op de 56 wins o.i.d.
Dat is wel apart, wellicht dat de tegenstanders waar je mee gematched wordt zo'n lage ELO ranking hebben dat het niet opschiet?

Wellicht dat het spelen samen met iemand die hoger gerankt is nu in deze patch je er snel uit kan trekken?

Verwijderd

Minaaj schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:12:
[...]

Als je wordt gekilled door iemand met een lagere rank dan krijg je punten in mindering. Hoeveel punten is afhankelijk van jouw rank en die van de tegenstander.

En als je minder dood gaat heb je sowieso meer kans om een MVP te worden :)

• Harvem
Grappig hoe iedereen hier het ranking systeem lijkt door te hebben terwijl alleen Valve echt weet hoe het precies in elkaar zit en jullie antwoorden puur op speculatie gebaseerd zijn B)

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Plainside schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:18:
[...]

true but het nieuwe mm zuigt nog steeds als de pest.

welke server btw :x

misschien dat NeHoX zijn server beschikbaar stelt(?) :+
Ja hoor! Staat alleen uit momenteel i.v.m. hardware upgrade.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Plainside

Plainside

NeHoX schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:10:
[...]

Ja hoor! Staat alleen uit momenteel i.v.m. hardware upgrade.
wat was het ww ook alweer? xD

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11 10:56
Dancing Lobster schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:07:
Grappig hoe iedereen hier het ranking systeem lijkt door te hebben terwijl alleen Valve echt weet hoe het precies in elkaar zit en jullie antwoorden puur op speculatie gebaseerd zijn B)
het is echt heel simpel hoor, win meer dan je verliest en je gaat rank omhoog

je wins tellen voor zeker 80% mee (op je eigen niveau) en daarnaast je score

win je 3-4x achter elkaar met een dikke score (30+, -10), dus veel kills en weinig deaths, ga je zo goed als zeker rank up als je soloQ speelt

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• A.W.E.S.O.M.-0
Dancing Lobster schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:07:
Waar baseer jij op dat het uitsluitend speculatie is? Valve heeft al zo vaak bevestigd dat het net als het ELO systeem van schaken is alleen is deze round-based en je exacte ELO score wordt nergens geven.

Elke ronde wordt bepaald hoe groot de kans is dat jij/je team zou moeten winnen afhankelijk van de individuele score tussen spelers en beide teams als geheel.

Het is door deductie niet zo lastig om af te leiden hoe het systeem werkt. Team wins zijn het belangrijkst, daarna het winnen van rounds (MVP's) en daarna kills.

Daarom kan/kon (dit is in de praktijk wel wat lastiger geworden door alle patches) je nog steeds upranken op een loss of draw als jouw ELO score veel lager is maar je consequent ronde na ronde wint en een bezopen k/d hebt tegen spelers die veel hoger gerankt zijn dan jou.

• Harvem
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:18:
[...]

Waar baseer jij op dat het uitsluitend speculatie is? Valve heeft al zo vaak bevestigd dat het net als het ELO systeem van schaken is alleen is deze round-based en je exacte ELO score wordt nergens geven.

Elke ronde wordt bepaald hoe groot de kans is dat jij/je team zou moeten winnen afhankelijk van de individuele score tussen spelers en beide teams als geheel.

Het is door deductie niet zo lastig om af te leiden hoe het systeem werkt. Team wins zijn het belangrijkst, daarna het winnen van rounds (MVP's) en daarna kills.

Daarom kan/kon (dit is in de praktijk wel wat lastiger geworden door alle patches) je nog steeds upranken op een loss of draw als jouw ELO score veel lager is maar je consequent ronde na ronde wint en een bezopen k/d hebt tegen spelers die veel hoger gerankt zijn dan jou.
Is dat zo? Als ik dit mag geloven, dan is er helemaal niet zoiets als een exacte ELO-score:

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=312582297
Official Reply from Valve on this Guide

Debug output mentioned in the guide comes from game client code having very old calculations that were used by Xbox 360 and PS3 versions of the game where client calculations could be trusted and matchmaking used round-based skill adjustments in order to support drop-in and drop-out gameplay on consoles. That code is deprecated on PC however and those calculations aren't currently used on PC.

When competitive matchmaking as we know it now was introduced in CS:GO in late 2012 we switched all non-competitive game modes to use simple ping-based matchmaking. For Competitive, we built a CS:GO-specific competitive ranking system that is significantly different and more complex than Elo.

The CS:GO competitive ranking system started with ideas based on Glicko-2 rating model and improved over time to better fit the CS:GO player base. All computations are performed on our matchmaking backend and multiple matchmaking parameters describing scientific set of rating variables of a player are represented to players as a their Skill Group. You should be able to find papers on rating systems involving rating volatility and rating deviations online to get a better idea about why our complex competitive matchmaking parameters cannot be represented as a single numeric value.
Reply is afkomstig van de Reddit thread: http://www.reddit.com/r/G...te_guide_to_csgo_ranking/

• A.W.E.S.O.M.-0
Dancing Lobster schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:30:
[...]
Is dat zo? Als ik dit mag geloven, dan is er helemaal niet zoiets als een exacte ELO-score:

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=312582297
[...]
Reply is afkomstig van de Reddit thread: http://www.reddit.com/r/G...te_guide_to_csgo_ranking/
Dus inderdaad een aangepast ELO systeem (omgezet naar roundbased waarin ook andere zaken zoals ACES/bombplants/defuses worden meegeteld), maar dat er geen score zou zijn is gewoon onzin. De stappen tussen scores zullen niet altijd logisch en intuïtief zijn en dat ze daarom niet wordt weergegeven snap ik wel.

Maar rank A heb je tussen score XXXX en YYYY, zodra je score hoger is dan YYYY ga je richting B etc. etc.

• markdm
xeoMe schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:02:

Aanwezig:
Jcking GN4
Dery MG
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1
xeoMe Supreme

En we weten al wie gaat winnen :+

[...]
Ik probeer dit ook zo veel mogelijk maar ik heb voornamelijk deze problemen:
1. Ik schiet alles mis, al mijn kogels gaan altijd vlak langs het hoofd. Zoals dit ongeveer, niet van mezelf maar heb ik op reddit gevonden, vond het wel grappig en passend.
2. Ik weet niet goed waar ik moet staan en waar ik moet kijken. Ik ben bijvoorbeeld als laatste terrorist over op mirage (B site) en heb de bom geplant. Maar ik weet niet waar ze vandaan kunnen komen, ik smoke short, ga achter bench zitten en kijk wisselend naar appartments en naar kitchen. En dan komen de cts ALTIJD vanuit de plaats waar ik even niet naar kijk.
3. Om een of andere reden ben ik gewend om te bukken tijdens het schieten, echt heel slecht maar ik doe het toch.
4. STAMP STAMP STAMP 'failsnail druk op shift!!!' , ook heel dom van me.

• Plainside

Plainside

xeoMe schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:02:

Aanwezig:
Jcking GN4
Dery MG
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1
xeoMe Supreme

xeoMe zit bij mij in GRRR! xD
Of hij gaat casten lol.
markdm schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:39:
1. Ik schiet alles mis, al mijn kogels gaan altijd vlak langs het hoofd. Zoals dit ongeveer, niet van mezelf maar heb ik op reddit gevonden, vond het wel grappig en passend.
2. Ik weet niet goed waar ik moet staan en waar ik moet kijken. Ik ben bijvoorbeeld als laatste terrorist over op mirage (B site) en heb de bom geplant. Maar ik weet niet waar ze vandaan kunnen komen, ik smoke short, ga achter bench zitten en kijk wisselend naar appartments en naar kitchen. En dan komen de cts ALTIJD vanuit de plaats waar ik even niet naar kijk.
3. Om een of andere reden ben ik gewend om te bukken tijdens het schieten, echt heel slecht maar ik doe het toch.
1. burst fire zodat je aim kan aanpassen
2. ga achter dat muurtje in de achter kant staan, kan je apartments, kitchen en short kijken
3. GEWOON NIET DOEN UNBIND OR UNINSTALL!
4. SHIFT (***)...

[ Voor 63% gewijzigd door Plainside op 24-11-2014 16:46 ]

• Harvem
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:38:
[...]

Dus inderdaad een aangepast ELO systeem (omgezet naar roundbased waarin ook andere zaken zoals ACES/bombplants/defuses worden meegeteld), maar dat er geen score zou zijn is gewoon onzin. De stappen tussen scores zullen niet altijd logisch en intuïtief zijn en dat ze daarom niet wordt weergegeven snap ik wel.

Maar rank A heb je tussen score XXXX en YYYY, zodra je score hoger is dan YYYY ga je richting B etc. etc.
Zeg jij, Valve beweert iets anders... hoe het nu echt zit weten we niet, dus ik vind het nogal gevaarlijk om hier te gaan zeggen wat je rank beïnvloedt en wat niet ;). Ik ga er ook vanuit dat wedstrijden winnen belangrijker is dan verlizen, dat rondjes winnen belangrijk is en dat je eigen score op zijn minst enigzins meetelt voor je rank. En dat Valve een soort voorspelling maakt over hoe je zou moeten presteren tegenover je tegenstanders. Maar opnieuw, voorzichtigheid vind ik geboden in plaats van kei hard te beweren dat er sowieso iets is als een Elo score.

• A.W.E.S.O.M.-0
markdm schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:39:
[...]

En we weten al wie gaat winnen :+

[...]

1. Oefenen en niet sprayen op die afstand. Bijvoorbeeld de map training_aim_csgo_v2 downloaden en dan rustig beginnen tot je uiteindelijk zoiets kan als Friberg :P http://www.youtube.com/watch?v=mOrhUlsUz3g (ik ben al blij als ik 75+ hits heb met zijn settings als ik stil sta, laat staan non stop bewegend zoals hem)

2. Als terrorist en je bent als laatste over hoef je de ct's niet te killen, je moet er alleen voor zorgen dat ze hem niet defusen door hetzij ze te killen, hetzij tijd te rekken. Je hoeft in principe alleen maar op een plek te zitten waar je relatief veilig bent, de ct's kan horen defusen en binnen 5 seconden de bom kan bereiken/zien. Zodat zodra een ct hoort defusen peeken en twee rustige taps op z'n hoofd (niet sprayen).

3. Het klinkt stom, maar gewoon je crouch key unbinden werkt heel erg goed om dat af te leren. Op een gegeven moment merk je het niet eens meer en dan kan je hem weer binden.

4. Klinkt ook stom, maar gewoon een post-it onder je beeldscherm plakken met groot WALK! erop geschreven kan ook helpen om er constant aan geherinnerd worden. :)
Dancing Lobster schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:44:
[...]
Zeg jij, Valve beweert iets anders... hoe het nu echt zit weten we niet, dus ik vind het nogal gevaarlijk om hier te gaan zeggen wat je rank beïnvloedt en wat niet ;). Ik ga er ook vanuit dat wedstrijden winnen belangrijker is dan verlizen, dat rondjes winnen belangrijk is en dat je eigen score op zijn minst enigzins meetelt voor je rank. En dat Valve een soort voorspelling maakt over hoe je zou moeten presteren tegenover je tegenstanders. Maar opnieuw, voorzichtigheid vind ik geboden in plaats van kei hard te beweren dat er sowieso iets is als een Elo score.
Je rank wordt toch per definitie gebasseerd op een score/waarde die in-game gegenereerd wordt? Ik zie niet hoe dat kan programmeer technisch anders zou moeten kunnen tenzij het random is. Hoe die waarde is opgebouwd en of je hij weergegeven wordt of niet is een heel ander verhaal. :)

[ Voor 18% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 24-11-2014 17:00 ]

• Harvem
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:57:
[...]

1. Oefenen en niet sprayen op die afstand. Bijvoorbeeld de map training_aim_csgo_v2 downloaden en dan rustig beginnen tot je uiteindelijk zoiets kan als Friberg :P http://www.youtube.com/watch?v=mOrhUlsUz3g (ik ben al blij als ik 75+ hits heb met zijn settings als ik stil sta, laat staan non stop bewegend zoals hem)

2. Als terrorist en je bent als laatste over hoef je de ct's niet te killen, je moet er alleen voor zorgen dat ze hem niet defusen door hetzij ze te killen, hetzij tijd te rekken. Je hoeft in principe alleen maar op een plek te zitten waar je relatief veilig bent, de ct's kan horen defusen en binnen 5 seconden de bom kan bereiken/zien. Zodat zodra een ct hoort defusen peeken en twee rustige taps op z'n hoofd (niet sprayen).

3. Het klinkt stom, maar gewoon je crouch key unbinden werkt heel erg goed om dat af te leren. Op een gegeven moment merk je het niet eens meer en dan kan je hem weer binden.

4. Klinkt ook stom, maar gewoon een post-it onder je beeldscherm plakken met groot WALK! erop geschreven kan ook helpen om er constant aan geherinnerd worden. :)

[...]

Je rank wordt toch per definitie gebasseerd op een score/waarde die in-game gegenereerd wordt? Ik zie niet hoe dat kan programmeer technisch anders zou moeten kunnen tenzij het random is. Hoe die waarde is opgebouwd en of je hij weergegeven wordt of niet is een heel ander verhaal. :)
Waarschijnlijk wel ja. Als ik even Google op dat Glicko Rating system waarop het systeem van Valve blijkbaar gebaseerd is (en dat Glicko systeem zelf is blijkbaar op zijn beurd op elo gebaseerd) dan lees ik wel dat er 2 waarden in het spel zijn (http://en.wikipedia.org/wiki/Glicko_rating_system): een RD waarde die bepaalt hoe waarheidsgetrouw je rating is en je rating zelf, ofzoiets. Kan er zelf ook niet heel goed aan uit :p. Maar zo zie je wel hoe het wat complexer is dan één simpele score :)

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

kan iemand mij vertellen wat er zo slecht is aan bukken tijdens het schieten??? (punt 3)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Over het donderdagavond fraggen; ik wil best mee doen, maar ben een stuk later thuis. Zit tot 9 uur @ work, en daarna zou het (vanaf 10-10:30) wel kunnen.

Anyway, vanavond lekker weer even fraggen, meer mensen die zin hebben zijn welkom om me toe te voegen @ steam; xkamiikaza

~GN4, doel is hogerop te komen ^^. MG2 al eerder gehaald, nu alleen weer gezakt.

• A.W.E.S.O.M.-0
Hu9o schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:51:
kan iemand mij vertellen wat er zo slecht is aan bukken tijdens het schieten??? (punt 3)
Het recoil pattern wordt er niet anders van, alleen je spread wordt ietsje lager (niet relevant op korte afstand), maar je bent zo ontzettend veel makkelijker te raken en je krijgt dus veel sneller een headshot tegen.

Het kan tactisch gebruikt worden om snel de spray op hoofdhoogte te levelen (zie de rant van n0thing op youtube) of om heel kort te bukken om de aim van de tegenstander op 't verkeerde been te zetten, maar negen van de tien keer is het beter om staand te blijven, strafe, counterstrafe, shoot etc. etc.

• markdm
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:57:
[...]

1. Ik heb die map ook al gedownload en soms gespeeld, maar ik vergeet hem vaak.
2. Weet ik, dacht ik even niet aan, was inderdaad een slecht voorbeeld. Maar ik bedoelde juist dat ik heel slecht ben in positioning en beredeneren naar waar ik moet kijken.
3. Dat ga ik misschien wel eens doen, maar ik gebruik crouchen ook best vaak om om sommige plaatsen te headglitches, en dan wil ik het niet wissen.
4. Gaat moeilijk op een laptop ;) . Maar ik vergeet het ook steeds minder.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:00
http://cloud-4.steampower...3C644AC481121D57958F98B9/

Ik ben nu dus na 6 wins in a row, nog steeds geen rankup. En ik speel met dezelfde gasten, die na 3 winst rankup hebben.

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:07
markdm schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:23:
[...]

1. Ik heb die map ook al gedownload en soms gespeeld, maar ik vergeet hem vaak.
2. Weet ik, dacht ik even niet aan, was inderdaad een slecht voorbeeld. Maar ik bedoelde juist dat ik heel slecht ben in positioning en beredeneren naar waar ik moet kijken.
3. Dat ga ik misschien wel eens doen, maar ik gebruik crouchen ook best vaak om om sommige plaatsen te headglitches, en dan wil ik het niet wissen.
4. Gaat moeilijk op een laptop ;) . Maar ik vergeet het ook steeds minder.
3. Bukken zie ik de pro's toch ook veel doen... Zelf probeer ik het zo min mogelijk te doen, alleen tis inmiddels een soort van automatisme geworden :|

4. Ik heb walk gebind op mouse 2, werkt voor mij een stuk beter dan shift.

• Plainside

Plainside

voor mensen die het irritant vinden om constant shift ingedrukt te houden bind hem met spatie en jump op shift spatie is makkelijker te bereiken dan shift en minder vermoeiend.
En als je extra knoppen hebt op je muis probeer hem daar op te binden(zoals hier boven genoemd)

Verwijderd

Aanwezig:
Jcking GN4
Dery MG
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1
xeoMe Supreme
Merc GN3/4 (is geen Tweaker maar speelt veel met de tweakers groep)

• rolandos582
Donderdag 20.30 expeditie robinson, daarna kan ik wel spelen. (:
MG2 - MGE.
rolandos582 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:45:
MG2 - MGE.
L@L.

Sorry had graag meegedaan als MG2, maar heb een borrel van werk :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Terranova
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:39:

Aanwezig:
Jcking GN4
Dery MG
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1
xeoMe Supreme

Is er plek voor een zilveren noobje? :P Want jullie zijn allemaal zo hoog.

• Plainside

Plainside

HamburgerHenk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:55:
[...]

Is er plek voor een zilveren noobje? :P Want jullie zijn allemaal zo hoog.
Silver elite is niet hoog! xD

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

rolandos582 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:45:
MG2 - MGE.
Ja dat is te laat! mss kan je nog mee doen met de 2e map :P

• rolandos582
Hu9o schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:15:
[...]

Ja dat is te laat! mss kan je nog mee doen met de 2e map :P
Of 3/4e map? 8)7

• blackspeedy
  • Laatst online: 12:44
Ik wil mij zelf er ook wel voor aanmelden!
Ben zelf gold nova 4, maar in praktijk ongeveer doublé ak

• rolandos582
blackspeedy schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:56:
Ik wil mij zelf er ook wel voor aanmelden!
Ben zelf gold nova 4, maar in praktijk ongeveer doublé ak
In de praktijk op een goede dag voel ik mezelf global elite, maar ik ben ook maar MG2/E

Verwijderd

Aanwezig:
Jcking GN4
Dery MG
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1
xeoMe Supreme
Blackspeedy GN4
Rolandos582 MG2/E

Nog plek voor 1 :)

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:57
Als reserve meld ik me aan als GN3 :) (Vriendin is @school, dus dan weet je wel hoe laat het is :+)

• Phaex
MGE//DMG ik up- en down regelmatig afhankelijk van het team xD
Ooit had ik een mooie eagle, maar die is al lang verdwenen 8)7 ;w

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
"Donderdag vanaf 20:00 5 vs 5 CS:GO tweakers."

Is het ook mogelijk om te kijken ? Ik zal jullie niet lastig vallen met mijn Silver 3 rank :) 8)7

stuck in Silver Hell

• Plainside

Plainside

UNB1337 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:23:

Is het ook mogelijk om te kijken ? Ik zal jullie niet lastig vallen met mijn Silver 3 rank :) 8)7
Uhhh volgens mij staat GOTV niet aan op de server zal ik nog ff na vragen bij NeHox.

Verwijderd

Spectate kan altijd volgens mij.
Dus je bent welkom om te kijken:) En wie weet is er opeens een plekje vrij en kan je zomaar meedoen.

• Phaex
Donderdag ook eerste rondjes dreamhack hmmm ben benieuwd ;-)

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08
Ik wil ook wel ff meeschieten donderdag. LEM atm.

Edit: Nee toch niet. Eerst voetbal kijken. :*)

[ Voor 33% gewijzigd door eXec op 25-11-2014 12:46 ]

eXec op Steam

• teupje

Hoe kan het trouwens nou dat je nog steeds Silver 3 zit kerel? Je hebt bijna 670 uur op je CS GO staan. Niet dat ik als een gek ga met GN1 en 400 uur maar heb je wel is geprobeerd wat settings te veranderen bijvoorbeeld?
Vanavond ben ik ook weer ff online vanaf uurtje of 11 (eerst voetbal kijken ;))

• Terranova
Dat hoeft toch geen competitive speeltijd te zijn? Ik heb ook maar echt een kleine fractie van mijn speeltijd op competitive.

• teupje
HamburgerHenk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:07:
Dat hoeft toch geen competitive speeltijd te zijn? Ik heb ook maar echt een kleine fractie van mijn speeltijd op competitive.
Klopt, maar ken em al langer ;)

Trouwens; zie dat je ook uit Capelle komt, wat een toeval :)

• Terranova
teupje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:34:
[...]

Klopt, maar ken em al langer ;)

Trouwens; zie dat je ook uit Capelle komt, wat een toeval :)
Ahh dat verklaard het dan.

En dat Capelle moet ik eens gaan aanpassen :9 Das kralingen nu.

• Plainside

Plainside

gister avond 1 goede match gehad... de ander well... i killed a mate....
30min ban oeps.
blijft die constant zeiken dat ik alles fout doe en wil die z'n bek niet houden wanneer ik dat meerdere keren vraag(op een nette manier).

Verwijderd

Plainside schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:59:
gister avond 1 goede match gehad... de ander well... i killed a mate....
30min ban oeps.
blijft die constant zeiken dat ik alles fout doe en wil die z'n bek niet houden wanneer ik dat meerdere keren vraag(op een nette manier).
Gewoon blokken.

• Plainside

Plainside

soms niet genoeg weetje.

• teupje
Is er hier nog iemand met keys over?
Kopen uiteraard :P

[ Voor 23% gewijzigd door teupje op 25-11-2014 15:33 ]

• Plainside

Plainside

teupje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:17:
Dan mag je die aan mij geven 1x phoenix en 1 vanguard en nog een esports key :+

• Madstorm
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Plainside schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:19:
[...]

Dan mag je die aan mij geven 1x phoenix en 1 vanguard en nog een esports key :+
Ik denk dat hij in bulk bedoelt voor een vriendschappelijk prijsje, het staat er alleen wat vreemd :9

I'm an Ironman!

• rolandos582
Ik wil ze wel verkopen voor €2,50 ps. 8)7

• teupje
Ik bedoel ook gewoon kopen slimpies ;)

• Plainside

Plainside

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=344281349
Hmmmm komt me vaag bekent voor...

Verwijderd

Donderdag niet hoor >:)

Dan loop jij achteraan :9 :+

• Plainside

Plainside

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:21:
[...]

Donderdag niet hoor >:)

Dan loop jij achteraan :9 :+
Hey dan kan ik jongleren! awesome!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Plainside schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:26:
[...]

Hey dan kan ik jongleren! awesome!
Ahem jij bent die ene die stilstaat en niks doet :)

Add me on Steam

• Plainside

Plainside

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:48:
[...]

Ahem jij bent die ene die stilstaat en niks doet :)
Ahem, iedereen in die video van TomSka doet wat uiteindelijk.

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Kopen uiteraard :P
Hoeveel wil je betalen per stuk? Heb er de laatste tijd aan gedacht om m'n skins (~1000eu aan skins ondertussen) maar eens om te zetten in keys en dan zo te verkopen.

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Djmaddox schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:07:
[...]

Hoeveel wil je betalen per stuk? Heb er de laatste tijd aan gedacht om m'n skins (~1000eu aan skins ondertussen) maar eens om te zetten in keys en dan zo te verkopen.
Normale prijzen voor keys zijn 1.8-1.9$ ~ 1.45euro / stuk.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Djmaddox schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:07:
[...]

holy shit. hoe heb je dat voor elkaar gekregen? cases openen en geluk hebben of anders?

• Plainside

Plainside

http://www.twitch.tv/plainside/b/592690024
Kleine stream gedaan voor whatever the reason is.
Begon met een case opening had toch echt op een knife gehoopt... or did i get one o.o!
Zitten opzich wel een paar leuke kills tussen.
Ga waarschijnlijk donderdag ook streamen hehe, hoopte dat ik toch wel een keer een rank up ging...
owja aan het eind nog een paar cases geopent

second game... is gewoon nou... check aan het eind rond 1 uur opzich wel een komische game.
was een random dude waar ik uiteindelijk mee speelde komt uit belgie als ik me het goed herinder.
Owja opzich wel goede samenwerking tussen hem en mij.

[ Voor 24% gewijzigd door Plainside op 25-11-2014 22:41 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic