http://steamcommunity.com/id/teupje/
| Teupje schreef: "Hoe kan het trouwens nou dat je nog steeds Silver 3 zit kerel? Je hebt bijna 670 uur op je CS GO staan. Niet dat ik als een gek ga met GN1 en 400 uur maar heb je wel is geprobeerd wat settings te veranderen bijvoorbeeld?" |
Ik vraag me hetzelfde vaak af. Vaak win ik wat en dan verlies ik wat matches, ben tijdje geleden Silver Elite geweest daarna (flink) terug gezakt.
En ja, er zit inderdaad wel flink aardig wat casual uurtjes in, vind ik leuk, deed ik een hele tijd geleden ookal. Plus dat het makkelijk is, geen verplichting kun je makkelijk tussendoor doen De laatste Competive Match waar ik tijd voor had/nam is alweer van 18 nov j.l..
Samenvattend, Ik vind het spel erg leuk maar ben waarschijnlijk niet scherp/goed genoeg.
stuck in Silver Hell
http://steamcommunity.com/id/shazamcsgoStoffa schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 23:32:
Post hier eens zijn naam teupje?
Het maakt eigenlijk ook helemaal niks uit natuurlijk welke class je speelt zolang je er maar plezier in hebt toch. Ik speel bijna nooit casual, als ik tijd heb snel deathmatch en daarna comp. of dat altijd goed is weet ik ook nietUNB1337 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 00:03:
Teupje schreef:
"Hoe kan het trouwens nou dat je nog steeds Silver 3 zit kerel? Je hebt bijna 670 uur op je CS GO staan. Niet dat ik als een gek ga met GN1 en 400 uur maar heb je wel is geprobeerd wat settings te veranderen bijvoorbeeld?"
Ik vraag me hetzelfde vaak af. Vaak win ik wat en dan verlies ik wat matches, ben tijdje geleden Silver Elite geweest daarna (flink) terug gezakt.
En ja, er zit inderdaad wel flink aardig wat casual uurtjes in, vind ik leuk, deed ik een hele tijd geleden ookal. Plus dat het makkelijk is, geen verplichting kun je makkelijk tussendoor doen De laatste Competive Match waar ik tijd voor had/nam is alweer van 18 nov j.l..
Samenvattend, Ik vind het spel erg leuk maar ben waarschijnlijk niet scherp/goed genoeg.
Inmiddels nu weer op Nova II, met alweer 2 wins op zak. Hopelijk dus binnenkort eens door naar GN3. Zit pas op 43 wins nu, dus heb nog wel even geloof ik
Twijfel trouwens wel over een 120/144hz monitor... Als ik hoor hoeveel fijner dat schijnt te zijn irriteert dit ding me steeds meer. Maar heb eigenlijk het geld er niet voor over, die paar keer dat ik deze pc gebruik. Misschien op den duur een tweedehandsje scoren anders maar misschien
[ Voor 20% gewijzigd door tummeke393 op 26-11-2014 00:12 ]
Niemand kan het verschil zien tussen 120/144 dus maakt geen f... uit.tummeke393 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 00:10:
Twijfel trouwens wel over een 120/144hz monitor... Als ik hoor hoeveel fijner dat schijnt te zijn irriteert dit ding me steeds meer. Maar heb eigenlijk het geld er niet voor over, die paar keer dat ik deze pc gebruik. Misschien op den duur een tweedehandsje scoren anders maar misschien
Iedereen die claimt dat ze het verschil kunnen zien is gewoon pure bullshit het menselijk oog kan die gewoon niet zien dit is meerdere keren bewezen.
Bespaar wat geld en koop een 120.
Verwijderd
Gisteren was inderdaad mooi. Paar easy wins en inderdaad een lekkere comeback gemaakt op Mirage. Maar wij speelden dan ook met z'n 3e aardig samen in tegenstelling tot de tegenstanders.tummeke393 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 00:10:
Eindelijk weer eens lekker gespeeld... 4 games op een rij bijna moeiteloos gewonnen, waarvan 1 weer een le-gen-da-rische comeback op Mirage terwijl we als T flink achter stonden. De 4e zelfs een random match voor een missie op Workout, met wat relaxte Duitsers. Moet zeggen dat t wel goed speelde op GN2 niveau met randoms, dus langzaam nog maar wat meer bij leren. Die AIM map van Friberg is erg lekker trouwens om in te knallen. Helpt me echt!
Inmiddels nu weer op Nova II, met alweer 2 wins op zak. Hopelijk dus binnenkort eens door naar GN3. Zit pas op 43 wins nu, dus heb nog wel even geloof ik
4 stars voor gold is wel belachelijk weinig, zo is het niet echt speciaal meer om het te behalen
Ben benieuwd hoe snel je ranked.. Ik ben begonnen na 10 wins op GN1 toen 2 verloren, Silver Elite en na 2 wins weer GN1 en na 2 wins op GN2.tummeke393 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 00:10:
Volgens mij gaat het normaal niet zo rap toch?
Verwijderd
Leuk!Plainside schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:53:
Voor de mensen die mijn laatste post niet hadden geleze waarschijnlijk ga ik Donderdag de boel streamen
Is de server ook al beetje gereed?
NeHox heeft nog niet gereageerd.Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:54:
[...]
Leuk!
Is de server ook al beetje gereed?
Heb de oude server nog wel geloof ik dus die heb ik nog als back up.
owja mensen spam NeHox maar voor mij bespaart mij wat werk
De mythes van wat het menselijk oog wel of niet kan zien aan fps blijven wel volhardend.Plainside schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:34:
[...]
Niemand kan het verschil zien tussen 120/144 dus maakt geen f... uit.
Iedereen die claimt dat ze het verschil kunnen zien is gewoon pure bullshit het menselijk oog kan die gewoon niet zien dit is meerdere keren bewezen.
Bespaar wat geld en koop een 120.
Voor statische beelden is alles boven 30 fps inderdaad niet relevant. Echter, het menselijk oog is geëvolueerd voor het zien van beweging en zou dynamische beelden met nog veel hogere vernieuwingsfrequenties als 144 hz als nóg vloeiende ervaren, tot 1.000 hz/fps of wellicht nog meer.
Het verschil tussen 60 en 75 merk je al direct in-game, tussen 75 en 120 en tussen 120 en 144 óók. Hoe hoger, hoe soepeler, punt.
Hoeveel je het merkt en hoeveel dat verschil het je waard is, verschilt van persoon tot persoon natuurlijk.
Ik begon na 10 wins op Silver Elite.. Toen tijdje win/loss om de beurt en nu beetje tussen GN1/2/3 ergens in, maar dan wel met bizarre loss streaks en veel pech. En dan weer 4 wins op een rij... Zal ook helpen als we vaker met dezelfde mensen spelenvoil schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:33:
[...]
Ben benieuwd hoe snel je ranked.. Ik ben begonnen na 10 wins op GN1 toen 2 verloren, Silver Elite en na 2 wins weer GN1 en na 2 wins op GN2.
Volgens mij gaat het normaal niet zo rap toch?
Over het algemeen is 2 a 3 wins voor mij ook genoeg voor een rank up. Ligt er ook aan met wie je meespeelt, je vergaart meer punten als je wint van hogere ranks is mij wel duidelijk geworden.
[ Voor 6% gewijzigd door tummeke393 op 26-11-2014 12:07 ]
Doen het verschil is zo groot maar tevens zo lekker zeker in andere games maak je er ook profijt van.tummeke393 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:06:
120 naar 144 hz zou me ook niet zoveel uitmaken, maar 60 naar 120/144 wel. Ben dus benieuwd hoe jullie dat verschil ervaren hebben! Anders wordt misschien tijd voor een mooi kerstkado voor mezelf
[...]
Ik zou nooit meer naar 75 willen gaan en merk meteen of het 75 of 144 is.
Het helpt ook dat dergelijke schermen vaker op gaming gericht zijn en veel een responsetime hebben van 1 ms ten opzichte van 5 - 8 ms voor een goed lcd scherm of 12+ ms voor slechte/goedkope schermen.xeoMe schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:23:
[...]
Doen het verschil is zo groot maar tevens zo lekker zeker in andere games maak je er ook profijt van.
Ik zou nooit meer naar 75 willen gaan en merk meteen of het 75 of 144 is.
hiervoor een t220 gehad met 2ms en nu een 144hz BenQ merkte het verschil direct en heb nog eens op die t220 gespeeld maar hell no!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:38:
[...]
Het helpt ook dat dergelijke schermen vaker op gaming gericht zijn en veel een responsetime hebben van 1 ms ten opzichte van 5 - 8 ms voor een goed lcd scherm of 12+ ms voor slechte/goedkope schermen.
Het duurt lang en de meeste sites hebben geen portaal waar je de status kan zien.
ik mis mijn 1920x1080 mooi en helder scherm.
Mijn leen scherm is zo verekte donker CT's gaan zo'n beetje op in zwart in CT Spawn Dust 2.
Begin mij er steeds meer en mee aan te ergeren zeker als je een beetje serieus aan het spelen bent.
Verwijderd
De gray-to-gray tijden zijn niet de grootste boosdoener, ik heb meer problemen met input lag en lage refreshrate. Ik speel nu sinds een jaar op een BenQ 144hz en het verschil is enorm. Na een Windows format is het even zoeken waarom het zo *** loopt en dan blijkt in Windows de refreshrate op 60hz te staan.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:38:
[...]
Het helpt ook dat dergelijke schermen vaker op gaming gericht zijn en veel een responsetime hebben van 1 ms ten opzichte van 5 - 8 ms voor een goed lcd scherm of 12+ ms voor slechte/goedkope schermen.
Dubbelblind vastgesteld dus
Je joint een server je hebt allemaal arena's als je wint ga je een arena omhoog en lose je een arena omlaag.
Een echte battle om arena 1 te behouden of hogerop te komen bij een lage arena.
Kan het wel de hele dag spelen.
Hier een voorbeeld server zit vol:
connect 188.126.81.74:27015
Ze waren me een keer opgevallen jah niet op gespeeld.xeoMe schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:01:
Zijn jullie al bekend met de AM_ mappen gisteren toevallig op gestuit en ik wist dit nog niet.
Je joint een server je hebt allemaal arena's als je wint ga je een arena omhoog en lose je een arena omlaag.
Een echte battle om arena 1 te behouden of hogerop te komen bij een lage arena.
Kan het wel de hele dag spelen.
Hier een voorbeeld server zit vol:
connect 188.126.81.74:27015
Ik heb ook ooit een keer een middagje 'Retake' maps gespeeld.. De naam zegt het al, je start elke ronde met de bom on site (of juist niet als CT) en moet die site verdedigen of juist retaken. Best leerzaam om te oefenen en was uiteindelijk een erg leuke game mode.
Je zal jezelf eens goed de vraag moeten stellen waarom je er een wil of nodig hebt.tummeke393 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 00:10:
1: Uiteraard is er de geek factor. Cutting edge gaming monitor met 144hz, wie wil dat nou niet?
2: Een andere reden is misschien dat je erg gevoelige ogen hebt die zeer snel vermoeid raken met je huidige monitor, dan zou een scherm met een hoge refreshrate inderdaad erg prettig aan kunnen voelen. Eventueel kun je proberen de brightness en contrast van je huidge scherm wat lager zetten dan de default waarden.
3: Als laatste voorbeeld kan een reden bijvoorbeeld zijn dat je een zeer goede gamer bent met bliksemsnelle reactietijd en uitermate scherpe ogen, dan zou je baat kunnen hebben bij een dergelijke monitor.
Aangezien je aangeeft er eigenlijk het geld er niet voor te hebben, dan zou ik het niet aanschaffen voor 1: de geek factor. Gezien je Nova ranks lijkt mij nummer 3 niet het geval en zijn er tal van andere mogelijkheden om je spel te verbeteren dan een aanschaf van een monitor.
De enige reden om toch over te gaan tot een aanschaf van een monitor waar je het geld er eigenlijk niet voor hebt, is de ogen. Als je problemen hebt met vermoeide ogen dan zou het de aanschaf waard zijn. Maar zelfs dan is er de optie om het gewoon niet te doen, en wellicht je gaming sessies korter te maken.
Het is uiteraard ook gewoon een stuk mooier als je game 120 fps op een 120Hz scherm draait dan op een 60Hz scherm, dat heeft niet met je ingame prestaties te maken maar met eyecandy.Kser schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:20:
[...]
Je zal jezelf eens goed de vraag moeten stellen waarom je er een wil of nodig hebt.
1: Uiteraard is er de geek factor. Cutting edge gaming monitor met 144hz, wie wil dat nou niet?
2: Een andere reden is misschien dat je erg gevoelige ogen hebt die zeer snel vermoeid raken met je huidige monitor, dan zou een scherm met een hoge refreshrate inderdaad erg prettig aan kunnen voelen. Eventueel kun je proberen de brightness en contrast van je huidge scherm wat lager zetten dan de default waarden.
3: Als laatste voorbeeld kan een reden bijvoorbeeld zijn dat je een zeer goede gamer bent met bliksemsnelle reactietijd en uitermate scherpe ogen, dan zou je baat kunnen hebben bij een dergelijke monitor.
Aangezien je aangeeft er eigenlijk het geld er niet voor te hebben, dan zou ik het niet aanschaffen voor 1: de geek factor. Gezien je Nova ranks lijkt mij nummer 3 niet het geval en zijn er tal van andere mogelijkheden om je spel te verbeteren dan een aanschaf van een monitor.
De enige reden om toch over te gaan tot een aanschaf van een monitor waar je het geld er eigenlijk niet voor hebt, is de ogen. Als je problemen hebt met vermoeide ogen dan zou het de aanschaf waard zijn. Maar zelfs dan is er de optie om het gewoon niet te doen, en wellicht je gaming sessies korter te maken.
Nummer 1: Geek factorchaoscontrol schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:22:
[...]
Het is uiteraard ook gewoon een stuk mooier als je game 120 fps op een 120Hz scherm draait dan op een 60Hz scherm, dat heeft niet met je ingame prestaties te maken maar met eyecandy.
Geek factor? Wat heeft dat met eyecandy te maken? Ik wil dat een game mooi draait op mijn PC, dan is het verschil tussen 60 en 120 fps bijna het verschil tussen een stopmotion en een normale film.
Ik zei trouwens dat ik het geld er niet (zomaar) voor over heb, niet dat ik het geld niet heb
Zeker dat dat aan je scherm ligt en niet aan je ingame opties? Ik geloof dat Vsync motion blur kan veroorzaken, staat je Vsync uit in de opties?tummeke393 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:30:
Ik merk vooral dat ik moeite heb te focussen op de vijand als dingen snel bewegen... Huidige scherm wordt toch best wel blurry als het snel beweegt. En hoewel mijn spel ergens anders nog genoeg kan verbeteren zal 120/144hz niet schaden denk ik. Zeker gezien ik merk dat ik te vaak mis op reactievermogen, als de vijand eindelijk de hoek om stapt. Heb het idee dat dat deels toch ook wel in de setup zit nog.
Ik zei trouwens dat ik het geld er niet (zomaar) voor over heb, niet dat ik het geld niet heb
En wat betreft reactievermogen: dat kan ook met het peeker advantage te maken hebben dat in CS:GO zit ingebakken
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Volgens mij niet. Ze proberen altijd te traden incl sticker, maar een sticker kan je niet verhandelen en kan je alleen maar van je wapen af schrapen nogiLikeNoobies schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:22:
Vraagje: Maken stickers op een wapen het wapen meer waard? Ik heb namelijk een StatTrak™ USP-S | Guardian FN, en iemand wil die ruilen tegen een StatTrak™ P250 | Hive MN met een €50 Titan (Holo) | Katowice 2014 sticker. Is dat een goede deal? Mijn USP is op zichzelf een stuk duurder dan de P250
Stickers op een wapen adden 0,0 value, dus is niet aan te raden.iLikeNoobies schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:22:
Vraagje: Maken stickers op een wapen het wapen meer waard? Ik heb namelijk een StatTrak™ USP-S | Guardian FN, en iemand wil die ruilen tegen een StatTrak™ P250 | Hive MN met een €50 Titan (Holo) | Katowice 2014 sticker. Is dat een goede deal? Mijn USP is op zichzelf een stuk duurder dan de P250
Was een probleempje mee, krijg nu een nieuwe. En daarnaast heb ik 2x27'' 75hz schermen voor ts etc.
Maar ik merk toch echt verschil tussen 75 en 144hz
Veel wins krijg je een zilvere of goude badge wel leuk.
Alle stickers voor alle matches zijn zo'n 13 euro.
Ben benieuwd naar jullie inbreng
zou ff een bummer zijn.Plainside schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:31:
Uhh mensen, als NeHox niet voor donderdag reageert weet ik dus niet zeker of er een server beschikbaar is die 128 tick is.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Heb mijn server nog alleen geen 128 :l
+home hosted
[ Voor 3% gewijzigd door Plainside op 26-11-2014 19:38 ]
oohPlainside schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:38:
[...]
Heb mijn server nog alleen geen 128 :l
+home hosted
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
ip: csgo.nehox.nl:27016 is de matchserver Tickrate 128. Voor wachtwoord/rcon even een DM.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Heb alles hetzelfde hier behalve dat ik toch CPH Wolves door heb laten gaan ipv iBP.
Exact hetzelfde hierxeoMe schreef op donderdag 27 november 2014 @ 01:37:
bets geplaatst, morgenavond na alle matches de quarter finals plaatsen.
[afbeelding]
Mooi :D!NeHoX schreef op donderdag 27 november 2014 @ 01:53:
Server is up. Wie gaat hem beheren? Plainside zelf?
ip: csgo.nehox.nl:27016 is de matchserver Tickrate 128. Voor wachtwoord/rcon even een DM.
Ik stuur je zo nog wel weer ff een DM.
Die C9 is een 50-50 met HR.xeoMe schreef op donderdag 27 november 2014 @ 01:37:
[afbeelding]
Beide teams spelen onstabiel als de pest zelf.
Maar we zullen zien.
Haha jij ook al? Ik krijg vandaag een nieuwe. Die van mij had een niet werkende turboknop (switchte nooit tussen refreshrates, een licht beschadigde bezel, een stuck blauwe pixel en als klap op de vuurpijl viel af en toe het signaal weg en werd het scherm zwart).rolandos582 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:59:
Kan niet wachten tot ik straks mijn pricewatch: Asus Republic Of Gamers Swift PG278Q Zwart weer terug krijg als main monitor.
Was een probleempje mee, krijg nu een nieuwe. En daarnaast heb ik 2x27'' 75hz schermen voor ts etc.
Maar ik merk toch echt verschil tussen 75 en 144hz
Echt een geweldige monitor. Als hij werkt.
[ Voor 87% gewijzigd door Stoffa op 27-11-2014 08:59 ]
Idem picks hier :-)xeoMe schreef op donderdag 27 november 2014 @ 01:37:
[afbeelding]
Kan gewoon niet anders dan dat deze 8 teams doorgaan, behoudens 1 of andere fluke win
Nouja dat is ook wel wat overdreven toch?Phaex schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:24:
[...]
Idem picks hier :-)
Kan gewoon niet anders dan dat deze 8 teams doorgaan, behoudens 1 of andere fluke win
Hellraisers in vorm kan prima C9 verslaan maar ook evengoed andersom, dat zou geen fluke zijn.
IBP is sinds de roster change een groot vraagteken, ik acht een vrij eenvoudige win van Copenhagen Wolves zeker als mogelijk en daar zet ik zelf ook op in..
De flukes zouden weg moeten komen van Bravado (welke inpact gaan de anti-cheat maatregelen van Dreamhack hebben op bijvoorbeeld Fnatic?), ESC of 1 van de Duitse teams.
Hoe dan ook, ik heb er wel zin in.
Ik hoor het ze nu al zeggen; "Ja het zit niet mee dit LAN
https://twitter.com/DignitasXyp9x/status/537905445302988800
[ Voor 15% gewijzigd door matrix14 op 27-11-2014 11:01 ]
Verwijderd
Maarja een flinke drop in skill valt ook op heVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:11:
Ze zullen wel erg dom zijn als ze nu nog gaat cheaten. Deze gasten worden nu natuurlijk extra gecontroleerd (althans dat mag ik hopen).
Uhmm het probleem is wat fnatic nu ook doet ze krijgen negatieve gezeik. Als ze losen is het ineens jaa noobs zonder cheats. Als ze winnen worden ze cheaters genoemd.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:11:
Ze zullen wel erg dom zijn als ze nu nog gaat cheaten. Deze gasten worden nu natuurlijk extra gecontroleerd (althans dat mag ik hopen).
De cheat zelf is moeilijk te onderscheiden. Als hij echt zo goed met cheaten is doet hij het nu zo weer
enige wat ze kunnen doen is een camere op zn muis aimen en elke mousebutton gaan controleren met actie op het scherm haha als hij mouse 5 bij een rare kill gebruikt weet je genoeg
[ Voor 14% gewijzigd door matrix14 op 27-11-2014 11:21 ]
Ik heb de info van NeHox ontvangen dus dat moet vanavond helemaal goed komen.
Mochten mensen mij nog niet hebben toegevoegt op steam dat kan hier:
Voor vanavond even dat ik dan snel mensen kan inviten stop [twk] ofzo ergens in of tussen je naam :D!
Verwijderd
5 vs 5 CS:GO tweakers.
Aanwezig:
Jcking GN4
Dery MG
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1
xeoMe Supreme
Merc GN3/4
Blackspeedy GN4
Rolandos582 MG2/E
Phaex MGE
Leuke rankings
Zorg dat je er op tijd bent want volgens mij zijn er genoeg andere die ook mee willen doen.
Ja ok, beetje overdreven misschien ;-) C9 is inderdaad niet erg consistent de laatste tijd, op een goede dag zijn ze echt wereldtop en andere momenten ... nja. Op een event als dreamhack denk ik wel dat ze in topvorm gaan staan, daarom ook mijn stem naar C9.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:45:
[...]
Nouja dat is ook wel wat overdreven toch?
Hellraisers in vorm kan prima C9 verslaan maar ook evengoed andersom, dat zou geen fluke zijn.
IBP is sinds de roster change een groot vraagteken, ik acht een vrij eenvoudige win van Copenhagen Wolves zeker als mogelijk en daar zet ik zelf ook op in..
De flukes zouden weg moeten komen van Bravado (welke inpact gaan de anti-cheat maatregelen van Dreamhack hebben op bijvoorbeeld Fnatic?), ESC of 1 van de Duitse teams.
Hoe dan ook, ik heb er wel zin in.
Ondanks de roster change bij IBP schat ik wel dat ze gewoon door gaan, maar dat zullen we we straks/morgen wel zien zeker
Tijd om eerlijke teams te maken of is het gewoon maar zien vanavond?Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:37:
Donderdag vanaf 20:00
5 vs 5 CS:GO tweakers.
Aanwezig:
Jcking GN4
Dery MG
Hu9o GN3?
Plainside Silver elite
Failsnail GN1
xeoMe Supreme
Merc GN3/4
Blackspeedy GN4
Rolandos582 MG2/E
Phaex MGE
Leuke rankings![]()
Zorg dat je er op tijd bent want volgens mij zijn er genoeg andere die ook mee willen doen.
Verwijderd
Team 1:
Jcking
Merc
Pheax
Rolandos582
Failsnail
Team 2:
Dery
Hugo
Blackspeedy
plainside
Xeome
Merc en ik zijn vrienden irl en zijn behoorlijk op elkaar ingespeeld dus ik zit liever bij hem in team. Maar een keer tegen hem is ook wel lachen
Elke ronde teamwissel klinkt oke en misschien mensen omruilen dan ook.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:48:
Voorstel:
Team 1:
Jcking
Merc
Pheax
Rolandos582
Failsnail
Team 2:
Dery
Hugo
Blackspeedy
plainside
Xeome
Merc en ik zijn vrienden irl en zijn behoorlijk op elkaar ingespeeld dus ik zit liever bij hem in team. Maar een keer tegen hem is ook wel lachen
Kan wel een tijdje duren en ik kan wss 2-3 games max spelen.
Jcking
Merc
Pheax
Rolandos582
Failsnail
Team 2:
Dery
Hugo
Blackspeedy
plainside
Xeome
Reserve:
Deshmir - GN4
Nevatar - GN2
HamburgerHank - ?
www.webshopmasters.nl
Voor nu kom je op de reserve lijstBerktoppie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:16:
Ik doe ook wel mee, GN1
Zouden mensen hun steam hier ook kunnen droppen? als je niet wilt dat andere buiten het forum die zien gebruik dan [m0][/mo] 0 moet een o zijn dan kunnen alleen members hem zien :D!
Deshmir schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:08:
Team 1:
Jcking
Merc
Pheax
Rolandos582
Failsnail
Team 2:
Dery
Hugo
Blackspeedy
plainside
Xeome
Reserve:
Deshmir - GN4
Nevatar - GN2
HamburgerHenk - Geen rankInactief(Winnen lukt niet meer na mijn competitive pauze
). Anders S3
Is goed.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:48:
Voorstel:
Team 1:
Jcking
Merc
Pheax
Rolandos582
Failsnail
Team 2:
Dery
Hugo
Blackspeedy
plainside
Xeome
Dit gaan wij dik winnen
moeten we nog vechten over de maps? Of is iedereen het er over eens dat het mirage moet worden?
Nou... ik ga na werk aan de borrel. Het ligt er een beetje aan in wat voor staat ik thuis komHu9o schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:47:
[...]
Is goed.
Dit gaan wij dik winnen![]()
moeten we nog vechten over de maps? Of is iedereen het er over eens dat het mirage moet worden?
Best maps pakken waar iedereen mee vertrouwd is? Mirage is onder de minder ervaren spelers misschien slechter gekend? Zo was het bij mij vroeger tochHu9o schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:47:
[...]
Is goed.
Dit gaan wij dik winnen![]()
Inferno, nuke, dust2 zal iedereen wel kennen + overpass & mirage?
Hoeveel maps zullen er gespeeld worden?
Ik heb controle over de maps dus reken er maar op dat Inferno de eerste zal zijn hahahahaha!
en nu ff serieus.
http://strawpoll.me/3074940
^^^^is voor de eerste map alleen!
btw als er voor elke map of 2 verschillende maps hetzelfde precentage is zal ik beslissen welke er gespeeld zal worden
http://steamcommunity.com/groups/gotpn ook nog ff een groep gemaakt!
Groep kan gebruikt worden om verdere evenementen die misschien in de toekomst te plannen.
[ Voor 44% gewijzigd door Plainside op 27-11-2014 14:12 ]
I'm an Ironman!
haha helemaal goed hoor alleen maar leuker.
En mirage gaat niet gespeeld worden.
Game zal ook gestreamd worden op #ShamelessAdvertising twitch.tv/plainside
het zal een kut quality hebben waarschijnlijk dus sorry van te voren alvast haha.
[ Voor 24% gewijzigd door Plainside op 27-11-2014 14:22 ]
Ik wil ook meedoen ...Plainside schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:21:
[...]
haha helemaal goed hoor alleen maar leuker.
En mirage gaat niet gespeeld worden.
Game zal ook gestreamd worden op #ShamelessAdvertising twitch.tv/plainside
het zal een kut quality hebben waarschijnlijk dus sorry van te voren alvast haha.
Lijkt me een feest om tegen Hugo en failsnail enzo te spelen
[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 27-11-2014 14:38 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
pff failsnail is niks ill rek himhmr schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:38:
[...]
Ik wil ook meedoen ..., maar heb een borrel met de beroepsgroep. OLADIEJEE.
Lijkt me een feest om tegen Hugo en failsnail enzo te spelen. Normaal met ze, nu tegen ze
Jcking
Merc
Pheax
Rolandos582
Failsnail
Team 2:
Dery
Hugo
Blackspeedy
plainside
Xeome
Reserve:
Deshmir - GN4
Nevatar - GN2
HamburgerHank - ?
GZA/Genius - GN4
Lijkt me wel leuk, tijdje niet gespeeld.
Voeg me sws op steam toe, kunnen we vaker spelen. Steam is GZA/Genius
[ Voor 4% gewijzigd door SAWYER op 27-11-2014 14:57 ]
U wot m8, get rekt bro. 1v1 quickscope me pssyfaggot
Ik heb op Dust2 gestemd, iedereen zal hem wel kennen en kunnen. En zo erg is Mirage toch niet?Plainside schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:01:
Er zal geen fucking mirage worden gespeeld zolang in leef begrepen!!!
Ik heb controle over de maps dus reken er maar op dat Inferno de eerste zal zijn hahahahaha!
en nu ff serieus.
http://strawpoll.me/3074940
^^^^is voor de eerste map alleen!
btw als er voor elke map of 2 verschillende maps hetzelfde precentage is zal ik beslissen welke er gespeeld zal worden
http://steamcommunity.com/groups/gotpn ook nog ff een groep gemaakt!
Groep kan gebruikt worden om verdere evenementen die misschien in de toekomst te plannen.
En waarom heb je een nieuwe groep aan gemaakt? We hebben er al een waar de meeste denk ik al in zitten.
Heeft iemand ook een teamspeak server die we kunnen gebruiken?

10 votes lijkt me dan dus duidelijk
en ja ik ben die ene vote op mirage
[ Voor 19% gewijzigd door Hu9o op 27-11-2014 15:24 ]
oh, ik stem wel vaker zonder van te voren te weten wat de gevolgen zijnPlainside schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:28:
http://strawpoll.me/3075208
Final pick!!!
Die groep is bedoelt voor het annoucen lol
Steamcloud werkt helemaal niet op Dreamhack: http://www.reddit.com/r/G...cheats_coded_into/cmedxb5matrix14 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:00:
Er is net een tweet geplaats dat steamcloud gewoon werkt op dreamhack. Ze kunnen nu nog alle configs veranderen GG valve. geen cheatvrije lan dus en fnatic wordt dus eerste.
https://twitter.com/DignitasXyp9x/status/537905445302988800
[ Voor 10% gewijzigd door Kimi-Alonso op 27-11-2014 15:39 ]
medelijden met HR hahaKimi-Alonso schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:39:
Dreamhack is nu bezig! Fnatic vs HR, wat een match!![]()
Tja Hacknatic kon geen hacks gebruiken hahahaha!Kimi-Alonso schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:41:
[...]
HR wint 16-14 na comeback 4-11 Had ik hier maar gebet. Fnatic upset.
en nu serieus.
WAT O>O dat had ik niet verwacht.
Het Grote CS:GO Betting Topic
Fnatic is wel gewoon heel goed, maar heeft wel verloren van HR
Gewoon yolo op Cloud9 nu Fnatic zijn hacks niet heeft
(ik ben niet aansprakelijk voor verliezen, zelf bet ik niet meer)
dat geeft wel aan wat het voordeel van die cheats is
oh en dat is ook de reden dat ik niet bet nu de cheaters eruit zijn/hun cheats uit zetten.
De betting (echte) odds zijn gewoon niet bekend nu.
[ Voor 90% gewijzigd door Hu9o op 27-11-2014 16:43 ]
Niet alleen dat. Er zijn echt veel teams die van te voren al hebben gezegd dat Hell Raisers echt heel goed bezig zijn de laatste tijd. Ik las ook e.e.a. dat ze flink hebben gebootcamp. Natuurlijk is 1 wedstrijd nog niet veel, maar top 4 sluit ik echt niet uit voor HellRapers.Hu9o schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:41:
wtf heeft fnatic verloren van HR?
dat geeft wel aan wat het voordeel van die cheats is
oh en dat is ook de reden dat ik niet bet nu de cheaters eruit zijn/hun cheats uit zetten.
De betting (echte) odds zijn gewoon niet bekend nu.
Mijn voorspelling:
- LDLC gaat echt de pan uit ownen. Sh0x is echt insane.
- Cloud9 valt door de mand (voor zover dat nog niet gebeurd is).
- NiP gaat denk ik ook tegenvallen. Fifflaren was geen echte topper, maar met Maikelele erbij zie ik ze niet ineens weer de magie terugvinden
- HellRaiser verwacht ik nog meer van, zeker na die match tegen Fnatic
- Over Virtus.Pro zeg ik maar niks. De maken er een kunst van om te falen op de momenten dat ze ownen, en te ownen op momenten dat ze insane sucken.
- Fnatic? Enough said.
Ik gok dat LDLC er met de Titel vandoor gaat.
[ Voor 31% gewijzigd door EricNL op 27-11-2014 17:17 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dust2 speel ik zelf nooit vanwege de hackers
Gaan we ook nog gebruik maken van ts? Lijkt me wel handig eigenlijk alleen ik heb geen serverblackspeedy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:41:
Hoe gaan wij elkaar contacten? Mijn steam heb ik hier nog wel gepost.
Dust2 speel ik zelf nooit vanwege de hackers, maar ga er vanuit dat wij daar vanavond geen last van hebben. Nu nog even snel een potje spelen, even inkomen!
iedereen even dankje zeggen tegen NeHox :D!
type dit in de console om te joinen
gebruik de tilde key om de console te openen en anders google hoe je hem opent!
weet alleen nog niet hoe we de teams gaan doen haha
[ Voor 10% gewijzigd door Plainside op 27-11-2014 19:13 ]
Bedankt NeHox!!!Plainside schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:11:
de TS server: TS3.nehox.nl
iedereen even dankje zeggen tegen NeHox :D!
type dit in de console om te joinen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
gebruik de tilde key om de console te openen en anders google hoe je hem opent!
weet alleen nog niet hoe we de teams gaan doen haha
Mijn idee voor de teams: eerst een rondje deathmatch, degene die 1e is geworden komt in T, 2e CT, 3e CT, 4e T, 5e T, 6e CT, 7e CT, 8e T, 9e T, 10e CT. En dan kijken of het eerlijk is.
[ Voor 7% gewijzigd door markdm op 27-11-2014 19:28 ]
-team 1 Terrorist, en
-team 2 CT
edit:
teams staan hierboven al hoor. niks DM
[ Voor 32% gewijzigd door Hu9o op 27-11-2014 19:27 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic