[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.829 views

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:41:
[...]

Moet dus nog een dag wachten xD...
En ik heb gisteren dus een missie gedaan en nu kan ik er gewoon weer een doen. De cooldown is nu 1 dag bij mij.

steam: failsnail, Letterbox

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
eXec schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:18:
[...]
[...]

Zolang ik keys in mijn inventory heb, zijn ze beschikbaar :).
Als je een zooitje keys hebt, stuur maar een DM. Wil er een stuk of 50 binnenkort.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
markdm schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:08:
[...]

En ik heb gisteren dus een missie gedaan en nu kan ik er gewoon weer een doen. De cooldown is nu 1 dag bij mij.
Hmm oki kreeg net weer missie vanochtend nog niet.. maargoed als het nu cooldown om de dag is dan ... ehm ... tja is het hopelijk mogelijk om 84 missies te completen.

[ Voor 22% gewijzigd door TheAnthonyNL op 15-11-2014 17:45 ]

Add me on Steam

• TheAnthonyNL
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:40:
[...]

Hmm oki kreeg net weer missie vanochtend nog niet.. maargoed als het nu cooldown om de dag is dan ... ehm ... tja is het hopelijk mogelijk om 84 missies te completen.
En ik kan godverdommer weer 2 dagen wachten .... wat een schijtzooi...

Add me on Steam

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-12 23:23
Bij mij gewoon 3 dagen nu hoor... Waar t nu op gebaseerd is geen idee!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 22:50
tummeke393 schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:15:
Bij mij gewoon 3 dagen nu hoor... Waar t nu op gebaseerd is geen idee!
je kan nog van die ribbons erbij kopen als je die allebei hebt is de cooldown 1 day volgens mij

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12 13:43
markdm schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:05:
[...]

Volgens mij is dat gewoon normaal, bij de vorige operation kon dat ook.

En net weer twee potjes gespeeld, de eerste met 4 VEEL betere spelers (MGE, DMG, SMFC) die veel flauwe grappen aan het maken waren (wat is de overeenkomst tussen twee paarden? Het zijn allebei paarden), waar ik natuurlijk zwaar ingemaakt werd maar nog steeds wonder boven wonder 10 kills bij kreeg. Maar het was wel een leuk potje.
En de tweede met gewone gold novas zwaar verloren omdat we als team echt helemaal geen contact hadden en er een zwaar irritant kind bij ons zat.

Maar wat me op viel was dat de grootste verschillen tussen de twee rank voornamelijk de plaatsing en het teamwork waren.
dat was dus met ons, die gozert die grappen maakt is altijd zo en dat brengt ook wel een beetje fun in de game.

verder maakt het toch niet uit dat we "VEEL" beter zijn dan jij? zie het als een leermoment en je hebt ook genoeg opbouwende kritiek gehad om wat te leren.

mij cared het niet als iemand een lagere rank heeft, zolang er maar wat brains gebruikt worden door de lagere rank.

• markdm
ak0nnmgn schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:04:
[...]

dat was dus met ons, die gozert die grappen maakt is altijd zo en dat brengt ook wel een beetje fun in de game.

verder maakt het toch niet uit dat we "VEEL" beter zijn dan jij? zie het als een leermoment en je hebt ook genoeg opbouwende kritiek gehad om wat te leren.

mij cared het niet als iemand een lagere rank heeft, zolang er maar wat brains gebruikt worden door de lagere rank.
Het was ook een leuk en leerzaam potje, vond het wel leuk om voor de verandering tegen zulke hoge spelers te gaan.
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:12:
[...]

En ik kan godverdommer weer 2 dagen wachten .... wat een schijtzooi...
Ik had gisteravond dus ook zo'n missie gespeeld en toen stond er dat ik 2 dagen moest wachten. Vanmorgen (dus een halve dag later) staat er ineens dat het nog maar 1 dag is. Echt raar :?

• markdm
-per ongeluk dubbel gepost-

[ Voor 91% gewijzigd door markdm op 16-11-2014 13:05 ]

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Krijg medelijden met nip :(

• TheAnthonyNL
Doe maar niet, als ze gaan bootcampen zijn weer super :D.

vandaag match gedaan samen met failsnail en paar andere was lachen maar wel gewonnen.

Add me on Steam

• tummeke393
Waarom winnen jullie altijd als ik geen tijd heb om te spelen? :P

Heb trouwens m'n resolutie inmiddels gewijzigd naar 4:3 stretched op 1280x960. De native resolutie vond ik alles toch iets te klein op.... Snap wel waarom dit een populaire resolutie is. En kwam er ook achter dat m'n audio na een herinstallatie van CS op stereo stond ipv surround.. Vond al dat ik het geluid zo slecht kon plaatsen laatste potjes :X Hopelijk volgende keer weer lekker spelen en ownen dus!

• TheAnthonyNL
tummeke393 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:23:
Waarom winnen jullie altijd als ik geen tijd heb om te spelen? :P

Heb trouwens m'n resolutie inmiddels gewijzigd naar 4:3 stretched op 1280x960. De native resolutie vond ik alles toch iets te klein op.... Snap wel waarom dit een populaire resolutie is. En kwam er ook achter dat m'n audio na een herinstallatie van CS op stereo stond ipv surround.. Vond al dat ik het geluid zo slecht kon plaatsen laatste potjes :X Hopelijk volgende keer weer lekker spelen en ownen dus!
Om eerlijk te zijn geen idee, maar moet wel zeggen dat we als t side begonnen op dust 2. Eerste helft eindigde in 11-4 voor CT. dus wij kwamen terug met 12:16 :D.

Add me on Steam

Verwijderd

Voor je geluid, koptelefoon werkt hier eigenlijk nog altijd het beste :)

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:00
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:58:
Voor je geluid, koptelefoon werkt hier eigenlijk nog altijd het beste :)
Koptelefoon op stereo ipv surround is ook lastig. Iedereen speelt met koptelefoon lijkt me.
Heb zelf een pricewatch: Astro A50 Wireless (:

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12 13:53
Global elite met 2.1 headset van 30euro, dus aan geluid ligt het niet want dat is sowieso slecht in cs go vergeleken met bv 1.6.

Voor films/series etc. gebruik ik wel boxen met subwoofer.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:00
Minaaj schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:03:
Global elite met 2.1 headset van 30euro, dus aan geluid ligt het niet want dat is sowieso slecht in cs go vergeleken met bv 1.6.

Voor films/series etc. gebruik ik wel boxen met subwoofer.
CS GO naam?

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik moet Woensdag naar Santiago (chile) voor werk en kom maandag pas terug. Als ik dan terug kom kan ik dan 3 nieuwe missies spelen? Of maar 1tje en zou ik na die ene weer 2 dagen moeten wachten voor een missie?

www.webshopmasters.nl

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11 16:45

Plainside

I browse when I'm at work

Kan je met gemak 8 sterren krijgen?
Wil wel graag een gold coin hebben hehe

• markdm
Berktoppie schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:24:
Ik moet Woensdag naar Santiago (chile) voor werk en kom maandag pas terug. Als ik dan terug kom kan ik dan 3 nieuwe missies spelen? Of maar 1tje en zou ik na die ene weer 2 dagen moeten wachten voor een missie?
Ik denk dat je er maar gewoon 1 kan.
Plainside schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:00:
Kan je met gemak 8 sterren krijgen?
Wil wel graag een gold coin hebben hehe
Als je via de 3 sterren gaat zou het denk ik moeten kunnen.

• dylanvana
Heb nu een paar dagen mijm BenQ scherm in gebruik en ben echt verliefd op dat ding :D Ik kan het iedereen aanraden om 120/144 hertz te overwegen. Het voelt echt veel smoother aan als je door de map loopt.

• xeoMe
dylanvana schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:38:
Heb nu een paar dagen mijm BenQ scherm in gebruik en ben echt verliefd op dat ding :D Ik kan het iedereen aanraden om 120/144 hertz te overwegen. Het voelt echt veel smoother aan als je door de map loopt.
True 60/75Hz is echt kak in vergelijking met 120/144Hz.

Hier nog even een ace die zorgde voor de TIE op dust2
https://www.youtube.com/watch?v=yKXbvYWPIrk&HD=1

• markdm
Wow, nice!!!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:00

Rem

Oh boy. Even een potje cobblestone gedaan omdat ik die nodig had voor de missie. Eerste ronde, 4 headshots met mijn glockje. De T side geëindigt met 26 kills, 4 deaths. Die gasten waren zo zuur man!

• markdm
Rem schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:42:
Oh boy. Even een potje cobblestone gedaan omdat ik die nodig had voor de missie. Eerste ronde, 4 headshots met mijn glockje. De T side geëindigt met 26 kills, 4 deaths. Die gasten waren zo zuur man!
Mooi! Welke rank heb je dan?

• Terranova
  • Laatst online: 02-12 18:35
Wat is deze, 2 missies gedaan en nu opeens 2 dagen wachten

• mystiqu
Sick hoor o.o

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
HamburgerHenk schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:33:
Wat is deze, 2 missies gedaan en nu opeens 2 dagen wachten
Haha ja zo gaat het in de nieuwe operation.
Ipv van wachten op missie drops, moet je nu gewoon wachten op missies.

• Plainside

Plainside

moet de 3 ster missie paden maar gaan doen misschien dat ik dan nog net een silver coin kan halen mij kennende...

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Nog mensen zin om te spelen? Maatjes en ik zijn weer online. ts3.nehox.nl en NeHoX!? op steam.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:44
voil schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:44:
Omdat vrienden van me CS GO spelen heb ik het ook maar aangeschaft. Heb pas 2 competetive potjes gewonnen. Dus ben benieuwd wat mijn rank wordt. :)
Eindelijk 10 wins, gold nova I.

• mystiqu
NeHoX schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:35:
Nog mensen zin om te spelen? Maatjes en ik zijn weer online. ts3.nehox.nl en NeHoX!? op steam.
Yes dit. Ikke, zijn jullie nog online ^^ ?

Added; xkamiikaza / rule. S @ steam

[ Voor 7% gewijzigd door mystiqu op 18-11-2014 23:33 ]

• Plainside

Plainside

gvd...
gister avond klopte mijn ww niet meer van steam aka hart verzakking.
Als er mensen zijn met rare berichten van mij rond gister avond tussen 19:00-22:00 dat was ik dus niet!
Heb mijn wachtwoord inmiddels verandert naar een tijdelijk ding dus ga die ff top of the line security maken.

• xeoMe
Plainside schreef op woensdag 19 november 2014 @ 07:52:
gvd...
gister avond klopte mijn ww niet meer van steam aka hart verzakking.
Als er mensen zijn met rare berichten van mij rond gister avond tussen 19:00-22:00 dat was ik dus niet!
Heb mijn wachtwoord inmiddels verandert naar een tijdelijk ding dus ga die ff top of the line security maken.
Oef dangerous :p zeker als je items hebt is het zonde.

Gewoon lekker die steam security met een code aanzetten die laten mailen naar je gmail en gmail weer securen met een code die op je telefoon komt. O+

• Plainside

Plainside

xeoMe schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:04:
[...]

Oef dangerous :p zeker als je items hebt is het zonde.

Gewoon lekker die steam security met een code aanzetten die laten mailen naar je gmail en gmail weer securen met een code die op je telefoon komt. O+
Ik haat two step verification tho xD

Ga vanavond eens op een 1600x1200 res spelen.
Moet mijn huidige monitor nog weer terug sturen in verband met.... een dode pixel...
Niet super afleidend tijdens gamen maar tijdens films... im dying of irritation!

[ Voor 22% gewijzigd door Plainside op 19-11-2014 13:22 ]

• xeoMe
Plainside schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:07:
[...]

Ik haat two step verification tho xD

Ga vanavond eens op een 1600x1200 res spelen.
Moet mijn huidige monitor nog weer terug sturen in verband met.... een dode pixel...
Niet super afleidend tijdens gamen maar tijdens films... im dying of irritation!
Ik speel nu al een tijdje 1920x1080, toevallig gisteren terug geswitcht naar 1280x960 om te testen en 1280x720 maar damn no way geen idee hoe het kwam maar het was zo blurry.
Heb wel is vaker geswitcht van deze reso maar gisteren was het echt bizar dus 1920x1080 voor mij the way to go!

Ik heb nu al een tijdje de BenQ XL2411T en merkte vorige maand dat ik ook een dode pixel heb maar het lijkt het een kwart pixel hij is zo klein dat ik het gewoon niet zie best bizar met paint wit scherm + me ogen serieus 10cm afstand kan ik het zien anders niet

• Plainside

Plainside

xeoMe schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:38:
[...]

Ik speel nu al een tijdje 1920x1080, toevallig gisteren terug geswitcht naar 1280x960 om te testen en 1280x720 maar damn no way geen idee hoe het kwam maar het was zo blurry.
Heb wel is vaker geswitcht van deze reso maar gisteren was het echt bizar dus 1920x1080 voor mij the way to go!

Ik heb nu al een tijdje de BenQ XL2411T en merkte vorige maand dat ik ook een dode pixel heb maar het lijkt het een kwart pixel hij is zo klein dat ik het gewoon niet zie best bizar met paint wit scherm + me ogen serieus 10cm afstand kan ik het zien anders niet
Bij mij is het een volle met de benodigde irritatie dat er een gloed omheen zit >.>
Daardoor valt die heel erg op wat verschrikkelijk irritant is wanneer je aan het gamen bent dan kan je hem al snel zien bij donkere achtergronden.

• dylanvana
Titan disqualified voor DreamHack :(

• Minaaj
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8WZFE04.png

Had destijds al zo'n gevoel dat er iets niet klopte, toch deed hij het goed op lans, maar wie weet had hij daar ook wel een hidden aimtrigger op mouse5 zitten? 'usb stick met config neemt iedereen wel mee 'kuch' misschien de .exe ook wel'

Zelfs als je achter iemand staat die alleen een trigger op een muisknop heeft zitten zal je dat niet merken, kqly zal eerst zelf aimen naar enemy en daarna bv mouse5 indrukken om het af te ronden.

Next.. fxy0? die heeft ook hele vage matches gehad en viel bij mij in hetzelfde straatje als KQLy

[ Voor 7% gewijzigd door Minaaj op 20-11-2014 20:47 ]

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08
En terecht! Zullen de komende tijd nog meer bij komen vrees ik. Jongens als JW, Olofm, Krimz, Apex, paar jongens van VP (Byali, snax) enzo schijnen allemaal hetzelfde te gebruiken. Dan lachen we op het eind met zijn allen met ChrisJ mee als hij geen VAC heeft als enige.

Las al iets over een modified CPU in hun muis. In hoeverre het allemaal waar blijkt te zijn, dat is afwachten... Maar ik heb mijn popcorn klaar staan!

eXec op Steam

• Minaaj
eXec schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:52:
[...]

En terecht! Zullen de komende tijd nog meer bij komen vrees ik. Jongens als JW, Olofm, Krimz, Apex, paar jongens van VP (Byali, snax) enzo schijnen allemaal hetzelfde te gebruiken. Dan lachen we op het eind met zijn allen met ChrisJ mee als hij geen VAC heeft als enige.

Las al iets over een modified CPU in hun muis. In hoeverre het allemaal waar blijkt te zijn, dat is afwachten... Maar ik heb mijn popcorn klaar staan!
Nee dat is dus echt false information, ook dat muis verhaaltje heeft vast een hltv.org user bedacht.
Er zullen vast wel cheaters nog hier en daar tussen zitten, maar geen enkele fnatic speler cheat, virtus pro geloof ik ook eigenlijk niet.

De fransen vertrouw ik zelf het minste, modified CPU in muis? wat zou dat voor baat hebben, als er software veranderd zou zijn op de CSGO engine ja dan kan er maybe wel een aimbot muis zijn, maar dit is echt een fabeltje,

Of ze krijgen de cheat binnen via de workshop zoals die "smn" deed geloven, maar ik denk eigenlijk dat als ze op lan cheaten dat ze dan gewoon via een usb stick connectie maken met een remote-cheat, die installeert ook niks op de computer en laat niks achter qua files. |:(

• eXec
Minaaj schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:59:
[...]

Nee dat is dus echt false information, ook dat muis verhaaltje heeft vast een hltv.org user bedacht.
Er zullen vast wel cheaters nog hier en daar tussen zitten, maar geen enkele fnatic speler cheat, virtus pro geloof ik ook eigenlijk niet.

De fransen vertrouw ik zelf het minste, modified CPU in muis? wat zou dat voor baat hebben, als er software veranderd zou zijn op de CSGO engine ja dan kan er maybe wel een aimbot muis zijn, maar dit is echt een fabeltje,

Of ze krijgen de cheat binnen via de workshop zoals die "smn" deed geloven, maar ik denk eigenlijk dat als ze op lan cheaten dat ze dan gewoon via een usb stick connectie maken met een remote-cheat, die installeert ook niks op de computer en laat niks achter qua files. |:(
Nja, valse informatie zou ik het niet noemen... Heb deze namen wel vaker voorbij horen komen. Voor wat betret JW... Die ligt aardig voor de hand gezien zijn historie. "Once a cheater, always a cheater", dus wie weet wat er nog gaat komen. JW heeft in het verleden gecheat en is gepakt...

Wat betret een modified CPU in de muis is een roddel, maar theoretisch gezien zeker niet onmogelijk aangezien een muis data opslaat in zijn geheugen (Settings zoals DPI etc). Onmogelijk is het dus zeer zeker niet.

Voor wat betreft de Steamcloud... Dat is weer iets waarvan ik denk dat het bullshit is. Welke idioot gaat zijn cheats op Valve servers dumpen waardoor zij theoretisch gezien je cheat alsnog kunnen detecteren. Dan blijft de USB manier (Waar dus ook de muis mee werkt!) de meest logische optie.

Configs halen ze, neem ik aan, gewoon van de Steamcloud nu of van hun mail. Neem aan dat ze niet zomaar zijn toegestaan om een USB stick te gebruiken namelijk...

Daarnaast, waarom zouden de Fransen het minst te vertrouwen zijn? Polen, Duitsers, Russen etc zijn net zo erg IMO. Land van herkomst zegt overigens niks. Het gaat om het geld wat ze ermee verdienen. (Die stickers leveren alleen al 4 maandsalarissen op per toernooi, en dan is het slechts het bedrag wat CPH Wolves kreeg. Moet je nagaan hoe het zit met teams als Titan en Fnatic.).

[ Voor 8% gewijzigd door eXec op 20-11-2014 21:10 ]

eXec op Steam

• Minaaj
eXec schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:08:
[...]
Daarnaast, waarom zouden de Fransen het minst te vertrouwen zijn? Polen, Duitsers, Russen etc zijn net zo erg IMO. Land van herkomst zegt overigens niks. Het gaat om het geld wat ze ermee verdienen. (Die stickers leveren alleen al 4 maandsalarissen op per toernooi, en dan is het slechts het bedrag wat CPH Wolves kreeg. Moet je nagaan hoe het zit met teams als Titan en Fnatic.).
Klopt inderdaad, toch zijn er weinig duitse pro's die ook active op lans spelen, ook russische niet veel en van Virtus Pro verwacht ik dat daar de oudere spelers beter weten, en ook wel snax/byali in de gaten houden/motiveren om dat soort shit nooit te doen.

De hele franse scene is gewoon eigenlijk een bende misschien verdenk ik ze daarom wel het meest, plus zie ook genoeg matches van franse teams.

Het is nu alleen maar gissen naar of ze nu wel of niet op lan hebben gecheat, hier komen we natuurlijk ook niet makkelijk achter. Maar ik zie nog eerder fxy0/kioshima/happy of iets dergelijks geVACCED worden dan JW tbh.

• markdm
Voor wat voor soort cheats worden ze dan beschuldigd? De meeste cheats zouden wel door de kijkers opgemerkt worden.

• xeoMe
Ik ving iets op dat via een workshop de .exe werd geladen dus lanproof etc.
Meer info weet ik er niet van, tijd zal het leren :p

• Minaaj
markdm schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:53:
Voor wat voor soort cheats worden ze dan beschuldigd? De meeste cheats zouden wel door de kijkers opgemerkt worden.
KQLY en smn zijn niet echt beschuldigd maar gewoon door VAC gepakt op iets wat er niet hoorde te zijn, dit kan van alles zijn van wallhack tot radarhack of wat dan ook.

En eXec, wat zei ik? 8)7 2de fransman geVACCED,

http://steamcommunity.com/id/GordonG/

Sf van EPSILON, tevens kwam ik daar ook mee laatst in een matchmaking (toen zat hij bij me, toen had hij ze iig niet aanstaan :P)

[ Voor 22% gewijzigd door Minaaj op 21-11-2014 01:11 ]

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12 10:48
Volgende zal er 1 van fnatic zijn, let maar op :D

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12 19:30
Kwam erachter via de frontpage van reddit dat er iets aan de hand was binnen de csgo scene. Waarschijnlijk gebruiken al deze cheaters een bepaalde hack via de steamcloud en was (eerst niet) te detecteren. Ieder had dan ook een persoonlijke hack die 800euro kostte(http://www.hltv.org/blog/8946-cheating-issues-what-to-do)!

[ Voor 9% gewijzigd door Michielodc op 21-11-2014 02:07 ]

• TheRecklezz
Misschien een website opzetten waar we CSGO skins kunnen betten op de volgende VAC Ban...

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Erg goed voor de community ook dit nieuws..Wat een kansloze lui zeg met dat cheaten..

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Verwijderd

Inderdaad. Ze verpesten het zo wel een beetje voor heel de community. Lijkt de tour de france wel ;w

Voordeel is dat dit op LAN-party's natuurlijk niet lukt.... toch?

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:41:
Inderdaad. Ze verpesten het zo wel een beetje voor heel de community. Lijkt de tour de france wel ;w

Klopt, dat is onmogelijk. Net zoals er tijdens le tour ook geen dope meer wordt bijgespoten, o wacht. :)

Er zijn in theorie ZO verschrikkelijk veel manieren om op LANs ongemerkt te cheaten, de controle gaat wat dat betreft niet ver genoeg. Zodra er maar genoeg geld in om gaat dan wordt overal wel door een aantal gasten valsgespeeld, dat is in elke sport, bedrijfstak, studie etc. zo.

• zwiep
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:09
http://www.reddit.com/r/G...orts_also_vac_banned_now/
SF is the third professional Counter-Strike player that was recently caught cheating and had his Steam account permanently banned from Counter-Strike: Global Offensive.

This comes on the heels of a post on a popular CS forum that discussed a private (and very expensive) cheating program that was not being picked up on by Valve's (the company that makes CS) anti-cheat system. Supposedly, this hack had no UI and no obvious signs on your PC while it ran, which made it suitable for use even while at LAN tournaments, where referees monitored the players' screens.
Denk wel dat ze op tournaments en lan's ook gebruik hebben gemaakt van die hack.
Wat ik hilarisch vind zijn die andere players die nu hun inventory zitten over te hevelen naar andere accounts, straalt echt onschuld uit! :D

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hahaa allemaal players met VACation! Ook echt vlak voor DH Winter. Ben benieuwd naar de echte topteams.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Kimi-Alonso schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:18:
Hahaa allemaal players met VACation! Ook echt vlak voor DH Winter. Ben benieuwd naar de echte topteams.
Titan is een redelijk topteam toch? Epsilon schurkt er ook wel dicht tegen aan. :)

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:19:
[...]

Titan is een redelijk topteam toch? Epsilon schurkt er ook wel dicht tegen aan. :)
Epsilon is helemaal niks meer na de wisseling van spelers in de Franse scene een paar maanden terug.

• Plainside

Plainside

• xeoMe
nieuwe update betreft nieuwe accounts en MM en de missions

http://www.reddit.com/r/G...o_version_13458_21112014/

[ Voor 22% gewijzigd door xeoMe op 21-11-2014 11:51 ]

• Minaaj
Michielodc schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 02:06:
Kwam erachter via de frontpage van reddit dat er iets aan de hand was binnen de csgo scene. Waarschijnlijk gebruiken al deze cheaters een bepaalde hack via de steamcloud en was (eerst niet) te detecteren. Ieder had dan ook een persoonlijke hack die 800euro kostte(http://www.hltv.org/blog/8946-cheating-issues-what-to-do)!
http://www.hltv.org/blog/...famous-baking-bread-cheat

Deze gast poste dit 1/2uur voordat Sf werd gevacced, en zei hier in dat hij zeker wist dat KQLY en Sf de "baking bread" cheat gebruikten/gebruiken. Hij heeft zelfs Sf gechanteerd. :/

Het is dus een cheat die gewoon maar echt enkele mensen gebruikte en hierdoor lang undetected kon blijven, ESEA zegt nu dat ze sinds ze smn hadden gecaught dat ze naar valve informatie hebben doorgespeeld.

"Sf" had trouwens een account wat veel waard was, steamid 0:0:18 aka 2digit (3k+ games/ook wel aardige cs go inventory :>). Ook nummer 0:0:17 is dus gebanned. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Minaaj op 21-11-2014 12:31 ]

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Minaaj schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:01:
[...]

Deze gast poste dit 1/2uur voordat Sf werd gevacced, en zei hier in dat hij zeker wist dat KQLY en Sf de "baking bread" cheat gebruikten/gebruiken. Hij heeft zelfs Sf gechanteerd. :/

Het is dus een cheat die gewoon maar echt enkele mensen gebruikte en hierdoor lang undetected kon blijven, ESEA zegt nu dat ze sinds ze smn hadden gecaught dat ze naar valve informatie hebben doorgespeeld.

"Sf" had trouwens een account wat veel waard was, steamid 0:0:18 aka 2digit (3k+ games/ook wel aardige cs go inventory :>). Ook nummer 0:0:17 is dus gebanned. _/-\o_
vac ban betekend niet dat je niks meer kan he, je kunt verder alle games nog spelen.

Inventaris - Steam

• g0ulash
  • Laatst online: 04-11 10:53
TheRecklezz schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:11:
Misschien een website opzetten waar we CSGO skins kunnen betten op de volgende VAC Ban...
https://twitter.com/LDLC_...35623493984215041/photo/1

• Minaaj
Silencex schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:06:
[...]

vac ban betekend niet dat je niks meer kan he, je kunt verder alle games nog spelen.
Klopt, maar dat account was 10,000$ waard zonder vac bans, mensen die dat soort accounts kopen willen liever geen vac ban op hun speciale account :>, zeker als hij bijvoorbeeld ook nog CS:GO Trophy's heeft.

Betekend ook dat je niks meer uit je cs;go inventory kan traden, ever.

• teupje
Kolere..dan ben je zuur als je zoveel in je inventory heb. Kan je dat echt niet meer verhandelen?

• TheRecklezz
teupje schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:20:
Kolere..dan ben je zuur als je zoveel in je inventory heb. Kan je dat echt niet meer verhandelen?
Nope, bye ;w skins, bye ;w money.

:+

• tummeke393
Ik zeg gratis verloten onder de community die geblokkeerde skins! :)

• eXec
Minaaj schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 00:12:
[...]
En eXec, wat zei ik? 8)7 2de fransman geVACCED,

http://steamcommunity.com/id/GordonG/

Sf van EPSILON, tevens kwam ik daar ook mee laatst in een matchmaking (toen zat hij bij me, toen had hij ze iig niet aanstaan :P)
Heb nooit gezegd dat de Fransen onschuldig zijn. Heb slechts gezegd wat de mogelijke volgende gasten zijn die op VACation gaan. En als je gaat kijken naar het verleden van JW, is het simpelweg niet uit te sluiten. Wil er overigens niet mee zeggen dat 'ie cheat, maar ik hou de mogelijkheid open.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:41:

Zie mijn eerdere post met een theorie over een aangepaste muis. Het lijkt mij zeer aannemelijk dat je geen USB stick mag gebruiken bij een LAN PC, dus modificeren ze een muis zodat hij een driver (A.K.A. cheats) kan laden.

eXec op Steam

• Harvem
  • Laatst online: 18-09 12:44
markdm schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:53:
Het zou kennelijk gaan om een cheat die je aim 10% tot 15% verbetert ofzoiets. Maar dat lees ik ook maar op Reddit, weet niet precies wat er allemaal van aan is... het zou alleszins gaan om cheats die speciaal op dergelijke manier otnworpen zijn dat ze ook op grote lans ondetecteerbaar zijn. Ze helpen maar een klein beetje waardoor ze niet opvallen, maar dat kleine beetje kan voor de pro's wel een wereld van verschil maken.

• markdm
"Unless they are in a party of 5, players will not be able to queue for Competitive Matchmaking if their skill group range is very large."
Nu maar hopen dat dat geen problemen gaat veroorzaken wanneer ik met jullie speel.
Dancing Lobster schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:15:
[...]

Het zou kennelijk gaan om een cheat die je aim 10% tot 15% verbetert ofzoiets. Maar dat lees ik ook maar op Reddit, weet niet precies wat er allemaal van aan is... het zou alleszins gaan om cheats die speciaal op dergelijke manier otnworpen zijn dat ze ook op grote lans ondetecteerbaar zijn. Ze helpen maar een klein beetje waardoor ze niet opvallen, maar dat kleine beetje kan voor de pro's wel een wereld van verschil maken.
O zo, dat is wel onsportief van hun. Eerlijk dat ze gebanned worden.

• eXec
Is Kioshima de volgende? Hij heeft zijn inventory leeg gehaald. Mogelijk alvast aan het inpakken voor zijn VACaction?

eXec op Steam

• Plainside

Plainside

markdm schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:22:
[...]

"Unless they are in a party of 5, players will not be able to queue for Competitive Matchmaking if their skill group range is very large."
Nu maar hopen dat dat geen problemen gaat veroorzaken wanneer ik met jullie speel.
We zullen zine vanavond :9

• teupje
eXec schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:22:
Is Kioshima de volgende? Hij heeft zijn inventory leeg gehaald. Mogelijk alvast aan het inpakken voor zijn VACaction?
Wat een verhaal zeg...krijg gelijk minder zin in het Dreamhack toernooi. Het is inderdaad wat hier al gezegd is net Tour de France..leuk om te zien maar toch twijfel of het echt is..

• TheAnthonyNL
Dus zo goed zijn de pros dus helemaal niet xD. Tijd voor een silver league dan maar.

Add me on Steam

• dylanvana
Ik ben de laatste tijd een beetje "fan" geworden van fnatic. Als Olofmeister of een van de andere dudes cheat baal ik echt als een stekker :( Misschien was NiP dan toch niet zo slecht de laatste maanden :P

• mystiqu
Iemand zo tegen half een nog een game vanavond? GN4-GM2 range (:"

Trouwens, over de update met betrekking tot comp matches; is er al bekend wat valve onder 'a very large range' verstaat?

• xeoMe
mystiqu schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:37:
Iemand zo tegen half een nog een game vanavond? GN4-GM2 range (:"

Trouwens, over de update met betrekking tot comp matches; is er al bekend wat valve onder 'a very large range' verstaat?
Ik (supreme) joinde een maatje met de rank (DMG) en een vriend met iets in de richting van AK rank maar we konden geen match starten om hoeveel et exact gaat geen idee

• Minaaj
Verhaaltje van KQLY is echt triest voor woorden in mijn ogen.
As you saw yesterday, I was banned by VAC and unfortunately it was justified," he wrote on Facebook.

"I wanted to say that I'm really sorry to all the people who supported me, I am aware that with this bullsh*t my career is now over and my team are a very bad position. They did not deserve that.

"At the end of August, I was contacted by a supex0 progammer, who built a strong case and told me that a lot of pros were using the program.

"Instantly, I became curious. He gave me access to the program for seven days. Like an idiot, I fell into temptation, which was too great. I wanted to see what it looked like on public servers and matchmaking.

"I did not use it after that. I was going to join Titan and I did not need to take unnecessary risks while I had all that I needed: a top team, with a solid structure behind it. My curiosity failed me and now my career is over CS after 12 years.

"I lost everything and I do not expect any compassion, I made a mistake and I will pay it for it. Unfortunately everything ends here. Once again, I'm really sorry to have disappointed everyone.
Dit geloof je toch niet, ik denk zelfs dat niemand hier zo maar random steam invites accept, laat staan iemand die "Pro" zou zijn.

Nee maar KQLY gaat wel een cheat downloaden van iemand die zegt dat veel pro's dat ook doen! om even te kijken op de matchmaking 8)7 |:(
KQLY download dus ook gewoon een programma van iemand die hij niet kent, niet bang dat dat een phishing/trojan exe is of iets dergelijks. Als hij zo goed is zou hij die cheats toch helemaal niet nodig hebben, zeker niet op matchmaking. :X

Nee KQLY, de cheat was gewoon erg lang undetected (misschien wel een jaar+) doordat maar enkelen deze cheat gebruikte. ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 22-11-2014 02:19 ]

• TheAnthonyNL
Het was niet eens echt een download maar gewoon steam workshop iets... maargoed mensen zeggen alles om reputatie hoog te houden.

Add me on Steam

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 19:34
De digitale vorm van doping? Net als in wielrennen, iedereen gebruikt het. Iedereen ontkent het.

• TheAnthonyNL
Rost schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 08:02:
De digitale vorm van doping? Net als in wielrennen, iedereen gebruikt het. Iedereen ontkent het.
Juist daarom zeg ik Silver League :D. Also ... kreeg email van ESL : http://play.eslgaming.com.../open/league/winter-2014/

Misschien dat iemand hiero daarvoor interesse heeft :).

Ik zelf ga me er niet eens aan wagen nadat ik de regels had gelezen :).

Add me on Steam

• Minaaj
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 07:47:
Het was niet eens echt een download maar gewoon steam workshop iets... maargoed mensen zeggen alles om reputatie hoog te houden.
Dat was een reddit roddel, nergens is dat toegegeven en lijkt me ook nog steeds sterk.

Dit was gepost voordat Sf werd gebanned, 2014-11-20 20:19
Hij zegt daar al at Sf cheat en dat was toen nog niet eens bekend, ook komt hij met de naam 'supex0' waar KQLY ook mee komt. O-)

Ik hoop eigenlijk dat er niemand verder meer cheat in de "pro" scene, zou wel erg triest zijn tbh.

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Ja, een silver league lijkt me wel lachen !

stuck in Silver Hell

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-12 23:05
Als we Heaton moeten geloven is dit pas het topje van de ijsberg. Lijkt mij dat hij daar toch wel 'enige' kijk op heeft.

Inventaris - Koop mijn meuk!

• markdm
NeHoX schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 03:51:
ONLINE:

Tweakers.net CS:GO TS3: ts3.nehox.nl:9991
PUBLIC 24 slots Tickrate 128: 188.142.39.100:27015
WAR Tickrate 128: 188.142.39.100:27016

Voor bovenstaand lijstje heb ik nog enkele Server admins nodig om alles in goede banen te leiden.

Voor de nerdjes: Quad-Core, 8GB, 100Mbit glasvezel.
Zullen we nog iets gaan doen met deze server of een andere? Misschien met z'n allen deathmatch of een potje 5v5?

• Terranova
  • Laatst online: 02-12 18:35
Die vanguard mappen zijn echt fucking mooi

• TI_Observer
  • Laatst online: 29-11 10:56
Iemand al dreamhack package geopend?
Ik heb er 1, normaal verkoop ik ze meteen, maar ze zijn op de eerste dag maar 3,50 euro waard? :(

nja heel veel spannends zit er ook niet in, vandaar dat ze niets waard zijn

[ Voor 29% gewijzigd door TI_Observer op 22-11-2014 17:17 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Wat echt episch zou zijn, als Valve wacht met de volgende banwave tot tijdens Dreamhack, en dat er dan ineens tijdens matches mensen uitgeflikkerd worden :)

Hebben ze ineens enorm veel positieve publiciteit dat cheaten niet getolereerd word.
Ik vermoed dat er momenteel heel wat "pro's" op hun nageltjes zitten te bijten. "Ben ik gepakt of niet?"

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 22-11-2014 21:08 ]

• markdm
unfor schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:07:
Wat echt episch zou zijn, als Valve wacht met de volgende banwave tot tijdens Dreamhack, en dat er dan ineens tijdens matches mensen uitgeflikkerd worden :)
Lol, leuk idee. Dan is het niet betten op het beste team maar op degene waarvan je denkt die het minste hackers heeft. Geeft een hele nieuwe dimensie aan het betten :)

• TheAnthonyNL
sheez88 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:12:
Iemand al dreamhack package geopend?
Ik heb er 1, normaal verkoop ik ze meteen, maar ze zijn op de eerste dag maar 3,50 euro waard? :(

nja heel veel spannends zit er ook niet in, vandaar dat ze niets waard zijn
Hoe kan jij er nou al ween hebben?

Add me on Steam

• eXec
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:21:
[...]

Hoe kan jij er nou al ween hebben?
Ze werden gedropt tijdens de LAN Qualifiers eerder vandaag.

eXec op Steam

• dylanvana
https://www.youtube.com/watch?v=m2wSHV5L0DY 21:59 oeps

http://www.youtube.com/watch?v=upI8NYFzhkw uhhh

Of toch wel legit? http://youtu.be/yfL0UP6cb_Q?t=17m11s

Ps zit op mobiel sorry voor de crappy links.

[ Voor 66% gewijzigd door dylanvana op 23-11-2014 12:54 ]

• Minaaj
https://www.youtube.com/w...=player_detailpage#t=1316

de eerste is meest vreemd vind ik, hij schiet hier 1 kogel precies op het moment dat de aim ook naar enemy t gaat, die hij niet kan zien.

het is duidelijk dat hij hiervan schikt en zijn aim nog verder trekt, kan best wel eens een trigger knop zijn die hij perongeluk indrukte, toch vraag ik me af als fnatic players dan ook echt zo n00b te zijn om die dingen op aim through walls te zetten?

NiP-Pita- aka manager denk het al zeker te weten :X

https://twitter.com/farukpita/status/536489309227208704

edit al weer snel verwijderd "It's a fking disgrace to the community and every hardworking player if @csgo_dev put flusha thru to play Dreamhack. Its obvious as it can be
"

[ Voor 22% gewijzigd door Minaaj op 23-11-2014 13:35 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:16
Flusha is 100% zeker een cheater. En aangezien OlofM ook op de lijst stond, vind ik het wat bizar dat het nu ineens zo stil is met de VAC bans. Mijn theorie is in ieder geval dat Dreamhack contact heeft gezocht met Valve, om de bans stop te zetten tot volgende week. Als Dreamhack een $250k tournament gaat houden en er zijn maar 3 teams over dan zal dat de Dreamhack organisatie geld gaan kosten denk ik zo, veel geld.

Mijn YouTube

• markdm
kevz schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:00:
Flusha is 100% zeker een cheater. En aangezien OlofM ook op de lijst stond, vind ik het wat bizar dat het nu ineens zo stil is met de VAC bans. Mijn theorie is in ieder geval dat Dreamhack contact heeft gezocht met Valve, om de bans stop te zetten tot volgende week. Als Dreamhack een $250k tournament gaat houden en er zijn maar 3 teams over dan zal dat de Dreamhack organisatie geld gaan kosten denk ik zo, veel geld.
Of Valve bewaard het voor midden in de wedstrijd, zou leuk zijn. :)

• TheAnthonyNL
markdm schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:05:
[...]

Of Valve bewaard het voor midden in de wedstrijd, zou leuk zijn. :)
You get VAC-ban, you get VAC-ban,, everybody gets a VAC-ban :P.

Add me on Steam

• teupje
Vanavond nog mensen zin in een potje?

• Harvem
  • Laatst online: 18-09 12:44
kevz schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:00:
De bans stop zetten? Dat zou pas vreemd zijn. Eerst een 250k toernooi houden, en daarna pro's gaan bannen... wat voor boodschap geef je dan aan de kijkers mee? 8)7

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:16
Dancing Lobster schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:05:
[...]

De bans stop zetten? Dat zou pas vreemd zijn. Eerst een 250k toernooi houden, en daarna pro's gaan bannen... wat voor boodschap geef je dan aan de kijkers mee? 8)7
Ja, ik vind het ook wazig. Maar ik kan wel begrijpen waarom. Er is een reden waarom er ineens geen VAC bans meer uitgedeeld worden, en ik denk zelf dat Dreamhack daar wat mee te maken heeft :P

edit; 't Lijkt erop dat HLTV.org klaar staat voor de volgende ban wave. De hype vormt zich nu rondom het feit dat er Mousesports en dAT stickers zijn toegevoegt voor DHW. Dus dat word een fnatic ban + een ander team? LDLC? :+

[ Voor 18% gewijzigd door kevz op 23-11-2014 21:41 ]

Mijn YouTube

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Kijk deze van Flusha ook eens op 0.25x speed, op normale snelheid lijkt het een lucky stray bullet.
YouTube: CS:GO Craziest M4A1 Frag Ever? Fnatic Flusha vs LGB eSports @ EMSONE Katowice
Dat is onmenselijk, je schiet op iemand, en dan lock je in split second op iemand anders terwijl je eerste target nog niet dood is?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:20

Hu9o

Schokkend

al die bans betekend ook dat de betting odds gaan veranderen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Pagina: 1 ... 51 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic