Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jelle Brolnir
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:14
quote:
manii schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:51:
en ik maar mijn boxjes verkopen voor een paar cent per stuk..

Eentje geopend.. en wat een geluk zeg.

heb ik een Falchion Knife | Crimson Web gewonnen.. Field-Tested.

73 euro waard.. wat bizar!
Kan ik deze ook verkopen voor echt geld ? Ik hecht weinig waarde aan zo skin.
Soms ... Heb je gewoon mazzel nodig ! :-) Nice.

• Jelle Brolnir
quote:
Robonnl schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:04:
De rates aanpassen lijkt te hebben geholpen!! Bedankt voor de hulp allen :) O+

Edit: Laat maar is nog steeds hetzelfde maar wel iets minder.
Misschien een stomme vraag heh....Zit je op wireless ?

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 07:16
quote:
ghostman schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:06:
[...]

Je kunt het verkopen voor geld op http://csgolounge.com/, je kunt het natuurlijk ook via Steam verkopen, maar dan heb je wel je geld op Steam staan en kun je alleen skins en games kopen.
En het feit dat je dan 15% van je verkoopprijs kwijt bent aan Valve en CSGO :'(

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• hexta
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-01 15:07

hexta

M-Stinos

quote:
WildeBeestje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:40:
Ik heb deze "muismat":
[afbeelding]
30x 90 cm , dus groot genoeg om ook je toetsenbord bij op te zetten :P
Die is echt awesome _O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23-01 19:18
quote:
ghostman schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:06:
[...]

Je kunt het verkopen voor geld op http://csgolounge.com/, je kunt het natuurlijk ook via Steam verkopen, maar dan heb je wel je geld op Steam staan en kun je alleen skins en games kopen.
Gegarandeerd dat je niks overhoud, 95% van de cashtraders op lounge zijn scammers. :+

Veiligere manier om het om te zetten in cash of bitcoins: opskins.com , bitskins.com of skinxchange.com. Mijn voorkeur gaat uit naar OPSkins, zelf al ruim 2000$ eruit gehaald zonder ooit één probleem gehad te hebben.

Of gewoon verkopen op steam en een keer een game van halen of leuke goedkope skins als je geen waarde hecht aan een knife. :)

• rnenator
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-01 08:55
Interessante reddit post over beste settings voor geluid en dat iedereen eigenlijk de verkeerde gebruikt. Komt erop neer dat je resolutie je audio settings beïnvloed.

Meest gebruikte settings:
quote:
// NON-RECOMMENDED HEADPHONES SETTINGS
windows_speaker_config "1"
snd_front_headphone_position "45.0"
snd_rear_headphone_position "135.0"
snd_headphone_pan_exponent "2.0"
snd_headphone_pan_radial_weight "2.0"
quote:
// RECOMMENDED HEADPHONES SETTINGS
windows_speaker_config "1"
snd_front_headphone_position "xx.x"
snd_rear_headphone_position "90.0"
snd_headphone_pan_exponent "1.5" // if this changes loudness perception too much for you, try 1.3
snd_headphone_pan_radial_weight "0.5"
xx.x = 43.2 (5:4 resolution), 45.0 (4:3 resolution), 50.2 (16:10 resolution), or 53.2 (16:9 resolution)

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• ghostman
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 05-01 14:03
quote:
Cerenas schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:07:
[...]

En het feit dat je dan 15% van je verkoopprijs kwijt bent aan Valve en CSGO :'(
Beter dan alles kwijt zijn aan een scammer :P
quote:
Xant0r schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:57:
[...]

Gegarandeerd dat je niks overhoud, 95% van de cashtraders op lounge zijn scammers. :+
Wist dat er scammers waren, maar zoveel..

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

quote:
Xant0r schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:57:
[...]

Veiligere manier om het om te zetten in cash of bitcoins: opskins.com , bitskins.com of skinxchange.com. Mijn voorkeur gaat uit naar OPSkins, zelf al ruim 2000$ eruit gehaald zonder ooit één probleem gehad te hebben.

Of gewoon verkopen op steam en een keer een game van halen of leuke goedkope skins als je geen waarde hecht aan een knife. :)
2k? Netjes... Jackpots gewonnen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Xant0r
quote:
hmr schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:33:
[...]

2k? Netjes... Jackpots gewonnen?
Nog nooit meegedaan aan skin jackpots, 1+ jaar lang betten en traden....maar ben langzamerhand wel klaar met traden, geen voldoening meer uit te halen en qua skins heb ik ook geen wensen meer (huidige playskins/collectie is nog van voor dat ik überhaupt veel waarde had, begon met ST skins met crown sticker(s) en dat heb ik door gezet). Bet winsten gaan meestal direct op steammarket of als makkelijke items zijn op OPskins. Scheelt een hoop tijd. :Y) Heb zelf geen eens een knife meer. M.a.w. in plaats zoveel waarde in mijn steam inventory te hebben, heb ik het liever in mijn portemonnee :)
quote:
ghostman schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:23:
[...]

Beter dan alles kwijt zijn aan een scammer :P

[...]

Wist dat er scammers waren, maar zoveel..
Persoonlijk vertrouw ik echt helemaal niemand van lounge als het aan komt op cashtrades, dus voor mij ligt dat percentage nog hoger :+. Dan lever ik liever wat % in via legitieme kanalen en dat je geld gegarandeerd op je paypal terecht komt zonder dat iemand het terug trekt, dan dat je dagen lang moet spenderen naar zoeken van iemand die legit is via Lounge en dan als nog genaaid worden, omdat ie een paypal dispute aanvraagt (dit kan volgens mij tot 45 dagen na transactie) en chargebacks nog langer als je een creditcard hebt.

• Robonnl
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 08-01 15:01
quote:
Jelle Brolnir schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:39:
[...]

Misschien een stomme vraag heh....Zit je op wireless ?
Probleem is zowel wireless als wired ;( ;(
Ik merkte dat veel mensen hun rate op 8000 hadden.
quote:
Ok so i've seen ALOT of people having the wrong setup for 64+ tick servers.

For the real experience of 128tick please use.

rate "128000" // Max bytes/sec the host can receive data
cl_interp "0" // Sets the interpolation amount (bounded on low side by server interp ratio settings).
cl_interp_ratio "1" // Sets the interpolation amount (final amount is cl_interp_ratio / cl_updaterate)
cl_cmdrate "128" // Max number of command packets sent to server per second
cl_updaterate "128" // Number of packets per second of updates you are requesting from the server
If you don't use this you will be playing at 102 tick and it will be weird for you and your enemy to hit each other.
You should just apply these settings because the server will cap it if it dosn't support 128tick, MM will be exactly the same as before.

EDIT; You can type these settings in your console, they wont change, you can also make an autoexec and put it in csgo/cfg, just remember to have "host_writeconfig" at the bottom :)

EDIT2: cl_cmdupdate and Up will say 64 in the Mainmenu but it will change when you join the server
https://www.reddit.com/r/...rmation_to_everyone_that/

• VWeijand
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 25-11-2019
quote:
markdm schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:12:
[...]

Ik gebruik gewoon push-to-talk. Ik heb liever voice-activation maar wanneer iemand iets op de achtergrond zegt, je moet hoesten of wat dan ook, dat meteen erg irritant voor je medespelers is. Dan maar een knopje indrukken.
Koop een Foot Switch. Dan is dat 'knopje indrukken' ineens helemaal geen belemmering meer.. want je hebt je voeten toch altijd vrij. Super simpel, 3 minuten wennen.
quote:
VWeijand schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:16:
[...]

Koop een Foot Switch. Dan is dat 'knopje indrukken' ineens helemaal geen belemmering meer.. want je hebt je voeten toch altijd vrij. Super simpel, 3 minuten wennen.
Praten op muis 4 of alt, ook geen belemmering..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 01:24
quote:
VWeijand schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:16:
[...]

Zo'n foot switch ziet er wel grappig uit ja, maar ik heb praten nu op een knopje op mijn muis staan dus dat is ook niet zo'n super grote belemmering.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• hexta

hexta

M-Stinos

quote:
hmr schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:38:
[...]

Praten op muis 4 of alt, ook geen belemmering..
Ik heb best vaak (te vaak, maar dat ligt ook gewoon aan mezelf :') ) Dat ik net iets call of zeg (mouse4) en dan direct er iemand voor me verschijnt, doordat ik het knopje indruk richt ik net een beetje off, en ben ik dood.

• Nutellaah
  • Laatst online: 23-01 15:23

Nutellaah

IT-Manager

quote:
hexta schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:46:
[...]

Ik heb best vaak (te vaak, maar dat ligt ook gewoon aan mezelf :') ) Dat ik net iets call of zeg (mouse4) en dan direct er iemand voor me verschijnt, doordat ik het knopje indruk richt ik net een beetje off, en ben ik dood.
Ik praat op nummer 2 op mijn numeriek toetsenbord (speel met pijltjes).
Zorgt er dus voor dat als ik call niet naar rechts kan lopen.
Meestal geraak ik weg, maar soms zit in wel in de problemen :/

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• hexta

hexta

M-Stinos

quote:
Nutellaah schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:52:
[...]

Ik praat op nummer 2 op mijn numeriek toetsenbord (speel met pijltjes).
Zorgt er dus voor dat als ik call niet naar rechts kan lopen.
Meestal geraak ik weg, maar soms zit in wel in de problemen :/
Ben je linkshandig? :)

Ik gebruik C voor p2t, maar ik wacht altijd even met praten voordat ik bijna zeker weet dat het veilig is. Heb wel eens voice activation geprobeert maar die pikte mijn stem te laat op, waardoor mijn eerste woord meestal niet aankwam bij m'n teammates.

• Nutellaah

Nutellaah

IT-Manager

quote:
Nee rechtshandig.
Speel met mijn linkerhand op pijltjestoetsen en muis op rechterhand...
En ben geen silver (LEM nu)

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• DaTiezl
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-01 14:38
quote:
WildeBeestje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:40:
Ik heb deze "muismat":
[afbeelding]
30x 90 cm , dus groot genoeg om ook je toetsenbord bij op te zetten :P
Dat is een hele gave!

Mijn Fatal1ty mousepad van 10 jaar oud gaat nog als de brandweer:
http://www.velocityreviews.com/articles/fatal1ty-fat-pad.89/

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• r4ptor
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 28-11-2019
Joepie! Een grote visuele update! Joepie!

(Alleen de handschoenen zijn aangepast, GG valve)

• TheAnthonyNL
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08-01 22:04
quote:
r4ptor schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:52:
Joepie! Een grote visuele update! Joepie!

(Alleen de handschoenen zijn aangepast, GG valve)
Inb4 glove skins ... wat zullen ze straks gaan updaten??? Die paddo hoeden van ct?

Add me on Steam - Tweakers.net CS:GO Rank List

• r4ptor
Liever nog eens een operation..

• iTeV
  • Registratie: juli 2014
  • Niet online
quote:
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:52:
[...]

Inb4 glove skins ... wat zullen ze straks gaan updaten??? Die paddo hoeden van ct?
inb4 ze adden hat skins toe

Are you a one or a zero

• rnenator
Ik zie wel mogelijkheden met hand skins. Vooral om pro-teams van een soort tenue te voorzien. Zeker als ze CS:GO meer mainstream op TV willen brengen is het voor de leek makkelijker om teams uit elkaar te houden.

Over mainstream gesproken, cs:go op Amerikaanse TV: https://twitter.com/TurnerSportsPR/status/685258673988308993
quote:
DaTiezl schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:58:
[...]
Mijn Fatal1ty mousepad van 10 jaar oud gaat nog als de brandweer:
Ik had een kleine steelseries qck gekocht omdat mijn fatal1ty vies was. Maar uiteindelijk die fatal1ty toch maar schoongemaakt:
. Heerlijke muismat.

rnenator wijzigde deze reactie 08-01-2016 14:35 (33%)

• moijamie
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 16-01 17:51
quote:
manii schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:51:
en ik maar mijn boxjes verkopen voor een paar cent per stuk..

Eentje geopend.. en wat een geluk zeg.

heb ik een Falchion Knife | Crimson Web gewonnen.. Field-Tested.

73 euro waard.. wat bizar!
Kan ik deze ook verkopen voor echt geld ? Ik hecht weinig waarde aan zo skin.
Heb jij even geluk :P

ik heb een key gebet 3 gewonnen 3 boxjes geopend en 3 negev desert strikes gekregen :X

females = System.getProperty("money") > 1000000

• bbblije
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-01 21:07

bbblije

Riiiiight

AWP klinkt helemaal nergens meer naar! Die doffe "BAF" is er helemaal af!

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01:28

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Dit topic is ondertussen ruim over het zachte limiet van het aantal posts heen. Het word dus tijd voor een nieuw deel. Echter wil geen van de huidige TS'ers het volgende deel openen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die de TS zou willen updaten/onderhouden en het volgende deel zou willen openen. Als je geinteresseerd bent, stuur mij een DM.

• macciez
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 02:29
Altijd wanneer ik hier lees dat iemand iets leuks heeft ge-unboxed, koop ik een paar keys en unbox zelf ook een paar Negev - Desert Strikes :(.

edit: zie zojuist dat paRis een OW ban heeft???

macciez wijzigde deze reactie 09-01-2016 13:46 (15%)

Do what you love, do it often

quote:
macciez schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:21:
Altijd wanneer ik hier lees dat iemand iets leuks heeft ge-unboxed, koop ik een paar keys en unbox zelf ook een paar Negev - Desert Strikes :(.

WTF!!!!!! Dit verbaast me toch wel een beetje, je hoeft dus niet een tier 1 player te zijn om geoverwatched te worden. Zijn vast weer Master Guardians die overwatch gingen doen :/ En dus niet ´evidence beyond a reasonable doubt´ hebben gelezen...

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-01 19:35
quote:
Brogala schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:56:
[...]

WTF!!!!!! Dit verbaast me toch wel een beetje, je hoeft dus niet een tier 1 player te zijn om geoverwatched te worden. Zijn vast weer Master Guardians die overwatch gingen doen :/ En dus niet ´evidence beyond a reasonable doubt´ hebben gelezen...
Je kan ook een OW ban krijgen voor griefing. Dit wordt ook niet vermeld. ;)
Ter info: een OW ban voor griefing is 30 dagen.

Steam: Grim

• macciez
Als je een ban hebt, kun je dan zien hoe lang die is? Wat voor info krijg je bij zoiets?

• Kser
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20-01 20:39
quote:
rnenator schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:07:

Ik had een kleine steelseries qck gekocht omdat mijn fatal1ty vies was. Maar uiteindelijk die fatal1ty toch maar schoongemaakt: [video]. Heerlijke muismat.
Ik zou een muismat niet schrobben met een harde borstel, daar kun je de fijne structuur aan het oppervlak mee beschadigen. Ik zou het ook niet ophangen zoals in de video gebeurt, daardoor kunnen de vezels uitgerekt worden. Kijk maar naar het einde van de video, in het midden bolt de muismat iets.

Ik heb zelf een grote steelseries qck schoongemaakt met wat vloeibare zeep en water, beetje insmeren met je vingers, een aantal keren spoelen met water en voorzichtig aandrukken (niet wringen!). En dan op een vlakke ondergrond laten drogen. Het duurt wat langer, maar je muismat vervormt dan in ieder geval niet.

• rnenator
quote:
Kser schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:15:
[...]
Ik zou een muismat niet schrobben met een harde borstel, daar kun je de fijne structuur aan het oppervlak mee beschadigen. Ik zou het ook niet ophangen zoals in de video gebeurt, daardoor kunnen de vezels uitgerekt worden. Kijk maar naar het einde van de video, in het midden bolt de muismat iets.

Ik heb zelf een grote steelseries qck schoongemaakt met wat vloeibare zeep en water, beetje insmeren met je vingers, een aantal keren spoelen met water en voorzichtig aandrukken (niet wringen!). En dan op een vlakke ondergrond laten drogen. Het duurt wat langer, maar je muismat vervormt dan in ieder geval niet
Geen last van gehad. Ik heb ook alleen in het midden geschrobt en niet aan de randen, want daar zou ik het absoluut beschadigd hebben. Zo'n fatpad is wel 2x dikker dan een steelseries qck. Maar flink geschrobt met een afwaskwast tot die bruine uitslag eraf was. Schiet wel lekkerder, zo'n schone muismat.

• PetNL
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 18-12-2019
Gewoon microvezel doekje met koud water zou al genoeg moeten zijn, zolang je het maar geregeld doet.
Als je met je wekelijkse afstof sessie bezig bent ook gewoon je muismat meenemen, hoe fucking moeilijk is dat!?

• dannbla
  • Laatst online: 22:08
quote:

Zie t ook idd, vreemd. Kan mij niet voorstellen dat hij hacked.

Mijn 4 digits zijn trouwens de deur uit voor een zeer net prijsje. Ik speel tegenwoordig alleen nog maar op mijn "smurf": https://steamcommunity.com/id/bruhhhtv

dannbla wijzigde deze reactie 10-01-2016 01:57 (56%)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• r4ptor
https://www.reddit.com/r/...opped_well_below_gn4_the/

Voor de mensen die allemaal gederanked zijn! (of nog zullen deranken)

• macciez
quote:
e1ndbaas schreef op zondag 10 januari 2016 @ 01:42:
[...]

Zie t ook idd, vreemd. Kan mij niet voorstellen dat hij hacked.

Mijn 4 digits zijn trouwens de deur uit voor een zeer net prijsje. Ik speel tegenwoordig alleen nog maar op mijn "smurf": https://steamcommunity.com/id/bruhhhtv
Ik weet verder niet hoe hij speelt, maar ik geloof ook niet dat hij hacked. Gister even met hem gepraat over wat je ertegen kunt doen, dus misschien komt ie nog langs voor wat testimonials hier.

edit: trouwens zojuist een glock grinder getrade met 2 Holo stickers van Dreamhack 2014 (NiP en fnatic). Volgens csgostash zijn die samen 16 EUR waard. Kan ik dat meenemen in komende trades? (heb hem voor 2 EUR gekregen ^^)

macciez wijzigde deze reactie 10-01-2016 11:27 (17%)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

quote:
macciez schreef op zondag 10 januari 2016 @ 08:57:
[...]

Ik weet verder niet hoe hij speelt, maar ik geloof ook niet dat hij hacked. Gister even met hem gepraat over wat je ertegen kunt doen, dus misschien komt ie nog langs voor wat testimonials hier.
Ik heb hem mijn smurf gegeven, ik heb vorig jaar nog bij hem thuis zitten oonen. Notabene op zijn Macbook, ik raakte shit en hij maakte er nog even een win en een 30 bomb van. Ik snap niet precies hoe dit overwatch systeem werkt, maar dit lijkt me een verkeerde beoordeling. Of hij moet wel hacken als hij alleen zit te gamen, maar zoals ik al zei; Ik zat er naast en hij schoot ze hard! Dus het lijkt me heel onwaarschijnlijk.

quote:
bbblije schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:33:
[...]

Ik heb hem mijn smurf gegeven, ik heb vorig jaar nog bij hem thuis zitten oonen. Notabene op zijn Macbook, ik raakte shit en hij maakte er nog even een win en een 30 bomb van. Ik snap niet precies hoe dit overwatch systeem werkt, maar dit lijkt me een verkeerde beoordeling. Of hij moet wel hacken als hij alleen zit te gamen, maar zoals ik al zei; Ik zat er naast en hij schoot ze hard! Dus het lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Ik denk gewoon dat een aantal mensen die Overwatch deden niet goed hebben gelezen. Er staat duidelijk 'evidence beyond a reasonable doubt', dus alleen al daardoor zou je de aim van Shroud of Scream moeten hebben om geoverwatched te worden.

Ik denk echt niet dat paRis cheat, denk eerder aan een paar slechte overwatchers :X

• plientje
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 23-01 15:35
quote:
Brogala schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:54:
[...]

Ik denk gewoon dat een aantal mensen die Overwatch deden niet goed hebben gelezen. Er staat duidelijk 'evidence beyond a reasonable doubt', dus alleen al daardoor zou je de aim van Shroud of Scream moeten hebben om geoverwatched te worden.

Ik denk echt niet dat paRis cheat, denk eerder aan een paar slechte overwatchers :X
Als we weten en of paris kan zien hoe lang die gebanned is kunnen we in iedergeval weten waarvoor. OW is niet helemaal waterdicht en menselijke fouten kunnen voorkomen. Ik zelf geloof ook niet dat paris hacked. En soms zie je ook van die streamers en youtubers die op gevoel afgaan 8)7 Dat zet dan een voorbeeld :(

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• bbblije

bbblije

Riiiiight

quote:
plientje schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:58:
[...]

Als we weten en of paris kan zien hoe lang die gebanned is kunnen we in iedergeval weten waarvoor. OW is niet helemaal waterdicht en menselijke fouten kunnen voorkomen. Ik zelf geloof ook niet dat paris hacked. En soms zie je ook van die streamers en youtubers die op gevoel afgaan 8)7 Dat zet dan een voorbeeld :(
Die ban is een "majorly disruptive" OW ban.
quote:
This is a permanent ban for those convicted of cheating by Overwatch. These ARE NOT VAC bans, but it is common for a VAC ban to follow an Overwatch ban as the cheat used gets detected.
Hoeveel OW's moet je dan aan je broek hebben om deze ban te krijgen? Zou dit nog een demo kunnen zijn van na de R8 update? We hebben toen dagen lang zitten trollen en alt-tab smoke abuses gebruikt :/

bbblije wijzigde deze reactie 10-01-2016 15:13 (28%)

quote:
bbblije schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:06:
[...]

[...]

Hoeveel OW's moet je dan aan je broek hebben om deze ban te krijgen? Zou dit nog een demo kunnen zijn van na de R8 update? We hebben toen dagen lang zitten trollen en alt-tab smoke abuses gebruikt :/
De demos in overwatch zouden zelfs nog van een jaar geleden kunnen zijn. dus ja dit is mogelijk.

Steam: Ryada.

quote:
[...]

[...]

Hoeveel OW's moet je dan aan je broek hebben om deze ban te krijgen? Zou dit nog een demo kunnen zijn van na de R8 update? We hebben toen dagen lang zitten trollen enalt-tab smoke abusess gebruikt :/
... Daar ligt het dan waarschijnlijk aan. Maar dat is ook niet echt slim om te gaan doen, en zeker niet op je main :/

• Jelmer93
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 23-01 11:56
Zijn hier mensen die veel traden en tips voor mij hebben? Ik heb 4 keys om mee te beginnen

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 26-12-2019
quote:
r4ptor schreef op zondag 10 januari 2016 @ 08:41:
https://www.reddit.com/r/...opped_well_below_gn4_the/

Voor de mensen die allemaal gederanked zijn! (of nog zullen deranken)
Deze uitleg is in eenvoud de duidelijkste waarom men deranked terwijl je maar een loss hebt gehad etc.
quote:
It's s1mple. For example, you was MGE which required 1000 points. You had 1005 points. Now MGE requires 2000 points and GN2 requires 1000 points. Since you don't lose, you retain MGE and gain points (to 1020, for example). But after the very first lose game checks your points and your current bracket and thinks "aha, it's not enough for MGE, let's place him into MG2". Now since MG2 requires 1800 points and you have 1020, if you lose another game, you will lose your rank again. You will be losing ranks until game wouldn't think that you have enough points to stay in a bracket. You already didn't belong to the rank you had, but demotes don't happen on win. But you're still matched with former MGEs, not current (which are former LEMs). In your post you describe a perfect pre-shift MGE: doesn't know smokes, force-buys, doesn't buy grenades, doesn't coordinate, can't aim, doesn't call-out. You don't get matched with pre-shift GN2s because they don't have enough points to stay in this bracket. And you got matched by points, not by flair. Flair is just a nice picture that you should've have to think you achieved something and got pleasure from playing.
Het zal iets gecompliceerder liggen maar uiteindelijk komt het hierop uit gok ik.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Grim
quote:
Hoeveel OW's moet je dan aan je broek hebben om deze ban te krijgen?
Het aantal keer dat je demo in OW terecht komt maakt niks uit.
quote:
Zou dit nog een demo kunnen zijn van na de R8 update? We hebben toen dagen lang zitten trollen en alt-tab smoke abuses gebruikt :/
Je weet dat dit een game-breaking bug is die je een zeer groot voordeel geeft ten opzichte van anderen. Dat je die bug gebruikt is ook niet te zien in OW. Men ziet enkel dat je accuraat op mensen door de smoke schiet.

Als het effectief een OW case is van toen is het 100% terecht dat je een ban aan je broek krijgt. Geen medelijden mee.

• Jelle Brolnir
quote:
SouLLeSSportal schreef op zondag 10 januari 2016 @ 17:06:
[...]

Deze uitleg is in eenvoud de duidelijkste waarom men deranked terwijl je maar een loss hebt gehad etc.

[...]
Het zal iets gecompliceerder liggen maar uiteindelijk komt het hierop uit gok ik.
Juah, alleen zijn er mensen gederanked met een win. Niet dat het mij nog wat boeit, maar het ligt dus nog iets gecompliceerder.

• SouLLeSSportal
quote:
Jelle Brolnir schreef op zondag 10 januari 2016 @ 17:38:
[...]

Juah, alleen zijn er mensen gederanked met een win. Niet dat het mij nog wat boeit, maar het ligt dus nog iets gecompliceerder.
Ongetwijfeld, misschien iets met matige pot gespeeld maar toch gewonnen door team, of teamkills etc dat de score toch lager laat uitkomen. Het leven op mg2 is wat dat betreft vrijwel gelijk aan dmg pre aanpassing dus we gaan lekker door, al was de laatste pot net weer een tie doordat er 2 lui weggingen toen we dik voorlagen. }:|

• Jelle Brolnir
quote:
SouLLeSSportal schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:25:
[...]

Ongetwijfeld, misschien iets met matige pot gespeeld maar toch gewonnen door team, of teamkills etc dat de score toch lager laat uitkomen. Het leven op mg2 is wat dat betreft vrijwel gelijk aan dmg pre aanpassing dus we gaan lekker door, al was de laatste pot net weer een tie doordat er 2 lui weggingen toen we dik voorlagen. }:|
Voorheen was dmg de rank met de meest grote skillverschillen, nu inderdaad mg2. Mensen zijn op het moment wel super salty overigens, er zijn weinig leuke tegenstanders.

• Luxicon
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 23:20
Haha, het gaat weer lekker met CS GO. Na m'n ban van 7 dagen, ben ik nooit meer gekickt. Dat was een tijdje geleden. Nu kicken random Russian kids mij om niks. En krijg 24 uur ban. Voor mij is het niet mogelijk meer om CS GO te spelen ben ik bang.

Gaat weer rustig verder met GTA IV. :P

Luxicon wijzigde deze reactie 10-01-2016 23:41 (8%)

PS4 & Racen? Doe mee met Project Cars 2 & zie PSNRacing.nl voor een league

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 07:16
quote:
Luxicon schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:41:
Haha, het gaat weer lekker met CS GO. Na m'n ban van 7 dagen, ben ik nooit meer gekickt. Dat was een tijdje geleden. Nu kicken random Russian kids mij om niks. En krijg 24 uur ban. Voor mij is het niet mogelijk meer om CS GO te spelen ben ik bang.

Gaat weer rustig verder met GTA IV. :P
Of geen MM spelen, zat alternatieven :P

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• k1NG
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-01 16:39
quote:
Ik heb echt fucking veel matchmaking met paRis & Sick gespeeld in de afgelopen twee maanden samen met wat maten van me(Ravaged, FightAH & Xepoz). Kan niet geloven dat hij cheat. Hij had vaak wel echt bizar zieke clips. Dropt ook vaak 30 & 40 bombs.. Ik ga wel even wat demo's terugkijken, maar kan niet geloven dat hij iets gebruikt.. Dit omdat we gewoon altijd goed ingame callen..

#pray4paris jongens.

k1NG wijzigde deze reactie 11-01-2016 09:28 (7%)

• Wux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-01 17:42
Ik raak echt geen hol meer sinds ik tijdje gestopt ben. Wat is er geberud ? :D

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20-01 11:10
Ja hoor weer 1 keer verloren na een heerlijke win streak. Hoppa Derank....GN3. In dat potje wat ik verloor stond ik bovenaan met de meeste MVP's. Ik snapte al niets meer van de ranking, maar nu officieel niet meer.

Yavu Steam Profile Lanithro

• teupje
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 24-12-2019
quote:
Lanithro schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:54:
Ja hoor weer 1 keer verloren na een heerlijke win streak. Hoppa Derank....GN3. In dat potje wat ik verloor stond ik bovenaan met de meeste MVP's. Ik snapte al niets meer van de ranking, maar nu officieel niet meer.
Hier precies hetzelfde. Een maatje van me is deze week begonnen en is ingedeeld in GNM, zit ik met m'n 700 uur op GN3 te harken terwijl ik van MGE kom.
Ach het schijnt normaal te zijn dus maak me verder niet heel druk :+

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Paar posts terug stond een prima uitleg waarom je deranked na 1 loss :).

Als je deranked na 1 loss ben je blijkbaar niet goed genoeg....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-01 17:42
Ik speel laatste tijd slecht eindig vaak onderraan maar toch blijf ik LE. klopt in de verste verte :)

• macciez
Kan iemand mij eens vertellen wat de deal is met die stickers? Een maatje heeft een AK met 2 stickers erop; een Holo IBP Katowice 2014 en een Holo Dignitas Katowice 2014. Nu begrijp ik dat die stickers super duur zijn om te kopen, maar kun je die waarde gewoon bij je AK optellen? Zijn er mensen die dat willen hebben? Hij meent dat ding te kunnen traden tegen een Karambit :S.

• teupje
quote:
macciez schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:31:
Kan iemand mij eens vertellen wat de deal is met die stickers? Een maatje heeft een AK met 2 stickers erop; een Holo IBP Katowice 2014 en een Holo Dignitas Katowice 2014. Nu begrijp ik dat die stickers super duur zijn om te kopen, maar kun je die waarde gewoon bij je AK optellen? Zijn er mensen die dat willen hebben? Hij meent dat ding te kunnen traden tegen een Karambit :S.
Stickers tellen volgens mij niet mee voor de waarde van je gun. Je kan wel iets meer vragen dan normaal maar mensen gaan bijvoorbeeld nooit het bedrag van de 2 stickers plus het bedrag van de gun bij elkaar optellen.

• dannbla
quote:
teupje schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:48:
[...]

Stickers tellen volgens mij niet mee voor de waarde van je gun. Je kan wel iets meer vragen dan normaal maar mensen gaan bijvoorbeeld nooit het bedrag van de 2 stickers plus het bedrag van de gun bij elkaar optellen.
Nou..

• Jelle Brolnir
quote:
Wux schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:45:
Ik raak echt geen hol meer sinds ik tijdje gestopt ben. Wat is er geberud ? :D
Zag het plaatje van Brogala al, carry much ?xD Joh, gewoon even wachten tot je weer op je eigen niveau zit :+

• macciez
Op reddit csgo trade gaan er ook belachelijke bedragen om voor een redline met IBP holo stickers. Maar ik denk dat je een bepaald wapen met bepaalde stickers moet hebben om interessant te zijn.

• teupje
quote:
ja dat is de sticker alleen, ik heb volgens mij nog nooit een trade gezien waar dat bedrag echt bij de skin opgeteld werd.
Het is toch trouwens niet normaal man, bijna 400 euro voor een stickertje 8)7

• Biscuit
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 23-12-2019
quote:
teupje schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:55:
[...]

ja dat is de sticker alleen, ik heb volgens mij nog nooit een trade gezien waar dat bedrag echt bij de skin opgeteld werd.
Het is toch trouwens niet normaal man, bijna 400 euro voor een stickertje 8)7
Een virtueel stickertje! :+

• macciez
Die IBP Holos gaan kennelijk voor 1,500USD :D

• Grim
Vraagje aan de mensen die in teamverband spelen.

Wat zijn tegenwoordig de manieren om een pcw te spelen tegen een ander team? Vroeger (CoD4 promod) ging het allemaal via IRC. Mocht dit nog steeds het geval zijn, welke goede channels zijn er?

Ik ben al een facebook group tegenkomen maar daar zegt de meerderheid top teams only. :+

Ons team is post rankshift supreme, komen regelmatig globals tegen bij de tegenstanders. Dit is puur een soort indicatie van ons niveau.

Als welk skill niveau moeten we dan pcw's zoeken? Low/mid/high/...?

• Biscuit
quote:
NuCl3aR schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:08:
Vraagje aan de mensen die in teamverband spelen.

Wat zijn tegenwoordig de manieren om een pcw te spelen tegen een ander team? Vroeger (CoD4 promod) ging het allemaal via IRC. Mocht dit nog steeds het geval zijn, welke goede channels zijn er?

Ik ben al een facebook group tegenkomen maar daar zegt de meerderheid top teams only. :+

Ons team is post rankshift supreme, komen regelmatig globals tegen bij de tegenstanders. Dit is puur een soort indicatie van ons niveau.

Als welk skill niveau moeten we dan pcw's zoeken? Low/mid/high/...?
is FaceIt misschien een idee?

• Grim
quote:
Biscuit schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:10:
[...]

is FaceIt misschien een idee?
Wij spelen regelmatig Face It en doen ook 1x per week mee met een toernooi daar.
Echter kom je op Face It nog vaak tegen solo spelers uit.

Wat we willen doen is zoals het vroeger ging.

pcw 5v5 server on low/med/high

• Luxicon
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 23:20
quote:
Cerenas schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:54:
[...]

Of geen MM spelen, zat alternatieven :P
Ja, dat is zo. In 99% van de tijd speel ik MM, dus... 8)

PS4 & Racen? Doe mee met Project Cars 2 & zie PSNRacing.nl voor een league

• Biscuit
quote:
NuCl3aR schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:14:
[...]

Wij spelen regelmatig Face It en doen ook 1x per week mee met een toernooi daar.
Echter kom je op Face It nog vaak tegen solo spelers uit.

Wat we willen doen is zoals het vroeger ging.

pcw 5v5 server on low/med/high
Ai, zo lang zit ik niet in de scene.
Misschien een kijkje nemen op de oudere 1.6 fora. (Als die er nog zijn)
misschien kom je daar dezelfde mensen tegen.
Heb je al iets op Reddit gepost? www.reddit.com/r/globaloffensive

Biscuit wijzigde deze reactie 11-01-2016 12:21 (6%)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

quote:
macciez schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:57:
Die IBP Holos gaan kennelijk voor 1,500USD :D
Het is in de regel wat de gek er voor wilt betalen. Veel mensen zijn van mening dat de sticker zijn waarde verliest als hij op een wapen is geplakt. Maar er zijn mensen die meer betalen voor een wapen met stickers, al is dit nooit 1:1 de prijs van de losse sticker.

YouTube: CS GO - Biggest Sticker Wastes

• therobber
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21-01 13:14
quote:
k1NG schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:01:
[...]

Ik heb echt fucking veel matchmaking met paRis & Sick gespeeld in de afgelopen twee maanden samen met wat maten van me(Ravaged, FightAH & Xepoz). Kan niet geloven dat hij cheat. Hij had vaak wel echt bizar zieke clips. Dropt ook vaak 30 & 40 bombs.. Ik ga wel even wat demo's terugkijken, maar kan niet geloven dat hij iets gebruikt.. Dit omdat we gewoon altijd goed ingame callen..

#pray4paris jongens.
+1

Gisteren heel de middag met hem potjes gespeeld en cheat echt niet in mijn ogen

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-01 17:40

RMB

Nee, geen right mouse button!

Lekker motiverend:
Ik heb een maand of 2 actief op DMG gespeeld en dat was echt top, fantastische teams iedere pot.
Na die nieuwe patch ben ik gederanked... dat werkt frustrerend waardoor ik steeds slechter ging spelen en nu.............. nova 4 ben....

Wauw!

• dannbla
quote:
bbblije schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:46:
[...]

Het is in de regel wat de gek er voor wilt betalen. Veel mensen zijn van mening dat de sticker zijn waarde verliest als hij op een wapen is geplakt. Maar er zijn mensen die meer betalen voor een wapen met stickers, al is dit nooit 1:1 de prijs van de losse sticker.

YouTube: CS GO - Biggest Sticker Wastes
Mooi filmpje :D

• SouLLeSSportal
quote:
RMB schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:56:
Lekker motiverend:
Ik heb een maand of 2 actief op DMG gespeeld en dat was echt top, fantastische teams iedere pot.
Na die nieuwe patch ben ik gederanked... dat werkt frustrerend waardoor ik steeds slechter ging spelen en nu.............. nova 4 ben....

Wauw!
eentwee pagina's terug, zie mijn post, in grote lijnen komt het erop neer dat de waardes veranderd zijn die aan ranks hangen, je hebt nu meer punten nodig om bepaalde rank te dragen. Heb je dus te weinig punten maar win je wel blijf je op de rank, maar verlies je daarna, dan ga je naar een rank lager, en lager en lager totdat je op je huidige punten niveau rank zit. voorbeeld, 1000 voor dmg nodig pre aanpassing, nu 2000, jij zit op 1400, dan zal je na verlies dus geen dmg meer zijn.

• rnenator
quote:
therobber schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:55:
[...]
+1
Gisteren heel de middag met hem potjes gespeeld en cheat echt niet in mijn ogen
OW bans ≠ cheaten, maar als hij heeft lopen alt+tabben in die week dat smokes ontzichtbaar werden, dan heeft hij die ban terecht gekregen. Maar er zijn genoeg spelers die een ban zullen krijgen die niet terecht is. Client side fuckups...

OW verdicts zouden echt super overduidelijk moeten zijn. Als iemand 1 ronde super zieke shit doet, moet dat geen reden zijn om te bannen. Volgens mij snappen de meeste overwatchers dit niet.

Ik denk dat hij het beste een nieuw account kan aanschaffen (of op zn smurf verder spelen). Hoeveel tijd en moeite je erin moet steken om je account mogelijk unbanned te krijgen staat niet in verhouding tot gewoon een nieuw account kopen.

• Xant0r
quote:
macciez schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:31:
Meest gangbare bijbetaling is momenteel rond de 10% van stickervalue voor kato14 stickers, dit ligt overigens ook maar net aan of het op een populaire skin/wapen zit. Men betaald dat bedrag sneller voor een AK dan voor een xm1014 shotgun bijvoorbeeld en uiteraard de ext wear.

Dan heb je ook nog eens kans dat sommige mensen meerdere stickers op 1 gun hebben of bijvoorbeeld zoals de knallers, de AK47 Redline met 4x ibp holo 2014, die gaan wel weg voor 400k+, omdat er niet zo heel veel in de omloop zijn en natuurlijk omdat je momenteel niet zo snel meer 4 stickers die zoveel waard zijn op een item gooit. Is alleen weggelegd voor de echte ballers O+

Kortom, hebben stickers meerwaarde? In zekere zin zeker weten, de prijs is echter afhankelijk van de sticker. Maar zelfs skins met normale omloop stickers kan je voor meer verkopen op de market dan de normale marketprijs van de skin. Ik doe dit nu min of meer al meer dan een jaar skins terug vragen op lounge en trade denyen tot ik er 1 krijg met (goede) stickers om vervolgens op market te verkopen voor meer, 9 van de 10x binnen 48 uur verkocht zo niet dan verlaag ik de prijs een beetje :)

• macciez
quote:
Xant0r schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:06:
[...]

Kortom, hebben stickers meerwaarde? In zekere zin zeker weten, de prijs is echter afhankelijk van de sticker. Maar zelfs skins met normale omloop stickers kan je voor meer verkopen op de market dan de normale marketprijs van de skin. Ik doe dit nu min of meer al meer dan een jaar (skins terug vragen op lounge en trade denyen tot ik er 1 krijg met (goede) stickers om vervolgens op market te verkopen voor meer, 9 van de 10x binnen 48 uur verkocht zo niet dan verlaag ik de prijs een beetje :)
Dit begrijp ik niet helemaal. Je biedt iets aan op de lounge en wacht dan tot iemand je iets waardevols aanbiedt? Zou je eens willen uitleggen met een voorbeeld?

edit: wacht, ik heb het. Ik gebruik de lounge alleen voor trades, maar jij hebt het waarschijnlijk over betten en de win daarvan. :)

macciez wijzigde deze reactie 11-01-2016 16:49 (7%)

• Xant0r
quote:
macciez schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:43:
[...]

Dit begrijp ik niet helemaal. Je biedt iets aan op de lounge en wacht dan tot iemand je iets waardevols aanbiedt? Zou je eens willen uitleggen met een voorbeeld?

edit: wacht, ik heb het. Ik gebruik de lounge alleen voor trades, maar jij hebt het waarschijnlijk over betten en de win daarvan. :)
Yep misschien niet helemaal juist uitgelegd, snel getypt maar het waren inderdaad mijn bet winsten waar ik het over had. Je kan op lounge dan je skins terug vragen en je kan dat 9x negeren voor dat je een 24 uur ban krijgt op terug halen van je skins, wat mij persoonlijk dus echt geen reet uit maakt. ;)

• sjoerd94
  • Laatst online: 08-11-2018
Het lijkt net of het aantal cheaters is toegenomen sinds dit spel weer op sale is geweest. Sinds de nieuwe patch ben ik een aantal rangen lager dan dat ik normaal zou zijn en elk potje is een aimoefening op noobs of een grandioos cheatfest, waar de meest onmogelijke schoten en raarste plays ooit worden gemaakt.

Iemand anders hier ook last van :X

• Xant0r
quote:
sjoerd94 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:18:
Het lijkt net of het aantal cheaters is toegenomen sinds dit spel weer op sale is geweest. Sinds de nieuwe patch ben ik een aantal rangen lager dan dat ik normaal zou zijn en elk potje is een aimoefening op noobs of een grandioos cheatfest, waar de meest onmogelijke schoten en raarste plays ooit worden gemaakt.

Cheaters zijn er altijd wel, of het toegenomen is zal me niks verbazen maar dat de rangen inmiddels "raar" overkomen heeft een andere reden. Valve heeft nieuwe ratings doorgevoerd voor de rangen waardoor het weer moeilijker is om een hogere rang te behalen. Informatie hierover is volgens mij al eerder in dit topic voorbij gekomen of komt elke dag op reddit voorbij...omdat er niks beters te bespreken valt :P

http://read.navi-gaming.c...ew_curve_csgo_matchmaking

• SouLLeSSportal
Feit is gewoon met same kopen cheaters die een nieuw acc nodig hebben die eerder zullen aanschaffen gezien de prijzen. Logischerwijs zal er een groot gedeelte vrij snel weer eruit gefilterd worden. Ik kijk af en toe of er lui gebanned zijn met wie ik heb gespeeld op steam, is in 2 weken van 3 naar zeven in de wintersale periode gegaan en ik heb niet gespeeld tot gisteren op csgo. Dus de grootste groep cheaters is waarschijnlijk wel uit de mm gehaald rond deze tijd.

• Grim
In overwatch heb ik momenteel ook een absurd hoog ratio aan cheaters. En dan heb ik het over de overduidelijke cheaters (waar OW ook voor bedoeld is). Volgen door de muren, 'snap to head', mooie bhops de halve map door.

Gelukkig kom ik er niet zoveel tegen in supreme+, wel een beetje medelijden met de lagere ranks die er veel last van hebben.

• Wereldkaart
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 25-01-2018
quote:
Al plak je er 4 op je gun, je gaat er nog geen 400 eu voor krijgen..

Anyways, laatst een gast gezien met IBP holo op zn vanilla AK, hoe bedoel je ik gooi mn geld even hard weg

• Broud
  • Laatst online: 27-12-2019
quote:
Stikkers zijn niets waard op een skin, tenzij je echt de juiste persoon hebt gevonden die er naar op zoek was. De gemiddelde persoon geeft er niets om.

iRacing Profiel

• anessie
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 20-01 23:33
quote:
sjoerd94 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:18:

Het grote probleem van csgo is gewoon dat de basisprijs van het spel belachelijk laag is. De meerderheid van de gamers koopt nog steeds enkel op steam zijn steam games. In de steam sales periode heb je dan dat csgo met 6 euro (of minder in sommige landen) het 2de/3de best verkopende spel is. 2 weken lang elke dag opnieuw.

Het eerste gevolgd is dat je van die pestkinderen aan trekt die dan even voor de fun wat anderen gaan klooien met een (gratis/betaalde) public cheat. In casual mode was dit enorm te merken; bijna iedereen was level 1 of 2 (comp vanaf lvl3 pas). Nu ben je daar enige weken later ook wel weer vanaf want het is voor velen te moeilijk onopvallend te cheaten of vac krijgt toch eens een update en hun (goedkope) cheat programma heeft een counter-update nodig.

Het 2de gevolg maak ik mezelf ook bv schuldig aan: smurfen.

Mijn 'main' is nu LEM. Mijn 'oude smurf' was zelfs supreme voor mijn main. Mijn broer is gold nova 2. Samen kunnen we niet eens een competitive doen (rank difference) tenzij we 5 spelers hebben om te starten. Mijn broer speelt wel graag eens een potje samen maar wil dan niet 'geraped' worden. Niet fijn zo als hij dan 2-18 k:d staat. Het is voor mij veel eenvoudiger/sneller om 6 euro uit te geven dan mijn oude smurf naar gold nova te laten zakken. Ik maak dus een 2de smurf account aan en moet door die 10 placements. Nu als ik normaal speel dan zit ik ook aan belachelijke 35+ frag scores en natuurlijk reageert elke gold nova speler met 'haxx dit haxx dat'. Ik doe mijn best om zo slecht mogelijk te spelen maar wel mijn 10 placements snel door te zijn zonder dat ik als mg2/dmg rank, want daar schiet mijn broer ook weer niet mee op.

Meeste van mijn placements nu heb ik trouwens usp/deagle/ump only gespeeld. Sommige rondes moet ik echter wel 'clutchen' of ik verlies die pot en heb ik in 40 minuten niks bereikt want die placement vereist een win. En dan regent het natuurlijk van wh als een 'noob' met het geluid van een kudde paarden de hoek om trappelt en ik klaar sta voor een one-tap. Verschillende mensen die ik ken hebben 3-4 accounts puur voor csgo op verschillende ranks te spelen.

tl:dr: de drempel is zo laag dat veel goede spelers gewoon even een smurf account maken en zwaar onder hun niveau van tegenstanders spelen. In die low rank games kom je ook continue andere smurfs tegen. Ik denk dat het de voorbije maand net nog erger is door die 'rank arch balance' en er verschillende supreme/global zijn die liever even van hun main afblijven om niet naar lem/le/dmg te zakken maar toch graag wat fraggen.

Ten 3de heb ik ook wel de indruk dat de ranks zeker op bepaalde niveau's heel erg door elkaar lopen omdat mensen een verschillende frequentie hebben om csgo te spelen. Hopelijk vind ieder over een maand (of twee) zijn plaats en worden de potjes weer gebalanceerder. Hetzelfde was met die 'ladder adjustments' in Starcraft 2 indertijd ook te merken.

Deze topic is ook verbazend:
https://www.reddit.com/r/...from_my_last_250_matches/
quote:
- It still shows that 22% of my matches have had at least one player who went on to get VAC/OW banned.
- And then there's the players who cheated and didn't get vacced
Los hiervan zie ik regelmatig mensen die gek worden als iemand een profiel heeft waar hij slechts 16 uur csgo op heeft staan. Voor mij is dat 99% kans een smurf en 1% kans zo'n onnozelaar die eens met 'haxx on' wil spelen.

Met een nieuwe source engine en opkomst van Esports richting mainstream media is het hopen dat Valve genoeg onder druk gezet wordt om toch iets te doen aan deze praktijken. Momenteel vinden ze het allemaal best want de kassa rinkelt dagelijks.

anessie wijzigde deze reactie 12-01-2016 05:40 (12%)

• k1NG
quote:

quote:
Brogala schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:56:
[...]
quote:
NuCl3aR schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:51:
[...]
Je kan ook een OW ban krijgen voor griefing. Dit wordt ook niet vermeld. ;)
Ter info: een OW ban voor griefing is 30 dagen.
Ik heb de demo's teruggekeken die ik samen met paRis gespeeld hebt samen met Ravaged. Die guy gebruikt overduidelijk een wallhack. Kan wel wat highlights maken en uploaden als jullie dat willen. Tijdens een mirage game switched hij van twee enemies, killed ze alle twee. Terwijl ze alle drie(die 2 enemies en hijzelf) in de smoke staan. Zonder xray of wallhack kan je ze gewoon niet zien. Verder in de demo's prefired hij heel veel, en aimed precies door de muur op enemies die low HP zijn en die probeert hij dan de wallbangen. Ik ben er echt heilig van overtuigd dat hij een wallhack gebruikt.

Ook op overpass zit hij in connector en ziet hij enemies lopen(volgt ze duidelijk door de muur) op party richting toilets naar A. Vervolgens sprint hij erachter aan zonder corners te kijken en begint full yolo op ze te knallen. Een paar rondes daarna zit hij weer in connector en kijkt continu naar de vijand die short aan het stacken zijn om B te pushen.

Voor de rest flashed en smoked hij echt als een silver, holy fuck hoe vaak hij wel niet zichzelf en z'n teammates fully flashed.

Hij speelt wel op een Macbook, zou goed mogelijk kunnen zijn dat die cheats daarop moeilijker detectable zijn.

k1NG wijzigde deze reactie 12-01-2016 09:55 (11%)

• Grim
quote:
k1NG schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:26:
Ik heb de demo's teruggekeken die ik samen met paRis gespeeld hebt samen met Ravaged. Die guy gebruikt overduidelijk een wallhack. Kan wel wat highlights maken en uploaden als jullie dat willen.

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 00:13
Wie is paRis nou weer?

• macciez
quote:
anessie schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 05:16:
[...]
tl:dr: de drempel is zo laag dat veel goede spelers gewoon even een smurf account maken en zwaar onder hun niveau van tegenstanders spelen. In die low rank games kom je ook continue andere smurfs tegen. Ik denk dat het de voorbije maand net nog erger is door die 'rank arch balance' en er verschillende supreme/global zijn die liever even van hun main afblijven om niet naar lem/le/dmg te zakken maar toch graag wat fraggen.
Dit vind ik dus raar. Als je lekker wat wilt knallen ga je op de community servers. Als je bang bent je rang te verliezen in MM, dan zit je dus niet in de juiste rank. Door juist wel te spelen kom je uiteindelijk daar terecht waar je thuis hoort en waar je _waarschijnlijk_ het meeste plezier aan de matches hebt. Helemaal sinds de nieuwe ranks is het echt geen schande om te de-ranken. Wanneer je nu 2 maanden niet speelt (1 match per 3 weken) kom je zometeen binnen in matches waar je echt niet meer thuishoort en dat levert veel meer frustratie op.
quote:
k1NG schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:26:

Ik heb de demo's teruggekeken die ik samen met paRis gespeeld hebt samen met Ravaged. Die guy gebruikt overduidelijk een wallhack. Kan wel wat highlights maken en uploaden als jullie dat willen. Tijdens een mirage game switched hij van twee enemies, killed ze alle twee. Terwijl ze alle drie(die 2 enemies en hijzelf) in de smoke staan. Zonder xray of wallhack kan je ze gewoon niet zien. Verder in de demo's prefired hij heel veel, en aimed precies door de muur op enemies die low HP zijn en die probeert hij dan de wallbangen. Ik ben er echt heilig van overtuigd dat hij een wallhack gebruikt.
Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar. Heb ook flink wat matches met hem gespeeld en soms kijk ik ook ff op GOTV naar bruh en hem, voor het tijdverdrijf en om misschien wat te leren, maar behalve obvious spots met pre-fires heb ik nog nooit iets gezien.

• k1NG
quote:
macciez schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:11:
[...]
Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar. Heb ook flink wat matches met hem gespeeld en soms kijk ik ook ff op GOTV naar bruh en hem, voor het tijdverdrijf en om misschien wat te leren, maar behalve obvious spots met pre-fires heb ik nog nooit iets gezien.
Zal het vanavond wel even wat in elkaar zetten en online gooien op Youtube. En anders gooi ik de rondes en de demo's zelf wel even online. Vind het niet gek dat mensen hem een wallhacker vinden via Overwatch, het is zo obvious eigenlijk met wat hij doet als je x-ray aanzet tijdens een demo.

k1NG wijzigde deze reactie 12-01-2016 10:31 (12%)

• Nutellaah

Nutellaah

IT-Manager

Cheaters gaan er altijd zijn, maar idd na een sale zijn er iets meer...
Verschiet er wel van dat het percentage zo hoog ligt (20-25%?)

Gisteren zag ik nog een grappig filmpje van een cheater:
YouTube: CS:GO Funny Moments 1 - Teleporting Rage Hacker

Trouwens, vanaf wanneer kan je overwatch doen? Hoeveel uur cs moet je hebben gespeeld?

• Grim
quote:
Nutellaah schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:50:
Cheaters gaan er altijd zijn, maar idd na een sale zijn er iets meer...
Verschiet er wel van dat het percentage zo hoog ligt (20-25%?)

Gisteren zag ik nog een grappig filmpje van een cheater:
YouTube: CS:GO Funny Moments 1 - Teleporting Rage Hacker

Trouwens, vanaf wanneer kan je overwatch doen? Hoeveel uur cs moet je hebben gespeeld?
150 wins en een bepaalde rang. Ik dacht hoge nova/lage master guardian, maar pin me er niet op vast. :p

Ik was DMG toen ik 150 wins haalde en ik kreeg het toen direct.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:10
quote:
NuCl3aR schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:59:
[...]

150 wins en een bepaalde rang. Ik dacht hoge nova/lage master guardian, maar pin me er niet op vast. :p

Ik was DMG toen ik 150 wins haalde en ik kreeg het toen direct.
Het schijnt te variëren, maar ik had het ook op de 150 wins.

• Wereldkaart
  • Laatst online: 25-01-2018
150 wins is genoeg om OW te krijgen voor zover ik weet.

Knappe jongen die na 150 wins nog geen MGE is trouwens, maar oke :p

Anyways ik had niet verwacht dat Paris hackte, aardig wat potjes met m gespeeld en het is nooit opgevallen dat hij iemand door de muur volgt, prefired of dat soort shit. Wel gekke kills, maar zij (s!ck, bruh, hij) waren dan ook 100x beter dan mij:p

• Grim
quote:
Wereldkaart schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:15:
Anyways ik had niet verwacht dat Paris hackte, aardig wat potjes met m gespeeld en het is nooit opgevallen dat hij iemand door de muur volgt, prefired of dat soort shit. Wel gekke kills, maar zij (s!ck, bruh, hij) waren dan ook 100x beter dan mij:p
Laten we even wachten op de 'highlights' of de volledige demo voordat iedereen gaat zeggen dat hij cheat gebaseerd op de uitspraak van één iemand. ;)

• teupje
quote:
150 wins is genoeg om OW te krijgen voor zover ik weet.

Knappe jongen die na 150 wins nog geen MGE is trouwens, maar oke :p
Dan ben ik een knappe jongen :o

• bbblije

bbblije

Riiiiight

quote:
k1NG schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:28:
[...]

Zal het vanavond wel even wat in elkaar zetten en online gooien op Youtube. En anders gooi ik de rondes en de demo's zelf wel even online. Vind het niet gek dat mensen hem een wallhacker vinden via Overwatch, het is zo obvious eigenlijk met wat hij doet als je x-ray aanzet tijdens een demo.
Ik vind dit zo raar, ik zat er naast en keek er naar. Jullie speelde mee toen ik bij hem was, ik raakte shit. En hij won nog even de pot voor ons/jullie. Niets bijzonders op het scherm te zien. Als hij hacked dan kan hij het goed verbergen, nogmaals ik zat er naast.. Ik heb daarvoor op zijn Macbook zitten spelen. :?

• rnenator
quote:
Anyways ik had niet verwacht dat Paris hackte, aardig wat potjes met m gespeeld en het is nooit opgevallen dat hij iemand door de muur volgt, prefired of dat soort shit.
Het is sowieso erg lastig om een cheater te spotten als iemand in jouw team zit. Of het moet overduidelijk zijn, maar over het algemeen leef je ongeveer de helft van de ronde en heb je daarnaast nog 3 andere die je kan volgen als je dood bent. Je moet wel echt op zoek gaan en dan is de kans groot dat je dingen ziet die er misschien niet zijn.

Ik heb nooit met die gast gespeeld, ben wel benieuwd naar demo's :9

Pagina: 1 ... 210 211 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True