Verwijderd

Ik heb gisteren pakweg 7 losses en 2 wins en ben nog steeds MG1.. Een maat van me is in 5 losses van MG2 naar GN2ghostman schreef op maandag 04 januari 2016 @ 00:18:
Ik ben weer terug naar gold nova masterDenk dat het een combo is van de ranks en dat ik het 'gevoel' kwijt ben. De laatste paar weken gaat echt alles verkeerd, sprayen, one taps etc lukt gewoon niet meer..
Is er toevallig ook een update voor dat soort dingen geweest?
Ik vind het zalig dat de ranks terug in 'orde' zijn. Nu heeft iedereen terug een doel in het spel. Lijkt me redelijk saai als iedereen na een tijdje global is. En dat was wat hier aan de gang was op het forum. Hoeveel globals zijn er nu? Ben zelf ook gederanked, geen probleem vind ik. Terug een doel om naar de wereldwijde elite te gaan!henk91 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:14:
[...]
Nee ik snap best dat ze de ranks in orde aan het maken zijn maar op deze manier hoe ik het mee maakte werd er toch beetje moe van
Speel niet voor de rang maar om een hogere rang te bereiken is toch leuk
Hoe noemt dat programma trouwens?Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 00:18:
Ik heb nu echt een ideaal programma gevonden om demo's te bekijken. Ook heb je een suspect list waarin je bij kan houden hoeveel VAC bans er uitgedeelt zijn. Normaal is er om de 4 demo's 1 bij de gebanned is maar ik heb niet alle demo's gedownload alleen de verdachte.
[afbeelding]
edit: Ik moet eens eerst goed kijken voordat ik zo'n dingen vraag.

http://csgo-demos-manager.com/
[ Voor 31% gewijzigd door Kreekje op 04-01-2016 11:03 ]
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben van nieuwe (2 weken?) GE na 5 matches ofzo naar supreme gederanked, heb nu een win streak van 7 (eigenlijk 6, laatste tie) waarvan de laatste 4 tegen full globals waren (dankje paRis ^^)hmr schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:17:
Ben ook wel benieuwd naar de rank van iedereen nu, zijn alle globals en SMFC nog dezelfde rank?
Do what you love, do it often
Tja een 1v1 tegen paRis win je nooit, zit je ook in square eye trouwens?bbblije schreef op zondag 03 januari 2016 @ 17:52:
Vandaag is het dan eindelijk een keer voorgekomen, ik zit al de hele dag te wachten tot deze post gemaakt wordt echter hij komt maar niet dus dan doe ik het zelf, we werden tegen een bekende man gequeued genaamd Semmler.
http://www.twitch.tv/roomonfire/v/33344983 (match begint rond de 00:27, GG op 01:13)
Going places!
[ Voor 3% gewijzigd door k1NG op 04-01-2016 11:32 ]
Was inderdaad een mooie unbox
Float is 0.0359 zou dat eventueel nog wat kunnen veranderen aan de prijs op opskins als ik de knife uiteindelijk kan weg traden of maakt dit voor fade's niet zoveel uit?
[ Voor 31% gewijzigd door tdm850ed op 04-01-2016 12:25 ]
Ik switch steeds tussen lem en smfchmr schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:17:
Ben ook wel benieuwd naar de rank van iedereen nu, zijn alle globals en SMFC nog dezelfde rank?
Steam: Ryada.
Ik was supreme (bijna global) voor de rank shift. Nog steeds supreme en begin ondertussen terug wat globals bij de tegenstander te krijgen.hmr schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:17:
Steam: Grim
Na een aantal games (5 ofzo) ben ik nog steeds globalhmr schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:17:
Iedere maand wordt de active userbase gebaseerd op het aantal spelers.
Op basis van dat aantal en voorgestelde percentages wordt de ranking bepaald.
En vervolgens zou ik het zo strak inregelen dat de bovenste 5 ranks: GE, SMFC, LEM, LE en DMG worden ingevuld door 10~15% van de spelers base.
De reden hiervoor is doordat de verschillen in niveau steeds groter worden naarmate je bij de beste spelers komt.
Kijk maar naar bijvoorbeeld tennis. De top 10 spelers zijn statistisch veel beter dan de top 100. Die op hun beurt weer gehaakt maken van de top 1000. maar die stappen worden dus steeds groter.
Rank interesseert mij verder niet. Dus ook al ben ik SMFC geweest, heb ik er geen probleem mee om weer MGE te zijn. Zo lang ik maar speel met mensen van mijn niveau. En in het systeem van begin december waren de verschillende in SMFC veeeel te groot. Het ene moment speelde ik tegen een 80 jarige recreant, het andere moment was Federer in de game.
Dit alles wordt natuurlijk sterk beïnvloed door Smurf accounts. Mijn verwachting is echter dat deze nadeel gaan ondervinden van deze strakkere ratings. LE en LEM spelers zijn namelijk stukken beter straks dan voorheen. Smurfs zullen ongewtijfeld een paar keer kunnen shinen in de GN en MG ranks, maar al snel zullen ze terecht komen bij LEM en SMFC, waar zich helaas voor de Smurf, alleen nog maar andere goede spelers bevinden.
ik ookghostman schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:28:
In 2 weken tijd van MGE terug naar waar ik begon (Gold Nova Master)
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
const { signature } = await fetchProfile()
Vind ik een leuk plan, naast de LowLandLions is er niet veel hoog actief op het gebied van CSGO of wel? En er zijn toch voldoende goede spelers in Nederland(/Belgie) en op Tweakers.net lijkt me.moijamie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:13:
Is het misschien een leuk idee om een tweakers.net csgo team te maken. Zou toch geweldig zijn om dat te zien op een esl toernooi oid
Je bent zeker gestopt met spelenTerranova schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:17:
Zo damn wat een deranks, ik heb nergens last van gehad gelukkig.
Ik heb een pauze van 2 weken ongeveer ivm verhuizperikelen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:28:
[...]
Je bent zeker gestopt met spelen![]()
![]()
.
Ik heb een pauze van 2 weken ongeveer ivm verhuizperikelen.
Nee dat niet, gewoon blijven winnen totdat ik veilig was op mijn "ouwe" rank en daarna pas een paar losses
Ik zal nu vast wel onderaan LEM zitten ipv tegen Supreme, maarja ach. Qua elo veranderd er niets, alleen het naampje.
Maar ik ben wel dit weekend vooral bezig geweest met een laag smurfje te levelen naar lvl 3. En na 6 comp matches en 2 wins is mijn rank zo rond de silver IV
[ Voor 33% gewijzigd door Terranova op 04-01-2016 16:34 ]
NL heeft max 5 spelers die goed mee kunnen komen internationaal op LAN, waarvan ChrisJ de bekendste is, die voor Duitsers speelt. En dat lijkt ook een beetje de tendens te zijn. Als je tegen het professional niveau aan zit, dan zoek je een buitenlandse organisatie (Engels/Duits) waar je voor kan spelen.Louw Post schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:17:
[...]
Vind ik een leuk plan, naast de LowLandLions is er niet veel hoog actief op het gebied van CSGO of wel? En er zijn toch voldoende goede spelers in Nederland(/Belgie) en op Tweakers.net lijkt me.
Ik denk dat, als je de spelers van TeamNL bij elkaar in een team zet (kajsk1ng/cruc1al/chrisj/mikes/luosrevo), een salaris geeft en 1 jaar lang dagelijks laat oefenen tegen de beste teams in de wereld, dat je dan na een jaar een tier 2 team hebt, met af en toe een upset tegen een tier 1 team. Maar het niveau bij de pro's is zo hoog, daar kom je niet zomaar tussen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Er zijn toch wel betere nederlandse spelers in de scene dan luosrevo of MikeS, mike heeft de ervaring maar qua skill zijn er toch betere nederlanders in de scene.rnenator schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:36:
[...]
NL heeft max 5 spelers die goed mee kunnen komen internationaal op LAN, waarvan ChrisJ de bekendste is, die voor Duitsers speelt. En dat lijkt ook een beetje de tendens te zijn. Als je tegen het professional niveau aan zit, dan zoek je een buitenlandse organisatie (Engels/Duits) waar je voor kan spelen.
Ik denk dat, als je de spelers van TeamNL bij elkaar in een team zet (kajsk1ng/cruc1al/chrisj/mikes/luosrevo), een salaris geeft en 1 jaar lang dagelijks laat oefenen tegen de beste teams in de wereld, dat je dan na een jaar een tier 2 team hebt, met af en toe een upset tegen een tier 1 team. Maar het niveau bij de pro's is zo hoog, daar kom je niet zomaar tussen.
Maar dan idd de nederlandse scene is ruk deels omdat mensen niet iets kunnen opgeven omdat nederland te duur is om een beetje via gamen rond te komen.
Nederlandse scene is al jaren crack maar opmars begint te komen vanwege populariteit dus hopelijk brengt het nog iets.
The PartyFrostbiter schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:34:
Wat zijn eigenlijk de grootste toernooien die hier in Nederland worden gehouden?
The Reality
Die CSGo Demo Analyzer is wel fijn. Had nog enkele potjes van oktober en novembet (5 in totaal). Drie van het enemy team die een vacation hebben.
Ik snap niet dat hacken zo simpel is...
Toch wel gelachen gister 😁
Gandalf the gray aka The Derank Squad
r4ptor schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:09:
3 potjes gespeeld en 1 met 2 wall en aimers natuurlijk loss en derank.
Die CSGo Demo Analyzer is wel fijn. Had nog enkele potjes van oktober en novembet (5 in totaal). Drie van het enemy team die een vacation hebben.
Wanneer maken we een team dan? M'n stage periode is al bijna voorbijxeoMe schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:24:
[...]
Er zijn toch wel betere nederlandse spelers in de scene dan luosrevo of MikeS, mike heeft de ervaring maar qua skill zijn er toch betere nederlanders in de scene.
Maar dan idd de nederlandse scene is ruk deels omdat mensen niet iets kunnen opgeven omdat nederland te duur is om een beetje via gamen rond te komen.
Nederlandse scene is al jaren crack maar opmars begint te komen vanwege populariteit dus hopelijk brengt het nog iets.
Dat mensen uberhaupt de moeite nemen om zulke demo's te gaan kijken.r4ptor schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:09:
Hier precies hetzelfde, ging ineens heel erg hard. Ach zolang het niveau daar mee beter wordt en de verschillen kleiner maakt het mij ook niks uit. Ik had mensen in me team die kwamen van DMG en die waren nu GN3ghostman schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:28:
In 2 weken tijd van MGE terug naar waar ik begon (Gold Nova Master)

http://steamcommunity.com/id/teupje/
Jij bent wel een klein beetje een calimerootje of nie r4pt0r.. werk gewoon aan je aim en gamesense en focus je niet zo op andere..r4ptor schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:09:

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Elk zijn keuze, niet?Awsom schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:39:
[...]
Dat mensen uberhaupt de moeite nemen om zulke demo's te gaan kijken.
Tuurlijk ligt het aan mijn aim. Ik ben geen topper zoals jij.hmr schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:56:
[...]
Jij bent wel een klein beetje een calimerootje of nie r4pt0r.. werk gewoon aan je aim en gamesense en focus je niet zo op andere..
Het was inderdaad lachenSjef_ schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:21:
The Derank Squad 😂😂
Toch wel gelachen gister 😁
Gandalf the gray aka The Derank Squad
[...]
[ Voor 43% gewijzigd door r4ptor op 05-01-2016 11:08 ]
Begrijpend lezen is ook een vak.r4ptor schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:06:
[...]
Tuurlijk ligt het aan mijn aim. Ik ben geen topper zoals jij.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
r4ptor schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:10:
[...]
Klopt, ik zie dat je nog werk hebt. Elk zijn minpuntjes e
On-topic: ik vind het een groot pluspunt dat de ranks weer recht worden getrokken en de mediaan naar GN4 heeft teruggebracht. Het grote voordeel hiervan is dat de individuele prestaties binnen een rank wat meer op een lijn komen te liggen en dat je niet zo heeeeeeel veel verschil ziet van prestaties van mensen in dezelfde rank.
Plus wat maakt rank uit, als je maar gewoon op je eigen niveau speelt. Als je deranked, dan was je kennelijk niet goed genoeg om te blijven in je huidige rank
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat hmr probeert te zeggen is: focus op wat je zelf beter had kunnen doen om dat gevecht te winnen ipv welke cheat je tegenstander mogelijk heeft gebruikt om dat gevecht te winnen.r4ptor schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:06:
Tuurlijk ligt het aan mijn aim. Ik ben geen topper zoals jij.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Thanks rnenator voor de vertalingrnenator schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:15:
[...]
Wat hmr probeert te zeggen is: focus op wat je zelf beter had kunnen doen om dat gevecht te winnen ipv welke cheat je tegenstander mogelijk heeft gebruikt om dat gevecht te winnen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Is ook niet altijd waar. Speel laatste tijd regelmatig met wat tweakers/nehox mensen nu en onze pre-mades zijn dan redelijk van dezelfde skill level over het algemeen, maar het probleem wat je dan soms ziet is dat als het andere team toevallig een smurf erin heeft of een hoger ranked die loopt te boosten je dan gelijk al minder kans hebt om te winnen. Die smurf hoeft er maar 1 of 2 dood te schieten en je bent al in je nadeel.hmr schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:15:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
On-topic: ik vind het een groot pluspunt dat de ranks weer recht worden getrokken en de mediaan naar GN4 heeft teruggebracht. Het grote voordeel hiervan is dat de individuele prestaties binnen een rank wat meer op een lijn komen te liggen en dat je niet zo heeeeeeel veel verschil ziet van prestaties van mensen in dezelfde rank.
Plus wat maakt rank uit, als je maar gewoon op je eigen niveau speelt. Als je deranked, dan was je kennelijk niet goed genoeg om te blijven in je huidige rank. Work in progress!
Begrijp me niet verkeerd hoor, het blijft hartstikke leuk om met de mensen hier te spelen haha.
Wat ik zelf wel doe is als er even niemand is om mee te spelen dat ik dan gewoon Faceit ga doen, die 128 ticks merk ik toch wel aardig. Vraag me tevens af of er meer mensen zijn die regelmatig op Faceit zitten? Zit ESEA te overwegen, maar hoorde dat het niveau daar aardig hoog is en je dan alleen maar uitgescholden gaat worden als niet al te goede speler.
Tevens wat ik bij mijzelf erg merk is dat ik nogal wisselvallig ben qua presteren in-game, denk dat het moeheid is na een dag werk, lijkt redelijk beter te gaan na een blikje energydrink.
rnenator schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:15:
[...]
Wat hmr probeert te zeggen is: focus op wat je zelf beter had kunnen doen om dat gevecht te winnen ipv welke cheat je tegenstander mogelijk heeft gebruikt om dat gevecht te winnen.
Tuurlijk wist ik dat hmr dat bedoelde. Dat zei ik toch. Daarmee reageerde ik dat je ook moet begrijpend lezen.hmr schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:16:
[...]
Thanks rnenator voor de vertaling. Dat was idd mijn punt.
Ik vind het, jullie precies wel, niet normaal dat ik uit 10 games 4 cheatters aantref. Als dat 4 losses zijn, is dat nog minder fijn.
Ik kwam overigens uit GN2 en zo naar DMG gegaan. De nieuwe update is fijn hoor. Van MGE-DMG buik naar GN buik. Skill is hetzelfde, alleen het logotje.
Het laatste kan ik alleen maar beamen. Er zijn dagen dat ik niets raak, er zijn dagen dat ik in mijn "momentum" kom en 2 ranks boven mijn huidige rank (LEM) speel...Louw Post schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:31:
[...]
Tevens wat ik bij mijzelf erg merk is dat ik nogal wisselvallig ben qua presteren in-game, denk dat het moeheid is na een dag werk, lijkt redelijk beter te gaan na een blikje energydrink.
Sommige zeggen me dat ik eerst wat op een DM-server moet opwarmen, maar daar heb ik niet altijd zin in
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Tjah.. Dat heb je volgens mij elke keer als de aanbiedingen net geweest zijn. Paar weken meer hackers en daarna hebben ze allemaal een vac en kun je weer normaal spelen.r4ptor schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:48:
[...]
[...]
Ik vind het, jullie precies wel, niet normaal dat ik uit 10 games 4 cheatters aantref. Als dat 4 losses zijn, is dat nog minder fijn.
Gisteren 4 overwatches gedaan, 3 hadden obvious aim assist met een snuifje bhop script.ghostman schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:56:
[...]
Tjah.. Dat heb je volgens mij elke keer als de aanbiedingen net geweest zijn. Paar weken meer hackers en daarna hebben ze allemaal een vac en kun je weer normaal spelen.
Toch vind ik het tricky dat overwatch gedoe, zijn genoeg mensen die gewoon legit goed spelen maar sinds de CS:GO community vol zit met retards zeggen de meeste al gauw dat het cheaten is. Moet je eens voorstellen dat als je legit goed bent gewoon word geVAC'd omdat mensen zwaar jaloers zijn op jou skills.NuCl3aR schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:59:
[...]
Gisteren 4 overwatches gedaan, 3 hadden obvious aim assist met een snuifje bhop script.
Dan worden de obvious cheaters iig snel gepakt.
En eh, smurfen is geen griefen!
Dat is bijna onmogelijk.kevtim schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:05:
[...]
Toch vind ik het tricky dat overwatch gedoe, zijn genoeg mensen die gewoon legit goed spelen maar sinds de CS:GO community vol zit met retards zeggen de meeste al gauw dat het cheaten is. Moet je eens voorstellen dat als je legit goed bent gewoon word geVAC'd omdat mensen zwaar jaloers zijn op jou skills.
Klopt, maar dit was overduidelijk. Ik speel ondertussen iets meer als een jaar CS:GO (niet zo lang vergeleken met anderekevtim schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:05:
[...]
Toch vind ik het tricky dat overwatch gedoe, zijn genoeg mensen die gewoon legit goed spelen maar sinds de CS:GO community vol zit met retards zeggen de meeste al gauw dat het cheaten is. Moet je eens voorstellen dat als je legit goed bent gewoon word geVAC'd omdat mensen zwaar jaloers zijn op jou skills.
80%+ headshot ratio terwijl aim placement compleet afwezig is. Schokkerige aim naar het hoofd van een enemy wanneer deze in beeld komt. Bij eentje kwamen er 2 tegelijk in beeld, de aimbot wist niet welke hij moest kiezen en vloog continue van links naar rechts terwijl hij bleef schieten.
EDIT: je krijgt een game ban, geen VAC ban wanneer je schuldig wordt bevonden door OW. VAC is een geautomatiseerd systeem beheerd door Valve zelf.
[ Voor 6% gewijzigd door Grim op 05-01-2016 12:13 ]
Moet jij zeggen Smurf-hackerBrogala schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:07:
Iedereen moet wat meer overwatch doen, ik heb er gisteren ook een paar gedaan.
Dan worden de obvious cheaters iig snel gepakt.
En eh, smurfen is geen griefen!
Ik vraag mij af of er meerdere mensen zijn die rond deze ranks zitten en evt een keer een potje willen spelen. Is toch net wat leuker dan met random turken en russen.
Bunnyhop en spinbots is volgens mij het enige wat ik nog niet tegen ben gekomen in overwatch.NuCl3aR schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:59:
[...]
Gisteren 4 overwatches gedaan, 3 hadden obvious aim assist met een snuifje bhop script.
Wat doen jullie eigenlijk in overwatch als je niet zeker bent dat iemand hacks heeft? Ben al wel een keer iemand tegen gekomen die continu gigantisch slecht is, alleen dan heeft hij 2 rondjes dat die in een keer super goed is en 100% headshots heeft en dan 3 rondes achter elkaar direct dood gaat.
Als ik niet 100% zeker ben dan zeg ik innocent. Overwatch dient om de echt obvious hackers eruit te halen.ghostman schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:17:
[...]
Bunnyhop en spinbots is volgens mij het enige wat ik nog niet tegen ben gekomen in overwatch.
Wat doen jullie eigenlijk in overwatch als je niet zeker bent dat iemand hacks heeft? Ben al wel een keer iemand tegen gekomen die continu gigantisch slecht is, alleen dan heeft hij 2 rondjes dat die in een keer super goed is en 100% headshots heeft en dan 3 rondes achter elkaar direct dood gaat.
Dat is ook een beetje de kunst van het hacken. Op die manier hacken dat het er niet verdacht uitziet.
Verwijderd
Dat is een hack die je keihard laat ronddraaien voor anderen, waardoor je 360 om je heen kan schieten. Zelf loop je gewoon rechtdoor.macciez schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:24:
Wat is trouwens een spinbot?
Zoek het eens op op Youtube.macciez schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:24:
Ik heb in overwatch zelf maar 1 keer een spinbot gehad en ik moest de tijd vertragen tot een paar procent van de normale snelheid om te kunnen zien hoe hij schoot. Gaat echt razendsnel zoiets.

Verwijderd
ja is echt de meest achterlijke hack. je ziet t ook meteen...
Ik heb 1 nuke potje gespeeld tegen een spinbot (mss zelfs 2?) Maar dat was voor hem een ace binnen de eerste 10 seconden van elke ronde. Niet heel leuk iig.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 12:32 ]
macciez schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:22:
Dat gebeurd toch bij iedereen? Soms heb je een rondje dat je ineens 3 onmogelijke headshots maakt. Tenzij ik echt overduidelijk zie dat een persoon cheat (tot nu toe 1 keer echt een cheater en 1 keer een griefer), zet ik altijd op "niet genoeg bewijs".
Dat doe ik dus ookNuCl3aR schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:22:
[...]
Als ik niet 100% zeker ben dan zeg ik innocent. Overwatch dient om de echt obvious hackers eruit te halen.
Dat is ook een beetje de kunst van het hacken. Op die manier hacken dat het er niet verdacht uitziet.
Rondjes draaien - YouTube: CSGO Spin Bot Hacks! Funny Cheater !macciez schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:24:
Daar zie je dat die de hele tijd rondjes maakt.
http://steamcommunity.com/id/teupje/

Dat vond ik eigenlijk best een vermakelijk potje hahaVerwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:32:
[...]
ja is echt de meest achterlijke hack. je ziet t ook meteen...
Ik heb 1 nuke potje gespeeld tegen een spinbot (mss zelfs 2?) Maar dat was voor hem een ace binnen de eerste 10 seconden van elke ronde. Niet heel leuk iig.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ja opzich, maar t was wel na de eerste ronde al klar.hmr schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:26:
[...]
Dat vond ik eigenlijk best een vermakelijk potje haha
Ja, ik ! Gebruik je toevallig een mx518?moijamie schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:17:
Iemand anders ook last dat je af en toe 1-2 keer per uur opeens vanzelf springt in game? Hoop namelijk niet dat me scrollwiel dood aan het gaan isgebruik hem namelijk al 6 jaar en is niet meer te koop
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Nee ik gebruik een steelseries ikari.Jelle Brolnir schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:06:
[...]
Ja, ik ! Gebruik je toevallig een mx518?
Veel muizen hebben last van de scrollbug kijk maar bij de intelli 3.0 die had het heel erg.
Als je muis echt aan het doodgaan is heb ik nog een Mionix Naos 7000 te koop.
Heb vroeger ook altijd met de ikari gespeeld maar toen kreeg ik een kabelbreuk dus als je ikari echt dood is en je zoekt een 1:1 vervanging met betere sensor DM me ff

Het is gewoon een klein OLED schermpje aan de zijkant die bijvoorbeeld jouw aantal kills of aantal headshots aan kan geven. Maar los van dit redelijk nutteloze, maar leuke, schermpje ziet deze muis er nog goed uit.
Die muis ziet er op zich best interessant uit! vooral dat vibreren voor cooldowns denk alleen dat ie wel 150-200 euro gaat kosten wat ik iets te veel vind voor een muismarkdm schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:55:
Over muizen gesproken: steelseries gaat een stattrack muis uitbrengen: https://steelseries.com/gaming-mice/rival-700![]()
Het is gewoon een klein OLED schermpje aan de zijkant die bijvoorbeeld jouw aantal kills of aantal headshots aan kan geven. Maar los van dit redelijk nutteloze, maar leuke, schermpje ziet deze muis er nog goed uit.
Wat een nutteloos ding haha... en hij wordt idd vast rond de 200~markdm schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:55:
Over muizen gesproken: steelseries gaat een stattrack muis uitbrengen: https://steelseries.com/gaming-mice/rival-700![]()
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Van afstand zijn one-taps toch best wel moeilijk met een allerdaagse muismat en een laptop muis.
Once again open up your bag of tricks!
Welkom. Nu je cs go hebt, moet je naar de winkel om een steelseries qck+ muismat te kopen een zowie muisSwooX schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:17:
Kon mezelf toch niet tegenhouden met het kopen van CS:GO, inmiddels level 3 geworden na 8 uur game tijd. Sprayen op close distance lukt raargenoeg nog vaak ook en dan ook nog eens met een hs.
Van afstand zijn one-taps toch best wel moeilijk met een allerdaagse muismat en een laptop muis.
Dat vind ik het nou net weer niet waard aangezien ik me totaal niet op MM focus, gaat wellicht nog komen maar op dit moment veels te druk met alles.Jelle Brolnir schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:21:
[...]
Welkom. Nu je cs go hebt, moet je naar de winkel om een steelseries qck+ muismat te kopen een zowie muis

Zorg ervoor dat je muis snelheid redelijk laag staat dat helpt een hoop speel zelf op 2 sens in game @ 400 dpi met raw input aan en geen acceleration.SwooX schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:17:
Kon mezelf toch niet tegenhouden met het kopen van CS:GO, inmiddels level 3 geworden na 8 uur game tijd. Sprayen op close distance lukt raargenoeg nog vaak ook en dan ook nog eens met een hs.
Lage sens met een alledaags muismatje gaat niet echt goedkomen.moijamie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:19:
[...]
Zorg ervoor dat je muis snelheid redelijk laag staat dat helpt een hoop speel zelf op 2 sens in game @ 400 dpi met raw input aan en geen acceleration.
Voordat de haters
Standaard staat de ingame sens tegenwoordig op 2.5 ipv 6. Dus tenzij hij een muis heeft met hoge dpi (wat onwaarschijnlijk is voor een laptopmuis) moet dat wel goed komen om te beginnen.
Ik heb recent geen GO meer gespeeld, maar wat ik in het verleden heb gemerkt is dat het niveau op ESEA wat hoger kan zijn dan op faceit. De pugs die je via beide platformen kan spelen zijn een goede manier om te oefenen, daarnaast merk je het verschil tussen 64tick en 128tick servers.Louw Post schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:31:
[...]
Wat ik zelf wel doe is als er even niemand is om mee te spelen dat ik dan gewoon Faceit ga doen, die 128 ticks merk ik toch wel aardig. Vraag me tevens af of er meer mensen zijn die regelmatig op Faceit zitten? Zit ESEA te overwegen, maar hoorde dat het niveau daar aardig hoog is en je dan alleen maar uitgescholden gaat worden als niet al te goede speler.![]()
Faceit vond ik zelf prettiger om een willekeurige match te spelen, de toernooien op ESEA waren interessanter.
Stabiel hetzelfde niveau spelen is lastig. Ik speel al CS sinds het begin en heb steam vanaf CS:S. Over het algemeen speel ik op hetzelfde niveau, met natuurlijk uitschieters.
Ik denk dat ik met mijn muismat net 270 graden kan draaien. Ik vind het goed genoeg, elk potje team deathmatch of casual is een positief k/d.markdm schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:02:
Voor beginnere is een handige uitgangspositie dat je 360 graden draait met een volledige swipe over je muismat. Hieruit kan je omhoog of omlaag.
Maar op dat probleempje na merk ik nou niet echt verschil.
Het is allemaal voorkeur en gewenning. 1.6 schoot je alles met de standaard Dell muis op een blanco a4tje. Later met source naar de MX510 en de Qck, nu speel ik met een Deathadder Chroma op een Qck+.Terranova schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:40:
Ach zo'n Qck+ is opzich wel leuk, van't weekend ook maar gehaald voor 19 euro omdat mijn nieuwe Steelseries Rival Fade af en toe z'n eigen mening hand over mijn movement op mijn oude muismat
Maar op dat probleempje na merk ik nou niet echt verschil.
[ Voor 17% gewijzigd door bbblije op 06-01-2016 15:39 ]
Ja, we mogen het niet meer over smurfs, resolutie e.d. hebben. Dus nu muismattenFrostbiter schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:50:
Hebben jullie het nou over het verschil tussen muismat en geen muismat of is er iets speciaals aan de Qck+?
Maar de Qck+ is niet echt speciaal ivm andere gaming muismatten, maar icm een game muis werkt zo'n muismat gewoon beter

30x 90 cm , dus groot genoeg om ook je toetsenbord bij op te zetten
[ Voor 4% gewijzigd door Natsu op 06-01-2016 16:41 ]
Iemand tips of zelfde ervaringen want ik raak er best gefrustreerd van...
360 graden draaien red ik er volgens mij niet eens op:p
Netwerk forum al geprobeerd ?Robonnl schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:17:
Ik heb de laatste tijd echt veel last van rubberband/teleporting lag.... computer opnieuw geïnstalleerd, nieuwe isp (had hiervoor Ziggo en nu KPN), alle settings op low, drivers opnieuw geïnstalleerd en mijn ping is niet hoger dan 40~50.
[ Voor 18% gewijzigd door Jelle Brolnir op 06-01-2016 18:33 ]
Betwijfel of het echt mijn netwerk is. Ik heb het alleen met CS:GO en mijn ping binnen CS:GO is niet meer dan 50. Andere games heb ik nergens last van namelijk.
Andere provider en schone Windows op mijn systeem heeft het probleem ook niet weten op te lossen.
Tja, misschien iets met je firewall of poorten die open/dicht staan ? Als je de hele boel al leeg getrokken hebt en opnieuw geinstalleerd ligt het wat mij betreft niet bij je pc of csgo. Zou niet weten waar je het anders moet zoeken...Robonnl schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:33:
[...]
Betwijfel of het echt mijn netwerk is. Ik heb het alleen met CS:GO en mijn ping binnen CS:GO is niet meer dan 50. Andere games heb ik nergens last van namelijk.
Andere provider en schone Windows op mijn systeem heeft het probleem ook niet weten op te lossen.
Firewall is het ook niet helaas. Weet jij welke poorten ik eventueel zou kunnen forwarden voor cs?Jelle Brolnir schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:35:
[...]
Tja, misschien iets met je firewall of poorten die open/dicht staan ? Als je de hele boel al leeg getrokken hebt en opnieuw geinstalleerd ligt het wat mij betreft niet bij je pc of csgo. Zou niet weten waar je het anders moet zoeken...
Heb je in csgo je cl_updaterate en zo goed staan?Robonnl schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:40:
[...]
Firewall is het ook niet helaas. Weet jij welke poorten ik eventueel zou kunnen forwarden voor cs?
https://community.ziggo.n...aking-server-eu-west-6136Robonnl schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:17:
Ik heb de laatste tijd echt veel last van rubberband/teleporting lag.... computer opnieuw geïnstalleerd, nieuwe isp (had hiervoor Ziggo en nu KPN), alle settings op low, drivers opnieuw geïnstalleerd en mijn ping is niet hoger dan 40~50.
Klinkt enigszins herkenbaar, volgens mij loopt dat probleem nog steeds. Iemand heeft toen persoonlijk naar Gabe Newell gemailed en toen is het gefixed, maar volgens mij nog steeds niet helemaal.
https://www.reddit.com/r/...out_eu_servers_today_and/
Kan je je reactie nader uit leggen?? Ik begrijp niet goed wat je hier mee bedoeldmoijamie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:47:
[...]
Heb je in csgo je cl_updaterate en zo goed staan?
Heb iets gevonden maar betwijfel of dit de oplossing is. Ga eens het een en ander testenmacciez schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:44:
Je hebt meerdere netwerk settings in csgo zelf, zoals rate en updaterate. Die moeten ook goed staan, anders heeft het ook uitwerkingen op je ping/loss/enz. Zoek maar eens online naar hoe je die moet zetten.
Edit: Laat maar is nog steeds hetzelfde maar wel iets minder.
[ Voor 31% gewijzigd door Robonnl op 06-01-2016 20:25 ]
Wat een geweldig gave toepassing voor deze mat! Heb jij hem uit Amerika gehaald? Of zijn ze ook in NL/BE te vinden? Ik wil ook al een tijdje een mat die zowel onder mijn toetsenbord als muis valt, deze zijn geweldig!WildeBeestje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:40:
Ik heb deze "muismat":
[afbeelding]
30x 90 cm , dus groot genoeg om ook je toetsenbord bij op te zetten
Ow google is mijn vriend, bedankt
[ Voor 12% gewijzigd door bbblije op 06-01-2016 22:14 ]
Eentje geopend.. en wat een geluk zeg.
heb ik een Falchion Knife | Crimson Web gewonnen.. Field-Tested.
73 euro waard.. wat bizar!
Kan ik deze ook verkopen voor echt geld ? Ik hecht weinig waarde aan zo skin.
Je kunt het verkopen voor geld op http://csgolounge.com/, je kunt het natuurlijk ook via Steam verkopen, maar dan heb je wel je geld op Steam staan en kun je alleen skins en games kopen.manii schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:51:
en ik maar mijn boxjes verkopen voor een paar cent per stuk..
Eentje geopend.. en wat een geluk zeg.
heb ik een Falchion Knife | Crimson Web gewonnen.. Field-Tested.
73 euro waard.. wat bizar!
Kan ik deze ook verkopen voor echt geld ? Ik hecht weinig waarde aan zo skin.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic