gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Daar heb ik atm ook last van. Geen info, geen tactics niks. En dan ook niet eens luisteren als ik zeg: Go B ofzoietsSouLLeSSportal schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:59:
Geen soloQ ever meer, 10 losses, 2 deranks. Noobs zonder mic in mijn team, smurfs bij tegenstanders. Cs go gaat in de ijskast totdat die wintersale lui uitgecheckt zijn.
Even goed je strategie bepalen natuurlijk, er is nog niks verlorenghostman schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:08:
Net soloq gedaan, na 3 rondjes word iedereen op 1 na gekicked van de enemy kant
[afbeelding]
Als je samen met 4 bots bent moet je natuurlijk nog wel even een 'tactical pause' hebben
[afbeelding]
Des te meer reden om aan te nemen dat de shifts nog niet over zijn :-)r4ptor schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:37:
Ff soloq gedaan op me second acc. Zonder mijn best te doen 33 kills gehaald tegen gn3. Dat verschil met mg1 kan toch niet zo groot zijn
Dr zitten er zo veel te kloten in mm. Gewoon even wachten.ghostman schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:08:
Net soloq gedaan, na 3 rondjes word iedereen op 1 na gekicked van de enemy kant
[afbeelding]
Als je samen met 4 bots bent moet je natuurlijk nog wel even een 'tactical pause' hebben
[afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door Jelle Brolnir op 30-12-2015 20:40 ]
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
M.a.w. MGE is mijn niveau?Jelle Brolnir schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:39:
[...]
Des te meer reden om aan te nemen dat de shifts nog niet over zijn
idd, en iedereen die maar enigszins kan richten is gelijk een hacker etc.Frostbiter schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:06:
[...]
Daar heb ik atm ook last van. Geen info, geen tactics niks. En dan ook niet eens luisteren als ik zeg: Go B ofzoiets

Even goed communiceren met de bots wat de nieuwe strategie is?manii schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:55:
[...]
Even goed je strategie bepalen natuurlijk, er is nog niks verloren
Jup, er zijn nu echt heel veel smurfs en mensen die allemaal kloten op MM. Beetje jammer aangezien het zo leuk spel kan zijn.Jelle Brolnir schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:39:
[...]
Dr zitten er zo veel te kloten in mm. Gewoon even wachten.
Waarom wil je toch zo graag dat je rank weer MGE is? Iedereen weet dat je eigenlijk silver bent
Iedereen wat wils he, maar waarom speel je dan met een trackball muis? Een normale muis is echt zo veel beter.glnk schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:51:
Ik speel sinds kort ook CSGO. Met een trackball muis.Ik schiet met mijn duim en dat is echt mega traag. En heb net als de mensen hierboven geen vaste groep. Dus als iemand mij erbij wil, laat het maar weten. Mijn rank is Gold Nova Master.
[afbeelding]
Weet ik, maar dit is wat ik heb. Ik heb wat rondgekeken naar een muis maar ik ben er nog niet uit wat ik moet hebben. Zowie muizen spreken mij aan maar de click latency valt tegen t.o.v. Logitech. Ik weet niet hoever je dat merkt maar het idee alleen al... Latency is toch wel de grootste prestatie killer in games. Of dat nou input lag of display lag is. Logitech spreekt mij weer niet aan vanwege de brakke software en vorm/uiterlijk/specs. De G502 is lomp en zwaar, de G402 is lomp, de G303 spreekt mij niet aan qua vorm en LEDs en de G100S heeft geen duimknoppen en minder presterende sensor. Kortom nog even verder zoekenmarkdm schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:46:
[...]
Iedereen wat wils he, maar waarom speel je dan met een trackball muis? Een normale muis is echt zo veel beter.
Razer deathadder chroma?glnk schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:13:
[...]
Weet ik, maar dit is wat ik heb. Ik heb wat rondgekeken naar een muis maar ik ben er nog niet uit wat ik moet hebben. Zowie muizen spreken mij aan maar de click latency valt tegen t.o.v. Logitech. Ik weet niet hoever je dat merkt maar het idee alleen al... Latency is toch wel de grootste prestatie killer in games. Of dat nou input lag of display lag is. Logitech spreekt mij weer niet aan vanwege de brakke software en vorm/uiterlijk/specs. De G502 is lomp en zwaar, de G402 is lomp, de G303 spreekt mij niet aan qua vorm en LEDs en de G100S heeft geen duimknoppen en minder presterende sensor. Kortom nog even verder zoeken
Misschen daar ff naar kijken.
Steam: Ryada.
Of de Zowie EC1-A wel de vernieuwde versie zoeken met verbeterde scrolwiel. Eind december pas uitgekomen dus kan nog niet via Nederlandse webshops ben ik bang, krijg je snel de oude wss.wambamNL schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:22:
[...]
Razer deathadder chroma?
Misschen daar ff naar kijken.
Ja ik was laatst naar die aan het kijken maar betwijfel of die lekker soeelt voor mij persoonlijk. Mss ff bestellen en kijken of het wat is denk.xeoMe schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:27:
[...]
Of de Zowie EC1-A wel de vernieuwde versie zoeken met verbeterde scrolwiel. Eind december pas uitgekomen dus kan nog niet via Nederlandse webshops ben ik bang, krijg je snel de oude wss.
Zelfde als de deathadder chroma weinig verschil. Heb ze beide geprobeerd vind dat rubber van de deathadder minder gaat snel zweten.wambamNL schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:32:
[...]
Ja ik was laatst naar die aan het kijken maar betwijfel of die lekker soeelt voor mij persoonlijk. Mss ff bestellen en kijken of het wat is denk.
Ooh dat scheelt dan weer. Dan hoef ik het ook niet te proberen haha. Moet binnenkort wel nieuw tobo halen en mss nieuwe ssd.xeoMe schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:33:
[...]
Zelfde als de deathadder chroma weinig verschil. Heb ze beide geprobeerd vind dat rubber van de deathadder minder gaat snel zweten.
Sinds vandaag na elk potje comp als ik mn cs afsluit crashed mn hele pc alles loopt vast kan niks meer naar mn schijf schrijven of ervan lezen niks doet het meer. Oplossing nig niet kunnen vinden. Iemand advies?
Zweet is ook heel vervelend bij mijn ec2a, maar vind het eigenlijk wel fijn zonder rubber. Gewoon elke ochtend met een washand schoonmaken. Maar dan komen er weer kleine draden (bij elkaar stof) op de muis die uiteindelijk voor de sensor komen. Kan ik de sensor weer gaan schoonmakenxeoMe schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:33:
[...]
Zelfde als de deathadder chroma weinig verschil. Heb ze beide geprobeerd vind dat rubber van de deathadder minder gaat snel zweten.
@r4ptor, 1 match 32 kills is toch niet heel veel? Ik heb ook wel eens 40 bombs tegen LEM's en supremes gehad, betekent niet dat ik global ben
Ik bestel gewoon een FK1 zodra de nieuwe leverbaar is en dan zie ik het wel. Misschien valt het mee. Anders gaat het retour.
[ Voor 27% gewijzigd door glnk op 31-12-2015 00:09 ]
Gastglnk schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:13:
[...]
Weet ik, maar dit is wat ik heb. Ik heb wat rondgekeken naar een muis maar ik ben er nog niet uit wat ik moet hebben. Zowie muizen spreken mij aan maar de click latency valt tegen t.o.v. Logitech. Ik weet niet hoever je dat merkt maar het idee alleen al... Latency is toch wel de grootste prestatie killer in games. Of dat nou input lag of display lag is. Logitech spreekt mij weer niet aan vanwege de brakke software en vorm/uiterlijk/specs. De G502 is lomp en zwaar, de G402 is lomp, de G303 spreekt mij niet aan qua vorm en LEDs en de G100S heeft geen duimknoppen en minder presterende sensor. Kortom nog even verder zoeken
Heb jij nooit gehad dat je in langere sessies je hand begint te zweten?Wereldkaart schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:53:
Hoe zweet je op je hand? xD
Destijds had ik 40 bomb tegen novas... afgelopen week 20/30 bombs tegen mg2/e dus ... het ligt aan hoe je speelt en dan vooral crosshair placement en het grijze massa gebruiken. Zie nog altijd mensen aimen eaarvan ik denk MFW.r4ptor schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:37:
Ff soloq gedaan op me second acc. Zonder mijn best te doen 33 kills gehaald tegen gn3. Dat verschil met mg1 kan toch niet zo groot zijn
[ Voor 3% gewijzigd door TheAnthonyNL op 31-12-2015 09:22 ]
Kills zeggen niks. Laatst iemand die dacht dat hij pro was met zn 30 bomb terwijl het meestal tegen een eco of baiting frags waren. Goede aim zie ik ook niet altijd op smfc niveau, zoeken naar kleingeld is de nieuwe trend denk ik? Op esea merk ik wel dat het veel beter en hoger kwa niveau is dus daar speel ik nu. Ben al een keer global geworden en dat vind ik prima.TheAnthonyNL schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:21:
[...]
Destijds had ik 40 bomb tegen novas... afgelopen week 20/30 bombs tegen mg2/e dus ... het ligt aan hoe je speelt en dan vooral crosshair placement en het grijze massa gebruiken. Zie nog altijd mensen aimen eaarvan ik denk MFW.
Ps. Awpen op inferno is leuk. Zal vandaag kijken of ik wat frags kan opnemen was echt ziek gister.
Je speelt nu met een trackball en schiet met je duim ... ik geloof dat alles beter is dan dat, al heb je 100ms lagg.
Volvo, fix your fucking game.
Do what you love, do it often
dat is sneu voor het andere teammacciez schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:02:
We moeten eens 10 lui samen krijgen en dan casual gaan spelen ^^
maar ben erbij!
noem maar een datum/tijdstip! Of anders op de teamspeak van nehox iets gaan organiseren.
Ligt het nou aan mij of zijn alle channels naar max 5 gegaan ?manii schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:24:
[...]
dat is sneu voor het andere team
maar ben erbij!
noem maar een datum/tijdstip! Of anders op de teamspeak van nehox iets gaan organiseren.
[ Voor 100% gewijzigd door Jelle Brolnir op 31-12-2015 12:28 ]
Ook wel terecht, merkte in de potjes met/tegen DMG of hoger lui dat ik gewoon niet kon opboksen wat betreft skills.
Gister in potjes met MG1/2 mensen en ik deed weer mee bovenin.
idem hier!manii schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:24:
[...]
dat is sneu voor het andere team
maar ben erbij!
ik weet hoe je je voeltPetNL schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:33:
Vond het al vreemd. Normaal valt een de-rank mij wel op na het spelen maar kennelijk ben ik dus in rank gezakt omdat ze alles wat meer verdeeld hebben.
Ook wel terecht, merkte in de potjes met/tegen DMG of hoger lui dat ik gewoon niet kon opboksen wat betreft skills.
Gister in potjes met MG1/2 mensen en ik deed weer mee bovenin.
Heb ik ook gezien. Maar er is een csgo casaul channel dacht ik? 3 Kanalen daarvan?Jelle Brolnir schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:25:
[...]
Ligt het nou aan mij of zijn alle channels naar max 5 gegaan ?
Nope nog nooit xDwambamNL schreef op donderdag 31 december 2015 @ 07:46:
[...]
Heb jij nooit gehad dat je in langere sessies je hand begint te zweten?
Maar is misschien omdat ik slecht ben --> weinig inspanning --> nosweat
Niet iedereen heeft er last vanWereldkaart schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:43:
[...]
Nope nog nooit xD
Maar is misschien omdat ik slecht ben --> weinig inspanning --> nosweat
Maar het is wel iets waar mensen rekening mee houden.
Ik beschouw mijzelf als een slechte AWPer en geef ze ook altijd weg als ik eentje oppik maar in vergelijking met anderen die de AWP vaker gebruiken heb ik toch een vergelijkbare accuracy.
Denk dat ik toch vaker AWP moet gebruiken en moet gaan leren hoe ik een hogere algemene accuracy krijg. Bij veel staat de AWP op plek 1-4 en bij mij pas op 8 en m'n HS% is toch redelijk hoog met 42% terwijl ik op algehele accuracy soms wel tot 10% achterloop.
Iemand hier een idee om goed te leren AWPen, of net als met alles gewoon leren door te doen?
Mag hopen dat je dit niet via csgo-stats.com gedaan hebtPetNL schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:41:
Net even stats lopen vergelijken van steamfriends en lui hier met mijzelf. Wel interessant om te zien wat de verschillen zijn
Ik beschouw mijzelf als een slechte AWPer en geef ze ook altijd weg als ik eentje oppik maar in vergelijking met anderen die de AWP vaker gebruiken heb ik toch een vergelijkbare accuracy.
Denk dat ik toch vaker AWP moet gebruiken en moet gaan leren hoe ik een hogere algemene accuracy krijg. Bij veel staat de AWP op plek 1-4 en bij mij pas op 8 en m'n HS% is toch redelijk hoog met 42% terwijl ik op algehele accuracy soms wel tot 10% achterloop.
Iemand hier een idee om goed te leren AWPen, of net als met alles gewoon leren door te doen?
JaKubusje schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:17:
[...]
Mag hopen dat je dit niet via csgo-stats.com gedaan hebt

Die kloppen niet of?
Deathmatch stats etc en stats tegen bots worden meegenomen.
Ah, dan zijn ze niet echt representatief genoeg inderdaad.wambamNL schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:57:
[...]
Deathmatch stats etc en stats tegen bots worden meegenomen.
Speel zelf nooit deathmatch (behalve om toen lvl3 te halen) of tegen bots maar elke vergelijking loopt dan (mogelijk) spaak dus...
Ik dacht nog mooi tegen jou op te doen qua stats maar dat is dus waarschijnlijk een compleet vertekend beeld.

Heb namelijk in verhouding nog wel wat potjes 1v1 gedaan op aim maps dus die HS% van mij zal wel scheef zijn.
Vond het wel geinig om de patronen te zien. Het leek alsof de jongere middenmoot vooral hoog zat in algehele accuracy maar met lage HS%, topspelers vooral een erg hoog HS% hadden met een iets lager algehele accuracy, en nog wat andere dingen.
Maar nu dus een tweetal uurtjes verkwanseld aan het analyseren van foute data.
Naja heeft me van de straat gehouden en zoals ik kon zien vanaf m'n balkon maar goed ook want opvallend veel dronken mensen in het verkeer vandaag, zelfs in vergelijking met vorige jaren.
[ Voor 5% gewijzigd door PetNL op 31-12-2015 17:45 ]
Ik heb dan aardig wat aim map bots etc op mn naam staanPetNL schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:37:
[...]
Ah, dan zijn ze niet echt representatief genoeg inderdaad.
Speel zelf nooit deathmatch (behalve om toen lvl3 te halen) of tegen bots maar elke vergelijking loopt dan (mogelijk) spaak dus...
Ik dacht nog mooi tegen jou op te doen qua stats maar dat is dus waarschijnlijk een compleet vertekend beeld.![]()
Heb namelijk in verhouding nog wel wat potjes 1v1 gedaan op aim maps dus die HS% van mij zal wel scheef zijn.
Vond het wel geinig om de patronen te zien. Het leek alsof de jongere middenmoot vooral hoog zat in algehele accuracy maar met lage HS%, topspelers vooral een erg hoog HS% hadden met een iets lager algehele accuracy, en nog wat andere dingen.
Maar nu dus een tweetal uurtjes verkwanseld aan het analyseren van foute data.![]()
Naja heeft me van de straat gehouden en zoals ik kon zien vanaf m'n balkon maar goed ook want opvallend veel dronken mensen in het verkeer vandaag, zelfs in vergelijking met vorige jaren.
Ik moet nog een site vinden die alleen comp data weergeeft maar dat is helaas niet mogelijk ivm dat de api van steam alleen de totale stats weergeeft van alles bij elkaar.
Mocht je geintresseerd zijn:
https://play.esea.net/users/782054?tab=stats
Dat is wel redelijk representatief voor mijn stats.
[ Voor 4% gewijzigd door Ryada op 31-12-2015 18:56 ]
Telt ook mee in accuracy jamacciez schreef op donderdag 31 december 2015 @ 18:59:
Die accuracy vind ik sowieso erg vaag. Als je speelt schiet je na de ronde je wapen nog leeg, je knalt door muren, je schiet om te laten weten waar je bent, enz., enz. Telt dat allemaal mee in accuracy?
Wtf? Esea is bij mij echt een ramp. Ik kom dan met allemaal van die RWS hunters. Kan veel beter matchmacking soloqueue dan esea soloqueuewambamNL schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:28:
[...]
Kills zeggen niks. Laatst iemand die dacht dat hij pro was met zn 30 bomb terwijl het meestal tegen een eco of baiting frags waren. Goede aim zie ik ook niet altijd op smfc niveau, zoeken naar kleingeld is de nieuwe trend denk ik? Op esea merk ik wel dat het veel beter en hoger kwa niveau is dus daar speel ik nu. Ben al een keer global geworden en dat vind ik prima.
Ps. Awpen op inferno is leuk. Zal vandaag kijken of ik wat frags kan opnemen was echt ziek gister.
Vooral de Britten en Nederlanders vind ik echt vervelend in esea.
Moge jullie vele frags pakken en upranken naar glubal en daarvoorbij.
De beste wensen en houd prezier in je spel.
Ik en globalwambamNL schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 00:51:
Gelukkif nieeiw jaar iedereen
Moge jullie vele frags pakken en upranken naar glubal en daarvoorbij.
De beste wensen en houd prezier in je spel.

Komt goed man, Gewoon lekker fragen, die aces maken en je best doen. Dan word iedereen global.
En ik heb een vriendin.Brogala schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 01:32:
Ik wil het nog niet volledig verklappen maar ik ben de 5de Cloud9 speler.
Baco ook goed? En wodkacola? Heb al zat op. Hahaha. Jij ook proost.Jelle Brolnir schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 01:42:
Gastehhh....ga een biertje drinken (jij niet brogala, nixx 18) Gaatbiertjedrinken. Gelukkig nieuwjaar !
Is het uberhaupt mogelijk om uit Gn2 te komen met soloq? Als ik zo kijk naar de laatste 7 potjes lijkt mij van nietwambamNL schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 01:25:
[...]
Komt goed man, Gewoon lekker fragen, die aces maken en je best doen. Dan word iedereen global.
Ja gewoon met ons meespelenFrostbiter schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 02:08:
[...]
Is het uberhaupt mogelijk om uit Gn2 te komen met soloq? Als ik zo kijk naar de laatste 7 potjes lijkt mij van niet
Happy New Year!
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 09:53:
[...]
Ja gewoon met ons meespelen.
Happy New Year!
Vooral niet met Anthony meedoen, die is toxic!Frostbiter schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 02:08:
[...]
Is het uberhaupt mogelijk om uit Gn2 te komen met soloq? Als ik zo kijk naar de laatste 7 potjes lijkt mij van niet
Kan je beter mij toevoegen, ik schreeuw alleen als ik een insane kill maak.
edit: en ik maak hele flauwe mopjes
[ Voor 3% gewijzigd door r4ptor op 01-01-2016 10:20 ]
Ja is mogelijk ben al een keer naar global geranked en weer naar supreme geranked sinds elo shift.Frostbiter schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 02:08:
[...]
Ik toxic??? Wut ... zal nog eens clutchen in uw gamer4ptor schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 10:20:
[...]
[...]
Vooral niet met Anthony meedoen, die is toxic!
Kan je beter mij toevoegen, ik schreeuw alleen als ik een insane kill maak.
edit: en ik maak hele flauwe mopjes
Meh als je dood gaat maar je hebt wel een kill kan het nog gewoon of als je meer kills hebt is het toch prima.r4ptor schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:01:
Net game gehad die getied werd. Van de 30 rondes, 27 keer dood geweest.
Iemand beter?

FUCKIN SHITFUCKERS GET REKT
edit: die Andy en die god of nothink
[ Voor 37% gewijzigd door r4ptor op 01-01-2016 15:45 ]
Opgeruimd staat netjes is ook goed hoor.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
const { signature } = await fetchProfile()
Misschien komt dat doordat je bij competitive moet nadenken.moijamie schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:56:
Heeft iemand anders ook last van het fenomeen dat wanneer je competitive speelt dat je opeens niet meer kan richten? Als ik community speel ben ik meestal top frag en gaat alles lekker maar zodra ik mm competitive doe kan ik voor geen meter meer schieten
Ben ik ook bang voor maar nu is de vraag minder nadenken of aim van een banaan hebben.Awsom schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:59:
[...]
Misschien komt dat doordat je bij competitive moet nadenken.
Heb ik ook last van, zonder hypochonder te willen overkomen, nu je het zegt. Maar het boeit me niet zomoijamie schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:25:
[...]
Ben ik ook bang voor maar nu is de vraag minder nadenken of aim van een banaan hebben.
Ja! Heb ik ook wel eens.. Warming up de meest zieke kills! Dan competitie gaat waardeloos.moijamie schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:56:
Heeft iemand anders ook last van het fenomeen dat wanneer je competitive speelt dat je opeens niet meer kan richten? Als ik community speel ben ik meestal top frag en gaat alles lekker maar zodra ik mm competitive doe kan ik voor geen meter meer schieten
Brogala schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:43:
Gewoon altijd geboost worden zoals ik D:
https://gyazo.com/0caba2dd74cc7a2fdb5f081db46ff3ae
.186 == 18.6%Brogala schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:56:
Kan iemand mij uitleggen hoe het HS percentage in ESEA werkt? Ik heb .186, maar ik weet bijna zeker dat ik meer had dan 19% Mis ik iets?
https://gyazo.com/0caba2dd74cc7a2fdb5f081db46ff3ae
= dus niet meer als 19 %. Headshots die ze jou geven tellen niet brogala
Gisteren echt massa's geluk gehad.. Ongelofelijk
Hmm vaag, normaal heb ik zo rond de ~50%
Ben ik in een keer zo slecht geworden of is het spel aangepast en kan ik daar niet mee om gaan?
In geval van het laatste iemand tips?
Dat klopt, maar ik dacht dat er niet meer uitleg nodig wasJelle Brolnir schreef op zondag 03 januari 2016 @ 06:39:
[...]
= dus niet meer als 19 %. Headshots die ze jou geven tellen niet brogala
Misschien al niet meer nodig. Het lijkt er op dat een Windows upate mijn mouse acceleration in Windows weer had aangezet. Dit nu uitgezet en het eerste potje ging weer een stuk beter(29-6-16)._A3 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:24:
Ik weet niet wat het is maar sinds de laatste updates raak ik helemaal niets meer. Ik kon voorheen redelijk meekomen in LEM potjes, maar nu gewoon scores als 5-7-20 op DMG.
Ben ik in een keer zo slecht geworden of is het spel aangepast en kan ik daar niet mee om gaan?
In geval van het laatste iemand tips?
stuck in Silver Hell
Net op Cobblestone met uiteindelijk gespeeld met 3 randoms en een bot. En die ruim (iets van 16-7), en zelf topscorer, gewonnen tegen 5 die allemaal een rank hoger waren dan degene in mijn team. Toch heerlijk hoe die tegenstander dan tekeer gaat.
Amai u negeert mij, lap zegr4ptor schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:38:
[afbeelding]
FUCKIN SHITFUCKERS GET REKT
edit: die Andy en die god of nothink
Hoe krijg je zo'n overzicht?
Ban Checker for Steam addon voor Chrome.Wereldkaart schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:16:
[...]
Amai u negeert mij, lap zeg
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ow, sorry. Via vac ban checker chrome addonWereldkaart schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:16:
[...]
Amai u negeert mij, lap zeg
Verkeerde gequootwambamNL schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:10:
[...]
Dat klopt, maar ik dacht dat er niet meer uitleg nodig was
Je speelt niet meer omdat je downrankt? Verder ben je helemaal niet terug bij af, je skill heb je nogUNB1337 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:12:
Ik ben ook <b>enorm<\b> gekelderd in rang, misschien wel terecht maar het is wel zuur na zo lang je best doen om vooruit te komen na een 10 matches weer terug bij af te zijn. totdat het weer wat normaler is, speel ik geen competive meer. welcome zombie mode !
http://www.twitch.tv/roomonfire/v/33344983 (match begint rond de 00:27, GG op 01:13)
Going places!

[ Voor 3% gewijzigd door tdm850ed op 03-01-2016 18:54 ]
of http://www.winaskin.com/
hoe kom je daaraan?tdm850ed schreef op zondag 03 januari 2016 @ 18:53:
Vervelend als je net met een nieuw smurf account begonnen ben en 5 euro moet spenderen op de store als je met een cd key key je account geactiveerd hebt.
[afbeelding]
[ Voor 79% gewijzigd door Zaratrass op 03-01-2016 19:15 ]
Mooie unbox veronderstel ik?!tdm850ed schreef op zondag 03 januari 2016 @ 18:53:
Vervelend als je net met een nieuw smurf account begonnen ben en 5 euro moet spenderen op de store als je met een cd key key je account geactiveerd hebt.
[afbeelding]
Mooie win hoor tegen 5 globalsbbblije schreef op zondag 03 januari 2016 @ 17:52:
Vandaag is het dan eindelijk een keer voorgekomen, ik zit al de hele dag te wachten tot deze post gemaakt wordt echter hij komt maar niet dus dan doe ik het zelf, we werden tegen een bekende man gequeued genaamd Semmler.
http://www.twitch.tv/roomonfire/v/33344983 (match begint rond de 00:27, GG op 01:13)
Going places!
Wie ben jij eigenlijk van die 5?
Net even gekeken met die addon en 7 mensen gevaced sinds 1 januari.... ik had geen idee dat het zo erg was eerlijk gezegdAslanboy1905 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 15:22:
[...]
Ban Checker for Steam addon voor Chrome.

edit: never mindmoijamie schreef op zondag 03 januari 2016 @ 22:01:
[...]
Net even gekeken met die addon en 7 mensen gevaced sinds 1 januari.... ik had geen idee dat het zo erg was eerlijk gezegd
[ Voor 11% gewijzigd door macciez op 03-01-2016 22:56 ]
Voor de update was ik LE vervolgends gederankt naar DMG , vond ik zelf logisch , heel lang op dmg blijfen hangen
Derank naar MGE , paar wins tegen full LE teams en weer rank up, na de rank up speel ik precies 3 games wat dus ook 3 wins waren tegen dmg/le teams ( zelf stond ik 2e, en 3e alle games)
En nu dus 1 game verloren tegen 1 Supreme en 4 DMG's en deze game derank ik naar MGE
Dat snap ik dus niet helemaal , ook qua ello gezien lijkt dit heel krom?
Op het moment kun je niet teveel bezig zijn met het ranking systeem. Gewoon lekker spelen. Deze stond trouwens op reddit:henk91 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:06:
Snapt iemand nog iets van het ranking systeem?
Voor de update was ik LE vervolgends gederankt naar DMG , vond ik zelf logisch , heel lang op dmg blijfen hangen
Derank naar MGE , paar wins tegen full LE teams en weer rank up, na de rank up speel ik precies 3 games wat dus ook 3 wins waren tegen dmg/le teams ( zelf stond ik 2e, en 3e alle games)
En nu dus 1 game verloren tegen 1 Supreme en 4 DMG's en deze game derank ik naar MGE
Dat snap ik dus niet helemaal , ook qua ello gezien lijkt dit heel krom?
http://i.imgur.com/gS9UB2S.png
Het is niet meer zo vanzelfsprekend om helemaal bovenin te komen.
Nee ik snap best dat ze de ranks in orde aan het maken zijn maar op deze manier hoe ik het mee maakte werd er toch beetje moe vanmacciez schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:10:
[...]
Op het moment kun je niet teveel bezig zijn met het ranking systeem. Gewoon lekker spelen. Deze stond trouwens op reddit:
http://i.imgur.com/gS9UB2S.png
Het is niet meer zo vanzelfsprekend om helemaal bovenin te komen.
Speel niet voor de rang maar om een hogere rang te bereiken is toch leuk
Dit topic is gesloten.
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic