[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 207 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.841 views

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
wambam, heb ik jou eigenlijk in mijn friends list?

Do what you love, do it often

macciez schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:57:
wambam, heb ik jou eigenlijk in mijn friends list?
Ik heb geen idee, ik heb laatst een stuk of 300 mensen verwijderd dusja kan zijn dat je ertussen zat?

Steam: Ryada.

• macciez
Geen idee, geloof niet dat wij ooit hebben samen gespeeld. Vroeg het me even af, want je post hier veel :).

macciez schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:14:
Geen idee, geloof niet dat wij ooit hebben samen gespeeld. Vroeg het me even af, want je post hier veel :).
Enige wat ik doe in mn leven is hier posten :D
Maar je kan me gewoon toevoegen als ik je nog niet in mn lijst heb staan.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Jongens het wordt echt tijd dat er een (noob)FAQ komt die het liefst te lezen is in de Let op melding als je een nieuw bericht wilt plaatsen.

Of ga gewoon niet in op die discussies die om de 5 pagina's weer opnieuw verschijnen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Nou ik vind de discussie wambam nuclear nu een van de besten die ik hier al gezien heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:44
r4ptor schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:03:
Nou ik vind de discussie wambam nuclear nu een van de besten die ik hier al gezien heb
Ja, dat vind ik ook. Er word inhoudelijk gediscussieerd, wat wil je nog meer ? Ik word er wijzer van in ieder geval.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ligt het aan mij of is steam down?
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=stats doet het ook niet

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanwege de christmas sale staan alle servers onder stress dus is logisch dat het soms down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Lijkt eerder op een DDOS

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een DDOS op steam servers lijkt me onbegonnen werk tenzij je een botnet hebt wat echt supergroot is.
Maar we gaan nu zwaar offtopic, tldr komt gwn door steamsale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Pffff... Zit ik m'n eerste opwarm dm potje te spelen... Kom ik dit tegen... Zitten wel een paar mooie snelle shots en enorme faals van mezelf tussen, maar vanaf 07:00 wordt het interessanter. Wat een figuren zitten er ook tussen :O

YouTube: CSGO Warmup DM: Extremely obvious hacker encounter :')

Einde vorig potje, waar ik heel laat in kwam, zat ie in mijn team en deed hij het even goed als ik en werd een hacker genoemd. Toen ik tegen em ging werd het me echter wel snel duidelijk, dit was geen valse hackusation! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:39
Brutal1ty schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 20:07:
Pffff... Zit ik m'n eerste opwarm dm potje te spelen... Kom ik dit tegen... Zitten wel een paar mooie snelle shots en enorme faals van mezelf tussen, maar vanaf 07:00 wordt het interessanter. Wat een figuren zitten er ook tussen :O

YouTube: CSGO Warmup DM: Extremely obvious hacker encounter :')

Einde vorig potje, waar ik heel laat in kwam, zat ie in mijn team en deed hij het even goed als ik en werd een hacker genoemd. Toen ik tegen em ging werd het me echter wel snel duidelijk, dit was geen valse hackusation! :P
haha tja het is lame maar begrijpelijk moest voor me smurf ook lvl 3 halen jezus wat een werk.
Snap het wel dat mensen ff gaan hacken voor lvl 3, zit ook geen overwatch in casual games dus enigste ban is gewoon als het detected wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
xeoMe schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:54:
[...]

haha tja het is lame maar begrijpelijk moest voor me smurf ook lvl 3 halen jezus wat een werk.
Snap het wel dat mensen ff gaan hacken voor lvl 3, zit ook geen overwatch in casual games dus enigste ban is gewoon als het detected wordt.
Snap dat level 3 grinden irritant is... maar het is dan ook juist om smurfers een beetje te ontmoedigen heh? :D Niet dat ik daar echt iets tegen heb (als ik met vrienden zou willen spelen terwijl ik 4x hogere rank heb bv... of om wat andere dingen uit te proberen en niet voluit try-hard te gaan altijd), ik vind het vooral irritant dat door hackers zoals deze eikel zelfs in DM 'legit' spelers als ik vaak voor hacker worden uitgemaakt als we ook zo'n potje hebben :9

Valt me wel op dat in Casual sinds de Killcam er in zit ik minder voor hacker wordt uitgemaakt _/-\o_ Schijnbaar ziet men nu soms toch in dat pre-aiming en sommige flickshots gewoon mogelijk zijn :+

[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 25-12-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 15:13
Heeft er iemand meer info over de speculaties op steam? ze zeggen dat de ssl van steam uit de lucht is en dat een random persoon kan inloggen op jouw account..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
joeri681 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:58:
Heeft er iemand meer info over de speculaties op steam? ze zeggen dat de ssl van steam uit de lucht is en dat een random persoon kan inloggen op jouw account..
https://www.reddit.com/r/...in_to_any_steam_websites/
https://www.reddit.com/r/...in_to_any_steam_websites/
https://www.reddit.com/live/w58a3nf9yi53

[ Voor 4% gewijzigd door iTeV op 25-12-2015 23:26 ]

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Hmmm... interessant...

Door een FOV tweak (offline) is het toch wel te testen dat settings als 400dpi @ 2.4 sensitivity níet zo accuraat en soepel zijn als bijvoorbeeld 1600 dpi @ 0.6 sensitivity zolang je op een hoge resolutie speelt. Je muis moet wel native DPI steps ondersteunen (3310 en 3360 sensoren bijvoorbeeld), maar dan kan je dit zelf heel makkelijk testen.

Ik heb een korte video er over gemaakt. Het is mierenneukerij voor de meeste spelers, maar daar houden we wel van in CSGO denk ik zelf :D

YouTube: CSGO: Higher DPI, Lower Sensitivity means Better Accuracy? Let's test it!

Hoe denken jullie hier over? Vooral in CSGO heeft men nogal de neiging om de ''don't fix wat isn't broken'' instellingen van pros na te apen zonder zelf echt iets te testen. Niks mis mee, maar dat wil niet zeggen dat het helemaal optimaal is, zie ook de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:04

Louw Post

Cerenas

Brutal1ty schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:19:
Hmmm... interessant...

Door een FOV tweak (offline) is het toch wel te testen dat settings als 400dpi @ 2.4 sensitivity níet zo accuraat en soepel zijn als bijvoorbeeld 1600 dpi @ 0.6 sensitivity zolang je op een hoge resolutie speelt. Je muist moet wel native DPI steps ondersteunen (3310 en 3360 sensoren bijvoorbeeld), maar dan kan je dit zelf heel makkelijk testen.

Ik heb een korte video er over gemaakt. Het is mierenneukerij voor de meeste spelers, maar daar houden we wel van in CSGO denk ik zelf :D

YouTube: CSGO: Higher DPI, Lower Sensitivity means Better Accuracy? Let's test it!

Hoe denken jullie hier over? Vooral in CSGO heeft men nogal de neiging om de ''don't fix wat isn't broken'' instellingen van pros na te apen zonder zelf echt iets te testen. Niks mis mee, maar dat wil niet zeggen dat het helemaal optimaal is, zie ook de video.
Klinkt voor mij wel logisch nu je dit aangeeft. Via DPI ga je hardwarematig je snelheid aanpassen (als je muis die dpi steps ondersteunt) en in CSGO is dat softwarematig, dan lijkt mij dat hardwarematig altijd wel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Louw Post schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:29:
[...]

Klinkt voor mij wel logisch nu je dit aangeeft. Via DPI ga je hardwarematig je snelheid aanpassen (als je muis die dpi steps ondersteunt) en in CSGO is dat softwarematig, dan lijkt mij dat hardwarematig altijd wel beter is.
Daar komt het wel op neer. Op 1080p 400dpi 2.4 sensitivity maak je eigenlijk net te 'grote sprongen' per CPI/DPI die je beweegt waardoor je pixels 'mist'. Met huidige top-end sensors heeft 400 dpi versus 1600 bijvoorbeeld niet meer het voordeel dat er minder negatieve acceleratie is (wel met medium en low end of oudere sensors!). Dit betekent voor mij nu dat er geen reden is om 400 of 800 dpi te gebruiken als 1600 voor mij het meest soepel is en de meeste pixels wel weet te raken. Hoger dan dat merk ik persoonlijk geen verschil maar op een 4K monitor en bij behorende hoge resolutie kan dit wél het geval zijn (dit zou getest moeten worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:19:
Hmmm... interessant...

Door een FOV tweak (offline) is het toch wel te testen dat settings als 400dpi @ 2.4 sensitivity níet zo accuraat en soepel zijn als bijvoorbeeld 1600 dpi @ 0.6 sensitivity zolang je op een hoge resolutie speelt. Je muist moet wel native DPI steps ondersteunen (3310 en 3360 sensoren bijvoorbeeld), maar dan kan je dit zelf heel makkelijk testen.

Welke polling rate gebruik je?
En is nogal logisch dat dit zo werkt. Als je je muis dezelfde afstand beweegt word de sens × ingame sens gedaan voor het aantal pixels dat je beweegt. Dus zou je met 400dpi 1 pixel bewegen worden er 2.4 pixels bewogen door je crosshair.
Als je 1600dpi heb word er per pixel die jij je muis beweegt je crosshair 0.6pixels bewogen. Basis wiskunde en lijkt me stug dat niemand dit al eerder wist. Het feit dat mensen lagere dpi gebruiken is vanwege algoritmes die gebruikt worden bij dpi > 800 bij de meeste muizen. Op 400 a 800 dpi word er geen algoritme gebruikt en is de muis dus ook echt constant gelijk aan wat je beweegt ingame. Zodra er een algoritme aan te pas komt kan het zijn dat hij de ene keer 1 pixel verder beweegt dan de andere keer. Nu lijkt 1 pixel niet verl maar long range kan dat je dood worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
wambamNL schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:45:
[...]

Welke polling rate gebruik je?
En is nogal logisch dat dit zo werkt. Als je je muis dezelfde afstand beweegt word de sens × ingame sens gedaan voor het aantal pixels dat je beweegt. Dus zou je met 400dpi 1 pixel bewegen worden er 2.4 pixels bewogen door je crosshair.
Als je 1600dpi heb word er per pixel die jij je muis beweegt je crosshair 0.6pixels bewogen. Basis wiskunde en lijkt me stug dat niemand dit al eerder wist. Het feit dat mensen lagere dpi gebruiken is vanwege algoritmes die gebruikt worden bij dpi > 800 bij de meeste muizen. Op 400 a 800 dpi word er geen algoritme gebruikt en is de muis dus ook echt constant gelijk aan wat je beweegt ingame. Zodra er een algoritme aan te pas komt kan het zijn dat hij de ene keer 1 pixel verder beweegt dan de andere keer. Nu lijkt 1 pixel niet verl maar long range kan dat je dood worden.
Ik dacht ook dat dit algemene kennis was, maar wat rondneuzen op CSGO fora en YouTube kanalen en je komt er al snel achter dat dit niet zo is gek genoeg :P Het is idd alleen van toepassing op muizen die alle CPI/DPI steps als native aankunnen zonder interpolation ja :) Anders kan je ook nog eens positieve/negatieve acceleratie problemen krijgen met snelle flicks of zelfs een verhoogde input lag door de interpolation.

Maar er zijn zelfs mensen die op 4K monitoren nog altijd met 400dpi spelen met low sensitivity terwijl ze Zowie muizen gebruiken met 3310 sensoren er in terwijl dit dus eigenlijk niet optimaal is. En dan zijn ze wel bezig om élk voordeel te pakken dat ze tegenkomen (shaders op low voor minder fog en regeneffecten op de_aztec bv), maar kijken hier volledig overheen omdat ze blind de settings van de pro players kopiëren zonder hier rekening mee te houden.

Na vele nutteloze discussies met zeer koppige mensen besloot ik het dan toch maar te filmen... :D Maar ik ga er vanuit dat de gemiddelde tweaker die ook andere shooters heeft gespeeld hier wel iets van af weet inderdaad.

[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 26-12-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:55:
[...]

Ik dacht ook dat dit algemene kennis was, maar wat rondneuzen op CSGO fora en YouTube kanalen en je komt er al snel achter dat dit niet zo is gek genoeg :P Het is idd alleen van toepassing op muizen die alle CPI/DPI steps als native aankunnen zonder interpolation ja :) Anders kan je ook nog eens positieve/negatieve acceleratie problemen krijgen met snelle flicks of zelfs een verhoogde input lag door de interpolation.

Maar er zijn zelfs mensen die op 4K monitoren nog altijd met 400dpi spelen met low sensitivity terwijl ze Zowie muizen gebruiken met 3310 sensoren er in terwijl dit dus eigenlijk niet optimaal is. En dan zijn ze wel bezig om élk voordeel te pakken dat ze tegenkomen (shaders op low voor minder fog en regeneffecten op de_aztec bv), maar kijken hier volledig overheen omdat ze blind de settings van de pro players kopiëren zonder hier rekening mee te houden.

Na vele nutteloze discussies met zeer koppige mensen besloot ik het dan toch maar te filmen... :D Maar ik ga er vanuit dat de gemiddelde tweaker die ook andere shooters heeft gespeeld hier wel iets van af weet inderdaad.
Ik snap je punt wel degelijk. Maar zelf gebruik ik 400x2.35 en heb geprobeerd met jou redenatie wat hoger te doen maar het was em net niet (en mijn muis zou native 1600 moeten ondersteunen) na zelf getest te hebben schijnt de polling rate ook best effect erop te hebben. Zou jij indien mogelijk dit kunnen testen en filmen? (Heb nu alles al ingepakt voor een lan vandaag) en dan ook op de hogere 4x3 resoluties indien je tijd teveel hebt :p

Mij lijkt dan het beste om een sens te vinden waar je 1.0 ingame sens mee kan gebruiken (maar dan krijg je te maken met interpollation en acceleratie etc andere algoritmes weet ik veel wat) ik zelf zou dan bijv 940 dpi moeten gebruiken en dat is weer zon dpi die 1 op de 100 muizen maar ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
wambamNL schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:13:
[...]

Ik snap je punt wel degelijk. Maar zelf gebruik ik 400x2.35 en heb geprobeerd met jou redenatie wat hoger te doen maar het was em net niet (en mijn muis zou native 1600 moeten ondersteunen) na zelf getest te hebben schijnt de polling rate ook best effect erop te hebben. Zou jij indien mogelijk dit kunnen testen en filmen? (Heb nu alles al ingepakt voor een lan vandaag) en dan ook op de hogere 4x3 resoluties indien je tijd teveel hebt :p

Mij lijkt dan het beste om een sens te vinden waar je 1.0 ingame sens mee kan gebruiken (maar dan krijg je te maken met interpollation en acceleratie etc andere algoritmes weet ik veel wat) ik zelf zou dan bijv 940 dpi moeten gebruiken en dat is weer zon dpi die 1 op de 100 muizen maar ondersteunen.
Goed idee eigenlijk! Zal Morgen eens gaan proberen als het lukt. Vandaag is nog wel degelijk wat kerst verplichtingen enzo, maar je kaart wel goede punten aan. Lijkt me wel interessant om nog eens wat verder in te duiken inderdaad ;)

Ter extra informatie mijn eigen muis stond op een stabiele 950-1050 polling rate volgens m'n software ten tijden van het filmpje. :P De mijne heeft echter alleen 500 en 1000 als opties, dus ' voor het effect' 125 gebruiken BV zal met die van mij helaas niet gaan. Dan zal ik even een oudere Logitech uit de kast moeten trekken.

[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 26-12-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:22:
[...]

Goed idee eigenlijk! Zal Morgen eens gaan proberen als het lukt. Vandaag is nog wel degelijk wat kerst verplichtingen enzo, maar je kaart wel goede punten aan. Lijkt me wel interessant om nog eens wat verder in te duiken inderdaad ;)

Ter extra informatie mijn eigen muis stond op een stabiele 950-1050 polling rate volgens m'n software ten tijden van het filmpje. :P De mijne heeft echter alleen 500 en 1000 als opties, dus ' voor het effect' 125 gebruiken BV zal met die van mij helaas niet gaan. Dan zal ik even een oudere Logitech uit de kast moeten trekken.
Misschien iets on het objectief te testen. Maak een macro bind of een script die je muis een paar pixels beweegt per seconde. Zodat het niet van je arm movement afhankelijk is.
Sommige mensen kunnen om die reden het wel eens afschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Nieuwe NiP lineup wordt vanaf vandaag aangekondigd, elke dag om 18.00 CET wordt er een speler bekend gemaakt.

Ben toch wel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Ik wil het nog niet verklappen, maar misschien is 1 van de nieuwe NiPers een Tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
macciez schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:36:
Ik wil het nog niet verklappen, maar misschien is 1 van de nieuwe NiPers een Tweaker.
2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:35
macciez schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:36:
Hoe weten jullie dat ik naar NiP ga? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Wauw, gederankend naar MG1. Na meer dan 50 games als DMG. Winnen, wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
r4ptor schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:47:
Jammer joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 13:50

ghostman

dwarf

MG1 noob, back to silver :+

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Ja, liever nu deranken door kutpotjes dan geboosted zijn zoals jij..

#grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-08 00:50
friberg blijft in nip hahaha delusional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
dylan_ schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:17:
friberg blijft in nip hahaha delusional
Ja was te verwachten dat ze eerst 4 dagen de huidige spelers aankondigen en dan de laatste nieuwe, waarvan ik verwacht dat het maikelele (weer) gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:53:
[...]

Ja was te verwachten dat ze eerst 4 dagen de huidige spelers aankondigen en dan de laatste nieuwe, waarvan ik verwacht dat het maikelele (weer) gaat zijn.
Denk eerder dat ze de nieuwe speler als 4de aankondigen en f0rest of GTR als laatste. Dat zijn volgens mij de twee populairste spelers en dan wordt er hype opgebouwd rondom dat GTR en f0rest misschien uit elkaar gaan.

Hoop zelf dat pronax als vijfde komt. Xizt is volgens mij niet een hele goede caller maar kan wel goed fraggen. Dan kan pronax zich op in-game leiden richten en Xizt zich op riflen.

Mits f0rest wil gaan AWPen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-08 00:50
Scrtz schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:53:
[...]

en dan weer falen in 2016 :P

/offtopic

Mijn "droom" lineup voor nip:
- pronax
- getright
- f0rest
- xizt (geen igl)
- maikelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
een diehard igl begint een beetje uit de tijd te raken als je kijkt naar alle lineup changes de laatste maanden. Daarintegen denk ik ook niet dat pronax nog dedicated pro zal gaan spelen, dan was hij wel in fnatic gebleven.

@brogala, f0rest is hooguit een second awper, main awpen zal die nooit gaan doen, dat is zijn stijl niet en heeft die in 15 jaar tijd ook nooit gedaan.

Maikelele zou weer actief de awp kunnen oppakken en gaan strat callen voor nip, zijn losse stratcalling past vrij goed bij nip

[ Voor 38% gewijzigd door Scrtz op 28-12-2015 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29
Zoals ik gister al zei, rank systeem is broken ... plus er zijn momenteel weer talloze smurfs (paar totally not legit) in nova~dmg ... dankzij steam sale.

Anyway ik zie jullie wel op de csgo silver after party.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
TheAnthonyNL schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:52:
[...]

Zoals ik gister al zei, rank systeem is broken ... plus er zijn momenteel weer talloze smurfs (paar totally not legit) in nova~dmg ... dankzij steam sale.

Anyway ik zie jullie wel op de csgo silver after party.
Ja het is echt bizar gewoon. Ik ben van MG2 naar Gold Nova Master gedaan nadat ik 4 potjes had verloren. Iedereen in mijn vriendengroep is trouwens gederanked.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Lanithro schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:30:
[...]

Ja het is echt bizar gewoon. Ik ben van MG2 naar Gold Nova Master gedaan nadat ik 4 potjes had verloren. Iedereen in mijn vriendengroep is trouwens gederanked.
Broken zou ik het niet noemen, het wordt gewoon rechtvaardiger naar mijn mening.
Te veel mensen zaten boven hun rank. Zelf was ik LEM en ben het nog steeds, maar in principe moet ik DMG zijn.
Niet dat ik mezelf het niet gun om LEM te zijn, maar als ik sommige vrienden zie die GE zijn dan zie ik er die net iets beter zijn dan ik, maar ik één van hen is GE en speelt mee in tornooien en komt tegen Navi, Cloud9, enz. uit... Die grote verschillen in GE zullen weg vallen en GE zal zoals vroeger weer meer zijn waarde krijgen...

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Nou 1 derank kon ik nog wel begrijpen, maar die tweede sloeg echt nergens op. Ik sta nu bijna elk potje wel bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nc
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-03 17:50
Ik wilde net ingame keys kopen maar zag dat ze weer verhoogd zijn naar €2,35 ? Is dit een tijdelijke verhoging of blijft de prijs nu zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 10:21
v1nc schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:42:
Ik wilde net ingame keys kopen maar zag dat ze weer verhoogd zijn naar €2,35 ? Is dit een tijdelijke verhoging of blijft de prijs nu zo?
Deze prijs blijft zo helaas, het was ooit begonnen bij €1,80. Zal wel veel geld opleveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nc
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-03 17:50
Wizz3rd schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:44:
[...]

Deze prijs blijft zo helaas, het was ooit begonnen bij €1,80. Zal wel veel geld opleveren :+
Ja vreemd vorige maand nog €2,19 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Na de rank changes nog steeds Global op m'n main. Alleen m'n smurf is gederanked naar Supreme na 1 potje meteen te hebben gewonnen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Scrtz schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:32:
Daarintegen denk ik ook niet dat pronax nog dedicated pro zal gaan spelen, dan was hij wel in fnatic gebleven.
Zou pronax niet gewoon gekicked zijn. Het liep niet meer zo lekker tussen die gasten.
dylan_ schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:53:
[...]
Mijn "droom" lineup voor nip:
- pronax
- getright
- f0rest
- xizt (geen igl)
- maikelele
Friberg, f0rest, get_right, xizt bijven samen. Dus alleen die 5e is boeiend.
Dat wordt een Zweed. Misschien een pyth of zelfs pronax. Ik denk niet dat ze maikelele weer een kans gaan geven, los van of hij uberhaupt naar die onstabiele nip organisatie zou gaan.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

r4ptor schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:37:
[...]

Ja, liever nu deranken door kutpotjes dan geboosted zijn zoals jij..

#grapje
Auw.. :'(

Moet eerlijk zeggen dat ik geen goede potjes meer gespeeld heb de laatste 2 weken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Lanithro schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:18:
Nou 1 derank kon ik nog wel begrijpen, maar die tweede sloeg echt nergens op. Ik sta nu bijna elk potje wel bovenaan.
Dan zul je binnenkort wel weer een rank up krijgen. :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
NuCl3aR schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:12:
[...]

Dan zul je binnenkort wel weer een rank up krijgen. :)
normaliter na een derank zou men weer rank up zijn na 2 te hebben gewonnen ... echter is dit niet meer het geval...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
TheAnthonyNL schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:24:
[...]

normaliter na een derank zou men weer rank up zijn na 2 te hebben gewonnen ... echter is dit niet meer het geval...
Wat? 8)7

Gelieve hier een betrouwbare (liefst officiële) bron voor te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
NuCl3aR schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:25:
[...]

Wat? 8)7

Gelieve hier een betrouwbare (liefst officiële) bron voor te geven.
Eigen ervaring ... of telt dat tegenwoordig niet meer?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
nou ik heb er twee gewonnen en stond goed bovenaan dus ik kan beamen dat dit inderdaad niet meer klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:15
Zolang we niet weten hoe het systeem werkt kan je er ook niet vanuit gaan dat het na 2 wins weer zo is.

Voor hetzelfde geld kreeg je erg weinig ELO omdat de tegenstanders lager in de ELO zaten. Dan kan je nogsteeds meer ELO hebben verloren in dat derank potje dan met je 2 wins weer terug gepakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-07 18:30
Scrtz schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:32:
een diehard igl begint een beetje uit de tijd te raken als je kijkt naar alle lineup changes de laatste maanden. Daarintegen denk ik ook niet dat pronax nog dedicated pro zal gaan spelen, dan was hij wel in fnatic gebleven.

@brogala, f0rest is hooguit een second awper, main awpen zal die nooit gaan doen, dat is zijn stijl niet en heeft die in 15 jaar tijd ook nooit gedaan.

Maikelele zou weer actief de awp kunnen oppakken en gaan strat callen voor nip, zijn losse stratcalling past vrij goed bij nip
Olofmeister maakte laatst in zijn stream bekend dat pronax 100% terugkeert en bezig is om een nieuw team samen te stellen (enige naam die tot nu toe bekend is; Twist). Verder had hij het erover dat het vrijwel zeker is dat delpan of pyth naar NiP gaan. Delpan heeft ook meerdere keren ingevallen voor NiP dit jaar. Persoonlijk zou ik ook liever maikelelelele terug willen zien, maar goed. We zullen zien wat hier van klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
TheAnthonyNL schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:26:
[...]

Eigen ervaring ... of telt dat tegenwoordig niet meer?
Bij het csgo ranking systeem heeft dat helaas nul komma nul waarde. Ben zelf maar twee keer in totaal gederanked en de laatste keer is alweer maanden geleden dus ik kan het van mezelf niet meer herinneren.

Echter ken ik wel andere mensen (meerdere) die hetzelfde als jou hadden. Derank en dan onmiddellijk daaropvolgend meerdere wins en daar duurde het steeds langer dan 2 opeenvolgende wins om terug een uprank te krijgen.

Even mezelf quoten van enkele dagen terug:
NuCl3aR schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:37:
[...]

Waar het op neerkomt is dat enkel Valve de correcte mathematische formule weet. Alles hieromtrent is speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
Valve heeft de percentages aangepast van de ranks om het gros van de spelers wat meer naar het midden te halen en de bovenste ranks een wat hogere skill ceiling te geven. Wat dus betekend dat het ranking systeem nu niet meer klopt. Omdat spelers nu eerst naar hun "nieuwe" rank moeten. Wanneer de meeste spelers op hun nieuwe juiste rank zitten wordt MM weer normaal. Wat betekend dat het dus een kwestie van tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Wizz3rd schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:41:
Valve heeft de percentages aangepast van de ranks om het gros van de spelers wat meer naar het midden te halen en de bovenste ranks een wat hogere skill ceiling te geven. Wat dus betekend dat het ranking systeem nu niet meer klopt. Omdat spelers nu eerst naar hun "nieuwe" rank moeten. Wanneer de meeste spelers op hun nieuwe juiste rank zitten wordt MM weer normaal. Wat betekend dat het dus een kwestie van tijd is.
Dat ze dat dan gelijk doen :D, gewoon in een keer PATS juiste rank ipv mensen eerst te laten deranken...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
TheAnthonyNL schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:43:
[...]

Dat ze dat dan gelijk doen :D, gewoon in een keer PATS juiste rank ipv mensen eerst te laten deranken...
Tja, ik zou het niet fijn vinden als ik vandaag een Global flair heb en morgen ineens een LEM flair :P Maar deranken is ook niet fijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Wizz3rd schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:41:
Klopt.

Voor iedereen even een vergelijking van de ranks voor de shuffle en nu.

14 december

26 december

Huidige verdeling
TheAnthonyNL schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:43:
[...]

Valve op reddit
We did initiate a slow shift of the Skill Group boundaries recently, due to an increase in players and a substantial upward drift over time in the skill groups distribution. While this won’t impact the quality of your matches (you are matched based on an underlying rank value and not the visible Skill Group), many players will experience a change in their Skill Group as the distribution returns to a bell curve centered approximately at Gold Nova 4. We also shipped a recent update that will automatically monitor and maintain consistency of the players skill groups distribution. That should eliminate the need to make such disruptive boundary adjustments in the future.
Source: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uRAzS9L.png
https://www.reddit.com/r/...n_the_rank_system/cy3x3pj

[ Voor 3% gewijzigd door Grim op 28-12-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Ik zeg up die rank 3 requirement naar rank 10 en je bent van dat hele smurf / rank gezeik af :).

[ Voor 8% gewijzigd door TheAnthonyNL op 28-12-2015 12:52 ]

Add me on Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
TheAnthonyNL schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:52:
Ik zeg up die rank 3 requirement naar rank 10 en je bent van dat hele smurf / rank gezeik af :).
Ben ik volledige mee akkoord op één voorwaarde.
Dat ze een unranked 5v5 matchmaking voorzien dat je kan spelen net zoals LoL/Dota2.

In die games moet je ook eerst heel wat uren spelen voordat je effectief ranked kan doen maar daar kun je op zijn minst het gameformaat spelen dat later ook gespeeld gaat worden in ranked.

In CSGO zit je met belachelijke DM/Casual/... wat totaal niet in de buurt komt van wat je speelt wanneer je ranked MM gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Naja, ik ben nu op 2 accounts dmg, op de 2e account kloot ik alleen maar rond met randoms, verlies vaak maar krijg geen derank. Op mijn andere lijk ik wel harder gestraft te worden voor foute potjes omdat ik met pre made speel. Waarschijnlijk slaat dit als een lul op een drumstel maar ik wil alleen maar beamen dat het ranksysteem even heel raar is.

Maar volgens mij zijn we het daar allemaal over eens :p Laat het los :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Jelle Brolnir schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:57:
Naja, ik ben nu op 2 accounts dmg, op de 2e account kloot ik alleen maar rond met randoms, verlies vaak maar krijg geen derank. Op mijn andere lijk ik wel harder gestraft te worden voor foute potjes omdat ik met pre made speel. Waarschijnlijk slaat dit als een lul op een drumstel maar ik wil alleen maar beamen dat het ranksysteem even heel raar is.

Maar volgens mij zijn we het daar allemaal over eens :p Laat het los :-)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:01
Nutellaah schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:13:
[...]

Broken zou ik het niet noemen, het wordt gewoon rechtvaardiger naar mijn mening.
Te veel mensen zaten boven hun rank. Zelf was ik LEM en ben het nog steeds, maar in principe moet ik DMG zijn.
Niet dat ik mezelf het niet gun om LEM te zijn, maar als ik sommige vrienden zie die GE zijn dan zie ik er die net iets beter zijn dan ik, maar ik één van hen is GE en speelt mee in tornooien en komt tegen Navi, Cloud9, enz. uit... Die grote verschillen in GE zullen weg vallen en GE zal zoals vroeger weer meer zijn waarde krijgen...
I guess, vlak na de update op een 6 loss streak gegaan op m'n ''smurf'' account welke supreme is, geen derank. Voor de update was dat volgens mij vrij zeker wel een derank waard. Ook nogal raar omdat je de meeste verhalen hoort van mensen die na 1/2 losses al deranken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Kubusje schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:23:
[...]
I guess, vlak na de update op een 6 loss streak gegaan op m'n ''smurf'' account welke supreme is, geen derank. Voor de update was dat volgens mij vrij zeker wel een derank waard. Ook nogal raar omdat je de meeste verhalen hoort van mensen die na 1/2 losses al deranken.
Valve heeft ooit aangegeven dat de ranks werken op basis van een onderliggende ELO score. Je wordt ook gematched op basis van die score, niet op rank. (dat verklaard sommige match ups met verschillende rankings)

Jouw ELO is dan dusdanig hoog geweest dat je wel 6 losses kon hebben, of de ELO score van je tegenstander is zo geweest dat je niet veel punten bent verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Doet me denken aan een oud CS lied :)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
e1ndbaas schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:03:
[...]

Doet me denken aan een oud CS lied :)
[video]
Ik vind deze nog wel de leukste :)

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was gisteren gederanked naar LEM (had iets van 7 loses en 1 win), daarna 3 wins achter elkaar tegen globals en supremes (thanks bruh en paRis :P ) en weer supreme.

Heb zelf geen last van de nieuwe ranks...

@anthony, jij hebt toch geen problemen met smurfs? Anders moet je eigenlijk ook ophouden met mij inviten... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
Brogala schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:58:
Was gisteren gederanked naar LEM (had iets van 7 loses en 1 win), daarna 3 wins achter elkaar tegen globals en supremes (thanks bruh en paRis :P ) en weer supreme.

Heb zelf geen last van de nieuwe ranks...

@anthony, jij hebt toch geen problemen met smurfs? Anders moet je eigenlijk ook ophouden met mij inviten... :N
Paris is best goed ja en dat voor iemand die op een fucking macbook speelt hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k1NG schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:47:
[...]

Paris is best goed ja en dat voor iemand die op een fucking macbook speelt hahah
Ja wtf, weet niet of hij dat nog steeds doet maar 2 weken geleden ook nog op WiFi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
Brogala schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:50:
[...]

Ja wtf, weet niet of hij dat nog steeds doet maar 2 weken geleden ook nog op WiFi :P
Haha is een keer tijdens een match zei die: Jongens ik weet niet of ik het einde van dit potje ga redden, heb geen adapter bij me en speel momenteel op de accu :9

Hij heeft nu wel één zieke upgrade gehad, hij speelt nu wel op een normaal scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k1NG schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:56:
[...]

Haha is een keer tijdens een match zei die: Jongens ik weet niet of ik het einde van dit potje ga redden, heb geen adapter bij me en speel momenteel op de accu :9

Hij heeft nu wel één zieke upgrade gehad, hij speelt nu wel op een normaal scherm
Lol. En dan te bedenken dat toen ik even op 60hz moest spelen ik gelijk niks meer raakte omdat alles zo laggy aanvoelde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Brogala schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:04:
[...]

Lol. En dan te bedenken dat toen ik even op 60hz moest spelen ik gelijk niks meer raakte omdat alles zo laggy aanvoelde 8)7
Dat is de reden dat ik naar een 144hz scherm wil, mijn 60hz helpt me niet echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macciez schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:40:
[...]

Dat is de reden dat ik naar een 144hz scherm wil, mijn 60hz helpt me niet echt mee.
Had op de lan dit weekend een paar mensen die met 60hz speelde, en die vroegen waarom mijn beeld er zo vloeiend uitzag O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
wambamNL schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:43:
[...]

Had op de lan dit weekend een paar mensen die met 60hz speelde, en die vroegen waarom mijn beeld er zo vloeiend uitzag O+
Nou nog wat gewonnen dan op de LAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
De BenQ XL2411Z staat op mijn lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wizz3rd schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:57:
[...]

Nou nog wat gewonnen dan op de LAN?
Kwart finale gehaald verder niet gekomen.
Waren hele goede teams die al op elkaar ingespeeld en alles waren en dan kwamen wij er aan als mix.
Vond toch dat we het prima hebben gedaan met 16 - 1 en 16 - 4 te spelen in de poule fase.

[ Voor 32% gewijzigd door Ryada op 28-12-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 12:44
macciez schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:40:
[...]

Je kan je scherm ook een soort van 'overklokken'. Ik speel nu op een glorieuse 65Hz :+

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:50:
[...]

Ik speel altijd op wifi :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
paRis "best" goed. Zojuist had ie gewoon even 10 MVPs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

144Hz Maakt je toch niet echt een betere speler? Ik snap dat het fijner is en het er beter uitziet, maar het is toch niet zo je automatisch beter speelt met 144Hz dan met 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ghostman schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:13:
144Hz Maakt je toch niet echt een betere speler? Ik snap dat het fijner is en het er beter uitziet, maar het is toch niet zo je automatisch beter speelt met 144Hz dan met 60?
Je word niet heel veel beter, maar het helpt je zeker met aimen.

Ga maar eens van 60 naar 25 FPS. Dan gaat je aim ook achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
ghostman schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:13:
Vanmiddag voor de lol weer op 60 hz gespeelt op mn oude beeldscherm. Koppijn dus. Raakte wel meer headies though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Brogala schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:22:
[...]

Wat ik heb gelezen Is juist hoe hoger je gaat hoe minder je het verschil juist merkt. Dus 30 naar 60 Is heel groot, 60 naar 120 is groot maar van 120 naar 144 is heel klein. Zelfs met 144 naar (uit mijn hoofd) 240 is niet groot.

Zover ik heb gelezen Is het aantal hz niet 'bepalend' om pro te worden (ter vergelijking). Een goede muis, headset en misschien toetsenbord juist wel.
Jelle Brolnir schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:16:
[...]

Vanmiddag voor de lol weer op 60 hz gespeelt op mn oude beeldscherm. Koppijn dus. Raakte wel meer headies though.
Het zal wel fijner zijn en je zult ook wel meer zien etc, maar je word er niet beter van ofzo (wat ik heb gelezen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
ghostman schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:31:
[...]

Wat ik heb gelezen Is juist hoe hoger je gaat hoe minder je het verschil juist merkt. Dus 30 naar 60 Is heel groot, 60 naar 120 is groot maar van 120 naar 144 is heel klein. Zelfs met 144 naar (uit mijn hoofd) 240 is niet groot.

Zover ik heb gelezen Is het aantal hz niet 'bepalend' om pro te worden (ter vergelijking). Een goede muis, headset en misschien toetsenbord juist wel.

[...]

Het zal wel fijner zijn en je zult ook wel meer zien etc, maar je word er niet beter van ofzo (wat ik heb gelezen dan)
Naja, ik ben er van overtuigd dat dit per persoon verschilt. Ik heb er (persoonlijk) niet veel aan, ben gewoon altijd vrij langzaam in mijn reactiesnelheid geweest. Voor anderen is het wel van belang dat je beeldscherm meer frames kan tonen en dat je dus de tegenstander miliseconden eerder ziet. Ik vind het vooral even rustiger spelen en zien.

Ik denk ook dat het er van afhangt wat jij onder beter worden verstaat, ik kan mij op deze manier langer concenteren, dit is ook wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja hardware maakt sowieso niet superveel uit, maar ik weet zeker dat ik met een slechte muis en 60hz monitor geen supreme zou zijn.

Het lijkt allemaal heel traag te gaan op 60hz, werd ook constant door een AWP gekilled die mij peekte (had zelf ook AWP). Dit kan ook aan andere factoren liggen maar speelde iig niet fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:32:
[...]

Ik speel altijd op wifi :p
Maar jij bent oud 1.6 pro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 00:38:
[...]

Maar jij bent oud 1.6 pro :+
Zit je nou mijn profiel te stalken ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Jelle Brolnir schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:36:
[...]

Naja, ik ben er van overtuigd dat dit per persoon verschilt. Ik heb er (persoonlijk) niet veel aan, ben gewoon altijd vrij langzaam in mijn reactiesnelheid geweest. Voor anderen is het wel van belang dat je beeldscherm meer frames kan tonen en dat je dus de tegenstander miliseconden eerder ziet. Ik vind het vooral even rustiger spelen en zien.

Ik denk ook dat het er van afhangt wat jij onder beter worden verstaat, ik kan mij op deze manier langer concenteren, dit is ook wat waard.
Can confirm.. Vind 144 wel fijn spelen maar om nou te zeggen dat ik er beter door wordt.. Komt ook misschien omdat ik gewoon inconsistent speel.. Merk dat andere factoren veel meer invloed hebben op je prestaties... Maar kan nu iig de monitor niet meer de schuld geven als het ruk gaat :+ en enkel en alleen mijzelf 8)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Fak. Autoreparatie valt €300,-600( :X ) hoger uit dan gepland. Geen 144hz voor mij in 2015. ;w

Hoewel het natuurlijk erg zuur is, is dit niet het topic om de frustratie te uiten en het leid alleen maar tot offtopic berichten wat niet de bedoeling is

[ Voor 55% gewijzigd door Gropah op 29-12-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Jelle Brolnir schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:36:
[...]

Wat ik bedoelde is dat het verschil tussen een goed beeldscherm (144hz) niet te vergelijken is met een goede muis bijvoorbeeld. Imho heb je meer aan een goede muis en headset en is dat wat je echt beter maakt dan een 144hz scherm (ondanks dat 144hz wel fijner is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
ghostman schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:46:
[...]

Wat ik bedoelde is dat het verschil tussen een goed beeldscherm (144hz) niet te vergelijken is met een goede muis bijvoorbeeld. Imho heb je meer aan een goede muis en headset en is dat wat je echt beter maakt dan een 144hz scherm (ondanks dat 144hz wel fijner is).
Weet ik niet, muis is ook erg persoonlijk. Headset kan je wel degelijk beter door gaan spelen ja :-) Dus eensch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend op de lan een paar goede teams van nl ontmoet.
Dutchwarriors was daar ook bij. Gister ivm mijn nieuwe team besloten weer esea te kopen en dan queue je voor 1 game, kom ik tegen 3 mensen van dutchwarriors die ook op de lan waren :D
Weer een paar leuke dingen geleerd die ik kan toepassen in mijn games die ik kan doen. Was echt een heel spannende game.
De 3 nlers van het enemy team zijn van dutch warriors.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IGB16FE.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 30-12-2015 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Brogala schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:22:
[...]

Dat is echter wel een veel drastischer verschil hoe je het ook bekijkt ;p

Het verschil tussen 10 en 20 is technisch gezien ook van totaal onspeelbaar naar waar miljoenen Zelda op gespeeld hebben vroeger. Hoe lager je gaat hoe groter het verschil wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:19:
[...]

Het verschil tussen 10 en 20 is technisch gezien ook van totaal onspeelbaar naar waar miljoenen Zelda op gespeeld hebben vroeger. Hoe lager je gaat hoe groter het verschil wordt.
True, maar 60-144 is ook een enorm verschil. Alleen op de desktop merk ik al een dik verschil tussen mn twee schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:19:
[...]

Dat valt ook wel weer mee want die sprite games waarin animaties met 10 fps per seconde draaiden (omdat je 2 beeldjes had en die werden afgewisseld) was 10 fps meer dan zat. Met huidige games ligt dit anders. Tegenwoordig word door een groot deel van de gamers alles onder 60 fps als niet speelbaar gezien. We zijn gewoon verwend geworden qua fps/hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 16:35
Ik ben even wat aan het googelen geraakt en kwam de volgende post tegen.

https://steamcommunity.co...ils/?l=dutch&id=322206521

Misschien kunnen mensen hier wat mee. Als ik vanmiddag thuis ben ga ik zelf deze dingen uitvoeren.
Hebben mensen hier positieve of negatieve gedachten over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Nog ff twee filmpjes:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jBl_eZFxhHc]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hFi9_oERedI&]

Nieuwe intro op het tweede. Is dit fijner dan het vorige ruis? Ik stel nu ook alles zachter in van audio, want mijn microfoon is vrij luid (en ikzelf ook :9)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

r4ptor schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:45:
Nog ff twee filmpjes:

[video]

[video]

Nieuwe intro op het tweede. Is dit fijner dan het vorige ruis? Ik stel nu ook alles zachter in van audio, want mijn microfoon is vrij luid (en ikzelf ook :9)
Die grap is echt heel slecht :P

Intro is zeker beter dan dat ruis wat je eerst had.

Pagina: 1 ... 207 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic