wambamNL schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:16:
Ik quote ff niet want vind mn mobiel niet zo fijn.
Maar ten eerste ik kon met geen mogelijkheid weten als ik in een duel zit met die pistol gast (was een p250) hoe mijn teammates precies stonden want dan ga ik toch niet op mn map kijken?
Dat weet ik ook niet exact, maar jij zegt in je post die ik als eerste quotete dat je 2 levende teammates op arch/library stonden en naar site keken. Hierop gebaseerd heb ik mijn tekening gemaakt aangezien ik, zoals eerder vermeld, niet meer over de match beschik in 'recent matches'.
Ten tweede die game zat je constant mij commentaar te geven en de rest niet?
Kan goed zijn, ik geef veel feedback. Zowel wanneer het goed is als wanneer het slecht is. Helaas onthouden mensen enkel de slechte dingen veel beter.
Als ik op jou vaker 'commentaar' zoals jij het noemt gaf zal dat wel geweest zijn omdat je vaker dingen beter kon doen (om niet het woord fout te gebruiken).
Ten derde inferno is een prima map om te awpen want dat doe ik vaak genoeg.
Inferno is een goede awp map omdat je dat vaak doet? Sorry maar dat is een argument met 0,0 waarde. Als ik elke keer dat ik inferno speel met een mag7 mid ga pushen betekent het niet dat het een goede keuze is.
Etc etc
Dan komt er nog hetgene bij waar ik mij persoonlijk het meest aan irriteerde. Jij stond onderaan met de meeste deaths de hele game.
Inferno is één van mijn minste maps en zelf moet je ook weten dat k/d geen 100% reflectie is van de game die je speelt.
Als je het zo goed wist was je zelf toch niet dood gegaan? Of zie ik dat verkeerd.
Blijkbaar zie je dat verkeerd. 9 op 10 kans dat ik apps hield in die game op CT (T side kan ik me niet meer exact herinneren). Wanneer short of long op A wegvalt sta je al direct veel kwetsbaarder en heb je een grote kans om 'overrun' te worden. Wat regelmatig gebeurde ALS ik het me correct herinner.
Maar terug gaand op die actie. Ik blijf erbij dat ik de goede keuze had gemaakt. Team was voor zover ik weet nog aan het rotaten. Hun konden aan 5 awp schoten en mijn call 1 close mid horen dat ik in een duel zat mij vertellen dat ze klaar stonden of dat ik terug kon vallen en hun hem konden pakken.
Daar vergis je je enorm in, zeker als je levende team mates ook in een duel zitten. Tenzij je in een vast team speelt nooit 100% vertrouwen op je team mates dat ze alles hebben meegekregen puur aan de hand van ingame sounds.
Ik luister alleen naar levende teammates als in dit soort situaties omdat hun beter weten wat ze willen doen dan de spectator.
Hoe kun je in een oog opslag nog exact weten wie er leeft (zoals je in het begin van je post al aanhaalde). En daar nog eens de stemmen aan koppelen op teamspeak waar iedereen kan praten, of je nu leeft of niet.
Als spectator zie je vaak, niet altijd, meer omdat je een beter overzicht hebt van de situatie en makkelijk alle spelers kunt bekijken en wat ze aan het doen zijn.
Als die schoten raak waren had je niks gezegd dus dat snap ik niet.
Klopt, als je raak schoot had ik "mooi wambam" of iets in die aard gezegd. Maar dat had je dan natuurlijk niet onthouden. Zie eerder in deze post.