[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 206 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.861 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macciez schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:54:
Ook op Faceit. Ik heb geen idee hoe ze mensen bij elkaar zetten, maar toen ik op Faceit begon kwam ik ook tegen lage(re) ranks in potjes en die riepen ook meteen hacker bij 2 headshots achter elkaar. Vergis je niet in het verschil in skill.
Voor zover ik heb begrepen naarmate je wint level je up op faceit en dit gaat op skill level (soort van rank) je kan delevelen e je kan levelen en je begint altijd op level 0 dus daarom is dat zo.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
wambamNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:23:
[...]

Voor zover ik heb begrepen naarmate je wint level je up op faceit en dit gaat op skill level (soort van rank) je kan delevelen e je kan levelen en je begint altijd op level 0 dus daarom is dat zo.
Zo'n vermoeden had ik al. Dan merk je aan het begin echt het verschil in skill (wat niks goeds of slechts is, het is gewoon zo).

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macciez schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:52:
[...]

Zo'n vermoeden had ik al. Dan merk je aan het begin echt het verschil in skill (wat niks goeds of slechts is, het is gewoon zo).
Precies zelfde met je placement games in csgo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Als ik tegen betere spelers speel, call ik ook altijd cheaters. Dat doe je gewoon als je geownd wordt door iemand beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vanaf nu graag weer vrede op aarde! Ik dacht dat de topicwaarschuwing hieronder weinig dubbelzinnig was: het mag allemaal wel iets gezelliger zonder al die (persoonlijke) toespelingen en verwijten.

In zijn algemeenheid: niet steeds je eigen en andermans rank in de discussie betrekken als dat verder geen inhoudelijk nut heeft.

[ Voor 76% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-12-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eens te meer blijkt maar weer dat de CS:GO scene toxic is.. laten we deze discussie afsluiten! Al die discussies over ranks etc... houdt het gewoon beschaafd! haha!

on-topic... je merkt dat het niveau in de hogere regiones weer iets omhoog gaat en dat veel gebooste mensen lekker aan het deranken zijn >:)

[ Voor 53% gewijzigd door hmr op 22-12-2015 18:26 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:25:
Eens te meer blijkt maar weer dat de CS:GO scene toxic is.. laten we deze discussie afsluiten!
Word er een beetje moe van dat alles en iedereen of geboost is of cheat tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Het ging toch een hele tijd goed hier :D.

Verschillende karakters zorgen voor verschillende reacties. Laten we weer richting elkaar helpen gaan, door bijvoorbeeld mij een Poseidon te geven.

[ Voor 13% gewijzigd door macciez op 22-12-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup ik geef het toe maarja je weet zelf ookwel dat mn aim te slecht is voor hacks in csgo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macciez schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:29:
Het ging toch een hele tijd goed hier :D.

Verschillende karakters zorgen voor verschillende reacties. Laten we weer richting elkaar helpen gaan, door bijvoorbeeld mij een Poseidon te geven.
Je krijgt de drop die ik morgen krijg.

inb4 ik heb 10 weken achter elkaar een 3 cent drop en nu opeens een 20 euro drop :+

@hmr, als ik derank komt dat doordat ik gekicked ben voor dom zijn! }) O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 22-12-2015 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:32:
[...]

Je krijgt de drop die ik morgen krijg.

inb4 ik heb 10 weken achter elkaar een 3 cent drop en nu opeens een 20 euro drop :+

@hmr, als ik derank komt dat doordat ik gekicked ben voor dom zijn! }) O-)
Haha arme brogala :P af en toe gewoon wat doordachter spelen.... Iedereen heeft het wel eens hoor!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:48:
[...]

Haha arme brogala :P af en toe gewoon wat doordachter spelen.... Iedereen heeft het wel eens hoor!
Kan me nog wel acties van mezelf herinneren die echt lachwekkend zijn als ik ze nu zie.

Ik help ook alles en iedereen. Houden zo, maar vanaf nu mag het wel weer on topic onderhand...

[ Voor 130% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-12-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 07:50
Ah joh, haters will hate. Het is en blijft een spel waar sommigen beter in zijn als anderen. Mensen kunnen niet accepteren dat anderen slechter zijn als dit ten koste van hun spel gaat, heet sportief zijn. Ach ja.

On: Iemand hier ervaring met de usp_ninja server die op reddit genoemd word ? Is dat wat ? Klinkt wel lollig.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelle Brolnir schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:02:
Ah joh, haters will hate. Het is en blijft een spel waar sommigen beter in zijn als anderen. Mensen kunnen niet accepteren dat anderen slechter zijn als dit ten koste van hun spel gaat, heet sportief zijn. Ach ja.

On: Iemand hier ervaring met de usp_ninja server die op reddit genoemd word ? Is dat wat ? Klinkt wel lollig.
Het ging hier niet over slechter zojn in essentie ;)

Maar on:
Nee nog geen ervaring mee. Zou je de post kunnen linken?
Ben wel nieuwschierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:48:
[...]

D'r is wel vooruitgang... Meestal denk ik nu na. Maar bijvoorbeeld bij die Cache push wou ik info krijgen of de Ts naar B gingen. Had ik nooit moeten doen, maar het hielp ook niet echt dat ik 5 schoten misste :P

Slechte combinatie ^^

Volgende keer nog maar even 2 keer over nadenken dan =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
wambamNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:14:
[...]

Het ging hier niet over slechter zojn in essentie ;)

Maar on:
Nee nog geen ervaring mee. Zou je de post kunnen linken?
Ben wel nieuwschierig.
Aannames will aannaamate ?:p

https://www.reddit.com/r/.../3xu6rg/usp_ninjas_again/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Voor wie een smurf wilt, of een vac ban heeft:

http://store.steampowered.com/app/730/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Gebruiken jullie trouwens push-to-talk voor TS? Ik merkte zojuist dat ik een beslissend AWP schot mistte omdat ik juist iets op TS wilde melden (en dus een knop moest indrukken op mijn muis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macciez schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:17:
Gebruiken jullie trouwens push-to-talk voor TS? Ik merkte zojuist dat ik een beslissend AWP schot mistte omdat ik juist iets op TS wilde melden (en dus een knop moest indrukken op mijn muis).
Nee ik gebruik gewoon voice chat, want ik vergeet gewoon op de knop te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:22
Gelukkig wel. Zouden meer mensen moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Ik gebruik gewoon push-to-talk. Ik heb liever voice-activation maar wanneer iemand iets op de achtergrond zegt, je moet hoesten of wat dan ook, dat meteen erg irritant voor je medespelers is. Dan maar een knopje indrukken.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Deed ik eerst wel, nu niet meer. Weet niet meer waarom ik geswitched ben, het zou mijn teammates wel een occasional scheldkannonade schelen als ik weer is faal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was weer leuk vanavond :D eindelijk ook een keer met macciez gespeeld ;D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Je hebt me in mijn beste week getroffen, heb denk ik gemiddeld 10 frags per potje. Ugh. Heb even een dag timeout nodig ^^.

Jouw ace op Mirage, daar zien we vast nog een filmpje van :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
Ik ga niet meer yolo q doen tot volgend jaar... kom je in een potje zitten er van die derankers die jou steeds teamdmg doen tot <10 hp ...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
TheAnthonyNL schreef op woensdag 23 december 2015 @ 07:18:
Ik ga niet meer yolo q doen tot volgend jaar... kom je in een potje zitten er van die derankers die jou steeds teamdmg doen tot <10 hp ...
Hahahahhahahahahahahahahahaha get rekt bitch.

Ben overigens ook grote fan van push to talk. Zijn er van die gasten die zitten te blazen in het microfoon alsof ze een marathon hebben gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
r4ptor schreef op woensdag 23 december 2015 @ 07:57:
[...]

Ben overigens ook grote fan van push to talk. Zijn er van die gasten die zitten te blazen in het microfoon alsof ze een marathon hebben gelopen.
In feite loop je ook de marathon he ... xD.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macciez schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:52:
Je hebt me in mijn beste week getroffen, heb denk ik gemiddeld 10 frags per potje. Ugh. Heb even een dag timeout nodig ^^.

Jouw ace op Mirage, daar zien we vast nog een filmpje van :D.
Daar moet ik ff een filmpje van maken ja .. ;). Overigens begin ik de eerste helft elke keer slecht en daarna gaat de stoomtrein lopen haha, al was het eerste potje ping 200+ de oorzaak!

*voeg me ff toe trouwens!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

r4ptor schreef op woensdag 23 december 2015 @ 07:57:
[...]

Zoals iemand gisteravond deed! Verdikkeme hey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 19:35
hmr schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:37:
[...]

Daar moet ik ff een filmpje van maken ja .. ;). Overigens begin ik de eerste helft elke keer slecht en daarna gaat de stoomtrein lopen haha, al was het eerste potje ping 200+ de oorzaak!

*voeg me ff toe trouwens!
Alweer je ping hmR, fix dat eens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:15:
[...]

Alweer je ping hmR, fix dat eens :9
Huisgenoot was aan uploaden dus had nu gewoon constant 200+ :-). Toen Ping normaal werd ging het prima en kwamen we redelijk terug van een 12-3 achterstand

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Louw Post schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:13:
[...]

Zoals iemand gisteravond deed! Verdikkeme hey
Echt é, zo heb ik zeker 5 kills gemist doordat ik me niet kon concenteren om te sprayen. #excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:22
r4ptor schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:02:
[...]

Echt é, zo heb ik zeker 5 kills gemist doordat ik me niet kon concenteren om te sprayen. #excuses
Op DMG heb je toch helemaal geen concentratie nodig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Awsom schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:00:
[...]

Ja zeker wel, al die smurfs die voorbij komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Awsom schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:00:
[...]

Ben zo tweemaal gepakt geweest door zo'n deagle smurf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik wil iedereen nog even eraan herinneren dat er een groepje Tweakers op 25, 26 en 27 Maart naar The-Party gaat in Eindhoven. Dus als je daarin mee wilt doen en gezellig bij mensen wilt zitten die je kent, of nog een team zoekt, kan je je daarbij aanmelden. Zelf ga ik er helaas niet heen (school).

Het desbetreffende topic:
The Party 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:27:
Ik wil iedereen nog even eraan herinneren dat er een groepje Tweakers op 25, 26 en 27 Maart naar The-Party gaat in Eindhoven. Dus als je daarin mee wilt doen en gezellig bij mensen wilt zitten die je kent, of nog een team zoekt, kan je je daarbij aanmelden. Zelf ga ik er helaas niet heen (school).

Het desbetreffende topic:
The Party 14
Ik ga dit jaar met een andere community heen. (Helaas voor jullie) had het wel gezellig gevonden maarja gaat helaas niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Gedverdemme, stomme russen. Ik weet dat ik de zoveelste ben die komt klagen..

Moet je plots 1vs3 als ct op bomb site b, verlies je noobnoobnoob. Hou je alleen B met 3 kills good good good. 12-3 ct side en dan omdat ie begon te griefen en altijd mid oplopen de match verloren met 14-16. Konden hem niet kicken want er was een andere die altijd neen stemde.

Ergste van al was dat ik 33 kills had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 13:50

ghostman

dwarf

r4ptor schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:18:

Moet je plots 1vs3 als ct op bomb site b, verlies je noobnoobnoob. Hou je alleen B met 3 kills good good good. 12-3 ct side en dan omdat ie begon te griefen en altijd mid oplopen de match verloren met 14-16. Konden hem niet kicken want er was een andere die altijd neen stemde.

En natuurlijk continu tegen de enemy zeggen waar wij liepen.. Echt geweldig die Russen :(

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ghostman schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:53:
[...]

En natuurlijk continu tegen de enemy zeggen waar wij liepen.. Echt geweldig die Russen :(
Zag dat zelf niet meer, want blockte zijn communicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen88
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 10:08
r4ptor schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:03:
[...]

Oeh een csgo topic op tweakers :D noooooooooois! Over de russen; altijd stacken, minimaal 4 man! Of pak er anders een yoloque account naast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 13:50

ghostman

dwarf

r4ptor schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:03:
[...]

Na een tijdje word het wel grappig, iedereen is altijd slecht en een noob, hij zelf doet nooit wat verkeerd, ondanks dat je boven hem staat ben jij een silver 1, etc.. :P

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• r4ptor
ghostman schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:17:
[...]

Na een tijdje word het wel grappig, iedereen is altijd slecht en een noob, hij zelf doet nooit wat verkeerd, ondanks dat je boven hem staat ben jij een silver 1, etc.. :P
Schreeuwen dat we hem niet helpen als ie dood, neem ik z'n ak op nog alle 120 kogels erin

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Gisteren ook nog eens gespeeld. Ik raad aan met de "nieuwe rankings" niet te lang te wachten om te spelen.
Na een week inactief kwam ik terecht bij allemaal LEM's (ben zelf ook LEM). Niveau was toch wel stuk hoger dan ik gewend ben. Mijn 9de game op rij gewonnen, maar weliswaar was ik geen toegevoegde waarde aan het team :/

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 18:49

Steefanus

StefanJ

Nutellaah schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:22:
Gisteren ook nog eens gespeeld. Ik raad aan met de "nieuwe rankings" niet te lang te wachten om te spelen.
Na een week inactief kwam ik terecht bij allemaal LEM's (ben zelf ook LEM). Niveau was toch wel stuk hoger dan ik gewend ben. Mijn 9de game op rij gewonnen, maar weliswaar was ik geen toegevoegde waarde aan het team :/
Dit ja. Wordt gerekt vanuit alle hoeken. Op zich niet erg, maar ik wil dan wel een derank :(

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Nutellaah schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:22:
Wat ook leuk is dat als je een pre-made hebt dat het volledige andere team de rank heeft van de hoogste in jouw team.

Laatst dus met r4ptor gehad en wat andere nehox mensen, maar ook met een pre-made met een LEM en Supreme laatst, dat is dan niet zo heel leuk. :+

• Jelle Brolnir
Louw Post schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:26:
[...]

Wat ook leuk is dat als je een pre-made hebt dat het volledige andere team de rank heeft van de hoogste in jouw team.

Laatst dus met r4ptor gehad en wat andere nehox mensen, maar ook met een pre-made met een LEM en Supreme laatst, dat is dan niet zo heel leuk. :+
Zou het als een leerervaring oppakken. Gesloopt worden is niet leuk maar is vast een andere reden dat je gesloopt word dan betere aim/reactiesnelheid :)

• r4ptor
Louw Post schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:26:
[...]

Inderdaad 16-1.. 3 DMGs 1LE 1 MGE.. Wij 1 DMG 3 MGE 1 MG2.. Dan nog eens twee van die DMG's die smurfs waren. Ipv dat ze dan enkel pistol doen, ons toch kapot awpen.
Jelle Brolnir schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:37:
[...]

Zou het als een leerervaring oppakken. Gesloopt worden is niet leuk maar is vast een andere reden dat je gesloopt word dan betere aim/reactiesnelheid :)
Ik leg het toch op aim/reactiesnelheid, maar ook omdat we geen strats hadden. Ik weet alvast weer iemand waar mee ik niet mee que (niet jij cerenas). Toch een awper kunnen kapot sprayen omdat ie repiekte. TAKE THAT BITCH!

Haal op recoil master map met de AK tussen de 25-29 kogels op target (first shot acc wsl) en met de M4A1S soms alle 20 op target :*)

Maar voor de rest ben ik te slecht.

• TheAnthonyNL
[...]

Ja als decoy gebruikt worden door je team ... zo ging mijn laatste solo potje gister avond... Stond nog top fragger maar ze bleven maar zeuren...

Add me on Steam

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

[...]

Zeker, weet ook wel dat ik nog veel moet leren, qua alles wel zo'n beetje. Vooral tactisch en qua movement denk ik. Gelukkig zijn ook niet alle hoger ranked mensen hetzelfde, meeste geven wel feedback, maar heb ook wel aantal keer gehad dat ze je helemaal verrot schelden. Nou dat helpt echt niet qua motivatie, dat ze dat niet snappen haha :+
Gelukkig maar :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Louw Post op 24-12-2015 09:56 ]

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 10:21
r4ptor schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:50:
[...]

Inderdaad 16-1.. 3 DMGs 1LE 1 MGE.. Wij 1 DMG 3 MGE 1 MG2.. Dan nog eens twee van die DMG's die smurfs waren. Ipv dat ze dan enkel pistol doen, ons toch kapot awpen.

[...]

Ik leg het toch op aim/reactiesnelheid, maar ook omdat we geen strats hadden. Ik weet alvast weer iemand waar mee ik niet mee que (niet jij cerenas). Toch een awper kunnen kapot sprayen omdat ie repiekte. TAKE THAT BITCH!

Haal op recoil master map met de AK tussen de 25-29 kogels op target (first shot acc wsl) en met de M4A1S soms alle 20 op target :*)

Maar voor de rest ben ik te slecht.
Toch zou ik je er wel op willen wijzen(Wat natuurlijk al super vaak hier gezegd is maar ik toch nog een keer herhalen wil :D) dat je niet moet vergeten dat positionering net zo belangrijk is als aim, misschien zelfs nog wel belangrijker. Wanneer je een goede positie hebt, heb je helemaal geen insane aim nodig merk ik aan mijzelf tenminste

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Wizz3rd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:57:
[...]

Toch zou ik je er wel op willen wijzen(Wat natuurlijk al super vaak hier gezegd is maar ik toch nog een keer herhalen wil :D) dat je niet moet vergeten dat positionering net zo belangrijk is als aim, misschien zelfs nog wel belangrijker. Wanneer je een goede positie hebt, heb je helemaal geen insane aim nodig merk ik aan mijzelf tenminste
Dit is ook een zwakheid bij mij, wat is hiervoor handig? Gewoon de streams van de pro's bekijken?

• Wizz3rd
Louw Post schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:59:
[...]

Dit is ook een zwakheid bij mij, wat is hiervoor handig? Gewoon de streams van de pro's bekijken?
Kijken waar en vooral waarom pro's een bepaalde positie in nemen. Let eens op wat voor informatie ze hebben over de positie van de enemy's. Daarnaast kijk eens bij jezelf wanneer je dood gaat waar je op dat moment staat en van waar je gedood bent en of het aan je positie lag of aan iets anders.

Wat bij mij vooral geholpen heeft was het spelen met mensen die beter waren dan ik die mij dan feedback gaven over wat ik verkeerd deed en wat ik daaraan kon doen. En kijken wanneer ik dood ging waar ik op dat moment was en of ik dan niet beter een andere positie had moeten hebben :)

Verder zou ik ook proberen er bewust mee om te gaan. Zoals wanneer de bom geplant is, kijk wat je teamgenoten doen(doe ik meestal) en welke angles zij houden. Aan de hand daarvan een goede positie opzoeken, niet midden in the open gaan staan altijd cover zoeken etc.

Tenslotte draait het vooral om ervaring in het spel denkik :P Daarnaast wil ik zeggen dat ik ook maar global ben en niet alles weet dus als je iets hebt wat voor jezelf werkt moet je dat vooral doen :*) Hoop dat dit een beetje helpt :P

PS: wil ook best een keer een potje meedoen als je dat wilt(geldt voor iedereen trouwens), voeg me maar toe mn steam staat hieronder wel :P ben meestal wel beschikbaar in de avonduren!
Wizz3rd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:16:
[...]

Kijken waar en vooral waarom pro's een bepaalde positie in nemen. Let eens op wat voor informatie ze hebben over de positie van de enemy's. Daarnaast kijk eens bij jezelf wanneer je dood gaat waar je op dat moment staat en van waar je gedood bent en of het aan je positie lag of aan iets anders.

Wat bij mij vooral geholpen heeft was het spelen met mensen die beter waren dan ik die mij dan feedback gaven over wat ik verkeerd deed en wat ik daaraan kon doen. En kijken wanneer ik dood ging waar ik op dat moment was en of ik dan niet beter een andere positie had moeten hebben :)

Verder zou ik ook proberen er bewust mee om te gaan. Zoals wanneer de bom geplant is, kijk wat je teamgenoten doen(doe ik meestal) en welke angles zij houden. Aan de hand daarvan een goede positie opzoeken, niet midden in the open gaan staan altijd cover zoeken etc.

Tenslotte draait het vooral om ervaring in het spel denkik :P Daarnaast wil ik zeggen dat ik ook maar global ben en niet alles weet dus als je iets hebt wat voor jezelf werkt moet je dat vooral doen :*) Hoop dat dit een beetje helpt :P

PS: wil ook best een keer een potje meedoen als je dat wilt(geldt voor iedereen trouwens), voeg me maar toe mn steam staat hieronder wel :P ben meestal wel beschikbaar in de avonduren!
Niet al het advies wat mensen zeggen is nuttig hoor :+
Laatst ook ik ga geen namen noemen maar ik zat bij archway op inferno mijn overige 2 teammates stonden library/archway (ik keek mid hun naar site) maar ik zat daar met een awp naja ik duel de enemy pistol wel ook al zit hij close range. Dus ik ga dood. Iemand in de ts waar ik mee speelde werd boos omdat ik met de awp een close angle opzocht. En ik terug had moeten vallen volgens de persoon in kwestie.
Had ik dat gedaan had die enemy mijn team in hun rug kunnen pakken en tijdens mijn verplaatsing mij makkelijk kunnen oppakken. Ik geef toe close angle awp is niet het handigste wat je kan doen maar in die situatie was het de beste oplossing.
Was de situatie anders had die persoon gelijk maar in dit geval niet.

Vandaag en morgen maar aim training doen want ik raak ook echt 3x niks atm.

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Wizz3rd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:16:
[...]

Thanks man, hier heb ik zeker wat aan. Zal je wel even toevoegen, valt genoeg te leren van een Global lijkt me. :9

• Wizz3rd
wambamNL schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:34:
[...]

+lap tekst
Dat is logisch en verschilt natuurlijk per situatie O-)

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
r4ptor schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:18:

Jup ik gisteravond ook weer..had tijd voor 1 potje en kwam bij 3 derankers (russen) terecht. Toen de match startte zeiden ze al gg...om vervolgens bijna elke ronde bij spawn te blijven staan, mensen gingen 'opsluiten' enz. Zelden heb ik me zo kwaad gemaakt..kansloze harry's...

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Wizz3rd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:47:
[...]

Dat is logisch en verschilt natuurlijk per situatie O-)
Precies maar vol blijven houden dat hij het correct had xD ook al was het in die situatie fout. Zet mij ook maar op het lijstje van kan toegevoegd worden om mee te spelen.

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Oh waar ik gisteravond ook even van schrok, de prijzen op de marketplace zijn van veel skins flink gedropt. M'n frontside is weer iets gestegen zie ik, maar m'n shadow daggers staan er nu voor 43€ op, had ze paar weken terug voor 54€ gekocht. Plus heel veel van mijn 5-6€ skins zijn nog maar 3-4€ :'(

Zal wel door de vakantiedagen komen die mensen nu hebben? :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Louw Post schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:19:
Oh waar ik gisteravond ook even van schrok, de prijzen op de marketplace zijn van veel skins flink gedropt. M'n frontside is weer iets gestegen zie ik, maar m'n shadow daggers staan er nu voor 43€ op, had ze paar weken terug voor 54€ gekocht. Plus heel veel van mijn 5-6€ skins zijn nog maar 3-4€ :'(

Komt vooral door de steam sale.
Mijn inventory is 210 euro gedaald door de sale. Dusja gewoon wachten tot de salve voorbij is en dan trekken ze wel weer aan (op mn golden coil na :()

Verwijderd

Louw Post schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:19:

Inderdaad, hoop dat het binnekort wel weer bijtrekt, m'n redline is nog maar 4€ waard.

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

wambamNL schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:20:
[...]

Komt vooral door de steam sale.
Mijn inventory is 210 euro gedaald door de sale. Dusja gewoon wachten tot de salve voorbij is en dan trekken ze wel weer aan (op mn golden coil na :()
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:24:
[...]

Inderdaad, hoop dat het binnekort wel weer bijtrekt, m'n redline is nog maar 4€ waard.
Als het aan de sale ligt kan het nog wel even duren dan, want die loopt nog wel even. Maar hoe kan een sale op games invloed hebben op de CSGO skins vraag ik me dan af?

Ach ja, misschien een goede tijd om in te kopen dan. Helaas is die 30% Kinguin deal voorbij haha :+

Verwijderd

Waarschijnlijk veel nieuwe spelers die case openings of skin inkopen doen, des te meer op de markt des te lager de prijs.

• henk91
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-10-2021
Heeft iemand enige idee waarom mijn trades 72 uur op hold staan?

Ik gebruik gewoon mobile authenticator sinds 3 weken ongeveer en de andere trade partij gebruikt het ook

En uiteraard bevestig ik mijn trade ook in de mobiele app

lijkt een soort bug ?
Louw Post schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:26:
[...]

[...]

Als het aan de sale ligt kan het nog wel even duren dan, want die loopt nog wel even. Maar hoe kan een sale op games invloed hebben op de CSGO skins vraag ik me dan af?

Ach ja, misschien een goede tijd om in te kopen dan. Helaas is die 30% Kinguin deal voorbij haha :+
Omdat mensen de prijs bepalen. Als ik een skin van 60 euro heb en ik wil em snel kwijt om een spel van 40 euro te verkopen zet ik hem op buy price 50 euro ofzo. Daardoor crashed de markt tijdens elke sale. Want je krijgt er steam geld voor terug waar je games mee kan kopen.

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

wambamNL schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:54:
[...]

Omdat mensen de prijs bepalen. Als ik een skin van 60 euro heb en ik wil em snel kwijt om een spel van 40 euro te verkopen zet ik hem op buy price 50 euro ofzo. Daardoor crashed de markt tijdens elke sale. Want je krijgt er steam geld voor terug waar je games mee kan kopen.
Natuurlijk, duidelijk, thanks!

Wist ik dat maar eerder haha :9
Louw Post schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:01:
[...]

Natuurlijk, duidelijk, thanks!

Wist ik dat maar eerder haha :9
Np.
Nu hopen dat ik snel mn loon heb zodat ik wat trading matteriaal goedkoop kan krijgen :+

Nou gg... Net een potje CS gedaan en mijn broertjes PC (i5 4460/MSI GTX 950) runt CS:GO gewoon beter dan mijn PC (i5 4460/Sapphire R9 290 Tri-X). Temperaturen van mijn CPU en GPU waren gewoon goed (40 graden CPU en 70 graden GPU).

Mijn PC en die van hem hebben allebei precies dezelfde autoexec, config en launch options.

In de FPS benchmark map heeft mijn PC 160 FPS en die van hem 220. Geloof niet dat CS:GO van dure GPU's houdt :P

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Brogala schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:24:
Nou gg... Net een potje CS gedaan en mijn broertjes PC (i5 4460/MSI GTX 950) runt CS:GO gewoon beter dan mijn PC (i5 4460/Sapphire R9 290 Tri-X). Temperaturen van mijn CPU en GPU waren gewoon goed (40 graden CPU en 70 graden GPU).

Mijn PC en die van hem hebben allebei precies dezelfde autoexec, config en launch options.

In de FPS benchmark map heeft mijn PC 160 FPS en die van hem 220. Geloof niet dat CS:GO van dure GPU's houdt :P
Source engine is CPU based, altijd al geweest. Draai je veel software op je PC ? Virusscanners e.d. ?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Brogala schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:24:

Kan ook probleem met je r9 zijn geweest? Want ik haal makkelijk hogere fps.
Check je video settings want die staan nu op auto. Wss heeft de 950 een lagere settings op verschillende opties dan je r9 290.

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:49
wambamNL schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:06:
[...]

Kan ook probleem met je r9 zijn geweest? Want ik haal makkelijk hogere fps.
Check je video settings want die staan nu op auto. Wss heeft de 950 een lagere settings op verschillende opties dan je r9 290.
Hoeft niet, ik kan op "2k" resolutie met scaleback spelen met hoogste instellingen waarbij ik dezelfde fps heb als op full hd met alles op low. (GTX970, i7 4770K, CS GO vanop SSD).
Louw Post schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:26:
[...]

[...]

Doordat veel mensen spellen willen kopen tijdens de sale verkoopt mijn items op de steammarket. Meer aanbod betekent lagere prijs. Simple as that!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

gerre22 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:39:
[...]

Hoeft niet, ik kan op "2k" resolutie met scaleback spelen met hoogste instellingen waarbij ik dezelfde fps heb als op full hd met alles op low. (GTX970, i7 4770K, CS GO vanop SSD).
Ik ga er oom niet vanuit dat dat het is maar het is een mogelijkheid. En om alle opties te doorzoeken moet je er niet vanuitgaan maar gewoon testen en zekerweten.

e1ndbaas schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:41:
[...]

Source engine is CPU based, altijd al geweest. Draai je veel software op je PC ? Virusscanners e.d. ?
Nope, ik heb bijna geen programma's op mijn PC. Had laatst mijn SSD en HDD volledig gewiped, heb alleen Windows Defender. Verder geen rare programma's, alleen TS, steam, Origin, Gyazo etc. Die allemaal standaard niet aan staan (via msconfig.exe gedisabled).

Verder hebben we precies dezelfde CPU en koeler, en heb ik mijn config letterlijk gekopieerd (settings waren deze (youtube)).

Bij allebei de laatste drivers van de Nvidia en AMD site gedownload. Vind het maar vreemd hoor.

Mijn R9 had ook geen problemen tot dat ik met de hulp van Reddit en mijn geniale brein heb verpest. Rip 320 euro.

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Brogala schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:09:
[...]

Nope, ik heb bijna geen programma's op mijn PC. Had laatst mijn SSD en HDD volledig gewiped, heb alleen Windows Defender. Verder geen rare programma's, alleen TS, steam, Origin, Gyazo etc. Die allemaal standaard niet aan staan (via msconfig.exe gedisabled).

Verder hebben we precies dezelfde CPU en koeler, en heb ik mijn config letterlijk gekopieerd (settings waren deze (youtube)).

Bij allebei de laatste drivers van de Nvidia en AMD site gedownload. Vind het maar vreemd hoor.

Mijn R9 had ook geen problemen tot dat ik met de hulp van Reddit en mijn geniale brein heb verpest. Rip 320 euro.
Iets waar ik onlangs last van had en ook al gezien bij iemand anders was f.lux.
Ik draaid standaard op mijn pc VibranceGUI, een tooltje die er voor zorgt dat in CS:GO de kleuren een stuk meer gesatureerd zijn. Alles ziet er mooier uit en speelt gemakkelijker.
F.lux daarentegen zorgde er voor dat de blauwe kleuren werden gefilterd terwijl VibranceGUI net alles feller wou weergeven... Bijgevolg enorme FPS drops.
Sommige videokaarten hebben zo'n ingebouwde setting die mee opstarten als je gaat gamen.
Installeer je bijgevolg iets zoals f.lux kan dat wel wat problemen geven bij het gamen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nutellaah op 24-12-2015 14:14 ]

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

[...]

Heb je misschien een monitor met FreeSync? Of even met die fps_max command spelen?
Nutellaah schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:13:
[...]

Iets waar ik onlangs last van had en ook al gezien bij iemand anders was f.lux.
Ik draaid standaard op mijn pc VibranceGUI, een tooltje die er voor zorgt dat in CS:GO de kleuren een stuk meer gesatureerd zijn. Alles ziet er mooier uit en speelt gemakkelijker.
F.lux daarentegen zorgde er voor dat de blauwe kleuren werden gefilterd terwijl VibranceGUI net alles feller wou weergeven... Bijgevolg enorme FPS drops.
Sommige videokaarten hebben zo'n ingebouwde setting die mee opstarten als je gaat gamen.

[...]

Installeer je bijgevolg iets zoals f.lux kan dat wel wat problemen geven bij het gamen.
Flux heb ik ook niet. Ik heb tijdens de FPS benchmark map Digital vibrance niet aangezet, maar als ik dat doe doe ik dat via NVIDIA Control Panel of AMD Catalyst.

Ik vind het echt vaag, gezien mijn R9 290 in Firestrike wel een klein beetje boven de gemiddelde R9 scoret.

• Jelle Brolnir
Even een stomme vraag hoor, kom hier en daar tegen dat de ranking in cs helemaal niet ELO gebaseerd is maar gebaseerd op het glicko 2 systeem. Wat veel complexer is en meer factoren in acht neemt. Iemand die wat meer wiskundig onderlegd is die dit enigzins in lekentaal aan mij kan uitleggen ? :p

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:04
[...]

Check of je Power Settings op high performance staan. Mijne stonden op een speciale setting ''Samsung High Performance'' die blijkbaar vanuit m'n samsung evo SSD standaard aanstond.

Ik tikte amper 200 fps aan als ik offline zonder bots speelde, na dit gewijzigd te hebben richting 400 fps :') In combinatie met een R9 280X & i5 4460 btw.
Kubusje schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:11:
[...]

Check of je Power Settings op high performance staan. Mijne stonden op een speciale setting ''Samsung High Performance'' die blijkbaar vanuit m'n samsung evo SSD standaard aanstond.

Ik tikte amper 200 fps aan als ik offline zonder bots speelde, na dit gewijzigd te hebben richting 400 fps :') In combinatie met een R9 280X & i5 4460 btw.
Bij allebei staat power settings ook op high O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 09:27
Jelle Brolnir schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:31:
Even een stomme vraag hoor, kom hier en daar tegen dat de ranking in cs helemaal niet ELO gebaseerd is maar gebaseerd op het glicko 2 systeem. Wat veel complexer is en meer factoren in acht neemt. Iemand die wat meer wiskundig onderlegd is die dit enigzins in lekentaal aan mij kan uitleggen ? :p
mngm in "[Multi] Counter-Strike: Global Offensive"

Zie posts daarna.

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
wambamNL schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:34:
[...]

Laatst ook ik ga geen namen noemen maar ik zat bij archway op inferno mijn overige 2 teammates stonden library/archway (ik keek mid hun naar site) maar ik zat daar met een awp naja ik duel de enemy pistol wel ook al zit hij close range. Dus ik ga dood. Iemand in de ts waar ik mee speelde werd boos omdat ik met de awp een close angle opzocht. En ik terug had moeten vallen volgens de persoon in kwestie.
Had ik dat gedaan had die enemy mijn team in hun rug kunnen pakken en tijdens mijn verplaatsing mij makkelijk kunnen oppakken. Ik geef toe close angle awp is niet het handigste wat je kan doen maar in die situatie was het de beste oplossing.
Was de situatie anders had die persoon gelijk maar in dit geval niet.

Vandaag en morgen maar aim training doen want ik raak ook echt 3x niks atm.
Je mag mijn naam gewoon vermelden hoor. :)
De aim training is wel nodig. :+
Zie uitleg hieronder waarom ik vol bleef houden dat ik gelijk had (en nog steeds heb). Tenzij je de demo kan leveren aangezien ik die game niet meer in recent matches heb staan.
wambamNL schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:50:
[...]

Precies maar vol blijven houden dat hij het correct had xD ook al was het in die situatie fout. Zet mij ook maar op het lijstje van kan toegevoegd worden om mee te spelen.
Voor iedereen even mijn beste paint skills bovengehaald.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TEpYDP3.png

Wambam houdt de angle van long naar mid (goed).
Mist eerste schot (ok, kan gebeuren).
Repeekt voor een tweede schot en mist (ook nog ok).

--- Je hebt twee friendlies die onmiddellijk je rug veilig kunnen houden terwijl je terugvalt naar arch, doe dit dan ook en call dat er één long pushed en dat je terugvalt naar arch. ---

In plaats van bovenstaand te doen ga je een tweede keer repeeken (mogelijk een 3de, niet meer 100% zeker).
Op dat moment word je kop eraf geblazen want de enemy staat ondertussen recht voor je met een p250/tec9/whatever pistol hij had.

Na die actie zeg ik (niet boos zijnde trouwens :p ) dat je beter niet close range kan awpen als het niet lukt. Inferno is sowieso een kut map om te awpen. Hierop tilt je helemaal en ga je volgende ronde apartments pushen richting balcony (2nd mid) en word je daar overhoop geknald. Wanneer ik dan vraag waarom je dat doet, op een normale rustige manier, geef je als antwoord dat wat je ook doet het nooit goed is. :F

Even terug op je long <--> mid actie.
Shroud heeft een paar dagen geleden hetzelfde gedaan en legt ook mooi uit wat ok was en waar hij te ver ging (waardoor hij dus dood ging).
Twitch link vanaf actie.
Op 7h19m45 seconden recapituleert hij wat hij goed en slecht deed. Is zo goed als 100% ook op jouw actie van toepassing.

Mocht je de match nog in je recent games hebben staan. Please share, ik vind het altijd leuk om na te denken wat er fout ging, waarom en hoe het beter kan volgende keer. :)

Steam: Grim

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

NuCl3aR schreef op donderdag 24 december 2015 @ 17:31:
[...]
Inferno is sowieso een kut map om te awpen.
Juist...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Grim
Mooie toevoeging aan dit topic. Plaats op zijn minst argumenten waarom je het met iemand (on)eens bent.

• Damien

Damien

-iwnl-

NuCl3aR schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:03:
[...]

Mooie toevoeging aan dit topic. Plaats op zijn minst argumenten waarom je het met iemand (on)eens bent.
Omdat het de grootste kul is die ik in tijden in dit topic gelezen heb? Inferno een kutmap om te awpen? Banana prima plek om te awpen, mid prima plek om te awpen zowel van CT als T side. Via arch mid houden met awp, wederom prima om te awpen. Vanuit graveyard/pit mid of apps houden, prima om te awpen.

Sowieso maak je een analyse waarvan je voor de helft niet weet dus wat er nu exact is gebeurt. Daarbij genomen als hij dus WEL de shots had gemaakt, had je waarschijnlijk geroepen hoe geweldig het wel niet was.

Oftewel laat een ander zelf lekker inschatten wat hij/zij denkt wat het handigst is. De beste stuurlui staan namelijk ALTIJD aan wal.

Ik quote ff niet want vind mn mobiel niet zo fijn.
Maar ten eerste ik kon met geen mogelijkheid weten als ik in een duel zit met die pistol gast (was een p250) hoe mijn teammates precies stonden want dan ga ik toch niet op mn map kijken?
Ten tweede dir game zat je constant mij commentaar te geven en de rest niet?
Ten derde inferno is een prima map om te awpen want dat doe ik vaak genoeg.
Etc etc
Dan komt er nog hetgene bij waar ik mij persoonlijk het meest aan irriteerde. Jij stond onderaan met de meeste deaths de hele game. Als je het zo goed wist was je zelf toch niet dood gegaan? Of zie ik dat verkeerd.

Maar terug gaand op die actie. Ik blijf erbij dat ik de goede keuze had gemaakt. Team was voor zover ik weet nog aan het rotaten. Hun konden aan 5 awp schoten en mijn call 1 close mid horen dat ik in een duel zat mij vertellen dat ze klaar stonden of dat ik terug kon vallen en hun hem konden pakken. Ik luister alleen naar levende teammates als in dit soort situaties omdat hun beter weten wat ze willen doen dan de spectator.
Als die schoten raak waren had je niks gezegd dus dat snap ik niet.

• Grim
Damien schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:07:
[...]

Omdat het de grootste kul is die ik in tijden in dit topic gelezen heb?
De grootste kul in dit hele topic? Dan moet jij nog maar één dag aan het lezen zijn hier want hier is al veel gepasseerd. :D
Inferno een kutmap om te awpen?
Van alle competitieve maps is inferno het minst geschikt om te awpen vanwege de vele kleine 'straten'.
Banana prima plek om te awpen, mid prima plek om te awpen zowel van CT als T side. Via arch mid houden met awp, wederom prima om te awpen. Vanuit graveyard/pit mid of apps houden, prima om te awpen.
Elke positie die je noemt kan relatief makkelijk gepakt worden door een goede AK-speler vanwege de korte afstand.
Sowieso maak je een analyse waarvan je voor de helft niet weet dus wat er nu exact is gebeurt. Daarbij genomen als hij dus WEL de shots had gemaakt, had je waarschijnlijk geroepen hoe geweldig het wel niet was.
Als hij het duel wel gewonnen had, had ik zeker niet geroepen dat het geweldig was want dat was het zeker niet. Een mooi, of goed kan er bij mij zeker wel vanaf wanneer dat ook effectief zo is.
Oftewel laat een ander zelf lekker inschatten wat hij/zij denkt wat het handigst is. De beste stuurlui staan namelijk ALTIJD aan wal.
Op die moment liet ik hem ook spelen, het was NA de actie dat ik hem zei wat er beter kon. Dat is toch wat iedereen wilt? Tips van anderen wat je fout doet en wat beter kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

NuCl3aR schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:19:
[...]
Op die moment liet ik hem ook spelen, het was NA de actie dat ik hem zei wat er beter kon. Dat is toch wat iedereen wilt? Tips van anderen wat je fout doet en wat beter kan?
Zoals ik hierboven lees stond je onderaan met de meeste deaths, is het misschien niet handig om dan eerst eens bij jezelf te rade te gaan om te zien waarom je doodging en daaraan te werken, voordat je tips & tricks gaat geven?

En vooralsnog, inferno is een prima map om op te awpen. Neem bijvoorbeeld JW/Kennys een aantal van hun mooiste kills zijn voornamelijk gemaakt op inferno.

Maar goed, omdat jij blijkbaar in de veronderstelling bent dat inferno niet valt te doen met een AWP:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Kf38oOVT0x8]

Gelijk weer wat tips & tricks!

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 24-12-2015 18:30 ]

• Grim
wambamNL schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:16:
Ik quote ff niet want vind mn mobiel niet zo fijn.
Maar ten eerste ik kon met geen mogelijkheid weten als ik in een duel zit met die pistol gast (was een p250) hoe mijn teammates precies stonden want dan ga ik toch niet op mn map kijken?
Dat weet ik ook niet exact, maar jij zegt in je post die ik als eerste quotete dat je 2 levende teammates op arch/library stonden en naar site keken. Hierop gebaseerd heb ik mijn tekening gemaakt aangezien ik, zoals eerder vermeld, niet meer over de match beschik in 'recent matches'.
Ten tweede die game zat je constant mij commentaar te geven en de rest niet?
Kan goed zijn, ik geef veel feedback. Zowel wanneer het goed is als wanneer het slecht is. Helaas onthouden mensen enkel de slechte dingen veel beter.

Als ik op jou vaker 'commentaar' zoals jij het noemt gaf zal dat wel geweest zijn omdat je vaker dingen beter kon doen (om niet het woord fout te gebruiken).
Ten derde inferno is een prima map om te awpen want dat doe ik vaak genoeg.
Inferno is een goede awp map omdat je dat vaak doet? Sorry maar dat is een argument met 0,0 waarde. Als ik elke keer dat ik inferno speel met een mag7 mid ga pushen betekent het niet dat het een goede keuze is.
Etc etc
Dan komt er nog hetgene bij waar ik mij persoonlijk het meest aan irriteerde. Jij stond onderaan met de meeste deaths de hele game.
Inferno is één van mijn minste maps en zelf moet je ook weten dat k/d geen 100% reflectie is van de game die je speelt.
Als je het zo goed wist was je zelf toch niet dood gegaan? Of zie ik dat verkeerd.
Blijkbaar zie je dat verkeerd. 9 op 10 kans dat ik apps hield in die game op CT (T side kan ik me niet meer exact herinneren). Wanneer short of long op A wegvalt sta je al direct veel kwetsbaarder en heb je een grote kans om 'overrun' te worden. Wat regelmatig gebeurde ALS ik het me correct herinner.
Maar terug gaand op die actie. Ik blijf erbij dat ik de goede keuze had gemaakt. Team was voor zover ik weet nog aan het rotaten. Hun konden aan 5 awp schoten en mijn call 1 close mid horen dat ik in een duel zat mij vertellen dat ze klaar stonden of dat ik terug kon vallen en hun hem konden pakken.
Daar vergis je je enorm in, zeker als je levende team mates ook in een duel zitten. Tenzij je in een vast team speelt nooit 100% vertrouwen op je team mates dat ze alles hebben meegekregen puur aan de hand van ingame sounds.
Ik luister alleen naar levende teammates als in dit soort situaties omdat hun beter weten wat ze willen doen dan de spectator.
Hoe kun je in een oog opslag nog exact weten wie er leeft (zoals je in het begin van je post al aanhaalde). En daar nog eens de stemmen aan koppelen op teamspeak waar iedereen kan praten, of je nu leeft of niet.

Als spectator zie je vaak, niet altijd, meer omdat je een beter overzicht hebt van de situatie en makkelijk alle spelers kunt bekijken en wat ze aan het doen zijn.
Als die schoten raak waren had je niks gezegd dus dat snap ik niet.
Klopt, als je raak schoot had ik "mooi wambam" of iets in die aard gezegd. Maar dat had je dan natuurlijk niet onthouden. Zie eerder in deze post. ;)

• Grim
Damien schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:27:
[...]

Zoals ik hierboven lees stond je onderaan met de meeste deaths, is het misschien niet handig om dan eerst eens bij jezelf te rade te gaan om te zien waarom je doodging en daaraan te werken, voordat je tips & tricks gaat geven?
Ik heb helaas de demo niet meer anders had ik dat zeker gedaan. Vandaar ook mijn demo request aan wambam. :) Wel alles lezen en niet enkel de dingen die je wilt.

EDIT: Het betekent niet omdat ik zelf ook dingen fout doe dat ik geen tips & tricks aan andere mag geven. ;)
En vooralsnog, inferno is een prima map om op te awpen. Neem bijvoorbeeld JW/Kennys een aantal van hun mooiste kills zijn voornamelijk gemaakt op inferno.

Maar goed, omdat jij blijkbaar in de veronderstelling bent dat inferno niet valt te doen met een AWP:
[video]

[video]

Gelijk weer wat tips & tricks!
Serieus? Een paar clips van pro players om te laten zien dat je wel op die map kunt awpen? We hebben het hier wel over de gemiddelde supreme/global speler. Niet over de beste awpers in de wereld in het spel.

Net zoals al die mensen die met de deagle gaan spelen/schieten omdat ze de Happy ace op inferno hebben gezien. Wat trouwens ook iets is wat hij geen tweede keer in zijn carrière gaat doen.

Van iedere supreme/global speler kan je wel een mooie fragmovie/clip maken als je genoeg games speelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Grim op 24-12-2015 18:41 ]

• Damien

Damien

-iwnl-

NuCl3aR schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:40:
[...]
Serieus? Een paar clips van pro players om te laten zien dat je wel op die map kunt awpen? We hebben het hier wel over de gemiddelde supreme/global speler. Niet over de beste awpers in de wereld in het spel.
Nou in dat geval, hoef je ook geen tips te geven lijkt mij. Want hoezo weet jij zo zeker dat je het bij het rechte eind hebt? Als je toch maar een gemiddelde supreme/global speler bent?

Overigens als je nou even werkelijk de moeite had gedaan om de filmpjes te bekijken, dan zag je dat de eerste gewoon een "onbekende" CSGO player is die je uitlegt waar je onder andere kunt peeken met een awp.

Oftewel ik geef je onderbouwing waarom Inferno een prima map is om te awpen en je comeback is dat je eigenlijk niet eens de moeite hebt gedaan om te kijken waar de filmpjes over gingen.

Ik weet ik moet niet alle mensen over 1 kam scheren, maar over het algemeen hebben Belgen er enorm veel moeite mee om gewoon eens toe te geven dat hun allereerste comment (inferno is een kutmap om te awpen) gewoon niet juist was. Daar is niets mis mee, je kunt niet alles weten (hence je geeft al aan dat inferno niet je map is) maar laat het dan daar ook gewoon bij.

Overigens nog een tip namens Tweakers, als je zo nodig elke post in 20 stukken wilt breken, doe het dan in dezelfde post die je eerder maakte en ga niet dubbelposten. Wederom een tip van de avond. Leest voor iedereen wat makkelijker.

NuCl3aR schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:35:
[...]

Dat weet ik ook niet exact, maar jij zegt in je post die ik als eerste quotete dat je 2 levende teammates op arch/library stonden en naar site keken. Hierop gebaseerd heb ik mijn tekening gemaakt aangezien ik, zoals eerder vermeld, niet meer over de match beschik in 'recent matches'.

[...]

Kan goed zijn, ik geef veel feedback. Zowel wanneer het goed is als wanneer het slecht is. Helaas onthouden mensen enkel de slechte dingen veel beter.

Als ik op jou vaker 'commentaar' zoals jij het noemt gaf zal dat wel geweest zijn omdat je vaker dingen beter kon doen (om niet het woord fout te gebruiken).

[...]

Inferno is een goede awp map omdat je dat vaak doet? Sorry maar dat is een argument met 0,0 waarde. Als ik elke keer dat ik inferno speel met een mag7 mid ga pushen betekent het niet dat het een goede keuze is.

[...]

Inferno is één van mijn minste maps en zelf moet je ook weten dat k/d geen 100% reflectie is van de game die je speelt.

[...]

Blijkbaar zie je dat verkeerd. 9 op 10 kans dat ik apps hield in die game op CT (T side kan ik me niet meer exact herinneren). Wanneer short of long op A wegvalt sta je al direct veel kwetsbaarder en heb je een grote kans om 'overrun' te worden. Wat regelmatig gebeurde ALS ik het me correct herinner.

[...]

Daar vergis je je enorm in, zeker als je levende team mates ook in een duel zitten. Tenzij je in een vast team speelt nooit 100% vertrouwen op je team mates dat ze alles hebben meegekregen puur aan de hand van ingame sounds.

[...]

Hoe kun je in een oog opslag nog exact weten wie er leeft (zoals je in het begin van je post al aanhaalde). En daar nog eens de stemmen aan koppelen op teamspeak waar iedereen kan praten, of je nu leeft of niet.

Als spectator zie je vaak, niet altijd, meer omdat je een beter overzicht hebt van de situatie en makkelijk alle spelers kunt bekijken en wat ze aan het doen zijn.

[...]

Klopt, als je raak schoot had ik "mooi wambam" of iets in die aard gezegd. Maar dat had je dan natuurlijk niet onthouden. Zie eerder in deze post. ;)
Als ik dood ben kan ik toch zien dat er 2 mensen leefde en ik kan de counter toch zien voordat ik die duel had?

Feedback geven is prima em alles maar als het constant alleen maar op dezelfde persoon is en het op een toon is van ik weet het beter (ja zo kwam je over) dan heb ik daar na een paar keer genoeg van maar dat zal jenwel begrijpen.

Waar zeg ik dat ik het een goede map vind om te awpen omdat ik graag awp? Ik awp graag geef ik toe maar dit staat niet in relatie of een map wel goed is om op te awpen of niet. Had die map echt zo ruk geweest ok te awpen zoals jij zei dan had ik echt niet zo vaak lopen te awpen.

Ik heb kills niet aangehaald dus waar haal jij kd vandaan. Ik zeg je bent vaker dood gegaan. Dit betekend dus dat jij veel fout doet als ik de lijn van je commentaar doortrek wat je in de game gaf.

Over het algemeen soeel ik veel met dezelfde personen en daar word alles gecalled wat belangrijk kan zijn ook al ishet zo minor voor de meeste. Als ik met hun had gespeeld hadden ze me precies verteld wat ze wouden gaan doen namelijk.

Ik refereer voor het laatste punt naar mijn eerste punt.
Maar los van dit alles de reden dat ik geen namen op tweakers noem is niet vanuit afgunst ofzo maar meer ivm met dit soort discussies ;)

Als je goed had opgelet op voice channels die game had je ook geweten dat als ik dood ging door een fout die ik maakte het hele woordenboek overtafel gegooid word (damien kan beamen dat ik vaak mezelf helemaal verrot scheld om 1 domme actie die dan zelfs niet eens de ronde hoeft te kosten)

[ Voor 4% gewijzigd door Ryada op 24-12-2015 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wizz3rd
Laten we het idd even gezellig houden voordat het topic weer op slot mag :)

• Grim
Damien schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:49:
[...]

Nou in dat geval, hoef je ook geen tips te geven lijkt mij. Want hoezo weet jij zo zeker dat je het bij het rechte eind hebt? Als je toch maar een gemiddelde supreme/global speler bent?
In mijn eerste post heb ik een twitch link van shroud gezet (toch ook niet de minste& in b4 NA CS jokes) waarbij er ongeveer hetzelfde zich voordeed. Namelijk doodgaan vanwege te vaak repeeken. Hier zegt shroud zelf dat de eerste keer goed was, de 2de keer twijfelachtig maar nog ok. De derde keer was hij echt aan het pushen en dat werd dus ook zijn dood. Redelijk hetzelfde als wat bij Wambam gebeurde en wat ik dus ook netjes heb uitgetypt.

Of de andere optie, terugvallen naar arch een ander resultaat had opgeleverd zullen we echter nooit weten. :)
Overigens als je nou even werkelijk de moeite had gedaan om de filmpjes te bekijken, dan zag je dat de eerste gewoon een "onbekende" CSGO player is die je uitlegt waar je onder andere kunt peeken met een awp.

Oftewel ik geef je onderbouwing waarom Inferno een prima map is om te awpen en je comeback is dat je eigenlijk niet eens de moeite hebt gedaan om te kijken waar de filmpjes over gingen.

Ik weet ik moet niet alle mensen over 1 kam scheren, maar over het algemeen hebben Belgen er enorm veel moeite mee om gewoon eens toe te geven dat hun allereerste comment (inferno is een kutmap om te awpen) gewoon niet juist was.
In mijn reactie op jouw 2de post, aangezien je eerste nietszeggend was, heb ik mezelf verbeterd en gezegd dat van alle competitieve maps inferno één van de minste, zo niet de minste, map is om te awpen. Het is mogelijk dat je daar op kunt awpen. Héél goed zelfs, maar het is niet voor iedereen weggelegd vanwege de close quarters.
Daar is niets mis mee, je kunt niet alles weten (hence je geeft al aan dat inferno niet je map is) maar laat het dan daar ook gewoon bij.

Overigens nog een tip namens Tweakers, als je zo nodig elke post in 20 stukken wilt breken, doe het dan in dezelfde post die je eerder maakte en ga niet dubbelposten. Wederom een tip van de avond. Leest voor iedereen wat makkelijker.
De dubbelpost is omdat ik op twee verschillende posts van twee verschillende mensen reageer. Waarbij de tweede post gepost wordt wanneer ik bijna klaar ben met de eerste.

Aangezien het twee verschillende mensen zijn met toch een redelijk ander onderwerp. Bij wambam de beslissing die hij maakte en bij u of inferno al dan niet een goede awp map is. Vandaar de opslitsing in twee posts.

Overigens breek ik het op omdat ik steeds reageer op een bepaald stuk in je hele post. Mocht ik dit allemaal achter elkaar plaatsen is het niet bepaald overzichtelijk.

EDIT:
Wizz3rd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:58:
Laten we het idd even gezellig houden voordat het topic weer op slot mag :)
Het gaat toch puur over de game zelf? Mensen zeggen discussies te willen waarom X in plaats van Y zodat ze zelf nog iets kunnen bijleren. In plaats van de zoveelste sensitivity/smurf/anti-rus post. Nu komt het er (eindelijk) en vind je het niet meer gezellig. Ik geef in ieder geval steeds goede argumentatie waarom ik een bepaalde mening heb of waarom ik iets zeg of doe. Anderen moeten het daar uiteraard niet akkoord mee zijn, dat is juist het leuke aan een discussie. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Grim op 24-12-2015 19:07 ]

Even tussendoor voor iedereen in het cs topic wie lurked of actief meepost wie trolled of gewoon even een kijkje komt nemen. Fijne kerstdagen en laten ee er een leuke frag gevulde kerst van maken met zn allen.

• markdm
Leuk verhaaltje, maar is er ook maar enig bewijs dat alleen MVPs en round wins/loses invloed hebben op je rank? De schrijver van dat stukje heeft gezegd dat zijn bron is dat hij op meer dan 50 verschillende smurfs gespeeld en geranked is en daaruit zijn conclusie gemaakt heeft, maar ik twijfel of dat wel een goede bron hiervoor is, heel veel verschillende factoren spelen namelijk (denk ik) een rol.
Ik heb vooral mijn twijfels over het volgende stukje:
Anything listed below does NOT have ANY effect on Ranks & Points unless it leads to a MVP:
Kills, Assists & Deaths
Teamkills or Suicides
Headshots
Accuracy
Grenades kills, knife kills, stylish kills or anything of this sort
The time each rounds takes (to win or lose)
Losing/Winning with or without the bomb planeted
Soreboard position and/or Score
Achievements gained during each round (if any)
Hostage rescues or shots
Damage given and/or Taken
etc. (Anything else you can imagine)

So what affects your rank (points gained or lost) in a nutshell is:
Current Elo Points (rank)
Round Win/Loss
MVPs Gained
Ik vind dit (en alle andere discussies) over het rankingsysteem gewoon gegok en speculatie, het komt er simpelweg op neer: als je goed speelt ga je omhoog en als je slecht speelt ga je omlaag.

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:53
Misschien hoort dit hier niet thuis. Ik zit al een tijdje te kijken naar een unieke music kit. Ik zit nu dat het gedaald is van €2,20 naar €1,70. Ik wilde het aanschaffen maar blijkt dat ik daar geen recht op heb tot 20 januari 2015. Mijn vraag was, is er een andere manier om toch toegang te krijgen op de marketplace? Mijn tweede account heeft ook geen toegang. Ik ben bang dat tegen 20 januari dadelijk weer €3,00 is. Nog steeds geen ramp, maar wil er niet al te veel geld aan uitgeven. Mocht het hier niet thuis horen, excuses! Tips zijn welkom. Ook als er bijv. andere websites zijn waarmee je met geld die music kit kan aanschaffen. _/-\o_

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
FireBladeX schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:21:
Misschien hoort dit hier niet thuis. Ik zit al een tijdje te kijken naar een unieke music kit. Ik zit nu dat het gedaald is van €2,20 naar €1,70. Ik wilde het aanschaffen maar blijkt dat ik daar geen recht op heb tot 20 januari 2015. Mijn vraag was, is er een andere manier om toch toegang te krijgen op de marketplace? Mijn tweede account heeft ook geen toegang. Ik ben bang dat tegen 20 januari dadelijk weer €3,00 is. Nog steeds geen ramp, maar wil er niet al te veel geld aan uitgeven. Mocht het hier niet thuis horen, excuses! Tips zijn welkom. Ook als er bijv. andere websites zijn waarmee je met geld die music kit kan aanschaffen. _/-\o_
Wellicht via opskins.com geen idee of ze music kits hebben

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
wat discussie hierboven zeg, miss moeten jullie het gezellig op TS uitpraten ipv hier :)

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingSig op 24-12-2015 19:37 ]

• Grim
markdm schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:12:
[...]

Leuk verhaaltje, maar is er ook maar enig bewijs dat alleen MVPs en round wins/loses invloed hebben op je rank? De schrijver van dat stukje heeft gezegd dat zijn bron is dat hij op meer dan 50 verschillende smurfs gespeeld en geranked is en daaruit zijn conclusie gemaakt heeft, maar ik twijfel of dat wel een goede bron hiervoor is, heel veel verschillende factoren spelen namelijk (denk ik) een rol.
Ik heb vooral mijn twijfels over het volgende stukje:

[...]

Ik vind dit (en alle andere discussies) over het rankingsysteem gewoon gegok en speculatie, het komt er simpelweg op neer: als je goed speelt ga je omhoog en als je slecht speelt ga je omlaag.
Waar het op neerkomt is dat enkel Valve de correcte mathematische formule weet. Alles hieromtrent is speculatie.

Als Valve bekend gaat maken dat MVP sterren 50% van je rating bepalen ga je ongelofelijk veel mensen krijgen die gaan kill hunten of teamkillen om de bom te planten/defusen om zo de MVP te krijgen.

Vanwege die reden (en andere) maakt Valve het niet bekend. Gewoon spelen en die up- of downrank krijg je wel wanneer het systeem beslist dat het daar tijd voor is.

EDIT:
SmokingSig schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:37:
wat discussie hierboven zeg, miss moeten jullie het gezellig op TS uitpraten ipv hier :)
Hoezo? Een mooie discussie met voor en tegenstanders is toch het beste wat er is. Als iedereen ja of nee knikt is er ook helemaal niets aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Grim op 24-12-2015 19:38 ]

Pagina: 1 ... 206 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic