[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 205 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.865 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:32
Brogala schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:43:
[...]

Ik vond het wel een ervaring hoor, zo slecht was ik dus ook een jaar geleden :P Was ook meer een troll potje, MM rank boeit me toch niet zoveel maar had niet verwacht dat we tegen 5x SMFC kwamen :+

edit: Iets anders: ik heb op dit moment de Razer Deathadder maar ik wil eigenlijk een kleinere muis uitproberen. Gebruik de claw grip en heb best kleine handen. Ik dacht aan de Zowie EC2-A, heeft er iemand ervaring met deze muis? Kan hem altijd kopen en dan kijken of hij lekker in de hand ligt en eventueel terugsturen.
Je kan ook even in een winkel proberen, scheelt je gezeur met terug sturen.
Vraag: gebruik je niet de claw grip juist omdat de muis te groot is ? Anders kan t zomaar zo zijn dat je straks anders moet muizen.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Jelle Brolnir schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:20:
[...]

Je kan ook even in een winkel proberen, scheelt je gezeur met terug sturen.
Vraag: gebruik je niet de claw grip juist omdat de muis te groot is ? Anders kan t zomaar zo zijn dat je straks anders moet muizen.
Probleem is dat 't ding naar mijn weten in geen enkele fysieke winkel te krijgen is. Is helaas alleen maar te bestellen via webshops. Daarom ben ik ook weer voor een Razer gegaan ipv iets nieuws te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
xeroamd schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:31:
[...]

Probleem is dat 't ding naar mijn weten in geen enkele fysieke winkel te krijgen is. Is helaas alleen maar te bestellen via webshops. Daarom ben ik ook weer voor een Razer gegaan ipv iets nieuws te proberen.
Oh shit, ja daar heb je wel weer een punt. Merk dat gaming producten wel bezig zijn met een opmars in winkels maar een variatie van muizen blijkt inderdaad nog een soort van niche vraag te zijn. Ik doe het btw nog met een mx518 die helaas de geest begint te geven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vond het wel een ervaring hoor, zo slecht was ik dus ook een jaar geleden :P Was ook meer een troll potje, MM rank boeit me toch niet zoveel maar had niet verwacht dat we tegen 5x SMFC kwamen :+

edit: Iets anders: ik heb op dit moment de Razer Deathadder maar ik wil eigenlijk een kleinere muis uitproberen. Gebruik de claw grip en heb best kleine handen. Ik dacht aan de Zowie EC2-A, heeft er iemand ervaring met deze muis? Kan hem altijd kopen en dan kijken of hij lekker in de hand ligt en eventueel terugsturen.
Ha brogala, ik heb een zowie! Zie ook mijn review. Heb zelf ook kleine handen en het speelt fijn!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Heb ook een zowie fk2

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:47
Ik heb geen zowie fk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:18
Brogala, jij moet nog groeien. Je handjes moeten nog groeien.

Heb sinds gisteren de Sharkoon Fireglider. Lekker groot, had een microsoft muis van 10 euro en is wel aangenamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
[...]

Zowie is top. Had vroeger altijd de MS3.0, waar deze op gebaseerd is.
Afbeeldingslocatie: http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/mPzJJ1FCaS2mLTtV10Wegrw.jpg

Zelf heb ik de EC1, omdat ik grote handen heb. En dat is de beste muis die ik tot nu toe gehad heb. Hij klikt sneller dan de logitech g500. Je moet de zowie wel gebruiken met een stoffen muismat (op een tafel registreert hij niets) en je hoeft de zowie minder hoog op te tillen vergeleken met deze logitech. Daardoor kan je met lage muissnelheid sneller mouseliftenliften en draaien.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:28
[...]

Dan is de zowie ec2-a echt de beste keus voor je. Zelf ook Microsoft Intelli 3.0 gehad, razer deathadder en logitech g402 geprobeerd maar vond ze te groot, de ec2-a is net wat kleiner en gewoon perfect als je wat kleinere handen hebt al helemaal.
rnenator schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:27:
[...]

Zowie is top. Had vroeger altijd de MS3.0, waar deze op gebaseerd is.
[afbeelding]

Zelf heb ik de EC1, omdat ik grote handen heb. En dat is de beste muis die ik tot nu toe gehad heb. Hij klikt sneller dan de logitech g500. Je moet de zowie wel gebruiken met een stoffen muismat (op een tafel registreert hij niets) en je hoeft de zowie minder hoog op te tillen vergeleken met deze logitech. Daardoor kan je met lage muissnelheid sneller mouseliftenliften en draaien.
Toevallig dat mijn moeder vd week mijne oude IME 3.0 teruggevonden heeft haha, zelfs de doos heb ik nog, die muis is bijna 10 jaar oud ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Zowie, er fijn voor shooters. Voor andere spellen speelt hij echter wat minder fijn (ik speel bijv. een ARPG). Als je alleen CSGO speelt zul je er wel een goede aan hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor de hulp iedereen! Ga dan maar de Zowie EC 2A bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
r4ptor schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:03:
Brogala, jij moet nog groeien. Je handjes moeten nog groeien.

Heb sinds gisteren de Sharkoon Fireglider. Lekker groot, had een microsoft muis van 10 euro en is wel aangenamer.
Dat ding is om te janken man. Mag zich geen eens gaming muis noemen. Als je een goede muis/sensor wilt kijk dan eens voor onder de 30 euro naar Logitech g100s.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:53:
Thanks voor de hulp iedereen! Ga dan maar de Zowie EC 2A bestellen.
Ik heb de Logitech G303 wat 's werelds meest gehypte muis is van Counter-Strike en Cloud9 gebruikt hem ook. Maar vooral omdat ik hem gebruik moet je hem kopen want ik ben een hele goede aimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:52:
[...]

Ik heb de Logitech G303 wat 's werelds meest gehypte muis is van Counter-Strike en Cloud9 gebruikt hem ook. Maar vooral omdat ik hem gebruik moet je hem kopen want ik ben een hele goede aimer.
Want hij bedoelde zijn vraag als een trol of omdat iedereen het heeft?
Nee hij kwam met een goede reden waarom hij die muis zou willen en kwam alleen vragen of het een verstandige keuze was. Je reactie is nogal nutteloos en raar. Hij kijkt tenminste objectief naar welke muis het beste voor hem is ipv blindelings andere mensen te volgen zoals de meeste dat doen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:52:
[...]

Daarom ben je ook gederankt zeker. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 23:02
Ik zit nog op LE rank gelukkig, heb akelig veel potjes achter elkaar gewonnen en ook allemaal met 5+ MVP stars, dus..... of LEM word mij niet gegund of ik ben gewoon unlucky as f***.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

kevtim schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:41:
Ik zit nog op LE rank gelukkig, heb akelig veel potjes achter elkaar gewonnen en ook allemaal met 5+ MVP stars, dus..... of LEM word mij niet gegund of ik ben gewoon unlucky as f***.
Ik heb mijn 8 laatste games gewonnen met dikwijls een 6+ MVP.
Nog steeds LEM alhoewel dat ik de laatste spelletjes vaak supremes als tegenstand krijg

[ Voor 3% gewijzigd door Nutellaah op 21-12-2015 15:58 ]

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:39:
[...]

Daarom ben je ook gederankt zeker. :')
ja 1v1 me noob rank zegt niks over individuele skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:03:
[...]

1v1 skills zegt niets over competitive speelvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar gelukkig zitten we beide geen kansloos trieste opmerkingen te maken naar andere spelers omdat we niks beters te doen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:25:
[...]

1v1 skills zegt niets over competitive speelvermogen.
Yo myqe zou jij je vandaag kunnen inschrijven voor die lan. Zijn nog maar een beperkte aantal plekken over ;)
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:27:
Maar gelukkig zitten we beide geen kansloos trieste opmerkingen te maken naar andere spelers omdat we niks beters te doen hebben.
Helaas ben jij dit wel aan het doen. En als je niks beters te doen heb ga je toch gewoon werken of iets anders doen. Maak jezelf nuttig in de maatschapij ipv stoer doen op een forum waar de meeste mensen wel gewoon normaal doen.

[ Voor 45% gewijzigd door Ryada op 21-12-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nou nou trolloos... even rustig doen he... laten we het gezellig houden.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:43
wambamNL schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:28:
[...]

Yo myqe zou jij je vandaag kunnen inschrijven voor die lan. Zijn nog maar een beperkte aantal plekken over ;)
Heb je al wel een beetje strats etc. geoefend? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wizz3rd schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:29:
[...]

Heb je al wel een beetje strats etc. geoefend? :P
Eeeeeeeehm. Ik heb er een hoop :D
Moet ze alleen nog even aan de medemensen uitleggen en oefenen. Maar zal eerlijk ook meer van myqe en mij afhangen dan van de rest helaas haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
wambamNL schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:30:
[...]

Eeeeeeeehm. Ik heb er een hoop :D
Moet ze alleen nog even aan de medemensen uitleggen en oefenen. Maar zal eerlijk ook meer van myqe en mij afhangen dan van de rest helaas haha.
Haha, wanneer is de lan? Wordt deze ook gestreamd op twitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wizz3rd schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:31:
[...]

Haha, wanneer is de lan? Wordt deze ook gestreamd op twitch?
De kan is dit weekend. En zal wss ook gestreamed worden denk ik. Maar zijn ook een aantal teams met een hoog niveau. En ik voel me gewoon slecht in het spel de laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
wambamNL schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:33:
[...]

De kan is dit weekend. En zal wss ook gestreamed worden denk ik. Maar zijn ook een aantal teams met een hoog niveau. En ik voel me gewoon slecht in het spel de laatste tijd
Achja je doet het vooral voor de lol ja :P Natuurlijk ook om te winnen en om te kunnen zeggen dat je op LAN bent geweest :) Alvast succes in ieder geval :D

[ Voor 3% gewijzigd door Wizz3rd op 21-12-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:28:
[...]

[...]

Helaas ben jij dit wel aan het doen. En als je niks beters te doen heb ga je toch gewoon werken of iets anders doen. Maak jezelf nuttig in de maatschapij ipv stoer doen op een forum waar de meeste mensen wel gewoon normaal doen.
:'( jij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wizz3rd schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:35:
[...]

Achja je doet het vooral voor de lol ja :P Natuurlijk ook om te winnen en om te kunnen zeggen dat je op LAN bent geweest :) Alvast succes in ieder geval :D
Word mn 3de lan voor mij iig. En ik doe het vooral voor de lol en ervaring. De groep waarmee ik ga is echt gezellig etc dus ik vind het allemaal prima.
Ik begrijp dat je brein te klein is om te verwerken wat ik net tegen je heb gezegd maar om erbij te gaan huilen verast mij nou weer. Mocht je echt niks te doen hebben en je gewoon op deze manier in dit topic gaat lopen posten verwijs ik je graag door naar: flamelux. Reddit of je eigen vriendentuin, hier word het blijkbaar wel geaccepteerd.
Mocht dit niet mogelijk zijn zou ik je aanraden gewoon te gaan oefenen in csgo zodat je uiteindelijk mss je incompetentie overwint en uit silver 3 weet te geraken. Misschien word je dan ooit zelfs wel Silver Elite Master.

[ Voor 45% gewijzigd door Ryada op 21-12-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
[...]

Ik pak je Barrie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
NeHoX schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:35:
[...]

Dat ding is om te janken man. Mag zich geen eens gaming muis noemen. Als je een goede muis/sensor wilt kijk dan eens voor onder de 30 euro naar Logitech g100s.
En waarom is ie dan om te janken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Wat doe je als je in een "slump" zit eigenlijk ? Heeft iemand daar een remedie voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Jelle Brolnir schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:05:
Wat doe je als je in een "slump" zit eigenlijk ? Heeft iemand daar een remedie voor ?
Break nemen, iets anders doen, sigaartje roken, volgende dag opnieuw proberen,..

Ik heb overigens dé reden gevonden om een timeout te gebruiken: als iemand (mezelf) dringend naar toilet moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8
Wat ik doe is gwn doorspelen. En proberen te kijken wat er vooral fout gaat. Daar aan werken etc. Kom je sterker uit je slump. Naar mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
wambamNL schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:15:
8
[...]

Wat ik doe is gwn doorspelen. En proberen te kijken wat er vooral fout gaat. Daar aan werken etc. Kom je sterker uit je slump. Naar mijn ervaring.
Ja, heb hem ook al eerder gehad maar het lijkt nu gewoon niet beter te gaan. Ben nog trager en mijn aim is nog slechter als anders. Zal maar even doorzetten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelle Brolnir schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:21:
[...]

Ja, heb hem ook al eerder gehad maar het lijkt nu gewoon niet beter te gaan. Ben nog trager en mijn aim is nog slechter als anders. Zal maar even doorzetten dan.
Had laatst een slump van 2 weken lang. Wonder boven wonder geen derank etc maar gwn slechter dan ik eerst was en paar dagen geleden kon ik opeens weer knallen toen ik een 10 man speelde met vrienden.
Awsom schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:38:
[...]

Jij weet niet wie ik ben he? :P
Ik ook niet? :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Ryada op 21-12-2015 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
Je sensitivity/resolutie veranderen.

:P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:38:
[...]

Had laatst een slump van 2 weken lang. Wonder boven wonder geen derank etc maar gwn slechter dan ik eerst was en paar dagen geleden kon ik opeens weer knallen toen ik een 10 man speelde met vrienden.

[...]

wil het ook wel weten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Volgens mij heb ik nog nooit met jou gespeeld. :P

Wel eens met Barrie!!! en MyQe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awsom schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:48:
[...]

Volgens mij heb ik nog nooit met jou gespeeld. :P

Wel eens met Barrie!!! en MyQe
Dat zou idd best kunnen. Speel niet zoveel me tweakers meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
wambamNL schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:38:
[...]

[...]

Zit ik dan 2 deranks later ;) Net potje gedaan met paar gasten die luisteren en opletten en dan gaat het een stuk beter, speel blijkbaar erg zoals ik mij voel.
Awsom schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:39:
[...]

Lolbroek :P

[ Voor 58% gewijzigd door Jelle Brolnir op 21-12-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awsom schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:39:
[...]

BEn ook van 1024 naar full HD gegaan en vind het opeens weer iets leuker ;D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:38:
[...]

Jij weet niet wie ik ben he? :P
neee dat weet ik niet toe nou 1v1 ik ga niet de hele tijd zitten wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand stal mijn AK en ik schoot hem 2 keer in z'n hoofd. Gelijk gekicked. Rip brain en rip winstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Brogala schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:30:
Iemand stoolmijn AK en ik schoot hem 2 keer in z'n hoofd. Gelijk gekicked. Rip brain en rip winstreak.
Terecht met zo een werkwoordsvervoeging. >:)

Steam: Grim

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NuCl3aR schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:42:
[...]

Terecht met zo een werkwoordsvervoeging. >:)
Oh lol het is natuurlijk stal |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Uninstall. Klote spel van men PC gekegeld. In Januari begin ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
SmokingSig schreef op maandag 21 december 2015 @ 21:36:
Uninstall. Klote spel van men PC gekegeld. In Januari begin ik weer.
Jep. Na het lezen van jouw post, neem ik gewoon ook ff pauze.Moet toch fallout 4 nog uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik snap officieel helemaal niets meer van die ranking... Na een lange winstreak twee potjes verloren van de 4 Hoppa derank naar MG1; dit was vorige week. Vandaag weer gespeeld. Helaas twee van de drie potjes verloren. Meteen weer een derank... Zit GVD weer op GNM. Snap er echt helemaal niets meer van.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:38
Lanithro schreef op maandag 21 december 2015 @ 23:41:
Ik snap officieel helemaal niets meer van die ranking... Na een lange winstreak twee potjes verloren van de 4 Hoppa derank naar MG1; dit was vorige week. Vandaag weer gespeeld. Helaas twee van de drie potjes verloren. Meteen weer een derank... Zit GVD weer op GNM. Snap er echt helemaal niets meer van.
Ranks zijn sinds vorige week weer aangepast. Eindelijk iedereen weer terug naar de rank waar ze behoren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 4 potjes tegen cheaters snap ik niet dat ik nog geen silver geworden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
In januari beginnen met een nieuwe start ! Ik geraakte teveel gefrustreerd in het spel, niet goed. Volgend jaar ;w trg supreme! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingSig op 22-12-2015 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Gisteren derank naar MG2 gehad. Gelukkig gisterenavond nog 2 potjes kunnen winnen met tweakers/nehoxers en net een soloq gedaan. Terug MGE!

Maar de MM is echt fucked up.. Bijna al altijd gespeeld tegen teams tussen GNM en DMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

r4ptor schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:14:
Gisteren derank naar MG2 gehad. Gelukkig gisterenavond nog 2 potjes kunnen winnen met tweakers/nehoxers en net een soloq gedaan. Terug MGE!

Maar de MM is echt fucked up.. Bijna al altijd gespeeld tegen teams tussen GNM en DMG.
Het lijkt ook moeilijker dan eerst, voor de change was ik LE, tegen LEM aan, en ik kon goed mee komen, maar sinds de change lijkt DMG wel mijn niveau te zijn en hoeveel ik ook win ik kom er niet meer uit haha..

En elk f*cking potje gaat tot het uiterste, bijna altijd wel dat ieder team boven de 10 round wins heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Louw Post op 22-12-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Laatst online: 11-09 14:32
Ze hebben het ranking systeem aangepast een 1-2 weekies terug.
Stond op reddit ergens, en is later confirmed door Valve.
Louw Post schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:35:
[...]

Het lijkt ook moeilijker dan eerst, voor de change was ik LE, tegen LEM aan, en ik kon goed mee komen, maar sinds de change lijkt DMG wel mijn niveau te zijn en hoeveel ik ook win ik kom er niet meer uit haha..

En elk f*cking potje gaat tot het uiterste, bijna altijd wel dat ieder team boven de 10 round wins heeft.

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

xenonNn schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:32:
Ze hebben het ranking systeem aangepast een 1-2 weekies terug.
Stond op reddit ergens, en is later confirmed door Valve.

[...]
Dat had ik al wel gelezen inderdaad, maar me nu ook even wat beter ingelezen.
(Dit was het bericht van Valve blijkbaar: https://www.reddit.com/r/...n_the_rank_system/cy3x3pj )

Het voelt wel beter aan qua skills tussen de mensen in een potje, heb niet echt potjes meer gehad dat je echt totaal het andere team de pan in hakt, of andersom. Aan de andere kant ik ben nu DMG, daar gaat mijn #RoadToGlobal :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Laatst online: 13-09 10:03
Goedemorgen!
Ik ben redelijk nieuw in cs go en vroeg me af hoe jullie aan een pre made team met Tweakers komen. Wordt dat via dit topic geregeld of via mirc of iets dergelijks?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Louw Post schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:11:
[...]

Dat had ik al wel gelezen inderdaad, maar me nu ook even wat beter ingelezen.
(Dit was het bericht van Valve blijkbaar: https://www.reddit.com/r/...n_the_rank_system/cy3x3pj )

Het voelt wel beter aan qua skills tussen de mensen in een potje, heb niet echt potjes meer gehad dat je echt totaal het andere team de pan in hakt, of andersom. Aan de andere kant ik ben nu DMG, daar gaat mijn #RoadToGlobal :'( :+
Ik hoop om MGE nu te kunnen vasthouden. Potjes gisteren gingen wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-08 22:43
Wie van de tweakers gaan naar the GITT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer zo'n dag dat het tegen SMFC's wel lukt, maar tegen eagles/DMG's hopeloos gaat... haha heel random!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeroenm17 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:56:
Wie van de tweakers gaan naar the GITT?
Voor zover ik weet nu 2 tweakers.
Waarvan ik er 1 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
wambamNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:04:
[...]

Voor zover ik weet nu 2 tweakers.
Waarvan ik er 1 ben.
BAMMIE, doe je mee aan de csgo comp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeroenm17 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:06:
[...]

BAMMIE, doe je mee aan de csgo comp?
Jazeker doe ik eraan mee. Word wss wel kapot gemaakt maar we doen het voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Account staat vandaag gewoon rustig op public, mn inventory wel op private.
Als we allemaal nog even de account willen reporten (hijacking) heel graag!
https://steamcommunity.com/id/2961

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
wambamNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:09:
[...]

Jazeker doe ik eraan mee. Word wss wel kapot gemaakt maar we doen het voor de lol.
Ik ga zelf met mijn team er heen, we gaan zien hoe het gaat.

PS. ben trouwens MetuLELELE(Metusz), voo rhet geval je me niet herkende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
e1ndbaas schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:12:

Thanks!
http://www.twitch.tv/solista_tv

Hij streamt ook... Naam is Josh Daya.. RIP man...

Je hele inv staat er nog op hoor..

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 22-12-2015 11:15 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
hmr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:14:
[...]

http://www.twitch.tv/solista_tv

Hij streamt ook... Naam is Josh Daya.. RIP man...
Ja had al het eea uitgezocht en naar steam support gemaild. Reageren ook als een drol overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:38
hmr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:58:
Gisteren weer zo'n dag dat het tegen SMFC's wel lukt, maar tegen eagles/DMG's hopeloos gaat... haha heel random!
Spelen tegen supremes/globals vind ik makkelijker dan tegen DMG en eagles. Dit komt omdat de mensen op die ranks gewoon minder slim spelen en daardoor veel minder goed te voorspellen / in te schatten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeroenm17 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:14:
[...]

Ik ga zelf met mijn team er heen, we gaan zien hoe het gaat.

PS. ben trouwens MetuLELELE(Metusz), voo rhet geval je me niet herkende.
Had al zon vermoeden op beide punten.
Ik speel helaas gewoon met een mix. Het team wat ik gejoijed was was echt niks voor mij dus ben ermee gestopt. Dus nu teamloos op zoek en dan maar gwn met een mix gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
wambamNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:16:
[...]

Had al zon vermoeden op beide punten.
Ik speel helaas gewoon met een mix. Het team wat ik gejoijed was was echt niks voor mij dus ben ermee gestopt. Dus nu teamloos op zoek en dan maar gwn met een mix gaan.
Jammer man, ik kom zaterdag laat aan met mijn team.
Mocht je een paar potjes mee willen doen kan dat altijd, ben alleen actief op esea en faceit premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeroenm17 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:23:
[...]

Jammer man, ik kom zaterdag laat aan met mijn team.
Mocht je een paar potjes mee willen doen kan dat altijd, ben alleen actief op esea en faceit premium.
Ik ga deze week mn esea opnieuw aanschaffen en ben altijd wel up voor een potje. Zelf ben ik er zaterdag al vroeg dus mocht je hulp nodig hebben met uitladen laat het maar weten. 2 van mijn team komen ook laat aan dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
wambamNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:25:
[...]

Ik ga deze week mn esea opnieuw aanschaffen en ben altijd wel up voor een potje. Zelf ben ik er zaterdag al vroeg dus mocht je hulp nodig hebben met uitladen laat het maar weten. 2 van mijn team komen ook laat aan dusja.
Ik moet zeggen dat ik faceit leuker vindt dan esea. Bedankt voor het aanbod, zal het onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeroenm17 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:30:
[...]

Ik moet zeggen dat ik faceit leuker vindt dan esea. Bedankt voor het aanbod, zal het onthouden.
Ik speel zelf ook op faceit alleen heb geen premium (nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
e1ndbaas schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:12:

Thanks!
Wat is de status hiervan nu? Op support aan het wachten nog? En zijn inventory staan jou spullen in?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
wambamNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:39:
[...]

Ik speel zelf ook op faceit alleen heb geen premium (nog niet)
Faceit free vind ik persoonlijk iets te makkelijk, die paar euro is het meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
teupje schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:41:
[...]

Wat is de status hiervan nu? Op support aan het wachten nog? En zijn inventory staan jou spullen in?
De status is dat steam support erg triest is en ja mijn inv zit daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
e1ndbaas schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:48:
[...]

Ok, heb em gereport..

Ben je al eerder gehacked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
e1ndbaas schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:48:
[...]

Hij heeft ook gewoon zijn stream er aan gelinked ja :o Hij durft wel zeg
Edit; heb hem ook ff gereport

[ Voor 5% gewijzigd door Wizz3rd op 22-12-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
teupje schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:52:
[...]

Ok, heb em gereport..

Ben je al eerder gehacked?
Nee nooit. Ben ook niet zo'n tard dat ik zomaar op een link klik of even lekker mijn gegevens deel met iemand die ik niet vertrouw. Heb wel een idee hoe t gebeurt kan zijn maar dat vecht ik nu dus uit met steam support.
Wizz3rd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:53:
[...]

Hij heeft ook gewoon zijn stream er aan gelinked ja :o Hij durft wel zeg
Wellicht gewoon doorverkocht.

[ Voor 22% gewijzigd door dannbla op 22-12-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
e1ndbaas schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:53:
[...]

Nee nooit. Ben ook niet zo'n tard dat ik zomaar op een link klik of even lekker mijn gegevens deel met iemand die ik niet vertrouw. Heb wel een idee hoe t gebeurt kan zijn maar dat vecht ik nu dus uit met steam support.

[...]

Aah daar had ik nog niet bij nagedacht. Dat zou idd goed kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
e1ndbaas schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:53:
[...]

[...]

Dan krijg je je inventory gewoon terug, heb vorig jaar precies hetzelfde gehad. Dat doen ze eenmalig en de volgende keer dat je gehacked wordt kan je het vergeten.

Doen ze nu moeilijk dan?

Ter info: ik heb vorig jaar 30 November een support case aangemaakt, en op 7 Januari was het opgelost. Je moet echt engelengeduld hebben met die gasten

[ Voor 11% gewijzigd door teupje op 22-12-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
teupje schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:56:
[...]

Dan krijg je je inventory gewoon terug, heb vorig jaar precies hetzelfde gehad. Dat doen ze eenmalig en de volgende keer dat je gehacked wordt kan je het vergeten.

Doen ze nu moeilijk dan?

Ter info: ik heb vorig jaar 30 November een support case aangemaakt, en op 7 Januari was het opgelost. Je moet echt engelengeduld hebben met die gasten
Ah dat verklaard een hoop. Zijn rete traag ja.. we wachten het af thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeroenm17 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:47:
[...]

Faceit free vind ik persoonlijk iets te makkelijk, die paar euro is het meer dan waard.
Is best lastig met 4 trolls spelen (is letterlijk gebeurd)
Maar ik ga het ook halen ergens deze week. Moet alleen nog mensen vinden om mee in een team te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
e1ndbaas schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:27:
[...]

Ah dat verklaard een hoop. Zijn rete traag ja.. we wachten het af thanks.
Had je een 4 digit steam id? (STEAM_0:0:2961) damn dan was je er vroeg bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil je mijn 5digit overkopen Danny'? :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
rnenator schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:04:
[...]

Had je een 4 digit steam id? (STEAM_0:0:2961) damn dan was je er vroeg bij.
Sterker nog ik heb er 2! (gelukkig)
hmr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:23:
Wil je mijn 5digit overkopen Danny'? :P
Nee dankje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar taai man.... hoop dat het lukt!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
wambamNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:55:
[...]

Is best lastig met 4 trolls spelen (is letterlijk gebeurd)
Maar ik ga het ook halen ergens deze week. Moet alleen nog mensen vinden om mee in een team te spelen.
Als je mensen zoekt invite me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Ik was al blij met mijn 5-digit. Volgens mij de dag (nacht) dat steam uitkwam aangemaakt, niet snel genoeg dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeroenm17 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:33:
[...]

Als je mensen zoekt invite me maar.
Zal ik zeker onthouden. Thx man.
Dit weekend weer eens samenspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08 23:15
@e1ndbaas

Ik heb wat dingen uitgezocht over je gehackte account, de huidige gebruiker ervan en zijn/haar vrienden. Misschien kan het je helpen om je account terug te krijgen. Geef maar een reactie als je interesse hebt.

steam: VINK || esea: ViNK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
ViNK schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:05:
@e1ndbaas
Ik heb wat dingen uitgezocht over je gehackte account, de huidige gebruiker ervan en zijn/haar vrienden. Misschien kan het je helpen om je account terug te krijgen. Geef maar een reactie als je interesse hebt.
Had ook al het eea tis wel goed zo ik wacht support af. iig bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Faceit geprobeert. Weer aimlockende hackers fuckit ik zie je weer in Januari csgo of ik moet een ESEA account gaan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:06:
Vandaag Faceit geprobeert. Weer aimlockende hackers fuckit ik zie je weer in Januari csgo of ik moet een ESEA account gaan kopen.
Of je bent zo slecht dat alles wat hoger dan silver is voor jou als iemand met aimassist overkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:06:
Misschien moet je eerst uit Silver 1 komen voordat je mensen cheaters gaat noemen. En koop vooral geen ESEA want daar kom je tegen erg goede mensen die in de ogen van een silver een triggerbot gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ook op Faceit. Ik heb geen idee hoe ze mensen bij elkaar zetten, maar toen ik op Faceit begon kwam ik ook tegen lage(re) ranks in potjes en die riepen ook meteen hacker bij 2 headshots achter elkaar. Vergis je niet in het verschil in skill.

Do what you love, do it often

Pagina: 1 ... 205 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic