[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 204 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.876 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
e1ndbaas schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:43:
WTF! Ik kom mijn steam account niet meer in? Als ik de recovery code wil toezenden staat er een heel ander e-mail adres (J***@gmail.com). Niet mijn e-mail iig! Mocht je dus een bericht krijgen van mij, ik ben het niet !

Mijn id:
http://steamcommunity.com/id/2961
Behoorlijk apart. Er zijn voorheen wel een aantal loopholes geweest maar die exploits zouden door Valve zijn opgelost. Overigens zoals ik zie had je wel steamguard, dat houdt in dat Valve je je spullen normaliter gewoon terug geeft. (is alleen met mobile auth) Enige nadeel is dat ze bij zo'n restore geen rekening kunnen houden met bijvoorbeeld patterns. Dus je 1500k blue gem kara MW kan ineens nog 300 keys zijn bij wijze van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 16:18
Joepie weer lekker p250en op ecos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
r4ptor schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:29:
Joepie weer lekker p250en op ecos!
Gelukkig wel, normaal schiet ik met p250 bijna alleen headys maar gister schoot ik met een usp-s/glock nog meer raak dan een p250

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
xeroamd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:29:
[...]

Behoorlijk apart. Er zijn voorheen wel een aantal loopholes geweest maar die exploits zouden door Valve zijn opgelost. Overigens zoals ik zie had je wel steamguard, dat houdt in dat Valve je je spullen normaliter gewoon terug geeft. (is alleen met mobile auth) Enige nadeel is dat ze bij zo'n restore geen rekening kunnen houden met bijvoorbeeld patterns. Dus je 1500k blue gem kara MW kan ineens nog 300 keys zijn bij wijze van.
Wacht nogsteeds op reply van steam suppport. Erg zuur dit allemaal.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

e1ndbaas schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:38:
[...]

Dit is toch gaar! Toen ik het hoorde was je profile nog publiek en je inventory vol. Nu private en geen avatar meer. Volvo had op tijd in kunnen grijpen, en je account kunnen blocken. Ik vrees voor je knife :( Breekie heeft toen z'n knife ook niet terug gekregen omdat het een dermate "rare" item is....
steamID STEAM_0:0:2961
steamID3 [U:1:5922]
steamID64 76561197960271650
customURL 2961
profile state public
profile created September 12, 2003
name Solista
real name J D
location Korea, Republic of
status offline
profile http://steamcommunity.com/profiles/76561197960271650

[ Voor 23% gewijzigd door bbblije op 16-12-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
bbblije schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:42:
[...]

Second round force worden vaak gewonnen ja. Maar dit voegt ook wel wat toe aan de game, ik zou het niet nerfen noemen eerder balanceren. Maak de 57 en tek9 ietsjes duurder, en haal de running accuracy omlaag, dat het ook echt skill betreft bij pistols. Want geen kans maken met een pistol tegen een rifle is natuurlijk bs. Close angle moet je nog kunnen winnen, anders kunnen we de eco's uit het spel halen.
En met pistol headdys versus een spray and pray rifler moet je ook gewoon nog winnen. :) Met je eens dus.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

bbblije schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:45:
[...]

Dit is toch gaar! Toen ik het hoorde was je profile nog publiek en je inventory vol. Nu private en geen avatar meer. Volvo had op tijd in kunnen grijpen, en je account kunnen blocken. Ik vrees voor je knife :( Breekie heeft toen z'n knife ook niet terug gekregen omdat het een dermate "rare" item is....

[...]
Mja, maar hoeveel van die mailtjes en issues zouden ze per dag te verwerken krijgen? Als je geen pro player bent, en dus een grote fanbase, kom je altijd onderop de stapel... :(

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
e1ndbaas schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:38:
[...]

Mijn persoonlijke ervaringen met steam support bestaan voornamelijk uit standaard minimaal 2 weken moeten wachten op een reply. Maar gezien je de mobile auth. geactiveerd had, lijkt me dat valve dit gewoon oplost. Althans bij de vergelijkbare hijackings van wat ik gelezen heb. Er gaat helaas alleen tijd inzitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

xeroamd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:20:
[...]

Mijn persoonlijke ervaringen met steam support bestaan voornamelijk uit standaard minimaal 2 weken moeten wachten op een reply. Maar gezien je de mobile auth. geactiveerd had, lijkt me dat valve dit gewoon oplost. Althans bij de vergelijkbare hijackings van wat ik gelezen heb. Er gaat helaas alleen tijd inzitten :/
https://support.steampowe...le.php?ref=1047-edfm-2932

Ik hoop dat ze binnen 5 dagen reageren! Of is er een workaround om een account voor die tijd leeg te trekken? Zoveel dure skins had je niet toch? 5 dagen bij Mac dubbel D's werken levert meer op...

[ Voor 12% gewijzigd door bbblije op 16-12-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
e1ndbaas schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:03:
[...]

Ja dat had ik dus wel aan staan. Ik snap er geen hol van. Ik heb niks getrade, heb ook geen rare linkjes geklikt. Had steamguard (e-mail) gewoon aan staan.
Gebruikte je hetzelfde wachtwoord voor je mail en steam? Straks gaat die Korean ook nog cheaten... Heb iig mijn steam pw veranderd, zodat failsnail niet deranked naar silver 1 als iemand gaat cheaten op mijn account...

Skins werden trouwens toch niet meer teruggegeven ivm duping?

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 16-12-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Brogala schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:08:
[...]

Gebruikte je hetzelfde wachtwoord voor je mail en steam? Straks gaat die Korean ook nog cheaten... Heb iig mijn steam pw veranderd, zodat failsnail niet deranked naar silver 1 als iemand gaat cheaten op mijn account...

Skins werden trouwens toch niet meer teruggegeven ivm duping?
:+
Maar ik hoor toch thuis op silver 1 ;)

Normaal doe ik niks speciaals met wachtwoorden veranderen of veel verschillende wachtwoorden gebruiken. Maar omdat mijn steam account zo veel waard is heb ik wel expres een ander wachtwoord van mijn mail en van steam. Volgens Steam Gauge kosten al mijn games als je ze nieuw koopt $1367.25, maar heb nu ook two step authentication aan staan, dus ik denk dat ik wel goed beschermd ben.

[ Voor 11% gewijzigd door markdm op 16-12-2015 16:21 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

markdm schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:18:
[...]
... $1367.25, maar heb nu ook two step authentication aan staan, dus ik denk dat ik wel goed beschermd ben.
Snelle gamer die in 5 dagen $1367.25 installeert en uitspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:43:
[...]

Snelle gamer die in 5 dagen $1367.25 installeert en uitspeelt.
Het kan. Mits je hacked.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

I see what you did there ;) (slowchat pas op!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markdm schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:18:
[...]

Maar ik hoor toch thuis op silver 1 ;)

Normaal doe ik niks speciaals met wachtwoorden veranderen of veel verschillende wachtwoorden gebruiken. Maar omdat mijn steam account zo veel waard is heb ik wel expres een ander wachtwoord van mijn mail en van steam. Volgens Steam Gauge kosten al mijn games als je ze nieuw koopt $1367.25, maar heb nu ook two step authentication aan staan, dus ik denk dat ik wel goed beschermd ben.
lel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:53:
[...]

I see what you did there ;) (slowchat pas op!!)
Och ik slowchat bijna nooit en af en toe een lolletje mag best zoalng het de overhand niet krijgt heb ik gemerkt van de momenten dat de mods ingrijpen. Maarja je hebt wel gelijk.

Vanavond maar weer beetje aim prac doen. Want ik heb constant als ik speel het gevoel dat mn aim veel te soepel is (waardoor ik overaim) en sens lager zetten helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Valve rolls back CS:GO rifle and pistol changes
PC Gamer
It has not been a strong few weeks for the CS:GO dev team. I reported on Friday that the Winter Update's maligned R8 revolver had been nerfed after only three days—obscene stopping power and pinpoint accuracy for its price had effectively killed eco rounds. Now, Valve has rolled back the accompanying tweaks to pistols and rifles, stating "we likely changed too much too quickly".

For rifles, the changes boiled down to decreasing accuracy, and the latest CS:GO blog post details the rationale behind them: Valve was hoping to make spraying less appealing compared with burst fire. Instead, the patch made all forms of fire less accurate and people kept on spraying anyway, penalising the minority who do tap fire.

A full roll-back is a spectacular step down for a company running a competitive game, and the saga has left many wondering (not for the first time) why Valve doesn't run larger trials before foisting changes on the whole population. This time, the magnitude of the misstep has clearly sunk in.

"We failed to anticipate the reaction of the community to changes in such heavy-use weapons," the blog reads, "and we clearly need to re-evaluate our process for making and communicating about changes in that space."

It's becoming a common refrain from Valve, but perhaps the latest uproar will prevent drastic changes from appearing out of the blue in future.

Share:

rollback van de pistol en rifle aanpassingen :D

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

SouLLeSSportal schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:29:
-

rollback van de pistol en rifle aanpassingen :D
Ja, daar gaat 't hier al vanaf vanmorgen over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jo0Lz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:33:
[...]

Ja, daar gaat 't hier al vanaf vanmorgen over :+
ik had de info nog niet voorbij zien komen, vandaar.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• r4ptor
Liefste vriendjes,

Ik heb dus een knife teveel, Falchion Sorched BS, maar krijg hem niet verkocht op de steam market. Hij staat aan de minimumprijs, maar krijg hem niet weg.

Iemand een idee hoe ik hem op een andere manier kwijt kan geraken?

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2016 19:01 ]

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:26
r4ptor schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:11:
Liefste vriendjes,

Ik heb dus een knife teveel, Falchion Sorched BS, maar krijg hem niet verkocht op de steam market. Hij staat aan de minimumprijs, maar krijg hem niet weg.

Iemand een idee hoe ik hem op een andere manier kwijt kan geraken?
Voor hoeveel staat ie te koop op dit moment? Zou hem evt wel over willen nemen voor normaal geld als je prijs beetje schappelijk is.

bl44t

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 15:52
Is het niet mogelijk om een aparte csgo trading topic te maken?

• r4ptor
YaaD schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:17:
[...]

Voor hoeveel staat ie te koop op dit moment? Zou hem evt wel over willen nemen voor normaal geld als je prijs beetje schappelijk is.
Vroeg er 41,40 voor.. Met 'normaal' geld.. Hoe dan we dit dan? Ik vind dit wel wat risky enzo.
joeri681 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:18:
Sorry ;(

• xeroamd
joeri681 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:18:
Is al vaker geroepen, maar te weinig animo voor. Er wordt af en toe eens een vraag gesteld omtrent trading en thats about it. Lijkt mij onnodig om daar een compleet topic voor te openen.

• YaaD
r4ptor schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:21:
[...]

Vroeg er 41,40 voor.. Met 'normaal' geld.. Hoe dan we dit dan? Ik vind dit wel wat risky enzo.

[...]

Sorry ;(
Vrij simpel.. Ik maak t geld naar je over en we traden de knife. Beetje zoals V&A hier. :)

PM me even met een prijs als ik met ING naar je overmaakt

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 15:52
[...]

[...]

Sorry ;(
Ik zeg ook niet dat ik het erg vind :)
Ik zou het voor mij zelf ook wel handig vinden!

• r4ptor
YaaD schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:22:
[...]

Vrij simpel.. Ik maak t geld naar je over en we traden de knife. Beetje zoals V&A hier. :)

Ja, snap het wel. Ik zal er even over nadenken en zien of er nog andere mogelijkheden zijn.

• YaaD
r4ptor schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:28:
[...]

Ja, snap het wel. Ik zal er even over nadenken en zien of er nog andere mogelijkheden zijn.
Tja, t is een one time offer.. Hoeveel veiliger wil je het hebben? ik geloof dat ik t meeste risico koop, aangezien jij er dan voor kunt kiezen om niet te leveren. Anyway anders kijk ik zelf ff op de market dan :)

bl44t

• markdm
Ik stel dan voor trading bij het betting topic in te voegen. De twee onderwerpen passen redelijk bij elkaar en dat topic is niet echt overvol.

[...]

[...]

Sorry ;(
Wat is er risky aan?

Verwijderd

Kan iemand mij de lol van het vragen wat voor een 'phase' iemands knife op een youtube filmpje is uitleggen? Bvd.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:10:
Kan iemand mij de lol van het vragen wat voor een 'phase' iemands knife op een youtube filmpje is uitleggen? Bvd.
Dat is gewoon trollen. Phases zijn toch gewoon manieren waarop patronen van skins zich materialiseren op de items?

Mijn Icarus Fell is Phase 2. Heb 't ooit op- en uitgezocht, maar whatever. :P

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Er is geen risk. Sterker nog, als hij gewoon dat geld overmaakt loopt degene die vooraf betaald risico.
Daarbij, als je via steam verkoopt, krijgt Steam een gedeelte van het bedrag. In dit geval krijgt hij het volledige bedrag op de bank. Ik had 't allang gedaan.

Jo0Lz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:23:
[...]

Er is geen risk. Sterker nog, als hij gewoon dat geld overmaakt loopt degene die vooraf betaald risico.
Daarbij, als je via steam verkoopt, krijgt Steam een gedeelte van het bedrag. In dit geval krijgt hij het volledige bedrag op de bank. Ik had 't allang gedaan.
Ja dat kan je beter tegen hem vertellen, ik vroeg me meer af wat er volgens hem risky aan is ;)

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:10:
http://csgoxchange.com/article/doppler-general-overview/

Heb je ook nog voor het gemak phases op de M4A1-S Icarues Fell zoals j00lz al zei:

http://imgur.com/a/cTH4c

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Brogala schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:24:
[...]

Ja dat kan je beter tegen hem vertellen, ik vroeg me meer af wat er volgens hem risky aan is ;)
Hij leest 't topic, neem ik ff aan. :D

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ik ruil je mes ook graag tegen een ST M4A4 X-Ray :p

Do what you love, do it often

Verwijderd

Jo0Lz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:22:
[...]

Dat is gewoon trollen. Phases zijn toch gewoon manieren waarop patronen van skins zich materialiseren op de items?

Mijn Icarus Fell is Phase 2. Heb 't ooit op- en uitgezocht, maar whatever. :P
Nee man, mensen zijn serieus geïntresseerd in die shit.

Boys, ik snap dat het vet is om zo'n mes te hebben, maar wat interesseert mij het nou dat een youtuber/streamer een paars mes heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2015 13:34 ]

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:33:
[...]

Nee man, mensen zijn serieus geïntresseerd in die shit.

Boys, ik snap dat het vet is om zo'n mes te hebben, maar wat interesseert mij het nou dat een youtuber/streamer een paars mes heeft.
"Mijn youtuber z'n phase is dikker dan die van jou?"

/care idd

Er zijn mensen die er wel heel ver in gaan, 't zal. <3

• dannbla
Nou ik heb een reply van support, en die account ben ik dus gewoon keihard kwijt.
Paypal was niet genoeg om aan te tonen dat ik de rechtmatige eigenaar ben (terwijl dat het enige is wat ik gekoppeld had aan mijn account, geen CC of Telefoon). Ik heb hier nog een originele HL1 Generations CD liggen. Ik dacht dat ik de key op deze acc had gebruikt maar dit schijnt dus niet zo te zijn, wel ben ik erachter dat ik deze ooit op een andere steam acc heb geactiveerd (helemaal vergeten, maar die acc heb ik dus ook nog.)

Hoe deze hacker dit voor elkaar heeft gekregen blijft een raadsel maar Valve kan dus niet zien wie de rechtmatige eigenaar is en daardoor locken ze de account volledig . Positieve daarvan is dat hij er iig ook niks meer mee kan..

Een tip aan iedereen: Koppel dus zoveel mogelijk shit aan je account (adressen, telefoon nummer, betaalwijze en zet die mobile authenticator aan, hierdoor is het bijna onmogelijk om gehijacked te worden.

Edit:
Ben dus ook al mn vrienden kwijt, voor de gene die mij opnieuw willen adden kan dat hier

[ Voor 7% gewijzigd door dannbla op 17-12-2015 17:05 ]

e1ndbaas schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:45:
Nou ik heb een reply van support, en die account ben ik dus gewoon keihard kwijt.
Paypal was niet genoeg om aan te tonen dat ik de rechtmatige eigenaar ben (terwijl dat het enige is wat ik gekoppeld had aan mijn account, geen CC of Telefoon). Ik heb hier nog een originele HL1 Generations CD liggen. Ik dacht dat ik de key op deze acc had gebruikt maar dit schijnt dus niet zo te zijn, wel ben ik erachter dat ik deze ooit op een andere steam acc heb geactiveerd (helemaal vergeten, maar die acc heb ik dus ook nog.)

Hoe deze hacker dit voor elkaar heeft gekregen blijft een raadsel maar Valve kan dus niet zien wie de rechtmatige eigenaar is en daardoor locken ze de account volledig . Positieve daarvan is dat hij er iig ook niks meer mee kan..

Een tip aan iedereen: Koppel dus zoveel mogelijk shit aan je account (adressen, telefoon nummer, betaalwijze en zet die mobile authenticator aan, hierdoor is het bijna onmogelijk om gehijacked te worden.

Edit:
Ben dus ook al mn vrienden kwijt, voor de gene die mij opnieuw willen adden kan dat hier
Wou vragen of je al een account had met csgo anders mocht je er 1 van mijne hebben xd.

• dannbla
wambamNL schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:14:
[...]
Wou vragen of je al een account had met csgo anders mocht je er 1 van mijne hebben xd.
Thanks but no thanks. Ik heb deze nu driedubbeldwars gesecured. Moet wel weer naar rank 3 (ugh).

[ Voor 7% gewijzigd door dannbla op 17-12-2015 17:17 ]

e1ndbaas schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:15:
[...]

Thanks but no thanks. Ik heb deze nu driedubbeldwars gesecured. Moet wel weer naar rank 3 (ugh). Mocht iemand mij daarbij willen helpen graag hehe.
Begrijpelijk. Was meer zo van indien je het wilt tot je zin hebt om 15 euro te betalen haha. Indien je wilt ik heb mss wel nog wat cheap ass skins voor je die je mag hebben. Heb je iig iets.

• dannbla
wambamNL schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:18:
[...]

Begrijpelijk. Was meer zo van indien je het wilt tot je zin hebt om 15 euro te betalen haha. Indien je wilt ik heb mss wel nog wat cheap ass skins voor je die je mag hebben. Heb je iig iets.
Ik had al niet van die hele schokkende skins, een knappe AK en een 'ok' knife. Het gaat mij meer om de account zelf waar ik erg zuur van ben (alle operations, uren etc.) Maar bedankt!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

e1ndbaas schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:15:
[...]

Thanks but no thanks. Ik heb deze nu driedubbeldwars gesecured. Moet wel weer naar rank 3 (ugh).
Waar zijn je alts naartoe? Eindsmurf enzo?

• dannbla
bbblije schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:26:
[...]

Waar zijn je alts naartoe? Eindsmurf enzo?
Heb ik nog maar share ik met een maat (kopen samen games, voornamelijk singeplayer.) Maar ik wil dit topic verder niet vervuilen. Laat het voor iedereen een les zijn! Secure je account zo goed mogelijk!

Verwijderd

Haha

• r4ptor
Jammer voor je. Mijn main is.ook gekoppeld met mijn gsm, email,.. Alles dus.

Over mijn knife: het was inderdaad een buitenkansje om 40 euro hard te cashen. Ik heb besloten om mijn knife door te ruilen naar mijn 2nd. Toch bedankt voor het aanbod. Ik heb niet echt 40 euro nodig (hard werkende belgische ambtenaar)en skins heb ik nu ook alles.

Morgen is het mijn verjaardag. Skins enzo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

r4ptor schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:47:

Over mijn knife: het was inderdaad een buitenkansje om 40 euro hard te cashen. Ik heb besloten om mijn knife door te ruilen naar mijn 2nd. Toch bedankt voor het aanbod. Ik heb niet echt 40 euro nodig (hard werkende belgische ambtenaar)en skins heb ik nu ook alles.

Gefeliciteerd dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Edit:
Heb je binnen de afgelopen 45 dagen een aankoop gedaan via PayPal? Dan zou ik mooi een geschil aanmaken.. je hebt immers betaald voor iets waar je geen gebruik van kunt maken.

Proberen waard! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Zuur man :/ Kan ik je een paar cheapass skins doneren<3?

Edit:

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
hard werkende belgische ambtenaar
Dat verklaart een hoop. :P

Gefeliciteerd baas!

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 15:46

Loetn

All-time lurker

Hard werkend en Belgische ambtenaar? :+

En proficiat!

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rip ouwe.. een 4 digit steamaccount :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
wat was het teamspeak kanaal ook alweer wat jullie gebruiken om samen te gamen? Ik ben sinds paar dagen weer fanatiek bezig :)

Add me on steam: jurgenbstyle

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 15:46

Loetn

All-time lurker

jurgenb1990 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:37:
wat was het teamspeak kanaal ook alweer wat jullie gebruiken om samen te gamen? Ik ben sinds paar dagen weer fanatiek bezig :)

Add me on steam: jurgenbstyle
ts3.nehox.nl (zie ook TS) :)

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Eindelijk nog eens iet deftig unboxed, AKtje van 17 €, Frontside Misty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

SmokingSig schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:04:
Eindelijk nog eens iet deftig unboxed, AKtje van 17 €, Frontside Misty
Pure winst maat! Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 19:02
Zojuist het raarste potje ooit gespeeld. Ze noemde zichzelf de DErankers en rushte continu mid op dust2

http://prntscr.com/9frk19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
ajaxalex schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:19:
Zojuist het raarste potje ooit gespeeld. Ze noemde zichzelf de DErankers en rushte continu mid op dust2

http://prntscr.com/9frk19
Wees blij ez win ;).

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 19:31
YaaD schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:22:
[...]

Ha kerel, ik kan je wel aan een knife helpen voor ING. Zoek je iets specifieks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
https://www.reddit.com/r/...n_the_rank_system/cy3x3pj

Voor de mensen die dus van MGE naar MG1 of langer zijn gegaan..

Lekker dat ik nog steeds DMG ben, wil zeggen dat ik echt wel op de juiste plaats zat/zit. Laatste 8 games 1 loss, 2 wins en 5 ties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
r4ptor schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 06:58:
https://www.reddit.com/r/...n_the_rank_system/cy3x3pj

Voor de mensen die dus van MGE naar MG1 of langer zijn gegaan..

Lekker dat ik nog steeds DMG ben, wil zeggen dat ik echt wel op de juiste plaats zat/zit. Laatste 8 games 1 loss, 2 wins en 5 ties.
Beste zou zijn gewoon rank reset knop voor de mensen die dat willen :).

Add me on Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:20:
[...]

Beste zou zijn gewoon rank reset knop voor de mensen die dat willen :).
Dit gewoon niet. Als mensen nu al klagen over smurfs dat zal dit het alleen maar erger maken aangezien je dan gewoon na 10 wins je rank reset knop in blijft drukken na elke game. Mits het werkt dat het je rank gewoon verwijderd maar je de wins behoud xd. Als je dan alsnig eerst 10 wins moet halen zou het nog net zo rampzalig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:22:
[...]

Dit gewoon niet. Als mensen nu al klagen over smurfs dat zal dit het alleen maar erger maken aangezien je dan gewoon na 10 wins je rank reset knop in blijft drukken na elke game. Mits het werkt dat het je rank gewoon verwijderd maar je de wins behoud xd. Als je dan alsnig eerst 10 wins moet halen zou het nog net zo rampzalig zijn.
Uitzondering dat dit maar 1x gebruikt kan worden :).

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zouden dan alle boosted supremes weer lekker deranken? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
hmr schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:43:
Zouden dan alle boosted supremes weer lekker deranken? :D
Nee, brogala en ik gaan gewoon road to global! #teamboostedglobal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou mijn rank op mijn smurf is niet gereset en het niveau van sommige LEM's is nog steeds treurig haha.. smurfje nog steeds LEM.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Wauw.. Dus 3 wins en 5 ties.. Verlies ik 1 game, terug MGE.
Nuja, vind het wel leuk van Vavle, maar dit snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r4ptor schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:52:
Wauw.. Dus 3 wins en 5 ties.. Verlies ik 1 game, terug MGE.
Nuja, vind het wel leuk van Vavle, maar dit snap ik niet.
Misschien val je net niet binnen het skill level van Eagle en ben je nu terug gezet door die rank aanpassing

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
hmr schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:33:
[...]

Misschien val je net niet binnen het skill level van Eagle en ben je nu terug gezet door die rank aanpassing
Ik denk inderdaad ook zoiets. Dacht dat ik de rank aanpassing had overleefd, blijkbaar niet. Jammer dat je zo word gestraft. Ach, ik was DMG PRE-RANK CHANGE SO STFU NOOBS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha je wordt niet echt gestraft.. zou het juist eerlijker moeten maken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Bovendien zou het systeem zichzelf nu automatisch moeten aanpassen, dus wellicht ga je vanaf nu na elke rank weer de-ranken na 1 game :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
macciez schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:23:
Bovendien zou het systeem zichzelf nu automatisch moeten aanpassen, dus wellicht ga je vanaf nu na elke rank weer de-ranken na 1 game :D.
Er is een kerel op me friendlist van mg2 naar gn3 gegaan in 4 losses.. #boosted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 19-09 13:28
Ben benieuwd hoeveel dmg+ er nog over blijven in dit topic nu haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:31:
Ben benieuwd hoeveel dmg+ er nog over blijven in dit topic nu haha
Ik blijf gewoon smfc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Hier ook na 2 losses gewoon nog GE :p

edit: trouwens, ik vind het echt klasse hoe iedereen hier reageert op situaties zoals bij bruh.

[ Voor 57% gewijzigd door macciez op 19-12-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:57:
[...]

Nee, brogala en ik gaan gewoon road to global! #teamboostedglobal
Global word ik nooit, speelde 3 dagen best goed en vandaag ook wel een redelijke game gehad. Maar na 15 wins met daartussen wat ties nog geen global. Heb ook nog niet echt het gevoel dat ik het verdien. Moet nog wel wat meer uurtjes voordat ik op 'bruh globalniveau' kom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
http://www.nu.nl/games/41...anse-consumentenbond.html

goh bekend verhaal

[ Voor 11% gewijzigd door dannbla op 19-12-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 19-09 13:28
Tja ik snap dat wel, Valve is geen politie of anti hack brigade. Geen enkel bedrijf die echt veel actiefs doet tegen hacking. Wel zijn ze al goed bezig met die phoneauth en smsjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een derank geincasseerd naar LEM om na 2 wins weer gewoon SMFC te zijn... :o

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Laatst online: 09:55
hmr schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:59:
Even een derank geincasseerd naar LEM om na 2 wins weer gewoon SMFC te zijn... :o
Ff onder het bureau gekropen bij gabes ? :+ Nee ff serieus, congratz (?) :p

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
hmr schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:59:
Die loss tegen 5 globals ook echt als derank hebben, leef de vieze leef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
Voor onder de kerstboom: http://link.marktplaats.nl/m969055284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
"Look-a-like CSGO messen"
dit is verreweg van look-a-like lol

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iTeV schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:05:
[...]

"Look-a-like CSGO messen"
dit is verreweg van look-a-like lol
Ook echt 100 euro :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn leukere koopjes te vinden
http://www.ebay.nl/itm/Co...-Jagdmesser-/251923156240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Kom er trouwens zojuist achter, nadat ik altijd dacht met 120Hz te gamen, dat ik op slechts 60Hz speel. Monitor kan niet meer aan. Ugh, moet ik weer op zoek naar een geschikte monitor. Iemand leuke (niet te dure) suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben net een potje begonnen met 1 LEM, 1 SMFC, 1 GN1 en een GN2. Dit wordt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
RIP MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Dat is zo standaard, een heel team van de hoogste rank van je eigen hoogste als tegenstander. Daarom is het serieus geen goed idee om met teveel verschillende ranks te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 00:30
Hebben ze met MM ranks zitten klooien? Kreeg na een win opeens demote naar SMFC, vervolgens speelde ik met 4 supremes die ook net gederankt waren en hebben we 16-0 gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Jep, ongeveer al het CSGO nieuws van de afgelopen dagen ging daarover :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
macciez schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:39:
Dat is zo standaard, een heel team van de hoogste rank van je eigen hoogste als tegenstander. Daarom is het serieus geen goed idee om met teveel verschillende ranks te spelen.
Vreemd. Ik (smfc) zat net een potje te doen met wat (D)MG's en we zaten tegen een team bestaande uit DMG/LE. :) Dan is het wel prima te doen. Moet er niet aan denken om tegen 5 smfc's te spelen met zo'n team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Derank potje ;(
Welkom terug LE het is lang geleden (plot twist het andere team hackte kijhard!) maar het daaropvolgende potje verloor ik ook dus ja RIP mijn skills. (en ja de vijfde in mijn team was ook global)
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/402309122798287945/DF3BC13BDE71C579CB92D726367FC4FA0A283815/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awsom schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:20:
[...]

Vreemd. Ik (smfc) zat net een potje te doen met wat (D)MG's en we zaten tegen een team bestaande uit DMG/LE. :) Dan is het wel prima te doen. Moet er niet aan denken om tegen 5 smfc's te spelen met zo'n team :P
Ik vond het wel een ervaring hoor, zo slecht was ik dus ook een jaar geleden :P Was ook meer een troll potje, MM rank boeit me toch niet zoveel maar had niet verwacht dat we tegen 5x SMFC kwamen :+

edit: Iets anders: ik heb op dit moment de Razer Deathadder maar ik wil eigenlijk een kleinere muis uitproberen. Gebruik de claw grip en heb best kleine handen. Ik dacht aan de Zowie EC2-A, heeft er iemand ervaring met deze muis? Kan hem altijd kopen en dan kijken of hij lekker in de hand ligt en eventueel terugsturen.

[ Voor 23% gewijzigd door Brogala op 20-12-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
Brogala schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:43:
[...]

Ik vond het wel een ervaring hoor, zo slecht was ik dus ook een jaar geleden :P Was ook meer een troll potje, MM rank boeit me toch niet zoveel maar had niet verwacht dat we tegen 5x SMFC kwamen :+

edit: Iets anders: ik heb op dit moment de Razer Deathadder maar ik wil eigenlijk een kleinere muis uitproberen. Gebruik de claw grip en heb best kleine handen. Ik dacht aan de Zowie EC2-A, heeft er iemand ervaring met deze muis? Kan hem altijd kopen en dan kijken of hij lekker in de hand ligt en eventueel terugsturen.
Naar mijn weten heeft een van de meer frequent posters hier een Zowie. Durf alleen niet te zeggen welk model.

Wat mij overigens sinds dat gedoe met 't ranking systeem opvalt is dat ik veel meer "andere" ranks tegen kom. Paar dagen terug vrij rap naar mij promote naar LEM weer terug naar LEM. Sinds dien 6 potten gespeeld waarvan 5 wins en 1 loss. Waar ik voorheen 99% van de tijd LE's en afentoe een verdwaalde LEM tegen kwam wanneer je tegen een uprank aanzit is dat nu dus anders. Laatste pot net bijvoorbeeld, wij als 5 man LE team tegen een LEM, 2 LE's en 2 DMG's.
Pagina: 1 ... 204 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic