Verwijderd
Nato krijgt er ook geld voorSmokingSig schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:24:
Je bent een pro speler als je er geld krijgt door te gamen . Voila
Dat zou ik niet zeggen. Pro spelers spelen in T1-2 (3?) team. Ik heb wel eens Gold Nova's zien streamen met 1000 viewers, die verdienen daar ook geld mee, maar die zijn nou niet echt bepaald een pro spelerSmokingSig schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:24:
Je bent een pro speler als je er geld krijgt door te gamen . Voila
Pro = professioneel = beroepsmatig. Krijg je er geld voor, op welke manier dan ook en ongeacht je niveau, ben je pro.Brogala schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:07:
[...]
Dat zou ik niet zeggen. Pro spelers spelen in T1-2 (3?) team. Ik heb wel eens Gold Nova's zien streamen met 1000 viewers, die verdienen daar ook geld mee, maar die zijn nou niet echt bepaald een pro speler
Edit: om de mierenneukers voor te zijn: krijg je er genoeg geld voor om maandelijks rond te komen*
[ Voor 10% gewijzigd door EG Mike op 01-12-2015 20:25 ]
Ik zit momenteel in mijn placements: +- 7 gewonnen 2 verloren.
mijn steam id: karelke
[ Voor 4% gewijzigd door pacifix op 01-12-2015 21:41 ]
Wat zijn promos?pacifix schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:42:
Ik ben op zoek naar iemand/team om samen competitive te spelen.
Ik zit momenteel in mijn promo's: +- 7 gewonnen 2 verloren.
mijn steam id: karelke1988
ik zat in Lol-taal te denken

Dat is toch level 3 a 4?pacifix schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:45:
[...]
ik zat in Lol-taal te denkenplacements bedoelde ik
ik moet 10 games winnen voordat ik ranked word....
Ah zo, zelfde hier. Wil wel meedoem maar weet niet of je het een leuk idee vind om met een 15 jarige te spelenpacifix schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:48:
[...]
ik moet 10 games winnen voordat ik ranked word....
Dat bedoel ikVerwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:41:
[...]
Nato krijgt er ook geld vooralleen van youtube.
Brogala schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:07:
[...]
Dat zou ik niet zeggen. Pro spelers spelen in T1-2 (3?) team. Ik heb wel eens Gold Nova's zien streamen met 1000 viewers, die verdienen daar ook geld mee, maar die zijn nou niet echt bepaald een pro speler
Dit dus inderdaad.pryth schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:24:
[...]
Pro = professioneel = beroepsmatig. Krijg je er geld voor, op welke manier dan ook en ongeacht je niveau, ben je pro.
Edit: om de mierenneukers voor te zijn: krijg je er genoeg geld voor om maandelijks rond te komen*
Geld krijgen door te streamen heeft niks met pro zijn of niet te maken brogala, dan krijg je geld omdat je entertainend.
[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 13:34 ]
In feite dus zelf betaald ivm subscriber subscription.Lawwie schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:48:
Vandaag nog een militia pin gewonnen
http://www.twitch.tv/pashabiceps/v/27961614?t=0h24m40s
Maargoed mooi man
Top donator: motar2k : $ 40000Lawwie schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:48:
Vandaag nog een militia pin gewonnen
http://www.twitch.tv/pashabiceps/v/27961614?t=0h24m40s

Ik zag het ook al ja, bizar veel.
De andere bedragen vind ik ook veel
Zie: YouTube: Pasha biceps 15 000 $ donation by motar2k FULL REACTION
*knip*
6 euro subscription of 20-40 keys voor zon badge? das niet bepaald zelf betaald ^^TheAnthonyNL schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:32:
[...]
In feite dus zelf betaald ivm subscriber subscription.
Maargoed mooi man.
[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 13:35 ]
Heb nu alleen nog een m4 asiimov die relatief veel waard is (~40) wellicht kijken of ik die kan omwisselen voor een BS versie (12~) en dan iets bijleggen en een knife halen voor mijn smurf
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dure skins kan je ook zomaar krijgen na het einde van een potje?hmr schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:28:
Gisteren een van mijn knives verkocht en er allemaal mooie Battle-scarred skins voor gekocht. De rest van mijn skins naar mijn smurf gestuurd zodat die nu ook een volledige uitrusting heeft. Kwam erachter dat hij geen rank meer heeft op dit moment... haha!
Heb nu alleen nog een m4 asiimov die relatief veel waard is (~40) wellicht kijken of ik die kan omwisselen voor een BS versie (12~) en dan iets bijleggen en een knife halen voor mijn smurf
Speel net twee weken, vroeg het me af.
Het is mogelijk, maar zou er niet op hopenmanii schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:34:
[...]
Dure skins kan je ook zomaar krijgen na het einde van een potje?
Kan ja, maar die kans is ongeveer net zo groot als dat je de loterij ooit zal winnen.manii schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:34:
[...]
Dure skins kan je ook zomaar krijgen na het einde van een potje?
Hoe vaak speel jij op je smurf dan dat je daar ook een knive voor wilthmr schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:28:
Gisteren een van mijn knives verkocht en er allemaal mooie Battle-scarred skins voor gekocht. De rest van mijn skins naar mijn smurf gestuurd zodat die nu ook een volledige uitrusting heeft. Kwam erachter dat hij geen rank meer heeft op dit moment... haha!
en @scrtz, bedoel je nou dat een GN3 die zijn geld verdient door te streamen ook pro is, of dat dat een entertainer is. Ben het zelf met het laatste eens... denk bij pro niet echt bepaald aan beroepsmatig.
Eigenlijk niet zoveel... maar wil volledige Battle-scarred inventory en dan heb ik nog wat centjes over!Brogala schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:39:
[...]
Hoe vaak speel jij op je smurf dan dat je daar ook een knive voor wilt
en @scrtz, bedoel je nou dat een GN3 die zijn geld verdient door te streamen ook pro is, of dat dat een entertainer is. Ben het zelf met het laatste eens... denk bij pro niet echt bepaald aan beroepsmatig.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het laatste.Brogala schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:39:
[...]
Hoe vaak speel jij op je smurf dan dat je daar ook een knive voor wilt
Hoezo denk je bij pro niet echt aan beroepsmatig? Pro zijn in iets betekent dat je er zo goed in bent dat je het beroepsmatig kan uitvoeren, dus er van kan leven en er betaald voor krijgt.
Dan is het een professionele streamer.Scrtz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:48:
[...]
Het laatste.
Hoezo denk je bij pro niet echt aan beroepsmatig? Pro zijn in iets betekent dat je er zo goed in bent dat je het beroepsmatig kan uitvoeren, dus er van kan leven en er betaald voor krijgt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Verwijderd
Zo niet ga ik even kijken wat ik kan opzetten. Cs zonder shit talk is niks aan. Dan maar niet via tweakers.iLikeNoobies schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:11:
Mogen we een slowchat topic?
Chaoss, t zou ook wel heeeeeel gaaf zijn als je op mn pm van een week of wat terug zou reageren...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2015 19:23 ]
Verwijderd
Liever niet. Als er gewoon een trol/slowchat komt waar we (met mate) mogen kutten, en een serieus topic zou veel fijner zijn. Je ziet hoeveel mensen hier dagelijks joinen, die we anders mislopen.bbblije schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:41:
Forum.nehox.nl???
[ Voor 74% gewijzigd door Chaoss op 03-12-2015 12:30 ]
Trouwens, ik gok dat we vannacht Nuke krijgen!
[ Voor 58% gewijzigd door Chaoss op 03-12-2015 12:33 ]
Je gokt? Je bedoelt, je hebt Reddit afgestruind en de hints die wijzen op een release gelezen?r4ptor schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:12:
[...]
Jij zoekt een warning e...

PetNL schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:05:
Morgen Brussel weer op lvl4 alert omdat r4ptor(en ander Belgische CS:GO'ers) over "nuke" praten

Raptor, morgen eens samen naar Brussel?

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
We hebben toch al Nuke of heb ik weer is iets obvious gemist ?r4ptor schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:12:
[...]
Jij zoekt een warning e...
Heeft raptor geen tijd voor, mr. Pro Playa
[ Voor 38% gewijzigd door Jelle Brolnir op 03-12-2015 00:10 ]
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Nuke zit niet in de competitive map pool, schijnt dat hij verbeterd terug komt in de competitive map pool, i.p.v? de dust2?Jelle Brolnir schreef op donderdag 03 december 2015 @ 00:08:
[...]
We hebben toch al Nuke of heb ik weer is iets obvious gemist ?
Thank you pasha biceps: http://images.akamai.stea...45D95855B58BA691E1491FD2/
[ Voor 20% gewijzigd door Lawwie op 03-12-2015 00:25 ]
Inderdaad volgens info van pro's (die op reddit verschenen ja) was het echt zo dat we Nuke gingen hebben. Helaas een nachtje geslapen en geen Nuke, geen nieuwe operation.Jo0Lz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:55:
[...]
Je gokt? Je bedoelt, je hebt Reddit afgestruind en de hints die wijzen op een release gelezen?
Misschien nieuwe operation. Hoe dan ook shit, ben maandag pas weer thuis.
GG VOLVO OMFG!
Na chocolade, waffels en pedofielen heeft België een nieuw exportproduct! Terroristen!PetNL schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:05:
Morgen Brussel weer op lvl4 alert omdat r4ptor(en ander Belgische CS:GO'ers) over "nuke" praten
Sure.
https://twitter.com/matttwood/status/672256511805001728r4ptor schreef op donderdag 03 december 2015 @ 06:47:
[...]
Inderdaad volgens info van pro's (die op reddit verschenen ja) was het echt zo dat we Nuke gingen hebben. Helaas een nachtje geslapen en geen Nuke, geen nieuwe operation.
GG VOLVO OMFG!
Newke might not be coming out soon
Mja, maar hij zal nog niet af zijn. En de nieuwe map komt vast en zeker met een nieuwe operation; lijkt me?r4ptor schreef op donderdag 03 december 2015 @ 07:57:
[...]
Yup, ook gelezen nadat ik gepost had. Jammer eigenlijk.a
Nog even geduld

http://www.twitch.tv/alphadraft/v/28013266?t=01h56m12s
Matt T Wood (valve dev) zegt dit:
https://twitter.com/matttwood/status/672256511805001728
D=
Het gaat gewoon niet gebeuren.r4ptor schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:30:
Nu zegt 1 analist dit:
http://www.twitch.tv/alphadraft/v/28013266?t=01h56m12s
Matt T Wood (valve dev) zegt dit:
https://twitter.com/matttwood/status/672256511805001728
D=
On the other hand, als ze Nuke hebben aangepakt ben ik toch wel benieuwd.
Wat is er trouwens met die risico aankoop van het mes gebeurd een paar dagen geleden? Weet iemand wat hij uiteindelijk heeft gekregen?
Do what you love, do it often
ik vraag t em ff.macciez schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:00:
Voordat je de nieuwe Nuke hebt gezien kun je er eigenlijk nog niks over zeggen, vind ik. Ben zelf door traumatische ervaringen op Nuke op het moment geen fan ervan, maar wie weet.
Wat is er trouwens met die risico aankoop van het mes gebeurd een paar dagen geleden? Weet iemand wat hij uiteindelijk heeft gekregen?
Al wat gehad ?anessie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 01:45:
[...]
Voor 36 euro toch de gok gewaagd. Ken geen knives op steamstore die voor die prijs gaan.
Ah jawel, misschien niet vandaag of morgen, maar een remake komt er echt wel
Mja, het is een moeilijke map om te spelen.macciez schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:00:
Voordat je de nieuwe Nuke hebt gezien kun je er eigenlijk nog niks over zeggen, vind ik. Ben zelf door traumatische ervaringen op Nuke op het moment geen fan ervan, maar wie weet.
Volgens mij waren er meerdere die die gok gewaagd hebben, weet niet wie wat gehad heeft, iLikeNoobies had nog niets volgens mijJelle Brolnir schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:08:
[...]
ik vraag t em ff.
[...]
Al wat gehad ?
Gewoon veel spelen, heb je ook een nieuwe uitdaging.
Heb een tijdje Nuke gespeeld, als in dat was mijn map. Maar is tegen zich gaan werken. Heb tegenwoordig veel meer plezier aan een Mirage/Cache dan aan Nuke.Lawwie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:22:
Ik queue de laatste tijd gewoon weer met nuke er bij, vind de map juist leuk omdat hij een extra moeilijkheidsgraad biedt. Probeer maar eens een goed inferno team te verslaan, ook die map is vervelend als t-side.
Gewoon veel spelen, heb je ook een nieuwe uitdaging.
Dat is het hem juist, merk gewoon (ook in mijn omgeving) dat veel mensen telkens voor dezelfde maps queuen. Af en toe kan dat leuk zijn maar dan wordt je goed in een of twee maps terwijl je geen kennis hebt van andere maps en je rang eigenlijk niet reflecteert op jouw niveau.ThaAresX schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:24:
[...]
Heb een tijdje Nuke gespeeld, als in dat was mijn map. Maar is tegen zich gaan werken. Heb tegenwoordig veel meer plezier aan een Mirage/Cache dan aan Nuke.
Noemde een vriend ook een tijdje Distinguished Mirage Guardian, gelukkig queued hij nu ook gewoon mee met ons en zie je gewoon dat hij te kort schiet op andere maps.
Haha nice, speel wel alle maps. Zelfs Italy en Office, alleen ik heb wel voorkeur voor bepaalde maps. Wat niet meer als logisch is lijkt mij.Lawwie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:32:
[...]
Dat is het hem juist, merk gewoon (ook in mijn omgeving) dat veel mensen telkens voor dezelfde maps queuen. Af en toe kan dat leuk zijn maar dan wordt je goed in een of twee maps terwijl je geen kennis hebt van andere maps en je rang eigenlijk niet reflecteert op jouw niveau.
Noemde een vriend ook een tijdje Distinguished Mirage Guardian, gelukkig queued hij nu ook gewoon mee met ons en zie je gewoon dat hij te kort schiet op andere maps.
Dat is zeker logisch, ik heb voorkeur voor overpass en cache, dat vind ik de leuke maps. Alleen als ik niet met een volle pre made ben dan queue ik voor alles behalve dust2, daar spelen imo de meeste retards op zonder microfoon. Die mogen ze van mij ook eruit halen en vervangen door nuke. Of een 9 map pool maken en nuke en season toevoegen aan de active map pool.ThaAresX schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:34:
[...]
Haha nice, speel wel alle maps. Zelfs Italy en Office, alleen ik heb wel voorkeur voor bepaalde maps. Wat niet meer als logisch is lijkt mij.
Het is wel via een partner van kinguin denk ik. Dan denk ik dat het wel redelijk betrouwbaar is hoor.Brogala schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:43:
Zou me niks verbazen als zo'n bedrijf de knives niet geeft, zag er een beetje te mooi uit
Ik heb nog niks ontvangen. De 72 uur is inmiddels ook al verstreken. Heb een ticket geopend en een berichtje op hun facebook achter gelaten. Ik heb eerder ook al 5 random skins gekocht en die kreeg ik ook pas een halve dag na het verstrijken van de deadline.Jo0Lz schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:11:
[...]
Volgens mij waren er meerdere die die gok gewaagd hebben, weet niet wie wat gehad heeft, iLikeNoobies had nog niets volgens mij
Dan schakel ik HMR in.Brogala schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:43:
Zou me niks verbazen als zo'n bedrijf de knives niet geeft, zag er een beetje te mooi uit
[ Voor 18% gewijzigd door iLikeNoobies op 03-12-2015 11:58 ]
Cache is een map die ik nu stilletjes aan beter en beter kan. Overpass en Cobblestone zijn ook welkom, al heb ik er geen voorkeur voor doordat ik te weinig smokes ken. Speel er wel graag op.
This shit is about to get realiLikeNoobies schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:57:
Dan schakel ik HMR in.
Overpass is ook echt wel een leuke map, maar mensen zitten "vastgeroest". Ergens is het wel logisch, als je hoger rankt, dan speel je tegen betere spelers. Die zijn vaak op de minder bekende maps beter, wat vaak weer betekend dat je verliest.
Aztec ez ct side
Zoals Office
Aztec blijft een mooie map helaas dat velen hem niet vaak willen spelenJo0Lz schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:55:
Ik wil altijd gewoon lekker Dust 2 spelen. Of Train. Maar iedereen wil altijd Mirage/Cache. Cache vind ik dan leuker, maar de klassieke maps (Aztec, Office) die blijven ook geweldig.
Overpass is ook echt wel een leuke map, maar mensen zitten "vastgeroest". Ergens is het wel logisch, als je hoger rankt, dan speel je tegen betere spelers. Die zijn vaak op de minder bekende maps beter, wat vaak weer betekend dat je verliest.
Aztec 16-14 Never forget; of niet Rob.
Gaan we vanaaf potje aztec doen anders ?
Hij is wel anders tov de eerdere CS versies. Blijft toch wel erg tof.Lawwie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:00:
[...]
Aztec ez ct sidewel maar 1 keer gespeeld.
Haha, ja inderdaad! We gaan 't gewoon snel weer doen. Niet vanavond helaas, maandag pas weer aanwezigtherobber schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:08:
[...]
Aztec blijft een mooie map helaas dat velen hem niet vaak willen spelen
Aztec is imbalanced as fucktherobber schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:08:
[...]
Aztec blijft een mooie map helaas dat velen hem niet vaak willen spelen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Toch is het een leuke map, ik speel em graag.
nuke is gewoon een van de mappen waar je enorm in het nadeel bent als je tegen een premade 5 man speelt, zodra outside wordt gecoverd door een goede speler (vaak een awp) is het meestal zo dat mensen outside helemaal negeren, terwijl juist dat gebied zo belangrijk is om te controleren vanwege de rotaties.macciez schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:00:
Je moet altijd druk zetten daar en de awper challengen, doe je dat niet, dan kan de buitenspeler veel te makkelijk naar ramp roteren of main, waardoor je er daar echt niet meer doorheen komt tegen degelijke spelers.
ik speel die map nooit meer, tenzij je met een 5 man premade speelt. teveel pushes zijn afhankelijk van teamwerk op deze map. probeer maar rondes te pakken als je team alleen nog ramp en lobby speelt, niet te doen.
Je speelt toch zowel CT als T?
Dus dan komt het er toch op neer wie het beste is?
En mijn inziens ben je op iedere map in het nadeel als je tegen een fatsoenlijke premade speelt (dit varieert heel erg per rank natuurlijk). Zelfs dust, die iedereen kent, werkt beter als er slim wordt aangevallen door T, etc...
Ik heb 2 skin bestellingen gehad na 48 uur maar die knife van 26/11 besteld nog niet gezien. Ik heb geduld en wacht nog even af, ik vermoed ook wel dat ze door die (black friday) acties heel veel bestellingen gehad hebben en her en der lees ik toch dat mensen hun mes ontvangen hebben, tegelijk lees ik dat andere mensen ook nog wachten. Leverancier is SkinFactory.
Het is aan kinguin/paypal voor een refund als het het er over enige weken niet is.
[ Voor 9% gewijzigd door anessie op 03-12-2015 15:40 ]
ja het is op elke map moeilijker tegen een premade, echter ben je op bepaalde maps meer of minder afhankelijk van je eigen team en is het dus relatief wat moeilijker/makkelijker tegen een premade team.ErA schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:30:
Ik snap al dat geklaag nooit zo goed over "ongebalanceerde" mappen..
Je speelt toch zowel CT als T?
Dus dan komt het er toch op neer wie het beste is?
En mijn inziens ben je op iedere map in het nadeel als je tegen een fatsoenlijke premade speelt (dit varieert heel erg per rank natuurlijk). Zelfs dust, die iedereen kent, werkt beter als er slim wordt aangevallen door T, etc...
Op een ongebalanceerde map merk je dit nog meer, vandaar dat ongebalanceerde maps vaak minder leuk zijn in randoms.
In geval van premade vs premade maakt het natuurlijk allemaal wat minder uit, maar nog steeds heb je daar, in het algemeen, een voordeel als je sowieso 15 rondes kan spelen aan de sterke kant.
Pfff. Ja hoor, ga dan lasergamen ofzoghostman schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:45:
http://9gag.com/gag/aPGKMLG
Dit lijkt me wel grappig
Dit.gotfurrr schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:41:
[...]
ja het is op elke map moeilijker tegen een premade, echter ben je op bepaalde maps meer of minder afhankelijk van je eigen team en is het dus relatief wat moeilijker/makkelijker tegen een premade team.
Op een ongebalanceerde map merk je dit nog meer, vandaar dat ongebalanceerde maps vaak minder leuk zijn in randoms.
In geval van premade vs premade maakt het natuurlijk allemaal wat minder uit, maar nog steeds heb je daar, in het algemeen, een voordeel als je sowieso 15 rondes kan spelen aan de sterke kant.
Als aanvulling neem bijvoorbeeld Overpass; CTs kunnen mega snel rotaten. Deze map is dus dodelijk als je tegen een team speelt die fatsoenlijke communicatie hebben (premade of niet). Als jou team geen communicatie heeft ben je zwaar in het nadeel als CT. Dat maakt de map ansich niet unbalanced, maar er zit wel degelijk een andere moeilijkheidsgraad in die je niet altijd onder controle hebt.
Ah, nou zal wel goedkomen dananessie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:34:
[...]
Ik heb 2 skin bestellingen gehad na 48 uur maar die knife van 26/11 besteld nog niet gezien. Ik heb geduld en wacht nog even af, ik vermoed ook wel dat ze door die (black friday) acties heel veel bestellingen gehad hebben en her en der lees ik toch dat mensen hun mes ontvangen hebben, tegelijk lees ik dat andere mensen ook nog wachten. Leverancier is SkinFactory.
Het is aan kinguin/paypal voor een refund als het het er over enige weken niet is.
Ik heb ze ontvangen nadat ik heb gechat met iemand van Kinguin. Voor €36 heb ik shadow daggers scorched MW ontvangen t.w.v. €65Jelle Brolnir schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:14:
[...]
Ah, nou zal wel goedkomen danThanks voor je reactie ^°
Construction to sniper:
http://imgur.com/a/4aT5l
Overpass A side to catwalk B side
http://imgur.com/a/fRINR
Ik weet niet of deze handig zijn voor iemand..
Ik moet zeggen dat ik er weinig vertrouwen in had maar i.c.m. met die korting is dit eigenlijk een prima deal!iLikeNoobies schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:46:
[...]
Ik heb ze ontvangen nadat ik heb gechat met iemand van Kinguin. Voor €36 heb ik shadow daggers scorched MW ontvangen t.w.v. €65
Met laser gamen heb je geen negev dus dat is lang niet zo leuk
Na de negev uiteraard.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ah das een beste korting. Gefeliciteerd :-)iLikeNoobies schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:46:
[...]
Ik heb ze ontvangen nadat ik heb gechat met iemand van Kinguin. Voor €36 heb ik shadow daggers scorched MW ontvangen t.w.v. €65
Gaf een serverip door en ik connect maar kreeg de mededeling dat ik ESL anticheat nodig had. Ik downloaden maar het werkte niet. Toen stuurde hij een link, en DOM als ik ben heb ik dat zomaar geinstalleerd.... ZUCHT. Meteen van steam afgeknikkerd, en mijn authenticator kwam met meldingen dat iemand probeerde aan te melden.. GELUKKIG HAD IK DUS MOBIEL AUTH! Ik heb gewoon een trojan binnengehaald. Ik zal het profiel van de scammer nog wel ff posten, volgens mij zijn er meerdere tweakers vrienden met hem.
Hij probeerde mij nog mijn steamguard ervanaf te laten halen.... zucht...
TOen uit rage maar even gaan betten en 160 dollar gewonnen. Dat dan weer wel!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Had hetzelfde laatst.hmr schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:30:
Ik zat vandaag niet op te letten en kreeg een bericht van iemand met dezelfde naam als met wie ik wel vaker speel.. Bokito. Ik dacht dat het een Nederlander was en hij vroeg of ik een potje ESL wilde meespelen.
Gaf een serverip door en ik connect maar kreeg de mededeling dat ik ESL anticheat nodig had. Ik downloaden maar het werkte niet. Toen stuurde hij een link, en DOM als ik ben heb ik dat zomaar geinstalleerd.... ZUCHT. Meteen van steam afgeknikkerd, en mijn authenticator kwam met meldingen dat iemand probeerde aan te melden.. GELUKKIG HAD IK DUS MOBIEL AUTH! Ik heb gewoon een trojan binnengehaald. Ik zal het profiel van de scammer nog wel ff posten, volgens mij zijn er meerdere tweakers vrienden met hem.
Er stond een (2) naast zn naam. Dus meteen nice try gezegd en verwijderd.
Steam: Ryada.
Ja je moet idd opletten met de links waarop je klikt, gelukkig is mn inventory < 7 euro waard dus heb dr geen last vanwambamNL schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:58:
[...]
Had hetzelfde laatst.
Er stond een (2) naast zn naam. Dus meteen nice try gezegd en verwijderd.
Is ook mijn eerste keer met 800 a 900 euro in inventory waarde.Wizz3rd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:04:
[...]
Ja je moet idd opletten met de links waarop je klikt, gelukkig is mn inventory < 7 euro waard dus heb dr geen last van
On another note: is er een manier om naar bepaalde items te zoeken die niet worden aangeboden voor trading? Ik zoek een bepaalde skin, maar ik vind op geen enkel trade forum iemand die hem aanbiedt. Dacht dat ik dan misschien willekeurige trade offers zou kunnen versturen aan lui die hem hebben.
Do what you love, do it often
Als Valve nou eens zorgt dat je alleen met mensen in een team komt uit je eigen deel van Europa.... denk je lekker even CS GO te spelen in het weekend, vergeet het maar denkt Valve.
[ Voor 17% gewijzigd door Luxicon op 04-12-2015 18:44 ]
...
Verwijderd
Had hetzelfde pas, alleen 300 dollar gewonnen.hmr schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:30:
Ik zat vandaag niet op te letten en kreeg een bericht van iemand met dezelfde naam als met wie ik wel vaker speel.. Bokito. Ik dacht dat het een Nederlander was en hij vroeg of ik een potje ESL wilde meespelen.
7 dagen ban? No offense maar dat ligt waarschijnlijk een groot deel aan jezelf.Luxicon schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:41:
Geweldig, ik kan 7 dagen niet spelen. De kick voor een dag kwam uit het niets en door een VAC error kon ik de server niet meer joinen. Net werd ik gekickt, nadat 2 anderen iemand teamkillde en de ander zelf weg ging. Natuurlijk waren het Russen. De reden dat ik een dag een ban kreeg, kwam ook al door idiote Russen die om niets kicken. En ik gebruik de MatchMaking tool, om dit soort idioten te vermijden. Fijne poepzooi.
Als Valve nou eens zorgt dat je alleen met mensen in een team komt uit je eigen deel van Europa.... denk je lekker even CS GO te spelen in het weekend, vergeet het maar denkt Valve.
Een 7 dagen bann word niet zomaar gegeven.Luxicon schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:41:
Geweldig, ik kan 7 dagen niet spelen. De kick voor een dag kwam uit het niets en door een VAC error kon ik de server niet meer joinen. Net werd ik gekickt, nadat 2 anderen iemand teamkillde en de ander zelf weg ging. Natuurlijk waren het Russen. De reden dat ik een dag een ban kreeg, kwam ook al door idiote Russen die om niets kicken. En ik gebruik de MatchMaking tool, om dit soort idioten te vermijden. Fijne poepzooi.
Is volgens mij pas na je 4de temp bann
Mag ik vragen, wat voor matchmaking tool gebruik je ?Luxicon schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:41:
De russische spelers kunnen inderdaad erg vervelend zijn!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
contracten van heel het team zijn niet verlengd vanwege tijdzones en omdat TSM met NA spelers verder wil.
bron: http://www.tsm.gg/index.p...ews,smite-news,smash-news
Kubusje schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:19:
[...]
7 dagen ban? No offense maar dat ligt waarschijnlijk een groot deel aan jezelf.
Inderdaad, daarom geef ik ook aan dat het dagen achter elkaar door random kicks is gebeurd.wambamNL schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:34:
[...]
Een 7 dagen bann word niet zomaar gegeven.
Is volgens mij pas na je 4de temp bann.
De eerste 30 min / 2 uur ban:
* random kicks & 1 potje weinig kills
Door de volgende kick een 24 uur ban:
* automatische kick van Valve en kan niet reconnecten.
'An issue with your computer is blocking the VAC system. You cannot play on secure servers.'
De volgende dag kon ik zonder deze error weer een server joinen.
De 7 dagen ban:
* 1 iemand van ons team verlaat de match. Een tweede speler wordt gekickt door een teamkill. Daarna wordt ik door de twee overige spelers gekickt.
Dat heeft dus niks met mijn gedrag of oneerlijk spel te maken. En toch resulteerde dit in een 24 uur ban. Manipulatie van het kick / ban systeem.
Russen lopen over het algemeen enkel te irriteren. Niet samenspelen, Russisch spreken, random kicken, matches verlaten. Ik gebruik Matchmaking Server Picker.manii schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:55:
[...]
Mag ik vragen, wat voor matchmaking tool gebruik je ?
De russische spelers kunnen inderdaad erg vervelend zijn!
[ Voor 6% gewijzigd door Luxicon op 04-12-2015 21:22 ]
...
Dit topic is gesloten.
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic