Wat ik al 14 jaar toepas in counter strike en dit kan nog velen helpen, is om altijd je crosshair op hoofdhoogte te houden welke positie je dan ook cleared/kijkt.ghostman schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:00:
Heeft iemand tips voor mij? Op dit moment ben ik MG2 en niet zo heel ver van MGE af (speel eigenlijk het zelfde). Meeste maps die ik speel zijn cache, mirage, inferno en dust 2. Van deze mappen ken ik de plekken om te aimen en call outs redelijk goed, en ben nu de smokes en flashes echt aan het leren. Heeft iemand tips om beter te worden / wat zijn de meest gemaakte fouten op deze ranks?
Hoe je dit aanleert is dat je vanaf dat je spawned al op de hoofd hoogte van je teammates blijft aimen, na jaren spelen(ook 1.6) zit mijn crosshair altijd waar ik ook bijna aim op hoofdhoogte hierdoor en leer je ook angles en wellicht zelfs off-angles.
De eerste kogel die je schiet is dan vaak HS

Meestal is wat sneller spelen op deze ranks ook een hele improvement, je kan veel kills pakken door juist snel ergens aanwezig te zijn voordat de enemy het ook maar verwacht, en dit kan ook pushen zijn als CT.
[ Voor 9% gewijzigd door Minaaj op 04-12-2015 22:11 ]