[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 198 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.891 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
ghostman schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:00:
Heeft iemand tips voor mij? Op dit moment ben ik MG2 en niet zo heel ver van MGE af (speel eigenlijk het zelfde). Meeste maps die ik speel zijn cache, mirage, inferno en dust 2. Van deze mappen ken ik de plekken om te aimen en call outs redelijk goed, en ben nu de smokes en flashes echt aan het leren. Heeft iemand tips om beter te worden / wat zijn de meest gemaakte fouten op deze ranks?
Wat ik al 14 jaar toepas in counter strike en dit kan nog velen helpen, is om altijd je crosshair op hoofdhoogte te houden welke positie je dan ook cleared/kijkt.

Hoe je dit aanleert is dat je vanaf dat je spawned al op de hoofd hoogte van je teammates blijft aimen, na jaren spelen(ook 1.6) zit mijn crosshair altijd waar ik ook bijna aim op hoofdhoogte hierdoor en leer je ook angles en wellicht zelfs off-angles.

De eerste kogel die je schiet is dan vaak HS O-)
Meestal is wat sneller spelen op deze ranks ook een hele improvement, je kan veel kills pakken door juist snel ergens aanwezig te zijn voordat de enemy het ook maar verwacht, en dit kan ook pushen zijn als CT.

[ Voor 9% gewijzigd door Minaaj op 04-12-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-09 07:15

ghostman

dwarf

Minaaj schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:09:
[...]

Wat ik al 14 jaar toepas in counter strike en dit kan nog velen helpen, is om altijd je crosshair op hoofdhoogte te houden welke positie je dan ook cleared/kijkt.

Hoe je dit aanleert is dat je vanaf dat je spawned al op de hoofd hoogte van je teammates blijft aimen, na jaren spelen(ook 1.6) zit mijn crosshair altijd waar ik ook bijna aim op hoofdhoogte hierdoor en leer je ook angles en wellicht zelfs off-angles.

De eerste kogel die je schiet is dan vaak HS O-)
Dat doe ik ook al. Redelijk snel geleerd dat de hele tijd op je voeten aimen toch niet zo heel goed werkte :+

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
hmr schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:30:
Ik zat vandaag niet op te letten en kreeg een bericht van iemand met dezelfde naam als met wie ik wel vaker speel.. Bokito. Ik dacht dat het een Nederlander was en hij vroeg of ik een potje ESL wilde meespelen.

Gaf een serverip door en ik connect maar kreeg de mededeling dat ik ESL anticheat nodig had. Ik downloaden maar het werkte niet. Toen stuurde hij een link, en DOM als ik ben heb ik dat zomaar geinstalleerd.... ZUCHT. Meteen van steam afgeknikkerd, en mijn authenticator kwam met meldingen dat iemand probeerde aan te melden.. GELUKKIG HAD IK DUS MOBIEL AUTH! Ik heb gewoon een trojan binnengehaald. Ik zal het profiel van de scammer nog wel ff posten, volgens mij zijn er meerdere tweakers vrienden met hem.

Hij probeerde mij nog mijn steamguard ervanaf te laten halen.... zucht...

TOen uit rage maar even gaan betten en 160 dollar gewonnen. Dat dan weer wel!
:F

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 16:18
Heeft iemand tips voor mij? Op dit moment ben ik MG2 en niet zo heel ver van MGE af (speel eigenlijk het zelfde). Meeste maps die ik speel zijn cache, mirage, inferno en dust 2. Van deze mappen ken ik de plekken om te aimen en call outs redelijk goed, en ben nu de smokes en flashes echt aan het leren. Heeft iemand tips om beter te worden / wat zijn de meest gemaakte fouten op deze ranks?
Spray control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaypresident
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:29
Iemand geïnteresseerd in een MW StatTrak Shadow dagger - Blue steel? :)
Gekregen van het openen van een case :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Luxicon schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:18:
Door de volgende kick een 24 uur ban:
* automatische kick van Valve en kan niet reconnecten.
'An issue with your computer is blocking the VAC system. You cannot play on secure servers.'
De volgende dag kon ik zonder deze error weer een server joinen.
Die VAC authentication error heb ik ook gehad, echt vervelend en er is bijna niets aan te doen of achterhalen waardoor het komt. http://steamcommunity.com...ions/0/624076027434619597

Dat de votekick veel abused wordt is ook wel jammer, zelfs als je soms gewoon goed speelt. Maar als zij teveel kicken krijgen zij ook weer een cooldown >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

volledig afhankelijk van hoe jij speelt, waar je goed in bent en waar niet in, je kan een miljoen tips krijgen met de vraag die je nu stelt. Verder is het van belang of je met mensen speelt die je kent of gewoon soloQ doet. eerste is namelijk aan te raden, vaak iets hoger gerankt als het even kan zodat je, met in het algemeen gezien, betere spelers speelt en communicatie beter gaat, vooral omdat een goed gecoördineerde aanval of retake 10x beter gaat dan omste beurten een bombsite op rennen.

Voor smokes etc, gewoon youtube zoeken voor die specifieke maps.

Gamesense wordt ook steeds belangrijker op hoger niveau, waar sta je waar verwacht je de tegenstanders, wat geven je teammates aan en wanneer te rotaten, wanneer te pushen, wanneer terug te vallen naar bombsite?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Kaypresident schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:05:
Iemand geïnteresseerd in een MW StatTrak Shadow dagger - Blue steel? :)
Gekregen van het openen van een case :D.
Ik neem hem, dankje

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Vorige week was ik met een groepje aan het spelen en na de winst gingen we in een workshop map. Ik weet niet hoe je dat start. Daar kan je naar bepaalde punten lopen om vervolgens te zien hoe en waar je smoke moet gooien. Bv. In Mirage van T side hoe je bij A bombsite CT, jungle, stairs, mid perfect smoked. Super ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:32

Draven

It wasn't me

De maps kan je vinden in de Steam CSGO Workshop, bv. http://steamcommunity.com...47269341&searchtext=smoke
Je subscribed jezelf op de workshop. Start CSGO > Offline With Bots > Workshop > map selecteren en gaan.
Ook vrij handig zijn imo de crosshair en viewmodels workshop van crashz'.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Leuke scout kill gisteren met wat mede Tweakers. Ze konden het niet geloven :p

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yO-kJdeQlXY]

[ Voor 17% gewijzigd door SmokingSig op 05-12-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
SmokingSig schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:19:

[video]
Haha die is wel sick!!
Laat me raden ze hebben ze je als cheater verklaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
Alle tips die al gegeven zijn. Al zou ik eerder zeggen dat je juist beter wordt door te soloQ'en in plaats van te boosten, het is alleen niet beter voor je rank.

Ik weet niet of het filmpje op je youtube nog leidend is maar aan de hand daarvan zou ik zeggen dat je mousesense te laag is. Op het moment dat jij richting A site rent en de CT richting stairs/cat gaat hou jij het niet bij, je aim loopt achter op waar je tegenstander zich bevind. Ook als die gast van short naar CT ramp dropt hou je het niet bij. /my2cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Ook mee bezig, beetje moeilijk om echt goed te leren maar het word steeds beter.
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 03:09:
[...]

volledig afhankelijk van hoe jij speelt, waar je goed in bent en waar niet in, je kan een miljoen tips krijgen met de vraag die je nu stelt. Verder is het van belang of je met mensen speelt die je kent of gewoon soloQ doet. eerste is namelijk aan te raden, vaak iets hoger gerankt als het even kan zodat je, met in het algemeen gezien, betere spelers speelt en communicatie beter gaat, vooral omdat een goed gecoördineerde aanval of retake 10x beter gaat dan omste beurten een bombsite op rennen.
Normaal zit ik altijd op TS met wat mensen (vaak MGE/DMG somg LE). Doe denk ik zo'n 3 potjes soloq per week ofzo. Communiceren gaat redelijk goed en ook met zijn alle de site opgaan ook.
Gamesense wordt ook steeds belangrijker op hoger niveau, waar sta je waar verwacht je de tegenstanders, wat geven je teammates aan en wanneer te rotaten, wanneer te pushen, wanneer terug te vallen naar bombsite?
Dat lukt wel redelijk, alleen wil ik zelf nog wel eens te veel pushen :P
PetNL schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:40:
[...]

Alle tips die al gegeven zijn. Al zou ik eerder zeggen dat je juist beter wordt door te soloQ'en in plaats van te boosten, het is alleen niet beter voor je rank.

Ik weet niet of het filmpje op je youtube nog leidend is maar aan de hand daarvan zou ik zeggen dat je mousesense te laag is. Op het moment dat jij richting A site rent en de CT richting stairs/cat gaat hou jij het niet bij, je aim loopt achter op waar je tegenstander zich bevind. Ook als die gast van short naar CT ramp dropt hou je het niet bij. /my2cents
Valt volgens mij redelijk mee?
Windows 6/11
DPI 400
Ingame sens (raw aan) 2,15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
ghostman schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:28:

[...]

Valt volgens mij redelijk mee?
Windows 6/11
DPI 400
Ingame sens (raw aan) 2,15
Fuck die nummers.

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik in dat filmpje zie dat je crosshair achterblijft op wat je probeert te raken.
Van 21-25s mis je gigantisch, dat is gewoon een teken dat je sense te laag is. Daarvoor is het eigenlijk al duidelijk je schiet maar je crosshair is nog gericht op de muur.

[ Voor 10% gewijzigd door PetNL op 05-12-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Vandaag dwarf/ghostman gecarried naar mge!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaratrass
r4ptor schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:27:
Lekker bezig !!

Was vanmiddag ook een lekker potje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GainedLotus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 23:12
Tweakers, ben nieuw in cs go, hiervoor wel veel source gespeeld. Nu 2 vraagjes; als ik een paar potjes competitive heb gespeeld krijg ik een cooldown van 21 UUR!!!???? om je skill klasse opnieuw te bepalen? Dit is nu al 3 keer gebeurd, is dit normaal?

tweede vraagje, als ik bij klassementen kijk staat er overal "ERROR" doe ik iets fout, nog niet genoeg matches gespeeld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:56
GainedLotus schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:49:
Tweakers, ben nieuw in cs go, hiervoor wel veel source gespeeld. Nu 2 vraagjes; als ik een paar potjes competitive heb gespeeld krijg ik een cooldown van 21 UUR!!!???? om je skill klasse opnieuw te bepalen? Dit is nu al 3 keer gebeurd, is dit normaal?

tweede vraagje, als ik bij klassementen kijk staat er overal "ERROR" doe ik iets fout, nog niet genoeg matches gespeeld ofzo?
Voor je eerste 10 wins mag je maar 2 wins op een dag hebben. Daarna heb je een cooldown

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
manii schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:29:
[...]

Lekker bezig !!

Was vanmiddag ook een lekker potje!
Ja inderdaad. Daarna dikke lose gehad op mirage. 16-3 verloren. Gohja, win some lose some.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:08
PetNL schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:19:
[...]

Fuck die nummers.

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik in dat filmpje zie dat je crosshair achterblijft op wat je probeert te raken.
Van 21-25s mis je gigantisch, dat is gewoon een teken dat je sense te laag is. Daarvoor is het eigenlijk al duidelijk je schiet maar je crosshair is nog gericht op de muur.
Nieteens zo zeer te lage sens, dan heb je gewoon geen goede oog/arm coördinatie, kwestie van meer spelen dus, niet zozeer je sens verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

PetNL schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:19:
[...]

Fuck die nummers.

Of mijn reactie vermogen is gewoon gigantisch slecht :+

Kan wel kloppen wat je zegt, maar als ik hem omhoog doe naar ingame sens van 4 bijvoorbeeld krijg ik die headshots niet zo mooi omdat je dan echt gigantisch weinig mag bewegen. Het probleem wat ik heb is dat als de sens te hoog staat dat ik niet echt nauwkeurig kan schieten, maar als die zoals nu staat dat ik achter loop met mijn aim.
r4ptor schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:27:
Meneer had ook 3 puntjes meer dan mij hoor :P
r4ptor schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:01:
[...]

Ja inderdaad. Daarna dikke lose gehad op mirage. 16-3 verloren. Gohja, win some lose some.
Mirage hadden we toch gelijk gespeeld?
Scrtz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:01:
[...]

Nieteens zo zeer te lage sens, dan heb je gewoon geen goede oog/arm coördinatie, kwestie van meer spelen dus, niet zozeer je sens verhogen.
Wat ik eigenlijk bovenaan ook zeg. Eigenlijk is dit te langzaam om echt de tegenstander te volgen, maar als je sneller gaat kun je niet nauwkeurig richten.

Nu ga ik weer de beste vraag van dit topic ooit stellen: Welke settings spelen jullie? Raw aan/uit? DPI? Ingame sens? Resolutie? Heb natuurlijk eerst gekeken voordat ik dit vraag, maar er zit veel verschil in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:03
ghostman schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:13:
[...]

Nu ga ik weer de beste vraag van dit topic ooit stellen: Welke settings spelen jullie? Raw aan/uit? DPI? Ingame sens? Resolutie? Heb natuurlijk eerst gekeken voordat ik dit vraag, maar er zit veel verschil in
Daar gaan we weer ...

https://docs.google.com/s...zk_CSF4/htmlview?sle=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Wist het wel, was meer benieuwd wat iedereen hier op speelde. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
ghostman schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:25:
[...]

Wist het wel, was meer benieuwd wat iedereen hier op speelde. :P
[Multi] Counter-Strike: Global Offensive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

gg Valve, winnen net een potje, blijft csgo in het eindscherm hangen bij iedereen, geen xp, en geen win count erbij, en 20 uur cooldown.... lag steam er uit....

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Wat is de reden dat iedereen 1024*768 resolutie speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
manii schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:10:
[...]

Wat is de reden dat iedereen 1024*768 resolutie speelt?
Veel pros zijn dat gewend uit hun cs1.0/1.6 tijd.
Als je 10 jaar op een resolutie speelt dan ga je dat niet veranderen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ghostman schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:13:
[...]

Meneer had ook 3 puntjes meer dan mij hoor :P

[...]

Mirage hadden we toch gelijk gespeeld?

[...]
5 puntjes!

Ja, een andere game. Waar jij niet mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Awsom schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:58:
[...]

Veel pros zijn dat gewend uit hun cs1.0/1.6 tijd.
Als je 10 jaar op een resolutie speelt dan ga je dat niet veranderen. :P
ahh zo,, heb vroeger 1.2 tot 1.6 gespeeld.
Ben net 2 weken geleden begonnen en ben op max resolutie gaan spelen, ondertussen heb ik het gevoel dat ik daaraan gewend ben. dus in principe maakt het niet uit welke resolutie je speelt zolang je maar gewent bent aan de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 09:55
manii schreef op zondag 06 december 2015 @ 11:39:
[...]

ahh zo,, heb vroeger 1.2 tot 1.6 gespeeld.
Ben net 2 weken geleden begonnen en ben op max resolutie gaan spelen, ondertussen heb ik het gevoel dat ik daaraan gewend ben. dus in principe maakt het niet uit welke resolutie je speelt zolang je maar gewent bent aan de resolutie.
Het gaat er om dat op stretched resoluties de modellen groter zijn. Dus makkelijker om op te mikken. Hiervoor ruil je wel gezichtsveld in

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelle Brolnir schreef op zondag 06 december 2015 @ 11:48:
[...]

Het gaat er om dat op stretched resoluties de modellen groter zijn. Dus makkelijker om op te mikken. Hiervoor ruil je wel gezichtsveld in
Nee, modellen zijn niet groter. Je ziet de enemy misschien beter omdat hij wat dikker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
Brogala schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:04:
[...]

Nee, modellen zijn niet groter. Je ziet de enemy misschien beter omdat hij wat dikker is.
Dikker of niet het is gewoon een "het-zit-tussen-je-oren" statement :).

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Brogala schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:04:
[...]

Ja potatoe potato. Uiteindelijk maakt het geen flikker uit en moet je gewoon kunnen mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheAnthonyNL schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:21:
[...]

Dikker of niet het is gewoon een "het-zit-tussen-je-oren" statement :).
Is gewoon preference, allebei uitproberen en kijken wat het beste voor jou werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Brogala schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:03:
[...]

Is gewoon preference, allebei uitproberen en kijken wat het beste voor jou werkt.
En het vooral niet veranderen als je 5 potjes op rij verliest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:53
Volgens mij net tegen een 5 stack van tweakers gespeeld, herkende wat namen zoals die van Nehox. Ik was solo queue maar had gelukkig een keer geen russen als teammates :')

Ggs! Was redelijk close de gehele match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Kubusje schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:34:
Volgens mij net tegen een 5 stack van tweakers gespeeld, herkende wat namen zoals die van Nehox. Ik was solo queue maar had gelukkig een keer geen russen als teammates :')

Ggs! Was redelijk close de gehele match.
Ik noem geen namen maar een paar noemde je cheater 8)7

Maar klopt was full team Tweakers. O-)

P.S. Als je ons had laten winnen was je nu nog welkom geweest op de teamspeak server.

[ Voor 9% gewijzigd door NeHoX op 06-12-2015 23:38 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:53
NeHoX schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:38:
[...]

Ik noem geen namen maar een paar noemde je cheater 8)7

Maar klopt was full team Tweakers. O-)

P.S. Als je ons had laten winnen was je nu nog welkom geweest op de teamspeak server.
Dat zie ik dan maar als compliment :+

edit: :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kubusje schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:40:
[...]

Dat zie ik dan maar als compliment :+

edit: :'(
100% jij hackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit je 2 weken lang op wins streaks van hier tot tokyo. Nu draw 3x paar losses met wins ertussen de hoop op een uprank opgegeven. Dus ik samen met een vriend #yolo mode gegaan. Zwaar aankloten in mm een 16 5 winst weggooiem en er 16 10 van gemaakt. (Ik probeerde iemand te kniven en deagle only werkt minder dan verwacht) en toen opeens stond er op het einde de rankup naar global. Ik bedoel dafuq. En dan speel je tegen 4 smfc en 1 lem :( was wel leuk potje vooral omdat we zo hard aan het aankloten waren.

Edit:
Super mooi plaatje als proof:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lmk1keE.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 07-12-2015 08:03 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeanCattery
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 13:33
Maand niet gespeeld ivm vakantie. Maar wat is er met die voetstappen gebeurd!? Niet te geloven hoe slecht dat klinkt. Na 1 potje winst wel weer gelijk mijn global rank terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeanCattery schreef op maandag 07 december 2015 @ 07:58:
Maand niet gespeeld ivm vakantie. Maar wat is er met die voetstappen gebeurd!? Niet te geloven hoe slecht dat klinkt. Na 1 potje winst wel weer gelijk mijn global rank terug.
Er is een audio update geweest. Die naar mijn mening soms beter niet had kunnen gebeuren xd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
wambamNL schreef op maandag 07 december 2015 @ 07:48:
Zit je 2 weken lang op wins streaks van hier tot tokyo. Nu draw 3x paar losses met wins ertussen de hoop op een uprank opgegeven. Dus ik samen met een vriend #yolo mode gegaan. Zwaar aankloten in mm een 16 5 winst weggooiem en er 16 10 van gemaakt. (Ik probeerde iemand te kniven en deagle only werkt minder dan verwacht) en toen opeens stond er op het einde de rankup naar global. Ik bedoel dafuq. En dan speel je tegen 4 smfc en 1 lem :( was wel leuk potje vooral omdat we zo hard aan het aankloten waren.
Das grappig, precies zo ging het bij mij ook. Een hele lading losses met slechts af en toe een win (wel altijd goed in de score), maar na elk potje bang dat ik mn supreme zou verliezen. Dan 2 wins, een paar dagen niet gespeeld, 1 potje tegen supremes waar ik met slechts 16 frags tweede stond, en ineens de uprank. Iedereen pissed uit mn team natuurlijk :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:52
wambamNL schreef op maandag 07 december 2015 @ 07:48:

Edit:
Super mooi plaatje als proof:
[afbeelding]
HACKS ;)

Gefeliciteerd kerel met de Global E-light 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:43
Hi all,

Sinds afgelopen vrijdag in het bezit van CS:GO, vroeger heel veel, maar dan ook heel veel, CS gespeeld, tm versie 1.6 geloof ik. CS:GO voelt heerlijk vertrouwd aan en ik ben meteen weer hooked.

Op dit moment ben ik nog aangewezen op de casual servers, aangezien ik nog geen rank3+ heb, maar wie weet kom ik jullie wel eens tegen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
therobber schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:29:
[...]

HACKS ;)

Gefeliciteerd kerel met de Global E-light 8)
Ik mag me nu lekket bij de stoere jongens aan tafel zitten tijdens de pauze. ;)
kwdtjuh schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:30:
Hi all,

Sinds afgelopen vrijdag in het bezit van CS:GO, vroeger heel veel, maar dan ook heel veel, CS gespeeld, tm versie 1.6 geloof ik. CS:GO voelt heerlijk vertrouwd aan en ik ben meteen weer hooked.

Op dit moment ben ik nog aangewezen op de casual servers, aangezien ik nog geen rank3+ heb, maar wie weet kom ik jullie wel eens tegen :-)
Kom eens langs op ts3.nehox.nl misschien kan je eens met anderen van deze community spelen :)
macciez schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:27:
[...]

Das grappig, precies zo ging het bij mij ook. Een hele lading losses met slechts af en toe een win (wel altijd goed in de score), maar na elk potje bang dat ik mn supreme zou verliezen. Dan 2 wins, een paar dagen niet gespeeld, 1 potje tegen supremes waar ik met slechts 16 frags tweede stond, en ineens de uprank. Iedereen pissed uit mn team natuurlijk :D.
Ik had dan echt een stuk minder losses. Ik heb in de afgelopen 20 games 4 draws en 6 losses gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeanCattery
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 13:33
Zijn er hier global spelers die nog geen team hebben en hier wel interesse in hebben? Dan ga ik iets opstarten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeanCattery schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:01:
Zijn er hier global spelers die nog geen team hebben en hier wel interesse in hebben? Dan ga ik iets opstarten namelijk.
Heb al een team samen met Therobber en nog een paar :) , maar als je ooit een scrim zoekt kan dat natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:19:
[...]

Heb al een team samen met Therobber en nog een paar :) , maar als je ooit een scrim zoekt kan dat natuurlijk!
Nehebske. Ik heb je het hele weekend gecarried man.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:26:
[...]

Nehebske. Ik heb je het hele weekend gecarried man.
Is je main alweer supreme of ben je weer gederanked? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:32:
[...]

Is je main alweer supreme of ben je weer gederanked? :+
Niet zo tof doen maat! Ik was topfragger du jour. Ik speel alleen op mijn LEM zodat het voor jou wat makkelijker was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Dit weekend goede potjes gehad, maar ook rot slechte..

Mensen die klagen dat ik soms te vaak callout;

Als er strat gecalld word en de ronde begint om dan te horen "wat doen we?", wees dan niet verbaast dat ik een call out tweemaal of soms driemaal zeg/roep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 15:52
r4ptor schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:57:

Als er strat gecalld word en de ronde begint om dan te horen "wat doen we?", wees dan niet verbaast dat ik een call out tweemaal of soms driemaal zeg/roep.
Daar heb ik ook veel last van als ik solo speel.. Vooral met russen erbij, die luisteren voor geen meter of hebben geen mic :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voeg mij maar toe op steam ;)
(Link is in mn signature)

[ Voor 4% gewijzigd door Ryada op 07-12-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

Ik vind dat altijd juist relaxed. Heb vaak genoeg dat iemand te zacht iets zegt, dat mensen dan maar hun eigen ding gaan doen. Beter een keer extra dan een keer te weinig.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 09:27
SmokingSig schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:19:

[video]
Welke radar settings gebruik je hier? Ik wist niet dat je ook een vierkante radar kunt hebben in regular ingame (niet tab).

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
DaTiezl schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:57:
[...]

Welke radar settings gebruik je hier? Ik wist niet dat je ook een vierkante radar kunt hebben in regular ingame (niet tab).
Dat komt omdat ik mijn match herbekijk met sourceTV, dan is het een vierkant :)

Je kan wel instellen dat de map meer is uitgezoomd, zadat je een globaler beeld hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingSig op 07-12-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Het is vervelend omdat vaak al 4 van de 5 geroteerd zijn en dan terwijl die 4 bezig zijn gaat roepen dat die andere ook moet roteren (je hebt gelijk, maar voor de andere 4 is dat hinderlijk). Mij boeit het niet want ik ga toch altijd als eerste dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
SmokingSig schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:01:
[...]
Dat komt omdat ik mijn match herbekijk met sourceTV, dan is het een vierkant :)

Je kan wel instellen dat de map meer is uitgezoomd, zadat je een globaler beeld hebt.
Ah jammer... ;) Eigenlijk nooit bewust van geweest dat dat zo is in een demo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
DaTiezl schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:03:
[...]

Ah jammer... ;) Eigenlijk nooit bewust van geweest dat dat zo is in een demo...
Als je meer wil zien tijdens het gamen: http://www.tobyscs.com/csgo-radar-settings/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Ja die ken ik. Ik heb al een config radar maar ik vond em zoals in jou demo eigenlijk nodig handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
joeri681 schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:00:
[...]

Daar heb ik ook veel last van als ik solo speel.. Vooral met russen erbij, die luisteren voor geen meter of hebben geen mic :(
Laat staan dat ze überhaupt geluid aan hebben ;( . Soms zit je gewoon tegen een boom te schreeuwen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
Robonnl schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:26:
[...]

Laat staan dat ze überhaupt geluid aan hebben ;( . Soms zit je gewoon tegen een boom te schreeuwen :P.
haha precies dat ja! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
ghostman schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:03:
[...]

Het is vervelend omdat vaak al 4 van de 5 geroteerd zijn en dan terwijl die 4 bezig zijn gaat roepen dat die andere ook moet roteren (je hebt gelijk, maar voor de andere 4 is dat hinderlijk). Mij boeit het niet want ik ga toch altijd als eerste dood :+
Dwarf noob :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
Ik ga vanmiddag maar eens kijken of csgo match making picker wat is... ik wil eindelijk eens wat serieuzere solo potjes gaan spelen! Zonder russen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

joeri681 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:42:
Ik ga vanmiddag maar eens kijken of csgo match making picker wat is... ik wil eindelijk eens wat serieuzere solo potjes gaan spelen! Zonder russen ;)
De server picker werkt. Maar soloq zonder russen gaat je niet lukken, die lui gebruiken die applicatie niet, waardoor ze gewoon op EU West servers spelen. :)

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
Jo0Lz schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:43:
[...]

De server picker werkt. Maar soloq zonder russen gaat je niet lukken, die lui gebruiken die applicatie niet, waardoor ze gewoon op EU West servers spelen. :)
hmm lastig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
Ga gewoon lekker op NeHoX en zoek je maatjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ghostman schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:03:
[...]

"je hebt gelijk"
Is dat wel zo?
Ik hoor heel vaak "ALLEMAAL ROTEREN" terwijl er 3 vijanden gespot zijn. Dan blijf ik vaak toch liever nog even hangen op de andere site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
hexta schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:47:
[...]

"je hebt gelijk"
Is dat wel zo?
Ik hoor heel vaak "ALLEMAAL ROTEREN" terwijl er 3 vijanden gespot zijn. Dan blijf ik vaak toch liever nog even hangen op de andere site.
Daar heb je helemaal gelijk in! Zo verlies je uiteindelijk veel rondes, puur omdat mensen uit 'paniek' dingen gaan schreeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
joeri681 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:49:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in! Zo verlies je uiteindelijk veel rondes, puur omdat mensen uit 'paniek' dingen gaan schreeuwen.
Ik heb nog best vaak potjes gehad (vooral soloQ) dat ik na dat geschreeuw toch nog even blijf hangen, en de overige 2 die via B achterlangs naar A wilden gaan voor de flank kan uitschakelen. Om daarna toch nog te worden afgezeken als we de ronde verliezen, omdat ik de laatste bijv niet meer red. :') Maar goed het blijft soloQ

Werkt andersom btw ook goed. 4 man 1 kant op, als 5e man de andere kant op, wachten op de rotate en dan nog een killetje pakken, of als je te laat bent te flanken. :)

[ Voor 12% gewijzigd door hexta op 07-12-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Voor fake's: 1 adres, bij mij. Al mijn fakes zijn al altijd gelukt. Het is echt tot de laatste seconde wachten. Al vaak 1tje nog zien weglopen net voor ik mijn plant wil doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:51:
[...]

Ik heb nog best vaak potjes gehad (vooral soloQ) dat ik na dat geschreeuw toch nog even blijf hangen, en de overige 2 die via B achterlangs naar A wilden gaan voor de flank kan uitschakelen. Om daarna toch nog te worden afgezeken als we de ronde verliezen, omdat ik de laatste bijv niet meer red. :') Maar goed het blijft soloQ

Werkt andersom btw ook goed. 4 man 1 kant op, als 5e man de andere kant op, wachten op de rotate en dan nog een killetje pakken, of als je te laat bent te flanken. :)
Tot je het 2x gedaan hebt (meestal al na 1 keer) en dan gaan ze erop inspelen dat jij de andere kant op pushed om de rotate/flank te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Nip -allu in 2016, discuss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag het ook net. Wel jammer dat steeds de nieuwe kracht weg gaat. Maarja is enigsinds ook wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

hexta schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:47:
[...]

"je hebt gelijk"
Is dat wel zo?
Beetje afhankelijk met wie je speelt denk ik. Van Raptor mogen we nooit roteren voordat de bom gezien is :P.
_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door ghostman op 07-12-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:48
Hoi hoi, ik heb begin 2015 nog op Global gespeeld. Helaas heb ik ivm met school/stage en al die andere kwats al een tijdje niet meer gespeeld. Ik speel Counter Strike al sinds 1.6 (2002/2003?) en heb ondertussen het spel waar aardig onder de knie. Ik denk dat ik weer snel op niveau kom.

Ik wil wel een keer meespelen en dan kun je meteen zien of ik bij jou in het team pas.

Anyways, hit me up!

Steam http://steamcommunity.com/id/Yest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
wambamNL schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:23:

[...]

Tot je het 2x gedaan hebt (meestal al na 1 keer) en dan gaan ze erop inspelen dat jij de andere kant op pushed om de rotate/flank te pakken ;)
Niet op mijn rank. ;) en dan kan je daar ook gewoon even wachten, krijg je altijd wel iemand die gefrustreerd is geworden door jouw ninja mode, die dan boos pushed, en die je dan rustig kan omleggen. ;) :D
Maar goed, dit is op die AK2 rank he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:39:
[...]

Niet op mijn rank. ;) en dan kan je daar ook gewoon even wachten, krijg je altijd wel iemand die gefrustreerd is geworden door jouw ninja mode, die dan boos pushed, en die je dan rustig kan omleggen. ;) :D
Maar goed, dit is op die AK2 rank he. ;)
Naja ik soreek ook alleen uit mijn ervaring. Als ik niet de awper of igl speel ben ik meestal veel te hard aan het lurken. En gister vonden ze dat niet zo heel leuk :+
Maar je ziet ook gewoon heel vaak dat mensen te snel rotaten waar je als lurker makkelijk gebruik van kan maken. Of mensen zitten constant op dezelfde spot :(

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 07-12-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
wambamNL schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:27:
[...]

Ik zag het ook net. Wel jammer dat steeds de nieuwe kracht weg gaat. Maarja is enigsinds ook wel begrijpelijk.
Ik denk dat maikelele weer terug komt, imo ook een betere fit in nip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ghostman schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:29:
[...]

Beetje afhankelijk met wie je speelt denk ik. Van Raptor mogen we nooit roteren voordat de bom gezien is :P.
Denk dat we zo gisteren toch drie-vier rondes gepakt hebben.. No ninja's or fake's on my watch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ghostman schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:29:
[...]

[...]

_/-\o_ _/-\o_
En terecht :D _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:25:
[...]

Zou idd ook een hele goede optie zijn.
Vriend van me zegt devilwalk of pyth. Geen idee of ik daar vanuit kan gaan maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Scrtz schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:25:
[...]

Pronax van fnatic zou op zich ook geen rare optie zijn aangezien hij momenteel zonder team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
wambamNL schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:49:
[...]

Vriend van me zegt devilwalk of pyth. Geen idee of ik daar vanuit kan gaan maarja.
pyth lijkt me niet heel gek. Is al eerder genoemd daar geloof ik. Zal f0rest vaker de AWP oppakken dan?

Er wordt ook veel gespeculeerd over de mogelijkheid dat alle NiP jongens de NiP organisatie gaan verlaten. Wellicht gaan ze alsnog gezamenlijk onder een andere vlag spelen..?

[ Voor 20% gewijzigd door GeoffLx op 07-12-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GeoffLx schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:18:
[...]

pyth lijkt me niet heel gek. Is al eerder genoemd daar geloof ik. Zal f0rest vaker de AWP oppakken dan?

Er wordt ook veel gespeculeerd over de mogelijkheid dat alle NiP jongens de NiP organisatie gaan verlaten. Wellicht gaan ze alsnog gezamenlijk onder een andere vlag spelen..?
(Ik kan niet heel veel research doen op mn werk ivm blockades)

Maar ik denk dat als alle geruchten waar zijn de nip zoals wij hem kennen niet lang meer zal bestaan. Bronnen heb ik niet want ik kan door blockades die geruchten niet opzoeken atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Als oud coach van NiP ben ik helaas gebonden aan een 'sekretessklausul' zoals we dat in het Zweeds noemen. Anders had ik een tipje van de sluier opgelicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:46:
Als oud coach van NiP ben ik helaas gebonden aan een 'sekretessklausul' zoals we dat in het Zweeds noemen. Anders had ik een tipje van de sluier opgelicht ;)
'T is sgares confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wambamNL schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:49:
[...]

Devilwalk sowieso niet, die kan niet eens een positief K/D houden, nou zegt K/D niet alles maar dit soort scores zijn toch wel heel slecht :P http://www.hltv.org/?pageid=246&playerid=7378

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom heet TSM opeens TQM btw? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
hmr schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:20:
[...]

Volgens mij komt dat omdat TQM het oude team van TSM is. Corrigeer me als ik dat fout heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:49
hmr schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:20:
[...]

De org achter Team SoloMid heeft de players losgelaten. Ze werken wel nog hun huidige wedstrijden af maar onder TQM. (Team Question Mark)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gerre22 schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:23:
[...]

De org achter Team SoloMid heeft de players losgelaten. Ze werken wel nog hun huidige wedstrijden af maar onder TQM. (Team Question Mark)
Dank! Is het uitblijven van resultaten de reden dat TSM het CSGO team heeft laten gaan?

Vraagje voor MODS: kunnen we geen trade topic openen voor skins?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:41

BioHazard

*\o/*

Ik denk dat alle spelers van NiP de organisatie los gaan laten, en samen verder gaan bij een nieuwe partij, samen met Allu. Maar goed, blijft allemaal speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:49
hmr schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:35:
[...]

Dank! Is het uitblijven van resultaten de reden dat TSM het CSGO team heeft laten gaan?

Officieel is het de mismatch tussen de timezones (NA org met een EU team).

http://www.tsm.gg/index.p...ews,smite-news,smash-news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
hmr schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:35:
[...]

Nee, het csgo team heeft er zelf voor gekozen te vertrekken. Vooral door lak aan aandacht (=geen) voor het csgo team door de TSM organisatie. Ze hebben zelfs de team manager overgenomen, wie ze nu uit eigen zak betalen. Ze hebben ook al een nieuwe organisatie gevonden, maar die is nog niet bekend gemaakt.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
BioHazard schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:38:
Ik denk dat alle spelers van NiP de organisatie los gaan laten, en samen verder gaan bij een nieuwe partij, samen met Allu. Maar goed, blijft allemaal speculatie.
Die kans schat ik inderdaad ook vrij hoog, zeker door alle speculatie omtrent de NiP organisatie.

Allu zal denk ik weer een fins team zoeken, toch makkelijker met communiceren etc.

@hierboven, denk niet dat f0rest nog meer de awp zal pakken, dat is gewoonweg zijn speelstyle niet, die man is al 15 jaar rifler, zal altijd second awp blijven.

Persoonlijk schat ik de kans vrij hoog in dat maikelele terugkomt, frisse speler, heeft al eens bij NiP gezeten( vroeger ook met get_right in SK(NiP van tegenwoordig theoretisch gezien) gebeurd, GTR werd geadd > vond het team nog te jong en te roekeloos > GTR gaat naar fnatic > GTR komt weer bij SK. ) zelfde verhaal kun je eigenlijk ook met maikelele doen, heeft zich nu weer flink bewezen met g2. Grote kans dat dan zelfs maikelele de IGL wordt van NiP, zijn style zou ook vrij goed passen bij de style van NiP, beetje losbondig, veel skillwise speelstyle en ietwat minder diepgaande strats.

Maar ik zie ook best een samensmelting tot een nieuw NiP team bestaande uit huidige spelers van NiP en g2. Het is al vaker gebeurd dat zo'n spelers uit underdog teams als G2 die goed presteren worden opgepakt door de bekendere teams als NiP en fnatic, denk bijvoorbeeld aan LGB waar olofmeister, krimz, dennis en maikelele in hebben gezeten, daarna ging maikel naar NiP en krimz en olofm naar fnatic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSM is ook weg vanwege de afstand, het contact was niet lekker tussen org/spelers. En socra jij hebt nooit gelijk
Pagina: 1 ... 198 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic