Do what you love, do it often
Ik zie wat websites waar korting wordt gegeven, maar het stinkt. Het zijn spelers die knifes verkopen, waarom zouden die mee doen met de black-friday aktie?
50 euro voor een virtueel knife is te belachelijk voor woorden, maar zelf daarvoor is het niet mogelijk om een knife te krijgen.
What to do? Of een butterfly knife kopen voor 80 euro of stfu?
Wat voor een butterfly knife wil hij? Voor 60 dollar kan je via OPskins wel een Butterfly Knife | Boreal Forest (Field-Tested) kopen.Squ1zZy schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:16:
Mijn neefje zoekt een butterfly knife. Gezien de prijzen na mijn idee belachelijk zijn is dit weekend misschien een kans om voor mijn 12 jarige neefje een knife te kopen.
Ik zie wat websites waar korting wordt gegeven, maar het stinkt. Het zijn spelers die knifes verkopen, waarom zouden die mee doen met de black-friday aktie?
50 euro voor een virtueel knife is te belachelijk voor woorden, maar zelf daarvoor is het niet mogelijk om een knife te krijgen.
Hij vind het spel leuk.Squ1zZy schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:16:
Mijn neefje zoekt een butterfly knife. Gezien de prijzen na mijn idee belachelijk zijn is dit weekend misschien een kans om voor mijn 12 jarige neefje een knife te kopen.
Hij haalt er plezier uit?
Ik snap ook sommige mensen niet die 300 euro voor een postzegel betalen maarja mij hoor je ook niet zeuren.
Iedereen heeft andere hobbies.
Al zal je 9 vd 10 keer de ander zijn hobby niet snappen.
Nu serieus:
Heb je al op opskins gekeken. Vrienden vsn mij hebben daar al aardig wat gekocht dus die website is wel te vertrouwen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ryada op 29-11-2015 11:15 ]
Steam: Ryada.
Verwijderd
Edit: Geef dat kind geen skins. Hij is twaalf. Ik zie regelmatig posts op reddit voorbij komen van kinderen met schulden, gestolen geld van ouders etc. Gokverslaving bouw je makkelijk op met CSGO
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2015 13:56 ]
Ik heb nog een FN Karambit slaughter voor 380 euro in de aanbieding?Squ1zZy schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:16:
[ Voor 81% gewijzigd door EG Mike op 29-11-2015 13:59 ]
Ik ben inmiddels alweer even op leeftijd, maar game al meer dan 30 jaar. Echter gaat 350 euro voor een virtuele knife mij echt te ver. Tuurlijk heeft hij er plezier aan en daarom heeft hij ook een goede laptop, maar virtuele wapen voor deze bedragen is net iets teveel van het goede.pryth schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:58:
[...]
Ik heb nog een FN Karambit slaughter voor 380 euro in de aanbieding?/s
Een kistje met sleutel per maand vind ik dan nog wel leuk om te geven. Echter wat ook hierboven wordt aangegeven dat het wel verslavend kan zijn. Hij vraagt soms wel eens om een kistje omdat er een knife in kan zitten.
Het zijn vooral de grote spelers die met een knife rond rennen die hij dan ook wilt hebben. Elk filmpje van Nipt, Virtus.Pro en Fnatic kent hij dan ook uit zijn hoofd.
Misschien heeft merryb wel gelijk en moet hij het doen met de standaard wapens...
Ik kijk nog even verder online. Bedankt allen
Gemiddelde 'profit' uit een box was geloof ik -0.70 euro ofzo.
Kun je beter een knife kopen, is goedkoper dan unboxen.
Daarnaast ben ik opgevoed met 'als je iets wilt moet je ervoor werken'. Zou je misschien ook moeten doen, zal die later profijt van hebben.
Moet zeggen dat ik mijn gevoel en finesse wel een beetje kwijt ben, komende weken wat meer spelen en hopen dat het langzaam bij beetje terug komt. Het voelt allemaal wat onwennig en zenuwachtig aan als ik speel. Heb de mouse speed al naar 2.0 veranderd scheelt al veel. Game tegenwoordig eigenlijk alleen nog op console, maar cs go wil ik wel weer oppakken.
[ Voor 36% gewijzigd door swoutr op 29-11-2015 15:22 ]
Het enige wat ik écht jammer vind is dat er helemaal geen communityservers meer zijn (Zoals T.net/Strikerz vroeger). Motivatie om een spel voor langere tijd te spelen is voor mij Voice/ Community.
Community servers bestaan nogsteeds,RedHat schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:31:
Ik ben ook begonnen met CS:GO, het grootste probleem voor mij vond ik (Van 8-12 uur per dag CS Beta's, bij 1.3 gestopt en daarna ook nog wel eens een maandje source gespeeld) dat je bewegend schietend echt helemaal niets raaktNu loop ik overal wat rustiger en raak ik echt veel meer. Dat is wel een protip voor de beginner, want de spread is voor mijn gevoel echt veel groter als 'vroeger'.
Het enige wat ik écht jammer vind is dat er helemaal geen communityservers meer zijn (Zoals T.net/Strikerz vroeger). Motivatie om een spel voor langere tijd te spelen is voor mij Voice/ Community.
Moet je bij play de browse community servers optie selecteren
Ik zie daar alleen Valve servers en password protected servers.wambamNL schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:00:
[...]
Community servers bestaan nogsteeds,
Moet je bij play de browse community servers optie selecteren
Zijn er goed bezochte Nederlandse community servers dan?
Die valve servers zijn meestal dat ze vac protected zijn meer niet.RedHat schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:03:
[...]
Ik zie daar alleen Valve servers en password protected servers.
Zijn er goed bezochte Nederlandse community servers dan?
Ik weet zelf niet of er echt nederlandse community servers zijn maar zelf speel ik veel op surfheaven.
Krijg je dan ook Experience en ranks? Of is dat alleen op de officiele valve servers.wambamNL schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:05:
[...]
Die valve servers zijn meestal dat ze vac protected zijn meer niet.
Ik weet zelf niet of er echt nederlandse community servers zijn maar zelf speel ik veel op surfheaven.
Nee je krijgt daar geen xp of rankups.RedHat schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:14:
[...]
Krijg je dan ook Experience en ranks? Of is dat alleen op de officiele valve servers.
Dat is alleen op valve servers.
Hier ben ik het wel mee eens, alhoewel het wel erg leuk is om bepaalde skins te hebben/zoeken/ruilen enz. Ik begon met de instelling "zijn die lui gek? betaal toch niet voor een kleurtje", maar inmiddels heb ik er ook wel 50EUR inzitten gok ik. Op de 1 of andere manier is het ook wel bijzonder om dan ineens een Dragon Lore FN op te pakken en daar ff een rondje mee te knallenVerwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:51:
Als je skins van tientallen of honderden euro's nodig hebt om dit spel leuk te vinden, snap je het niet helemaal.
Edit: Geef dat kind geen skins. Hij is twaalf. Ik zie regelmatig posts op reddit voorbij komen van kinderen met schulden, gestolen geld van ouders etc. Gokverslaving bouw je makkelijk op met CSGO
Do what you love, do it often
Met een beetje google werk kom je ver:
Keep an eye on choke and loss in the network graph. Play a round or two, keeping a mental note of both of them. Pay special attention to encounters with enemy players, especially when you near groups of them.
If you had any loss, at all, go back into the console and enter the command cl_interp_ratio 2 . Your loss won't go away, but you'll have a more ideal setting to compensate for it. If your loss is really high (consistently 2 or above or spiking to even higher numbers regularly), get a better connection.
If you had a choke greater than about 5 at any point, or your choke is consistently higher than 0, go back into the console and enter the command cl_updaterate 90. If your choke goes down to good levels, you're good. If not, keep lowering it (increments of 10 are good) until it does. If your choke never goes down to reasonable levels, get a better connection.
If you want to get rid of the network graph, open the console. Type net_graph 0 and hit Enter.
Heb veel gegoogled en er staan 100+ oplossingen, can't expect me to try them all, zeker niet als ik niet precies weet waar ik het hem in moet zoeken. Ga dit maar eens proberen dan. ThnxwambamNL schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:36:
[...]
Met een beetje google werk kom je ver:
Keep an eye on choke and loss in the network graph. Play a round or two, keeping a mental note of both of them. Pay special attention to encounters with enemy players, especially when you near groups of them.
If you had any loss, at all, go back into the console and enter the command cl_interp_ratio 2 . Your loss won't go away, but you'll have a more ideal setting to compensate for it. If your loss is really high (consistently 2 or above or spiking to even higher numbers regularly), get a better connection.
If you had a choke greater than about 5 at any point, or your choke is consistently higher than 0, go back into the console and enter the command cl_updaterate 90. If your choke goes down to good levels, you're good. If not, keep lowering it (increments of 10 are good) until it does. If your choke never goes down to reasonable levels, get a better connection.
If you want to get rid of the network graph, open the console. Type net_graph 0 and hit Enter.
Begin wat ik zou doen is alle oplossingen die je kan vinden proberen.swoutr schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:38:
[...]
Heb veel gegoogled en er staan 100+ oplossing, can't expect me to try them all, ga dit maar eens proberen dan. Thnx
Dit was mijn eerste hit op google dusja
Ik dacht dit is wss een bekend probleem bij cs go misschien kunnen ze me er hier meer over vertellen, maar dat is dus niet.wambamNL schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:39:
[...]
Begin wat ik zou doen is alle oplossingen die je kan vinden proberen.
Dit was mijn eerste hit op google dusja
Nee is niet echt een veel heersend probleem hierzo.swoutr schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:12:
[...]
Ik dacht dit is wss een bekend probleem bij cs go misschien kunnen ze me er hier meer over vertellen, maar dat is dus niet.
Over het algemeen lossen wij het op door een kabel te gebruiken.
Er is maar een oplossing voor, een kabel gebruiken. CSGO en de hitboxes vergen gewoon veel van je internetverbinding, je kunt het beste wifi bereik hebben, maar omdat het draadloos is gaan er altijd pakketjes verloren, daarom heb je dus soms lag.swoutr schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:12:
[...]
Ik dacht dit is wss een bekend probleem bij cs go misschien kunnen ze me er hier meer over vertellen, maar dat is dus niet.
CSGO op wifi spelen is ook gewoon ram kut.
Verwijderd
YouTube: Playing CT Mid on Cache, Positions & Throws
Dat is wel een heel erg handig filmpje, als je meer van deze heb, graag! Ik heb nog veel te leren!Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:21:
Ik zag hier laatst een goed filmpje over hoe je mid moet houden op Cache dus ik zag vandaag nog een goede in mijn subscription box.
YouTube: Playing CT Mid on Cache, Positions & Throws
Voor betting is een ander topic beschikbaar
[ Voor 64% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:34 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Graag gedaan, dat carrienr4ptor schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:06:
Eergisteren derank naar MGE na 4 losses, vandaag terug naar DMG na 4 wins..
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Dat had ik ookr4ptor schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:06:
Eergisteren derank naar MGE na 4 losses, vandaag terug naar DMG na 4 wins..
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:33 ]
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Voor betting is een ander topic beschikbaar
[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:34 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:45:
nee dit is niet bedoeld als reclame.

[ Voor 8% gewijzigd door Grim op 30-11-2015 11:13 ]
Steam: Grim
[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:35 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Had spoiler gebruikt danhmr schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:33:
[...]
Waar ga ik de fout in dan? Hij vraagt, ik antwoord. Daarnaast bied ik niets te koop aan of vraag ik niets. Geef puur aan de ik via de gebruikelijke kanalen ga proberen te traden.

[ Voor 80% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:30 ]
Verwijderd
hmr schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:14:
[...]
Omg je quote de verkeerde de wereld gaat kapotstuk!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2015 13:17 ]
Wordt een beetje moe van die Russische schreeuwerds
Verwijderd
Als je iets verder kan lezen dan je neus lang is, welkom ik je op de ts! Als je wilt weten hoe die heet, staat in de topic startRobonnl schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:21:
Zijn er mensen die een beetje rond Gold Nova II zijn en zin om potjes te doen?Heb zo even geen link naar m'n profiel maar stuur maar username door dan add ik je! Mijn username is RobonNL.
Kurwa!!!Robonnl schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:21:
Zijn er mensen die een beetje rond Gold Nova II zijn en zin om potjes te doen?Heb zo even geen link naar m'n profiel maar stuur maar username door dan add ik je! Mijn username is RobonNL.

add me maar: Stefan [NL]
Verwijderd
Ik volg gewoon WarOwl op youtube en hij heeft meer van dat soort filmpjes op zijn kanaal staanmanii schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:33:
[...]
Dat is wel een heel erg handig filmpje, als je meer van deze heb, graag! Ik heb nog veel te leren!
Ik zou ook even netcodeguides.com volgen op YouTube. Daar kan je ook veel van leren.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:40:
[...]
Ik volg gewoon WarOwl op youtube en hij heeft meer van dat soort filmpjes op zijn kanaal staan.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb je toevallig nog het potje van gister waar ik meedeed geupload? Zou die epische negevkills wel willen terugzien als die er toevallig in zitten.r4ptor schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:19:
Wie doet er vanavond wat potjes? Rond 20u45 ben ik aanwezig!
en verder --> YouTube: Let it go- Frozen (Refrain)
Ik was van plan een match van gister te uploaden die ik tegen 5 tweakers speelde.ThaAresX schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:33:
Nou nou nou nou wat een grimmige sfeer hangt hier.Wellicht moeten een aantal mensen wat privé uitpraten in plaats van publiekelijk op een forum waar mensen voor de lol komen om over een spel te praten/discussiëren.
ON TOPIC: iemand nog leuke gameplay videos van zich zelf? Verveel me beetje op kantoor
Failsnail en co speelde ik tegen op mm.
Maar helaas moet ik die nog recorden anders had ik hem naar je gelinked. En hoop dat ik genoeg schijf ruimte heb om een hele match te uploaden.
Idem, maar dan op school. 3 uur pauze tussen de lessen in.
Straks potje spelen, maat?hmr schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:35:
[...]
De mate van op de man spelen (voorzover mijn opmerking al op de man spelen is) maakt niet uit voor de kwalificatie. Nu spreek je jezelf dus tegen.
Daarnaast is heel veel beter geen conterminatie. Dit is slechts een bijzonder overdreven overdrijving. Reden dat je het niet kan vinden is omdat je spijkers op laag water aan het zoeken bent.
Onlangs ook nog een potje met Merijn gespeeld, hij was nog steeds hetzelfde dus ik verwacht hetzelfde van u.
Sorry dat ik je erbij betrek Merijn, een paar Samson koeken hebben om het goed te maken?
Hehe, dat lijkt me nou echt grappig om een keer mee te maken. Zeker omdat je ondertussen toch wel een beetje de speelstijl van iedereen kentwambamNL schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:35:
[...]
Ik was van plan een match van gister te uploaden die ik tegen 5 tweakers speelde.
Failsnail en co speelde ik tegen op mm.
Maar helaas moet ik die nog recorden anders had ik hem naar je gelinked. En hoop dat ik genoeg schijf ruimte heb om een hele match te uploaden.
Naja heb al tijden niet met hun gespeeld en werd uiteindelijk een 15 15.Terranova schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:43:
[...]
Hehe, dat lijkt me nou echt grappig om een keer mee te maken. Zeker omdat je ondertussen toch wel een beetje de speelstijl van iedereen kent
Was een pittig spannende game maar helaas moest mijn slechte gewoonte weer naar voren komen waardoor ik niet op niveau speelde.
Yeah kloptNuCl3aR schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:05:
Als het potje via Valve matchmaking werd gespeeld kun je zelf ook even de demo downloaden en herbekijken.
Rushen op momenten dat t niet kan? Of zoals de meeste CS:GO spelers uit de welbekende landen, flamen?wambamNL schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:46:
[...]
Naja heb al tijden niet met hun gespeeld en werd uiteindelijk een 15 15.
Was een pittig spannende game maar helaas moest mijn slechte gewoonte weer naar voren komen waardoor ik niet op niveau speelde.
Een mooie Samson imitatie zodra ik op teamspeak kwam.
Klopt helemaal. Ik vind het altijd wel leuk zo een discussies ook al kan het irritant zijn voor anderen.Pot kan altijd, een stevige discussie is immer niet gelijk aan ruzie!
Alle zal er straks eens invliegen..hexta schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:46:
[...]
Yeah kloptIk ben alleen niet thuis en vaak heeft raptor hem al online gezet
Bah, "immer" mist een S.NuCl3aR schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:47:
[...]
Een mooie Samson imitatie zodra ik op teamspeak kwam.![]()
[...]
Klopt helemaal. Ik vind het altijd wel leuk zo een discussies ook al kan het irritant zijn voor anderen.
Maar vanavond een potje is goed man, ben je immers al uit de GN's?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nee dat niet eens.ThaAresX schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:46:
[...]
Rushen op momenten dat t niet kan? Of zoals de meeste CS:GO spelers uit de welbekende landen, flamen?
Tis dat ik mezelf te graag wil bewijzen waardoor ik niet op mijn normale niveau speel. Dat en de rest van mijn team speel ik nog niet zo lang mee.
Dat is ondertussen wel gelukt.

Tegenover wie moet je je dan bewijzen? Net zoals wanneer mensen van je verwachten dat als je een hogere rank hebt dat je dan standaard bovenaan moet staan op het scorebord.wambamNL schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:50:
[...]
Nee dat niet eens.
Tis dat ik mezelf te graag wil bewijzen waardoor ik niet op mijn normale niveau speel. Dat en de rest van mijn team speel ik nog niet zo lang mee.

Eens, ik probeer natuurlijk ook wel een kill te krijgen. Maar als ik een trade verlies maar ik kan wel zien welke kant ze op gaan, kan ik die info wel doorgeven aan t team waardoor de ronde nog niet verloren is.NuCl3aR schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:53:
Tegenover wie moet je je dan bewijzen? Net zoals wanneer mensen van je verwachten dat als je een hogere rank hebt dat je dan standaard bovenaan moet staan op het scorebord.CS:GO is zoveel meer dan enkel kills halen.
Herkenbaar wel. Ik lijk zonder mic echt 10 keer beter te spelen, puur omdat ik niet zo gefocussed ben op het goed moeten doen. Ik doe veel rustiger aan, en speel beter met belachelijkere wapens.wambamNL schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:50:
[...]
Nee dat niet eens.
Er zijn geen belachelijke wapens in CS:GOhexta schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:59:
[...]
Herkenbaar wel. Ik lijk zonder mic echt 10 keer beter te spelen, puur omdat ik niet zo gefocussed ben op het goed moeten doen. Ik doe veel rustiger aan, en speel beter met belachelijkere wapens.
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Verwijderd
admins zijn de baas
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2015 15:04 ]
Je hoort mij toch ook niet zeggen dat ik alleen maar om kills speelt of boven aan moet staan.NuCl3aR schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:53:
[...]
Dat is ondertussen wel gelukt.![]()
[...]
Tegenover wie moet je je dan bewijzen? Net zoals wanneer mensen van je verwachten dat als je een hogere rank hebt dat je dan standaard bovenaan moet staan op het scorebord.CS:GO is zoveel meer dan enkel kills halen.
Ik zeg ik speelde niet op mijn gebruikelijke niveau.
Dit kan betekenen dat mn decissionmaking slecht is. Dat ik niet goed kan aimen. Dat mn calls zuigen. Er bestaat zoveel meer dan niet goed fraggen in de game dat bewijzen ook niet perse betrekking daarop heeft.
Zeg ik ook helemaal niet. Enkel mijn eerste zin was rechtstreeks naar jou gericht. Wat erna volgt is wat ik vaak vaststel wanneer ik met mensen speel die ik niet/amper ken.wambamNL schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:06:
[...]
Je hoort mij toch ook niet zeggen dat ik alleen maar om kills speelt of boven aan moet staan.
Ik zeg ik speelde niet op mijn gebruikelijke niveau.
Dat is wat ik bedoel met mijn laatste zin. Ik heb ook dagen dat mijn beslissingen en aim kut zijn maar als je snel en correct called kan je team vaak nog achter je opruimen.Dit kan betekenen dat mn decissionmaking slecht is. Dat ik niet goed kan aimen. Dat mn calls zuigen. Er bestaat zoveel meer dan niet goed fraggen in de game dat bewijzen ook niet perse betrekking daarop heeft.
Ah ok dan begreep ik je bericht verkeerd excuus.NuCl3aR schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:11:
[...]
Zeg ik ook helemaal niet. Enkel mijn eerste zin was rechtstreeks naar jou gericht. Wat erna volgt is wat ik vaak vaststel wanneer ik met mensen speel die ik niet/amper ken.
[...]
Dat is wat ik bedoel met mijn laatste zin. Ik heb ook dagen dat mijn beslissingen en aim kut zijn maar als je snel en correct called kan je team vaak nog achter je opruimen.
[ Voor 79% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 13:05 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:56 ]
Ik was ook echt gelukkig toen ik hem terugkreegLoetn schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:11:
[...]
Ooh, gaan we roepen? Ik ben niet doof hoor
[...]
Die drop ik toch nooit
Kan je bij het terugkijken ook echt met een andere speler meekijken? Dan moet je even die epische headshots checken. Bijna Vacwaardig
[ Voor 20% gewijzigd door hexta op 30-11-2015 16:17 ]
Steam is op mijn werk geblokt dus ik kan niet kijken of ik een trade heb ontvangen. De delivery time is 1-72h dus het kan nog even duren. Zodra ik hem heb ontvangen laat ik het hier weten.Axente schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:20:
iLikeNoobies, hoe is het me knife skin afgelopen van kinquin ?
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd flink geboost en wil graag weer op iLikeNoobies zijn niveau spelen, zijn er nog silver elite masters die vanavond een potje willen spelen?
Met vriendelijke groet,
MyQe
Spam account! Heeft maar 1 bericht!Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:08:
Goedemiddag iedereen,
Ik ben de laatste tijd flink geboost en wil graag weer op iLikeNoobies zijn niveau spelen, zijn er nog silver elite masters die vanavond een potje willen spelen?
Met vriendelijke groet,
MyQe
Kom 1vs1 den, neeb.
Da's m'n smurf.iLikeNoobies schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:22:
[...]
Spam account! Heeft maar 1 bericht!
Kom 1vs1 den, neeb.
[YouTube: https://youtu.be/eCSWk5AUocU]hexta schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:55:
[...]
MNNNNNNNNNNNNNENEGNENGNENGNENEEEEEVVVVVVVVVVVVVV
Kleine tip: die ruis in het begin bij je intro is veel te luid (en irritant). Ik weet dat het zo gemaakt is maar ruis wordt door de meeste mensen niet als iets positief bekeken. Beter kun je ergens een copyright free jingle afhalen.
Ik kreeg een mail dat ze het naar MN inventory hadden gestuurd.iLikeNoobies schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:21:
[...]
Steam is op mijn werk geblokt dus ik kan niet kijken of ik een trade heb ontvangen. De delivery time is 1-72h dus het kan nog even duren. Zodra ik hem heb ontvangen laat ik het hier weten.
Hihimanii schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:30:
[...]
Ik kreeg een mail dat ze het naar MN inventory hadden gestuurd.
Beste mindfuck! Ik zit op kamers, s' avonds laat aan het gamen.. ik dacht even dat het echt was!xeoMe schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 01:35:
Bizar filmpje, sound aan
http://oddshot.tv/shot/sgares-20151130205123790
Ja gedver. Ik was net gedaan met csgo gisterenavond. Snel nog eens reddit kijken en kwam het ook tegen. Met me headset op, had al direct een mes vast om het huis te doorzleken.xeoMe schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 01:35:
Bizar filmpje, sound aan
Verwijderd
holy shit.xeoMe schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 01:35:
Bizar filmpje, sound aan
Iemand klopt aan? Wat is hier bizar aan? xDxeoMe schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 01:35:
Bizar filmpje, sound aan
Jij agressieve jongen!r4ptor schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:18:
[...]
Ja gedver. Ik was net gedaan met csgo gisterenavond. Snel nog eens reddit kijken en kwam het ook tegen. Met me headset op, had al direct een mes vast om het huis te doorzleken.

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Niemand klopt aan.Wereldkaart schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:44:
[...]
Iemand klopt aan? Wat is hier bizar aan? xD
Hij klikte op een link die een witte pagina opent waar het geluid vandaan komt. Als er letterlijk geklopt werd had je dat wss niet op de stream gehoord.
Ik snap dat niet, ik hoor duidelijk dat het uit m'n koptelefoon komt... En ook nog eens 2 verschillende kanten.wambamNL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:54:
[...]
Niemand klopt aan.
Hij klikte op een link die een witte pagina opent waar het geluid vandaan komt. Als er letterlijk geklopt werd had je dat wss niet op de stream gehoord.
2. http://puu.sh/k0Hki.jpg (safe)
[ Voor 48% gewijzigd door anessie op 01-12-2015 13:12 ]
Gvd, ik verwacht een pakketje. Stond al beneden aan de deuranessie schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:10:
1. (gaming) headset opzetten, mooi volume
2. http://puu.sh/k0Hki.jpg (safe)

Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:55 ]
xeoMe schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 01:35:
Bizar filmpje, sound aan
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingSig op 01-12-2015 18:14 ]
Je mag mij ook wel inviten voor zulke matches.SmokingSig schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:05:
Vandaag met w00t tegen pro gespeeld, NaToSaphiX. Was een draw
Geen pro iig, misschien een semi-pro. Maar is een beetje onduidelijk wat semi-pro precies betekentVerwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:11:
Nato is toch een youtuber? Geen pro? Of heb ik wat gemist.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic