[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 195 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.901 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
wambamNL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:10:
[...]

128 tick.
Betere anticheat.
Knife ronde voor welke kant je start.
Pro config (1 45 round time 35 bomb defuse time.)
Veel hogere skill over het algemeen.
Betere servers.
Etc etc

Nadeel:
Heeft een client nodig om te kunnen spelen.
Sorry, had even iets duidelijker moeten zijn. Hoe wordt het spelletje daar anders gespeeld? Betere aim? Beter samenwerken? Bepaalde boosts?

Zojuist 2 potjes gruwelijk verloren. 1 keer tegen een paar lui die wel verdacht veel wisten, maar ook tegen een paar bekende Duitse streamers. Hadden ineens iets van 2500 spectators en werden hard afgemaakt. Iedereen speelt ineens een stuk anders als ze weten dat veel lui dit gaan bekijken :p.

Do what you love, do it often

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Afgelopen weekend even de KQLY in mezelf los gelaten. >:)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lKlX3HugkqQ]

En vandaag sinds lange tijd nog eens een ace bij elkaar geraapt.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=179VtOqw1mc]

*O*

Steam: Grim

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:22
NuCl3aR schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:22:
Afgelopen weekend even de KQLY in mezelf los gelaten. >:)
[video]

En vandaag sinds lange tijd nog eens een ace bij elkaar geraapt.
[video]

*O*
Godsamme wat knal jij hard zeg, godverdorie. Nicccccceee.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 16:18
ghostman schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:44:
[...]

Boosted :+ Komt gewoon omdat ik jou afgelopen weekend gecarried heb :P
Geef ik toch ook toe? Van de laatste 7 matchen slechts twee goede.

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09 15:43
Kijk er wordt nu geklaagd dat ik zogenaamd doe alsof super goed ben.(ben ik niet) Maar als wij tegen de oude garde moeten uit de csgo wereld dan komen wij niet hoger als DMG. Ik speel vaak genoeg global solo que waar je of 16-0 wint of 16-0 verliest er is zoon groot verschil in skill op Global dat het eigenlijk niet meer leuk is. Ik zou echt graag willen dat er echt een muur komt voor mensen die een hogere rank willen halen waarbij je daadwerkelijk goed moet presteren om te kunnen upranken naar een hogere rang.

Verwijderd

TheDutchMrLQ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:35:
Kijk er wordt nu geklaagd dat ik zogenaamd doe alsof super goed ben.(ben ik niet) Maar als wij tegen de oude garde moeten uit de csgo wereld dan komen wij niet hoger als DMG. Ik speel vaak genoeg global solo que waar je of 16-0 wint of 16-0 verliest er is zoon groot verschil in skill op Global dat het eigenlijk niet meer leuk is. Ik zou echt graag willen dat er echt een muur komt voor mensen die een hogere rank willen halen waarbij je daadwerkelijk goed moet presteren om te kunnen upranken naar een hogere rang.
Speel gewoon lekker hoe en met wie je zelf wil. Het komt alleen wat arrogant over als je er even bij vermeldt dat het niveau niet zo hoog is op een bepaalde TS server. Dat snap je toch ook wel.
Kijk je moet helemaal zelf weten met wie je speelt en of je soloq doet ofzo.
Maar gaan klagen dat bijna iedereen uit een bepaalde ts geboost is, zorgt ervoor dat wij de indruk krijgen dat jij jezelf veel beter dan de mensen uit de ts vind.
Dit hoeft niet zo te zijn maar zo komt het over.
Dit geeft ons de indruk dat jij 'pro' bent in je eigen ogen en de rest je schoenen moet kussen om het even zo te vermelden (overdreven maar ik hoop dat je dan mijn punt begrijpt)

Steam: Ryada.

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Zelf moet ik wel toegeven dat het verschil enorm is met vorig jaar qua ranks.
Een aantal vrienden van me zijn ook global en die zeggen me nu dat het niveau van global gelijk staat aan DMG van pakweg een jaar geleden.
En idd, het niveauverschil in global is enorm...
Maar ja... Zelf kijk ik minder en minder naar die ranks en speel ik MM voor de fun, los van die ranks.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• macciez
ik geloof trouwens niet dat je naar rank wordt gematched, maar eerder naar de "geheime" rank erachter.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Het komt er gewoon op neer dat ranks niets betekenen. Misschien bragging rights als je er waarde aan hecht.

Ik stoor me er meer aan dat ik soloqueueueueue met/tegen een 4+ premade moet spelen. Zou wel relaxed zijn als je aan kan vinken dat je alleen met andere soloqueueueuers wil spelen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Grim
Je wordt naar je elo/glicko/whatever rating gematched. Daarom dat je als 5x LEM tegen 5x supreme kunt spelen. Natuurlijk gaat dit niet altijd 100% balanced zijn, zo een systeem is pretty much onmogelijk. Als je er bij GE niks meer aan vindt dan moet je naar 3rd party systemen gaan zoals ESEA/FaceIt/CEVO/ESL/... . Deze systemen hebben allemaal manieren om een pug (pick up game) te spelen.

Als je echt beter wilt worden zoek je een team en ga je daarmee scrims/leagues/cups spelen op eerdervernoemde diensten.

Wat boeien die ranks nou, speel gewoon om nieuwe dingen te leren, voor de lol, of om te winnen.

Gisteren trouwens m'n eerste match ESEA gedaan, moet zeggen we werden wel hard gerekt. Kwam tegen iemand met 4k uur, die gast had zieke aim. Ik ging als CT nog positief met 14 kills maar T side train blijft moeilijk.

edit: en die spinbotter is nog steeds niet gepakt... wauw

[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 26-11-2015 10:24 ]

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Hmm.. ik was dus een tijdje LE, sinds gisteravond weer DMG, geen idee wat er gebeurd is. Had voorheen heel lekker potjes en was overtuigd dat ik snel LEM zou worden, maar van de laatste 8 potjes ondertussen wel 7 verloren denk ik. Kom de laatste tijd wel vaak tegen pre-mades en clans merk ik.

Nou ja, nu na al mijn koppigheid om telkens te gaan soloQen, omdat het zo lekker ging, nu maar eens bij jullie op de nehox TS kijken. r4ptor ook DMG lees ik, dus dat komt goed uit haha. :)

Wat raden jullie aan om andere maps te leren spelen? Dit lijkt me in competitief niet altijd heel handig. Dust2, Train, Cache en Mirage gaan me ondertussen wel goed af.

Verwijderd

Louw Post schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:31:
Hmm.. ik was dus een tijdje LE, sinds gisteravond weer DMG, geen idee wat er gebeurd is. Had voorheen heel lekker potjes en was overtuigd dat ik snel LEM zou worden, maar van de laatste 8 potjes ondertussen wel 7 verloren denk ik. Kom de laatste tijd wel vaak tegen pre-mades en clans merk ik.

Nou ja, nu na al mijn koppigheid om telkens te gaan soloQen, omdat het zo lekker ging, nu maar eens bij jullie op de nehox TS kijken. r4ptor ook DMG lees ik, dus dat komt goed uit haha. :)

Wat raden jullie aan om andere maps te leren spelen? Dit lijkt me in competitief niet altijd heel handig. Dust2, Train, Cache en Mirage gaan me ondertussen wel goed af.
Cobblestone, Overpass :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
De enige echte manier om ze te leren is om ze effectief te spelen in competitive. Aangezien je in deathmatch/casual niet specifiek voor een map kunt kiezen heb je niet veel andere opties. De vote op het einde van de map telt niet want die gaat 99% vd tijd toch naar D2.

Dingen die je kunt doen is een keer offline door de map lopen zodat je ongeveer weet hoe je moet/kunt lopen. Je kunt ook pro games kijken van die bepaalde map, leer je ook enorm veel van bij.

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024

Rank zegt naar mijn mening ook niet heel veel. Als 5 man premade heb je meestal voordeel door een goede communicatie. En merk ook dat ik steeds meer smurfs zie op DMG/LE/LEM

En zelf ben ik LE en heb een aantal van mijn vrienden die inmiddels DMG zijn puur omdat ze meespelen met de wat betere. Aangezien ze meestal niet beter performen dan een mg1 of 2's, waardoor games lang niet altijd even leuk zijn. Uiteraard is het belangrijkste dat je plezier hebt met je vrienden. Maar als je er 2 in je team hebt die gewoon niet functioneren binnen het team wordt het al snel een irritatie tegen tegenstanders die er wel vol voor gaan en op hun rank thuis horen.

Mappen leer je het beste te kennen door ze gewoon te spelen. Het makkelijkste is dat je een aantal mensen hebt die de tactics etc van de map kennen en je dus kunnen 'guiden'. Daarnaast gebruikte ik vroeger een plattegrondje met callout op mijn 2e scherm.

• TheDutchMrLQ
T-homas schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:57:
[...]

Rank zegt naar mijn mening ook niet heel veel. Als 5 man premade heb je meestal voordeel door een goede communicatie. En merk ook dat ik steeds meer smurfs zie op DMG/LE/LEM
Het is leuk als je een 5 man premade hebt met mensen die weten hoe het spel werkt. Ik speel vaak genoeg met mensen op Mirage omdat het dan zogenaamd hun main map is, om vervolgens te vragen of we a met smokes kunnen gaan en vervolgens word me verteld dat hun geen smokes kennen op LE niveau.... |:( |:( 8)7

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
TheDutchMrLQ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:01:
[...]

Het is leuk als je een 5 man premade hebt met mensen die weten hoe het spel werkt. Ik speel vaak genoeg met mensen op Mirage omdat het dan zogenaamd hun main map is, om vervolgens te vragen of we a met smokes kunnen gaan en vervolgens word me verteld dat hun geen smokes kennen op LE niveau.... |:( |:( 8)7
Waarom speel je dan ook met LEs, als super global elite speler?

• TheDutchMrLQ
Awsom schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:07:
[...]

Waarom speel je dan ook met LEs, als super global elite speler?
Omdat smurfen leuk is? :O

• Bobmeister
Ah kijk. Eerst klagen dat het ranking systeem verneukt is en dat iedereen op TS hartstikke slecht is, maar ondertussen wel zelf een LE smurf hebben.

Er worden dus DMGs LE doordat jij met je smurfje zit te carryen. :N

Smurfen, de grootste ziekte van cs:go.

• T-homas
TheDutchMrLQ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:01:
[...]

Pretty much sums it up. Niet dat ik alle smokes ken maar de belangrijkste toch echt wel.

• TheDutchMrLQ
Awsom schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:09:
[...]

Ah kijk. Eerst klagen dat het ranking systeem verneukt is en dat iedereen op TS hartstikke slecht is, maar ondertussen wel zelf een LE smurf hebben.

Er worden dus DMGs LE doordat jij met je smurfje zit te carryen. :N

Smurfen, de grootste ziekte van cs:go.
Nou ik speel nooit serieus op mijn smurf vaak deagle of scout only dus mijn team heeft toch niet veel aan. Ik speel wel soms serieus op mijn smurf maar dan speel ik solo q. :O

Verwijderd

TheDutchMrLQ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:13:
[...]

Nou ik speel nooit serieus op mijn smurf vaak deagle of scout only dus mijn team heeft toch niet veel aan. Ik speel wel soms serieus op mijn smurf maar dan speel ik solo q. :O
Dilano?

• Darkvisje
  • Laatst online: 08-04 14:44

• T-homas
Tsja, of dat alles zegt.. Eén van mijn vrienden heeft blijkbaar ook 2 maanden gehackt zonder ons wat te vertellen en heeft toen pas een VAC-ban gekregen. We vonden al dat hij opeens opvallend goed werd.. Gelukkig is hij nu gestopt met het spel.

Want er is niks zieligers dan hacken op spelletjes zodat je een oneerlijke voordeel krijgt en daarmee je virtuele rankje iets hoger wordt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Inderdaad, mensen die mirage willen spelen maar geen smokes kennen. Gelukkig ken ik ze alle 3 op A. Kan ook car en short op B. Gewoon eens een uurtje offline getraind en je kan ze.

• Bobmeister
Ik mis nog wel een optie dat je automatisch 'meevliegt' met je nades/smokes/molotvs... Dat is allemaal wat makkelijker en sneller dan noclip. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bobmeister op 26-11-2015 12:19 ]

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 22:56
Awsom schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:19:
Ik mis nog wel een optie dat je automatisch 'meevliegt' met je nades/smokes/molotvs... Dat is allemaal wat makkelijker en sneller dan noclip. :P

[video]
Het ziet er niet sneller uit, maar wel een stuk leuker :)
Maar anders kan je noclip op een key binden die je niet zo vaak gebruikt, bijvoorbeeld op "m". Dan is het al een stuk fijner te gebruiken.

steam: failsnail, Letterbox

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-09 07:15

ghostman

dwarf

Geen idee of het waar is, maar ik kwam dit net tegen op reddit:
http://imgur.com/z0pLL2g

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• markdm
ghostman schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:51:
Geen idee of het waar is, maar ik kwam dit net tegen op reddit:
http://imgur.com/z0pLL2g
Het klopt gewoon hoor, zet Mobile Authenticator maar aan en je ziet een korting. Het verschil is echter maar 5%, die 33% korting staat er omdat items die normaal 3 cent nu 2 cent zijn ofzo XD.
De andere, en belangrijkere reden, dat je het het beste aan kan zetten is dat wanneer je het niet doet je eerst 3 dagen moet wachtten voordat je een item kan gebruiken nadat je het op de market koopt.

[ Voor 5% gewijzigd door markdm op 26-11-2015 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Met een nieuwe vac ban:
Waarom nemen ze de items vd gebande game niet af en smijten ze in een soort jackpot waar iedereen max 1 lot van kan kopen en dan 1 maal in de week krijgt 1 lot 1 item aangewezen. Als je lot in de winnende nummers zit natuurlijk.

• T-homas
r4ptor schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:58:
Met een nieuwe vac ban:
Waarom nemen ze de items vd gebande game niet af en smijten ze in een soort jackpot waar iedereen max 1 lot van kan kopen en dan 1 maal in de week krijgt 1 lot 1 item aangewezen. Als je lot in de winnende nummers zit natuurlijk.
Eeh, heel misschien omdat dit mensen hun eigendom is en deze items gewoon een waarde hebben? En volgensmij is het pijnlijk genoeg om skins te hebben waar je niks mee kan?

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
T-homas schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:04:
[...]

Eeh, heel misschien omdat dit mensen hun eigendom is en deze items gewoon een waarde hebben? En volgensmij is het pijnlijk genoeg om skins te hebben waar je niks mee kan?
Mee eens, of je nu gebanned bent of niet...die skins zijn waarschijnlijk gewoon aangekocht. Dat gebruiker het nu niet meer kan gebruiken of enkel op non vac servers moet vrij weinig uitmaken.

Als je skins wilt moet je er gewoon voor betalen of genoegen nemen met de drops. :)

• r4ptor
Xant0r schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:59:
[...]

Mee eens, of je nu gebanned bent of niet...die skins zijn waarschijnlijk gewoon aangekocht. Dat gebruiker het nu niet meer kan gebruiken of enkel op non vac servers moet vrij weinig uitmaken.

Als je skins wilt moet je er gewoon voor betalen of genoegen nemen met de drops. :)
Voor dat lot zou je natuurlijk moeten betalen.
En als je cheat en je hebt VAC ban dan weet je de gevolgen. Eigen fout dat je dan gebant en je items kwijt ben.

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
r4ptor schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:32:
[...]

En als je cheat en je hebt VAC ban dan weet je de gevolgen. Eigen fout dat je dan gebant en je items kwijt ben.
Dat je items in een lockdown raken vanwege een vacban is uiteraard risico wat je neemt, neemt niet weg dat die skins toegekend zijn aan die gebruiker. Heeft het waarschijnlijk ook gewoon zelf gekocht, geopend of gebet. Zou het zelf een vreemde zaak vinden als Valve die skins dan terug trekt en in de verkoop gooit en er dus (dubbel) van profiteert.

Enige negatieve (of positieve, het is maar net hoe je het bekijkt...koper of verkoper) is dat als er een profiel met items die zeer rare zijn gebanned word, die items dus voor altijd gelocked zal blijven in dat account. Dit kan de prijs omhoog brengen voor items die bijvoorbeeld extreem moeilijk te krijgen zijn. Maar dan spreken we over items die 99.5% van de spelers nooit zullen aankopen of überhaupt vast houden ;). De kans dat mensen met zulke items ook gebanned zullen worden door VAC zijn ook zeer zeer klein.

http://www.vac-ban.com/

Inmiddels met laatste VAC wave zijn er weer een x aantal profielen met 500$> gebanned, wat die mensen bezielen....joost mag het weten. :')

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4bfpy_ME0bA&feature=youtu.be]

Leuke ace gisteren, al was er wat geluk nodig. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Xant0r schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:10:
[...]
Inmiddels met laatste VAC wave zijn er weer een x aantal profielen met 500$> gebanned, wat die mensen bezielen....joost mag het weten. :')
Waarschijnlijk mensen die de cheat voor een aantal maanden op hun smurf gebruiken, en als dat dan goed gaat gebruiken ze de cheat op hun main. Of $500 is niet veel voor hun en ze vinden het het wel waard. Het is iig allemaal retarted :P

• ghostman

ghostman

dwarf

r4ptor schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:32:
[...]

Volgens mij mag dat wettelijk niet, als je iets koopt mogen ze het volgens mij niet zomaar weg geven.

Zou wel leuk zijn, een lot van 2eu ofzo en dan een AWP Dragon Lore FN krijgen :)

• r4ptor
ghostman schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:12:
[...]

Volgens mij mag dat wettelijk niet, als je iets koopt mogen ze het volgens mij niet zomaar weg geven.

Zou wel leuk zijn, een lot van 2eu ofzo en dan een AWP Dragon Lore FN krijgen :)
Valsspelen is ook niet wettelijk. Wanneer start Valve gerechtelijke stappen? #joke

Ik snap wel niet dat anno 2015 zo een game als csgo nog zoveel hackers heeft. Ligt dat aan de enigne of is VAC zo slecht?
r4ptor schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:37:
[...]

Valsspelen is ook niet wettelijk. Wanneer start Valve gerechtelijke stappen? #joke

Ik snap wel niet dat anno 2015 zo een game als csgo nog zoveel hackers heeft. Ligt dat aan de enigne of is VAC zo slecht?
Weinig mensen doen overwatch, en VAC detecteert code's. Dus als er een nieuwe cheat is gemaakt wordt die niet gelijk gebanned omdat VAC de code niet herkent.
[...]

Hackers worden slimmer, vac word beter, banwave. begin rijtje opnieuw.
En een fps is het makkelijkst om een hack voor te maken qua de echte games.

• ghostman

ghostman

dwarf

[...]

Staat er uberhaupt iets in het wetboek over vals spelen? :+
VAC Is volgens mij wel goed, alleen duurt het een tijdje voordat ze nieuwe cheats toegevoegd hebben aan de DB denk ik. Daarnaast heb je dit met volgens mij elk MP spel. Het duurt gewoon even voordat je gebannend word.

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Het is ook business voor hun. Vaak kopen gebande mensen het gwn opnieuw.

Kdenk da ik gwn constant scout/awp moet trainen :p

• r4ptor
Ach komaan, de sites voor hacks vind je zo terug op google. Bij Valve zijn het volgens mij ook geen idioten..

• SmokingSig
Over het algemeen valt het cheaten nog mee. miss 1 op de 15 potjes cheater ? Vaak gwn global smurfen of gasten met +1000 h cs go

• ghostman

ghostman

dwarf

r4ptor schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:15:
Ach komaan, de sites voor hacks vind je zo terug op google. Bij Valve zijn het volgens mij ook geen idioten..
Ervaring mee dus :+

Vandaag wel echt een vieze smurf tegen gekomen. Hij is DMG maar heeft alleen headshots en stond op het einde bovenaan met 40 kills ofzo. Hij gaf zelf al toe dat hun smurfs waren en vonden het heel leuk.. Wat een belachelijke kinderen..

• Grim
Awsom schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:19:

[video]
Dat was inderdaad een superhandige functie in promod. :)

In csgo kan je als spectator ook nades volgen met 'left alt'. Dit zie je soms gebeuren in pro matches wanneer een smoke wordt gegooid.

Zelf gaat dit helaas niet maar met een simpele config kun je wel het traject zien dat de nade aflegt. Meer info hier.

Ik raad je aan om bovenaan dat script nog het commando 'bot_kick' (zonder quotes) aan toe te voegen zodat je dit niet steeds zelf moet doen als je een nieuwe map opent.

1. console openen.
2. typ 'map de_mapNaarKeuze'
3. zodra je geladen bent typ je 'exec nadepractice.cfg' - tip: autocompletion met tab
4. koop de nades welke je wilt gebruiken
5. profit

• r4ptor
Ja, anders kan ik geen DMG zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
Erg kinderachtig

[ Voor 85% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:22 ]

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 15:46

Loetn

All-time lurker

*knip*

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:23 ]

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
SmokingSig schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:17:
Over het algemeen valt het cheaten nog mee. miss 1 op de 15 potjes cheater ? Vaak gwn global smurfen of gasten met +1000 h cs go
Met 1000 uur op csgo ben je nogsteeds niet echt heel goed helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
met 1000 uur csgo en niet heel goed dan zou je het ook talentloos kunnen noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
TheDutchMrLQ schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:17:
[...]

Vaag, de menen die ik tegenkom met 1000+ zijn altijd erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
SmokingSig schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:15:
[...]

Eindelijk iemand die me erg goed noemt!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Beste intro ooit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Laatst online: 02-12-2024
kinderachtig

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Iemand al dit uitgeprobeerd?

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Eén van de vrienden heeft er ervaring mee. Je moet wel een account hebben op de site die in beschrijving staat. En ja het werkte anders verkoopt g2a.com het ook niet zomaar. Of het waard is is altijd de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
T-homas schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:07:
[...]

Eén van de vrienden heeft er ervaring mee. Je moet wel een account hebben op de site die in beschrijving staat. En ja het werkte anders verkoopt g2a.com het ook niet zomaar. Of het waard is is altijd de vraag...
Wat kreeg hij eruit?

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Ik durft niet met zekerheid te zeggen wat hij precies gekocht heeft en vervolgens gekregen heeft. Maar het ging om €2 dacht en kreeg een skin van €1,20. Sites doent het natuurlijk niet als ze geen winst maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Gisteren voor het eerst sinds een paar weken weer een potje gedaan, man o man wat is dat weer wennen. En wat is er met het geluid gebeurd? Moeilijk om hier weer aan te wennen zeg...

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Verklaar u nader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
Tazzy schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:08:
met 1000 uur csgo en niet heel goed dan zou je het ook talentloos kunnen noemen
Welkom bij de top 6% dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
TheDutchMrLQ schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:17:
[...]

want uren zeggen alles? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Niet persee, maar hij heeft wel een punt. Er is een reden dat EU teams nog steeds domineren over bijv. aziaten. Die gasten hebben gewoon de uren niet. Dit spel gaat zoveel verder dan wat 99% van jullie er van snapt. (mijzelf incl!). Denk dat zelfs gasten als Xeo/scrtz/eindbaas etc. nog niet eens weten wat er allemaal kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:53
[...]

Veel spelers komen ook van cs 1.6 of CSGO af, die uren van csgo alleen willen dus niet zo heel veel zeggen, daar komt nog bij dat steam pas in 2010 ofzo een keer is begonnen met het tellen van uren. Genoeg spelers bij dus die voor die tijd duizenden uren cs 1.6 en source hebben gespeeld, paar jaartjes pauze hebben gehad of amper cs hebben aangeraakt in die periode en in CSGO weer een 'frisse start' hebben gemaakt. Staar je dus niet dood op die uren, want er zijn er genoeg bij die 10k+ uur hebben voor die tijd.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:07:
[...]

Niet persee, maar hij heeft wel een punt. Er is een reden dat EU teams nog steeds domineren over bijv. aziaten. Die gasten hebben gewoon de uren niet. Dit spel gaat zoveel verder dan wat 99% van jullie er van snapt. (mijzelf incl!). Denk dat zelfs gasten als Xeo/scrtz/eindbaas etc. nog niet eens weten wat er allemaal kan :)
In cs 1.6 waren er best wat aziatische teams die best goed presteren, reken er maar op dat waarschijnlijk juist die aziaten er meer uren in steken dan mensen uit de EU doen in het algemeen, probleem was gewoon dat er vaak amper tot geen organisaties waren die een teampje even naar de andere kant van de wereld sturen, maar met de populariteit van de hedendaagse CSGO scene, de prijzenpotten die steeds voller worden en de stijgende viewers qua streams op bijv majors, zullen die aziatische teams weer snel hun terugkomst gaan maken en reken er maar op dat die zeker upsets kunnen maken, dat doen ze in vrijwel elk competitief spel maar.

http://www.hltv.org/news/...starseries-china-revealed

Genoeg aziatische teams en zie de laatste tijd regelmatig wat posts op HLTV over oude professionele cs 1.6 spelers die hun terugkomst hebben aangekondigd in CSGO, maar het blijft gewoon lastig om die scene te volgen omdat het zo ver weg is en door de taalbarriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJN
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12-2020

MJN

Zien jullie nog kansen voor een Nederlands pro team? Nu kijk ik weleens Mousesports vanwege ChrisJ... Maar een eigen team _/-\o_. Dat zou supercool zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MJN schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:44:
Zien jullie nog kansen voor een Nederlands pro team? Nu kijk ik weleens Mousesports vanwege ChrisJ... Maar een eigen team _/-\o_. Dat zou supercool zijn.
Ik denk wel dat het mogelijk is. Maar of het in de nabije toekomst is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Er is gwn niemand die er werk van maakt, helaas. Zou het graag doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hangt er ook vanaf of je veel idlet, ik heb denk ik zo'n 600-700 uur echt heb gespeeld, maar heb al 955 uur volgens steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:04
Ik heb een leuk "probleem". Puur geluk heb ik een m4a1 knight in mijn verzameling. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie zouden doen. Hoewel ik regelmatig speel ben ik geen bijzonder goede speler. Vind het ook leuk om meerdere wapens te kopen. Zal ik deze knight dan verkopen ( veel geld voor andere spulletjes) of houden omdat het een uniek ding is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Ligt eraan wat je zelf wil. Voor dat geld kun je veel andere skins of andere dingen kopen, maar als je hem echt mooi vindt zou ik hem houden. Puur omdat hij uniek is zou ik hem niet houden.
Wel benieuwd wat voor geluk je daar had, zo iets wil ik ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
Ik heb echt geen idee hoe ik er aan kom. Ben na jaren afwezigheid pas kort weer bezig met cs. Dat hele skin gedoe is eigenlijk niet aan mij besteed. Plots zat hij in mijn inventory.
Kun je van die steamdollars trouwens ook spellen kopen? Dat is wel interessanter.

[ Voor 15% gewijzigd door blissard op 27-11-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:53
blissard schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:53:
Ik heb echt geen idee hoe ik er aan kom. Ben na jaren afwezigheid pas kort weer bezig met cs. Dat hele skin gedoe is eigenlijk niet aan mij besteed. Plots zat hij in mijn inventory.
Kun je van die steamdollars trouwens ook spellen kopen? Dat is wel interessanter.
Jep dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
Top, ga ik hem toch wegdoen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
blissard schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:15:
Als je wapens verkoopt via de Steam market gaat het geld dat je krijgt rechtstreeks naar je Steam wallet waarmee je dus weer games op Steam kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NuCl3aR schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:33:
[...]

Als je wapens verkoopt via de Steam market gaat het geld dat je krijgt rechtstreeks naar je Steam wallet waarmee je dus weer games op Steam kunt kopen.
Geef GabeN meer geld O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit weekend ivm black friday 40% korting op CS:GO skins!!!

check > http://www.g2play.co.nl/csgo-items-skins

kortingscode > GOSKINS

Gold Nova Master Knife Skin - deze wil ik halen en dan voor 40% minder, is dat een goeie deal denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:05:
dit weekend ivm black friday 40% korting op CS:GO skins!!!

check > http://www.g2play.co.nl/csgo-items-skins

kortingscode > GOSKINS

Gold Nova Master Knife Skin - deze wil ik halen en dan voor 40% minder, is dat een goeie deal denken jullie?
Die knife bestaat niet. Leek me een scam, niet doen. Of je krijgt een of andere shit skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Brogala schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:26:
[...]

Die knife bestaat niet. Leek me een scam, niet doen. Of je krijgt een of andere shit skin.
Je krijgt een knife tussen de 70 en 100 euro, je betaald 90 voor die kist. 40% korting dan, dan maak je eventueel wat winst. Zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blissard schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:15:
Check eerst ff de float value, soms kan ie ver boven marketprice komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Over dat g2play skins gedoe. The house always wins. g2play gaat zoiets echt niet doen als ze er verlies op maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:16

Hu9o

Schokkend

NuCl3aR schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:34:
Over dat g2play skins gedoe. The house always wins. g2play gaat zoiets echt niet doen als ze er verlies op maken.
dit

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Als "oud" cser, ben ik door een collega overgehaald om CSGO te spelen.
Heb vroeger CS 1.2 tot 1.6 gespeeld. CS source was kont.

Nu naar een week begint het oude vertrouwde gevoel/aim weer terug te komen, maybe "muscle memory"? In ieder geval vind ik de competitie modus erg leuk, sinds gister heb ik de rang Meester verdediger II behaald, vandaag zelf een rang hoger. Wat ik zo begreep is dat een redelijke rang.

Vroeg me af of er nog settings ofzo, waardoor de gameplay beter van kan worden, of mensen nog tips hebben voor DO's en DONT's?

Hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
Jelle Brolnir schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:01:
[...]

Je krijgt een knife tussen de 70 en 100 euro, je betaald 90 voor die kist. 40% korting dan, dan maak je eventueel wat winst. Zou het niet doen.
Voor 36 euro toch de gok gewaagd. Ken geen knives op steamstore die voor die prijs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
manii schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 01:24:

Vroeg me af of er nog settings ofzo, waardoor de gameplay beter van kan worden, of mensen nog tips hebben voor DO's en DONT's?

Hoor graag van jullie
Hier is een tip:

bind "=" "toggle voice_scale 0.0 0.5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
anessie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 01:45:
[...]

Voor 36 euro toch de gok gewaagd. Ken geen knives op steamstore die voor die prijs gaan.
Ja en wat kreeg je dan?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
anessie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 01:48:
[...]

Hier is een tip:

bind "=" "toggle voice_scale 0.0 0.5"
Ok, dit is auto mute / unmute iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
manii schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 01:24:
Heb vroeger CS 1.2 tot 1.6 gespeeld. CS source was kont.

Nu naar een week begint het oude vertrouwde gevoel/aim weer terug te komen, maybe "muscle memory"? In ieder geval vind ik de competitie modus erg leuk, sinds gister heb ik de rang Meester verdediger II behaald, vandaag zelf een rang hoger. Wat ik zo begreep is dat een redelijke rang.

Hoor graag van jullie
Een tip of ook wel een DONT.
Zet het spel in het engels. Nederlands in het spel is heel erg gebrekkig en in het engels klopt alle text wel ;)
De text is letterlijk vertaald over het algemeen.

Je kan samen met die collega op de ts van nehox langskomen. Daar zitten elke dag mensen op waar je samen mee kan spelen. Zodat je full premade kan gaan spelen ipv russian roulette met de soloq of duoq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
anessie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 01:45:
[...]

Ja en wat had je nou ? Vind het opvallend dat je dat niet vermeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Jelle Brolnir schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:26:
[...]

Ik zat even te kijken en er stond dat het tot 72 uur kan duren voor je de trade krijgt, dus misschien heeft hij gewoon nog niks ontvangen. Moet eerlijk toegeven dat ik zelf vanochtend ook even die pagina open had en er over na zat te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
macciez schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:33:
[...]

Ik zat even te kijken en er stond dat het tot 72 uur kan duren voor je de trade krijgt, dus misschien heeft hij gewoon nog niks ontvangen. Moet eerlijk toegeven dat ik zelf vanochtend ook even die pagina open had en er over na zat te denken.
Ah. Dat verklaart. Ja heb er zelf ook heus wel over nagedacht maar het klopt niet voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Laatst online: 02-12-2024
If it's too good to be true, it usually is.

/wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Jelle Brolnir schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:26:
[...]

The items will be sent directly to your Steam Inventory within 1-72h

Sinds het nog geen 24u is geleden zou ik even geduld hebben jongens :)

[ Voor 12% gewijzigd door anessie op 28-11-2015 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
manii schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:49:
[...]

Ok, dit is auto mute / unmute iedereen?
Ja voor als je in een 1v1 zit en 4 russen schreeuwen wat je moet doen..

YouTube: How to calm down the Russians \[CS:GO]

[ Voor 21% gewijzigd door anessie op 28-11-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Gister een stream aangemaakt zal m zo nu en dan eens aangooien :)

http://www.twitch.tv/bruhhhtv/

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik heb sinds gisteren een nieuwe macbook pro 15'' en heb er bootcamp op geinstalleerd om af en toe een potje cs te kunnen spelen. Heb gisteren ook gewoon normaal kunnen spelen maar sinds vandaag heb ik continu kleine lag spikes ingame, niet fps gerelateerd, maar mijn poppetje blijft elke 5 tot 10 seconden even hangen en gaat weer verder, verschrikkelijk irritant. Iemand een oplossing? Heb een stabiele wifi verbinding en speedtest geeft 12MB per seconde aan, nee geen mbit, maar mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En wat is jullie mening hierover?

Pagina: 1 ... 195 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic