markdm schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:01:
[...]
Niemand verdient zijn rank, eigenlijk zijn we stiekem allemaal novas in plaats van de supreme rank die we nu hebben. Maar dat merken we zelf ook wel, elke keer als we solo que gaan staan we dik laatste en merken we dat we deze rank niet verdienen. Trieste zaak inderdaad. Waren we maar allemaal zo goed als Dilano, de counter strike god, die met 50 kills bovenaan het scoreboard staat wanneer hij ons voor de zoveelste keer carried.
/S
Nu serieus. Ik wordt echt ziek van dit gezeur over hoeveel mensen wel niet geboost zijn. Er is een reden dat mensen een rank zijn en soms is dat inderdaad een beetje scheef. Punt.
Als je dan niet op nehox wil spelen doe het dan gewoon ook niet, jouw keuze.
Ik zeur ook dat mensen boosted zijn, maar ik bedoel het meer als grapje, en diegene is er altijd bij als ik hun boosted noem. word je nu ook ziek van mij. /s
Nee maar je hebt compleet gelijk fail, er zitten een aantal scheve ranks tussen. maar over het algemeen 99% kloppen die ranks ook wel.
Vind het gezeur alleen een beetje jammer, laatst ook weer zat met een paar mensen op nehox (voor de verandering) en ik had een kut dag dus ging niet zo lekker.
Meteen comments van dat ik boosted ben en eigenlijk dmg moet zijn -.- nou daar ga je ook niet lekkerder van spelen.
Ik noem geen namen want ik weet niet of die mensen het topic lezen en ik ga ook niet iemand de schandpaal op zetten voor die reden, houd er gewoon ook rekening mee dat als je met iemand speelt en jijzelf zo 'pro' bent dat mensen ook slechte dagen kunnen hebben.
(grotendeels niet op jou gericht failsnail ik heb het over de persoon die de discussie aanhaalt.)
Overigens weet ik wel een paar personen die echt geboost zijn en er ook voor betaald hebben, maar die spelen niet op nehox
[
Voor 3% gewijzigd door
Ryada op 25-11-2015 16:05
]