Enkel bij Major's (Valve sponsored tournaments). Je komt in aanmerking voor drops als je kijkt via Twitch en je Steam account is gekoppeld aan Twitch. Via welk apparaat/app maakt niet uit, zolang de koppeling er is en je uiteraard bent ingelogd.Mickroz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:35:
Ja ok, maar het maakt dan niet uit hoe je kijkt, als je account maar gelinkt is dan.
Of je kijkt ingame via GOTV.
Steam: Grim
Die 300 extra voor een SG kan prima te verantwoorden zijn, als hij de entry met een SG veel makkelijker kan maken ga dan gewoon voor de SG.DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:11:
[...]
Niet mee eens. Gebruik wat economisch de beste keuze is (ak 1 kogel 1 kill. m4 2) en leer daar mee spelen.
Aug en SG heeft giga recoil en je hoort de scope. Niet doen dus.
De randomness in de accuracy van de AK is heel irritant, een van de redenen dat ik zelf een voorkeur heb voor de SG(als ik het geld ervoor heb).
AUG: meh; kan handig zijn voor lange afstanden(dustII; A long) maar daar kan je beter iemand met een awp neerzetten, koop ik eerlijk gezegd nooit.
Heb trouwens mijn sens. van 4280 naar 1070 gezet, heb dit in 1x gedaan zoals wambam aanbevolen had.
Moet zeggen dat riflen opeens een stuk makkelijker is, de kleine correcties die heel moeilijk zijn om snel te maken met 4k dpi zijn veel makkelijker te maken met deze lagere dpi.
Awp flick shots zijn er wel wat op achteruit gegaan maar daarvoor heb ik wel een grote increase in consistancy terug gekregen, tot nu toe nog geen spijt van deze verandering. (heb 20 seconden geprobeerd met mijn oude sens te spelen: begin me af te vragen hoe ik het deed).
Indien ik een dag geen vertrouwen heb in m'n AK dan heb ik altijd die SG om op terug te vallen.
YouTube: The CS:GO SG553 Breakdown. New Competitive Meta?
Vreemd genoeg met de AUG kan ik echt bijna niks aanvangen. Wissel dan liever tussen m4a4/m4a1s volgens positie/map.
[ Voor 41% gewijzigd door anessie op 06-11-2015 03:59 ]
Voordeel van de SG is dat de first shot accuracy niet zuigt (dus als je op iemand zijn hoofd klikt is ie ook echt doodanessie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 03:53:
Ik doe verbazend vaak (quick)scoped onetab hs als LEM met SG553, close combat unscoped spray hs lukt me vaak ook nog. Je moet je spelstijl dan ook wel aanpassen tov AK. Ligt er ook wel aan dat ik betere game sense dan aim heb waardoor dat ik die gun laat gelden.
Indien ik een dag geen vertrouwen heb in m'n AK dan heb ik altijd die SG om op terug te vallen.
YouTube: The CS:GO SG553 Breakdown. New Competitive Meta?
Vreemd genoeg met de AUG kan ik echt bijna niks aanvangen. Wissel dan liever tussen m4a4/m4a1s volgens positie/map.
Aug vind ik opzich wel een redelijk wapen, denk alleen dat ik mijn speelstijl een beetje moet aanpassen (qua positioning etc).
Kan iemand helpen?
Do what you love, do it often
Wat heb je allemaal al zelf geprobeerd?macciez schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:24:
Ik heb een probleempje; zojuist een nieuw keyboard gehaald (tweedehands). Een Steelseries 6GV2. Werkt helemaal perfect, even wennen na een ander goedkoop ding. Echter, als ik in CSGO ga, wordt mijn keyboard helemaal niet geregistreerd. Alsof er geen keyboard is aangesloten. In Steam werkt alles nog perfect, maar in CSGO niks, helemaal niks.
Kan iemand helpen?
Dankje voor de hulp.
Ik heb zelf die reactie getypt, bovendien heb ik verschillende USB poorten geprobeerd, USB->PS2 geprobeerd. Drivers gezocht (niet echt duidelijk op de Steelseries website). Gekeken of het in andere programmas ook zo is (is niet zo, echter alleen Windows programmas geprobeerd, geen andere spellen omdat ik die niet heb). En mijn oude keyboard nogmaals geprobeerd waar het probleem niet optreedt.
Waarschijnlijk heb je de driver niet geinstalleerd gok ik.macciez schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:24:
Ik heb een probleempje; zojuist een nieuw keyboard gehaald (tweedehands). Een Steelseries 6GV2. Werkt helemaal perfect, even wennen na een ander goedkoop ding. Echter, als ik in CSGO ga, wordt mijn keyboard helemaal niet geregistreerd. Alsof er geen keyboard is aangesloten. In Steam werkt alles nog perfect, maar in CSGO niks, helemaal niks.
Kan iemand helpen?
Steam: Ryada.
macciez schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:39:
[...]
Dankje voor de hulp.
Ik heb zelf die reactie getypt, bovendien heb ik verschillende USB poorten geprobeerd, USB->PS2 geprobeerd. Drivers gezocht (niet echt duidelijk op de Steelseries website). Gekeken of het in andere programmas ook zo is (is niet zo, echter alleen Windows programmas geprobeerd, geen andere spellen omdat ik die niet heb). En mijn oude keyboard nogmaals geprobeerd waar het probleem niet optreedt.
Bijvoorbeeld, ik weet niet wat voor software steelseries bij hun toetsenborden levert / wat je nodig hebt. Heb zelf namelijk razer toetsenbord. Ook kun je proberen om ff de cs:go files te verifieen. Ook is het een idee om ff je pc opnieuw op te startenwambamNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:41:
[...]
Waarschijnlijk heb je de driver niet geinstalleerd gok ik.
[ Voor 38% gewijzigd door Wizz3rd op 06-11-2015 15:01 ]
Driver is niet nodig bij dat keyboard, heb 'm zelf ook. Hou er alleen rekening mee dat de (black?) switches de zwaarste zijn welke geleverd worden in mechanische keyboards. Zelf heb ik 'm met zo'n PS2 adapter aangesloten. Weet niet of je drivers van je vorige keyboard nog geïnstalleerd staan? Zoiets kan namelijk wel eens problemen geven.macciez schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:39:
[...]
Dankje voor de hulp.
Edit: Niet gezien dat het al was opgelost

n00b.macciez schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:51:
Serieus. Op mijn 15e ofzo zette ik mijn eerste pc in elkaar en wist alles. Nu zit ik door werk telkens op MacBooks waardoor ik gewoon vergeet de pc te restarten na een apparaat in de ps2. OMFG. Dankje lui
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Maar dat hoeft helemaal niet.macciez schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:51:
Serieus. Op mijn 15e ofzo zette ik mijn eerste pc in elkaar en wist alles. Nu zit ik door werk telkens op MacBooks waardoor ik gewoon vergeet de pc te restarten na een apparaat in de ps2. OMFG. Dankje lui
https://www.reddit.com/r/...l_remain_having_aimpunch/
Verwijderd
Ik weet dat die devs soms meelezen, maar dit lijkt me nou niet echt de beste manier om aandacht voor zoiets te vragen?xeoMe schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:07:
Voor de mensen met een reddit account graag upvoten:
https://www.reddit.com/r/...l_remain_having_aimpunch/
Ik denk dat er meer mensen mee eens zijn:Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:42:
[...]
Ik weet dat die devs soms meelezen, maar dit lijkt me nou niet echt de beste manier om aandacht voor zoiets te vragen?
quote reddit
and we like it - now close your cakehole.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Vast, laten we het meteen helemaal realistisch maken. Geen achterlijke statische smokes meer, flashes duren een half uur en je moet via iron sights aimen. Ik vind wel dat xeome een punt heeft dus heb 'em geupvote. Oja, en laten we meteen stamina inbouwenPetNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:03:
Is toch ook logisch dat je aim tijdelijk even kut is als je lichaam geraakt is, zelfs met kevlar.
Het is nou eenmaal onderdeel van het spel en is al getweaked zodat je er minder last van hebt. Deal with it.Jelle Brolnir schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:28:
[...]
Vast, laten we het meteen helemaal realistisch maken. Geen achterlijke statische smokes meer, flashes duren een half uur en je moet via iron sights aimen. Ik vind wel dat xeome een punt heeft dus heb 'em geupvote. Oja, en laten we meteen stamina inbouwen
Als alle irritatiepunten uit een game gehaald worden is het ook niets meer aan, dan krijg je een nerf-sim met vloekfilter waar uiteindelijk iedereen als winnaar uit de bus komt en Russen een ban krijgen bij aanmelding.
Verwijderd
Stamina zit in het spel, lol.Jelle Brolnir schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:28:
[...]
Vast, laten we het meteen helemaal realistisch maken. Geen achterlijke statische smokes meer, flashes duren een half uur en je moet via iron sights aimen. Ik vind wel dat xeome een punt heeft dus heb 'em geupvote. Oja, en laten we meteen stamina inbouwen
Sommige mensen zijn wel vaag, kan soms moeilijk zien of iemand ghosting of hax gebruikt, en er zijn best wel veel mensen die echt heel trillend spelen, spastisch achtig zeg maar.
Gisteren nog wat streams gekeken, viel me op dat er heel veel mensen via het buymenu kopen?
Zelfs KennyS deed dat, ben ik dan zo ouderwets met m'n binds of heeft dat een andere reden?
1.6 is een ander spel dan cs:go.xeoMe schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:18:
Mensen die het BS vinden hebben vast geen 1.6 gespeeld source geen idee maar bij 1.6 was het niet het is een kleine factor maar een grote irritatie factor waardoor je veel shots mist gelijk aan die inaccuracy van de ak etc.
Ik verwacht niet dat ze er wat aan gaan doen, lijkt mij ook niet nodig.
Grt
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Als public spelende held zul je inderdaad ook nog wel wat weinig weten en snappen van het spelletje, meng je dan niet in een discussie die je blijkbaar te boven gaat.Phyt_ schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:44:
[...]
1.6 is een ander spel dan cs:go.
Ik verwacht niet dat ze er wat aan gaan doen, lijkt mij ook niet nodig.
Grt
Grt
Ja voor als je gaat bunnyhoppen, waar je omheen kan. Voor de rest is het natuurlijk belachelijk dat er oneindig gesprongen kan worden en er geen enkel momentum is. Wat mijn betreft is er geen enkel excuus voor de aimpunch.
Net wat xeome zegt, dit was er in cs 1.6 en source ook niet. En dan kan je zeggen: Ja, maar go is geen 1.6 en source. Maar ut3 was ook geen 2004 en toch speelde al vrij rap vrij weinig mensen nog ut3 want ruk.
Maar goed, ik overleef het ook wel met aimpunch. Ze gaan het er toch nooit uithalen.
Ghosting ? In competitive ? Mis ik iets ? Dat kan toch niet ? Als je bedoeld dat iemand die dood is verteld via kill cam (wat een paar seconden duurt) waar jij bent is dat volkomen normaal maar daar doel jij niet op volgens mij.
Ik gebruik overigens ook buy menu, komt omdat ik sinds 1.6 al te lui ben om binds te maken.
ik koop nog oldskool met het toetsenbord, oftewel b42b63b63b64b65Jelle Brolnir schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:35:
[...]
Ghosting ? In competitive ? Mis ik iets ? Dat kan toch niet ? Als je bedoeld dat iemand die dood is verteld via kill cam (wat een paar seconden duurt) waar jij bent is dat volkomen normaal maar daar doel jij niet op volgens mij.
Ik gebruik overigens ook buy menu, komt omdat ik sinds 1.6 al te lui ben om binds te maken.
Vroegah toen we nog een pub server hadden (lees 1.6), was dat 1 van de dingen die standaard stond ingesteld, en de andere was awp restrictie op 2 per team.
Ik gebruik eigenlijk dezelfde binds nog als in 1.6, ietwat aangepast naar source en nu naar go.
Tja dat weet je met casual, gewoon competitive spelen.Mickroz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:10:
Nee in casual bedoel ik, snap niet dat ze dat niet restricten net als in competitive, alleen meekijken met je eigen team.
Vroegah toen we nog een pub server hadden (lees 1.6), was dat 1 van de dingen die standaard stond ingesteld, en de andere was awp restrictie op 2 per team.
Ik gebruik eigenlijk dezelfde binds nog als in 1.6, ietwat aangepast naar source en nu naar go.
Casual? Bestaat dat in cs:go?Mickroz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:10:
Nee in casual bedoel ik, snap niet dat ze dat niet restricten net als in competitive, alleen meekijken met je eigen team.
Eerst maar eens kijken hoe lang iedereen blijft spelen, kan zomaar zijn dat ze ineens allemaal black ops 3 gaan spelen, dan gaan we wel weer eens kijken om wat pcw's te spelen ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Mickroz op 07-11-2015 14:00 ]
Als je anno 2015 nog niet uitgekeken bent op call of duty dan heb je wel echt een saai levenMickroz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:45:
Ja ben niet zo pr0 als de meeste hier die spelen(ik haalde net een dikke 36 xp in een potje....) en we zijn nog geen private 3 allemaal, en dan is casual toch de leukste gamemode om samen te spelen.
Eerst maar eens kijken hoe lang iedereen blijft spelen, kan zomaar zijn dat ze ineens allemaal black ops 3 gaan spelen, dan gaan we wel weer eens kijken om wat pcw's te spelen ofzo.
Hahaha dat geld ook voor cs ;pScrtz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:17:
[...]
Als je anno 2015 nog niet uitgekeken bent op call of duty dan heb je wel echt een saai leven
Iedereen heeft een andere smaak, maar ik vermaak me nu al bijna 900 uur in CS en ik heb nog zoveel te leren. Terwijl ik na 50 uur in BO2 wel een beetje was uitgekeken
Was steam maar eerder begonnen met tellen, of juist niet, maar ik zou iig de 20-30k cs 1.6 uurtjes voorbij gaan ^^Brogala schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:40:
[...]
Iedereen heeft een andere smaak, maar ik vermaak me nu al bijna 900 uur in CS en ik heb nog zoveel te leren. Terwijl ik na 50 uur in BO2 wel een beetje was uitgekeken
Begrijp mij niet verkeerd, ik speel ook 10 keer liever CSBrogala schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:40:
[...]
Geldt ook voor CS hoorScrtz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:17:
[...]
Als je anno 2015 nog niet uitgekeken bent op call of duty dan heb je wel echt een saai leven
Al heb ik wel bijna 300 uur oke...

Signature
Verwijderd
http://steamcommunity.com/profiles/76561198149818808/
Vrij triest tbhScrtz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:43:
[...]
Was steam maar eerder begonnen met tellen, of juist niet, maar ik zou iig de 20-30k cs 1.6 uurtjes voorbij gaan ^^
wij speelden voornamelijk action quake 2, en toen ze aan counter-strike gingen beginnen zijn we daar mee verder gegaan.
[ Voor 36% gewijzigd door Mickroz op 07-11-2015 19:21 ]
Dat is alsnog 5,5 uur per dag (20.000 uur in 10 jaar) wat ik persoonlijk vrij veel vind xD
Dan moet ik mijn inschatting wat bijstellen hahaWereldkaart schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:38:
[...]
Dat is alsnog 5,5 uur per dag (20.000 uur in 10 jaar) wat ik persoonlijk vrij veel vind xD
Gisteren ben ik er door Mike.exe van overtuigd dat er ook soloq's zonder Russen bestaan, maar nee, gelijk 3 Russen die de Oostelijke servers hebben geblocktmacciez schreef op zondag 08 november 2015 @ 07:13:
Gister voor het eerst meegemaakt dat iemand opzettelijk het spelletje kapot maakt. In 1 potje wilde een vent niet defusen (als laatste overlevend), tenzij wij iemand zouden kicken. Uiteindelijk verloren 14-16. Potje daarna weer 2 lui die elkaar telkens teamkillen en niet mee willen spelen. 3on5 dik verloren uiteindelijk. Die twee potjes na een potje kapot te zijn gemaakt door een GE, derank is real. Ben heel gefrustreerd naar bed gegaan
.
10-16 verloren, 1 Rus had 1 kill in totaal en de andere 2 ~10
Ah man, laatst 1 met engelsen. Jezus die kunnen ook kut zijn zeg. Lekker buyen als er geen geld is, met de bom een andere kant oplopen als er echt gestate is dat B clear is. Ik mis regelmatig zelf ook wel is dat er wat gezegd wordt maar teringBrogala schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:11:
[...]
Gisteren ben ik er door Mike.exe van overtuigd dat er ook soloq's zonder Russen bestaan, maar nee, gelijk 3 Russen die de Oostelijke servers hebben geblockt
10-16 verloren, 1 Rus had 1 kill in totaal en de andere 2 ~10
Wat bedoel je met eindelijk? 1-2 personen in mijn team hebben dit de laatste tijd ook om de 2-3 dagen maar even steam/csgo herstarten en het is weg. Gedurende de game heeft die persoon gewoon een perfecte connectie.
Zelf ook 1 keer gehad en zoals eerder gezegd, steam even herstart en geen problemen meer en de games erna nooit iets van connection loss/drop gehad.
Wat bedoel je dan met:TheAnthonyNL schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:23:
Nou was mij nog niet eerder opgevallen dus dacht misschien iets nieuws ofzo...
?TheAnthonyNL schreef op zondag 08 november 2015 @ 07:41:
Eindelijk of ???
Nou dat hoge pings niet kunnen zoeken met lage pings en dat soort dingen maar laat maar is al goed nu.
Best lache dit
De minimal wears gaan voor rond de $250.
Ik vind hem zelf niet mooi en hou liever m'n Stattrek Butterfly Case hardened
[ Voor 15% gewijzigd door Grotman op 08-11-2015 16:33 ]
Verkopen via OPskins dan? Ez money D:Grotman schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:32:
Net een Karambit ultraviolet (factory new) unboxed. Ben niet zeker over de waarde, op de marketplace staan ze niet factory new en op opskins één van $800 en één van $1025, maar dat is veel te hoog volgens mij.
Ja ga ik ook doen, maar moet 7 dagen wachten. Geen idee wat realistisch is om te vragen. Ik doe wel eerst $600 ofzo, maar het zou me echt enorm verbazen als hij daarvoor verkocht wordt. Denk dat 350/400 realistischer is.
Enig idee hoe veel tijd je op de bank zit, nutteloze dingen leest of naar de tv zit te staren? Vrij triest tbh.
Tenzij ik de grap mis goed voorbeeld van IGN praat op Tweakers

Kijk geen tv en zit niet op de bank. Fijn dat je het probeert, maar volgende keer beterBrutal1ty schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:43:
[...]
Enig idee hoe veel tijd je op de bank zit, nutteloze dingen leest of naar de tv zit te staren? Vrij triest tbh.
Tenzij ik de grap mis goed voorbeeld van IGN praat op Tweakers
Pff, ja ga jij even net doen alsof jij al je tijd nuttig besteed. Doe niet zo uit de hoogte man bah.Wereldkaart schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:46:
[...]
Kijk geen tv en zit niet op de bank. Fijn dat je het probeert, maar volgende keer beter
Gaat dan ook om de gemiddelde persoon, niet om jou specifiekWereldkaart schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:46:
[...]
Kijk geen tv en zit niet op de bank. Fijn dat je het probeert, maar volgende keer beter
Ik geef alleen aan dat je opmerking wat onder niveau was en niet thuishoort op een normaal forum als Tweakers. Niemand die me ongelijk zal geven. Van mij mag je vooral doorgaan hoor, mij heb je er niet mee verder
Vroeger had je in de beta tijdperk Vuurwerk servers, Tweakers.net servers (Later Strikerz). Heb CS:Go maar aangeschaft en wil weer wat gaan beginnen. Maar dat is natuurlijk leuker op een server waar een community achter hangt en waar je misschien ook nog wat mee kan lullen over voice/TS.
Verwijderd
Ik heb in het verleden VEEL CS 1.6 gespeeld, vervolgens Source laten schieten en sinds een paar weken staat CS:GO weer op mijn computer. Nu frustreren mij een aantal dingen en ik vroeg mij af of iemand me uit de brand wil helpen aangezien ik weer zo snel mogelijk van een normaal potje CS wil kunnen genieten.
1. Mijn eigen (on)vaardigheden!
Wat een verschil met 1.6! Blijkbaar hebben ze aan alle specs / recoils zitten sleutelen want ik raak geen hout! Waar bij 1.6 'spray n pray' dodelijk was (voor jezelf), lijkt het hier geen beperking om snel kills te maken.
2. RUSSEN
Need i say more? Geef me alsjeblieft een server zonder russisch en pools gebrabbel!
3. De nieuwe opzet. Had je vroeger genoeg aan een willekeurige openbare server of het wachtwoord van de server waar de wedstrijd werd gespeeld, nu moet je eerst level 3 halen voor je competitief kan spelen? Met mijn huidige kennisniveau en vaardigheden gaat dat we-ken duren

4. Instellingen
In 1.6 had ik altijd een aantal instellingen in de userconfig die veel verschil maakten (welke weet ik niet meer). In CS:GO krijg ik nog niet eens de console open?
Ik hoop dat er iemand is die deze (her)n00b weer wat l33ter wil maken
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik wil mee!RedHat schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:28:
Zijn er nog leuke comunity servers (NL) ?
Vroeger had je in de beta tijdperk Vuurwerk servers, Tweakers.net servers (Later Strikerz). Heb CS:Go maar aangeschaft en wil weer wat gaan beginnen. Maar dat is natuurlijk leuker op een server waar een community achter hangt en waar je misschien ook nog wat mee kan lullen over voice/TS.
Nope, die bedragen kloppen! Dus let op dat je niet gesharked word! FN Ultraviolets zijn enorm zeldzaam(net iets minder zeldzaam als FN night en crimson web). Meen even uit mijn hoofd dat de ondergrens afhankelijk van de float zo'n 350 keys is bij een FN kara UV. CongratsGrotman schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:32:
Net een Karambit ultraviolet (factory new) unboxed. Ben niet zeker over de waarde, op de marketplace staan ze niet factory new en op opskins één van $800 en één van $1025, maar dat is veel te hoog volgens mij.
Was het 3x echt zo duidelijk of dacht je het maar?Wereldkaart schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:44:
4e Overwatch case gedaan net, al 3x een hacker gehad.
Best lache dit
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Join the clubVerwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:34:
Jongens ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn verzoek, maar ik zie voor de rest alleen maar topics over nieuwe builds enzo..
Ik heb in het verleden VEEL CS 1.6 gespeeld, vervolgens Source laten schieten en sinds een paar weken staat CS:GO weer op mijn computer. Nu frustreren mij een aantal dingen en ik vroeg mij af of iemand me uit de brand wil helpen aangezien ik weer zo snel mogelijk van een normaal potje CS wil kunnen genieten.
Wat een verschil met 1.6! Blijkbaar hebben ze aan alle specs / recoils zitten sleutelen want ik raak geen hout! Waar bij 1.6 'spray n pray' dodelijk was (voor jezelf), lijkt het hier geen beperking om snel kills te maken.
2. RUSSEN
Need i say more? Geef me alsjeblieft een server zonder russisch en pools gebrabbel!
3. De nieuwe opzet. Had je vroeger genoeg aan een willekeurige openbare server of het wachtwoord van de server waar de wedstrijd werd gespeeld, nu moet je eerst level 3 halen voor je competitief kan spelen? Met mijn huidige kennisniveau en vaardigheden gaat dat we-ken duren![]()
4. Instellingen
In 1.6 had ik altijd een aantal instellingen in de userconfig die veel verschil maakten (welke weet ik niet meer). In CS:GO krijg ik nog niet eens de console open?
Ik hoop dat er iemand is die deze (her)n00b weer wat l33ter wil maken![]()
Alvast bedankt!
Verwijderd
Thnx!Mickroz schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:07:
[...]
Join the clubconsole is een instelling in het menu, verder kan je op csgoconfigs.com wat configs uitpluizen met instellingen, zo heb ik het ook gedaan.
Heb je gewoon de autoexec & config van een pro copypasta gedaan?
One tapsVerwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:34:
Zelfs deze video's veel gekeken.
YouTube: voo CSGO
Kom op teamspeak (ts3.nehox.nl) en kijk of je een full premade team kunt vinden. Anders: http://csgo.gamebanana.com/tools/5684 en selecteer alleen EU (nog steeds kans op Polen en Russen maar het word wel minder.2. RUSSEN
Met zo'n 15 uur heb je dat ook wel gehad, ook als je echt gigantisch slecht bent.3. De nieuwe opzet. Had je vroeger genoeg aan een willekeurige openbare server of het wachtwoord van de server waar de wedstrijd werd gespeeld, nu moet je eerst level 3 halen voor je competitief kan spelen? Met mijn huidige kennisniveau en vaardigheden gaat dat we-ken duren
In game settings staat er ergens boven aan developer console aan/uit. Zet die op aan en je kunt met de ` (links naast de 1) het console openen.4. Instellingen
Veel betere website : cs-cfg.comMickroz schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:07:
[...]
Join the clubconsole is een instelling in het menu, verder kan je op csgoconfigs.com wat configs uitpluizen met instellingen, zo heb ik het ook gedaan.
Faceit/cevo pugs doen, 100x leuker dan die toxic casual shit grindenghostman schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:14:
[...]
Met zo'n 15 uur heb je dat ook wel gehad, ook als je echt gigantisch slecht bent.
Krijg je daar wel XP voor dan? Heb het een paar keer gespeeld maar is me nooit opgevallenpryth schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:09:
[...]
Faceit/cevo pugs doen, 100x leuker dan die toxic casual shit grinden
Nee krijg je geen xo voor. Je krijgt alleen xp van officiele valve 64tick servers.ghostman schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:28:
[...]
Krijg je daar wel XP voor dan? Heb het een paar keer gespeeld maar is me nooit opgevallen
Vind de opmerking die je plaatst ook triest. Als iemand zijn vrije tijd graag een spelletje speelt moet hij weten toch? Alsof jij altijd productief bezig bent in je vrije tijd, lutser.
Helaas zitten er ook voldoende toxic Oost-Europeanen (en andere) op FaceIt. CEVO geen ervaring mee.pryth schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:09:
[...]
Faceit/cevo pugs doen, 100x leuker dan die toxic casual shit grinden
Verwijderd
Heb je daar ook van die zure belgen? Of is dat alleen op tweakersNuCl3aR schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:39:
[...]
Helaas zitten er ook voldoende toxic Oost-Europeanen (en andere) op FaceIt. CEVO geen ervaring mee.
Enkel op Tweakers. Zure NL'ers trekken zure Belgen aan.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:39:
[...]
Heb je daar ook van die zure belgen? Of is dat alleen op tweakers
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Welkom in de counter-strike wereld.hmr schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:17:
Waarom is communiceren nou zo fucking moeilijk voor veel mensen... Hebben wel een SMFC tag maar communicatie ho maar.... alleen maar gaan voor frags etc.
Backup ? Doen wij niet aan mee, trek je plan

Sorry maat. Die gast stond me gister wel eng aan te kijkenhmr schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:17:
Waarom is communiceren nou zo fucking moeilijk voor veel mensen... Hebben wel een SMFC tag maar communicatie ho maar.... alleen maar gaan voor frags etc.
Sorry schatjehmr schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:17:
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Verwijderd
Dat blijf je altijd houden in non-premades.hmr schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:17:
Haha doel niet op jouwambamNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:19:
[...]
Sorry maat. Die gast stond me gister wel eng aan te kijken
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja die was zonde, nu blijf ik in een slechte reekshmr schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:50:
[...]
Haha doel niet op joudat was grappig!! Maar die laatste beslissende ronde...
Maarja we hadden het sowieso niet zover moeten laten komen.
True. Ach heb het wel naar mn zin gehad in die match ondanks 64 tickhmr schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:50:
[...]
Haha doel niet op joudat was grappig!! Maar die laatste beslissende ronde...
haha meneer heeft ook ESEA hoorwambamNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:17:
[...]
True. Ach heb het wel naar mn zin gehad in die match ondanks 64 tick
Vrij duidelijke prefires, wallfollows, naar muren kijken op plekken waar dat echt onzinnig is als je normaal speelt etcNeHoX schreef op maandag 09 november 2015 @ 00:47:
[...]
Was het 3x echt zo duidelijk of dacht je het maar?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic