communiceren is in elk spel moeilijk, csgo is daar geen uitzondering in, ik heb een hele lange tijd world of tanks gespeeld, dat is nog veel erger.SmokingSig schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:18:
[...]
Welkom in de counter-strike wereld.
Backup ? Doen wij niet aan mee, trek je plan
k1NG schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:03:
[...]
Vind de opmerking die je plaatst ook triest. Als iemand zijn vrije tijd graag een spelletje speelt moet hij weten toch? Alsof jij altijd productief bezig bent in je vrije tijd, lutser.

Mja maar dit is zo basic... Een 2v1 op Cache bombsite B.Mickroz schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:25:
[...]
communiceren is in elk spel moeilijk, csgo is daar geen uitzondering in, ik heb een hele lange tijd world of tanks gespeeld, dat is nog veel erger.
Eentje komt vanuit b-halls een van uit CT, maar beide communiceren niet waardoor het twee keer een 1v1 wordt een de T wint... terwijl als je gewoon zegt: "ik flish, gaan na de flash" en tegelijk gaat een T nooit kan winnen...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vrij duidelijke prefires en kijken op "voor jou onzinnige plekken" is niet "Evident beyond reasonable doubt"Wereldkaart schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:23:
[...]
Vrij duidelijke prefires, wallfollows, naar muren kijken op plekken waar dat echt onzinnig is als je normaal speelt etc
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
hmr schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:28:
[...]
Mja maar dit is zo basic... Een 2v1 op Cache bombsite B.
Eentje komt vanuit b-halls een van uit CT, maar beide communiceren niet waardoor het twee keer een 1v1 wordt een de T wint... terwijl als je gewoon zegt: "ik flish, gaan na de flash" en tegelijk gaat een T nooit kan winnen...
Sorry
Ach gewoon van leren.... Net als je aim is dat echt iets waar je beter in wordt als je er maar gewoon op let..
Soms krijg ik echt rare reacties van mensen als ik vraag "waar ben je nu" ..
Reacties als: "kijk gewoon op je radar", of geen reactie en vervolgens iemand die alleen ff een site op rent voor een retake..

[ Voor 27% gewijzigd door hmr op 09-11-2015 16:40 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Oké man, thanks dat je mij uitlegt hoe het werkt, echt veel aan gehad!NeHoX schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:37:
[...]
Vrij duidelijke prefires en kijken op "voor jou onzinnige plekken" is niet "Evident beyond reasonable doubt"
Wow, ik heb niet vaker iemand gezien op dit forum die op deze wijze iemand bedankt. We worden zowaar nog constructief hier..Wereldkaart schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:45:
[...]
Oké man, thanks dat je mij uitlegt hoe het werkt, echt veel aan gehad!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zo is NeHoX, hij helpt iedereen de moeder.Wereldkaart schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:45:
[...]
Oké man, thanks dat je mij uitlegt hoe het werkt, echt veel aan gehad!
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Verwijderd
Verzoekje:
Wie heeft er ESEA en zoekt nog medespelers.
We zijn nu met 3 man, allemaal Globals, maar willen eigenlijk wel altijd 5man pre-made hebben.
Voeg me maar toe op ESEA of Steam.
We willen zoiezo graag een vast 5man team om ff te kijken wat we kunnen, maar je zit nergens aan vast ofzo natuurlijk
https://play.esea.net/users/1107366.
We zijn nu met 3 man, allemaal Globals, maar willen eigenlijk wel altijd 5man pre-made hebben.
We willen zoiezo graag een vast 5man team om ff te kijken wat we kunnen, maar je zit nergens aan vast ofzo natuurlijk
Ok, nou bedankt voor de tip/waarschuwingxeroamd schreef op maandag 09 november 2015 @ 00:14:
[...]
Nope, die bedragen kloppen! Dus let op dat je niet gesharked word! FN Ultraviolets zijn enorm zeldzaam(net iets minder zeldzaam als FN night en crimson web). Meen even uit mijn hoofd dat de ondergrens afhankelijk van de float zo'n 350 keys is bij een FN kara UV. Congrats
De float is niet geweldig, 0.063, maar hij ziet er goed FN uit. Ik ga hem verkopen op OPSkins als de tradeban eraf is.
Maaar hmr communicatie op dmg/lem kan ook stukken beter. Gisteren gewoon 3 potjes weggegeven.
Praat er mij niet van.Eerst vloeken en "Dat kan niet, hij cheat" wanneer iemand neergemaaid wordt en twee minuten later callen..TheAnthonyNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:21:
Maaar hmr communicatie op dmg/lem kan ook stukken beter. Gisteren gewoon 3 potjes weggegeven.

Gelijkenissen met waargebeurde feiten berusten op toeval
[ Voor 9% gewijzigd door Loetn op 10-11-2015 09:39 ]
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
2 minuten later een call maken is toch prima. Dan zit je al lang en breed in de volgende ronde. Dus dan called hij die ronde wel. Snap et probleem nietLoetn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:09:
[...]
Praat er mij niet van.Eerst vloeken en "Dat kan niet, hij cheat" wanneer iemand neergemaaid wordt en twee minuten later callen..
Steam: Ryada.
Niet als je de daardoor de vorige ronde verloren hebtwambamNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:21:
[...]
2 minuten later een call maken is toch prima. Dan zit je al lang en breed in de volgende ronde. Dus dan called hij die ronde wel. Snap et probleem niet
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Was een grapje man. Snapte precies wat je bedoelde. Ik moet bekennen ik ben er ook wel eens schuldig aan. (Ik noem ze dan niet hacker maar vraag me dan altijd af wat die idioot op die spot doetLoetn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:28:
[...]
Niet als je de daardoor de vorige ronde verloren hebt
Dat weet ik, zo kleinzerig ben ik nietwambamNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:36:
[...]
Was een grapje man. Snapte precies wat je bedoelde. Ik moet bekennen ik ben er ook wel eens schuldig aan. (Ik noem ze dan niet hacker maar vraag me dan altijd af wat die idioot op die spot doet)
Dat is waar ja. Ach niks aan te doen meestal gewoon laten gaan.Loetn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:39:
[...]
Dat weet ik, zo kleinzerig ben ik nietHet kan iedereen wel eens overkomen, maar het is irritant als je in een 2vs1 bent (als de bom geplant is en je moet defenden/defusen) en je teammate gaat dood.
Precies dit...wambamNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:36:
[...]
(vraag me dan altijd af wat die idioot op die spot doet)
Ik jaag mij er niet in opwambamNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:44:
[...]
Dat is waar ja. Ach niks aan te doen meestal gewoon laten gaan.

Zal vandaag wel stil worden op csgo met de release van fallout 4. Hopelijk nog genoeg mensen die csgo spelen
Ik heb je toegevoegd op ESEA. Ben geen global maar veel 1.6 gespeeld jaren terug en nu weer terug bij CS:GO echt weer lekker het 1.6 gevoel.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:30:
Verzoekje:
Heb je toegevoegd op Steam.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:30:
Verzoekje:
Dat is juist jouw time to shine!Loetn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:39:
[...]
Dat weet ik, zo kleinzerig ben ik nietHet kan iedereen wel eens overkomen, maar het is irritant als je in een 2vs1 bent (als de bom geplant is en je moet defenden/defusen) en je teammate gaat dood.
Vandaag met FO4, dan blijven alleen de die-hards over in CSGO
Do what you love, do it often
Ok, let's go!macciez schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:40:
[...]
Dat is juist jouw time to shine!
Vandaag met FO4, dan blijven alleen de die-hards over in CSGO
Of van die spelers die awpen maar er niets van kunnen dan maar autosniper kopen..Loetn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:28:
[...]
Niet als je de daardoor de vorige ronde verloren hebt
Ik wil wel eens samenspelen, wat is je steam!
Hoe add ik je ops team? kunnen we vast wel eens samen schieten. ben ook global btwVerwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:30:
Verzoekje:
nvm, heb je al gevonden. keek erover heen. :\
[ Voor 4% gewijzigd door Ruurd31 op 10-11-2015 10:57 ]
http://steamcommunity.com/id/sejteN_Ruurd31 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:56:
[...]
Ik wil wel eens samenspelen, wat is je steam!
Bwa, AS is een gun zoals een ander.r4ptor schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:51:
[...]
Of van die spelers die awpen maar er niets van kunnen dan maar autosniper kopen..
[ Voor 6% gewijzigd door Loetn op 10-11-2015 11:05 ]
Daar is geen reden voor, beide hebben hetzelfde effect; om de rescope te voorkomen.Mickroz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:21:
Over AWP gesproken, ik heb geleerd om naar je pistol te switchen na een schot, nu zag ik een filmpje over kennys en guardian, en die switchen naar hun knife.
Kan iemand me uitleggen waarom?
Enige verschil is dat als je je knoppen faalt je makkelijk de hoek om kan rennen door de snelheid. Doordat q naar je knife gaat ipv je pistol.Kubusje schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:43:
[...]
Daar is geen reden voor, beide hebben hetzelfde effect; om de rescope te voorkomen.
Je vergeet dat dit vooral voor SWAG purposes is..wambamNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:44:
[...]
Enige verschil is dat als je je knoppen faalt je makkelijk de hoek om kan rennen door de snelheid. Doordat q naar je knife gaat ipv je pistol.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat is ook waar. Maar als ik voor SWAG ga ga ik wel met mn awp medusa uit lopen ipv mn default kniev.hmr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:02:
[...]
Je vergeet dat dit vooral voor SWAG purposes is..
Hoe kom jij aan al die dure shit.wambamNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:03:
[...]
Dat is ook waar. Maar als ik voor SWAG ga ga ik wel met mn awp medusa uit lopen ipv mn default kniev.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Pff gaat veel tijd in zitten of niet...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Yup dat en goed handelen en luck met cases.
Gister overigens weer SMFC geworden. Joepie. Nu ff snel global worden en overstappen naar ESEA
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik boost je wel naar global.hmr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:02:
Gister overigens weer SMFC geworden. Joepie. Nu ff snel global worden en overstappen naar ESEA
Ik boost je intelligentie wel naar global.
#bijles #smoelennu #grapje
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben ook SMFC maar esea is goed te doen. Dus waarom eerst global worden.hmr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:02:
#beteralsjouhmr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:06:
[...]
Ik boost je intelligentie wel naar global.
#bijles #smoelennu #grapje
Ik doe al ESEA en kom goed mee. Maar tis een soort dingetje dat ik nog global wil halen (ookal zegt het niet zoveel).wambamNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:06:
[...]
Ik ben ook SMFC maar esea is goed te doen. Dus waarom eerst global worden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
#obiviousbait #ikboostjemoederofjezusjeooknogweleven #suckmastersfirstclass
Nee hoor Brootje, luf joe men!
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 10-11-2015 15:13 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sinds fallout 4 zijn de matches ineens stukken beter... vandaag al winstreak van 4 games.
Dan moet ik ook snel weer. Wil eindelijk weer terug naar Supreme, maar dat lukt niet zo goed wanneer ik telkens weer SoloQ op Inferno met een paar Polen
.
Spelen jullie alleen voor rank of maken jullie ook nog plezier?
Het enige wat ik op de afgelopen pagina's voorbij zie komen opgesomd
Ik wil strats horen die goed werken... counter smokes en welke toernooien er gepland zijn en wie er aanwezig is op de volgende LAN
Just my 2 cents
Dus... met welke DPI spelen jullie?
Nu zonder dollen: Ik heb moeite om te bepalen welke nades ik het best kan kopen als CT.. Standaard koop ik altijd 2 flashes, 1 HE en een smoke.. Wat heeft jullie voorkeur bij welke maps bijv?
Het enige wat ik op de afgelopen pagina's voorbij zie komen opgesomd
- Iedereen is een cheater
- Ik ben te laag rank
- Die kut Polen ook altijd
- DPI van de muis
- ESEA is beter dan FACEIT
Just my 2 cents
Dus... met welke DPI spelen jullie?

Nu zonder dollen: Ik heb moeite om te bepalen welke nades ik het best kan kopen als CT.. Standaard koop ik altijd 2 flashes, 1 HE en een smoke.. Wat heeft jullie voorkeur bij welke maps bijv?
bl44t
Ik speel op het moment met 800DPI en 6 speed in CSGO, ik kom van 2400DPI met 6 speed en ik speel een stuk beter merk ik al wel.YaaD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:04:
Spelen jullie alleen voor rank of maken jullie ook nog plezier?![]()
Het enige wat ik op de afgelopen pagina's voorbij zie komen opgesomdHet ligt ten slotte nooit aan jezelf maar altijd aan een ander
- Ik ben te laag rank
- DPI van de muis
Ik wil strats horen die goed werken... counter smokes en welke toernooien er gepland zijn en wie er aanwezig is op de volgende LAN
![]()
Just my 2 cents![]()
Dus... met welke DPI spelen jullie?![]()
Binnenkort nog maar een keer verlagen denk ik, raden jullie dat überhaupt aan?
Helaas de laatste tijd nog niet zo heel veel tijd gehad om te spelen, dus hopelijk binnenkort ook een potje even mee kunnen spelen op de teamspeak.
Verwijderd
Dat gezeur is iets wat imo kenmerkend is voor CS.YaaD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:04:
Het enige wat ik op de afgelopen pagina's voorbij zie komen opgesomdHet ligt ten slotte nooit aan jezelf maar altijd aan een ander
- Ik ben te laag rank
- DPI van de muis
![]()
Just my 2 cents![]()
Enfin, ik koop dezelfde nadeset als jij. Decoy en inc koop ik nooit.
Ik was van plan om met wat maten naar de Reality te gaan een aantal weken terug, dat ging alleen helaas niet door. Misschien als ik een dedicated team vind na m'n stageperiode dat ik weer overweeg om naar een LAN toe te gaan.YaaD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:04:
Het ligt ten slotte nooit aan jezelf maar altijd aan een anderIk wil strats horen die goed werken... counter smokes en welke toernooien er gepland zijn en wie er aanwezig is op de volgende LAN
![]()
Just my 2 cents![]()
Ik speel met 400 dpi met sens van 2. Het ligt maar net aan hoeveel geld ik heb, anders koop ik een flash minder en neem ik een molotov. Ligt ook maar net aan waar je verdedigd. Smoke en Molotov vind ik wel een fijne combi op CT omdat je er dan voor zorgt dat T niet zo snel door alles heen pusht.
Ik kan best klagen en plezier hebben tegelijk, het één sluit het ander niet uit. Bij jou wel?YaaD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:04:
- Ik ben te laag rank
- DPI van de muis
En zeggen dat je graag weer naar een hogere rang wil betekent ook niet dat je vindt dat je te laag bent, maar dat je graag weer dat mooie tekentje voor je naam wil
Ook dat het niet aan jezelf ligt vind ik storend. Heb jij nooit dat je met een bepaalde groep randoms in je team slechter speelt? Danwel omdat iedereen maar wat doet, terwijl jij zelf serieus wilt spelen, of dat er een bepaald figuur telkens loopt te schreeuwen? Het spijt mij zeer, maar dan ligt het wel aan de ander, en niet aan jezelf.
Maargoed, bij jou is dat kennelijk niet zo. Jammer genoeg is dit een forum en mag iedereen zijn mening luchten, zolang het maar binnen de regels is ^^
Nah ik merk vooral dat ik B Cache lastig te verdedigen vind. Ik wil niet te offensief checkers in rennen met de kans op een ambush.. en wil niet te defensief blijven wachten bij CT spawn daarvoor. Echter hebben de T's redelijk element of suprise als je niet goed staat opgesteld. Als mid wordt gesmoked hebben ze dus checkers en B main in control.k1NG schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:19:
[...]
Ik was van plan om met wat maten naar de Reality te gaan een aantal weken terug, dat ging alleen helaas niet door. Misschien als ik een dedicated team vind na m'n stageperiode dat ik weer overweeg om naar een LAN toe te gaan.
Ik speel met 400 dpi met sens van 2. Het ligt maar net aan hoeveel geld ik heb, anders koop ik een flash minder en neem ik een molotov. Ligt ook maar net aan waar je verdedigd. Smoke en Molotov vind ik wel een fijne combi op CT omdat je er dan voor zorgt dat T niet zo snel door alles heen pusht.
Terugvallen lijkt dan vaak de beste optie maar dan verlies je de gehele side en retake op B is lastig.. Enige wat je dan kan proberen is om er voor te zorgen dat T ten onder gaat met de explosie bijvoorbeeld.
Haha @ muis reacties... Dat was natuurlijk sarcastisch
@Macciez: Waar ik vooral een hekel aan heb is als mensen zitten te whinen als ze worden gedood en direct allerlei beweringen maken. Vervolgens blijf ik achter en wordt er niet gecalled (ook op Nehox vaker voorgekomen) Daardoor zakt team spirit en de zin en t plezier..
Rank maakt me opzich niet uit, omdat ik vind (disclaimer: persoonlijke mening) dat rank na LE mij niet veel zegt. Soms speel ik tegn gasten die >10 jaar spelen en soms tegen jochies die nog 10 moeten worden en nog geen pepernoot raken. Zolang ik maar merk dat ik beter word vind ik het goed. Daarnaast kan ik af en toe ook best van mezelf balen, maar wil dat niet laten merken en probeer eerst te callen...
Vind je mijn reactie storend betreffende dat je het zelf nooit verkeerd doet? Was natuurlijk lekker overtrokken en is lang niet altijd het geval, maar ook dat heeft weer met bovenstaande te maken.. Ik speel zelf vaak slecht genoeg en baal er flink van... En met randoms spelen doe ik sowieso al liever niet.. ook inderdaad omdat het een team based game blijft natuurlijk
[ Voor 27% gewijzigd door YaaD op 10-11-2015 16:28 ]
bl44t
tnxKubusje schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:43:
[...]
Daar is geen reden voor, beide hebben hetzelfde effect; om de rescope te voorkomen.
Ik speel zelf veel B side op CT @ cache.. Als mijn teammate een AWP heeft zorg ik ervoor dat ik meteen B main smoke zodra hij z'n eerste schot mist. Als ze alsnog door pushen is het een kwestie van op tijd flashen en op het juiste moment peaken. Sowieso ervoor zorgen dat je elke ronde ergens anders zit als je direct vanuit de B side verdedigt. Anders wordt je speelstijl voorspelbaar en dat moet natuurlijk ook niet gebeuren. Voordat ze doorlopen van B main naar checkers helpt een goede nade ook vaak als je al op de B side zit en er is nog niet gesmoked. De nade gooi ik vaak a.d.h.v. footsteps die ik hoor, heb al vaak gehad dat ik minstens 2 assists hierdoor heb.YaaD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:22:
[...]
Nah ik merk vooral dat ik B Cache lastig te verdedigen vind. Ik wil niet te offensief checkers in rennen met de kans op een ambush.. en wil niet te defensief blijven wachten bij CT spawn daarvoor. Echter hebben de T's redelijk element of suprise als je niet goed staat opgesteld. Als mid wordt gesmoked hebben ze dus checkers en B main in control.
Terugvallen lijkt dan vaak de beste optie maar dan verlies je de gehele side en retake op B is lastig.. Enige wat je dan kan proberen is om er voor te zorgen dat T ten onder gaat met de explosie bijvoorbeeld.
Al een keer geprobeerd om achter de boxes te blijven op B site? Tenzij je gemollyd/genade wordt is dit een zeer goede spot. Je moet echter wel een hoop discipline hebben om te wachten tot de enemy effectief de site op loopt (de 'grote' ruimte tussen checkers/B main en B site zelf). Als je dit goed doet heeft je enemy geen cover en jij wel. Jij bepaalt de 'engagements' en bent dus in een veel sterkere positie.YaaD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:22:
[...]
Nah ik merk vooral dat ik B Cache lastig te verdedigen vind. Ik wil niet te offensief checkers in rennen met de kans op een ambush.. en wil niet te defensief blijven wachten bij CT spawn daarvoor. Echter hebben de T's redelijk element of suprise als je niet goed staat opgesteld. Als mid wordt gesmoked hebben ze dus checkers en B main in control.
EDIT:
The Party 14YaaD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:22:
[...]
Overigens ga ik dit jaar naar The Party dus een meeting daar zou me erg leuk lijken! wie doet er nog mee aan de compo daar?
[ Voor 11% gewijzigd door Grim op 10-11-2015 16:35 ]
Steam: Grim
Ja heb meerdere posities geprobeerd (headshot box - achter verschillende kisten) Kan overigens ook gewoon met timing of skill te maken hebben natuurlijk.. De "echte" camp posities zie ik niet zitten omdat je dan vaak in een benarde situatie terecht komt en dus niet kunt terugtrekken bijvoorbeeld. Vind ik dan nadelig.NuCl3aR schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:33:
[...]
Al een keer geprobeerd om achter de boxes te blijven op B site? Tenzij je gemollyd/genade wordt is dit een zeer goede spot. Je moet echter wel een hoop discipline hebben om te wachten tot de enemy effectief de site op loopt (de 'grote' ruimte tussen checkers/B main en B site zelf). Als je dit goed doet heeft je enemy geen cover en jij wel. Jij bepaalt de 'engagements' en bent dus in een veel sterkere positie.
Je laatste zin klopt overigens wel perfect. Je kunt immers zelf bepalen wanneer je tot actie over gaat. Ik ga het volgende keer eens proberen.
bl44t
Wat nades die ik altijd koop (hangt ook af wat teamates kopen en welke map etc):[b][message=45238380,noline]
Decoy koopt ik altijd T side 1e ronde
T side de_dust2:
A kort smoke-molotov-2xflash (moltov voor op bombspot smoke voor catwalk)
A lang smoke-2xflash (smoke voor CT of hoekje op lang als je da kot uitkomt)
B (mid/tunnel) smoke-2xflash (smoke plateau of dubbeldeur of CT via mid)
CT: Smokes flash en nade, is altijd nodig
en zo kan ik verdergaan voor andere mappen ...

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingSig op 10-11-2015 16:54 ]
Op B ga ik altijd achter de grote box linksachter zitten (als je voor B staat, met CT aan je rechterhand). Als je dan een flash tegen de muur gooit heb je een mooie popflash zodat je meestal wel 2 kills kan pakken.
Bij mij gaat dit helaas wel meestal fout ivm timing
Bij mij gaat dit helaas wel meestal fout ivm timing
molotov is toch wel een stuk sterker dan 1 extra flashbang imo. Zelf koop ik ook nog ouderwets vaak 2 flashes uit gewoonte maar je kunt veel beter voor een molotov gaan imo CT en T side.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:13:
[...]
Dat gezeur is iets wat imo kenmerkend is voor CS.
Enfin, ik koop dezelfde nadeset als jij. Decoy en inc koop ik nooit.
Als je spot moet overtaken als ct en t kun je al een corner/dode hoek molotov'en dus hoef je die niet meer te clearen.
Heb jij niet het probleem dat als je gaat retaken als CT, en je hebt een molotov in je hand om ergens naartoe te gooien, dat de T's dan juist peeken? Of is dat iets wat alleen in MM gebeurdScrtz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:02:
[...]
molotov is toch wel een stuk sterker dan 1 extra flashbang imo. Zelf koop ik ook nog ouderwets vaak 2 flashes uit gewoonte maar je kunt veel beter voor een molotov gaan imo CT en T side.
Als je spot moet overtaken als ct en t kun je al een corner/dode hoek molotov'en dus hoef je die niet meer te clearen.
Kwestie van aanvoelen, en je hoeft niet al rennend met die molo in je hand aan te komen he, ligt natuurlijk aan de map maar je kunt ook tegen de muur een molotov laten bouncen, dan kun je zonder je te laten zien die molotov ergens op de site gooien. Natuurlijk moet je wel eerst dat gedeelte clearen zodat je veilig je molo kan gooien.Brogala schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:15:
[...]
Heb jij niet het probleem dat als je gaat retaken als CT, en je hebt een molotov in je hand om ergens naartoe te gooien, dat de T's dan juist peeken? Of is dat iets wat alleen in MM gebeurd

WOOHOO eindelijk mesjes, helaas wel de buttplugs, maar toch leuk voor een unbox
Lekker hoor
no such luck here yet.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Wat zijn jullie setttings om een CSGO filmpje naar youtube up te loaden ?
Ik capture met Shadowplay en gebruik SonyVegasPro11
Top kek http://blog.counter-strike.net/index.php/2015/11/13087/ nog meer audio fuck ups incoming.
Mijn vriendin stelde laatst voor om een keer naar een groot CSGO toernooi te gaan... Just for fun. Een toernooi in Keulen is bijvoorbeeld goed te doen wat reizen betreft. Zijn jullie wel eens naar zo'n groot evenement geweest? Is dat de moeite waard? En hoeveel geld ben je dan ongeveer kwijt?
I feel like a horseTheAnthonyNL schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:14:
Top kek http://blog.counter-strike.net/index.php/2015/11/13087/ nog meer audio fuck ups incoming.
Hahaha je kan natuurlijk met zijn allen een andere richting in galopperen.
Ik speel meestal ook B op Cache vanuit heaven.NuCl3aR schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:33:
[...]
Al een keer geprobeerd om achter de boxes te blijven op B site? Tenzij je gemollyd/genade wordt is dit een zeer goede spot. Je moet echter wel een hoop discipline hebben om te wachten tot de enemy effectief de site op loopt (de 'grote' ruimte tussen checkers/B main en B site zelf). Als je dit goed doet heeft je enemy geen cover en jij wel. Jij bepaalt de 'engagements' en bent dus in een veel sterkere positie.
The Party 14
Dan zetten we een crossfire op waarbij een iemand achter newbox zit om de cross naar CT spawn te callen en killen, terwijl ik de cross op site bekijk en dan makkelijk headies kan schieten (zelfs met supremes globals zijn er nog zat die zomaar de site B oprennen zonder dat heaven gechecked of gesmoked is)
Dus dan zit je achter new box nog best prima, er wordt optijd gecalled als er iemand b site oprent en dan kun je mooi close combat de enemies afmaken die de gast uit heaven niet gepakt heeft.
Daarnaast is vanuit heaven de main entrance ook simpel af te smoken en zijn flashes etc makkelijk om de gehele checkers/main area te flashen indien ze peeken.
Ik speel nooit Cache.. dus doe altijd maar wat.Wereldkaart schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:59:
[...]
Ik speel meestal ook B op Cache vanuit heaven.
Dan zetten we een crossfire op waarbij een iemand achter newbox zit om de cross naar CT spawn te callen en killen, terwijl ik de cross op site bekijk en dan makkelijk headies kan schieten (zelfs met supremes globals zijn er nog zat die zomaar de site B oprennen zonder dat heaven gechecked of gesmoked is)
Dus dan zit je achter new box nog best prima, er wordt optijd gecalled als er iemand b site oprent en dan kun je mooi close combat de enemies afmaken die de gast uit heaven niet gepakt heeft.
Daarnaast is vanuit heaven de main entrance ook simpel af te smoken en zijn flashes etc makkelijk om de gehele checkers/main area te flashen indien ze peeken.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben het er wel mee eens dat de footsteps in CS harder moesten maar dit is misschien te, aan de andere kant even kwestie van wennen, echter die neerplof sounds met springen zijn dan wel weer heel erg gaar.
Verwijderd
hmr schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:11:
[...]
Ik speel nooit Cache.. dus doe altijd maar wat.
Klinkt net als een paard in galop ditScrtz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:14:
Ben het er wel mee eens dat de footsteps in CS harder moesten maar dit is misschien te, aan de andere kant even kwestie van wennen, echter die neerplof sounds met springen zijn dan wel weer heel erg gaar.
Kunnen mensen die source hebben gespeeld checken of dit waar is?
Of mensen die source hebben en even willen kijken of het overeen komt?
https://www.reddit.com/r/...ink_this_sound_update_is/
https://www.reddit.com/r/..._map_pool_possibly_leaks/
Of mensen die source hebben en even willen kijken of het overeen komt?
https://www.reddit.com/r/...ink_this_sound_update_is/
En wat intressante geruchten:We all know that the origional source knife can be found in the code, and we all know that nuke (a classic map) is being remade to be released soon, and after hearing all these new sounds I had felt like I heard them somewhere before, and I did. They all are source sounds (although slightly varied). The footsteps, the sounds of bullets whizing by, they all are very reminicent of Source.
Maybe this is a pre-update to the next operation, Operation Throwback.
What do you think?
https://www.reddit.com/r/..._map_pool_possibly_leaks/
So, yesterday gruby (player from Vexed) was streaming some tibia, some cs and they started talking about facebook group which contains valve and them (i guess all players)
It's in polish, and im sorry for my bad translation, since im not native speaker, but i will try to keep the point.
http://www.twitch.tv/grubbas/v/25115013 - 2.11.43, but it's in polish.
2nd december nuke is back, due to its birthday. there will be 3 entries on ramp - one from radio, one from outside and one more, smth like standard. we got group with valve on fb, and map creator told us that.
d2 (dwa - two) dust2 is out of map pool 2nd december aswell! - some comments then he said that happy was mad about it, but shortly apologized since it was not happy.
then his friend said its good for Virtus Pro since they always veto DD2. gruby answered with "Yes, but they will add this new map" - possibly santorini?
a little bit later he said "yeah we got this group, and they (valve) often asks us what to do with maps etc."
tsm is crying (sarcasm ofc) - why do they, is it their best map?
inferno is going to be rebuilded (2.14.35 - you can hear word inferno and a little bit later rebuild)
banana is too tight so its going to be wider, so does apartments (it will be wider aswell)
friberg's on this group, starts complaining about d2 removal, he prefers -inferno than -dd2
Keep in mind that it might be trolling or some info might be misleading.
Once again im sorry for my bad translation, hope someone from poland can confirm my words.
[ Voor 88% gewijzigd door Ryada op 11-11-2015 12:21 ]
Was te zien aan dat potje laatst xDhmr schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:11:
[...]
Ik speel nooit Cache.. dus doe altijd maar wat.
Verwijderd
Je weet dat je de sjaak bent, zodra je in Dust komt en mensen bij round 1 al roepen "Rash B don't stop" en zodra de round dan ook verloren is "Noob team noobs kiek me"
Zoals een streamer eens zei:
Zoals een streamer eens zei:
Bounce between global and supreme depending on the price of vodka in Russia.
Ja de geluiden zijn wel duidelijker maar sommige zijn wel erg wennen en imho erg luid. Maar goed dat is het voor iedereen natuurlijk.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Het is net zoals met de nieuwe knife sounds een tijdje terug. Ondertussen hoor je er niemand nog over. Geef het een paar weken en je weet niet meer hoe de oude geluiden klinken.
Steam: Grim
Someone ?SmokingSig schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:27:
Wat zijn jullie setttings om een CSGO filmpje naar youtube up te loaden ?
Settings van wat?
Van de recording van youtube van csgo??
Iets soecifieker zou helpen.
Dit. Alhoewel dit wel een extreme wijziging is...NuCl3aR schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:54:
Het is net zoals met de nieuwe knife sounds een tijdje terug. Ondertussen hoor je er niemand nog over. Geef het een paar weken en je weet niet meer hoe de oude geluiden klinken.
Sommige houden ervan, anderen vinden het verschrikkelijk. Voornamelijk de mensen die het verschrikkelijk vinden hebben de drang iedereen ervan op de hoogte te brengen, meerdere malen
Dat is altijd zo. Als iemand het ergens niet mee eens is of ergens over teleurgesteld is gaan ze klagen etc. Mensen die het prima vinden of waar het lukt zal je nooit horen.Jo0Lz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:04:
[...]
Dit. Alhoewel dit wel een extreme wijziging is...
Sommige houden ervan, anderen vinden het verschrikkelijk. Voornamelijk de mensen die het verschrikkelijk vinden hebben de drang iedereen ervan op de hoogte te brengen, meerdere malen
Het is menseigen
Mijn csgo is 1280 op 1024, youtube 1900 op 1080. Via adobe after effects zorg ik voor een background.
Zodus:
[YouTube: https://youtu.be/r7PgHMrzSf4]
ok maar hoe render je die video. Welke extensie, welke bitrate, hoeveel fps enz enzr4ptor schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:18:
[...]
Mijn csgo is 1280 op 1024, youtube 1900 op 1080. Via adobe after effects zorg ik voor een background.
Zodus:
[video]
Maar dat werkt toch prima? Wat zou je dan willen weten?r4ptor schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:18:
[...]
Zodus:
[video]
Youtube is trouwens gewoon 1920x1080, of 1280x720. Afhankelijk van je bron kwaliteit zou ik dan in Vegas de render opties gebruiken die erbij passen.
Verder zeg je ik gebruik Sony Vegas en Shadowplay, nu noem je After Effects, een heel ander programma.
Hoe dan ook, in Sony Vegas kies je render as, en dan zijn er een paar dingen die je voor youtube kan doen om sneller te uploaden. Templates zijn als het goed is inbegrepen, en Internet HD 720 / 1080 kun je gebruiken. Hierbij zorg je dat progressive aanstaat, variable bitrate en enable progressive download.
Verder op alle clipjes in vegas zorgen dat je onder switches resampeling uitschakelt.
Hier meer over de opties.
Dit moest ik wetenJo0Lz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:41:
[...]
gebruiken. Hierbij zorg je dat progressive aanstaat, variable bitrate en enable progressive download.
Verder op alle clipjes in vegas zorgen dat je onder switches resampeling uitschakelt.
Hier meer over de opties.
Kan iemand mij mouse settings adviseren voor deze game pls.....zowel ingame als in Windows. ...
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Dpi word meestal op 400 tot 800 gezet met een ingame sens van 1 tot 3.jeroni1976 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:49:
Kan iemand mij mouse settings adviseren voor deze game pls.....zowel ingame als in Windows. ...
Alvast bedankt
Windows altijd op 6/11 hebben en mouse acceleration uit in windows en raw input aan ingame.
(alsjeblieft mensen ga hier niet een discussie van maken, hierbinnen valt ongeveer iedereen zijn ingame sens dus ga niet weer die ik heb deze sens discussie starten)
[ Voor 17% gewijzigd door Ryada op 11-11-2015 18:54 ]
Meh als ik render heb ik altijd zo een waas bij snelle bewegingen, als een fuckedup blur precies
Ik speel met 6000DPI (hoogste DPI dat m'n muis kan) en 3 sens ingame. Hierdoor kan ik goed 360's maken en me snel omdraaien als ik van achteren wordt aangevallen. Dit is dan ook echt de beste sens!wambamNL schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:53:
[...]
Dpi word meestal op 400 tot 800 gezet met een ingame sens van 1 tot 3.
Windows altijd op 6/11 hebben en mouse acceleration uit in windows en raw input aan ingame.
(alsjeblieft mensen ga hier niet een discussie van maken, hierbinnen valt ongeveer iedereen zijn ingame sens dus ga niet weer die ik heb deze sens discussie starten)
Daarvoor moet je dus alle clipjes selecteren, en dan onder switches zorgen dat resampling uistaat.SmokingSig schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:56:
Meh als ik render heb ik altijd zo een waas bij snelle bewegingen, als een fuckedup blur precies
Die resample zorgt voor de waas. Het is een settings die per stukje van je clip aanstaat.
Je kan alles selecteren en dan voor alle clipjes tegelijk die setting uitzetten.
[ Voor 17% gewijzigd door Jo0Lz op 11-11-2015 19:00 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic