[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 188 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.919 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 19:07

Mickroz

Mickroz#2491

Martijn32 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:58:
[...]

Maar vergeet niet, van community servers krijg je volgensmij geen xp :P
Owh, nee lees het inderdaad, naja is niet zo'n probleem, heeft iemand ervaring met VeryGames hosting?
Of suggesties voor een goede provider, las dat verygames wel een goede hosting heeft, en voor 15 euro een 20 slots 128tick server is het niet verkeerd kwa prijs ook volgens mij.
Scrtz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:04:
[...]

Het laat juist zien hoe noob je bent, want ervaren spelers spelen eigelijk amper tot geen matchmaking en public.

Kijk na de pro's, die halen vaak level 20 nog niet eens omdat ze alleen op dedicated servers spelen met 128 tick.
Ja heb je gelijk in, maar om iemand nou gelijk noob te noemen omdat hij een hoge rang op public heeft, die jongens raakte toch echt wel hoor.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:45
Mickroz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:56:
[...]

Owh, nee lees het inderdaad, naja is niet zo'n probleem, heeft iemand ervaring met VeryGames hosting?
Of suggesties voor een goede provider, las dat verygames wel een goede hosting heeft, en voor 15 euro een 20 slots 128tick server is het niet verkeerd kwa prijs ook volgens mij.

[...]

Ja heb je gelijk in, maar om iemand nou gelijk noob te noemen omdat hij een hoge rang op public heeft, die jongens raakte toch echt wel hoor.
raken op public :X laatste keer dat ik public speelde is 8 jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:07
Het vreemde is juist dat dit het 2e potje was na mijn andere uprank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
SmokingSig schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:12:
1 potje gister op nehox, ging niet goed. iedereen speelde (ik ook) zonder nadenken. afspraken werden niet genomen iedereen liep maar naar ergens.

Een goede caller is toch belangrijk he :p
Ach, zat mensen die ook niet luisteren naar calls, niet weten hoe ze moeten kopen (of wanneer), 0 smokes kennen etc.
Dus wen er maar alvast aan om een lijst bij te houden met not-to-play-with

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Klevertje schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:07:
Ik word ook helemaal moe van al die random teammates. De ene keer russen/polen. De andere keer gaat er weer iemand trollen/afk of disconnect.

Ben al een tijdje Global Elite. Mocht er iemand zit hebben me toe te voegen om zo wat mixjes te spelen met enkele mensen dan voeg me maar toe op steam.

http://steamcommunity.com/id/klevertje1989
Geadd, ben nu suppreme, wil snel global worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 16:18
Gisteren ook een pak leuke potjes gehad.
Geen idee met wie ik allemaal gespeeld heb.
Eerste game een tie op mirage en uprank naar MG2. Daarna 3 mooie wins op mirage mirage en inferno.
Ik herinner me wel een premade met een hoop geroep (call of booty premade?) hebben ons gelukkig goed herpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine tip voor mensen die hun MM ping hoog hebben staan ivm problemen met premades... Vergeet 'm niet omlaag te knallen. Zuidafrikaanse mensen zijn heel tof, maar hun servers hebben nog al een slechte ping voor Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

sdke schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:12:
Gisteren ook een pak leuke potjes gehad.
Geen idee met wie ik allemaal gespeeld heb.
Eerste game een tie op mirage en uprank naar MG2. Daarna 3 mooie wins op mirage mirage en inferno.
Ik herinner me wel een premade met een hoop geroep (call of booty premade?) hebben ons gelukkig goed herpakt.
Spelen jullie gewoon via die teamspeak die hier wel eens gelinkt wordt? Want ik ben het solo MM wel een beetje zat en leer er denk ik ook wel meer van als ik met andere tweakers speel. Ben nu ook sinds kort MG2 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
Darkvisje schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:03:
[...]

Geadd, ben nu suppreme, wil snel global worden!
Invite accepted :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Louw Post schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:02:
[...]

Spelen jullie gewoon via die teamspeak die hier wel eens gelinkt wordt? Want ik ben het solo MM wel een beetje zat en leer er denk ik ook wel meer van als ik met andere tweakers speel. Ben nu ook sinds kort MG2 geworden.
Ja via TeamSpeak.

Add me maar
http://steamcommunity.com/id/r4pt0rbelgium
Speel deze avond terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
sdke schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:17:
[...]

Ja via TeamSpeak.

Add me maar
http://steamcommunity.com/id/r4pt0rbelgium
Speel deze avond terug
Ah sdke = raptor

Verwarrend die verschillende namen. Daarom heb ik men tweakers ook op Wux gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
SmokingSig schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:38:
[...]
Verwarrend die verschillende namen. Daarom heb ik men tweakers ook op Wux gezet.
Redelijk wat mensen hebben hier een andere naam als ingame, ik ook. Makkelijk op te lossen door je steamprofile in onderschrift te zetten met je steam(/ts) naam. :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NuCl3aR schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:18:
[...]

Redelijk wat mensen hebben hier een andere naam als ingame, ik ook. Makkelijk op te lossen door je steamprofile in onderschrift te zetten met je steam(/ts) naam. :)
Mwa valt ook wel weer mee meeste mensen hebben toch iets wat er een beetje op lijkt als ik zo naar mijn vriendenlijst kijk.

Steam: Ryada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Bij deze is dat ook opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Voila se das prostyle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 16:28
Hoe flikt gij dat ? Die nickchange ?

*nvm al gevonden :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Jelle Brolnir op 04-11-2015 18:23 ]

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NuCl3aR schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:18:
[...]

Ik ben merijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 12:44
Dutch hier :P.(Heb de meest random namen voor forums)
Had nog wat video's met een paar mensen ook hier van nehox en Tweakers.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
plientje schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:02:
Dutch hier :P.(Heb de meest random namen voor forums)
Had nog wat video's met een paar mensen ook hier van nehox en Tweakers.
[video]
3:05, failsnail Olofmeister confirmed 8)

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Net weer even een diepe discussie met iemand op youtube die er heilig van overtuigd is dat hij goed en boven gemiddeld niveau csgo speelt... Met een Xbox one controller... Op de pc... *facepalm*. Zelfs na uitleg over analoge vs lineaire input blijft hij door gaan met de voordelen van een controller en claimt zelfs dat movement lastiger is, maar aimen makkelijker.

Uiteindelijk trek ik het niet meer en geef ik hem twee keuzes: add me op steam en ik zal je laten Zien dat je geen enkel 1v1 wint (zo kinderachtig, ik doe dit nooit...maar deze wil echt niet luisteren naar logica) of film jezelf eens spelend met je controller waar je 50-10 gaat in een deathmatch. Dan ben ik overtuigd. Helaas geen serieuze reactie op gekregen, maar een reactie die uitlegt dat hij met een goedkope controller echt slecht was maar nu met z'n Xbox one pad met kontrol freeks echt wel mee kan komen met kbm spelers.

Mijn god hoe simpel kan je zijn :') En dan nog een uitdaging uit de weg gaan ook en claimen dat ik het niet snap, ondanks dat ik ook echt wel cod en Bf op de consoles met kfs heb gespeeld. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 05-11-2015 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

Brutal1ty schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:33:
Net weer even een diepe discussie met iemand op youtube die er heilig van overtuigd is dat hij goed en boven gemiddeld niveau csgo speelt... Met een Xbox one controller... Op de pc... *facepalm*. Zelfs na uitleg over analoge vs lineaire input blijft hij door gaan met de voordelen van een controller en claimt zelfs dat movement lastiger is, maar aimen makkelijker.

Uiteindelijk trek ik het niet meer en geef ik hem twee keuzes: add me op steam en ik zal je laten Zien dat je geen enkel 1v1 wint (zo kinderachtig, ik doe dit nooit...maar deze wil echt niet luisteren naar logica) of film jezelf eens spelend met je controller waar je 50-10 gaat in een deathmatch. Dan ben ik overtuigd. Helaas geen serieuze reactie op gekregen, maar een reactie die uitlegt dat hij met een goedkope controller echt slecht was maar nu met z'n Xbox one pad met kontrol freeks echt wel mee kan komen met kbm spelers.

Mijn god hoe simpel kan je zijn :') En dan nog een uitdaging uit de weg gaan ook en claimen dat ik het niet snap, ondanks dat ik ook echt wel cod en Bf op de consoles met kfs heb gespeeld. 8)7
Lol. Console peasants. Dat is net al kids die streamers op twitch hard zien gaan in een of andere COD op een console, en vervolgens roepen dat consoles het beste zijn voor shooters. En ook dat je met een gamepad makkelijker dat soort games kan spelen. Ja; met je aim assist misschien. Het feit dat shooters ooit gemaakt zijn voor de PC en dat elke game daarna hiervan is afgeleid is natuurlijk een non-argument.

Zulke discussies moet je helemaal geen energie in willen steken man :+

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jo0Lz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:41:
[...]

Lol. Console peasants. Dat is net al kids die streamers op twitch hard zien gaan in een of andere COD op een console, en vervolgens roepen dat consoles het beste zijn voor shooters. En ook dat je met een gamepad makkelijker dat soort games kan spelen. Ja; met je aim assist misschien. Het feit dat shooters ooit gemaakt zijn voor de PC en dat elke game daarna hiervan is afgeleid is natuurlijk een non-argument.

Zulke discussies moet je helemaal geen energie in willen steken man :+
Ik speel al jaren met mijn x-box controller!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Dat is mij te geavanceerd, ik doe alles met voice control, speelt gewoon beter.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macciez schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:14:
"Rush lang en ACE hem de moeder"; round win. EZ PZ.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
Of gebruik gewoon een stuur :)
YouTube: Death by Wheel | Playing Ranked CS:GO with a Wheel!

[ Voor 26% gewijzigd door markdm op 05-11-2015 09:23 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik kan niet zo gemakkelijk quoten hier, maar bedankt voor de hilarische reacties jongens (Jo0lz, hmr, Macciez, markdm) :D maakte deze irritante ochtend een heel stuk grappiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Guitar Hero controller kan natuurlijk ook nog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
macciez schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:14:
TOuch screen jonguh. Ik hoef die hoofdjes maar aan te wijzen en BOOM HEADSHOT!

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rnenator schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:33:
[...]

TOuch screen jonguh. Ik hoef die hoofdjes maar aan te wijzen en BOOM HEADSHOT!
Dat zou fucking OP zijn man haha touch heady's.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Mijn telefoon heeft nog geen touch screen, dus bij mij zou dat nog niet kunnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Ik kom ook zot van mensen die geen goede radar setting hebben. Ongelooflijk hoeveel mensen dit missen, kan echt een wereld van verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r4ptor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:16:
Ik kom ook zot van mensen die geen goede radar setting hebben. Ongelooflijk hoeveel mensen dit missen, kan echt een wereld van verschil maken.
Ik heb gewoon standaard radar settings. Op de letters in de balletjes van je team na. Ik kan gewoon niet wennen aan andere radar settings. En voor mensen die 0 keer op de map kijken heeft het toch geen effect. (Ik kijk altijd op de map met tab dan heb je ook een volledig overzicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
r4ptor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:16:
Ik heb wel goede radar setting, blaf evengoed teammates regelmatig in hun kanis in the heat of the moment omdat ik heel erg op geluid speel.

Maar waar doel je precies op ? Wat is volgens jou een goede radarsetting ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelle Brolnir schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:18:
[...]

Ik heb wel goede radar setting, blaf evengoed teammates regelmatig in hun kanis in the heat of the moment omdat ik heel erg op geluid speel.

Hij doelt volgens mij op een radar settings dat je de hele map overlay in je radar hebt staan. En niet het ingezoomde deel zoals je standaard hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar.

Iets anders trouwens; als ik een demo kijk, of wanneer ik dood ben, en ik druk op shift om de overview te krijgen, krijg ik deze niet meer weg. Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
[...]

Inderdaad, de hele map setting. Heb je een vee' beter overzicht waar je teammates zijn bij bv een retake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
r4ptor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:21:
[...]

Inderdaad, de hele map setting. Heb je een vee' beter overzicht waar je teammates zijn bij bv een retake.
Ah, dit ga ik maar eens instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r4ptor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.tobyscs.com/files/csgo-radar-tweaking.jpg
Dit bedoel je.
Maar ik vind het een beethe vervelend werken. Die map is nooit perfect gecentreerd etc. Geef mij maar de standaard map ik overleg wel via ts waar iedereen is.

Voor de mensen die dat nu ook opeens willen hier is een tutorial:
http://www.tobyscs.com/csgo-radar-settings/

[ Voor 23% gewijzigd door Ryada op 05-11-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
wambamNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:23:
[...]
[afbeelding]
Dit bedoel je.
Maar ik vind het een beethe vervelend werken. Die map is nooit perfect gecentreerd etc. Geef mij maar de standaard map ik overleg wel via ts waar iedereen is.

Naja heb inderdaad ook de tobycs map. Maar ik vind dat je heel slecht details van de map kan zien. Raak wel is in de war op cache bijvoorbeeld waar je slecht kan zien of je teammate op checkers staat.

Aan de andere kant, soms kan je wel eel goed zien waar de bom is en waar een tegenstander gespot is.

Heb er dus een vrij neutrale mening over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 11:20
[...]
[afbeelding]
Dit bedoel je.

De aangepaste radarsetting is top :P Zeker in bijvoorbeeld MM waar niet iedereen altijd even snel zegt wat er gebeurt op de map. Maar ook met premades is het fijn, hoef ik niet steeds te vragen wat er gebeurt :) Ook is het handig wanneer je iemand ziet er een vraagteken op de kaart verschijnt, soms zie ik iemand over het hoofd maar staat het toch op de radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wizz3rd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:30:
[...]

De aangepaste radarsetting is top :P Zeker in bijvoorbeeld MM waar niet iedereen altijd even snel zegt wat er gebeurt op de map. Maar ook met premades is het fijn, hoef ik niet steeds te vragen wat er gebeurt :) Ook is het handig wanneer je iemand ziet er een vraagteken op de kaart verschijnt, soms zie ik iemand over het hoofd maar staat het toch op de radar.
Mwa snap ik ook wel maar ik en de 4 waar ik vaak mee speel tegenwoordig callen echt bijna alles. Waardoor wij bijna nooit meer op de map hoeven te kijken. (Elke keer als ik op mn minimap kijk gaat er een wambam dood :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
macciez schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:20:
[...]
Iets anders trouwens; als ik een demo kijk, of wanneer ik dood ben, en ik druk op shift om de overview te krijgen, krijg ik deze niet meer weg. Heeft iemand anders dit ook?
Ik had altijd al dat die map bijna niet weg te krijgen was, combinatie van shift, ctrl, alt en esc spammen werkte nog wel, nu niet meer.

En als bonus krijg ik de map ingame soms ook niet meer weg. Als je dood bent en andere mensen spect, terwijl je tab +shift drukt. Gelukkig gaat het weg als je weer leeft.

Is een nieuwe update, denk ik.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Wizz3rd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:30:
[...]

Dit. Je kunt de map trouwens ook laten centeren, icons groter maken,..

ik heb ook een bind dat als ik - of + induw de map in of uitzoomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

[...]
[afbeelding]
Dit bedoel je.

Ik heb deze instelling, maar standaard is hij bij mij iets meer ingezoomed.
Kan met een keybind de radar in en uitzoomen, en met een keybind de icoontjes op de map groter en kleiner maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

hmr schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:35:
[...]

Dat zou fucking OP zijn man haha touch heady's.
CS:GO op je tablet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik flippem nog om gister man..... RIP ZIGGO.

ps. hoe staat het met de fragmovie >:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik kijk enorm weinig op mijn radar omdat ik op geluid speel. Ik ben dan ook erg veel gebanned wegens teamkillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:22
DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:14:
Ik kijk enorm weinig op mijn radar omdat ik op geluid speel. Ik ben dan ook erg veel gebanned wegens teamkillen.
Wut? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 00:02
Cheater gebust.

Naam: paanz0r
Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561197992461052
Demo: steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-duSzH-DqEah-qTfd6-FWNUL-8HsiB

Teamspeak ID: LagspikeDynamitez

Als een admin hem even wilt perm bannen zou mooi zijn, bedankt! :)
Ook even reporten via steam aub. More > Report violation

Thank you for reporting offensive content and helping to keep the Steam Community clean and friendly.

[ Voor 20% gewijzigd door xeoMe op 05-11-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Is dat een Nehox/Tweaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 00:02
Geen idee of hij een tweaker is maar hij kwam wel op Nehox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeoMe schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:44:
[...]

Xeo Ik zal ff kijken, maar grote kans dat 'ie niet meer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
xeoMe schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:44:
[...]

Dan overal ban :).

Hoe heb jij eigenlijk je radar staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:50:
[...]

Dan overal ban :).

Hoe heb jij eigenlijk je radar staan?
Uit, pro's don't fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Zoiets hoorde ik al, in GE speel je zonder crosshair en andere info. Lijkt mij ook wel zo eerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Gekke russen die zonder enige reden op ct plekken gaan switchen. Als ik mijn aim heb op een opening dan schiet ik op elk hoofd die er doorheen komt rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:03:
[...]

Gekke russen die zonder enige reden op ct plekken gaan switchen. Als ik mijn aim heb op een opening dan schiet ik op elk hoofd die er doorheen komt rennen.
GG

spoiler:
But I mean BG

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:03:
[...]

Jezus, beetje gamesense mag wel binnenvallen bij jullie. Iedereen maakt wel is een foutje, maar zo achterlijk heb ik het zelden gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:09:
[...]

Jezus, beetje gamesense mag wel binnenvallen bij jullie. Iedereen maakt wel is een foutje, maar zo achterlijk heb ik het zelden gehoord.
Ik speel op supreme en overdrijf het wel een beetje. Maar er zit een kern van waarheid in. Ik ga niet de hele tijd op mijn radar checken of die rus die lang hoort te houden niet opeens zonder waarschuwing door lang heen pusht en kort terug rent. Heeft niks met gamesense te maken. Ik hoor voetstappen catwalk naar trappen. Dan krijgt hij hem gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:13:
[...]

Ik speel op supreme en overdrijf het wel een beetje. Maar er zit een kern van waarheid in. Ik ga niet de hele tijd op mijn radar checken of die rus die lang hoort te houden niet opeens zonder waarschuwing door lang heen pusht en kort terug rent. Heeft niks met gamesense te maken. Ik hoor voetstappen catwalk naar trappen. Dan krijgt hij hem gewoon :)
als je die voetstappen hoort heb je toch ruim tijd op .5s op je minimap te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:15:
[...]

als je die voetstappen hoort heb je toch ruim tijd op .5s op je minimap te kijken?
Ga jij lekker op je minimap kijken bij elke voetstap die je hoort. Ik leef op het principe dat je moet communiceren. Doe je dat niet, loop je risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:18:
[...]

Ga jij lekker op je minimap kijken bij elke voetstap die je hoort. Ik leef op het principe dat je moet communiceren. Doe je dat niet, loop je risico.
Ben blij dat ik niet in 't leger zit met jou.

nee maar even serieus, op smfc mag ik toch wel verwachten dat je enig situational awareness kan tonen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:18:
[...]

Of in een potje cs ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Ik ben ook enorm blij dat ik niet in het leger zit ;)

Overigens is een potje cs niet zo heel erg, want dan zitten we gewoon op TS en dan weet ik bijtijds wel dat jij mid hebt gecheckt en ze dus in de tunnels zitten.

Op mm kan het je overkomen dat je een tokkie krijgt op die trap als je me even in de ogen wil kijken idd ;)
Ga nou niet doen alsof jij nooit iemand per ongeluk een kogel hebt gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:22:
[...]

Overigens is een potje cs niet zo heel erg, want dan zitten we gewoon op TS en dan weet ik bijtijds wel dat jij mid hebt gecheckt en ze dus in de tunnels zitten.

Op mm kan het je overkomen dat je een tokkie krijgt op die trap als je me even in de ogen wil kijken idd ;)
Klopt, alleen het kwam een beetje over alsof je het elke game doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee ik geef mensen regel matig een kogel, maar meestal zijn het dan de tegenstanders.
Iig wel heel schattig dat je keihard terugkruipt van je eerste opmerking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

[...]

Er is een groot verschil tussen iemand per ongeluk een kogel geven en stelselmatig teamkillen zodat je een ban krijgt...

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://memestorage.com/_nw/80/85048659.jpg

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:25:
[...]

Er is een groot verschil tussen iemand per ongeluk een kogel geven en stelselmatig teamkillen zodat je een ban krijgt...

spoiler:
Noobies, even
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://static.dumpert.nl/stills/6657191_04115e63.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:18:
[...]

nee maar even serieus, op smfc mag ik toch wel verwachten dat je enig situational awareness kan tonen?
Nogmaals. Ik overdrijf het een beetje. Het is niet alsof ik van de 8 dagen er 7 gebanned ben :)
Maar volgens mij draai jij de zaken een beetje om of vind je situational awareness heel erg sexy klinken, want het is hoe hoger je speelt hoe meer je gewend bent dat mensen communiceren.

Op 1.5 en 1.6 speelde ik eigenlijk alleen maar met bekenden op vent/ts en had je mm (op lelijke gathers na) nog helemaal niet. Daar communiceerde iedereen dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:27:
[...]

Nogmaals. Ik overdrijf het een beetje. Het is niet alsof ik van de 8 dagen er 7 gebanned ben :)
Maar volgens mij draai jij de zaken een beetje om of vind je situational awareness heel erg sexy klinken, want het is hoe hoger je speelt hoe meer je gewend bent dat mensen communiceren.

Op 1.5 en 1.6 speelde ik eigenlijk alleen maar met bekenden op vent/ts en had je mm (op lelijke gathers na) nog helemaal niet. Daar communiceerde iedereen dus gewoon.
Weet ik daarom plagen we je ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Wizz3rd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:24:
[...]

Klopt, alleen het kwam een beetje over alsof je het elke game doet :)
Dat was ook de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:28:
[...]

Weet ik daarom plagen we je ook.
Oh shit.. IS dit dat internet pesten waar iedereen het altijd over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:29:
[...]

Oh shit.. IS dit dat internet pesten waar iedereen het altijd over heeft?
Nee dat is als het over de deaud van je familie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:29:
[...]

Nee dat is als het over de deaud van je familie gaat.
Dat is wel heel concreet.

Even een zijstapje. Wat is dat Nehox waar jullie het over hebben? Ik ben nog op zoek naar teamgenoten (om die af en toe een tokkie te geven, maar voornamelijk om mee samen te spelen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:46:
[...]

Dat is wel heel concreet.

Even een zijstapje. Wat is dat Nehox waar jullie het over hebben? Ik ben nog op zoek naar teamgenoten (om die af en toe een tokkie te geven, maar voornamelijk om mee samen te spelen). :)
ts.nehox.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ts3.nehox.nl bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Alleen voor radar-kijkers echter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee ;)

Allebei kan :P

Name: Counter-Strike: Global Offensive Community by NeHoX!?
Address: ts.nehox.nl

[ Voor 24% gewijzigd door Brogala op 05-11-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
Ik vind dat ze de aug en sg553 uit de game moeten gooien ... kom elke dag altijd van die irri oostblokkers tegen die totaal niks kunnen als met dat ding lood pompen...

Also wat is dat ineens met soloq dat je bij 9 russen uitkomt???

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheAnthonyNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:32:
Ik vind dat ze de aug en sg553 uit de game moeten gooien ... kom elke dag altijd van die irri oostblokkers tegen die totaal niks kunnen als met dat ding lood pompen...

Wat bedoel je nou?

Bedoel je dat Russen iedereen neerschieten met de AUG/SG? Vind die 'als' een beetje verwarrend in je zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
TheAnthonyNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:32:

Ik heb inderdaad het idee dat de kans dat je russen in je team krijgt een stuk groter is geworden. Ik heb het idee dat er een algoritme is die de kan vergroot hoe vaker je er over klaagt in het community forum.

Ik heb herhaaldelijk een verzoek ingediend voor een sv_norussians en sv_nopolish of als we toch gaan generaliseren sv_noeasterneuropeans command, maar deze is nog steeds niet geïmplementeerd.

Ik heb mijn maxping wel op 40 gezet om te vermijden dat ik op Russische servers wordt geplaatst, maar ik kreeg deze week bericht dat ik glasvezel ga krijgen dus daar kom ik ook niet meer mee weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Brogala schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:41:
[...]

Wat bedoel je nou?

Bedoel je dat Russen iedereen neerschieten met de AUG/SG? Vind die 'als' een beetje verwarrend in je zin :P
Houden die gun. Het is de grote valstrik van counter-strike. Een dure gun die geen damage toevoegt en accuracy. Noobs lekker die laten kopen en dan shoulderpeeken. Aim schiet alle kanten op en bye bye 4k(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:45:
[...]

Ik heb inderdaad het idee dat de kans dat je russen in je team krijgt een stuk groter is geworden. Ik heb het idee dat er een algoritme is die de kan vergroot hoe vaker je er over klaagt in het community forum.

Ik heb herhaaldelijk een verzoek ingediend voor een sv_norussians en sv_nopolish of als we toch gaan generaliseren sv_noeasterneuropeans command, maar deze is nog steeds niet geïmplementeerd.

Ik heb mijn maxping wel op 40 gezet om te vermijden dat ik op Russische servers wordt geplaatst, maar ik kreeg deze week bericht dat ik glasvezel ga krijgen dus daar kom ik ook niet meer mee weg.
Met max ping kom je nog op russia servers...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
TheAnthonyNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:57:
[...]

Met max ping kom je nog op russia servers...
Ik speel alleen nog maar Dreamhack majors, moest ik alsnog tegen Russen. CSGO :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Kijk op potato servers spelen vind ik niet erg zolang ze mijn ping gelijktrekken met die van de rest...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:47:
[...]

Houden die gun. Het is de grote valstrik van counter-strike. Een dure gun die geen damage toevoegt en accuracy. Noobs lekker die laten kopen en dan shoulderpeeken. Aim schiet alle kanten op en bye bye 4k(?)
Niet mee eens. De AUG doet meer damage en heeft volgens mij ook nog hogere accuracy. Vind de SG en AUG zelf kutwapens dus ik gebruik ze niet, maar het is niet alsof ze slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:19:
[...]

Niet mee eens. De AUG doet meer damage en heeft volgens mij ook nog hogere accuracy. Vind de SG en AUG zelf kutwapens dus ik gebruik ze niet, maar het is niet alsof ze slecht zijn.
Zegt degene die af en toe sg en aug kocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wambamNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:20:
[...]

Zegt degene die af en toe sg en aug kocht ;)
Heel soms ;). Het is maar hoe je 'ik gebruik ze zelf niet' opvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:39:
[...]

Heel soms ;). Het is maar hoe je 'ik gebruik ze zelf niet' opvat.
Das waar. Achja gebruik wat je fijn vind dat is wat je eigenlijk moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
wambamNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:54:
[...]

Das waar. Achja gebruik wat je fijn vind dat is wat je eigenlijk moet doen.
Niet mee eens. Gebruik wat economisch de beste keuze is (ak 1 kogel 1 kill. m4 2) en leer daar mee spelen.

Aug en SG heeft giga recoil en je hoort de scope. Niet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:11:
[...]

Niet mee eens. Gebruik wat economisch de beste keuze is (ak 1 kogel 1 kill. m4 2) en leer daar mee spelen.

Aug en SG heeft giga recoil en je hoort de scope. Niet doen dus.
Ik speel zelf alleen met ak m4 en awp (meestal awp) dus ik weet wel wat de beste economische keuze is. Maar als ik echt niks raak met de ak of wat dan ook ga ik yolomode sg en aug meestal hit ik dan wel wat. Ik vertik het de p90 te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

triest zeg, ben je een potje aan het spelen, gaan ze je in de laatste ronde kicken, dag xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Als je niet bij 4 premades zat zal er waarschijnlijk wel iets zijn voorgevallen of het zijn gewoon idioten. Met 4 premades is er helaas weinig aan te doen. Niet aan proberen te storen en een nieuw potje starten. Zeker niet al te veel waarde hechten aan die xp. Ik speel het en neem aan jij ook voor het plezier dat je aan de game hebt en niet omdat je xp, ranks, drops etc kunt verdienen/krijgen.

Net zelf met randoms tegen een aantal premaves nog wel een lekker potje gehad. Op Cache gestart op CT. Helaas maar 6 rondes weten te winnen vervolgens ook nog de pistol ronde, zonder bomplant te krijgen, verliezen en vervolgens de partij met 16-13 winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

hmr schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:50:
[...]

Ik flippem nog om gister man..... RIP ZIGGO.

ps. hoe staat het met de fragmovie >:)
Ja, dat was echt wel een beetje een kut moment. Maar goed, ik laat me niet op de kop zitten jong ;D
Fragmovie komt maandag, ben 't weekend elders maar heb de demo al en hij lijkt niet eens gebugged. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Als ik het me goed herinner werken ze alle 2!

Edit: totaal overbodige reactie van mij is al reeds gemeld. Zal wel aan de hitte/klimaat/cultuur van hier liggen.

[ Voor 22% gewijzigd door NeHoX op 05-11-2015 19:57 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
wambamNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:13:
[...]

Ik speel zelf alleen met ak m4 en awp (meestal awp) dus ik weet wel wat de beste economische keuze is. Maar als ik echt niks raak met de ak of wat dan ook ga ik yolomode sg en aug meestal hit ik dan wel wat. Ik vertik het de p90 te gebruiken.
Ik zeg ook zeker niet dat je de p90 moet gebruiken. Elke smg is beter dan de p90 ivm de $ per frag :)
Dan kan je altijd nog beter famas/galil + kevlar+helmet gaan.

EDIT: Maar als ik echt niks raak dan verander ik mijn benadering of spot. Nooit mijn wapen.

[ Voor 8% gewijzigd door DeBers op 05-11-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

_A3 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:33:
Als je niet bij 4 premades zat zal er waarschijnlijk wel iets zijn voorgevallen of het zijn gewoon idioten. Met 4 premades is er helaas weinig aan te doen. Niet aan proberen te storen en een nieuw potje starten. Zeker niet al te veel waarde hechten aan die xp. Ik speel het en neem aan jij ook voor het plezier dat je aan de game hebt en niet omdat je xp, ranks, drops etc kunt verdienen/krijgen.

Net zelf met randoms tegen een aantal premaves nog wel een lekker potje gehad. Op Cache gestart op CT. Helaas maar 6 rondes weten te winnen vervolgens ook nog de pistol ronde, zonder bomplant te krijgen, verliezen en vervolgens de partij met 16-13 winnen.
Was niets voorgevallen, liepen te kloten, heel de tijd ghosten enzo, ze kickte het halve team, mij boeide het niet, maar mn zoon wel, maar ja, nieuwe lobby en gas weer :)
Oja, nu las ik ergens dat je drops kan krijgen door naar twitch streams te kijken?
Hoe kijk je die dan? Via twitch site of app of via steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:21
Fuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaark, m'n smurf is nu ook Global. Tijd om Faceit te gaan doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:40:
[...]

Was niets voorgevallen, liepen te kloten, heel de tijd ghosten enzo, ze kickte het halve team, mij boeide het niet, maar mn zoon wel, maar ja, nieuwe lobby en gas weer :)
Oja, nu las ik ergens dat je drops kan krijgen door naar twitch streams te kijken?
Kan allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:40:
[...]

atm? niet. Is soms bij majors zo.
Pagina: 1 ... 188 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic